1. @ Crvena Zvezda 1913

    Vidi prijatelju. Takvima je teško objasniti neke stvari. Ti mene učiš pravu i pravnim normama, a o istim očigledno pojma nemaš. Voli svoj klub, diči se njegovim uspesima, ali se mani ćorava posla vezivanja za nešto što sa tim klubom nema nikakve veze. Da ova Crvena Zvezda ima ikakve veze sa godinom 1913om i klubom imena FK Jugoslavija, davno bi neko tražio da se vrati njihovo nasleđe. Ti pokušaj ako smatraš da je tako, samo se nemoj iznenaditi kada dobiješ drugačiji odgovor.
    (dominus, 3. maj 2018 19:35)

    # Link komentara

  2. Jos se za vreme stare Juge znalo da postoje istina i zvezdaska istina i divim se ljudima koji se upustaju u raspravu sa njima,pogotovo sa likom koji se potpisuje sa cz1913.Pitam se samo da li je toliko hrabar i u javnosti kao na portalu da iznosi svoju "istinu",ustvari znam da nije,pozdrav.
    (Strasne stvari, 3. maj 2018 15:16)

    # Link komentara

  3. Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 21:36)
    Nemoj vise, nov je dan..znas gde je 12 veceras, ahhhaahahh.
     (anica, 3. maj 2018 05:40)

    # Link komentara

  4. @ Crvena Zvezda 1913 

    Vidi nešto druže. Upravo je tu problem. Oni nisu preimenovali već uništili sve akte o osnivanju, papirologiju, uništili dokaze o vlasništvu nad zemljištem toga kluba. Praktično je to bilo ničije zemljište, odnosno državno (društveno, najveća nebuloza) ne privatno (gde je sada Marakana) da bi počeli sve ispočetka. 
    ***…**
    Uništena papirologija ne može promeniti osećaj pripadnosti,stadion i zemljište su oduzeti od starog kluba pa dodeljeni novom klubu ili bolje rečeno-formalna promena vlasništva,upravo zato sam ti spomenuo BIP,oduzet od vlasnika,promenjeno ime pa nastavak osnovne delatnosti.
    Dakle,nije od kluba i stadiona napravljena fabrika trikotaže već je vlast iz ideoloških potreba i pobuda jednom klubu promenila ime i delimično grb, na čelo kluba postavila partijske ljude i eto farse koja i danas traje!
    Veoma je jednostavno za one koji hoće da shvate,ali u osnovi je problem u nečem drugom....
    jedan klub je 45-e oformljen u Zagrebu i direktivom prebačen u Beograd....
     (Crvena Zvezda1913, 3. maj 2018 00:27)

    # Link komentara

  5. @ Crvena Zvezda 1913

    Jedna ispravka iz prvog komentara. Nije AGZ 1911, nego AGZ 1811 :)
    (dominus, 2. maj 2018 22:44)

    # Link komentara

  6. @ Crvena Zvezda 1913

    Vidi nešto druže. Upravo je tu problem. Oni nisu preimenovali već uništili sve akte o osnivanju, papirologiju, uništili dokaze o vlasništvu nad zemljištem toga kluba. Praktično je to bilo ničije zemljište, odnosno državno (društveno, najveća nebuloza) ne privatno (gde je sada Marakana) da bi počeli sve ispočetka. Osnovali novi klub, sadašnjeg imena, napravili kasnije i novi stadion na zemljištu koje su prisvojili. Naravno, postojali su svedoci (što kažeš navijači) zato i znamo da je postojao nekad klub FKJ 1913 i moguće neki privatni spisi, ali ne i konkretna dokumentacija.
    Ne sporim ja da je Zvezda srpski klub. Ali nikako ne može biti pravni naslednik FKJ 1913.
    Da je tako, valjda bi logično bilo vratiti staro ime, ipak nema više komunista (ili ima :)) (ne FK Jugoslavija, bilo bi neozbiljno, ali FK Srbija, kako se prvobitno zvao klub). Dakle, preimenovati i ugasiti nije isto.
    (dominus, 2. maj 2018 22:41)

    # Link komentara

  7. Ono što hoću da te pitam. Po kom osnovu smatraš da CZV osnovana 1945 ima pravne veze sa FKJ 1913? Nemoj mi samo pričati kakve veze ima današnja Srbija sa Kraljevinom Srbijom, jer ima itekako, da sad ne tražim po zakonima i zakonicima koji važe ili su važili. Jer i sada postoje zakoni koji se pozivaju na AGZ iz 1911 a ne na GZS iz 1844 i kasnije. Čak su i komunisti ostavili zakon o nevazenju svih pravnih akata donetih pre 1940 ili '41.
    (dominus, 02. maj 2018

    Ne želim ničiju inteligenciju da podcenjujem,ali evo ti primer:
    Zamisli da dođu komunisti na vlast u Engleskoj(daleko bilo) i npr u Liverpulu od istoimenog kluba naprave klub  pod imenom "Partizanski sinovi" i rekli ovo je novi klub,isti će biti navijači,igrači,treneri,stadion,boje a na sred grba stave petokraku...
    Šta misliš da li postoji navijač Liverpula koji ne bi taj klub smatrao, zapravo, Liverpulom?
    Imaš i primer BiP-a,pre rata Bajlonijeva pivara a onda komunisti otmu,preimenuju ali i dalje je pivara,naša,beogradska...
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 21:36)

    # Link komentara

  8. Pa ti vidiš samo petokraku,štit na kojem stoji petokraka ne vidiš?
    (Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 21:21)

    Dal nije iz doba Nemanjica :). Daj bre, pretera ga. Da se razumemo, ni nasem grbu petokraki nije mesto.
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 21:32)

    # Link komentara

  9. Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 20:29) 

    Imam oci i vidim petokraku preko celog grba :) mitomane... Recimo u Sarajevu su Srbi navijali za Zeleznicar, jedino je u Dalmaciji vecina Srba navijala za CZV. U Srbiji i ostalim mestima nije bilo te vecine (bar ne takve).
    (ciganin sam, ali najlepsi..., 02. maj 2018 21:09)

    Pa ti vidiš samo petokraku,štit na kojem stoji petokraka ne vidiš?
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 21:21)

    # Link komentara

  10. Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 20:29)

    Imam oci i vidim petokraku preko celog grba :) mitomane... Recimo u Sarajevu su Srbi navijali za Zeleznicar, jedino je u Dalmaciji vecina Srba navijala za CZV. U Srbiji i ostalim mestima nije bilo te vecine (bar ne takve).
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 21:09)

    # Link komentara

  11. @ Crvena Zvezda 1913

    Ne bih da komentarišem nešto naročito istorijske uspehe Zvezde. Meni je Piksi najdraži igrač sa ovih prostora. Moji svi su navijali za Zvezdu, ja takođe jedno vreme u detinjstvu. Danas ih ne volim, ali to su neki moji lični razlozi - nebitni za ovu vest.
    Ono što hoću da te pitam. Po kom osnovu smatraš da CZV osnovana 1945 ima pravne veze sa FKJ 1913? Nemoj mi samo pričati kakve veze ima današnja Srbija sa Kraljevinom Srbijom, jer ima itekako, da sad ne tražim po zakonima i zakonicima koji važe ili su važili. Jer i sada postoje zakoni koji se pozivaju na AGZ iz 1911 a ne na GZS iz 1844 i kasnije. Čak su i komunisti ostavili zakon o nevazenju svih pravnih akata donetih pre 1940 ili '41.
    (dominus, 2. maj 2018 20:36)

    # Link komentara

  12. Crvena Zvezda je upravo u tome značajno različita od jsdp,uvek je bila nacionalno opredeljena 


    Laz, igrali Hrvati, Makedonci i muslimani . 

    Zamisli da su FK Jugoslaviji (tačnije SK 1913, jer se klub tako zvao od 41-e do 45-e)  
    vratili ime pod kojim je klub nastao-Velika Srbija!!  
    Šta je bilo za očekivati?  
    Upravo ono što su uradili,promenili ime klubu u ideološko i preko postojećeg grba udarili petokraku!!! 
    (Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 19:32) 

    Opet laz, gde pise to sto si rekao?, 

    Širom bivše YU je navijati za Zvezdu, uglavnom, značilo da si srbin,a to što su igrali igrači druge nacionalnosti ništa ne menja,i pre rata u našem klubu su igrali hrvati,česi,mađari i svi su znali da igraju za srpski klub!
    Imaš mnogo emisija i izjava ljudi,mnoge od njih partizanovca, u kojima je jasno da je Zvezda srpski klub!
    Ovo za grb...imaš oči,pismen si,uzmi pročitaj,nemoj da te mrzi....
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 20:29)

    # Link komentara

  13. Ciganin sam al’ najlepsi Kažeš mi živimo u prošlosti, a Vi još pričate o toj famoznoj 66. godini, čak Vam na zvaničnom sajtu stoji pehar LŠ( jedino tu i može da stoji) i pored finalista 1966. Hahah Imaš na par stotina metara od tvog lavora jedan takav pehar, možeš da odeš i vidiš kako izgleda u stvarnosti, a ne samo preko TVa
    (Kontraš, 02. maj 2018 19:24)

    Mi ne pricamo o proslosti mi pricamo o sadasnjosti. Dok ste vi bili u proslosti mi igrali par puta LE i jednom LS, a vi se koprcali deset godina da udjete u LE. Samo vi zivite u proslosti, pogledaj UEFA rang listu pa nesto pricaj.
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 20:14)

    # Link komentara

  14. Crvena Zvezda je upravo u tome značajno različita od jsdp,uvek je bila nacionalno opredeljena


    Laz, igrali Hrvati, Makedonci i muslimani .

    Zamisli da su FK Jugoslaviji (tačnije SK 1913, jer se klub tako zvao od 41-e do 45-e) 
    vratili ime pod kojim je klub nastao-Velika Srbija!! 
    Šta je bilo za očekivati? 
    Upravo ono što su uradili,promenili ime klubu u ideološko i preko postojećeg grba udarili petokraku!!!
    (Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 19:32)

    Opet laz, gde pise to sto si rekao?,

    Zasto sad kad smo Srbija ne promenite grb, stavite 4s, ko vam sad brani. I sad imate petokraku preko celog grba. Mitomanija opet na delu.
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 20:11)

    # Link komentara

  15. Ne vidim nista lose u svom komentaru da ga vi ne bi objavili.
    Dakle, Dejo i Pancev su u ono vreme izbegli Partizan zbog kasnjenja u vojsku, Partizan je bio vojni klub, nemaju svoj stadion, ali njegovi navijaci imaju/nemaju .... da govore pogrdno o bivsem evropskom i svetskom prvaku. Ima na sta i da budu ljubomorni, kakav nam je samo trener kao avion, Zvezda ponovo igra Evropski fudbal, ljubav-iskrena emocija u nas Zvezdasa/Zvezdasica bez lazne nadmenosti je primetna svuda, pa prisetite se samo kako je bilo u Kelnu, kako je bilo na svakoj utakmici, puna usta su im bila kako smo najveci sljam, ali nas upamtise svi po atmosferi, onakve koreografije ne moze svako da smisli, kad se cuje huk sa tribina od 60-70000 ljudi, a neko ni 30000 ne moze da napuni...bili smo najgledaniji tim LE.
    Mi smo klub sa bogatom istorijom i tradicijom, i ne treba da se spustamo na nivo ljudi koji zele to da ospore, bas zbog onih koji to i te kako cene. Volimo Zvezdo i dicimo se imamo sa cim.
    Pozdrav mojim delijama gde god ih ima.
    (anica, 2. maj 2018 20:00)

    # Link komentara

  16. Ko je vas slagao da ste osnovani 1913,mislite na FK Jugoslaviju,po cemu ste vi naslednici njeni, kako vas nije sramota,FK Jugoslavija je posle rata ugasena jer se nije svidela komunistickoj bratiji,kao i BSK, pa komunistička bratija osniva i vas i ove grobare,vase osnivanje sa Srbstvom nema nikakve veze, komunističi blizanci,vi ste jedni obicni blizanci i uvek ce i ds budete
    (Smederevac, 02. maj 2018 19:04)

    Ako ti kažeš....
    Onda ni ova država nema nikakve veze sa Srbijom pre komunista,mi smo u tom slučaju svi potekli negde sa Sutle!
    Komunisti su pokušali promenom imena isto što i kralj 1918,a to je da ovom srpskom klubu izbriše nacionalni identitet-nisu uspeli,Crvena Zvezda je upravo u tome značajno različita od jsdp,uvek je bila nacionalno opredeljena a to što je bila i komunistička je ništa drugo do posledica komunističke ideologije i toga što su držali sve pod kontrolom.
    Zamisli da su FK Jugoslaviji (tačnije SK 1913, jer se klub tako zvao od 41-e do 45-e)
    vratili ime pod kojim je klub nastao-Velika Srbija!!
    Šta je bilo za očekivati?
    Upravo ono što su uradili,promenili ime klubu u ideološko i preko postojećeg grba udarili petokraku!!!
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 19:32)

    # Link komentara

  17. @Ciganin sam al’ najlepsi Kažeš mi živimo u prošlosti, a Vi još pričate o toj famoznoj 66. godini, čak Vam na zvaničnom sajtu stoji pehar LŠ( jedino tu i može da stoji) i pored finalista 1966. Hahah Imaš na par stotina metara od tvog lavora jedan takav pehar, možeš da odeš i vidiš kako izgleda u stvarnosti, a ne samo preko TVa
    (Kontraš, 2. maj 2018 19:24)

    # Link komentara

  18. @Stefan Rodjo, ti li si?
    (Pavkov, 2. maj 2018 19:18)

    # Link komentara

  19. Ko je vas slagao da ste osnovani 1913,mislite na FK Jugoslaviju,po cemu ste vi naslednici njeni, kako vas nije sramota,FK Jugoslavija je posle rata ugasena jer se nije svidela komunistickoj bratiji,kao i BSK, pa komunistička bratija osniva i vas i ove grobare,vase osnivanje sa Srbstvom nema nikakve veze, komunističi blizanci,vi ste jedni obicni blizanci i uvek ce i ds budete
     (Smederevac, 2. maj 2018 19:04)

    # Link komentara

  20. Ako uspete da vratite Pavkova mozda nesto i uradite. Bez njega racunam da namerno ne zelite da zaradite vise novca plasmanom u dalje faze kupa sampiona.
    (Stefan, 2. maj 2018 18:23)

    # Link komentara

  21. Niko ne spori da je Zvezda nekad bila veliki klub. Sad jednostavno to vise nije. Sad je mali, nebitan istocno evropski tim. Vecina ljudi ovde sto se hvali Barijem 91-ve se ni ne seca tog perioda ili se nisu ni rodili. 
    (partizan, 02. maj 2018 

    E pa vidis, Zvezda je najveci klub istocne Evrope, Prvak Evrope, prvak sveta, dva polufinala KES, finale kupa UEFA.Da nije bilo sankcija posle prve utakmice super kupa Evrope odigrana samo jedna utakmica protiv MU (0;1) i revans u Beogradu nije igran.Tada su se igrale dve utakmice.I opet zbog sankcija u sezoni 91/92 u prvoj grupnoj fazi LS sprecena da opet igra finale
     (Zvezdas, 2. maj 2018 18:19)

    # Link komentara

  22. Koji ponos! Neka nam Bog da srece...
    (anica, 02. maj 2018 14:14)


    i dalje citas samo naslove :)
     (neutralni felsh, 2. maj 2018 18:10)

    # Link komentara

  23. "c. z. 1913"....i steaua je na "usatom"... kako kazes..... nego ti nama obrazlozi "teoriju" kako je to "stub SRBSTVA" osnovan 1913 godine.... mada mislim da gresis..... kada je sv. sava trazio autokefalnost za spc najverovatnije da je u isto vreme od vizantije zatrazio i "dozvolu" za osnivanje c. z.....
    (c. z. (fmp), 02. maj 2018 17:39)

    Ko vama da objasni,za vas je svet nastao 1945 a lično ga Tito stvorio...najveći praznik,veći od uskrsa i božića zajedno,bio vam 25 maj,umesto badnjaka dičili ste se štafetom i sad hoćeš da ti ja objasnim istoriju najvećeg srpskog kluba,kroz ratove i promene vladara od 1913 do danas....
    Steaua?
    Prvak sveta?
    Ćao!
    Ne uzimaj ime sv. Save u usta da bi se rugao,bar toliko su mogli roditelji da te nauče!!!
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 18:05)

    # Link komentara

  24. Spavas li mirno Zinedine Zidan....
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 18:00)

    # Link komentara

  25. Nema nebitnih klubova na "ušatom" a mi smo tamo upisani i ostaćemo upisani dok se lopta bude kotrljala,a vi? 
    O vama i nebitnosti možeš koliko hoćeš!!
    (Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 17:03)

    Notingem Forest i vi, mrtva trka. To vam je pravo poredjenje. Deset godina vam trebalo da udjete uopste u LE, a sve kaze UEFA rang lista. Vi zivite u proslosti.
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 17:55)

    # Link komentara

  26. umirem od smeha.hvala sto me zasmeja. 
    na 3 derbija 1x sutnuo na gol iz penala. 
    mada,i to je uspeh obzirom da je u pitanju jedan od najsmesnijih evropskih klubova
    (ss lazio, 02. maj 2018 17:31)

    Pazi, to nam kaze navijac ekipe koja do ovog derbija nije na poslednjih sedam pobedila, ekipa koja je cekala deset godina da udje u LE... Ipak, ste vi najsmesniji u celoj prici.
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 17:52)

    # Link komentara

  27. Kada čujem ovakve priče prva asocijacija je našminkana baba koja izigrava "ribu" obučena u minić i uske bluze koja se čudi kada joj kažu da je njeno vreme prošlo. Budimo realni. Prošlost je bila divna, ali je prošlost. Budućnost sa ovakvom igrom jednostavno van lokalnih okvira ne postoji.
     (Josarian, 2. maj 2018 17:47)

    # Link komentara

  28. "c. z. 1913"....i steaua je na "usatom"... kako kazes..... nego ti nama obrazlozi "teoriju" kako je to "stub SRBSTVA" osnovan 1913 godine.... mada mislim da gresis..... kada je sv. sava trazio autokefalnost za spc najverovatnije da je u isto vreme od vizantije zatrazio i "dozvolu" za osnivanje c. z.....
     (c. z. (fmp), 2. maj 2018 17:39)

    # Link komentara

  29. sve same sklanjalice i namestaljke dok ne dodje derbi i onda se vidi ko je tata
    (P.F.C., 02. maj 2018 14:35)
    umirem od smeha.hvala sto me zasmeja.
    na 3 derbija 1x sutnuo na gol iz penala.
    mada,i to je uspeh obzirom da je u pitanju jedan od najsmesnijih evropskih klubova
     (ss lazio, 2. maj 2018 17:31)

    # Link komentara

  30. Koliko placa u komentarima navijaca komsije malog...Sticete i vi do trece zvezdice samo sutra...
     (Dejan CZ, 2. maj 2018 17:24)

    # Link komentara

  31. sve same sklanjalice i namestaljke dok ne dodje derbi i onda se vidi ko je tata 
    (P.F.C., 02. maj 2018 14:35) 

    I tako već više od sedam decenija....
    (Crvena Zvezda1913, 02. maj 2018 17:09)

    Hahaha, nokaut !
     (Istina, 2. maj 2018 17:21)

    # Link komentara

  32. Najjace kad pricaju kako Zvezda nije nikad igrala Ligu sampiona a nase ime na usonji...jadni ste!
     (anica, 2. maj 2018 15:56)

    Mogu samo da tetoviraju ono "Mnogo smo jaki" i sl. hipotalamusne bravure, kako ko i gde je u mogucnosti...
    (Toto-ko-tunjo-tatoo-majstor, 2. maj 2018 17:17)

    # Link komentara

  33. Neka prikače i titule Jugoslavije pre 2 sv. rata, zar Spartak kao prvak Vojvodine te godine, nema pravo to isto da uradi?
     (Montekristo, 2. maj 2018 17:14)

    # Link komentara

  34. sve same sklanjalice i namestaljke dok ne dodje derbi i onda se vidi ko je tata
    (P.F.C., 02. maj 2018 14:35)

    I tako već više od sedam decenija....
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 17:09)

    # Link komentara

  35. Prvaci Evrope i Sveta 1991 Pozz za grobare, zna se ko je najveći :)
    (Falcao, 02. maj 2018 15:36)

    NAJVEĆA JE, NAJVEĆA
    NAŠA ZVEZDA CRVENA....
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 17:05)

    # Link komentara

  36. Niko ne spori da je Zvezda nekad bila veliki klub. Sad jednostavno to vise nije. Sad je mali, nebitan istocno evropski tim. Vecina ljudi ovde sto se hvali Barijem 91-ve se ni ne seca tog perioda ili se nisu ni rodili.
    (partizan, 02. maj 2018 16:33)

    Pusti snovi grobarski....
    Zvezda nije mali istočno evropski klub već najveći istočno evropski klub,prvak evrope i sveta!!!
    Mali istočno evropski klub je upravo tvoj jsdp,van rominga 0 poena,neko finale koje ste igrali kao partijski poslanik,jer niste bili prvi već vas partija odredila da nezasluženo igrate.Da smo tada igrali mi danas bi imali ko zna koliko "ušatih"!!
    Da znaš,veliki klub se ne postaje danas ili juče,veliki si ako ti je istorija bogata i uspešna a naša je najuspešnija u ovom delu sveta!
    Dakle:Crvena Zvezda je najveći i najuspešniji klub te istočne evrope i uspešnija je i od mnogo zapadno evropskih velikana npr Arsenala,M Sitija..
    Nema nebitnih klubova na "ušatom" a mi smo tamo upisani i ostaćemo upisani dok se lopta bude kotrljala,a vi?
    O vama i nebitnosti možeš koliko hoćeš!!
     (Crvena Zvezda1913, 2. maj 2018 17:03)

    # Link komentara

  37. Najjaci su ovi sto tripuju da je zvezda svetski klub. To sto im se jednom posrecilo nece se ponoviti u narednih hiljadu godina, spustite se na zemlju, kakva bre liga sampiona.
     (Amerikanac, 2. maj 2018 17:00)

    # Link komentara

  38. Zvezdin san o Vučiću!
     (EFEMPE se zovu, 2. maj 2018 16:45)

    Neko sanja, a neko i dobije,
    "Hvala, premijeru!" to fino pokazuje.
    (Toto-ko-tunjo-kad-se-reci-lepo-sloze, 2. maj 2018 16:54)

    # Link komentara

  39. Zvezdin san o Vučiću!
     (EFEMPE se zovu, 2. maj 2018 16:45)

    # Link komentara

  40. Niko ne spori da je Zvezda nekad bila veliki klub. Sad jednostavno to vise nije. Sad je mali, nebitan istocno evropski tim. Vecina ljudi ovde sto se hvali Barijem 91-ve se ni ne seca tog perioda ili se nisu ni rodili.
    (partizan, 2. maj 2018 16:33)

    # Link komentara

  41. Prvaci Evrope i Sveta 1991 Pozz za grobare, zna se ko je najveći :)
    (Falcao, 2. maj 2018 15:36). Real Madrid i Barcelona, mrtva trka...
    (xxx, 2. maj 2018 16:15)

    # Link komentara

  42. pa, lumenu, ispadali ste i u drugu ligu, a titulu osvojili tek 30 godina posle osnivanja kada je vojska počela da otima i ucenjuje - o kakavoj ti objektivnosti i poštenju govoriš?!
    (mladići borovi, devojke jele, 2. maj 2018 15:57). Objektivnost da ste vi FMP u košarci...
    (xxx, 2. maj 2018 16:14)

    # Link komentara

  43. Koliko vidim po navijacima malog kluba najveci uspeh je plasman u LS pre 15 godina posto je to sad nemerljivo tesko. E sad jel plasman u LS ili ona '66 jedina sezona u vasoj istoriji, sta ce biti patlidzanovci pitanje je sad? Ali '66 se nije zvala LS nego KES. Nije mi jasno.
     (ljubi cika, 2. maj 2018 16:11)

    # Link komentara

  44. @ Banezi Ti Zvezdaš? Hahahahah
    (Kontraš, 2. maj 2018 16:10)

    # Link komentara

  45. Hajde da budemo objektivni i pošteni. Košarka to je Partizan, ali fudbal je Zvezda. Uvek bilo i uvek će biti.
    (Millennium, 2. maj 2018 09:38)

    pa, lumenu, ispadali ste i u drugu ligu, a titulu osvojili tek 30 godina posle osnivanja kada je vojska počela da otima i ucenjuje - o kakavoj ti objektivnosti i poštenju govoriš?!
    (mladići borovi, devojke jele, 2. maj 2018 15:57)

    # Link komentara

  46. Najjace kad pricaju kako Zvezda nije nikad igrala Ligu sampiona a nase ime na usonji...jadni ste!
     (anica, 2. maj 2018 15:56)

    # Link komentara

  47. Za sve neuke pantere...FSJ je po Ustavu iz 1974. bio Organizacija udruženog rada ( OUR ). Po tom istom Ustavu su formirani Sudovi udruženog rada koji su rešavali sve sporove u OUR-ima na osnovu Zakona o udruženom radu. Svi klubovi su potpisivali Ugovore sa FSJ da bi postali deo te organizacije. Najvažnije u ovom slučaju je da Šajber nije ima pravo da samoinicijativno poništava čitavo kolo bez ikakvog postupka, dokaza, prava žalbe. Setimo se čuvene nameštaljke izmedju OFK i petokrake 2:6 ( 2:0 )! Postupalo je tada nadležno tužilaštvo ali nisu našli elemente za krivično postupanje, tj. dokaze, svedoke itd. Iako je cela zemlja znala da je nameštaljka. Ono što lice sa poternice i ostali petokrakini čelnici zaboravljaju da napomenu jeste da su se tom istom sudu žalili svi klubovi kojima su oduzeti bodovi, pa i crvena petokraka. Nadležni sudovi po Ustavu iz 1974. i po Zakonu o udruženom radu su bili Sudovi udruženog rada...Zaista molim neuke i nepismene pantere da malo više čitaju.
    (Potraži me u predgradju, 2. maj 2018 15:42)

    # Link komentara

  48. koliko samo gresaka ste napisali.kao prvo nikako ne moze posle izvlacenja zreba 19. da se igra pet sest dana kasnije.10. i 11.se igraju prve utakmice.u ov9m trenutku mislim da j3 nerealno da budemo nosioci u drugom kolu.od ove godine se zreba prvo i drugo kolo istovremeno,tako da vec se zna sa kim igramo kasnije,daj boze..dalje,nikakvi drugoplasirani timovi iz portugala,belgije,ceske se ne ukrstaju sa nama.ovo je staza sampiona i ne znam sta vam nije jasno,strasno...mislim da je bolje sda navijati za maribor,steauu i legiju,jer realno ne mpzemo biti povlasc3ni u drugom kolu,a to aotomacki znaci da bih u porvom kolu izbekli "mine"poput olimpije iz ljubljane,leh poznan,kluz rumunija.toliko za sada
     (cekamo je, 2. maj 2018 15:41)

    # Link komentara

  49. Prvaci Evrope i Sveta 1991 Pozz za grobare, zna se ko je najveći :)
    (Falcao, 2. maj 2018 15:36)

    # Link komentara

  50. nisam siguran da ce osvajaci LŠ i LE obezbjediti plasman kroz ligu. Liverpool moze lako biti 5i i osvajac LŠ, a Arsenal je 6i i moze osvojiti LE. Onda ide 6 ekipa iz Engleske
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srđan, 2. maj 2018 09:26)
    Mislim da pobednik lige sampiona ne dobija mesto u ligi sampiona sledece godine.
    (..., 2. maj 2018 15:35)

    # Link komentara

  51. (Јабучило, 02. maj 2018 10:25) 

    UEFA za sezonu 1985/86 priznaje za prvaka SFRJ Crvenu Zvezdu, dok za sezonu 1986/87 skopski Vardar.
    UEFA ne priznaje odluke suda udruženog rada.
     (bobo mk, 2. maj 2018 15:28)

    # Link komentara

  52. Zvezda moze da bira igrace i skupe i jeftine.Moze da bira hoce li da prodaje ili nece.Zvezda dobija preko drzave 6,7 miliona eura od Gazproma i Telekoma ! FK Partizan nema tu mogucnost jer ima samo jednog drzavnog sponzora u vidu MTS-a koji daje oko 1,5 miliona eura sto nije dovoljno da se najbolji igraci zadrze.Partizanu da nije bilo dobre sezone u evropi i nagrada od UEFE bi bio jos gori nego sada.
    (JDAleksandar, 2. maj 2018 14:51)


    Država ne bi ni trebala ni smela da daje Crvenoj Zvezdi i Partizanu nikakav novac. Sponzore treba sami da traže ali državne firme ne bi smele nikoga da sponzorišu a posebno ne ove klubove koje zajedničkim imenom možemo nazvati "Alaj begova slama", nad čijom potrošnjom, uglavnom novca poreskih obveznika, nema nikakve javne kontrole. Umesto toga država bi morala da proveri svaku novčanu transakciju ovih klubova (naravno i ostalih klubova i sportskih saveza) i da je po zakonu oporezuje.
    (Fakir, 2. maj 2018 15:25)

    # Link komentara

  53. Članak o zvezdi 140 komentara, članak o hapšenju zbog vređanja ministra 20 komentara. Rekao bi čovek stvarno nam je super.
     (djole, 2. maj 2018 15:20)

    # Link komentara

  54. Pa onda ni Partizai nije nikad osvojio evroligu u kosarci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Markone, 2. maj 2018 13:25). Ko je po tebi onda bio prvak evrope '92 ???
    (xxx, 2. maj 2018 15:18)

    # Link komentara

  55. napravicemo na leto najjacu ekipu i poslednjih 11-12 sezona. fali nam jos bar jedna sezona u evropi da finansijski stanemo na noge, vratimo dugove, jer godinama unapred trosimo pare od gasproma. kada nam to budu bile ciste pare za prelazni rok, moci cemo da razmisljamo o vecim stvarima...svaka cast svima u klubu, vec sada smo u dobroj situaciji a bice bolje...
    (lets play, 2. maj 2018 15:17)

    # Link komentara

  56. Судска одлука је донета накнадно.
    Али је суштина у вашим двоструким аршинима. Ту титулу нисте никада ни освојили на терену, па вам је за зеленим столом и одузета.
    Једино Партизан тад није изашао да покајнички игра ново коло. Ви сте потрчали под скут Славка Шајбера, да случајно не изгубите парфорфе. А ми смо остали доследни и на неправду нисмо пристали. Па и по цену да две сезоне незаслужено изостанемо из Купа шампиона.
    (Јабучило, 2. maj 2018 11:04)

    " [..]Partizan je poveo pogotkom Živkovića u 26. minutu, da bi dok su crveno-beli bili u svlačionici na poluvremenu, uspeo da dostigne potrebnih 3:0. U strelce su se u 40. i 42. minutu upisali Smajić i Varga. Više nije postojao pošteni navijač u zemlji koji nije shvatio o čemu se radi, ili bar posumnjao...
    Napadač Želja Radmilo Mihajlović iziritiran ponašanjem pojedinih svojih saigrača postigao je gol iz inata posle solo prodora. Šinasi ga je poništio...
    “Šta ti je, čoveče?! Kakav ofsajd”, prepričavao je dijalog na samom terenu golgeter Sarajlija u serijalu 'Fudbal, nogomet i još ponešto'. “Pa zar ti ne znaš? 'Ajde beži, isteraće te”, odgvorio je Mihajloviću navodno Beriša Šinasi.

    “Bio sam revoltiran i rešen da ovim igračima koji su znali za to pokvarim plan. Na poluvremenu sam bacio dres rešen da ne igram dalje", prisećao se kasnije Radmilo Mihajlović. "


    Niko ne spori da je celo kolo bilo namesteno, ali pricati o nekoj nepravdi prema Partizanu je smesno. Svi su namestali a samo Partizan nije?
    (Grunf, 2. maj 2018 15:16)

    # Link komentara

  57. CZ će teško do LŠ. Samo 4 mesta za stazu šampiona ove godine, ali dosta lakše do LE po novim pravilima. Tek se sad vidi koliki je uspeh Partizana koji se prvi put plasirao još pre 15 godona.
     (Grr, 2. maj 2018 15:02)

    # Link komentara

  58. pošto vam je UEFA priznala osvojene titule kao što kazete, prisijte tu zvezdicu i igrajte kvalifikacije sa njom na dresu, pa me baš zanima kako će tad UEFA (za vas same mafija) da reaguje?!?
     (ooo, 2. maj 2018 14:53)

    # Link komentara

  59. Zvezda moze da bira igrace i skupe i jeftine.Moze da bira hoce li da prodaje ili nece.Zvezda dobija preko drzave 6,7 miliona eura od Gazproma i Telekoma ! FK Partizan nema tu mogucnost jer ima samo jednog drzavnog sponzora u vidu MTS-a koji daje oko 1,5 miliona eura sto nije dovoljno da se najbolji igraci zadrze.Partizanu da nije bilo dobre sezone u evropi i nagrada od UEFE bi bio jos gori nego sada.
     (JDAleksandar, 2. maj 2018 14:51)

    # Link komentara

  60. Citava biblija napisana sa razno raznim kalkulacijama, od gomilu krs timova koji bi nama bolje "legao". A za vreme stare Juge smo razmisljali, pa bolje Bajern nego Milan, bolje Olimpik nego Real. Kakva tuga dokle smo dogurali! Inace, ako bi se i kojim cudom desilo da Zvezda udje u LS, ne verujem da bi sluzila samo za gol razliku; nije ni Partizan belezio katastrofalne gol razlike kad je igrao LS. Kad bolje pogledamo rezultate protiv mnogo jacih, uveliko vise puta nam se brukala reprezentacija nego klubovi.
    (Posmatrac, 2. maj 2018 14:49)

    # Link komentara

  61. Јабучило

    Niste hteli da igrate jer znate da ste krali.To je izjavio mnogo davno i suduja Partizan Zeljeznicar Berisa Sinasi.Zvezda povede u Sarajevu protiv Sarajeva odmah gol na stadionu JNA
    Utakmica kasni sa pocetkom navodno zbog oprostaja igraca. Ceremonija oprostaja je mogla da pocne pola sata ranije
    Svi timovi prve lige se saglasili da se kolo ponovi osim Partizana i ustanovljeno da su svi muvali to poslednje kolo osim Slobode iz Tuzle i Celika iz Zenice.To je kasnije potvrdio i cuveni mag za namestanje Dzarovski
     (Zvezdas, 2. maj 2018 14:37)

    # Link komentara

  62. Jesam zvezdaš ali džaba sve. Prve međunarodne tekme biće stara rozočarenja...
     (banezi, 2. maj 2018 14:36)

    # Link komentara

  63. sve same sklanjalice i namestaljke dok ne dodje derbi i onda se vidi ko je tata
     (P.F.C., 2. maj 2018 14:35)

    # Link komentara

  64. Zvezda nikad nije igrala Ligu Sampiona,tako da nema sanse da se vrati u nju.
    (Dzontra Volta, 02. maj 

    Igrala je predpremijeru.Grupnu fazu LS.Bila u grupi sa Anderlehtom, Sampdorijom i jos jednim timom u sezoni 91/92 gde je meceve igrala y Segedinu i onu najvazniju za prvo mesto u grupi i novo finale sa Sampdorijom u Sofiji.Izgubila sa 3:1 a 30 hiljada navijaca Zvezde bilo u Sofiji.Boskov i Katanec nas dobili
     (Autolakirer, 2. maj 2018 14:29)

    # Link komentara

  65. Cuj koje uceshce u ligi shampiona osvajate lagano .trazite i da vam.pripishu 1992 titulu iz lige sampiona poshto ste igrali van bg shto stati na dve .odma het trik za zelenim stolom
    (basketash, 2. maj 2018 14:27)

    # Link komentara

  66. Koji ponos! Neka nam Bog da srece...
     (anica, 2. maj 2018 14:14)

    # Link komentara

  67. Hajde da budemo objektivni i pošteni. Košarka to je Partizan, ali fudbal je Zvezda. Uvek bilo i uvek će biti.
    (Millennium, 2. maj 2018 09:38)

    Vaistinu.
    (Negativni, 2. maj 2018 14:12)

    # Link komentara

  68. @Ne trebaju nam te titule.. Jesu one na terenu osvojene a za zelenim stolom/pred sudom udruzenog rada oduzete. Neka se onom iz 1987. dice oni koji su je dobili. Uzecemo mi jos dve i bez toga. Ne mogu da nam oduzmu koliko mozemo da osvojimo... (Vetar u ledja..., 02. maj 2018 09:42)

    komesarski govor :)
    (neutralni felsh, 02. maj 2018 10:38)


    Nije govor komesarski, druže moj...titule su komesarske. Koliko god voleo svoj klub, što potpuno razumem i podržavam, ipak je velika sramota da angažuješ sudove udruženog rada da ti ih dodele.
    (Negativni, 2. maj 2018 14:10)

    # Link komentara

  69. Zvezda nikad nije igrala Ligu Sampiona,tako da nema sanse da se vrati u nju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzontra Volta, 2. maj 2018 11:12)

    Tačno. Zvezda je to osvojila. To znači da mi nikako ne možemo da "igramo" LŠ, možemo samo da je osvajamo ili da nas nema. Za "igranje" u LŠ služe klubovi "igračke" kao tvoj omiljeni, da ih razbijaju kao dete zvečku.
    Nazdravlje!
    (Negativni, 2. maj 2018 14:06)

    # Link komentara

  70. Zvezdasporu treba dekretom da se titula dodeljuje svake naredne godine. Drugacije ne znaju. Kao u vreme Miljanica.
     (Dusko, 2. maj 2018 14:05)

    # Link komentara

  71. Mislim na žalost da ćemo sada tek jasno videti koliki je zapravo bio uspeh ove sezone!
    Teško će se ponoviti, Evropa je još surovija, i biće jako teško ući!
    Šta vredi sav njihov trud i podvizi kada je stadion konstantno prazan, dakle nema ulaznica nema prodaje rekvizita nema stabilnih finansija!
    Terzić je napravio bukvalno čudo, jer je iz ničega napravio "uspeh", ali to je za evropske pojmove samo jedan blic, i neće ga se niko sem nas koji pratimo sve pomno, sećati.
    Igrači ne vrede zbirno ni 10 miliona, a već tamo neki danski rumunski šampion sprema da uloži 15 miliona u pojačanja...
    Jednostavno mi smo 5 liga, možemo da ostvarimo poneko čudo, ali to se ravna sa uspehom Islanda, ko se sada toga seća!?!
    A ljudi žele sve preko noći, hoće LS. Pa to je toliki jaz između mogućnosti, realne podrške (dakle ulaznice, rekviziti) i očekivanja...
    Mene su oduševili, ja ću nastaviti da dolazim i kad igramo protiv Zemuna, ove sad što će biti prodati sam već preboleo i nadam se sledećim junacima joveljicu malom Iliću itd...
    A vi sanjajte... Al bar nekad na utakmice dodjite...
    (Rema, 2. maj 2018 14:03)

    # Link komentara

  72. Dajte malo realnosti, kakva Liga Sampiona.Mislim moze se doci do nje, ali tesko.Mada, ko god je dosao sa ovih prostora u LS, a najvise je to radio Dinamo, svaki put su se proveli kao bosi po trnju.Ako ce mo mi uci tamo da nad nama nabijaju gol razliku, onda ne hvala.Znajuci i nase ljude, odmah ce poceti da pljuju i smenjuju trenera, da lupaju kola igracima, dele samare i slicno.Ipak Liga Evrope je realnija opcija, i tu se moze i proci grupa.
    Zaboravite to sanjanje o LS. Svake godine isto, kao sanjamo o LS. pa ispadnemo jaki, a onda u Avgustu povratak u realnost
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dare, 2. maj 2018 11:13)
    Sta ne? Bolje da udjemo u LS i pod uslovom da nas nabiju, trebaju nam pare, u finansijskoj smo buli.
    (Nenad, 2. maj 2018 13:59)

    # Link komentara

  73. Uefa tu titulu iz 87 godine i ne priznaje partizanu tako da grobari tu "titulu" možete da okačite mačku o rep ... 
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 02. maj 2018 10:14). Idi gledaj FMP...
    (xxx, 02. maj 2018 11:26)jok,nek ide da gleda fmp
     (aleksandar, 2. maj 2018 13:56)

    # Link komentara

  74. Ko može da poredi titule od pre raspada jugoslavije i sadašnje sa jedva dva kandidata za titulu
     (MR, 2. maj 2018 13:53)

    # Link komentara

  75. Moze samo da sanja ona
    (koja, 2. maj 2018 13:51)

    # Link komentara

  76. Zvezda nije igrala LŠ?
    Dobro, a predpostavljam da Partizan ipak jeste igrao to finale sa Realom, ili ni to nije LŠ, a grobari?
    Kakvi ste hipokrati vi sa juzne tribine, to je sramota.
     (76er, 2. maj 2018 13:43)

    # Link komentara

  77. "ss lazio".... a ja sam mislio da dve zvezdice su jedna za "kpj" a druga za "udbu"... covek se uci dok je ziv.....
     (c. z. (fmp), 2. maj 2018 13:35)

    # Link komentara

  78. Čestitam Vučiću kao najvećem sponzoru sa 10 miliona evra po sezoni.
     (Abolirani, 2. maj 2018 13:35)

    # Link komentara

  79. usite im odmah 10 zvezdica,samo da nas ostave na miru!!
     (kicopovlo, 2. maj 2018 13:32)

    # Link komentara

  80. i opet sanja....
     (kicopovlo, 2. maj 2018 13:31)

    # Link komentara

  81. Mala ispravka, Zvezda ima 2 zvezdice za titule prvaka Evrope i sveta, a zaista ne znam zašto su ih neki drugi stavili? :-)
     (copy-paste u pokušaju, 2. maj 2018 13:28)

    # Link komentara

  82. I ona Obiliceva titula da se dideli zvezdi.
    #ciril stipsa

    Ma dekretom da se zvezdi dodeljuju titule svake godine. Kao sto je radjeno u vreme zloglasnog Miljanica, samo izadji na teren. Vi drugacije ne znate.
     (Dusko, 2. maj 2018 13:25)

    # Link komentara

  83. Kako to mislite "povratak u Ligu šampiona"? Pa Zvezda nikad nije igrala
    LŠ.
    (Jeronimo, 02. maj 2018 09:46)

    Pa onda ni Partizai nije nikad osvojio evroligu u kosarci.
     (Markone, 2. maj 2018 13:25)

    # Link komentara

  84. Задржите ви Терзића и молите се Господу да ви вУЧКо остане да влада и ето и треће петокраке и много њих још.
    (Гробар с југа, 2. maj 2018 13:19)

    # Link komentara

  85. Prica oko propozicija zreba i potencijalnih rivala je na svim portalima manje vise ista.No nigdje nisam procitao ono sto me najvise zanima.Sta je sa najavom UEFA-e da ce klubovi sa "pedigreom" ,tj sa slavnom istorijom medju kojima je i Zvezda imati odredjenu pomoc tokom kvalifikacija? Niko ne istrazuje tu temu.Da li se radi o dodatnih,primjera radi 5 poena na rang listi za takve klubove ili recimo povlascenom nosiocu do play off runde? Mozda pravilo pocinje od nekih narednih kvalifikacija? Ili se odustalo od toga? 
    Ako neko zna o cemu se tacno radi nek napise...Mozda redakcija da ispita o cemu se radi pa neki clanak o tome.
    (Samo kazem, 02. maj 2018 09:57)
    To je aktuelno od sledeće sezone, nisu još uvek osvajačima uefa takmicenja dodali "bonus" poene, verovatno će nakon završetka liga šampiona i lige evrope. Nece biti povlasceni nosioci i slicno, već osvajači ls u prethodnih 10 godina dobijaju 12 poena na koeficijent, u prethodnih 20 god 8 poena a u prethodnih 30 god. 4 poena. Dakle Zvezda od sledeće godine do 2021. svake godine na ostvareni koeficijent dobija jos 4 poena, Steauu ne kaci to jer ima više od 30 god. od njihove titule. Za Ligu evrope su mali bonusi za osvajace takmicenja 3(10), 2(20), 1(osvajaci u prethodnih 30 god).
     (George Costanza, 2. maj 2018 13:19)

    # Link komentara

  86. Treba ih sada maximalno pritisnuti da dobijemo te titule koje smo zasluzili na terenu i da se nepravda ispravi
    (Dare_cz, 2. maj 2018 13:18)

    # Link komentara

  87. Povratak? Pa danasnja LE je prejako takmicenje za tadasnji KUP sampiona.
    (qwerty, 2. maj 2018 13:08)

    # Link komentara

  88. Interesantno je da i Vardar i Partizan racunaju titulu iz 1987., a UEFA je priznaje Vardaru. Partizan zapravo ima 25 titula, medju njima je i ona kad je prekinuto prvenstvo zbog bombardovanja 10 kola pre kraja.
    (Jones, 2. maj 2018 13:05)

    # Link komentara

  89. Kolko je mene sramota što je ovaj klub iz zemlje u kojoj živim...
    (Koji Zoran?, 2. maj 2018 13:01)

    # Link komentara

  90. Prvo vaterpolo, pa košarka, sad pare da se prebace na fudbal ne bi li se ušlo u LŠ. Partizan je pre 15 godina ostvario taj cilj pa je krajnje vreme da i napredne komšije pokušaju. Pošto pokušaj napada na F4 u košarci nije prošao, sad će da se napadne jednno od 4 upražnjena mesta(kroz kvalifikacije) u LŠ.
     (Grr, 2. maj 2018 12:58)

    # Link komentara

  91. Jeronimo....CZV je igrala ligu sampiona i bila u grupi sa Sampdorijom, Anderlehtom i Panatinaikosom 1992, stavise, bila je druga u grupi. Ali ok, istorija se ionako prekraja u zadnje vreme na svim poljima pa zasto ne bi i u fudbalu. Sportski pozdrav.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Stefan, 2. maj 2018 10:00)
    Prva Liga Sampiona je bila 92/93 sezona i zvanicno prvi osvajac iste je Marsej. Imas internet aman, proveri
    (partizan, 2. maj 2018 12:51)

    # Link komentara

  92. voleo bih Dinamo da ih nakanta...
     (milan zvezdan, 2. maj 2018 12:47)

    # Link komentara

  93. strasno čuj liga šampiona, padate u predposlednjem kolu i tu se sve završava i možda liga evrope. nažalost to je krajnji domet naših.koliko para toliko i muzike. jer ono što ste uradili u ligi evrope je super. sa ovim timom nema šta da tražite prozivali jačih evropskih timova. prošli su dani sreće Cini mi se kad se ulazilo na sreću i sa malo uloženog novca , da se nadas 12mil evra. samo se sećam reci bjeković i zečevića kad smo ušli prvi put u ligu šampiona da je liga evrope fica za mercedes koji je liga šampiona,i da se ne isplati igrati ligu evrope. a otkud sad da je ona jako profitabilna liga. mora da se ulaže u klub mnogo min 15 do 20 mil evra da nešto napraviš ozbiljnije.ovo sve ostalo priča za navijače lozenje, kao ucicemo,treba biti realan i reci spremamo tim za narednih 3- 4 god i to ozbiljan i onda da se nešto nadas.a pritom dugovi oko guse, kriminalci oko vrata.
     (jovana, 2. maj 2018 12:38)

    # Link komentara

  94. Zašto je utakmica partizana sa željezničarom kasnila 15 minuta u odnosu na ostale utakmice i zašto glavni igrači želja nisu došli u BG?Ona farsa sa davanjem cveća Đelmašu zbog odlaska iz partizana je providna.Jedini vi niste izašli na teren u ponovljenom kolu i trebalo vas je izbaciti iz lige.Vardar je takođe kao i Zvezda osvojio titulu i išao u kup šampiona tako da treba Zvezdi i Vardaru vratiti titulu.
     (filipo, 2. maj 2018 12:38)

    # Link komentara

  95. @Jeronimo
    Prvi put kad su igrane grupe, igrali smo ih. I zamalo da udjemo u finale...Sampdorija nas dobila u odlučujućoj utakmici.
    (Dragan BL, 2. maj 2018 12:35)

    # Link komentara

  96. (Јабучило, 02. maj 2018 10:25)
    Sud udruzenog rada😂😂😂.A Zvezda igrala kup sampiona i po UEFI Zvezda se vodi kao sampion Jugoslavije za tu sezonu.Uefa i Fifa strogo zabranjuju mesanje politike u fudbal, a taj nakaradni sud je sve osim sportskog.Cuj sud udruzenog rada im dao titulu zato sto nisu hteli da igraju.Pa vi ste te godine trebali u nizi rang da je bila normalna drzava,zbog odbijanja izlaska na teren.SUD UDRUZENOG RADA😂😂😂😂
    (Nikola, 2. maj 2018 12:35)

    # Link komentara

  97. najvece lozane na svetu...navijaci czbg...200 titula
     (cccc, 2. maj 2018 12:29)

    # Link komentara

  98. "Put ka mestu gde Crvena Zvezda pripada".
    Gde pripada? Pripada tamo gde igra,kako igra i kakve rezultate postiže. Znači još uvek je "far far away" od najboljih timova Evrope.
    (deni, 2. maj 2018 12:26)

    # Link komentara

  99. špic i play, lijevi bek takođe škripi,Rodić, a pogotovo njegova zamjena nisu na nivou Stojkovica
     (krajisnik, 2. maj 2018 12:26)

    # Link komentara

  100. nisam siguran da ce osvajaci LŠ i LE obezbjediti plasman kroz ligu. Liverpool moze lako biti 5i i osvajac LŠ, a Arsenal je 6i i moze osvojiti LE. Onda ide 6 ekipa iz Engleske
    (srđan, 02. maj 2018 09:26)

    Ne, onda cetvrta ekipa na tabeli ne bi isla u LS. To se skoro dogodilo Spursima, kada je Celzi osvojio LS 2012.
     (Adriano_Galliani, 2. maj 2018 12:23)

    # Link komentara

  101. Sa doktorom Terzom sve je moguce pa i osvajanje iste,covek je prodao Grujica za 5 miliona i od tih para vratio 25 miliona duga i doveo 14 stranaca,plansmanom u LS dug bi bio saniran,i sa tako genijalnim menadzerom posle godinu-dve bi se stekli uslovi za borbu sa Realom i ostalima za usatog,napred Zvezdo,alea-le.
    (mnogo dobro, 2. maj 2018 12:14)

    # Link komentara

  102. Ma da im se prepišu sve titule u bivšoj Jugi, oni su ionako bili najcrveniji
     (Srbija, 2. maj 2018 12:12)

    # Link komentara

  103. @@@ Ne trebaju nam te titule.. Jesu one na terenu osvojene a za zelenim stolom/pred sudom udruzenog rada oduzete. Neka se onom iz 1987. dice oni koji su je dobili. Uzecemo mi jos dve i bez toga. Ne mogu da nam oduzmu koliko mozemo da osvojimo...  
    (Vetar u ledja..., 02. maj 2018 09:42) 

    E pa nije osvojene na terenu. Tek sa dodatnom utakmicom više hteli ste da otmete titulu.
     (Grr, 2. maj 2018 12:11)

    # Link komentara

  104. Dajte im 3. Zvezdu, sami ce dresovi igrati...
     (petar, 2. maj 2018 12:11)

    # Link komentara

  105. Prvo nije 9 nego nedostižnih 12 bodova više...
     (nesa, 2. maj 2018 10:34)

    Nije ni cudo sto "zaboravise". Stavili derbi sa Vojvodinom na dnu strane, jedva primetno, da se mezimce ne potrese. Ali zato kao udarnu vest da je nas kosarkas napravio faul pre trojke za pobedu u nikad vaznijoj utakmici... A tek Nolan sto se laktao, za sve pare. Jasno je kako ovde vetar duva odaaavno...
    (Toto-ko-tunjo-i-vecernji-mediji, 2. maj 2018 12:09)

    # Link komentara

  106. Како само 5,6 дана после 19 јуна први мечеви квалфикација кад се игра Свјетско првенство???
     (Cojle, 2. maj 2018 12:08)

    # Link komentara

  107. Tako ste pricali prosle sezone i za LE..
    (Mifo, 2. maj 2018 10:29)

    I ispadose vec u grupi.
    (444, 2. maj 2018 12:08)

    # Link komentara

  108. važi, čujemo se u avgustu.
    (dalje, 2. maj 2018 12:06)

    # Link komentara

  109. Zašto se Uprava(SNS)iz sve snage zalaže za igranje u Evropi a u stvari su Izraziti RUSOFILI.
     (BGD, 2. maj 2018 11:59)

    # Link komentara

  110. 80% tih titulaje bilo dobljenih ispod stola isto tako valja i za partizan. Posle razpada SFRJ pokazalo se je kvalitet velike cetvorke. Zvezda i Partizan igrali su manje puta u Ligi sampijona nego Maribor. A nekad je bilo, igra se toliko dugo dok velika cetvorka ne pobjedi.

    Finale kupa Zvezda Olimpija zvezda da gol u 120 minuti. Olimpija placa igrace 10 puta vise nego velika cetvorka uvede se neki zakon po kom igrac nesme biti skuplji nego 12 milijona. Bas kako odgovara Zvezdi i Partizanu!O sudijama necu ni da pricam.
    (ajde, 2. maj 2018 11:58)

    # Link komentara

  111. Predlizio bi rukovodstvu CZ da obrate paznju na jos jedan slucaj,a to je vise nego sporna titula Partizana iz 1999,kada je,sramno,iskorisceno bombardovanje da Partizan ukrade titulu,naime tada se prvenstvo prekinulo i umesto da bude ponisteno,jednostavno su van svih akonskih okvira,dodelili titulu Partizanu samo zato sto je trenutno bio prvi u momentu prekida,to jest pocetka bombardovanja.
    (Bot na kvadrat, 2. maj 2018 11:56)

    # Link komentara

  112. Ma panteri sanjaju i da opet osvoje LS, ali srecom vremena su se promenila, mnogo klubova se obogatilo, format takmicenja se promenio tako da ce to, opet, srecom, ostati samo nedosanjan san.
     (Batko pamcenje mu kratko, 2. maj 2018 11:46)

    # Link komentara

  113. Zvezda političko crkveni tim.
     (Maestro, 2. maj 2018 11:43)

    # Link komentara

  114. Le Talek obavezno da ostane,Donald moze da ide ako hoce,Ben kad prodje pripreme mislim da ce biti puno bolji...
    Da je moglo da dovedu Ivanovica sto presao u Partizan to bi bio pravi potez,ovako naci neku desetku dobru.
     (BOSS, 2. maj 2018 11:40)

    # Link komentara

  115. Требаће баш пуно среће да се стигне до ЛШ. Може Звезда да изненади јачег притивника, али већ у другом колу је неповлашћена, тако да ће бити потребно да савлада три фаворита, што је мало вероватно. Не би било паметно да нагомилају доста појчања. За стартну поставу фали само плејмејкер.
     (aco, 2. maj 2018 11:40)

    # Link komentara

  116. Sve ove titule posle raspada SFRJ su smesne,jedino komsijama sluze za neku utehu.Ja na njih gledam kao na bolju polaznu tacku za ulazak u Evropu.Jedna titula gore-dole,koji ce nam,mi smo dokazali ko smo i sta smo,onaj usati vredi kao sve zajedno.Kad bude pocela da se igra Regionalna liga onda mozemo da pricamo o necemu,ovo je sve smesno,igranje protiv klubova koji nemaju navijace,infrastrukturu,nista.
    (ProdigyCZ, 2. maj 2018 11:38)

    # Link komentara

  117. UEFA je postala portparol bogatih saveza i klubova. Stvaranje LS je americki model i nema veze sa razvojem fudbala, vec sa maksimalizacijom profita. Vise nije bitno ko i odakle je, stvoreni su globalni brendovi koji su zanimljivi za investitore sirom sveta. Za Real, Barsu, MU i Celsi se navija i u Africi i u Aziji itd. Mi tu nemamo sta da trazimo, nasi klubovi sluze za punjenje dzepova funkcionera i menadzera, preprodajom igraca. Sportski motiv i ciljevi ne postoje, sem na papiru. Odigrati par utakmica u Evropi, da skauti vide tvoje igrace i upises im medjunarodnu utakmicu u CV, povecas malo cenu. To je to. Mozemo da sedimo po kaficima i pravimo se pametni sta nam treba da udjemo u LS ali to je u domenu statisticke greske, a razni Vucelici i Terzici pune dzepove. Fudbala vise nema, sem u skolskom dvoristu.
    (neko, 2. maj 2018 11:37)

    # Link komentara

  118. Ta treca zvezdica je vrlo izvodljiva u ovakvoj ligi sa ovakvim sudijama i sa savezom koji je navodno u "ratu" sa petokrakom...LS je vec nesto drugo ne druga,treca,cetvrta....LS je deseta dimenzija fudbala u odnosu na ovo ovde...i ne palite se ucescem u LE od ove godine to je pravljeno za istocnjacke siromasne klubove i posrnule klubove zapadne evrope...
    (Nagai Nagayoshi, 2. maj 2018 11:31)

    # Link komentara

  119. Meleg, Aleksic, Jevtovic. Kakva crna pojacanja, Svasta.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milke, 2. maj 2018 09:31

    Pre samo 11 meseci tako se pricalo za Vujadina Savica,Filipa Stojkovica,Babica...
    (Bari1991, 2. maj 2018 11:27)

    # Link komentara

  120. @uefamafia
    Citaj, uci, prati... Nemoj se hvaliti neznanjem.
     (Slavisa, 2. maj 2018 11:27)

    # Link komentara

  121. @Zvonimir
    Tako je, Zvinimire. Povratak. Prvi ucesnik lige sampiona je Crvena Zvezda!
     (Slavisa, 2. maj 2018 11:26)

    # Link komentara

  122. Uefa tu titulu iz 87 godine i ne priznaje partizanu tako da grobari tu "titulu" možete da okačite mačku o rep ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 02. maj 2018 10:14). Idi gledaj FMP...
     (xxx, 2. maj 2018 11:26)

    # Link komentara

  123. @košarka je samo igra
    Da, milioni, konju!
     (Slavisa, 2. maj 2018 11:25)

    # Link komentara

  124. Ja mislim da treba da joj se vrne i prošlogodišnja,koju nikako ne mogu da prebole,jer njoj je bila namenjena....
    (Mufti, 2. maj 2018 11:20)

    # Link komentara

  125. Proslo leto ste prosli bez kupanja, bez plaze... Vidno, nedostatak vitamina D utice na vasu kolektivnu svest. Stoga ce vam omiljeni klub ove godine omoguciti da uzivate u letu i suncu jer ce on svoju evropsku turu da zavrsi pre zavrsetka sezone kupanja. Stoga, pravac na more, na reke i na jezera...
    (Hulk, 2. maj 2018 11:17)

    # Link komentara

  126. Dajte malo realnosti, kakva Liga Sampiona.Mislim moze se doci do nje, ali tesko.Mada, ko god je dosao sa ovih prostora u LS, a najvise je to radio Dinamo, svaki put su se proveli kao bosi po trnju.Ako ce mo mi uci tamo da nad nama nabijaju gol razliku, onda ne hvala.Znajuci i nase ljude, odmah ce poceti da pljuju i smenjuju trenera, da lupaju kola igracima, dele samare i slicno.Ipak Liga Evrope je realnija opcija, i tu se moze i proci grupa.
    Zaboravite to sanjanje o LS. Svake godine isto, kao sanjamo o LS. pa ispadnemo jaki, a onda u Avgustu povratak u realnost
     (Dare, 2. maj 2018 11:13)

    # Link komentara

  127. Zvezda nikad nije igrala Ligu Sampiona,tako da nema sanse da se vrati u nju.
     (Dzontra Volta, 2. maj 2018 11:12)

    # Link komentara

  128. Koliko vas postuju i pamte u Uefi govori da su vas zaboravili na predstavljanju Finala prosle godine.
    "Zagubila se CZ".
     (uefamafia, 2. maj 2018 11:11)

    # Link komentara

  129. @Jabucilo
    Jeste na terenu jer smo poceli utakmicu na vreme i posle smo izasli da igramo poslednje, ponovljeno kolo i izgubili posteno a vi ste poceli utakmicu 15 minuta kasnije i odbili ste da igrate ponovljeno kolo jer ste znali da Zelja ne sme da odigra onako kako je odigrao prvu. E zato je na terenu... Uefa je priznala te titule i Zvezdi i Vardaru ali je sud sve to posle ponistio. Imali ste posle i titulu 1999. za zelenim stolom... Znate vi o cemu pricamo. Iskusni ste....
    (Vetar u ledja..., 2. maj 2018 11:09)

    # Link komentara

  130. @Ne trebaju nam te titule.. Jesu one na terenu osvojene a za zelenim stolom/pred sudom udruzenog rada oduzete. Neka se onom iz 1987. dice oni koji su je dobili. Uzecemo mi jos dve i bez toga. Ne mogu da nam oduzmu koliko mozemo da osvojimo... (Vetar u ledja..., 02. maj 2018 09:42)

    komesarski govor :)
    (neutralni felsh, 02. maj 2018 10:38)



    Sigurno! Čovjek se potrudio , jer jedino takav govor i razumijete, kužiš!?
    I to sa osmjehom....
    (Đuro, 2. maj 2018 11:08)

    # Link komentara

  131. @(Raleez, 02. maj 2018 10:33)

    Navijači koji smatraju normalnim da sportsko društvo TREBA DA KUPI DOBRE IGRAČE I POBEĐUJE SVE ne žele ništa dobro ni svom timu ni sportu kao takvom. Ako još čine i srećnu i zadovoljnu većinu, "gore bit nemere"!
     (Piši propalo, 2. maj 2018 11:07)

    # Link komentara

  132. mene vise interesuje ona zvezda na dresu ako slucajno nekada udjemo u ligu sampiona,to nema bas svako
     (muflon, 2. maj 2018 11:07)

    # Link komentara

  133. I ovako ne gledam nasu ligu vec par godina...ako im dodele i te 2 titule...necu ni vesti da citam vise, a o odlasku na stadion da ne trosim reci. Sprdnja
     (majstor, 2. maj 2018 11:06)

    # Link komentara

  134. Zvezda je osvojila, igrala KES sto znaci UEFA priznala! 
    Sud udruženog rada da ima veca ovlascenja od UEFE!?
    (d, 02. maj 2018 10:34)

    Судска одлука је донета накнадно.
    Али је суштина у вашим двоструким аршинима. Ту титулу нисте никада ни освојили на терену, па вам је за зеленим столом и одузета.
    Једино Партизан тад није изашао да покајнички игра ново коло. Ви сте потрчали под скут Славка Шајбера, да случајно не изгубите парфорфе. А ми смо остали доследни и на неправду нисмо пристали. Па и по цену да две сезоне незаслужено изостанемо из Купа шампиона.
     (Јабучило, 2. maj 2018 11:04)

    # Link komentara

  135. Jesam li ja tebi panticu pricao svoj san
     (aleksandar, 2. maj 2018 11:02)

    # Link komentara

  136. Све на страну, лепа слика са Милојем и Арсеном.
     (Харуна Бабангида, 2. maj 2018 11:02)

    # Link komentara

  137. Hajduku iz Splita su priznate titule 1941,45,46.

    Vardaru je FS Makedonije priznao titulu iz'87 koju Partizan lažno pripusuje sebi a koju ni UEFA ne priznaje.

    Jedino je problem Zvezdi priznati titulu iz '46 i '86 jer se režimcima mora oduzeti titula/e iz '86 i'87.

    Posle su preko SPS-a dobili Zemunelo. Gurani su svim silama.

    Tako su dobili i bazen za vaterpolo od SPS-a devedesetih, Voždovac sad odlučio(opština) da vrati, oni kukaju da im neko oduzima nešto njihovo( a dobili na poklon od grada).

    Oni kukakju ceo život hvatajte lopova a...
    (Pablo, 2. maj 2018 10:58)

    # Link komentara

  138. Jedno je sigurno. Partizan neće skoro videti titulu. Ustalo je magare iz blata u koje je gurnuo režim odavno....
     (onodač!, 2. maj 2018 10:56)

    # Link komentara

  139. Јабучило …
    U kojoj zemlji moze jedan lokalni sud (Beogradski sud udruzenog rada) da ponisti odluku fudbalskog saveza,tadasnje savezne drzave.Pronadji mi takav primer i titula je vasa.
     (Goran, 2. maj 2018 10:48)

    # Link komentara

  140. I Partizan se upisao u istoriju kupa Sampiona kao ucesnik prve utakmice u istoriji ovog takmicenja protiv Sportinga iz Lisabona!!!!
    (dzoka, 2. maj 2018 10:47)

    # Link komentara

  141. Vidi grobadija sto se uznemirila..jasno im je da ce u skorije vreme od trofeja osvajati pokoju teglu kiselih krastavcica.
    (Moodanzza, 2. maj 2018 10:47)

    # Link komentara

  142. Opominju se građani koji još nisu svoju paščad prijavili da to do 8. maja učine jer će od toga dana početi redovno hvatanje paščadi, koja marke nema.
     (Kučkari, 2. maj 2018 10:44)

    # Link komentara

  143. Pa i ona Obiliceva titula treba Zvezdi da se dodeli. Podsetio bih i na finale kupa te godine, komendija u direktnom prenosu..
    (ćiril stipsa, 2. maj 2018 10:38)

    # Link komentara

  144. Ne trebaju nam te titule.. Jesu one na terenu osvojene a za zelenim stolom/pred sudom udruzenog rada oduzete. Neka se onom iz 1987. dice oni koji su je dobili. Uzecemo mi jos dve i bez toga. Ne mogu da nam oduzmu koliko mozemo da osvojimo... 
    (Vetar u ledja..., 02. maj 2018 09:42) 


    komesarski govor :)
     (neutralni felsh, 2. maj 2018 10:38)

    # Link komentara

  145. krenulo je loženje
    (nerealan srednje ime, 2. maj 2018 10:37)

    # Link komentara

  146. @У сезони 1985/86 Партизан је одбио да игра поновљено коло, због чега је утакмица регистрована са 0:3 за Жељезничар, па је Звезда тако дошла до титуле "на терену". Касније је суд поништио одлуку ФСЈ и титула је враћена оном ко ју је на терену заиста и освојио - Партизану. Слично важи и за наредну сезону, 1986/87. А у тој наредној сезони нисте били прваци ни у једној варијанти. Да је опстала одлука о одузимању бодова, првак би био Вардар. 
    О 1946. нећу сувише ни да трошим речи. Тражите титулу за победу на квалификационом турниру...
    (Јабучило, 02. maj 2018 10:25)

    Zvezda je osvojila, igrala KES sto znaci UEFA priznala!
    Sud udruženog rada da ima veca ovlascenja od UEFE!?
     (d, 2. maj 2018 10:34)

    # Link komentara

  147. radonjic mora da bude u prvom sastavu sa njim uvek dobijamo.pesicu moze,da se pridruyi 1.spic i potreban je igrac sredine sa tehnikom i dobrim pregledom,da lopte imaju oci ostalo je sve sjajno.
    (slaviša šmigič, 2. maj 2018 10:34)

    # Link komentara

  148. Prvo nije 9 nego nedostižnih 12 bodova više...
     (nesa, 2. maj 2018 10:34)

    # Link komentara

  149. Svaki drugaciji potez suprotan od ostanka celog tima (osim mozda Donalda, mada on ima neki kafic u Bg, pa mozda kao ostane) je pucanj u nogu i stepenik nazad. Dajte ljudima pojacane ugovore, i potpisite na 3 godine i oni ce biti zadovoljni. Bolje tako, nego da ode za razliku od 200k evra, a ti puknes milion evra na nekog ko tek treba da se uigrava... To tako ne ide, i tako se ne ulazi u Ligu sampiona. Treba nam jedan igrac iza spiceva koji ce da pakuje golove i cini Bena i Radonjica boljima, i treba nam spic koji ''ubija''. Jedino koga bih mozda prodao je Pesic na kraju kvalifikacija, on bolje od ovoga ne moze i prava je prilika da oderemo neke Turke ili Ruse. Pavkovu bih dao sansu, ipak je decko dao 20+ golova u Radnickom, znaci da ipak vredi nesto, i idealan je za spica broj dva. Ostalo nam nista ne treba ako ostane Le Talek, imas bekove i zamene za bekove, i tri odlicna stopera i prikljucis nekog klinca da tu igra kup-utakmice. U sredini smo odlicno popunjeni. Ben ce proci jos jedne pripreme, bice odlican.
    (Raleez, 2. maj 2018 10:33)

    # Link komentara

  150. ss lazio, Ako je Partizan mali klub onda je I Zvezda!!!
    Nema Zvezde bez Partizana kao ni Partizana bez Zvezde!!!
    (dzoka, 2. maj 2018 10:31)

    # Link komentara

  151. Koja crna liga šampiona?
    Ni sa kim a ni sa čim.
    (nikola, 2. maj 2018 09:36)

    Tako ste pricali prosle sezone i za LE..
    (Mifo, 2. maj 2018 10:29)

    # Link komentara

  152. Ali sta ce ovde pristalice malog i nebitnog kluba?
     (ljubi cika, 2. maj 2018 10:28)

    # Link komentara

  153. Ne trebaju nam te titule.. Jesu one na terenu osvojene a za zelenim stolom/pred sudom udruzenog rada oduzete. Neka se onom iz 1987. dice oni koji su je dobili. Uzecemo mi jos dve i bez toga. Ne mogu da nam oduzmu koliko mozemo da osvojimo...
    (Vetar u ledja..., 02. maj 2018 09:42)

    У сезони 1985/86 Партизан је одбио да игра поновљено коло, због чега је утакмица регистрована са 0:3 за Жељезничар, па је Звезда тако дошла до титуле "на терену". Касније је суд поништио одлуку ФСЈ и титула је враћена оном ко ју је на терену заиста и освојио - Партизану. Слично важи и за наредну сезону, 1986/87. А у тој наредној сезони нисте били прваци ни у једној варијанти. Да је опстала одлука о одузимању бодова, првак би био Вардар.
    О 1946. нећу сувише ни да трошим речи. Тражите титулу за победу на квалификационом турниру...
     (Јабучило, 2. maj 2018 10:25)

    # Link komentara

  154. Valjalo bi i da Kek trener Rijeke dođe za LŠ. Pregovori su blizu ostvarenja.
     (gugl, 2. maj 2018 10:21)

    # Link komentara

  155. Povraćanje u LŠ :)
     (koca, 2. maj 2018 10:18)

    # Link komentara

  156. Uefa tu titulu iz 87 godine i ne priznaje partizanu tako da grobari tu "titulu" možete da okačite mačku o rep ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 2. maj 2018 10:14)

    # Link komentara

  157. Kako to mislite "povratak u Ligu šampiona"? Pa Zvezda nikad nije igrala LŠ.
    (Jeronimo, 02. maj 2018 09:46

    To kralju cepidlacenja!!! Nije osvojila ni kup maršala tita...
     (devlinjo, 2. maj 2018 10:13)

    # Link komentara

  158. Kako to mislite "povratak u Ligu šampiona"? Pa Zvezda nikad nije igrala LŠ.

    jeste jeste,samo se ti nisi rodio još...
     (hmm, 2. maj 2018 10:12)

    # Link komentara

  159. Sramota.
     (neafirmisani, 2. maj 2018 10:12)

    # Link komentara

  160. Ovaj plej-of je pokazao svoj besmisao i promasenost: vec je odlucen prvak pre zavrsetka plej-ofa.

    Plej-of mora da se zavrsi sa finalnom utakmicom (ili dve ili do dve pobede) izmedju dve najbolje ekipe. Kao u Ligi sampona ili u finalu NBA. Da bude uzbudljivo i neizvesno do kraja. Da bude spektakl.

    Ovo prepolovljavanje bodova je bez veze.
    (Pele, 2. maj 2018 10:12)

    # Link komentara

  161. daj bre....
     (milam, 2. maj 2018 10:11)

    # Link komentara

  162. Grobari kazu niste osvojili Ligu sampiona. Ne, onaj trofej u muzeju na Marakani su zapravo usi Alberta Nadja, a ne trofej, isti trofej za koji ce se boriti Real i verovatno Liverpul za 20 dana.
     (zvezdas-RajvoSa, 2. maj 2018 10:10)

    # Link komentara

  163. Vec krece loziona... Realno, u LS se nema sta traziti i da se plasiramo. LE je trenutno maksimalni domet, gdje se moze odigrati ravnopravno i uz malo srece gurati dalje.
    (kalimero, 2. maj 2018 10:08)

    # Link komentara

  164. Ne trebaju nam te titule.. Jesu one na terenu osvojene a za zelenim stolom/pred sudom udruzenog rada oduzete. Neka se onom iz 1987. dice oni koji su je dobili. Uzecemo mi jos dve i bez toga. Ne mogu da nam oduzmu koliko mozemo da osvojimo...
    (Vetar u ledja..., 02. maj 2018 09:42)

    Ако довољно пута слажете, неко ће на крају и поверовати. О наводној титули из 1946. је бесмислено причати, јер сте били победници квалификационе групе "ужа Србија", а Спартак победник квалификационе групе "Војводина". А и ако причамо о 1987. истина је другачија. Ту титулу је на терену освојио Партизан, па Савез поништио "за зеленим столом", да би се Партизан жалио Суду на одлику Савеза и добио процес.
     (не кити се туђим перјем, 2. maj 2018 10:07)

    # Link komentara

  165. nisam siguran da ce osvajaci LŠ i LE obezbjediti plasman kroz ligu. Liverpool moze lako biti 5i i osvajac LŠ, a Arsenal je 6i i moze osvojiti LE. Onda ide 6 ekipa iz Engleske
    (srđan, 02. maj 2018 09:26)

    Ide 5 ako se to desi. Liverpul ne ide.
     (nista o nicemu, 2. maj 2018 10:02)

    # Link komentara

  166. Pocinje lozenje polako...
     (ciganin sam, ali najlepsi..., 2. maj 2018 10:01)

    # Link komentara

  167. dobro se secam kad su se iz Partizana smejali tim zvezdicama koje naravno nosi cela Evropa.Zvezda je imala dve vec dugo,a obzirom da du oni imali jedva preko deset titula nisu stavljali ni tu jednu.Cim su osvojili 20tu odmah sutra dan stavili dve.Pretspostavljam da ce i sad tako da bude.Sve je miniranje dok se mali klub docepa necega onda se to podrazumeva.
    (ss lazio, 02. maj 2018 09:34)

    Ko se smejao?
     (Amaterasu, 2. maj 2018 10:01)

    # Link komentara

  168. Драго ми је што навијачи партизана читају чланке о ЗВЕЗДИ и после остављају коментаре што значи да је један број њих писмен.
     (monako, 2. maj 2018 10:01)

    # Link komentara

  169. Titula iz 1986 je cista, Uefa je priznala i igrali smo KES. Za ovu iz 46 ne znam.
     (d, 2. maj 2018 10:01)

    # Link komentara

  170. @Jeronimo....CZV je igrala ligu sampiona i bila u grupi sa Sampdorijom, Anderlehtom i Panatinaikosom 1992, stavise, bila je druga u grupi. Ali ok, istorija se ionako prekraja u zadnje vreme na svim poljima pa zasto ne bi i u fudbalu. Sportski pozdrav.
     (Stefan, 2. maj 2018 10:00)

    # Link komentara

  171. Za ove strucnjake sto pisu da Zvezda nikada nije igrala LS.Mi smo osvojili ligu sampiona,koja se tada zvala kup evropskih sampiona.To je kao kada bi rekli nekom klubu koji je osvojio kup uefa pre desetak godina:"vi nikad niste igrali logu evrope".
     (sto bezite, 2. maj 2018 10:00)

    # Link komentara

  172. Vecina portala je iznijela propozicije zreba,znamo kako se ulazi u LS i kako uci u LE i sve se svodi da prvo takmicenje postaje liga bogatih a drugo liga siromasnih.Ajd i to je ok ako se podignu nagrade za LE,klubovi mogu da zarade fino i da za koju godinu redovnog ucesca u ovom takmicenju imaju sanse za LS.I smatram da je to posteno,samo najbolji i treba da igraju najbolje takmicenje a ne da gledamo Dinamo i jos poneki zalutali klub kako sluze za popravljanje gol razlike...Radije bih gledao konkurentnu Zvezdu u LE neko blamiranje u LS.
    Sto se tice zreba mislim da ste rano poceli.Nije problem zbog Zvezde,tu sve je jasno ali mnoge lige tek treba da dobiju svoje sampione i nezahvalno je bilo sta prognozirati...
    Prica oko propozicija zreba i potencijalnih rivala je na svim portalima manje vise ista.No nigdje nisam procitao ono sto me najvise zanima.Sta je sa najavom UEFA-e da ce klubovi sa "pedigreom" ,tj sa slavnom istorijom medju kojima je i Zvezda imati odredjenu pomoc tokom kvalifikacija? Niko ne istrazuje tu temu.Da li se radi o dodatnih,primjera radi 5 poena na rang listi za takve klubove ili recimo povlascenom nosiocu do play off runde? Mozda pravilo pocinje od nekih narednih kvalifikacija? Ili se odustalo od toga?
    Ako neko zna o cemu se tacno radi nek napise...Mozda redakcija da ispita o cemu se radi pa neki clanak o tome.
    (Samo kazem, 2. maj 2018 09:57)

    # Link komentara

  173. Kažete "kakav povratak?" i "Zvezda nikad nije igrala LŠ"?? Zvala kako se zvala, nebitno, Zvezdino ime će zauvek ostati izgravirano na peharu LŠ a vi vidite...
     (Đole_kg, 2. maj 2018 09:55)

    # Link komentara

  174. 30!
     (miha, 2. maj 2018 09:52)

    # Link komentara

  175. I onda je mrmot...
     (koja, 2. maj 2018 09:52)

    # Link komentara

  176. Zvezda je jednostavno najbolji i najveci brend i ponos Srbije.
     (ja, 2. maj 2018 09:52)

    # Link komentara

  177. @jeronimo jok,ti si igrao
     (oz, 2. maj 2018 09:52)

    # Link komentara

  178. @košarka je samo igra
    da je u Srbiji samo 1.500.000 ljudi koji se izjasnjavaju da su navijaci, i u tom slucaju bi bilo vise od milion zvezdinih, tako da ti konstatacija nije na mestu.
    A sa druge strane jel nema nekih novosti sa JNA? Tu mozes citati ceo tekst bez stresa.
     (marko, 2. maj 2018 09:51)

    # Link komentara

  179. Dajte malo realnosti.... liga evrope je maximum..... da se prodje grupa i to je ogroman uspeh....
     (Sistem te laze, 2. maj 2018 09:48)

    # Link komentara

  180. Kako to mislite "povratak u Ligu šampiona"? Pa Zvezda nikad nije igrala LŠ.
    (Jeronimo, 2. maj 2018 09:46)

    # Link komentara

  181. Pre svega cestitam titulu igracima,strucnom stabu,i nama navijacima,zvezdas sam. Jedna stvar me doduse interesuje kao gradjanina ove nazovi drzave. Da li ce V.Savic biti kaznjen za koriscenje pirotehnickih sredstava na sportskim manifestscijama. Da li ce neko odgovarati za ono blokiranje saobracaja na autoputu,na stranu maltretiranje ostalih ucesnika u saobracaju,ali postoji i ugrozavanje bezbednosti. Da vidimo da ki ova drzava postoji kao pravna drzava,ili je samo drzava na papiru!
     (posmatrac, 2. maj 2018 09:45)

    # Link komentara

  182. Ne trebaju nam te titule.. Jesu one na terenu osvojene a za zelenim stolom/pred sudom udruzenog rada oduzete. Neka se onom iz 1987. dice oni koji su je dobili. Uzecemo mi jos dve i bez toga. Ne mogu da nam oduzmu koliko mozemo da osvojimo...
    (Vetar u ledja..., 2. maj 2018 09:42)

    # Link komentara

  183. Ni zvezdica, ni LŠ !
    I kakav "povratak u LŠ" ??!
    Zvezda nikada nije igrala u LŠ!
     (uefamafia, 2. maj 2018 09:38)

    # Link komentara

  184. @košarka je samo igra
    Bitno je da si ti nama komentar ostavio. Ipak i ti učestvuješ u pomenutoj diskusiji.
    (stavro, 2. maj 2018 09:38)

    # Link komentara

  185. Hajde da budemo objektivni i pošteni. Košarka to je Partizan, ali fudbal je Zvezda. Uvek bilo i uvek će biti.
    (Millennium, 2. maj 2018 09:38)

    # Link komentara

  186. Miliona navijača? Terza je ovo pisao? Na konstataciju milioni navijača sam prestao čitati.
    (košarka je samo igra, 02. maj 2018 09:19)

    Pa da...ti si navikao na par stotina navijača na 2-3 tribine...sve preko toga za tebe je nerazumljivo!
     (bromazepam, 2. maj 2018 09:37)

    # Link komentara

  187. Koja crna liga šampiona?
    Ni sa kim a ni sa čim.
     (nikola, 2. maj 2018 09:36)

    # Link komentara

  188. Treba Zvezdi pripisati sve titule u istoriji Srbije.A zatim i sve u Ligi Sampiona.Kad se vlast promeni sve to isto primeniti na Partizan.To je jedino normalno i realno.
    (Tozo istinozo, 2. maj 2018 09:36)

    # Link komentara

  189. да лепо сте рекли домаћим Напредком ?
     (Зоран??, 2. maj 2018 09:35)

    # Link komentara

  190. dobro se secam kad su se iz Partizana smejali tim zvezdicama koje naravno nosi cela Evropa.Zvezda je imala dve vec dugo,a obzirom da du oni imali jedva preko deset titula nisu stavljali ni tu jednu.Cim su osvojili 20tu odmah sutra dan stavili dve.Pretspostavljam da ce i sad tako da bude.Sve je miniranje dok se mali klub docepa necega onda se to podrazumeva.
     (ss lazio, 2. maj 2018 09:34)

    # Link komentara

  191. Meleg, Aleksic, Jevtovic. Kakva crna pojacanja, Svasta.
     (milke, 2. maj 2018 09:31)

    # Link komentara

  192. Povratak u Ligu sampiona ?
    (Zvonimir, 2. maj 2018 09:30)

    # Link komentara

  193. nisam siguran da ce osvajaci LŠ i LE obezbjediti plasman kroz ligu. Liverpool moze lako biti 5i i osvajac LŠ, a Arsenal je 6i i moze osvojiti LE. Onda ide 6 ekipa iz Engleske
     (srđan, 2. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  194. Nek' se Marakani vrate slavni dani
    kad' si Zvezdo bila iznad svih
    nek' pobede tvoje nasu dusu lece
    nek' te Sever povede u njih
    Ceo zivot u svom srcu nosim boje te
    grad Beograd crkvu svoju
    Zvezdo volim te
    Nek' nam Bog da srece da se vrate dani
    slavni dani nase proslosti
    da i deca nasa na Marakani
    raduju se svetskoj tituli
    (baki, 2. maj 2018 09:23)

    # Link komentara

  195. Miliona navijača? Terza je ovo pisao? Na konstataciju milioni navijača sam prestao čitati.
     (košarka je samo igra, 2. maj 2018 09:19)

    # Link komentara