Novak Đoković
  1. Ringo,svaka cast za komentar.
    (boban,nis, 22. maj 2018 14:13)

    # Link komentara

  2. Popaj
    Od 2005.-2017. Rafa nije igrao samo 3 finala RG, ispao je ranije. Sve ostalo je igrao i pobedio. Tako da, ako Rafa stigne do finala zna se ko ce pobediti.
    (Ah, 22. maj 2018 11:26)

    # Link komentara

  3. Samo malo treba da pojača hranu, da jede organsko meso i jaja.... neka priča ko šta hoće... to ljudi jedu hiljadama i hiljadama godina... tako da, ovo samo sa veganima je čisto moda....izmišljotina koja ima kratkotrajnog efekta
    (NN, 22. maj 2018 09:54)

    # Link komentara

  4. ni Nadal nece bas lako igrati meceve od 4-5 setova ali je ipak malo spremniji od Djokovica, po meni Zverev i Thiem su favoriti pa tek onda Nadal. Ali, ako Nadal stgne do finala uzece RG jer mnoogooo finala ima za sobom.
     (popaj, 22. maj 2018 09:46)

    # Link komentara

  5. A da sacekamo bar zreb za RG? Ovoliko teoretisanje u prazno malkice je opsesivno, zar ne?
     (samojed, 22. maj 2018 09:44)

    # Link komentara

  6. Santoro je u pravu, 9 dana su premalo. A Nole trenira zadnjih 3 meseca. Stepen po stepen je sve bolji. Ono sto je igrao u Rimu bilo je po taktiki novo, a ok po kondiciji. Nemojte zaboraviti da je odmor od prosle igre skoro nepostoio.
    Ako ovu nedelju maksimalno koristi, a ja to verujem, vidim ga daleko u Parizu. Na grend slemu igra se svaki drugi dan, znaci uz malo srece, bice pravi do druge nedelje takmicenja.
    (Dragan, 22. maj 2018 09:25)

    # Link komentara

  7. SREĆAN ROĐENDAN No1E SOKOLE!

    SREĆAN ROĐENDAN NOVAČE JUNAČE!

    DA TE PRATE ZDRAVLJE, USPEH I SREĆA
    PORODICA DA TI SE UVEĆA!
    JOŠ JEDNU KĆER I SINA TRI
    UVEK BUDI SREĆAN TI!!!
    DA OSVOJIŠ JOŠ BAR 6 GS
    I MNOGO MASTERSA.
    SAD SE ZAINATI I
    OSVOJ CINCINATI.

    SVE NAJBOLJE No1E
    SRPSKI SOKOLE!
    (SMILICA, 22. maj 2018 09:22)

    # Link komentara

  8. Realno po meni sve ispod cetvrtfinala je neuspeh,ima boljitka u njegovoj igri i to dobrog u odnosu na pre nekoliko meseci,Nadal ga i nije nesto ubedljivo dobio,moglo je biti i drugacije da je Novak osvojio prve set..protiv Zvereva ga je spasila kisa,bio je u totalnom autu u 3 setu i Zverev bi ga dobio da nije kisa prekinula mec,posle toga nije mogao da budem u istom momentu Zverev,ocekujem i Zverev da stigne pa mozda i do finala,mislim da je psihicki i igracki dosta ojacao...mozda je Nadal favorit broj 1,ali Zverev moze da igra sa njim,sto je i dokazao...
    (Grobar iz Senke, 22. maj 2018 09:16)

    # Link komentara

  9. Sve stoji da Novak nije jos 100% kondiciono spreman, ali isto tako stoji da svez, nije istrosen od mnogo meceva kao sto je bio slucaj u zadnjih 10-ak godina.. Takodje mislim da je Novak neko ko relativno lako i brzo moze da podigne nivo fizicke spreme jer je pod brojem jedan prosao toliko tih pripremnih cikluca sa Grichom tako da obojica znaju tacno sta treba da rade, Novakovo telo nije nepoznanica za njih...drugo nije takva situacija da on treba da skida kile (sto je dugotrajniji proces) ili da je totalno van forme… On je vec protiv Nisikorija pokazao da sasvim solidno fizicki spreman (spremniji je od Nisikorija), problem za njega u ovoj fazi su teski mecevi zaredom, mislim da ce to biti malo lakse na Rgarosu jer ima 2 dana pauze izmedju meceva...
    (srbin, 22. maj 2018 09:07)

    # Link komentara

  10. Slazem se s vecinom,novak ce u wimbledonu biti jako opasan.i tamo ce konkurencija biti najjaca u zadnje 2 godine,kulminacija na us openu,s tim da novaka vidim kao favorita aus open 2019,tesko da fedja moze opet obraniti.
    (Anderson, 22. maj 2018 08:39)

    # Link komentara

  11. 1000 dinara da nole osvaja RG.
     (ljudi, 22. maj 2018 08:29)

    # Link komentara

  12. Istina Novakova forma nije na nivou zahteva visokih dometa na RG. Međutim Novakov servis je jači za nekih 5% u odnosu na period od par godina unazad. To je dovoljno da sasvim utiče na njegov sveukupni plan i strategiju igre, a to su svakako kraće rezmene sa osnovne linije, od onih koje je imao ranije. To jos uvek ne znači da očekujem time da kompezuje nedostatak fizičke spreme, međutim nije i nemoguće ukoliko se usresredi na agrsivan stil igre i česte izlaske na mrežu.
    (Dott, 22. maj 2018 08:27)

    # Link komentara

  13. @ (fantom, 22. maj 2018 00:04)

    Apsolutno se slažem sa tvojim komentarom. Osim što je teniski žreb, po pravilima, na svim terenima već poludirigovan, potpuno je neverovatno kako na RG Đoković redovno deli polovinu žreba sa Nadalom, dok je na W redovno sa Federerom u istoj polovini. Teniski moguli jednostavno tako žele i dok god njih trojica budu igrali to će tako biti.
    Ne bi trebalo očekivati previše od Đokovića na RG, objektivno on još nije spreman na uzastopne mečeve na 3 dobijena seta.
    Ko se ikada bavio sportom dobro zna koliko je kondiciju teško steći a lako izgubiti. Đokoviću će trebati još makar dva meseca da se kondiciono vrati, i tek nakon toga možemo očekivati neki veći rezultat. Ulazak u polufinale na RG, nakon svega što je prošao, bio bi neverovatan uspeh. Setimo se da ni kada je bio fit to za njega nije bio jednostavan zadatak (na RG).
    Nadal zaista jeste u nekom blagom padu forme (možda projektovanom, ne znam) a forma Federera je nepoznanica. Tek njemu ne bi trebalo davati neke velike šanse na zemlji.
    U svakom slučaju, šta god Novak da uradi ne treba ga osuđivati. Vi kao da ste zaboravili kako je izgledalo kada se Rafa vraćao posle povrede, tamo 2015/16. Gubio je od daleko slabijih igrača, pa se ipak vratio. Tako će i Novak. Da li će uspeti da se vrati u sam vrh, ostaje da vidimo. Ja verujem da može.
    (Boki, 22. maj 2018 08:18)

    # Link komentara

  14. Na zalost Santoro je u pravu. Evidentno je da Noletu fali misicne mase, a to ne moze da nasoknadi u ovako kratkom periodu. Igra je tu, ali fali snaga, izdrzljivost, ima malo i godina, ali snaga je najbitniji faktor, misicna masa.
    Gledao sam snimak meca sa Nadalom, u drugom setu je kasnio na vrlo bitne udarce, noge nisu odradile posao. Bice veliko iskusenje odigrati meceve u tri dobijena seta, i to izdrzati dve nedelje. Jos ce mu zreb sigurno biti tezi, zbog 22-og mesta na kome se trenutno nalazi.
    (sasa jokic, 22. maj 2018 08:14)

    # Link komentara

  15. "Ne mogu danima da objasnim sebi...
    Kad smo postali ovakvi...
    Postoje ljudi, Srbi, koji pljuju NOVAKA DJOKOVICA....
    navijaju za federera i nadala
    Kakav momak, bez greske, covek bez jedne jedine mrlje
    postali smo talog
    sve sto valja ode po svetu
    hrabri poginuse u silnim ratovima...
    Boze pomozi nam...
    i oprosti"
     (ringo, 21. maj 2018 22:39)

    - koji to: "MI"? muka mi je vise od ovog pausalnog osudjivanja. navedi konkretno, KO! ovih par dezurnih provokatora? ... to nismo: "MI"!
    (majtimajk, 22. maj 2018 07:59)

    # Link komentara

  16. Nije Novak ono sto je bio a nije ni Nadal, videli smo na turniru u Rimu da itekako ima rupa i padova u igri, Novak je mogao uz malo srece u taj brejku da okrene mec i pobedi. Nema vise izrazitih favorita i nepobedivih, a iskreno bilo bi lepo da se Novak docepa jos jednog RG.
    (biće bolje, 22. maj 2018 07:59)

    # Link komentara

  17. "Монако је туристички центар Азурне обале. Велики број туриста привлаче коцкарнице, које су главни извор прихода. Грађанима кнежевине држава не убира порез, због чега се у Монако доселио велики број људи који настоје да избегну опорезивање у матичним државама."
     (rodoljub forhend bekhend, 22. maj 2018 07:45)

    # Link komentara

  18. @dr.Roddik
    Zato sto su godine i trenutno stanje na listi,samo broj.
     (Mix, 22. maj 2018 07:40)

    # Link komentara

  19. alooo novace jedi meso,suv si kao grana...nemas snage decko
     (kodex, 22. maj 2018 07:31)

    # Link komentara

  20. Novak nikada i nigde nece biti favorit niti ce osvojiti neku vecu titulu. Prevazidjen je odavno
    (Joc@, 22. maj 2018 07:30)

    # Link komentara

  21. Znači samo meso i meso i meso. U mesu je snaga... Nole brate jedi šnicle i sve će da bude ok.
     (Mrmot, 22. maj 2018 06:51)

    # Link komentara

  22. @ringo

    To se zove zavist.
    Prisutno je to i kod drugih naroda/nacija, negde manje, negde vise.
    Inace se slazem sa vama.
     (Volim i ja vas, 22. maj 2018 06:16)

    # Link komentara

  23. I jos nesto, Da li znate braco Srbi, da u svetu ne postoji Spanac ili Svajcarac koji navija za Novaka u tenisu!?!! Kakvi smo to ljudi...zapitajmo se...
    (Milosh, 22. maj 2018 03:35)

    # Link komentara

  24. Covek trenira 20 godina tenis sa jednim istim bioritmom, znaci ishrana apsolutno indenticna 20 godina. Metabolizam programiran 100%, nema greske, doveo je telo do teniskog savrsenstva, imao je snagu i energiju da igra 6 i vise sati bez prestanka po najvecem vrelcu...itd... Dolazi na odluku da promeni ishranu a samim tim i nacin zivota (navike)...Njegov teniski savrsen organizam dozivljava sok i jednostavno usledio je nagli pad misicne mase, energije, nikada se pre nije ovoliko povredjivao ali to je sve zbog promene ishrane...Razumem da hoce da izmeni nacin ishrane zarad duzeg i zdravijeg zivota ali to je sve mogao lepo na kraju karijere, a ne ovako da ga gledamo kako se muci skoro dve godine...Nadal ima ruku kao Novak nogu, i normalno da je superiorniji, jer novak ima 0 procenata masnoce u organizmu, sto je sigurno zdravije ali dzabe sve to ako ne moze vise od jednog seta odigrati protiv top 10 igraca...Mi smo tu da samo pljujemo i trazimo razloge i krivca za njegove neuspehe, jer nas je sve navikao na uspehe i uspehe...Mislim da sto se tice njega, on rutinski odradjuje ugovore sa raznim sponzorima i da nije vezan ugovorima, odavno bi prestao da igra. Daj Boze da gresim, ali takav utisak se stice. Jos jednom spominjem, ishrana je odigrala ulogu, jer posle 20 godina sa 1kg snicle za rucak , na 4 kila koprive i raznoraznih travki.... Treba tu duzi vremenski period za prilagodjavanje, ipak je tenis sport koji najvise iscrpljuje...
    (Milosh, 22. maj 2018 03:33)

    # Link komentara

  25. Ne mogu danima da objasnim sebi... 
    Kad smo postali ovakvi... 
    Postoje ljudi, Srbi, koji pljuju NOVAKA DJOKOVICA.... 
    navijaju za federera i nadala 
    Kakav momak, bez greske, covek bez jedne jedine mrlje 
    postali smo talog 
    sve sto valja ode po svetu 
    hrabri poginuse u silnim ratovima... 
    Boze pomozi nam... 
    i oprosti
    (ringo, 21. maj 2018 22:39)

    To je danas normalno. Ljudi se emotivno vezuju za jednog igraca, klub, tim. Neko navija za Zvezdu, neko za Partizan. Neke uopste ne interesuju srpski klubovi vec engleski, italijanski. Neko navija za Djokovica, neko za Federera i to je sasvim normalno. Zacudio bi se kada bi saznao koliko Spanaca "ne mirise" Nadala. Nije da navijaju za Novaka, ali jednostavno ne vole da gledaju Nadala. Sve je to sport i zato je tako divan jer se sve razlike brisu i ostaje samo ljubav prema igri.
     (Against modern football, 22. maj 2018 02:24)

    # Link komentara

  26. A bre normalno da nije favorit, ali ako ga potera dobar zreb moze da bude svasta u drugoj nedelji. Licno mislim da bi mu odlican uspeh i bio docekati drugu nedelju, ali ko sam ja da mislim....
     (Aleks, 22. maj 2018 01:14)

    # Link komentara

  27. Nole je favorit za četvrtfinale, ako izbegne Tima, Nadala i Zvereva. Mislim da je nerealno očekivati više u ovom trenutku.
     (Pečenje, jagnje, odojče i jarić, 22. maj 2018 01:06)

    # Link komentara

  28. (gergas, 21. maj 2018 22:20) U ovoj situaciji pre ce biti da je Novak mina. Sigurno nece biti svejedno top nosiocima da ga vide u svom delu zreba, i pomisao da idu na njega vec od 3. kola, a on se (ako je suditi po Rimu) ostri i polako hvata zalet.
    (..., 22. maj 2018 00:51)

    # Link komentara

  29. Sta on zna, koliko on to gren slamova ima? Bolje da cuti.
    (dijaspora, 22. maj 2018 00:24)

    # Link komentara

  30. Neko reče ovde da je Novaku problem ako igra sa Zverevim. Prvo i osnovno, jedini trenutni problem Novaku je Nadal, pošto je poslednjih 10 godina na Rolan Garosu u istom delu žreba sa Rafom. Ako kojim slučajem izbegne Rafu u prvim rundama, verovatno će pasti sneg u Parizu. Videćemo, sve je do Novaka, možda i može da dogura daleko.
    (fantom, 22. maj 2018 00:04)

    # Link komentara

  31. Koliko spinujete i zahtevate negativnsot od vasih trolova sada vec ne na dnevnoj bazi vec iz sata u sat, je i cinjenica da je Santoro zapravo rekao nije medju prvim favoritima ali da ga ne treba otpisivati ni na RG
    (eh b92?, 21. maj 2018 23:48)

    # Link komentara

  32. Jedini razlog zasto Novak nije favorit na RG je zato sto je to Nadal. Vrlo jednostavno. Da li ce Nadal osvojiti, to je drugo pitanje, a da li je favorit - tu vec nema nikakve dileme.
     (neko, 21. maj 2018 23:42)

    # Link komentara

  33. Racionalno
    (Tales, 21. maj 2018 23:21)

    # Link komentara

  34. Ništa do Australije
    (Cecina ćerka, 21. maj 2018 23:03)

    # Link komentara

  35. Ја бих на Новаковом месту темпирао форму за Синсинати, са циљем да освоји једини мастерс који му недостаје и да тако има нешто што нико други нема. После тога је US Open и ту би могао да има неку шансу. Да би све то успео мораће да смањи боравак на плажама овог лета. Види се да му је душа у носу, нема кондиције.
    Пуно среће.
    (sempervivum, 21. maj 2018 22:49)

    # Link komentara

  36. A razlog se inace zove Nadal
    (Gagi, 21. maj 2018 22:48)

    # Link komentara

  37. Новак већ дуже. време игра слабо, како би онда могао да буде, ако не фаворит, или неко ко је међу озбиљнијим кандидатима за освајање титуле? Сасвим би дивољно овога пута било да дође до полуфинала, заправо и више него дивољно.
     (Мики, 21. maj 2018 22:41)

    # Link komentara

  38. Ne mogu danima da objasnim sebi...
    Kad smo postali ovakvi...
    Postoje ljudi, Srbi, koji pljuju NOVAKA DJOKOVICA....
    navijaju za federera i nadala
    Kakav momak, bez greske, covek bez jedne jedine mrlje
    postali smo talog
    sve sto valja ode po svetu
    hrabri poginuse u silnim ratovima...
    Boze pomozi nam...
    i oprosti
     (ringo, 21. maj 2018 22:39)

    # Link komentara

  39. cuj 9 dana? decko vec 4 meseca pokusava da nabije fizicku formu, po onome sto smo videli svaki turnir je bio sve bolji i bolji, na ovom je imao samo nesrecu da posle teskog meca u cetvrt finalu posle 18 sati igra protiv Nadala i nije imao nekih problema, vise se iznenadio cinjenicom da moze sa Rafom jer nije dovljno verovao u sebe , to nece biti slucaj u Parizu, tako da bi vrhunac forme trebalo da tempira za drugu nedelju Garosa..mislim da je Novak odradio odlican posao po pitanju forme i tempiranja, bice ekstremno opasan po svakoga pa cak i po Nadala!! protiv Nadala na sljaci nikada nije bilo lako, cak i u ekstremnim najboljim danima, Novak se vratio i to je evidentno, ocekujemo njegom bum u nastavku sezone, sigurno ga ocekujemo na zavrsnom mastersu top 8!!
     (realan i nepristrasan, 21. maj 2018 22:38)

    # Link komentara

  40. DOGODINE U KNINU...
    ma samo kad je Nole poceo da trenira i da se ponovo interesuje za tenis. osvojice on Garos sledece sezone i postati jedini sa dva pehara na sva cetiri Slema. samo neka tako nastavi, verujem i u neki pehar vec na americkoj turneji!
    srecno Nole!
    (jorgebarabahosa, 21. maj 2018 22:28)

    # Link komentara

  41. Djokica vise nikad nece biti u onoj formi koja ga je dovela do prvog mesta, bioloski sat je otkucao ponoc odnosno kraj karijere. Ljudi pisu kako je u Rimu nedavno nagovestio ulazak u staru formu ali fora je u tome da je imao prelake protivnike.
     (Batko pamcenje mu kratko, 21. maj 2018 22:27)

    # Link komentara

  42. Samo napred NO22e
     (Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA, 21. maj 2018 22:22)

    # Link komentara

  43. Tačno je da ne može za devet dana... ali uz malo sreće u prvim kolima, odnosno da ne naleti na neku minu, kao i da se previše ne potroši, za dve nedelje koliko traje RG, moguće je ozbiljno podići formu, i to za sam kraj, kada je i najpotrebnije... tim pre što kod Noleta psihološki momenat igra veoma bitnu ulogu.
     (gergas, 21. maj 2018 22:20)

    # Link komentara

  44. Znaci mora prva 4 kola da dobije sa 3:0. Zavisi od zreba nije nemoguce . Za mene bi bilo veliko iznenadjenje da Nole udje u zavrsnicu turnira. Jos je on daleko od top-fit forme. Samo da mu ne dodje Zverev u ranoj fazi , to bi bilo jako lose.
     (video krzno, 21. maj 2018 22:20)

    # Link komentara

  45. Apsolutno tačno. Ali! Možda i Nole dobije svog Soderlinga.
     (Šuluburić, 21. maj 2018 22:19)

    # Link komentara

  46. slazem se, nazalost. malo je vremena, a sljaka je fizicki najzahtevnija podloga.

    ne iskljucujuci mogucnost bljeska na vimbldonskoj travi, prave rezultate ocekujem na betonu. po mom misljenju moguci su polufinale-finale u dva mastersa na americkoj turneji, a kulminaciju forme novak verovatno planira za USO. velika je zamka upasti u zurbu, to je vec iskusio proletos. suvise je novak pametan da se dva puta saplete o isti kamen.
    (bane sine, 21. maj 2018 22:17)

    # Link komentara

  47. Živa istina. Ne postoji šansa da Nole osvoji RG, ali na Vimbldonu može biti druga priča
     (gs, 21. maj 2018 22:15)

    # Link komentara

  48. Ljudi znate li uopste ko je ovaj nebitni sto nam ocrni naseg Noleta.
    Nole mi verujemo u tebe,samo napred!!!
     (OVE NOCI NECES SPAVATI, 21. maj 2018 22:14)

    # Link komentara

  49. Sve je rekao. Tek bi na US Openu mogao biti potpuno spreman kao nekada.
    (garda, 21. maj 2018 22:13)

    # Link komentara

  50. Nazalost, u pravu je.
     (mladen.ba, 21. maj 2018 22:13)

    # Link komentara

  51. 100% tačno.
     (Malovaginac, 21. maj 2018 22:06)

    # Link komentara

  52. zasto bi 22. teniser na svetu bio medju favoritima? Lol
    (dr. Roddick, 21. maj 2018 22:05)

    # Link komentara

  53. Roland Garros je fizički najzahtevniji turnir u tenisu. Jedan od najsporijih terena na šljaci, često visoke temperature, igra se na tri dobijena seta... Duži poeni, duži mečevi, mnogo trčanja, mali broj kratkih poena. Najveći favorit je upravo Nadal, koji je u stanju da izdrži dugačke mečeve, a RG mu je omiljeni turnir. Retko ko je u stanju da mu parira na tom terenu - Novak i Soderling su ga jedini pobedili u karijeri u Parizu. Mislim da bi Novak može da odbrani prošlogodišnje 1/4 finale, ukoliko nastavi da igra kao u Rimu.
    (THE FINAL CUT, 21. maj 2018 22:03)

    # Link komentara

  54. Primetio je prave stvari i na diplomatski nacin objasnio uzroke takve Novakove igre, pogotovo kada mec ode u drugi ili treci set. Bravo!
     (Rio, 21. maj 2018 22:02)

    # Link komentara

  55. Pa kad je on inače bio favorit u Parizu pored živog Nadala?
    (room 1408, 21. maj 2018 21:55)

    # Link komentara