Lagano 0:3, 0:5? Ne, ne druže...

“Bod kao kuća”, pričali su posle Napolija navijači Crvene zvezde, a oni koji su očekivali laganu pobedu Italijana, imaju dokaz da su pogrešili što su sumnjali.

M. Ljubisavljević
Pošaljite komentar
  1. kako moze biti nervozan tim koji ima posed lopte 64% ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko, 20. septembar 2018 11:30)

    Ако имаш посед 64% и 20 шутева на гол, а резултат је неочекиван за тебе јер си 11Х скупљи од противника, онда си нервозан. Да су имали посед 64% и 3:0 били би опуштени......

    Ако имаш посед 64% и намислио си да идеш кући са 3 бода, а не одеш са три него са једним, онда кући идеш са -2 бода, па си нервозан. Да су имали посед 64% и отишли у Напуљ са 3 бода не би били нервозни....

    Ако имаш посед 64% а противник украде 15 минута на ваљање, онда ти је противник украо 10 минута од поседа, па ти посед и није 64% него 53%, што је сасвим довољно за нервирање....Да су имали посед 64% и свих 58 минута заиста играли, можда би за оних 10 минута што им је украдено и дали гол, и били би сасвим сасвим задовољни.........

    Овако, Звезда је одбранила 20 шутева, освојила бод и смањила ефективно време које је 11Х скупља екипа могла да искористи да им ували оних глодарских 5 комада.....и нису били нервозни уопште, иако нису имали 64% поседа.....
    (Kum, 20. septembar 2018 14:49)

    # Link komentara

  2. "..možda se i kod njih stvori nervoza koja je bila vidna u timu Napolija u drugom poluvremenu..."

    kako moze biti nervozan tim koji ima posed lopte 64% ?
     (neko, 20. septembar 2018 11:30)

    # Link komentara

  3. Zvezda je bila mnogo bolja, i trebalo je da pobedi. To je jasno svakom ko se bar malo razume u ovu igru.
     (Najveci zvezdas ikad, 20. septembar 2018 10:46)

    # Link komentara

  4. Grupe na ovakvim takmicenjima treba formirati na osnovu toga koliko kosta neki tim. Ovo su nerealni uslovi za igru i osvajanjem jednog boda u ovakvoj grupi Zvezda je vec ostvarila uspeh.
     (DEX, 20. septembar 2018 10:38)

    # Link komentara

  5. @vladan bolje da smo se mi nabili u 16,nego da nas oni nabijaju,a tebi ako se ne svidja gledaj farmu,zadrugu i parove,pusti Zvezdu nama....
    (ozz, 20. septembar 2018 09:14)

    # Link komentara

  6. Zvezda je samo finale odigrala ovako...I nikome nije jasno ni dan danas zašto je Ljupko to promenio.
    U svim ostalim utakmicama Zvezda je uništavala protivnike.A možda najbolje dve utakmice je odigrala protiv Bajerna u polufinalu.Sve pršti i seva.Prilike na obe strane.Ludnica...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hmm, 19. septembar 2018 18:36)

    Рекао је и Љупко а и Синиша сад скоро:
    Били су неискусни наложени клинци, играли су против фаворита и заиста најјачег тима Европе те године (уз Бајерн и Милан). Љупко је проценио да би их појела атмосфера, да је била велика шанса да се отворимо и да примимо лаган гол, након чега би се распали под притиском. Иначе, те године је Спартак из Москве избацио Реал са 3:0 и овај сад Наполи, а њих је Олимпик развалио и у Москви и код куће (не сећам се али нешто 5-6:0 тотал)....а и нисмо нешто "уништавали"...
    (Aleksa, 20. septembar 2018 08:46)

    # Link komentara

  7. Da se razumijemo svaka cast zvijezdi borili su se muski ali imali i dosta srece...Al gdje smo to mi na fudbalskoj mapi ako se ovaj bod toliko dize u visine... Da su igrali malo otvorenije i hrabrije ko zna mozda je moglo biti 1-0 ,eee tada bi to zasluzilo na desetine tekstova i članaka.... Sportski pozz
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CisTo_0nAko, 19. septembar 2018 22:41)

    Da smo igrali otvorenije bilo bi 1:4
    (King, 20. septembar 2018 08:30)

    # Link komentara

  8. Navijam za Zvezdu, ali igra je bila sramna. Ne secam se kada je neka ekipa u LS igrala defanzivnije. Posed 70%/30%, sutevi na gol 20/3 u korist protivnika. Inferiornija ekipa skoro nije igrala ovo takmicenje. Naravno da nemamo kvalitet za nadigravanje sa takvim "alama", ali smo morali ofanzivnije. Tacno je da smo izgubili prodornost po krilima odlaskom Radonje, ali tu su Marin pa i Stojkovic koji su mogli da priprete. Sta cemo gledati u preostalim utakmicama mogu da zamislim. Nakon 26 godina cekanja mi se nabili u peterac i gledamo Vujadina kako se svakih 5 minuta krsti i zahvaljuje Bogu sto lopta nije usla u gol. Urnebesno!
    (Vladan, 20. septembar 2018 08:28)

    # Link komentara

  9. Pa ti Turci kako ih nazivas imaju vece zvezde u timu nego Napoli bar dva puta...i vama bi dali istih laganih tri komada.
    (Pfc, 19. septembar 2018 22:18)

    Sad je i Napoli krs ekipa?

    Svi pored Zvezde ispadnu krs.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (severac, 20. septembar 2018 05:14)

    Наравно да је све го крш....поред првака Европе и света скоро свака екипа је крш...хвала ЈСДовци на подршци...
    (Aleksa, 20. septembar 2018 08:15)

    # Link komentara

  10. Veliki uspeh za nas drzavni vrh, klub i klupski fudbal u celini. Bravo!
     (Mitar Mirić, 20. septembar 2018 07:18)

    # Link komentara

  11. Pa ti Turci kako ih nazivas imaju vece zvezde u timu nego Napoli bar dva puta...i vama bi dali istih laganih tri komada. 
    (Pfc, 19. septembar 2018 22:18) 

    Sad je i Napoli krs ekipa?

    Svi pored Zvezde ispadnu krs.
     (severac, 20. septembar 2018 05:14)

    # Link komentara

  12. (Borky, 19. septembar 2018 22:48)

    Napoli je bio u drugom sesiru, liverpul u trecem.
    (Smkd, 20. septembar 2018 04:09)

    # Link komentara

  13. Borky, 19. septembar 2018 22:48)

    Napoli je bio u drugom šeširu.. Iz trećeg je došao Liverpul..
    I ladno si uspeo da kritikuješ taktiku Miloja.. Mislim, ok, niko ne treba da bude iznad toga da ne sme da se kritikuje.. Al čovek je postigao ma terenu ono što je hteo.. Nije primio gol! I stvoreno je par šansi gde smo mogli da iznenadimo Napoli, ali ih nismo iskoristili.. Ova utakmica je doktorska disertacija.. Ljudi ne kapiraju šta je jedan Napoli, a šta bilo koji maš klub..
     (menjam nick, 20. septembar 2018 01:58)

    # Link komentara

  14. Ne zanosite se, C.Zvezda nije nista manji klub od Partizana bez obzira na uspehe poslednjih 20 god i UEFA rang-liste. Cak prednost u derbiju dajem Zvezdi, zbog katastrofalne forme Partizana. Prognoziram 2:0 za Zvezdu.
    (Vlajzi, 19. septembar 2018 21:01)

    Коментар ти је чиста комедија. Звезда је далеко најуспешнији, најпопуларнији и најмоћнији фудбалски клуб на Балкану. Био и остао. Било каква инсинуација да није је просто смешна. Партизан? Лол.
    (Мики, 20. septembar 2018 00:24)

    # Link komentara

  15. Bod kao kuća, igra solidna mada u grču i sa dosta mjesta za napredak. Vidljiva je razlika u kvalitetu, ali ne pobjeđuje uvijek bolji, a nama treba sve što možemo da izvučemo: bodovi, pare, iskustvo, koeficijent. Međutim, biće sad teže. Umjesto da potcjenjuju Zvijezdu i dođu igrati svoju igru bez potrebne taktičke pripreme, svi će pogledati snimak sa Napolijem, dobro analizirati, naći naše slabe tačke i udariti na njih. Grupa je teška, od tri preskupe ekipe jedna neće moći dalje, gubitak bodova protiv "autsajdera" je neprihvatljiv. Miloje to vjerovatno razumije i čuva ponekog keca u rukavu, ali u odnosu na ostale, Lpool, PSŽ i Napoli, mi smo ipak dosta limitirana ekipa. Ipak, i ovo sve odlično,istorijski uspjeh i zato svaka čast treneru i igračima i samo hrabro!
    (Boro975, 20. septembar 2018 00:10)

    # Link komentara

  16. Protiv Radnika smo se istrošili a protiv Intera,.smo se čuvali za derbi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (salepeta Bari, … Koji sad Inter ???
    (zlatan kurjak, 19. septembar 2018 23:41)

    # Link komentara

  17. Aj malo da budemo realni.Miloje mi je extra lik i dobar trener al iskreno utakmica je ocajno postavljena. Previse zadnjih veznih koji se sudaraju sami sa sobom i koji ne mogu iznjeti loptu a jos je slabije oduzimaju sto im treba biti glavni zadatak.Protiv Cska i RB se vidio nedostatak igraca tipa Kange odnosno prednjeg veznog koji bi zadrzao loptu,otvorio krilo ili poslao neku ispod zemlje za Boacija.E sad protiv Cska i RB nije imao takvog igraca al sad ima cak i boljeg od Kange za tu poziciju Marka Marina ali staviti tako plemenitog igraca na krilo gdje ga lako udvajaju i odaklen on ne moze otvoriti Bena na drugom krilu ili gdje srednji vezni igrac kasni u sredini da bi mogao odigrati dupli pas ili da naprave neki trougao sa napadacom je katastrofa trenera. Tri vezna su bila nepotrebna jer svejedno su prejaki za nas sto se ofazivnog djela tice ali prebacivanjem lopte na njihovu polovinu sto je Kanga odlicno radio protiv Arsenala i Krasnodara bili bi dosta opasniji a i odbrani bi bilo lakse.Cak jedine 2-3 dobre situacije smo napravili kad je Marin usao u sredinu.Nadam se da je Miloje vidio sinoc da mora imati jednog kretivnog i tehnicki potkovanog igraca u sredini.
     (Borky, 19. septembar 2018 23:13)

    # Link komentara

  18. Zvezda imala vise srece nego pameti.
     (mare, 19. septembar 2018 22:57)

    # Link komentara

  19. Aлo гpoбapчићи,ми cмo ce гpчeвитo бpaнили oд Нaпoлиja a ви oд Paдникa из Cуpдулицe! Cвoje двopиштe глeдajтe,ту cу пpaви пpoблeми.
    (Жeљкo, 19. septembar 2018 20:07)

    Nije isto. Mi smo se odbranili a oni nisu.
     (Borky, 19. septembar 2018 22:53)

    # Link komentara

  20. U Parizu sledi bolno spuštanje na zemlju. Predugo jedrite bez motora. Srećno
    (Gilgames, 19. septembar 2018 20:18)

    Sto bi bilo bolno? U gostima kod jednog od favorita za osvajanje ls izgubiti niti je sramota a najmanje bolno.Pa taj Psg je prosle godine rasturio Bajern i smjenio Ancelotija ili kad su odvalili Barcelonu pa je sudija morao navlaciti u revansu jos tad bez Nejmara. Medjutim zamisli da se desi da ove iz Psg to vece ne krene a Zvezda im uvali neki suganer kako to zna biti u fudbalu.Znam znam.nesmjes to ni zamisliti.
     (Borky, 19. septembar 2018 22:52)

    # Link komentara

  21. Koju li si utakmicu gledao....Napoli je juce igrao fudbal sa velikim F, a Zvezda tesko. To je realno stanje naseg fudbala i kraj. Ne razumem zasto se pravi senzacija od rezultata koji samo puka sreca i nista vise. Nadam se samo da u sledecem kolu u Parizu ne bude obaranje negativnog rekorda po primljenim golovima neke u ekipe u LS.
    (mile, 19. septembar 2018 20:28)

    Realno Zvezda je upala u stvarno pretesku grupu i sve me podsjeca na kosarku i prvu godinu el gdje su bile prejake ekipe.Siguran sam da ova Zvezda moze ravnopravno igrati sa Ajaxom,Ajkom,Yung B.,Benfikom,Lokomotivom,Galatom,Shatorom,Hof.,Shalkeom,Viktoriom,Cska a ovo sve ostalo iz drugog sesira je dimenzija vise.Znaci iz treceg sesira jedino Napoli i Valensija su bile ekipe sa kojima Zvezda ne moze da se nadigrava.Sledece godine sa ovom ekipom Zvezda ce lakse proci kv. i jos ojacati tim sa igracima tipa Marina koji imaju kvalitet za ls.Ne kazem da cemo opet biti bolji od Napolija al cemo dosta bolje se nositi sa njima. Ba kraju slazem se da se moze lako desiti katastrofa na nekom sledecem gostovanju kao sto su nas i u kosarci znali odvaliti u gostima po 30 razlike.
     (Borky, 19. septembar 2018 22:48)

    # Link komentara

  22. Da se razumijemo svaka cast zvijezdi borili su se muski ali imali i dosta srece...Al gdje smo to mi na fudbalskoj mapi ako se ovaj bod toliko dize u visine... Da su igrali malo otvorenije i hrabrije ko zna mozda je moglo biti 1-0 ,eee tada bi to zasluzilo na desetine tekstova i članaka.... Sportski pozz
     (CisTo_0nAko, 19. septembar 2018 22:41)

    # Link komentara

  23. Pa ti Turci kako ih nazivas imaju vece zvezde u timu nego Napoli bar dva puta...i vama bi dali istih laganih tri komada.
    (Pfc, 19. septembar 2018 22:18)

    Dal si normalan?Kako te nije sramota lupati ovakve stvari?!
     (Borky, 19. septembar 2018 22:34)

    # Link komentara

  24. @svaka cast zvezdi ovo je veliki uspeh i boricemo se casno i posteno.Nego hocu drugo da kazem? Javljaju se grobari pljuju zvezdu a njihov klub primio 3 komada od turaka a trebao jos 3 minimum i sad oni ovde pljuju pa stvarno bez zezanja vi ste cudna sorta...
    (srboljub, 19. septembar 2018 21:18)

    Pa ti Turci kako ih nazivas imaju vece zvezde u timu nego Napoli bar dva puta...i vama bi dali istih laganih tri komada.
     (Pfc, 19. septembar 2018 22:18)

    # Link komentara

  25. Polako druze, samo polako.
     (Kolee, 19. septembar 2018 21:41)

    # Link komentara

  26. Realno i da ste izgubili 5:0, mi, navijači Partizana, poslednji smo na svetu koji imaju pravo da vas prozivaju. Mi smo pokazali koliko znamo.
    Što se same utakmice tiče, videli smo da je Napoli kvalitetniji tim i da je Zvezda imala puno sreće. Možemo da pričamo o kukavičkoj i defanzivnoj igri, ali kao neko ko je dugo igrao fudbal, reći ću vam da protiv mnogo kvalitetnijeg protivnika nemate previše izbora. Bilo kakav pokušaj nadigravanja, rezultirao bi debaklom. Nema Milojević previše izbora. Ustvari ima, da hrabro pogine, ali šta ima od toga. Da prođe grupu neće, pa ne znam šta da se desi, ovo je verovatno i jedini bod, jer će Napoli sigurno napredovati tokom sezone, Anđeloti je tek počeo da slaže kockice, a ne vidim način kako Zvezda može protiv PSG i Liverpula. Prema tome, osvojiti bar neki bod i ne obrukati se u ovakvoj grupi je izuzetan uspeh. Milojević je izuzetno realan i prizeman čovek i svestan je da je defanzivna orjentacija jedini izbor protiv neuporedivo skupljih i kvalitetnijih ekipa.
    (Đorđe, 19. septembar 2018 21:35)

    # Link komentara

  27. Направите лигу од 12 клубова максимално, исте приватизујте или барем донесите закон у коме се зна ко је и шта је, нека држава да паре делом за инфраструктуру, друга лига нека буде са 20 и више клубова, бараж, плеј аут за улазак и испадање као у Енглеској обавезно играти и за коју годину ћете имати неколико тимова који ће се за врх борити. Онда ће и Звезда бити још боља.
    Да се не лажемо, кад сам као клинац Звезду пратио у Европи, није било речи о томе да ли ће 5 примити, већ да ли ће отићи у наредну рунду. Ово сад јесте лепо, али за коју годину неће пријати публици да Звезда служи само за поправку гол разлике других тимова.
     (Ајде@, 19. septembar 2018 21:32)

    # Link komentara

  28. @Gilgames To pišeš već nedeljama, te Trnava, te Salcburg, pa Napoli...ali dobro bar si preskočio nedelju i JNA... Ili misliš da tvoji puleni ne mogu da nas spuste na zemlju...
    (bor-jan, 19. septembar 2018 21:21)

    # Link komentara

  29. Lagano,biće,polako.
     (NebojlozA, 19. septembar 2018 21:21)

    # Link komentara

  30. svaka cast zvezdi ovo je veliki uspeh i boricemo se casno i posteno.Nego hocu drugo da kazem? Javljaju se grobari pljuju zvezdu a njihov klub primio 3 komada od turaka a trebao jos 3 minimum i sad oni ovde pljuju pa stvarno bez zezanja vi ste cudna sorta...
     (srboljub, 19. septembar 2018 21:18)

    # Link komentara

  31. Dokle više!!!
    (Maksa Novi Sad, 19. septembar 2018 20:56)
    Do svitanja...
     (anica, 19. septembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  32. Ide derbi. Ne zanosite se, C.Zvezda nije nista manji klub od Partizana bez obzira na uspehe poslednjih 20 god i UEFA rang-liste. Cak prednost u derbiju dajem Zvezdi, zbog katastrofalne forme Partizana. Prognoziram 2:0 za Zvezdu.
    (Vlajzi, 19. septembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  33. Dokle više!!!
     (Maksa Novi Sad, 19. septembar 2018 20:56)

    # Link komentara

  34. Пази овако, тај Наполи сваке године игра у својој лиги против Јувентуса, Милана, Интера, Роме...а Звезда против Јавора, Сурдулице, Радничког...
    (?, 19. septembar 2018 20:46)

    Nije trebalo Partizan da propustiš.
     (Majestyk, 19. septembar 2018 20:50)

    # Link komentara

  35. ljudi moji, pa polako, da Zvezda igra u CL niko nije ocekivao i sad se odjednom trazi cudo. Otprilke me to asocira na drzanje dijete... 10 godina se debljam, dobijem 25 kila i sad hocu da ih skinem za 15 dana... Daj da idemo na duge staze... moja zelja je da ove jeseni u grupi damo bar jedan gol i osvojimo jedan poen. Znaci vec mi se jedna zelja ispunila... a na godinu idemo dalje... napred Zvezda!!!
    (yugosvaba, 19. septembar 2018 20:48)

    # Link komentara

  36. Пази овако, тај Наполи сваке године игра у својој лиги против Јувентуса, Милана, Интера, Роме...а Звезда против Јавора, Сурдулице, Радничког...и таква Звезда узме бод онаквом Наполију. Прст на чело!
    Тишина!!!
     (?, 19. septembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  37. (Crvena Zvezda 1913, 19. septembar 2018 20:12)

    Pa to jesmo smo pričali...istina je.. .jeste
    Al to je zato jer ste u poslednjih 15 godina uglavnom i ispadali u sezoni kupanja... Nismo mi krivi vi nam dajete povoda ?
     (kalvarija, 19. septembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  38. Koju li si utakmicu gledao....Napoli je juce igrao fudbal sa velikim F, a Zvezda tesko. To je realno stanje naseg fudbala i kraj. Ne razumem zasto se pravi senzacija od rezultata koji samo puka sreca i nista vise. Nadam se samo da u sledecem kolu u Parizu ne bude obaranje negativnog rekorda po primljenim golovima neke u ekipe u LS.
    (mile, 19. septembar 2018 20:28)

    # Link komentara

  39. Nisam siguran da bi nasa reprezentacija zauzela trece mesto u ovoj grupi.
     (Paja, 19. septembar 2018 20:24)

    # Link komentara

  40. U Parizu sledi bolno spuštanje na zemlju. Predugo jedrite bez motora. Srećno
    (Gilgames, 19. septembar 2018 20:18)

    # Link komentara

  41. Mnogo sam srecna zbog moje Zvezde, sto se borimo dostojanstveno i sto smo sinoc poslali pravu sliku kako se voli klub, igraci su dali sve od sebe, vidi se da vole Zvezdu iskreno i igraju iz srca, Milojevic je takodje sonoc blistao...bice ovo jedna uspesna sezona u LS...videcete.
    Bravo Zvezdo!
     (anica, 19. septembar 2018 20:13)

    # Link komentara

  42. To će biti i jedini bod koji je cz osvojila u ovom ciklusu.
    (MiRa, 19. septembar 2018 19:45)

    Kako vas, bre, više ne mrzi da nipodaštavate svaki naš rezultat?
    -Ispadate u sezoni kupanja!
    -Razbiće vas slovaci!
    -Razbiće vas Salzburg!
    -0 bodova u grupi!
    -Razbiće vas Napoli!
    -Kuću na Napoli!
    -Neviđen bunker!
    Pričajte o spektaklu kakav se na drugom mestu (vojni stadion) nikada nije video, niti će se videti!
     (Crvena Zvezda 1913, 19. septembar 2018 20:12)

    # Link komentara

  43. Aлo гpoбapчићи,ми cмo ce гpчeвитo бpaнили oд Нaпoлиja a ви oд Paдникa из Cуpдулицe! Cвoje двopиштe глeдajтe,ту cу пpaви пpoблeми.
     (Жeљкo, 19. septembar 2018 20:07)

    # Link komentara

  44. Tesko cemo dati vise od par golova.
    (bocko, 19. septembar 2018 19:59)

    Ako pod 'par golova' mislis nula, onda OK.
    (Ni Manje ni vise, 19. septembar 2018 20:07)

    # Link komentara

  45. Zvezda je odigrala odlicno. Od onoga sto ima i zna Milojevic je izvukao maximum. E sad krece nasa mitomanija -te mogli su ovo, te mogli su ono. Oni su uradili bas to sto su mogli i zato im skidam kapu. To je protiv Napolija bilo dovoljno ali da se ne lazemo to je ipak drugorazredna evropska ekipa.Da li ce sve ovo biti dovoljno za LIV ili PSG ? Ne verujem ali u svakom slucaju vredi probati pa sta bude.
     (matori, 19. septembar 2018 20:03)

    # Link komentara

  46. Bod je,ocigledno donela odbrana.Pre svega ogromno pozrtvovanje i borbenost,ne toliko dobra taktika,jos manje citanje akcija protivnika.Toliko puta smo ispadali po dvojica-trojica da mi je bilo muka.Srecom,uvek se nasao neko spreman da zatvori rupu.U ofanzivi su jedino Marin i donekle Boace odigrali na nivou LS.Tesko cemo dati vise od par golova.
    (bocko, 19. septembar 2018 19:59)

    # Link komentara

  47. Ajde bre napraviste heroje od 0:0. Veliki uspeh jer nisu izgubili od Napolija koji ce i onako ispasti u najboljem slucaju u 16. finala. Ovo je bila najlaksa utakmica od 6 koliko ce odigrati Zvezda. Zatvorili se kao Radnik iz Surdulice i uz malo znanja ( neosporno) i mnogo srece nisu primili gol. Pa u taj tim Zvezde su ulozene ogromne pare i ja bih razumeo te hvalospeve da su dali gol ali nemojte molim vas, ta Zvezda je na kraju ipak nekada bila prvak evrope. Najbolje da slave 0:0 kao neki Albanski tim npr. Svaka cast na naprezanju ali molim vas malo objektivnosti i ako je to C. ZVEZDA.
     (Ovono, 19. septembar 2018 19:58)

    # Link komentara

  48. To će biti i jedini bod koji je cz osvojila u ovom ciklusu.
     (MiRa, 19. septembar 2018 19:45)

    # Link komentara

  49. Vi grobari sto ste prodavali stanove da stavite na Napoli, sad se zajmite ako vise nemate sta da prodate pa na Zvezdu dvojka u nedelju da se vadite , dobra je kvota
     (deki, 19. septembar 2018 19:43)

    # Link komentara

  50. Pokušajte da u sledećoj utakmici izvedete dva, tri igrača više, možda sudije i delegati ne primete...
    (Partizanovac od rođenja, 19. septembar 2018 19:42)

    # Link komentara

  51. Realan rezultat sinoc bi trebao da bude 5:0 za Napolitance...ali dobro, nepravda ce biti ispravljena vec sledece kolo...i u nasem prvenstvu i u LS.
     (Ajmo Grobariiii, 19. septembar 2018 19:34)

    # Link komentara

  52. u parizu ce dobiti ladno 2 komada u prvo poluvreme ..kako su se naostrili ovi jos su izgubili prvu tesko ce biti .
     (realno, 19. septembar 2018 19:33)

    # Link komentara

  53. И у оваквом стању , наполи није најбоље што чизма има , али имају коректан и озбиљан тим , додуше недовољно за превелика достигнућа у европи ..Али треба комшијама честитати на мушкој партији , против јачег , али прије свега скупљег тима од ц.з што је за балкански фудбал најтужнија констатација..Тим од 400 милиона еура је баш стварно много ружна чињеница , шта тек рећи за псж?? Фудбал одавно није игра која се воли..
     (Митар пфк, 19. septembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  54. U nedelju se duplira lova na kladži nikad lakše.
     (Superstar, 19. septembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  55. Premda pristalica vecitog rival, prilozio bih svoj komentar jucerascnjem mecu.

    Ma koliko mi vojevali u derbijima, veciti rival se mora postovati. Ono sto je za skidanje kape jeste takticka umesnost i zrelost Milojevica. Pronicljivost. Percepcija igre i anticipacija. Nije (jos uvek) trener evropskog gabarita ali ima potencijal. Divan covek.
    Skinuti kapu i igracima zbog discipline, htenja i zrelosti. Mirnoce.

    No sto se samog rezultata i fudbalskih elemenata tice - Zvezda je bila prilicno bleda. Da se razumemo - protiv timova kao sto je Napoli mi Srbi mozemo samo sledece - da se branimo grcevito i prepustimo inicijativu cekajuci kontranapade ali da se pride i molimo da rival promasi svoje sanse jer ako Napoli odigra sa 100 posto, Zvezdi tu nema pomoci makar igrala mec zivota. Nema tu sanse da se razumemo ni objektivno kvalitetnijim timovima.

    Ovo juce je bilo kao da vozac debitant sedne u Auto po prvi put i prodje 10 raskrsnica bez sudara na crveno svetlo. Da li je prosao dobro shodno iskustvu? Jeste, i te kako. Kako je vozio? Deprimirajuce. Uzasno.

    I Barselona stvori 3 sanse i pobedi sa 3:0 tim A, dok sa timom B odigra 0:0 uprkos sto je imala 7-8 prilika. Da li je tim B bolji od tima A jer se provukao sa 0:0? Ne moze se reci (tj.nije).

    Zvezda je imala srece da Napoli nije dao svoje sanse za predvidjenih 3:0 na primer. I treba da je srecna i da slave navijaci, ali i da je svesna da je 0:0 najvise plod Napolijeve igre. Sa 100 posto snage vas deru 5:0. Partizan 8:0.
    (Dzoni, 19. septembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  56. @mika: u kosarci ako je neki tim bas jaci zavrsava sa 30-50 razlike, a ne sa 5-8... 5 razlike u mnogo slucajeva znaci jedan posed i penal zavrsnica...
     (lal, 19. septembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  57. Podvig jeste, ali i bunker jeste.
    CZ uzme loptu na svojoj polovini i nategne je nebu pod oblake i ajmo na novo u bunker.
    Strasno.
     (LorD, 19. septembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  58. ja sam govorio da ce biti 3 i nije mi jasno sta se desilo napolitancima da promase onolike sanse...nije mi ni jasno cemu se nada zvezda? svi u 16 pa da se uzme malo para?? tribine su bila kao da h nema svi snimaju telefonima cuje se nekih 5000 ljudi...sramota...
     (srbinizcg999, 19. septembar 2018 19:22)

    # Link komentara

  59. @petar

    prijatelju,to jesu pirovi nereseni rezultati zbog toga sam ih sve i naveo kao dokaz koliko zvezda nije imala srece ni za vreme utakmice kao ni kad je bio zreb.da,barselona nas je dobila 3-1,ali si zaboravio da je zaivkovic dao gol za 1-0 gde je ceo kamp nou zanemeo.i tad suim malo sudije pomogle koliko se ja secam,ali moj fokus je bio na toj bg utakmici kad su ih sam bog i kisa te veceri spasili.selta nas jest dobila 5-3,ali je gol drulica ponisten gde bi zvezda prosla dalje sa porazom 5-4 tako da nije isto.leverkuzen nas dobio tamo 3-0 koliko ja se secam,kirsten dao dva gola cini mi se.lacio nas tamo dobio 1-0,ali akcenat je na revansu i sudijama nakon gola boskovica.sta sam pogresio za rendzers i kijev?naco novo za 1-0 i kijev 1-1,ali poenta je da zvezda u svim tim utakmicama nije imala srece kao sto sada svi tvrdite da je ima.to je poenta svega.a da ne pominjem lester sa izetom i sevidzom kad smo kao domacini kao i 92-e igrali van bg zbog politike,ali smo im tad zaprzili corbu muski.cini mi se monpelje isto da smo igrali u rumuniji umesto u bg.mnogo je fudbalske nepravde ucinjeno zvezdi,ali kao sto je ucinjeno,tako to sve mora i da se vrati,a kako vidim pocelo je da se vraca.ziv bio.
    (ljupce, 19. septembar 2018 19:21)

    # Link komentara

  60. Нисам презадовољан...али сам задовољам. Реално је било за очекивати да нас дрма страх, трема јер наши клубови деценијама немају некакав континуитет јаких, такмичарских утакмица са клубовима који имају за нас незамисливо велике буџете и као такви и имају јаке и лиге и присутни су лиги евеопе и лиги шампиона сваке године.Али ако мене питате с ове позиције треба фледати мало даље, јер овакве утакмице стварају играче, који су сутра ослонац и екипе и репрезентације..волео бих да у овом тиму Звезде има више младих репрезентативаца који ће добити шансу..Мислим да је Звезда добро кренула и овај нерешени резлутат је можда и бољи него да је Звезда пред крај умувала гол, јер с обзиром на све пво је ипак реалан резлутат. Неки ће рећи да је Звезда имала срећу...па и срећа се заслужује. Е камо среће да све до краја групне фазе одиграмо нерешено. Ја сам задовољан, честитам тренеру и играчима..само нек наставе овако.
    (Змај, 19. septembar 2018 19:15)

    # Link komentara

  61. Napoli je uz mozda Sevilju najjaca domacinska ekipa u Evropi, tamo ce da pukne petarda.
    (oypa4, 19. septembar 2018 19:01)

    samo da tebi ne pukne petarda u derbiju
     (Daj Boze, 19. septembar 2018 19:06)

    # Link komentara

  62. Svako ko nije sinoc video dva fudbalska sveta koji nemaju dodirnih tacaka laze ili sebe, ili druge.
    (KakoDaNe, 19. septembar 2018 19:06)

    # Link komentara

  63. Kao za Salzburg sto je bio.. 
    (exe, 19. septembar 2018 16:38) 

    Pukim slučajem nije bio. Ubili vas. Samo 1:0 prvo pol na semaforu. 
    U drugom 2:0 uz pomoć sudije, ali vi dva gola u dva napada. Svaka čast, ali prvo ono stoji, ubili vas u prvom i trebalo je biti par golova prednosti. 
    Neće uvek biti takve sreće. 

    Protiv Napolija ste igrali anti fudbal. 
    Partizan je (sa jednim strancem) bar protiv Reala i ostalih imao 45% posed, a ne 36%, uz 20 šuteva rivala.
    (xexe, 19. septembar 2018 18:57)

    Ma pusti Real, koliko je imao protiv ovih sa Slane Bare?
     (NoName, 19. septembar 2018 19:04)

    # Link komentara

  64. bice 0:3 u nedelju
     (ReD, 19. septembar 2018 19:04)

    # Link komentara

  65. @itsmylife Napoli je uz mozda Sevilju najjaca domacinska ekipa u Evropi, tamo ce da pukne petarda.
     (oypa4, 19. septembar 2018 19:01)

    # Link komentara

  66. Pa biće 5:0 u Parizu. Čemu foliranje. PSG je izgubio, želeće da pošalje poruku, igraju kod kuće, a nažalost dolazi im zvezda. To ne umanjuje vrednost senzacije protiv Napolija i svaka čast zvezdi na tome.
     (Mihailo, 19. septembar 2018 18:59)

    # Link komentara

  67. Kao za Salzburg sto je bio..
    (exe, 19. septembar 2018 16:38)

    Pukim slučajem nije bio. Ubili vas. Samo 1:0 prvo pol na semaforu.
    U drugom 2:0 uz pomoć sudije, ali vi dva gola u dva napada. Svaka čast, ali prvo ono stoji, ubili vas u prvom i trebalo je biti par golova prednosti.
    Neće uvek biti takve sreće.

    Protiv Napolija ste igrali anti fudbal.
    Partizan je (sa jednim strancem) bar protiv Reala i ostalih imao 45% posed, a ne 36%, uz 20 šuteva rivala.
     (xexe, 19. septembar 2018 18:57)

    # Link komentara

  68. Ko je smesniji partizan ili zvezda??
    (pop, 19. septembar 2018 18:53)

    # Link komentara

  69. @hmmm
    Jeste bilo tako. Igrali su fudbal kakav se i danas retko vidja,u Evropi,a kamoli kod nas. A zasto? Uz postovanje trenutnom igrackom kadru,ali onakvi pojedinci! Retko kad se sklopi onakva ekipa onakvih igraca. Ne treba ih nabrajati,zaista. Pa samo srednji red,Robi,Dejo,Jugovic, i Sabanadjovic specijalac. E,mi tu sad kuburimo. Plejmejker nam treba i jedan pored njega kao podrska. To kad sklopimo...
    Polako. I tada je Zvezda lose pocela sa 1:1 protiv Grashopersa na Marakani. Vec u revansu tamo demoliranje sa 4:1
    (nex, 19. septembar 2018 18:48)

    # Link komentara

  70. (ljupce, 19. septembar 2018 18:21)

    Sve je to lepo sto si naveo ali sve su to bili pirovi nereseni rezultati..Barsa je kuci dobila 3:1..Rendzers 1:0 Bajer Leverkuzen 4:0 (Oliver Nojvil zaprzio corbu) Dinamo Kijev prosao u LS tada posle 1:1 na Marakani i gola Boskovica za vodjstvo..Selta vas dobila 5:3 tamo (posle 3:0 bilo registrovano za njih jer je bio neki problem oko nekog igraca cini mi se) iako ste dva puta vodili..Ne secam se koliko vas je Lacio dobio tamo no nebitno..Partizanovo ucesce u LS 2003 je isto krenulo kao i vase sada..Porto u BG 1:1 te godine osvajac LS pre toga osvajac kupa UEFA..Real sa Raulom Ronaldom Zidanom Bekamom R.Karlosom gol iz ofsajda u Madridu i 0:0 kuci..Olimpik Marsej jedini koji nas je posteno dobio 3:0 tamo a ovde izvukao 1:1 golom Mida..Da je Ilijev bio prisebniji tada ili Ilic protiv Reala Partizan bi bio treci i isao bi u UEFA kup (Otisao Olimpik stigao do finala) tako da je sve to i vama i nama dzabe da se hvalimo..Iskreno kao Grobar zelim vam da prodjete bolje nego sto smo mi te 2003 ali sumnjam da mozete vise nego sto smo mi tada..
     (Petar, 19. septembar 2018 18:44)

    # Link komentara

  71. Ubedise nas da Zvezda nije igrala BUNKER,vec ORGANIZOVANU ODBRANU..I da je bila bolja od Napolija...Iskreno..Napoli drzao cas fudbala i ka tom cilju Zvezda treba da trazi neki svoj put...Sve ostalo je mazanje ociju..
     (miconi, 19. septembar 2018 18:37)

    # Link komentara

  72. Zvezda je ovakvom igrom 91' osvojila Evropu, ali to niko ne pamti, pamti se samo rezultat. Sad bih se potpisao da svaku utakmicu odigramo sa 20% poseda ali da napravimo rezultat.
    (realista, 19. septembar 2018 17:54)

    Zvezda je samo finale odigrala ovako...I nikome nije jasno ni dan danas zašto je Ljupko to promenio.
    U svim ostalim utakmicama Zvezda je uništavala protivnike.A možda najbolje dve utakmice je odigrala protiv Bajerna u polufinalu.Sve pršti i seva.Prilike na obe strane.Ludnica...
     (Hmm, 19. septembar 2018 18:36)

    # Link komentara

  73. Sećamo se slavnih dana Darka Pančeva
    Zvezda ide sada sve do Parka Prinčeva
    Do Enfilda, Liverpula i Napuljaaa!!!
     (ljubitelj sudjenja, 19. septembar 2018 18:34)

    # Link komentara

  74. Kada procitas ove komentare, pa gledas kako te ubedjuju da ono sto si gledao nisi video, da ono sto je bilo nije se desilo, ne mogu a da se ne setim kako je jedan veliki poeta vec to sve srocio i na papir spustio : 

    Pricace ti da su oni bolji, 
    da su davno prosli nasi dani, 
    al' ne znaju kad se Zvezda voli 
    svi su dani ponosni i slavni. 

    Pricace ti da se ona gasi, 
    ti sto nikad nisu tako sjali. 
    Ljubomorni neka im uzdasi, 
    jer ostace tek komsija mali.
    (Sunce Slobode, 19. septembar 2018 17:49)


    komsinica izgleda voli samo velike.
     (neutralni felsh, 19. septembar 2018 18:26)

    # Link komentara

  75. @salaso
    ti si verovatno rodjen i odrastao u vreme kad je fudbal bio "najposteniji" i tvoj klub vezao tada onih 6 vezanih "najpostenijih" titula pa pises nebuloze.kazes da sreca koju ima zvezda mora kad tad da se vrati?dete,ovo je samo jedan deo srece sto fudbal kao igra duguje zvezdi da se vrati,nikako drugacije.da pokusam da ti objasnim sto krace,ima ovde starijih od mene koji bolje i vise od mene pamte pa ce moci i da me dopune.da krenem:
    barselona u bg 1-1,pogledaj sta je sve jedan vitor baija morao da brani kako ne bi izgubili i kakve su tada precke i stative se pogadjale.
    dvomec dinamo kijev odmah nakon sezone kad su igrali polufinale lige sampiona.ponovo precke i stative i lude odbrane golmana.
    leverkuzen-finalista lige sampiona,ekipa-nojvil,kirsten,ramelov,ze roberto,balak,basturk i ostali.
    lacio u bg 1-1 sudija izmislio ponavljanje slobodnog udarca dok kijeza nije dao gol za izjednacenje.
    milan koji te sezone osvaja ligu sampiona iako su morali biti izbaceni iz evrope,ali je berluskoni bio suvise uticajan.i tad je u bg pipo inzagi dao gol iz ofsajda.
    rendzers i naco novo gol u sudijskoj nadoknadi,te sezone su osvojili kup uefa kao treci u grupi lige sampiona.
    selta u spaniji sudijska kradja tokom cele utakmice i ponisten gol drulicu regularan.strazbur,bordo,bajern,sve u nadoknadi primljeni golovi.da ne pominjem trovanje protiv grka,maglu sa opet milanom i kukavice iz junajteda u superkupu evrope kad su odigrali samo jednu utakmicu,finale kupa uefa penal van 16
    (ljupce, 19. septembar 2018 18:21)

    # Link komentara

  76. Bože kako prija jedan trezven tekst, bez obzira što se ne slažem u svemu sa napisanim. Ceo dan danas čitam o hrabroj igri, velikom uspehu... Bod jeste uspeh, ali ga ne treba ovako euforično slaviti, a igra svakako nije bila hrabra. Bila je pametna, zasnovana na realnoj proceni sopstvenih i protivnkovih mogućnosti i dodatno začinjena popriličnom dozom sreće. Ta sreća Zvezdu prati već izvesno vreme, ali kosmos poseduje ravnotežu i kad tad sreća će je napustiti. Zato valja biti realan, onoliko koliko je bio realan trener kada je shvatio da njegov tim nema šta da traži iza linije postavljene na 30 metara od Borjanove mreže.
    (Alfredo Garsija, 19. septembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  77. Aj dobro na Marakani se mozemo boriti i sa Liverpulom (bunkerom realno), ali kako ce to biti na gostovanjima plasim se... Ali dobro, sve najbolje nasima!
    (realan, 19. septembar 2018 16:43) # Link komentara
    Pa izgubimo sa 3-4 gola u gostima pa šta? Da nisi možda očekivao lepršavu igru i ofanzivu u Liverpulu i Parizu? Bunker do koske da nas ne unište a u napadu šta uradimo odlično. Čoveče pa zamisli ti koliko su brzi Mbape i Salah? Vrhunske predispozicije za trčanje i talenat sa loptom. Ljudi mogu iz jednog poteza da reše utakmicu. Takvim ekipama da bi mogao da otkidaš bodove i budeš nepredvidiv, moraš skockati tim od nekih 200 miliona eura. I opet se nadati da im neće biti dan, ili da neće imati sreće. Zato što ako ih krene lako mogu da spakuju preko 5 golova da ne znaš gde se nalaziš. Zato sada igramo ovako, nema otvaranja i nadigravanja, čekaš svoju šansu da je realizuješ. Ako uspeš ok ako ne barem te nisu razneli sa 7-8 golova u mreži. Grupu da prođeš ne možeš nikako, ajde barem da im upropastimo planove i stvaramo probleme. Uz to možemo i dobro da zaradimo, kud ćeš bolje. Jednog dana kada budemo digli budžet na 300 miliona biće to mnogo bolje.
    (Ratko, 19. septembar 2018 18:07)

    # Link komentara

  78. Ne shvatam zasto neki tako vole da umanjuju tudji uspeh???
    Slazem 1 bod je 1 bod a ne trofej ali protiv tima kao sto je Napoli I to je dobro
    Sad ce opet uz pomoc srece -?sreca je neizbezan faktor u svakom sportu
    Ostaje jos 5 meceva pa nek bude kako bude , naravno nadamo se najbolje
    A za one koji uzivaju da smanjuju uspeh mogu samo da im porucim javite se kad vas tim bude u LS za koji god tim da navijate
     (NOLE ŠAMPION, 19. septembar 2018 18:05)

    # Link komentara

  79. @Borba

    Grcka jeste osvojila EP, ali nacionalni timovi su daleko slabiji od vrhunskih ligaskih.
    U kosarci nije bas il si bolji il nisi, rezultati su cesto tesni i mec dobrih ekipa uglavnom zavrsi sa 1-4 kosa razlike, a sa 5-8 ako je neki tim bas jaci.

    Problem srpskog fudbala je u pristupu prema izgradnji tima. Netalentovani igraci se nepotisticki guraju u prve postave da bi se dobro unovcili radi biznisa. I za ostale timove u pitanju je cist biznis, ali je pristup daleko ozbiljniji, talenat se ceni i gradi, a nedostatak talenta se ispravlja ekstremnim treningom. Moderan fudbal se danas sastoji od prebrzih igraca, koji iako nemaju tehniku i talenat su dovoljno brzi da se vrate i isprave greske. Vrhunski talentovani fudbaleri poput Maradone, Ronalda, Mesija i Robena koji cimaju dok se krecu i lome odbrane su danas retkost, fudbal buducnosti je gomila fizicki prespremnih igraca poput Kristijana Ronalda kojima talenat i nije potreban.

    Problem u Srbiji sto to niko ne kapira. Gaji se previse respekta prema velikim timovima i stavlja se akcenat da se sto pre pobegne iz zemlje u neki od tih timova, dok se ozbiljnost prema igri i treningu umanjuje, sto zbog mentaliteta Srba i opustenosti prema svemu sto zbog nedostatka konkurencije u samoj ligi. Igrace jednog Reala, Bajerna ili Liverpula necete videti svakog vikenda na splavu vec su non-stop u teretani ili na treningu. Iz tog razloga, u Srbiji se nikada nece igrati dobar fudbal.
    (mika, 19. septembar 2018 18:02)

    # Link komentara

  80. E, ljudi, ajde malo spustite loptu. Zvezda je imala mnogo više sreće nego pameti, da se razumemo.
    Prečka Insinjea je samo jedan primer.

    S’druge strane, Borjan je fenomenalno branio, i Zvezda kao tim je bila jako hrabra, ali i mnogo srećna, a znamo da sreća prati hrabre!

    Napad Zvezdin je jako limitiran. Pitanje je dal’će uopšte dati gol u narednih 5 utakmica. Moje mišljenje je da treba da šutiraju iz trka, iz daljine, šut nije nikad greška. Primer je Čaušićev šut u 2gom.

    Sve u svemu, bod kao kuća ali uz mnogo sreće!
    (Aca iz Šabca, 19. septembar 2018 16:59)

    Pa i Borjan dobija platu, zar ne? I Ospina je isto morao jednom da pokaze neki svoj kvalitet.

    Ali slazem se da ne treba previse komplikovati u napadu jer nemamo kvalitet za to nesto protiv ovakvih velikana.
    (radetoronto, 19. septembar 2018 17:57)

    # Link komentara

  81. Protiv Radnika smo se istrošili a protiv Intera,.smo se čuvali za derbi.
     (salepeta Bari, 19. septembar 2018 17:56)

    # Link komentara

  82. Ne razumem zasto se toliko hvali Milojevic i "njegova taktika", ako je sinoc uopste i bilo. Ja nisam sinoc video nista novo ili originalno u cemu bi se video pecat trenera. Juce je remi izvukao tim i srcanost igraca, ista stvar kao u Salcburgu! Ono sto me brine je, da je Zvezda od tima koji je igrao napadacki fudbal protiv Sparte i Krasnodara mic po mic poceo da igra potpuno defanzivno. Igraci su sinoc ocigledno imali strah, ali to ne opravdava katastrodalne pasove, centarsutove i sto najvise brine skroz losa kretnja i otvaranje u napadu i pri predaji lopte. A to je po meni, osim talenta igraca krivac i trener, jer nasi igraci nisu mogli da zadrze posed lopte, a kamoli da urade nesto u napadu. Sve to je dovelo do velikog pritiska na sjajnu odbranu i velikog umora tima. S druge strane, gledam tim sinoc i ne vidim ni jednog igraca koji bi mogao da napreduje, imali smo Radonjica koji je po meni mnogo falio sinoc i odudarao od ostatka. Ovo su vecinom prosecni igraci u prilicnim godinama i zato mi je jos zalije sto bar Joveljic ne igra, pogotovo zato sto mislim da je vracanje Boacija promasaj!
    (Dule, 19. septembar 2018 17:55)

    # Link komentara

  83. Zvezda je ovakvom igrom 91' osvojila Evropu, ali to niko ne pamti, pamti se samo rezultat. Sad bih se potpisao da svaku utakmicu odigramo sa 20% poseda ali da napravimo rezultat.
     (realista, 19. septembar 2018 17:54)

    # Link komentara

  84. Kada procitas ove komentare, pa gledas kako te ubedjuju da ono sto si gledao nisi video, da ono sto je bilo nije se desilo, ne mogu a da se ne setim kako je jedan veliki poeta vec to sve srocio i na papir spustio :

    Pricace ti da su oni bolji,
    da su davno prosli nasi dani,
    al' ne znaju kad se Zvezda voli
    svi su dani ponosni i slavni.

    Pricace ti da se ona gasi,
    ti sto nikad nisu tako sjali.
    Ljubomorni neka im uzdasi,
    jer ostace tek komsija mali.
    (Sunce Slobode, 19. septembar 2018 17:49)

    # Link komentara

  85. Ja sam ceo život navijao za Partizan, uvek, osim kad igra protiv Zvezde
    (gandalf sivi, 19. septembar 2018 17:45)

    # Link komentara

  86. Po meni je napoli s ovim x 90% ispao iz prolaza dalje... iskreno ne vidim kako ce Psg i Liverpool prosut bodove protiv Zvezde
    (My name is Zlatan, 19. septembar 2018 17:45)

    # Link komentara

  87. Možda ste se izvukli protiv italijana, ali protiv nas nećete.
    (Nikola, 19. septembar 2018 17:44)

    # Link komentara

  88. Meni je super ovo sa grobarima. Bar imaju ljudi za koga da navijaju u LŠ. Za sve koji igraju protiv nas! Mene samo brine utakmica sa liverpulom,jer tu resavamo dali cemo da budemo prvi u grupi...Realno,juce smo malo I laganili,jer nas ceka jaka utakmica za vikend. ....Ja I dalje volim ceo sveeet...
    (Ajaostomilepo, 19. septembar 2018 17:44)

    # Link komentara

  89. (SV, 19. septembar 2018 17:35)

    Svu frustraciju mogu da razumem, ali "goru zvezdu nisam gledao u životu" .. Pa iz ovoga se jedino može zaključiti da si juče prvi put gledao zvezdu..
     (zz, 19. septembar 2018 17:42)

    # Link komentara

  90. ovoj grupi 3 tima ce igrati na gol razliku, a gde drugo da je traze nego protiv slabasne zvezde? Mozete da pisete da je ovo uspeh, taktika i sta vec ali realno je da ste igrali koliko znate, tj.nula. Samo pukom srecom niste primili protiv Salcburga i Napolija bar 10 golova, ali pukom srecom! Mora to doci na naplatu vec u sledecem kolu gde ce PSG da trazi gol razliku. Nece dati gol u grupi- realno! 
    (Salaso, 19. septembar 2018 

    Punjenje Zvezde je tvoja zelja a ne realnost.Dve godine se niko nije naigrao futbala protiv Zvezde.A ti ces kao grobar da kazes da nikakvi protivnici niu bili.Mozda je prvo kolo kfalicikacija Zvezda trebalo sa igra sa timom kvaliteta Atletiko Madrid, drugo kolo tim kvaliteta Monaco, trece kolo kvaliteta Bayern cetvrto kvaliteta Real.Grupa Zbezde sa dva tima koji su favoriti za osvajanje LS i Napoli koji se do poslednjeg kola borio sa Juventusom za skudeto
     (NY, 19. septembar 2018 17:41)

    # Link komentara

  91. Mogli su dati par komada bez problema ali nisu, sve je fudbal, hrvati su vicešampioni sveta jer su imali sreće, nisu bili bolji od Danske ili Rusije. Ovde nemogu da razumem Grobar ili Delija, ej pa za mene je nebitno maltene kad igramo protiv ino klubova, navijam onda za Partizan kao za Zvezdu, na domaćem terenu je sve ok, treba da imamo rivalitet. Npr. Kecmanova trojka u sred Zagreba me obradovala i skakao sam kao najveći navijač Partizana. Mislim da je ovde u grupi Napoli najslabiji pored Zvezde, biće teško za nas i gol da damo više. Svakako je i ovo uspeh, da se malo stane na noge, iskustva radi, novca, sponzora.. U buduće će biti samo lakše.
     (boki, 19. septembar 2018 17:37)

    # Link komentara

  92. Aman vise
     (defekt, 19. septembar 2018 17:37)

    # Link komentara

  93. “Do poraza se može i bez truda”! 
    Sa tim se uopšte i totalno ne slažem! 
    Do poraza se može i te kako sa velikim trudom! 
    Nije lepo izgubiti, ali hoćete da mi kažete da je PSG izgubio bez truda!
    (deni, 19. septembar 2018 17:08)

    Ajd sad ponovo, samo ovaj put prst na čeko da staviš.
    Naravno da do poraza može bez trunke truda !!!
     (HYZ, 19. septembar 2018 17:36)

    # Link komentara

  94. Jad i cemer. Navijac sam Zvezde otkad znam za sebe, ja goru Zvezdu nisam gledao u svom zivotu, a pamtim AEK. Igralo se u 16 metara 90% utakmice. Ali, ono sto me jos vise kida je to da se slavi 0-0 protiv Napolija u Beogradu. Sad ce neki reci, oni vrede 480 miliona. Pa, je l' ih na terenu bilo 480 miliona ili 11 na 11? Pogledajte smrknuta lica fudbalera Zvezde kad su zgazili Real 4-2 posle utakmice, ljudi skoro da placu sto im nisu dali 5-6. A danas slavimo 0-0 i,pazite, ne nadamo se prolasku grupe, ne daleko bilo. Pa, sto igras ako se ne nadas? Da uzmes 900 hiljada? Ne bojte se, potrosice i tih 900 hiljada oni koji su potrosili 50 miliona, a na kraju ce dug biti vracen prodajom stadiona, sto je trebalo uraditi jos odavno i u najnizem rangu startovati na nekom poljancetu. Tako se radi u sredjenim zemljama, a ne da drzava otima od naroda i daje kome hoce, pritom, ne mislim samo na Zvezdu, nego i na Partizan.
    (SV, 19. septembar 2018 17:35)

    # Link komentara

  95. 2.10 POKLON ,....
    (Ma neeeeeeeee, 19. septembar 2018 17:31)

    # Link komentara

  96. Steta sto ne moze da se crta u komentarima. Jer nekima ocigledno ne vredi kad se samo napise...Ne mogu da shvate sustinu.
     (Lemi, 19. septembar 2018 17:29)

    # Link komentara

  97. Napoli vredi 450 miliona evra a Zvezda 44, samim tim je ovaj uspeh veci.
    (Gale, 19. septembar 2018 17:24)

    # Link komentara

  98. Činjenica je da su igrači Napolija mnogo brži i uigraniji. Svaka čast. Ne može se sa 3,4,5 nova igrača u timu igrati bolje od ovoga. Trenutno nemamo igrača napred koji koristi SVAKU šansu. A šansi nije bilo mnogo, za Zvezdu. Napoli je drugo. Ne znam kako će izgledati na terenu sa ostalim ekipama iz grupe, ali sa Napolijem može da se igra. Naravno, ne mislim na neku ravnopravnu igru, sa posedom lopte 50:50, već na ovakvu igru, orjentisanu na kontre. Trenutno je takav odnos snaga. I ja bih voleo da Zvezda napada 90 minuta, ali je to nerealno, u ovoj situaciji. Da podsetim, Zvezda je bila prvak evrope. Sličnom igrom u finalu. To niko ne pamti. Pamti se samo rezultat.
    (Zlatko Todorović, 19. septembar 2018 17:22)

    # Link komentara

  99. U ovoj grupi 3 tima ce igrati na gol razliku, a gde drugo da je traze nego protiv slabasne zvezde? Mozete da pisete da je ovo uspeh, taktika i sta vec ali realno je da ste igrali koliko znate, tj.nula. Samo pukom srecom niste primili protiv Salcburga i Napolija bar 10 golova, ali pukom srecom! Mora to doci na naplatu vec u sledecem kolu gde ce PSG da trazi gol razliku. Nece dati gol u grupi- realno!
    (Salaso, 19. septembar 2018 17:04)
    Genijalac! Samo deset puke srece smo imali!!? Pukom srecom smo izbegli i 0 0 6 u grupi, aj' zdravo!
     (Mozzart, 19. septembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  100. U ovoj grupi 3 tima ce igrati na gol razliku, a gde drugo da je traze nego protiv slabasne zvezde? Mozete da pisete da je ovo uspeh, taktika i sta vec ali realno je da ste igrali koliko znate, tj.nula. Samo pukom srecom niste primili protiv Salcburga i Napolija bar 10 golova, ali pukom srecom! Mora to doci na naplatu vec u sledecem kolu gde ce PSG da trazi gol razliku. Nece dati gol u grupi- realno!
    (Salaso, 19. septembar 2018 17:04)
    Genijalac! Samo deset puke srece smo imali!!? Pukom srecom smo izbegli i 0 0 6 u grupi, aj' zdravo!
     (Mozzart, 19. septembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  101. Ja ne verujem sta citam. Napoli ce voditi borbu sa Zvezdom za trece mesto. O gospode boze. Od jedne prosecne ekipe kakav je Napoli napravili ste Real. A CZV pola nije presla. Samleli su vas. Dve precke, dva zicera. Sreca je uz CZV od pocetka kvalifikacija a vi od Milojevica pravite Gvardiolu. Haos. 
    (Quint, 19. septembar 2018 16:49)

    Ti si rekao da je Napoli prejak i da ce nam zabiti 3 komada. Sto sam sebe ukopavas?
     (nista o nicemu, 19. septembar 2018 17:19)

    # Link komentara

  102. Zvezda je veoma disciplinovana ekipa i odlično se timski brani. Ako se ne varam imali su najmanje primljenih golova u grupnoj fazi LE prošle godine. Nikome neće biti lako da im da gol. Ono što bi jedino moglo da poremeti situaciju i dovede do nekih ponižavajućih rezultata su neki rano primljeni golovi i pokušaj Zvezde da se otvori i nadigrava sa neuporedivo jačim ekipama. Iskreno, mislim da je Milojević suviše kvalitetan trener da bi naseo na tako nešto
    (Grobar, 19. septembar 2018 17:18)

    # Link komentara

  103. zvezda je igrala sa 9 igraca, Boaci i Causic nisu bili prisutni
     (Stefan, 19. septembar 2018 17:17)

    # Link komentara

  104. ovom Ćaušiću ko naduvani trbušnjaci...vežba momak,svaka čast
     (konan, 19. septembar 2018 17:17)

    # Link komentara

  105. Ovaj Napoli, ne može ni Radniku iz Surduluce, a kamo li Proleteru sa Slanih bara da umuva gol. Do ovog zaključka sam došao čitajući "stručne" komentare vrlih eksperata. Vidimo se na onome što se nekada zvalo derbi.
     (Laza K., 19. septembar 2018 17:15)

    # Link komentara

  106. Bice laganih 3-5 komada u Zvezdinoj mrezi u Parizu. Ne zavaravajmo se. PSZ jui bodove i igrace 200%.
    Zvezda nije tolik ozbiljna ekipa da moze da se odbrani. I Barselona je primila 4 gola u Parizu a ne bih rekao da Zvezda ima bolju odbranu i sredinu od Barse. Zar ne? Lepo je nadati se ali realnost je nesto drugo.
     (oliverkosticoki1978@gmail.com, 19. septembar 2018 17:14)

    # Link komentara

  107. Zvezda je igrala onako kako i treba da igra sa ekipama koje vrede pola milijarde evra i milijardu evra,videlo se na mahove da Zvezda moze da igra napadacki protiv napolija ali posto su nasi igraci skloni greskama u dodavanju otvara se ultra transformacija Napolija u kontranapad gde ne znas koga pre cuvati tako da bi to otvorilo mnogo zicera za Napoli i 4-5 gola u mrezi ovako takticki na rezultat i uz srecu stigli smo do boda,imao je Napoli dve tri stopostotne sanse ali smo uspeli da se odbranimo a u napadu mora malo da se uigraju ovi momci sto su sad dosli pa u Pariz idemo da uzivamo a Nejmaru i Mbapeu ce goreti pod nogama ako ne budu uspevali da probiju nas bunker a smatram da cemo imati tamo vece sanse da postignemo gol iz kontre nego protiv Napolija tako da je sve moguce jer je ovo fudbal i ne igraju novci vec ljudi sto se pokazalo i sinoc.
    (Delija, 19. septembar 2018 17:09)

    # Link komentara

  108. “Do poraza se može i bez truda”!
    Sa tim se uopšte i totalno ne slažem!
    Do poraza se može i te kako sa velikim trudom!
    Nije lepo izgubiti, ali hoćete da mi kažete da je PSG izgubio bez truda!
    (deni, 19. septembar 2018 17:08)

    # Link komentara

  109. grobari ova dva dana ostavili bezbroj najludjuh komenzmtara ikada...a vrhunac je naravno da napoli nije jak
     (haha, 19. septembar 2018 17:07)

    # Link komentara

  110. Ehh@procitaj ponovo moj komentar ali ne površno,..
    (it’s my life, 19. septembar 2018 17:07)

    # Link komentara

  111. Ne navijam ni za Zvezdu ni za Partizan, gledam objektivno. Takticku zamisao je Zvezda sprovela kako je htela i to je uspeh i tim nije delovao konfuzno. Samo napred, jos malo da se stane na loptu, jos nekoliko prilika za sut kao sto je imao Boakye i to je to. Moze Zvezda da da gol ili dva bilo kome.
    (dovla, 19. septembar 2018 17:05)

    # Link komentara

  112. U ovoj grupi 3 tima ce igrati na gol razliku, a gde drugo da je traze nego protiv slabasne zvezde? Mozete da pisete da je ovo uspeh, taktika i sta vec ali realno je da ste igrali koliko znate, tj.nula. Samo pukom srecom niste primili protiv Salcburga i Napolija bar 10 golova, ali pukom srecom! Mora to doci na naplatu vec u sledecem kolu gde ce PSG da trazi gol razliku. Nece dati gol u grupi- realno!
    (Salaso, 19. septembar 2018 17:04)

    # Link komentara

  113. Ma da je Boaciju proso onaj sut iz okreta levom nogom,bila bi tri puna boda a vi lupetajte o sreci kohu ano imali.Pa da smo u bilo kojoj drugoj grupi,mi bi sigurno bili treci!A sad Vi koji ne navijate za zvezdu,u stvari Vi koji uvek navijate protv zvezde,nastavite da nipodastavate ovaj zvezdin ispeh nadajuci se u dubini duse da ce vas klub bar priblizno ovako dobro da igra!
     (from Srbija, 19. septembar 2018 17:03)

    # Link komentara

  114. @(Logika, 19. septembar 2018 16:30)

    - Kada planiras pobedu i sigurna tri boda protiv najslabijeg protivnika u grupi, gde Zvezda to realno i jeste... A ti osvojis samo bod, to ti dodje kao da si izgubio, jer ces tesko do drugog mesta... Nama bod k'o kuca, njima vadjenje protiv Liverpula i PSGa...
    (nemke, 19. septembar 2018 17:01)

    # Link komentara

  115. Ja ne verujem sta citam. Napoli ce voditi borbu sa Zvezdom za trece mesto. O gospode boze. Od jedne prosecne ekipe kakav je Napoli napravili ste Real. A CZV pola nije presla. Samleli su vas. Dve precke, dva zicera. Sreca je uz CZV od pocetka kvalifikacija a vi od Milojevica pravite Gvardiolu. Haos.
    (Quint, 19. septembar 2018 16:49)

    Evo, krenuli "strucnjaci" partizani da nam objasnjavaju kako je Napoli "jedna prosecna ekipa" hahahaha...
    Meni je vas iskreno zao...koje su to patnje, boli to samo vi znate
     (Tito-partija- crno bela armija, 19. septembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  116. Sve super, al mnogo se bre lozimo, nije to zdravo.
    (Ja, 19. septembar 2018 16:59)

    # Link komentara

  117. E, ljudi, ajde malo spustite loptu. Zvezda je imala mnogo više sreće nego pameti, da se razumemo.
    Prečka Insinjea je samo jedan primer.

    S’druge strane, Borjan je fenomenalno branio, i Zvezda kao tim je bila jako hrabra, ali i mnogo srećna, a znamo da sreća prati hrabre!

    Napad Zvezdin je jako limitiran. Pitanje je dal’će uopšte dati gol u narednih 5 utakmica. Moje mišljenje je da treba da šutiraju iz trka, iz daljine, šut nije nikad greška. Primer je Čaušićev šut u 2gom.

    Sve u svemu, bod kao kuća ali uz mnogo sreće!
    (Aca iz Šabca, 19. septembar 2018 16:59)

    # Link komentara

  118. i humskoj protiv rada ljudiii ima 50 gledalaca eeejj 50
     (alo srbi, 19. septembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  119. Igrali smo juce kao partizan sa proleterom. hahahahhahahaha
     (Nislija, 19. septembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  120. Nisam navijac Zvezde i za Vladana Milojevica takoreci nisam nikad ni cuo do pre godinu-dve. Medjutim, kako taj covek vidi i postavlja igru za mene je fascinirajuce. On je od ekipe koja redovno igra s Proleterom, Macvom i Radnikom uz mozda 3-4 jake utakmice godisnje u domacem prvenstvu, on je s tom ekipom uspeo da napravi igru koja tacno odgovara i kad se igra protiv Sudave i protiv Spartaka iz Trnave ali i protiv Salzburga pa evo i Napolia. Deluje da taj covek tacno vidi protivnika i u detalj zna sta od svoje ekipe moze da ocekuje. Svaki, do poslednjeg, igraca zna sta mu je zadatak i ako ga ispuni Zvezda dobro prolazi. Bravo za momke ali komplimenti za trenera. Takav nama trener treba u reprezentaciji !! Da nam on gradi i vodi ekipu Srbije mislim da bi postizali znatno bolje rezultate.
    (Pedesetogodisnjak poslodavac, 19. septembar 2018 16:57)

    # Link komentara

  121. Nije ništa Napoli pokazao u ovim prethodnim utakmicama,a ni protiv Zvezde.U nedelju sam ostavio komentar i napisao da su me uspavali u prvenstvenom meču.Dobio sam dosta -.Napoli ove sezone Vodice žestoku borbu za 3 mesto u grupi sa Zvezdom.Psg i Liverpul će se odvojiti na tabeli u ovoj grupi.Zivi bili pa videli,...
    (it’s my life, 19. septembar 2018 16:24)

    Nikad gori Napoli evo krenulo...
     (Ehhh, 19. septembar 2018 16:56)

    # Link komentara

  122. Тачна је анализа. Милојевић врхунском тактиком и ситуационим реаговањем (ех, сетих се Крстајића), надомештава индивидуалне недостатке играча. Понекад су они више него очигледни. Чини се да је у дефанзиви мање - више све у реду. Голман је сигуран, задњи везни одговорни, бекови дисциплиновани ( Родић је рецимо спасао два чиста гола), штопери погреше што је и нормално јер трпе константан притисак. У офанзиви, тачније трансформацији из одбране у напад је проблем. Видели смо доста бесмислених испуцавања, по принципу лопта у кукуруз (мислим да је зато и замењен Јовичић). Мислим да је то последица превеликог респекта. Потребно је стати на лопту и предати је најсигурнијим на лопти играчима (Марин, Бен, Јованчић је био добар). Све у свему, Звезда ће вероватно губити као и што је вероватно да може да одигра нерешено или чак минимално да победи. Како време буде одмицало биће то све боље и боље.
    П.С. Биће 0:5 али за викенд.
     (Р, 19. septembar 2018 16:55)

    # Link komentara

  123. ...o cemu vi pricate i cemu se nadate
    ..hahahaha
    Ma zar niste culi da se prodaju karte za finale a jedan finalista je Zvezda :)
     (....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 19. septembar 2018 16:53)

    # Link komentara

  124. sad nam liverpul bezi 2 poena
    (druga perspektiva, 19. septembar 2018 16:53)

    # Link komentara

  125. Nemojte bre vise ovi grobarski botovi opet mora sa onaj Real najjaci u Galaksiji i šire,Marselj sa Drogbom najbolji klub svih vremena a Porto osvojio najjacu Ligu sampiona ikada cak su u finalu igrali protiv jedne fudbalske velesile kakva je Monako.A mi bunker protiv takvog pacera kao sto je Napoli a oni napali Besiktas koji je najbolji i najjaci fudbalski klub u svim planetama suncevog sistema sa sve mladim i preskupim talentovanim igracima koji vrede svaki po 100 miliona.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Back in Black, 19. septembar 2018 16:27). Jeste, vidiš kako si pametan...
    (xxx, 19. septembar 2018 16:52)

    # Link komentara

  126. Nije problem rezultat, i to sto se Zvezda branila. Problem je sto nisu mogli da sastave 3 pasa kako treba.
    (xxx, 19. septembar 2018 16:52)

    # Link komentara

  127. pre utakmice: puna podrška grobara
    posle utakmice: nastavlja se svađa po starom :)
    (..., 19. septembar 2018 16:50)

    # Link komentara

  128. Ja ne verujem sta citam. Napoli ce voditi borbu sa Zvezdom za trece mesto. O gospode boze. Od jedne prosecne ekipe kakav je Napoli napravili ste Real. A CZV pola nije presla. Samleli su vas. Dve precke, dva zicera. Sreca je uz CZV od pocetka kvalifikacija a vi od Milojevica pravite Gvardiolu. Haos.
     (Quint, 19. septembar 2018 16:49)

    # Link komentara

  129. Kakve trbusnjake ima Causic, svaka cast!
    (google, 19. septembar 2018 16:49)

    # Link komentara

  130. Protiv BATE Borisov pljuštale prečke i stative, Salcburg se ispromašivao, Napoli takođe prečka i ziceri... 

    Mislim da ste ispunili svoju kvotu sreće, komšije drage. Sve će ovo papreno da vam se vrati.
    (Milanche, 19. septembar 2018 16:43)

    Против Ливерпула и ПСЖ-а да. Против вас не.
     (србујем, 19. septembar 2018 16:48)

    # Link komentara

  131. Sada naravno krecu price da je Napoli mnogo losiji nego sto deluje, da su u groznoj formi, sve kako bi se umanjio uspeh Zvezde, iako nista od toga nije tacno...
     (očigledno, 19. septembar 2018 16:47)

    # Link komentara

  132. Protiv BATE Borisov pljuštale prečke i stative, Salcburg se ispromašivao, Napoli takođe prečka i ziceri... 

    Mislim da ste ispunili svoju kvotu sreće, komšije drage. Sve će ovo papreno da vam se vrati.
    (Milanche, 19. septembar 2018 16:43)

    Ahahah koliko puta sam ovo jos cuo...
     (exe, 19. septembar 2018 16:47)

    # Link komentara

  133. Bod kao kuca, ali da je nase pojela trema na pocetku ,jeste. Ne zamerim, ocekivano, neverovatno jak protivnik, LS, pun stadion... Mozemo bolje od ovoga definitivno ali da ovako igramo svaku bice odlicno.
     (nemanja, 19. septembar 2018 16:46)

    # Link komentara

  134. Grcka je osvojila EP sa ovakvom igrom. Fudbal je takav možeš da promašajes sanse a možeš da primis iz jedne šanse. U košarci nema zezanja ili si bolji ili nisi.
     (Borba, 19. septembar 2018 16:46)

    # Link komentara

  135. A sta sad posto su pukli u predvidjanjima sad ce nas napuniti psg i liverpool? pa? Oni i bogate klubove razbiju...Losa vam je ta matematika..
     (exe, 19. septembar 2018 16:44)

    # Link komentara

  136. grobari se ponadali po ko zna koji put ali džaba ahahahahahahaha
    (Falcao, 19. septembar 2018 16:43)

    # Link komentara

  137. Aj dobro na Marakani se mozemo boriti i sa Liverpulom (bunkerom realno), ali kako ce to biti na gostovanjima plasim se... Ali dobro, sve najbolje nasima!
    (realan, 19. septembar 2018 16:43)

    # Link komentara

  138. Protiv BATE Borisov pljuštale prečke i stative, Salcburg se ispromašivao, Napoli takođe prečka i ziceri...

    Mislim da ste ispunili svoju kvotu sreće, komšije drage. Sve će ovo papreno da vam se vrati.
    (Milanche, 19. septembar 2018 16:43)

    # Link komentara

  139. Ауууу што сте сморили са звездом. 
    Ископали ров испред свог гола, бункер 90 минута, и славе бод као да је титула. 
    Ово је најгора звезда у историји, никад лошији фудбал нисте играли у историји, а ви то славите, још од овог вашег тренера из чукаричког правите муриња хаха 
    Од Ливерпула и Париза , као и у Напољу, стижу вам петарде и седмице. 
    Једва чекам недељу да вас поставимо на место.
    (некле, 19. septembar 2018 16:26)


    nije ti lako decko...
     (ivan, 19. septembar 2018 16:42)

    # Link komentara

  140. Bice lumperajkeeeee
    (Kazanova jug, 19. septembar 2018 16:41)

    # Link komentara

  141. Vidim grobare i dalje boli, ja brze preboleo kad mi devojka raskinula nego oni ovaj bod sa Napolijem...
    (Student, 19. septembar 2018 16:40)

    # Link komentara

  142. Ali real sa Galaktikosima kme kmeee kmeee
     (exe, 19. septembar 2018 16:39)

    # Link komentara

  143. Bice taj rez kad budu gostovali Liverpul i PSZ, nema veze.
    (BODIBOND, 19. septembar 2018 16:33)

    Kao za Salzburg sto je bio..
     (exe, 19. septembar 2018 16:38)

    # Link komentara

  144. Causic ubedljivo najtanji..
     (zvezdas, 19. septembar 2018 16:37)

    # Link komentara

  145. Pa igrali ste bunker kao surdulica protiv vas, samo sto Napoli nema sudiju da izbaci jednog igraca, kao sto je vama izbavio jednog iz Surdulice, 76:24 posed lopte za Napoli, centar ste jedva presli, o cemu pricas covece...
    (Nesa, 19. septembar 2018 16:16)

    Hahaha, a taj crveni je dobio jer je brao cveće..
    Jel zvezda zaslužila crveni - nije
    jel primila gol - nije
    Šta je više vaš problem.. Surdulica je vas pobedila ALO!
     (zz, 19. septembar 2018 16:35)

    # Link komentara

  146. Biće teško, biće 0:3...
     (niški, 19. septembar 2018 16:35)

    # Link komentara

  147. U Humskoj 1 kec ko kuća !
     (solunski front, 19. septembar 2018 16:34)

    # Link komentara

  148. Ponadali se majusni grobari , napunice nas Napoli???
     (exe, 19. septembar 2018 16:33)

    # Link komentara

  149. Bice taj rez kad budu gostovali Liverpul i PSZ, nema veze.
     (BODIBOND, 19. septembar 2018 16:33)

    # Link komentara

  150. O ovom bodu sad će se pisati hvalospjevi i dizati u nebesa,a to što se gledao bunker to nema veze.
    (mario, 19. septembar 2018 16:30)

    # Link komentara

  151. Sta je vas problem grobari? Sta treba da izgubimo 3-4 razlike da bi vi bili srecni?
     (Logika, 19. septembar 2018 16:30)

    # Link komentara

  152. Nisam gledao, jel to Napoli izgubio? O cemu se ovde radi?
     (glasnik, 19. septembar 2018 16:30)

    # Link komentara

  153. Pocetnicka sreca. Liverpul je juce zgaozio PSZ, Zvezdu ce da samelje.
    Napoli je vidno bio bolji od nas, da nije bilo Rodica 0:3 lagano.
    Uzeli smo bod, nismo osvojili LS
     (turista, 19. septembar 2018 16:29)

    # Link komentara

  154. Ocekivao sam bod protiv Napolija a nadao se tri boda. Realno, ovo je jedina utakmica u grupi za koju se moze reci da je Zvezda mogla da ide na pobedu. Napoli jeste svetlosnim godinama daleko od Zvezde ali pokazali smo da mozemo da igramo sa njima. U Napulju isto ocekujem bod a nadacu se pobedi. E sad, sto se tice ostale dve ekipe bice zaista tesko. Mislim da bi mogli protiv liverpula da se zatvorimo i kod kuce i na strani, i tu jos jedan bod u dve utakmice nije nerealan. Protiv PSG u Parizu bice veoma tesko, nadam se sto manjem porazu, ali razvoj situacije u grupi moze da ide na ruku CZ, npr PSZ da dobije sve utakmice pa da dodju na Marakanu u poslednjem kolu u rezervnom sastavu
    (ljube, 19. septembar 2018 16:28)

    # Link komentara

  155. Nemojte bre vise ovi grobarski botovi opet mora sa onaj Real najjaci u Galaksiji i šire,Marselj sa Drogbom najbolji klub svih vremena a Porto osvojio najjacu Ligu sampiona ikada cak su u finalu igrali protiv jedne fudbalske velesile kakva je Monako.A mi bunker protiv takvog pacera kao sto je Napoli a oni napali Besiktas koji je najbolji i najjaci fudbalski klub u svim planetama suncevog sistema sa sve mladim i preskupim talentovanim igracima koji vrede svaki po 100 miliona.
     (Back in Black, 19. septembar 2018 16:27)

    # Link komentara

  156. Dolazile su ovde velike ekipe posle raspada drzave,namerno to potenciram,ni tad nismo imali jaku ligu,plus svi domaci igraci.Niko nas ovako nije nadigrao.Napoli je extra ekipa,ali nista bolja od Barselone 96' ili Milana 06'.Nisam mogao da verujem da smo mi toliko tehnicki zaostali za najvecim ekipama.Imali smo mnogo srece,da smo primili gol druga pesma bi se sad pevala.
    (ProdigyCZ, 19. septembar 2018 16:27)

    # Link komentara

  157. Grobarima je bilo najteze...
     (Logika, 19. septembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  158. Biće 5:0 za psg.
     (zzzz, 19. septembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  159. Ауууу што сте сморили са звездом.
    Ископали ров испред свог гола, бункер 90 минута, и славе бод као да је титула.
    Ово је најгора звезда у историји, никад лошији фудбал нисте играли у историји, а ви то славите, још од овог вашег тренера из чукаричког правите муриња хаха
    Од Ливерпула и Париза , као и у Напољу, стижу вам петарде и седмице.
    Једва чекам недељу да вас поставимо на место.
    (некле, 19. septembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  160. polako bre sta ste zapeli...bice i toga 100%,ali onda ce te pisati kako to i nije tako bitno
    (Nagai Nagayoshi, 19. septembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  161. Zvezda je Napoliju dala jednaki broj golova kao partizan Radnickom iz Surdulice a primila jedan manje. Uporedjenje je jednako smesno kao i ovi deciji komentari o tome kako je Zvezda igrala sinoc
     (triplem, 19. septembar 2018 16:25)

    # Link komentara

  162. Samo malo sigurnosti i vera da se može onda je sve moguće. Ipak je ovo za sve igrače vrhunac dosadašnje karijere igrati protiv ekipa koje mogu da osvoje LŠ.Tako se stiče iskustvo i pozitivna drskost.Ima Zvezda u ovom timu sve.Sinoc je bilo nervoze ali sa vremenom biće mnogo bolje.
    Do utakmica sa Liverpulom i Psžom ima vremena.Zvezda može svašta a ovo je tek pocetak
     (Mirko Kojotovski, 19. septembar 2018 16:25)

    # Link komentara

  163. Nije ništa Napoli pokazao u ovim prethodnim utakmicama,a ni protiv Zvezde.U nedelju sam ostavio komentar i napisao da su me uspavali u prvenstvenom meču.Dobio sam dosta -.Napoli ove sezone Vodice žestoku borbu za 3 mesto u grupi sa Zvezdom.Psg i Liverpul će se odvojiti na tabeli u ovoj grupi.Zivi bili pa videli,...
    (it’s my life, 19. septembar 2018 16:24)

    # Link komentara

  164. ljudi, pričajte šta hoćete, ali KARLO ANCELOTI je juče nadmudren od strane našeg Miloja... pustite vi igrace, imaju mnogo bolje od naših, ali zamislite šta našem miloju znači ovaj bod, da protiv verovatno svog idola sa desetostruko skupljim timom izvuces bod, i to bez primljenog gola.
     (drsmrt, 19. septembar 2018 16:23)

    # Link komentara

  165. 4 boda.
    Jos tri remija.
    I trece mesto u grupi.
     (Lepi Fika, 19. septembar 2018 16:21)

    # Link komentara

  166. Odbrana bez vecih kikseva i malo srece su nam doneli ovaj bod, vazan bod. Velika si Zvezdo!
     (Jax, 19. septembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  167. Ok, podvig je. Ali ako cemo realno, bas su se ispromasivali i videlo se da su za klasu jaci.
     (Filip, 19. septembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  168. kakvo patetisanje, kao da su pobedili ili bar da su napadacki igrali umesto sto se uvukli u misju rupu i to na domacem terenu??!!
     (..., 19. septembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  169. Bice lagano u Parizu i Liverpulu, bez brige...
    (Realista, 19. septembar 2018 16:17)

    # Link komentara

  170. Pa igrali ste bunker kao surdulica protiv vas, samo sto Napoli nema sudiju da izbaci jednog igraca, kao sto je vama izbavio jednog iz Surdulice, 76:24 posed lopte za Napoli, centar ste jedva presli, o cemu pricas covece...
     (Nesa, 19. septembar 2018 16:16)

    # Link komentara

  171. & Trebalo je biti
    (pop, 19. septembar 2018 16:10) Trebalo je biti, ali nije bilo. Dokle god na stadionu ima navijača i na terenu igrača koji veruju u čuda i trude se da vode ili podrže svoj tim, gledaćemo borbu a ne bežanje. Može se desiti da završimo i sa 0/1/5 a može i sa 1/3/2. Videćemo kako budemo odigrali naredne dve utakmice jer i PSŽ u Beogradu zavisi od njihovih rezultata u naredne četiri utakmice.
    (Aleksis Sanco Panco, 19. septembar 2018 16:15)

    # Link komentara

  172. Ljudi budimo realni....
    (pop, 19. septembar 2018 16:11)

    # Link komentara

  173. Trebalo je biti
    (pop, 19. septembar 2018 16:10)

    # Link komentara