Novak Đoković
  1. Ovo je dans najvaznije, sport, dali se novinari zapitaju dali se od toga zivi, hrani leci.
    (Cica, 29. mart 2020 09:47)

    # Link komentara

  2. Za sve do corone su se pitale svetske kompanije npr.NIKE ili Coca Cola ali promenice se svet samo da prodje ova kriza.
    (Misko, 25. mart 2020 16:54)

    # Link komentara

  3. @soderling, nisi ništa dokazao, a ni razumeo moj komentar. Usput, Federer je osvojio RG koliko i Novak, s tim da je igrao više finala, dakle uspešniji je, kao i na W i USO.
    (Miki, 25. mart 2020 14:01)

    # Link komentara

  4. Mislim da je najpoštenije da se sve lepo otkaže/pauzira i da se nastavi sledeće godine tamo gde se stalo ove godine. Poeni ostaju gde su i sada, turniri se nastavljaju po redu koji bi bio... tako da bi sezona počela od marta 2021. I onako je i olimpijada pomerena za 2021, tako da već sada sportisti znaju da moraju da se spremaju za sledeću godinu. Šta je problem da to bude i u tenisu? Ali ipak veliki truniri, vlasnici i sponzori ne žele da gube novac, a onda znamo kako sve ide.
    (Slučajni posmatrač, 25. mart 2020 13:00)

    # Link komentara

  5. Neka zamrzavaju šta hoće, Đoković će ostati jedini neporažen cele godine. To su valjda uspeli još samo Usein Bolt i Sergej Bubka. E ne mogu da proglase da je posle 2019. došla 2021. pa da crknu.
    (Cune, 25. mart 2020 12:53)

    # Link komentara

  6. Da se sezona nastavila Federer bi osvojio Rolan Garos 100% i vratio se na broj 1! Zato Novaku ne mogu biti priznate nedelje u kojima se tenis ne igra. Neka mi neko dokaže suprotno.
    (Miki, 25. mart 2020 11:23)

    U pravu si. I malo dete zna da je Federerov omiljeni turnir Rolan Garos. Tu je najviše titula osvojio, zar ne? Bože, ko sve ima internet.
    (soderling, 25. mart 2020 12:30)

    # Link komentara

  7. Slažem se sa Gilbertom i Kejhilom ..
    (Nikola, 25. mart 2020 12:30)

    # Link komentara

  8. @Miki, ti mora da trenutno menjaš Hrista pa znaš nešto što mi ne zmamo. Znači Federer osvaja Rolan Garos i postaje broj jedan. Nisi nam rekao tačno kada se nastavlja ATP i WTA tur. Da li si ti realan čoveče? Odakle tolika mržnja i zavist prema gospodinu Đokoviću "veliki miki"?
    (Vlak, 25. mart 2020 12:10)

    # Link komentara

  9. Ja sam za to da se ne racunaju nedelje iz prostog razloga jer ce onda svi mediji kada bude prestigao Rogera imati ono ali u doba virusa nije se igralo a Djokovicu se racunale nedelje tako da lepo to Novaku ne treba kada se sve nastavi Novak neka nastavi da gazi i to je to.
    (Blue moon 2019, 25. mart 2020 12:06)

    # Link komentara

  10. Verujem da se tenis nije igrao ni u toku 1. i 2. Svetskog rata, pa nek vide sta se tada i kako radilo, to je najpostenije.
    (parx, 25. mart 2020 11:58)

    # Link komentara

  11. Na sajtu ATP-a piše NOVAK Djoković 282 nedelje na prvom mestu (lista je od 16.03.2020) - Lista koja je trebalo da izađe 23.03.2020 još uvek nije izbačena. Svi čekamo....
    (dardan, 25. mart 2020 11:57)

    # Link komentara

  12. Pa ako su zamrzli sve poene i svi teniseri zadrzavaju svoje pozicije na rang listi, onda je potpuno logicno da se i No1etu zamrzava njegova pozicija (broj 1) i broje nedelje na prvom mestu. U protivnom, ako svi zadrzavaju poene i pozicije, a No1etu se ne broje nedelje na prvom mestu - to je onda diskriminacija i No1e je jedini koji je ostecen! Ne moze to tako!!!
    (No1e GOAT already!, 25. mart 2020 11:57)

    # Link komentara

  13. Bred Gilbert je Srbin.
    (Naš brat, 25. mart 2020 11:56)

    # Link komentara

  14. Alo bre, posle pandemije korona virusa više ništa na planeti neće biti isto!
    P. S. Koga u ovoj situaciji, briga za tenis?
    (Smuleco, 25. mart 2020 11:56)

    # Link komentara

  15. (Ime šampiona, 25. mart 2020 11:11)

    Jedino ispravno !
    (Mihailo, 25. mart 2020 11:51)

    # Link komentara

  16. (terzini, 25. mart 2020 11:20)

    Pa nekako mi je logično da se to ne broji, mo'š mislit' drži prvo mjesto dok se uopće ne igraju nikakvi turniri.
    I molim vas, ovaj komentar nije hetjerski usmjeren protiv Novaka, to sam čisto tako konstatirao, nebitno ko je na prvom mjestu!
    (Luftinspektor, 25. mart 2020 11:50)

    # Link komentara

  17. ne razumem zasto bi se racunalo? verovatno bi novak ostao prvi i prestigao bi federera ove godine, a verujem i da hoce, ali ako se ne igra, i ako je sezona zamrznuta, onda se i lista zamrzava. sta ako ovo potraje godinu dana? nema logike. i ne mozete da predpostavljate nesto za sta niste ni sami sigurni da ce se desiti. Tipa, dominirao bi on sigurno i da nije ove situacije. mozda bi se povredio, ili bi se neko drugi probudio i naosvajao turnire
    (micko, 25. mart 2020 11:40)

    # Link komentara

  18. @Delija Ma da, sve bi njemu dali, i milione i milione evra nezarađenih, a protiv Novaka su svi u zaveri, svi ga čupaju, otimaju mu sve a on se grčevito bori da opstane. Žalosni su vam komentari svima.
    (lul, 25. mart 2020 11:39)

    # Link komentara

  19. Kakva fotografija! Savršenstvo fora!
    (Zlatko, 25. mart 2020 11:37)

    # Link komentara

  20. Ja ne znam zasto se Đokovic upoređuje sa Federerom, da li je, ili nije goat. To odavno vise nije pitanje, pitanje je da li je Đokovic najbolji sportista svih vremena. Ili je to Džordan..
    (Petar Ue, 25. mart 2020 11:29)

    # Link komentara

  21. Da su slučajno Nadal, Marej ili Federer na prvom mestu sve bi se učinilo da to tako i ostane i da se sabiraju nedelje, s pošto je Đoković na prvom mestu(najbolji na svetu svih vremena) onda treba stalno pronalaziti način kako bi se njegovo napredovanje zaustavilo. Drži se Nole.
    (Zoso, 25. mart 2020 11:28)

    # Link komentara

  22. KOGA JE VISE BRIGA ZA TENIS?
    IMAJU LOVE ZA VISE ZIVOTA.
    MOGU SADA DA ZAVRSE KARIJERU.
    GLUPA PRICA BEZ KRAJA.
    (DRAGAN, 25. mart 2020 11:24)

    # Link komentara

  23. Da se sezona nastavila Federer bi osvojio Rolan Garos 100% i vratio se na broj 1! Zato Novaku ne mogu biti priznate nedelje u kojima se tenis ne igra. Neka mi neko dokaže suprotno.
    (Miki, 25. mart 2020 11:23)

    # Link komentara

  24. ove godine verovatno nece biti tenisa
    to automatski znaci da.je glavna lista race lista a tu je novak prvi
    tako da novak bice 6 godinu kao.broj jedan
    i preci preko 320 nedelja na prvom mestu
    to je sto posto tako ako se.ove god uopste nece igrati tenis
    pozz
    (terzini, 25. mart 2020 11:20)

    # Link komentara

  25. Ovo je specificna situacija u celom svety.Zato bi trebalo da se tretira na isti nacin kao da je, ne daj BOZE svetski rat.To bi znacilo da koliko god prekid traje,racuna se onome ko je bio prvi u tom trenutku kao da je proveo na toj poziciji IGRAJUCI tenis, sto nije slucaj.Zato neracunati nedelje i poene jer se tanis neigra. Verujem da bi se i No1e slozio sa tim.Pitajte igrace iz prvih 100 jer se njih i tice.
    (gedza, 25. mart 2020 11:14)

    # Link komentara

  26. Sa jedne strane nije fer da se računaju tenis je stao ali sa druge strane nije fer ni da se ne računaju on je broj jedan neporazen je ove godine ima 18-0 najverovatnije bi i ostao na vrhu mislim da je najpravednije rešenje računati nedelje do Wimbledona pa ako se isti odloži onda zamrznuti dok se stanje ne normalizuje.
    (Nebojša, 25. mart 2020 11:12)

    # Link komentara

  27. dok se sezona ne nastavi ne treba računati protekle sedmice kao provedene na prvoj poziciji a čim sezona ponovo krene to treba računati kao 282-gu sedmicu provedenu na prvoj poziciji
    (iva, 25. mart 2020 11:11)

    # Link komentara

  28. Koliko je nelogično ovo zamrzavanje.

    Ljudi, prošlo je 52 nedelje od nekog turnira, bodovi su istekli, nema ih više. Važe samo godinu dana.

    Turnir je odložen, otkazan, ne postoji više, biće opet sledeće godine - svejedno je.

    Niko nije bio u prilici da igra turnir i "brani" te bodove - tačnije da osvoji nove - i svima se brišu.

    Na rang listi je bolje pozicioniran onaj ko ima više bodova kojima nije istekao rok trajanja sa ostalih turnira mlađih od godinu dana.

    I tako redom, sve i da se ne igra do sledeće godine i makar svi izgubili bodove i jednog dana bili na nuli.

    Onog momenta kada se ponovo počne naći će se način za žreb i nosioce, to će biti daleko manji problem.

    Ovo je jedino pravedno i nosi daleko manje implikacija nego bilo koje drugo rešenje.
    (Ime šampiona, 25. mart 2020 11:11)

    # Link komentara

  29. Ovo "zamrzavanje" je samo pokazatelj više koliko je taj veštački naduvani kriterijum bio besmislen i do sada, medijski forsiran isključivo zato što je to Federeru išlo u prilog. Kada je postalo izvesno da će ga u broju slemova (ako ih bude) preteći i Đoković i Nadal, sada bi da im "zamrznu vreme" jer je Federerovo ionako isteklo.
    (Cane, 25. mart 2020 10:59)

    # Link komentara

  30. Neka im oduzimaju bodove sa turnira i tako prate rang listu. Pa ko je prvi, prvi je. A, sto je sada to Srbin, to je problem.
    (Ina, 25. mart 2020 10:56)

    # Link komentara

  31. Уствари, систем бодовања на АТП туру идеално погодује оваквим ситуацијама. Бодови се одузимају и додају. Нема турнира, нема шта да се одузима и додаје, али бодови су ту. Ти турнири се неће ни одиграти ове године и зато не видим сметњу да листа остане оваква и да се Новаку време урачуна. Следеће године се одбију бодови од 2019. у ово време, ти турнири се одиграју, добију се нови поени и то је то. Пазите, Нолету ништа од овога не одговара, јер би разлику само повећао. Плус, штету од изгубљеног времена за јурење Гренд слемова излишно је и спомињати. Ако неки турнири попут Роланд Гароса буду променили термине третирати их као да се играју онда када би требало и за тај период одбити бодове. Ех, то би Нолету можда и одговарало, али реално било би неправедно и по мени је најпоштеније да се сви ти турнири откажу за ову годину. Просто, тениски распоред је толико нехуман и згуснут, па је немогуће одлагање.
    (my way, 25. mart 2020 10:50)

    # Link komentara

  32. Zašto da mu se ne priznaju. Tako isto mogu da se ne računaju i nedelje između dve sezone, jer se tad ne igra, što je oko 10 nedelja.
    (Kritički Mislilac, 25. mart 2020 10:47)

    # Link komentara

  33. Moraju Novaku da se priznaju sve ove nedelje, jer je on prvi i najbolji. Inace ce sve ovo sa koronom biti uzalud.
    (Srb, 25. mart 2020 10:45)

    # Link komentara

  34. Potpuno je jasno da neće računati ove nedelje Novaku, ali je isto tako potpuno jasno da će to probuditi još veći inat i želju u njemu i da će svakako prestići i taj rekord. Sad kada nema olimpijade sve ce baciti na Grand Slam u sezoni. Pa i neće biti iznenađenje ako ga nole osvoji...
    (love, 25. mart 2020 10:40)

    # Link komentara

  35. Ako ostete Noleta, moze se govoriti o ozbiljnoj teoriji zavere. Nisu mogli da ga pobede na terenu, pa su odlucili da poseju virus i zaustave takmicenja.
    (AlCapo, 25. mart 2020 10:38)

    # Link komentara

  36. zao mi federera
    (Sasa, 25. mart 2020 10:35)

    # Link komentara

  37. ma koga briga...treba bitnije stvari da se menjaju iz korena, tenis i drugi " hobiji" su u drugom planu...Ako mislite da ce posle ovoga sve biti " ok" i da se tako nesto nece desiti ponovo, bar ne sve skoro, varate se...
    (saša, 25. mart 2020 10:33)

    # Link komentara

  38. Jedno ce.. Ostati.. Sigurno.. RF ce.. Ostati.. GOAT.. Pozdrav
    (Milos, 25. mart 2020 10:18)
    Mislim da od te ljubavi nema ništa...
    (the shining, 25. mart 2020 10:30)

    # Link komentara

  39. Da je neko drugi na prvom mestu ,dileme nebi bilo.Ovako ,Srbin uh,ne valja za svet.
    (pfcpanta, 25. mart 2020 10:29)

    # Link komentara

  40. zamislite da ova 3 meseca zivota nisu postojala, bodovi ostaju isti, sve do sada se racuna kao da su odbranili bodove sa turnira koje su osvojili prosle godine i tera se dalje po istom principu, kraj priche, Roland Garos se ukida ove godine verovatno i to je to, kakvo pomeranje rasporeda, cista glupost, Wimbldon bi trebalo da se igra mada je i to pod znakom pitanja, realno je da se sezona nastavi na americkoj Turneji, Toronto i Sinsinati, realno je i prekinuta na Americkoj turneji, neka se tu i nastavi..
    (tako nekako, 25. mart 2020 10:26)

    # Link komentara

  41. Da je Federer na prvom mestu našli bi način da mu pripišu sve GS a kamoli nedelje na prvom mestu.
    (Delija, 25. mart 2020 10:25)

    # Link komentara

  42. Jedno ce.. Ostati.. Sigurno.. RF ce.. Ostati.. GOAT.. Pozdrav
    (Milos, 25. mart 2020 10:18)



    ---…--
    Hoce, jos ove godine i to mu je to.
    (Carapan, 25. mart 2020 10:23)

    # Link komentara

  43. Sta ce biti s bodovima? Ipak je to najvaznija tema.
    (?, 25. mart 2020 10:23)

    # Link komentara

  44. Kakav je ovaj Federer srecnik pod srecnom zvijezom rodjen...
    (vojo, 25. mart 2020 10:22)

    # Link komentara

  45. Volim Novaka, ali mislim da mu ne treba računati nedelje na prvom mestu, jer je sezona zamrznuta, znaci niko ne igra turnire i nema mogucnost da zaradi poene. Ipak, Novak ce stici Federerov rekord svakako, tako da ne treba da ga brine ovo.
    (Трооки Гавран, 25. mart 2020 10:19)

    # Link komentara

  46. Jedno ce.. Ostati.. Sigurno.. RF ce.. Ostati.. GOAT.. Pozdrav
    (Milos, 25. mart 2020 10:18)

    # Link komentara