1. tumbas je bio najbolji od vas
    (dusan, 6. april 2020 23:06)

    # Link komentara

  2. Peđa ljudino žao mi je što nisi došao u Hajduk.Oficiri su od Titove smrti znali da će napasti Hrvatsku.
    (Peterle, 6. april 2020 20:50)

    # Link komentara

  3. Pa ovo je show kod vas. Jucer tvrdite da su nam Srbi napravili Hajduk a danas saznah da su u stvari Hrvati vama napravili Crvenu Zvezdu i Partizan. Pa sto ne napraviste sebi klubove nego ste se samo po Splitu trsili i pravili nogometne institucije.
    Apropo rata i ostalog. Ja sam sa svojom generacijom krajem 89-e godine otisao iz Dubrovnika na sluzenje JNA u Sombor. Pojma nisam imao o politici niti o nadolazecem ratu. Danas mi je sve jasno ali to je naknadna pamet pa je ne bih ovdje prosipao. Mislim da ni vecina vas ne bi ponovo pozeljela Slobu kad bi se vratili u to vrijeme. Tada ne bi bilo ni Tudmana i vjerujem da bi Yuga bila u EU. Ipak odoh u naknadnu pamet. Trebamo se ostavit sudova jedni drugima i zivjeti kao dobri susjedi valjda je to ono sto nam je danas jedino preostalo.
    Pozzz
    (Tuga s juga, 6. april 2020 19:33)

    # Link komentara

  4. Vazda mi je bio antipatičan, jedini igrač Partizana koji mi je ikad bio antipatičan. Tako nisam nikada mogao svariti glumca Klausa Kinskog. Poslije više godina isaznaš iz novina šta I kakav je Kinski ili Mijatović i skontaš da nekad covjek ima neki instinkt. Sto se Djukanovica tice, on je bio Slobin “Dzemperas” sa kraja ‘80-ih. Tada su predstavnici CG Na skupivima CK i slicno dolazili u dzemperima da pokazu lojalnost obicnom narodu, pardon, Milosevicu. Dalje, Djukanovic je bio vrlo visoko u vlasti CG kad se besramno tuklo po Dubrovniku ili kad je svaka šuša znala da iz CG dolaze mnogobrojni pljačkaši. Moji su Srbi i nikada niko nije ni pominjao, osim kasnije u šali, da bi se trebali izjašnjavati kao Crnogorci- mada smo geografski iz tog dijela. Jedan Petar Petrović Njegoš nije priznavao Crnogorce kao naciju, bez uvrede. Hoće li sutra Nišlija postati nacija? Šta ćeš kad je tako, ali ako fuzbaleri i švercer cigareta odredjuju novu, najnoviju naciju...
    (Kladim se da ne znaju ko je Vladika Rade, 6. april 2020 13:33)

    # Link komentara

  5. Zdravkogf najveći kralj! Hvala legendo što nam čuvaš osmeh u ovim danima kad iz kuće nemamo kud!
    (ACM, 6. april 2020 12:56)

    # Link komentara

  6. Dalipagic je doso u Beograd da ide u zvezdu. Ali ga pre saceko ekonom partizana i prestavijo se da je iz zvezde i toje sam Dalipagic izjavio u zvezdinoj reviji dok je igro u zvezdi. Drugo ako tvoj Dalipagic toliko voli partizan stoje reko sinu da ide u zvezdu. Dali znaš dasu pesic maric Petrović divac trebali da budu zvezdini a završili u partizanu oni su oteti od zvezde. Zato kad nemaš dokaz za demant onda bojie ćuti. Jer ovo nisam izmislio nego sam čuo lično na radiu Beogradu od marica Pešića Petrovića. Ti sto nećeš dase pomiris sa činjenicom daste prosto otimali košarkaše od zvezde toje tvoja stvar. Pase čudiš kad ti isti košarkaši posle košarkaške utakmice partizana vise od pola nji odu na fudbalsku utakmicu zvezde. Samoću ti nabrojati neke maric Katić Ostojić Bogdanović Tomašević gagic Petrović vidacic vujanic silobad i tako dajie
    (zdravkogf, 6. april 2020 10:58)

    # Link komentara

  7. Da li ste vi glupi, ogrezli u mržnji prema Partizanu ili samo ne umete da čitate...jasno je navedeno da je taj oficir dao do znanja Mijatu i njegovoj porodici da će biti sukoba u Jugoslaviji i da mu je možda bolje da bude u Beogradu nego u Hrvatskoj. Što znači da je već '90-te bilo jasno da će biti rata.
    (nz, 6. april 2020 10:31)

    # Link komentara

  8. ništa neobično, pa 1945. su oficiri JNA pola Građanskog (dinama) "dobrovoljno" odveli u partizan
    (mpetro, 6. april 2020 01:00)

    # Link komentara

  9. man in black?! Da nije onaj iz istoimenog filma? Moja masta, moja masta, smislja svasta...
    (ja,
    To je "covek u crnom" je samo simbolika. Naravno, ti to nisi mogao da shvatis jer si neko dete kojem je tata preprano kupio pametni telefon, pa sada mislis da si pametan. A ti posto nemas pojma a imas pametan telefon, pronadji negde na netu kako je doveden Dalipagic u partizan. Onda ces shvatiti koliko glup komentar si ostavio.
    (Gorki, 5. april 2020 23:51)

    # Link komentara

  10. @Slavko Komar likes this.
    (samo ideja zagrebacka momcad, 05. april 2020 19:24)

    I Branko Zebec.
    (Will Mosley, 05. april 2020 22:00

    Slavko Komar predsednik sd zvezda.
    A Borjan?
    (fmp u srcu, 5. april 2020 22:53)

    # Link komentara

  11. @Predrag Mijatović kao legenda JSDP-a iz ovih novijih doba podržava Đukanovića i ocepljenje Crne Gore, druga legenda Vokri je podržavala ocepljenje KosMeta

    Mislis Prosinecki priznao hrvatsku i na kninskoj tvrdjavi sa tudjmanom lnubio zastavu. Savicevic Crnu Goru. Zmago Sagadin Sloveniju. Pancev Makedoniju.
    Vi ste uljez na srpskoj teritoriji.
    (samo ideja zagrebacka momcad, 5. april 2020 22:52)

    # Link komentara

  12. Slavko Komar likes this.
    (samo ideja zagrebacka momcad, 05. april 2020 19:24)

    I Branko Zebec.
    (Will Mosley, 5. april 2020 22:00)

    # Link komentara

  13. Jedan je Mijat, jedini covek kojeg gotivim a da je igrao za Penal Madrid, ko razume shvatice i zasto.
    (Will Mosley, 5. april 2020 21:59)

    # Link komentara

  14. Predrag Mijatović kao legenda JSDP-a iz ovih novijih doba podržava Đukanovića i ocepljenje Crne Gore, druga legenda Vokri je podržavala ocepljenje KosMeta
    u nazivu im osnovni prefiks JUGOSLOVENSKO/SKI, stadion im se zove JNA, šta oni uopšte traže u Srbiji, to je uljez na srpskoj teritoriji, podmetnuto kukavičije jaje, ionako samo kukumavče ko kukavice, kmeee, kmeee...
    (Ulica: Zagrebačka crno-bela bez broja, 5. april 2020 20:24)

    # Link komentara

  15. Slavko Komar likes this.
    (samo ideja zagrebacka momcad, 5. april 2020 19:24)

    # Link komentara

  16. Ono kada su Dzaja i Cveja dali intercju da su spremali projekat KSa 5 godina i da su svi koji su nesto vredeli otimani i MORALI da dodju u zvezdu.... Nista,a? Ok.
    (zvezda je laz, 5. april 2020 18:52)

    # Link komentara

  17. Isto su uradili i sa Drazenom Dalipagicem i onom generacijom. Dalipagic je imao vec potpisan ugovor sa Jugoplastikom, ali onda je dosao jedan covek u crnom.....
    (Gorki, 05. april 2020 16:34)

    man in black?! Da nije onaj iz istoimenog filma? Moja masta, moja masta, smislja svasta...
    (ja, 5. april 2020 18:22)

    # Link komentara

  18. Znaci, nije bio glavni samo u fk, vec u celom SD! A STO JE BIO DOZIVOTNI POCASNI PREDSEDNIK? Znas to? Sam si prolio, sad polizi.
    (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 05. april 2020 17:01)

    Pa dobro, i vama je prvi predsednik bio Hrvat Slavko Komar. Prvu zvanicnu utakmicu ste odigrali usred Tirane sa reprezentacijom Albanije 1945, jos dok je rat trajao. I sta sad?!
    (...., 5. april 2020 18:20)

    # Link komentara

  19. Polako ljudi, fudbal služi da se mase drže pod kontrolom. Hleba i igara, to je izreka još iz Rimskog carstva. Manje ostrašćenosti molim. Što se tiče komentara o nacionalnim težnjama, ovo je Balkan a na Balkanu se pitaju velike sile. To znači da se može govoriti o težnjama velikih sila i po malo o težnjama naših vodja koje pre svega žele da nas opljačkaju. A to će uspeti samo ako nas posvadjaju, nateraju da mrzimo ili još bolje po njih da ratujemo. Zato molim vas da ne govorite o nacionalnim težnjama. Pozdrav za sve.
    (Danny Crane, 5. april 2020 18:02)

    # Link komentara

  20. I naravno zdravkogf. Prestao sam da čitam kad sam video da piše da je Aleks Marić hteo u Zvezdu, ali su ga moćnici odveli u Partizan! Inače tad je bio mnogo poznat igrač, a i Zvezda ga je baš htela... Zvezda je te godine htela i dovela drugog igrača iz Granade-Filipa Videnovog. Iz dana u dan komentari sa crveno-bele strane probijaju dno!
    (ACM, 5. april 2020 18:01)

    # Link komentara

  21. Kada neko hoće da dovede nekog igrača onda neko iz uprave mora razgovarati sa tim igračem.Pošto je u upravi Partizana bilo dosta vojnih lica ne znam šta je čudno ako je oficir JNA došao da razgovara sa igračem.Inače,sigurno su ljudi iz privrede i UDBA bili verziraniji za muljanja i crne fondove od generala.Partizan je dugo vremena mogao dovesti samo one igrače koji Zvezdi ne trebaju.Takav je slučaj i sa Mijatovićem.Da im je trebao ne bi ga Partuzan mogao dovesti ali pošto su imali Piksija,Savićevića i Prosinečkog nije im bio potreban.Ja sam počeo da pratim fudbal od 1975. i do 19896. i Milka Đurovskog Partizan nije doveo nijedno zvučnije ime.Bilo je par potencijalnih reprezentativaca a jedne godine najveće pojačanje mu je bio Napretkov džoker Jocić)ulazio u drugom poluvremenu i dao 4-5 golova toga proleća za Napredak.S druge strane Zvezda je dovela više reprezentativaca i potencijalnih reprezentativaca,najboljih strelaca lice.Ako se vratimo unazad od 1966. i finala KEŠ videćemo da osim Bjekovića Partizan nije nikoga jačeg doveo a Zvezda je tada napravila jedan od jačih timova u istoriji.Posle 1986. do raspada države Partizan jeste doveo dobrih igrasča ali je Zvezda dovodila još bolje i napravila tim koji je bio prvak Evrope.To je bio državni projekat i da nije bilo raspada države doveli bi još vrhunskih igrača.
    (rajko, 5. april 2020 18:00)

    # Link komentara

  22. @Pijani zlotvor

    Leci se moronu lazljivi. Platicete za sve lazi, izazivanje rata i zlocine, brze nego sto i pomisljas.Keru.
    (SDG, 5. april 2020 17:58)

    # Link komentara

  23. Tako su radili sa Milkom djurovskim Joksimovićem Milojevićem Stojkovićem kjajicem ozegovicem Klejom djurdjevicem pasu vrbovali i mudrinskog vulca Jovičića jovancica babica krsticica rodica Vukanovića ali toim nije uspelo.pa u košarci su oteli marica Pešića Divca bili potpisali pristupnice za zvezdu toje Prico lično maric u radio beograd i daje navijo za zvezdu ali da su ga odveli moćnici u partizan a da ne pričam za dalipagica koji je doso na aerodrom i trebo daga doceka zvezdin ekonom ali pre stigo ili prosto dezuro partizanov oficir da dalipagic nije navijo za zvezdu dokaz njegov sin koji je igro u zvezdi. Takodje treboje i kicanovic da dodje u zvezdu ali je vojna funta pokupila pa vidim posle završetka karijere koliko kicanovic bio na funkciji tako se ga secaju grobari da mi zvezdaši višega cenimo. Jer mi znamo da je partizan tako reci Oto igrace poput vidacica Bogdanovića djordjevica Vujanića Katica Ostojića Stanojevića Tomaševića koji je skoro reko da je sad ona situacija nebi nikad preso u partizan. da ne pričamo sad naj noviji uzmanja igraca bivši asova zvezde Trifunovića i tarlaća toje njihova politika od osnivanja u zagrebu tako nije nikako čudo ako i nastave i dajle sa istom praksom. Nije ovo jedini koji je ovo izjavio bice jos kojicu biti da otvore dušu kao Mijatović. Secam se pisanja jedni novina u kome kažu da košarkaši partizana igraju utakmicu i posle utakmice vise pola od nji odu na fudbalsku utakmicu zvezde Predvodio je tada Katić. Pozdrav
    (zdravkogf, 5. april 2020 17:19)

    # Link komentara

  24. Sve u vezi sa jsdp je mrak, zlo, pošast...
    I danas je nešto slično, samo Bogu hvala više nisu tako moćni jer odumire taj komuno gen.
    Mogli ste pre neki dan videti kako otimaju bodove TSC-u pa nakon toga opet slična spletka. Dakle još nisu iskorenjeni, još se koprcaju, ali samo jako i kao sa zmijom, udri u glavu sve dok se miče!!!
    (Antibot, 5. april 2020 17:13)

    # Link komentara

  25. devojcica bio i ostao!
    (?, 5. april 2020 17:11)

    # Link komentara

  26. Dalje, nikada Franjo Tudjman nije bio Predsednik Fk " Partizan vec predsednik SD Partizan. Jedini VF FK Partizana iz Hrvatske ili godinu dana bio je Spiro Sinovcic i to 6 meseci.
    Cinik
    Znaci, nije bio glavni samo u fk, vec u celom SD! A STO JE BIO DOZIVOTNI POCASNI PREDSEDNIK? Znas to? Sam si prolio, sad polizi.
    (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 5. april 2020 17:01)

    # Link komentara

  27. Dalje, nikada Franjo Tudjman nije bio Predsednik Fk " Partizan vec predsednik SD Partizan. Jedini VF FK Partizana iz Hrvatske ili godinu dana bio je Spiro Sinovcic i to 6 meseci.
    Cinik
    Znaci, nije bio glavni samo u fk, vec u celom SD! A STO JE BIO DOZIVOTNI POCASNI PREDSEDNIK? Znas to? Sam si prolio, sad polizi.
    (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 5. april 2020 17:00)

    # Link komentara

  28. Dalje, nikada Franjo Tudjman nije bio Predsednik Fk " Partizan vec predsednik SD Partizan. Jedini VF FK Partizana iz Hrvatske ili godinu dana bio je Spiro Sinovcic i to 6 meseci.
    Cinik
    Znaci, nije bio glavni samo u fk, vec u celom SD! A STO JE BIO DOZIVOTNI POCASNI PREDSEDNIK? Znas to? Sam si prolio, sad polizi.
    (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 5. april 2020 17:00)

    # Link komentara

  29. @jebotezagorac

    Hahahaha, tragikomedijo.
    (Ljubisa Livaac, 5. april 2020 16:41)

    # Link komentara

  30. Isto su uradili i sa Drazenom Dalipagicem i onom generacijom. Dalipagic je imao vec potpisan ugovor sa Jugoplastikom, ali onda je dosao jedan covek u crnom.....
    (Gorki, 5. april 2020 16:34)

    # Link komentara

  31. @Sremac
    Ево ти адреса да видиш колико смо имали трансфер од 1992, до 1998. година када је Телеоптик грађен.transfermarkt.com/fk-partizan-belgrad/alletransfers . Биће ти интересантно. Ко је вас звездаше убедио да сте ви нека демократска, народна опција није ми јесно. Звезду је стварао један од највећих удбаша који је икада постајао, Слободан Пенезић Крцун. Иначе се прославио не хватајући усташе, већ четнике. И зато, оканите се више тога да сте ви били нека авнгарда у борби против комунизма и отпора ражиму. Клуб сте као и сви други. Надам се да вам је познато ко стално прича о поштењу.
    (Драган, 5. april 2020 16:29)

    # Link komentara

  32. "Ishod poznat. 4 godine Hrvatska nije nista mogla protiv Srpske Krajine dok nije dosla Amerika, dala plan i oruzje, a Hrvatska poubijala i proterala nemocne starce u kolicima."
    (Big_blue, 5. april 2020 14:22)

    Zaboravio si Vatikan, Marsovce i Navi narod iz Avatara. Svi navalili na RSK !
    (Big_black, 05. april 2020 15:36)

    Znamo da te boli istina!
    (Big_blue, 5. april 2020 16:19)

    # Link komentara

  33. Navijaštvo je jedna stvar, ali činjenica da je Franjo lično bio predsednik kluba drastično pravi razliku između dva kluba. I, naravno, ušati pehar, ali to nije tema.
    (Sneška, 05. april 2020 14:47)

    atletskog kluba, velika razlika...
    (jebotezagorac, 5. april 2020 16:16)

    # Link komentara

  34. ljudina? Prvo podrzao Mila...
    (Scepan, 5. april 2020 16:13)

    # Link komentara

  35. jna je bila vlast u jugoslaviji pa su tako i odlični fudbaleri silom dovodjeni u partizan.Kad se samo setim da je prvih 11 igrača u partizanu sačinjavalo sve sami hrvati iz hrvatske a zvezde sve sami srbi pa nečudi,da je precednik partizana bio franjo tuđman a kup maršala se igrao na jna onog zlotvora tita koji je pobio toliko srba tek posle 2.sv rata.
    (slaviša šmigič, 05. april 2020 14:36)


    kako li si ti preziveo? :)
    (neutralni felsh, 5. april 2020 16:12)

    # Link komentara

  36. Pa tako su pokusali da uplase i Savicevica i Panceva. Dosli im oficiri JNA na kucu i plasili ih. Samo sto su ih Dejo i Pancev odmah oduvali i isli u vojsku. Mijat je ocigledno imao slabiji karakter.
    (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52)

    Druže mislim da nisi ukapirao iz teksta, ofociri JNA su došli sa ciljem da prenesu da se sprema raspad države a ne da ga privode da igra u Partizanu...
    (Kontrasinusna flajferica, 5. april 2020 16:11)

    # Link komentara

  37. @Gorki, šta si time hteo da kažeš, ja sam te razumeo da je zvezda u Titovo komunističko vreme uzela skoro sve titule, a Partizan je više svojih titula uzeo u višestranačko vreme...Tako zvuči....
    (QQLELE
    Za pocetak. Srpski se kaze KUKULELE, a to QQ koriste Šiptari.
    Sto se tice ostalog. Lepo si me razumeo. Zvezda je uzela vise titula u Jugoslaviji iskljucivo zato sto je bila NAJBOLJA. Toliko je bila bolja od partizana da cak on nije mogao nista iako je tada postojala politika od strane J.N.Aarmije da partizan mora biti najbolji klub, pokusavajuci na sve nacine(ucenama) da dovode najbolje igrace u Jugoslaviji, sto je potvrdii jedan od vasih osnivaca Tempo u svojim memoarima!!!!
    I da. Partizan je vise titula uzeo u visepartijskom sistemu. Ali posto kod nas visepartijski sitem funkcionise tako sto nikog ne mozes da svrgnes sa vlasti najmanje desetak godina,dolazis do cinjenice da je od vremena Slobine vlasti pa do zavrsetka Tadiceve vlasti bilo 23-4 godine, lako se dolazi do toga zasto je partizanov lobi uspeo u svojoj nameri. Ukapirao sada?
    (Gorki, 5. april 2020 16:08)

    # Link komentara

  38. Ok je dio o nezavisnosti i nacionalnim osjećanjima, lična stvar njegova ali ovo kao Jna i oficiri itd ma daj..pa brate otac i ti ste otišli gde je bila veća kinta, ko da više.. kakav rat i kakvi bakrači. Poštenije bi bilo da je tako rekao ali eto DB, JNA a on igrao za ljubav prema domovini..tada SFRJ Jugoslaviji.
    (Patok, 5. april 2020 16:07)

    # Link komentara

  39. Kakvi dresovi,vrh..
    (zoro, 5. april 2020 16:06)

    # Link komentara

  40. I onda ide anketa "Koji klub bivše četvorke je najveći...?" Pa kako igrati u SFRJ prvenstvo protiv Partizana i C. Zvezde ako su vojni obavještajci obilazili kuće i otimali igrače Dinamu i Hajduku?
    (Susjed, 5. april 2020 16:01)

    # Link komentara

  41. muka mi je od ovih kao ugrozenih u komunizmu,diktaturi.Ama ziveli ste uvek kao bubreg u loju u odnosu na obicne ljude
    (nik, 5. april 2020 15:49)

    # Link komentara

  42. Neverovatno je kako navijaci " Stubova srpstva" ne znaju istoriju. Zvezda je osnovana 04.03.1945 a Partizan 20.10.1945.godine. Zvezda je prva preko Komunisticke partije uzela stadion Fk " Jugoslavija" i sve prenela na svoje ime. Zasto nije uzela stadion " BSK"?.Zato sto je Fk " Jugoslavija imala 17,5 hektara zemljista a " BSK" oko 14 hektara. Zatim, Zvezda je preuzela sve igrace iz FK " Jugoslavija" i sve druge iz drugih klubova usled cega je Partizan morao da dovodi igrace iz Hrvatske. Medjutim ono sto vi precutkujete je to da je zadnji igrac iz Hrvatske u Partizanu igrao 1959.godine i do dana danasnjeg ni jedan jedini a u Zvezdi su igrali sve do 1992.godine. Toliko u vasem srpstvu. Dalje, nikada Franjo Tudjman nije bio Predsednik Fk " Partizan vec predsednik SD Partizan. Jedini VF FK Partizana iz Hrvatske ili godinu dana bio je Spiro Sinovcic i to 6 meseci. Tacno je da su u Partizanu igrali Bobek, braca Cajkovski, Matekalo, Valok, Glajzer i mi se toga ne stidimo, kao sto se ne stidimo i da su igrali Prekazi i Vokri jer su nase legende. Sramota je kada Zvezda unizava svoje igrace kao Zufera Avdiju, Alena Omica, Moku Slavnica, Ducija Simonovica jer to govori o kako se malom, moralnom klubu radi. Deco, sklanjajte se od laznih patriota jer od njih nista lepo necete nauciti.
    (Cinik, 5. april 2020 15:49)

    # Link komentara

  43. A da imenujete klubove Dusan Silni i Uros Nejaki pa
    probate u LS u grupu sa Aleksandrom Velikim i Kaligulom ?
    (Podgoricki, 5. april 2020 15:06)

    Čak bi i Dušan Silni i Uroš Nejaki bili bolja rešenja od Crvene Zvezde i Partizana, ali naravno da ne treba ići tako daleko, Srbija ima svoje tradicije pre stvaranja Jugoslavije i njima treba da se vrati. A sa kojim imenom će Budućnost iz Podgorice u Evropu? Jel igrate vi kvalifikacije za bilo koje evropsko takmičenje uopšte? Znamo svi da se nikada nećete kvalifikovati, ali jel barem pokušavate? :-)
    (Dobronamernik, 5. april 2020 15:48)

    # Link komentara

  44. Gorki@ Osnivači Krcun i Bugarčić dve svakako najmračnije ličnosti srbske istorije sredinom prošlig veka.Jedan ubio više uglednih Srba nakon drugog svetskog rata od Nemaca u istom,a drugi upravnik Golog Otoka.Fakti.(kumuloninbus, 05. april 2020 14:18)Vi uvezeni iz hrvatske verujte u sta hocete. Verujete i da se vas kralj borio na Gazimestanu... Pa sto ne bi i ovu budalastinu.... Pantic Zeks vas pogresno informisao... Nama je bitno ono sto mi znamo, za vas nas bas i zab... ono... Uostalom kada smo kod osnivaca, najvecih legendi kluba, predsednika i ostalog, mislim da dovoljno govori to sto vas zovu "najveci hrvatski klub van hrvatske" i to vas oni sami tako zovu... Pa sad kako hoces... Bolje da prvo upoznas svoju istoriju pa tek onda nasu...
    (Sremac, 05. april 2020 15:32)
    Dečak jednu jedinu činjenicu nisi izneo. Ok, imas velike usi. To je taj rezon.
    (Crnogorski, 5. april 2020 15:47)

    # Link komentara

  45. Veliki Pedja humanista i covek..
    Ostavite se politike nista dobro ne donosi ..
    (Miodrag Petrovic, 5. april 2020 15:43)

    # Link komentara

  46. Koga interesuje sta ovi uvezeni iz tirane pricaju ovde. Oni svakako izmisljaju sve od 45e. Udbaske metode.
    (delije al, 5. april 2020 15:43)

    # Link komentara

  47. (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52) Teško, da je baš tako bilo. Pročitaj malo intervjue Deja, Pančeva i nekih drugih ljudi. Obojica su već bili jednom nogom u Partizanu. Kao i Mihajlović. Savićević je bio navijač Partizana, a njegov otac baš vatreni Grobar. Samo zbog bahatog ponašanja Zeke koji mu je oca nešto uvredio u njihovoj kući, mogli su da ga "obrlate" tadašnji Zvezdini "menadžeri" (čitaj direktori velikih državnih preduzeća). Kao, na primer, kad je uz pomoć "mazde 323" promenjena odluka Siniše da pređe u Partizan. I Pančev je nedavno objašnjavao, kako je promenio odluku i prešao u Zvezdu. A ti sad troluj do mile volje.
    (DM, 05. april 2020 14:19)

    Vojsku i prinudno slanje na sluzenje vojnog roka ste koristili kao prinudu pri dovodjenju igraca i to svi oni i pre i posle potanko objasnjavaju... Uostalom, ako su svi ti igraci jednom nogom bili u Partizanu, vi racunajte da ste bili prvaci evrope i sveta... Nego, ako drzava i vojska nisu stajali iza Partizana kako ste napravili trenazni centar Teleoptik u vreme kafa niste imali niti jedan ozbiljan transfer?
    (Sremac, 5. april 2020 15:37)

    # Link komentara

  48. "Ishod poznat. 4 godine Hrvatska nije nista mogla protiv Srpske Krajine dok nije dosla Amerika, dala plan i oruzje, a Hrvatska poubijala i proterala nemocne starce u kolicima."
    (Big_blue, 5. april 2020 14:22)

    Zaboravio si Vatikan, Marsovce i Navi narod iz Avatara. Svi navalili na RSK !
    (Big_black, 5. april 2020 15:36)

    # Link komentara

  49. @ Hrvat Miljenko Jergovic:"Hrvati su karikatura Srba. Hrvati su Srbi sa neizlecivim kompleksom nize vrednosti".
    (Pijani zlotvor, 05. april 2020 14:57

    Mozda. Ali vidi kako se sve to okrenulo za 30 godina. Sada se srbi kompleksiraju od hrvata. Hoce njihive pasose. Hoce u EU. Hoce na more. Sve bi dali da su na njihocom mestu i po standardu. Ne mozemo porediti vreme dana i od pre 30,40 godina nikako.
    (kratka pamet, 5. april 2020 15:36)

    # Link komentara

  50. Molim navijace svih timova ovde da mi kazu ko je najAustrijski tim? Koji najSvajcarskini? A koji najNemackiji?
    hvala
    (kratka pamet, 5. april 2020 15:34)

    # Link komentara

  51. Gorki@ Osnivači Krcun i Bugarčić dve svakako najmračnije ličnosti srbske istorije sredinom prošlig veka.Jedan ubio više uglednih Srba nakon drugog svetskog rata od Nemaca u istom,a drugi upravnik Golog Otoka.Fakti.
    (kumuloninbus, 05. april 2020 14:18)

    Vi uvezeni iz hrvatske verujte u sta hocete. Verujete i da se vas kralj borio na Gazimestanu... Pa sto ne bi i ovu budalastinu.... Pantic Zeks vas pogresno informisao... Nama je bitno ono sto mi znamo, za vas nas bas i zab... ono... Uostalom kada smo kod osnivaca, najvecih legendi kluba, predsednika i ostalog, mislim da dovoljno govori to sto vas zovu "najveci hrvatski klub van hrvatske" i to vas oni sami tako zovu... Pa sad kako hoces... Bolje da prvo upoznas svoju istoriju pa tek onda nasu...
    (Sremac, 5. april 2020 15:32)

    # Link komentara

  52. Звезда је први, неуспешни покушај. На њихову жалост, у Црвеној Звезди се окупило превише српских спортиста, па су зато брже боље покупили шта је преживело из Блајбурга а да је терало лопту и формирали бољи пројекат. Зажмурили су на домобрана (Бобека), учешће у НДХ репрезентацији (Глазер, Матекало, Чајковски, Брозовић и Бобек) али и на усташу, пилота НДХ са највише оборених авиона на источном фронту (Шоштарића), чак су заташкали и инцидент у Русији кад је наведени Шоштарић Русима спочитавао колико је Руса побио у рату, само да би угушили тај реакционарни српски елемент који је преовладавао у Звезди....
    (KliftonToni, 5. april 2020 14:07). Zaboravi si da dodaš da 5G mreža izaziva Korona virus.
    (xxx, 5. april 2020 15:30)

    # Link komentara

  53. nestani
    (mandrak, 5. april 2020 15:16)

    # Link komentara

  54. To znači svi značajniji Crnogorski sportisti želeli nezavisnost,a u Beogradu se afirmisali.Hraniš ga hlebom a oni posle kamenje bacaju.E moji Crnogorci,neka virus potraje 1 god.hleba necete imati.Pa nisu slucajno mudraci pre Mila težilj ijedinjenje sa Srbijom.Crna Gora,BiH i Makedonija bez udruživanja sa Srbijom neće imati šansu za opstanak u budućem vremenu.
    (Vodolija!, 5. april 2020 15:13)

    # Link komentara

  55. "@Big_black, ako vec pises o istoriji, krivis Milosevica, a zaboravio si sta su tvoji Hrvati radili 1960te godine, 1970te, koliko znam Tudjman je bio u zatvoru za vreme Tita 1970tih godina, zbog planiranja oruzane pobune, u to vreme je bio Bombaški napad u bioskopu "20. oktobar"pucale bombe u Beogradu bacene od strane Hrvata 1968me, ubacene su teroristicke grupe Bugojanska grupa 1972 ....."
    (seljadin, 5. april 2020 14:24)

    O čemu ti čovječe pričaš ? Svatko tko je za vrijeme Tita i pomislio na bilo što izvan službene politike završio je u zatvoru, svi do jednoga. I Tuđman i Budiša i Veselica, svi i to ne zbog nekakvih oružanih pobuna.
    Jesi li ti svjestan da je HDZ osnovan 1989., debelo nakon što je Slobo došao na čelo SKS-a. A onda je krenulo rušenje pokrajinskih rukovodstava i "Mitinge istine". To je isto Tuđman i HDZ kriv ?
    (Big_black, 5. april 2020 15:13)

    # Link komentara

  56. (Chisho, 05. april 2020 13:59)
    Lepo i slikovito si objasnio onako kako jeste bilo u Jugoslaviji 88. Samo bih dodao da smo sami krivi za svoju sudbinu. Pobednik si posle velikog rata. To je bio jedini trenutak u istoriji kada su Srbi imali odresene ruke da naprave svoju drzavu kakvu zele, i koliko velika treba da bude. U to vreme, je moglo da se kaze Srbija je tu i tu, i kraj. Sile bi to samo aminovale. Svi koji nisu za Srbiju, proteras... takodje jedinstven momenat u istoriji, opet, rec ne bi rekle sile. Na kraj dobijes cistu drzavu, gde su svi Srbi (razlicitih veroispovesti). Doduse tu je i nasa crkva OGROMNOM greskom doprinela da mi ispadnemo ovce. Naime, Priznaju Srbina samo ako si pravoslavac. Nikakvi Hrvati ne bi postajali, Bosnjaci, Crnogorci, Makedonci.... Nikakve drzave....Ali, pojavio se Kralj sa "briljantnom" idejom, i zauvek nas zakucao za "dno"... u isto vreme omogucio svima sve. Sami smo krivi, sto je najgore sa istim tim Hrvatima smo ziveli super do stvaranja KSHS.
    (mr.wolf, 5. april 2020 15:12)

    # Link komentara

  57. @Gorki, šta si time hteo da kažeš, ja sam te razumeo da je zvezda u Titovo komunističko vreme uzela skoro sve titule, a Partizan je više svojih titula uzeo u višestranačko vreme...Tako zvuči....
    (QQLELE, 5. april 2020 15:10)

    # Link komentara

  58. @U kosarci je ISTA prica. partizan do raspada Jugoslavije ima cele 4 titule i biva najobicniji DRUGOLIGAŠ, a dolaskom I.Dacica na vlast postaje projekat "Makabizacija Srbije" gde je bio predodredjen ne samo da stigne Zvezdu po broju titula vec i da bude veciti sampion kao Makabi u Izraelu!!!
    Pozdrav.
    (Gorki, 05. april 2020 13:53)

    Kao vi sada od 2011 i urgencije drzave, brisanja dugova, vracanja u prvu ligu posle ispadana is izte fuzionisanjem sa fmpom. Kradje igraca pod ugovorom, 3 tima u istoj ligi (sto je inace ortodoksno krsenje svih pravila) itd. JEl na to mislis pod Makabizacijom zvezde??
    (zvezda i kosarka, nikako, 5. april 2020 15:09)

    # Link komentara

  59. @Miloš
    Gospodine, tu se ne radi ni o kakvom svojatanju. Modrića ili Bobana niko nije nazvao Srbima, iako bi se o tome dalo diskutovati. Ali da me sad ubjedite da "crnogorci" nijesu Srbi, neće Vam poći od ruke. Isto kao i za sve ostale štokavce. Ne radi se tu šta ko želi da bude nego se radi o notornim činjenicama.
    Problem je u tome šta su oni već indoktrinisani u suprotnom pravcu, pa to shvataju kao najveću moguću uvredu.
    (A.M., 5. april 2020 15:07)

    # Link komentara

  60. Sve dok se Crvena Zvezda zove Crvena Zvezda, a ne Zvezda sa belom zvezdom na grbu i dok se Partizan zove Partizan, a ne BSK, Srbija ili Beograd sa orlom na grbu - srpski fudbal me ne zanima. Srbija se ponaša kao Jugoslavija sa jednom republikom u sastavu. Komunizam je isprao mozgove Srbima gore nego Rusima. Ludilo se prenelo u naredne generacije rođene tek nakon raspada SFRJ. Sram nas bilo. Preci nam se okreću u grobu kao propeler, a Srbi se svađaju ko je veći PARTIZANovac i ZVEZDAš. Strahota.
    (Dobronamernik, 05. april 2020 14:43)
    A da imenujete klubove Dusan Silni i Uros Nejaki pa
    probate u LS u grupu sa Aleksandrom Velikim i Kaligulom ?
    (Podgoricki, 5. april 2020 15:06)

    # Link komentara

  61. "Otišao sam preko Budimpešte i na putu ka granici video kako padaju bombe."

    Brt, šta su gađali na granici, fabriku slatke paprike u Horgošu? Da li je bomba imala padobran da se lepo vidi?

    A ovo da mu je neki brka iz JNA 1988. godine rekao šta će da se desi... Pa ako su imali ceo scenario, koliko je bilo tada teško rešiti se 20 ključnih ljudi sa druge strane, dok niko za njih nije ni znao?

    Najjači su ovi što mu veruju, kao eto, Srbi su sve znali. Da su znali, šta mislite, da li bi možda učinili nešto, pa da na kraju ne izgube baš sve što se moglo izgubiti? Nego, evenutalno, da bude 1:3 ili tako nešto?

    Lovačke priče.
    (Miloš, 5. april 2020 15:05)

    # Link komentara

  62. @avijaštvo je jedna stvar, ali činjenica da je Franjo lično bio predsednik kluba drastično pravi razliku između dva kluba. I, naravno, ušati pehar, ali to nije tema.
    (Sneška, 5. april 2020 14:47)

    Slazem se. Vama je PRVI predsednik sd crvene zvezde bio Slavko KOmar, ndh hrvat. Nema mesta navijastvu, samo cinjenicama.
    (zvezda je laz, 5. april 2020 15:04)

    # Link komentara

  63. Koji su bolidi na ovom sajtu i oko čega se raspravljaju??! Gde je koji klub osnovan i kakve sve glupost i. A svi se kao pozivaju na neke činjenice i lako proverljive stvari. Koga bre to interesuje sada. Šta je bilo 45 te. I Partizan i Zvezda su klubovi iz Srbije. Glupo je pričati ko je " srpskiji" klub. To su nebuloze. Sad cete vi nekog ubediti u nešto. Znaš koliko me zaboli ko je igrao 45 te i bio predsednik.
    (ja, 5. april 2020 15:04)

    # Link komentara

  64. Hrvat Miljenko Jergovic:"Hrvati su karikatura Srba. Hrvati su Srbi sa neizlecivim kompleksom nize vrednosti".
    (Pijani zlotvor, 5. april 2020 14:57)

    # Link komentara

  65. Tipicna izjava novokomponovanog Crnogorca.
    Bez obzira na godine u Realu i sav sjaj koji je mogao videti i doziveti i iz njega nesto nauciti, ipak nije mnogo odmakao od glupog danasnjeg fudbalera.
    Podrzati nezavisnost jedne republike zato sto si prijatelj sa njenim predsednikom je glupost koji ni danasnji copy/paste tetovaza/sponzorusa fudbaleri - nemaju.
    Prijateljstvo je jedno a nezavisnost drzave drugo (verovatno u CG medju onih na silu smanjenih 45% sto nisu bili za nezavisnost je imao prijatelje).
    I 1999. godine nisu bile samo bombe, vec i kopnena agresija i terorizam na podrucju citave KiM.
    Ali zbog ovakvih mi je i drago sto nismo vise u jednoj drzavi (ne zbog onih 45%), samo kada bi se oni vise okanuli Srbije i svega vezanog za nju, bilo bi idealno.
    (Grey, 5. april 2020 14:55)

    # Link komentara

  66. U kosarci je ISTA prica. partizan do raspada Jugoslavije ima cele 4 titule i biva najobicniji DRUGOLIGAŠ, a dolaskom I.Dacica na vlast postaje projekat "Makabizacija Srbije" gde je bio predodredjen ne samo da stigne Zvezdu po broju titula vec i da bude veciti sampion kao Makabi u Izraelu!!!
    Pozdrav.
    (Gorki, 05. april 2020 13:53)


    veze ti nemas, nesrećniče :)
    (neutralni felsh, 5. april 2020 14:52)

    # Link komentara

  67. Svako ima pravo da bude sta hoce i da zivi gde hoce. Sto mi iz Srbije vise kritikujemo ljude sto ne zele da se izjasne kao Srbi oni sve u vecem broju beze od Srba i Srbije. I tako vec 30 godina. Ja stvarno ne kapiram sto mi ubedjujemo Hrvate, Muslimane i Crnogorce da su Srbi. Ko nece da bude Srbin ni nemora da bude. Modric hoce da bude Hrvat, Doncic slovenac, Pedja Crnogorac neka bude ko sta hoce. Sto mi njih svojatamo to je neverovatno. A ne smeta nam kad Stepanek, Rukavina, Kolasinac, Ljajic igraju za Srbiju. Dosta vise, smaramo, niko nam ne valja.
    (Milos, 5. april 2020 14:49)

    # Link komentara

  68. zvezda je osnovana u Tirani i igrala prvi zvanicni mec u cast Envera Hodze. Lako proveriva cinjenica. Jos jedna cinjenica...posle toga ih Tito dekretom prebacuje u Srbinu jer je propao pokusaj ukljucivanja albanije u sastav SFRJ, a to je bio njegov san. Isto tako lako proveriva cinjenica.
    Preuzimaju igrace iz kluba Jugoslavija i dalje je sve istorija.
    (malo opstenarodnog obrazovanja molim, 5. april 2020 14:48)

    # Link komentara

  69. da je Crvena Zvezda i Partizan dobijao utakmice jer je neko pretio Hrvatima, ili na slican pokvaren nacin, onda Crvena Zvezda nikada ne bi bila sampion Evrope i sveta, a sledece godine u cetvrtfinalu iako je igrala na tudjim terenima zbog sankcija, a Partizan ne bi nikada tukao i nemacke i engleske i sve druge klubove sirom Evrope, i stizao do polufinala Evrope.
    (boki, 5. april 2020 14:48)

    # Link komentara

  70. @  Зажмурили су на домобрана (Бобека), учешће у НДХ репрезентацији..

    Druze iz TIRANE. Idi na sajt i pogledaj ko je PRVI na listi strelaca nase reprezentacije, pa njima napisi slican email da ga sklone. Pokusaj polupismenog srbovanja.
    (tirana slavi zvezdinu tituluiz 45e, 05. april 2020 14:34)

    Navijaštvo je jedna stvar, ali činjenica da je Franjo lično bio predsednik kluba drastično pravi razliku između dva kluba. I, naravno, ušati pehar, ali to nije tema.
    (Sneška, 5. april 2020 14:47)

    # Link komentara

  71. jna je bila vlast u jugoslaviji pa su tako i odlični fudbaleri silom dovodjeni u partizan.Kad se samo setim da je prvih 11 igrača u partizanu sačinjavalo sve sami hrvati iz hrvatske a zvezde sve sami srbi pa nečudi,da je precednik partizana bio franjo tuđman a kup maršala se igrao na jna onog zlotvora tita koji je pobio toliko srba tek posle 2.sv rata.
    (slaviša šmigič, 05. april 2020 14:36

    Pa vama je PRVI predsednim bio Slavko Komar hrvat. O cemu ti pricas?
    Imali ste vise igraca iz hrvatske do danas. Poslednji hrvat je igrao za Partizan 66e godine, a vama 91 i jos ste imali hrvvata trenera (posle Zmaga) u 21om veku. u 2020on noste hrvatsku firmu na dresu. Komedia bre uvek sa vama zagepcani idejci.
    (zvezdasi zagrepcani, 5. april 2020 14:45)

    # Link komentara

  72. Kako su nam Komunisti zavukli sa Zvezdom i Partizanom od 45 , svaka cast . Srbi se od tog zla nikad nece oporaviti a i ubijaju se oko tog zla . Svaka cast narocito Srpskim Komunistima , sa ova dva uzmisljena kluba ubili su Monarhiju , Kralja i sve sto je bilo Sveto u Srba pre 41., sad se Srbi kunu u Zvezdu i Partizan ;)
    (kladzom do bola, 5. april 2020 14:44)

    # Link komentara

  73. Sve dok se Crvena Zvezda zove Crvena Zvezda, a ne Zvezda sa belom zvezdom na grbu i dok se Partizan zove Partizan, a ne BSK, Srbija ili Beograd sa orlom na grbu - srpski fudbal me ne zanima. Srbija se ponaša kao Jugoslavija sa jednom republikom u sastavu. Komunizam je isprao mozgove Srbima gore nego Rusima. Ludilo se prenelo u naredne generacije rođene tek nakon raspada SFRJ. Sram nas bilo. Preci nam se okreću u grobu kao propeler, a Srbi se svađaju ko je veći PARTIZANovac i ZVEZDAš. Strahota.
    (Dobronamernik, 5. april 2020 14:43)

    # Link komentara

  74. Arnauti u transu u karantinu. Jos jedna laz da im leci enverovske komplekse.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prosinecki i kninska tvrdjaca, 5. april 2020 14:13)

    Rece navijac kluba kome su jedne od najvecih legendi...`arnauti`,mali maleni ustasko-balijsko-arnautski klib.
    (ndh uz partizan, 5. april 2020 14:43)

    # Link komentara

  75. Milogorac
    (bec, 5. april 2020 14:43)

    # Link komentara

  76. Pedja legenda,najbolji igrac Srbije i Crne gore do raspada te zajednice...
    (Zigzaga, 5. april 2020 14:42)

    # Link komentara

  77. jna je bila vlast u jugoslaviji pa su tako i odlični fudbaleri silom dovodjeni u partizan.Kad se samo setim da je prvih 11 igrača u partizanu sačinjavalo sve sami hrvati iz hrvatske a zvezde sve sami srbi pa nečudi,da je precednik partizana bio franjo tuđman a kup maršala se igrao na jna onog zlotvora tita koji je pobio toliko srba tek posle 2.sv rata.
    (slaviša šmigič, 5. april 2020 14:36)

    # Link komentara

  78. VOLIM PARTIZAN
    (Čarapan, 5. april 2020 14:05)

    Zalizani opet si zaljubljen u pogresnog, trazi bre neku zensku dok te nisu provalili u selu.
    (tender, 5. april 2020 14:36)

    # Link komentara

  79. @  Зажмурили су на домобрана (Бобека), учешће у НДХ репрезентацији..

    Druze iz TIRANE. Idi na sajt i pogledaj ko je PRVI na listi strelaca nase reprezentacije, pa njima napisi slican email da ga sklone. Pokusaj polupismenog srbovanja.
    (tirana slavi zvezdinu tituluiz 45e, 5. april 2020 14:34)

    # Link komentara

  80. @Pijani zlotvor
    Прича је почела 90те, доласком ХДЗ на власт, након чега је кренуло истеривање Срба с посла, прогон, повратак усташа из иностранства, увођење усташке терминологије (сатнија, бојна, куна), разоружавање општина са српском већинома, а онда и оружани напад на Србе у Плитвицама и Пакрацу. А онда зверска убиства Срба по градовима (Бродарац и екипа само у Сиску 500), па напади на касарне ЈНА. Много пре Вуковара. Прочитај књигу вашег тадашњег министра полиције Бољковца, "Истина мора ван". Невероватна је мрежа лажи коју сте ви Хрвати око себе направили и у коју желите да верујете, ал истина се, на вашу жалост, зна.
    (Оп, 5. april 2020 14:34)

    # Link komentara

  81. Vrlo zanimljiv deo: rekli su mu sta ce se dogoditi za par godina!!!!! Znaci svi su znali samo su se pravili mutavi...
    (Deyan X, 05. april 2020 12:58)

    Zamisli činovnik Vojske ne zna šta se sluti?! Šok! Misliš da se ratovi ne spremaju i slute godinama, već onako, dođu preko noći?
    (M4R3, 5. april 2020 14:34)

    # Link komentara

  82. @Big_black da nije NATO pretio Srbiji da vas ne potuce, ne bi vi nikoga isterali iz RSK, niti bi smeli napasti RS da nije NATO bombardovao RS.
    Uostalom pokazali ste se kao kukavice, kad je cela Hrvatska vojska se razbezala 1991ve i gledala sa odstojanja kako pada Vukovar.
    Ta jadna JNA se raspadala i opet vas je u raspadanju zgazila.
    (bosko, 5. april 2020 14:32)

    # Link komentara

  83. Bagra ste jugoslovenska .
    (Nemanja, 05. april 2020 14:20)

    Kad je zvezda, neka bude crvena. Rece vas osnivac i prvi predsednik SDa, hrvat slavko komar.
    I sto toliko zalite za Yu onda? Mozda zato sto vas od samostalnosti Srbine nema nigde. Ali uspesno ste prisvojili sve titule iz YU, pa cak i onu iz 45e za kafanakim stolom.
    Sto lepo niste poceli od 0 pa bronite titule samo od odcepljenja CGore do danas?
    Bagra ste jugoslovenska.
    (zvezda jugoslavija, 5. april 2020 14:31)

    # Link komentara

  84. zvezda je drzavni klub mapravljen da unosi nestabilnost.
    Onog dana kada su derketom prebaceni i tirane ovde sve je krenulo nizbrdo.
    (deline tiranci, 05. april

    Albanija nikada nije bila u sastavu Jugoslavije tako da nikakav klub koji igra u Srbiji tamo nije osnovan...Crvena Zvezda je osnovana u Srbiji sto su istorijske cinjenice kao sto je Partizan osnovan u ZG u Hrvatskoj za koga je prva generacija fudbalera koja je igrala bila iz zagrebackog Gradjanskog jer nije imao ko da igra za taj klub..Titovim dekretom prebaceni su za BG sto je takodje lako proverljiva cinjenica...Znam da te neke stvari bole pa mucas dok pises ali to se izmeniti ne moze...Kako su prebacivani igraci iz HASKA u Partizan sa takvim nacinom dovodjenja igraca i poslovanjem kluba ostalo pa je i Mijatovic po tom sistemu morao da obuce dres koji nije mogao da odbije...No to je samo mali delic onoga kakve je taj klub marifetluke pravio i jos ih pravi...
    (cas opstenarodnog obrazovanja, 5. april 2020 14:31)

    # Link komentara

  85. Vidim da ovde neki pokusavaju da na isti nivo stave klub (Zvezda) koji je u konkurenciji najboljih timova u istoriji ES, i lokalnog fudbalskog kluba (Partizan) !? Polako ljudi....
    (sasa jokic, 5. april 2020 14:30)

    # Link komentara

  86. Kada cemo vise da skapiramo da je normalno da Crnogorac hoce da mu drzava bude Crna Gora.
    (Au brate, 05. april 2020 14:10)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Očigledno nisi shvatio većinu ovdje,nije problem u tome što su oni Crnogorci i što se tako izjašnjavaju, već je problem u tome što su zaboravili i Dejo i Predrag koliko im je Srbija dala i pružila, samim tim što podržavaju Mila podržavaju i antisrpstvo,i Kosovo i sve što je protiv Srba i Srbije, a ponekad to svojim izjavama i potvrdjuju..
    (Slobo. B., 5. april 2020 14:30)

    # Link komentara

  87. Na žalost srbske nacije jna je nešto najgore što se moglo desiti srbskom narodu jer su tito i partizani pobili posle predaje Nemaca U 2 SV.RATU ogroman broj srpskog žitelja ima o tome dokumentarni filmovi Miroslava Samarđiča.
    (slaviša šmigič, 5. april 2020 14:29)

    # Link komentara

  88. Ja
    Uvijek relativizatorske hulje pricaju o podjeli krivice jer tesko je pogledat se u ogledalo.
    Ovu svoju 'briljantnu' 'logiku' o 'podjednakoj krivici' primjeni na ustase i partizane ili na naciste i sovjete. Ili ako hoces, silovatelja i zrtve. 'Pa nije samo on kriv, zasto je imala minicu i dekolte?'
    Aha, ne ide? Pa kako ne kad 'nikad nije kriva samo jedna strana'?
    Vidis li sad koliko pucas floskule lisene stvarnog znacenja samo zbog refleksa samoobrane?
    Smijem ti se.
    (Pijani zlotvor, 5. april 2020 14:27)

    # Link komentara

  89. Sad vam je jasno zasto hrvatski klubovi nisu mogli do titule. Ni jedno ex YU prvenstvo nije bilo regularno. Strava i uzas. Titovi blizanci iz glavnog grada samo su se izmjenjivali u titulama.
    (cibona zagreb, 5. april 2020 14:27)

    # Link komentara

  90. Druga je stvar sto ste vi losi borci,bili ste hrabri kad su se gradovi granatirali, logori pravili i na pocetku kad drugi nisu imali oruzje.Hoces da kazes? ali budi ozbiljan? Da JNA nije sve ostavila ili dala Srbima? Jeli se ti zezas?
    (Mr_Melbourne, 05. april 2020 13:31)

    Zato ste vi "sjajni borci". Nemoc 4 godine protiv Srpske Krajine i "briljantna pobeda" nad starcima u kolicima 95' preko Americkog plana i oruzja. Jel se ti zezas keru?
    (Mr_Perth, 5. april 2020 14:24)

    # Link komentara

  91. @Big_black, ako vec pises o istoriji, krivis Milosevica, a zaboravio si sta su tvoji Hrvati radili 1960te godine, 1970te, koliko znam Tudjman je bio u zatvoru za vreme Tita 1970tih godina, zbog planiranja oruzane pobune, u to vreme je bio Bombaški napad u bioskopu "20. oktobar"pucale bombe u Beogradu bacene od strane Hrvata 1968me, ubacene su teroristicke grupe Bugojanska grupa 1972, ubijani su ambasadori u Svedskoj 1971, Vladimir Rolovic, pre par godina ubio se hrvatski terorista koji je oteo avion i podmetnuo bombu u Njujorku
    10. septembra 1976. godine oteo avion kompanije TWA sa 92 putnika koji je leteo sa aerodrome La Gvardija u Njujorku prema Čikagu. Inace Milosevic je znao da su teroristi planirali pokolj Srba kao 1941ve i jel trebao da cuti i da JNA zvanicna vojska sastavljena od svih naroda trpi napade terorista
    sirom Hrvatske ?
    (seljadin, 5. april 2020 14:24)

    # Link komentara

  92. S. Milošević, Gazimestan '89: "Oružane bitke nisu isključene !"
    Okupljena rulja, Gazimestan '89: "Hoćemo oružje, hoćemo oružje !"

    Oružje ste dobili, ishod je poznat
    (Big_black, 05. april 2020 13:55)

    Franjo Tudjman "Rata nikad ne bi bilo da ga Hrvatska nije zeljela"

    Ishod poznat. 4 godine Hrvatska nije nista mogla protiv Srpske Krajine dok nije dosla Amerika, dala plan i oruzje, a Hrvatska poubijala i proterala nemocne starce u kolicima.
    (Big_blue, 5. april 2020 14:22)

    # Link komentara

  93. Bagra ste jugoslovenska .
    (Nemanja, 5. april 2020 14:20)

    # Link komentara

  94. Kako ljudi ne shvatite da Mila u Crnoj Gori 70% ljudi gleda kao boga.On nam je donio drzavu.To sto vama vasi mediji prenose pogresnu sliku to je vas problem.Nije to kao kod vas da svi mrzite Vucica.Svi veliki sportisti iz Crne Gote su u super odnisima sa Milom pa tako i Pedja Mijatovic.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg,

    Samo me interesuje, ako hoćeš da mi odgovofiš, sa čime su milovi sendviči?
    (Ganci, 5. april 2020 14:19)

    # Link komentara

  95. Dosadio je sa ovom pricom o Hajduju, mnogo mi je zao sto mu se djecacki san nije ispunio!!!
    Postao je kao Kalimero!!!
    (Orson Vels, 5. april 2020 14:19)

    # Link komentara

  96. (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52) Teško, da je baš tako bilo. Pročitaj malo intervjue Deja, Pančeva i nekih drugih ljudi. Obojica su već bili jednom nogom u Partizanu. Kao i Mihajlović. Savićević je bio navijač Partizana, a njegov otac baš vatreni Grobar. Samo zbog bahatog ponašanja Zeke koji mu je oca nešto uvredio u njihovoj kući, mogli su da ga "obrlate" tadašnji Zvezdini "menadžeri" (čitaj direktori velikih državnih preduzeća). Kao, na primer, kad je uz pomoć "mazde 323" promenjena odluka Siniše da pređe u Partizan. I Pančev je nedavno objašnjavao, kako je promenio odluku i prešao u Zvezdu. A ti sad troluj do mile volje.
    (DM, 5. april 2020 14:19)

    # Link komentara

  97. Gorki@ Osnivači Krcun i Bugarčić dve svakako najmračnije ličnosti srbske istorije sredinom prošlig veka.Jedan ubio više uglednih Srba nakon drugog svetskog rata od Nemaca u istom,a drugi upravnik Golog Otoka.Fakti.
    (kumuloninbus, 5. april 2020 14:18)

    # Link komentara

  98. "Mitomani" ? Kao pravi zagorac koristis njima samo znane fraze. Kompleksi su cudo.
    (Ljubisa Livaac, 05. april 2020 13:57)

    Idi brisi case, mani se mitomanije....vidi se da imas samo osnovnu dok ne znas znacenje pojedinih reci.
    (jebotezagorac, 5. april 2020 14:16)

    # Link komentara

  99. takav je ceo taj klub p , nemaju nista svoje vestacki i nateran da se voli .
    (misirac, 5. april 2020 14:14)

    # Link komentara

  100. Arnauti u transu u karantinu. Jos jedna laz da im leci enverovske komplekse.
    (prosinecki i kninska tvrdjaca, 5. april 2020 14:13)

    # Link komentara

  101. Mozzart@,evo ja priznajem da je aksioma sve ono sto se kaze sa one strane crveno belog brda.
    Da li je sada ok,sve sa jedne strane je istina a sa druge laz.
    Ne moze se sa vama drugacije licemeri.
    (marko992, 5. april 2020 14:11)

    # Link komentara

  102. Reče Milogorac
    (Miodrag, 5. april 2020 14:11)

    # Link komentara

  103. Koliko si bio dobar igrac jos vise si bio los covek.Zalizani narcis i nista drugo...
    (smeker, 5. april 2020 14:11)

    # Link komentara

  104. Kada cemo vise da skapiramo da je normalno da Crnogorac hoce da mu drzava bude Crna Gora. Od 100% gradjana 34% nisu za Crnu Goru vec za Srbiju. 64% je za Crnu Goru. I sta sada da pljujem Deju i Pedju sto oce da zive gde i kako hoce. Da ih mrzim sto nece da budu Srbi kao ja. Na silu mi netreba ni jedan covek ko nece da bude Srbin ili da mu Srbija bude drzava. Niti su Dejo i Mijat smradovi niti su Prlajinovic i Pavlovic, ljudine zato sto se izjasnjavaju kao Srbi. Svako neka bira svoj put. Ko pobedi na izborima taj je vlast i ćao...
    (Au brate, 5. april 2020 14:10)

    # Link komentara

  105. Inace je poznato da je Zvezda, kao Udbin klub ...

    Pateticna floskula koju su izmislili navijaci poznati kao ZAGREPČANI, ne bi li uspeli da izjednace svoje vojno-obavestajne korene sa nama. Vrlo dobro se zna da je UDBA bila samo produzena ruka vojne kontra-obavestajne sluzbe i da je njima polagala racune!!!!
    (Gorki, 5. april 2020 14:10)

    # Link komentara

  106. onaj ko je najviše otimao i muvao, taj ima i najviše titula. isto kao i biznisu, onaj ko najviše krade je najbogatiji.
    (Roy 74, 5. april 2020 14:08)

    # Link komentara

  107. Gorki@,mnogo lupas,"drugoligaski klub" kazes,sa kojim smo to igracima osvajali one silne medalje ako su ti igraci bili iz drugoligaskog kluba?!E nesretni iskompleksirani covece.
    (marko992, 5. april 2020 14:08)

    # Link komentara

  108. Pijani zlotvor@od svih Srba najgori su Hrvati...neko rece
    (oz, 5. april 2020 14:08)

    # Link komentara

  109. Pijani zlotvor, 05. april 2020 13:50)

    Par tisuca ociscenih Hrvata?!! U cega vi verujete. Pa vi ste od 45 mastali o svojoj drzavi, imali svoj konc. logor.
    (...., 5. april 2020 14:07)

    # Link komentara

  110. Partizan je drzavni projekat od 45' to je valjda sad svima jasno.
    (Hektor, 05. april 2020 13:20). A Zvezda ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 5. april 2020 13:34) # Link komentara

    Звезда је први, неуспешни покушај. На њихову жалост, у Црвеној Звезди се окупило превише српских спортиста, па су зато брже боље покупили шта је преживело из Блајбурга а да је терало лопту и формирали бољи пројекат. Зажмурили су на домобрана (Бобека), учешће у НДХ репрезентацији (Глазер, Матекало, Чајковски, Брозовић и Бобек) али и на усташу, пилота НДХ са највише оборених авиона на источном фронту (Шоштарића), чак су заташкали и инцидент у Русији кад је наведени Шоштарић Русима спочитавао колико је Руса побио у рату, само да би угушили тај реакционарни српски елемент који је преовладавао у Звезди....
    (KliftonToni, 5. april 2020 14:07)

    # Link komentara

  111. zvezda je drzavni klub mapravljen da unosi nestabilnost.
    Onog dana kada su derketom prebaceni i tirane ovde sve je krenulo nizbrdo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (deline tiranci

    Ahahahaha dete koji kompleksi tebe drmaju,ahahahaha.
    (Red, 5. april 2020 14:06)

    # Link komentara

  112. Onog dana kada su derketom prebaceni i tirane ovde sve je krenulo nizbrdo.
    (deline tiranci, 05. april 2020 13:55)

    U moru gluposti koju vi navijači armijskog kluba plasirate kako bi ste opravdali činjenice koje su jasno i objavljene u tekstu na b92 pre nekoliko dana, ti si moj izraziti favorit za najveću glupost!

    Mada je lepo videti koliko mašte imate...
    (Wllaxy, 5. april 2020 14:06)

    # Link komentara

  113. Tacno. Od reci do reci. O ovome se "saputalo" (jer nije smelo da se prica na glas) jos 70ih-80ih godina.
    (Gorki, 5. april 2020 14:06)

    # Link komentara

  114. VOLIM PARTIZAN
    (Čarapan, 5. april 2020 14:05)

    # Link komentara

  115. Mihajlović(Siniša) pre nego što je postao selektor
    Srbije često je posećivao Medjugorje.Mijatović koji
    je igrao za "dva oka u glavi", postade milogorac.Iz
    tih katoličkih sredina(Italija-Mih.,Španija-Mij.)se
    menja dioptrija fudbalera.Ima jedna priča Sime Mata-
    vulja,Pilipenda.Kratka,poučna,koja objašnjava kako
    nastaju unijati,milogorci,...i ostali verolomci.
    (a, 5. april 2020 14:05)

    # Link komentara

  116. Italijani i Spanci ne vole separatiste, otuda i to pitanje, zasto je podrzao CG 2006.
    Zna to Pedja, otkud i takav ne bas ubedljiv odgovor.
    (Neko iz mase, 5. april 2020 14:05)

    # Link komentara

  117. Pa tako su pokusali da uplase i Savicevica i Panceva. Dosli im oficiri JNA na kucu i plasili ih. Samo sto su ih Dejo i Pancev odmah oduvali i isli u vojsku. Mijat je ocigledno imao slabiji karakter.
    (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52)

    Iz tvoje tacke gledista. Iz moje, Mijat je donio ispravne i racionalne odluke za svoj zivot.
    (Administrator, 5. april 2020 14:04)

    # Link komentara

  118. "Zvaničnik Partizana, oficir JNA, došao mi je u kuću...". Zamislite, omladino grobarska, kako je bilo 45', jer Mijat priča o 89"...
    (?, 5. april 2020 14:04)

    # Link komentara

  119. Druga je stvar sto ste vi losi borci,bili ste hrabri kad su se gradovi granatirali, logori pravili i na pocetku kad drugi nisu imali oruzje.Hoces da kazes? ali budi ozbiljan? Da JNA nije sve ostavila ili dala Srbima? Jeli se ti zezas?
    (Mr_Melbourne, 05. april 2020 13:31)
    Kad bi svi imali samo pracke i kamenice pa da uporedjujes hrabrost i ko je dobar borac a ko ne, pa ajde, ito bez mijesanja NATO pakta ili Rusije.
    Bilo je svega, i prodaje i izdaje i kreni-stani politike, i ucjena i sankcija ali i NATO avijacije. Ali dobro, svijet se mijenja, i Turci su mislili da ce vladati do smaka svijeta. A ako si Hrvat, sto mislim, onda znas i da ste dobili puno toga na krilima Srpske pobjede iz Prvog Svjetskog rata, a kasnije i nageadjeni Istrim i Dalmatinskum otocima. Cinjenica je da HR nikad nije bila veca i slobodnija nego u zajednici sa Srbima.
    (kezza, 5. april 2020 14:03)

    # Link komentara

  120. Slavko-Kako ljudi ne shvatite da Mila u Crnoj Gori 70% ljudi gleda kao boga.On nam je donio drzavu.To sto vama vasi mediji prenose pogresnu sliku to je vas problem.Nije to kao kod vas da svi mrzite Vucica.Svi veliki sportisti iz Crne Gote su u super odnisima sa Milom pa tako i Pedja Mijatovic.
    (ogicg, 5. april 2020 14:03)

    # Link komentara

  121. Pamet fudbaler na djelu, kaže glasao za tako nešto važno kao razbijanje države zbog prijateljstva s Milom, ne zbog politike. Pa to bolje da nikad ne glasa za bilo šta jer se glasa zbog politike. Ako nemaš svoj mozak i svoje mišljenje onda ne izađeš na izbore kao pošten svijet.
    (Chisho, 5. april 2020 14:02)

    # Link komentara

  122. grebaala nas jugoslavija i bratstvo jedinstvo i sva ta s..nja i zajednistva. zali boze toliko zivota ni za sta ..
    jos nas ovi zagrebavaju sad sto su sa 2000 kalasnjikova pobedili celu jna. jer ovi nisu hteli da pritisnu obarace ili su znng imali supermoci pa su na biciklovima kidali 84ke. se.. mi se od citanja gluposti. prave se mutavi a znaju da su nas zloba i njiov njofra sve lepo dogovorili. i neka su. Sad bi srbi da su tamo ostali bili veci hrvati od ovih.
    (miki ns, 5. april 2020 14:02)

    # Link komentara

  123. @(Gorki, 5. april 2020 13:53)


    Druze,koliko puta da ti kazemo da nas ne zanima kopiranje tekstova sa RSB-a? Idi tamo pisi sta ti volja verovatno si idol mladim zvezdasrbima,ostavi malo dostojanstva ovom portalu i ne zagadjuj ga izmisljotinama i bajkama koje obrcu zvezdasi ispred dragstora dok cede pivo.
    (Zvezdaske bajke, 5. april 2020 14:02)

    # Link komentara

  124. Jeste jeste tupoglavi. Pocevsi os vaseg Tita, zakljucno sa ovih poslednjih 10 sns godina. Oduvek ste bili drzavni komercijalni klub.
    (zvezda je roze komercijala,

    To "pocevsi od Tita" okaci macku o rep. Kao prvo sam Tito je najvise voleo partizan. Kao drugo, procitaj sta je u memoarima napisao jedan od vasih osnivaca i dugogodisnji funkcioner Tempo, pa da vidis kako je stvarno bilo!!!
    (Gorki, 5. april 2020 14:01)

    # Link komentara

  125. (@ gorki)
    A ti to sve znas...kako? Makabizacina Partizana je samo vas jedan spin koji ste izmislili, kao o sve vase mitove da perete svoju istoriju i lose rezultate od samostalnosti Srbije. To sto si napisao 200 recenica lazi, samo tebi poznatih to he vec vas manir.
    Neki dokaz, nesto? Barem vi iz idbe mozete da dodjete do nekih dokumenata.
    Nista,a ? Onda ok idejac.
    (delije idea mama, 5. april 2020 14:01)

    # Link komentara

  126. Meni samo nije jasno da zlatna reprezentacija Srbije koja je u finalunpobledija Brazil, ništa nije napravila i nema neke bog zna kako zvučne i priznatije prije svega, igrace. A pazi ove, Mijatovic, Šuker, Boban...
    (Detektiv, 05. april 2020 12:53)
    ovi momci sa NZ zadnjih pet godina mahom stagniraju ili napreduju sporo, zato što su platili danak preranog odlaska u inostranstvo ili ostanku u našoj jadnoj ligi.. katastrofalnom rukovodstvo FSS po svim šavovima.. tada je naša liga bila sigurno po kvalitetu u rangu francuske, portugalske, sssr-a, možda i holandske, engleske, a svakako bolja od belgijske, švajcarske, austrijske, da ne govorimo o turskoj, grčkoj i ostalima.. dakle, jedino je bolja konkurencija bila sigurno u italiji, nemačkoj, španiji.. i kad talenat ostane 4,5 godina u Yugi, on stasa u igrača za kakvog je projektovan!
    (vlade, 5. april 2020 14:01)

    # Link komentara

  127. Jeste jeste tupoglavi. Pocevsi os vaseg Tita, zakljucno sa ovih poslednjih 10 sns godina. Oduvek ste bili drzavni komercijalni klub.
    (zvezda je roze komercijala, 5. april 2020 13:54)
    Ne, siljoglavi, Zvezda 10, a vas mali partizan 20. Od sps, preko ds....pa do tada, i vise nikada.
    (Valjda je tacno ono sto vidim, a ne sta mi se servira?, 5. april 2020 14:01)

    # Link komentara

  128. Kakva je ovo medijska hajka na Partizan.
    (kumuloninbus, 5. april 2020 14:01)

    # Link komentara

  129. Krcunovi u transu, dobili sansu da na izmisljenu pricu Milogorca Mijatovica ubijaju vreme u izolaciji pisuci negativno o Partizanu.
    (moreplovac, 5. april 2020 14:00)

    # Link komentara

  130. cinik
    Sta pricas covece pa Savicevica i Panceva iz osvete sto su potpisali za Zvezdu drzavni vrh a to je tih godina bila Jna pozvala na odsluzenje vojnog roka,tako da prve godine ugovora nisu mogli da igraju za Zvezdu.
    (Goran, 5. april 2020 14:00)

    # Link komentara

  131. Čuj rekli mu nešto oficiri.... Pa ja sam otišao u vojsku 1988 i bio običan vojnik pa sam znao da će po zlu. Siptara je već tada u mokok kasarni bilo izmedju 30-40% jer su se mnozili ko pacovi i imali mlade stanovništvo od ostatka Jug. U to vrijeme štrajkovi po Kosovu i Metohiji i naoadanje policijski oatria i ubijanja iz zasede. Pa Siptari su još od 1961 pravili nerede, pa kasnije pojačali 1981 godine. Policajci iz cijele Jugoslavije su imali obavezu da idu na teren i "služe" na Kosovu. Siptari su se izdvajati i družili uglavnom međusobno. Slovenci su već tad furslu priču ali su se uglavnom družili sa nama (osim što su u kantini samo sebi plaćali pivo pa smo ih zadirkivali zbog toga). Politika na TV je već bila takva da se jako zaostravalo. Mi ostali osim Siptara smo još uvjek donekle gurali Bratstvo-Jedinstvo. Bili smo dobri drugari i dobro se zezali ali već tad je bilo epizoda kada smo potezali priču o politici i tad je na kratko bivalo zategnuto pa smo se u tim situacijama na kratko razbijali u nacionalne grupe. Slovenci i Hrvati su pričali protiv Jugoslavije a mi svi ostali branili (Muslimani, Srbi iz svih krajeva, Crnogorci i Makedonci) Vojska je već tad bila slana na Kosovo i svi smo strijepili da nas ne bace dole (bio sam u Novom Sadu). Uvjek sam govorio da sam od vojske i odmah nakon zbog tih iskustava znao da će biti rat. I sad neki pametnjakivic od fudbalera (svi znamo kakva im je pamet pa još ako je i Milogorac ko Mijat i Dejio) kaže neko mu rekao sta ce biti. Pa već tada kada je htio ići u Hajduk je šovinizma na stadionima bio uobičajen. A sad ovi razbijaci Jugoslavije opet biju zamjenama a teza pa Srbi koji su je stvorili i skoro jedini krv dali za nju u dva rata, krivi za raspad i planirali ga. Pa da jest bas, razbili Jugoslaviji pa pravili manju Veliku Srbiju. Ejjj, dosadili ste toliko da sam sada sretan što više nismo s vama. Dramili ste vi Hrvati o vašoj Nezavisnoj još od poslije Prvog Svjetskog i Jugoslavia se rasoadala još od tada. Da vam nije bilo Jugoslavije i da su Srbi napravili Veliku Srbiju koja im je nudjena poslije Prvog Sv. rata, vi nikad bebiste imali Hrvatsku (ref. prof. Dr. Istorije Tvrtko Jakovina).
    Dobili ste vašu tvorevinu, daleko vam kuća... Uživajte I kyanite se nas. Što visit po našim portalima. Sta vas to vuče nazad korenima?
    (Chisho, 5. april 2020 13:59)

    # Link komentara

  132. Oduvali oficire i otisli pravo u ...vojsku. Pa ova Coviceva akademija je zlato, Paolo Sorentino grize laktove kad procita ovakve perle.
    (Ses, 5. april 2020 13:10)
    Tupi, u vojsku se islo po kaznu. Piksi je sluzio u Leskovcu, zato sto nije hteo u partizan.
    (Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak..., 5. april 2020 13:58)

    # Link komentara

  133. @Petar

    "Mitomani" ? Kao pravi zagorac koristis njima samo znane fraze. Kompleksi su cudo.
    (Ljubisa Livaac, 5. april 2020 13:57)

    # Link komentara

  134. zvezda je drzavni klub mapravljen da unosi nestabilnost.
    Onog dana kada su derketom prebaceni i tirane ovde sve je krenulo nizbrdo.
    (deline tiranci, 5. april 2020 13:55)

    # Link komentara

  135. "Tudjman : Rata ne bi ni bilo da ga Hrvatska nije zeljela
    Josip Boljkovac ministar policije Hrvatske iz 1991 : Prvi su napadnuti Srbi i Jugoslavija a ne Hrvatska"
    (seljadin, 5. april 2020 13:10)

    S. Milošević, Gazimestan '89: "Oružane bitke nisu isključene !"
    Okupljena rulja, Gazimestan '89: "Hoćemo oružje, hoćemo oružje !"

    Oružje ste dobili, ishod je poznat
    (Big_black, 5. april 2020 13:55)

    # Link komentara

  136. E i ti si jako bitna ličnost kao i mnogi drugi šminkeri, starlete, takozvane zvezde na nebu itd!!!Fudbal-ler kakav je to visokokvalifikovani zanat!! Šteta samo što su godinama pametni i znani ljudi u svetu u senci!!
    (Zwer, 5. april 2020 13:55)

    # Link komentara

  137. Mr_Melbourne, evo sta je rekao tvoj Tudjman : Rata ne bi ni bilo da ga Hrvatska nije zeljela 
    Josip Boljkovac ministar policije Hrvatske iz 1991 : Prvi su napadnuti Srbi i Jugoslavija a ne Hrvatska
    (seljadin, 05. april 2020 13:10)

    Poslušaj Miloševicev govor na gazimestanu 1989.
    (www, 5. april 2020 13:54)

    # Link komentara

  138. Partizan je drzavni projekat od 45' to je valjda sad svima jasno.
    (Hektor, 05. april 2020 13:20). A Zvezda ?
    (xxx, 5. april 2020 13:34)
    Nije, tupoglavi...
    (Valjda je tacno ono sto vidim, a ne sta mi se servira?, 05. april 2020 13:48)

    Jeste jeste tupoglavi. Pocevsi os vaseg Tita, zakljucno sa ovih poslednjih 10 sns godina. Oduvek ste bili drzavni komercijalni klub.
    (zvezda je roze komercijala, 5. april 2020 13:54)

    # Link komentara

  139. Opaaaa evo opet najezda zvezdinih istoricara. Sve znaju sta je bilo pre 50 godina u njihovoj jugoslaviji ali izgleda da malo toga znaju za poslednjih 20 od kada ih nema nigde. Od samostalnosti Srbije...muk. Zato i prizivaju opet stara vremen i YU i samo o tome zvale. Klasicne komunjare.
    (udba bato


    Pitam se ko moze poceti recenicu sa "opaaaaa" ?!?! Odgovor moze biti samo ISFRUSTRIRANI BALAVI KLINAC.
    Ali ajde da ti odgovorim. Svi znamo(i mi i vi) sta je bilo u Jugoslaviji a znamo(i vi i mi) sta je bilo i posle raspada tj. u Srbiji, samo sto vi to pokusavate da sakrijete. A kada ne uspete u tome jer je ocigledno sta je i kako bilo vi PATETICNO pokusavate na slican nacin kao ti, da iskomentarisete!!!
    Raspadom Jugoslavije dolaze ratna i posleratna mutna vremena u kojima se najbolje snalazi, gle cuda, partizan. Na vlast dolazi M.Marjanovic koji se nije libio niceg da ostvari svoju cuvenu recenicu:-"Ucinicemo SVE da partizan stigne Zvezdu po broju titula." Projekat je uspesno realizovan. Cak da bi uspelo u tome partizanu grade najmoderniji trenazni centar Teleoptik od para gradjana i to mu se POKLANjA !!!! Naravno uz stadion J.N.A koji nije bio vlasnistvo partizana vec vojske J.N.A.
    U kosarci je ISTA prica. partizan do raspada Jugoslavije ima cele 4 titule i biva najobicniji DRUGOLIGAŠ, a dolaskom I.Dacica na vlast postaje projekat "Makabizacija Srbije" gde je bio predodredjen ne samo da stigne Zvezdu po broju titula vec i da bude veciti sampion kao Makabi u Izraelu!!!
    Pozdrav.
    (Gorki, 5. april 2020 13:53)

    # Link komentara

  140. Pa šta mislite kako su u košarci postali to što jesu? Rešili su da od partizana naprave to što su napravili. Oteli bukvalno ljude koji su ovde doneli košarku (Govorim o ljudima iz Crvene Zvezde), zatim i najbolje igrače tadašnje Jugoslavije koji su prosto naterani da igraju za partizan i ostalo je mučna istorija.
    (Žorž, 5. april 2020 13:52)

    # Link komentara

  141. Pa tako su pokusali da uplase i Savicevica i Panceva. Dosli im oficiri JNA na kucu i plasili ih. Samo sto su ih Dejo i Pancev odmah oduvali i isli u vojsku. Mijat je ocigledno imao slabiji karakter.
    (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52)

    Raspitaj se malo vise kako su oni dosli u Zvezdu, i pre njih Piksi.. posle je jos bila prica da su Mijatovica prepustili Partizanu, jer nisu mogli da mu garantuju mesto u postavi upravo zbog Panceva..tako da svaki igrac u to vreme je morao da dodje u Zvezdu, 91 godina i osvajanje Kes-a se planiralo 5 godina unazad, ali slabo se ko od vas interesuje za to i zna za to..jednom je i ona propalica iz Partizana Zecevic govorio kako su imali plan da napadnu Kup sampiona tih godina zbog zabrane igranja mnogih klubova/liga, ali da nije mogao da dovede igrace koje je zeleo jer su naredbom drzavnog vrha zavrsavali u Zvezdi..na kraju krajeva nije ni bitno, nemoj da lupate vise svakakve stvari po internetu jer je istina daleko drugacija..
    (Issa, 5. april 2020 13:19)
    I, sta kazes, zemlja je ravna ploca?
    (Mozzart, 5. april 2020 13:52)

    # Link komentara

  142. Pa svugdje su Srbi na pozicijama znali da ce biti rat.Jer je sve krenulo iz BG.Srbi u Bosni i clanovi sds, poceli se naoruzavati 1989-1990.Sve je to bilo planirano iz Srbije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 5. april 2020 12:48)

    U pravu si, Tuđman je iz Beograda planirao sta ce nam uraditi, a mi smo mu to dozvolili!
    (Šljenstr, 5. april 2020 13:52)

    # Link komentara

  143. Partizan je drzavni projekat od 45' to je valjda sad svima jasno.
    (Hektor, 05. april 2020 13:20). A Zvezda ?
    (xxx, 5. april 2020 13:34)
    Nije, tupoglavi...
    (Valjda je tacno ono sto vidim, a ne sta mi se servira?, 5. april 2020 13:48)

    # Link komentara

  144. Za ovog dole što meni objašnjava kad je mijat došao u partizan i da se tad nisam ni rodio, kao prvo sam živeo u splitu pre njegovog prelaska u partizan, on iz hajduka ne bi živu glavu izvukao da je kojim slučajem došao u hajduk.
    (Superoperater, 5. april 2020 13:48)

    # Link komentara

  145. Partizan je drzavni projekat od 45' to je valjda sad svima jasno.
    (Hektor, 05. april 2020 13:20). A Zvezda ?
    (xxx, 5. april 2020 13:34)
    Nije, tupoglavi...
    (Valjda je tacno ono sto vidim, a ne sta mi se servira?, 5. april 2020 13:48)

    # Link komentara

  146. Partizan je SD koje je stvoreno da izaziva nestabilnost...Onog dana kada su iz ZG dekretom prebaceni u BG otad traje sva prljavstina koju donose u svim sferama sporta...
    (Dejan CZ, 5. april 2020 13:48)

    # Link komentara

  147. Pa svugdje su Srbi na pozicijama znali da ce biti rat.Jer je sve krenulo iz BG.Srbi u Bosni i clanovi sds, poceli se naoruzavati 1989-1990.Sve je to bilo planirano iz Srbije.
    (Mr_Melbourne, 05. april 2020 12:48)

    Los pokusaj peracu australijskih klozeta. Franjo Tudjman "Rata u Hrvatskoj nikada ne bi bilo da ga Hrvatska nije zeljela". Da je bilo sta od Srba krenulo ti sada ne bi ni imao prilike da dolazis na srpski sajt iz Australije i da smrdis.Odavno bi se druzio sa zemljom keru.
    (Mr_Perth, 5. april 2020 13:47)

    # Link komentara

  148. Sad ce da pantic da pravi novi vesnik, i ovo je izmisljeno iz "zvezdine" kuhinje...
    (bema the, 05. april 2020 12:56)

    Boze sacuvaj, mozda je samo naslov malo van konteksta. Inace je poznato da je Zvezda, kao Udbin klub uvek imala problema, cim dodju po nekog igraca a on vec otisao u Partizan, Dinamo ili Celik iz Zenice. Morali mucenici uvek da prave igrace iz podmlatka. Pogledajte samo tim iz Barija, na primer. Cudi me da ga nisu nazvali Zvezdine bebe. Ali tako je to, Zvezda je uvek bila ugnjetavano pastorce, eto sve do danas.
    (nebojsa, 5. april 2020 13:47)

    # Link komentara

  149. znalo se da ce se zaratiti jer se zemlja odavno raspala ali obican covek to nije video. nije se samo udba podelila na republicke udbe, sto imate u filmu balkanska pravila, vec su se i budzeti podelili. mi smo od 1974. imali sest odvojenih ekonomija, sest drzava.
    (key and peele, 5. april 2020 13:47)

    # Link komentara

  150. Znaci sve normalno, odjednom padaju NATO bombe? Nesto ovde nije u redu.
    (Tonik, 5. april 2020 13:46)

    # Link komentara

  151. @bvb
    Mislis na krcunijadu,terzice,covice i ostale ciganske postenjacine.Pa nadimak ste dobili jos davne 1975godine,a on vam i danas prilici,i jos se ponosite njime.Bruke jedne!
    (vlado, 5. april 2020 13:43)

    # Link komentara

  152. Zna se to kako se decenijama unazad dolazilo u Partizan. Zablistas negde i onda dodje vojni "zvanicnik" blizak Partizanu i zapreti da moras na stadion JNA. Po kratkom postupku su brdo igraca tako preotimali. PS. Mijate, jos ti precku nisam oprostio.
    (Ljubisa Livaac, 05. april 2020 12:54)

    Da, tako je, zato su u udbaški klub dolazili iz čistog otpora prema JNA torturi, i taj otpor je zapravo faktor silnih titula u SFRJ. Jel i ti češljaš razdeljak na desnu stranu, da ispoštuješ srpske korene svog kluba? Pričaše li vama potomcima, slavni otporaši, svoju epopeju po Albaniji iz aprila 1945.?
    (Vojvoda Momčilo, 5. april 2020 13:43)

    # Link komentara

  153. Mijatovic je 100 puta demantovao ova gluposti. Kakva hajka protiv Partizana. Nista cudno od strane navijaca kluba koji je igrao prijateljsku u Tirani dok je Partizan igrao prijateljske po Rusiji.
    (Milan, 5. april 2020 13:43)

    # Link komentara

  154. Ko je procitao ceo tekst, videce da je on izmedju ostalog pricao o ratnim vremenima i zakuvavanju tada i da je zahvalan sto je na vreme mogao da zna i da se skloni.
    Ali ne moze to covek krezivma da objasni.
    (nepismeni zvezdasi
    Sreca te su tvoji zubi svi na broju,tek pismenost sto je pokazatelj tvoje skole...
    (sedi 1, 5. april 2020 13:39)

    # Link komentara

  155. Jos malo i blizi se godisnjica kosa Nolana Smitha.
    (Nikola Goranovic VeGe, 05. april 2020 12:50)

    Za 11 dana je godišnjica onoga što tvoj pokojni, a ni preimenovani klub nećete nikada videti.
    (Vojvoda Momčilo, 5. april 2020 13:39)

    # Link komentara

  156. Jednostavno JNA otela Hajduku igraca koji je imao predugovor i isplaceni dio novca.Mocni li su bili.
    (Hajduk-ST, 5. april 2020 13:35)

    # Link komentara

  157. A šta si sad ti,Milo Predragovicu,dijasporac,cijeg drzavljanstva :(
    (cobo, 5. april 2020 13:35)

    # Link komentara

  158. Bukvalno su klub koji se uzdigao pretnjama i ucenama. Koliko samo ovakvih prica ima i u fudbalu i u basketu, cak i u manje popularnim sportovima. Posle kazu nismo isti, pa naravno da nismo i drago mi je zbog toga. Najljigaviji klub sa ovih prostora oduvek bili, a ovakve price samo to dokazuju i drago mi je da su ljudi koje su ucenjivali najzad resili da pricaju o tome.
    (bvb, 05. april 2020 13:24)

    "Zvezda nikada konkretno nije zvala. Otprilike 'ajde, šta će nam još i on'. Tako da sam završio u Partizanu i hvala Bogu što je bilo tako"

    "Čini mi se da sam od samog detinjstva nekako svoj. Sve nešto u kontri. Ako svi navijaju za Partizan, ja moram za neki drugi klub. Zvezda mi nije bila simpatična. Ni tada, a ni sada. Splićani su bili popularni u to vreme, imali su sjajnu generaciju i puno ljudi iz Crne Gore je navijalo za Hajduk".

    Vas ni rodjena majka ne voli, posto ste toliko puni mrznje.
    (...., 5. april 2020 13:35)

    # Link komentara

  159. Ustav Srbije usvojen 28. rujna 1990. Njime je, i formalno-pravno postala suverena država, te tako PRVA napustila Jugu. Definirala se kao suverena država, SFRJ u njemu nije niti spomenula, osim u zadnjem stavku (VII.), zadnjem članku br. 135. koji glasi: „Prava i dužnosti koje Republika Srbija, koja je u sastavu Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije, ima po ovom Ustavu, a koji se ostvaruju u federaciji prema saveznom ustavu, ostvarivat će se u skladu sa saveznim ustavom. Kada se aktima organa federacije ili aktima vlasti druge republike, suprotno pravima i dužnostima koje ona ima u okviru Ustava Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije, narušava jednakost Republike Srbije ili na drugi način ugrožava ju njeni interesi, a pri tome nije osigurana kompenzacija, republički organi vlasti donose akte radi zaštite interesa Republike Srbije.“ (Članak 135. Ustava Srbije, glava VII., Odnos prema Ustavu Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije, Sl. list Srbije, 1/1990). Bizaran članak s kojim je Srbija definirala mrtvaca Jugoslaviju kao neku vrstu „švedskog stola“ .
    (Bok, 5. april 2020 13:34)

    # Link komentara

  160. Partizan je drzavni projekat od 45' to je valjda sad svima jasno.
    (Hektor, 05. april 2020 13:20). A Zvezda ?
    (xxx, 5. april 2020 13:34)

    # Link komentara

  161. Sve ti nauljeni milogorac znas. A znas li sta ti radi dete??? I znas li sta ti "prijatelj" radi s zemljacima? Bavite li se zajednicki s istom trgovinom ti i tvoj dugovrati "prijatelj"???...…..
    (O RUCK, 5. april 2020 13:33)

    # Link komentara

  162. Bukvalno su klub koji se uzdigao pretnjama i ucenama. Koliko samo ovakvih prica ima i u fudbalu i u basketu, cak i u manje popularnim sportovima. Posle kazu nismo isti, pa naravno da nismo i drago mi je zbog toga. Najljigaviji klub sa ovih prostora oduvek bili, a ovakve price samo to dokazuju i drago mi je da su ljudi koje su ucenjivali najzad resili da pricaju o tome.
    (bvb, 05. april 2020 13:24). Zvezda, jeste.
    (xxx, 5. april 2020 13:33)

    # Link komentara

  163. Medijska hajka protiv Partizana, neko naredio.
    (Grobarchina, 5. april 2020 13:32)

    # Link komentara

  164. I ja sam bio za nezavisnu Srbiju. Ko je nama kriv što je Srbija obnovila svoju nezavisnost glasovuma iz Gusinja, Plava, Cetinja i Tuzi? Hajde da ne budemo ponizni, ali ni licemeri. Od 1992. na tekmama smo klicali samo Srbiji. Crnogorce malo volimo, malo ne, ali svakako smatramo da su vicevi o njima odlični, da su direktori, večiti studenti i muvare. Danas preko 80% ne bi ni u kakve zajednice sa Crnom Gorom, a u medijima ih ima veoma malo, sve se manje ide dole... Mijatović ima srpsko državljanstvo, ostavio je veliki trag ovde i meni je to dovoljno i smatram ga zemljakom.
    (blok, 5. april 2020 13:31)

    # Link komentara

  165. Vidi se po ishodu ratova koliko su Srbi znali.
    (Regensburg- Beograd, 05. april 2020 12:57)
    Druga je stvar sto ste vi losi borci,bili ste hrabri kad su se gradovi granatirali, logori pravili i na pocetku kad drugi nisu imali oruzje.Hoces da kazes? ali budi ozbiljan? Da JNA nije sve ostavila ili dala Srbima? Jeli se ti zezas?
    (Mr_Melbourne, 5. april 2020 13:31)

    # Link komentara

  166. Zbog prijateljstva podržao stvaranje antisrpske zemlje. E šuplje
    (Milonbruko, 5. april 2020 13:31)

    # Link komentara

  167. Ovaj mi po folirantskom stilu liči na Rada Šerbedžiju.
    (Kolubara mutna reka, 5. april 2020 13:28)

    # Link komentara

  168. Partizani uvek na silu, srama bez.
    (Nikola Goranovic VeGe, 05. april 2020 12:50)

    Zato je udbaški klub odvajkada sve uvek radio fino i pošteno. Poslednjih godina se posebno možemo uveriti u to.
    (Cure, 5. april 2020 13:26)

    # Link komentara

  169. Znaci ipak visoki oficir JNA. Nista db, policija ovo-ono.
    (Bocko, 5. april 2020 13:25)

    # Link komentara

  170. Rekao mu oficir jna, tada 80— ih godina je veća šansa bila da zarate rusi i ameri kinezi i japanci, nego mi između sebe!
    (Superoperater, 05. april 2020 13:14)

    1989 je presao iz Buducnosti u Partizan, tad se nisi ni rodio, pa ti ne uzimam za zlo sto lupas...
    (...., 5. april 2020 13:24)

    # Link komentara

  171. Bukvalno su klub koji se uzdigao pretnjama i ucenama. Koliko samo ovakvih prica ima i u fudbalu i u basketu, cak i u manje popularnim sportovima. Posle kazu nismo isti, pa naravno da nismo i drago mi je zbog toga. Najljigaviji klub sa ovih prostora oduvek bili, a ovakve price samo to dokazuju i drago mi je da su ljudi koje su ucenjivali najzad resili da pricaju o tome.
    (bvb, 5. april 2020 13:24)

    # Link komentara

  172. Opaaaa evo opet najezda zvezdinih istoricara. Sve znaju sta je bilo pre 50 godina u njihovoj jugoslaviji ali izgleda da malo toga znaju za poslednjih 20 od kada ih nema nigde. Od samostalnosti Srbije...muk. Zato i prizivaju opet stara vremen i YU i samo o tome zvale. Klasicne komunjare.
    (udba bato, 5. april 2020 13:23)

    # Link komentara

  173. A vidite ovog kretena. Na vest o Mijatovicu on pominje penzionisanog kosarkasa, nekada Cedevite. Bolesniku ostrasceni i unesreceni od strane kosarkaske institucije. Nadji bar kosarkasku vest o Partizanu, pa pisi te gluposti. Zao mi te je.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Idi begaj, 5. april 2020 13:12)

    Ja mislim da vi i na vestima o veslackom klubu Crvena Zvezda bacate fore za FMP, ne pravi se mutav.
    (76er, 5. april 2020 13:23)

    # Link komentara

  174. Vidi se po ishodu ratova koliko su Srbi znali.
    (Regensburg- Beograd, 5. april 2020 12:57)

    Islo vam je odlicno na pocetku protiv lovackih puski
    (Ja, 5. april 2020 13:22)

    # Link komentara

  175. Pola titula partizana su namestena.
    (Bocer, 05. april 2020 13:15)

    Mitomane, ne pola, nego sve! Nahrani jos malo krezavu sujetu.
    (Petar, 5. april 2020 13:22)

    # Link komentara

  176. Inace bi otisao u voljeni mu ajduk iz splita... i ko zna da.l bi bio milogorac danas?
    (Torcida podgorica, 5. april 2020 13:21)

    # Link komentara

  177. Partizan je drzavni projekat od 45' to je valjda sad svima jasno.
    (Hektor, 5. april 2020 13:20)

    # Link komentara

  178. Pa tako su pokusali da uplase i Savicevica i Panceva. Dosli im oficiri JNA na kucu i plasili ih. Samo sto su ih Dejo i Pancev odmah oduvali i isli u vojsku. Mijat je ocigledno imao slabiji karakter.
    (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52)

    Raspitaj se malo vise kako su oni dosli u Zvezdu, i pre njih Piksi.. posle je jos bila prica da su Mijatovica prepustili Partizanu, jer nisu mogli da mu garantuju mesto u postavi upravo zbog Panceva..tako da svaki igrac u to vreme je morao da dodje u Zvezdu, 91 godina i osvajanje Kes-a se planiralo 5 godina unazad, ali slabo se ko od vas interesuje za to i zna za to..jednom je i ona propalica iz Partizana Zecevic govorio kako su imali plan da napadnu Kup sampiona tih godina zbog zabrane igranja mnogih klubova/liga, ali da nije mogao da dovede igrace koje je zeleo jer su naredbom drzavnog vrha zavrsavali u Zvezdi..na kraju krajeva nije ni bitno, nemoj da lupate vise svakakve stvari po internetu jer je istina daleko drugacija..
    (Issa, 5. april 2020 13:19)

    # Link komentara

  179. Bruke zvezdaške! Pričate o tome kako je Mijatović na silu doveden u Partizan a ne prčate o tome kako ste u Zvezdu doveli Darka Pančeva( uzeo pare od Partizana pa pd vašim pritiskom prešao u Zvezdu a pare vratio), Dejana Savićevića ( bio u pregovorima sa Partizanom pa ste prisilili Budućnost da vam ga proda a vi ste sagradili rasvetljenje).
    (Cinik, 5. april 2020 13:19)

    # Link komentara

  180. Pa da, on je bio za otcepljenje, a ne izbija iz Beograda. Sta smo dozvolili, prava drzava bi mu zabranila ulazak a ne da kupuje nekretnine po Senjaku i Dedinju. Svima im odgovora Srbija kad mogu da zarade i naprave karijere u njoj, a odricu je se na svakom koraku.
    (Stambeni, 5. april 2020 13:19)

    # Link komentara

  181. To je onaj što se odrekao svog deteta sa posebnim potrebama, gnjida.
    (kizo, 05. april 2020 13:00)

    Odrekao??!! Odakle ti ta informacija. Nakon sto se razveo od Elene, dete je bilo u hraniteljskoj porodici. Sta je sa vama ljudi,gori ste od tabloida koji isto tako bestidno napadaju. Sram te bilo!
    (Petar, 5. april 2020 13:19)

    # Link komentara

  182. Дошао официр ЈНА и.......

    Како ово звучи познато...
    (Црвена звезда 1913, 5. april 2020 13:18)

    # Link komentara

  183. Nije zato sto ti je predsjednik prijatelj, nego si pricao da si 100% Crnogorac i da ti je drago sto se CG odvojila. I da bi igrao za nju. Izguglajte njegove ranije intervjue.
    (Neka_Mijate, 5. april 2020 13:18)

    # Link komentara

  184. Moglo nam se. I opet ce. Mnogo smo jaki !
    (roarrr, 5. april 2020 13:17)

    # Link komentara

  185. Tako su i titule osvajali.
    (Hoxer, 5. april 2020 13:17)

    # Link komentara

  186. Koja je razlika izmedju Savićevića i Mijatovića? Obojca su crnogorci, obojca uspešni, obojca prijatelji Mila Đukanovića, obojca glasali za nezavinsot Crne Gore. Šta je sporno? Glasali su za svoju zemlju, nikog nisu uvredili. To kako je Mijatović došao u Partizan pa to je poznata stvar. Šta je sporno u tome što mu je vojno lice reklo da ne ide u Hajduk jer će biti rata? Čovek mu je možda spasio i glavu. Pitanje je kakvu bi karijeru imao da je otišao u Hajduk.
    (Cinik, 5. april 2020 13:16)

    # Link komentara

  187. Типичан играч Партизана, од свих играча у тадашњој Југославији поменуо само Шукера и Бобана.
    (Стара школа, 5. april 2020 13:15)

    # Link komentara

  188. Pola titula partizana su namestena.
    (Bocer, 5. april 2020 13:15)

    # Link komentara

  189. Sve vreme od osnivanja Partizan je na ovaj način otima o igrače drugim klubovima, ko ne prihvati da pređe u Partizan i ode u drugi klub odmah bi išao u vojsku !!!
    (Grada, 5. april 2020 13:15)

    # Link komentara

  190. Rekao mu oficir jna, tada 80— ih godina je veća šansa bila da zarate rusi i ameri kinezi i japanci, nego mi između sebe!
    (Superoperater, 5. april 2020 13:14)

    # Link komentara

  191. Дакле, знали су да ће "нешто да се догоди" и користили су то знање као метод притиска да се домогну жељених фудбалера за свој клуб. Истовремено, нису предузели ништа или макар не довољно да одбране државу и њену војску (а то им је била основна сврха постојања, ради које смо их претходних пола
    века плаћали и школовали у миру), него их је грађански рат "изненадио". Дозволили су да им касарне буду опкољене, официри убијани, а њихове породице отима е и коришћене као таоци, у преговорима о предаји касарни. Је ли вам сада јасно зашто је ЈНА била зло и зашто не сме да буде узор данашњој ни будућој Војсци Србије? Многим генералима то ни данас није још увек допрло до мозга.
    (Pantagruel, 5. april 2020 13:14)

    # Link komentara

  192. Vidi se po ishodu ratova koliko su Srbi znali.
    (Regensburg- Beograd, 05. april 2020 12:57)
    @
    Znali su sve a zasto nisu sprecili ili ranije okoncali rat ostaje pitanje za sud istorije.
    (Stepa, 5. april 2020 13:14)

    # Link komentara

  193. Vrlo zanimljiv deo: rekli su mu sta ce se dogoditi za par godina!!!!! Znaci svi su znali samo su se pravili mutavi...
    (Deyan X, 05. april 2020 12:58)

    Znali su oni koji su to spremali. Nisu svi znali.
    (zabrinut, 5. april 2020 13:14)

    # Link komentara

  194. Kad ce Mijatovic da pocne da prica o namestenim utakmicama partizana.
    (Deki, 5. april 2020 13:13)

    # Link komentara

  195. Pa svugdje su Srbi na pozicijama znali da ce biti rat.Jer je sve krenulo iz BG.Srbi u Bosni i clanovi sds, poceli se naoruzavati 1989-1990.Sve je to bilo planirano iz Srbije.
    (Mr_Melbourne, 05. april 2020 12:48)
    -Nije bio rođen,iznosi činjenice...
    -Kralju,svi u bivšoj exYu su hteli svoju državu osim Srba.Srbi i CG su zadnji istu napustili.Imaš komplekse od Srba(Đoković,Jokić) a đed ti Srbin bio...Tužno je to...
    (the shining, 5. april 2020 13:12)

    # Link komentara

  196. Kad si navikao sa lažeš i nemaš osećaj krivice.....niti da je to nešto loše....hmmm, aj da mu i oprostimo zbog toga
    (objavite komentar, vi sa b92, 5. april 2020 13:12)

    # Link komentara

  197. Partizan moze da osvaja titule samo uz pomoc kradje i sklanjalica.
    (Boxer, 5. april 2020 13:12)

    # Link komentara

  198. Jos malo i blizi se godisnjica kosa Nolana Smitha.
    (Nikola Goranovic VeGe, 05. april 2020 12:50)
    A vidite ovog kretena. Na vest o Mijatovicu on pominje penzionisanog kosarkasa, nekada Cedevite. Bolesniku ostrasceni i unesreceni od strane kosarkaske institucije. Nadji bar kosarkasku vest o Partizanu, pa pisi te gluposti. Zao mi te je.
    (Idi begaj, 5. april 2020 13:12)

    # Link komentara

  199. Sad ce Pantic ponovo da pravi special vesnik sad mu zavukao njegov drugar Mijatovic.
    (Dexim, 5. april 2020 13:10)

    # Link komentara

  200. @Mr_Melbourne, evo sta je rekao tvoj Tudjman : Rata ne bi ni bilo da ga Hrvatska nije zeljela
    Josip Boljkovac ministar policije Hrvatske iz 1991 : Prvi su napadnuti Srbi i Jugoslavija a ne Hrvatska
    (seljadin, 5. april 2020 13:10)

    # Link komentara

  201. Pa tako su pokusali da uplase i Savicevica i Panceva. Dosli im oficiri JNA na kucu i plasili ih. Samo sto su ih Dejo i Pancev odmah oduvali i isli u vojsku. Mijat je ocigledno imao slabiji karakter.
    (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52)
    Oduvali oficire i otisli pravo u ...vojsku. Pa ova Coviceva akademija je zlato, Paolo Sorentino grize laktove kad procita ovakve perle.
    (Ses, 5. april 2020 13:10)

    # Link komentara

  202. Mnogo titula je osvojeno uz pomoc jna celnika i sudija... Ali polako istina izlazi na videlo ma dzaba ceznura.
    (dzony, 5. april 2020 13:10)

    # Link komentara

  203. Jos malo i blizi se godisnjica kosa Nolana Smitha.
    (Nikola Goranovic VeGe, 5. april 2020 12:50)

    To vam je najveca pobeda u istoriji efenpeja. Od 2011, malo li je baji moj.
    (Sah-mat, 5. april 2020 13:09)

    # Link komentara

  204. a polke tekst kako je mala zvezda pokusala da ga preotme od Partizana na isti nacin kao Panceva i Savicevica. Nista, a?
    (ju ju ju, 05. april 2020 13:02)
    @
    Panceva i Savicevica jesu preoteli ali Mijatovica ne. Njega je cika Dragan Dzajic odbio da dovede u Zvezdu zato sto je mislio da je netalentovan. Na isti nacin je odbio i Prosineckog ali su njega preko veze drugi ljudi ipak doveli u Zvezdu. Cika Dzajic je veliki strucnjak.
    (Caudillo, 5. april 2020 13:09)

    # Link komentara

  205. "Zvezda nikada konkretno nije zvala. Otprilike 'ajde, šta će nam još i on'. Tako da sam završio u Partizanu i hvala Bogu što je bilo tako" P. Mijatovic
    (ja, 5. april 2020 13:08)

    # Link komentara

  206. gde je deda?
    [link]
    (acavučić, 5. april 2020 13:07)

    # Link komentara

  207. Nikola Goranovic malo si pobrkao loncice procitaj jos jednom tekst pa probaj da shvatis o cemu se radi.lol
    (aspirin, 5. april 2020 13:05)

    # Link komentara

  208. On prijatelj sa Milom pa sada neka ode da se druzi .Bolje je da je otisao u Hajduk jer smara.A dete ostavio kod druge porodice,da postedi zenu jer ona mora sa krimodima da svrlja....U sustini fudbaleri su glupi....retko ima i pametnih.Jedan jr npr Velibor Vasovic
    (Zoro, 5. april 2020 13:05)

    # Link komentara

  209. Milov prijatelj.
    Dovoljno je, hvala lepo, gospodine sa nauljenom kosom.
    (Kolubara mutna reka, 5. april 2020 13:05)

    # Link komentara

  210. Ljiga milogirska.
    (ej bre, 5. april 2020 13:05)

    # Link komentara

  211. nego, da se zna ko je srpski klub i da mu ne pada na pamet da se hrvatiše.
    Nismo mi kao što je klub policije i državne bezbednosti što se lažno predstavlja kao srpski a masovno igrali hrvati i ostali...
    I drugo, i taj policijski klub je i te kako kroz istoriju manipulacijama i ucenama dovodio igrače
    (el gladiator, 5. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  212. Pa svugdje su Srbi na pozicijama znali da ce biti rat.Jer je sve krenulo iz BG.Srbi u Bosni i clanovi sds, poceli se naoruzavati 1989-1990.Sve je to bilo planirano iz Srbije.
    (Mr_Melbourne, 05. april 2020 12:48)

    Pozdravio te Martin Spegelj i ustase .
    (ja, 5. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  213. Partizani uvek na silu, srama bez.
    (Nikola Goranovic VeGe, 5. april 2020 12:50) # Link komentara

    Reče navijač kluba u kojem su ponikli Piksi, Dejo, Prosinečki, Pančev...a da...
    (John Rambo, 5. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  214. Baš čudno što je oficir jna znao šta će se dogodit,, od 45 te su se spremali za 90 te..
    (Haha, 5. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  215. Ko je procitao ceo tekst, videce da je on izmedju ostalog pricao o ratnim vremenima i zakuvavanju tada i da je zahvalan sto je na vreme mogao da zna i da se skloni.
    Ali ne moze to covek krezivma da objasni.
    (nepismeni zvezdasi, 5. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  216. Pa tako su pokusali da uplase i Savicevica i Panceva. Dosli im oficiri JNA na kucu i plasili ih. Samo sto su ih Dejo i Pancev odmah oduvali i isli u vojsku. Mijat je ocigledno imao slabiji karakter.
    (Gossa placa Zeljko, 05. april 2020 12:52)

    Sigurno je bilo i takvih situacija, ali u mnogo ranijem periodu.
    Mijat govori o onome što se nakon kratkog vremena dogodilo u Splitu pa i u ostatku SFRJ - dakle gradjanski rat.
    (Me,Myself and I, 5. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  217. @Mr_Melbourne
    Ниси разумео. Службе су знале одувек какво је расположење у народима Југославије, и да су само Срби за њу, али да с променама у свету ту државу није могуће одржати, да ће је распарчати.
    (Оп, 5. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  218. Bruka milogorska, tragovi mu smrde nečovještvom
    (Slavko, 5. april 2020 13:03)

    # Link komentara

  219. Istina se ne moze sakriti ma koliko se iz partizana trudili svim silama.
    (lokos, 5. april 2020 13:03)

    # Link komentara

  220. Partizani uvek na silu, srama bez.
    (Nikola Goranovic VeGe, 05. april 2020 12:50)

    a sta sad vi radite preposteni stubovi srpstva.
    (Petar, 5. april 2020 13:02)

    # Link komentara

  221. a polke tekst kako je mala zvezda pokusala da ga preotme od Partizana na isti nacin kao Panceva i Savicevica. Nista, a?
    (ju ju ju, 5. april 2020 13:02)

    # Link komentara

  222. A i on je bio za odcepljenje?
    (Dzeri Drejk, 5. april 2020 13:02)

    # Link komentara

  223. Jos malo i blizi se godisnjica kosa Nolana Smitha.
    (Nikola Goranovic VeGe, 05. april 2020 12:50)

    Tuku kompleksi, a? Jel vi sa ideom na dresu ne 50ih,60ih,70ih , nego u 2020oj godini jos slavite kos hrvatskog tima?
    Kad kad ste osli kod svoje brace iz Dinama da im date podrsku pred mec sa Partizanom u BGu?
    Znate samo da mrzite moji stubovi.
    (zvezda je laz, 5. april 2020 13:01)

    # Link komentara

  224. знасе да су пандури и дб најгори шљам
    (др мр, 5. april 2020 13:01)

    # Link komentara

  225. To je onaj što se odrekao svog deteta sa posebnim potrebama, gnjida.
    (kizo, 5. april 2020 13:00)

    # Link komentara

  226. Trebao si da odeš u Hajduk da od početka budeš svoj među svojima!
    (Storno, 5. april 2020 13:00)

    # Link komentara

  227. Pa najavili mu rat i da se skloni na vreme. Sta je problem?
    (zvezda je laz, 5. april 2020 12:58)

    # Link komentara

  228. Vrlo zanimljiv deo: rekli su mu sta ce se dogoditi za par godina!!!!! Znaci svi su znali samo su se pravili mutavi...
    (Deyan X, 5. april 2020 12:58)

    # Link komentara

  229. Pazi, rekao mu oficir JNA, koja laz od ovog preisfoliranog dvolicnjaka.
    (Aleksa, 5. april 2020 12:57)

    # Link komentara

  230. (Mr_Melbourne, 05. april 2020 12:48)

    Vidi se po ishodu ratova koliko su Srbi znali.
    (Regensburg- Beograd, 5. april 2020 12:57)

    # Link komentara

  231. Sad ce da pantic da pravi novi vesnik, i ovo je izmisljeno iz "zvezdine" kuhinje...
    (bema the, 5. april 2020 12:56)

    # Link komentara

  232. Zna se to kako se decenijama unazad dolazilo u Partizan. Zablistas negde i onda dodje vojni "zvanicnik" blizak Partizanu i zapreti da moras na stadion JNA. Po kratkom postupku su brdo igraca tako preotimali. PS. Mijate, jos ti precku nisam oprostio.
    (Ljubisa Livaac, 5. april 2020 12:54)

    # Link komentara

  233. Meni samo nije jasno da zlatna reprezentacija Srbije koja je u finalunpobledija Brazil, ništa nije napravila i nema neke bog zna kako zvučne i priznatije prije svega, igrace. A pazi ove, Mijatovic, Šuker, Boban...
    (Detektiv, 5. april 2020 12:53)

    # Link komentara

  234. Pa tako su pokusali da uplase i Savicevica i Panceva. Dosli im oficiri JNA na kucu i plasili ih. Samo sto su ih Dejo i Pancev odmah oduvali i isli u vojsku. Mijat je ocigledno imao slabiji karakter.
    (Gossa placa Zeljko, 5. april 2020 12:52)

    # Link komentara

  235. Jos malo i blizi se godisnjica kosa Nolana Smitha.
    (Nikola Goranovic VeGe, 5. april 2020 12:50)

    # Link komentara

  236. Partizani uvek na silu, srama bez.
    (Nikola Goranovic VeGe, 5. april 2020 12:50)

    # Link komentara

  237. Ljudina bajo moj!
    (the shining, 05. april 2020 12:41)
    Jumko,sreco dogovorili smo se da ne hejtujes narod po sajtu.Veceras da mi vratis periku!
    (King Roger, 5. april 2020 12:48)

    # Link komentara

  238. Pa svugdje su Srbi na pozicijama znali da ce biti rat.Jer je sve krenulo iz BG.Srbi u Bosni i clanovi sds, poceli se naoruzavati 1989-1990.Sve je to bilo planirano iz Srbije.
    (Mr_Melbourne, 5. april 2020 12:48)

    # Link komentara

  239. antipaticni folirant. ovo pisem kao navijac partizana. hvala za sve uradjeno u partizanu, ali trunku simpatije nemam prema njemu
    (petar markovic, 5. april 2020 12:43)

    # Link komentara

  240. Ljudina bajo moj!
    (the shining, 5. april 2020 12:41)

    # Link komentara