1. Cist faul bio.
    (Milos, 30. mart 2019 17:25)

    # Link komentara

  2. @Pseudoharms
    Zar to nije bilo protiv oklahome?
     (Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 30. mart 2019 16:21)

    # Link komentara

  3. Decko, vidi se da ne pratis NBA, u NBA se nikad ne pravi faul u tim situacijama, igras muski do kraja odbranu pa sta bude.
    (ognjen, 30. mart 2019 10:57)
    Zato je malo falilo da izgube muški.
    (PSG, 30. mart 2019 15:42)

    # Link komentara

  4. Моје виђење као бившег судије

    1. Грешка судија код фаула на Дуранту - требало је да признају кош и дају му још једно бацање јер је буквално кренуо у шут још пре него што је ухватио лопту. Контакт је био након хватања.

    2. Дурант је направио фаул на врху рекета који су судије свирале око секунд и мало више касније, највероватније да би виделе да ли ће КАТ успети да заврши напад упркос фаулу. Управо да би се избегла цела конверзација зашто судије свирају фаул у задњој секунди а не пуштају играче да одлуче победника.
    (Милош, 30. mart 2019 14:35)

    # Link komentara

  5. Mislim da nisi u pravu. Zabranjeno je praviti "namerne" faulove u poslednja dva minuta svake četvrtine da bi se izbeglo ono što u Evropi zovemo penal završnica i da bi se izbeglo pravljenje faulova na igračima koji loše šutiraju bacanja. Ekipa nad kojom se napravi takav faul dobija jedno slobodno bacanje i loptu sa strane. Ako napraviš takav faul u poslednja dva minuta, samo si na gubitku. Protivnik dobija bacanje i opet loptu sa strane. U poslednja dva minuta moraš da braniš napad.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 30. mart 2019 14:18)
    Netacno. Zabranjeno je primenjivati takozvani hack-a-shaq gde namerno napravis faul na bilo kom igracu, nezavisno od toga gde se lopta nalazi. Dozvoljeno je napraviti nameran faul dokle god taj igrac ima loptu kod sebe.
    (Uncle Drew, 30. mart 2019 14:35)

    # Link komentara

  6. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 30. mart 2019 14:18)

    Netačno, zabranjeno je pravljenje faula u poslednja 2min ali nad igračima koji nemaju loptu, a ne nad svima. To je uvedeno ne da bi se zaštitila liga od penal završnice već da bi se "zaštitili" ovi nesposobni izvođači slobodnih bacanja (Dramond, Džordan, Kapela, Grin itd...)
    (Čendler Bing, 30. mart 2019 14:31)

    # Link komentara

  7. jel moguce da minesota ne pravi faul nad karijem, a imaju tri poena prednosti i tako prime samo dva poena? trebali su ovo da izgube
    (delija momak, 30. mart 2019 10:39)
    Decko, vidi se da ne pratis NBA, u NBA se nikad ne pravi faul u tim situacijama, igras muski do kraja odbranu pa sta bude.
    (ognjen, 30. mart 2019 10:57)
    Netacno. To je mozda nekad bilo tako, sad se pravi faul. Slusaj gsw-ove komentatore i videces da ne mogu da veruju sto bejls nije pravio faul.
    (Uncle Drew, 30. mart 2019 11:30)

    Mislim da nisi u pravu. Zabranjeno je praviti "namerne" faulove u poslednja dva minuta svake četvrtine da bi se izbeglo ono što u Evropi zovemo penal završnica i da bi se izbeglo pravljenje faulova na igračima koji loše šutiraju bacanja. Ekipa nad kojom se napravi takav faul dobija jedno slobodno bacanje i loptu sa strane. Ako napraviš takav faul u poslednja dva minuta, samo si na gubitku. Protivnik dobija bacanje i opet loptu sa strane. U poslednja dva minuta moraš da braniš napad.
     (NoName, 30. mart 2019 14:18)

    # Link komentara

  8. Ladno se svira faul a nije ga ni bilo u poslednjoj sekundi...
     (Borba, 30. mart 2019 13:47)

    # Link komentara

  9. Cist faul Snejka, ono njegovo nadmeno ponasanje I konstantno prigovaranje I dranje na sudije u poslednjoj cetvrtini. Zasluzio je 3 tehnicke, istolerisali ga I opet im sudije krive. Ajmo Denver do prvog mesta, pa da im Hjuston pomrsi racune.
     (Brka, 30. mart 2019 12:45)

    # Link komentara

  10. Po meni dve ispravne odluke. Eventualno moze da se raspravlja o faulu nad Durantom, ali samo iz razloga sto se nekad to svira kao faul na sutu, a nekad ne. Faul nad Taunsom apsolutno opravdan, Durant se ocajno postavio i drzao ga pre nego sto je primio loptu. Naglasio bih sramno ponasanje Karija i Igudale posle trojke koje nije sankcionisano. Takodje, i kao Kari napusta halu posle dosudjenog faula. Odvratno. Nadam se da ce liga reagovati naknado i kazniti ih.
    (Roki, 30. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  11. Био је фаул али то се не суди!
    (Човић, 30. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  12. Bio je faul, dzao ga. Malo su zakasnili sa sviranjem, ali nisu sudije pogresile. Problem je sto se cesto proizvoljno donose odluke pa kako se kome zalomi.
     (Titus Pullo, 30. mart 2019 11:31)

    # Link komentara

  13. jel moguce da minesota ne pravi faul nad karijem, a imaju tri poena prednosti i tako prime samo dva poena? trebali su ovo da izgube
    (delija momak, 30. mart 2019 10:39)
    Decko, vidi se da ne pratis NBA, u NBA se nikad ne pravi faul u tim situacijama, igras muski do kraja odbranu pa sta bude.
    (ognjen, 30. mart 2019 10:57)
    Netacno. To je mozda nekad bilo tako, sad se pravi faul. Slusaj gsw-ove komentatore i videces da ne mogu da veruju sto bejls nije pravio faul.
    (Uncle Drew, 30. mart 2019 11:30)

    # Link komentara

  14. Ja sam mislio da se to ne svira. Bar tako kažu ovi iz predgrađa...
     (MarcoPolo, 30. mart 2019 11:25)

    # Link komentara

  15. Ali to se ne svira
    (Čovkins, 30. mart 2019 11:24)

    # Link komentara

  16. jel moguce da minesota ne pravi faul nad karijem, a imaju tri poena prednosti i tako prime samo dva poena? trebali su ovo da izgube
    (delija momak, 30. mart 2019 10:39)
    Decko, vidi se da ne pratis NBA, u NBA se nikad ne pravi faul u tim situacijama, igras muski do kraja odbranu pa sta bude.
    (ognjen, 30. mart 2019 10:57)

    # Link komentara

  17. jel moguce da minesota ne pravi faul nad karijem, a imaju tri poena prednosti i tako prime samo dva poena? trebali su ovo da izgube
     (delija momak, 30. mart 2019 10:39)

    # Link komentara

  18. "Ne znam zasto se ovo igralo, ako ostane manje od minut do kraja tu nema faulova i nema svrhe da se igra. Ide se uvek produzetke."
    Nenad Krstic
     (danilovic, 30. mart 2019 09:40)

    # Link komentara

  19. Skandalozno je to što pola GSW-a nije dobilo tehničku nakon Karijevog koša.
    (napadaj, 30. mart 2019 09:39)

    # Link komentara

  20. Kao da je bitno, GSW će na kraju lagano biti šampioni..
    (Milan, 30. mart 2019 09:29)

    # Link komentara

  21. Oni bas igraju uzbudljive utakmice. Na pocetku prosle sezone, Vigins donosi pobedu trojkom sa 10 metara, u poslednjoj sekundi.
    (Pseudoharms, 30. mart 2019 09:28)

    # Link komentara

  22. Edicija Nenada Krstića: "Bio je faul, ali to se ne svira."

    Uskoro sabrana dela.
     (TD21, 30. mart 2019 09:24)

    # Link komentara

  23. 1. Neverovatan koš Karija. Genijalno.

    2. Ovde nije bilo ni f od faula Durenta ali sudije jesu najslabija tačka u NBA.
     (JeRemija, 30. mart 2019 09:15)

    # Link komentara

  24. [link]

    A faul se svira???
     (muamua, 30. mart 2019 09:15)

    # Link komentara