1. Mogu da pričaju o njemu šta hoće, ali svi biciklisti i tada i danas koriste hemiju, i on je bio najbolji. Tehnički gledano, svi su bili na istom. Lens Armstrong je mašina, on je pobeđivao i na Ironmen triatolonima (za neupućene, 3,8 km plivanja, 180 km bicikla i 42,2 km trčanja). Trčao je maratone sa vremenima sa kojima bi danas lagano bio prvak Srbije. Bio je kompletan sportista.
    (brm, 10. jul 2020 18:26)

    # Link komentara

  2. Svi se dopinguju u vrhunskom biciklizmu, tako da ga ne osuđujem mnogo. No, i da mu nisu oduzeli sve trofeje ne može biti nikako najveći svih vremena jer nije pobedio Giro i Vueltu..praktičnoje samo vozio Tour de France.
    (nemanja, 10. jul 2020 16:56)

    # Link komentara

  3. Cekamo dokumentarac o Majklu Felpsu!!!
    (priznat ce i on, kad tad..., 19. maj 2020 14:09)
    Prijatelj mi je bio CRO reprezentativac u Pekingu (vodeni sportovi) i rekao mi je da je Phelps imao liječničku potvrdu da je impotentan i stoga je smio koristiti određene preparate/hormone koji su mu pomogli. Na upit zašto to nitko nije objavio, samo je odgovorio da je marketing u sportu takva mašinerija da rijetki imaju petlju istupiti u ime pravde, jer riskiraju život na kruhu i vodi.
    (domagoj_zg, 21. maj 2020 09:16)

    # Link komentara

  4. "Jedan od najvecih prevaranata u istoriji sporta" . Bogami za mene nema dileme,Lens JE NAJVEĆI PREVARANT SVIH VREMENA. Nije on falsifikovao karijeru osrednjeg bicikliste,već karijeru biciklistickog GOAT-a. Plus je na ime svega toga bambusao Sheril Crow.
     (Ceki opinionista del cazzo, 19. maj 2020 22:14)

    # Link komentara

  5. I dalje manje ljigav od Fruma i celokupne Skaj masinerije.
     (76er, 19. maj 2020 17:04)

    # Link komentara

  6. Ne osudjujem ga previse,zato sto je doping kod biciklista maltene redovna pojava. Ja tvrdim da ne postoji pobednik Tur d Fransa u poslednjih 50 godina koji nije dopingovan. Nije Armstrong jedini.Imate Flojda Lendisa,neposredno posle Lensa,secam se te trke,jednog dana bio na izdisaju na brdu,a sutradan vozio kao na krilima. Odmah mi je bilo jasno. Eritropoetin je za bicikliste majka. To je hormon bubrega koji povecava broj crvenih krvnih zrnaca koja prenose kiseonik,imate vise kiseonika,pa ste izdrzljiviji,a izdrzljivost je kljucna za biciklizam. NIje normalno voziti 3000 km za 20 dana,bez pauze,prosecnom brzinom od 50 na sat. Kako to moze bez dopinga? Nema teorije.
    (Oliver, 19. maj 2020 14:11)

    Prosecnom brzinom 50 na sat... al kad bi se gadjali tramvajima. Znatno manje druze, 30 do 40 km/h je prosecna brzina.
     (76er, 19. maj 2020 17:03)

    # Link komentara

  7. Vezano za ove sto komentarisu americki san. Jeste u pravu ste ali sa druge strane po zakonu nije dozvoljeno bogacenje ukoliko si osudjeni kriminalac. Tamo razni Kristijani ne dobijaju nikakav medijski prostor u medijima i po zakonu ne smeju da zaradjuju pare vezano za ilegalne aktivnosti kojima su se bavili.
    (bigor, 19. maj 2020 13:53)

    Pa kako onda dotični Lens zgrce lovu a dokazani je prevarant, kriminalac? Pusti te priče, kad si bogat ne važd isti zakoni za tebe ni u Srbiji, ni Somaliji a bogami ni u SAD.
     (CJC, 19. maj 2020 14:44)

    # Link komentara

  8. I dalje ga lično smatram neprikosnovenim kraljem biciklizma:) ! I bez dopinga, bi bio kralj, sa možda manje trofeja, ali bi svakako bio jedan od najboljih, ako ne i najbolji, svih vremena.
     (Smuleco, 19. maj 2020 14:42)

    # Link komentara

  9. ovi koji komentarišu ne znaju gotovo ništa o Lensu...njegovom prethodniku Gregu Lemondu, bilo je neobjašnjivo sa kakvom laloćom ga je Lens ponižavao pri kraju karijere, rekavši da je to zravom razumu neobjašnjivo. 1993. godine mu se Armatrongova majka obratila za pomoć zbog toga što "njen sin pravi budalu od sebe"...dakle, Lens je pionir gluposti, a prinavile su ga njegove klupske kolege, jer se ponašao diktatorski u ekipi...
     (?, 19. maj 2020 14:25)

    # Link komentara

  10. ne kapiram. pa zar ne postoji anti doping kontrola stalno, pogotovo na velikim trkama???
     (ceca, 19. maj 2020 14:15)

    # Link komentara

  11. OK covjek se dopingira i sta sad? Gledajuci unazad taj cili sport je takav. Oduzeto mu je sve,novce je zaradio al takoder na njemu su novce zaradili i organizatori svih tih utrka te biciklisticki savez koji nema sanse da nije zna (i dalje ne zna) da su im vise manje svi sportsasi pod dopingom. Ne vidim da njih iko pita da vrate novce... Lance je naravio gresku al u cilom sportu koi je pod dopingom jer budimo realni par tisuca kilometara prec u 15 dana bez toga je jednostavno nemoguce. Sve dok oni svoje tilo truju ne moje mene ne briga,nit ih gledam nit su od mene novce zaradili. Njihov problem. Takav je i nba ,nfl pa i nogomet i tenis. Sad svi dvolicni ,a tili bi 3 utakmice tjedno u full intezitetu... Takav je sport dns u globalu,mi smo krivi za sve al lakse je napadat ovako nekog drugog.Lance je barem napravio nesto pozitvno s uspjehom,skupio je milijune za lijecenje i podignuo svjesnost protiv raka ,dok oni sta sve to dupustaju niko ih ne dira a nista pozitvno nisu napravili. Tu je problem danasnjeg svita,nikoga ne zanima vrh. Lakse je pjuvat nogometase sta zaradjuju miijune,a ovi sta pljuju su zapravo oni sta su im to osigurali. E pa ako zelite promjene,ne idite na stadione,ne gledajte sport,smanjit ce se place i nece niko riskirat zdravlje radi dopinga jer nije niko lud da to sebi radi kad vec nisu milijuni u pitanju. Licemjerje di god okrenes,svi bi promjene a niko ne zeli krenit od sebe. Kako u sportu tako u politici te svemu sta ne valja na ovoj planeti.MOLIM OBJAVITE
    (istina, 19. maj 2020 14:15)

    # Link komentara

  12. Ne osudjujem ga previse,zato sto je doping kod biciklista maltene redovna pojava. Ja tvrdim da ne postoji pobednik Tur d Fransa u poslednjih 50 godina koji nije dopingovan. Nije Armstrong jedini.Imate Flojda Lendisa,neposredno posle Lensa,secam se te trke,jednog dana bio na izdisaju na brdu,a sutradan vozio kao na krilima. Odmah mi je bilo jasno. Eritropoetin je za bicikliste majka. To je hormon bubrega koji povecava broj crvenih krvnih zrnaca koja prenose kiseonik,imate vise kiseonika,pa ste izdrzljiviji,a izdrzljivost je kljucna za biciklizam. NIje normalno voziti 3000 km za 20 dana,bez pauze,prosecnom brzinom od 50 na sat. Kako to moze bez dopinga? Nema teorije.
    (Oliver, 19. maj 2020 14:11)

    # Link komentara

  13. Cekamo dokumentarac o Majklu Felpsu!!!
    (priznat ce i on, kad tad..., 19. maj 2020 14:09)

    # Link komentara

  14. Vezano za ove sto komentarisu americki san. Jeste u pravu ste ali sa druge strane po zakonu nije dozvoljeno bogacenje ukoliko si osudjeni kriminalac. Tamo razni Kristijani ne dobijaju nikakav medijski prostor u medijima i po zakonu ne smeju da zaradjuju pare vezano za ilegalne aktivnosti kojima su se bavili.
    (bigor, 19. maj 2020 13:53)

    # Link komentara

  15. To je ta amerika.. Covek priznao da je lagao. Sigurno najveca sramota u istoriji sporta. Zbog raka i pobede nad istim bio inspiracija milionima ljudi sirom sveta da je sve moguce. .. Ali eto sad pise knjige,snima filmove,zaradjuje mozda i vise para nego kad je vozio. Samo u americi.
    (online123, 19. maj 2020 13:31)

    # Link komentara

  16. Svi vrhunski sportsti se dopinguju! Samo je pitanje koga je Lens naljutio, pa je sve raskrinkao.
     (HARIS, 19. maj 2020 13:23)

    # Link komentara

  17. Ova prva slika jasno pokazuje da je na hemiji.
     (bg, 19. maj 2020 13:16)

    # Link komentara

  18. Zgrnuo lovu dopingujući se a nakon toga zgrnuo lovu priznavajući krivicu i praveći dokumentarce bez kraja. Američki san, dame i gospodo. Budeš šljam, a onda se "kaješ" što si bio šljam i svejedno zarađuješ, novac ne pravi razliku. Može i jedno ili drugo ali dobitna kombinacija je uvek oba.
    (genetska predispozicija, 19. maj 2020 13:14)

    # Link komentara