1. A da izvinjavam se
    ragbi ekipa Partizana je igrala protiv baletske trupe zvezdice
    (Milutin Velickovic, 25. mart 2019 12:55)

    # Link komentara

  2. Partizan 25 sl.bacanja
    zvezda 41 sl. bacanje
    Parizan 3 nesportska faula
    zvezda 0 nesportskih faulova
    ćoki bi plakao tri dana da je obrnuta situacija
    (Milutin Velickovic, 25. mart 2019 10:38)

    I ko nije gledao utakmicu kada vidi ovu statistiku može da zaključi ko je tukao, a ko dobio batine.

    Logika 3 nesportska faula, a Zvezdi nijedan je jednaka situaciji na fudbalskoj utakmici gde protiv jedne ekipe čiji su igrači (izuzimajući golmana) 3 puta igrali rukom u kaznenom prostoru budu dosuđena 3 penala, pa navijači istih zaključe da je to krađa jer u korist njihovog tima nije suđen nijedan penal.
    (Statističar, 25. mart 2019 11:41)

    # Link komentara

  3. Neće baš biri da je bilo 0 neposrtskih faulova Zvezdi. A to što vi imate više je zato što ne znate da igrate pa bijete. A koliko ste tukli i koliko jr trebalo da vam se svira faulova, dobro ste prošli, zahvalite Javoru i Beloševiću. I zhavlaite im što su u prvom poluvremenu nakrkali Odžu 3 lične greške (kod vas je 3 lične imao Pejdž) pa ije imao ko da nam skače, svaki napad ste ponavljali po tri puta. A od te tri Odžove lične koliko ih je realno bilo?
    (Sir Oliver, 25. mart 2019 11:18)

    # Link komentara

  4. Partizan 25 sl.bacanja
    zvezda 41 sl. bacanje
    Parizan 3 nesportska faula
    zvezda 0 nesportskih faulova
    ćoki bi plakao tri dana da je obrnuta situacija
    (Milutin Velickovic, 25. mart 2019 10:38)

    # Link komentara

  5. Dosta reci, nek zakmeci
    (A sad malo ja, 25. mart 2019 08:15)

    # Link komentara

  6. Nek neko objasni sta je ovde bio kontakt za namernu licnu gresku!!!Sta bi bilo da je sudija svirao ovakvu namernu zvezdinom igracu.Covic bi danas drzao konferenciju i odustao od igranja iz protesta.Cekao je bilo kakav kontakt da svira namernu to bi svirao po naredjenju i bez kontakta vidi polozaj sudije koji sav srecan dize pesnicu a cela hala se cudi.
    (Alcatraz, 24. mart 2019 21:27)

    # Link komentara

  7. Komentari po običaju navijački i kao takvi uglavnom glupi i veze nemaju sa košarkom. Gagić katastrofa i vrlo glup. Lendejl prosječan. Ono što u vijestima nema je izuzetna igra Marinkovića. Takav on treba srpskoj košarci. Ja bih naznačio kao glavnog krivca za poraz Renfroa. U trenucima kada se odlučuje, kada Marinković ne zna za promašaj (puca trojke preko blokova) on sebično sam rješava napade. OK pogodio je ali u zadnjem napadu sam Vanja na trojci. Ta lopta je morala da ide njemu i možda produžetaka ne bi ni bilo. Kako je do tada gađao, velika vjerovatnoća je da bi on to pogodio. I još nešto, muka mi je od ovih stranaca. OK Zvezda ima novca i ima 5-6 izuzetnih stranaca za kakve Partizan nije imao para nikada. Ali me je oduševilo da su utakmicu lomili domaći igrači. Marinković je maestralno odigrao a na drugoj strani Čović je bio mnogo bolji od stranaca a i Dobrić i Davidovac su lomili rezultat. Na žalost, od ovih otpadaka iz NBA lige naši mladi ne mogu da igraju. To će nas koštati. Partizan kada je osvajao titule i igrao Ligu šampiona, uglavnom su kostur činili domaći igrači sa znatnim uticajem na igru. Ovo sada je pogubno za Srpsku košarku. I na kraju Partizan je propustio da dobije ovu utakmicu (sudije nisu bile baš na nivou, 3 namjerne Partizanu - mogla je možda 1 da se sudi, a u tome je posebno prednjačio Javor s kojim je Partizan u prošlosti imao dosta problema). Sada mislim da je Zvezda u velikoj prednosti i mislim da se treća utakmica neće igrati.
    (nbc, 24. mart 2019 17:02)

    # Link komentara

  8. Просто то није истина... ипак свако има право на своје мишљење... Не чини доброг човека то што је посвећен породици и што је домаћин. Сви смо ми посвећени својим породицма и домаћини...Шта ја знам, не бих да вам кварим слику... али добар није...
    (Duck Dodgers, 24.

    Значи овако:Није добар и поред тога што је из домаћинске куће, што је посвећен породици, што је умерен и у понашању и у изјавама, што је пожртвован, што је примеран спортиста, син, отац, муж, саиграч....
    Зар мислиш да било који клуб трпи лошег човека у својим редовима толике године и додели му капитенску траку?
    Нисмо исти нити су нам вредности заједничке,али бити толико злобан је заиста превише!
     (Црвена звезда 1913, 24. mart 2019 16:38)

    # Link komentara

  9. Inače utakmicu nije rešio Gagić nego loša odbrana Nikole Jankovaća koji je nogama ispao i pre Davidovčeve finte nakon čega je Lendejl napravio 5.ličnu. Posle toga je Zagorac na individualni kvalitet (da ne kažem slučajno i na silu) dao 5 poena, ali se od izlaska Lendejla igra Partizana raspala u oba pravca. Gagić je samo jagodica na torti i nije isključivi krivac. Partizan zavisi od Lendejla daleko više nego što običan gledalac može i da zamisli i čudi me da Zvezda to ne eksploatiše.
    (Jim Beam, 23. mart 2019 23:31)

    Bravo majstore. Jedini si razumeo ključni detalj. Iščitah sve komentare na svim vestima ne bih li pronašao nekog ko je video taj momenat kao i ja. Dok Su Renfro i Lendajl u igri, sve je moguće protiv bilo koga.
    (trinki, 24. mart 2019 16:02)

    # Link komentara

  10. Slobodan@
    Просто то није истина... ипак свако има право на своје мишљење... Не чини доброг човека то што је посвећен породици и што је домаћин. Сви смо ми посвећени својим породицма и домаћини...Шта ја знам, не бих да вам кварим слику... али добар није...
     (Duck Dodgers, 24. mart 2019 15:43)

    # Link komentara

  11. ЦЗв1953@ 
    Не бих овде писао чега је он симбол... нити желим... углавном Вања је за њега човек, у сваком смислу те речи, на терену и ван њега. Питајте у родном месту какав је Лазић човек, ја не би даље о томе. А то да је Лазић животиња а не човек си написао ти...
    (Duck Dodgers, 24.

    Да, Лазић је ЛАВ, Лазић је борац, Лазић је капитен, Лазић је наше срце и душа, наш понос....
    Не буса се, не клима главом према противничким навијачима са израженом жељом за проволацијом, не удара онако мучки испод појаса..
    Тих, миран, ненаметљив, породичан човек, истог, достојанственог, понашања и у победи и у поразу! А то, шта неки љубоморни земљак или комшија(сигурно гробар) има да каже о Лази је беспредметно коментарисати!
     (Црвена звезда 1913, 24. mart 2019 15:32)

    # Link komentara

  12. Шта да кажемо ми за Лазића онда, какав је то човек... добар није сигурно... нажалост.
    (Duck Dodgers, 24. mart 2019 14:16)

    Branka poznajem licno, veliki covek, domacin iz domacinske porodice !!!
    Branko je veliki sportista posvecen klubu a najvise svojoj porodici ... covek koji na terenu ostavlja srce ... vitez za razliku od one vase devojcice !!!
    (Slobodan, 24. mart 2019 15:30)

    # Link komentara

  13. Zbog Gagica Partizan nije igrao Evroligu u cuvenoj utakmici sa Cibonom.Vratite poslednjih 5 minuta te utakmice i sve ce bam biti jasno.
    (Bojan, 24. mart 2019 15:09)

    # Link komentara

  14. ЦЗв1953@
    Не бих овде писао чега је он симбол... нити желим... углавном Вања је за њега човек, у сваком смислу те речи, на терену и ван њега. Питајте у родном месту какав је Лазић човек, ја не би даље о томе. А то да је Лазић животиња а не човек си написао ти...
     (Duck Dodgers, 24. mart 2019 15:02)

    # Link komentara

  15. A ta nesportska nije ni trebalo da bude dosudjena.
     (Bodibond, 24. mart 2019 14:53)

    # Link komentara

  16. Шта да кажемо ми за Лазића онда, какав је то човек... добар није сигурно... нажалост.
    (Duck Dodgers, 24. mart 2019 14:16)

    За вас није добар, наравно...
    За вас је симбол вишегодишње доминације Звезде, а није ни за нас неки човек, за нас је, некако, више ЛАВ!
     (Црвена звезда 1913, 24. mart 2019 14:50)

    # Link komentara

  17. Ljudi bre Gagara navija za Zvezdu, eto objasnjenja. Nije neuobicajeno ?
     (gr1, 24. mart 2019 14:47)

    # Link komentara

  18. Slobodan@
    Дечко је одличан лик, јер сам га упознао, то што вам смета што се бодри то је ваш проблем, само цепај Вања, искрено већ сам писао мислим да је он објективно гледано најбољи појединљц био утљмице. Немам обичај да будем дрвени адвокат, али на врх главе су ми се попели свезнајући Гробари који га пљују, вама из ЦЗв ако смета ок, али рећи да је бзвз лик просто није тачно. Шта да кажемо ми за Лазића онда, какав је то човек... добар није сигурно... нажалост.
     (Duck Dodgers, 24. mart 2019 14:16)

    # Link komentara

  19. @ Gile

    Klinci izadju da vežbaju šut u vreme derbija, gledaju ABA2 ...!?
    Sve znaju - znaju i ko " mora " da pobedi u derbiju !
    Vidim ( da se kao porodični navijači Topalovića ) ozbiljno spremate za tu ABA2 ligu ili što bi rekli Djetići :
    " Vježbajte , vježbajte djeco - valjaće Vam " !
    (Igrajte loto i sportsku kad' sve znate !, 24. mart 2019 14:10)

    # Link komentara

  20. Гагићу директно си решио меч... пре тога зезнуо Загорца... па гомила глупости у ЕК... меч против ФМП... промашаји зицера, и намерне личне целе сезоне. Са друге стране Тринкијери је направио тим, прави тим.. у којем увек неко искочи, и који не може да функционише ако му сви нису подређени (читај Гагић). Вања најбољи играч меча убедљиво, нон стоп га чувају он даје без проблема, на почетку проблематична одбрана, радује Загорац. Морам да споменем и Филипа Човића, свака му част, он их је вратио у живот(наравно и лоша одбрана Пејџа на њему). Како су наши затварали њихове главне опције са клупе су морали ови њихови да дају те отворене шутеве. Опет кораци код тројке Добрића на крају треће нису свирани, као и у претпрошлом Берона... то мора да се свира... остале све одлуке мање више на месту. Можда она намерна Ренфроа није била... и онај фаул Човића над Николићем... Поносан сам на момке и једва чекам суботу. Вања и Загорац коначно на правом нивоу, браво. Одбрана благи очај у трећој и четвртој поготово Пејџа и Ренфроа. Једина замерка Тринкијерију давање превише минута Пејџу, али изгледа да Николић и Јарамаз нису скроз опорављени. Видимо се у Пиониру, све је отворено, биће борба љута.
     (Duck Dodgers, 24. mart 2019 14:09)

    # Link komentara

  21. Људи, овде контакт је толико мекан и смешан и додатно инициран кретњом Цирбеса да се никако не треба окарактерисати као фаул, а НЕ ТЕК КАО НАМЕРАН!
    Хајде људи, Берон се окешао о руку Лендејла као дете о грану а та одлука је поништена па опет дрвље и камење по судијама.
    Ово је очигледно навлачење толико одурно и перфидно да је маг надмашио себе самог оним силним саопштењима упркос свим доказима који говоре у супротно.
    Лаку ноћ и довиђења, цз добија другу ако се нешто не промени у суђењу.
    (Никола, 24. mart 2019 14:00)

    # Link komentara

  22. (Setam dakle misaono sam bice, 24. mart 2019 11:27) Aha, znaci nije pretukao Andjusa i Ljucu posto nije bilo nikog da drzi vrata?! Kao i uvek objektivni sledbenici lika i dela legende. Vidim i namerno si izostavio prebijanje Dzajica, valjda se trudis da zaboravis ili sta vec...
    (stoler, 24. mart 2019 13:37)

    # Link komentara

  23. Dosta dobrih stvari navedeno... ali neverovatno da niko na ovom portalu, od sinoc jos, nije posvetio vest Vanji Marinkovicu.Decko, zadojen nekom mrznjom, nekom, posle zakucavanja se okrece na protivnickim navijacima, vristi i ko zna sta sve pokazuje...Posle toga, u dva ili tri navrata tokom pauze u igri, dok je trajala njihova serija, okrece se ponovo ka tribinama i klima glavom, kezi se i pokazuje tako neke izlive...Dakle u 3-4 navrata, namerno provocira sa terena, dok je u igri, gde su ga cak neki njegovi sa klupe smirivali... i da niko ne napise dve reci o takvom ponasanju, kao da niko nije video?!
    (GM, 24. mart 2019 13:10)

    Decko je bezveze lik ... u nemogucnosti da skrene paznju na sebe dobrim igrama pravi gluposti ...
    (Slobodan, 24. mart 2019 13:34)

    # Link komentara

  24. Dosta dobrih stvari navedeno... ali neverovatno da niko na ovom portalu, od sinoc jos, nije posvetio vest Vanji Marinkovicu.

    Decko, zadojen nekom mrznjom, nekom, posle zakucavanja se okrece na protivnickim navijacima, vristi i ko zna sta sve pokazuje...

    Posle toga, u dva ili tri navrata tokom pauze u igri, dok je trajala njihova serija, okrece se ponovo ka tribinama i klima glavom, kezi se i pokazuje tako neke izlive...

    Dakle u 3-4 navrata, namerno provocira sa terena, dok je u igri, gde su ga cak neki njegovi sa klupe smirivali... i da niko ne napise dve reci o takvom ponasanju, kao da niko nije video?!
    (GM, 24. mart 2019 13:10)

    # Link komentara

  25. Meseci kukanja i saopštenja donose rezultate.
    (DusanUS, 24. mart 2019 12:36)

    # Link komentara

  26. Smatram da Partizan treba da traži izuzeće ovog sudije po zadatku koji ga je uništio sinoć svojim tendencioznim navlačenjem za protivnika i time direktno odlučio pobednika.
    (resistance, 24. mart 2019 10:22)

    Može. Međutim, ako me sećanje ne vara, prošle godine kada su sudije masno navlačile za Futuru, nešto ste ih branili kao da su vam najrođeniji. Klasična partizanska objektivnost i poštenje na delu.

    Najbolje da se suđenju svim srpskim timovima izuzmu Javor, Beloševič, Radović, i eventualo još neko, koga sam zaboravio. U celoj ABA-ligi jedino Pukl valja kao sudija. Platiti Đordiju da nam za PO pozajmi sudije iz Eurolige (izuzev duplog Pereza). Verovatno bi bilo manje spornih situacija. Ali nešto sam ubeđen da vama takva solucija nešto i ne odgovara a tek ne Futuristima.
    (Putnik, 24. mart 2019 12:19)

    # Link komentara

  27. Podrska Gagicu, ovo nije bio faul. Idemo dalje, još dve utakmice, obe dobijamo!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Das, 24. mart 2019 08:36)

    Zato ga je Trinkijeri pozvao pored aut linije i pitao,zasto ti je to trebalo.Koliko su neobjektivni ovi grobari,prava sekta.Lepo se vidi sta je Gagic iz nemoci uradio i da je to namerno uradio a isto se vidi i kada Renfro s ledja udara po ruci zvezdinog igraca,za namernu licnu.Budite jednom realni i objektivni u zivotu,iako ste grobari.
    (Zapazanje, 24. mart 2019 12:16)

    # Link komentara

  28. Sad nije problem kad se svira neaportska u poslednjim napadima.
    Ono u kupu je takodje bila neaportska.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MD, 24. mart 2019 10:44)

    Ovo je bilo na vise od minut do kraja i imali su jos po nekoliko napada i jedni i drugi a u kupu je bilo dve-tri sekunde do kraja kada je sviran nepostojeci faul a pogotovo ono na manje od sekunde nakon ubacivanja iz auta,sto je svako normalan i rekao,poput Krstica.
    (Toliko, 24. mart 2019 12:06)

    # Link komentara

  29. Sportski pozdrav ponovo.Na prethodnom tekstu sam opisao igru Zvezde onako kako sam je ja video i smatram da Tomic iz ove utakmice ima i te kako sta da nauci zato sto i treneri uce citav zivot narocito na sopstvenim greskama da se malo osvrnemo na igru Partizana.Trinkieri je ozbiljan trener i odlicno je skautirao Tomica ono sto je Partizan lose radio bilo je malo losije preuzimanje.Nemojte da zaboravite da su i Covic i Davidovac i Beron pogodili trojke preko ruke u tom delu partizan je igrao odlicnu odbranu ono sto krasi svakog igraca Partizana to je Duletova skola koju su usvojili.Svaki njihov igrac se nakon probijanja zaustavlja u mestu prisiljavajuci Zvezdine igrace da igraju odbranu rukama zato sto im se u tom momentu nadju iza ledja i u nemogucnosti da ga isprate nogama naprave faul tako je Beron tri faula napravio i dva puta Covic ja ne mogu da verujem da to niko iz Zvezdinog staba nije video i da odbranu prilagode protivniku prvi veliki kiks Partizana bio je povlacenje Berona za ruku na cistom polaganju drugo u momentu kad je izasao Lendej uvukla se neka nesigurnost u igrace Partizana kao da niko nije zeleo da preuzme odgovornost Zvezda je u ovom mecu imala mnogo srece ali i to je valjda deo igre.Ja znam da je to derbi i evo jos jednom bih Vas zamolio i jedne i druge da prestanete sa vredjanjem igraca uprave i trenera zbog samih igraca koji nisu to zasluzili neko mora da pocne prvi da stisava strasti.Ukoliko zelis da te protivnik postuje moras i ti to da uradis.
    (Bogdan, 24. mart 2019 12:03)

    # Link komentara

  30. Grobari, a smeta vam kad Belosevic sudi posteno? Sa vama uvek, ali uvek, neka komedija.
     (nista o nicemu, 24. mart 2019 11:51)

    # Link komentara

  31. Sad nije problem kad se svira neaportska u poslednjim napadima. 
    Ono u kupu je takodje bila neaportska.
    (MD, 24. mart 2019 10:44)
    U kupu je sporan nesviran očigledan faul Renfroa u napadu iz koje postize trojku, a potom sviranje istina faula u poslednjoj sekundi. A da, vi svi imate amneziju... Sory.
     (Boriša, 24. mart 2019 11:36)

    # Link komentara

  32. Samo jedno pitanje za Cigane... ok nesportska Gagica na kraju... da li je bila nesportska nad Jaramazom na 8 razlike za Partizan? Koja nije svirana naravno i odmah sledeci napad svirana nesportska u korist Crvene zvezde!?... koliko god ga ne volim ovu utakmicu za vas niko nije dobio sem sudija... a ako cemo o igracima i ako ga ne volim utakmicu je dobio celavi Covic.. toliko od mene.. p.s. Toliko ste losi da i sami ne verujete u ovo sto serete po komentarima!!!!! Ziveo Partizan i Majka SRBIJA!
    (NbyG, 24. mart 2019 11:33)

    # Link komentara

  33. ZNAJTE ZA KOMPLEKSE EKIPE SA 4 MESTA UVEK IDE DISLAJK!!! NE PODRŽAVAM KOMPLEKSE ISTIH NISU MERODEVNI TO JE JEDNOM REKAO I TEGELTIJA ;)
     (milan, 24. mart 2019 11:29)

    # Link komentara

  34. @Stoler... mozda je Covic tukao Ljucu i Andjusa ali sigurno nije tukao pistoljem u glavu u svlacionici dok je Dule drzao vrata da sudije ne pobegnu.
     (Setam dakle misaono sam bice, 24. mart 2019 11:27)

    # Link komentara

  35. @resistance

    Hahahaha. Da vas nema trebalo bi vas izmisliti. Niko ne osmilja jace teorije zavere nego vi. Sad odjednom sudije nas guraju. Pa reci koja od tehnickih nije bila opravdane? Sve do jedne ciste ko suza. Igrali ste grubo, svesno. Ko vam je kriv sto Beron ide na cist ulaz a Gagic ga hvata namerno za ruku? Sve tehnicke ciste, sami ste krivi.
     (Ljubisa livac, 24. mart 2019 11:06)

    # Link komentara

  36. Sve je ovde jasno. Posle finala kupa nedelju dana se stavljaju snimci i analizira da li je bila namerna i zašto je nije trebalo svirati, a sada NIJEDNA JEDINA rečenica o suđenju, tri 'nesportske' i 'edukovanju' Zirbesa (sramota). Moja deca koja treniraju košarku već duže vremena gledaju samo KLS, ABA2, NCAA i NBA. Moj sin sinoć pred utakmicu izađe na teren da vežba šut. Kaže - što da se nerviram kad znam ko mora da pobedi.
    (Gile, 24. mart 2019 11:05)

    # Link komentara

  37. Sve je ovde jasno. Posle finala kupa nedelju dana se stavljaju snimci i analizira da li je bila namerna i zašto je nije trebalo svirati, a sada NIJEDNA JEDINA rečenica o suđenju, tri 'nesportske' i 'edukovanju' Zirbesa (sramota). Moja deca koja treniraju košarku već duže vremena gledaju samo KLS, ABA2, NCAA i NBA. Moj sin sinoć pred utakmicu izađe na teren da vežba šut. Kaže - što da se nerviram kad znam ko mora da pobedi.
    (Gile, 24. mart 2019 11:05)

    # Link komentara

  38. Prosao ga je bez problema, a Gagic pokusava da ga zaustavi. Sta vam tu nije jasno
    (Smesni ste, 24. mart 2019 10:47)

    # Link komentara

  39. Sad nije problem kad se svira neaportska u poslednjim napadima.
    Ono u kupu je takodje bila neaportska.
     (MD, 24. mart 2019 10:44)

    # Link komentara

  40. Od ovih kvazi navijača više normalni ljudi i navijači ne mogu da prate kšk.
    Ja kao navijač KKP,ali pre svega zaljubljenik u kšk. ukratko za sve neupućene: KKP je sa jednom više nego prosečnom igrom uspeo da odigra egal i uđe u prod.
    Odbrana ispod proseka u napadu malo bolje ali čisti prosek..
    KKCZ 3 nesportske,tolika slobodna bacanja,zatim 2+1 nekoliko puta,trojke Beron,Davidovac,Čović,...
    i ostalo..
    nedosuđena nijedna namerna KKCZ-2 minimum bile.. neću na sudije ali se video uticaj pritiska sa strane Čovića.. pogledajte kako Ilić koristi svaku priliku da opsuje i prigovori sudijama.. čitavu utakmicu.. i pored svega 45 min na jednu loptu ..i da nije bilo ko zna koje po redu gluposti Gagića pitanje sta bi bilo... prema tome gospodo poklonici KKCZ ČESTITAM VAM NA POBEDI... ali realno nemate preteranog razloga za radovanje..
    sa takvom ekipom i budzetom,podrškom sa svih strana,računajući i medije ovo je tek za provlačenje... u finalu ako prođete,sa ovom igro nema sta da trazite... trener Vam je slab ,losiji od Alimpija...
    Igracima i SŠ KKP čestitam na korektnom ponašanju i zalaganju a SŠ posebno ... Gagića bi realno morao da tretira psiholog..ozbiljno...
    Velika molba za komentatore na O2.. poslušajte sami Vaš komentar..
    Moralo bi to da bude mnogo korektnije... Pozdrav svim istinskim ljubiteljima,najlepse igre sa loptom!!!
     (Miodrag, 24. mart 2019 10:44)

    # Link komentara

  41. I busanje Sanje Marinkovic po uzoru na Novicu koju samo to i zna.
     (Ljubisa livac, 24. mart 2019 10:44)

    # Link komentara

  42. Zvezda je privilegovana i ima tim koji je dosta skuplji i po imenima igrača neuporedivio bolji tim od Partizana ali, eto jedva pobediše.
     (Srb, 24. mart 2019 10:39)

    # Link komentara

  43. ŽIVEO PARTIZAN
    i
    MAJKA SRBIJA!!!
     (Srb, 24. mart 2019 10:35)

    # Link komentara

  44. Gagic je delija.
     (grobarchina, 24. mart 2019 10:23)

    # Link komentara

  45. Ponovo demagogija i spinovanje: niti je Beron a niti Gagić, već sudija po zadatku ili dodvoravanju ili šta već, direktno svojim odlukama rešio pobednika. To je činjenica, a sve ostalo što se piše je zapravo samo maskiranje i prikrivanje istine. Neujednačen kriterijum sviranja namernih ličnih, Rivers za očigledniji flagrantni faul i nakon gledanja snimka ne dobija namernu. Ovo zadnje svirano Gagiću je prosečan faul koji se često u NBA i ne svira kao običan faul, ali sudija Belošević momentalno svira namernu, u jedinici vremena. To znači samo jedno: tendencija! Smatram da Partizan treba da traži izuzeće ovog sudije po zadatku koji ga je uništio sinoć svojim tendencioznim navlačenjem za protivnika i time direktno odlučio pobednika.
    (resistance, 24. mart 2019 10:22)

    # Link komentara

  46. Ovo se ne svira u zadnjem minutu!
     (Snake, 24. mart 2019 10:11)

    # Link komentara

  47. Оно што је карактеристика овогодишњих дуела Партизана и Фабрике је егал. Јасно је да фаворита нема и да ће одлучивати мали детаљи. Такође је већ уобичајена пракса да Легенда врши притисак када изгуби, а када побеђује онда не пише саопштења, не тражи експертизе и не нуди табеле у Ехцелу. А Дулета нема већ 5 година...
     (Фуенлабрада, 24. mart 2019 09:57)

    # Link komentara

  48. A gde je ovde nesportska. Moram kod ocnog! 
    (baja, 23. mart 2019 22:17) Obavezno kod ocnog.. a kada popravis vid, uzmi malo pa procitaj osnove kosarkaske igre.
     (XxX, 24. mart 2019 09:53)

    # Link komentara

  49. (petearczv, 23. mart 2019 23:45) Rece sledbenik legende koji je tukao Ljucu, Andjusa i istinsku zvezdinu legendu Dragana Dzajica. Da ne idem u politiku, tu bi tek bilo sta da se kaze o liku i delu doticnog. Razlika je u tome sto su nasi funkcioneri bili kaznjeni za to, sto je gepekovanje izmisljeno od strane nemocnih nevezusa od igraca ondasnje zvezde sto su i sami priznali i gle cuda nisu kaznjeni. Kao ni gospodin legenda.
    (stoler, 24. mart 2019 09:53)

    # Link komentara

  50. Pustite reprizu faula i usporite sninak na 0.25 da vidite za sta je svirana nesportaka Gagicu. Molim iskrene navijace Zvezde da urade to i da kazu da li je ispravno dosudjena...
    (Citizen, 23. mart 2019 23:50)

    Pustio sam i nesportska je ispravno dosudjena !!!
    Partizan vec godinama ne igra Evroligu a pravila se menjaju, da je ovo bilo u vremenu dok ste bili Igokea verovatno bi sudija svirao faul u napadu ovako ...
    Ne pratite kosarku i nove trendove vec duugo !!!
    (Slobodan, 24. mart 2019 09:49)

    # Link komentara

  51. Јасно држање руком, нема дилеме. Неспортска.
     (Да, 24. mart 2019 09:46)

    # Link komentara

  52. Cirbes laktom udara igraca Partizana a sudija mu pokazuje da to ne radi.. ne svira mu nesportsku vec ga edukuje. Igrac Zvezde udara po rukama Jaramaza, sudije gledaju snimak i ne dosudjuju namernu licnu. Renfro pravi faul nad igracem Zvezde, sudije gledaju snimak i za 3x slabiji kontakt sviraju Renfrou namernu licnu. Gagic pravi obican faul, sto se moze videti na usporenom snimku, a Belosevic iste sekunde, bez gledanja snimka, dosudjuje nesportsku.
    Evo, ako ovako hocete u EL, ja vam isto tako sudjenje zelim, najiskrenije.
    (MOE32, 24. mart 2019 09:39)

    # Link komentara

  53. Pljacka ,ovo nije bio ni faul a kamoli nameran ,sve je ti u reziji lopova covica .Sramota
    (Laki, 24. mart 2019 09:39)

    # Link komentara

  54. Ma od sledece godine se pali masina sigurno.... Iz godine u godinu citam kako malene komsije prijete 'vidjecete ove godine' i opet ih vratimo na fabricka ili ti na komsija mali mod. Ove sezone im je cak vlast poklonila 3 miliona al dzaba izgleda....
     (avikakoTe, 24. mart 2019 08:54)

    # Link komentara

  55. Pustite reprizu faula i usporite sninak na 0.25 da vidite za sta je svirana nesportaka Gagicu. Molim iskrene navijace Zvezde da urade to i da kazu da li je ispravno dosudjena...
    (Citizen, 23. mart 2019 23:50)
    Au "Citizen", pa ti navijaš za partizan? Često ostavljaš komentare na političke teme od kojih imam mučnine narednih 3-4 dana. Sad još i saznanje da si grobar. Čoveče, kod tebe sve naopako...
    (Petar, 24. mart 2019 08:51)

    # Link komentara

  56. @Kosta

    Skoro da bi se složio sa tobom, ali po stoti put ću ponoviti. Ne poredite nikada sportske radnike(trenere, kondicione trenere, sportiste) sa likovima iz uprave ili navijačima. To nije isto. Da si rekao da očekuješ isto od Tomća, onda bi bilo ok. Ovako, čitamo komentare tipa, košarkaš im pokazao srednji prst, jer su ga vređali sa tribina. Pa on je sportista, a na tribinama je svega i svačega. Sportisti i treneri se ne smiju spuštati na nivo navijača ili civila iz uprave. Npr. vaš bivši general je bio najbolji primjer kako jedan sportski radnik ne treba da se ponaša... Znači, ne mislim na sportske rezultate, već na ponašanje...
    (Faruk Hadžibegić, 24. mart 2019 08:42)

    # Link komentara

  57. Podrska Gagicu, ovo nije bio faul. Idemo dalje, još dve utakmice, obe dobijamo!
     (Das, 24. mart 2019 08:36)

    # Link komentara

  58. (petearczv, 23. mart 2019 23:45)

    ti li si bot neki Čivketov?
     (Das, 24. mart 2019 08:35)

    # Link komentara

  59. Ovo nesportska ne može biti nikako, čak ni običan faul nije bio. Belosevic nas je osakatio
     (CkoMi, 24. mart 2019 08:33)

    # Link komentara

  60. @Ivane Odavno nisam procitao komentar sa toliko mrznje,misli o tome. Sve najbolje!
     (gojle, 24. mart 2019 08:30)

    # Link komentara

  61. Pustite reprizu faula i usporite sninak na 0.25 da vidite za sta je svirana nesportaka Gagicu. Molim iskrene navijace Zvezde da urade to i da kazu da li je ispravno dosudjena...
    (Citizen, 23. mart 2019 23:50)

    Ne razumem sta moze da bude sporno kod drzanja za ruku i povlacenja igraca koji ide na cist zicer.
    Za ljude koji znaju kosarku, sve je jasno i cisto. Za one koji nisu objektivni nije jer nisu objektivni.
     (sryugos, 24. mart 2019 08:21)

    # Link komentara

  62. Ovakvu nesportsku moze svirati samo navijac zvezde.. toliko. Zar je bilo malo sto je kos i dodatno bacanje?
    (Borisbl, 23. mart 2019 23:55)


    Zamisli svirao je i faul, do li je moguce??
     (Nikola, 24. mart 2019 08:17)

    # Link komentara

  63. Gagic da okaci sliku ministra opet i sve ok.
     (Ljubisa livac, 24. mart 2019 08:01)

    # Link komentara

  64. Hajde neka mi neko onako, bez Googla, kaze kad je posljednji put vidio nesportski faul uz postignut kos? Naravno, moze se svirati, ali se to zaista vrlo, vrlo rijetko desava. A pogovotovo u posljednjoj minuti produzetka. Nepisano pravilo je da faul nije dovoljnog intenziteta za nesportski ako je postignut kos. Uz to, Belosevic je u nekoliko navrata veceras bas navlacio za Zvezdu. Toliko, da su ova druga dvojica kompenzovali u nekim situacijama, pa je sudjenje ukupno jos bilo balansirano. Ali se stvarno ne sjecam da je ikad sviran nesportski faul uz postignut kos u posljednjem minutu produzetka
    (Kopernik, 24. mart 2019 07:47)

    # Link komentara

  65. Slazem se Gagic cista nesportska ali Renfro nikako pre toga Jankovic nikako jer su bile situacije iste kao u prvom poluvremenu kad nisu svirale Riversu iako su gledali snimak.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Blue Moon 1485, 23. mart 2019 22:57)

    Rivers je išao na loptu, jasno se vidi.
    (zašto lažeš, 24. mart 2019 07:43)

    # Link komentara

  66. Tri puta je Belosevic hteo da resi utakmicu nesportskom i na kraju uspeo. Svaka cast. Procitajte sta znaci nesportska licna pa onda diskutujte.
    (Saca, 23. mart 2019 22:57)

    Kada igrač krene da udari igrača koji ima loptu, a krene na sve osim na loptu, je nesportski faul. U prevodu u sva tri slučaja se nije išlo na loptu.
    (to je to, 24. mart 2019 07:41)

    # Link komentara

  67. Hvala Ostoji sto je sredio da Gagic igra ovu utakmicu, umesto davpauzira zbog onog sramnog jurenja Bursaca po terenu. Karma je to, umislili da su samo oni posteni
    (Ha ha, 24. mart 2019 07:00)

    # Link komentara

  68. Tri puta je Belosevic hteo da resi utakmicu nesportskom i na kraju uspeo. Svaka cast. Procitajte sta znaci nesportska licna pa onda diskutujte.
    (Saca, 23. mart 2019 22:57)

    Nesportska se svira:

    o Kada nije legitiman pokušaj da se direktno igra na loptu u okviru duha i cilja pravila.

    o Kada je preteran, težak kontakt igrača u nastojanju da osvoji loptu.

    o Kada je kontakt otpozadi ili bočno u pokušaju da se zaustavi brzi kontranapad, a ne postoji odbrambeni igrač između napadača i protivničkog koša.

    Sta ti nije jasno?
     (bo, 24. mart 2019 06:50)

    # Link komentara

  69. Zanimljivo je da niste obratili paznju uopste sa sledecom situacijon... Na utakmici nema delija... Novica se povredi i klinci od 15 godina mu vicu pko grobarska i nosite ga napolje ajd sto vicu klinci vicu i devojcice i devojke....
     (muamua, 24. mart 2019 06:21)

    # Link komentara

  70. Fantastična utakmica. To je pravi derbi. Čestitke Zvezdi na pobedi. To je ono što treba nama pravim navijačima. Neka pobedi bolji i nek se dostojno bori u finalu. Pozdrav od Grobara za sve prave navijače Zvezde.
     (Rade, 24. mart 2019 06:14)

    # Link komentara

  71. (only fools and horses, 23. mart 2019 23:38)
    Pa namerno su pravljene ovolike licne greske zato što niko od Zvezdinih igrača nije mogao da pogodi oba slobodna bacanja. Prosek u Evropi i ABA je na nivou šuta za 2 poena, oko 55%.
     (Komanci, 24. mart 2019 04:53)

    # Link komentara

  72. Pustite reprizu faula i usporite sninak na 0.25 da vidite za sta je svirana nesportaka Gagicu. Molim iskrene navijace Zvezde da urade to i da kazu da li je ispravno dosudjena...
    (Citizen, 23. mart 2019 23:50)

    Evo odgledao sam i ispravno je dosudjena nesportska !!!
    Problem je sto partizan vec godinama ne igra Evroligu a pravila se menjaju ... decki vi ste jos u 90-tim !!!
    Da je ovo bilo recimo 2008-me dok ste bili Igokea svirao bi se faul u napadu !!!
    (Slobodan, 24. mart 2019 04:33)

    # Link komentara

  73. Jel ima neko ko poznaje pravila ove igre da objasni zbog cega je ovo nesportska?
    (baja, 23. mart 2019 22:20)

    Idi sine prati beki karling, golf ili tako nesto...Nije kosarka za tebe. Nema ovde sta da se objasnjava niti je potrebno neko ogromno poznavanje pravila...Gagic pravi faul bez cilja da ide na loptu, dakle udara igraca namerno, jer nije ni blizu lopte, niti moze da ga izblokira, dakle nesportska greska.
     (Postar, 24. mart 2019 04:00)

    # Link komentara

  74. Чини ми се да је Гагић фин и пристојан момак, и не коментаришем вечерашњу ситуацију. Али гледајући неке наступе за репрезентацију, рекао бих да нема спортску интелигенцију коју захтева брз и динамичан спорт какав је кошарка.
    (Осим висине, ништа више, 23. mart 2019 22:38)

    Na osnovu cega si ti zakljucio da je Gagic fin i pristojan momak????
    Bas je u mnogobrojnim situacijama pokazao upravo suprotno, niti je pristojan niti je fin. Neko ko se hvata za genitalije slaveci kos, neko ko u napadu ludila 10 minuta trci po terenu da se potuce s protivnikom, neko ko izda klub koji navodno voli zbog para - ne moze biti ni fin ni pristojan!!!
     (Postar, 24. mart 2019 03:55)

    # Link komentara

  75. Pustite reprizu faula i usporite sninak na 0.25 da vidite za sta je svirana nesportaka Gagicu. Molim iskrene navijace Zvezde da urade to i da kazu da li je ispravno dosudjena...
    (Citizen, 23. mart 2019 23:50)

    Uradio sam kako si rekao, pogledao snimak 4 puta i evo kazem da je nesportska 100% ispravno dosudjena.
    Jos nesto??
     (Postar, 24. mart 2019 03:44)

    # Link komentara

  76. ne pratim domaci fudbal, kosarku, bilo sta, nisam ni ovaj derbi gledao, neverovatno mi je da to neko moze da gleda i nase raspale klubove, a jos neverovatnije da tripuje da su dobri.
    Covek bi pomislio da ce se zvezdasi smiriti kad su ih nakantali u ligi sampiona i pokazali im gde im mesto, kad oni imaju smelosti i dalje da tripuju da su dobri i cak pricaju da su dobro i prosli u ligi sampiona, ja stvarno ne znam sta se odvija u njihovim istripovanim glavama.
    (2CRAZY, 24. mart 2019 02:50)

    # Link komentara

  77. Gagic ma daj, haahahahaaa, pa za grobare bi bilo bolje da je kaznjen kako treba za onu imitaciju nandertalca protiv FMP. Svako nepostenje se vraca pre ili kasnije, u ovom slucaju karma je dosla brzinom svetlosti. I opet u tri prva komentara procitah da nije bila nesportska, pa vi grobari ste neverovatni stvarno. Mislim da na planeti ne postoji licemernija, kvarnija, nepostenija, nerealnija, cinicnija, gluplja, grupa ljudi privrzenih jednom klubu. Neverovatni ste stvarno. Stvoreni da mrze, tako bih vas najkrace opisao. Svako dobro svima
    Ja to sve mislim za vas pantere samo bih još dodao da nemate pojma o košarci u kupu vam je bilo nesvira se očigledan faul na 0,2 do kraja pa po vama tad mozeš protivniku i ruku da otkineš a diskutabilnu nesportsku u produzetku naravno treba svirati jer je za vas e ko vas nezna panteri kad menjate klub šta dalje da pričamo
    (Koja, 24. mart 2019 02:32)

    # Link komentara

  78. Mislim da ovde stvarno Gagic nema veze sa utakmicom, ko je gledao, tako da pisite o junacima ( Covoc, Davidovac, Beron, Dobric)
     (zvezda cz, 24. mart 2019 02:25)

    # Link komentara

  79. da da, isto kao za kup u Nisu. tad nikom nista a sad se ne svira.
     (dri, 24. mart 2019 01:58)

    # Link komentara

  80. Ja jesam zvezdas, ali ja ovde ne vidim ni faul...
    (Rhynchinoi, 24. mart 2019 00:23)

    # Link komentara

  81. Djordje Gagić jer Sale Djordjević zna zašto...
     (Ivan, 24. mart 2019 00:03)

    # Link komentara

  82. Ovakvu nesportsku moze svirati samo navijac zvezde.. toliko. Zar je bilo malo sto je kos i dodatno bacanje?
    (Borisbl, 23. mart 2019 23:55

    Naravno a Trinki bi mu dao dvije za ovakvu glupost.
     (Borky, 24. mart 2019 00:02)

    # Link komentara

  83. Ovaj Gagic se ponasa kao sef njegove stranke.
    (Zvezdasica, 24. mart 2019 00:02)

    # Link komentara

  84. Ubio ih Bili ko zeca!
    (slobinator, 24. mart 2019 00:01)

    # Link komentara

  85. Pa Gagatar je napravio namjernu i na Zagorcu haha.
     (Borky, 24. mart 2019 00:00)

    # Link komentara

  86. Gagi hvala.
    (Aleksej, 23. mart 2019 23:58)

    # Link komentara

  87. Pobeda Zvezde, dobra utakmica, Beron fenomenalan. Navijac sam Partizana, nesportska je mogla i nije morala da bude svirana, ali sudije su donele takvu odluku i to je to. Na mene je mnogo veci utisak ostavila reakcija Trinkijerija posle sudijskog gledanja snimka.Kakav je on gospodin. Svaka cast! Bas mi je milo da nas takav covek predvodi sa klupe. Nadam se da ce ukoliko se u nekoj narednoj utakmici desi slicna situacija, ali u korist Partizana i gospodin iz Zeleznika tako ponasati jer to je sport. Samo bez glupih i jadnih saopstenja kako on ume jer to izgleda zalosno. Jos jednom veliko BRAVO za obe ekipe i strucne stabove. Pozdrav sa juga Srbije
    (Kosta, 23. mart 2019 23:56)

    # Link komentara

  88. Ovakvu nesportsku moze svirati samo navijac zvezde.. toliko. Zar je bilo malo sto je kos i dodatno bacanje?
    (Borisbl, 23. mart 2019 23:55)

    # Link komentara

  89. podrska Gagari velikom Grobaru , dosao je nazad kada niko nije zeleo !!!
    Napred samo Gagara Kralju...nije gotovo !
    Srce na teren !
     (radasin, 23. mart 2019 23:55)

    # Link komentara

  90. Sad vam je Javor dobar ??? :)
    (PODGORICKA BUDUCNOST, 23. mart 2019 23:50)

    # Link komentara

  91. Gagic ma daj, haahahahaaa, pa za grobare bi bilo bolje da je kaznjen kako treba za onu imitaciju nandertalca protiv FMP. Svako nepostenje se vraca pre ili kasnije, u ovom slucaju karma je dosla brzinom svetlosti. I opet u tri prva komentara procitah da nije bila nesportska, pa vi grobari ste neverovatni stvarno. Mislim da na planeti ne postoji licemernija, kvarnija, nepostenija, nerealnija, cinicnija, gluplja, grupa ljudi privrzenih jednom klubu. Neverovatni ste stvarno. Stvoreni da mrze, tako bih vas najkrace opisao. Svako dobro svima
    (Ivan, 23. mart 2019 23:50)

    # Link komentara

  92. Pustite reprizu faula i usporite sninak na 0.25 da vidite za sta je svirana nesportaka Gagicu. Molim iskrene navijace Zvezde da urade to i da kazu da li je ispravno dosudjena...
    (Citizen, 23. mart 2019 23:50)

    # Link komentara

  93. Nadam se da moj Partizan neće ovako pobeđivati, mene bi bilo sramota, 
    Pa ovakvih situacija ima na desetina u svakoj utakmici, nekad se čak ni faul ne svira a ovi (sudije) ovde direktno rešavaju utakmicu. 
    Ajde samo zamislite (na pantere mislim) da su vama ovako svirali. Četrdeset bacanja, četiri nesportske, jednu na 40 sekundi pre kraja pri nerešenom rezultatu. Zamislite šta bi govorili, šta bi Čović pričao. Pa bunili ste se za onaj klasičn faul u zadnjim sekundama u kupu, a i to je bio još očigledniji nesportski faul od ovog, hvatanje za obe ruke.
    (only fools and horses, 23. mart 2019 23:38)

    Rece navijac kluba cije su trener i predsednik tukli i gepekovali sudije, psovali ih pretili itd...oooooo preposteni grobari...
     (petearczv, 23. mart 2019 23:45)

    # Link komentara

  94. Sta ste navalili na coveka... Pogresio, pa nije ukrao ili kakvo razbojnistvo pocinio !? Jeste da je vazna utakmica, ali nije to za ovoliku halabuku. Sada svi na Gagica, a ja se secam kada je ono pre nekoliko godina na derbiju dobio rampu od Simonovica, pa se posle toga naljutio i odlicno odigrao.
    Ja ne bih ljutio Gagica zvezdasi, opasan je on kada se naljuti. A partizanovci ga prozivaju, a mozda je bolje dati podrsku. Eto, tako sam nesto razmisljao...
    (kimiko, 23. mart 2019 23:40)

    # Link komentara

  95. Gaguc nije igrao od treceg minuta i onda ga trinkijeri uvodi u završnici... Njegova krivica
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petearczv, 23. mart 2019 23:13

    Da li ti pratis ko je dobio petu licnu i zasto je onda morao da udje Gagic? Ko da igra centra pored ovih iz CZ?
    (123, 23. mart 2019 23:39)

    # Link komentara

  96. Saopstenje preposteni Covicu!!
     (smrt botovima, 23. mart 2019 23:39)

    # Link komentara

  97. Згази их све, згази их свеее!
    (Горан, 23. mart 2019 23:39)

    # Link komentara

  98. Nadam se da moj Partizan neće ovako pobeđivati, mene bi bilo sramota,
    Pa ovakvih situacija ima na desetina u svakoj utakmici, nekad se čak ni faul ne svira a ovi (sudije) ovde direktno rešavaju utakmicu.
    Ajde samo zamislite (na pantere mislim) da su vama ovako svirali. Četrdeset bacanja, četiri nesportske, jednu na 40 sekundi pre kraja pri nerešenom rezultatu. Zamislite šta bi govorili, šta bi Čović pričao. Pa bunili ste se za onaj klasičn faul u zadnjim sekundama u kupu, a i to je bio još očigledniji nesportski faul od ovog, hvatanje za obe ruke.
     (only fools and horses, 23. mart 2019 23:38)

    # Link komentara

  99. Plej stize u januaru, masina se pali u aprilu...SAMO KOJE GODINE, pitanje je sad???
     (mich, 23. mart 2019 23:35)

    # Link komentara

  100. Prvenstveno sam sportista,pa onda Zvezdas. Mene trenutno najvise interesuje sta je sa Novicom? Decko je uzasno doskocio i pitanje da nije ozbiljno povredjen.
    (nex, 23. mart 2019 23:33)

    # Link komentara

  101. Legenda kaze da Belosevic i Javor i dalje gledaju snimke u nadi da sviraju jos koju nesportsku.(Blue Moon 1484, 23. mart 2019 22:14)Čestitam Beloševiću na pobedi.(ja, 23. mart 2019 22:14)Dzaba vam spin, svi su videli da su bile nesportske.
    (Dexim, 23. mart 2019 22:22)
    Svi su videli i da je bio faul nad lendejlom u kupu,osim vas kmekavaca i vaše legende iz zeleznika
    (KKP, 23. mart 2019 23:31)

    # Link komentara

  102. Inače utakmicu nije rešio Gagić nego loša odbrana Nikole Jankovaća koji je nogama ispao i pre Davidovčeve finte nakon čega je Lendejl napravio 5.ličnu. Posle toga je Zagorac na individualni kvalitet (da ne kažem slučajno i na silu) dao 5 poena, ali se od izlaska Lendejla igra Partizana raspala u oba pravca. Gagić je samo jagodica na torti i nije isključivi krivac. Partizan zavisi od Lendejla daleko više nego što običan gledalac može i da zamisli i čudi me da Zvezda to ne eksploatiše.
    (Jim Beam, 23. mart 2019 23:31)

    # Link komentara

  103. @petarczv Uveo ga je zbog 5. lične Lendejla i povrede Novice. Inače ne bi prismrdeo terenu. Alternativa je Stefan Janković, ali uopšte nisam sigurna da on ne bi napravio identičnu glupost.
     (Par, 23. mart 2019 23:30)

    # Link komentara

  104. Ostojini naprednjaci u panici. Veceras vanredna sednica partije. Spucali toliku lovu, a nigde rezultata.
    Doduse, oni vole da glume neke siromahe, bedu, stipendiste, golobrade omladince, Kadinjacu, ...
     (BM, 23. mart 2019 23:22)

    # Link komentara

  105. Hahaha ni videlo nesportski, faul da, ali nesportski užas
    (Miki, 23. mart 2019 23:18)

    # Link komentara

  106. I sta kazu navijaci KK Proslost? Kad se pali masina, kad stizu Pavlovic, Kinzi i plej?
     (Henk Mudi, 23. mart 2019 23:18)

    # Link komentara

  107. Svaki faul gde igrač ne ide na loptu po novim pravilima je nesportska. Samim tim, sve nesportske su to i bile, a ova nad Jaramazom nije. Od ostalih odluka, sumnjiv je faul Gagića pre ove situacije, faul Čovića nad Sijem pri skoku i možda još jedna-dve gde je bilo pola-pola situacija, a obe su otišle na Zvezdinu stranu. Sve u svemu, jedno od boljih sudjenja u poslednje vreme i ubedljivo najbolji i najgledljiviji derbi u poslednjih 10ak godina. Bez preterivanja.
     (Jim Beam, 23. mart 2019 23:16)

    # Link komentara

  108. Gaguc nije igrao od treceg minuta i onda ga trinkijeri uvodi u završnici... Njegova krivica
     (petearczv, 23. mart 2019 23:13)

    # Link komentara

  109. niko ne spominje korake dobrica kod trojke
    isto kao i beron u kupu
    pravimo se ludi izgleda
    ne znam zasto se to tolerise.
     (boki, 23. mart 2019 23:10)

    # Link komentara

  110. Imali ste nas u šaci partizani i zaista Beron nas je spasao i vaš Gagić koji, ma koliko bila diskutabilna odluka sudija da dosude nesportsku, ipak ipak sam je kriv najviše, ko ga je terao da dira Berona dok ovaj polaže loptu u koš za 2 poena. Da ga nije dirao Beron bi iovako ionako položio lagano za dva ali nesportske ne bi bilo i Partizan bi imao novi napad na -2 za novo izjednačenje a možda i za vođstvo, a ovako naravno Beron nas je spasao a Gagić u tome mnogo doprineo svojim užasnim greškama. Ipak utisak večeri je, morate priznati dragi partizanovci, ova majstorska partija Berona zaista! Pa pogledajte na ovom videu onaj njegov prodor za +5 101:96, jednostavno majstorija, velemajstorski driblinzi i ulaz pod koš pa lagano poentiranje. Čudesna partija Berona alal mu vera spasao nas je!
    (Ivan Veljković, 23. mart 2019 23:07)

    # Link komentara

  111. Namara je ovde presudila pogledaj usporen snimak kako vuce Bilija za ruku uopste nerazmisljajuci da krene na loptu.To je namerna svugde.E sad druga stvar sto se desila u ovakvom momentu.Al eto vama se desila kod Dzoka u kupu isto to je isto nesportska bila ali nije bilo potrebe da se svira jer je bio bukvalno zadnji sekund.
    (Milan, 23. mart 2019 22:44)

    Samo da se dopunim da me pogresno ne shvatite.Faul se trebao svirati i drago mi je sto je sviran.Ali nesportsku nisu svirali tu bas zato sto je bila zadnja sekunda.
    (Milan, 23. mart 2019 23:06)

    # Link komentara

  112. Cisto da ne bude neke zabune i drame, Gagic iskustvom presudjuje. Na stranu to. Covek ne zna i ne mozete kriviti njega. Mozda gresim, ali za mene je glavni krivac taj sto je neznalicu uveo u igru. Bolje da su igrali 3 na 5 ko onomad, nego s njim na parketu.
     (Mikii, 23. mart 2019 23:05)

    # Link komentara

  113. izasla bi zvezda lagano do pobede ali povreda reglanda je dovela zvezdu u situaciju,da sigurno izgubi utakmicu a povredio ga upravo velickovic.danas su svi srbski igraci uz odza i berona napravili preokret.dakle lazic,covic davidovac koji je oduševio i dobric najzasluzniji odzo bez dileme.beron standardno dobar a rivers moze da odluci sledece utakmice.
    (slaviša šmigič, 23. mart 2019 23:05)

    # Link komentara

  114. Gde je onaj što posle svakog poraza Budućnosti piše komentar "Alo, đetići, gde vam 41 bacanje"?
     (Par, 23. mart 2019 23:01)

    # Link komentara

  115. Gagic bas los,stvarno los centar.
     (C i n i k, 23. mart 2019 23:01)

    # Link komentara

  116. najgori igrac koji je ovaj sport video .. Djordje Gagic
    (bocko, 23. mart 2019 22:15)

    A vasa legenda ga redovno zove j reprezentaciju
     (petearczv, 23. mart 2019 23:01)

    # Link komentara

  117. Faul ocigledan, nesportska mogla i nije morala da se svira, sudije nisu pogresile.Svaki put ove godine kada bi loptu u rukama imali Gagic i S. Jankovic tresao sam se.Najneinteligentniji igraci koji su ikada igrali u Partizanu.Setite se one dve nesportske i izgubljenih lopti protiv Trenta u Italiji, kada nas je od +7-8 koliko je bilo, za nekoliko minuta doveo na -5-6.
    (PredragDrobnjak, 23. mart 2019 22:58)

    # Link komentara

  118. zelim covicevcima u svim narednim utakmicama isto ovakvo sudjenje kakvo je imao partizan...nista vise, nista manje...
     (Alen, 23. mart 2019 22:58)

    # Link komentara

  119. @dexim A nad Jaramazom nisu videli?
     (danilovic, 23. mart 2019 22:58)

    # Link komentara

  120. Tri puta je Belosevic hteo da resi utakmicu nesportskom i na kraju uspeo. Svaka cast. Procitajte sta znaci nesportska licna pa onda diskutujte.
    (Saca, 23. mart 2019 22:57)

    # Link komentara

  121. Dexim

    Slazem se Gagic cista nesportska ali Renfro nikako pre toga Jankovic nikako jer su bile situacije iste kao u prvom poluvremenu kad nisu svirale Riversu iako su gledali snimak.
     (Blue Moon 1485, 23. mart 2019 22:57)

    # Link komentara

  122. Za ove neznalice sto pisu da nije bila nesportska nek pigledaju snimak kad gagic izlazi iz igre kako mu trinkijeri kaze "ne mogu verovati"
     (petearczv, 23. mart 2019 22:56)

    # Link komentara

  123. Grobari, ako dođe dan da nemate pare za Gagaru, pozovite nas, daćemo koliko treba, ovo je bioskop!...
     (Aleksa, 23. mart 2019 22:54)

    # Link komentara

  124. Eh, što ne kazniše Gagića bar jednom utakmicom neigranja.
     (grobar iz ivanjice, 23. mart 2019 22:54)

    # Link komentara

  125. Gagic na iskustvo...rutinski kad treba
    (dileja, 23. mart 2019 22:52)

    # Link komentara

  126. Majko mila ko nama igra u reprezentaciji.
     (Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 23. mart 2019 22:50)

    # Link komentara

  127. Zamislite samo da je Dule Vujosevic bio na klupi, udavio bi ga na sred centra xD
    (Sam bez kuce, 23. mart 2019 22:50)

    # Link komentara

  128. Pritom je i kod ove trojke partizana na 96 93 bio faul u napadu od Gagica al ajde...
    (bvb, 23. mart 2019 22:47)

    # Link komentara

  129. Ovo nesportska...
     (Trener iz Olimpijakosa, 23. mart 2019 22:47)

    # Link komentara

  130. Nije mec ovde resec,vec su ga sudije resile u REGULARNOM delu
    (Vukk, 23. mart 2019 22:45)

    # Link komentara

  131. Zvezda je institucija u sportu za Partizan..zivela majka SRBIJA,PRAVOSLAVLJE,CRVENA ZVEZDA..
     (Igor, 23. mart 2019 22:45)

    # Link komentara

  132. A gde je ovde nesportska. Moram kod ocnog!
    (baja, 23. mart 2019 22:17)

    Namara je ovde presudila pogledaj usporen snimak kako vuce Bilija za ruku uopste nerazmisljajuci da krene na loptu.To je namerna svugde.E sad druga stvar sto se desila u ovakvom momentu.Al eto vama se desila kod Dzoka u kupu isto to je isto nesportska bila ali nije bilo potrebe da se svira jer je bio bukvalno zadnji sekund.
    (Milan, 23. mart 2019 22:44)

    # Link komentara

  133. Za one koji ne znaju, pravila od ove sezone su malo promenjena, pa i ako nije bio grub faul, bio je nameran, jer Gagić nije ni išao na loptu jer nije ni mogao da je pipne, zato je svirana nesportska, i pre toga sve što su gledali na snimku realno je bilo, sad imalo je nekih odluka koje nisu svirane i koje su možda za diskusiju, Partizan je imao svoju šansu, kojoj se mali broj nadao, nije iskoristio idemo dalje ...
    (Marko, 23. mart 2019 22:43)

    # Link komentara

  134. A gde je ovde nesportska. Moram kod ocnog!
    (baja, 23. mart 2019 22:17)
    Moras definitivno.
    (Mirko, 23. mart 2019 22:41)

    # Link komentara

  135. Чини ми се да је Гагић фин и пристојан момак, и не коментаришем вечерашњу ситуацију. Али гледајући неке наступе за репрезентацију, рекао бих да нема спортску интелигенцију коју захтева брз и динамичан спорт какав је кошарка.
    (Осим висине, ништа више, 23. mart 2019 22:38)

    # Link komentara

  136. Ko pogleda snimak videće i nedosuđeni faul Gagića u napadu pre namernog faula. Ko da su ga sudije navukle :D
     (as, 23. mart 2019 22:38)

    # Link komentara

  137. Cirbes i Gagara da igraju jedan na jedan posle 40 min. završilo bi se 0:0
    (Dalibor Kokic, 23. mart 2019 22:36)

    # Link komentara

  138. [link]

    Cista nesportska.Kao sto je bio cist faul nad Dzokom u kupu.
    (Milan, 23. mart 2019 22:35)

    # Link komentara

  139. Zaslužena pobeda Zvezde, čista nesportska Gagića! Od ostalih nesportskih Zvezda nije profitirala, promašivali su bacanja i dodatne napade tako da to nije uticalo na rezultat! Sudije su čak dovele Partizan do produžetaka jer na 84:80 nisu svirale faul nad Čovićem za 2 bacanja! Čudi me da niko to ne spominje a deljeni su faulovi Beronu za svaki kontakt!
    (Komentator, 23. mart 2019 22:34)

    # Link komentara

  140. Partizan da se zali na odluku disciplinske komisije da ne kazne Gagica utakmicom neigranja.
     (Dule Pacov, 23. mart 2019 22:34)

    # Link komentara

  141. Posle one nemile scene i sramotnog ponasanja protiv FMP, gde po terenu izbezumljen juri onog iz FMP, Partizan je trebao da raskine ugovor sa Gagicem.
    Kosarkaski antitalenat i jako iritantan lik.
    Eto kako los igrac moze da te kosta utakmice.
    (marko, 23. mart 2019 22:33)

    # Link komentara

  142. Ovo je cista tehnicka Gagica, ne vidim apsolutno nista sporno.
    (dukat, 23. mart 2019 22:18)

    Ne vidi ni vecina grobara koji ovde komentarisu. Ovaj nam ko dzoker.
     (Toto-ko-tunjo, 23. mart 2019 22:32)

    # Link komentara

  143. Legenda kaze da Belosevic i Javor i dalje gledaju snimke u nadi da sviraju jos koju nesportsku.
    (Blue Moon 1484, 23. mart 2019 22:14)


    Čestitam Beloševiću na pobedi.
    (ja, 23. mart 2019 22:14)

    Zasluzili ste sendvic.
     (Dexim, 23. mart 2019 22:31)

    # Link komentara

  144. Svaki, ali doslovno SVAKI PUT će se naći neko ko će aludirati na sudijske greške. Bilo ko da pobedi. Hajde onda da ukinemo sudije, za šta će nam to. Shvatite već jednom da ne postoji utakmica(pogotovo košarkaška) koju će sudije potpuno ispravno odraditi. Veoma korektno suđenje večeras je bilo, nesportska apsolutno na mestu, jedino je možda mogao pre toga da bude faul Cirbesa u skoku. Izuzetna utakmica, dostojna ovih rivala..
    (Marko, 23. mart 2019 22:29)

    # Link komentara

  145. nazalost tako je cele sezone na bitnim mecevima
    ..najgor s5o ni Zvezda nije bila bolja ninoni ne znaju kako su dobili...sce cestirke sportska borba...sudjenje ako obako bude i sledeci put sasvim solidno da nam vrate malo bacanja i par namernih kao ona koju je Cirbes napravio
    ..
    verujem ipak da ce pobednik ove prve utakmice i pobednik cele serije..
    Srecno protiv Milogoraca !
    ..
     (ibi kralj, 23. mart 2019 22:28)

    # Link komentara

  146. Ruka Gagica prvo ide ispod brade igraca, i to je samo dovoljno za nesportsku...
     (www, 23. mart 2019 22:27)

    # Link komentara

  147. Tehnicka? Gde? Za sta? Kako? Auuuu... Ovo je veca kradja od one kad su Srbiju pokrali protiv Turaka. Verovatno bi fmp dobio i bez ove tehnicke, ali sudija, uozbilji se... Ovo je smesno.
    (Vlajzi, 23. mart 2019 22:27)

    # Link komentara

  148. Utakmica je resena kad Gagic nije kaznjen sa zabranom igranja posle meca sa FMPom. Sta covek odigra za pet minuta, pa nema mu ravnog.
    (Stomak, 23. mart 2019 22:26)

    # Link komentara

  149. A sta je to Gagic konkretno uradio?
    (baja, 23. mart 2019 22:26)

    # Link komentara

  150. A sto nisu i onu Pejdzovu nevidljivu svirali kao namernu?
    (baja, 23. mart 2019 22:24)

    # Link komentara

  151. @ja
    Kukaj, placi.
     (Onako realno., 23. mart 2019 22:23)

    # Link komentara

  152. Bili-Haubica Beron. Kakva mehanika suta, prelepo za videti a jos i ucinkovito. Svaka cast decko + (Davidovac, Covic, Dobric).
     (riki kaka, 23. mart 2019 22:23)

    # Link komentara

  153. Sve je otprilike ok, ali morala se svirati nesportska nad Jaramazom. Mnogo jaci start od onoga sto je uradio Renfro.
    (RADENKO SALAPURA, 23. mart 2019 22:23)

    # Link komentara

  154. Reprezentativac Gagic je legenda. Trinaesti igrač Zvezde. Zlatne ruke ima!
     (Šuntavilo, 23. mart 2019 22:23)

    # Link komentara

  155. Kad vidim njega i Birčevića u reprezentaciji, glava me zaboli.
    (Pera pisar, 23. mart 2019 22:23)

    # Link komentara

  156. Bravo Gagicu Delijo :) Covek ne razmislja i idealan za ovakve trenutke i za nepromisljene stvari :)
    (Dare_cz, 23. mart 2019 22:22)

    # Link komentara

  157. Legenda kaze da Belosevic i Javor i dalje gledaju snimke u nadi da sviraju jos koju nesportsku.
    (Blue Moon 1484, 23. mart 2019 22:14)



    Čestitam Beloševiću na pobedi.
    (ja, 23. mart 2019 22:14)

    Dzaba vam spin, svi su videli da su bile nesportske.
     (Dexim, 23. mart 2019 22:22)

    # Link komentara

  158. Čestitam Beloševiću na pobedi.
    (ja, 23. mart 2019 22:14)

    Ja mislim da se ono ne sudi u produžetku!!! Ahahahahaha
     (Boka, 23. mart 2019 22:21)

    # Link komentara

  159. KK PARTIZAN
     (Aleksandar, 23. mart 2019 22:21)

    # Link komentara

  160. Jel ima neko ko poznaje pravila ove igre da objasni zbog cega je ovo nesportska?
    (baja, 23. mart 2019 22:20)

    # Link komentara

  161. Ovo je cista tehnicka Gagica, ne vidim apsolutno nista sporno.
     (dukat, 23. mart 2019 22:18)

    # Link komentara

  162. Gagica vezati za klupu, da bude na bezbednom... covek nema veze sa zivotom
     (Teofil, 23. mart 2019 22:18)

    # Link komentara

  163. Samo nemojte o losem sudjenju molim vas. Ni u narednim utakmicama ko god da pobijedi. Zvezdo zgazi ih sve
     (Shein, 23. mart 2019 22:18)

    # Link komentara

  164. Sve mogu da razumem osim ovog Gagica.Ne želim da ga vredjam ali covek ne zna kud udara.Pocnes mec.Sa svojih 2 ipo metra položiš pod košem loptu i omasis.Ne prodje 10s izgubiš loptu u sledecem napadu.Opet 10 s napraviš faul u napadu.To je znak da batalis neke stvari u životu...
    (Bruce Springsteen, 23. mart 2019 22:17)

    # Link komentara

  165. A gde je ovde nesportska. Moram kod ocnog!
    (baja, 23. mart 2019 22:17)

    # Link komentara

  166. Show Belosevica gospodo
     (Lex, 23. mart 2019 22:16)

    # Link komentara

  167. Zvezdin dzoker gagara.
    Usao je u sva srca delija veceras xaxa...
     (Kanidja PG, 23. mart 2019 22:16)

    # Link komentara

  168. Ovaj lik je neinteligentniji cak i od Koste Perovica. Mozda najgori centar ikada kojega smo imali.
    (decko iz Bga, 23. mart 2019 22:16)

    # Link komentara

  169. Jedna odbrana u završnici falila Partizanu za pobedu..
     (PAOK Šampion, 23. mart 2019 22:16)

    # Link komentara

  170. najgori igrac koji je ovaj sport video .. Djordje Gagic
     (bocko, 23. mart 2019 22:15)

    # Link komentara

  171. Kog igrača sutra dovodi Italijan zbog poraza od Zvezde?
     (Oi!, 23. mart 2019 22:14)

    # Link komentara

  172. Legenda kaze da Belosevic i Javor i dalje gledaju snimke u nadi da sviraju jos koju nesportsku.
     (Blue Moon 1484, 23. mart 2019 22:14)

    # Link komentara

  173. Čestitam Beloševiću na pobedi.
     (ja, 23. mart 2019 22:14)

    # Link komentara