1. A ko su kauboji? Americka reprezentacija?
    (Trebalo mi 10 minuta da skontam ko su kauboji, 21. januar 2019 23:38)

    # Link komentara

  2. Ok
    (Dani, 21. januar 2019 15:26)

    # Link komentara

  3. Treba da privedemo kraju ovu zabavu koju nam je balavurdija iz susedstva priredila nakon sto je najpre njima zabavu priredio Brazil isamaravsi njihovu "rukometnu silu".Lepo su nas na ovoj vesti zabavljali pisuci neverovatne gluposti poput toga da su bolji od nas u odbojci,da su jednaki sa nama u kosarci,da su Olimpijske igre merilo kvaliteta gde su oni bolji zbog medalja u glinenim golobovima i pustanju zmajeva i slicno.....Ostavimo im sada vremena da u svojom iskompleksiranim glavama smisle nove bisere,jer samaranje od Francuza i Nemaca je tako blizu...Treba da im damo pauze,da bi nas opet zabavljali.Do tada,neka se odmaraju malo,zasluzili su,ipak se od istorijske rukometne sile Brazila ne gubi svaki dan
    (Xnodeh, 21. januar 2019 14:08)

    # Link komentara

  4. @D nas najveci uspjeh upravo sada igra, vi ste nam apsolutno nebitni, jedino sto vas ima tonu na ovom sajtu a svi ste redom iskompleksirani balavci koji znate samo da provocirate
    (ovo vam je odgovor, 21. januar 2019 12:16)

    # Link komentara

  5. @Slaven Srbija u timskim sportovima ima 62 medalje, Hr 34, Srbija ima 34 GS Hr 3, Srbija ima daleko vise medalja kada se broje individualne i ekipne medalje na EP SP i OI
    (hoces jos?, 21. januar 2019 12:07)

    # Link komentara

  6. Klasično prepucavanje srpske i hrvatske balavurdije. Mi smo jači u ovom, mi u onom itd. A suština je da su obje zemlje osiromašene do razine bijede i da u objema zemljama 5-10 posto ljudi realno živi dobro. A sada čiji je sportaš što osvojio jako bitno. Ne osvajaju oni medalje za vas koji tu tipkate gluposti, osvajaju za sebe. Doviđenja, pameti!
    (xyz, 21. januar 2019 08:41)
    Svaka čast za komentar. U potpunosti se slažem sa tobom. Ali koga briga danas za bolji život, važno je širiti mržnju. Što smo siromašniji to veća ljudska glupost. Poraz je sastavni deo sporta. Ne verujem da ćete se izvući, Nemačku možda i nekako dobijete ali će i to biti teško. Za Francusku nisam siguran da imate ikakve šanse.
    (Zdenko, 21. januar 2019 12:04)

    # Link komentara

  7. @Slaven Srbija u timskim sportovima ima 62 medalje, Hr 34, Srbija ima 34 GS Hr 3, Srbija ima daleko vise medalja kada se broje individualne i ekipne medalje na EP SP i OI
    (hoces jos, 21. januar 2019 12:02)

    # Link komentara

  8. Jeste da je nebitan sport ali ahahahahahahaha!!!
    (Najjaca, 21. januar 2019 11:26)

    # Link komentara

  9. То је показатељ колико је наша група била јака. Изгубиће и од Француске и Немачке, само срећа у жребу их је довела у ову фазу такмичења.
     (Лепи Цане, 21. januar 2019 11:03)

    # Link komentara

  10. Hrvatsku poraz najveci srpske uspjeh u sportu. Pusa srbica sretan vam 18 mjesto mi Jos u igri xaxa
    (D, 21. januar 2019 10:50)

    # Link komentara

  11. Hrvatska na ljetnim olimpijskim igrama ima 33 medalje, 11 zlatnih,10 srebrenih, 12 brončanih. Srbija na ljetnim olimpijskim igrama ima 7 medalja, 1 zlatnu, 2 srebrene, 4 brončane. Srbija i Crna Gora zajedno imaju 9 medalja, 2 zlatne, 4 srebrene, i 3 brončane.
    (Slaven, 21. januar 2019 10:41)

    # Link komentara

  12. ARGENTINA
    (Crnogorac Budva, 21. januar 2019 09:42)

    # Link komentara

  13. whahaha hrvati
     (ivan, 21. januar 2019 09:30)

    # Link komentara

  14. Klasično prepucavanje srpske i hrvatske balavurdije. Mi smo jači u ovom, mi u onom itd. A suština je da su obje zemlje osiromašene do razine bijede i da u objema zemljama 5-10 posto ljudi realno živi dobro. A sada čiji je sportaš što osvojio jako bitno. Ne osvajaju oni medalje za vas koji tu tipkate gluposti, osvajaju za sebe. Doviđenja, pameti!
    (xyz, 21. januar 2019 08:41)

    # Link komentara

  15. Jedini zaista prestizni, a ujedno i globalni sportovi su fudbal, tenis i hokej. Kosarka ima sad dosta svetskih imena Jokic, Janis, Embid, Porzingis, Doncic, Markanen, ali opet nijedna zemlja nema 2 top 30 igraca. No dobro, mozda se moze racunati. U formuli 1 ima vise novca negi u svim olimpijskim sportovima bez kosarke i tenisa, mozda vredi i to uracunati. Sustinski su mi jednako nebitne medalje i u jedrenju/golubovima, skoku u dalj, rukometu, odbojci, tekvundou, rvanju, bacanju koplja kad su jedan Mesi, Djokovic ili Lebron prepoznatljiviji od svih ucesnika ovih sportova zajedno (zapravo Kejn i Derozan npr. su prepoznatljiviji od svih zajedno). Kad bismo tako postavili stvari, Spanci su zapravo bili najdominantniji, a od nas i Hrvata, oni imaju jedan podvig u fudbalu (klubove nema smisla racunati nikome, ispalo bi da je Engleska veca sila od Nemacke), postoje u tenisu i imali su dva dobra rezultata u koaarci. Mi smo odlicni u tenisu (ne samo Novak, tu su Zimonjic, Ana, Jelena, jos ako Selesovu racunamo...) i kosarci. Prema tome, mislim da je jasno da smo bolji, cak i bez Novaka
    (jsx, 21. januar 2019 08:26)

    # Link komentara

  16. Nešto ti se pobrkalo, izgubio si se u svojim 
    konstrukcijama, pa ne možeš naći izlaz. 
    Kad se središ, javi se. pusa
    (Mantis, 20. januar 2019 23:02)

    E pa posto nisi shvatio, rekao sam da su mnogo bitniji timski sportovi, ali kad se vi vec toliko vadite na individualne samo cu spomenuti Djokovica, ciji uspeh je duplo veci od svih uspeha vasih individualnih sportista zajedno. pusa i tebi
     (jov, 21. januar 2019 08:07)

    # Link komentara

  17. Čilić i Kauboji, to je dobitnička kombinacija. Ha, ha, ha.
     (Pera, 21. januar 2019 08:05)

    # Link komentara

  18. Ne mogu da navijam za Hrvatsku ali ne mogu ni da se smejem njihovom porazu, ljudi igraju dobro rukomet i postujem njihove uspehe, samo posle ovog poraza tesko ce u najbolja 4 tima.
    (zoran, 21. januar 2019 07:15)

    # Link komentara

  19. Muahahahahahahahahhaajajajaj
    (Toma, 21. januar 2019 02:30)

    # Link komentara

  20. Pogledaj komentare svih nas ovde , kazemo da smo mnogo losi. Ne da smo losi , nego katastrofa losi . A vi jeste sila , BILI prijatelju !!! Pa onda pogledaj vase komentare ovde posle prve grupe . Lozenje na kub !
    (Smorke, 20. januar 2019 23:49)

    Koje komentare? U niti jednom komentaru nismo spominjali medalje. A normalno je da se nadamo, evo ja se nadam i dalje sve dok imamo šanse. Iako smo bili sedmi favoriti za zlato.
     (q, 20. januar 2019 23:55)

    # Link komentara

  21. @hr ma da ne pred vama kazes - kad ste ono zadnji put uzeli medalju?
    (to vec jaaaako dugo nije aktualno, 20. januar 2019 23:50)

    # Link komentara

  22. Slazem se. Veceras se vidjelo da nemamo pojma u rukometu. Narvano. Sutra i u srijedu ce nas njemci i francuzi totalno demolirati i poslati nas van iz turnira i olimpijade. Ali ipak ste vi srbi jos losiji. Trenutno. Pozdrav iz Svedske.
    (Stipe, 20. januar 2019 19:46)

    Pogledaj komentare svih nas ovde , kazemo da smo mnogo losi. Ne da smo losi , nego katastrofa losi . A vi jeste sila , BILI prijatelju !!! Pa onda pogledaj vase komentare ovde posle prve grupe . Lozenje na kub !
     (Smorke, 20. januar 2019 23:49)

    # Link komentara

  23. @hr igracima ? Vi od Petrovica niste imali krstenog kosarkasa, tako da se pred vama itekako mozemo hvaliti, posebno ako se spomenu imena i prijasnjih asova kao Korac , Kicanovic.... malo si se zaletio, ali to je i ocekivano za nekog ko ne zna nista ni o hrvatskom sportu kamoli o srpskom
    (slabo je to, 20. januar 2019 23:41)

    # Link komentara

  24. Зашто су "каубоји"? Озбиљно питам.
    (Јабучило, 20. januar 2019 22:56)

    Kauboji se vuklo od 2003 kad su osvojili medalju jer su se na terenu ponašali poput Kauboja.
    Naši su rukometaši 'zacementirali' nadimak Kauboji. Naime, nakon što su izgubili u finalu 2009 nije im baš bilo do slavlja. No, tisuće navijača su ih čekale na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića. A naši su rukometaši tada uz taktove 'Morske vile' pozornicu izašli s kaubojskim šeširima na glavama i maramama oko vrata. Od tada je službeno...
     (lol, 20. januar 2019 23:39)

    # Link komentara

  25. (ne mozete vi bez omalovazavanja, 20. januar 2019 22:46)

    Struku vam nitko ne spori, njom se mozete hvaliti, al kosarkaskim klubovima i igracima isto tako se mozete hvaliti ali ne pred nama.
     (hr*, 20. januar 2019 23:29)

    # Link komentara

  26. @hr jesi li siguran za gimnastiku? Srbic je to bio 2017. , prosle godine je bio 4. koliko mi se cini tako da to nije vise aktualno
    (???, 20. januar 2019 23:11)

    Većinu 2018 godine je bio aktualni prvak svijeta. No pošteno, prije dva mjeseca na sp je bio 4. Ali se ipak računa :)
     (hr*, 20. januar 2019 23:26)

    # Link komentara

  27. jel hrvati stvarno igraju odbojku?
    zezate ?
     (car afrike i azije, 20. januar 2019 23:18)

    # Link komentara

  28. sah i veslanje pa jel me zezas
    srbija aktuelni viceprvak svetskog prvenstva u kosarci i viceprvak na olimpijadi
    srbija aktuelni olimpijski i evropski prvak u vaterpolu
    novak djokovic aktuelni sampion vimboldona i us opena
    srbija aktuelni sampion u odbojci i olimpijski viceprvak (zene)
    a individulani sportovi to je vec i td i td...... stefanek rvanje, mandic i jorovic tekvondo i td i td.
    (miki, 20. januar 2019 23:03)

    Covjek napisao ne druge i trece vec samo aktualne muske prvake svijeta i evrope, a ovaj stao nabrajat zene. Pa dobro, mi u muskim a vi jaki u zenskastim sportovima, svakom svoje
    A ovo da omalovazavas sah i veslanje, nisi bas sav svoj
     (croata, 20. januar 2019 23:15)

    # Link komentara

  29. @hr jesi li siguran za gimnastiku? Srbic je to bio 2017. , prosle godine je bio 4. koliko mi se cini tako da to nije vise aktualno
    (???, 20. januar 2019 23:11)

    # Link komentara

  30. Hrvatska 2018 godine:

    Aktualni prvaci svijeta u tenisu
    Aktualni prvaci svijeta u vaterpolu
    Aktualni prvak svijeta u gimnastici
    Aktualni prvak svijeta u veslanju
    Aktualni prvak svijeta u borilackim sportovima
    Aktualni prvak evrope u sahu
    (hr*, 20. januar 2019 22:53)

    Srbija 2018:

    Aktuelni prvaci sveta u odbojci
    Aktuelni prvaci Evrope u odbojci
    Aktuelni cetvorostruki prvaci Evrope u vaterpolu
    Aktuelni trostruki prvaci sveta u basketu 3x3
    Aktuelni prvaci Evrope u borilackim sportovima
    Aktuelni prvi igrac na svetu u tenisu
    (Xnodeh, 20. januar 2019 23:06)

    # Link komentara

  31. Ne lupaj! Jedino je tačno da su odbojkašice mladosti pred sam raspad države bile prvakinje evrope, ali sa tri ruskinje i dve srpkinje ( sestre bilbija) u postavi. Osamdesetih su se većim delom za titulu borile Crvena Zvezda i Maribor
    U muškoj odbojci je dugo osamdesetih mladost monter iz zagreba bila šampion ali je pred raspad primaz preuzela vojvodina, šampionate su osvajali i CZ i Bosna. 1975 šampion banat iz zrenjanina, sa sve ocem braće grbić i kijacima, kasnije velikim trenerima. Veliko Gradište i Kraljevo oduvek centri odbojke, u vrhu prvenstva bez igrača sa strane, svoja škola.
    A i u rukometu, metaloplastika dominirala sa hrvatima Bašićem i Porterom, Mrkonjom iz zavidovića i Vujovićem sa cetinja.
    (Milan, 20. januar 2019 22:47)

    Prijatelju, ne moras bas bukvalno sve shvatit, ali ok mladost jest bila daleko najuspjesniji klub u bivsoj drzavi, osvojila je daleko najvise prvenstava, prvak evrope, i ovdje ne pisem o zenama.
    Za rukomet se slazem.
     (croata, 20. januar 2019 23:06)

    # Link komentara

  32. @hr prvaci svijeta u borilackim -ako mislis ne 1 medalju u karateu u pravu si, ali to ima i Jovana Prekovic, kao i Majdov,Nemes,Stankovic, Mandic.... u svojim borilackim sportovima
    (ovo je aktualnije, 20. januar 2019 23:06)

    # Link komentara

  33. Hrvatska 2018 godine: 

    Aktualni prvaci svijeta u tenisu 
    Aktualni prvaci svijeta u vaterpolu 
    Aktualni prvak svijeta u gimnastici 
    Aktualni prvak svijeta u veslanju 
    Aktualni prvak svijeta u borilackim sportovima 
    Aktualni prvak evrope u sahu
    (hr*, 20. januar 2019 22:53)
    sah i veslanje pa jel me zezas
    srbija aktuelni viceprvak svetskog prvenstva u kosarci i viceprvak na olimpijadi
    srbija aktuelni olimpijski i evropski prvak u vaterpolu
    novak djokovic aktuelni sampion vimboldona i us opena
    srbija aktuelni sampion u odbojci i olimpijski viceprvak (zene)
    a individulani sportovi to je vec i td i td...... stefanek rvanje, mandic i jorovic tekvondo i td i td.
     (miki, 20. januar 2019 23:03)

    # Link komentara

  34. Prvo ~
    Novak jedan od najboljih u istoriji,
    i inače pišete kako on igra za sebe, a svoje uspehe
    u individualnim sportovima računate, a i pored Novakovog
    imena uvek piše SRB tako da ono.......

    a onda biser ~
    ne možeš porediti timske sportove sa individualnim,
    to je oličenje jedne reprezentacije a ne pojedinac.......

    jov, 20. januar 2019 20:45)
    ~~~…~~
    Nešto ti se pobrkalo, izgubio si se u svojim
    konstrukcijama, pa ne možeš naći izlaz.
    Kad se središ, javi se. pusa
    (Mantis, 20. januar 2019 23:02)

    # Link komentara

  35. @e moj Lavrov Hrvatska je na OI u Riu imala 10 medalja iz 5 sportova ,Srbija 8 iz 7 sportova, to ti je prva greska ,drugo ako se gleda cijela ta godina Srbija je po global sport nation cup bila 13. vi daleko iza jer nisu samo OI bile te godine,tako da Srbija je bila i jos uvijek je sportska sila u regionu a ti beoji Sinkovice pojedinacno ili timski ali svejedno u timskim sportovima Srbija je bila s 4 medalje jedna od najuspjesnijih
    (i to su cinjenice, 20. januar 2019 23:00)

    # Link komentara

  36. Зашто су "каубоји"? Озбиљно питам.
     (Јабучило, 20. januar 2019 22:56)

    # Link komentara

  37. Hrvatska 2018 godine:

    Aktualni prvaci svijeta u tenisu
    Aktualni prvaci svijeta u vaterpolu
    Aktualni prvak svijeta u gimnastici
    Aktualni prvak svijeta u veslanju
    Aktualni prvak svijeta u borilackim sportovima
    Aktualni prvak evrope u sahu
     (hr*, 20. januar 2019 22:53)

    # Link komentara

  38. @ lol muski 13 , zene 7
    (pa ti zbroji, 20. januar 2019 22:47)

    # Link komentara

  39. @croata
    Ne lupaj! Jedino je tačno da su odbojkašice mladosti pred sam raspad države bile prvakinje evrope, ali sa tri ruskinje i dve srpkinje ( sestre bilbija) u postavi. Osamdesetih su se većim delom za titulu borile Crvena Zvezda i Maribor
    U muškoj odbojci je dugo osamdesetih mladost monter iz zagreba bila šampion ali je pred raspad primaz preuzela vojvodina, šampionate su osvajali i CZ i Bosna. 1975 šampion banat iz zrenjanina, sa sve ocem braće grbić i kijacima, kasnije velikim trenerima. Veliko Gradište i Kraljevo oduvek centri odbojke, u vrhu prvenstva bez igrača sa strane, svoja škola.
    A i u rukometu, metaloplastika dominirala sa hrvatima Bašićem i Porterom, Mrkonjom iz zavidovića i Vujovićem sa cetinja.
     (Milan, 20. januar 2019 22:47)

    # Link komentara

  40. Ne kapiras ni jednostavne stvari.Naravno da nismo bolji od Rusa i Kineza,oni osvoji po 100 medalja u svih 30 sportova genije!Govorim ti poredjenju bilo koje dve zemlje od kojih jedna na OI uzme 15 medalja u 4 sporta,i druge koja uzme manje,recimo 9-10 medalja ali u 8-9 sportova.Naravno da je formalno bolja ova sa 15,ali je svakako sportskija nacija ova koja u vise sportova je u vrhu i uzme medalju.I niko nije mnozio kolektivne medalje sa brojem sportista,nego je ispala zanimljiva cinjenica da je zbog vise medalja u kolektivnim sportovima,ispalo da je vise od pola olimpijaca se vratilo sa medaljom oko vrata,a niko nikad nije pricao da je to broj medalja i tako racunao!.Pricao i ja Brazilcima kako ste vi utripovali zbog dva slucajna penala da ste jednaki sa njima,ljudi se valjali od smeha satima,pitali me sto puta da im objasnim kako to moze
    (Xnodeh, 20. januar 2019 22:07) 

    Stari @znaci tako ti zivi u Njemackoj, a ti si brazil vidio samo na karti.

    Medalje ste brojali ovako kako ti je @znaci tako napisao, jer ste ih imali manje od Hrvatske, a prije OI ste rekli da ste sila u sportu u regionu. Na kraju vi 30 i neki, a Hrvatska 17. Tablica je sve rekla. Hrvatska je imala 10 medalja iz 10 sportova. A vi 8 i to vam je rekord. Mi 5 zlata, vi 2...samo jedno iz ekipnog.
    Hrvatska to nije imala potrebe brojat jer je bila duplo bolja od vas. Tako broje luzeri medalje. Inace, za neupucene, veslanje su osvojili dvojac braca Sinkovic sto ti spada u ekipne sportove...
    (E moj Lavrov, 20. januar 2019 22:46)

    # Link komentara

  41. @croata hhahah ma joj kad nam hrvat krene objanjavati kako smo mi bili vodonose u kosarci hahhaha a ljudi koji su i digli kosarku u Jugi (nauci ko je Aca Nikolic) bez koga ne bi niti bilo niceg su Srbi, a ni sto se tice odbojke nisi u pravu jer kad je Juga osvojila bronzu na EP sedmdesetih, gro igraca su bili Srbi koji su i kasnije udarili temelje kao treneri generaciji devedesetih
    (ne mozete vi bez omalovazavanja, 20. januar 2019 22:46)

    # Link komentara

  42. Brazil i Argentina rukometne velesile. Smiju se jedni Balkanci drugima, pa onda ovi drugi prvima, pa onda opet ovi prvi drugima jer se zadnje utakmice nisu igrale u isto vrijeme,...a u biti jadni i jedni i drugi. Valjda je poraz lakši kad i komšija izgubi.
    (alter, 20. januar 2019 22:37)

    # Link komentara

  43. lol tebe proganja Djokovic vec 12 godina ,zato se i sramotis, znaci Srbija nije velesila u odbojci s osvojenih 20 medalja ali zato Hrvatska je s 13 ( i jos NEMAS POJMA niti koje ste osvojili )hahahah i to samo u muskom , ma bravo majstore, postao si maskota sajta
    (matematika je cudo, 20. januar 2019 22:21)

    A kako vi imate 20? to sam naucio od vas. ahahahaa
     (lol, 20. januar 2019 22:36)

    # Link komentara

  44. Hrvati mnogo ste se digli u nebesa . Pobedili ste Španiju i mislili ste da ste osvojili prvenstvo. Sutra ćete sa Nemcima da peodjete ko bosi po trnju. A o Francuzima da ne pričamo njih ne možete da pobedite pa da se igra sva dana.
     (Marko, 20. januar 2019 22:35)

    # Link komentara

  45. Ljudi moram i da vas pitam nesto. Neko je napisao juce da je Hrvatska i u M i u Ž konkurenciji u odbojci uspesnija od Srbije. Da li neko moze to da mi objasni? Hvala unapred.
    (231, 20. januar 2019 20:33)

    Iako me odbojka kao i bilo koji drugi zenski sport ne zanima, lik je u pravu jer je zagrebacka mladost, pravaci evrope, u bivsoj drzavi osvojila sva prvenstva, srbi nisu ni postojali, vecina srbije nije ni znala da postoji taj sport. Nesto slicno je i s tenisom, malo manje s kosarkom posto su srbi tu ipak postizali odredjene rezultate, al vise kao vodonose hrvatima.
    No moram biti realan, potpuno suprotna stvar je s rukometom.
     (croata, 20. januar 2019 22:32)

    # Link komentara

  46. Logika: draze mi je da mi budemo 18i a Hrvati 4. nego Hrvati 1. a mi 2. :) :) :)
     (as, 20. januar 2019 22:31)

    # Link komentara

  47. brdo strucnih komentara na ovoj vesti, sve sami vrhunski poznavaoci ove igre :)
     (as, 20. januar 2019 22:30)

    # Link komentara

  48. Arg- Srb 30-28 

    Srbija 18 "mesto" 

    Hahahahahahaha.....
    (Yole, 20. januar 2019 22:10)


    nemoj da se zagrcnes kad i vi budete 8, "velesilo" ....pustanje brodica i gadjanje glinenih golubova je za vas.
     (Nenad, 20. januar 2019 22:26)

    # Link komentara

  49. @lol hahahha pa ti stvarno nemas pojma, Jasna Sekaric ti je inace proglasena najboljim strelcem 20. veka naravno steani pojma za vas sport
    (utripovao si ti komplekse, 20. januar 2019 22:24)

    # Link komentara

  50. @lol tebe proganja Djokovic vec 12 godina ,zato se i sramotis, znaci Srbija nije velesila u odbojci s osvojenih 20 medalja ali zato Hrvatska je s 13 ( i jos NEMAS POJMA niti koje ste osvojili )hahahah i to samo u muskom , ma bravo majstore, postao si maskota sajta
    (matematika je cudo, 20. januar 2019 22:21)

    # Link komentara

  51. Vodeca svjetska odbojkaška velesila s tri medalje na OI i SP-u. i to u zajednici s Crnogorcima.
    (lol, 20. januar 2019 21:34)

    Od rastanka sa Crnogorcima: muskarci zlato EP 2011,Svetska liga 2015,bronze,EP 2007,2013,2017,SP 2010,
    … zene zlata EP 2011,2017,SP 2018,srebra EP 2007,OI 2016,bronze SP 2006,EP 2015,

    sta ces sad od muke?
    (Srbija prvak Evrope 2013.,prvak sveta 2015.,a vi cega ste prvak?!, 20. januar 2019 22:17)

    # Link komentara

  52. Nema zime za Hrvatsku...dobivamo Njemačku jer nije ništa teža od Španjolske, a onda klasik sa Francuskom koja ovo svjetsko nije neka neprelazna sila...nije nemoguće zar ne?
    (Dario Zagreb, 20. januar 2019 22:12)

    # Link komentara

  53. Arg- Srb 30-28

    Srbija 18 "mesto"

    Hahahahahahaha.....
     (Yole, 20. januar 2019 22:10)

    # Link komentara

  54. Bolji ste i od rusa i kineza...jer se individualne medalje ne broje...evo prvi puta cujem...
    Vjerovao ili ne, sila je ona zemlja koja ima vise medalja...pa taman i iz jedne dicipline...tako kazu pravila. Ako vam ne pase nemojte ici na OI...vi ste jedina nacija koja broji medalje u ekipnim sportovima tako sto pomnozi broj igraca x medalju koju ste osvojili. Kad sam to pricao svabama, ljudi su se smijali, nisu mogli da vjeruju. Pa sam mora prevodit. Nema sta, sila ste...u nasmijavanju ostatka planete zemlje i to kolektivna sila
    (Znaci tako, 20. januar 2019 21:08)

    Ne kapiras ni jednostavne stvari.Naravno da nismo bolji od Rusa i Kineza,oni osvoji po 100 medalja u svih 30 sportova genije!Govorim ti poredjenju bilo koje dve zemlje od kojih jedna na OI uzme 15 medalja u 4 sporta,i druge koja uzme manje,recimo 9-10 medalja ali u 8-9 sportova.Naravno da je formalno bolja ova sa 15,ali je svakako sportskija nacija ova koja u vise sportova je u vrhu i uzme medalju.I niko nije mnozio kolektivne medalje sa brojem sportista,nego je ispala zanimljiva cinjenica da je zbog vise medalja u kolektivnim sportovima,ispalo da je vise od pola olimpijaca se vratilo sa medaljom oko vrata,a niko nikad nije pricao da je to broj medalja i tako racunao!.Pricao i ja Brazilcima kako ste vi utripovali zbog dva slucajna penala da ste jednaki sa njima,ljudi se valjali od smeha satima,pitali me sto puta da im objasnim kako to moze
    (Xnodeh, 20. januar 2019 22:07)

    # Link komentara

  55. Znači, kad mi osvajamo medalje u pojedinačnim sportovima, onda su to "nebitni glineni golubovi", "šta je to spram našim timskim sportovima". Kad mi uđemo u finale SP-a u nogometu, onda vrijedi "šta je to prema našem Noletu". 
    Eh, vizantijska posla... :D
    (klimatolog, 20. januar 2019 21:56)

    Ne, njihova Jasna Šekarić koja ima jedno zlato i tri medalje na 10 OI-ma je boginja, a trap ili glineni golubovi je najteža grana u streljaštvu.
     (lol, 20. januar 2019 22:04)

    # Link komentara

  56. Drago je nama da vi nas tako pratite,sportsku silu br 1 na ovim prostorima i treba da pratite,ako vatreni Nole navija za nas morate i vi,hahaha.
     (Yole, 20. januar 2019 22:04)

    # Link komentara

  57. Eh, vizantijska posla... :D
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (klimatolog, 20. januar 2019 21:56)

    WTF
    (beogradski, 20. januar 2019 22:04)

    # Link komentara

  58. @lol krivo racunas kao i uvek , Srbija u muskoj odbojci ima ukupno 13 medalja, 2 s OI , 2 SP i ostalo EP i u zenskoj 7 - i zato smo velesila
    (ne sramoti se, 20. januar 2019 21:43)

    A šta se on sramoti. Srbiju naziva velesilom u odbojci, a sprda se s Hrvatskim rukometom. Mi dva zlata na OI i jedno srebro. SP i EP jedno zlato pet srebra i pet bronce. Nega je izludio Luka Modric i finale SP, pa sad ne zna šta piše.
     (lol, 20. januar 2019 22:01)

    # Link komentara

  59. Bolje da se drze pustanja brodica, tu su najbolji....
     (Nenad, 20. januar 2019 21:59)

    # Link komentara

  60. Yole@ druže pusti glinene golubove, jedrenje i dizanje tegova, mi smo na OI 2016. najuspešnija nacija posle USA u timskim sportovima.
    (Spale, 20. januar 2019 21:35)

    Znači, kad mi osvajamo medalje u pojedinačnim sportovima, onda su to "nebitni glineni golubovi", "šta je to spram našim timskim sportovima". Kad mi uđemo u finale SP-a u nogometu, onda vrijedi "šta je to prema našem Noletu".
    Eh, vizantijska posla... :D
     (klimatolog, 20. januar 2019 21:56)

    # Link komentara

  61. Sta ima zenska hrvatska odbojkaska reprezentacija od medalja 2002-2008? Reci mi molim te, nisam pronasao nista, samo krompir
    (Molim?, 20. januar 2019 21:54)

    # Link komentara

  62. Borba za 17 mjesto
     (Yole, 20. januar 2019 21:52)

    # Link komentara

  63. @Yole svetski mediji sigurno NIKAD za vas nisu rekli da ste broj 1 sila, Novak svaki put kad osvoji GS (najprestiznije takmicenje u tom sportu ) pise Srbija , Srbija ima 34 osvojena GS, 5 broj 1 u tom sportu i ukupno 370 nedelja, i ti sebi umisljas da to sto ste osvojili takmicenje koje najbolji teniseri izbjegavaju vec godinama vas stavlja u istu kategoriju s nama - smesan si
    (kao i uvek, 20. januar 2019 21:52)

    # Link komentara

  64. Rekao mi je neko da proverim zensku odbojku. Hrvati dragi, NE CITATE DOBRO! Ja sam jasno napisao da racunam zadnji olimpijski ciklus, gde je jasno da Srbija ima zlato sa EP i SP i srebro sa OI. Hrvatska nije ucestovala ni na OI ni na SP, toliko...A napisao je i vaterpolo OI 2012. Ja napisah zadnji olimpijski ciklus, pa ne znam sta ti nije jasno??
    (HAHhahahahhaha, 20. januar 2019 21:40

    A da racunamo zadnje SP u vaterpolu, pa DC, pa razdoblje żenske odbojke 2002-2008 hahahaaa
     (., 20. januar 2019 21:46)

    # Link komentara

  65. @ Smesan si

    Svjetski mediji su rekla ko je br 1 sila u sportu po svim parametrima,GS Nole igra za sebe ne za Srbiiju, Hrvatska u tenisu dva puta svj prvaka,Srbija 1.
    Jos se sicam Nolinih suza 2016 na OL u Brazilu.Zna i on sta je OL medalja.
     (Yole, 20. januar 2019 21:44)

    # Link komentara

  66. @znaci tako hahha mogu da se smiju ali samo vama koji se tako pred svako takmicenje bahatite, osim toga broje se i individualne medalje ali i na EP i SP i OI a tu vas tek deremo, broje se i GS u tenisu koji vrede vise od medalja u tom sportu i tu vas deremo, a vama ako ne pase ne prijavljujte se
    (smesan si, 20. januar 2019 21:37)

    Ne, broje se DC, a ne GS. A mi trebali onda da brojimo Sandrine dijamantne lige jel
     (hohoho, 20. januar 2019 21:43)

    # Link komentara

  67. @lol krivo racunas kao i uvek , Srbija u muskoj odbojci ima ukupno 13 medalja, 2 s OI , 2 SP i ostalo EP i u zenskoj 7 - i zato smo velesila
    (ne sramoti se, 20. januar 2019 21:43)

    # Link komentara

  68. Rekao mi je neko da proverim zensku odbojku. Hrvati dragi, NE CITATE DOBRO! Ja sam jasno napisao da racunam zadnji olimpijski ciklus, gde je jasno da Srbija ima zlato sa EP i SP i srebro sa OI. Hrvatska nije ucestovala ni na OI ni na SP, toliko...A napisao je i vaterpolo OI 2012. Ja napisah zadnji olimpijski ciklus, pa ne znam sta ti nije jasno??
    (HAHhahahahhaha, 20. januar 2019 21:40)

    # Link komentara

  69. Rekao mi je neko da proverim zensku odbojku. Hrvati dragi, NE CITATE DOBRO! Ja sam jasno napisao da racunam zadnji olimpijski ciklus, gde je jasno da Srbija ima zlato sa EP i SP i srebro sa OI. Hrvatska nije ucestovala ni na OI ni na SP, toliko...A napisao je i vaterpolo OI 2012. Ja napisah zadnji olimpijski ciklus, pa ne znam sta ti nije jasno??
    (HAHhahahahhaha, 20. januar 2019 21:40)

    # Link komentara

  70. Ono kad ti se na temu rukomet javi neko ko jedva dobije Bahrain i bori se za 17 misto,cirkus.Hahahahaha.....
     (Yole, 20. januar 2019 21:37)

    # Link komentara

  71. @znaci tako hahha mogu da se smiju ali samo vama koji se tako pred svako takmicenje bahatite, osim toga broje se i individualne medalje ali i na EP i SP i OI a tu vas tek deremo, broje se i GS u tenisu koji vrede vise od medalja u tom sportu i tu vas deremo, a vama ako ne pase ne prijavljujte se
    (smesan si, 20. januar 2019 21:37)

    # Link komentara

  72. @opravdanje oni porede kako njima pase ,tako brisu Novakove rezultate, dodaju sebi klupske uspehe u odbojci i vaterpolu, brisu nase klupske u fudbalu itd... ali dzabe im kada zaostaju maksimalno za Srbijom - 62 medalje u timskim sportovima naspram njihovih 34, enough said, individuano ako brojimo i EP i SP i OI i GS u tenisu smo daleko ispred njih
    (toliko, 20. januar 2019 21:36)

    # Link komentara

  73. Yole@ druže pusti glinene golubove, jedrenje i dizanje tegova, mi smo na OI 2016. najuspešnija nacija posle USA u timskim sportovima.
    (Spale, 20. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  74. Ja zelim da im svaki put bude kao danas.
    To je moja zelja! Lijepo je to zelja :)

    Francuska i Njemacka lagano do kraja!
    (K08, 20. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  75. samo polako. Los dan i kriva taktika. Jos smo zivi, a zivoga nemoj pokapati ! Iako cemo sutra igrati protiv sudaca i EHF-a
    (djedmedjed, 20. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  76. Svesni su oni toga i zato odbojku omalovazavaju jer su svetlosnim miljama daleko od nas kao jedne od vodecih odbojkaskih sila
    (Xnodeh, 20. januar 2019 20:54)

    Vodeca svjetska odbojkaška velesila s tri medalje na OI i SP-u. i to u zajednici s Crnogorcima.
     (lol, 20. januar 2019 21:34)

    # Link komentara

  77. Provjeri opet odbojku žensku na EP i vaterpolo 2012 na OI
    (., 20. januar 2019 21:28)

    Ti proveri.Imate tri srebra sa zenskim timom,i to zato sto je kupovao tada najbolje Ruskinje odbojkasice,pa zato.Nasa zenska odbojkaska reprezentacija ima dve titule prvaka Evrope,jednu titulu prvaka sveta,i titulu vicesampiona OI.Nije te sramota bar malo
    (Xnodeh, 20. januar 2019 21:34)

    # Link komentara

  78. @ jov

    Kako god ti računa uguglaj poredak samo zadnje dvi 2012 i 2016 mada smo.svaku ispred debelo.Kad vidis poredak javi se,valjda je relevantniji OL svjetski savez od vas ,hahaha...
     (Yole, 20. januar 2019 21:30)

    # Link komentara

  79. Sve sve ali naspov od pre par dana Srbija u poslednjim minutima slomila otpor BAHREINA... ooooo gde si Srbijoooo
    (nikola, 20. januar 2019 21:29)

    # Link komentara

  80. Odbojka zenska: 
    SRB: zlato EP, zlato SP, srebro OI 
    CRO: 0 

    Vaterpolo muski: 
    SRB: zlato EP, bronza SP, zlato OI 
    CRO: bronza EP, zlato SP, srebro OI
    (HAhahahha, 20. januar 2019 21:04)

    Provjeri opet odbojku žensku na EP i vaterpolo 2012 na OI
     (., 20. januar 2019 21:28)

    # Link komentara

  81. Hrvatska bolja u fudbalu, Brazil u rukometu.
    (Momčilo, 20. januar 2019 20:23)

    O tempora, o mores :)
    (my way, 20. januar 2019 21:27)

    # Link komentara

  82. Poredim jer je neko napisao da je Hrvatska bolja od nas u kosarci i odbojci i u M i u Ž konkurenciji, pa sam hteo da dam tim osobama jasan pregled zadnja dva olimpijska ciklusa cisto da malo ohlade. A neko je napisao kao vaterpolo klubske trofeje hrvatskim klubova, okej je to, ali ovde se radi o REPREZENTACIJI! A i neko je napisao kako ne racuna Novakove trofeje jer to on osvaja za sebe, a zasto onda racunate svoje trofeje vaterpolo klubova u poredjenju REPREZENTACIJA? Molim odgovor, sorry not sorry
    (Opravdanje, 20. januar 2019 21:26)

    # Link komentara

  83. @dace malo aktualni evropski prvak i olimpijski sampion je Srbija ,to ti je bilo prosle godine i 2016. god. pa ti racunaj ko ima vise zlata
    (ne budi komican, 20. januar 2019 21:23)

    # Link komentara

  84. Ne znam za sport, ali je ovaj sajt B92 za mene, ubedljivo najbolji sajt na ovim prostorima po lepoti i dizajnu i po objektivnosti informacija.
    Mučno mi je i čitati vesti na hrvatskin sajtovima, ne zbog sadržaja već zbog amaterski urađenih sajtova koji su 5. liga u odnosu na ovaj sajt b92.
    Zato izgleda i dolaze na ovaj naš sajt, jer su njihovi baš amaterski.
    Što se tiče IT struke, ovi Hrvati su 5. liga u odnosu na nas.
    Mnogo smo pametan narod, samo da je više sloge svi bi nam gledali u leđa.
    (mm, 20. januar 2019 21:21)

    # Link komentara

  85. Ovom sto nas poredi sa Hrvatima: koja ti je poenta? Da li uspehe naših sportista shvataš kao lični uspeh ili šta?
    Ili nisi bas pri pameti ili si klinac
     (dr NS, 20. januar 2019 21:13)

    # Link komentara

  86. U vaterpolu ste uvek iza nas 
    Ostaje vam samo rukomet,i sportovi kao sto su gadjanje glinenih golubova i jedrenje
     (PFC, 20. januar 2019 20:35)

    Vaterpolo, akutalni svjetaski prvak je Hrvatska, vi 3. To ti je bilo 2017.u Madjarskoj. Pitaj komsiju. U klupskom vaterpolu po broju europskih trofeja ispred vas...uguglaj sinko pa uci
    (Dace malo, 20. januar 2019 21:12)

    # Link komentara

  87. Kad nemas nijedan argument da si bolji u sportu pa potegnes cuvenu farsu od Olimpijskih igara.Na OI opstepoznato je da jedna zemlja moze i 10 medalja osvojiti u jednom sportu i ispasti sila za neku koja je osvojila 6 u 6 sportova.Pa jedna Holandija ode na zimske OI i osvoji 20,sve u brzom klizanju! I sad je ona sila i bolja je od neke koja osvoji 10 u raznim zimskim disciplinama?! Smesan si.Mi uzimamo medalje u raznovrsnijim i bitnijim sportovima od vas na OI,a vi i dalje umisljajte da ste sila zato sto osvojite 2-3 vise zbog gadjanja glinenih golubova i pustanju zmajeva.Zato vas i sprdamo ovde,zbog ovakvih gluposti u koje ni sami ne verujete
    (Xnodeh, 20. januar 2019 20:41) 

    Bolji ste i od rusa i kineza...jer se individualne medalje ne broje...evo prvi puta cujem...
    Vjerovao ili ne, sila je ona zemlja koja ima vise medalja...pa taman i iz jedne dicipline...tako kazu pravila. Ako vam ne pase nemojte ici na OI...vi ste jedina nacija koja broji medalje u ekipnim sportovima tako sto pomnozi broj igraca x medalju koju ste osvojili. Kad sam to pricao svabama, ljudi su se smijali, nisu mogli da vjeruju. Pa sam mora prevodit. Nema sta, sila ste...u nasmijavanju ostatka planete zemlje i to kolektivna sila
    (Znaci tako, 20. januar 2019 21:08)

    # Link komentara

  88. Ovo su rezultati zadnja 2 olimpijska ciklusa u kolektivnim sportovima (jedino sam vaterpolo uzeo samo zadnja prvenstva koja su bila - EP 2018, SP 2017, OI 2016). Hrvati su jedino bolji u muskom rukometu i fudbalu i to je to. Cisto samo da potvrdim jer je neko juce napisao kako su oni bolji i u kosarci i odbojci i u M i u Ž konkurenciji :)

    Kosarka muska:
    SRB: srebro EP, SP, OI
    CRO: 0

    Kosarka zenska:
    SRB: zlato EP, bronza OI
    CRO: 0

    Odbojka muska:
    SRB: bronza EP, SP 4. mesto
    CRO: 0

    Odbojka zenska:
    SRB: zlato EP, zlato SP, srebro OI
    CRO: 0

    Vaterpolo muski:
    SRB: zlato EP, bronza SP, zlato OI
    CRO: bronza EP, zlato SP, srebro OI
    (HAhahahha, 20. januar 2019 21:04)

    # Link komentara

  89. Koliko su se samo nama rugali a izgubili sa vecom razlikom nego mi od Brazila :D
    (Markos, 20. januar 2019 21:00)

    # Link komentara

  90. Bravo Brazil, uvjek protiv bilo koje Cro repke, kako oni to kazu!!!
    (Djordje, 20. januar 2019 20:58)

    # Link komentara

  91. E nek su ih.....nek se malo spuste na zemlju . Kao sto je neko vec rekao, mi smo treca liga, hrvati druga, a oni misle da su prva !!!
    (Canadaboy, 20. januar 2019 20:55)

    # Link komentara

  92. Ljudi moram i da vas pitam nesto. Neko je napisao juce da je Hrvatska i u M i u Ž konkurenciji u odbojci uspesnija od Srbije. Da li neko moze to da mi objasni? Hvala unapred.
    (231, 20. januar 2019 20:33)

    Evo ja cu ti objasniti.Prvo zar zaista moze ozbiljno da uzmes u obzir nesto sto neki klinja iz susedstva iz cistog besa?! Klinac je hteo da ispadne pametan,misleci na klupsku odbojku u kojoj OK Mladost iz Zagreba u vreme Jugoslavije igrala 3 finala i uzela jednu titulu.To je pre svega bi produkt jugoslovenske odbojke,srpskih trenera,jer ako nisi znao cak su i nezavisnu Hrvatsku odbojkasku reprezentaciju posle trenirali srpski selektori.Naravno da su za 1000 godina ne mogu biti bolji od nas u odbojci,taman da od sada do tada mi nista vise ne osvojimo.Nema ih u odbojci,u sportu cija svetska federacija ima zvanicno najvise clanica Saveza,koji predstavlja jedan od najpopularnijih na svetu,koji se ozbiljno igra na svim kontinentima bukvalno!Samim tim u kome je konkurencija daleko neuporedivo veca nego u rukometu koji se ozbiljno dosad igrao samo u 6-7 zemalja u Evropi i Juzna Koreja,a evo odnedavno se nesto malo popularizovao i napredovao i u Brazilu.Svesni su oni toga i zato odbojku omalovazavaju jer su svetlosnim miljama daleko od nas kao jedne od vodecih odbojkaskih sila
    (Xnodeh, 20. januar 2019 20:54)

    # Link komentara

  93. Zna se ko je sila u "regionu" po svim svjetskim analizama u sportu. 
    Da ne idemo na 4 OL ne bi nas stigli po medaljama.Uvik ste 15 mista iza nas tako da ste 2012 od muke brojili medalje MEDALJA puta broj u ekipi,bili ste tih dana prva tema po komediji radi toga,hahaha.Više obitelj KOSTELIĆ ima zlata nego vi sve skupa.
    (Yole, 20. januar 2019 20:27)

    Ono kad poredis individualne sportove sa timskim i to gadjanje golubova, jedrenje, veslanje sa kosarkom odbojkom i mislis da je uspeh isti ahahahahahaha
     (nili, 20. januar 2019 20:47)

    # Link komentara

  94. Ali Delfini :D :D :D
    (Kederi, 20. januar 2019 20:47)

    # Link komentara

  95. Zna se ko je sila u "regionu" po svim svjetskim analizama u sportu. 
    Da ne idemo na 4 OL ne bi nas stigli po medaljama.Uvik ste 15 mista iza nas tako da ste 2012 od muke brojili medalje MEDALJA puta broj u ekipi,bili ste tih dana prva tema po komediji radi toga,hahaha.Više obitelj KOSTELIĆ ima zlata nego vi sve skupa.
    (Yole, 20. januar 2019 20:27)

    Aj nemoj da te neko čuje molim te.
    Muška i ženska košarka - olimpijske medalje 2016
    Ženska odbojka - svestke šampionke
    Rukometašice svetske vicešampionke 2013
    Rukometaši 2. u Evropi 2012
    Vaterpolo - suvišno bilo šta govoriti
    Tenis - Novak jedan od najboljih u istoriji, i inače pišete kako on igra za sebe, a svoje uspehe u individualnim sportovima računate, a i pored Novakovog imena uvek piše SRB tako da ono ;)
    Porediš veslanja, gađanja golubova, skijanja sa košarkom i odbojkom hahahaha joj majko mila
    I ne znam šta je smešno kod brojanja medalja, pa naravno da se broje sve medalje koje osvojiš u odnosu na broj sportista koje pošalješ, tako da smo mi u Riju 2016 osvojili preko 50 medalja na oko 105 sportista, pa više od polovine naših olimpijaca se vratilo sa medaljom oko vrata
    Stvarno je smešno porediti iz čega ste vi osvojili medalje na OI a iz čega mi :) Košarka odbojka 2. i 3. najpopularniji sport na svetu u poređenju sa ne znam ni ja čim vašim, prosto je neuporedivo
    A i ako gledaš broj medalja, pa Jamajka je imala više od vas, i jel to znači da je Jamajka sportska velesila? Naravno da ne. Ne možeš porediti timske sportove sa individualnim (to je oličenje jedne reprezentacije a ne pojedinac) ;)
     (jov, 20. januar 2019 20:45)

    # Link komentara

  96. Danas svako zna da igra rukomet... hehe. Naši znaju ali po 10-15 minuta, više, to je ipak previše, ej odmor je. A za komšije nisam bas očekivao da izgube od Brazila. Iako je Brazil postao savim solidna ekipa. No dobro, samo da Španci ne idu dalje, meni je sasvim dovoljno.
    (JPR24, 20. januar 2019 20:44)

    # Link komentara

  97. @ Xnodex

    Zna se ko je sila u "regionu" po svim svjetskim analizama u sportu.
    Da ne idemo na 4 OL ne bi nas stigli po medaljama.Uvik ste 15 mista iza nas tako da ste 2012 od muke brojili medalje MEDALJA puta broj u ekipi,bili ste tih dana prva tema po komediji radi toga,hahaha.Više obitelj KOSTELIĆ ima zlata nego vi sve skupa.
    (Yole, 20. januar 2019 20:27)

    Kad nemas nijedan argument da si bolji u sportu pa potegnes cuvenu farsu od Olimpijskih igara.Na OI opstepoznato je da jedna zemlja moze i 10 medalja osvojiti u jednom sportu i ispasti sila za neku koja je osvojila 6 u 6 sportova.Pa jedna Holandija ode na zimske OI i osvoji 20,sve u brzom klizanju! I sad je ona sila i bolja je od neke koja osvoji 10 u raznim zimskim disciplinama?! Smesan si.Mi uzimamo medalje u raznovrsnijim i bitnijim sportovima od vas na OI,a vi i dalje umisljajte da ste sila zato sto osvojite 2-3 vise zbog gadjanja glinenih golubova i pustanju zmajeva.Zato vas i sprdamo ovde,zbog ovakvih gluposti u koje ni sami ne verujete
    (Xnodeh, 20. januar 2019 20:41)

    # Link komentara

  98. Yole
    A u kojim bitnim sportovima ste vi sportska sila
    Da li u košarci,ipak ne tu necete osvojiti medalju jos 300 godina
    Da li u odbojci,uh ipak ne ni tu
    U vaterpolu ste uvek iza nas
    Ostaje vam samo rukomet,i sportovi kao sto su gadjanje glinenih golubova i jedrenje
     (PFC, 20. januar 2019 20:35)

    # Link komentara

  99. COWBOYS hahahahaha 🤣🤣
    (Boban, 20. januar 2019 20:35)

    # Link komentara

  100. Ljudi moram i da vas pitam nesto. Neko je napisao juce da je Hrvatska i u M i u Ž konkurenciji u odbojci uspesnija od Srbije. Da li neko moze to da mi objasni? Hvala unapred.
    (231, 20. januar 2019 20:33)

    # Link komentara

  101. @cuyoshi: sve si ti u pravu, ali je stvarno veliko iznenadjenje... mozda budu dominantni i u vaterpolu, ali posle ciklusa od 20 godina... nije iznenadjenje kada pobede indijance poput nas, ali kada pobede kauboje koji su imali perfektan skor, onda je to zaista vest...
     (lal, 20. januar 2019 20:31)

    # Link komentara

  102. (Xnodeh, 20. januar 2019 20:17)

    Kako te nije sramota bre. Ostavio si deset komentara, a sve isto pišeš. Slaba grupa sreca itd.
     (zoki, 20. januar 2019 20:30)

    # Link komentara

  103. Uhhhh... sad se ipak "lakshe dishe", na dnu bunara. Ovo dokazuje da nashi nisu toliko loshi, nego je Brazil mnogo jak.
    (-21g, 20. januar 2019 20:28)

    # Link komentara

  104. @ Xnodex

    Zna se ko je sila u "regionu" po svim svjetskim analizama u sportu.
    Da ne idemo na 4 OL ne bi nas stigli po medaljama.Uvik ste 15 mista iza nas tako da ste 2012 od muke brojili medalje MEDALJA puta broj u ekipi,bili ste tih dana prva tema po komediji radi toga,hahaha.Više obitelj KOSTELIĆ ima zlata nego vi sve skupa.
     (Yole, 20. januar 2019 20:27)

    # Link komentara

  105. Zivim u Hrvatskoj, Srbin sam, nakon ispadanja nas Srba i prolaska Brazila tolika doza ruganja i ismijavanja nas od strane hrvata kako su nas brazilci izbacili velesila brazil kako nek idemo kuci sad a bas sad isti taj Brazil potpuno zasluzeno dobija njih i vjerovatno ih salje kuci isto , e sad ne mogu opisati koliko mi je drago radi toga i sta drugo reci nego karma je cudo
    (torres, 20. januar 2019 20:27)

    # Link komentara

  106. Lijep dan za pripadnike nabeskog naroda. Mogli su se narugati porazima konfuzne rukometne reprezentacije Hrvatske, "one slam wondera" Čilića i šlag na tortu poraz "omiljenog tenisača zapada" Federera. Neka ih Novak razveseli sutra kada nas u Hrvatskoj nisu uspjeli niti Čilić, niti rukometaši razveseliti, da je bar netko na brdovitom Balkanu "sretan"
    (CroFed, 20. januar 2019 20:23)

    # Link komentara

  107. Hrvatska bolja u fudbalu, Brazil u rukometu.
    (Momčilo, 20. januar 2019 20:23)

    # Link komentara

  108. Brazil je bi pojacan Romarijom i Ze Robertom.
    (Cowboys Are An Accident Waiting To Happen, 20. januar 2019 20:23)

    # Link komentara

  109. Ali kauboji hahahahahajahahajah
     (AO, 20. januar 2019 20:20)

    # Link komentara

  110. Ne razumem zasto toluko potcenjivanje Brazila da je bilo koji sport u pitanju. Ogromna drzava, ozbiljni resursi ...
    (cuyoshi, 20. januar 2019 20:18)

    # Link komentara

  111. Čitam komentare...Posle naše utakmice sa Francuskom na ovom sajtu je bilo preko 350 komentara,sto znači da volimo ovaj sport i da nam je stalo.Ali...Bili smo najgori na SP,užasna igra,spora i bezidejna,budućnosti nema,savez katastrofalan,struka ne postoji,rukomet nam umire,razigravamo za 17 mesto???ALI JE DANAS "KOMŠIJI CRKLA KRAVA",i kako ce to pomoći nasem rukometu?
    (?, 20. januar 2019 20:09)

    Ko kaze da to pisemo zbog pomoci nasem rukometu? Pisemo zato sto masovno dolaze ovde svaki dan da bi provocirali,pa kad vec hoce,dobice sta zele.Nabicemo im komplekse dodatno istinom koju ne trpe nikako.I jos moram da dodam da je nasa grupa zaista bila ultrajaka i za mnogo bolje reprezentacije od nas.To ne umanjuje cinjenicu da smo se mi opet obrukali,raspali prelako i prebrzo,igrali amaterski sa bezbroj tehnickih pocetnickih gresaka,ali bi recimo u grupi gde su bili Spanija i Hrvatska,umesto recimo Makedonije,bili sasvim realno treci i prosli dalje cak i sa ovim klincima...Grupa je bila preteska
    (Xnodeh, 20. januar 2019 20:17)

    # Link komentara

  112. Ljudi na ovom sajtu su pisali kada smo mi izgubili od Brazila da je to amaterska ekipa. I da, sada se itekako jasno vidi da je nasa grupa bila daleko najjaca upravo zbog toga jer ekipa koja je iz nase grupe prosla sa zadnjeg mesta i prenela 0 bodova je mogu reci pa skoro rutinski pobedila ekipu koja je u susednoj grupi bila prva, bez poraza i sa max. brojem bodova! Toliko...
    (231, 20. januar 2019 20:16)

    # Link komentara

  113. Ahahahahahahaha, pa opet, ahahahaahahaaaa. A sprdali se sa nama. Ako, tako vam i treba, uvek ste bili oholi dok ne stigne prizemljenje.......
    (Gedora, 20. januar 2019 20:12)

    # Link komentara

  114. I'm so sad...???
     (Topcina, 20. januar 2019 20:11)

    # Link komentara

  115. Pratim rukomet pa sam ovih dana posecivao hr portale. Iskreno, oni to bolje rade od ovih nasih sto je i normalno imajuci u vidu uspehe jednih i drugih zadnjih 20ak godina. Ono sto ih je satrlo bila je strasna euforija, danima se pise o medalji o to zlatnoj a polufinale se i ne nazire. Iskreno ja ga nisam video jer su imali izuzetno slabu grupu gde su izdominirali a posle realmo slabe Spanije videli su se na vrhu. Ovo je sport za hladne glave, euforoja je pogresan put.
     (Sudac, 20. januar 2019 20:10)

    # Link komentara

  116. То ти је када су имали лаку групу. Французи и Немци ће их наравно угазити још горе од Бразила.
    (my way, 20. januar 2019 20:10)

    # Link komentara

  117. Čitam komentare...Posle naše utakmice sa Francuskom na ovom sajtu je bilo preko 350 komentara,sto znači da volimo ovaj sport i da nam je stalo.Ali...Bili smo najgori na SP,užasna igra,spora i bezidejna,budućnosti nema,savez katastrofalan,struka ne postoji,rukomet nam umire,razigravamo za 17 mesto???ALI JE DANAS "KOMŠIJI CRKLA KRAVA",i kako ce to pomoći nasem rukometu?
     (?, 20. januar 2019 20:09)

    # Link komentara

  118. batice vi ne mozete bahrein pobjediti kako spada..
    (Zigzag, 20. januar 2019 20:00)

    Batice,svrati na sastave ekipe,pa pogledaj sa kojim klincima,anonimusima smo dosli na ovo SP.Da li je to pametna odluka bili ili ne,to je druga prica.Bukvalno su igrali anonimusi,jer ja koji jako dobro pratim rukomet sam prepoznao mozda 2-3 igraca od ranije.A vi?! Vi ste sila,jel tako bese??? Pa vas Brazil oducio od rukometa gore nego sto je nas.Nije te sramota da poredis nase klince i vase "zvezde" koje su posle Makedonije,Bahreina i Japana se vec proglasile u medijima prvacima....A ono Ronaldinjo i Ronaldo usli u rukometase
    (Xnodeh, 20. januar 2019 20:07)

    # Link komentara

  119. Hrvati jesu rukometna sila istorijski (ili povjesno kako bi rekli) i tu se ne moze nista reci. Medjutim vec dugo, dugo nikakvi rezultati. Cak i Srbija i Katar su osvojili srebra kod kuce, a oni nista.
    Smesno mi je i ovo sto kazu da su bolji od nas. Razume se da jesu, ali ne mogu da zamislim da me tesi sto smo na nekom takmicenju iz odbojke bolji od Hrvata...
    Poslednje, ne znam sto uporno nazivate Brazil amaterima. Ljudi namucili Francusku, dobili Hrvatsku, Rusiju (koja je remizirala sa Nemackom) ocito su solidna reprezentacija (nije izgovor za Hrvate, ali svakako nisu izgubili od amatera, kao ni mi (mada je mucenje sa Korejom bilo amaterski)).
    (jsx, 20. januar 2019 20:06)

    # Link komentara

  120. Sasvim i vise nego zasluzena pobeda Brazila koji su rukometni amateri ovog sporta. Ali su veceras briljirali i u odbrani i u napadu. Od prvog do zadnjeg minuta su kontrolisali mec i priveli ga kraju. Probale su Norveske sudije da sa pristrasnim sudjenjem vrate Hrvate u mec ali bezuspesno. Brazilci su ih pojeli.
     (Beograd, 20. januar 2019 20:01)

    # Link komentara

  121. Brazil je danas bio bolji.Nije nam dao igrati i nismo imali odgovor na njihovu obranu.Nije lako, ali idemo dalje.Treba igrati i pobjeđivati.Danas nitko nije valjao, i vjerujem kako se ovakva utakmica neće više ponoviti. Igraj moja Hrvatska!
    (Dioptrija, 20. januar 2019 20:01)

    # Link komentara

  122. zapravo im i ne menja ovaj poraz mnogo. I da su dobili opet bi vodili bitke za polufinale sa Nemackom i Francuskom.
    (zoki, 20. januar 2019 19:57)

    Naravno da menja, da su pobedili brazil bila bi im dovoljna jedna pobeda ovako moraju obe utakmice da dobiju, tvrda prica...
    (Pavle, 20. januar 2019 20:00)

    # Link komentara

  123. A Hrvati su kao sila u rukometu pa je ovo sok???
     (AO, 20. januar 2019 20:00)

    # Link komentara

  124. Mi bi zgazili Hrvacku veze nemaju
    (Milosh, 20. januar 2019 19:46)batice vi ne mozete bahrein pobjediti kako spada..
    (Zigzag, 20. januar 2019 20:00)

    # Link komentara

  125. Sta je tu sokantno? Pa oni od 2014. god imaju samo jednu bronzu na velikim takmicenjima...
    (Genius, 20. januar 2019 19:49)

    Nista cudno,sasvim realno.Ja sam im to i govorio,nema ih godinama unazad.A pazi ovo cak i u periodu od 2003.godine kad su bili u vrhu,po broju zlata su tek peta reprezentacija u tom razdoblju!Francuska 9 zlata,Danska,Nemacka i Spanija po 3 zlata,a oni samo 2 zlata i to na samom pocetku,SP 2003. i OI 2004.Srusen mit o hrvatskoj rukometnoj sili...Kad su u tako "dominantnoj" eri iza cak cetiri reprezentacije po titulama u vrlo skromnoj konkurenciji koju rukomet ima,kakvi bi tek onda bili u eri u kojoj nisu dominantni?! Ah,da pa to je sad pocetak te ere,tek ce se pokazati to.Ostaju im glineni golubovi i zmajevi,da tu glume silu,ako i tu mogu
    (Xnodeh, 20. januar 2019 19:59)

    # Link komentara

  126. Ova pobeda Brazila pokazuje da nasi nisu toliko losi nego su imali tesku grupu.
    (nisu ni mnogo dobri al grupa je bila teska stvarno, 20. januar 2019 19:59)

    # Link komentara

  127. Pa zapravo im i ne menja ovaj poraz mnogo. I da su dobili opet bi vodili bitke za polufinale sa Nemackom i Francuskom.
    (zoki, 20. januar 2019 19:57)

    # Link komentara

  128. Ja dam rekao posle poede nad nama i Korejom da navijam za njih na dalje
    (Nex, 20. januar 2019 19:57)

    # Link komentara

  129. Brazil koji je bio treci u grupi A ce pokidati sve iz grupe B I uzeti 6 bodova.Cak bi I Rusija koja je bila cetvrta u A ( igrali nesreseno sa Nemcima I izgubili gol razlike od Francuza ) bila Prva u B.Hrvatska je jednostavno imala prelaku grupu.
    (pop, 20. januar 2019 19:57)

    # Link komentara

  130. Brazil dominira na BALKANCIMA u rukometu ,zemljo otvori se!
    (satelit, 20. januar 2019 19:54)

    # Link komentara

  131. Baš lepa vest. Bravo za Brazilce.
    (Mica neverica, 20. januar 2019 19:54)

    # Link komentara

  132. Realnost hrvatskoga rukometa!Červar odlazi!Ovak amaterski pristup jednoj utakmici koja bi nam odredila put ka medalji,ja ne pamtim,a pratim Kauboje dugo......Lijepo sam vam reka,da nismo vise ona Hrvatska od 2003 - 2013,nema nas,padamo,slijedi nam srednji dom evropskoga rukometa...Što se uspjeha nizalo,nizalo se.Jedan je Ivano Balić,nikaj više takav Mozzart od rukometaša!
    (Očekivana propast, 20. januar 2019 19:53)

    # Link komentara

  133. Baš lepa vest. Bravo za Brazilce.
    (Mica neverica, 20. januar 2019 19:53)

    # Link komentara

  134. Hahahaahhh.... karma je cudo.
     (BI90, 20. januar 2019 19:51)

    # Link komentara

  135. Aj Dušane ne bulazni.
    (Crnogorac Budva, 20. januar 2019 19:51)

    # Link komentara

  136. Kauboji?!
    Pa logičnije je da su Brazilci kauboji!
    Imaju prerije, ogromna stada, goniče stoke, izmislili su rodeo i jahanje bikova,...a znaju i rukomet.
     (lobotomija, 20. januar 2019 19:49)

    # Link komentara

  137. Sta je tu sokantno? Pa oni od 2014. god imaju samo jednu bronzu na velikim takmicenjima...
     (Genius, 20. januar 2019 19:49)

    # Link komentara

  138. Gde ste RUKOMETNA SILO IZ SUSEDSTVA???! Gde si @lol??? Jesam vam rekao da slede samari juce?! A tako ste leteli posle najlakse grupe na SP,toliko jadne da bi je moj ulicni tim prosao.....Nema od vas vise nista u rukometu
    (Xnodeh, 20. januar 2019 19:42)

    Evo me, nismo pletjeli jer mi nismo favoriti. Ajde nadji post da sam ja napisao da idemo po medalje, a vidim Đokovićev ždrijeb sva sila na njegovoj strani
     (lol, 20. januar 2019 19:48)

    # Link komentara

  139. Hahahahahaha,nema vecih paljevina od ovih Krosana! Citam pre neki dan kakva euforija posle prvog kruga sto su prosli Makedoniju,Bahrein i Japan,pa sve naslovi tipa "Mirise na 2003.godinu!!!",kao aluzija da osecaju da ce biti prvaci,hahahahahaha.Ej,smatraju se rukometnom "silom",a radovali se sto su prosli bez poraza grupu sa nekim amaterima kao da su osvojili 10 zlata!A nas prozivaju zbog loseg rezultata,sa anonimusima i klincima koju su juce krenuli u seniorski rukomet....Jak taj Brazil,a susedi????Nezgodan....
    (Srbija prvak Evrope 2013.,prvak sveta 2015.,a vi cega ste prvak?!, 20. januar 2019 19:47)

    # Link komentara

  140. Kauboji izgubili od indijanaca.
    (Teks Viler, 20. januar 2019 19:47)

    # Link komentara

  141. Gde ste RUKOMETNA SILO IZ SUSEDSTVA???! Gde si @lol??? Jesam vam rekao da slede samari juce?! A tako ste leteli posle najlakse grupe na SP,toliko jadne da bi je moj ulicni tim prosao.....Nema od vas vise nista u rukometu
    (Xnodeh, 20. januar 2019 19:42)

    Slazem se. Veceras se vidjelo da nemamo pojma u rukometu. Narvano. Sutra i u srijedu ce nas njemci i francuzi totalno demolirati i poslati nas van iz turnira i olimpijade. Ali ipak ste vi srbi jos losiji. Trenutno. Pozdrav iz Svedske.
    (Stipe, 20. januar 2019 19:46)

    # Link komentara

  142. Ajde, barem se više neće ložiti cro_fed, zig_zag, drag(ay)o, Ivan Livno kako su velesila. Ovakvi nebi dobili ni Srbiju koja je sramota nad sramotama u ovom sportu.
    (Delije Pula, 20. januar 2019 19:46)

    # Link komentara

  143. Mi bi zgazili Hrvacku veze nemaju
     (Milosh, 20. januar 2019 19:46)

    # Link komentara

  144. Brazil zasluzeno pobedio,sudije su pokusale da pomognu hrvatima svirajuci nepostojeca probijanja...
     (ljubitelj sudjenja, 20. januar 2019 19:45)

    # Link komentara

  145. Hahahaahahhaahhaah gazzziiiii
     (Rango, 20. januar 2019 19:45)

    # Link komentara

  146. Červar izgubio utakmicu 8 golova sa 7 u napadu. Hrvatska u naletu na minus dva Karačić ide prema golu Lino stiska trubu.
     (pop, 20. januar 2019 19:44)

    # Link komentara

  147. Realno je da su Hrvati bolji od nas jer smo mi treća liga, ali su oni realno druga liga, otprilike od 5-10 mesta, ništa preko toga, a lože se kao da su medju tri ekipe.
     (Spale, 20. januar 2019 19:44)

    # Link komentara

  148. Brazil ih RUTINIRAO vodili od 4-6...non stop oba golmana Brazila dala po gol...kako igraju Langaro i Toledo VRHUNSKI...prvi sam hvalio Musu i odbranu Hrvata ali DANAS JE NIJE BILO NIGDE...dakle oni koji su na Areni potcenjivali Brazil POJMA NEMAJU!!!
    (gremlin, 20. januar 2019 19:43)

    # Link komentara

  149. nemoguće. pa kako kauboji da izgube od ovih Indijanaca koji su jedva Srbiju dobili????

    ne, ne, ne. to mora da je pogreška. zar rukometni vanzemaljci da izgube od nekih tamo Brazilaca.

    ajmo sada Hrvati, izvolite ionako je ovo vaš sajt gde proslavljate pobede. tek sada se vidi koliko je naša grupa bila jaka, da smo u nekoj drugoj bili, završili bi između 5-8 mesta.
     (Dušan, 20. januar 2019 19:43)

    # Link komentara

  150. U sldećoj utakmici Croati ne mogu izgubiti, svejedno im je.
     (mica iz kafica, 20. januar 2019 19:42)

    # Link komentara

  151. Gde ste RUKOMETNA SILO IZ SUSEDSTVA???! Gde si @lol??? Jesam vam rekao da slede samari juce?! A tako ste leteli posle najlakse grupe na SP,toliko jadne da bi je moj ulicni tim prosao.....Nema od vas vise nista u rukometu
    (Xnodeh, 20. januar 2019 19:42)

    # Link komentara

  152. Ono kad te AMATERCINE razbiju!!
     (No1e, 20. januar 2019 19:41)

    # Link komentara