1. Negativni
    Isto su ljudi pisali prosle sezone posle prvog meča sa Barsom i šta bi onda?
    4 gola lagana i to je to
    (PFC, 19. februar 2020 14:30)

    # Link komentara

  2. LIVERPUL JE POJEO ATLETIKO U GOSTIMA A NA ENFILDU CE DA IH PROGUTA SA SVE PERTLAMA.
    (dejan, 19. februar 2020 13:44)

    # Link komentara

  3. Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
    Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!
    (NNN, 18. februar 2020 23:16)

    Pa jel se ta igra igrala druze ili je nesto drugo poenta modernog fudbala!?
    (Rogi Inglewood, 19. februar 2020 11:17)

    # Link komentara

  4. Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
    (Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

    da, da, jako je interesantno gledati i norwich i west ham i crystal palace i burnley. posebno ako nemas zivot, nemas devojku, posao itd.

    a to da su takvi engleski klubovi jaci od slicnih spanskih tipa espanyol, betis, celta, pa takva tvrdnja je samo moguca jer se takvi klubovi u evropi ne srecu. ali arogancija obozavalaca engleskih liga mi je ostala lepo u secanju kada ke birmingham ispa iz premier lige ali se kvaliikovao za evropu kroz kup ili kup lige, ne znam tacno, pa je trebao da igra sa bragom i svi englezi su samo govorili sa koliko golova razlike ce pobediti i naravno izgubili su.
    (wiener, 19. februar 2020 09:40)

    # Link komentara

  5. Jedan je Atletiko. Inace bi fudbal imao popularnost karlinga.
    (sreca u nesreci, 19. februar 2020 09:32)

    # Link komentara

  6. ko nije zaspao,svaka mu cast.
    atletiko,najdosadnija ekipa na svetu.

    taktika,10 pozadi u 2 linije na 35 m od gola .
    ako ispadne jedan igrac atletika,2 dotrcavaju na presing i cela linija se pomera napred.
    zadatak trenera je da vodi navijanje i mase sudiji za svaki aut?!

    zbog ovakvih je uvedeno pravilo 3 boda za pobedu,a 1 za nereseno i nema vracanje lopte golmanu.

    ps. ne navijam za liverpol,navijam za fudbal,ali.....
    (belgrado, 19. februar 2020 09:14)

    # Link komentara

  7. (miodrag, 19. februar 2020 08:04)

    Crni Miodraze sta ti covece napisa. Pa taj isti Atletiko je imao 2:0 protiv Juventusa pa je ispao. Fudbal koji Ateltiko igra je anti-fudbal. To je mozda bilo simpaticno prve dve tri godine jer su bili osvezenje, prekinuli dominaciju Reala i Barselone. Pa pogledaj koliko vise para daje Atletiko za kupovinu igraca. 40 miliona je razlika izmedju najveceg Liverpulovog i Atletikovog transfera, ako ne i vise. Nije Liverpul gord, vec igra nerealan fudbal i gazi sve, pa ce tako pregaziti i ove u revansu. A tek ova poredjenja drugih kako bi Hetafe pregazio Arsenal i slicno. Zaista ne treba trositi reci.
    (Obelix, 19. februar 2020 09:09)

    # Link komentara

  8. Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?
    (Elnino92, 18. februar 2020 23:28)

    Klop NIKAD nije osvojio Premijer ligu
    (nista o nicemu, 19. februar 2020 08:49)

    # Link komentara

  9. Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
    (Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

    Tako je prijatelju.
    Pa onda Atalanta uvali Evertonu OSAM ( 8 )
    golova.
    Atalanta -Everton 3:0
    Everton- Atalanta 1:5, jesen 2017 godine.
    A Eibar i Levante bi brat bratu u 2 tekme sa po 5 razlike ispratili West Hem i Villu.
    (sarajevo.ba, 19. februar 2020 08:35)

    # Link komentara

  10. Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.
    (kappa, 19. februar 2020 07:25) Odlican rezultat za Liverpul? Atletiko ako da 1 Liverpul ce morati 3, to je odlican rezultat? To je ta L’pool sekta i razlog zasto ih ljudi generalno ne vole. Samo ti uzivaj u svom matriksu
    (Negativni, 19. februar 2020 08:24)

    # Link komentara

  11. Ja molim strucnjake da mi objasne zasto se ovde komentarise kao da je liverpul igrao protiv Radnickog iz Nisa,kao da je izgubio 5:0,kao da je vec ispao,i kao da je Atletiko bio fascinantan.Takodje,voleo bih da objasne ako je premijer liga precenjena jer je Liverpul kako kazete smesan,to znaci i da je Liga sampiona smesna posto su je osvojili koliko se secam?Da malo smanjite svoje kompleksice,i budete malo objektivni..Jos jedna `smesna stvar`-Klop sa Liverpulopm nikad nije izubio na dve utakmice,toliko su precenjeni :) Ali okej,kapiram da vam je prosek 15-18 godina,eventualno 20..ako prodje Atletiko,svaka cast,ljudi igraju muski fudbal..Ali u Liverpulu je to drugacija tekma,kao sto je bila i u Torinu..sportski pozdrav :)
    p.s. Nemojte biti ljubomnorni na LFC jer vasem klubu ne ide,ili ima kaznu zbog fer pleja..Kazete premijer liga precenjena a uvek najvise timova u zavrsnicama..kad su junajted i celzi osvajali,tad je vrvt bila jaka jel da..sa Liverpulom koji ima Ngoga u spicu i Milana Jovanovica na krilu.Caoooooo
    (mmm, 19. februar 2020 08:23)

    # Link komentara

  12. ovo je cca 5.put u ove 2 sezone da se imperator i društvo javljaju i opraštaju od liverpula a čini mi se da smo bili svjedoci i težih situacija za liverpul naročito prošle sezone. što se mene tiče svejedno mi je hoće li liverpul ispasti od atletika za 3 nedjelje ili će izgubiti u finalu, vidio sam da je sve osim osvajanja trofeja neuspjeh i da najviše ustvari i bole porazi u kasnoj fazi takmičenja
    (zvonko, 19. februar 2020 08:21)

    # Link komentara

  13. atletiko sa ovim poludivljim argentincima zaslužuje svaku utakmicu 5-6 žutih kartona , plus onaj pored aut linije , zašto to sudije ne urade nije mi poznato jer su njihovi startovi ubistveni a odbranu igra sa tri parkirana autobusa , to nije fudbal
    (4, 19. februar 2020 08:15)

    # Link komentara

  14. liverpul -18 puta prvak engleske , 6 puta prvak evrope a ostale titule u kupu , superkupu , kupu uefa itd neću da nabrajam
    (4, 19. februar 2020 08:08)

    # Link komentara

  15. Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!
    (miodrag, 19. februar 2020 08:04)

    # Link komentara

  16. Ovo me podseća na čuvenu izjavu Ilije Petkovića posle plasmana na svetsko prvenstvo - Nismo mi kao košarkaši.
    (Grr, 19. februar 2020 07:55)

    # Link komentara

  17. Ne samo Atletiko! Evropski timovi su sasvim drugaciji izazov za bilo koji engleski klub nego sto je za Engleze njihova liga, koja je neosporno jaka, ali ipak….Liverpul nije nista naucio iz svoje I istorije MS....u poslednjih par sezona! Oni su zaboravili da je dominantni MS u APL ispadao u LS nikada ne videvsi pehar namenjen pobedniku na postolju finalne utakmice. Oni su zaboravili da ih je Zvezda, takva kakva je bila, potpuno nadigrala u Beogradu a oni su bili u najjacem sastavu. Oni su zaboravili da ih je samo sreca spasila u grupnoj fazi LS te godine, jer je Napulj bio bolji od njih...I da ne nabrajam. Oni su zaboravili mnogo toga , cak I to da je njihovo finale sa Totenhemom bilo jedno od najslabijih u novijoj istoriji LS, sa Totenhemom koji je sticajem sretnih okolnosti uopste dosao do finala. Mnogo su postali gordi i to ih zaista ovaj put moze kostati skupo, jer protiv Atletika se malo ko naigrao….a ja mislim da bi Cholo unapred bio saglasan I sa 0:0 a sada ima, za igru Atletika OGROMNIH 1:0.....Ne bih da sam u Jirgenovoj kozi!
    (miodrag, 19. februar 2020 07:49)

    # Link komentara

  18. Kako se samo osecate vi koji poredite posle jednog meca a i omalovazavate jedan klub i jednu ligu, kada znate da ima revans u kojem moze Lvpl dati 5 golova a i ne mora naravno. Tako je bilo i protiv Barse prosle god. Pa sta bi u revansu. Atletiko je masina za umrtviti igru kada prvi povede. Inace, ne volim Lvpl ali treba malo pricekati sa ponizavanjem.
    (KiMi, 19. februar 2020 07:43)

    # Link komentara

  19. Ljudi, ovo je nedovoljna pobeda Atletika..
    Liverpul će ih samleti u revanšu. Veliča se pobeda kao da su prošli a na pola puta su!
    Odličan rez za šampiona premijer lige..a odličan i za Atletiko, s'obzirom da nisu zaslužili da pobede.
    (kappa, 19. februar 2020 07:25)

    # Link komentara

  20. (Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

    Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
    (Imperator, 18. februar 2020 22:57)

    dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
    (šinterator, 18. februar 2020 23:18

    Beograd, Napoli, Barselona, Pariz... Koga pamćenje bolje služi neka nastavi niz...
    (Imperator, 19. februar 2020 07:20)

    # Link komentara

  21. Atletiko nije ni Noric. Bravo Atletiko.
    (Will Mosley, 19. februar 2020 07:10)

    # Link komentara

  22. ja zaboravio da Simeone kaze presing prvih 10 minuta pa nekako uvaljaju gol najcesce iz prekida i onda dupli blok
    najbolja sansa je bila kad je salah pogodio njihovog stopera u glavu
    (John Lundstram, 19. februar 2020 07:07)

    # Link komentara

  23. Vodio Atletiko i protiv Juventusa 2-0 posle prve utakmice prosle godine pa na kraju nista..
    (mupovac, 19. februar 2020 07:03)

    # Link komentara

  24. Каква хистерија и радост, дочекали после годину дана 1:0 против Ливерула. Уживајте пар дана.
    (Vili van der Pakau, 19. februar 2020 07:03)

    # Link komentara

  25. Liverpul kad vidi crveno belu boju, pogubi se skroz
    (dileja, 19. februar 2020 02:45)

    # Link komentara

  26. (Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

    Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na


    strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
    (Imperator, 18. februar 2020 22:57)

    dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
    (šinterator, 18. februar 2020 23:18)

    Pa tacno je to sto je rekao. Liverpool na poslednjih 11 gostovanja u LS ima 7 poraza i 4 pobede. A pobede su protiv slabijih timova kao sto su Salzburg, Genk i Porto. Jedino Bajern. Plus kuci nisu pobedili Bajern, Porto, Napoli. Jedva na 50% pobeda u LS od polufinala pretprosle sezone. Ovaj Liverpool nije medju 5 najboljih timova u istoriji PL.
    (RW#0, 19. februar 2020 01:17)

    # Link komentara

  27. Atletiko negledljiv fudbal igra, ali ni Liverpul nije odigrao bajno. Očigledno da ove sezone dobijaju tekme u premijer ligi i koje loše odigraju, ali ovo je druga pesma, a Atletiko je jak klub.. Kolko god se Atletiko večeras povukao, Liverpul je morao da bude opasniji i konkretni ji. Sad samo jedan gol i jedan trenutak nepažnje na Enfildu deli Liverpul od problema...
    (Fanatik, 19. februar 2020 00:51)

    # Link komentara

  28. @Vase ime*
    Hahaha, ajde sad isto to samo Spanija vs Italija, pa da nam objasnis kako je Calcio jaci od Primere.
    Pusti te gluposti decko, niti se fudbal igra od 2009, niti medjusobni odnos klubova nesto dokazuje. Poredis mi period najmocnije Primere u istoriji, sa periodom jedne od najvecih kriza u istoriji Premijer Lige.
    (ako, 19. februar 2020 00:50)

    # Link komentara

  29. znaci nema svrhe gledati revans i bunkeraj
    (djura, 18. februar 2020 23:39) # Link komentara

    Pa može biti i potpuno suprotno, to je utakmica koja će odlučivati prolaz, Liverpul na Enfildu to nikad ne može biti dosadno, biće dodatno motivisani veruj prštaće na obe strane :D
    (Dušan, 19. februar 2020 00:31)

    # Link komentara

  30. Многи су заборавили двомеч са Барсом...
    (domorodac, 19. februar 2020 00:25)

    # Link komentara

  31. Gubio je Liverpool od Barcelone sa 3:0 i na kraju pobedio na Enfildu sa 4 :0 !!
    (Zoki, 19. februar 2020 00:20)

    # Link komentara

  32. Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije.
    (Optimus, 18. februar 2020 23:41)

    Da, moćni Atletiko na domaćem terenu iz jedinog šuta na gol, postigao pogodak. Tolika dominacija Atletika da su imali ogromnih 27% poseda lopte. Atletiko se nije video na terenu, dali gol u 4. minutu i rešili da sledeće 2 utakmice igraju bunkericu, jer znaju da više nikad neće imati toliko sreće da daju gol Liverpulu. Ali ajde, prvo poluvreme su izdržali, čeka ih još 90 minuta u Liverpulu. Videćemo. Barseloni ni 3:0 nije bilo dovoljno.

    Što se tiče tih "milja" što je kao Španija ispred, nije sve u prva tri, četiri kluba. Donja polovina tabele Španije je u rangu Championshipa. Mitrović bi dao petardu naprimer Eibaru, Levanteu itd. Zato je tamo zanimljivo gledati u Premier ligi i sredinu tabele poput Arsenala, Mančester Junajteda pa čak i kandidate za ispadanje poput Aston Vile, West Hama...
    (Ostin A, 19. februar 2020 00:20)

    # Link komentara

  33. Било ми је жао Атлетиковог пораза против Реала у финалу 2014-е. Али, сада када видим какав фудбал играју последње 3-4 сезоне, драго ми је да нису постали прваци Европе и надам се да НИКАДА НЕЋЕ!
    (Шумадинац 100%, 19. februar 2020 00:13)

    # Link komentara

  34. Ovde se komentarise kao da je Liverpul vec ispao, ljudi odigrali jedan los mec i odma jedva docekali dezurni da kritikuju. Deja vu Barsa to zna najbolje. Jos ce se ceramo u revansu.
    (PerSu, 19. februar 2020 00:13)

    # Link komentara

  35. Kad sam napisao onom liku da liverpul ne da nije tzv GOAT ekipa, nego da nije ni u top 10, dali ste mi 95% negativnih ocena na komentar. Pozdrav znalci..

    Ps. Jos su izgubili od Zvezde eeeejjj...
    (freality, 19. februar 2020 00:07)

    # Link komentara

  36. Napunice ih Liverpul kao Barselonu, prosle sezone.
    (Nebojsa, 19. februar 2020 00:06)

    # Link komentara

  37. Liverpul koji u Engleskoj skupi 103 od 105 bodova i ubedljivo je prvi, protiv najslabijeg Colovog Atletika u zadnjih 6 godina (cak je i Hetafe iznad njih) ne moze gol da da.
    Jedini tim koji moze da pobedi i izbaci Liverpul:
    _ _ L _ _ I _ O M _ D _ I _
    (Sta reci, 18. februar 2020 23:59)

    # Link komentara

  38. Getafe bi se sprdao sa Evertonom ili Arsenalom.A spremacica ima vecu platu na ostrvu nego plavi tim iz Madrida.
    (Stara kuka, 18. februar 2020 23:59)

    # Link komentara

  39. Španskih 6 najvećih klubova protiv Engleskih 6 (Man. Siti, Man. Junajted, Liverpul, Čelsi, Arsenal i Totenhem):
    Atletiko Madrid: 6W-7D-4L na 17 mečeva (W pobeda-D remi-L poraz)
    Barselona: 28-17-14 na 59 mečeva
    Sevilja: 4-4-3 na 11 mečeva
    Valensija: 8-15-8 na 31 meču
    Real Madrid: 13-10-9 na 32 meča
    Atletik Bilbao: 4-2-4 na 10 mečeva
    Španskih 6 protiv Engleskih 6, ukupno: 63W-55D-42L na 160 mečeva (21 pobeda Španaca više od Engleza!)
    Ukupno bez Barse: 35-38-28 na 101 meču
    Ukupno bez Reala: 50-45-33 na 128 mečeva
    Španska četvorka bez Barse i Reala protiv Engleskih 6, ukupno: 22W-28D-19L na 69 mečeva.
    Zaključak: Španija > Engleska
    Čak 22 od 30 (73.3%) Evropskih trofeja (LŠ, LE i superkup Evrope) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Barsa 6, Atletiko 6 i Real 7).
    Čak 29 od 40 (72.5%) Internacionalnih titula (LŠ, LE, superkup Evrope i SP za klubove) u periodu od 1.1.2009 do 1.1.2019 su osvojili Španci (Sevilja 3, Atletiko 6, Barsa 9 i Real 11). Dominacija.
    (Vase ime*, 18. februar 2020 23:52)

    # Link komentara

  40. Džabe se nadate, Liverpul im zabija 3 komada na Enfildu. :)
    (Petarlfc, 18. februar 2020 23:48)

    # Link komentara

  41. Na meču Atletiko - Liverpul desilo se ono što sam očekivao. Atletiko je uništavao igru protivnika na ovoj utakmici i znao sam da desi li se da brzo postignu gol da će zatvoriti prilaz svom golu i postaviti bunker koji Liverpul jednostavno nije u mogućnosti da probije i da će do kraja utakmice ostati 1:0, što se sve i obistinilo. Šta reći o igri aktuelnog šampiona Evrope i branioca titule na ovoj utakmici? Blagi užas je najblaža definicija Liverpulove večerašnje igre, jednostavno TOTALNA NEMOĆ, udarni trio Salah, Firmino i Mane ODUČENI od fudbala večeras, potpuno bezidejni pa je Klop morao da na poluvremenu zameni Salaha i Manea dok je Firmino ostao do kraja utakmice na terenu i NIŠTA uradio nije! Brutalna NEMOĆ aktuelnog šampiona Evrope večeras na Vandi. Ako im je za utehu nisu ni prvi ni poslednji veliki tim kojeg je Simeoneov Atletiko eliminisao svojim bunkerom i svojom čvrstinom. Ovog Atletika, pokazalo se to i večeras i sve ove sezone unazad od trenutka kada je Simeone postao trener, može da izbaci samo tim u kome igra gospodin Kristijano Ronaldo naravno, jedini on ume da demolira Simeoneove bunkeriste, redovno ih je pobeđivao u LŠ i dok je bio u dresu Reala i sada u dresu Juvea i ako Atletiko ne naleti ove sezone na Juve onda ima velike šanse da konačno osvoji LŠ! U revanšu na Enfildu Liverpulu dajem 5% šanse za uspeh, ne verujem da će uspeti da probiju Atletikov bunker, udarna trojka Salah, Firmino i Mane nema ideje protiv Atletika, videlo se to i večeras.
    (Oposum, divna životinjica, 18. februar 2020 23:45)

    # Link komentara

  42. Pa cek, zar ovo nije cuveni Liverpul iz jos cuvenijeg Premiera? Sutevi za 90 min- krompir. Miljama su iza Spanije. Uporno pricam da su vise krsevi Siti, Junajted (koga je Partizan trebao da dobije),Arsenal,Celzi,nego sto je toliko jak Liverpul. Svaka cast na rezultatima na ostrvu, ali...
    (Optimus, 18. februar 2020 23:41)

    # Link komentara

  43. znaci nema svrhe gledati revans i bunkeraj
    (djura, 18. februar 2020 23:39)

    # Link komentara

  44. Klopov Liverpul zaista igra sjajan fudbal, ali ovo je tvrd orah. Ne zaboravite da Čolov Atletiko ima nekoliko trofeja plus dva finala LŠ. Jedini problem španskog kluba je nedostatak vrhunskih igrača u napadu, poput Grizmana i Diego Košte. Korea i Morata su ispod ovog nivoa fudbala. Uz Grizmana, Atletiko bi ih rutinski izbacio. Ovako, sa Vrsaljkom, Lemarom, Koreom i Moratom... Liverpul ima šanse.
    (Negativni, 18. februar 2020 23:37)

    # Link komentara

  45. Atletiko ce ih razbiti i na ostrvu. Videcete.
    (HidenBow, 18. februar 2020 23:30)

    # Link komentara

  46. Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
    (Imperator, 18. februar 2020 22:57)

    Kazes da je cirkuzant trener koji je u dve godine osvojio ligu sampiona i premijer ligu? Sta je onda za tebe dobar trener?
    (Elnino92, 18. februar 2020 23:28)

    # Link komentara

  47. Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.
    (karabaja, 18. februar 2020 22:47)

    Ја исто. Али овакав начин игре захтева невероватну физичку припремљеност играча, много трчања и савршену уиграност. Често је камера приказивала како су постављене линије Атлетика. Занимљиво је било видети како један играч из везног реда излази на пресинг и како се брзо враћа назад ако Ливерпул пробије. Ова утакмица је леп пример за тренере. Рецимо, наши клубови не знају да играју овако зато што се скоро сви играчи сабију у 16 метара. Онда када освојимо лопту, лако је изгубимо на средини терена, противник направи вишак и довиђења. Многи не могу или не желе да схвате, али ово је ЛШ, највиши ниво светског фудбала. Ово је немилосрдна борба и нико те не пита да ли играш тзв. леп фудбал. У ЛШ се игра такмичарски фудбал. Наравно, следи реванш, где је Ливерпул и даље фаворит, али биће им јако тешко. Што се тиче друге утакмице, свака част за Дортмунд. Мораће још боље у реваншу. Озбиљне паре ће узети за Халанда.
    (Куп је битан, 18. februar 2020 23:26)

    # Link komentara

  48. Bravo Atleti!! 0 šuteva liverpula na gol. Atleti zna da se bori.
    (Deki-Španija, 18. februar 2020 23:20)

    # Link komentara

  49. Ja ne mogu da vjerujem da se ljudi i dalje čude kako Atletiko igra,ovo se očekivalo samo mislim da ne mogu na Enfild izdržat bez ako ga opet uvale nekako pa opet da se brane i da ih pogleda sreća. Kažu Liverpul je podsjetio na Barsu sa dodavanjima bespotrebnim,nije tu ni Barsa kriva a ni Liverpul,ne može se drugačije kad svi igraju iza lopte,po dva beka imaju,nemaš prostor da igraš,i non stop na ivicu faula i prljavo,kad te u to ubače u takvu igru oni su najbolji tad. Ja sam mislio da će im Klop isto malo prepuštit posjed pa da ih iz kontre načnu jer Atletiko kad ima posjed oni ne znaju što će s loptom,ne umiju da napadaju,skloni su greškama.
    (Ivan, 18. februar 2020 23:18)

    # Link komentara

  50. (Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

    Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
    (Imperator, 18. februar 2020 22:57)

    dva finala u dve sezone, ali eto gubi gde stigne...
    (šinterator, 18. februar 2020 23:18)

    # Link komentara

  51. Simpaticno kako vecina ljudi na Balkanu navija za aktuelnog jakog tima, od jednom su svi navijaci Liverfoola. Ali pobedonosni gol za pobedu gde je?
    (Blueblueblue, 18. februar 2020 23:18)

    # Link komentara

  52. Bravo Atletiko.
    Izbacuj tu sektu.
    Gledam pre neko veče Vice, ozbiljan transfer blama sam doživeo od tzv. "navijača" Liverpula iz ex Yu.
    I na ovim stranama im botovi žare i pale.
    (remax, 18. februar 2020 23:18)

    # Link komentara

  53. Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
    (Imperator, 18. februar 2020 22:57)
    Covek jedne godine udje u finale izgube od Reala,naredne godine osvoji LS i razvaljuje u PL i ti nazivas njega i njegov tim cirkusantima. Lekove neke pod hitno dok ne bude prekasno momak.
    (Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 23:17)

    # Link komentara

  54. Sad idemo bunker propalog Atletika 80 minuta
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coby, 18. februar 2020 21:18)

    Sineoneov Atletiko je okrenuo igricu,
    Liverpul za 90 minuta jurenja rezultata nije imao ni jedan jedini šut u okvir gola!
    (NNN, 18. februar 2020 23:16)

    # Link komentara

  55. Sto volim ove komentare kako je Atletiko smesan i kako je Liverpul precenjen.

    Liverpul igra 90 minuta strasan presing. Strasna brzina, strasna koncentracija, igraci Atletika bukvalno nemaju prostor dva pasa da povezu, igrac Liverpula ide na loptu pre nego sto pas uopste stize. Ko Matriks da gledas.
    Sa druge strane, Atletiko igra nestvaran bunker. Isto koliko je Liverpul skoncentrisan na presing, Atletiko je bio u odbrani. Salah isecen potpuno, Mane ne prima loptu, Hendersonu se ne dozvoljava vise od 2 pasa.

    Zvezda, Partizan u odnosu na ovakav fudbal su komedija. Brzina pravog fudbala ne moze da se meri sa bilo cim sto se igra u Beogradu, koncentracija, inteligencija, nista od toga nemamo. Kada bi Atletiko i Liverpul sa ovakvom koncentracijom dosli u Beograd, prali bi nas 10 0.

    Al takvi smo mi oduvek. Umesto da se podigne standard igre i treninga, puci ce izgovor da ti zapadnjacki timovi vrede ko pola Beograda i da realno ne znaju oni sta je pravi fudbal niti kako se igra. El Serbenda classico.
    (error, 18. februar 2020 23:15)

    # Link komentara

  56. Odseci Liverpulu krila i zavrsio si posao. Nisu se videli ni Mane ni Salah zato su zamenjeni u nastavku. Atletiko igra kako igra nisu mi simpaticni ali to je njihov fudbal i njihova igra. To je rezultat kojim oni najcesce dobijaju utakmice. Ttebace Liverpul dobro da se oznoji u revansu jer ovo je najgori rezultat kd 1-0 ako Atletiko da gol u revansu ovi ce morati da daju tri. Dajem sanse Atletiku u uzvratu. I daljd sam misljenja da su Spanske ekipe jace u Evropi od Engleskih i sve ove godine mi je La Liga jaca i bolja od prenaduvane PL gde Liverpul bezi drugom u prvenstvu citavih 25 bodova.
    (Beograd, 18. februar 2020 23:10)

    # Link komentara

  57. Ocekujem da ce u revansu AM isto da povede, a onda sledi ono sto Liverpul obicno i radi kad je uzasno tesko.
    (garymac, 18. februar 2020 23:09)

    # Link komentara

  58. Simeone nadji spica!
    (Korpus, 18. februar 2020 23:08)

    # Link komentara

  59. Ocekujem da ce u revansu AM isto da povede, a onda sledi ono sto Liverpul obicno i radi kad je uzasno tesko.
    (garymac, 18. februar 2020 23:08)

    # Link komentara

  60. Ovog Liverpula nema ko nije dero na svom terenu u zadnje dve godine. Zvezda, Pariz, Napoli 2 puta, Barselona, sad Atletiko. Pa previse za prvaka Evrope, previse.
    (Aksentijević, 18. februar 2020 23:07)

    # Link komentara

  61. Пао сам и ја на тикету. "Подераће" их Ливерпул на Енфилду.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 18. februar 2020 23:05)

    # Link komentara

  62. Simeone licno da je birao, boljeg sudiju ne bi izabrao.
    Atletiko uvek igra isto, poenta je samo u tome hoce li sudija dozvoliti i padati na njihove trikove ili ne.
    (toba, 18. februar 2020 23:04)

    # Link komentara

  63. Bravo za Atletico,to se zove taktika! Gledati Jirgena Klopa kako se nervira - neprocenjivo,haha!
    (Oliver, 18. februar 2020 22:53)

    Hahaha jedva ste docekali poraz Liverpula.. Casti ih Klopa sa 4 komada u Engleskoj
    (Kotez, 18. februar 2020 23:04)

    # Link komentara

  64. Znali smo da ce da bude ovakav fudbal. Rezultat nije iznenadio mnogo ljudi.
    Ne volim takav odnos prema utakmici, Englezi to nazivaju "shithousery", ali Atletiko je svoj plan odradio, Liverpul nije. Smatrao sam pre utakmice da je poraz sa jednim golom razlike dobar, ali zeleo sam jedan gol u gostima.

    Ok je, nisam video da se neko ozbiljnije povredio, Robertson nije dobio zuti karton..
    Svima sam bio prepurucio, ako su neutralni, da gledaju Dortmund - PSG. Ovde je bio fudbal kakav smo i mislili da ce da bude..
    Naravno, oni sada treba da dodju na Anfield.
    YNWA
    (ShoneNI, 18. februar 2020 23:02)

    # Link komentara

  65. Kako su bezobrazni i prgavi igraci liverpula kad im ne ide. Bas ruzno
    (Misa, 18. februar 2020 23:02)

    # Link komentara

  66. Pa nije Atl Madrid iz premijer lige.Treci iz Spanije ubi Sampiona Eng.
    (Mr_Melbourne, 18. februar 2020 23:02)

    # Link komentara

  67. Kakav robijaški fudbal atletika, samo mi nije jasno zbog čega im se to toleriše od strane sudija vec duži niz godina ...
    (Demon91, 18. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  68. Ko ce drugi da ih spusti na zemlju nego spanski tim, nije im ovo celzi arsenal city il totenhem ne zna se ko igra slabije trenutno najslabija liga je premier, i ono sto su izbacili barselonu je jedina krivica trenera jer se opustili, izletece najranije
    (jisa, 18. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  69. Skandalozno sudjenje ali bice bolje na Enfildu. Ne moze da se prodje dvomec sa jednim golom iz kornera posle odbijene lopte. 2-0 ili 3-0 u revansu. Lagano.
    (Liverpool Man, 18. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  70. Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.
    (tziganlook, 18. februar 2020 22:56)

    Hoces da kazes da je Klop video sa 100 metra a sudija nije sa 5?
    (Coby, 18. februar 2020 23:00)

    # Link komentara

  71. postoji li veci levak od ovog Morate? nije mi jasno na koju foru ga je Real vratio pre 2-3 godine, na koju foru je igrao u Juventusu, na koju foru ga je onoliko Čelzi platio i na koji foru je u prvih 11 u Atletiku???
    (gratis, 18. februar 2020 23:00)

    # Link komentara

  72. Strucnjaci ne zanosite se.Jeste Atletiku najteze dati gol, ali ce im Liverpul kuci dati 3.Zivi bili pa videli, nece znati sta ih je snaslo.Ocajan je Liverpul nocas bio
    (Vukk, 18. februar 2020 22:57)

    # Link komentara

  73. Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !
    (Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

    Da pratiš fudbal znao bi da smešni Klop sa svojim cirkuzantima na strani u LŠ gubi gde god da ode. Ali eto...
    (Imperator, 18. februar 2020 22:57)

    # Link komentara

  74. Klop poludeo jer ovaj sudija u pokusaju ne vidi igranje rukom igraca Atletika i onda taj isti zalutali sudija, trci preko celog terena da Klopu da zuti karton.
    (tziganlook, 18. februar 2020 22:56)

    # Link komentara

  75. Bedan fudbal Atletika.
    (ime, 18. februar 2020 22:56)

    # Link komentara

  76. Bravo Atletiko!
    (navijac, 18. februar 2020 22:54)

    # Link komentara

  77. Saul ponizio vvd
    (ramos bog, 18. februar 2020 22:53)

    # Link komentara

  78. Bravo za Atletico,to se zove taktika! Gledati Jirgena Klopa kako se nervira - neprocenjivo,haha!
    (Oliver, 18. februar 2020 22:53)

    # Link komentara

  79. 1:0 za AM...javio mi Čolo...
    (dm, 18. februar 2020 20:31)
    Jesi unovcio bar?
    (milosomi, 18. februar 2020 22:53)

    # Link komentara

  80. to je Taj Liverpul
    (s I l a, 18. februar 2020 22:52)

    # Link komentara

  81. @prijatelj nekih prijatelja
    Dečko, Simeone tj Atletico ne igra defanzivno samo protiv najgore 3 ekipe u Španskoj ligi. Protiv svih ostalih tamo i u Evropi igraju najodvratniji, defanzivni, bedni fudbal. Znaci nije izmislio Milojevic defanzivu i ne znaci da ne sada izveo magiju. Samo cu ti reci jedno ako si gledao vise utakmica Liverpula i premier ligi, svako ko je vrsio presing i izvlacio tim sto više na terenu kada je Alison sa loptom, igrao je dobro protiv Liverpula i imao neke sanse. Uglavnom su se igraci Lpula gubili u tim situacijama, gresili u dodavanjima. Okej, jesu gubili i oni ali 1:0, 2:1, oni koji izasli skroz defanzivno su primali 4. Atletiko nece primiti gol, Lpul ne igra bas na nivou, ali videcete da ce primiti 3 komada na Enfildu.
    (kako da ne, 18. februar 2020 22:50)

    # Link komentara

  82. Šampion Evrope sastavio dve polu šanse protiv smešnog Atletika. Premijer liga - takmičenje pajaca i cirkuzanata...
    (Imperator, 18. februar 2020 22:48)

    # Link komentara

  83. Kako volim ovaj funjarski fudbal koji igra Atletiko. Daju gol ne znaju ni oni kako i onda mozes da igras 2 dana ne mozes im dati gol. Ekipa stvorena za uzimanje kesa na kladionici 0-1, ili 0-2 i dobitak zagarantovan.
    (karabaja, 18. februar 2020 22:47)

    # Link komentara

  84. Amel@ veze ti o fudbalu nemas. Prati neki drugi sport. Ovo za tebe nije. A liverpul ce im 3 komada u Engleskoj dati.
    (neko, 18. februar 2020 22:46)

    # Link komentara

  85. Brutalni "CV" Alvara Morate(Juventus,Real,Čelzi,A.Madrid) predstavlja jednu od najvećih misterija današnjeg fudbala.
    (dr46, 18. februar 2020 22:36)

    # Link komentara

  86. koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak
    (neca, 18. februar 2020 22:19)

    bio i real prvak 3x za redom pa ono.... nisu bili toliko jaki

    ali reci, u pl niko ni nereseno da izvuce, u evropi malo po malo izgube
    (posmatrac, 18. februar 2020 22:35)

    # Link komentara

  87. Atleti sa Saulom, Kokeom i Lemarom, njih troje 170 miliona na kamari, 25% poseda.

    Neki se pitaju i dalje što se Milojević sa čarobnim Jovančićem, Krstičićem i Srnićem branio protiv istog ovog Liverpula. Još ih i pobedio. Sram ga bilo, neznalica.
    (prijatelj nekih prijatelja, 18. februar 2020 22:23)

    # Link komentara

  88. koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
    (posmatrac, 18. februar 2020 21:38)
    koliko li je ten onda precenjena Liga sampiona kad je Liverpul aktuelni prvak
    (neca, 18. februar 2020 22:19)

    # Link komentara

  89. Deluje da će se Atletiko lako odbraniti do kraja utakmice. Samo im treba malo sreće i bar još 2 igrača u odbrani. Nisam siguran da će im i to biti dovoljno u revanšu
    (Walk on..., 18. februar 2020 22:18)

    # Link komentara

  90. Ako Lpul nastavi da igra kao Barsa, primiće još koji u drugom delu. Ovo je smor od dodavanja ovih pozadi. Kao da sam gledao Pikea, Busketsa, Albu, Rakitića i Ter Štegenan. Srednjivrdd ne oostoji, Vajnaldum... jel taj igrao? A Arnoldu sam izbrojao devet pogrešnih dodavanja za 45 minuta! Ni jedan tačan pas. Van Dajk počeo da ugra "na znanje", kao Pike.... Drugo pokuvreme ne gledam! Ovo je bilo očaj od igre!!!
    (Todor, 18. februar 2020 22:11)

    # Link komentara

  91. Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.
    (Amel, 18. februar 2020 21:53)

    ako Atletiko stalno napada, jer kako kazes ne igra bunker, kako golman Liverpula stalno drzi loptu?
    (dete od juce, 18. februar 2020 22:08)

    # Link komentara

  92. Velika steta za Atletiko je sto mora da se igra na Enfildu...
    (Kotez, 18. februar 2020 21:59)

    # Link komentara

  93. @Pljuvac svih stilova

    Nek bar sutnu u okvir gola, luzeri koji igraju u raspaloj PL gde se tim direktno iz Cempionsipa bori za top4, dovoljno govori koliki su ostali krs.
    (Doinis, 18. februar 2020 21:58)

    # Link komentara

  94. Atletico je ostecen! Cist drugi zuti za Manea zbog lakta u lice Vrsaljka. Sram te bilo Marcinjaku!
    (Oliver, 18. februar 2020 21:57)

    # Link komentara

  95. Мени је Атлетико фаворит за финале ЛШ, не само у овом двомечу. За освајање је потребно и нешто друго осим фудбала, али финале могу играти.
    Немају амбиције на другим фронтовима а овде им је лова, коју Симеоне савршено зарађује кроз ово такмичење. Није ни чудо што је најплаћенији на свету, када је успевао са просечним играчима далеко да догура, логика је јасна..
    Варка је да ово сада није звучан и квалитетан тим, само су сви подређени колективу..
    Недостаје онај мали, мега таленат и чекам да заигра и проради Д. Кошта, који је по мени последњи шпиц "старог кова", играчина, мада један од најпљавијих икада и надасве лењ.. Али, играчина.. Сваки пут ми изгледа као да је на терен крочио право из неке бразилске фавеле, само да одигра утакмицу и враћа се својој банди.. Поред њега је и Ибра Страшни био миран и добар дечак..
    О чему оно причах?! Да, иде Атлетико даље-моје скромно нестручно мишљење..
    Спортски поздрав.
    (Руска Душа, 18. februar 2020 21:57)

    # Link komentara

  96. koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (posmatrac, 18. februar 2020 21:38)

    Koliko je overrated Liga sampiona i Fifa svetsko klupsko prvenstvo kad je liverpul sampion istih. Zamisli to.
    (jovanca, 18. februar 2020 21:56)

    # Link komentara

  97. kakva ekipa, takva publika, gomila prljavih udaraca koje im sudija tolerise i onda traze drugi zuti za Manea.
    (sys, 18. februar 2020 21:54)

    # Link komentara

  98. pa nije ovo raspala premier liga, ovo je ono takmicenje sto su igrali 2 finala zaredom, jedno i pobijedili...nego to tad nije bilo bitno, tad je bila bitnija premier liga... tako sad je opet bitna liga sampiona


    gol uz puno srece, nakon toga perfektan blok atletika ali ako neko ima snage i kreativnosti da ovo okrene već večeras to je liverpul
    (zvonko, 18. februar 2020 21:54)

    # Link komentara

  99. Ovi sto pricaju o bunkeru Atletika, da li gledamo istu utakmicu? Golman Liverpula imao vise loptu u posedu od Salaha. Neutralan sam, ali Atletiko ih je ubio i u napadau, i odbrani, i sredini terena. Moglo je vrlo lako minimum 2-0 da bude. Deco koja navijate sa Liverpool od juce, prestanite da placete.
    (Amel, 18. februar 2020 21:53)

    # Link komentara

  100. Atletiko igra kao neki tim iz italijanske druge lige početkom 90-ih.
    (UFO, 18. februar 2020 21:53)

    # Link komentara

  101. viprow.net ili vipleague.lc
    (dale, 18. februar 2020 21:50)

    # Link komentara

  102. koliko je overrated premier liga kada liverpul ima 25w1d a u evropi poraz i nereseno ove godine od napolija, prosle poraz od istog tog napolija i zvezde, izvukli se protiv salzburga itd itd a
    (posmatrac, 18. februar 2020 21:38)

    # Link komentara

  103. Kako je glup Salah,umesto da krene sam ka Oblaku,on dodaje Firminu koji je 5 metara u ofsajdu,gde je inteligencija-ostala medju piramidama,hahaha
    (Oliver, 18. februar 2020 21:31)

    # Link komentara

  104. Dajte link
    (Dilan Dog, 18. februar 2020 21:23)

    # Link komentara

  105. Sedmi minut,Liverpul gubi i vec su se javili strucnjaci da ocene kako PL nista ne valja i kako je LFC smece od kluba sa previse srece.. Zar je moguce da toliko ne poznajete igru? Moz` misliti primili gol,pa mogu sad da daju 3 i sta onda? Razmisljanje na nivou deteta od 8 godina . Posto svi pricaju da je LFC jedan od najjacih timova trenutno (slazem se) sad ne sme ni gol da primi,jer odmah krecu ova deca da troluju i da daju izjave koje sam vec naveo na pocetku komentara. Pateticni ste. YNWA !
    (Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:23)

    # Link komentara

  106. Liverpul u najjačem sastavu, Atletiku fale neki igrači međutim biće ovo teška utakmica verovatno bez golova
    (Dušan, 18. februar 2020 20:16)

    Jesi li siguran ?
    (VeljaCZV, 18. februar 2020 21:21)

    # Link komentara

  107. Sad idemo bunker propalog Atletika 80 minuta
    (Coby, 18. februar 2020 21:18)

    # Link komentara

  108. Osnovno stopersko pravilo:

    Lopta ne sme pasti u peterac.
    (jovanca, 18. februar 2020 21:15)

    # Link komentara

  109. Koju seriju Liverpulovci vole da gledaju? Better call Saul.
    (Atletiko Madrid 1:0, 18. februar 2020 21:15)

    # Link komentara

  110. Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.
    (ko-ometator, 18. februar 2020 20:48)

    da hoce mogli bi da prenose. kako arena daje tv o2 da prenosi seriju a
    (posmatrac, 18. februar 2020 21:14)

    # Link komentara

  111. Bravo Saule,noga ti se pozlatila. Udri po Liverpulu,udri!
    (Oliver, 18. februar 2020 21:13)

    # Link komentara

  112. Ispasce Liverpul, samo zbog previse srece u PL ove sezone, ne kazem da nisu najbolji, ali da su imali srece imali su i to mnogo
    (Ball, 18. februar 2020 21:10)

    # Link komentara

  113. Prvi put u zivotu navijam za AM
    (gsr, 18. februar 2020 21:10)

    # Link komentara

  114. Morata izbaci glavom loptu u aut, sudije je daju Atletiku i posle toga gol.
    (komedijasi, 18. februar 2020 21:09)

    # Link komentara

  115. Ima da ih zdrobi Atletiko
    (Beograd, 18. februar 2020 21:09)

    # Link komentara

  116. Liverpule nije ti ovo raspali tim iz PL
    (jisa, 18. februar 2020 21:08)

    # Link komentara

  117. Op 1-0
    (kriticar, 18. februar 2020 21:06)

    # Link komentara

  118. Lagano atletiko ovo
    (Beast, 18. februar 2020 21:05)

    # Link komentara

  119. Opet nema prenosa,a placa se pretplata. Jedan ekonomista je izracunao da RTS godisnje od pretplate dobije oko 8 miliona evra. To izgleda nije dovoljno za prenos utakmica LS,ali zato mogu da gledam onog Orlica kako ne zaklapa pred kamerama.
    (Pljuvac svih stilova, 18. februar 2020 21:05)

    # Link komentara

  120. Ko ima pravo prenosa najveceg i najprestiznijeg takmicenja u fudbalu na svetu? Jel opet united medija neda? Sram vas bilo lopovi sto ste skinuli ls sa tv-a. Da je ovaj narod pametan da vam svi raskinu ugovore iz protesta.
    (ko-ometator, 18. februar 2020 20:48)

    # Link komentara

  121. čim svi očekuju 0:0 očekujem gg3+ u prvom poluvremenu
    (zvonko, 18. februar 2020 20:47)

    # Link komentara

  122. krece ludnica od namestanja utakmica
    (internazionale, 18. februar 2020 20:41)

    # Link komentara

  123. je l zna neko dobar stream ?
    (posle, 18. februar 2020 20:36)

    # Link komentara

  124. 1:0 za AM...javio mi Čolo...
    (dm, 18. februar 2020 20:31)

    # Link komentara

  125. Ajmo Atletiko. Ocekujem konacno poraz Liverpula.
    (Will Mosley, 18. februar 2020 20:25)

    # Link komentara

  126. Steta sto se ove dve igraju u isto vreme, Liverpulu misim da ce biti bas tesko protiv Simeonea, a Bvb i Psg se ocekuje sto bi kladionicari rekli gg&7+
    (Student, 18. februar 2020 20:23)

    # Link komentara

  127. Dole banda crvena!!!
    (Francisko, 18. februar 2020 20:21)

    # Link komentara

  128. 0:3
    (ime, 18. februar 2020 20:18)

    # Link komentara

  129. Liverpul u najjačem sastavu, Atletiku fale neki igrači međutim biće ovo teška utakmica verovatno bez golova
    (Dušan, 18. februar 2020 20:16)

    # Link komentara