Svaka čast Dinamu, ali otežava Srbiji put do Lige šampiona

Dinamo iz Zagreba ove sezone pravi rezultate vredne poštovanja. Ti rezultati odmažu našim klubovima, jer su Hrvati nadomak 15. mestu UEFA liste koeficijenata, pa samim tim i mestu koje nudi mogućnost da dve ekipe iz njihove zemlje igraju Ligu šampiona.

M.Ljubisavljević
Pošaljite komentar
  1. Stvarno ne vidim razloge za ovoliko omalovažavanje Zvezde. Ako je ovako kako pišete , te 28 god, te 1 pobeda ćorava koka, ... kako to da vas je sve skoro stigla i prestigla za 1 sezonu?
    (nemi posmatrač, 10. novembar 2018 09:55)

    To je pitanje za policiju i pravosuđe. Kako je nestalo 50 miliona evra duga za dve godine, kako je nestalo 16 miliona evra duga košarkaškog kluba koji je ugašen....
    Kada su devedestih godina braća Mandić pregovarala sa jednom nemačkom kompanijom oko sklapanja zajedničkog posla, na svečanoj večeri se Mandići pohvalili kako su sve to stekli za godinu dana. Nemac im na to odgovorio da je su njegovi preci stvarali njegovu kompaniju više od jednog veka. Naravno, nije potpisao ugovor.

    A što se tiče priče o drugom predstavniku u LŠ, ne ložite se, gleda se prosek u poslednjih pet godina, a ne u jednoj sezoni. I ovde se traži kontinuitet, ne može preko noći.
    (Kad nenormalno postane normalno, 13. novembar 2018 10:18)

    # Link komentara

  2. @malo letis ,pa Zvezda je u tom jednom nastupu u LS pokazala vise nego Dinamo u svih 6 nastupa,tako da bolje da sutis
    (ti malo preletio, 11. novembar 2018 22:41)

    # Link komentara

  3. @dule ,ne brinii i mi se protivimo igrati regionalnu s vama, od vasih klubova tu su jedino Dinamo i Rijeka koji nesto vrijede zadnjih godina, Hajduk na moju zalost je rasulo, a Osijek treba jos par godina konstante
    (steta, 11. novembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  4. @"klasa" svi ti igraci su neko vrijeme i igrali za Dinamo pa nista, tako da tvoje sanjarenje i bahacenje nema nikakvu tezinu, i istina je da ste doprvaci, susjedi ste zemlji koja ove godine ima prvaka svijeta
    (to ti prolazi samo na indeksu, 11. novembar 2018 22:34)

    # Link komentara

  5. @Od 2000. do danas, u Superkupu Evrope je odnos pobeda 11:8 u korist prvaka Evrope. Nije baš neka značajna razlika, reklo bi se.
    (bane, 09. novembar 2018 20:47)

    Vise od pola tih klubova koji su osvojili LE i superkup su dosli iz grupne faze LS. Uostalom to je vise egzibicioni mec nego takmicenje. Vazan je, timovi igraju u najjacim sastavima ali ne mozes smatrati takmicenjem nesto u cemu ucestvuju dva kluba i igraju samo jedan mec. To je kazem samo jedna velicanstvena egzibicija kojom se obelezava pocetak sezone.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Polo, 10. novembar 2018 09:40)
    Evro-ligu treba izbacit i igrati Samo Ligu Sampiona, liga pet da daje 16 klubova a uvesti intertoto kup od avgusta do zavrsetka septembra gde bi jos osam intertotovih prvaka isli u ligu sampiona. Liga sampiona sa 24 kluba je perfektno takmicenje u 4 grupe sa po sest klubova a prva cetiri u nokaut fazu 1/8 gde bi se trebalo uvesti F4! Inace taj isti dinamo bi u LS bio kanta za nabijanje gol razlika a CZ bi u ligi-evropa samljela sviju.
    (Beoman, 11. novembar 2018 12:12)

    # Link komentara

  6. Zvezda ima ovaj sistem. U Srbiji ima Vucica a u Evropi ima DESET KOMADA U MREZI.
    (Outsider, 10. novembar 2018 22:42)

    # Link komentara

  7. Još sam nešto zaboravio napomenuti. Nije uopće bit u 2 kluba u LP( nitko ni ne očekuje da će dopravak iz Hrvatske ili Srbije proći dva jaka protivnika iz liga petice i sličnih kroz best placed path, ali će imati lakši put do LU) Bit je što to donosi predstavnika više u Europi (što jednom više našem klubu pruža priliku da se pokaže u Europi, što pak donosi višestruku korist( finacijsku,razvoj igrača). 5 klubova u Europi je pola hrvatske lige što povećava i natjecateljsku dimenziju jer će se svi truditi imati što bolju momčad kako bi izborili Europu. Zbog svih tih i mnogih drugih razloga liga raste kvaliteom i postaje sve privlačnija investitorima, kao što su grupacije koje su ušle u Istru i Goricu kod nas.Kod nas bi se prije desilo da zbog besparice svake godine pola lige na kraju sezone za džabe ode prva 11-torica(ili više)zbog dugova,raskida ugovora,isteka ugovora itd. Stranci su skužili da kod nas za male pare(a ima kvalitenih mladih igrača na pretek) mogu igrat Europu i sa prodajom dvije na kraju sezone riješe financijsku konstukciju( naše budale uvijek naprave dugove i potpisuju igrače na jednu sezonu. To se ubrzano mijenja tako da sada osim Rudeša imamo sve stabilne prvoligaše i nikad zanimljiviju ligu gdje nigdje niko unaprijed ne može računati na bodove. Zbog svega toga nogomet je jedini sport u kojem se protivim Regionalnoj ligi.
    (Dule, 10. novembar 2018 15:38)

    # Link komentara

  8. Kakvi crni Dinamo, Hajduk, Rijeka...Hrvati su u Realu, Barsi, Juventusu, Chelseaju, Liverpoolu, Interu...Moze li netko zamisliti sto bi Dinamo radio u Ligi prvaka sa igračima koje je prodao: Modrić, Kovacic, Kramaric, Pjaca, Brozovic, Mandzukic, Vida, Lovren, Ćorluka, itd itd. Ubili bi ljudi.
    Ovako su “samo” doprvaci svijeta.. ;-)
    (Klasa, 10. novembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  9. Moram samo ispravit ove stručnjake koj su u biti samo površni pratitelji nogometa,a vidim takvih je većina. Nikakva 3 boda bonusa se ne dobiva za ulazak u LU, dobije se točno 0. Za ulazak u LP dobije se 4 boda. U LP i LU za pobjedu u skupini 2 boda ,remi 1 bod. Bonus za prolazak skupine u LP 5 bodova. Još Po 1 bod(i u LP i LE) za ulazak u četvrtfinale, polufinale i finale. To su svi bonusi, nije mi jasno zašto ljudi lupetaju ako nemaju pojma.
    (Dule, 10. novembar 2018 14:56)

    # Link komentara

  10. Upredjivati ligu Evrope sa ligom šampiona isto kao da uporedjujes traktor sa ferarijem....P.S navijač Partizana
    (bed of roses)

    Usporedjivati Zvezdu i Dinamo u toj tvojoj “ferrari ligi ili Ligi prvaka” je u najmanju ruku, smiješno. Dinamo zadnjih 20 godina 6 puta izborio Ligu prvaka, Zvezda od raspada Juge, jednom. Znamo i da je Zvezda bila jugoslavenski klub (iz drzave Jugoslavija), kada je osvojila titulu LP, a ne srpski.
    P.S. Navijač Hajduka
    (Malo letiš, 10. novembar 2018 14:48)

    # Link komentara

  11. ZG taraba, pa kako su uspesnij HR klubovi kad imate 1 prolece u 49 godina? Pa samo prosle godine su i Zvezda i Partizan igrali prolece. 
    (Milos, 10. novembar 2018 11:15) 

    istina, dinamo ima 1 proljeće. ali hajduk ima 7 (četvrtfinale LŠ 1994), ima rijeka a ima čak i varteks iz varaždina (četvrtfinale kupa kupova 1998 godine)...
    (..., 10. novembar 2018 12:19)

    А да ли знаш колико пролећа има Црвена Звезда?
     (Знаш ти ћирилицу, не бринем :-), 10. novembar 2018 13:43)

    # Link komentara

  12. ZG taraba, pa kako su uspesnij HR klubovi kad imate 1 prolece u 49 godina? Pa samo prosle godine su i Zvezda i Partizan igrali prolece.
    (Milos, 10. novembar 2018 11:15)

    istina, dinamo ima 1 proljeće. ali hajduk ima 7 (četvrtfinale LŠ 1994), ima rijeka a ima čak i varteks iz varaždina (četvrtfinale kupa kupova 1998 godine)...
    (..., 10. novembar 2018 12:19)

    # Link komentara

  13. @Aa
    To je ono kada ti je uvek neko drugi kriv. Uvek je neko protiv tebe, drzava, sudije....a da nije tako, e onda bi cudo bilo, a to sto Partizan ne moze u 10 utakmica da da vise od jednog gola, sto prosipa bodove po Surdulici, Subotici... to nema veze, opet je kriv neko drugi. To sto niko ne pita upravu gde su pare od uspesnih takmicenja u Evropi, to nema veze. Isto tako mislim i na Zvezdu. Posle ovoliko para iz LS videce se vec u naredne 2 godine da li ce Terza i ekipa deo para strpati u svoje dzepove ili ce iste iskoristiti da naprave jos bolju Zvezdu. Vise nema opravdanja da nemaju dobrog trenera, sportskog direktora itd. Lukic se kleo u Zvezdu, a zaduzio je za mandata za vise od 20 milona eura, slicno je sada i u Partizanu.
     (stefan prvovencani, 10. novembar 2018 12:10)

    # Link komentara

  14. Bravo za text.
     (Nananana liga sampiona, 10. novembar 2018 12:00)

    # Link komentara

  15. Mario, i posle 12 godina kad igramo grupnu fazu nekog takmicenja, odmah obezbedimo prolece. Ne cekamo 49 godina kao vi. Glupo je uopste porediti veliku Zvezdu sa malim Dinamom.
    (Milos, 10. novembar 2018 11:49)

    # Link komentara

  16. Ako se ovi najbolji odvoje, šta onda će neki "Salzburg" i klubovi sa ovih prostora igrati polufinale te LP koja ustvari nije jaka kao bilo koje prvenstvo lige petice... A mi ćemo se busati kako smo jaki... Pa ovi svaki tjedan imaju utakmice jačine Dinama, Zvezde,....u svome prvenstvu... Bzv... desiti će se da nam pola lige igra Europu ne zbog kvalitete nego kvantite natjecanja..
     (burke, 10. novembar 2018 11:27)

    # Link komentara

  17. ko god bude bio 15-ti
    partizan ce biti drugi ucesnik
    kvalifikacija
     (kalcokera, 10. novembar 2018 11:16)

    # Link komentara

  18. na toj listi nešto nije u redu... hrvatski klubovi Partizan i Spartak Subotica trebaju donositi bodove Hrvatskoj!
    (nepravda, 10. novembar 2018 11:16)

    # Link komentara

  19. ZG taraba, pa kako su uspesnij HR klubovi kad imate 1 prolece u 49 godina? Pa samo prosle godine su i Zvezda i Partizan igrali prolece.
    (Milos, 10. novembar 2018 11:15)

    # Link komentara

  20. Mario, 16 proleca u Evropi. Ej, 16 proleca..a vi jedno u 49 godina. Au koliko navijaca Dinama na nasem sajtu dolazi da slavi istorijsko prolece posle 49 godina.
    (Milos, 10. novembar 2018 11:13)

    # Link komentara

  21. Dobar tekst ali u ovom slucaju se misli na Zvezdu i Radnicki. Partizan ce tesko do drugog mesta.
     (groBari Split, 10. novembar 2018 10:33)

    # Link komentara

  22. @аа ама баш ниједан податак ти није тачан. Невероватно. Ево и Лука Јовић је из звездине школе. А звазда је објавила да је буџет ове године 20мил. Дуг и нешто није смањила ако си гледао званичне податке, исплатила је бивше играче којима је дуговала, али има још дугова тог типа. И звезда и партизан су прошле године узели лепе паре у Европи. Ове године звезда ће узети од ЛШ преко 20мил. А Партизан ће вероватно узети џип Вазури, као прекаљеном спортском раднику.
     (Гиле, 10. novembar 2018 10:27)

    # Link komentara

  23. Stvarno ne vidim razloge za ovoliko omalovažavanje Zvezde. Ako je ovako kako pišete , te 28 god, te 1 pobeda ćorava koka, ... kako to da vas je sve skoro stigla i prestigla za 1 sezonu? Pa šta ste do sada radili? Eto reče neko isečena struja ko zna šta još a vi za to vreme, mislim prvenstveno na Dinamo i Partizan šta imate sem učešća? Ne mogu za Dinamo tačno da kažem(stvarno ne pratim) ali Partizanova statistika je blago rečeno katastrofa, nekih 50 utakmica 6 pobede i 36 poraza ostalo x. Pa da li ima gore?
    Čime se u stvari dičite? Dobili ste Liverpul? Prošli kvalifikacije 2 sezone od prvog kola? Zimovali u Evropi? Ne majstori nego ste imali neverovatne žrebove godinama i opet imate ništa.
    Još luđe pita se neko kako je uopšte ušla? Ja ne znam koliko se vas seća Partizanovog ulaska i količine sreće protiv Đurgardena, otišlo se posle 1:1 i tamo 2:2, tek Njukastl, pa posle Anderleht.
    Dinamu svaka čast na rezultatima bez obzira što je LE, Partizanu takođe svaka čast na njihovim rezultatima ma šta to značilo.
    Da li nam treba 2.mesto u LŠ, normalno da treba. Nisu male pare, i nije samo prvi tim i omladinci su na svojoj pijaci. Iskreno zašto ne bi voleo i komšije da igraju? Bilo bi mnogo bolje. Jeste težak taj deo žreba ali nije nemoguće.
    (nemi posmatrač, 10. novembar 2018 09:55)

    # Link komentara

  24. Dinamo ove godine stvarno igra odličan nogomet, samo se to može vidjeti na ovoj zadnjoj utakmici gdje u 90 min ovi ne staju nego doslovno melju.. Ja ne znam i da dođe Milan da se ne bi dobro proveo, najviše bi volio Salzburg koji već 11g ispada od svih živih u play ofu(valjda neka blokada) a onda opet igraju odlično. Njih je i Rijeka izbacila, Zvezda, Dinamo, Celtic.... ma svi živi u te dvije utakmice oni kao da su izgubljeni a u stvari su jako dobar tim koji igra jako dobro... I zato bi volio njih u ovakvoj formi jer bi to bio praznik nogometa.. Zvezda je osvojila 4 boda za sada ali ako misli uloviti bar treće mjesto mora će još nekoga pobijediti Napoli vani, užasno teško gostovanje ako zabiju njima dati gol.. Jako teško, PSG doma možda i najgori protivnik za naše klubove su ti Francuzi... Tako da užasno teško pa čak i pobjeda ne znači prolaz zbog gol razlike u nekom krugu... Tu su svi ispred...
    Zato kažem da Dinamo će još osvojiti koji bod, Zvezda jako teško.. Realno tako stvari stoje da zapravo našim klubovima je bolja EL nego LP zbog bodova što i pokazuje da je Zvezda još uvijek više bodova osvojila prošle godine nego ove kad joj dobro ide u LP.. Nema logike al je takav sustav bodovanja.. I zato još jednom hvala Young Boysima što im je sviran onaj penal tj sudiji...
     (burke, 10. novembar 2018 09:42)

    # Link komentara

  25. Od 2000. do danas, u Superkupu Evrope je odnos pobeda 11:8 u korist prvaka Evrope. Nije baš neka značajna razlika, reklo bi se.
    (bane, 09. novembar 2018 20:47)

    Vise od pola tih klubova koji su osvojili LE i superkup su dosli iz grupne faze LS. Uostalom to je vise egzibicioni mec nego takmicenje. Vazan je, timovi igraju u najjacim sastavima ali ne mozes smatrati takmicenjem nesto u cemu ucestvuju dva kluba i igraju samo jedan mec. To je kazem samo jedna velicanstvena egzibicija kojom se obelezava pocetak sezone.
     (Polo, 10. novembar 2018 09:40)

    # Link komentara

  26. Mate,divna prica.. Devojcica je sve lepo rekla,puno pozdravi taj slatkis mali od Grobara iz Beograda.. Partizan je nesto posebno,to je ljubav,on se voli,svuda po bivsoj Jugi,Evropi,svetu.. Partizan je zaista nesto posebno,Partizan se voli!
     (Pojedinci nemaju blama, 10. novembar 2018 09:17)

    # Link komentara

  27. Ne razumem čemu to gledanje, od strane B92, u tuđe dvorište?Jeste da smo imali zajedničku državu,ali to je prošlost. Svi znamo kako se raspala i zato treba zaboraviti i krenuti dalje. Nadam se da se moja Zvezda i ostali naši klubovi nikada neće sastati sa hrvatskim klubovim u evro takmičenjima, ali ako se i to desi ne treba praviti od toga senzaciju.
     (klackalica, 10. novembar 2018 09:10)

    # Link komentara

  28. Posve nebitan podatak jer se LS igra jos sledece godine...bogati klubovi prave svoju ligu a tada ce verovatnoni jedni i drugi imati mogucnost dva predstavnika jer ce LS popunjavati klubovi poput Trnave,Plzenja,Bate pa ce biti mogucnosti i za veci broj klubova ucesnika i sa ovih prostora...
     (Dejan CZ, 10. novembar 2018 09:09)

    # Link komentara

  29. kad se kaže da navijaš za hajduk zna se odakle si, a kad kažeš da navijaš za dinamo, zna se tko si.
    (woah, 10. novembar 2018 06:55)

    Mislim da se tako nešto odnosi i na Partizan i Crvenu Zvezdu. I nije to ništa loše, dapače..
    (Loki, 10. novembar 2018 08:47)

    # Link komentara

  30. Bla, bla. A Radnički?!
    (zoran, 10. novembar 2018 08:17)

    # Link komentara

  31. Ajde bre ljudi ne glupirajte se. Kod nas fudbal zavisi od pomoći države. Trenutno je zvezda na državnim jaslama i zato je dobra . Tako je uvek bilo i biće . Zvezda smanjila za jednu sezonu 50 miliona evra duga. Pa jeste li vi toliko zaslepljeni . Ok i da su dobili sve ukupno tolike pare a nisu. Od čega su isplaćivali plate i premije igračima, svim zaposlenim, održavanje terena , tekuće troškove . Mislite li da su Marin, Ben, Boaci i ne znam ko sve još godišnje koštaju 100000 evra opa da za godinu danao sve vratiš. Jedino je Partizan ozbiljno zarađivao jer je imao omladinsku školu. Ali su u upravi sve to upropastili. Osim Grujića nema ama baš ni jednog igrača koji je iz zvezdine škole fudbala kao što nije bilo ni od dejana stankovića . Tako da ćutite i glasajte za njega jer dok je njega biće i para.
     (Aa, 10. novembar 2018 07:50)

    # Link komentara

  32. Ne otežava Srbiji, nego Zvezdi, jer se u Srbiji unapred zna ko će biti prvak. Zato ste i zabrinuti svi počev od predsednika pa nadalje.
     (zvezdoprc, 10. novembar 2018 07:37)

    # Link komentara

  33. Bravo as! Pravo u centar. Šteta što se masa ne osvesti, no za bolje i nisu/nismo. Facebook, realitiji, profesionalni sport za stado, potom doza straha na vestima kroz svetsku politiku, pa onda tako zastraseni da robuju multinacionalkama.
     (Dole Vucic!, 10. novembar 2018 07:30)

    # Link komentara

  34. Hej, Pavkov skoči i daj gol glavom:)
     (žinjak, 10. novembar 2018 07:29)

    # Link komentara

  35. Shvatite već jednom Partizan nije srpski klub.
    (ja, 09. novembar 2018 19:53)

    U pravu si. Partizan ide malo šire od toga. Neki dan idem s kćerkom na utakmicu Hajduka, i stanemo uz put na marendu. Kćerka u Hajdukovom dresu, i jedan stariji barba je pohvalio, kao, vidi cura, a vatreni navijač Hajduka. Kaže ona njemu, da Hajduk, Partizan i Inter.
    Ama, kad nisam pao sa stolice. Odkud Partizan, ljubavi?
    "Neznam, ali sviđa mi se"
    Pa.. Nemam ništa protiv..
    (Mate, 10. novembar 2018 06:57)

    # Link komentara

  36. kad se kaže da navijaš za hajduk zna se odakle si, a kad kažeš da navijaš za dinamo, zna se tko si.
    (woah, 10. novembar 2018 06:55)

    # Link komentara

  37. andrlecht ne igra dobro kao pre 5 pre 4 godine spartak Iz trnave ni oni nisu nesto jaki a fener nije mnogo lak da su u onoj grupi sa milanom mozda ne bi imali pobedu
     (zurio sam puno, 10. novembar 2018 06:26)

    # Link komentara

  38. Prosineckom je majka iz okoline Cacka ;)
     (mladennn, 10. novembar 2018 05:39)

    # Link komentara

  39. Ma ljudi totalno je nevazno dali hrvati mi ili neko treci sa ovih prostora ima drugog predstavnika u ligi sampiona jer taj drugi jadnik ide u zreb sa 'ne prvacima' pa tako u drugom ili trecem kolu kvalifikacija zapadne npr. Borusija ili Manchester, Lazio itd...to drugo mesto sa sadasnjim nacinom kvalifikacija nema ama bas nikakvu tezinu...
     (voja, 10. novembar 2018 04:42)

    # Link komentara

  40. Sve u svemu veoma jednostavno, bolji rezultati na terenu donose više bodova,više gledalaca,više dobrih igrača,više para...!
    (deni, 10. novembar 2018 04:36)

    # Link komentara

  41. Sport je zabava za široke narodne mase. Samo ovce se lože na profesionalni sport. Ja ne pravim razliku od onih što gledaju zadrugu i ovih što skaču kao majmuni po stadionima. I jedni i drugi su ograničenog iq i sa njima možes manipulisati kako hoćeš.
    (as, 09. novembar 2018 19:52)

    Jedno vreme sam i ja skakao... pre četrdesetak godina. To je i tad a i sad bila jedna posebna strast, ponos... (ne stavljati u isti koš iskrene navijače i narkomane, kriminalce, klošare koji su trenutno najprisutniji).
     (Jax, 10. novembar 2018 04:11)

    # Link komentara

  42. Srećom, ne moramo da vodimo brigu o ovom, večeras su nam koeficijent nulirali Vojvodina i Proleter
     (spin, 10. novembar 2018 01:17)

    # Link komentara

  43. Nema šanse da Zvezda stigne Dinamo po keficijentu...zašto? Pa jednostavno zato što se Zvezda sada napuhala ili kako vi kažete "naduvala" ko žaba poslije JEDNE pobjede nad Liverpoolom, a za to nema nikakvog pokrića. Zvezda se ove godine ni sama ne zna kako našla u Ligi prvaka i sada je ko ćorava koka ubola jednu pobjedu...al nema tu igre, nema dopadljivog nogometa i zato uskoro ispada iz Europe. S druge strane Dinamo ove godine stvarno igra europski nogomet i reda pobjede...Da u pravu ste smiješno je poređenje Zvezde i Dinama, jer Dinamo konstantno igra europu i skuplja bodove, a Zvezda svakih desetak godina....Neki tu kažu Dinamova grupa je lagana...je toliko je lagana da bi Zvezda u njoj bila zadnja!
    (Dario Zagreb, 10. novembar 2018 00:51)

    # Link komentara

  44. Mnogo bi nam bolje islo ako bi se uspesan model drzavnog kapitalistickog socijalizma, koji se primenjuje na Crvenoj petokraci, primenio na sve nase klubove.
    Imali bi klubove pune kesha, i ligu boli glava.
    Dakle, samo preslikati taj uspesni model na sve i nema brige.
    (Hajde da nam krene svima braco komunisti, 10. novembar 2018 00:45)

    # Link komentara

  45. Ako nam nesto otezava smesni/mali klub koji je posle 49 godina uspeo da obezbedi Evropsko prolece, onda smo propali nacisto. Velika Crvena Zvezda ima 16 proleca, cak i Partizan ima 6-7 ako se ne varam. Srpski klubski fudbal je miljama daleko od hrvatskog koji je stvarno smesan.
    (Milos, 9. novembar 2018 21:13) # Link komentara
    Ja mislim da od tebe nema smesnijeg sto to izjavi pa ostade ziv!
    (Sem, 10. novembar 2018 00:16)

    # Link komentara

  46. zvezda - 5.7 mil od gasproma i telekoma
    partizan - 800k od telekoma
    svi ostali kad se skupe iz jsl - mozda 2 mil.
    i onda isčuđavanje sto niko ne doda koji bod na nacionalni koeficijent? samo da podsetim da 2010 partizan je usao u LS praznog dresa, bez generalnog sponzora. tek onda, posto je po propozicijama takmicenja neko morao da se postavina dres, prisili su im Eps i to zabadava. sramota i za državu i za onoga koga je ta država postavika da vodi klub.
     (srdan, 10. novembar 2018 00:07)

    # Link komentara

  47. Ako nam nesto otezava smesni/mali klub koji je posle 49 godina uspeo da obezbedi Evropsko prolece, onda smo propali nacisto. Velika Crvena Zvezda ima 16 proleca, cak i Partizan ima 6-7 ako se ne varam. Srpski klubski fudbal je miljama daleko od hrvatskog koji je stvarno smesan. 
    (Milos, 9. novembar 2018 21:13) 
    Zato tvoj veliki klub 28 godina nije mogao ni prvo kolo da prođe.
    Drugo tvom velikom klubu su isključivali struju, nije bilo tople vode da se igrači okupaju,a da ne pričamo koliko manje eura imate od kako ga ti nazivaš smiješni/mali klub....
    sedi jedan uostalom vidi se po rangu tko je gdje.
     (Mario, 10. novembar 2018 00:03)

    # Link komentara

  48. Pa da zvezda ne bi dobila 6 komada u Parizu i još 4 u Liverpulu...eto nas ispred Hrvata.
     (Zab, 9. novembar 2018 23:43)

    # Link komentara

  49. Zvezda je počela od prvog kola pretkfalifikacija...i ušla u grupu. Što niko pre nije uradio...
     (Knezz, 9. novembar 2018 23:35)

    # Link komentara

  50. Dinamo nikad laksu grupu nije imao.. Pogledajte gde se nalazi Fener, Trnava i Anderleht u svojim ligama.. Bice vam jasno.. Svaka cast na uspehu iz razloga sto ni Dinamo nema neki tim.. Ali je zato Bog u hrv ligi.. I drugo svi znamo da se niko ne moze porediti sa Zvezdom u fudbalu.. Bari i Tokio se nikom nikad vise nece ponoviti
    (Benkovac, 9. novembar 2018 23:03)

    # Link komentara

  51. Zašto mi uvek moramo da zavisimo od igre drugih, umesto da pratimo našu igru, i da postizanjem dobrih rezultata ostvarimo zasluženu poziciju.. bla bla bla bla...
     (nego šta??, 9. novembar 2018 23:00)

    # Link komentara

  52. @ja. Definiši mi šta je to srpski klub, molim te, prosvetli me.
    (Drug, 09. novembar 2018 20:06)

    Onaj kome predsednik nije Tudjman i kome NDHovci ne igraju u timu. Dakle Partizan to nije.
    (nista o nicemu, 9. novembar 2018 20:29)

    Prosinečki?
    (Era, 9. novembar 2018 22:52)

    # Link komentara

  53. Ako nam nesto otezava smesni/mali klub koji je posle 49 godina uspeo da obezbedi Evropsko prolece, onda smo propali nacisto. Velika Crvena Zvezda ima 16 proleca, cak i Partizan ima 6-7 ako se ne varam. Srpski klubski fudbal je miljama daleko od hrvatskog koji je stvarno smesan.
    (Milos, 9. novembar 2018 21:13)

    Bili su nekada jugoslavenski klubovi iz Beograda (naj)uspješniji.

    Ako usporedjujemo klubove iz Hrvatske s klubovima iz Srbije (bez SR ispred) prvi su apsolutno uspjesniji i to daleko.
    (ZG taraba, 9. novembar 2018 22:30)

    # Link komentara

  54. Pa ne zivimo vise u istoj drzavi, alo strucnjaci!!!
     (beograd_moskva, 9. novembar 2018 22:28)

    # Link komentara

  55. Dinamo odlican u LE posle silnih ponora i neslavnog rekorda u LS, Zvezda odlicna na fobrom putu da se vrati u visoko drustvo.Kao da se on nekadasnje velike cetvorke izdvaja velika dvojka.
    (vasa, 9. novembar 2018 22:21)

    # Link komentara

  56. Ako Hrvati na kraju ove sezone budu 15. nece imati dva tima u kval. za LS sledece sezone, nego one posle sledece sezone. Tako se gledaju ligaski koeficijenti.

    The UEFA ranking determines the number of teams competing in the season after the next, not in the first season after the publication of the ranking. Thus, the rankings at the end of the 2017–18 season determine the team allocation by association in the 2019–20 (not 2018–19) UEFA season; however, the actual teams that will be participating in the2019–20 UEFA season are determined at the end of the 2018–19 season when the individual association classifications and national cups are finalized.
     (P1, 9. novembar 2018 22:14)

    # Link komentara

  57. Sve to lepo zvuči, "dva tima iz Srbije u kvalifikacijama za Ligu Šampiona" ali realnost je mnogo surovija, pogotovu za tu ekipu, koja u kvalifikacije ide kao drugoplasirana. Ove godine, bila je jubilejna deseta sezona odkad postoji razdvojen sistem kvalifikacija odnosno "put šampiona" i "put lige", kako se naziva. Malo mi dosadno pa sam išao gledati, koliko timova iz liga koje su u aktuelnoj sezoni bile 13-a, 14-a i 15-a, je uspelo uči u Ligu Šampiona sa druge pozicije u svojoj ligi. Dakle gledao sam svaku sezonu 3 tima, ako imamo 10 sezona, to je 30 timova. Od tih 30 timova uspeh je 1 naspram 30! Da, samo je jedan tim uspeo uči i to ove godine Tadićev Ajax. Zašto? Pa zato jer su svi ti timovi, ako su uopšte stigli do play-off faze, tamo igrali sa četvrto plasiranim iz Španije, Engleske, Nemačke ili trečeplasiranim iz Italije, Francuske, dakle jasno je da se priča više manje završava. A to da je Ajax baš ove sezone tek prvi tim koji je uspeo uči u LŠ kao nešampion a da dolazi iz lige koja je tek 13-a, 14-a ili 15-a, po meni leži upravo u tome jer ove godine četiri najjače lige imaju po 4 zastupnika u LŠ direktno, pa tako oni odpadaju u kvalifikacijama. Dali je uspeh Ajaxa pravilo koje če važiti u budučnosti ili izuzetak, pokazat če budučnost.

    Isto tako prosek potrebnih bodova da bi bio barem 15-a liga je negde izmedju 25-26 bodova, a Srbija je trenutno na 22,250. Kad bi se ponovile još dve sezone kao ova i prošla onda bi se moglo sanjati o drugom timu u LŠ.
    (Dado, 9. novembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  58. Zvezda je sada zaradila solidan novac. Nadam se da sada neće rasprodati ekipu i sav zarađen novac spiskati na gomilu nepotrebnih "pojačanja" upitnog kvaliteta kao što to naši klubovi imaju običaj da urade (najbolji primer je KKCZ posle ulaska u final eight EL). Bolje bi im bilo da daju nove, veće ugovore trenutnim igračima i dovedu još par dobrih igrača na pozicije koje najviše škripe i tako postepeno graditi tim koji će biti dovoljno kvalitetan da bude stalni učesnik grupne faze LŠ (sve više od toga je još uvek u domwnu naučne fantastike).
    (Drakče, 9. novembar 2018 22:12)

    # Link komentara

  59. Poznata su osecanja koja Partizan gaji prema Dinamu, ali poredjenje Dinama sa Zvezdom koja je igrala 2finala(jedno doduse izgubila), ima 6 polufinala , je neozbiljno.
    (matori, 9. novembar 2018 22:07)

    # Link komentara

  60. Komentar i ovaj sa sljake, cekajte, ajde budite makar malo realni iako ste grobari. Jel vas dvojica ne verujete da je Zvezda dobila od UEFA samo od ove sezone preko 25 miliona eur? Jel vas dvojica zaista ne verujete da je Zvezda u prethodnih 5 sezona prihodovala skoro 40 miliona eur od transfera? Da ih malo nabrojimo: Rajkovic 3.3, Grujic 6.5, Radonjic 7, Boaci 5.5, Pesic 4.5, Ristic 2.5, Racic 2.2, Ilici 5.5, Kanga 1...da ne nabrajam sad sve ostale poput Ibanjeza 1.4, Huga itd...Jel vi necete da shvatite te brojke ili hocete namerno da spinujete o nekakvim drzavnom oprostanju od 50 miliona?
    (Milos, 9. novembar 2018 22:05)

    # Link komentara

  61. Poredjenje Zvezde i nekakvog Dinama u evropskim kupovima je jednako smesno kao porediti rezultate u Evropi Zvezde i PartizanaSta je sve potrebno za velike uspehe u Evropi , mozete pogledati u filmu o Zvezdinoj evropskoj tituli u izjavi Vladimira Cvetkovica.Sistem, tim, trener, novac, dobri odnosi u evropskoj kuci fudbala i sreca.
    (ljovisna, 9. novembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  62. Upredjivati ligu Evrope sa ligom šampiona isto kao da uporedjujes traktor sa ferarijem....P.S navijač Partizana
    (bed of roses, 9. novembar 2018 19:47)

    Generalno jeste, kao i porediti Liverpool i Fenerbahce. Medjutim, dominirati sa stoprocentnim ucinkom u grupi u kojoj su Fener, Anderlecht, pa i Spartak (bio je ravnopravan Zvezdi) je nesto daleko iznad proseka klubova iz Srbije i Hrvatske; maltene cudo. Svaka im cast, nemam nameru da icime umanjujem rezultat, makar jedan nas klub imao jos uspesniju sezonu ove godine.
    (Dex, 9. novembar 2018 22:00)

    # Link komentara

  63. A dinamo jos postoji,nisam znao!
    (nenad milev, 9. novembar 2018 21:59)

    # Link komentara

  64. Preko deset godina ste isli redovno na kupanje i navijali za svakoga protiv koga je igrao Partizan.A onda je stigao ON i ugurao milione i oprostio preko 54-i miliona duga,pokupovali sve sto se moze i ne moze...Kompletan FSS je iz zvezdane,pola timova iz ove jadne lige drzave Srbije se sklanja ‘stupovima SerBstva’...sudijska organizacija kompletno crveno-bela sa sve Mrakicem na celu.I vi nesto nekome pricate?Blato.
    (Samo je sljaka iznad nas.@@

    Jao kako te bole Zvezdini uspesi pa ti ne znas gde bijes od muke. Ko je nama to oprostio 50 miliona duga?? Kakve lazi, sve smo mi to vratili postenim radom a rezultat je liga sampiona, koju vi nikad necete igrati. Da vam nije bilo Tola Karadzica i onih namestenih titula vi evropu ne bi videli, koliko su Tadic Dacic Karadzic upumpavali drzavnih para u jsd? A pritom na sve moguce nacine unistavali Zvezdu. Nasi ljudi u fss hahahahaha pa tebe mnogo boli ova pobeda nad Liverpulom, ceo fss je vas al i to vam dzaba, utakmice vase vec tri godine su namestene, cim je tesko na terenu protivniku se daje crveni kartoni, utakmice vase se igraju 120 minuta dok jsd ne da gol? Al evropa je merilo tu vas nema ni na mapi, a nece vas ni biti jos dugo dugo.
    (Staridz, 9. novembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  65. Zvezda i Dinamo nisu za poredjenje.I ta zelja za poredjenjem smrdi na kuhinju malog komsije.
    (aca, 9. novembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  66. O cemu mi ovde pricamo?
    Samo 5% klubova je privatno, 95% klubova su filijale Zvezde ili Partizana (zavisi ko je na vlasti), infrastruktura 0, bezbednost na stadionima jako diskutabilna.
    U Hrvatskoj sve isto jedino sto je Hajduk (sa istorijom koja je simbol suprotan od ideje hdz-a) unisten da bi Dinamo bio jak, dakle cela liga je Dinamova.
    Bez jugoslovenske lige nema smisla pricati o nasem ili hrvatskom fudbalu.
    Trenutni rezultat Zvezde je samo sjajan rad uprave, pogotci sa trenerom i igracima a ne rezultat super lige za razliku od Zvezde 1991. cije osvajanje kes-a je bio plod mnogo jake sfrj lige gde je Zvezda svako kolo igrala derbi pred punim stadionima.
    (Stefan, 9. novembar 2018 21:46)

    # Link komentara

  67. Ma šta uradio dinamo nikada neće biti veći klub od Hajduka, kao što ni naš mali komšija nikada neće dosegnuti visine Crvene Zvezde.
    (Delije Čikago, 09. novembar 2018 20:33)

    Ako nemaš barem 40 god znači da te Zvezda baš i nije razveselila. 30 god vas nema na nogometnoj mapi Europe. Moj Dinamo je igrao 12-13 puta u LP i LE. A mislim da je i Partizan bolji od vas. ahahahaaa
     (@, 9. novembar 2018 21:41)

    # Link komentara

  68. Sport je zabava za široke narodne mase. Samo ovce se lože na profesionalni sport. Ja ne pravim razliku od onih što gledaju zadrugu i ovih što skaču kao majmuni po stadionima. I jedni i drugi su ograničenog iq i sa njima možes manipulisati kako hoćeš.  
    (as, 09. novembar 2018 19:52)  

    Takvim razmišljanjem onda ljudi ne treba ni da filmove, ni serije da gledaju, ni u pozorište da idu, ni sportom da se bave, jer zaboga, to je glupost.
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 9. novembar 2018 21:36)

    # Link komentara

  69. (Ivan, 09. novembar 2018 20:58)

    Preko deset godina ste isli redovno na kupanje i navijali za svakoga protiv koga je igrao Partizan.A onda je stigao ON i ugurao milione i oprostio preko 54-i miliona duga,pokupovali sve sto se moze i ne moze...Kompletan FSS je iz zvezdane,pola timova iz ove jadne lige drzave Srbije se sklanja ‘stupovima SerBstva’...sudijska organizacija kompletno crveno-bela sa sve Mrakicem na celu.I vi nesto nekome pricate?Blato.
    (Samo je sljaka iznad nas..., 9. novembar 2018 21:30)

    # Link komentara

  70. Zvezda ima sistem? 5o miliona duga i državu da oprosti. Idemo iz početka. Ništa se nije dogodlo.
    I onda posle nekoliko godina kreću priče o sistemu, menadžmentu, sposobnoj upravi.
    Pitanje za Miloša - Da li zaists veruješ u svoje reči?
    (Komentar, 9. novembar 2018 21:01)

    Zvezdin dug od 50 miliona je bio jos dok je bila zajednica SCG. Nije lepo lagati i kreirati lazno javno mnjenje. Klub isplacuje taj dug u ratama, I sada iznosi mozda desetak miliona evra. U ostalom klubovi sirom evrope neometano posluju sa dugovima od 300-400 miliona evra. Zasto ne bi Zvezda sa 10-15...
    (Ivan, 9. novembar 2018 21:29)

    # Link komentara

  71. A sta ako osvojimo LS ove godine? :)
     (bleed green, 9. novembar 2018 21:29)

    # Link komentara

  72. Dinamo... Zagreb... Pa hahaha…haha h
     (boris, 9. novembar 2018 21:29)

    # Link komentara

  73. Ma šta uradio dinamo nikada neće biti veći klub od Hajduka, kao što ni naš mali komšija nikada neće dosegnuti visine Crvene Zvezde.
    (Delije Čikago, 09. novembar 2018 20:33)

    Hajduk je bivši klub,nikada neće biti ono što je bio.Dinamo je za njega danas institucija ali za to je kriva neovisnost Hrvatske i centralizacija vlasti.
    A što se nas tiče ćeraćemo se još.
     (Partizan 1917, 9. novembar 2018 21:27)

    # Link komentara

  74. a u cl belezili rezultate?
     (beo, 9. novembar 2018 21:26)

    # Link komentara

  75. Лигама као што су српска или хрватска, повећање броја клубова на пет ништа неће добро донети, ма колико то сјајно звучало. Управо то се десило Румунима пре неколико сезона када је Стеауа ушла у 1/4 финала ЛЕ, као и још неким лигама. Проблем је у томе што "пети" клуб најчешће испадне у првом или другом колу квалификација за ЛЕ. Освојени бодови се уместо са четири, деле са пет клубова и коефицијент је мањи. За лигу као што је наша идеално би било (али на жалост није могуће) да дајемо два клуба у ЛШ и два у ЛЕ.
    (Иван Грозни, 9. novembar 2018 21:21)

    # Link komentara

  76. Upredjivati ligu Evrope sa ligom šampiona isto kao da uporedjujes traktor sa ferarijem....P.S navijač Partizana 
    (bed of roses, 9. novembar 2018 19:47) 
    Znamo..igrali je samo 6 puta, LU samo 7
    (DZG, 09. novembar 2018 20:56)

    Титула првака Европе: 0
     (Марко, 9. novembar 2018 21:20)

    # Link komentara

  77. (Amin CZ, 9. novembar 2018 20:25)

    Cuj "mala bara mnogo krokodila", a od raspada bivse drzave u zadnjih skoro 30 godina samo su dva kluba osvajala titule (Zvezda i Partizan)
    Obilic namjerno ne racunam jer svi znaju kako je taj umjetnoi mafijaski projekt dosao do naslova.
    Znaci mala bara dva velika krokodila.

    U Hrvatskoj istina postoji ta dominacija Dinama (kojoj odlaskom Mamica stize kraj, ovo je labudji pjev) ali tamo su 4 razlicita kluba osvajali titule, kroz par sezona eto i petog (Osijek)

    Zivi bili pa vidili
    (Ljubitelj fudbala, 9. novembar 2018 21:16)

    # Link komentara

  78. Jel se javljaju Zeljko Pantic i Vuletic?
     (Igor, 9. novembar 2018 21:14)

    # Link komentara

  79. Ako nam nesto otezava smesni/mali klub koji je posle 49 godina uspeo da obezbedi Evropsko prolece, onda smo propali nacisto. Velika Crvena Zvezda ima 16 proleca, cak i Partizan ima 6-7 ako se ne varam. Srpski klubski fudbal je miljama daleko od hrvatskog koji je stvarno smesan.
    (Milos, 9. novembar 2018 21:13)

    # Link komentara

  80. Ali ti bodovi se Dinamu računaju kao da ih je uzeo u LŠ...
    (Del Piero#10, 09. novembar 2018 20:03)

    Ne baš. Dinamo sa 4 pobede ima 8 bodova ove sezone, a Zvezda sa pobedom i neresenim ima 7. U LE se u grupi brani 3 boda, znači da se sve preko toga tek računa u koeficijent.
     (Ilija Dukić, 9. novembar 2018 21:09)

    # Link komentara

  81. Sport je zabava za široke narodne mase. Samo ovce se lože na profesionalni sport. Ja ne pravim razliku od onih što gledaju zadrugu i ovih što skaču kao majmuni po stadionima. I jedni i drugi su ograničenog iq i sa njima možes manipulisati kako hoćeš.
    (as, 09. novembar 2018 19:52)

    Ne možemo svi da nosimo štikle kao ti...
     (Pero, 9. novembar 2018 21:07)

    # Link komentara

  82. Zvezda ima sistem? 5o miliona duga i državu da oprosti. Idemo iz početka. Ništa se nije dogodlo.
    I onda posle nekoliko godina kreću priče o sistemu, menadžmentu, sposobnoj upravi.
    Pitanje za Miloša - Da li zaists veruješ u svoje reči?
    (Komentar, 9. novembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  83. Radnicki iz Nisa u borbi za kvalifikacije za ligu sampiona :)))
     (Mlohawk, 9. novembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  84. Bristol city

    Jesi pitao vodju dal smes ostavljati komentare na internetu, pošto sam čuo da bez njihovog odobrenja ni u vc ne smete?
     (as, 9. novembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  85. Ovaj tekst bi trebalo obe grupe navijaca da ubedi da u Evropi navijaju i za suprotni tabor jer time navijaju posredno i za svoj klub.
     (geda, 9. novembar 2018 20:59)

    # Link komentara

  86. I onda ovi sto su ispali u sezoni kupanja, navijaju protiv zvezde, a ne shvataju da zvezda igra i za njih. Cak i njihovi funkcioneri namestaju kladionicarske afere da se zvezda izbaci iz LS. Takva mrznja nije zabelezena.
    (Ivan, 9. novembar 2018 20:58)

    # Link komentara

  87. Kakva im je konkurencija u ligi dovoljno govori podatak da je Dinamo sad prvi a Lokomotiva inace njihova filijala druga,pa nije ni cudo sto svake godine igraju evropu kad su uvek sampioni,predprosle sezone kad je uzela Rijeka nisu se ni plasirali u Ligu evrope.
     (SUPERMAN, 9. novembar 2018 20:58)

    # Link komentara

  88. Upredjivati ligu Evrope sa ligom šampiona isto kao da uporedjujes traktor sa ferarijem....P.S navijač Partizana
    (bed of roses, 9. novembar 2018 19:47)
    Znamo..igrali je samo 6 puta, LU samo 7
    (DZG, 9. novembar 2018 20:56)

    # Link komentara

  89. Zvezda ce vratiti stvari na svoje mesto.
    (Aleksej:,,Trinkikikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 09. novembar 2018 19:51)

    Vratićete 15 nameštenih titula?
    (Partizan 1917, 09. novembar 2018 19:56)
    samo.odgovoris na pitanje koliko ti vracas i stvar je resena
     (est, 9. novembar 2018 20:53)

    # Link komentara

  90. as
    Jel ti kapiras da meni nije bitan sport nego Zvezda isto kao sto neko svoju zenu i decu,neko drogu,neko cigare tako ja volim Zvezdu(isto tako neko voli Partizan ili bilo koji drugi klub).
     (Zanimljivo, 9. novembar 2018 20:53)

    # Link komentara

  91. Upredjivati ligu Evrope sa ligom šampiona isto kao da uporedjujes traktor sa ferarijem....P.S navijač Partizana
    (bed of roses, 9. novembar 2018 19:47)

    Od 2000. do danas, u Superkupu Evrope je odnos pobeda 11:8 u korist prvaka Evrope. Nije baš neka značajna razlika, reklo bi se.
    (bane, 9. novembar 2018 20:47)

    # Link komentara

  92. Нек ми наставимо овако, и плус још неко од наших клубова да игра Европу доћиће позиција 15. Битно је само да не дође до неких колективно лоших сезона за наше клубове, као пре 5 година.
     (Hagiano, 9. novembar 2018 20:47)

    # Link komentara

  93. treba malo pumpati pare u klubove kao što su Radnički i Voša tako da se napravi srpska velika četvorka pa za koju godinu i njih da očekujemo u ligi Evrope
     (Vule, 9. novembar 2018 20:38)

    # Link komentara

  94. Ma šta uradio dinamo nikada neće biti veći klub od Hajduka, kao što ni naš mali komšija nikada neće dosegnuti visine Crvene Zvezde.
     (Delije Čikago, 9. novembar 2018 20:33)

    # Link komentara

  95. Sport je zabava za široke narodne mase. Samo ovce se lože na profesionalni sport. Ja ne pravim razliku od onih što gledaju zadrugu i ovih što skaču kao majmuni po stadionima. I jedni i drugi su ograničenog iq i sa njima možes manipulisati kako hoćeš.
    (as, 09. novembar 2018 19:52)

    Ok, vidimo da si pročitao 1984 od Orwella i sad si puno pametniji.
     (beli real, 9. novembar 2018 20:32)

    # Link komentara

  96. @ja, a Zvezda jeste? Pa da. Samo ime kaže da jeste.
     (Tutankamon, 9. novembar 2018 20:30)

    # Link komentara

  97. @ja. Definiši mi šta je to srpski klub, molim te, prosvetli me.
    (Drug, 09. novembar 2018 20:06)

    Onaj kome predsednik nije Tudjman i kome NDHovci ne igraju u timu. Dakle Partizan to nije.
     (nista o nicemu, 9. novembar 2018 20:29)

    # Link komentara

  98. Crvena zvezda-Liverpul 2:0!!!!! ISAF Nole Delija od velikog uzbuđenja i velikog slavlja do jutarnjih sati ne može da nastupa na turnirima.(za one sa manjim iq koji ne kapiraju šalu,ne nastupaju zbog dešavanja u S.A.i novinara)
    (sah 88,9.novembar 2018 16:51)
    (sah 88 objasnio, 9. novembar 2018 20:28)

    # Link komentara

  99. Koga interesuje upoređenje Zvezde sa Dinamom. Bože me sačuvaj od ovakvih novinara.
     (obren, 9. novembar 2018 20:28)

    # Link komentara

  100. Hmm. Dva hrvatska kluba.. Znači Dinamo i Partizan igraju ligu šampiona iduće godine.. Zanimljivo :)
    (ZG80, 9. novembar 2018 20:27)

    # Link komentara

  101. Što bi rekli Srbija mala bara mnogo krokodila, Hrvati nemaju taj problem. Tamo je Dinamo glavni frajer može mirno svake godine da bude prvi bez da ostali smeju da se nešto pitaju. I Hajduk su nabili negde u ćošak, a sad će Dinamo da mu omogući da igra kvalifikacije za LŠ!! Da bude prvak samo može da sanja. Ovde kod nas titule moraju da se dele nema šanse da se dozvoli da neko ima takvu dominaciju.
    Pa kad imaš milion pokušaja kao Dinamo što bi rekli i ćorava koka ubode neko zrno....
     (Amin CZ, 9. novembar 2018 20:25)

    # Link komentara

  102. Kako god da obrnes, tko god bio drugi (u HR ili u SR), sanse da igraju LS su minimalne. Pa niti kvalifikacije za LE nisu mogli da prodju.
    (hm, 9. novembar 2018 20:20)

    # Link komentara

  103. Sport je zabava za široke narodne mase. Samo ovce se lože na profesionalni sport. Ja ne pravim razliku od onih što gledaju zadrugu i ovih što skaču kao majmuni po stadionima. I jedni i drugi su ograničenog iq i sa njima možes manipulisati kako hoćeš. 
    (as, 09. novembar 2018 19:52) 

    Da li mi majmuni idemo na vesti o stvarima koje ti voliš i pišemo razne gluposti?
     (Bristol city, 9. novembar 2018 20:08)

    # Link komentara

  104. @ja. Definiši mi šta je to srpski klub, molim te, prosvetli me.
    (Drug, 9. novembar 2018 20:06)

    # Link komentara

  105. Upredjivati ligu Evrope sa ligom šampiona isto kao da uporedjujes traktor sa ferarijem....P.S navijač Partizana
    (bed of roses, 09. novembar 2018 19:47) Ali ti bodovi se Dinamu računaju kao da ih je uzeo u LŠ...
     (Del Piero#10, 9. novembar 2018 20:03)

    # Link komentara

  106. Sport je zabava za široke narodne mase. Samo ovce se lože na profesionalni sport. Ja ne pravim razliku od onih što gledaju zadrugu i ovih što skaču kao majmuni po stadionima. I jedni i drugi su ograničenog iq i sa njima možes manipulisati kako hoćeš.
    (as, 09. novembar 2018 19:52)

    Potpisujem!
     (Beeee, 9. novembar 2018 20:01)

    # Link komentara

  107. ja, shvatili smo, sta cemo sad?
    Sramota bi me i bilo da se klasifikujem u neku grupu sa tobom.
     (LorD, 9. novembar 2018 20:01)

    # Link komentara

  108. ja@Ono kada svako ima internet i neko se udostoji pa napravi imejl da može prosipati pamet...
    (bed of roses, 9. novembar 2018 19:58)

    # Link komentara

  109. Zvezda ce vratiti stvari na svoje mesto.
    (Aleksej:,,Trinkikikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 09. novembar 2018 19:51)

    Vratićete 15 nameštenih titula?
     (Partizan 1917, 9. novembar 2018 19:56)

    # Link komentara

  110. Zvezda ce da prodje dalje u LŠ,i svi srecni
    (nex, 9. novembar 2018 19:55)

    # Link komentara

  111. Sport je zabava za široke narodne mase. Samo ovce se lože na profesionalni sport. Ja ne pravim razliku od onih što gledaju zadrugu i ovih što skaču kao majmuni po stadionima. I jedni i drugi su ograničenog iq i sa njima možes manipulisati kako hoćeš.
     (as, 9. novembar 2018 19:52)

    # Link komentara

  112. Zvezda ce vratiti stvari na svoje mesto.
    (Aleksej:,,Trinkikikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 9. novembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  113. Sledece sezone se brisu bodovi od pre pet sezona, koja je nama bila katastrofalna. Pa tako lige poput Hrvatske, Ceske, Holandske, Svajcarske gube mnogo vise od nas sto ce se dodatno odraziti na tabelu koeficijenata vec sledeceg leta. Ako bi jos sledece sezone imali klub u LE ili LS koji bi doneo bodove mi bi bili na pragu top 15.Ako bi se slucajno pogodila dva kluba,mi bi bili unutra prakticno
     (Xnodeh, 9. novembar 2018 19:50)

    # Link komentara

  114. Ispred nas je nedostižni Kipar, tako da nam Dinamo ništa ne odmaže..
     (Gojko, 9. novembar 2018 19:48)

    # Link komentara

  115. Upredjivati ligu Evrope sa ligom šampiona isto kao da uporedjujes traktor sa ferarijem....P.S navijač Partizana
    (bed of roses, 9. novembar 2018 19:47)

    # Link komentara