Otpali malter u Košutnjaku

Na jednoj od najboljih lokacija u Beogradu, u parku Košutnjak, na oko 50 hektara najboljeg gradjevinskog zemljišta leži Republički zavod za sport i sportski centar koji već duže kuburi sa loše održavanim objektima.

Milan Pavlica, B92
Pošaljite komentar
  1. VAŽNO OBAVEŠTENJE: Danas, a verovatno i još par narednih dana, neće raditi zatvoreni bazen. Pukli su ventili (mozda zato sto su bugarski ili rumunski) i eto poplave... Drži bure vodu, dok majstori odu.
    (Bokac, 24. januar 2010 10:24)

    # Link komentara

  2. Nema para, videćemo za sledećih 10 godina hoće li ih biti i ćao.
    (coja, 3. mart 2005 12:54)

    # Link komentara

  3. @Djordje BB
    Pecurke ne dolaze u obzir, mada vlage ima dovoljno ali morali bi da se zamrače postojeći prozori a to nema ko da obavi. Treba prvo da se uradi kalkulacija, predmer i predracun zamracivanja, pa skupiti sredstva, pa pronaci najpovoljnijeg izvodjaca zamracivanja... ma ko ce jos i sa time da se zeza.
    Cvece, rasadnik? Nema sanse jer je velika sala osvetljena samo sa jedne strane a to je nepovoljno.
    Moj predlog je vise orijentisan ka stocarstvu. Naime, ako je komplikovano zapatiti cincile i ako im bas trebaju kavezi (ko ce to da pravi, da se maltretira) onda dobro razmisliti o tovu junadi u datim prostorima. Verujte da se isplati i netrebaju nikakve dotacije.
    (Misha, 2. mart 2005 11:17)

    # Link komentara

  4. @Simon
    @mihailos
    verovatno nema kontrole ni želje po kontroli nego neko vegetiranje po principu "dan prolazi, plata ide a drzavi kako bide...". Uostalom nije ni potrebno da Centar promeni vlasnika (misli se na zemljiste i objekte) nego da se na tenderu (Skupstina Srbije, Vlada) da koncesiju najboljem projektu za revitalizaciju svih sadrzaja (ovo sam bas politicki rekao). Dakle sledecih 20 godina najboljoj ponudi. Naravno uz kontrolu onoga sto je predvidjeno/uradjeno......Nije to veliki problem da nisu ambiciju u privatizaciji kompleksa zemljista, a to je sasvim druga prica.....Evo sad je lepa prilika da nas Filip Cepter (Milan Jankovic) ubedi da je OK SICG sposoban SAM da uredi sve sto je potrebno da Centar ZAZIVI (opet politicki zargon) ;((((
    (Milutin, 24. februar 2005 22:31)

    # Link komentara

  5. Neki ljudi iznajme i garažu pa je opremaju, naprave teretanu, oglašavaju se, bore za svakog korisnika i lepo rade.
    A ovi imaju onoliki SC, bazen, sale, i opet ne mogu da funkcionišu bez dodatnih državnih para. Kako to?
    (mihailos, 24. februar 2005 15:51)

    # Link komentara

  6. @Milutin
    Zato i kažem da bi neko ipak morao ovom problematičnom "olimpijskom" centru da posveti pažnju i preventivno deluje na klince u smislu nekorišćenja igle a bavljenja sportom i rekreacijom. Dok ne vide da je bavljenje sportom lepše, oni će biti na IGLI.
    Korišćenje onakvih "objekata" (?!) se mora hitno zabraniti dok se elementarno ne srede.
    I, još me samo baš zanima, koliko košta sredjivanje centra i ko je imao posledice od propadanja (osim naravno pominjanih klinaca BEZ ŠANSE za bavljenje sportom u salama i bazenu na Košutnjaku).
    Ko je kažnjen za to? Bio u zatvoru bar mesec dana? Platio obeštećenje?... niko jelte? Zašto? Na igli se okreće veća lova, jel zato?
    (Simon, 24. februar 2005 11:20)

    # Link komentara

  7. @Simon
    Sa onakvim Centrom nema šanse da odvučemo klince od igle. Pa stanje je za sanitarnu inspekciju zrelo vec desetak godina; ko je uopste dozvolimo da se objekti koriste u stanju u kome su? Još samo fali neka veća epidemija meningitisa/hepatitisa leti da se dogodi pa smo obrali bostan....Dakle, igla je u prednosti za dve dužine, žalosno.....
    (Milutin, 24. februar 2005 02:09)

    # Link komentara

  8. Te sale i bazen možda nikome nisu ni potrebni čim tako van funkcije trunu već 20 godina? Tužno.
    Ovo malo ljudi što kuka za onim kako je to izgledalo i kako treba da izgleda - može samo da kuka. Niko ih uopšte ne konstatuje niti se uzbudjuje, nikakvog odgovora i pojačanog publiciteta nema, svi odgovorni daju jednom u tri godine izjave tipa "nismo mi krivi, nema novca, pokraše nas lopovi..." i tako to ide DVADESET GODINA.
    Ali možda pečurke nisu loše rešenje za one donje dve sale i bazen a tek velika sala... sjajno osvetljena i sva u staklu -pa bi možda neki rasadnik bio optimalan?
    Zaharije, reci im, pusti im onog petla da se probude!
    (Djordje BB, 22. februar 2005 15:59)

    # Link komentara

  9. Može li neko u ovoj zemlji omalterisati otpali malter i naći način da se centar osposobi? One koji su ga zapustili ovako a posao im bio njegovo održavanje - jednostavno, poslati nekako u zatvor. Ako oni to nisu zaslužili onda stvarno neznam ko jeste. Inače, normalno, tako nam odoše i ostali centri.
    (Zizi, 21. februar 2005 15:24)

    # Link komentara

  10. I stvarno - N I Š T A se ne dešava, niko ništa ne preduzima, ne obaveštava javnost...
    Koliko bi klinaca od 16 bilo manje na igli a više u sportu i normalnom životu - kada bi neko nešto preduzeo, kao što neće?!
    (Simon, 21. februar 2005 09:08)

    # Link komentara

  11. ne razumem zasto b92 ekipa ne cita komentare na sopstvenom sajtu. ako bi krenuli tragom milutinovih komentara, imalo bi tu dosta materijala za jednu veliku aferu. a g-din covic je odavno zasluzio takvu aferu.
    (bbr, 18. februar 2005 14:11)

    # Link komentara

  12. Nikola@
    Pa ova sadašnja ekipa je super u poređenju sa ekipom Tome Obradovića koja je raspustila sve što je iole mirisalo na intelektualno i stručno. Prvo je rasformiran i doslovno uništen INDOK centar a posle se sve manje više pustilo u promet za prijatelje i rodbinu. To je javašluk neviđeni a sve po sistemu "niti glođe niti drugom daje".....
    E sad ovo oglodana treba da dotuče Čovina ekipa, jednostavno zar ne?
    (Milutin, 16. februar 2005 18:01)

    # Link komentara

  13. 20-tak godina većina objekata u zavodu nisu u funkciji?!
    To treba srušiti.
    (Godine, 16. februar 2005 15:13)

    # Link komentara

  14. Milutin@
    Znači ova ekipa je nemoćna i ne zna da uradi plan i projekat revitalizacije? Aaa, jel tako?
    E pa dobro onda -lepo ja rekoh... onda ništa, sve je to u stvari OK. Pa nismo valjda ludi da menjamo ekipu zbog toga?
    I, u ostalom, šta fali salama i bazenu u zatvorenom SC Košutnjak? Ovo je na slikama sve sama fotomontaža i iluzija dok u realnosti tamo sve vri kao u košnici od zadovoljnih korisnika a posebno dece koja su u njegovim salama i bazenu korisno i lepo provela zimski raspust! Divno, prelepo...
    (nikola, 16. februar 2005 12:40)

    # Link komentara

  15. bbr@
    Stvar sa Čovićem je 100% jer je to njegov resor u državi. Sam je delegirao rukovodstvo Centra sad treba da se proceni vrednost radova pa da se udje sa svojim izvođačima u posao. Pare postoje iz EU fondova za infrastrukturu u sportu a tender će uskoro. Naravno projekat revitalizacije Centra treba tek da se napiše a to ova ekipa nije sposobna.....
    (Milutin, 15. februar 2005 21:56)

    # Link komentara

  16. slazem se sa nikolom.

    treba ovo da se malo bolje medijski pokrije. nesto u insajder fazonu. da saznamo ko je postavio postojece rukovodstvo, sta su uradili za vreme svog mandata, i kakvi su dalji planovi.

    ono sto je neko spomenuo covica, to i meni deluje poprilicno logicno. ako taj covek postane vlasnik, ja sigurno necu nos promoliti tamo, mada zivim na 300 metara.
    (bbr, 15. februar 2005 16:49)

    # Link komentara

  17. I šta sad? Ništa.
    Malo je eto i ovo bila tema, ljudi su iskazali svoju ogorčenost, konstatovano je da je sve to očajno i bedno i da je neophodno ubrzano stavljanje zatvorenog sportskog centra u funkciju,... I NIŠTA.
    Od sala, bazena i ostalog znači ipak nema ništa?
    Zašto malo ne proširite ovu temu na B92 i istražite malo dublje celu priču, još malo snimite poneku emisiju o tome?
    (nikola, 14. februar 2005 13:21)

    # Link komentara

  18. Kako neko misli da organizuje univerzijadu ako se ovako održava SC Košutnjak?
    (Univerzijada, 11. februar 2005 11:08)

    # Link komentara

  19. Na tom zatvorenom bazenu su bile i trambuline za skokove a sada tamo ne moze ni kupus da se kiseli.
    U ono vreme kada su nasi bokseri pravili neke jake rezultate, nije bilo tog koji nije proveo mesece i godine u trening sali i teretani u tom sportskom centru.
    Zasto se zatvoreni SC (da ne kazem "olimpijski" SC, muka mi je) ne bi sredio i stavio u funkciju, nikako mi nije jasno.
    (Sinisa pamti, 9. februar 2005 09:48)

    # Link komentara

  20. Ovo stvarno nije normalno da tek tako propada neverovatno potencijalno bogatstvo u Beogradu a svi da se prave nevešti i nemoćni.
    Da li je neko konačno izračunao koliko košta elementarna sanacija tog rugla?
    Ministar (ne znam koji) bi mogao lepe poene da pokupi kada bi se nekako angažovao da se sve to sredi.

    Taj objekat je daleko značajniji od "sipanja" love za celu bulumentu koja je išla na OI (mislim na one medijske "zvezde", "veseljake", 3k itd...)

    Nemojte samo posle svi da se čudite kad neki momci i devojčice počnu sa Vidikovca, Skojevskog, B Brda ili Ceraka da pale u inostranstvo zbog boljih uslova i da uzimaju državljanstvo gde stignu. Oni onda, kao, nisu patriote a ovi što im je posao da im te uslove obezbede su im obično glavni kritičari i simboli patriotizma!!! Sramno do bola.
    (kosta, 8. februar 2005 15:48)

    # Link komentara

  21. Ovako svako može da bude realan:
    „Treba biti realan, sredstva su uglavnom za puko preživljavanje, ekonomski rečeno prosto-proširena reprodukcija...."
    A to puko preživljavanje, pretpostavljam, znači da se izdele neke mizerne plate od kojih opet niko nije srećan ?!
    Nego, budite zaista realni i nemojte više da se brukate, PRONADJITE pare, RADITE i sami i napravite nešto. I sami ćete se bolje osećati.
    (Moler, 8. februar 2005 15:04)

    # Link komentara

  22. Kušadasi, malo turističko mesto u Turskoj, ima sigurno više bazena nego Beograd. A u Beogradu i ovo malo što imamo trune i propada. Svaka čast za otvorene bazene u Košutnjaku, dobro su sredjeni i lepo izgledaju.
    Nadam se da nije daleko ni dan kada će zatvoreni bazen biti renoviran i slažem se da to nije baš toliko skupo da je nemoguće.
    (Milutin, 8. februar 2005 13:28)

    # Link komentara

  23. Sjajna, sjajna tema koja zaslužuje mnogo bolje mesto na sajtu i više TV priloga. Zašto, na primer, ne snimate 10 minutne reportažice iz tog zatvorenog SC svake nedelje. Da vidimo kako napreduje... Čisto da se pogledamo malo u ogledalo i vidimo kakav nam je odnos prema sportu i fizičkoj kulturi uopšte.
    To bi bila prava sportska glamurama.
    (Sport trops, 8. februar 2005 12:33)

    # Link komentara

  24. Otpao malter? Pa šta? Malter nemože da se ponovo stavi, ne razumem?
    Sve su to gluposti i jedna obična lenjost.
    Video sam taj krš od sportskog centra i tvrdim - Pravi Menadžer sredjuje ovakve svinjarije za maksimalno 4 (četiri) meseca!
    Ali ne, mi ćemo još da kukamo da neema paaara, nama je mnogo teeško, nesrećni smooo, niko nas ne razumee... Dokle bre?
    Lenčuge, urazumite se dok vam nije kasno i uradite nešto konkretno ili bež'te.
    Ne računa se u konkretno "pravili smo opet kalkulaciju" ili "mi hoćemo, mi možemo..." pa onda "sada opet pravimo procenu" 10 godina.
    Da li ste normalni?
    Konkretno je recimo sledeće: "u roku od 45 dana osposobljena je i opremljena velika sala, teretana, i 4 svlačionice sa tuševima -za početak, radovi na ostalim salama i bazenu se intenzivno nastavljaju!"
    Eto tako.
    A tek onda možda neko i poveruje u vaše dobre namere i dalje planove.
    (Sale C, 7. februar 2005 13:27)

    # Link komentara

  25. Vidim da se skupila poprilična ekipa “nostalgičara”. Priznajem i sam joj pripadam iako me žena stalno bocka da sam postao “majka Tereza” i da stalno nešto tražim kao što je nekada bilo tzv.“društveno-političko angažovanje” i akcijaštvo. Priznajem, ja sam akcijaš i smatram da ako se formira neko “veće dobre volje” ili zovite ga kako hoćete i ako se uozbilji ekipa koja je postavljena da “vodi” (kuda bre?) SC Košutnjak onda imamo lepe šanse da za cca. 12-18 meseci ušetamo u nove objekte (naravno građevinski osposobljene već postojeće) i koristimo to što “svi imamo”; i mi i naša deca. Kažem, naša deca a mislim i na unuke koji su na putu. Sportski centar je ruku na srce poslednja oaza mira u Beogradu ovakvom kakav je danas i obzirom da je za potrebe velike populacije plivača Ada Ciganlija rešenje za leto, za sve nas koji nabijamo loptu u gol, koš ili preko mreže, nema bolje lokacije. Ne znam da li je veća sreća imati veledvoranu za košarku za 20000 ljudi ili Centar za 20000 rekreativaca. Jer Centar će raditi 24 sata a dvorana samo kada su priredbe (koje) i utakmice (naše lige, he he) , jer za trening je definitivno preskupa. Centar i ekipa oko njega treba samo da izađe u javnost sa predlogom za humanitarnu akciju i šistim računima a sve ostalo će “narod pozlatiti” jer dobrih ljudi još uvek ima i nije sve ogrezlo u privatizaciji. Kako kaže naš narod, “oteto-prokleto”; ne bih voleo da neko od moćnika koji su bacili oko na Centar i pomisli da nekažnjeno i za siću može da ga otkupi. Biće belaja, štono reče moj stari koji je trim stazu otvorio dalekih 60-ih.
    (Sveta Popović, 7. februar 2005 12:13)

    # Link komentara

  26. Cera je u pravu.
    Ono sto Srbiji treba vise od svega je dobar menadzment. A to podrazumeva sledece: ljudi koji imaju dovoljno moralnih i etickih normi (pre svega) i koji ce se iscimati da naprave nesto, tako da kad uspeju, mogu da kazu - vidi sta sam uradio, i da shodno svome uspehu predju na sledecu visu poziciju.
    Ali ne, kod nas mora prvo neko da ti da milion evra, pa ces ti da okrenes peru, miku i ziku da zavrse posao i naplate ti cetvorostruko, tako da ne kraju ti lepo dobijes svoj deo...
    Neverovatno je koliko je nasih ljudi ogrezlo u kriminalne radnje (ne mislim na upadanje u menjacnice sa pistoljima - ti su likovi budale). Obicni ljudi koji nemaju savesti da kazu sebi - eee, ovo ne treba da nosim kuci, to pripada firmi/drzavi, i to je obicna kradja... (sad kad sam porastao shvatio sam da mi je pola familije lopovi - svi kao nista nemaju, plata nikakva, a svi na letovanjima, zimovanjima, nova kola, gajba... i stalno mislim odakle, a sada znam... krade se bre nemilice)
    Ne, jos odavno kod nas postoje dve uzrecice koje najbolje karakterisu nase stanje svesti kada se radi o opstim dobrima, a koriste se kada neko unistava nesto tvoje licno:
    1. Nije ti to drzavno.
    2. Nije to tudje.
    (sto bi se reklo, ako je drzavno i tudje, nema nikakve prepreke da se unisti i ukrade).
    Svi na lecenje.
    (profesor, 4. februar 2005 01:09)

    # Link komentara

  27. Dajte ljudi, hajte molim vas, nemojmo da se baš toliko brukamo i lažemo.
    Kao, skupo je da se napravi i sredi onaj zatvoreni bazenčić u Košutnjaku?!
    Skupo je da se omalteriše malo, okreči i promeni parket u velikoj i dve male sale u zatvorenom SC Košutnjak?!
    Skupo je da se stavi 35 tuševa i promeni nešto cevi i pločica?!
    Skupo je da se naprave klupe u svlačionicama i postave golovi i koševi u salama?!
    Evo vam ideja da to napravite:
    Dajte malim i srednjim firmama, tačku po tačku, sve poslove koje morate da uradite u salama i bazenu i za to im, po završetku svih radova, omogućite korišćenje tih sadržaja za odredjeni broj sati. Neka iskoriste to i njihova deca, opet je dobro za sve!!!
    Mislite li da nema takvih firmica? Da se niste slučajno raspitali o tome?
    Kako vas nije sramota da prodjete pored onakvog sportskog centra a kamoli da u njemu sedite i "radite" (šta radite?)?
    Lopate i kolica u šake!
    (Cera, 3. februar 2005 15:54)

    # Link komentara

  28. Slažem se sa ocenama stanja; ja sam isto jedan od korisnika bazena u SC Košutnjak ali iz vremena kada je to bio pored Taša, Starog Dif-a i Vračara, jedini pametan bazen za trening, dakle 1974-80. Nažalost, neki atletičari su mi pričali da se i kugla trenirala zimi u keramikom obloženom bazenu. Nemamo srecu sa bazenima; onaj na N.Beogradu, "11. april" je pretvoren svojevremeno u teren za tenis. Valjda znamo da se palimo i gradimo a slabo održavamo. Pitam se kako se može održavati neki sportski objekt kad se na čelo ustanove postavi bivši sportista ili trener koji sa tom problematikom nema veze. Pa ljudi moji, za to postoje škole. Kod sportista je jako lako da otvore kafic ili fitness ali kad padne promet stvar se daje u najam i skida obaveza sa glave. Dakle, održavanje traži prave ljude koji znaju da našrave finansijku konstrukciju u vreme otvaranja i koktela a ne da zovu bagere da zatrpavaju peskom bazen, kao što je Kićanović napravio na "11.aprilu" one godine kada nije bilo para za grejanje. Totalno bezveze.........
    (Dimitrije, 2. februar 2005 14:53)

    # Link komentara

  29. Da su talibani upravljali SC kosutnjak,bolje bi izgledao.Stavise,i novije farme svinja su uredjenije od naseg "OLIMPIJSKOG" centra u kosutnjaku!!! Da li je nekoga(KICANOVIC,KRAJCINOVIC,KORICA...)sramota? Izgleda da nije.A trebalo bi.PS-Zanima me da li dovode strane delegacije da im pokazu nash "OLIMPIJSKI" centar? Sumnjam.Hej ljudi,40 hektara zemlje kao stvoreno za sport vec godinama tragicno izgleda.Sramota!!!
    (ivan, 1. februar 2005 23:51)

    # Link komentara

  30. Nisam za privatizaciju jer je onda javni interes u drugom planu a novi vlasnik može da radi šta hoće. Ko nam garantuje da neće neka novokomponovana faca da krene da radi neki Bambiland ili slične gluposti? Ili da podigne Hotel? Ili opet neki Merkator? Pa mi Srbi se najbolje podmazujemo, to se zna. Nego lepo sačekajmo malo da se stane na noge i sa Ministarstvom za sport (ups,ne postoji) krene da se stvar dovodi u red.
    (centrala, 1. februar 2005 14:05)

    # Link komentara

  31. Vidim da je letos sredjena trim staza, bazeni i mnoge stvari na otvorenom ali taj zatvoreni sportski centar je bio nevidjeni raj za nas klince svojevremeno. Bilo je klubova za sve i svašta, od džudoa do skokova u vodu.
    Opet, nije to bio nikakav super lukusuzni centar ali sale i svlačionice su bile čiste i tople vode je uvek bilo a i rekvizita je bilo sasvim dovoljno. Bavili smo se sportom i uživali u Košutnjaku preko cele godine.
    Šta je ovo danas?
    Jel neko kažnjen za onu sramotu od upropašćavanja?
    Hajde kada se već se ne isplati, dajte privatizujte ceo zatvoreni SC Košutnjak, odredite koliko termina i za koje sale klubovi i ostali imaju slobodno korišćenje a ostalo će vlasnik da naplati i te kako! Jel to nešto loše možda?
    Ali ne. Ovako je bolje, da se još malo lažemo, pravimo predračune i kalkulacije još 10 godina, a deca da nam se "jure" okolo sa psima lutalicama i da im to bude glavni sport?!
    (Simon, 31. januar 2005 15:10)

    # Link komentara

  32. Stanje nekih u prošlosti eminentnih prostora u Centru je kao u vreme španske inkvizicije. Niko normalan ne misli da šalje i finansira preglede vrunskih sportista, pogotovo onih koji treniraju i rade u inostranstvu gde su imali prilike da vide kako to zapravo treba da izgleda. Šta recimo ponuditi našim zvezdama iz NBA ili vaterpolistima koji su u Italiji i Grčkoj. Da ne pričam o fudbalerima iz Bundes lige, Engleske, Italije, Španije ...... Međutim nije jasno zašto Olimpijski komitet ne napravi nešto kao što je to i bilo zamišljeno pre 40 godina kada smo dobili Sportski centar kao kopiju CONI centra u Rimu. Dakle, olimpijski trening centar sa svim pripadajućim kapacitetima i naravno službama. Nešto od toga bi bilo otvoreno za javnost a nešto bi išlo samo za potrebe našeg sporta.
    (Duh Vojina Smodlake, 31. januar 2005 10:18)

    # Link komentara

  33. Najsmešnije je što se u eventualnoj privatizaciji spominju Drakulić i Kostić kao neke novokomponovane zvezde menadžmenta a i mala deca znaju da je oko na ceo Centar i već spomenute parcele već odavno bacio Čovič. Uostalom on je i postavio sadašnju ekipu na čelu sa Švrakom koji o tome ama baš ništa ne zna. Za ovaj posao je potrebna realna ocena stanja, ocena potrebnih investicija i jedan jači holding. Švraka je figura kao i ekipa pre njega. Od svega što se čuje najverovatnija je rasprodaja parcela i tutanj sa parama. Takva su nam iskustva. Druga je stvar što bi neko sa strane lepo opremio bazene i vratio ih u funkciju ali dvorana sa zatvorenim bazenom je u katastrofalnom stanju. Ko to nije u živo video neka ode i proveri..........
    (IznoGud, 31. januar 2005 09:49)

    # Link komentara

  34. odrastom sam u tom kraju i na tim bazenima proplivao i igrali suce u skolskom, skako sa desetke i sad kad citam i vidim ove slike srce me zaboli. Nekako u isto vreme kad su bazeni zatvoreni i ja sam zbriso vani i sad mi samo ta lepa secanja na lepo detinjstvo ostaju i prepricavam deci. Moja deca to nemogu da svate kako smo to mi mogli da se kupamo u bazenu koji nije imao tobogan, koji nema vestacke talase, i ostale razno razne dzakonije.
    E sad, pa nigde u svetu drzava ne dotira bazene i slicne objekte. Da negovorim o teretanama. Svuda su to objekti koji rade punom paromm i donose ogroman prihod. Dakle ovo ovde mi sve vise lici na namerno upropastavanje drzavne imovine da bi neki cepter ili drakulic ili kostic i sl . mogli da kupe za male pare. I da vidite onda kako se zaradzuje novac.
    Naravno za dobro upropastavanje sledi nagrada umesto zatvor.
    Napravite Akcionarsko drustvo, dokapitalizacija otvorenih bazena za izgradnju raznoraznih vodenih dzakonija (okolne padine investiciono samo olaksavaju, a zimi bi se prilagodzjene isto tako koristile). Bazen bi zatim vrlo brzo dao sredstva za dalje renoviranje i stavljanje u pogon zatvorenog bazena a i ostalih objekata.

    Komsije nedozvolite da vam prave DEDINJE na kosutnjaku, Ta oaza mira i cistog vazduha je potrebna kako vama i vasoj deci tako i Beogradjanima.
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]#

    pogledajte i sami
    Puno pzdrava starom drusvu iz Roloviceve i okoline
    (petruska, 28. januar 2005 22:29)

    # Link komentara

  35. Bitno je da se zida hala od 20000 mesta a to sto su zapusteni ostali sportsko-rekreativni centri, ne mari. I onako ce jednoga dana i Arena doziveti svoj fijasko.
    Zivi bili pa videli.
    (Fakin' Zouk, 28. januar 2005 18:26)

    # Link komentara

  36. e ako neko iz onakvog centra na onakvoj lokaciji ne ume da izvuce profit, njega treba poslati na njivu.

    samo da se zatvoreni bazen pusti u rad, pare bi pocele da se slivaju, dovoljno da se krene u obnovu ostatka objekta. a ti letnji bazeni koje pominjete su otvoreni tek u avgustu ove godine i onda se cude sto nisu skupili dovoljno para? pa vecina ljudi nisu imali pojma da su bazeni uopste otvoreni na kraju leta. zar drakulic ili cepter treba da resavaju ovakve probleme? i malo dete sa par vijuga u glavi bi umelo da iskoristi onakav potencijal.
    (bbr, 28. januar 2005 10:04)

    # Link komentara