1. Denver i Jokić??? Ne razmišljajmo o tome!!!(arbitraža, 30. mart 2019 08:55)Vidim...
    (saki, 30. mart 2019 09:03) Ostali samo dugmici... hehe
    (..., 30. mart 2019 17:13)

    # Link komentara

  2. Ako Denver u plej-ofu zadrzi prosek timskih asistencuja na 30-ak i ako bude imao bar 6 dvocifrenih igraca po utakmici - samo GSW ih moze dobiti. Ostali ne.
    Tim > Pojedinac.
    (milos, 30. mart 2019 14:52)

    # Link komentara

  3. U kom svetu žive ovi što ostavljaju komentare, barem većina. Te Denver igra toplo hladno, te znaju da podbace, te im igra ne valja, te neće proći ovog onog. A realnost kaže da se oni bore sa GSW za prvo mesto na zapadu. I nije ovo početak sezone da su imali sreće ili šta već. Ma samo fali da neko napiše da se neće ni plasirati u plej of.
     (Smeh, 30. mart 2019 13:07)

    # Link komentara

  4. ”Denver je dobio sva četiri okršaja ove sezone sa Okklahomom, ekipom koja im može biti potencijalni protivnik u plej-ofu.”

    Коментари српских стручњака пре неки дан:

    Nesto mislim kad naleti OCK na Denver Nuggetse ima da ih pocisti ko nista..
    (kiki, 27. mart 2019 13:01)

    al ce denver popiti metlu od oklahome u prvoj rundi ako se oni sretnu kako sad stvari stoje...
    (alen, 27. mart 2019 10:46)

    Момци, где сте сада? На ову вест нисам видео ни један ваш коментар.
    Спроведена анкета за време утакмице, кога би навијачи највише желели у плеј-офу. Највише гласова добили Клиперси, па Оклахома, па Спарси, најмање Јута. То је по мени сасвим реалан распоред. Без обзира кога добију, могу проћи прво коло. Могу и да испадну због неискуства, али ако прођу први круг, као што неко написа, најбоље би било када би се поклопило да иду на Портланд а ГСВ и Хјустон избаце једни друге.
    (јд123, 30. mart 2019 12:57)

    # Link komentara

  5. Nije Marej! Mari,Mari,Mari...
    (deni, 30. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  6. Čitam pojedine komentare i vidim ima baš dovitljivih ljudi. Prognoziraju 5-6 uzastopnih poraza Denvera do kraja a Hjuston i Portland svih 5-6 uzastopnih pobeda. Denever je minimum na drugoj poziciji kada se ligaški deo bude završio. Ima utakmicu manje od Hjustona, koji ima tri poraza više a igraju dva meča sa Portlandom, koje mogu da poguraju na poziciju tri i istisnu Hjuston na poziciju četiri, koji bi se ukrštao u PO sa Golden Stejtom. Dakle oni diktiraju raspored u ovom trenutku i malo je utakmica ostalo do kraja kako bi se nešto tu promenilo. Posle skoro 80 utakmica i odličnih partija Denvera neki prognoziraju raspad sistema kao da igraju na oruk, na neku sreću a oni ljudi kidaju.
    (Ratko, 30. mart 2019 12:28)

    # Link komentara

  7. Neko napisa da je i Divac dosta preskakao igranje za reprezentaciju.Divac je za reprezentaciju počeo da igra 1986.god. a prvi put preskočio 1997. zbog povrede.To je isto kao da Jokić počne da igra za reprezentaciju 2015. a da prvi put ne igra za nju 2026. godine.
    (rajko, 30. mart 2019 12:04)

    # Link komentara

  8. Jokic solidan.
     (Bodibond, 30. mart 2019 11:58)

    # Link komentara

  9. Oooooo, sta bi ovo :)
    (cuyoshi, 30. mart 2019 11:36)

    # Link komentara

  10. (Aca, 30. mart 2019 10:30)
    Niste u pravu ni ti ni Djiu. Hjuston ima 4 a Portland 3 poraza vise od Denvera. Denveru trebaju sve cetiri pobede kuci i tri poraza na strani sigurno je drugi. Ukoliko Hjuston jednu izgubi i Portland (npr veceras u Detroitu) dovoljno mu je i tri pobede. Od Portlanda cak i da izgube obe imaju bolji TB (bilo bi 2-2 medjusobno al bi Denver imao bolji skor u diviziji - sad imaju 10-2). Ne slazem se sa tom mitomanijom oko Jute, jeste Juta najnezgodniji rival, al prica da ce sigurno proci Denver je zesca glupost. Izmedju Denvera , Portlanda (cak i bez Nurkica), Jute, San Antonija i OKC su tanane nijanse , tu je svaki medjusobni duel totalno otvoren. GSW i Hjuston su neka druga dimenzija, a Klipersi ipak realno najslabiji. Idealno za Denver je da Portland bude treci ukoliko oni budu drugi, jer bi onda imali 25% sanse za prolaz u finale konferencije ko i svi timovi iz tog dela plejof kostura. Ukoliko Hjuston bude treci maksimum im je prolaz prve runde.
    (Serginho, 30. mart 2019 11:34)

    # Link komentara

  11. Portland takođe ima lak raspored do kraja.
    (Điu,Liu i Sadriu, 30. mart 2019 09:29)

    Портланд има тежак распоред, пошто играју са Денвером два пута
     (мики, 30. mart 2019 11:11)

    # Link komentara

  12. U sadašnjoj situaciji Den bi vrv najviše legli SAS i POR, čak pre nego LAC , iako su dobili OKC 4 puta da ih dobiju još 4 u PO mislim da za ipak tako neiskusan tim gde će pritisak biti veći nije baš realno, što se tiče igranja za Reprezentaciju pustite da se završi sezona, Jokić je lice franšize, koliko god mi mislili da je njemu jednostavno da kaže da igraću, to je mašinerija koja sigurno ga pritiska pomalo, neko je ovde lepo naveo da su i Divac i Pedja po nekoliko puta preskakali, skoro je Obradović u jednom intervjuu rekao da je jedne godine Pedja tražio da se priključi pred samo prvenstvo ili u suprotnom neće moći .. Tako da ne razapinjite ga, on za 4 godine će imati tek 27 god, a mi ovakvog igrača nismo imali . Iako bude odsustvovao, a mislim da neće osim ako stignu u finale, imamo Bobija i Milutinova , kao i Radulju
     (nebaCar, 30. mart 2019 11:05)

    # Link komentara

  13. U zavrsnici prvenstva kade rezultat svake utakmice ima veliku vqznost za ekipu i pred doigravanje u kojem Denver nije bio odavno novinari gnjave Jokica pitanjem o reprezentaciji. Njegov odgovor je normalan i ocekivan.
    (Goran, 30. mart 2019 10:50)

    # Link komentara

  14. Au al su skrti ovi zapisnicari iz Oklahome.
    Bome nisu mu dosta asistencija priznali, ali nebitno.
    Mislim da rastereceni ulaze u borbu za prvo mesto.
    Barton im je najslabija tacka, kako lik izadje krene njihova najbolja igra.
    Kosarkaska tika taka haaa
    (Dragan-Borca, 30. mart 2019 10:45)

    # Link komentara

  15. U nedelju dočekuju Vašington i tu ne bi trebali da imaju problema.Posle toga težak raspored u zadnjih 6 utakmica,3 jaka gostovanja GSW,Portland i Juta i nimalo lake 3 kod kuće San Antonio,Portland i Minesota.Realno je da Hjuston dobije svih 6 do kraja onda će Denveru biti potrebne 4 pobede u zadnjih 6 utakmica da bi zadržali poziciju što će biti veoma teško.Portland takođe ima lak raspored do kraja.
    (Điu,Liu i Sadriu, 30. mart 2019 09:29)

    To sam ja napisao juče i dobio 50+ i 100-, evo i ovaj komentar je takvom putu. Kapiram da se navija za Denver, ali uključite ljudi malo mozak. Napisao sam da će i verovatno Denver ići na Jutu. Živi bili pa videli.

    Inače nije loše sinoć igrao Denver, išao ih je šut, ništa spektakularno, ali za razliku od prethodnih, ovo je sasvim ok. Čak je i Krejg pogodio par trojki, a igrao je i jaku odbranu na Džordžu. Kad im je ovakav solidan šut mogu da se nose sa Jutom npr. Mislim da je Denver jedna od tih ekipa koja može debelo da podbaci ali i da baš iznenadi. Kao i glava Bartona npr.
     (Aca, 30. mart 2019 10:30)

    # Link komentara

  16. U nedelju dočekuju Vašington i tu ne bi trebali da imaju problema.Posle toga težak raspored u zadnjih 6 utakmica,3 jaka gostovanja GSW,Portland i Juta i nimalo lake 3 kod kuće San Antonio,Portland i Minesota.Realno je da Hjuston dobije svih 6 do kraja onda će Denveru biti potrebne 4 pobede u zadnjih 6 utakmica da bi zadržali poziciju što će biti veoma teško.Portland takođe ima lak raspored do kraja.
     (Điu,Liu i Sadriu, 30. mart 2019 09:29)

    # Link komentara

  17. Strašna pobeda!
    Posle poraza od Jure i Hjustona bio sam ubeđen da će Olkahoma da ih "otrese".
    Svaka čast momci, bravo Jokaro!!!
    Vidimo se u Kini ;-)
    (Bojan UE, 30. mart 2019 09:27)

    # Link komentara

  18. Denver cetiri puta u PO seriji, mogu da dobiju samo HOU i GSW, s tim sto uz malo (HOU) ili mnogo (GSW) srece, mogu i do prstena, mada sve ukazuje da ovo nije ta sezona.
    (Pseudoharms, 30. mart 2019 09:26)

    # Link komentara

  19. Au, pa sta rade sudije u NBA, ovo je ludnica... Inace pricam za utakmicu GSW - Min.
    Gledam i ne verujem sta se sudi, i oni se posle tih odluka tako ponasaju kao da su najtacniju na svetu odluku doneli, i naravno, samo cekaju da dosude tehnicku ko se iole malo usprotivi.
    Zaista je nemoguce ostati imun...
    (DJ, 30. mart 2019 09:24)

    # Link komentara

  20. Za ovaj roling, i zapravo skoro svaki roling u Evropi se sviraju koraci. Glupost, makar po mom mišljenju.
     (Resto, 30. mart 2019 09:23)

    # Link komentara

  21. Oklahoma im leži. Sad ako izgube od Voriorsa, ako su pametni, mogu da 'nameste' Portland da oni budu treći, pošto imaju dve utakmice sa Blejzersima. Ako kojim slučajem dobiju Voriorse, onda neka ne spuštaju gas i probaju da sačuvaju prvu poziciju. Biće zanimljiv rasplet svakako.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DukiNS, 30. mart 2019 08:55)

    Po tome se vidi da nemas pojma o cemu pises.
    (Jon Bon Jovi, 30. mart 2019 09:17)

    # Link komentara

  22. Endru Vigins najbolji igrac na svetu na poziciji krila
     (Jagodic.Kistanje., 30. mart 2019 09:08)

    # Link komentara

  23. Činjenica da u ovom trenutku samo četiri ekipe u NBA (GSW, Den, Mil, Tor) imaju bolji skor od Portlanda je naprosto vrijedna divljenja. Kapa dole Stotsu, Lilardu i momcima.
    Fun fact: Ove sezone Blejzersi imaju skor 20:0 kada Set Kari postigne dvocifren broj poena na utakmici (kao i u Atlanti sinoć). Pozz
     (Vlado, 30. mart 2019 09:06)

    # Link komentara

  24. Denver i Jokić??? Ne razmišljajmo o tome!!!
    (arbitraža, 30. mart 2019 08:55)

    Vidim...
     (saki, 30. mart 2019 09:03)

    # Link komentara

  25. Oklahoma postala redovan mušterija, kao što su oni mušterije Hjustonu. A izgleda da imaju baš Oklahomu u prvom kolu.
     (Aki, 30. mart 2019 09:02)

    # Link komentara

  26. Sledi im prvi izlet u plej-of, gde imaju puno ambicija. Svaka čast Bjelici i Bogdanovicu, ali njima je sezona gotova i mogu već da počnu da planiraju leto. Molim Vas da odložite pljuvanje za posle plej-ofa. Inače, tako smo svi i pljuvali Stojakovića i Divca, a realno su više godina preskakali nego što su igrali. A opet, sad ih se samo sećamo po uspesima.
     (!?, 30. mart 2019 08:57)

    # Link komentara

  27. Oklahoma im leži. Sad ako izgube od Voriorsa, ako su pametni, mogu da 'nameste' Portland da oni budu treći, pošto imaju dve utakmice sa Blejzersima. Ako kojim slučajem dobiju Voriorse, onda neka ne spuštaju gas i probaju da sačuvaju prvu poziciju. Biće zanimljiv rasplet svakako.
     (DukiNS, 30. mart 2019 08:55)

    # Link komentara

  28. Denver i Jokić??? Ne razmišljajmo o tome!!!
    (arbitraža, 30. mart 2019 08:55)

    # Link komentara

  29. Zamolio bih sve eksperte ovoga sveta da sacekaju sa komentarisanjem oko toga za sta je Denver ili bilo ko sposoban, igrali su back to back pa su i dalje pobedili, rotacija ce da se smanji, moguce povrede..ima mali milion faktora i sve cemo to da vidimo tek u playoff-u
     (invizibl, 30. mart 2019 08:53)

    # Link komentara

  30. Obrnuo Adamsa ko na ringispilu. Inače šut ih je išao, Marej nije glupirao i delio asistencije.. i logično pobeda. Sasvim drugaciji pristup od onog sa Hjustonom. A ako je neko gledao GSW Minesota, može li da objasnio kako je GSW u drugom poluvremenu prosuo utakmicu ?
    (JPR24, 30. mart 2019 08:53)

    # Link komentara

  31. a roling, bravo Joker :-)
     (lala, 30. mart 2019 08:51)

    # Link komentara

  32. Na posletku možemo angazovati JEDNOG coveka on će sve to resiti u vezi Jokica ahhahahahahaha
    (Jon Bon Jovi, 30. mart 2019 08:50)

    # Link komentara

  33. Jaooo ljudi kakva završnica meča između Minesote i Golden Stejta,ludilo,sudije u NBA su gore od sudija u Premijer ligu inače. :D
     (Ivan, 30. mart 2019 08:49)

    # Link komentara

  34. Krene u dribling vodeći loptu levom rukom, izrola Adamsa i položi desnom. Nestvarna koordinacija za jednog centra.
     (Sibirac, 30. mart 2019 08:49)

    # Link komentara