Kralj

Po ko zna koji put, Lebron Džejms pokazao nam je još jednom prethodne noći zašto je bez ikakve sumnje najbolji košarkaš na svetu.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. (burnout, 28. maj 2018 10:38)

    Evo, ja sam gledala svih 7 utakmica.
    Kažeš da je LeBron teško dopingovan? Video si kako se dopinguje, ili imaš siguran izvor iz Cavs-a?
    No, mene najviše interesuje na čemu si ti, kada tako maliciozno pljuješ po onakvoj košarkaškoj veličini?
    (Vanja Petrović, 29. maj 2018 12:08)

    # Link komentara

  2. Јер намеће се логично питање, игра ли неко на истоку "кошарку" и ако sе игра, како то да већ оволике године, нико мећу тих 150 играча, већ последњих 6-7 година нема жељу да победи Леброна и његове екипе, или ако је има, како то да му не полази за руком, обзиром да исто већ сезонама уназад полази од руке да у финалу дођу до победе и Сан Антонију и Даласу и Голден Стејту?!
    Мој логичан закључак је или да исти играчи, у поментим тимовима истока, играју или само зарад новца, или је читав систем развоја плеј-офа тамо унапред осмишљен.
    Сви бре одоше на запад, на тимове са истока већ сезонама уназад гледа се као на екипе без икаквих плеј-оф шанси.
    И какав је он краљ онда? Ко му је уопште конкуренција у таквом окружењу?
    Извикане звезде-голобради клинци који су се од јуче појавили са драфта, или оне будуће младе узданице NBA лиге који су већи део своје тек започете NBA каријере повређени?!
    Или хоћете да кажете да му је Торонто конкурент? Па Торонто је још у ери Картера, 2000-их, био бар два пута јачи него сад.
    Леброн није никакав краљ, он је невиђена превара.
    Није чак у рангу ни Брајанта, Мекгрејдија, Картера, а камоли неких квалитетнијих играча.
    Само због очајне конкуренције и бедног стања на истоку он је ту где јесте.
    А ви се и даље заваравајте и узносите његовом статистиком.
    (Један, 29. maj 2018 01:55)

    # Link komentara

  3. Исти онај Леброн што је у првом колу плеј-офа ове сезоне испао од Индијане?
    Какав краљ, шта ви пишете.
    Треба истаћи и констатацију "да је у друштву слепих и једнооки краљ", при чему под "друштвом слепих" подразумевам данашњу NBA кошарку, где вам медији сваки дан измишљају неку нову звезду која не може да досегне ни до другог кола плеј-офа а камоли финала.
    А Леброн је изгледа све ове године претплаћен на финале..., у коме му је главно питање "бити или не бити победник."
    Где су остале екипе истока, изузев Мајамија раније и Кливленда данас? Све ове године?
    Зар је могуће да је баш Лебронова екипа сваке године у финалу?!
    Само ми не реците да је то због тога што је Леброн "бог"кошарке, јер кошарка није исто што и једа на један.
    (Један, 29. maj 2018 01:23)

    # Link komentara

  4. I opet ce da izgubi finale.
    (ElHombre, 29. maj 2018 00:42)

    # Link komentara

  5. NastyB, 28. maj 2018 20:18)

    Jos ce neko ko je mlad i naivan pomisliti da si neki znalac. Klivlend iz 92' nije losa ekipa, naprotiv, ali tvoj argument da su izbacili Boston sa Birdom, Mekhejlom i Perisom je stvarno sramotan. Pa njih trojica su zajedno tada imali otprilike 136 godina, jos Bird sa njegovim ledjima nije mogao da igra vise od pola utakmice...
     (Boris, 29. maj 2018 00:09)

    # Link komentara

  6. Sinovi moji, ajde vi vodite ekipu do finala plej offa sa Salom Pavlovicem, Ilgauskasom i matorim Erikom Snoum. LeBron je basket heroj danasnjeg doba kao MJ nekada. Smesno je porediti dva razlicita tipa igraca i dve razlicite pozicije. Pozdrav svim ljubiteljima prave kosarke.
    (Marko burek kosdr, 28. maj 2018 21:50)

    # Link komentara

  7. Nemas mnogo godina, to je makar i vise nego ocigledno, i tu mi se pomalo pravis blesav...
    (antiDebil, 28. maj 2018 19:48)

    Ako misliš da sam mlad vrlo rado ću ti reći kako sam počeo da gledam NBA utakmice od 1994. na koji način i preko koje inostrane TV stanice kada se, verovatno, nisi ni rodio.
    Iako ne bih trebao, ali ispuniću ti želju. Te 1992. igrali su finale konferencije protiv Klivlenda i verovatno si, vršljajući po internetu, video da je tu igrao Stiv Ker i niko više. Naravno, za Breda Doertija, Marka Prajsa i "Hot Rod" Vilijamsa verovatno nikad nisi čuo. "Hot Rod" je uz Medoulark Lemona bio najpoznatiji član "Harlem Gloubtrotersa" (čega??!!) a te godine su izbacili Boston sa Birdom, Parišom i MekHejlom. E, takve igrače i timove je Džordan otresao sa mlađanim Pipenom i gomilom otpada. I osvojio tri titule zaredom.
    I, čisto da znaš, nisu Rodman, Ker, Kukoč i Harper igrali sve vreme u Čikagu, kao što mnogi misle.
    (NastyB, 28. maj 2018 20:18)

    # Link komentara

  8. Kao što sam napisao, sve se lako može naći na internetu. I nema potrebe da tebi ovde nabrajam igrače, jer si mlad, tek od skoro pratiš košarku površno i ta ti imena ništa ne znače.
    Verovatno si čuo samo za Klajda Drekslera i naivno misliš da je bio jedini dobar igrač tamo. Čisto da ti i ostala deca pogledate kakva je tek "neznalica" igrala u tom Portlandu - [link]
    Da ne postavljam snimke ostalih odličnih igrača o kojima nemate pojma.
    (NastyB, 28. maj 2018 19:09)

    Portland je u zapadnoj konferenciji a ja sam te lepo pitao da mi navedes igrace koji su igrali protiv Djordana u finalu ISTOKA 1992. godine, samo mi ti navedi te igrace a sve ostalo cemo lako.
    Ne znam kakve Draksler ima veze sa bilo cime. Bicu strpljiv i sacekacu da mi navedes te igrace.

    Nemas mnogo godina, to je makar i vise nego ocigledno, i tu mi se pomalo pravis blesav...
    (antiDebil, 28. maj 2018 19:48)

    # Link komentara

  9. Ali kako ljudi preskacu cinjenicu da je Jordan sa losim Bullsima igrao protiv top 3 ekipe u istoriji kosarke Boston Celticsa sa losim saigracima..cinjenica da je imao 43,7ppg,6reb,5as,3st,2bl uz 51% suta i da su opet izgubili govori o tome koliko je Boston bio jak..isto tako je San Antonio pregazio los Klivlend sa Lebronom i to je jedina ekipa pandan tim Selticsima koju je Lebron sreo u tom playoffu i 0:4! Bad Boysi su i vise nego duplo bili jaci od Bullsa i odrali su Show Time Lakerse 4:0...imali su Thomasa,Dumarsa koji je bio duplo bolji tada od mladog pippena,Rodmana,najboljeg sestog igraca Johnsona,Aguirrea legendu Dallasa koji je isporucivao 20+ poena,pre toga Dantleya ofanzivnu silu,plus Salley,Mahorn,Edwards,Laimber...plus su igrali apsolutno nesportski. Pitate ko je igrao 1992?? Clyde Drexler,Terry Porter,Jerom Kersey,Duckwort,Wiliams,Ainge i svi su imali sjajne partije izmedju 1990-1992. A to sto su se Kersey i Duckwort povredili kasnije pa sad "brojevi" kazu da su niko i nista je stvar vaseg nemanja mozga..mogao je i Lebron da zavrsi karijeru 2004 zbog povrede na primer pa bi onda rekli "sta bi bilo kad bi bilo,on nikad ne bi postao veliki igrac". Sad je Jordan kriv sto su Bullsi izabrali pippena na draftu pa onda nije sve on morao da radi sam kad je ovaj sazreo pa da ima 45,7,7 u proseku i manje titula da bi zadovoljio ljude opsednute brojevima..uostalom eto imao je 32,8,8 sezonu plus 30,12as,9sk na zadnjih 24 utakmica,dakle mogao je kako hoce.
    (The Worm, 28. maj 2018 19:31)

    # Link komentara

  10. Zaobidji to palamudenje i necemo bas o godinama.
    IZRICITO sam te pitao protiv koga je Majkl Djordan igrao u finalu istocne konferencije 1992.godine !!! U cemu je problem da mi nabrojis igrace iz te ekipe protiv koje je Djordan igrao te sezone ?
    (antiDebil, 28. maj 2018 15:44)

    Kao što sam napisao, sve se lako može naći na internetu. I nema potrebe da tebi ovde nabrajam igrače, jer si mlad, tek od skoro pratiš košarku površno i ta ti imena ništa ne znače.
    Verovatno si čuo samo za Klajda Drekslera i naivno misliš da je bio jedini dobar igrač tamo. Čisto da ti i ostala deca pogledate kakva je tek "neznalica" igrala u tom Portlandu - [link]
    Da ne postavljam snimke ostalih odličnih igrača o kojima nemate pojma.
    (NastyB, 28. maj 2018 19:09)

    # Link komentara

  11. @Neko iz Banata
    Wade i LeBron su se tada posvadjali oko toga ko ce biti glavni igrac u timu i samo si u tome pricali ima sigurno na YT pa se moe potraziti. Wade je izjavio da su se posle toga dogovorili da James bude glavni jer ce tako moci da da svoj maksimum i da on (Wade) prihvata da bude drugi igrac tima. Zato je LeBron slabije igrao protiv Dallasa. Da nije puklo izmedju njega i Wadea dobili bi oni (Majami) Dalas te po meni to nije mrlja LeBronu u karijeri. Desava se to u zivotu a posebno u profi kosarci pa eto Teo i Krle nisu govorili
    (Twister, 28. maj 2018 18:43)

    # Link komentara

  12. Ceo svet mrze Lebrona a ceo svet vole Dzordana. Nije fer. Lebron radi sve nego svi zajedno. Lebron vodi prosecnu ekipu i gura do finale a Dzordan jaku ekipu sa Pipenom i Rodmanom bez problema. Slobodno pitajte trenera Golden Kera, igrao u Dzordanovom vremenu a sad kao trener u Lebronovo vremena,samo on zna.
    (Bojanan, 28. maj 2018 17:16)

    # Link komentara

  13. "Usamljeni jahač oslobadja selo od bande odmetnika". Otprilike, tako bi se mogao nazvati serijal ovogodišnjeg play off-a, u kome je Le Bron glavni glumac. Sam protiv svih će uzeti prsten i time pojačati idolopoklonstvo današnje civilizacije. A, smisao svega je da to donosi OGROMNE pare.
    (Sam Packinpah, 28. maj 2018 16:31)

    # Link komentara

  14. Brutalan igrac tu nema dileme, samo mi nije jasno zašto ovoliko ljudi uporno piše da on ima loše saigrace, pa pogledajte malo bolje koliko su to ustvari dobri igrači, Klivlend je po imenima bolja ekipa od Houstona, drugo je to sto LeBron igra svaku poziciju i sto stalno uzima loptu.
    Ne može niko očekivati da Smith, Korver itd pogode svaki šut kada uopste nemaju priliku da se razigraju jer ne dobijaju loptu.
    (neXt, 28. maj 2018 16:08)

    # Link komentara

  15. LeBron bic Bozji
     (sveznalac, 28. maj 2018 15:47)

    # Link komentara

  16. (antiDebil, 28. maj 2018 13:08)

    Sve imaš na internetu, lako proveriti, ali si, verovatno mlad, kao i onaj LBJ, pratiš košarku tek pet-šest godina pa ti imena tih igrača ne znače ništa. Kad neko ne zna ko je Šrempf, Šon Kemp, Juing, Bird, Dumars, Vorti i drugi, ne vredi objašnjavati...
    (NastyB, 28. maj 2018 15:23)

    Zaobidji to palamudenje i necemo bas o godinama.
    IZRICITO sam te pitao protiv koga je Majkl Djordan igrao u finalu istocne konferencije 1992.godine !!! U cemu je problem da mi nabrojis igrace iz te ekipe protiv koje je Djordan igrao te sezone ?
    (antiDebil, 28. maj 2018 15:44)

    # Link komentara

  17. Uvek se potegne prica LBJ vs MJ i to od strane klinaca koji nisu ni bili rodjeni kad je ovaj drugonavedeni zario i palio,a druga smaracka teza je evropska kosarka vs NBA gde vecina neshvata razliku u pravilima i njen uticaj na igru tj. brzinu(prvi korak,velicina terena/prostora,defanzivne 3s i doskora koriscenje zonske odbrane)+razlika u klasi.LBJ je za mene najbolji igrac od drafta 2003 do danas(i Kobe je ispod,cak su mi drazi KG,Ajverson i Mekgrejdi od njega),jedina "mrlja" na njegovom kontu je Dalas,dok ovo sto je uradio u Klivlendu(u vise navrata sa krs saigracima) u duelima sa Bostonom ,SAS-om i GS-om je teze od onoga sto je MJ postigao sa Cikagom(u pauzi su bez njega igrali polufinale konferencije).Uzivajte u kosarci i legendi ovog sporta nece on jos dugo.
    (Neko iz Banata, 28. maj 2018 15:42)

    # Link komentara

  18. Sa sinocnih 8 izgubljenih lopti lebron drzi rekord sa najvise izgubljenih lopti u playoff seriji...
    (petarczv, 28. maj 2018 13:35)

    Nije problem kada imas 8 izgubljenih lopti uz 9 asistencija. Problem je kada imas 5 izgubljenih uz 0 asistencija !!

    Djejms ima bolji odnos asistencija/izgubljena od Djordana, a vec ima preko 1000 poena vise postignutih u plejofu od Djordana zvanog steroid koji je u 35 godini igrao 100 utakmica u sezoni 39 minuta u proseku !
    (antiDebil, 28. maj 2018 15:36)

    # Link komentara

  19. (antiDebil, 28. maj 2018 13:08)

    Sve imaš na internetu, lako proveriti, ali si, verovatno mlad, kao i onaj LBJ, pratiš košarku tek pet-šest godina pa ti imena tih igrača ne znače ništa. Kad neko ne zna ko je Šrempf, Šon Kemp, Juing, Bird, Dumars, Vorti i drugi, ne vredi objašnjavati...
    (NastyB, 28. maj 2018 15:23)

    # Link komentara

  20. Džordan je igrač koji je promenio košarku i uveo je u domove ljudi iz celog sveta. Prva kosarkaska planetarna zvezda. Da nije pauzirao dve godine zbog smrti oca imao bi osam titula zaredom. Sad ljudi kukaju na Golden stejt i njihovu dominaciju a u to vreme smo uvek znali da Čikago osvaja, samo je bilo pitanje ko je protivnik. Kada je sazreo stvorio je auru nepobedivosti. Lebron je veliki i mocan igrac i volim da ga gledam ipak sinonim za kosarku ostaje MJ.
    (D, 28. maj 2018 12:22)amin !!
     (Rucker Park, 28. maj 2018 15:13)

    # Link komentara

  21. treba da zakuca sa trojke,da nikada ne promasi i onda bi.rekli.ne valja mu frizura...Covek je dominacijaaaa
     (mile delija, 28. maj 2018 15:09)

    # Link komentara

  22. Ne znam da li ste svesni da su vasi hejterski komentari u stvari. kontraproduktivni. Ako je jedini argument za Kralja da nije bolji od Jordana, onda Vam to govori koliko je on savrsen i koliko u stvari nema slabe strane u njegovoj igri.
    (stevan, 28. maj 2018 14:52)

    # Link komentara

  23. Sa sinocnih 8 izgubljenih lopti lebron drzi rekord sa najvise izgubljenih lopti u playoff seriji...
    (petarczv)

    ...nestvarna je tvoja netrpeljivost prema Lebronu, kolika upornost, entuzijazam, količina negativne energije...da ne znam da je Lebron jedan od najboljih sportista u istoriji sporta, košarkaš, Afroamerikanac sa svojih 203 cm i 113 kg, a ti lokalni trol sa ovog sajta...pomislio bi da ti je preoteo devojku !!!
    (Pera Pisar, 28. maj 2018 14:44)

    # Link komentara

  24. Koliko je taj čovek jak. Na kraju ga Moris hvata sa leđa za oba ramena i on izvlači faul i koš važi. Kako to nije nameran faul za mene ostaje misterija.
    (Neznalica, 28. maj 2018 09:16)

    Kod njih se ne sviraju namerni kao u Evropi. Tamo je namerna (flagrant) kada igrac bas namerno udari protivnika, pogotovo ako udarac ide iznad ramena ili ako neko uradi nesto opasno kao kad je JR gurnuo Horforda koji je bio u skoku sa ledja. Imas flagrant 1 i 2, 1 je kao namerna (bacanja i lopta sa strane), a 2 je direktno iskljucenje za igraca kojr je pocinio.
     (palop, 28. maj 2018 14:38)

    # Link komentara

  25. ne znam jeli bolji od jordana- znam recimo da finale istoka sedmu sa indianom su spasili toni kukoc i steve kerr a lebeon ima panjeve. Da bi bio neko bolji od Jordana nije bitno da bude bolji igrac- nego da ESPENU I NIKEU donese (zaradi) vise novca
    (mate, 28. maj 2018 14:32)

    # Link komentara

  26. Jeste izgubio je 8 lopti...ali je izgubio 8 lopti za 48 minuta kao igrac koji maltene sve sam odradjuje i vuce citavu ekipu! Kad u proseku ubacujes 35p, imas 9 skokova i 9 asistencija + 1-2 bitne blokade, taj veci broj izgubljenih lopti jednom u nekoliko meceva i nije tako strasan. Kao sto je, uostalom, sinocni mec dokazao.
    (ivica, 28. maj 2018 14:30)

    # Link komentara

  27. Loša utakmica,ne znam što li gledah ove?Boston omašio 30 trojki,LBJ napravio minimun 12-13 faulova.MJ je ovakvim ekipama davao 50 za 30 minuta.
     (Điu,Liu i Sadriu, 28. maj 2018 14:25)

    # Link komentara

  28. Lebron igra u slabijoj ekipi u poredjenju sa MJordanom i sl. Ako budu igrali protiv GSW, gube glatko, dok protiv Hjustona imju vece sanse. Sve u svemu, Lebron mora da bude sebican u ovoj ekipi Kavsa jer nema vrhunske saigrace, i otuda velika potrosnja i vise gresaka.
     (Rio, 28. maj 2018 14:16)

    # Link komentara

  29. Hm. Nije ovo tenis pa da se kaze James ima previse izgubljenih finala i zato nije dobar kao Jordan ili da nije najbolji. I Jordan bi gubio Finala da u timu nije imao Pippena recimo.
    (DAKi, 28. maj 2018 13:59)

    Ali nije gubio. A Dzejms jeste.
     (nista o nicemu, 28. maj 2018 14:09)

    # Link komentara

  30. Gledao sam svaku utakmicu koju je Mijailo Grušanović odigrao u Vojvodini. Taj je trpao svakog i sve što je naišlo u Novi Sad. 30, 40 poena svakome... i to lagano, malog igra dole, malo šut, nekad i trica. Nikada nisam video da neko sa takvom lakoćom daje poene. Spram njega je cela liga izgledala kao gomila nesposobnih pacera. A on: snaga, šut i iskustvo. Ovo što radi Lebron je bukvalno Mijilo Grušanović spram ostalih pacera u ligi, što je neverovatno kada se zna da je u NBA 300 najvećih košarkaša današnjice. Nemojte me pogrešno razumeti, ne poredim Lebrona i Mijaila nego činjenicu da su toliko superiorni nad svojim okruženjem toliki niz godina.
    (mrljo, 28. maj 2018 14:08)

    # Link komentara

  31. Мит о Џордану је једино што вас спречава да објективно кажете да Џордан овакав тим Кливленда не би могао да уведе у финале. Првих 9 година у нба Џордан није могао да опепели, а онда је дошао Скоти Пипен и ствари су кренуле на боље.
     (djoni, 28. maj 2018 14:07)

    # Link komentara

  32. Mj je bio i ostao sinonim za kosarku,LBJ je izuzetan igrac,ali previse izgubljenih finala govori da nije najbolji svih vremena,treba biti realan.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije.
    (Realno, 28. maj 2018 13:16)

    Hm. Nije ovo tenis pa da se kaze James ima previse izgubljenih finala i zato nije dobar kao Jordan ili da nije najbolji. I Jordan bi gubio Finala da u timu nije imao Pippena recimo.
    (DAKi, 28. maj 2018 13:59)

    # Link komentara

  33. Najbolji kosarkas danasnjice.Al ispred njegu su Leri Bird,Medzik Dzonson,Pit Marevic,Dr Dzej,Oskar Roberson.O Majklu Dzordanu je suludo raspravljati to nema govora,ali mozemo da pricamo o Kobiju Sekilu.Da me ne razume pogresno sjajan je to kosarkas kuca slavnih sve ok,ali molim vas ne mozemo da pricamo o MJ i njemu!!!Zaista je suludo.
    (Rambo, 28. maj 2018 13:58)

    # Link komentara

  34. Sa sinocnih 8 izgubljenih lopti lebron drzi rekord sa najvise izgubljenih lopti u playoff seriji...
     (petarczv, 28. maj 2018 13:35)

    # Link komentara

  35. Čovek je zaslužio poređenja sa Džordanom, ovaj nivo igre je negde u toj klasi definitivno, razlike su u nijansama to je sigurno. Ja koliko pratim košarku već više od 20 godina imam utisak da gledam reinkarnaciju Majkla direktno, a iskreno nisam njegov fan ali svakako postajem polako jer je lik nestvaran i stvarno uživam dok ga gledam. Iskreno od 7.utakmice sa Indijanom sam video da su kliknuli kao tim i već tada sam bio poprilično ubeđen da će proći u finale, malo sam i sumnjao posle 2:0 ali ipak sam i dalje verovao da će nekako proći, pogotovo posle prethodne partije sa 46 poena, lik je nezausatvljiv, sila, zver, zmaj ne znam kako bih opisao više jer me lik oduševljava. Ovo je istorija definitivno. Nadam se da će je još pisati u finalu i da to nije sve od ove ekipe. Ako uspe sa ovim rosterom da osvoji titulu to bi bio verovatno najveći podvig u istoriji košarke.
     (Larry, 28. maj 2018 13:23)

    # Link komentara

  36. Mj je bio i ostao sinonim za kosarku,LBJ je izuzetan igrac,ali previse izgubljenih finala govori da nije najbolji svih vremena,treba biti realan.
     (Realno, 28. maj 2018 13:16)

    # Link komentara

  37. @jov Ko bre sve sam sutira? Pa James bi samo u prvom poluvremenu imao 20 asistencija da su oni njegovi uspeli da ubace neki put kad su bili potpuno sami na sutu
    (mare, 28. maj 2018 13:13)

    # Link komentara

  38. @djosa
    pa da,u pravu si,delo je delo, i to sto se desava, a desava se da taj egoista kako ga nazivas vodi tim u finale,i da taj egoista i sebicnjak sa onakvim saigracima ima u
    proseku 9 DEVET asistencija,o poenima ne bih.
     (the answer, 28. maj 2018 13:12)

    # Link komentara

  39. Кливленд неће имати шансе против Хјустона. Тим ће победити индивидуалце.
     (Лепи Цане, 28. maj 2018 13:09)

    # Link komentara

  40. Nema šta, najbolji igrač svih vremena. Sa kakvom silinom je na jedvite jade i uz pomoć sudija dobio Indijanu u kojoj ima jedan jedini kršten igrač, Oladipo. Pa onda strašni Toronto u kojem se DeRozan i Lauri pogube kad uđu u plejof. Pa onda silna borba sa strašnim Bosotnom kojem su povređena dva najbolja igrača i dva važna rolpleja, Boston koji nosi Horford, jedan ruki i jedan sofmor. Stvarno treba biti igračina pa proći do finala, a da usput igraš tek protiv jednog All-Star igrača.
    Pa, na ovom istoku bi se Denver, Klipersi i Pelikani prošetali do finala konferencije.
    Uostalom, pravo finale se već igra i večeras je poslednja utakmica, samo je pitanje koga će liga namestiti za protivnika "kralju".
    (NastyB, 28. maj 2018 12:29)

    Koga je Djordan pobedjivao u plejofu, recimo u ovoj rundi takmicenja pre npr. 26 godina ? Nabroj mi te protivnicke igrace !
    (antiDebil, 28. maj 2018 13:08)

    # Link komentara

  41. @ (burnout, 28. maj 2018 10:38)

    covece, ne verujem da su ti ljudi nalupali minuseve, a sve sto si rekao je 100% tacno!
    Ja sam odgledao skoro sve meceve Klivlenda u plejoffu i tacno tako igraju. Bas tako.
    I zasto ljudi lupaju minuseve????
    Pa aman, Lebron radi tj igra kosarku na krajnje egoistican nacin. U svakoj, ali bas bas svakoj akciji je mirodjija. Mora da puni stats.-e na ovaj ili onaj nacin.
    A to sto prica... pa prica je prica, a delo je ono stvarno. Ono sto se desilo i desava.
    (djosa, 28. maj 2018 13:00)

    # Link komentara

  42. Ja sam upalio posle duzeg vremena nba i shvatio sam zasto i nisam neki ljubitelj te kosarke. Cist individualizam. Najvise sam pratio pislednju cetvrtinu. Uzmu Kavsi loptu daju je Lebronu i on ide 1 na 5 i sutira. Boston slicno. Dve krstene akcije nisu bile odigrane. Ne znam kako vas ne mrzi da u 5 ujutru gledate ovako nezanimljivu kosarku. Cekam prvenstva, tu se igra takticki i timski a ne ovako.
     (Liverpool Man, 28. maj 2018 12:59)

    # Link komentara

  43. jedan je dzordan
     (nik, 28. maj 2018 12:57)

    # Link komentara

  44. (antiDebil, 28. maj 2018 12:05)

    Malo brkaš Dj i Dž...
     (BrusVejnovSobar, 28. maj 2018 12:50)

    # Link komentara

  45. Ljudi vreme je da prestanete da poredite DRVENARIJU,PVC STOLARIJU sa Kobijem i Jordanom, svi VI znate kako je došao do prstenja...izuzetno loša ekipa MIAMI-ja,cccc!!!!
    Čovek ,Bog zna sta koristi od hemije, ali država je uz njega!!!!
    Košarka nikad ruznija u poslednjih 20 godina!!!!
    (čika Gruja, 28. maj 2018 12:45)

    # Link komentara

  46. Alo klinac pokloni se, idi kuci, pij mleka... gledaj finale
    (uros, 28. maj 2018 09:21)

    Lebron je predobar igrac ali upravo se klinci loze na njega poput tebe
     (Dded, 28. maj 2018 12:43)

    # Link komentara

  47. lebron kralj malih utakmica na istoku gde realno po sastavu I konkurenciji protivnika ne bi smeli da izgube vise od jedne utakmice...igra na istoku nikad losijem kad boston dolazi do finala bez dvva igraca glavna neko ce reci igraju timski,igraju kad nemaju igraca koji moze prebaciti 30p.
     (kevin gar, 28. maj 2018 12:40)

    # Link komentara

  48. Nema šta, najbolji igrač svih vremena. Sa kakvom silinom je na jedvite jade i uz pomoć sudija dobio Indijanu u kojoj ima jedan jedini kršten igrač, Oladipo. Pa onda strašni Toronto u kojem se DeRozan i Lauri pogube kad uđu u plejof. Pa onda silna borba sa strašnim Bosotnom kojem su povređena dva najbolja igrača i dva važna rolpleja, Boston koji nosi Horford, jedan ruki i jedan sofmor. Stvarno treba biti igračina pa proći do finala, a da usput igraš tek protiv jednog All-Star igrača.
    Pa, na ovom istoku bi se Denver, Klipersi i Pelikani prošetali do finala konferencije.
    Uostalom, pravo finale se već igra i večeras je poslednja utakmica, samo je pitanje koga će liga namestiti za protivnika "kralju".
    (NastyB, 28. maj 2018 12:29)

    # Link komentara

  49. Džordan je igrač koji je promenio košarku i uveo je u domove ljudi iz celog sveta. Prva kosarkaska planetarna zvezda. Da nije pauzirao dve godine zbog smrti oca imao bi osam titula zaredom. Sad ljudi kukaju na Golden stejt i njihovu dominaciju a u to vreme smo uvek znali da Čikago osvaja, samo je bilo pitanje ko je protivnik. Kada je sazreo stvorio je auru nepobedivosti. Lebron je veliki i mocan igrac i volim da ga gledam ipak sinonim za kosarku ostaje MJ.
    (D, 28. maj 2018 12:22)

    # Link komentara

  50. @Optimus Odgledas samo Jordan vs Reggie Miller i shvatis koliko je guran Jordan.
    (Iskreno, 28. maj 2018 12:21)

    # Link komentara

  51. Pitanje za sve (to ne mogu biti ljudi, to jedino... ne znam) koji pricaju da Lebron forsira solo igru: sledecu utakmicu, ili jos bolje sledecu sezonu, uzmite i brojite otvorene trojke koje promase njegovi saigraci posle njegovih bozanstvenih paseva. I to ne one suteve gde defanzivac nije stigao da skoci dobro, ne, niko nije blizu svi gledaju u sutera i on mrtav ladan promasi. To nema na youtube snimcima koje pogledatw ujutru.

    P.S. mogao bih mozda ja jedan takav kanal da napravim, imam materijala za jedno 100 sati snimaka. Postao bih milioner
    (Gost, 28. maj 2018 12:14)

    # Link komentara

  52. Ne može se niko porediti sa Džordanom koliko god taj neko bio dobar jer je čovek doneo nešto novo u košarci napravio legacy koji je temelj za ono sve što su igrači postali dan danas. Džejms je u tom smislu najbliži njemu.
    Što se tiče Džejmsa, bio on na steroidima ili ne, onakva volja se ne može povećati istim. Šta čovek radi I koliku ambiciju ima, to je nestvarno.
     (đole, 28. maj 2018 12:12)

    # Link komentara

  53. @antiDebil ... ceo svet je lud i glup pa ga zove Abdul Dzabar samo si ti pametan pa ga zoves Djabar Abdul... 91 je 200 buseva vec uveliko bilo na putu ka Svetom Nikoli... samo da te podsetim!
     (Nista licno, 28. maj 2018 12:06)

    # Link komentara

  54. (antiDebil, 28. maj 2018 11:20)
    nema sanse majstori,MJ je jedan,jedini,sa njim nema poredjenja,o kobiju i lebronu mozemo da da pricamo,al i sami znate da je Kobe veci igrac od Lebrona.Lebron je sigurno u top 10 svih vremena,Kobe u top 5
    (aleksandar, 28. maj 2018 11:38)

    Naravno da je MJ jedan jedini, pa i Bobi Marjanovic i Djoko Salic su jedni jedini, to je krajnje logicno !

    Odakle ti ta IDEA da Djejms ne moze da se poredi sa Djordanom ???
    Bryant, skoro pa sigurno, nije u 10 najboljih igraca u istoriji nba lige, dok je Djejms jos sigurnije u top5, zajedno sa Djordanom i jos nekim likovima !
    (antiDebil, 28. maj 2018 12:05)

    # Link komentara

  55. Objasnio je nocas svima sve: I definitivno najbolji igrac svih vremena je Lebron Dzejms! Dzordan je bio umetnik i velemajstor kosarke ali LeBron ga je nadmasio,ovo sto radI Dzejms to nikad niko nije uradio,Kobi ne moze da se poredi sa njima dvojicom..
     (45+, 28. maj 2018 12:02)

    # Link komentara

  56. sacekajte da zavrsi finale
     (Ceca, 28. maj 2018 11:48)

    # Link komentara

  57. Glupo je porediti igrace razlicitih era,pozicija ,gradje ...To vam je sve stvar ukusa. Ako pricamo o uticaju na igru ,tu su Wilt ,Jordan i Magic neprikosnoveni. Trenutno jeste Le Bron najbolji igrac lige , i nista vise od toga. Kada covek zavrsi karijeru neki pametniji ljudi od nas ce proceniti Le Bronov uticaj na istoriju NBA kosarke i kosarke uopste . Tačka i nema dalje za sada.
     (lemi, 28. maj 2018 11:47)

    # Link komentara

  58. Znaci ako ne uzme MVP nagradu ove godine,bice sramota za nba ligu..covek je neverovatan kako igra
    (jednom recju KRALJ, 28. maj 2018 11:45)

    # Link komentara

  59. Lebron ide na ulaz, iiii kooooos, brzo se vraca na svoju polovinu. -James brate, vrati se imas dodatno bacanje, imao si coveka na ledjima. -LB: Aha, ok.
    (mitko, 28. maj 2018 11:42)

    # Link komentara

  60. Jedini razlog sto se i dalje fura Jordan,jeste marketing,ogroman novac i njegova linija opreme...James je cini mi se malo bolji kosarkas,jer je prosao mnogo tezi put do titule sa mnogo losijim timom od tadasnjih Bulsa...Ni Kobi nema tako jaku liniju opreme,ni Ajverson,ni ostali...Zato se ne prica toliko o njima..To je po meni jedini razlog zasto se jos uvijek prica o Jordanu kao nedostiznom..Pozz
    (Opt1mus, 28. maj 2018 11:39)

    # Link komentara

  61. Apsolutno ne postoji nijedan kriterijum po kom je Kobi bolji od Dzejmsa, ali nijedan. Cak je i procenat ubacenih trojki na strani Lebrona, a sut sa distance mu je najslabiji parametar. Da ne pricamo o skokovima, asistencijama. Tri titule za LA je zapravo osvojio O Nil, petu donele sudije kradjom protiv Bostona. 
    Dzordan i Dzejms su klasa 1, a Kobi stepenik ispod, u rangu O Nila i Dankana. 
    (YyY, 28. maj 2018 09:25) 

    I drugu, cini mi se, od te prve 3 su mu donele sudije kada su onako besramno pokrale Sakrametno... 
    Inace slazem se, poredjenje Djejmsa i Brajanta nije cak ni smesno, to je zalostno !
    (antiDebil, 28. maj 2018 11:20)
    nema sanse majstori,MJ je jedan,jedini,sa njim nema poredjenja,o kobiju i lebronu mozemo da da pricamo,al i sami znate da je Kobe veci igrac od Lebrona.Lebron je sigurno u top 10 svih vremena,Kobe u top 5
     (aleksandar, 28. maj 2018 11:38)

    # Link komentara

  62. Uvreda je za Dzordan da ga porede sa sa ovim likom zato sto je nivo iznad.Dzekms nije ni u deset najboljih.Rasel-Cemberlen izmedju njih dvojice treba traziti najboljeg.
    (Ja to tako, 28. maj 2018 11:36)

    # Link komentara

  63. Da ima bolje saigrace, odavno bi bio igrac sa najvecim brojetim titula u novijoj istoriji, ako se izuzme naravno Bil Rasel...

    Konkurencija u NBA je nikad veca, odnosno najveca bas u vreme njegovog igranja i sigurno je najteze uzeti titulu u danasnje doba.

    Igraci sa kojima je igrao, dosta puta nisu opravdali svoj renome, svoje plate i svoje iskustvo.

    Ovo sto on odskace u svim statistickim kolonama nije zato sto on hoce, nego zato sto mora. On ne igraju poziciju koja treba da ima najvise asistencija, ili poziciju koja treba da ima najvise skokova... jednostavno igraci na tim pozicijama nisu igraci za velika dela i kad nema ko, mora neko ko ima sto oni nemaju...
    (GM, 28. maj 2018 11:26)

    # Link komentara

  64. Apsolutno ne postoji nijedan kriterijum po kom je Kobi bolji od Dzejmsa, ali nijedan. Cak je i procenat ubacenih trojki na strani Lebrona, a sut sa distance mu je najslabiji parametar. Da ne pricamo o skokovima, asistencijama. Tri titule za LA je zapravo osvojio O Nil, petu donele sudije kradjom protiv Bostona.
    Dzordan i Dzejms su klasa 1, a Kobi stepenik ispod, u rangu O Nila i Dankana.
    (YyY, 28. maj 2018 09:25)

    I drugu, cini mi se, od te prve 3 su mu donele sudije kada su onako besramno pokrale Sakrametno...
    Inace slazem se, poredjenje Djejmsa i Brajanta nije cak ni smesno, to je zalostno !
    (antiDebil, 28. maj 2018 11:20)

    # Link komentara

  65. Kao i sinoć što rekoh kralj će iskusno da sakrije svoju krunu od gomile sitne dece
     (Clutch, 28. maj 2018 11:15)

    # Link komentara

  66. Au kakvi komentari:od ubedljivo najboljeg svih vremena do nije ni medju TOP 10. To ko je najbolji svih vremena je nemoguce utvrditi, on i MJ su potpuno razliciti tip igraca. S druge strane, onaj ko kaze da LBJ nije ni medju TOP 10 bolje da ide da gleda pikado.
    (LZ, 28. maj 2018 11:10)

    # Link komentara

  67. @Nema tanke nožice za ples, bukvalno je ovo jedino ostalo da se kaže protiv Lebrona. Čovek je osetno bolji igrač od Džordana, to svako ko se razume u košarku i ko ne pati od nostalgije jasno vidi. A pratim NBA intenzivno otkad je prisutan na našim prostorima, od kraja 80-ih.

    Kobija ni ne pominjite, on spada u plejadu igrača ispod.
    (Zoki, 28. maj 2018 09:48)

    Nisi ti sine bio ni u petogodišnjem planu 80tih, jer ko je gledao Jordana uživo ne može da izvali da je osetno bolji od Jordana.
    Uostalom ako nisi gledao imaš na internetu statistička poređenja njih dvojice a evo ti samo jedno [link]

    Za kraj, Lebron je neverovatan i veličanstven košarkaš i uporediv sa Jordanom u smislu dominacije u svom vremenu i po mnogo čemu, ali reći da je Michael Jordan osetno slabiji košarkaš je neverovatna glupost.
    Lebron je KRALJ svakako, ali MICHAEL JORDAN je bio BOG.
    (jazz, 28. maj 2018 11:09)

    # Link komentara

  68. Majstor kosarke ! Svaki potez smislen !
    (ksk, 28. maj 2018 11:09)

    # Link komentara

  69. Grozno je kad na konferenciji prica o nekoj timskoj igri kad se sve vrti oko njega i ostali igraci su na milost i nemilost "kralja" da li ce se smilovati i dodati im loptu da mozda poentiraju. Vrhunski igrac, ali verujem da bi mnogo njih bilo na slicnom nivou da imaju 15-20 sekundi loptu u rukama i to u svakom napadu i da se svaki napad svodi na jednog igraca, uvek prva opcija...voleo bih da vidim i neke druge dobre igrace sa takvom ulogom...ne moze to svako, ali opet...
     (Dr., 28. maj 2018 11:07)

    # Link komentara

  70. Covek pleni smislom za kolektivnu igru a sto se tice skladnosti pokreta i elegancije teska je borba izmedju njega, Raška i Bobija...
     (Nista licno, 28. maj 2018 11:06)

    # Link komentara

  71. kralj
    (sassa, 28. maj 2018 11:06)

    # Link komentara

  72. TESKO pobediti osakaceni Boston koji igra sa klincima. Kao da je dao 70p megi ili fmpu u 3 utakmice...
    (marko, 28. maj 2018 11:04)

    # Link komentara

  73. kad sam video koliko su angazovani igraci Bostona na cuvanju Lebrona, odmah sam promenio kanal. Nebi me cudilo da uzme titulu, i onda svi u glas "Najbolji svih vremena" i sl. Sve je to biznis. Veliki je novac oko tog coveka. I nebi me uopste zacudilo da dobije prvenstvo. Pricace o njemu da je najbolji dok je aktivan igrac. A kada se penzionise, bice kao Kobi Brajant. Pasce u zaborav. A pravi GOAT ce opet da vasrsne - Michael Jordan.
    (Rale, 28. maj 2018 11:03)

    # Link komentara

  74. Bred Stivens ovo, Bred Stivens ono, a ustavri najbolji trener lige je Tajron Lu!
    Čovek već godinama uvodi Klivlend u finale, a sada su promenili 10 igrača u odnosu na prošlu sezonu!
    (menađer, 28. maj 2018 11:00)

    # Link komentara

  75. Gledao sam utakmicu zasto je Lebron kralj?Zesce su se "chokovali" obe ekipi ali Boston legendarno.17% sut za 3 i 37 ili 36 za dva.Masili otvorene suteve.Drhtala ruka klincima.Steta jer su bolja ekipa.
    (ivan78bg, 28. maj 2018 10:54)

    # Link komentara

  76. Svaka mu cast na izjavi, ako je bio iskren, a mislim da jeste, bravo! Neka ovo bude podsetnik za sve one koji kazu kako on sam igra, on ili bilo ko... Neko je morao da brani ona cetiri protivnicka igraca celo vece koje on ne cuva, neko je morao da da tu razliku poena od njegovih 35 do zbirnih 89. A da ih je vodio i nosio, to jeste. Mladi tim Bostona je pao kada je bilo najvaznije (mogu reci cak i ocekivano), svojom poprilicno losom selekcijom suteva i procentima su dobrano dobrineli da izgube. No mladi su, i trebalo bi da budu samo bolji i bolji. Jedva cekam veceras mec.
    (Lesa, 28. maj 2018 10:53)

    # Link komentara

  77. DURENT...
     (mich, 28. maj 2018 10:52)

    # Link komentara

  78. Covek je zasticen od strane sudija da je to bruka. Komentatori koji nama rade prenose verovatno nose njegove dresove.
    (Nista licno, 28. maj 2018 10:34)

    Problematika je upravo suprotna, toliko je nezasticen od sudija da je to bruka i sramota. Sudije racunaju na to da je preglomazan i pregolem pa dopustaju grublju igru nad njim. Da je tokom karijere imao zastitu od sudija, poput recimo Djordan Majkla i Harden Djejmsa do sada bi vec po broju poena bio tu negde sa Meloun Karlom i vec sledece sezone bi jurio Djabar Abdula na vrhu liste strelaca !
    (antiDebil, 28. maj 2018 10:52)

    # Link komentara

  79. Covek je zasticen od strane sudija da je to bruka. Komentatori koji nama rade prenose verovatno nose njegove dresove.
    (Nista licno, 28. maj 2018 10:34)

    Problematika je upravo suprotna, toliko je nezasticen od sudija da je to bruka i sramota. Sudije racunaju na to da je preglomazan i pregolem pa dopustaju grublju igru nad njim. Da je tokom karijere imao zastitu od sudija, poput recimo Djordan Majkla i Harden Djejmsa do sada bi vec po broju poena bio tu negde sa Meloun Karlom i vec sledece sezone bi jurio Djabar Abdula na vrhu liste strelaca !
    (antiDebil, 28. maj 2018 10:52)

    # Link komentara

  80. Covek je zasticen od strane sudija da je to bruka. Komentatori koji nama rade prenose verovatno nose njegove dresove.
    (Nista licno, 28. maj 2018 10:34)

    Problematika je upravo suprotna, toliko je nezasticen od sudija da je to bruka i sramota. Sudije racunaju na to da je preglomazan i pregolem pa dopustaju grublju igru nad njim. Da je tokom karijere imao zastitu od sudija, poput recimo Djordan Majkla i Harden Djejmsa do sada bi vec po broju poena bio tu negde sa Meloun Karlom i vec sledece sezone bi jurio Djabar Abdula na vrhu liste strelaca !
    (antiDebil, 28. maj 2018 10:52)

    # Link komentara

  81. Posle ove sezone teorije o Lebronu Dzejmsu kao igracu koji uvek mora imati po nekoliko vrhunskih (All Star) kosarkasa da bi usao u plej-of u onima koji najvise jesu verovali u njih, nestaju. U drugima nisu ni postojale. Sjajni Lebron i sjajni Klivlend. Sa pacerima je stigao do finala. Kevin Lav je izgubljen otkad je dosao u Kavse. Neko ce reci radi Lebrona. Dajte molim vas.
    (Sasa, 28. maj 2018 10:52)

    # Link komentara

  82. GOAT LISTA
    1.Wilt Chamberlain
    2.Lebron
    (Iskusni poznavalac, 28. maj 2018 10:51)

    # Link komentara

  83. Tvrdim vam da bi Utah, ili NO pomeli svaki tim sa Istoka u play off-u. Treće, Džordan nikada nije izgubio finale, Džejms ih je izgubio više nego što ih je dobio. Nije tačno da Džejms nije imao saigrače. Vejd je već imao osvojen prsten kad mu je Džejms došao. Boš, Rej Alen, kasnije Irving i Love, Korver koji je bio najbolji trojkaš lige... Po mom mišljenju Džejms nije ni među top 10 igrača svih vremena.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (streets_of_Philadelphia, 28. maj 2018 10:17) # Link komentara


    PA nismo mi krivi sto ti nisi dobro savladao matematiku u skoli. Danajsnji GS je igracki kvalitetnija ekipa nego zajedno Bullsi 90tih i sve ekipe koje su pobjedjivali u finalima tada.
    (miki, 28. maj 2018 10:49)

    # Link komentara

  84. Sjajna igra Kralja, ali ako GSW prodje u finale nastavice se proslogodisnja saga "Duratula jase Kralja". Taga da taga da, taga da ta ta. Jiiii.
     (Lale gator, 28. maj 2018 10:46)

    # Link komentara

  85. evo par interesantnih podataka LBJeve statistike iz sinocnje utakmice:
    - uzeo je 28% suteva, dao je 40% poena
    - od 12 suteva na kos koje je dao iz igre, 6 je iz prodora, 6 iz suta sa distance od kojih 3 za 3p
    - najvise poena, skokova, asistencija i blokada u obe ekipe

    Mozda nije igrac koji igra sa stilo i elegancijom, ali mu je efikasnost i raznovrsnost bez premca
     (bozza, 28. maj 2018 10:43)

    # Link komentara

  86. nevidjen lik ali nevidjen, dakle covek koji svojom nadljudskom, nesumnjivo nadljudskom snagom pomera granice u sportu. svi smo svesni da su nba igraci jaci i eksplozivniji od ostatka sveta ali to je kod njega otislo na level pro...u 33 godina ti vodis jednu prosecnu ekipu do finala to moze samo zver i u telu i u glavi
     (cipiripi, 28. maj 2018 10:40)

    # Link komentara

  87. Trening trening trening i samo trening....
    Vanzemaljac.Mislio sam da niko nikad neće stići i prestići Džordana ali sam danas vrlo sumnjičav.Ovaj lik ima 33. A može da gazi još 5 do 6 godina.
    Fenomenalno
     (Mirko Kojotovski, 28. maj 2018 10:38)

    # Link komentara

  88. Je li gledao neko od vas utakmicu kad se toliko ložite na LBJa? Meni je ono bilo odvratno da gledam. Prvo, lik je na teškom dopingu. U 2 poslednje utakmice je odigrao 94 od 96 mogućih minuta! Drugo, obesmislio je pojam timskog sporta. Svaki napad kod njega je lopta u proseku 15-20 sekundi. Niko od saigrača ne zna kad će se "kralj" smilovati da nekom doda... I onda imaš sekund ili dva da probaš da iskoristiš šansu. Ubio je samopouzdanje svima u svom timu da bi hranio svoj ego.... A na konferenciji za štampu priča o timskoj igru. Fuj, licemerje neprevaziđeno. Ko ne zna za bolje taj se loži na hemiju i traži idole.
     (burnout, 28. maj 2018 10:38)

    # Link komentara

  89. Nike LBJ kriv sto je kostarka postala cirkus,
    marvelovski pristup zivotu- gde pojedinac, superheroj
    pobedjuje zlo s istoka i spasava svet.

    Konzumenti zasovoljni, dzepovi puni, kvalitet je sporedan, bitan je kvantitet - u ovom slucaju statistika.

    LBJ to samo dobro koristi. Naravno, ima dobru logistiku i ceo NBA stoji iza njega.

    Sve u ime profita, dakle.
    (ime, 28. maj 2018 10:37)

    # Link komentara

  90. Covek je zasticen od strane sudija da je to bruka. Komentatori koji nama rade prenose verovatno nose njegove dresove.
     (Nista licno, 28. maj 2018 10:34)

    # Link komentara

  91. Sa kakvim ultra limitiranim timom je ušao u finale NBA, to je podvig...jedino Kevin Lav može da se izdvoji iz proseka, ostali Klarkson, Hil, J.R. Smit, Grin, Hud, Nens Jr, Tompson...toliko prosečni igrači i neautentični da ne možeš ni da ih razlikuješ i zapaziš po bilo čemu, ajde Korver igra već 100 godina i poznati je "trojkaš", pa se malo izdvaja...jedino mi nije jasno što Žižića nisu malo razigrali, solidan je, ima popotencijal, 211 cm
    (Pera Pisar, 28. maj 2018 10:34)

    # Link komentara

  92. Sad realno da li je moguce da neko ima ovakve cifre bez hemije?
    Ne tvrdim nego me zanima misljenje nekig strucnjaka, ako slucajno ima ovde takvog.
     (ATG, 28. maj 2018 10:32)

    # Link komentara

  93. Respekt za brojke ali i za PR-a koji mu sastavlja ove izjave. Njegov odnos sa saigracima je tragedija bas zbog njegovog ega. To mu fali vise nego elegancija na terenu.
    (zika, 28. maj 2018 09:21)

    Hahahaha, a ti kao pratis kosarku? Pa mozda se ljudi ne slazu u tome da li je najveci svih vremena ili da li je bolji od Dzordana, ali valjda je opste poznato da je to covjek sa najmanjim egom od svih velikih zvijezda ne samo u kosarci vec i u sportu uopste. Pa vecina ljudi upravo njegovu skromnost istice kao nesto sto dzordan nije imao (dzordan inace covjek sa naizrazenijim egom u istoriji, uvijek u losim odnosima sa saigracima, sto naravno nije uticalo na njegove igracke kvalitete, naprotiv. Imate internet ako postoji pronadjite makar jednu izjavu bilo kojeg dzordanovog saigraca koja govori pozitivno o njemu kao covjeku. Nema je, jer iako su ga svi cijenili kao maestralnog kosarkasa niko ga nije volio kao covjeka upravo iz razloga jer je bio prepotentan). Lebron je nesto sasvim drugo, covjek koji je uvijek tu za saigrace i tim. Pisao sam i ranije kao neko ko provodi mnogo vremena tamo da se u USA vec par godina (od onog istorijskog preokreta protiv GS) vodi debata koje Goat, da li LBJ ili MJ, te da je epitet dzordana kao najveceg ozbiljno ugrozen, za razliku od ostatka svijeta dje dzordan i dalje ima primat. Vjerujte da je pored nevjerovatnog kosarkaskog kvaliteta, upravo taj segment ljudskosti razlog zasto Lebrona sve vise ljudi smatraju najvecim.
    (Igor Pg, 28. maj 2018 10:31)

    # Link komentara

  94. @bilajednomjednaliga Druze bilo je tenkova i ranije ali niko nije probijao kao on. Covek igra sve pozicije, neverovatno je svestran, odlican i u napadu i u odbrani. Imam osecaj da hoce mogao bi Wiltov rekord od 50 poena po mecu da napadne, ali bas je to po meni LeBronova velicina on gleda da svoje saigrace ucini boljima i dodaje loptu. Ali ako zatreba utrpace on i tih 50. Nestvarno, mi smo privilegovani sto mozemo da ga gledamo.
     (za b93, 28. maj 2018 10:31)

    # Link komentara

  95. Pocetak serije, Moris: "mogu da zaustavim Lebrona". Posle prvog meca masa ljudi: Bravo Morise, lagano ti to protiv kralja. Metla. I sta cemo sad? Morise, pomiri se sa cinjenicom da nisi dovoljno dobar za goata, bar ne jos uvek
     (sef strucnog staba, 28. maj 2018 10:30)

    # Link komentara

  96. Ok momak skroz. Među najboljima na svetu , ako ne i najbolji. Za GoaT ne mogu da tvrdim, i ne bi ni zalazio u to. Ali samo po njegovim intervjuima i izjavama me je kupio. I da, vi koji poredite ko je bolji, Džordan ili Džejms, daj oladite malo. Totalno dve druge ere košarke. Kao kad bi poredili Pelea i Ronalda(original il fake-a, svejedno) recimo.
    (Salle, 28. maj 2018 10:27)

    # Link komentara

  97. Kralj - ali na misice. Koliko god koseva dao, tripl dabloova imao, nikad nece ni primirisati dostojuntsvu koje imaju najveci (Jordan, Magic,pa cak i Kobe koji je iskopirao Jordana od doruvka do vecere). Dajte mu loptu da pokusa da sutira 40%. Smejurija. Houstyce da ih odere 4-0. A sledece godine Boston u finalu opusteno samo da nema povreda
    (VanBasten, 28. maj 2018 09:08)

    Ljudi dokle više te priče mišići, snaga, sve na gurku...
    Slažem se da nema baš gracioznosti u tim pokretima, ali čovek je u ovoj seriji dao 15 trojki (najviše od svih igrača u obe ekipe) i ima 42% za tri. Bolji procent imaju Korver, Moris i Bejns koji je šutnuo četiri puta. Pritom u dosta slučajeva to nisu otvoreni šutevi, već step back sa 8-8,5 metara ili preko ruke.
    Stvarno morate malo da počnete da gledate utakmice pre nego što komentarišete.
    (Boris, 28. maj 2018 10:27)

    # Link komentara

  98. Kralj - ali na misice. Koliko god koseva dao, tripl dabloova imao, nikad nece ni primirisati dostojuntsvu koje imaju najveci (Jordan, Magic,pa cak i Kobe koji je iskopirao Jordana od doruvka do vecere). Dajte mu loptu da pokusa da sutira 40%. Smejurija. Houstyce da ih odere 4-0. A sledece godine Boston u finalu opusteno samo da nema povreda
    (VanBasten, 28. maj 2018 09:08)

    Pravac na umetnicko klizanje. Dostojanstvu Dzordana?! Ego manijaku koji odbija da potpise ljudima dresove, od kojeg je veca samo legenda o njemu?! Dostojanstvu coveka koji je bio kockar, zenskaros, tezak egomanijak i sebicnjak. Uvek je bolje biti original sebe nego kopija drugog.
     (IQ 149, 28. maj 2018 10:27)

    # Link komentara

  99. Da li je ikad pukao pod pritiskom? Ne. 
    Da li je izložen ogromnim pritiskom svaki dan? 
    Da.
    (Uki, 28. maj 2018 09:28)

    Ahahaha pa jel moguce 35+ i 1 - ahahahah., Pa Lebron koliko ima izgubljenih finala, on tek zadnjih 3 godine zaista igra finala i ima sjajnu igru i najveca zamerka u njegovoj karijeri je sto je kada je bilo najpotrebnije u finalima bio najslabiji zato i ima mnogo vise poraza u finalima nego pobeda i tu je najveca razlika izmedju njega i MJ jer je MJ imao 6 finala i 6 titula najbolji kada je najpotrebnije, James to radi tek zadnjih 3 godine
     (AK47, 28. maj 2018 10:24)

    # Link komentara

  100. Covek legenda u pravom smislu reci! Voleo sam proslovekovnu kosarku i mislim da su tadasnji asovi i dalje neprevazidjeni ali on je trenutno jedina legenda koja igra. Kapa dole...
     (kile, 28. maj 2018 10:24)

    # Link komentara

  101. Lebron ima skoro sve predispozicije da bude najbolji ikada ali mu fali samo jedna stvar. A to je lepota pokreta ili umeće plesanja sa loptom. Svaka cast na ucinku u karijeri ali pre bih gledao MJ-a i Kobija kako plešu na onim tankim nožicama nego njega kao tenk gazi preko livade nemoćno cveće i probija sve na silu.
    (bilajednomjednaliga, 28. maj 2018 09:23)

    Lepota pokreta? Pravac druze na balet. NBA nije za tebe. Covek je apsolutno sa igracke strane najbolji ikad, sve ume, sve moze i sve radi. Kobi? Klasicni ispucavac lopti, kakva poezija, covek ima koliko bese promasaja? Dzordan je bio odlican ali vreme mu je da sidje sa trona na koji su ga mediji stavili. Po cemu je najbolji? Svi pominju 6/6 u finalima. Ako su samo finala vazna, onda je Robert Ori bolji(nikom normalnom nije ali imas vise prstenova mislim). Ako su igracka dostignuca samo vazna - Dzabar i Lebron ga siju. A vi se manite poezije i lepote pokreta i ostalih gluposti koje ljudi pisu. Rezultat je jedini bitan, a rezultat kaze da boljeg i svestranijeg igraca sa aspekta igre nismo videli. A to sto vi ne zelite da priznate to jer ste nekad bili mladji i prvi put gledali tako izvrsnog igraca kao sto je bio Dzordan, sa cijim je brendom i liga ujedno rasla - to je vas problem. Svi zalimo za vremenima kad smo bili mladji i kad je trava bila zelenija, ali to ne znaci da je nekada bilo sve mnogo bolje.
     (IQ 149, 28. maj 2018 10:21)

    # Link komentara

  102. Da je svirana silazna putanja protiv Indijane svega ovoga ne bi bilo... Dabogda im se vratilo u finalu...
     (JoBaH, 28. maj 2018 10:21)

    # Link komentara

  103. 'Ovo je timska igra' reče LeBron i ostade živ. Pa ako je timska zašto onda ti kao krilni centar prevodiš loptu, igraš sve pozicije, lopta je u tvojim rukama svaki napad, sam šutneš kao ostatak ekipe?? Manite se samo komentara tipa pa kad nema s kim da igra, sam je birao ekipu
    (jov, 28. maj 2018 09:26)

    Samo da te obavestim da Kica i Moka ne igraju vise. Kad su pitali Prof. Nikolica o njegovoj viziji kosarke rekao je da ce visoki igraci biti kao play maker-i. To se desava jos od Kukoca pa do sada. I drugo, jel ti mislis da je neko budala da placa milione coveku koji ce da se oglusibo koncepciju igre i rastura tim? Srbi osim sto su postali veliki poznavaoci sportskog nutricionizma vidim razumeju se i u kapitalizam, mada su u fazi primarnog kapitalizma. I tu nisu bas obavesteni ali se arogantno furaju.
    (Dr. Nusic, 28. maj 2018 10:20)

    # Link komentara

  104. Jeremija nemoj da pravis alibi najavi kao i prosle godine titulu :) a ne ovako a potajno se nadas pa ako osvoji bice sta sam vam rekao :). Realno da je pravde u finalu bi bili ili Boston ili Indijana ali pare pokrecu sve a "show must go on"
     (AK47, 28. maj 2018 10:17)

    # Link komentara

  105. Prije svega, želim da odam priznanje Džejmsu na njegovoj igri, i svemu što radi na košarkaškim terenima, ali... Treba realno sagledati stvari... Govorim vam kao neko ko se cijelog života bavi košarkom, i ko razumije ovu igru koliko-toliko... Lebron i Džordan ne mogu da se stave u istu rečenicu. Mlade generacije možda ne znaju kakva se odbrana igrala 90', kolio je teško bilo dati 40 poena na utakmici, ma nemoguće. Danas imamo Istok koji je blago rečeno smiješan. Tvrdim vam da bi Utah, ili NO pomeli svaki tim sa Istoka u play off-u. Treće, Džordan nikada nije izgubio finale, Džejms ih je izgubio više nego što ih je dobio. Nije tačno da Džejms nije imao saigrače. Vejd je već imao osvojen prsten kad mu je Džejms došao. Boš, Rej Alen, kasnije Irving i Love, Korver koji je bio najbolji trojkaš lige... Po mom mišljenju Džejms nije ni među top 10 igrača svih vremena.
     (streets_of_Philadelphia, 28. maj 2018 10:17)

    # Link komentara

  106. Secam se utakmice La Lakers-Miami, ne znam koja je bila godina, Kobe pravi smesnima Wadea i Lebrona. Na vrhuncu karijere Wade je bio rame uz rame sa Lebronom. Kako Wade sigurno nije bio bolji igrac od Kobea, ne moze biti ni Lebron. Mediji forsiraju strasno Lebrona, igra on dobro ali, uvek ce biti to ali pored njegovog imena.
    Ne znam,pojedini ovde preporucuju da uzivamo u Lebronovoj igri. Ne znam u cemu da uzivam? Ragbi ne volim,rukomet jos manje. Ne mogu da volim igraca koji svaki napad pravi korake i ramenom probija odbrane, i kojeg nikada nema kada je gusto.
    (Baron, 28. maj 2018 10:16)

    # Link komentara

  107. Ovo samo sudije zbog autoriteta lebrona se prave da ne vide ovu rampu sto je udario je cisti faul udarac po ruci a ne na loptu i to stalno se ponavlja.
    (senad, 28. maj 2018 10:16)

    # Link komentara

  108. steta samo sto su do finala dosli onako preko Indijane, ali tu se pokazalo koliko je Lebron marketinski isplativ i da on mora da igra u finalu jedino da naidje na neku ekipu pa da ih odvale ali posto na istoku nema ko da ih odvali morao je u finale, i sad to malo baca senku na ove njegove brojke i uspeh, ali ameri ispranih mozgova i prepunih stomaka ne misle o tome samo neka je spektakl...
     (AK47, 28. maj 2018 10:15)

    # Link komentara

  109. Pitanje za svu ovu mladju NBA 2k populaciju, jel ste vi gledali nekad Jordana kako igra, ceo mech? Ako niste pogledajte kako bi videli sta je lepota kosarke. Ovaj vas heroj lebron je statisticar kada to ukacite onda vam se vise nece svidjati. Svidelo se to vama ili ne Jordan je jedini magicni kosarkas u istoriji i ostace jos dosta vremena tu gde jeste
    (Sale, 28. maj 2018 10:12)

    # Link komentara

  110. Džordan je lepši...
     (Michael Bot Jordan, 28. maj 2018 10:08)

    # Link komentara

  111. Sada si I mene kupio. Sa najblaze receno prosecnim saigracima,nakon silnih trejdova u zavrsnici regularnog dela sezone,nakon metle protiv Toronta,prvoplasiranog tima iz regularnog dela sezone,nakon konstantnog jurenja rezultata u finalnoj seriji protiv fenomenalnog Bostona I jos boljeg im trenera,Klivlend je stigao do velikog finala,vau... Duboki naklon kralju.
    (BrO, 28. maj 2018 10:07)

    # Link komentara

  112. Čovek se sprda kako igra
    (Falcao, 28. maj 2018 10:02)

    # Link komentara

  113. Lebron klasična sirovina, njegova igra nema veze sa košarkom.
    (Superhik, 28. maj 2018 10:02)

    # Link komentara

  114. Lebron-Jordan ;Mesi - Maradona ;Drazen -Doncic ; Sve veliki igraci.Stvar je ukusa.I licne percepcije.Doncic nije jos taj nivo.Mada ,mozda i jeste,a ako nije ,sigurno ce biti.
     (neutralni posmatrac, 28. maj 2018 10:01)

    # Link komentara

  115. I sve to bez miligrama dopinga!
    Kako da ne! U ligaskom delu se vuku ko mrcine pa posle 150 utakmica u plej off u igraju ko da su tek poceli. Grizu ko ludi i svi izbeceni i krvavih ociju! To sport!!!
    (nex, 28. maj 2018 10:00)

    # Link komentara

  116. A cek kakvom tom ekipom? Pa ko misli da Boston ima bolju ekipu taj zive veze nema o kosarci. Znaci ta prica o losoj ekipi i kao on je sam njih doveo do finala je prica za budale. Pa ovaj Boston bi u finalu gubio po 20 razlike od Goldena ili Hustona. Ljudi dosli do finala bez 2 naj igraca, to samo dokazuje u kakvom je stanju istok.
     (Mr_Melbourne, 28. maj 2018 09:59)

    # Link komentara

  117. Da je neko od vas gledao a ne brojeve mec znao bi da je ovo jedna velika laz. Razlog prolaska je SAMO ocajan sut igraca bostona u ovom mecu.
    Pogledajte slobodno nekad dogadjaj o kome treba da pisete izvestaj...
    (krle, 28. maj 2018 09:24)

    A Kavsi su imali savršen šut sinoć, je li? Pa da je Smit pogodio pola onih silnih trojki što je gađao, bilo bi 30 razlike. Loše šutersko veče bilo je za obe ekipe, Krle moj dragi.
     (Malkom, 28. maj 2018 09:57)

    # Link komentara

  118. danas ce da puknu i ovi sto sebe zovu selticsi
     (kalcokera, 28. maj 2018 09:55)

    # Link komentara

  119. Boston omasio 30 otvorenih trojki..danak neiskustvu .
     (dzoni, 28. maj 2018 09:50)

    # Link komentara

  120. Ocigledno ste propustili sustinu ovde, covek je odigrao svih 48 minuta! Znaci doping je cudo!
    (Pedja, 28. maj 2018 09:49)

    # Link komentara

  121. Sa ovakvim smijesnim saigracima doci do finala NBA je po meni veci uspjeh nego sa nekim drugim timovima iz proslosti osvojiti titulu.
    Covjek na sebe preuzeo 1000% odgovornosti, onako vidno umoran i iscrpljen je isao na sigurno, tj isao je na duge napade, gdje je probijao, inicirao faul nad njim ili bi podijelio asistenciju, jer samo tako se mogao dobiti ovakav Boston.
    Ali bez obzira na sve mislim da ce u slucaju finala protiv GSa biti metla, jer ne vidim nacina da se sam Lebron( jos onako umoran) moze suprostaviti 3ici najboljih sutera mozda svih vremena u NBA.U slucaju finala sa Hjustonom ce biti dosta zanimljivije. U svakom slucaju kapa dole majstore, Long Live the King!
    (miki, 28. maj 2018 09:48)

    # Link komentara

  122. Lebron ima skoro sve predispozicije da bude najbolji ikada ali mu fali samo jedna stvar. A to je lepota pokreta ili umeće plesanja sa loptom. Svaka cast na ucinku u karijeri ali pre bih gledao MJ-a i Kobija kako plešu na onim tankim nožicama nego njega koji kao tenk gazi preko livade nemoćno cveće i probija sve na silu.
    (bilajednomjednaliga, 28. maj 2018 09:23)

    Nema tanke nožice za ples, bukvalno je ovo jedino ostalo da se kaže protiv Lebrona. Čovek je osetno bolji igrač od Džordana, to svako ko se razume u košarku i ko ne pati od nostalgije jasno vidi. A pratim NBA intenzivno otkad je prisutan na našim prostorima, od kraja 80-ih.

    Kobija ni ne pominjite, on spada u plejadu igrača ispod.
    (Zoki, 28. maj 2018 09:48)

    # Link komentara

  123. Ako budu ovako igrali protiv Hjustona ili GSWa, 99% im slijedi metla! Uzdati se u samo jednog igraca tokom citavog plej-ofa, to je glupost i tako nece proci protiv pomenutih ekipa, a pogotovo ne protiv GSWa, ako oni prodju u veliko finale. Lebron je igracina i ubjedljivo najbolji igrac danasnjice, ali porediti ga sa Dzordanom je malo suludo. Ne predstavljam se kao nekakav strucnjak, ali obojica igraju u razlicitim periodima, a kosarka se mnogo promjenila u posljednjih desetak god. Najbolji dokaz za to jeste sto su pravi, klasicni centri poceli da 'izumiru', nazalost.
     (HARIS, 28. maj 2018 09:45)

    # Link komentara

  124. a, kupio me covek...
     (nacionale, 28. maj 2018 09:43)

    # Link komentara

  125. Cuj ove, fali mu elegancija pokreta, ahahaha! A to je bitno zbog cega tacno? Covek osim sto je razbijac i dominator, on je i veliki igrac kolektiva. Ne igra za sebe i statistiku, i ne ispucava nerezonske i nemoguce suteve da bi dolazio do visokih brojki, kao sto je to bio slucaj sa nekim igracima koji se ovde pominju kao primer kako bi Lebron trebalo da igra.
     (Ivan, 28. maj 2018 09:41)

    # Link komentara

  126. Meni je tek 66 godina i pratim kosarku intenzivno od polovine 60-tih godina proslog veka. Vidio sam na delu skoro sve poznate kosarkase u Evropi i NBA i usudjujem se da kazem da je LeBron James zvani King najkompletniji i najtimski igrac svih vremena.
    Ko je od tih velikana najbolji "svih vremena" je samo stvar ukusa, nesto kao koja zena je nalepsa. Jednima se vise svidja Jordan, drugima LeBron a trecima Kobi ili pak neko cetvrti. Znaci uzivati u vremenu sadasnjem, u vremenu velike kosarkaske zvezde LeBron James zvani King.
    (deda Milivoje, 28. maj 2018 09:40)

    # Link komentara

  127. @Endi Vorhol
    Ti si gledao neki hajlajts Jamesa Rodrigueza sinoć ili LeBrona? Saberi se
     (roso, 28. maj 2018 09:35)

    # Link komentara

  128. @krle A sta mislis zasto je Boston slabo sutirao!? Iskustvo, strah, samopouzdanje...? A da, to ona cuvena srpska "mi smo najbolji ali sami sebe pobedimo uvek kada izgubimo"! Hahaha...
     (Jumko, 28. maj 2018 09:35)

    # Link komentara

  129. Pa nije Lebron kriv sto je "Istok" slab,pa mom misljenju jedini pravi superstar u ligi(ne navijam za Klivlend),ako prodje Hjuston mislim da ima sanse za titulu(pogotovo ako Pol bude nespreman),ako naleti GSW onda jako teško.
     (goblin, 28. maj 2018 09:35)

    # Link komentara

  130. Like a baos
     (Ivan, 28. maj 2018 09:32)

    # Link komentara

  131. Neverovatno šta je uspeo da uradi, sa ovakvom ekipom da dođe do finala NBA... Pa ovaj Klivlend bez Dzejmsa Evroligu ne bi mogao da osvoji.
     (., 28. maj 2018 09:30)

    # Link komentara

  132. Da li je ikad pukao pod pritiskom? Ne.
    Da li je izložen ogromnim pritiskom svaki dan?
    Da.
     (Uki, 28. maj 2018 09:28)

    # Link komentara

  133. 'Ovo je timska igra' reče LeBron i ostade živ. Pa ako je timska zašto onda ti kao krilni centar prevodiš loptu, igraš sve pozicije, lopta je u tvojim rukama svaki napad, sam šutneš kao ostatak ekipe?? Manite se samo komentara tipa pa kad nema s kim da igra, sam je birao ekipu
     (jov, 28. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  134. Sa pola gasa Klivlend dobio lagano igrali držali se plana. Šta ti je iskustvo.

    Ali u kakvog igrača će Tejtum izrasti zastrašujuće je i pomisliti.
     (agent mahoun, 28. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  135. Apsolutno ne postoji nijedan kriterijum po kom je Kobi bolji od Dzejmsa, ali nijedan. Cak je i procenat ubacenih trojki na strani Lebrona, a sut sa distance mu je najslabiji parametar. Da ne pricamo o skokovima, asistencijama. Tri titule za LA je zapravo osvojio O Nil, petu donele sudije kradjom protiv Bostona.
    Dzordan i Dzejms su klasa 1, a Kobi stepenik ispod, u rangu O Nila i Dankana.
    (YyY, 28. maj 2018 09:25)

    # Link komentara

  136. Sve je to namesteno,novac je cudo.
     (Najbolji je opancarev lepak, 28. maj 2018 09:25)

    # Link komentara

  137. Da je neko od vas gledao a ne brojeve mec znao bi da je ovo jedna velika laz. Razlog prolaska je SAMO ocajan sut igraca bostona u ovom mecu.
    Pogledajte slobodno nekad dogadjaj o kome treba da pisete izvestaj...
    (krle, 28. maj 2018 09:24)

    # Link komentara

  138. Lebron ima skoro sve predispozicije da bude najbolji ikada ali mu fali samo jedna stvar. A to je lepota pokreta ili umeće plesanja sa loptom. Svaka cast na ucinku u karijeri ali pre bih gledao MJ-a i Kobija kako plešu na onim tankim nožicama nego njega koji kao tenk gazi preko livade nemoćno cveće i probija sve na silu.
    (bilajednomjednaliga, 28. maj 2018 09:23)

    # Link komentara

  139. Samo mi nije jasno da svaki, ali bas svaki mec Klivlenda vuce 85% istih komentara - da li je Lebron veci od Dzordana ili obrnuto. I da jeste i da nije, jedan mec nece to promeniti. A drugo, iluzorno je raspravljati jer Lebron nije zavrsio karijeru. Cemu onda to?
     (hipokrat, 28. maj 2018 09:23)

    # Link komentara

  140. Mozda najveci svih vremena. Al pitam, samo pitam. Da li bi imao sve ove brojke da je igrao sve vreme na zapadu? Kako se klubovi, igraci plase tih velikih imena. LeBron, Federer, Mesi, Ronaldo. Koliko god da si dobar, noge se jednostavno saseku. Sinoc se Boston bukvalno samounistio. Ubedjen sam da ce i Hjuston, ako prodje da izgubi od Klivlenda iako je 5 puta bolji, ali ima da se poplase kao zecevi. Ako GS prodje dalje, to je metla...
     (Marko, 28. maj 2018 09:22)

    # Link komentara

  141. Respekt za brojke ali i za PR-a koji mu sastavlja ove izjave. Njegov odnos sa saigracima je tragedija bas zbog njegovog ega. To mu fali vise nego elegancija na terenu.
    (zika, 28. maj 2018 09:21)

    # Link komentara

  142. Tejtum zakucao preko njega uz reci kralj je mrtav.
    Alo klinac pokloni se, idi kuci, pij mleka... gledaj finale
    (uros, 28. maj 2018 09:21)

    # Link komentara

  143. Mozete da pricate sta hocete dzordan botovi kralj ponovo pokazuje da je najveci ikada, a to je pokazao jos davnih dana u Majamiju, a potom i preokretom protiv Voriorsa. Ako Hjuston udje u finale, dajem lepu sansu Klivlendu, dok se protiv Voriorsa to teze ici ali i ovo je sjajan uspeh. Sa ovakvom krs ekipom doci do finala. Pa da im nema kralja ispali bi od Indijane. Bostone, jos moras da ucis ali blizu si.
     (sef strucnog staba, 28. maj 2018 09:18)

    # Link komentara

  144. Koliko je taj čovek jak. Na kraju ga Moris hvata sa leđa za oba ramena i on izvlači faul i koš važi. Kako to nije nameran faul za mene ostaje misterija.
     (Neznalica, 28. maj 2018 09:16)

    # Link komentara

  145. Nestvaran igrac.Covek koji igra od 1 do 5.Ne znas da li je opasniji u napadu ili odbrani,igra ledjima,pogadja neverovatne suteve,lupa blokade,skace,po 10 asistencija na svakom mecu.Sa Dzordanom najbolji igraci svih vremena.
     (mico, 28. maj 2018 09:15)

    # Link komentara

  146. Majstore, veliki si.
    (laa, 28. maj 2018 09:10)

    # Link komentara

  147. Najbolje u celoj priči je da ovo što je izjavio za saigrače nije fraza, on to zaista misli i oseća, i to se vidi u svakom trenutku. A to što je proveo svih 48 minuta na parketu sa svoje 33 godine je zato što je životinja :)
    (Milan, 28. maj 2018 09:10)

    # Link komentara

  148. Kralj - ali na misice. Koliko god koseva dao, tripl dabloova imao, nikad nece ni primirisati dostojuntsvu koje imaju najveci (Jordan, Magic,pa cak i Kobe koji je iskopirao Jordana od doruvka do vecere). Dajte mu loptu da pokusa da sutira 40%. Smejurija. Houstyce da ih odere 4-0. A sledece godine Boston u finalu opusteno samo da nema povreda
    (VanBasten, 28. maj 2018 09:08)

    # Link komentara

  149. Dodao bih samo bez ikakve sumnje najbolji košarkaš sveta od sezone 2007/08!
    Uostalom tih godina je uzeo dva MVP zaredom...
    Imao je Kari onu jednu nestvarnu sezonu kada je čovek zaista odigrao brutalno i sasvim zasluženo bio MVP.

    Što se mene tiče, LBJ je ispunio plan za ovu sezonu. Može mirne duše da izgubio 4-0 od GS. Bolje od ovoga sa trenutnim saigračima ne može!
     (M V P aka JeRemija, 28. maj 2018 09:08)

    # Link komentara

  150. Kraljevska izj
    (Koluči, 28. maj 2018 09:07)

    # Link komentara

  151. Kralj.
    (Koluči, 28. maj 2018 09:06)

    # Link komentara

  152. Gledao sam hajlajts. Nista posebno ne igra. Previse soliranja. Plus ga u zavrsnici nigde nije bilo.
     (Endi Vorhol, 28. maj 2018 09:06)

    # Link komentara

  153. Djurent je bolji strijelac od Lebrona, ali ako mu stane sut postaje prosjecan igrac. A Lebron= TIM, zato je najbolji ubjedljivo u ligi.
     (., 28. maj 2018 09:06)

    # Link komentara

  154. Neko mora da preuzme! Ti mentalno treba da budes grmalj da ovako izrezonujes i najveci teret preuzmes na sebe a onda motivises tim da pravi slicne rezultate.
    (kada krene onda krene mnogo, 28. maj 2018 09:05)

    # Link komentara

  155. Људи, напад ок...вукао је Краљ...али 79 поена за 48 минута?! то је тимска игра...овде није победио Ле Бронов напад већ одбрана Кавса...
     (mladi ja, 28. maj 2018 09:05)

    # Link komentara

  156. Ovo je već previše. Lik je zver, nije čovek! Upravo ovakvim partijama je pokazao da je rame uz rame sa Jordanom - svidjala nam se njegova igra ili ne, covek je nenormalno dobar!
    (THE FINAL CUT, 28. maj 2018 09:04)

    # Link komentara

  157. Zlo!!!
     (zile, 28. maj 2018 09:01)

    # Link komentara

  158. Kralj. Jednostavno.
     (Banjaluka, 28. maj 2018 09:01)

    # Link komentara

  159. jednom riječju

    VELIČINA !
     (SCG, 28. maj 2018 09:00)

    # Link komentara

  160. nikad ne otpisujte kralja
     (janko, 28. maj 2018 08:58)

    # Link komentara