1. Sinko Bogdana niko spomenuo nije, ali shvatam ostavio je trajne posledice sa 123 poena na tebe, pa ti je ostao zauvek u pamćenju
    Videces i sam, on od ovoga bolje ne moze, a kao sto su mnogi naveli, danas svi daju 30+ poena u NBA tako da to nije nikakva mudrost
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PFC, 19. novembar 2019 15:06)

    Nije samo u pitanju 30+ poena, tu su i preko deset assistencija i skokova. I nekoliko ukradenih lopti. A da ne kazemo da igra najbolje kada je najpotrebnije.

    Nemoj da bude ljubomoran.
    (sima, 19. novembar 2019 22:14)

    # Link komentara

  2. Kod nas Slovenca gledamo prvo ko je mati i to oduvjek. Pa kaže se materni jezik ne očev. A Luki je materni jezik slovenščina, slovenački kako vi kažete.
    A što se prezimena tiče (ili vere), to možeš i da izmisliš ili promeniš jel tako? Tako je. Ali matere nikad.
    E sad, drugo. Prezime nosiš od muških predaka sa očeve strane, što znači tek jedna četvrtina svih tvojih predaka. I sad, jednostavna matematika ti govori, da od prezimena ne možeš da naučiš tri četvrtine svojih korjena. Jel tako? Tako je. Pa sad razmisli malo šta pišeš. To važi i za ostale koji smatraju, kako je Luka Srbin samo jer se preziva Dončić...LOL...
    (Peter, 19. novembar 2019 12:48)

    Koga briga sta se gleda kod vas slovenaca u srbiji se gleda ko ti je otac, deda i pradeda... Ako je tako kao sto ti kazes sto ne nosi majcino prezime vec ocevo? Ako je tako kod vas u sloveniji sto mu se majka preziva doncic on se preziva doncic jer mu se otac preziva doncic i on je doncic. U najmanju ruku 50% je srbin a to sto igra ovako samo znaci da je prevladao srpski gen jer su srbi poznati kao najbolji evropski igraci a ne slovenci. U svim sportovima koji nisu bob ili skijanje mi smo bolji i to je jedna surova istina!
     (petarczv, 19. novembar 2019 20:51)

    # Link komentara

  3. Doncic jeste dobar igrac, a ne bi bio u NBA da nije, ali sasvim prosjek za tu ligu. Sva ova fama je prenaduvana kako bi Dalas (znamo nacin razmisljanja kauboja u tom gradu) imao novu bijelu zvijezdu u timu. A i NBA jednostavno zeli vise da se probije u Evropu (kao npr u Kini) pa ga reklamiraju na svakom koraku (cak vam na YT, FB itd izlaze stalno neki klipovi kako se on smije, druzi s drugima itd, sto nema veze s kosarkom). Dali su momku da sutira koliko god zeli. Na ovom mecu sto je postigao 42 poena je imao sut za tri samo 38% i slobodna bacanja 69%, sto je realno ocaj, to niko ne pominje. Inace je sutnuo cak 27 puta! Pa kom tinejdzeru je u NBA u prvoj i drugoj godini toliko dozvoljeno da sutira?
    (Sasa, 19. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  4. Petarczv
    Sinko Bogdana niko spomenuo nije, ali shvatam ostavio je trajne posledice sa 123 poena na tebe, pa ti je ostao zauvek u pamćenju
    Videces i sam, on od ovoga bolje ne moze, a kao sto su mnogi naveli, danas svi daju 30+ poena u NBA tako da to nije nikakva mudrost
    (PFC, 19. novembar 2019 15:06)

    Svako sem bogdana..
     (petarczv, 19. novembar 2019 20:45)

    # Link komentara

  5. Nije tacno, da bi danas Drazen davao 50 poena. Po mojim nekim izracunima cepao bi u proseku oko 90 poena po utakmici.
    (Artemije, 19. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  6. @petar jao koliko gluposti a zaboravljas cinjenicu da se za vreme Juge u Sloveniju naselilo jako mnogo Srba i Bosanaca, tako da se i ove 3/4 korena vrlo lako mogu da istraze, Lukin otac je Srbin, barem to mozete da priznate, kao sto mu jemati Slovenka i rodjen je u Slo
    (ali ipak znate vi ko su oni na ic, 19. novembar 2019 13:29)

    Jedini, koji piše gluposti si ti. Pišem opčenito, ne samo za Lukin primer ako nisi primetio. Šta ima da priznamo pa on se rodio Slovenac. Šta vama nije jasno? Šta je vama tamo majke ti??? Šta ima ja da priznam? Kakve imam ja veze sa tim? Ili kakve veze imaš ti sa tim? Očeš da pitaš njegovu majku i njega da prizna da je srbin? Pa vi ste deklarisani naciji. Ne urlamo mi kako je on Srbin svaki put kad pogodi koš. Ili u našem primeru Slovenac. On se rodio slovenac i to je to. Samo vama to nije jasno i tako jovo na novo uvjek kad pogodi koš. i to mi izađe na uši. Meni ne pada na pamet, ako bi bila situacija obrnuta, da bi urlao kako je jedan srpski igrač Slovenac samo zato jer mu je otac Slovenac, a živeli bi u Srbiji.
    Preokrenuli ste sve na glavačke, kao uvjek. Smešno i jadno razmišljanje iz 15stog veka.
    (Peter, 19. novembar 2019 19:07)

    # Link komentara

  7. Pa lep pozdrav na gmajno!
    (jeste, 19. novembar 2019 15:56)

    Ne brojim ja krvna zrnca, nego kažem, da po prezimenu ne možeš znat kakve je čovek narodnosti. Kao što ovi na komentarima misle. Možda u srednjem veku, danas više ne. A to što se ti osečaš čefurom, to je tvoj problem. Ja sa tim nemam problema. Možda da razgovaraš sa nekom oko toga?
    (Peter, 19. novembar 2019 18:39)

    # Link komentara

  8. I dalje samo kopija Dražena Petrovića koji bi danas davao 50+ poena u NBA.
     (Dvorska budala, 19. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  9. neverovatno je da on i dalje ima svega 20 godina i ako nastavi da napreduje iz meča u meč Luka će sigurno biti jedan od najboljih evropskih igrača ikada u NBA(Tiimmy Turner, 19. novembar 2019 08:37)Evrope? Ma sveta covece.
    (castle.rs, 19. novembar 2019 15:17)

    Pa nije rekao evrope, već evropski u NBA.
    (JPR24, 19. novembar 2019 17:36)

    # Link komentara

  10. Cestitke cestitom slovencu
    (simujle, 19. novembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  11. @aco Turci 500 godina ovde ? Smesno kao i tvoj komentar ali bitno da "znas" porekla drugih ,ne i svoje
    (Aj ti nazad u skolu frajeru, 19. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  12. Osamdeset posto komentara su o genetici i krvnim zrncima!?
    (šibicar, 19. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  13. Luka je sjajan igrac. Offensive rating dalase je drugi trenutno i to je njegova zasluga kao i sjajnog trenera. On jeste ispodprosecan odbrambeni igrac a igraci koje bi on trebalo da cuva su najbolji u nba posto je visine niskog krila. Da li ce biti jednog dana snatran za najboljeg evropskog igraca ikada? Pa za to bi morao da osvoji vise medalja od od Bodiroge u reprezentaciji slovenije sto nije realno. Da li ce ga smatrati za najboljeg evropljanina koji je igrao u nba? Pa on ni trenutno nije najbolji evropski igrac tamo. Janis je mvp a ove godine igra jos bolje. Jokic je odveo prosecnu ekipu do polufinala konferencije. Luka jos nije ni blizu toga a u jako dobroj organizaciji je i ima igraca koji ako dostigne pun potencijal moze da bude bolji igrac od njega
    (Bla, 19. novembar 2019 16:13)

    # Link komentara

  14. Peter, 19. novembar 2019 12:48)

    Pa kad već želiš da otvaraš tu temu, ja sam isto kao Dončić, otac Srbin majka Slovenka a kad smo odrasli u Sloveniji, svi su mogli da nas zezaju kao čefurji,balkanci, i to ne samo deca, već i učitelji!

    Istina odrasli smo u 90ima, kad se raspala država, a bogami ni danas nismo voljeni kao što bi ti želeo da predstaviš!

    Tada mi nije pomoglo da sam imao majku Slovenku!

    Kad govoriš o Sloveniji, pa onda bi bilo lepo da kažeš, da je Saša Dončić bio izbrisan i da mu je država uzela državljanstvo! Ne vidim da se te u 90ima dešavalo crncima u Americi!

    Mi smo ničiji, i sami možemo bez ostalih da izberemo gde da igramo! I ne dugujemo ništa državi!

    Kad već nekoliko čistokrvnih Slovenaca u atletici odlučilo da ne igra za Sloveniju!

    Slovenija nas nikad nije tretirala kao ravnopravne, a samo kada smo uspešni,tada nam nije samo dozvoljeno, da budemo Slovenci nego i forsirano!

    Nemoj tu da sada brojiš krvna zrnca, jer ako to sada radiš, onda molim radi to i kod normalnih ljudi koji nisu super zvezde!

    Pa lep pozdrav na gmajno!
    (jeste, 19. novembar 2019 15:56)

    # Link komentara

  15. Videces i sam, on od ovoga bolje ne moze, a kao sto su mnogi naveli, danas svi daju 30+ poena u NBA tako da to nije nikakva mudrost
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PFC, 19. novembar 2019 15:06)

    Ti to sa statistike ili si gledao prenos? Ja sam gledao i ne znam šta i kako bi bilo to još bolje od ovoga (ajde % za 3 bi mogao, ali ostalo ne) Konstantno su bila na njemu 2 ili čak 3 igrača a on je po pravilu poentirao ili našao sasvim slobodnog suigrača. Jedna kompletna igra LD. Ako nastavi tako konsistentno ne treba ništa bolje i biče MVP...Popravio je i odbranu, nije nikakva promaja u Dalasu, igra odbranu sasvim korektno.
    (kobrakai, 19. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  16. @petar narodi s tradicijom i istorijom znaju korene, oni koji to nemaju pisu ovakve komentare kao ti
    (@slo serb, 19. novembar 2019 13:37)

    @slo serb, ajde budi frajer pa idi napravi test analizu dnk o precima.., ovi prostori bili 500 godina pod Turcima, a gde su još drugi narodi.., i ti misliš da znaš svoju istoriju i korijene, ma daj...
    (Aco, 19. novembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  17. neverovatno je da on i dalje ima svega 20 godina i ako nastavi da napreduje iz meča u meč Luka će sigurno biti jedan od najboljih evropskih igrača ikada u NBA
    (Tiimmy Turner, 19. novembar 2019 08:37)

    Evrope? Ma sveta covece.
     (castle.rs, 19. novembar 2019 15:17)

    # Link komentara

  18. Petarczv
    Sinko Bogdana niko spomenuo nije, ali shvatam ostavio je trajne posledice sa 123 poena na tebe, pa ti je ostao zauvek u pamćenju
    Videces i sam, on od ovoga bolje ne moze, a kao sto su mnogi naveli, danas svi daju 30+ poena u NBA tako da to nije nikakva mudrost
     (PFC, 19. novembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  19. @Prvo

    A Finiks, Atlanta i Sakramento, kad ce oni u plejof? Mislim posto su ga preskocili na draftu...
    (marko@markovic, 19. novembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  20. Da uvede Dalas u plej of tek tada moze da se kaze koliki je zapravo uticaj njegovr igre na tim .Kosarka je timski sport ne znam dal ljudi to zaboravljaju .Znaci korak po korak .Lepo je sto je dobio svu slobodu i bukvalno gazdujr h ekipi ,al sve ce to pasti u vodu ako ekipa ne bude imala uspeha .O Kazinsu su se pricale bajke dok je bio u Sakramentu ,ludscka statistika ,najtalentovanijj centar .Prodjeso tolike god nista ne uradi presao u drugi tim povreda pa jos jedna i on sada je vec pred 30 godinom .Tako da polako ,mali je majstor tu nema govora ,igrs na foru na vic,al ovoliko potenciranje i poredjenje bas i nije zahvalno .Pogledajtr recimo sta radi Trej Jang ,pricali svasta o njemu prosle sezone a on ove razbija nista mu ne mogu .
    (Prvo, 19. novembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  21. Neki timovi igraju jacu beki slabiju odbranu u NBA. Ali oni koji igraju, njima timovi iz EL (Real, Barsa...) ne bi dali vise od 50 koseva. Tako da ta prics ne pije vodu
     (Tequila, 19. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  22. E sad, drugo. Prezime nosiš od muških predaka sa očeve strane, što znači tek jedna četvrtina svih tvojih predaka. I sad, jednostavna matematika ti govori, da od prezimena ne možeš da naučiš tri četvrtine svojih korjena. Jel tako? Tako je. Pa sad razmisli malo šta pišeš. To važi i za ostale koji smatraju, kako je Luka Srbin samo jer se preziva Dončić...LOL...
    (Peter, 19. novembar 2019 12:48)

    Prezime nosi 1/(2^N) gena ako se posmatra N kolena unazad pod uslovom da nije bilo uzimanja u srodstvu (čega uvek naravno ima jer se posle 10-20 kolena sve zaboravi).

    Inače prebrojavanje krvnih zrnaca je teška glupost. Posmatrajući DNK markere između Srba, Hrvata, Crnogoraca, Slovenaca i Bosanaca nema praktično nikakve razlike. Ostaje ono kako se Dončić oseća. Dečko je odrastao u Sloveniji i oseća se kao Slovenc. Njegov izbor.
    (Locutus, 19. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  23. (Grof, 19. novembar 2019 12:58)

    Auuuu, i ti ga pretera. Zašto ovde ljudi non stop koriste nekog igrača da uzdignu drugog? Volim Bogija kao da mi je rod rođeni jer je toliko drag dečko i vrhunski sportista, ali gde je on bio sa 16 godina a gde Luka? Imali su potpuno drugačiji razvojni put i ja ih zato nikad neću porediti. Ono što Bogdan ima je ta osobina da uvek bude najkorisniji za ekipu, što znači da nekad stane na loptu, proigra saigrača jer je to bolja opcija iako može da šutne i sl. Ali tu se vidi razlika u godinama između njih dvojice, iskustvu, igrao je za dva evropska tima i godinama igra u reprezentaciji. Kad Luka još sazri i stekne tu osobinu, biće nezaustavljiv.
    (Aleks, 19. novembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  24. Momak je trenutno najbolji igrac nba lige u ovom trenutku....moze ko sta hoce da prica....nego kako bese samo ne mogu da se setim....ne može on ipak da igra sa Djordjevicem i Danilovicem....i da bolji je Bogdanovic samo on može....sve bi bilo lepo i drugacije da lik nije samo nikad izjavio da navija za Zvezdu!
    (MYNX, 19. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  25. Samo ce kandidat i biti. Pogledajte kakve statistike danas imaju igrači, svakog dana imamo po 10 igrača sa 33+ poena . Baš se forsiraju individualni učinci, nema više normalne raspodele poena, nema timske igre. Odbrane su užasne. Ima tu dobrih igrača, ne kažem, ali sve je nekako izgubilo draž košarke. Bitne su besomučne trke za MVP i to se uglavnom gleda i prati a ne borba za doigravanje, to niko ne pominje. Sve je podređeno pojedincima i ko će više famoznih tripl dablova da sakupi.
    (Gol, 19. novembar 2019 08:43)

    Sve je to tačno a onda dodje plej of i odjednom se pojave ponovo Lenard, Durent, Kari, Lebron...gde nestanu ti razni Hardeni, Vestbruci, Janisi...? Gde je bio MVP u finalu konferencije? Ubijao ga Lenard na oba kraja terena. Gde je bio Harden? Zašto u plej ofu nije šutirao 50 puta po tekmi nego se malo stegla ručica? Zato ja ovaj regularni deo sezone ni ne gledam, čak ni naše...plej of je merilo. Pa da se ne igra plej of, Karmelo Entoni bi bio jedan od najboljih igrača u istoriji NBA.
     (CJC, 19. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  26. @petar narodi s tradicijom i istorijom znaju korene, oni koji to nemaju pisu ovakve komentare kao ti
    (@slo serb, 19. novembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  27. (Alek, 19. novembar 2019 10:34)

    Apsolutno. Postalo je jasno jos 2016 kad je Westbrook imao tripl dabl u proseku da je to neralno. Lebron na vrhuncu karijere 4-5 tripl dabla u sezoni a onda dodje sa 34 godine i odjednom 15. Embid 30 poena po mecu. Svojevemeno toliko poena nije zabijao ni Onil koji je izmislio kosarku za Embida. Ovo su nove 60te kad je u pitanju statistika, igra se brzo. NBA je svoj vrhunac dozivela sredinom 90ih i taj tip kosarke se igrao tokom 2000ih i nesto malo pocetkom 2010ih. E onda Golden State totalno menja filozofiju igre i ostatak lige ih prati. Ne znam ko je bese izjavio (neki veliki kosarkaski trener, mozda Fil Dzekson) da je pojava Karija losa za kosarku jer ce se mladji irgaci ugledati na njega i totalno promeniti filozofiju kosarke.
    (opet ja, 19. novembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  28. @petar ne znam kako kod vas ali kod nas se jako dobro zna ko je otac, koreni takodjer, s druge strane oni koji malo bolje poznaju prilike u Sloveniji znaju i kako se vase korene menjalo za vreme Tita a Lukin otac je Srbin
    (mankoc, 19. novembar 2019 13:34)

    # Link komentara

  29. @petar jao koliko gluposti a zaboravljas cinjenicu da se za vreme Juge u Sloveniju naselilo jako mnogo Srba i Bosanaca, tako da se i ove 3/4 korena vrlo lako mogu da istraze, Lukin otac je Srbin, barem to mozete da priznate, kao sto mu jemati Slovenka i rodjen je u Slo
    (ali ipak znate vi ko su oni na ic, 19. novembar 2019 13:29)

    # Link komentara

  30. Cuj ovih sto kazu da je procenat suta od skoro 50‰ malo... Oni bi da igrac u svakoj utakmici da svaki kos... Luka je strasan igrac, moze se vec sad bez ikakvih dvojbi reci, nikad bolji evropski igrac nije postojao. Zelim mu da ga posluzi zdravlje i da dugo uzivamo u njegovim igrama. Da je lebron nije, jer lebron je vodio klivlende sa sasom pavlovicem u prvoj petorci u finala.. Luki je otezavajuca okolonost da je zapad stvarno napucan kao nikada i bice tesko cak i do playoff doci, ali ima sve sto je potrebno individualno da gurne dalas u vrh i tamo ih drzi narednih dugo godina, jer sam siguran da ga cuban nikad ne bi trejdovo ni za pola nba lige..
     (dapace, 19. novembar 2019 13:27)

    # Link komentara

  31. Nema brzinu, nema čak ni dobar dribling, promašuje masu šuteva, to što ga trener pušta da šutira koliko hoće, to je druga stvar.. Sve u svemu, samo zna da pogodi nekoliko puta i to je to... Bogdan je za njega majkl dzordan.
    (Grof, 19. novembar 2019 12:58)

    Mene je sramota, majke mi.
     (Mikii, 19. novembar 2019 13:17)

    # Link komentara

  32. Samo da ne zaboravite,Jokić je takođe,baš San Antoniu ubacio 43,i to u plej-ofu ove godine,u šestoj utakmici!!!Inače, sve čestitke Dončiću.
    (Steva Signal, 19. novembar 2019 13:15)

    # Link komentara

  33. Kimi I ja sam kinez koji se preziva na Ic. Drago mi je... lol
    (Boki, 19. novembar 2019 13:07)

    # Link komentara

  34. Nema brzinu, nema čak ni dobar dribling, promašuje masu šuteva, to što ga trener pušta da šutira koliko hoće, to je druga stvar.. Sve u svemu, samo zna da pogodi nekoliko puta i to je to... Bogdan je za njega majkl dzordan.
    (Grof, 19. novembar 2019 12:58)

    # Link komentara

  35. Ovo u što se pretvorila NBA još mogu samo klinci koji pate na statistiku gledati. Ova malo starija generacija, koja zna što je prava košarka, na ovaj cirkus gleda s podsmijehom. 
    Te velike NBA zvijezde poput Giannisa i ostalih pogubile se na World Cup-u i onda cvile kako se "ne mogu adptirati" na drugačija pravila. Kao ono: "Mama, ja bih zakucao, ali mi ovi ne daju. Zašto ? - To ti se zove obrana sine." Na to je NBA spao danas. Ili si igrač ili nisi pa makar i bacao kamena-s-ramena na koš.
    (ivanhoe, 19. novembar 2019 12:15)

    I sam znas da su za centre evropska pravila otezavajuca okolnost, za bekove ne. Video si kako nas je Dragic razorio u finalu...ili Durent
     (Losmi, 19. novembar 2019 12:49)

    # Link komentara

  36. Pa sam si napisao otac mu je srbin! Ja mislim da je to dovoljan preduslov da igra za srbiju. U najmanju ruku isto je srbin koliko i slovenac mesto rodjenja nema veze nikakve. Ja sam rodjen u grčkoj u solunu pa sam srbin. A ako gledamo krvno uvek se gleda sta ti je otac onda si to i ti. Svakako je bilo osnove da savez kontaktira doncicevog oca i barem da pokuša da ga ubedi da luka igra za srbiju. Ali nas nesposobni savez nije ni pokušao.
    (petarczv, 19. novembar 2019 09:49)

    Teoretsko i u praksi, možeš ti gledat ko ti je otac kolko god hočeš i nikad nečeš znati u stvari ko ti je. Možda je poštar...lol...a možda neko drugi. Samo ti mater zna.

    Kod nas Slovenca gledamo prvo ko je mati i to oduvjek. Pa kaže se materni jezik ne očev. A Luki je materni jezik slovenščina, slovenački kako vi kažete.
    A što se prezimena tiče (ili vere), to možeš i da izmisliš ili promeniš jel tako? Tako je. Ali matere nikad.
    E sad, drugo. Prezime nosiš od muških predaka sa očeve strane, što znači tek jedna četvrtina svih tvojih predaka. I sad, jednostavna matematika ti govori, da od prezimena ne možeš da naučiš tri četvrtine svojih korjena. Jel tako? Tako je. Pa sad razmisli malo šta pišeš. To važi i za ostale koji smatraju, kako je Luka Srbin samo jer se preziva Dončić...LOL...
    (Peter, 19. novembar 2019 12:48)

    # Link komentara

  37. Lebrončić
     (brko, 19. novembar 2019 12:38)

    # Link komentara

  38. Sad samo cekam da kazu ljudi da je Drazen najbolji plej sa ovih prostora. Nesporno, bio je dobar i ostaje zal sto je sprecen da pokaze jos mnogo toga, ali ovaj decko je vec sad mnogo vise uradio nego Drazen u njegovim godinama. Osvoji Evroligu, Prvenstvo Evrope sa prosecnom reprezentacijom, bude ruki sezone u NBA i pocne nerealno ovu sezonu. Rodjeni je pobednik
     (Goksi, 19. novembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  39. @zgslavac jao ko se javlja prisvajate sve srpsko jer nemate istoriju, pocevsi od Tesle ciju ste familiju pobili, pa preko ostalih , a sta se tice zivljenja u 19 .veku kod vas je situacija jos gora, vi se vracate u doba ganjanja vestica s obzirom kakvo jos ludilo i histerija kod vas vlada
    (kome vi mazete oci ?, 19. novembar 2019 12:36)

    # Link komentara

  40. @banjaluka a meni su Jeremijini komentari neprocenjivi :)) Najjace je kad dodje na vest o Jordanu pa uzme ststistiku iz 80tih a prica o 90tima :)) Dve potpuno razlicite ere po stilovima,kao sto su 2008 i 2019 skroz razlicite :) Da vam objasnim,80tih se igralo brzo,po uzoru na Show time Lejkerse,Bad Boysi su se pojavili sa novim,cvrstim stilom igre i oni su ti koji su skinuli Lakerse i Celticse..Bullsi koji su dosli na red su morali da se prilagode Bad Boysima i igraju njihovim stilom,da bi se ostale ekipe prilagodjavale Bulsima pa je tako pocela skroz nova era,izuzeci su bili Sunsi,Wariorsi itd. Kukoc na primer koji je imao potencijal da bude fransizni igrac neke ekipe je draftovan u tim gde je Skoti Pipen glavni igrac,a potom nakon godinu i po se vratio i Jordan,tako da zavisi i gde i kako pocnes da igras u kom timu. Jordan je od Januara 89te do kraja sezone igrao pleya sa ststistikom 30,9s,12as,2k i preko 50% suta ali Bullsi na kraju nisu pobedili...on je kao SG donosio prevagu i on je u Triangle offense bio zaduzen za ofanzivu gde je svako imao svoju ulogu i poboljsavao igru tima a ne da jedan igrac juri kolone u svim kategorijama. "Danas svi sutiraju" onda je lakse i deliti asistencije? Ja bi reko da su se i onda delile ali je igra bila drugacija sto mnogi ne mogu da shvate!
    (vince carter, 19. novembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  41. Kao da gledam mladog Stojakovica! Isti stil, sut, pokret ruku, tela! Predivno! Zao mi je sto ne igra za nas! Svako dobro od Boga ti zelim Luka! Samo napred!!
    (Bravo, 19. novembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  42. Ne znam dokle vise sa poredjenjem statistikama u razlicitim ligama i erama. Pa naravno da ne moze imati u Evropi statistiku kao u Nba igra se 8 minuta krace,znate li koliko je osam minuta u kosarci,Mcgrady je za 35 sekundi dao 13 kosa :) Jedino da sve lopte idu na njega. Skokove isto ne mozes da hvatas kao u Nba i u americi se igra brze i cesce se sutira pa se cesto i promasuje. Isto vazi za eru 90tih..skokove je bilo mnogo teze uhvatiti za igrace na perimetru,98 bulls vs spurs Rodman 22skoka,dankan 22skoka a tu je jos i Robinson. Stilovi igre,pravila se menjaju,nikada statisticki ne mozete porediti igrace razlicitih era kao i da baratate imenima,dzaba sto si ti Steph Curry najbolji suter ikad ako u finalima 15,16 igras kao Seth Curry i ne mozes vola da ubodes i ubijete Delavedova,dzaba sto si ti Lebron James ako igras kao 2011te,ubacis 8 poena na mecu,nadigra te Terry :)) U ligi su tri igraca koja su igrala protiv Jordana..Vince Carter,Tyson Chendler,Jamal Kraford...tako da bi mogli da prestanete da ogranicavate igrace na jednu eru. Liga 2008 na primer je bila slicnija 90tima nego danasnjoj kosarci,mnogi igraci od tada igraju danas...adaptacija,lepo neko rece statisticki ispada da je Wigins u rangu Brajanta. Doncic je vrh!!
    (vince carter, 19. novembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  43. @zgslavac Djokovic ima srpskih korena , ove izmisljotine ste bas vi hrvati poceli da naglasavate kad je on postao uspesan toliko cesto da vas je sam Srdjan morao da negira, tako da nas postedis licemerstva, jer vi ste ti koji najvise negirate srpske licnosti i zivite u 18. veku
    (svuda su vam Srbi u glavi, 19. novembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  44. Ovo u što se pretvorila NBA još mogu samo klinci koji pate na statistiku gledati. Ova malo starija generacija, koja zna što je prava košarka, na ovaj cirkus gleda s podsmijehom.
    Te velike NBA zvijezde poput Giannisa i ostalih pogubile se na World Cup-u i onda cvile kako se "ne mogu adptirati" na drugačija pravila. Kao ono: "Mama, ja bih zakucao, ali mi ovi ne daju. Zašto ? - To ti se zove obrana sine." Na to je NBA spao danas. Ili si igrač ili nisi pa makar i bacao kamena-s-ramena na koš.
    (ivanhoe, 19. novembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  45. I da nemojte da ga poredite sa onom steroid masom lebronom posto nemaju apsolutno ništa zajedničko, luka je za njega doktor kosarke...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 19. novembar 2019 09:37)

    ahah pa luka je NULA za lebrona. ako nastavi ovako da igra narednih 10 godina, mozemo da pricamo.
    (vrg, 19. novembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  46. @zgslavac tako je, tako smo i Teslu prisvojili
     (nm, 19. novembar 2019 12:14)

    # Link komentara

  47. @bosanac

    Da poznato je da ranije NBA nije bila kosarka pojedinaca pa ste tako imali čoveka koji je u jednoj sezoni upucivao 27 suteva ka kosu prosecno po mecu...Cista timska igra:)
     (JeRemija, 19. novembar 2019 12:09)

    # Link komentara

  48. prvo, momak je momčina i kako stvari stoje, postaje najbolji beli a daće bog i sveukupni NBA igrač svih vremena.
    IMA 20 GODINA !!!!
    nebo je granica
     (boaz, 19. novembar 2019 11:58)

    # Link komentara

  49. Luka je zmaj.
    (tocka, 19. novembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  50. perini komentari o Lebronu su neprocjenjivi, mislim da ga sanja svake noci!
     (Banjaluka, 19. novembar 2019 11:53)

    # Link komentara

  51. Mali je projekat napravljen za velika dela.Usao na velika vrata u nba za razliku od Jokica koji je usao na mala vrata i fascinirao sve redom.Mali ima drskosti to se ne moze osporiti.Veliki radnik,zivi za kosarku.Vreme ce pokazati na kraju koli mu je potencijal.
    (Ja to tako, 19. novembar 2019 11:49)

    # Link komentara

  52. To Luka Srbine!
     (nema labavo, 19. novembar 2019 11:48)

    # Link komentara

  53. A procenat suta jedva 50 posto, trojke 5/13, kosarka pojedinaca, stvarno nba nije vise ko sto je bila, nema tu drazi, cista komercijala, vidi se i po publici u pojedinim gradovima
    (bosanac, 19. novembar 2019 11:33)

    # Link komentara

  54. @petarczv
    Shvatili smo posledice koje su 123+ ostavile na tebe, ne moras non stop da nam pokazuješ...
     (Leteći veverac, 19. novembar 2019 11:32)

    # Link komentara

  55. Luka Modrić, Luka Dončić, Srbi svi i svuda!

    Kad će Srbija izaći iz 19. stoljeća i skočiti u 21. stoljeće (vek)? Naime, prije dobrih 70tak godina, znanost (nauka) je utvrdila da nacija nije biološka činjenica već sociološka. Temama nacije i etnije bave se sociolozi, historičari, filozofi, etnolozi a ne medicinari, genetičari i biolozi. Svatko tko postane uspješan u svijetu automatski je Srbin, pa to je bolesna ljubomora i svi vam se rugaju. Đoković ima hrvatskih korjena ali ga nitko u Hrvatskoj je predstavlja Hrvatom.

    Ili druga opcija, neka vaš Vođa ode Dončiću na vrata i objasni da je on Srbin. Nema treće.
    (zgslavac, 19. novembar 2019 11:22)

    # Link komentara

  56. Mali je vrhunski igrac i posle Drazena jedini koji moze da konkurise kao najbolji da ovih prostora naravno ako nastavi sa ovakvim igrama.A sto se tice novina pa naravno ce nasi vise da pisu o Jokicu i ja cu vise da citam te vesti a Slovenacke novine sigurno ce pisati vise o Jokici ili mozda o Doncicu i zato lupate gluposti,svako pise o svom igracu a decko se izjasnio ciji je cim igra za Sloveniju!
     (Kiza, 19. novembar 2019 11:12)

    # Link komentara

  57. @Simi Samo Srbija u svetu moze da dozvoli da im jedan ovakav igrac nastupa za drugu drzavu

    Imamo mi Birčevića, ne verujem da je Luka želeo da igra četvorku i bude druga zamena.
    (Uroš, 19. novembar 2019 11:09)

    # Link komentara

  58. MVP ? Nisam siguran, ipak nije njihov, a još Beo ko sneg.
    (JPR24, 19. novembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  59. Pa sam si napisao otac mu je srbin! Ja mislim da je to dovoljan preduslov da igra za srbiju. U najmanju ruku isto je srbin koliko i slovenac mesto rodjenja nema veze nikakve. Ja sam rodjen u grčkoj u solunu pa sam srbin. A ako gledamo krvno uvek se gleda sta ti je otac onda si to i ti. Svakako je bilo osnove da savez kontaktira doncicevog oca i barem da pokuša da ga ubedi da luka igra za srbiju. Ali nas nesposobni savez nije ni pokušao. Pa i da je nakon toga izabrao sloveniju mogli bi onda ciste glave da kazemo pokusali smo i to je to ali ako je postojao barem i 1 procenat sanse da luka zaigra za srbiju ceo savez bi trebalo da dobije momentalni otkaz. Mada verovatno je bolje za luku sto je igra za nas verovatno bi mu sale namenio klupu pored jokica da bi igrao moćni bogdan sa 13p u proseku..
    (petarczv, 19. novembar 2019 09:49)

    KRVNO SE GLEDA STA TI JE OTAC?
    Iz kog veka si ti ispao? Sta je za tebe majka priplodni materijal?
    Ne mogu da verujem kakvih ljudi sve ima.
    Luka je slovenac i tu je odavno stavljena tacka, samo ne u srpskim megalomanskim glavama.

    Da se osvrnem na dijasporu, ta deca koja se rode u Austriji, Nemackoj, USA itd. treba da igraju za te zemlje. U tim drzavama su rodjeni, odrasli, isli u skolu, i njihovi roditelji su od njih dobili na zalost mnogo vise nego sto bi im Srbija dala.
     (kimi, 19. novembar 2019 10:48)

    # Link komentara

  60. Alo statisticari, poredite babe i zabe

    Dzordan pocetkom devedesetih pre prve penzije oko 32 poena, 6 skokova i 6 asistencija. Danas Luka 30-10-10, Janis 30-15-5 itd... A Dzordanu nisu ni do pupka. Statistike sada i pre jednostavno nema smisla porediti. NBA se dosta promenio od 2014 i uzdizanja Voriorsa.

    Pa jedan limitirani Vigins trenutno belezi 26 poena po mecu, vise nego Kobe 20009 kad je bio MVP i sampion lige. Smejurija braco...
    (air jordan, 19. novembar 2019 10:43)

    # Link komentara

  61. Belac u Texasu, pa jos najbolji u ligi! Pa za ugovor nebo je granica!
    (Lalala, 19. novembar 2019 09:46)

    Nije nebo, nego pravila lige za maksimalan ugovor.
    (bpalas, 19. novembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  62. beli wezbruk
     (batistuta, 19. novembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  63. @ ...U najmanju ruku isto je srbin koliko i slovenac mesto rodjenja nema veze nikakve...
    (petarczv, 19. novembar 2019 09:49) Mesto rođenja nema nikakve veze?! Možda samo u glavama zatucanih Balkanaca... Čovek se opredeljuje onako kako oseća i kako misli da treba. Nacionalna pripadnost i prebrojavanje krvnih zrnaca je degutantna zaostavština kojom se bave još samo najprimitivnija plemena Afrike i jugoistočne Evrope.
    (City Slicker, 19. novembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  64. Luka, ne zaboravi svoje korene iz Kline (KiM)
    Živ bio, i samo jako!!!
    (tole, 19. novembar 2019 08:54)

    Ma evo peva u svlacionici oj Kosovo, Kosovo.
     (kimi, 19. novembar 2019 10:38)

    # Link komentara

  65. A Divac birao Beglija...
     (kimi, 19. novembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  66. (Gol, 19. novembar 2019 08:43)

    I ovo je tacno. Ne moze niko da me ubedi da recimo Lebron sa 35 godina ima slicne brojke kao kad je imao 28 i bio na vrhuncu karijere. Jednostavno igra je postala dosta brza, igra se na vise poseda pa su i brojke jace. Pa jedan Kobe Bryant se mucio da ima 30 u proseku (osim one dve sezone kad je igrao sam) a danas pola lige zabija toliko.
    (Alek, 19. novembar 2019 10:34)

    # Link komentara

  67. Mislim da mnogi komentatori grese kada kazu da Doncic ima ogromnu kolicinu talenta. Doncic, po mom misljenju, ima ogroman kvalitet na svim nivoima, a poseban na nivou taktike ali i kreativnosti sto ga cini dodatno opasnim jer 95% stvari koje zamisli moze da izvede. Paklen igrac.
     (Student Medicine, 19. novembar 2019 10:29)

    # Link komentara

  68. Da mu Real nije dao šansu sa 16.godina ne bi ovo danas radio.
    On je pro već 4 godine...
    A kod nas je mlad igrač sa 22-23 godina pa kod nas i dalje igrače njegovog doba šalju u Okk Beograd, Mladost iz Zemuna i sl. I posle zašto nemamo igrače a niko šansu da im da da se razviju.
    Vidite koju slobodu u igri ima Dončić .
     (mavs, 19. novembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  69. Muka mi je od ovih poredjenja pravila, kako ie danas sve lakse bla bla bla. NIJE!!!

    Dalas je ekipa koja se gradi. Gradice se jos koju godinu. Izlaze iz ere VELIKOG DIRKA i pametnim trade-ovima su dosli do 3ceg pika i luke, odnosno dali sabane za Porzingisa. Luka bi isto ovo radio i 90ih, zato sto ima ekipu sastavljenu za sebe, trenera koji je top3 u nba Karlajla. On je lice fransize. Pogledajte postavu Porzingis, Curry, Smith, Kliba i Luka. To su sve trojkasi od 40% iz spotup-a(kada stojis i cekas pas).

    Takodje, Luka ima range i sutira ne sa 7.75, vec sa 8.5, 9 metara. Kada neko od brzih visokih kristap, kliba, powel dodju na blok na 10m, ne moze svaki visoki da izadje toliko daleko. Luka ima ili odma otvoren sut ili se zaleti i pretrci visokog. Kad udje u reket ili da pas otvorenom igracu ili zavrsava uz kontakt. Takvi su mu svi poena na highlights. Isto to bi radio 90ih u ovakvom dalasu.
     (MilanC, 19. novembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  70. Luka je bukvalno nezaustavljiv. Na njemu su dvojica ponekad i trojica najboljih odbrambenih igraca ali on opet pronadje resenje. Trenutno sigurno top 5 igrac lige i to sa 20 GODINA.
    (Srboljub, 19. novembar 2019 10:16)

    # Link komentara

  71. Ovaj mali je dobar igrač ali meni je prosto njegovo jurenje statistike odvratno,pogotovo mi je odvratno licemerije kada se za istu igru kritikuje Hardena Dončić hvali. Često ima loš procenat šuta i veliki broj izgubljenih lopti ali o tome se ne priča,kao recimo u prošloj utakmici protiv Toronta,naravno sa takvom slobodom u igri red je i da ga nekada krene na šutu nekad,mislite da Lebron ne može da ima tripl dabl u proseku,naravno da može ali ga to ne zanima jer se zna da se broje samo titule.
    (Walt, 19. novembar 2019 10:16)

    # Link komentara

  72. Luka sam vodi grupu gradjana sa Porzingisom i bez njega oni bi bi bili na samom dnu.
    Ovo što igra nikad nije vidjeno u istoriji košarke toliki nivo talenta je nerealan.
     (bg, 19. novembar 2019 10:15)

    # Link komentara

  73. Petarczv
    Najbolje od svega je sto je on vec na vrhuncu forme ali ni ti ni ostali koji kazu najbolji svih vremena da ce biti to ne shvatate
    Uostalom videcete i sami u narednim sezonama kako polako pocinje da propada
    (PFC, 19. novembar 2019 09:47)

    Ma da on sa 20godina je na vrhuncu forme i propasce a bogdan veciti igrac u usponu slesece godine postaje fransizni igrac lejkersa jel tako?!
     (petarczv, 19. novembar 2019 10:13)

    # Link komentara

  74. Nije bilo posle produzetaka nego u 6 utakmici protiv San Antonia gde je cak i izasao pre kraja utakmice zato sto je bio blow out...
    Jokic je nesebican ne juri statistiku nekad uzme 5 sura na utakmici bukvalno, mnogo vise vakvih utakmica bi imao da hoce gledas li ti uopste basket...
    A vakvi ko ti sto posrzabaju lika koji je odbio Srbiju a pluju Jokica Bogdana i ostale nase igrace su razlog zasto se ova drzava raspada!!! Kad svatite da postujete svoje tek onda ce biti napredka!
    (Marko, 19. novembar 2019 09:55)

    A ko je to tačno odbio srbiju?! Ako mislis na Dončića njega nikad nisu zvali tako da nije ni mogao danje odbije. Imas izjavu lukinog oca kad kaze niko nikad is srpskog kosarkaskog saveza me nije pozvao u vezi luke... A i bolje jer bi doziveo da mu sin greje klupu bogdanu i bircevicu...
     (petarczv, 19. novembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  75. људи. дечко је надреалан. не желим да слушам више будалаштине о његовој штелованој статистици, протекцији...
    у стању је да увек и сваког одбрамбеног играча остави ван равнотеже и побегне му метар и сам себи направи простор за чист шут.
    кад ће да крене кад да стане кад да направи промену правца и брзине... при томе увек има преглед где су саиграчи и шта раде и ако остану сами на шуту стиже им лопта.
    ако га здравље послужи лагано најбољи бели играч свих времена. бољи и од лерија птице.
    за њега је баскет као да су сви други у успореном филму. то ко не види, просто не зна да гледа кошарку.
    а порзингис ако проигра, и мало измешају ростер, далас би за две-три године могао до прстена.
     (живац, 19. novembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  76. Mislim, šta nekima nije jasno????
    Koji beli igrač u povjesti je do 20 godina osvojio Evro ligu, bio MVP evro lige, osvojio španjolsko prvenstvo, postao prvak Evrope sa reprezentacijom a u NBA je po ststistici do 20 godina izpred njega samo LeBron??????
    NITKO NIKADA!!
    Luka če biti najbolji evropski igrač u NBA ikada, a po kraju kariere bit če među TOP 5 igrača u povjesti.
    Kome to još uvjek nije jasno taj ili je ljubomoran ili je totalni kšarkaški analfabet.
    Obrana???
    Znači LeBron, Harden...i ostali isto nemaju pojma ili se samo na Luki ne igra obrana a na ostalim igračima se igra?:)))
    (KLIPAN, 19. novembar 2019 09:26)

    Slazem se sa prvim delom , to sto je on sa nepunih 20god uradio pitanje je da li ce se ponoviti, tj mozda ali ce proteci decenije, a to je uradio ne samo kao posmatrac nego kao glavni igrac svojih ekipa. On ima to u sebi kao mix Bodiroge, Drazena, Djordjevića.
    Ne slažem se sa drugim delom jer je jos prerano za to, Top 5 igraca, znas koliko ima igraca koji su imali karijere i osvajali prstenove uz to sa statistikama slicnim, a d pri tome nije bilo toliko marketinških podaticaja, jer se u Nba sada vrti ogromna lova, i puleni tih sponzora moraju biti i malo vise povlasceni kod sudija. Ali dobro zasluzili su, ali bilo bi zanimljivo videti kad bi se igraci koji su igrali pre 15-20 god, a bili ubice , nasli sad u NBA , mislim da bi imali mnogi od njih tipa Hakeem, Malone, MJ,... itd kvadripldablove i po 20 bacanja u proseku
     (NebaCar, 19. novembar 2019 10:09)

    # Link komentara

  77. Novi Russell Westbrook, samo nisam jos siguran u to da li je on zaista takav da juri statistiku ili ga sam tim tera na to nekom svojom taktikom zbog popularnosti i zarade, verovatno ima i jednog i drugog.

    Svaka cast, treba puniti i statistiku, ni to nije lak posao.
    (Goran, 19. novembar 2019 09:15)

    Ma da bolji je bogdan
     (petarczv, 19. novembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  78. Prosto je neverovatno koliko ovaj dvadesetogodišnjak ima neograničenu slobodu u igri. Što je najvažnije, ima tu potrebnu drskost. Ono nešto što ga npr razlikuje od Jokića. Za sve ovo što radi Slovenac je i ovaj naš sposoban, a još ima i potrebnu slobodu. Pravo je pitanje zašto to ne radi. Verovatno fali ta drskost koju ne poseduje. Eto koliko znači mentalitet...
     (železničar, 19. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  79. Ja mislim da je ne biranje luke na draftu najveci promasaj i najlosija odluka u istoriji profesionalnog sporta posle naravno portlandovog propustanja Majkl Dzefri Jordana!
     (petarczv, 19. novembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  80. Nije bilo posle produzetaka nego u 6 utakmici protiv San Antonia gde je cak i izasao pre kraja utakmice zato sto je bio blow out...
    Jokic je nesebican ne juri statistiku nekad uzme 5 sura na utakmici bukvalno, mnogo vise vakvih utakmica bi imao da hoce gledas li ti uopste basket...
    A vakvi ko ti sto posrzabaju lika koji je odbio Srbiju a pluju Jokica Bogdana i ostale nase igrace su razlog zasto se ova drzava raspada!!! Kad svatite da postujete svoje tek onda ce biti napredka!
    (Marko, 19. novembar 2019 09:55)

    # Link komentara

  81. Kad pomislim na tandem jokic doncic javlja mi se kako najjaci nba sastav bez problema pada na olimpijadi...
     (petarczv, 19. novembar 2019 09:50)

    # Link komentara

  82. Samo Srbija u svetu moze da dozvoli da im jedan ovakav igrac nastupa za drugu drzavu
    (Simi, 19. novembar 2019 08:39)

    ako bi bio ljubazan da napišeš odakle logika da on igra za Srbiju??. otac mu Srbin, majka slovenka, rodjen u Sloveniji, počeo da trenira u Sloveniji itd..logičnije je bilo da Španija ocekuje da igra za tu zemlju jer mu je Real sve što se košarke tiče dao u životu..opet ono Srpsko očekivanje, mi smo najbolji, najpametniji i svako ko ne igra za nas je budala..da se zapitamo malo da li je realno to tako ocekivati, ne bi bilo loše a?
    (strat, 19. novembar 2019 09:10)

    Pa sam si napisao otac mu je srbin! Ja mislim da je to dovoljan preduslov da igra za srbiju. U najmanju ruku isto je srbin koliko i slovenac mesto rodjenja nema veze nikakve. Ja sam rodjen u grčkoj u solunu pa sam srbin. A ako gledamo krvno uvek se gleda sta ti je otac onda si to i ti. Svakako je bilo osnove da savez kontaktira doncicevog oca i barem da pokuša da ga ubedi da luka igra za srbiju. Ali nas nesposobni savez nije ni pokušao. Pa i da je nakon toga izabrao sloveniju mogli bi onda ciste glave da kazemo pokusali smo i to je to ali ako je postojao barem i 1 procenat sanse da luka zaigra za srbiju ceo savez bi trebalo da dobije momentalni otkaz. Mada verovatno je bolje za luku sto je igra za nas verovatno bi mu sale namenio klupu pored jokica da bi igrao moćni bogdan sa 13p u proseku..
     (petarczv, 19. novembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  83. Petarczv
    Najbolje od svega je sto je on vec na vrhuncu forme ali ni ti ni ostali koji kazu najbolji svih vremena da ce biti to ne shvatate
    Uostalom videcete i sami u narednim sezonama kako polako pocinje da propada
     (PFC, 19. novembar 2019 09:47)

    # Link komentara

  84. Koliko pravila igre uticu na samu igru. U principu kosarka je i fiba i uleb i nba. Ali drugacijim pravilima se odredjuje i nacin igre, pravila NBA su jednostavno takva da forsiraju individualan ucinak ispred timskog. Fiba su drugacija i tim je ispred pojedinaca. Ne kazem da luka nece ili nije davao po 30 poena po tim pravilima, ali ga je mnogo lakse obuzdati (Janis)
    (mare, 19. novembar 2019 09:01)

    U NBA je i nešto veći teren, ne možeš konstantno da igraš zonu i onda je mnogo teže braniti igrača. U NBA ne možeš da napuniš reket i zaključaš ga, jer nije dozvoljeno da igrači čame ispod koša. Zato je po FIBA pravilima moguće braniti Janisa, jer nije on vanzemaljac. FIBA pravila ne favorizuju timsku igru, nego favorizuju odbranu. A ljudi više vole napad i to je NBA prepoznala davno i zato je uspešnija i komercijalnija liga. Čak ni u Evropi nećeš videti klince na košarkaškim terenima da imitiraju odbrambene poteze igrače.
    (đole, 19. novembar 2019 09:46)

    # Link komentara

  85. Belac u Texasu, pa jos najbolji u ligi! Pa za ugovor nebo je granica!
     (Lalala, 19. novembar 2019 09:46)

    # Link komentara

  86. Luka naš Slovenec!!!
    (slovenia basket, 19. novembar 2019 09:42)

    # Link komentara

  87. @Samo Pravoslavlje

    Ma u vreme Jordanovih Bulsa, Dončić bi bio tetkica. Ne bi smeo da pipne loptu koju je pre toga dodirnulo njegovo veličanstvo Majkl.
     (JeRemija, 19. novembar 2019 09:42)

    # Link komentara

  88. Iskreno, mislio sam da će brzo dostići svoj plafon, odnosno da nema previše prostora i mogućnosti za napretkom. Kako stvari stoje, izgleda da sam se grdno prevario. Momak je čudo od igrača, jedan u deceniji.
    (Milan, 19. novembar 2019 09:00)

    Jedan u istoriji...
     (petarczv, 19. novembar 2019 09:42)

    # Link komentara

  89. dončić +
    jokić -
    (tiger blood, 19. novembar 2019 09:40)

    # Link komentara

  90. @hmm

    I bek, samo da dodam!
    (dr. Bero, 19. novembar 2019 09:39)

    # Link komentara

  91. Браво за мајстора!
    (m/m, 19. novembar 2019 09:38)

    # Link komentara

  92. I da nemojte da ga poredite sa onom steroid masom lebronom posto nemaju apsolutno ništa zajedničko, luka je za njega doktor kosarke...
     (petarczv, 19. novembar 2019 09:37)

    # Link komentara

  93. Uz sut preko 50%!!! Ubedljivo najbolji igrac sa ovih prostora reko sam jos pre dve godine ali ovde strucnjaci kazu da nema pojma da jeste dobar ali me tolilo koliko ga hvale i da je samo napumpan... Decko 42p,tripl dabl i clutch trojka za pobedu... I tako od pocetka sezone. I onda nam alex i ostali ovde prosipaju pricu kako je bogdan bolji hahahahahhaha. Na cemu li su ti ljudi da mi je znati. Ali najstrasnije od svega je to sto luka ima samo 20 GODINA!!!
     (petarczv, 19. novembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  94. Marko, 19. novembar 2019 09:10)
    hahahah nisu pisali za Jokica ovakve stvari!? Pa za koga su pisali ako nisu za Jokica, znalo je po 3,4 clanka u toku dana da izlazi samo o Jokicu. Znas, oni ne pisu o Doncicu zato sto Slovenac nego zato sto je trenutno jedan od najboljih igraca ove igre. A pri tome je malte ne jos dete. Tako isto bi pisali i o nekom Ngohome Me Phongu iz Vjetnama ako bi pruzao ovakve partije. Koliko je tuzno videti ovakve ili slicne komentare, da neko moze da bude toliko ljubomoran i zavidan ja ne verujem. A zamisli jos je 50% Srbin. Ne daj boze da je cist Hrvat, pola nacije bi bilo na lekovima
     (laRS, 19. novembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  95. a divcev pik ne moze vola da ubode :)) znam da je imao badija i bogdana i foxa ali moralo se naci mesto i za luku
    (boan, 19. novembar 2019 09:31)

    # Link komentara

  96. Izjava da Dončić ne bi imao mesta u timu sa Djordjevicem i Danilovicem a sada ima mesta za Kokoskova kome je Luka doneo titulu EP,a da,to je zbog generacijskih vojnih zasluga,jel Kokoskov jurio klince za vojsku
     (da, 19. novembar 2019 09:30)

    # Link komentara

  97. Далас ће остати упамћен као екипа за коју су играла два најбоља Европљанина у НБА икад. Само ако буду знали да Дончића задрже дуго као Новицког и небо им је граница.
    Много ценим и волим наше асове кошарке, али овој двојици ипак скидам капу и дајем предност (а пратим НБА још од Дивчевих играчких дана).
    (Успутно, 19. novembar 2019 09:30)

    # Link komentara

  98. neverovatno je da on i dalje ima svega 20 godina i ako nastavi da napreduje iz meča u meč Luka će sigurno biti jedan od najboljih evropskih igrača ikada u NBA
    (Tiimmy Turner, 19. novembar 2019 08:37)

    On to vec sada jeste, moze samo da bude jedan od najboljih ikada, ne samo evropski.
     (MišelBastos, 19. novembar 2019 09:29)

    # Link komentara

  99. Ma da, tripl dabl, ali kakvi su procenti suta u cirkuskoj NBA? Pa pola komentatora ovde bi moglo tako da igra u smesnoj NBA, samo da skupe pare za kartu do Amerike.
    Nego daj ti meni proseke 12p, 4as, 3sk kao u staroj dobroj evropskoj kosarci, rezultate 66-58. TO je uzivanje gledati. TO su pravi kosarkasi.
    (?, 19. novembar 2019 09:28)

    # Link komentara

  100. @Gol @Pogan @mare- dobri komentari; NBA-sport i nije baš košarka-sport...
    Šteta je što Oklahoma nije zveknula Kliperse. Igraju rasterećeno-logično od kako su rasterećeni od onoga.
    Pošto su već 4 tima unapred otpala (GSW, NO, Memfis i Oklahoma) onda je pitanje bilo za San Antonio. Ipak su i oni preslabi za jaku sezonu. (Lajls je dobio drugu šansu i eto potvrde da dečko nije pravi borac, da ga se Denver ispravno rešio) Sa dakle 5 otpalih timova i izvesno bar mentalno tankim Kingsima i Sansima, to je 7, sezona na zapadu ipak neće biti pakao. (Jedino je Mineseta pozitivno iznenađenje, a Portland negativno). Dakle svi mogu da otaljavaju sezonu, naročito 4 najjača i sada vodeća tima. (Pa i da glupavi Maloun razigrava umesto što ukantava Bizlija, i oblikuje umesto što arči Mareja...) Tako da Jokićev "plan" - da bude lenj, debeo i veseo, i da ne mora da ide na glupi AllStar, možda i bude dobar.
    Drago mi je zbog Dončića, i da nije polu-naš. Za nas je svaki uspešan igrač na ić koristan. I dečko jeste odličan; ali! - tako je to u sportu sa pumpanjem: da nije prethodnu utakmicu poguran i bio prezaštićen i pobedio u krajnjem nepravedno - ne bi ovu sinoć bio tako dobar. I za očekivati je da će da izgubi sledeće 2-3.
    A koliko li će imati prstenova... je neizvesno. Možda 5, možda 2. Ali 0 (NULA) je i dalje najverovatnije...
    (znanje-imanje, 19. novembar 2019 09:27)

    # Link komentara

  101. Mislim, šta nekima nije jasno????
    Koji beli igrač u povjesti je do 20 godina osvojio Evro ligu, bio MVP evro lige, osvojio španjolsko prvenstvo, postao prvak Evrope sa reprezentacijom a u NBA je po ststistici do 20 godina izpred njega samo LeBron??????
    NITKO NIKADA!!
    Luka če biti najbolji evropski igrač u NBA ikada, a po kraju kariere bit če među TOP 5 igrača u povjesti.
    Kome to još uvjek nije jasno taj ili je ljubomoran ili je totalni kšarkaški analfabet.
    Obrana???
    Znači LeBron, Harden...i ostali isto nemaju pojma ili se samo na Luki ne igra obrana a na ostalim igračima se igra?:)))
    (KLIPAN, 19. novembar 2019 09:26)

    # Link komentara

  102. @Marko
    Jokic je to imao posle produzetaka i to mu se jednom desilo u zivotu. Ovaj to radi konstantno, a ima tek 20 godina. Ne mozes da ih poredis kada Luka ima duplo bolje brojke.
    (alo, 19. novembar 2019 09:24)

    # Link komentara

  103. Sačekaćemo da se završi sezona, ali evo malo igre brojki:

    Čuveni Dražen Petrović, za kojeg mnogi kažu da je najbolji igrač sa naših prostora ikada, imao je sledeće brojke u svoje dve najbolje sezone:

    1991/92
    3.1s - 3.1a - 1.3u - 20.6p

    1992/93
    2.7s - 3.5a - 1.3u - 22.3p

    Ostvareno sa 27 i 28 godina života.

    Lukine prve i jedine dve godine:

    2018/19
    7.8s - 6.0a - 1.1u - 21.2p

    Početak 2019/20, do sada:
    10.7s - 9.3a - 1.2u - 29.5p

    Primera radi Nikola Jokić 2018/19:
    10.8s - 7.3a - 1.4u - 20.1p

    Sa setom se svi sećamo prošlih vremena, lično sam zagovornik teorije da je košarka 90ih i početkom 2000ih bila mnogo jača (ne kvalitetnija nego jača) nego sada, ali brojke su tu.
     (Wild West, 19. novembar 2019 09:23)

    # Link komentara

  104. koliko godina vec ovaj ima 20 godina?? salu na stranu, dobar je igrac, dokazao je to u Realu, ovde to ne priznajem, ovo ovde sa svime ima veze sem sa kosarkom, ovo nije kosarka, ako pogledam statistiku i vidim da jedan igrac daje preko 40 poena a ta ekipa pobedjuje uz zvuk sirene ili pak uglavnom gubi, to samo govori da je bitna statiska a ne kosarka, o odbrani necu ovde previse, suvisno je..
    (NIKI, 19. novembar 2019 09:22)

    # Link komentara

  105. Zanimljivo je gledati kako ljudi koji ne vole Hardena hvale Luku na sva usta, a igraju veoma slicno. Dobar dribling, dosta asistencija iz pik&rola, prepoznatljive step bek trojke i dosta slobodnih bacanja. Pravi naslednik Hardena po stilu igre.
    (Jovke, 19. novembar 2019 09:20)

    # Link komentara

  106. Danas svaki drugi igrac ima bolje cifre od Jordana znaci cirkus Kolorado.Ne kritikujem ja Doncica svaka njemu cast on je skontao sta je NBA i decko se sprda.Nema pritiska,na poraz se ne gleda kao u Evropi ono smak sveta.Jos ako si prva zvezda tima kao sto je Luka ma rokas brate mili i bole te uši.E tek u plej ofu normalno ko izbori,sve to dodje na svoje,tu se sve menja i onda se vidi ko je ko.Tada svaki sut ima tezinu,igra se cvrsca odbrana i svi ti MVPijevi koji su toliko kidali nekako se u plej ofu usukaju.A to najvise u poslednjih par godina.
     (Back in Black, 19. novembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  107. Odličan je igrac, to je nesporno, ali ako neko uzme 27 suteva u toku meca, skoro je pa nemoguce da da manje od 30 poena...
     (peeeera, 19. novembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  108. Nije mi jasan Dalas koji rotira 8 igraca ovako rano u sezoni, a pri tom nemaju ne znam ni ja kakav timski skor. Ima svi da se ispovredjuju do februara.
    (Pogan, 19. novembar 2019 08:27)

    Kako nemaju neki timski skor? Trenutno imaju 8-5 i peti su na zapadu. Pre početka sezone nisu bili ni kadidati za plejof.
    (brm, 19. novembar 2019 09:17)

    # Link komentara

  109. Primera radi, da je pogodio sve suteve, imao bi 92 poena iz igre, plus bacanja.
    Tako da, bolje pitanje je: Kako bre iko moze da dozvoli da neko dodje u teoretsku priliku da mu zalivadi 100 poena???

    P.S. Svaka cast momku, naravno, kida kako igra.
     (KuntaKinte, 19. novembar 2019 09:17)

    # Link komentara

  110. @mare
    Nije tacno. Zar zaista mislis da bi Janis u Evropi imao slabije brojke nego u NBA?! Ne bi. Sve je stvar navike. U NBA se igraci naviknu na jedan sistem, u Evropi na drugi. Luka je dominirao u Evropi, kao dete je bio MVP, sada dominira u NBA.
    (hmm, 19. novembar 2019 09:17)

    # Link komentara

  111. Novi Russell Westbrook, samo nisam jos siguran u to da li je on zaista takav da juri statistiku ili ga sam tim tera na to nekom svojom taktikom zbog popularnosti i zarade, verovatno ima i jednog i drugog.

    Svaka cast, treba puniti i statistiku, ni to nije lak posao.
    (Goran, 19. novembar 2019 09:15)

    # Link komentara

  112. Mene bas briga hoce li biti proglasen za MVP ili ne, ili ce imati 70 triple u sezoni, meni ga je milina gledati kako igra kosarku, i to je to.Jednom reci GENIJE
    (Slobo, 19. novembar 2019 09:15)

    # Link komentara

  113. Simi, 19. novembar 2019 08:39)
    ahah ajde ti sad nama lepo objasni sta je to mogla Srbija da uradi? Decko rodjen u Slo, prve kosarkaske korake napravio u Slo, majka mu Slo, u skolu isao u Slo i sad bi on trebao da igra za Srbiju samo zato sto mu je cale Srbin? Pa kakvo djubro bi trebao biti od coveka i da izaberes da ne nastupas za Sloveniju. Pa svako normalan bi postupio kao Luka. Prestanite da budete bolesno zavidni i budite srecni sto je decko sa ovih nasih prostora. Isto tako bi Nakic trebao da nastupa za Hrvatsku po toj logici, nema veze sto mu je ceo zivot vezan za Srbiju?
     (laRS, 19. novembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  114. Још мало да одскочи, па би могао да игра у истој екипи са Ђорђевићем, под условом да прихвати споредну улогу.
     (aco, 19. novembar 2019 09:13)

    # Link komentara

  115. Samo Srbija u svetu moze da dozvoli da im jedan ovakav igrac nastupa za drugu drzavu
    (Simi, 19. novembar 2019 08:39)

    ako bi bio ljubazan da napišeš odakle logika da on igra za Srbiju??. otac mu Srbin, majka slovenka, rodjen u Sloveniji, počeo da trenira u Sloveniji itd..logičnije je bilo da Španija ocekuje da igra za tu zemlju jer mu je Real sve što se košarke tiče dao u životu..opet ono Srpsko očekivanje, mi smo najbolji, najpametniji i svako ko ne igra za nas je budala..da se zapitamo malo da li je realno to tako ocekivati, ne bi bilo loše a?
     (strat, 19. novembar 2019 09:10)

    # Link komentara

  116. Jokic je u playof utakmici imao 43-10-10 i on je belac pa niste pisali vakve stvari...sta je Nowitzki!???
    (Marko, 19. novembar 2019 09:10)

    # Link komentara

  117. ZASTRAŠĆUJUĆE !!!
    Pitam se koliko će ovaj klinja osvojiti PRSTENOVA ?
    KOLIKO ? TO JE JEDINA NEDOUMICA i u kom klubu ? Toje druga nedoumica , IZVESNO JE da će ih biti sigurno
    (MPP, 19. novembar 2019 09:09)

    # Link komentara

  118. Види се да носи српске гене ;).
    (Пеђа, 19. novembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  119. Koliko pravila igre uticu na samu igru. U principu kosarka je i fiba i uleb i nba. Ali drugacijim pravilima se odredjuje i nacin igre, pravila NBA su jednostavno takva da forsiraju individualan ucinak ispred timskog. Fiba su drugacija i tim je ispred pojedinaca. Ne kazem da luka nece ili nije davao po 30 poena po tim pravilima, ali ga je mnogo lakse obuzdati (Janis)
    (mare, 19. novembar 2019 09:01)

    # Link komentara

  120. Iskreno, mislio sam da će brzo dostići svoj plafon, odnosno da nema previše prostora i mogućnosti za napretkom. Kako stvari stoje, izgleda da sam se grdno prevario. Momak je čudo od igrača, jedan u deceniji.
    (Milan, 19. novembar 2019 09:00)

    # Link komentara

  121. Jadna je danas odbrana kad klinac od 20 godina koji nema skoro pa nikakvih fizičkih predispozicija trpa 28.5 poena po meču . Napad se svodi na šutiranje trojki i šut u prvih 7,8 sekundi , tuga tužna . Šta drugo da kažem , nemam ništa protiv dončića , on samo koristi trend koji je uveden obilato . Ali u vrijeme Jordanovih bulsa imao bi možda 14,15 poena po meču i to bi bilo ravno čudu jer je stvarno jeste fantastičan košarkaš , ali opet ponavljam , ide mu na ruku to što je zakonom zabranjena odbrana danas i to što su napadači zaštićeni kao bijeli medvedi.
     (Samo Pravoslavlje, 19. novembar 2019 08:54)

    # Link komentara

  122. Luka, ne zaboravi svoje korene iz Kline (KiM)
    Živ bio, i samo jako!!!
    (tole, 19. novembar 2019 08:54)

    # Link komentara

  123. Лука Дончић игра на нестварно високом нивоу за једног 20-годишњака, врло је могуће да ће бити МВП за сезону 2019/20.
    (A retracment, 19. novembar 2019 08:51)

    # Link komentara

  124. Ovako je i Jokara prethodne dve sezone a sad propast. Usladili mu se milioni, opet poceo burek i koka kole u velikim kolicinama.
    (Serbian Curse, 19. novembar 2019 08:48)

    # Link komentara

  125. Samo ce kandidat i biti. Pogledajte kakve statistike danas imaju igrači, svakog dana imamo po 10 igrača sa 33+ poena . Baš se forsiraju individualni učinci, nema više normalne raspodele poena, nema timske igre. Odbrane su užasne. Ima tu dobrih igrača, ne kažem, ali sve je nekako izgubilo draž košarke. Bitne su besomučne trke za MVP i to se uglavnom gleda i prati a ne borba za doigravanje, to niko ne pominje. Sve je podređeno pojedincima i ko će više famoznih tripl dablova da sakupi.
    (Gol, 19. novembar 2019 08:43)

    # Link komentara

  126. Ljudi, ovo sve radi BELAC, iz Evrope, star 20 godina!
    (hmm, 19. novembar 2019 08:43)

    # Link komentara

  127. Samo Srbija u svetu moze da dozvoli da im jedan ovakav igrac nastupa za drugu drzavu
     (Simi, 19. novembar 2019 08:39)

    # Link komentara

  128. Ljudi je li realno ovo? Šta je ovo? Dovoljno je što je ovolika dominacija jednog bjelca u NBA, pa još i sa naših prostora... Svaka čast.
    (msm, 19. novembar 2019 08:38)

    # Link komentara

  129. neverovatno je da on i dalje ima svega 20 godina i ako nastavi da napreduje iz meča u meč Luka će sigurno biti jedan od najboljih evropskih igrača ikada u NBA
     (Tiimmy Turner, 19. novembar 2019 08:37)

    # Link komentara

  130. Momku da daju MVP nagradu ako udju u plej of.. posto je pobedio sve utakmice sam.. Dalas je krš ekipa inace..Doncic će sam dovoditi pojačanja imaće odresene ruke.. novi Lebron
    (marko, 19. novembar 2019 08:31)

    # Link komentara

  131. Nije mi jasan Dalas koji rotira 8 igraca ovako rano u sezoni, a pri tom nemaju ne znam ni ja kakav timski skor. Ima svi da se ispovredjuju do februara.
     (Pogan, 19. novembar 2019 08:27)

    # Link komentara

  132. Svaka ti cast majstore, samo zdravlje da te posluzi i lagano vusestruki MVP najjace lige na svetu !
    (MajstorVlado, 19. novembar 2019 08:27)

    # Link komentara