1. Bravo Gypsy King! Topla preporuka klip na [link]
    (Salenga, 25. februar 2020 21:36)

    # Link komentara

  2. Bice revanša
    (Petar Macen, 24. februar 2020 16:51)

    # Link komentara

  3. Tako je bre
    (Milos, 24. februar 2020 15:28)

    # Link komentara

  4. Tako je bre
    (Milos, 24. februar 2020 15:26)

    # Link komentara

  5. Steta sto je Vajlderu pukla bubna opna tako rano u mecu.. To je malo i nesrecan slucaj. Sve posle toga je bilo nehumano i ostali smo uskraceni za borbu. Videcemo da li ce biti revansa.
    (Ogi, 24. februar 2020 11:40)

    # Link komentara

  6. @Milankov
    Hahahaha, u nedostatku argumenata pokusavas da uvredis, kao i svaka iskompleksirana propalica.
    Ne, navijao sam za Tajsona, cak i protiv Holifilda i Luisa, ali to ne znaci da sam glup kao ti pa da ne vidim ko je tu bio bolji.
    (..., 24. februar 2020 09:13)

    # Link komentara

  7. @koki
    Pa Tajson i jeste dominirao u mladosti nas zbog toga sto nije imao Luisa i Holifilda za konkurente. Nije prosao sito i reseto, nego imao iskustvo, ali dzaba kada je Luis bio bolji. U zatvor je isao jer je silovao devojku, nije to bila neka nepravda, nego ga je samo slava spasla teze kazne.
    (..., 24. februar 2020 09:11)

    # Link komentara

  8. @koki
    Tyson bio mator sa 36 a Lewis mlad sa 37! Sta pises covece?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pop, 23. februar 2020 13:57)

    Tyson je postao profesionalac sa 18 godina, sa 20 je osvojio WBC i WBA, sa 21 osvojio i IBF. Gde je tada bio Lewis koji je kako kazes stariji od Tysona. Nigde. Bio je amater. Prvu titulu je dobio sa 27 godina i to bukvalno dobio jer je bila upraznjena bez borbe. I sad poredis Tysona u 36-toj godini koji je prosao sito i reseto i zatvor i profi boksovao mnogo duze sa Lewisom.
    (koki, 24. februar 2020 08:58)

    # Link komentara

  9. @...
    Verovatno si kao klinac jedini bio protiv Tajsona kako bi se bar na taj nacin istakao i bio "poseban". Pa definitivno jesi "poseban". Samo kao trol si prilicno los. Moras jos puno vezbati. Poyy
    (Milankov, 24. februar 2020 08:27)

    # Link komentara

  10. @Milankov
    Da da, mladi Tajson bi bio sampion u bilo kojoj eri, samo je u svojoj eri dobijao batine na sve strane. Ali bi se sprdao s njim, Formen bi ga razneo, Frejzer ponizio.
    Tajsona je nokautirao Baster Daglas, toliko o njegovoj snazi. Na vrhuncu karijere ga na patos poslao Baster Daglas. Ti si obicna neznalica, pricas o ljudima o kojima nista ne znas. Po tebi je opasniji bio Majk Tajson, covek koji nije mogao da izadje na kraj sa Daglasom, od Formana koji je 6 puta na pod slao jednog Dzoa Frejzera. Ogromna razlika. Nekog u najboljim danima lema Daglas, neko pobedjuje Frejzera. I sta onda tebi covek da prica, kad ne znas.
    Tajson nije bio najbolji bokser svoje ere, sa najvecima ne moze ni u istu recenicu da ide. On je bas nesto kao Vajlder, bio neunistiv dok se borio s amaterima, kad su dosli pravi bokseri, propade covek.
    (..., 24. februar 2020 01:21)

    # Link komentara

  11. @...
    Lupetanje za medalju. Nadji nekog da ti prevede sta je tacno Ali rekao i sta sam ja napisao. Potom nadji izjavu Dzorda Formena koji je rekao da bi mladi Tajson bio sampiom u bilo kojoj eri. Dakle mladi Tajson bi razneo i Alija i Formena i Frejzera i Holifilda i Luisa i Bouva i koga jos hoces. Mozes da mrzis Majka koliko hoces ali Tajson u prajmu je bio najopasniji bokser svih vremena.
    (Milankov, 23. februar 2020 23:31)

    # Link komentara

  12. Na Olimpijadi 1984. Tajson je bio kandidat za tim SAD ali je izabran Bigs.U profesionalnom meču posle par godina Tajson ga je nokautirao.Holifild se tada takmičio u poluteškoj i u polufinalu ga je diskvalifikovao sudija Gligorije Novičić jer je nokautirao protivnika posle uzvika STOP.Zahvaljujući ovome Ante Josipović je osvojio zlato bez borbe.Na OI 1988 SAD je predstavljao Riki Bovi i u finalu je izgubio nokautom u 1. rundi od Lenoksa Luisa koji se tada borio pod zastavom Kanade.
    (rajko, 23. februar 2020 20:56)

    # Link komentara

  13. @Pop fakat je da je Klicko izuo Luisa sve do nesrecne posjekotine kad je morao da prekine borbu. Razbio ga Klicko. Nadboksovo ga je iz 1 u 1
    (Ратко Младић, 23. februar 2020 16:33)

    Lewis je tada imao skoro 38 godina. Pravi pokazatelj bi bio meč Lewis iz perioda 1999-2001 vs Kličko 2003. Mislim da bi pobjedio Klička, ne lako, ali bi ga pobjedio. To je ono što se ne spominje a vrlo je važno. Ista stvar je sa mečom Lewis-Tyson. Lewis je 2002 bio malo u slabiji u odnosu na svoj prajm, a Tyson je bio najbolji krajem 80-tih. Pravi meč bi bio Tyson s kraja 80-tih protiv Lewisa s kraja 90-tih. E to bi bilo 50-50.
    (Kralj cigana a uskoro i svijeta, 23. februar 2020 19:31)

    # Link komentara

  14. negde 85-86..u trenig kampu tajsona bio je i lenox,kao sparing partner.
    sam je lewis izjavio ,da je ovaj udarao da ubije,da je bezao po ringu i da se majk umorio da ga juri i spustio ruke , tada ga je lenox udario..
    tada je cuo tajsonovog treners,''nemoj majk,s njim ces se jednog dana boriti"

    ...a bili su ista generacija :d

    tajson je vec bio sampion ,covek koji je iz eskivaza nokautirao protivnike.
    posle 92 to nije bio tajson,borio se za pare,bez treninga..
    a velike zasluge za to ima ona prevara od promotera d.king..
    on je unistio boks od polovine 90-ih..
    (belgrado, 23. februar 2020 17:12)
    Kada budes skontao da boks nije samo snazan udarac vec je to plemenita vestina onda mozemo da pricamo.Nabroji ti meni te silne velike boksere koje je Tajson pobedio.Ja znam dvojcu koji su se sprdali sa njim.Znaci koja je to on velika imena pobedio.Recimo Ali je pobedio jednog Listona ono ljudsku gromadu,Formena verovatno jednog od najjacih udaraca u profi boksu,Frejzera sta o njemu pricati covek ne legenda profi boksa.Aj sada da vidimo koga je to Tajson pobedio?Tajson je pobedjivao neke koje niko ne pamti.
    (Back in Black, 23. februar 2020 18:16)

    # Link komentara

  15. Nocas je Fjuri bukvalno unistio Vajldera.Od starta mecha,videlo se da je "Kralj Cigana" fantasticno pripremljen.Uz to,izabrao je,za svoje karakteristike,najbolji nacin borbe.Vec nakon tri runde,Vajlder je bio na "Staklenim nogama".Razoren,prebijen,odvaljen od batina.Mada je nakon mecha govorio lose o svom timu,ocigledno je bas taj njegov tim,bacanjem peshkira u ring,spasao Vajldera ozbiljnih i trajnih ostecenja organizma.Onakvu brutalnu dominaciju,kakvu je prezentirao Fjuri,odavno nismo videli.Ako ima pameti,Vajlder nikako ne bi trebao insistirati na trecem mechu.Ta prica je zavrsena.Ono sto ceka Fjuria je dobar plan programa priprema.Bez ikakvog opterecenja,uz svoj stab,treba napraviti sistem fizicke i psiholoske pripreme.Ukoliko sve bude islo po planu,mora doci do mecha za apsolutnog Prvaka sveta u teskoj kategoriji.Ukoliko Fjuri pred taj mech protiv Dzosue bude sve odradio kako treba,ukoliko bude na nivou od nocas,on ce objediniti titulu.To je,po svemu prikazanom,neizbezno.Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 23. februar 2020 18:06)

    # Link komentara

  16. Celicni Majkl je jedna od vecih prevara u savremenom sportu.Ako je pobedio dva dobra borca ovo drugo sve birani protivnici.Lenoks Luis i Holifild su ga oducili od boksa.
    (Back in Black, 23. februar 2020

    negde 85-86..u trenig kampu tajsona bio je i lenox,kao sparing partner.
    sam je lewis izjavio ,da je ovaj udarao da ubije,da je bezao po ringu i da se majk umorio da ga juri i spustio ruke , tada ga je lenox udario..
    tada je cuo tajsonovog treners,''nemoj majk,s njim ces se jednog dana boriti"

    ...a bili su ista generacija :d

    tajson je vec bio sampion ,covek koji je iz eskivaza nokautirao protivnike.
    posle 92 to nije bio tajson,borio se za pare,bez treninga..
    a velike zasluge za to ima ona prevara od promotera d.king..
    on je unistio boks od polovine 90-ih..
    (belgrado, 23. februar 2020 17:12)

    # Link komentara

  17. @Ratko Mladic

    Kazes do nesrecne posekotine, pa vidis, nesrecni slucajevi su cesti u sportu. Do nesrecne trojke u Zagrebu i Cibona je bila prvak, da ne nabrajam dalje. Bila je to poslednja Lewisova borba, sigurno da mu nije bilo stalo koliko Klicku.
    (Pop, 23. februar 2020 16:51)

    # Link komentara

  18. @Ratko Mladic
    Ne, to je kasnije sluzilo kao opravdanje, odnosno izgovor. Pa Don King, pa bivsa zena, pa mediji.... nema ko nije bio kriv, samo ne Tajson. Cak su pokusavali da prodaju pricu o losem brojanju protiv Daglasa. Kasnije su Holifilda krivili za to sto mu je Tajson odgrizao uvo, kazu udarao ga ramenima...
    (..., 23. februar 2020 16:50)

    # Link komentara

  19. Nije stvar u silovanju stvar je u smrti Tajsonovof trenera, mentora i caleta Kus Damata. Tad je Tajson poceo da gubi konce.
    (Ратко Младић, 23. februar 2020 16:35)

    # Link komentara

  20. @Pop fakat je da je Klicko izuo Luisa sve do nesrecne posjekotine kad je morao da prekine borbu. Razbio ga Klicko. Nadboksovo ga je iz 1 u 1
    (Ратко Младић, 23. februar 2020 16:33)

    # Link komentara

  21. Zamislite Brazilca Adriana prije smrti njegovog oca i posle smrti kad je bio raspad sistema, alkoholicar i sta sve ne. Napustio fudbal sa 27, plus se vuko ko prasac zadnjih godina. E isto vam je sa tajsonom.
    Coek je bio bolestan, raspao se potpuno, potrosio 300 miliona dolara, ej tadasnjih! Ne moze da se poredi nikako Tajson do 91 i posle pogotovo sto da bi da je Kus DAmato bio ziv Tajson bio sve bolji i bolji. Ovako je puko skroz i tuko se za pare ko neka dvorska luda.
    (Ратко Младић, 23. februar 2020 16:32)

    # Link komentara

  22. @Aki

    Lewis je prvi profi mec imao 1989. Bio je olimpijski prvak 1988. Poenta mog komentara, sto ti apsolutno nisi razumeo, je da je 2002 kada su imali mec Lewis imao 37 a Tyson 36 i da ga Lewis sigurno nije dobio "na mladost". Lewis je kod Joe Rogana i rekao da je Tyson bio "ranosazrevajuci" sampion a on "Kasnosazrevajuci". Kako god, Lewis je sve velike face koje je mogao pobedio. To je fakat.
    (Pop, 23. februar 2020 16:19)

    # Link komentara

  23. @Ovako
    Naravno da Tajson posle '91 nije uzivao u boksu, kada je dobijao batine od Holifilda i Luisa. Zasto Tajson nije prihvatio mec s Luisom, nego izabrao Holifilda? Zato sto je mislio da ce protiv Holifilda odbraniti titulu, ali se debelo zeznuo.
    Luis je Tajsona unakazio. Tajson je na svom vrhuncu pobedjivao matorog Holmsa i Spinksa, zato i jeste dominirao.
    (..., 23. februar 2020 16:00)

    # Link komentara

  24. @Milankov
    Tajsona je nokautirao Baster Daglas PRE nego sto je optuzen za silovanje. Dakle, apsolutni dokaz za to da ne znas o cemu pricas je CINJENICA da je Tajsona srusio Daglas, sto naravno dokazuje da nije tacno da bi Tajson prebio svakoga ko mu se suprotstavio u tom periodu. Cinjenica je da su njega prebili i Holifild i Luis, a sad sta bi bilo kad bi bilo, mi ne znamo. Znamo sta je bilo, sta se zaista desilo.
    Dalje, Tajson nije samo optuzen, nego i OSUDJEN za silovanje. Ko mu je kriv.
    Ali je rekao da bi Tajson prvo morao da ga stigne da bi POKUSAO da ga nokautira. Dakle, NIJE TACNO da je Ali rekao da je Tajson bolji i da bi ga pobedio, kako si ti to pokusao da podvalis u prethodnom komentaru.
    Alija nije nokautirao najveci udarac u istoriji boksa Dzordz Forman, a kamoli Majk Tajson.
    Vecina najvecih strucnjaka tvrde da je Ali najveci bokser svih vremena, svi tvrdd da je Dzordz Forman najjaci udarac svih vremena, svi tvrde da je Dzo Frejzer jedan od najmocnijih udaraca ikada, vecina tvrdi da je Lenoks Luis bolji bokser od Tajsona, kao i Holifild, ali eto, ti se nasao da nas ucis da je Tajson najbolji, samo zato sto si odrsstao uz njega, kao dete se ubedio da nema boljeg i neces da promenis misljenje. Tajson je bio sila, ali nije bio najbolji cak ni u svojoj eri, u svojoj generaciji, a kamoli u istoriji. Njega je nokautirao Baster Daglas, na vrhuncu snage. Sve receno.
    (..., 23. februar 2020 15:56)

    # Link komentara

  25. Necu da imenujem ove neznalice Holifielda je 2 puta Ridik Bouvi nokautirao a vise puta ga bacao po ringu u cak 3 borbe koje su imali . Holifield je bio strvina i jak ko bizon ali nemojte pisati gluposti ako neznate
    (Garo, 23. februar 2020 14:59)

    Luis tukao Bouvija na OI, i kasnije Bouvi nije smeo da mu stane na crtu, a non-stop je omalovazavao Luisa i njegov status sampiona. Ridik je bio sjajan bokser, ali Lenoks mu je bio trn u oku.
    (Mikii, 23. februar 2020 15:55)

    # Link komentara

  26. @Aki
    Luis sa 37 sampion sveta, a gde je Tajson bio sa 37? Na patosu.
    (hm, 23. februar 2020 15:46)

    # Link komentara

  27. Mike Tyson '91 posle borbe sa Douglasom nije isti borac. Do '91 i problema sa optuzbama za silovanje bi sravnio svakog boksera koji bi mu se suprotstavio.Muhamed Ali JESTE izjavio da bi ga Tyson nokautirao ali pod uslovom da ga stigne. Znaci svi svetski strucnjaci rekli su da u tom periodu od '86-'91 ne postoji bolji borac od Tysona ali neeee b92 internet warriori znaju bolje. Smesno.
    (Milankov, 23. februar 2020 15:11)
    Aj majke ti kazu gde je to Ali izjavio.Muhamed Ali u punoj formi i Tajson iz te tvoje 86-91.Znas sta bi se deslio sprdao bi se Ali sa njim.Tajson je pobedjivao lako samo protivnike koji su vec izgubili od njega i pre borbe od staha.Znaci Tajson je za tesku kategoriju previse nizak i on sa dobrim visokim borcima nije mogao nista.Znaci sa Lenoks Lujsom i Holifildom od 100 borbe izgubio bi sve 100.Jer se oni nisu plašili od njega i znali su sve njegove mane.A Muhamed Ali onaj pravi bi od Tajsona napravio parodiju.Foreman onaj pravi bi odvalio Tajsona od batina.Foreman je bio stena.
    (Back in Black, 23. februar 2020 15:44)

    # Link komentara

  28. @Aki
    Tajsonu je menadžer bio Don King a Luisu neko nebitan. Ali kad je Luis bio prvi izazivač Tajson izabrao Holifilda da bi " lako" odbranio titulu iako je meč sa Luisom donosio mnogo više
    (Milan, 23. februar 2020 15:40)

    # Link komentara

  29. Ridik Bouvi je u 3 meca, 2 puta prebio Holifilda. Ljudi ovde ne znaju ni ko je Tonej...taj je isto prebio Holifilda.
    Lenoks je rekao da je kad se borio sa Majkom, on bio na vrhuncu, a Majk nije. Rekao je da kad je Majk bio na vrhuncu, on se sa njim nije borio, i verovatno bi tada izgubio of Majka. To je rekao kod Dzo Rogana.
    Nije isto da li pricamo o Majku do 91.ili od 1991. Majk je rekao, opet kod Dzo Rogana, da on posle 1991.nije vise uzivao u boksu. Da je odradjivao meceve. I To se videlo. Covek je skorz sa nogama na zemlji i nema potrebe da laze.
    Uglavnom, boks 90ih se vise nikad nece ponovit...a ovi danas su bleda kopija, ma nisu ni to, za velikane 90ih
    (Ovako, 23. februar 2020 15:35)

    # Link komentara

  30. Tyson bio mator sa 36 a Lewis mlad sa 37! Sta pises covece?
    (Pop, 23. februar 2020 13:57)

    Tayson sa 20 godina prvak sveta a gde je Lewis bio ??? Jos u pelenama.
    (Aki, 23. februar 2020 15:28)

    # Link komentara

  31. ko je danas stigao da bude "kralj" boksa.... bolje ga ukinuti
    (casa bez dna, 23. februar 2020 15:27)

    # Link komentara

  32. Mike Tyson '91 posle borbe sa Douglasom nije isti borac. Do '91 i problema sa optuzbama za silovanje bi sravnio svakog boksera koji bi mu se suprotstavio.Muhamed Ali JESTE izjavio da bi ga Tyson nokautirao ali pod uslovom da ga stigne. Znaci svi svetski strucnjaci rekli su da u tom periodu od '86-'91 ne postoji bolji borac od Tysona ali neeee b92 internet warriori znaju bolje. Smesno.
    (Milankov, 23. februar 2020 15:11)

    # Link komentara

  33. Mašina prebio ga je ko mačku
    (Aca, 23. februar 2020 15:04)

    # Link komentara

  34. Necu da imenujem ove neznalice Holifielda je 2 puta Ridik Bouvi nokautirao a vise puta ga bacao po ringu u cak 3 borbe koje su imali . Holifield je bio strvina i jak ko bizon ali nemojte pisati gluposti ako neznate
    (Garo, 23. februar 2020 14:59)

    # Link komentara

  35. Neverovatno sta pisu neki ljudi ovde!
    Da li ste vi svesni da je Majk Tajson MLADJI i od Holifilda i od Luisa?!
    A neko napise kako je Luis pobedio Tajsona kada je ovaj bio star?!
    Pa stvarno ljudi, nemojte da komentarisete nesto o cemu nista ne znate.
    (..., 23. februar 2020 14:20)

    # Link komentara

  36. Majki is 86-te bi razbucao ko baraku ove danas, Dzipsi za razliku od danasnjih ostalih folova je zanimljiv bezobrazan nedisciplinovan .. Kao Bred Pit u filmu Snatch kad glumi Mickey-ja prljavog pajkija .. jednostavno ne moze da ti se ne dopada takav lik .. Celicni Majk je bio masina seckalica !!! Nema vishe ko da ga zameni. :)
    (gašpar.., 23. februar 2020 13:30)
    Celicni Majkl je jedna od vecih prevara u savremenom sportu.Ako je pobedio dva dobra borca ovo drugo sve birani protivnici.Lenoks Luis i Holifild su ga oducili od boksa.
    (Back in Black, 23. februar 2020 14:12)

    # Link komentara

  37. @@@kakone@@@
    Videla se brzina i spremnost protiv Bastera Daglasa, tu je sve receno. Kada ga je jedan Daglas nokautirao, ovi danasnji teskasi bi brisali pod njime.
    (MM, 23. februar 2020 14:11)

    # Link komentara

  38. gaspar

    Holifild je bio strvina, nikad nijedan mec nije izgubio nokautom, posto je bio veoma izdrzljiv bokser a kondicija mu je uvek bila na nivou. Zato je i Tajson gubio od njega. Najgori su oni bokseri poput Holifilda, sa kojima nikada neznas na cemu si, ne mozes ga oboriti a mozes biti oboren u svakom trenutku.
    (alban, 23. februar 2020 14:06)

    # Link komentara

  39. Prilikom pucanja bubne opne zbog udarca na uvo dolazi usled ogromnog vazdusnog pritiska do ostecenja labirinta unutrasnjeg uveta. To izaziva strasnu vrtoglavicu. To je iskoristijo Fury. Trazijo je uvo da pogodi da bi pukla membrana okruglog prozora koja je granica izmedju srednjeg i unutrasnjeg uveta. Wilder nije bijo vise orijentisan u prostoru. Pravo divljastvo. Mozda je sada ogluveo i mozda mu je sada unisten organ ravnoteze.
    (db wonder, 23. februar 2020 13:13)

    Zasto je divljastvo? Divljastvo je kad gazis slabijeg od sebe na ulici. Svako ko ulazi u ring je svestan rizika. Ratnici su zbog ponosa ginuli u ringu jer nisu hteli da predaju borbu. Ako nisi spreman da stavis sve na kocku nemas sta da trazis tu.
    (Zoran, 23. februar 2020 14:05)

    # Link komentara

  40. Vecina udaraca pa i ovaj koji je povredio uvo protivniku deluju kao "frljotke" sa strane. Zato su ti udarci i zavrsavali svuda samo ne na licu ili bradi. Kako se uopste branis od takvih udaraca? Meni to ne deluje ni cisto ni tehnicki pa ni lepo za gledanje. Dobro mozda je to samo moj licni utisak ali da ovoliki ljudi deluju nezgrapno pogotovu mahanjem rukama to je prosto cinjenica.
    (Pero laka, 23. februar 2020 14:01)

    # Link komentara

  41. @koki
    Tyson bio mator sa 36 a Lewis mlad sa 37! Sta pises covece?
    (Pop, 23. februar 2020 13:57)

    # Link komentara

  42. Meni je Majk Tajson omiljeni borac, plakao sam kad je izgubio od Daglasa. Svaka čast Holifildu i Luisu, ali oni se nisu susreli sa Majkom na njegovom vrhuncu. Ko zna šta bi bilo da su se borili '88, '89. godine.
    Ali sve to sad nije bitno i ne znam zašto se osporava Fjuri, kad je on po meni jedan od boljih boksera koje sam gledao. Ovaj meč vraća nadu da boks i dalje živi. Sjajan meč. Vajlder uopšte nije loš, naprotiv, ali Fjuri ga je pretukao i to u njegovom dvorištu. Jeste lud, ali taktički perfektan borac, snažan, tehnika vrhunska, možda nije atraktivan udarač, ali čovek stvarno zna da boksuje. Siguran sam da ni Džošua ne bi bolje prošao.
    Možda boks nije na nivou iz ere Alija, Formana..., ali svakako nanogo većem nivou u odnosu na period dominacije braće Kličko.
    (Đorđe, 23. februar 2020 13:54)

    # Link komentara

  43. Milankov@..Ali je to izjavio iz kurtoazije za Tajsona..posto mu je sam Tajson(imaš naYT) priznao da je njegov IDOL i da je u zatvoru imao samo jednu sliku(ALIJEVU)..Nisam imao potrebu-zelju da čekam do kasno borbu kao sto smo čekali ALIJA,Formena,Frejzera i sviđao mi se stil R.Bovija-(BIG DADY)..dovoljno mi je bilo izjave Formena(po meni NAJ-UDARAC) i Tajsona(pre meca) da ovu borbu dobija Fjuri i ja cenim ŠAMPIONE(ne Cirkusanti kao Vajlder) i odgledao sada bez uzbuđenja i strasti kao sto smo čekali-PRAVE ŠAMPIONE.
    (MKD-4, 23. februar 2020 13:49)

    # Link komentara

  44. Kad se uporedi sa prvom borbom, deluje mi da nesto nije u redu sa Wilderom. OK, taj udarac u uvo je prilicno nezgodan, ali covek kao da je bio pijan ili potpuno van forme. To nije isti bokser od ranije. Od samog start su mu noge bile olovne. Jesam navijao za Fury-a, ali mi je tu nesto sumnjivo.
    (kit, 23. februar 2020 13:34)

    # Link komentara

  45. Poenta i jeste u tome sto sa ove vremenske distance mozemo reci da Mike Tyson nije pobedio nekog velikog boxera.
    Jednostavno se prodje kroz spisak protivnika i vidi se da ih nema. E sad, krajem 80-tih Tyson je zaista izgledao zastrasujuce, to je istina, ali se sad vidi da je to bio privid.
    (Miroslav, 23. februar 2020 13:16)

    Privid, a? Udji na youtube i pogledaj taj privid, tu brzinu, te udarce, tu fizicku spremnost, a onda pusti mec ove dvojice, pa ce ti sve biti jasno.
    (kakone, 23. februar 2020 13:33)

    # Link komentara

  46. Majki is 86-te bi razbucao ko baraku ove danas, Dzipsi za razliku od danasnjih ostalih folova je zanimljiv bezobrazan nedisciplinovan .. Kao Bred Pit u filmu Snatch kad glumi Mickey-ja prljavog pajkija .. jednostavno ne moze da ti se ne dopada takav lik .. Celicni Majk je bio masina seckalica !!! Nema vishe ko da ga zameni. :)
    (gašpar.., 23. februar 2020 13:30)

    # Link komentara

  47. koji kralj!drogirao se,par godina nije boksovao,ugojio se,depresija..i covek opet dominira,gde bi mu kraj bio..svaka cast..
    (SCG, 23. februar 2020 13:26)

    # Link komentara

  48. Današnji boks je smešan,nema više pravih boraca.
    (milos, 23. februar 2020 13:24)

    # Link komentara

  49. Gledajuci highlightove, nista mi ne deluje da je bilo toliko opasno po Wildera, cak i prvi knockdown vise deluje kao klizanje, a zavesetak na usporenom snimku deluje bas cudan jer nijedan udarac nije bio toliko kompromitujuci samo je jedan prosao i nije bio clean vec je zakacio prvo ruku Wildera. Wilder vise delovao kao da nije imao dobru kondiciju za ovaj mec. Moracu da odgledam ceo mec vcrs ali ovo na osnovu highlightova deluje kao namestaljka-dogovor za jos jedan mec. Ogromnaaa kinta u igri.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 23. februar 2020 12:4

    E moj druze. Pa nije Wilder neki dunster da ga srusis s jednim ili dva udarca, ali ga je Fury pobedio gomilom dobro plasiranih udaraca. Sto kazu Englezi, attrition by a thousand cuts. Namestaljka? Da li si ozbiljan?? Pa sad ide Fury v Joshua a Wilder ceka pobednika. Ova trojica bi mogla da drze tesku kategoriju zanimljivom narednih par godina.
    (Serbissimo, 23. februar 2020 13:17)

    # Link komentara

  50. @Sinisa

    Poenta i jeste u tome sto sa ove vremenske distance mozemo reci da Mike Tyson nije pobedio nekog velikog boxera.
    Jednostavno se prodje kroz spisak protivnika i vidi se da ih nema. E sad, krajem 80-tih Tyson je zaista izgledao zastrasujuce, to je istina, ali se sad vidi da je to bio privid.
    (Miroslav, 23. februar 2020 13:16)

    # Link komentara

  51. @Siniša
    Muhamed Ali je bio suspendovan i godinama mu je bilo zabranjeno da boksuje, pa se ipak vratio i pobedjivao najbolje boksere sveta, ukljucujuci Frejzera i Formana, iako nije bio u najboljim godinama zivota. Fjuri je 3 godine bio van boksa, lecio se od droge, alkoholizma i depresije, pa se vratio i pobedio najdominantnijeg boksera sveta.
    Majk Tajson je titulu izgubio PRE zatvora, od Bastera Daglasa, a posle zatvora je bio mocan, ali nedovoljno za Holifilda.
    Uostalom, ko ga je terao da siluje devojke okolo?
    (@..., 23. februar 2020 13:14)

    # Link komentara

  52. Prilikom pucanja bubne opne zbog udarca na uvo dolazi usled ogromnog vazdusnog pritiska do ostecenja labirinta unutrasnjeg uveta. To izaziva strasnu vrtoglavicu. To je iskoristijo Fury. Trazijo je uvo da pogodi da bi pukla membrana okruglog prozora koja je granica izmedju srednjeg i unutrasnjeg uveta. Wilder nije bijo vise orijentisan u prostoru. Pravo divljastvo. Mozda je sada ogluveo i mozda mu je sada unisten organ ravnoteze.
    (db wonder, 23. februar 2020 13:13)

    # Link komentara

  53. @CJC

    Ma dajte. Da li ste ozbiljni. Luis se krio od najboljih boksera svog vremena. Borio se protiv anonimusa. WBC titulu je uzeo protiv Rudoka kog je Tajson dva puta dobio. Onda je izgubio vec sledece godine protiv Mekkola. Osvojio IBF protiv Tomi Morisona koji je tada imao sidu i posle toga zavrsio karijeru u 27moj godini zivota. Pristao je da se bori protiv Holifilda tek kad je ovaj bio teski veteran sa 37 godina i prosao sito i reseto, kao i Tajson sa 36 i daleko od prajma.
    (koki, 23. februar 2020 13:11)

    # Link komentara

  54. Pricate o udaracima a ne spomenuste celicnu pesnicu Sonija Listona?
    (moralni gmizavac, 23. februar 2020 13:11)

    # Link komentara

  55. @Nuna
    A Holms kojeg je Tajson dobio je bio na vrhuncu tada, jel tako? Kolika je bila razlika u godinama? Sta sa Spinksom, jel i on bio na vrhuncu tada?
    Kakva je to prica "borio se sa svima"? Pa neka je! I Holifild se borio sa svima, kao i Lenoks. Tajson je u svojim najboljim trenucima porazen od Bastera Daglasa, posle zatvora je opet bio mocan, ali je tu bio Holifild, za Tajsona neresiva enigma.
    Skoro svi velikani imali su padove i najvece rivale.
    Alija smatraju najvecim jer se najbolje dizao posle padova i na kraju je pobedio sve najvece rivale, prvenstveno dvojicu koja se ubrajaju medju najbolje ikada, Frejzera i Formana. Njega njegovi najveci rivali smatraju najboljim ikada, sto su svojevremeno izjavili i Frejzer i Forman.
    I nije se pravdao padom forme, pauzama, itd.
    Jer, nije Tajson jedini koji je imao pauzu. On je bio u zatvoru, a Aliju je bilo zabranjeno da boksuje jer nije hteo da ide u rat u Vijetnamu, evo i Fjuri je bio 3 godine van boksa, borio se s drogom, alkoholom, depresijom, pa se vratio i pobedio neporazenog sampiona.
    I onda svi jedino Tajsona nesto opravdavaju, kao, nije to bilo kao pre zatvora. A stvar je u u tome sto pre zatvora nije imao Holifilda i Lenoksa, a ipak je gubio od Daglasa.
    (@..., 23. februar 2020 13:09)

    # Link komentara

  56. vince cancer
    ^ Mozda i najbolji komentar sto se tice boksa u eri pre vladavine brace Klicko.

    Samo bih dodao ostalima koji pominju "velike borbe" velike trojke te ere (Tajson, Luis, Holifild) da se nazalost godinama izbegavalo da se ta trojica medjusobno bore i te price o prajmovima i to ko bi koga na vrhuncu zaista pobedio su uzasno teske rasprave. Sva trojica spadaju medju najbolje u istoriji, samo sto ce neki zauvek ostati u senci boljeg marketinga drugih boraca: ovde se (na primer) UVEK prica da bi "Tajson ovo odrao" jer ljudi jednostavno ne znaju za druge borce (velika era boksa pre njih je bila mozda malo bolja)...
    (Jaran, 23. februar 2020 13:04)

    # Link komentara

  57. @Ivan
    Odgledaj ipak ceo mec. Nema tu vise razloga za revans, sve je jasno ko je tu kvalitetniji bokser. Ozbiljno ga je premlatio. Iako Fjuri nema razoran udarac, delovalo je brutalno. Prekid meca je usledio kada je sudija zakljucio da nema smisla da se nastavi sa prebijanjem. I da, sudija je bio malo vise eksponiran, nije dozvoljavao klinc i puno je seckao. Time davao slabijem bokseru vremena da predahne, inace bi Fjuri i pre ovo zavrsio. Sto bi se reklo, pobeda cista kao suza.
    (vlasta, 23. februar 2020 13:02)

    # Link komentara

  58. Vajlder je čudo prirode ali pretanko za moćnog Ciganina. Čovek ima pun kofer finti, štosova, fantastičnih biranih udaraca, previše inteligencije uvek ispred debla sa desnicom.

    Ništa bolje neće proći ni Džošua. Nema on ni herca ni pluća za Fjurija, sačekaće da se izduva, eskivirati par rundi kao Ali Formana, i onda u dve runde uvoštiti i završiti priču.

    Uživanje je gledati Fjurija, kompletan bokser. Spasio je umiranja, možda i najveću istorijsku disciplinu sporta, tešku kategoriju.
    (detektiv kokni kol, 23. februar 2020 13:02)

    # Link komentara

  59. Gledajuci highlightove, nista mi ne deluje da je bilo toliko opasno po Wildera, cak i prvi knockdown vise deluje kao klizanje, a zavesetak na usporenom snimku deluje bas cudan jer nijedan udarac nije bio toliko kompromitujuci samo je jedan prosao i nije bio clean vec je zakacio prvo ruku Wildera. Wilder vise delovao kao da nije imao dobru kondiciju za ovaj mec. Moracu da odgledam ceo mec vcrs ali ovo na osnovu highlightova deluje kao namestaljka-dogovor za jos jedan mec. Ogromnaaa kinta u igri.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 23. februar 2020 12:44)

    Odgledaj ceo mec, bitanga izasla pred borca... U prvom nokautu je stradalo uvo i izgleda pomalo potiljak, posto su mu se noge odsekle i jedva izdrzale do 6.runde
    (bas slusam caneta, 23. februar 2020 13:01)

    # Link komentara

  60. @Admiral
    Ruku na srce, manja je razlika u godinama i formi bila izmedju Lenoksa i Tajsona, nego izmedju Tajsona i Holmsa ili Spinksa, kada je Majk dominirao. A razlika izmedju Tajsona i Holifilda u godinama je neznatna. Moglo bi se pricati o tome kako bi se Tajson proveo da je u prajmu boksovao protiv boksera poput Holifilda ili Luisa.
    (@..., 23. februar 2020 12:57)

    # Link komentara

  61. Navijao sam za Fjurija, za njega navijam odavno, ali neverovatno je koliko ljudi omalovazavaju Vajldera! Covek koji je bukvalno do pre nekoliko sati bio neporazeni svetski samopion, sa najboljim procentom nokauta u istoriji teske kategorije, sigurno jedan od najvecih udaraca u istoriji boksa, po njima je nista, pojma nema, neznalica, slabic, bolje bi oni od njega...
    Kako hijene vole da se nakace na ranjenog lava, neverovatno.
    Vi sto ovde pricate kako bi Majk Tajson nalupao i Fjurija i Vajldera, samo se setite da je tog Tajsona nokautirao jedan Baster Daglas... A sta mu je radio Holifild, bolje da ne podsecam.
    (@..., 23. februar 2020 12:55)

    # Link komentara

  62. Koji bre Tajson, nemate pojma o boksu. Pokazao mu je kako se boksuje onaj koga je ugrizao za uvo i to 2 puta i to jos malo deda od 50 godina. Tajson je vladao koliko je vladao, zahvaljujuci jakoj konkuraenciji, idi begaj, a i ovaj Tajson nema blage veze, takodje konkurencija do vraga pa zamislite kad su vladala braca Klicko koja je to konkurencija bila, smejurija.
    (Milorad, 23. februar 2020 12:55)

    # Link komentara

  63. Mozda je tajson jedan od najboljih samo sto je na svaki mec ulazio pod dejstvo narkotika sto je sam priznao isto je radio i maradona u fudbalu zato su njihovi uspesi lazni.
    (seki, 23. februar 2020 12:52)

    # Link komentara

  64. Tehnika ispred sile. I Lenoks Luis je Taksona pobedio tehnikom. Protiv opasnih udarača samo tehnika pomaže.
    (Romi su zakon u boksu, 23. februar 2020 09:12)

    Tacno. Ali, da ti tehnicari nemaju i silu, ne bi imali cime da pobede. Lenoks Luis je bio maltene savrsen bokser. Upravo takav neko mora biti ako zeli da dobije pravog Tajsona.
    (Mikii, 23. februar 2020 12:46)

    # Link komentara

  65. Nije Joe Rogan komentarisao kako ste napisali
    (Marko, 23. februar 2020 12:44)

    # Link komentara

  66. Gledajuci highlightove, nista mi ne deluje da je bilo toliko opasno po Wildera, cak i prvi knockdown vise deluje kao klizanje, a zavesetak na usporenom snimku deluje bas cudan jer nijedan udarac nije bio toliko kompromitujuci samo je jedan prosao i nije bio clean vec je zakacio prvo ruku Wildera. Wilder vise delovao kao da nije imao dobru kondiciju za ovaj mec. Moracu da odgledam ceo mec vcrs ali ovo na osnovu highlightova deluje kao namestaljka-dogovor za jos jedan mec. Ogromnaaa kinta u igri.
    (Ivan, 23. februar 2020 12:44)

    # Link komentara

  67. Boks je pao na niske grane...
    (Neko, 23. februar 2020 12:38)

    # Link komentara

  68. Nikad gori bokseri. Pogledaj te udarce Fjuri. Uzas. Jos ovaj kaze kako bi dobio Tysona. Eee kukala ti majka.
    (Tequila, 23. februar 2020 12:37)

    # Link komentara

  69. @viverica
    Najbolji udarac svih vremena je Dzordz Formen. Ne Tajson.
    (@, 23. februar 2020 12:37)

    # Link komentara

  70. @Milankov
    Nikada to Ali nije izjavio, ali je Tajson vise puta izjavio da je Ali najbolji ikada.
    Sto se Majka Tajsona tice, dominirao je fenomenalno, ali protiv koga? Kojeg velikog boksera je dobio dok je taj bio na vrhuncu? Nikoga. Njega je Holifild ponizio i unistio.
    Sto se udaraca tice, pogledaj dominaciju koju je imao Dzordz Forman, covek koji je imao sve preduslove da postanjle najveci ikada, dok nije naleteo na ostarelog i oslabljenog Alija, koji ga je nokautirao i unistio. Ne potcenjuj one o kojima nista ne znas.
    (@, 23. februar 2020 12:36)

    # Link komentara

  71. @Toza Vampir
    vala gde njega nadje
    sprdnja od price
    ni jedan sampion nije bio onako napucan misicima
    nikada niko onakve batine neb' preziveo
    bar da su smislili da je irac
    samo njihovi bokseri su mogli da na mogama izdrze strasne batine..
    (laki, 23. februar 2020 12:33)

    # Link komentara

  72. Roki Marcano nepobedivi sampion svih vremena... preko 320 borbi BEZ PORAZA... na kraju se povukao!
    Toliko o vasoj informisanosti i znanju....
    (Russell Crowe, 23. februar 2020 12:25)

    # Link komentara

  73. Muhamed ali je izjavio da bi ga Majk Tajson pobedio da su se borili u prajmu. Tako da ne lupetajte o gvozdenom. 80ih nije postojao niko ko bi mu se suprotstavio. Takva dominacija nije nikad pre a ni posle vidjena. Sve ostalo su laprdanja. Tacka.
    (Milankov, 23. februar 2020 11:57)

    # Link komentara

  74. Vajlder nije bokser. On je panjina sa jednim kruznim udarcem. Fjuri ga je prebio u svim segmentima borbe
    (kuste, 23. februar 2020 11:55)

    # Link komentara

  75. нисам фан али ствари су просте. мајк тајсон је најбољи ударач свих времена, али није најбољи боксер.
    међутим његов ударац је феномен. он је умео да сложи људескаре од два метра ударцем у чело. разоран је био као нико. готово језиво. али био је низак и глуп.
    (виверица, 23. februar 2020 11:55)

    # Link komentara

  76. Pa valjda je Roki legenda, on je pobedjivao sve redom, sa samo jednim remijem - Apolo Krid.
    (Toza Vampir, 23. februar 2020 08:19)

    Kakav amaterski komantar. Roki ima 57-24-1. 51 nokaut. Od Apoloa ima poraz na poene i pobedu nokautom.
    (Nemanja, 23. februar 2020 11:54)

    # Link komentara

  77. Svojevremeno je Foremanov trener uoči borbe protiv Alija u Kinšasi rekao:"Tvoje je da ga sateraš u konopce i završio si posao." U prvoj rundi Foreman (do tada 40 pobeda, 37 nokautom, bez poraza) juri Alija, ovaj mu izmiče, eskivira itd. U drugoj rundi nezamislivo; Ali se sam povlači u konopce, postavlja "dupli dekung" i čeka. Foreman počinje da udara, zamahuje, većina udaraca u ruke, telo, mnogo promašaja (pokojni Nikitović govori u direktnom prenosu kako "Foreman telefonira Aliju", a Ali dobacuje "mislio sam da jače udaraš Džordži") a Foreman i danas važi za najjačeg udarača u istoriji boksa. U jednom meču je slomio ruku Argentincu Peralti, Frejzera i Nortona je "bacao" po nekoliko metara u ringu, u Kinšasi je na aerodromu bio postavljen specijalni avion za let do neke evropske bolnice za slučaj da neko od boraca, mislilo se na Alija, doživi teške povrede, jer Afrika nije još imala takve bolnice. Ali dobija meč nokautom u 8.rundi (jedini poraz Foremana nokautom, koji se 10 godina kasnije vratio u ring i osvojio titulu) a posle meča mu njegov lekar Fredi Pačeko savetuje da napusti boks. Surovi menadžer Don King traži od Alija nastavak karijere, on mu donosi milione, Ali već bolestan ulazi u ring, protiv Spinksa osvaja treću titulu, povlači se. Pre Alija, Liston je lomio vilice protivnicima, ali Alija je toliko puta promašio, da je predao meč zbog iščašenog ramena. Tada je boks bio "plemenita veština". Možda se jednog dana i vrate ta vremena, a bokseri "idu u raj". Pozdrav!
    (Rokatanski, 23. februar 2020 11:50)

    # Link komentara

  78. To bre KRALJINO! Znao sam da ce da ga umlati, ali bas ovoliko.. wow. Gde su sad "strucnjaci"? Covek je NEUPOREDIVO talentovaniji i bolji bokser, jedino sto je Vajlder imao na svojoj strani je sansa da ga dobije u ranoj fazi na srecan udarac, jer gde taj bije, trava ne raste.

    Sad jos Dzosuu da umlati i valjda ce dobiti covek priznanje koje zasluzuje - mozda je ludak i granican poremecaj licnosti ali je ubedljivo najtalentovaniji teskas danasnjice.
    (Sabre, 23. februar 2020 11:47)

    # Link komentara

  79. GLUPOST AKO NEKO OVO ZOVE SPORT.
    DA NE KAZEM JOS PLEMENITA VESTINA.
    OBICNA TUCA ALI OGROMNA LOVA VRTI SVE.
    U RIMU SE GLADIJATORI BORILI ZA ZIVOT.
    A OVI MILONE DOLARA ZBOG BLESAVE PUBLIKE.
    BORINA PJESMA "UDRI MAJSTORE RAZBI MU NJUSKU..."
    (DRAGAN, 23. februar 2020 11:33)

    Imam 2 pitanja za tebe:
    1.Zašto vičeš?
    2.Zašto komentarišeš sport ako ga ne voliš i ne pratiš?
    (Bolesno sarkastičan, 23. februar 2020 11:47)

    # Link komentara

  80. @Doktor ja bih volio da vidim kako bi se Tyson snaso sa ovim dzinovima, al na zalost mislim da ne bi mogo mnogo. Jednostavno tolika prednost u visini plus su oni svi zivotinje, agilni brzo, potkovani (Josua, Fury). Ko god je malo treniro i radio par sparinga zna sta znaci da ta pruzena prednja ruka koja te drzi na distanci i istovremno brani od udarca, odmjerava distancu i nisani za zadnji. Jednostavno to je ko da imas mac a a on noz. E sad svi znamo kakvu je tajson explozivnost imao. Ista je razlika kao i u visini. Jednostavno pretromi su za tajsona. Al ko zna sta bi bilo. Ja svakako iz postovanja prema svima neogu da kazem ko bi pobjedio. Mogu da kazem da je za mene ubjedljivo najbolji Muhamed Ali. Br 1 bez dileme.
    (Ратко Младић, 23. februar 2020 11:47)

    # Link komentara

  81. @CJC Tyson u primeu je dobio tadasnje sve najbolje boksače. To što su kasnije došli Holif.i Lewis nije njegov problem. A i porazi od Bowia,Olivera,Rahmana se ne broje.On u primeu je jedan meč izgubio.
    (Siniša, 23. februar 2020 11:42)

    # Link komentara

  82. Slušaj ovoga Tyson nije imao ozbiljnu borbu. Ne budi smešan. Boksovao je sa svima. Ko god je bio sledeći. Nije birao. Da li su oni izgledali smešno? Pa svako bi koji naidje na Majka. Posle zatvora i svega Tyson je imao pojas. Posle je izgubio od Holifilda ali taj period njegove karijere ne može da se poredi sa periodom 86-91. Smešno je. Tyson je dobijao pehare kao junior tako što protivnici nisu smeli da udju u ring. Druže. Ne možeš porediti takve stvari. Vidi se da si klinac.
    (Nuna, 23. februar 2020 09:55)

    Tajson nije bio član američke reprezentacije na OI u Los Anđelesu 1984, jer se za to mesto izborio Ivander Holifild u direktnim duelima u poluteškoj kategoriji, na amaterskim turnirima, takozvanih "trajlerima". Ove turnire održavaju širom Amerike, kao kvalifikacije za velika takmičenja, da bi se u borbama profilirali najbolji borci u momentu u svim kategorijama.
    Kasnije je postao veliki šampion, ali daleko od najvećeg.

    Jutros je Fjuri još jednom odboksao vrhunski meč, od prvog momenta je pokazao hrabrost i odlučnost, taktički odljčno pripremio borbu, demonstrirao brzinu, spretnost i tehniku na šampionskom nivou. Velika pobeda u svakom pogledu.
    (bobo mk, 23. februar 2020 11:41)

    # Link komentara

  83. Roy Jones Jr bi povaljao i Wildera i Joshu-u i Fury-a, svu trojicu istovremeno.
    (Henry VIII of England, 23. februar 2020 11:38)

    # Link komentara

  84. GLUPOST AKO NEKO OVO ZOVE SPORT.
    DA NE KAZEM JOS PLEMENITA VESTINA.
    OBICNA TUCA ALI OGROMNA LOVA VRTI SVE.
    U RIMU SE GLADIJATORI BORILI ZA ZIVOT.
    A OVI MILONE DOLARA ZBOG BLESAVE PUBLIKE.
    BORINA PJESMA "UDRI MAJSTORE RAZBI MU NJUSKU..."
    (DRAGAN, 23. februar 2020 11:33)

    # Link komentara

  85. Olešio ga je. Ne čine boksera samo mišići
    (Dobro znaj, 23. februar 2020 11:19)

    # Link komentara

  86. Kralj može biti samo Tajson,Ali,Frejzer,Marcano,Forman!Ovo su starlatani!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 23. februar 2020 11:19)

    # Link komentara

  87. Sve sam stručnjak komentariše boks, a rukavice nije video uživo. Najjači su likovi koji su očekivali borbu kao u veltter kategoriji gde samo sevaju udarci??? Taktičko-tehnički Fjuri je odradio odličan posao i zasluženo pobedio kako sam i predviđao, mada sam bio malo rezervisan obzirom na Vilderovu desnicu koja može da ljuljne slona. Ovako sada ostaje da Džošua ukrsti rukavice sa Fjurijem i da vidimo ko je najbolji teškaš na svetu danas.
    (Ljuba, 23. februar 2020 11:18)

    # Link komentara

  88. moze biti sam subjektivan ali nekako sve manje mi se svidja boks
    sve je vise cirkusarija, nekih batinasa a manje vestine
    ko se seca stivensona kubanca pa to je bio sampion, demonstracija vestine nad snagom
    nekako kao da boks lagano umire
    (deda, 23. februar 2020 11:14)

    # Link komentara

  89. Pa ovo je teška kategorija. Ljudi od preko 2 metra iz 2 koraka predju ring, pola ringa zauzmu. Ne lete oni po ringu, sto neki pišu da je loš meč. Taktički dobar meč, dobre eskivaže Tajsona. Dobra raspodela udaraca. Bilo je udaraca i u telo, dobar u klinču. Ko nije 3 runde držao ruke u gardu i udarao 10 minuta u dzak, taj ne zna koliko je boks težak i koliko umara. Jošse u rungu taj džak, odnosno protivnik kreće.
    (Dobar meč, 23. februar 2020 11:09)

    # Link komentara

  90. @Tozo, ne širi neistine, gubio je Roki, i to tri puta. Daljinski u ruke, pa utvrdi gradivo. Pozz
    (Vlado, 23. februar 2020 09:27)

    Mozda je gubio ali je zahvaljujuci porodici nakon poraza ustajao jos jaci!
    (Lars, 23. februar 2020 11:03)

    # Link komentara

  91. @CJC

    Odlicna analiza. Lennox je izgubio samo dva meca od Olivera McCalla i Hasima Rahmana klasicnim "Lucky punchevima". U revansu ih je ladno oduvao.
    Sem toga pobedio je Ridicka Bowea na OI 1988. Pogledajte Lennoxa kod Joe Rogana u podcastu. Odlican lik.
    (MikiP, 23. februar 2020 11:03)

    # Link komentara

  92. Gledao sam bolje sparinge nekih amatera... 5 udaraca nisu zadali jedan drugom ukupno, konstantno su se promasivali ne znam kako ih nije sramota da ovako providno namestaju
    (Ali Bomaye, 23. februar 2020 10:30)

    Onda boks nije za tebe druže.
    (BarbaDjole, 23. februar 2020 11:00)

    # Link komentara

  93. @Mirkojova84

    Najveci problem s tvojim komentarom je sto si u pravu:)
    (Buca, 23. februar 2020 10:52)

    # Link komentara

  94. Inace tyson se borio sa strasnom depresijom i posle 3 godine pauze se vratio kad niko nije verovao u njega i opet postao najbolji. Za ovakve ljude samo najdublje postovanje!
    (jaznamzato, 23. februar 2020 10:50)

    # Link komentara

  95. Ko vama što se toliko ložite na Majka Tajsona da objasni da je čovek bio projekat i najprecenjeniji bokser u istoriji, koji je na početku karijere dobio par lakih borbi, a istina je da u celoj karijeri nije dobio ni jednog ozbiljnog boksera. Voleo bih da me neko demantuje ako može.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mirkojova84, 23. februar 2020 09:10)

    Nece te niko demantovati jer nece imati čime. Ni sam nisam siguran čemu takva naklonjenost Tajsonu kod nas, valjda se ovde ceni to kad se neko drogira, opija, tetovira, bije žene i decu, pravi skandale, boravi u zatvoru...grantujem da i danas kad biste pitali vecinu Srba da je Ronaldinjo najbolji u istoriji a lik imao 4-5 odličnih sezona iza sebe a posle se 10 godina mrcvario po Brazilu, Meksiku i gde sve ne.
    I taj famozni Majk iz 86-te ne znam samo kog velikana je pobedio, Holmsa i Spinksa je dobio jer su obojica uveliko bili veterani tada...posle nijednog velikana nije dobio, sve je izgubio.
    Lenoks ima 2 poraza od nekih anonimusa koje je posle lagano prebijao, Holifild uopšte nema dobar skor sa rivalima iz 90-tih, mislim da je samo jednom izvukao remi sa Luisom i jednom dobio Ridika Boa.
    Upravo je Bo najveca enigma, u karijeri ima samo 1 poraz od Holifilda i prava je šteta što se penzionisao 1997 i što nikad nije boksovao protiv Luisa. Tako da, Lenoks je ipak najveći šampion posle Muhameda alija i njegove generacije.
    (CJC, 23. februar 2020 10:48)

    # Link komentara

  96. " cuj Britanac svetski sampion u boku hahahaha
    (alan ford, 23. februar 2020 09:33)"
    Lennox Lewis, Anthony Joshua...??
    (Dalmatinac1, 23. februar 2020 10:44)

    # Link komentara

  97. Uvek ce biti polemike o tome ko bi koga tu dobio, ovaj sto kaze da Tajson nije mogao prici Holifildu je u pravu, ali Tajson je u "prajmu" bio osamdesetih, a boksovali su devedeswtih, tako da smo uskraćeni najjače njihove borbe. Meni lično jedino Ali vs Frajzer je najbolja trilogija svih vremena, takođe je bilo snimaka da je Ali tražio taj treci meč da se prekine, da je hteo da umre od vrućine i udaraca borca sa srcem pit bula, Dzo Frajzera, meni omiljenog. Posle njih omiljeni mečevi Ridik Bouvi vs Evander Holifild. Čestitke Fjuriju, izgleda kao rutinski meč, mislim da je i od Dzosue bolji, ali voleo bih to i pogledati uskoro. :)
    Boks uvek bio najmoćniji sport, samo kad su pravi akteri.
    (Frank Gallager, 23. februar 2020 09:08)

    Da, da, epske borbe Ali Frejzer. Al' moram da kazem, po meni najbolja generacija ikada u boksu...Suger Rej, Marvin Hagler, Robeto Duran i Tomas Herns. Jeste da nisu bili najteza kategorija ali su bili cudo od boraca. Zaista cudo.
    (Hm, 23. februar 2020 10:43)

    # Link komentara

  98. Kakav babski boks. Mike Tayson bi obojicu zajedno zgazio sa po jednim samarom, a ne udarcom sake...
    (Ihtiostega, 23. februar 2020 10:38)

    # Link komentara

  99. Tajson precenjen????? Pišu ovde neki...Moj bože...Jedini u istoriji boksa od kojeg su protivnici bežali u ringu.Najmlađi šampion sveta u istoriji teške kategorije!!!Strašna i to kratka amaterska karijera.Sta sve ljudi pišu...Dalje,problem Vajldera je taj što nije odradio meč sa Džosuom,kad je trebalo,pre par godina.Ljudi se izbegavali.Za titulu apsolutnog šampiona.Da ode u legendu,u slučaju pobede.I onda,jedan naleti na debeljka poreklom iz Meksika a drugi na ogromnog Irca.Ovako mu je došao čovek koji mu nikako ne leži,po stilu,i dobio je batine u sred Amerike,ponižen i rasturen.Tako će proći i Dzosua,verovatno za par meseci na Vembliju.Fjuri će ih obojicu poslati u penziju,i ući u istoriju kao veći bokser od njih.
    (goran, 23. februar 2020 10:38)

    # Link komentara

  100. Ocajan mec ????
    Pa ljudi nije ovo ulicna makljaza pobogu, gledajte UFC onda ako hocete makljazu...
    Mec je bio izvanredan, samo sto nemate veze o boksu.
    (E, 23. februar 2020 10:33)

    # Link komentara

  101. Koliko ide na živce Tajson sekta.Daj bre kakve veze on ima sa ovim mečom i da li bi ih prebio obojicu ili ne.Inace nekako svi zaboravljaju da je Tajson na vrhuncu karijere,1990.izgubio tj bio nokautiran od Bastera Daglasa.
    (Aleksandar, 23. februar 2020 10:31)

    # Link komentara

  102. Gledao sam bolje sparinge nekih amatera... 5 udaraca nisu zadali jedan drugom ukupno, konstantno su se promasivali ne znam kako ih nije sramota da ovako providno namestaju
    (Ali Bomaye, 23. februar 2020 10:30)

    # Link komentara

  103. koja tuga od nazovi boksa....kad se setim Alija, Formena, Spinksa....ovaj nazovi sampion ne bi izdrazao 1 minut. bas je smesan, cuj Britanac svetski sampion u boku hahahaha
    (alan ford, 23. februar 2020 09:33)

    cuj britanci, cuj lenox luis, njadzel ben, kris jubank, princ nasim hamed...zaista haha. odlicna borba za gledanje, ne znam sta su neki ocekivali, nije ovo pero laka pa da bokseri trckaraju po ringu. svaka cast fjuriju, tehnicki i takticki savrseno odboksovano. mislim da je dobio i prve dve runde, a nakon nokdauna u trecoj, vajlder je bio samo vreca za udaranje. koliko god mi je vajlder antipatican kao pojava, cak mi ga je bilo i zao u 6. rundi, koliko je bio bespomocan i samo bauljao po ringu bez ikakve ideje sta da uraid. sto se tice borbe za dzosuom, koji bi mirala sada da usledi, mislim da je fjuri favorit. mozda je dzosua tehnicki mnogo bolji od vajldera, ali ima los kardio, ima ceste momente tokom borbe kada kao se izduva i izgubi dah i koncentraciju. od sve trojice, tajson fjuri je po meni definitivno najbolja kombinacija srcanosti, snage, vestine i izdrzljivaosti i bilo bi lepo da objedini sve titule.
    (andreas kisser, 23. februar 2020 10:26)

    # Link komentara

  104. vajdler nije sampionskog kova , to se videlo odmah , prosto on je slabuhe ubijao ,ali kad mu naidje neko ko ume da udari videlo se da je vrlo slab i da lako pada , steta za boks ono sto se desilo i njemu i dzosui( ali zasluzeno) ,jer su bila dva biksera koja su najavljivala lepse dane za boks ,ovako , povedio je covek koji cak nema ni izgradjene udarce , najbolje se to vidi u zadnjem klipu gde ga je sateraou cosak i on ne ume da ga udari lepo ,jer nema motoriku , a o " udaranju " levom rukom ili bolje receno , guranju ,smesno je i trositi reci.
    (Ernesto ce, 23. februar 2020 10:26)

    # Link komentara

  105. Boks je umro sa braćom Kličko. Ovo danas ne liči ni na šta. Dovedu nekog bizgova od 2+ metra, sa 160 kg, i taj je kao bokser. Isto kao i onaj Valuev. Poslednji koji je izgledao kao bokser u teškoj kategoriji bio je Ivander Holifild. Ovo posle na sve liči sem na boksera.
    (Šta ti dečko radiš?, 23. februar 2020 10:25)

    # Link komentara

  106. Nije boks više ono što je nekad bio. Ali, Frejzer, Tajson, Luis. Svi su nekoliko dimenzija iznad ovoga.
    (ja, 23. februar 2020 10:19)

    # Link komentara

  107. Moze li neko da objasni koja koja je razlika sada u titulama sto drzi Joshua i sto drzi Fjuri? Da li jedan od njih ima bitnije titule? Kako to funkcionise?
    (Barolo, 23. februar 2020 10:15)

    # Link komentara

  108. Vidim ovde dosta vas pominje to sto je Lenoks dobio Tajsona. Meni livno je Lenoks bio omiljeni bokser ali ruku na srce Tajson kojeg je dobio nije bio ni bleda senka onog starog, pravog Tajsona. Da je Tajson bio u prajmu i pravoj formi pitanje je kako bi se taj mec zavrsio, ovako boksovao samo zbog para jer je bio svorc a forma nula
    (Admiral, 23. februar 2020 10:14)

    # Link komentara

  109. Jel ovaj Vajlder skoro bese izjavio da bi nokautirao Tajsona iz prajma?? Kakav cirkuzant, pa on protiv njega ne bi imao sanse ziv da napusti ring
    (Admiral, 23. februar 2020 10:10)

    # Link komentara

  110. Gledao sam bolje sparinge nekih amatera... 5 udaraca nisu zadali jedan drugom ukupno, konstantno su se promasivali ne znam kako ih nije sramota da ovako providno namestaju
    (Ali Bomaye, 23. februar 2020 10:06)

    # Link komentara

  111. Pojeo ga Fury. Nadboksovo je Wildera plus ga je vato u clinc non stop, vato ga u kragnu, bukvalno ga je jaho. To je stara taktika kojom je Muhamed Ali dobio Formana. Takodje ga je unistavao i borbom iznutra kao sto je to nekad radio Roberto Duran, kao i sa distance na 1,2 udarca zadnjim direktom. Sve u svemu Wilder ce morati da glumi u nekom drugom filmu.
    (Ратко Младић, 23. februar 2020 10:05)

    # Link komentara

  112. Bravo Fjuri.. Majstore.. svaka cast
    (Milos, 23. februar 2020 09:59)

    # Link komentara

  113. Slušaj ovoga Tyson nije imao ozbiljnu borbu. Ne budi smešan. Boksovao je sa svima. Ko god je bio sledeći. Nije birao. Da li su oni izgledali smešno? Pa svako bi koji naidje na Majka. Posle zatvora i svega Tyson je imao pojas. Posle je izgubio od Holifilda ali taj period njegove karijere ne može da se poredi sa periodom 86-91. Smešno je. Tyson je dobijao pehare kao junior tako što protivnici nisu smeli da udju u ring. Druže. Ne možeš porediti takve stvari. Vidi se da si klinac.
    (Nuna, 23. februar 2020 09:55)

    # Link komentara

  114. Cuj ovog mila “tyson bi ih odvalio.,.” Da znas malo boksa, shvatio bi da je mike tyson visok 180cm i bio tezak oko 100kg, a da je fury 207cm i 130kg, wilder 201cm, joshua 198cm..... u danasnjem boksu ljudi kao tyson ili holyfield bi bilo cruiser weight, a u stvarnom mecu ne bi mogli dohvatiti ove dzinove iz modernog boksa, koji bi ih lomili masom, i prednjem rukom, preko koje ne mozes nista da uradis jer si mnooogo kraci. Jednostavno boks evoluira, kao i svaki sport, sportska medicina se menja, sistem ishrane, selekcija, nacin treninga..... pa je tesko porediti jedno borce iz razlicitih era...... rocky marciana bi sada terali da skida na 81kg, to je poluteska, jer je covek imao 87-88kg..... u teskoj bi bio smesan, npr
    (Doktor, 23. februar 2020 09:48)

    # Link komentara

  115. Ne palite se na to sto je ovaj pretio Tajsonu iz 86te. To je samo lozenje publike i pokusaj dizanja publiciteta morala i pažnje a realno i on sam zna ako ima imalo mozga da priča gluposti.
    (Milisav Vokri, 23. februar 2020 09:45)

    # Link komentara

  116. Kome smeta jak Vajlder
    (patriota, 23. februar 2020 09:45)

    # Link komentara

  117. Ocajan mec. Ne zna se ko je bio gori. Majk Tajson bi ih obojcu odvalio za 3 runde.
    (mile, 23. februar 2020 08:06)
    Sto se svi lozite na prebijanog Majka koje je dobar bokser ali u smislu vestine prosecan ! Boks je imao daleko vece ubice tog tipa ! Roki Marcano , Joe Frejzer....
    (nenad strasni, 23. februar 2020 09:44)

    # Link komentara

  118. Ocajan mec. Ne zna se ko je bio gori. Majk Tajson bi ih obojcu odvalio za 3 runde.
    (mile, 23. februar 2020 08:06)
    Slazem se sve , pogotovo za Lenoxa samo sto si preterao sa odrao ! Nije bas Fjuri mala maca ! Dobio bi Lenox ali bilo bi guzve !!Fjuri je odlican nego svima smeta njegova neatletska pojava !
    (nenad strasni, 23. februar 2020 09:40)

    # Link komentara

  119. Ocajan mec. Ne zna se ko je bio gori. Majk Tajson bi ih obojcu odvalio za 3 runde.
    (mile, 23. februar 2020 08:06)
    Tajsona bi Fjuri tukao do 101 i nazad bas kao sto ga je tukao Lenox Luis !!
    (nenad strasni, 23. februar 2020 09:38)

    # Link komentara

  120. koja tuga od nazovi boksa....kad se setim Alija, Formena, Spinksa....ovaj nazovi sampion ne bi izdrazao 1 minut. bas je smesan, cuj Britanac svetski sampion u boku hahahaha
    (alan ford, 23. februar 2020 09:33)

    # Link komentara

  121. Vi koji spominjete Mike Tysona trebate znati da je on imao 37-0 do Tokija.A poslije 3 i pol godine zatvora. Nikad više nije bio onaj stari bez obzira što je vratio pojas.
    (Siniša, 23. februar 2020 09:29)

    # Link komentara

  122. "Pa valjda je Roki legenda, on je pobedjivao sve redom, sa samo jednim remijem - Apolo Krid.
    (Toza Vampir, 23. februar 2020 08:19)"

    Tozo, ne širi neistine, gubio je Roki, i to tri puta. Daljinski u ruke, pa utvrdi gradivo. Pozz
    (Vlado, 23. februar 2020 09:27)

    # Link komentara

  123. Bokser dobija udarača.. Nije šala ljudi ovako pobediti jednog od najboljih udarača svih vremena ( predlažem sa malo pogledaju Wilderove borbe - strasan desni netipični kroše). Svaka čast!!! Hrabro, jako, neustrašivo, inteligentno. Lično sam se smejao Furyju ali od kad ga ozbiljnije pratim( zadnje 2 god.) samo postovanje. Neverovatan bokser za svojih 206 cm..
    (Dzo, 23. februar 2020 09:25)

    # Link komentara

  124. Neuporedivo bolji meč nego AJ - Ruiz. Nehumano je sto su sudije dozvolile posle 4 runde da se nastavi meč, čovek izudaran, krv mu ide iz ušiju...izašao je podatak da je Wilder primio oko 160 udaraca. Neverovatno spreman Fjuri, valjda će ukrstiti rukavice sa Joshuom pa da konačno vidimo ko je najbolji.
    (CJC, 23. februar 2020 09:16)

    # Link komentara

  125. Tehnika ispred sile. I Lenoks Luis je Taksona pobedio tehnikom. Protiv opasnih udarača samo tehnika pomaže.
    (Romi su zakon u boksu, 23. februar 2020 09:12)

    # Link komentara

  126. Ko vama što se toliko ložite na Majka Tajsona da objasni da je čovek bio projekat i najprecenjeniji bokser u istoriji, koji je na početku karijere dobio par lakih borbi, a istina je da u celoj karijeri nije dobio ni jednog ozbiljnog boksera. Voleo bih da me neko demantuje ako može.
    (Mirkojova84, 23. februar 2020 09:10)

    # Link komentara

  127. Uvek ce biti polemike o tome ko bi koga tu dobio, ovaj sto kaze da Tajson nije mogao prici Holifildu je u pravu, ali Tajson je u "prajmu" bio osamdesetih, a boksovali su devedeswtih, tako da smo uskraćeni najjače njihove borbe. Meni lično jedino Ali vs Frajzer je najbolja trilogija svih vremena, takođe je bilo snimaka da je Ali tražio taj treci meč da se prekine, da je hteo da umre od vrućine i udaraca borca sa srcem pit bula, Dzo Frajzera, meni omiljenog. Posle njih omiljeni mečevi Ridik Bouvi vs Evander Holifild. Čestitke Fjuriju, izgleda kao rutinski meč, mislim da je i od Dzosue bolji, ali voleo bih to i pogledati uskoro. :)
    Boks uvek bio najmoćniji sport, samo kad su pravi akteri.
    (Frank Gallager, 23. februar 2020 09:08)

    # Link komentara

  128. Style make fights! Bokser stila Wildera savrseno odgovara Majku Tajsonu i mec ne bi dugo trajao,Tajson bi skratio distancu usao u njega a Wilder ima siroke swingove i ne dobru borbu iz bliza,nema rad nogu, sa druge strane Tajson nevorovatno brze eskivaze i jake udarce. Dok sa Fjurijem bi bilo mnogo teze,Fjuri ima borbu iz bliza,eskivazu udaraca i inteligenciju,kao sto je jutros radio sa Wilderom i umarao ga tako sto se navaljivao na njega svom tezinom u klincu. Holifild je neko ko je bio ratnik i ko konstantno ide napred,cak i u poznim godinama realno je dobio Valueva,kada je pokraden. Iako Tajson nije bio u prajmu i borio se sa Holifildom posle duge pauze,taj mec za Tajsona bi uvek bio tezak. Drugi njihov mec je bio maltene egal,tajson je ugrizao Evandera nakon mnogih udaraca glavom u klincu od strane Holifilda. I kao sto rekoh stil je odredjuje ishod,nekom neciji stil borbe totalno ne lezi sto ne znaci da je losiji bokser. Frejzer je dva puta demoliran od strane Formana,dok je sva tri puta Aliju davao pakao od meceva,sa druge strane Ali je nokautirao Formana. Frejzer je dva puta gubio od Alija i Formana i to su mu jedini porazi a upamtio sam neki komentar ovde koji je hteo da ospori Alija,kako je Joe njemu davao ratove a gubio od svih ostalih boljih boksera :)
    (vince carter, 23. februar 2020 09:06)

    # Link komentara

  129. joshua se budite sigurni nece borit ni sa furryjem ni sa wilderom. Sad kad je vratio titulu par godina ce branit na levatima (kao sto je i wilder skupio 42 pobjede na no name tipovima)... Furry je tehnicki najbolji borac danasnjice -pobjedio klicka, i za mene je 2 puta dobio ovog udaraca (ovaj wilder uopce ne zna boksat)..
    (mate, 23. februar 2020 08:55)

    # Link komentara

  130. Potpuno očekivano. Fjuri i te kako zna da boksuje. Tehnički i taktički za klasu bolji od Vajldera.
    (absolutezero, 23. februar 2020 08:51)

    # Link komentara

  131. Ocajan mec. Ne zna se ko je bio gori. Majk Tajson bi ih obojcu odvalio za 3 runde.
    (mile, 23. februar 2020 08:06)

    Majk Tajson je priča za sebe ali ti dve blage veze sa boksom nemaš ako za ovaj meč možeš da kažeš da je očajan. Muška borba od prvog minuta, ovakvi mečevi su nedostajali teškoj kategoriji u zadnjih 10 godina i više.
    (Djoka, 23. februar 2020 08:50)

    # Link komentara

  132. Cas boksa je odrzao furi kao i u prvom mecu gde je pokraden,al moram da napommenem da od prvog nokauta wilder se nije opiravio,konatantno mu je isla krv iz uveta sto se kaze furi mu pomerio mali mozak ?,svaka cast za trenera jer mislim da je spasio Wildera od neke teze povrede!..
    (mickey ward??, 23. februar 2020 08:47)

    # Link komentara

  133. Pa valjda je Roki legenda, on je pobedjivao sve redom, sa samo jednim remijem - Apolo Krid.
    (Toza Vampir, 23. februar 2020 08:19)

    Tozo Vampiru bre? To je bio samo film. To nije bilo zaista.
    (Nikola, 23. februar 2020 08:47)

    # Link komentara

  134. Ocajan mec. Ne zna se ko je bio gori. Majk Tajson bi ih obojcu odvalio za 3 runde.
    (mile, 23. februar 2020 08:06)

    Da, kao sto je "odvalio" Lenoksa Luisa, Ivandera Holifilda... Nadobijao se Tajson batina pri kraju karijere k'o niko. Lenoks zamalo da ga ubije. Lenoks je bio boksercina. On bi (i samo on) ovu gomilu mesa iz Engleske Fjuria odr'o od batina. Prvo bi mu zgulio kozu sa lica, a onda nokautirao verovatno nekom bombom odozdo zvanom aperkat.
    (Eugen, 23. februar 2020 08:43)

    # Link komentara

  135. Fjuri je lagano pobedio; samo zaljenje Vajlajdera na to sto mu je ugao bacio peskir, po meni nije na mestu. Jer se videlu po izrazu lica, stabilnosti u nogama, bezidejnim udarcima koji nisu bili u seriji, kretanju iz ugla u ugao, ocigledno podredjenom polozaju od trece runde,krv iz uveta.... i naravno tri nokdauna. Sasvim racionalna odluka ugla, ekipa je razmisljala dalje od njegovog ega. Mozda ce i on drugacije gledati na taj peskir posle par prospavanih noci.

    Ocekivao sam pobedu Fjurija, ali nisam ocekivao tako agresivan ulaz u mec. Jako spreman fizicki, kardio savrsen i veliki pritisak je vrsen na Vajlajdera. Dobri prednji diretki sa kojima je kontrolisao distancu i konstantno imao na oku, mozda i jedino pravo oruzje Vajlajdera, zadnji direkt-krose. Cak i ono hvatanje u kragnu je doprinelo konstantnom pritisku.
    Sve cestitke stvarno neverovatnom Fjuriju. Nadam se da ce Joshua izaci na megdan,ako izadje mislim da je veliki favorit Fjuri.
    (milann, 23. februar 2020 08:42)

    # Link komentara

  136. Fenomenalan meč, ovo je boks koji vraća publiku !

    Voleo bih da vidim meč Fjuri-Džošua, bio bi red.
    (Fiff, 23. februar 2020 08:40)

    # Link komentara

  137. Koliko para ce dobiti za 7 rundi?
    (da da, 23. februar 2020 08:35)

    # Link komentara

  138. Vi koji pominjete Majk Tajsona... Jeste, mnogima od nas omiljeni borac, ali on nikad nije mogao prici Holifildu.
    Ovaj ga je redovno mlatio, kad god su imali meč.
    Čak je i sam Tajson priznao u nekim intervjuima koliko je bio frustiran zbog toga.
    Ovaj drugi Tajson od sinoć je borac sa odličnom tehnikom. Nije udarač kao oni ranije, pa ga zato manje cene. Ali da zna boks, zna ga i to odlično!
    (Ajde@, 23. februar 2020 08:33)

    # Link komentara

  139. Wilderu faca tokom celog meca kao kod preplasenog kuceta
    (kkkk, 23. februar 2020 08:29)

    # Link komentara

  140. Pa valjda je Roki legenda, on je pobedjivao sve redom, sa samo jednim remijem - Apolo Krid.
    (Toza Vampir, 23. februar 2020 08:19)

    # Link komentara

  141. :))))))
    Jel ovaj "nepobedivi" Vajlder, bese pre par dana pretio i MAJKU Tajsonu iz 86.??
    :))))))))
    Simpatičan mladic, duhovit, vickast:))))
    Sto neko rece, razlozio bi ga Majk na atome :)))))

    Ko sve danas preti....
    (Dachazvezda, 23. februar 2020 08:19)

    # Link komentara

  142. Tako je breeeee!!!
    (Nekako s’ proleca, 23. februar 2020 08:15)

    # Link komentara

  143. Nije ga srušio, umalo ga nije ubio. A ova prevara od boksera pretio i pretio tajsonu iz 86, koji kreten!
    (Stojko, 23. februar 2020 08:10)

    # Link komentara

  144. Ocajan mec. Ne zna se ko je bio gori. Majk Tajson bi ih obojcu odvalio za 3 runde.
    (mile, 23. februar 2020 08:06)

    # Link komentara