Novak Đoković
  1. Bravo za intervju, i što ste ga preneli.

    - Djoković je, očito vrlo inteligentna osoba, Teniska inteligencija - trenutno najviša na svetu. "Špage" i to, mogli bi i drugi, sve zajedno. To - da njemu Pepe škodi, a on to, jadan, ne vidi su po meni čiste gluposti.
    - Teško je biti drugačiji. Uvek bilo. Količina netolerantosti i agresije u našem aktuelnom društvu je signal dubine našeg problema i bola. Uz još par "sastojaka" sve bi bilo spremno za fašizicaciju društva, kakvu, mislim, nismo nikada imali u istoriji.

    Samo napred Novače!
    (Djorgo, 18. oktobar 2018 08:58)

    # Link komentara

  2. @(Jablan, 16. oktobar 2018 18:01)

    Odlican, razumljiv i iznad svega verovatno i tacan komentar.
    Skidam kapu!

    Iz zemlje lala, uvek vas,
    (Dobro, 17. oktobar 2018 15:13)

    # Link komentara

  3. @Jablan Kako vam je lijep,tacan i ljudski komentar.
    (Cph, 17. oktobar 2018 06:38)

    # Link komentara

  4. Mi smo ga zamrzeli ili krivili za Novakov pad, jer se sve nekako desilo u isto vreme kad je počeo da se pojavljuje sa Novakom. Normalno je da smo to povezali. E sad, nije on taj koji je donosio odluke - Novak je donosio odluke.
    I to što je raspustio tim i to što je prihvatio neke rutine koje ranije nije imao, a sve to ga je dovelo na vrh. Nije nam se uopšte to sve dopalo, a da smo u pravu dokazano je i uspesima koje je postigao kada je vratio stari tim, Vajdu i Griča (Amanović još uvek nije u timu).

    E sad, činjenica je i to da čitavo vreme nismo imali objašnjenje s njegove strane. Novak je nešto i progovarao, a Imas - ništa. Da je nešto ranije rekao, pa da porazmislimo o svom stavu, ali nije, ćutao je.
    Ovo dolazi malo kasno, ali menja sliku koju smo stvorili o njemu.
    Da li je to sve, ili ima još nešto što nije rekao - ne znam.
    Znam samo da mi je ovo ok. A ako je to istina - ne krivim ga više toliko za Novakov pad.
    (Mirko, 17. oktobar 2018 00:57)

    # Link komentara

  5. Novak mu pomagao 2 godine da se ubije, na kraju odustao i vratio se tenisu.
    (Buđoni, 16. oktobar 2018 23:32)

    # Link komentara

  6. Raspucine, nisi ti tako naivan kao sto se cesljas.
     (ventilator me ladi i radio mi svira, 16. oktobar 2018 22:55)

    # Link komentara

  7. Trebalo mi je bas puno volje i strpljenja da progutam ovo sto Imas isprica...nadam se da ga Novak nije ozbiljno shvatao ali mi burazer deluje kao da je taj slucaj ?
    (bostanseltiks, 16. oktobar 2018 22:51)

    # Link komentara

  8. @Djido

    Ajde bracika, budi drug pa mi objasni mi koje su to 2 pune godine u kojima Novaku dibidus nije išlo? I ne zaboravi da godina ima 365 dana.

    2016 – osvojio 2GS, nekoliko MS; u drugoj polovini osvojio Kanadu, igrao fin. USO i WF – malo li je?
    2017 – mučio ga bol u laktu, u drugoj polovini nije ni igrao-operisao lakat.
    2018 – osvojio 2GS, 2 MS..

    Drugo, kad Fedji 2013. nije išlo (gubio od Stakhovskog,Delbonisa, Brandsa); Nadalu 2015/16 (gubio od Berera, Brauna, Kuevasa, Damira); Mareju 2017 (gubio od LL Borne, Tompsona, Kverija – a bogami mi, ni ovogodišnji povratak mu nije slavan), šta misliš šta je razlog:
    1) da su se družili sa Pepeom; 2) nisu jeli dovoljno pečenja, kavurme i čvaraka; 3) lepše polovine im nagazile na reket i nagovorile da jedu samo čia semenke, bobice i cveklu?
    (Bećarac, 16. oktobar 2018 22:43)

    # Link komentara

  9. U ovoj zemlji ladno i Imaz ima svoje botove... Mora da je nekom prilikom pohvalio vođu ili svoje omiljeno drvo za grljenje nazvao po njemu...
     (sendvič sa Lidltinom, 16. oktobar 2018 22:19)

    # Link komentara

  10. Divan covek, svidja mi se njegov nacin razmisljanja i filozofija koju propagira. Samo sto je nas narod mnogo povrsan, pa malo toga razume, a nije ni cudo kada ne cita nista osim Informera, Kurira, Skandala, gleda Zadrugu, Parove, turske serije... a za svoje neuspele zivote krivi politicare.
    (Vucko, 16. oktobar 2018 21:56)

    Pa kad ga ti već toliko razumeš, zašto na nekom starom ćilimu ne odletiš do njega? On će ti već objasniti kako. Naravno ponesi svoj napredni sendvič u slučaju da ogladniš.
     (pop Ćira & pop Spira, 16. oktobar 2018 22:13)

    # Link komentara

  11. Sve si ti lepo napisao , jedino sto kao i ostali za Imaza vezes samo Novakove neuspehe. Lepo ti pise da oni saradjuju vec 6,7 godina. U tih nekoliko godina postoje i najveci uspesi u istoriji tenisa . Da li je Pepe zasluzan za njih????? Ili samo za neuspehe???
    (sasa, 16. oktobar 2018 21:41)

    Šta, bre, lupetaš! Ja sam pisao o tome šta bi Imaz, po mom mišljenju trebalo da uradi, odnosno šta bih ja učinio da sam na njegovom mestu. Za njega se ne vezuju Novakovi uspesi, već neuspesi. Šta me briga da li je Imaz zaslužan za uspehe. Ja to ne znam, javnost takođe i ne tiče me se. Ono što javnost veruje je da su neuspesi povezani sa njim.
    (Djido, 16. oktobar 2018 22:08)

    # Link komentara

  12. Divan covek, svidja mi se njegov nacin razmisljanja i filozofija koju propagira. Samo sto je nas narod mnogo povrsan, pa malo toga razume, a nije ni cudo kada ne cita nista osim Informera, Kurira, Skandala, gleda Zadrugu, Parove, turske serije... a za svoje neuspele zivote krivi politicare.
     (Vucko, 16. oktobar 2018 21:56)

    # Link komentara

  13. Da sam ja Pepe Imaz ne bih čekao da Novak mene napusti, već bih ja šutnuo njega. Evo zašto. Ja (Pepe) imam tenisku akademiju i živim od toga. Želim da razvijem posao i da imam što više klijenata, i naravno da zarađujem što više. Onda mi upadne sekira u med i ATP broj 1 se zainteresuje za mene. Idealna prilika da se za mene čuje, najbolja reklama na svetu i to besplatna. Pratim ga na turnirima, slikam se, svi pišu o meni.

    Međutim Novak, od kad sam sa njim, sve jedno zašto (hrana, žena, otac, motivacija, filozofija, drveće, univerzum...) počne da igra loše, pa još gore i na kraju dve godine ne osvoji ni jedan turnir. Gubi od anonimnih igrača. Ni senka onog šampiona. Svi njegov neuspesi, za koje je samo on kriv, počnu da povezuju sa mnom. To znači da ono što ja propagiram i za šta se zalažem ne deluje, ne radi. Moj sistem, moj način, metode, moji treninzi i shvatanja ne deluju, neuspešni su. Ako kod najvećeg šampiona ne uspevaju, kako će kod nekog drugog? To već nije reklama, nego anti reklama. Novak mi je balast. I šta sledi? Logično, „Novače, puno sreće, odoh ja”.



    Ali mislim da čovek nema taj karakter da sam ode, a Novak ga neće odbaciti.
    (Djido, 16. oktobar 2018 17:30)

    Sve si ti lepo napisao , jedino sto kao i ostali za Imaza vezes samo Novakove neuspehe. Lepo ti pise da oni saradjuju vec 6,7 godina. U tih nekoliko godina postoje i najveci uspesi u istoriji tenisa . Da li je Pepe zasluzan za njih????? Ili samo za neuspehe???
    (sasa, 16. oktobar 2018 21:41)

    # Link komentara

  14. Taman kad je pokušao da se ubije, zagrlio je kaktus ? i...
    Klasičan prevarant i manipulator. Malo je falilo da totalno upropasti Noleta.
     (pop Ćira & pop Spira, 16. oktobar 2018 21:40)

    # Link komentara

  15. Vidim da mnogi ovde nisu informisani u vezi saradnje Pepe Imas-a u poslednje vreme sa Djokovicem i da se pozivaju na onaj cuveni Vajdin intervju, po kom je navodno Vajda uslovio Noleta da prekine saradnju i kontakt sa doticnim, te da pocne da jede mrsnu hranu.
    Vajda jeste dao neki intervju ali je posle objasnio Noletu da nije rekao to sto je napisano na taj nacin i da su reci izvucene iz konteksta.
    Elem... Niti je Nole poceo da jede meso, niti je prekinuo kontakt i saradnju sa Pepeom. Nisam ni ja bio odusevljen kad sam to procitao ali je tako.
    Link:

    [link]
    (Ok, 16. oktobar 2018 21:36)

    # Link komentara

  16. Prodavac magle podmetnut Djokovicu, nadam se da ce Srbin to ukapirati sto prije i kulturno ga odstraniti.
    (burgija, 16. oktobar 2018 19:07)

    Sto mu nisi rekao da ga odstrani i 2011,2013 i 2015???? A mozda kad bi te slusao ne bi bio tu gde jeste
    (sasa, 16. oktobar 2018 21:33)

    # Link komentara

  17. Raca, neverovatno logično i realno razmišljanje. Skidam kapu, odlično!!!
     (Stranac, 16. oktobar 2018 21:32)

    # Link komentara

  18. Kakav pogled Imasa gde su Beker i Djokovic... Brrrrr, iz ovakvog pogleda ne izlazi nista dobro.
     (Toto-ko-tunjo, 16. oktobar 2018 21:31)

    # Link komentara

  19. Samo ti budi sto duze sa Novakom, i Federer ne mora da se brine za trofeje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 16. oktobar 2018 20:54)

    Samo ti podrzavaj Federera i Novak ne mora da brine za trofeje
    (pepe imaz, 16. oktobar 2018 21:30)

    # Link komentara

  20. Samo ti budi sto duze sa Novakom, i Federer ne mora da se brine za trofeje.
     (BODIBOND, 16. oktobar 2018 20:54)

    # Link komentara

  21. Ostani ti podalje od Noleta i sve je u redu.
    (IGGY, 16. oktobar 2018 20:29)

    # Link komentara

  22. Istina je da su Novaka napali Navratilova, Bili Džil King i ceo ženski tenis oko one izjave da ženski i muški tenis ne treba da budu jednako plaćeni. Čak je i BDžK i rekla da je velika razlika u shvatanju da li teniser dolazi iz Amerike ili iz neke zemlje poput Srbije, kulturološka i civilizacijska, mislim i da je to dosta uticalo na Novaka, a ne samo eto taj Imaz, koji je kao neka kolateralna šteta..., ko nije sve to pratio - pogledajte tajming i ta dešavanja... Naravno, Novak je posle promenio mišljenje i zahtevao jednakost i jednako plaćanje, ali je opet jovo-nanovo morao da gradi imidž. Ipak to ne praštaju legende ženskog tenisa, među kojima su mnoge i gej orijentacije...Novak je negde oduvek bio gladan poštovanja teniskih legendi i uvek mu je to izmicalo, a tada je baš napravio pogrešan potez, ceo ženski tenis se okrenuo protiv njega.
     (Mare, 16. oktobar 2018 19:39)

    # Link komentara

  23. (slaviša šmigič,

    Koliko si ti ogranicen, ti ne mozes ni da zamislis.
     (Holiwoodski frizer, 16. oktobar 2018 19:37)

    # Link komentara

  24. Prodavac magle podmetnut Djokovicu, nadam se da ce Srbin to ukapirati sto prije i kulturno ga odstraniti.
    (burgija, 16. oktobar 2018 19:07)

    A ko mu je to podmetnuo Pepea? Jelena, Beker, Marko, Vilander, Zapad, EU, ko?
    (O.T.A.N., 16. oktobar 2018 19:33)

    # Link komentara

  25. Prodavac magle podmetnut Djokovicu, nadam se da ce Srbin to ukapirati sto prije i kulturno ga odstraniti.
    (burgija, 16. oktobar 2018 19:07)

    # Link komentara

  26. За длаку му није упропастио каријеру. Није ми јасно како је Ђоковић насео на ово чудо и ко га је насанкао.
    (СЕНОВИЋ, 16. oktobar 2018 18:56)

    # Link komentara

  27. Uh !
    Nebo je plavo a voda mokra. I to je tako, sta tu ima da se prica .
    Novak je kako mi se cini dobar covjek ali nije jedini nije jedini, mnogo ih je dobrih na ovom plavom kamicku . Ali Novak je zbog svog izuzetnog talenta u prilici da postane najbolji teniser u istoriji . Da li je to pogresno zeljeti ?
    Ja to zelim kao njegov navijac , izmedju ostalog zato sto je Srbin .
    Da li je to pogresno ?
    Bome , nije.
    (Make, 16. oktobar 2018 18:56)

    # Link komentara

  28. @петар

    Spomenuo si da pravoslavci ne nude izvinjenje, već TRAŽE oproštaj.

    Bratori, totalno si u pravu. Pravoslavci samo umeju da traže, a nikad ništa ne nude.
    :-)
    (Sale vampir, 16. oktobar 2018 18:17)

    # Link komentara

  29. @...I ko je ta kratko osisana zena uz Imasa na ovim fotografijama?
    (Vlado Banja Luka, 16. oktobar 2018 12:43)
    Pretpostavljam da misliš na Elenu Kapelaro, zadužena za odnose sa javnošću, u Novakovom boksu na skoro svim turnirima, nema nikakve veze sa Imasom instant filozofom kojeg nema svrhe komentarisati. Ovaj intervju nije otvoriio ni jednu novu perspektivu u vezi njega, samo potvrdio postojeće sumnje.Što neko reče, djeluje pomalo jezivo. E sad, ako to Novaku odgovara šta se koga tiče....
     (Creepy, 16. oktobar 2018 18:16)

    # Link komentara

  30. Kako se kroz ove komentare lepo vidi zasto je svet u kome zivimo ovakav. Trazi se uspeh i hodenje ka vrhu po svaku cenu. Vecina ljudi nije sposobna sagledati zivot izvan tog u njihovim glavama trasiranog puta, jer jedino taj put za njih ima smisla. Pa ako nisu sami uspeli, onda im treba Novak, da sa svojim uspesima stavlja obloge na njhove rane. Pri tom niko, ali bas niko, ne zeli da sagleda Novaka kao coveka niti da se zapita kako se taj covek oseca. Da li zeli probati jos nesto od zivota? Novac za komforan zivot vise nije motiv. Pa zasto onda ne trositi vreme na mnoge druge lepote koje zivot, tako finansiski obezbedjen, pruza. Zasto vecito biti u avionu i po hotelima odvojen od porodice? Sve je to njima nevazno, jos koji GS i dalje koracanje ka vrhu (na kome sedi Federer) je ono sto se ceka.
    E sad posto je Novak pronasao motiv pa uziva opet u takmicenjima, to je ok i ima smisla.
    Taj Novakov motiv za povratak se krije u dovoljno dugoj pauzi i spoznaji da ako nista ne radis, zivot postane dosadan ma koliko para imao. Jer valjano popunjavanje slobodnog vremena je takodje rad koji zahteva vestinu, znanje i talenat koji on mozda nema. A onda je shvatio da kad vec treba nesto raditi najbolje je raditi ono u cemu si dobar. U njegovom slucaju to je tenis.
    Imas je Novaku prisao kao covjeku od koga ne ocekuje nista. I kad je Novak rekao meni se vise ne igra, on je mozda jedini, dok su svi ostali sizili, rekao ok. Ako ti se vise ne igra, nije kraj sveta.
    (Jablan, 16. oktobar 2018 18:01)

    # Link komentara

  31. @То си у праву ако мислиш на католичку цркву. Али у православљу је другачија ситуација. То нам говоре сви они светитељи са фресака, а и многи други благочестиви хришћани.

    I kod nas su proterivali bogumile, iako su i bogumili bili hriscani i propagirali sve po hriscanstvu. Jednostavno nasoj crkvi se nisu dopadali jer su valjda bili konkurencija. Proterivani su, a ko nije hteo da ode, zna se... Nasa crkva nije imala sansu da uradi zla kao katolicka crkva jer su bili 500 godina pod ropstvom, a radilu su zla pre Turaka, pogotovo za vreme Dusana.
    (Tolo, 16. oktobar 2018 17:51)

    # Link komentara

  32. Potvrdio je ono što smo u suštini i pretpostavljali da je Novakov mentalni guru.
    Mentalni aspekt je u tenisu dominantan, mnogo više nego u bilo kom drugom sportu. U tom smislu, niko ne može osporiti Novaku potrebu da ima pored sebe osobu koja će sa njim raditi na tom mentalnom polju, tako nešto je apsolutno neophodno na Novakovom nivou.
    Ono što je diskutabilno jesu metode, verovanja, principi koje ta osoba u ulozi mentalnog gurua zastupa.
    Po meni lično,Imasova "priča" je prilično idealistička,naivna i prazna. I nije primerena situacijama poput vrhunskog sporta,gde danas više nego ikada pre,kod atleta dominira i neophodan je instinkt da se protivnik u potpunosti porazi i eliminiše, u sportskom smislu rečeno.
    Ono što smo kod Novaka zapazili u tom periodu krize je bila upravo ta borba između njega kao atlete i borca na terenu i njega kao ne atlete.Drugim rečima, neko ili nešto sa strane je ugasilo njegov instinkt borca i počelo bez ikakvog valjanog razloga da promoviše Novaka ne atletu. Što je sve lepo i bitno ali nikako ne najvažnije i najpotrebnije na sportskom terenu.
    Novak je očigledno pronašao neki balans i neki deo Imasove "priče" mu je tu očigledno potreban.Zbog čega, to samo on sam zna.
    A to sve treba poštovati i prepustiti samom Novaku.
     (Raca, 16. oktobar 2018 17:50)

    # Link komentara

  33. U cemu je razlika izmedju Imaza i Novaka?Imaz je ovome prodao svoje "usluge" iako to klasicna budalastina,sa druge strane mediji su narodu prodali Novaka Djokovica kao mitskog junaka,gotovo svevisnje bice sa kojim se identifikujemo,a u stvari idealan prirodan spin da se ljudima skrene paznja sa svakodnevnice.Dovoljno je da vidimo koliko je ovaj covek omrazen u Srbiji jer nam je "ukrao Noleta",da ne pricam o gotovo ocaju nacije dok je Nole gubio,kao da su nam nade sve potonule i sada kada ponovo dobija,opet je sve potaman,opet nas zivot ima smisao,niko ne spominje Kosovo,gorivo,siromastvo...Nasim politicarima je sam Bog njega poslao,pa zasto onaj nas glavni onomad kaze "Napadajte mene a ne Novaka",a njegov otac "Sta ce jadan narod kada Novak prestane da igra".Sarlatanizam sa jedne,hleba i igara sa druge strane,ista stvar.A upravo je pojava Imaza trebala narodu da otvori oci,da pokaze da Novak nije bezgresni Isus Hrist vec obican smrtnik sklon lutanjima cak tesko svojstvenim prosecnom coveku,dakle ne vredniji od bilo koga od nas,osim sto je megauspesan u svojoj profesiji,sto je uspeo itekako da finansijski naplati,nazalost,ovde se ne razmislja svojom glavom vec vecito kao zabludelo stado trazimo pastire da nas vode,idolatrija svojsvena sirotinji koja ziveci tudj zivot trazi smisao promasenom spopstvenom,zato i popularnost rijaliti emisija,a Novak je rijaliti koji se ne prekida vec 10 godina,dobijao,gubio njega mora biti makar leba ne jeli.
    (jatabare, 16. oktobar 2018 17:38)

    # Link komentara

  34. Nikada nisam napisao ništa o Novakovom ličnom životu, ishrani, supruzi, porodici, srcima, Imazu... to smatram nepristojnim, ali evo sada hoću.

    Da sam ja Pepe Imaz ne bih čekao da Novak mene napusti, već bih ja šutnuo njega. Evo zašto. Ja (Pepe) imam tenisku akademiju i živim od toga. Želim da razvijem posao i da imam što više klijenata, i naravno da zarađujem što više. Onda mi upadne sekira u med i ATP broj 1 se zainteresuje za mene. Idealna prilika da se za mene čuje, najbolja reklama na svetu i to besplatna. Pratim ga na turnirima, slikam se, svi pišu o meni.

    Međutim Novak, od kad sam sa njim, sve jedno zašto (hrana, žena, otac, motivacija, filozofija, drveće, univerzum...) počne da igra loše, pa još gore i na kraju dve godine ne osvoji ni jedan turnir. Gubi od anonimnih igrača. Ni senka onog šampiona. Svi njegov neuspesi, za koje je samo on kriv, počnu da povezuju sa mnom. To znači da ono što ja propagiram i za šta se zalažem ne deluje, ne radi. Moj sistem, moj način, metode, moji treninzi i shvatanja ne deluju, neuspešni su. Ako kod najvećeg šampiona ne uspevaju, kako će kod nekog drugog? To već nije reklama, nego anti reklama. Novak mi je balast. I šta sledi? Logično, „Novače, puno sreće, odoh ja”.

    Ili drugi način, još jednostavniji. „Novače, dve godine ti ne ide. Ja smatram, i ti se slažeš, da ja nisam uzrok toga, ali svi misle da jesam. Odoh ja. Biće obojici lakše.”

    Ali mislim da čovek nema taj karakter da sam ode, a Novak ga neće odbaciti.
    (Djido, 16. oktobar 2018 17:30)

    # Link komentara

  35. meni sve to liči na priču oca novaka koji je jedom prilikom pričao o tome,da je svu ljubav dao novaku tako,da za marka nije ostalo ništa.upoznavanje marka sa imasom i njegovom filozofijom povuklo je i novaka u to kolo ali novak mora,da shvati,da su to 2.različita sveta naravno,da novak voli marka zato se je i našao u ovom svetu koji nije novakov nivo.posle karijere mislim,da če imas imati odličnog prijatelja moje mišljenje je,da svako nosi svoj krst mozda je imas taj koji trazi ljubav preko marka do novaka.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2018 17:27)

    # Link komentara

  36. Retko odbojan lik. Samo nek se drzi sto dalje od Noleta!
    (Stand back Imas!!!, 16. oktobar 2018 13:35)

    Kako da se drzi dalje??? Pa Novak je zahvaljujuci njemu ponovo u vrhu.
    (Sremac, 16. oktobar 2018 17:24)

    # Link komentara

  37. (Predo, 16. oktobar 2018 15:58)
    Појединаца је било и биће, као и пре 2000 год. међу апостолима.
    Ја нисам рекао да смо бољи ми него они или ја него он, већ да се наша вера није бавила таквим стварима и чинила такве злочине као католичка. То је чињеница.
    А ти као атеиста имаш јако добре потенцијале да постанеш верник. И ја верујем да ће тако и бити једног дана, што ти од срца желим.
     (петар, 16. oktobar 2018 17:22)

    # Link komentara

  38. Napravio mu Djoković reklamu i to je bilo to. Mislim da ovom čoveku mediji u Srbiji ne bi trebalo da posvećuju pažnju.Takve vrste " filozofiranja " kako od njega tako i od Novaka me ne impresioniraju. Tenis je sport a ne neka peta dimenzija.
    (Dragana, 16. oktobar 2018 17:18)

    # Link komentara

  39. Pogledajte taj zlobni pogled kad Novak grli Bekera i sve je jasno.
    (vanki, 16. oktobar 2018 16:51)

    Vajda čak i ne gleda.
    (O.T.A.N., 16. oktobar 2018 17:14)

    # Link komentara

  40. Nažalost,u Srbiji su šarlatani mnogo više na ceni od pravih veličina.Bilo da je reč lekarima,sportskim stručnjacima ili političarima.Setimo se kako su ovde
    prošli Ante Marković i Zoran Đinđić.
    (petar, 16. oktobar 2018 16:39)

    Znači Pepe se ceni u Srbiji...?
    (O.T.A.N., 16. oktobar 2018 17:07)

    # Link komentara

  41. Ovaj je samo šarlatan koji na fin način izvlači pare ljudima za jedno veliko ništa. To sto se novakov pad potrefio sa potenciranjem saradnje sa ovim čovekom je samo splet okolnosti. To sto ovaj prodaje maglu nije uticalo ni pozitivno ni negativno na Novaka, ali stvarno bode oči da Novak naseo na sve ovo. Jedino sto bi mogao razumeti da tu postoji neka poslovna saradnja gde ima koristi za obojicu jer sve drugo je samo naivnost i verovanje u neku trange frange priču.
    (Ono, 16. oktobar 2018 17:05)

    # Link komentara

  42. Pogledajte taj zlobni pogled kad Novak grli Bekera i sve je jasno.
     (vanki, 16. oktobar 2018 16:51)

    # Link komentara

  43. S sad mi je tek jasno...
    Novak je njemu guru a ne ovaj Novaku.
    gde napadosmo coveka na pravdi boga!
     (božo maric, 16. oktobar 2018 16:48)

    # Link komentara

  44. O, moj nebeski narode, najpametniji, najlepši i najmilostiviji,
    Da l' ste pročitali original tekst? Jeste?

    Da se Novak druži sa Imazom još od 2011.godine
    Da nije Imaz došao kod Noleta, nego je Nole odlazio kod njega svojom voljom kad ga je brat upoznao sa njim..
    Da Španac na turnire ide samo kad Nole to od njega traži i pošto usaglasi svoje obaveze na teniskoj akademiji na kojoj je mnogo dece (a još ima i svoj program na radiju jednom sedmično)..
    Da vikendom drže besplatnu školu tenisa za one koji nemaju novca za to..

    I šta ima loše u tome da neko govori o podršci, kako ceniti samog sebe, o razumevanju, ljubavi, pozitivnom stavu u ovoj surovoj današnjici? Uostalom, on je radio i sa Penetom, Hantuhovom, Verdaskom..
    P.S. po meni, onaj lakrdijski prikaz Imaza kao vodje neke tajne sekte kojoj i Novak pripada, stigao nam je preko ostrva nedugo nakon USO 2016, kako bi se Noletova fantastična 2016. i osvajanje Novak slema unizila i bacila u zapećak, a glavna tema bila neka zla,mračna sekta koja je Novaku umesto tenisa postala glavna preokupacija. A mi, ko mi, oberučke prihvatili tu priču,odbacujući da je Noleta stigao zamor i početak problema sa laktom.
    P.P.S. Mada, oprostite, više bih voleo da ga je zaboleo srednji prst koji bi nam u lice pokazao. Zaslužili smo.
    (Bećarac, 16. oktobar 2018 16:45)

    # Link komentara

  45. Nažalost,u Srbiji su šarlatani mnogo više na ceni od pravih veličina.Bilo da je reč lekarima,sportskim stručnjacima ili političarima.Setimo se kako su ovde
    prošli Ante Marković i Zoran Đinđić.
    (petar, 16. oktobar 2018 16:39)

    # Link komentara

  46. Klasican spijun, par ekselans, svaka druga rec "podeliti iskustva".
     (HoC, 16. oktobar 2018 16:26)

    # Link komentara

  47. nakon klovog intervijua sad ga gledam drugim ocima. mlzemo da ga volimo ili ne al je covek stvarno mudar
     (retko pametan, 16. oktobar 2018 16:23)

    # Link komentara

  48. Samo jedno mogu da kažem: nikad ne veruj ljudima koji na sav glas objavljuju neku svoju 'istinu' i pod izgovorom deljenja pokušavaju da nametnu svoje stavove i ubeđenja. Duhovnost je intimna stvar pojedinca i svako na taj put kreće u svojim cipelama. Ne hodaj tuđim stopama jer realno, ne znamo sa sigurnošću gde ti putevi vode. Pravi svoje korake, makar i male, makar i pogrešne, ali svoje. Sva učenja i filozofije mogu biti oruđa na tom putu, ali ne dozvoli da ti sam budeš njihovo oruđe. Čoveče, ne dozvoli da te upotrebe, jer kako okreneš, neko će te na kraju i zloupotrebiti.
     (moje mišljenje, 16. oktobar 2018 16:06)

    # Link komentara

  49. Divno! Gde mogu da se prijavim?
    (my name is Bond, 16. oktobar 2018 15:25)

    U Marbelji.
    (O.T.A.N., 16. oktobar 2018 15:59)

    # Link komentara

  50. Moj Petre, ne bih da ti pričam šta su pojedini vernici, koji se krste po celi dan i noć i nosaju ogromne krstove, pa i sveštenici pravoslavne crkve radili, govorili i mislili. Nije to tema, ali mislim da nije važno ni da li si pravoslavac, katolik, musliman, budist itd. Stvarno je važno da ne činiš drugima zlo. I ja pripadam pravoslavnom miljeu, mada sam ateista, ako je to sve važno, ali ne mislim da je iko bolji od onog drugog. Ljudsko i prirodno je da na dobro odgovaraš dobrim, ali i da se boriš protiv zla, a ne da mu se povinuješ. Znači, ko tebe kamenom (namerno), ti njega još većim.
    (Predo, 16. oktobar 2018 15:58)

    # Link komentara

  51. @Жеља Ajde i ti sa Krstajom.
     (Marko, 16. oktobar 2018 15:50)

    # Link komentara

  52. Dje se ovaj javi, taman mu je krenulo
     (iborac., 16. oktobar 2018 15:44)

    # Link komentara

  53. Nama je uvek neko kriv sto se nesto desi nama ili nekom nama dragom.Nikad nismo mi sami krivi,pa je tako i Imas jedan od optuzenih za lose Novakove rezultate,uz ishranu i njegovu suprugu imao je debeo dosije.Naravno da on nije kriv niti je to Jelena ni ishrana,jedini "krivac" bio je Novak.Ali nista nije kriv ni on,bilo mu je dosta tenisa,telo i glava su se razisli,jedno je htelo ali drugo ne,jednostavno masina se pokvarila i morala na renoviranje.99% nas puklo bi jos 2011 godine...
     (Grahovac, 16. oktobar 2018 15:44)

    # Link komentara

  54. Divno! Gde mogu da se prijavim?
    (my name is Bond, 16. oktobar 2018 15:25)

    # Link komentara

  55. Lik je Sektaš.nema pojma o životu i ljubavi,da ima imao bi ženu,decu, a novaka i njegovu porodicu bi ostavio na miru, dobro, zvao bi ih na slavu npr. slavi rodjendan detetu, čuj išo je da gleda novaka samo kad ga je on zvao i kad mu je vreme zbog posla dozvoljavalo,ko pije ovu priču? kad je svaki dan sa njima umesto sa svojom ženom i decom.
     (Boško, 16. oktobar 2018 15:23)

    # Link komentara

  56. Njega je "otkrio" Novakov brat Marko!
    Pobogu, ne mešam se u život svoga brata, ali da ga pod svoje uzme neko poput ovog lika ili poput likova koji propagiraju plitku filozofiju života u sopstvenom miru i kosmičke karme (poput Bebe Mur) ja bih se na sve načine trudio da brata otrgnem od tog zla po cenu da se naljuti na mene i da ne želi nikada da me više vidi a Novak se utopio u to!?
    Najiskrenije, nije mi jasno.
    (xyz, 16. oktobar 2018 15:01)

    # Link komentara

  57. Svaka čast Pepe Imasu,dr Četojeviću i još nekima.. Bilo je lepo sa njima -
    još bolje bez njih!
    (oxydant, 16. oktobar 2018 15:01)

    # Link komentara

  58. Sto se mene tice ovim oglasavanjem Imas nije nista postigao i dalje mislim isto o njemu, nista dobro tacnije.
    Njegova manipulativna beseta je na jako niskom nivou bar za mene. Jel moguce da neko poveruje da je pokusavao dve godine da se ubije? Onj ko hoce da se ubije, niko ziv na svetu ga u tome ne moze spreciti, ubice se u roku od par minuta.
    Stvar je u tome sto je Imas labilna licnost i spas za svoju depresiju nasao je nekoj sektaskoj ideji nacina zivljenja, umesto da radi na sebi i umno se razvija.
    On je trebao davno naciti medijski istup, ali ocigledno je cekao nekog maga da mu skroji pricu koju ce progutati vecina citalaca.
    Imas kaze da on Novaku ne moze da pomogne i to su reci koje treba nas da umire i da on nije dovoljno vican da mu pomogne, samim tim i odmogne, sto je cilj recenice da mi sami dodjemo do tog zakljucka i samim tim prihvatimo njegovo prisustvo u Novakovoj blizini. A onda kaze da njemu ne moze niko da pomogne, vec moze sam sebi? Neko ko se drzne ovako sta reci, mora znati mnogo da bi do takvog zakljucka dosao, a on nam se predstavlja kao neko ne bas vican?
    Ne, zaista necu vise da ga analiziram, jer svako ko imalo razmislja nacice jos dosta stvari u kojima sam sebi uskace u usta.
    Krivo mi je samo za Novaka sto on mora da uci na svojim greskama i plati danak zivotnom neiskustvu, koje mu je mogla dati samo ulica i coskarenje po kraju, koje je on prekocio a gde je mnogo toga mogao nauciti o ljudima kakvih ima.
    Novace izvuci brata iz Marbelje.
    (Dott, 16. oktobar 2018 14:58)

    # Link komentara

  59. Pazljivo sam procitao i sta sad? Suicidalna, nestabilna osoba, nasla sebi smisao postojanja i dobro za njega. Kakve veze to ima sa sportom, takmicenjem i tenisom? Odbaci reket, uzmi buket cvijeca i energijom ljubavi salji servise brzine preko 200 km/h, je li to tako ide?
     (fensi, 16. oktobar 2018 14:56)

    # Link komentara

  60. Kako mi idu na zivce ovi treneri za srecu, lajf koucevi i sl. prodavci magle! Gledam ih po drustvenim mrezama, sve neka suplja prica, prazne floskule... Covece, ma ko ima problem, treba da ide kod ljudi koji su skolovani da pomognu (psiholozi, psihijatri), a kod ovakvih.
    (BOTinator, 16. oktobar 2018 14:50)

    # Link komentara

  61. imas je u fazonu sa reč ljubav kao neki nasi politicari sto ponavljaju kako nam je svaki dan bolje i bilje, a plate min 500e
     (Boki Nis, 16. oktobar 2018 14:26)

    # Link komentara

  62. Продавац магле за велике паре...
     (Панчевац, 16. oktobar 2018 14:03)

    # Link komentara

  63. Ustvari, ta filozofija nije ni čudna, ni nova. Propagiraju je većina vera, samo je se ne pridržavaju. Hrišćanstvo kaže: "Ko tebe kamenom, ti njega hlebom", a u praksi su spaljivali na lomačim i zbog kamenčića
    (Predo, 16. oktobar 2018 13:06)

    То си у праву ако мислиш на католичку цркву. Али у православљу је другачија ситуација. То нам говоре сви они светитељи са фресака, а и многи други благочестиви хришћани.
    Ова филозофија је слична са оним што и православље проповеда али у суштини је скроз другачија. Имас видимо воли да прича о љубави и да је често изговора, док прав. верник живи у љубави и твори дела те љубави а по најмање је изговара или прича о њој. Што каже Писмо "Православље је вера која кроз љубав ДЕЛА".
    Видимо још да се служи са речи "извини" што и није неки показатељ осећајности кривице, а особито ПОКАЈАЊА. Правос. хришћанин у таквој ситуацији тражи опроштај. Дакле "извини" и "опрости" није исто.
    И на крају да завршимо са најважнијом чињеницом. Све и да се придржавамо свега тога и да чинимо добра дела и да "волимо" све, да смо поштени, вредни, пажљиви, да помажемо једни другима, да смо у свему морални џаба нам је ако ту нема Христа. Дакле све је то лепо и да не будем погрешно схваћен, све то и треба чинити али ако то не чинимо у славу Божију и ако се Њиме не причешћујемо, у нама нема ЖИВОТА !
     (петар, 16. oktobar 2018 14:01)

    # Link komentara

  64. Ustvari izgleda da je Novak njemu pomogao :)
    (shaba_daba, 16. oktobar 2018 13:56)

    # Link komentara

  65. @petar
    Mozda bi on i hteo ali ga Nadal ne zove :)
    (pitam se pitam se, ..., 16. oktobar 2018 13:43)

    # Link komentara

  66. @pera
    I ja da potvrdim isto to: VELIKO NISTA!
    E sada, ima ih koji u tom nistavilu nesto i nadju i njima svaka cast ali Nole nije taj!
    (mile, 16. oktobar 2018 13:39)

    # Link komentara

  67. Retko odbojan lik. Samo nek se drzi sto dalje od Noleta!
    (Stand back Imas!!!, 16. oktobar 2018 13:35)

    # Link komentara

  68. Pepe Imas je, sudeci po onome shto govori, josh jedan chovek koji je stigao do tachke destruiranog osecanja lichne vrednosti, potom depresije, potom suicidalnih misli, a potom je krenuo ponovo da se podize... Jedan od stotina miliona ljudi koji su proshli ovim putem, sve u svemu nishta neobichno.
    Ipak milijarde drugih nisu proshle ovim putem, i objektivno nemaju nikakvu predstavu kako taj put izgleda. To je kao pitanje "jesi li probao limun?", ako jesi, momentalno shvatash svrhu pitanja jer perfektno poznajesh jachinu njegovog neprijatnog ukusa, ako nisi, mogu ti godinama preprichavati kakav ukus ima - nishta od toga (samo ce te smoriti prichama o limunu dok ti jedesh banane)!
    Da li Djokovicu pomaze ili odmaze, pojma nemam, ali u svemu ovome ne vidim potrebu za prichu o sektama i zaverama...
    (Chitalac, 16. oktobar 2018 13:35)

    # Link komentara

  69. Pepe Imas jeste odbojan kao licnost, pogotovu sa njegovim stajlingom. Ono o cemu prica je pokusaj budizma na zapadni nacin. Okretanje sebi, razumevanje i prihvatanje sebe i zivota kakav nas okruzuje. Mrzimo tu filozofiju jer smo stalno u grcu i nekoj borbi protiv celog sveta. Bijemo se za pilice a on prica o prihvatanju sebe. To je 3 stepenika izna, ma koliko ga mrzeli.
     (VladaKR, 16. oktobar 2018 13:31)

    # Link komentara

  70. Postujem svaciji problem i iskustvo, i verujem da je to bilo od pomoci Marku, koji je kao sto je i sam rekao bio u depresiji (ziv covek) svakome to moze da se desi. Medjutim Nole je drugi (pobednicki) mentalni sklop, i njemu ne trebaju saveti ljudi koji su se borili sa suicidnim mislima, njemu treba savet sampiona, koji su bili suoceni sa krizom i koji su je prebrodili. Nadam se da je i onaj Zarko (waikiki) ispao iz “kombinacije”. Obojica su iskorostila momenat krize (sto ovakvi likovi obicno rade) i savetovali ga kako i sta....videli smo rezultat. Kada se okrenuo ljudima kao sto je Vajda i prvenstveno sebi, sve je doslo na svoje. Jednostavno je zapao u krizu motivacije, sto je u situaciji kada si postigao sve sto se postici moze normalno, a to su neki pokusajli da iskoriste. Dobra stvar je sto je (verujem) naucio veliku zivotnu lekciju.
    (sasa jokic, 16. oktobar 2018 13:22)

    # Link komentara

  71. Pepe, druze nas, neka si ti nama ziv I zdrav I na Marbelji, a Vajda sa Novakom na turnirima….jer sa tobom je dosao do "tenis mi nije prioritet" a sa Vajdom do "gde je sledeci turnir da sto pre dodjem do prvog mesta"
    (Tarzan, 16. oktobar 2018 13:21)

    # Link komentara

  72. Pepe, samoubistvo nije opcija...

    To je odgovor.
     (Jaran, 16. oktobar 2018 13:20)

    # Link komentara

  73. Sad vidimo od koga je Djokovic filozof naucio da prica... Hahahaha...
     (Jumko, 16. oktobar 2018 13:13)

    # Link komentara

  74. Šta god mislili o Novaku i koliko god krivili Pepea za to, ovaj čovek govori i radi potpuno iskreno i ispravno. Na nekom višem nivou. Danas se više cene oni koji mrze umesto oni koji šire ljubav.
    “U zemlji mržnje, najviše mrze onog koji ne ume da mrzi” - Ivo Andrić.
    (Author, 16. oktobar 2018 13:12)

    # Link komentara

  75. Nikad nista ispraznije nisam procitao. Cela njegova prica je jedno veliko nista.
     (Pera, 16. oktobar 2018 13:10)

    # Link komentara

  76. Sto vam toliko smeta ovaj čovek? Pa samo priča neke zdrave i pozitivne poruke. To Noletu puno znaci jer je dobar čovek. Vi koji mislite da je lud i nepouzdan zato sto je pokusao da se ubije stvarno nemam komentar.
    (Mirko, 16. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  77. Neko je od stranaca na stranici tennis.com napisao: Da li iko može da zaustavi NOvaka? Da, Pepe Imas.
    Slažem se da Pepe nije krivacza sve što se dešavalo, ali sigurno nije neko ko može da pomogne vrhunskom sportisti sa svojom čudnom filozofijom. Ustvari, ta filozofija nije ni čudna, ni nova. Propagiraju je većina vera, samo je se ne pridržavaju. Hrišćanstvo kaže: "Ko tebe kamenom, ti njega hlebom", a u praksi su spaljivali na lomačim i zbog kamenčića. Novakov brat Marko je bio u sličnoj situaciji kao Pepe, oni su objica prosečni i manje uspešni i zato se razumeju. Novak voli svog brata, ali NOvak je drugi svet. On je genije.
    (Predo, 16. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  78. Ako smo krivili njegov uticaj za Novakov pad, onda sada moramo da priznamo da je taj uticaj uticao da Novak bude ono sto je danas nakon povratka.
     (miki, 16. oktobar 2018 13:06)

    # Link komentara

  79. Sva sreca pa ga je Nole oterao .....
     (Sevastova, 16. oktobar 2018 13:04)

    # Link komentara

  80. @ Vlado Banja Luka, Ta žena "sa kratkom kosom", je Novakov agent, i veza sa javnošću. Zove se Elena Kapelaro, i čini tandem sa drugim agentom, Eduardom Artaldijem- oni su sa Novakom još od njegove saradnje sa Serđo Takinijem.Dakle godinama već.

    Pozdrav,
    (sima, 16. oktobar 2018 13:01)

    # Link komentara

  81. Samo Novak zna kroz sta je prolazio i jednog dana ce valjda ispricati sve
     (Rade, 16. oktobar 2018 12:59)

    # Link komentara

  82. Dobar je covek ali Novaku nije pomogao ni malo
     (Rade, 16. oktobar 2018 12:53)

    # Link komentara

  83. Тенис гуру, тенис бос.
     (Папи, 16. oktobar 2018 12:51)

    # Link komentara

  84. isljenja sam da je ovaj covek bio samo koleteralna steta Novakovog pada.Nole je izgubio glad za pobedama posle RG 2016, potom se desila katastrofa u Riu, povreda lakta, a svi smo krivili Imasa.Nole je vratio glad, zalecio se, a samim tim vratio se i Vajda jer je i on to vreme iskoristio da bude sa porodicom.Moze da sedi Bog otac u lozi, Nole kad je gladan jede sve sa menija!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coi, 16. oktobar 2018 12:34)


    Tvoje misljenje ne deli Marijan Vajda. Ipak mi je Vajda relevantniji od tebe.
    (MaironDrake, 16. oktobar 2018 12:49)

    # Link komentara

  85. Pepe nemoj Srbima o ljubavi,oni su tvrdi momci,ako pričaš o osećanjima onda si p...r!
    (deni, 16. oktobar 2018 12:49)

    # Link komentara

  86. Dve godine?! Pa ni tu nije bio uspešan!
    (nikola, 16. oktobar 2018 12:49)

    # Link komentara

  87. Jos da Novak izbaci ono iritantno slanje energije publici posle utakmice i bice 100% onaj pravi, volim Novaka ali se ne zadrzavam mnogo posle zadnjeg poena...
     (Sasa, 16. oktobar 2018 12:47)

    # Link komentara

  88. Deluje kao dobar čovek, ali mislim da na tome i završava opis njega. Sviđa mi se što nisu više povezani kao nekada, bio on u pravu ili ne, Novak je sada onaj uz kojeg uživamo uzdignute glave, a kada stavi tačku na karijeru, analizirajte :)
    (ognjen, 16. oktobar 2018 12:47)

    # Link komentara

  89. Čim si ti hteo da se ubiješ meni je sve jasno
    (Falcao, 16. oktobar 2018 12:47)

    # Link komentara

  90. Idi pomaži Nadalu, ipak ste zemljaci. Novaka ostavi Vajdi.
    (Petar, 16. oktobar 2018 12:47)

    # Link komentara

  91. Novak je angazovao coveka koji je pokusao da se ubije, ok
     (Darko, 16. oktobar 2018 12:46)

    # Link komentara

  92. Dokazano, da je dobro da se ti više ne pojavljuješ, a niti da se oglašavaš u vezi sa Novakom.
    (nikola, 16. oktobar 2018 12:46)

    # Link komentara

  93. Prvo: veliki pozdrav i podrska iz Republike Srpske za najboljeg tenisera u istoriji, Novaka Djokovica, njegov tim i svu njegovu porodicu. Drugo: ja nista nisam skontao ovaj Imasov intervju. Ne razumijem sta i o cemu je covjek uopste pricao. Ne mrzim ga i ne ulazim u njegov odnos sa Novakom, samo kazem...I ko je ta kratko osisana zena uz Imasa na ovim fotografijama?
    (Vlado Banja Luka, 16. oktobar 2018 12:43)

    # Link komentara

  94. Pogled Imasa na drugoj slici sve govori, covek koji je ubacen da unisti Novaka, potpisujem!
     (Filip, 16. oktobar 2018 12:42)

    # Link komentara

  95. " Usledilo je pitanje da li oseća negativne vibracije nekih ljudi i zašto dolaze?
    - Ovo pitanje je divno..."

    Kakav uvod u odgovor na obicno pitanje. Sta je tu divno??
     (xyz, 16. oktobar 2018 12:41)

    # Link komentara

  96. Sektaš...
     (Sirmium, 16. oktobar 2018 12:38)

    # Link komentara

  97. Koja je ovo demagogija, šablonske, prazne rečenice. Zar je moguće da je Novak pao na ovo. Šta li se to dešavalo u njegovoj glavi kad je utehu tražio u ovakvom šarlatanstvu?
     (only fools and horses, 16. oktobar 2018 12:38)

    # Link komentara

  98. Spanski Milan Tarot
    (Laki, 16. oktobar 2018 12:38)

    # Link komentara

  99. Иди и одведи Крстајића са собом молим те!
     (Жеља, 16. oktobar 2018 12:37)

    # Link komentara

  100. Meni je ovaj čovek jeziv! Doživljavam ga kao one fanatike Čarlsa Mensona.
    (Sale, 16. oktobar 2018 12:37)

    # Link komentara

  101. sta kaze lik 2 god pokusavao da se ubije??
     (nedotavan, 16. oktobar 2018 12:37)

    # Link komentara

  102. Samo ti ostavi Noleta na miru, vidiš da mu bez tebe ide mnogo bolje.
     (Lični stav, 16. oktobar 2018 12:36)

    # Link komentara

  103. Vidim kako je dobro to sto radis?Koliko ti to znaci,da je Novak došao na nivo 250 igrača sveta,...
    (we are the champions, 16. oktobar 2018 12:28)

    it's my life druze, kako te ne mrzi vise da smaras ovoliko? Na svakoj vesti isto, strucnjak si za sve oblasti i pisanje komentara koji se dodvoravaju velikoj vecini. Evo ti jedan +, znam da ti znaci mnogo.
     (Quesadilla, 16. oktobar 2018 12:36)

    # Link komentara

  104. izleci nas pepeeeeee ;)
     (Tor, 16. oktobar 2018 12:35)

    # Link komentara

  105. “Pre 25 godina nisam znao šta je ljubav. Bio sam egoista. Postojalo je samo ja, ja, ja...”

    A onda si to preneo na Đokovića, i to veoma uspešno.
    (JerryJackson, 16. oktobar 2018 12:35)

    # Link komentara

  106. Misljenja sam da je ovaj covek bio samo koleteralna steta Novakovog pada.Nole je izgubio glad za pobedama posle RG 2016, potom se desila katastrofa u Riu, povreda lakta, a svi smo krivili Imasa.Nole je vratio glad, zalecio se, a samim tim vratio se i Vajda jer je i on to vreme iskoristio da bude sa porodicom.Moze da sedi Bog otac u lozi, Nole kad je gladan jede sve sa menija!
     (coi, 16. oktobar 2018 12:34)

    # Link komentara

  107. Ocigledno je da on ne utice toliko na Novaka koliko su svi ovde mislili, jer eto, sad kad opet osvaja sve, niko i ne pominje ovog coveka, iako i dalje saradjuju... Ali, brate mili, sta prica ovaj, kakva je ovo isfolirana filozofija...
     (Dusan, 16. oktobar 2018 12:33)

    # Link komentara

  108. Vidim kako je dobro to sto radis?Koliko ti to znaci,da je Novak došao na nivo 250 igrača sveta,...
    (we are the champions, 16. oktobar 2018 12:28)

    # Link komentara