1. Koje navlacenje za Klivleнd,pa ja ne mogu da verujem,znaci sudije svaka im cast! Na Oladipu toliko faulova nisu svirali... Lebron je bio nezaustavljiv,do te mere da kad je izasao iz igre,razigrao je sve igrace svoje i onda su pobedili...toliko o tome koliko ih cini sve boljim i koliko su oni losi sto sad igraju u Klivlendu! K.Lav gde god bude igrao bez Dzejmsa imace 20+12,Dze.Grin isto 20+...Tako bi i sa Krauderom,isto i sa Vejdom,pa i Rouz se razigrao u Minesoti...jadino oni su samo kvarili Lebrona! A Kralj kad preuzme Oladipa ne zna gde se nalazi,ovaj ga provoza svaki put...dobar defanzivac nema sta! I na kraju Bogdanovica samo sto nije poceo da bije na terenu sudije nista ne bi dosudile,ali zato Bojanu svaki kontak faul,gde ruku na Kralja da stavis...ccccc
    (Djole, 1. maj 2018 00:24)

    # Link komentara

  2. Nikad ga nisam voleo, ali kad neko ovoliko traje i ovako se bori, morate da menjate mišljenje.
    (VladaNS, 30. april 2018 23:14)

    # Link komentara

  3. @Urox
    Osvojio je Majami, ali pet godina ranije. I dalje su bili odlicni mada matori saigraci i mozda je trebalo da osvoji 1 titulu vise, mozda cak i dve ali nisu bas drim tim kakvim ih predstavljaju.
    Vidim ovde se Kevin Lav predstavlja kao neki veliki superstar u Minesoti. Pa ta Minesota je bila daleko od bilo kakve ozbiljne kosarke kad ju je on predvodio. Solidan je on kao treci igrac (i zato su i uzeli titulu), ne kazem, ali kao drugi vec je prilicno slab. Moram reci doduse, da je i pored toga ovo najlosija Lebronova sezona i da je ipak trebalo da dobiju Indijanu, ali daleko od toga da bi to mogli bez njega.
    E jedino za Irvinga moram da kazem da je bio mlad pre nego sto je dosao Lebron i da on zaista jeste vrhunski, ali je vrhunski igrao i sa Lebronom, tesko da ga je ovaj "gusio".
    (jsx, 30. april 2018 15:11)

    # Link komentara

  4. Neverovatna sudijska kradja, ko zna koju utakmicu po redu, steta za Indijanu to je jedina ekipa na istoku koja je mogla da izbaci Klivlend, ostali ce biti metla ili 4:1 u najboljem slucaju...
    (J)oBaH, 30. april 2018 06:16)

    Ne budi previse siguran. Let's go Raptors!!!
    (We The North, 30. april 2018 14:34)

    # Link komentara

  5. Travel from Akron to witness the promise.
    Nije kraj dok Kralj to ne kaže!!!
    P.S.treći put ostavljam istikomentar, ali ga neko (ja znam ko) namerno banuje...
    (Demius, 30. april 2018 13:52)

    # Link komentara

  6. Dobro, mozes li ti da shvatis da Cleveland sa KArijem Irvingom nije mogao da zamisli play off prije nego sto se Lebron vratio,a da od tada Cleveleand igra 3 finala za redom. DA jedan Mimami koji je igrao redovna finala sa Lebronom, kako je on otisao ili se jedva plasira ili ne vidi play Offa.

    A mozes li ti da shvatis da je Majami osvojio titulu sa vejdom i pre toga i da kad je dosao Lebron imali su Alena, vejda, Bosa... Mozes li da shvatis i sa je u taj Klivlend uz pimenutog Irvinga dosao jos jedan brutalan igrac koji je nestvarno igrao u Minesoti a zove se Kevin Lav... Ili kosarku pratia od juce?
    (Urox, 30. april 2018 12:25)

    # Link komentara

  7. Bogdanovic pokusao da ga cuva ...
    (Boki, 30. april 2018 11:04)

    # Link komentara

  8. Moji zakljucci iz ove serije:
    Ocekivana pobeda Klivlenda zanimljiva serija neizvesna ali veoma ne kvalitetna kosarka oba tima.
    Lebron vrhunski igra u napadu ali mislim da je vecini postalo jasno da vise nema snage da igra u obadva pravca godine i istrosenost rade svoje.
    Sto se tice serije protiv Toronta, Klivlend ulazi umorniji bez prednosti domaceg terena i ne bas nekom igrom problem Toronta je taj sto imaju kompleks od Lebrona ali ako u prve dve utakmice odbrane domaci teren protiv umornog Lebrona i Klivlenda samopozudanje ce im naglo skociti ja ocekujem prolaz Toronta 4-2 ako ove godine ne pobede Klivlend trener Kejsi treba da se prestane baviti tim poslom a Lauri i Derozen da traze trejd i da pobegnu iz iste konferencije gde je Lebron.
    (Rašid, 30. april 2018 11:02)

    # Link komentara

  9. Jordan je imao samo po jednog super stara.I on ih je činio još boljim nego što su bili. Lebron uništava timski duh.On prevozi loptu, šuta, skače....Nije ni čudo što ostali ne mogu da se razigraju.O sudjenju da i ne govorim.Ako ga neko preko pogleda, odmah sviraju.I ovo pišem iako nisam veliki fan Jordana. Dobar je igrač, ali daleko od toga da bude najbolji.Cak mislim da je i Brayant bolji od njega.
    (ja pa ja, 30. april 2018 05:09)

    Brajant bolji od Djordana ? Ne bih bas rekao...i ta prica oko mrkih pogleda ti bas ne pije vodu, pomesao si Djejms Lebrona i Djejms Hardena. Djejms Lebrona nema ni medju 80 na listi po broju slobodnih bacanja u jednoj sezoni. Tu dominira Harden a i Djordan je pri vrhu, naravno ima i Brajanta i jos kojekakvih likova ali Djejms Lebrona nema nidje, iako je on najveci rogodnja od svih njih, najvise ide na ulaz i najvise se probija kroz reket !
    (antiDebil, 30. april 2018 10:57)

    # Link komentara

  10. Jordan je imao samo po jednog super stara.I on ih je činio još boljim nego što su bili. Lebron uništava timski duh.On prevozi loptu, šuta, skače....Nije ni čudo što ostali ne mogu da se razigraju.O sudjenju da i ne govorim.Ako ga neko preko pogleda, odmah sviraju.I ovo pišem iako nisam veliki fan Jordana. Dobar je igrač, ali daleko od toga da bude najbolji.Cak mislim da je i Brayant bolji od njega.
    (ja pa ja, 30. april 2018 05:09)

    Brajant bolji od Djordana ? Ne bih bas rekao...i ta prica oko mrkih pogleda ti bas ne pije vodu, pomesao si Djejms Lebrona i Djejms Hardena. Djejms Lebrona nema ni medju 80 na listi po broju slobodnih bacanja u jednoj sezoni. Tu dominira Harden a i Djordan je pri vrhu, naravno ima i Brajanta i jos kojekakvih likova ali Djejms Lebrona nema nidje, iako je on najveci rogodnja od svih njih, najvise ide na ulaz i najvise se probija kroz reket !
    (antiDebil, 30. april 2018 10:52)

    # Link komentara

  11. Postovani, necu replicirati vasu pricu o fudbalu jer tu nije tema. Ali Iniesta je ipak bolji od Lamparda, iako mi je Lampard mnogo drazi.
    Dzordan je fenomenalan defanzivaci bio, sigurno top 3 defanzivca na pozicijama 1-3. Ali gresite da je jedini bek. Bek kao bek suter - Majkl Kuper iz Soutajm Lejkersa je bio takodje defanzivac godine, a bek kao spoljne pozicije, dakle 1-2 dodajte Monkrifa i Rukavicu Pejtona (Najbolji defanzivac spolja po mom misljenju). Da, u pravu ste, ima zaista prosek oko 30 poena po mecu, ali smatram da je za tim i dalje Lebron korisniji, zbog njegovog celokupnog ucinka. Tu mozemo da se ne slazemo ali ne mozete osporiti da je Lebron svestraniji igrac, prakticno nikako. Tih recimo 2,5-3 poena razlike Majka Lebron nadoknadjuje asistencijama. Nemamo tu sta pricati, obojica su izvanredni, ali nam se misljenja ne slazu, sto je i okej. Ne moramo se svi slagati ?, ali nemojmo oduzimati Lebronu a dodavati Dzordanu. Dzordan ne moze u karijeri nista vise da promeni. Lebron moze jos 5 godina da bude na elitnom nivou i obori jos mnoge mnoge rekorde. Sacekajmo kraj karijere Lebrona sto se tice Goat price, ali da je Dzordan svestraniji igrac od Lebrona, tu se zaista ne mogu sloziti sa vama.
    (IQ 149, 30. april 2018 01:13)

    Pa, naravno da je Iniesta bolji, ali na osnovu statistike bi se zaključilo drugačije. Džordan sa svojih 198 cm i 88 kg je imao prosek 30 6.5 5... Sada uzmi i pogledaj prosečan broj poseda Bulls-a '90-ih i LeBronovog Clevlenda. To se slažem da LeBron ima još da igra i hipotetički može da prevaziđe Jordana, ali je trenutno iza njega, bar po mom mišljenju. Za ove što pričaju da je ispao od Orlanda u drugom kolu '95, tačno je, ali je svoju prvu utakmicu odigrao u martu '95, a play off krenuo mesec dana kasnije. Gary Payton je bio čist "kec", a Jordan "dvojka" i po potrebi niska " trojka". Zbog same prirode pozicije, uglavnom su najbolji kradljivci lopti "kečevi" i zbog togu su u startu u prednosti u odnosu na čiste "dvojke".
    Jednostavno, neko voli da gleda fizički dominantne igrače, kao što su Wilt, Shaq, Lebron, neko centre sa vrhunskim radom nogu, kao što je bio Hakeem, neko mađioničare kao Magic... Ja sam najviše uživao u igri 3 igrača, po meni igrača koji su igrali sa najvećom lakoćom, i koji su imali najlepši stil igre. To su Michael Jordan, Kobe Bryant i Tracy McGrady. U svakoj sekundi njihovog vođenja lopte sam uživao, kao ni kod jednog drugog igrača i tu nikakva statistika ne može da promeni moj pogleda na košarku. To je za mene bila poezija, ali to je viđenje samo jednog košarkaškog laika.
     (bBb, 30. april 2018 10:05)

    # Link komentara

  12. (mane, 30. april 2018 03:46)
    pa ovo je komicno, MJ je namerno izgubio kako bi spasio Cikago od proslave titule :D
    isto tako postoji teorija zavere da su namerno izgubili dva meca u Sijetlu 96 kako bi se serija vratila u Cikago, pa da tamo proslave titulu.
    mislim da ne postoje reci koliko je to glupo
    (Bojan, 30. april 2018 10:03)

    # Link komentara

  13. LeBron na početku pet pogodaka od pet šuteva. Tako je počeo utakmicu da je izgledalo da će sam da ih pojede.
    Bogdanović je igrao sasvim solidnu odbranu na James-u kada god ga je čuvao, ali on igra više pozicija i non stop ga preuzima više igrača i svejedno ga je nemoguće čuvati.
    Mislim da Cavalirsi prolaze i sledeću seriju.
    (tocka, 30. april 2018 09:57)

    # Link komentara

  14. Druga stvar, on nije vezao 6 titula vec je izgubio jednu plejof seriju od Orlanda...
    (antiDebil, 29. april 2018 23:09)

    Obrisi anti
     (nista o nicemu, 30. april 2018 09:00)

    # Link komentara

  15. Dipo...naravno,sudije navlacile za Klivlend,posebno kada su dodelili faul za Indijanu kada je pre toga Oladipo sutirao trojku a vreme vec isteklo,ali koga briga.
     (zatucanibot, 30. april 2018 08:59)

    # Link komentara

  16. Zivim dugo u Klevelandu. Gledao sam LeBrana uzivo dosta puta. Covek je stavrno izuzetan igrac. Kao masina. Zamislite koliko godina on igra toliko konstantno. Retko kad povredjen. Neki vise vole Jordana samo zato sto je osvoijo 6 titula. Ima dosta igraca sto su osvojili i vise pa sta. Robert Horry ima 7. Pippen ima 6. Jabbar ima 6. Stari Celticsi igraci imaju i po 11. LeBron je vec premasio skoro sve statistike. Da je imao male bolje ekipe oko sebe vec be presao 6 titula. Zamislite Sasa Pavlovic je bio njegov najbolji suigrac za 2007 finale.
    (Cleveland, 29. april 2018 23:54)

    IP ti je iz Leskovca, nemoj da izmisljas da zivis u SAD.
     (nista o nicemu, 30. april 2018 08:58)

    # Link komentara

  17. Ako se spoje Kawhi i king sa idejom da prvi bude Bronov Pipen, to će biti zanimljivo i pretnja GSW...
     (Živko, 30. april 2018 08:39)

    # Link komentara

  18. Dosadni ste sa uporedjivanjem Dzordana i Lebrona.
    Mozemo li samo da prekinemo te diskusije i divimo se ovoj igracini koju imamo cast danas da gledamo?
    Hvala.
    (12, 30. april 2018 08:37)

    # Link komentara

  19. @ Cleveland, 29. april 2018 23:54

    Uz sve poštovanje prema Saši Pavloviću, daleko je on bio od LeBronovog najboljeg saigrača u toj sezoni.
     (Sale, 30. april 2018 08:17)

    # Link komentara

  20. а питање колико се леброну играло све док дрчни сплићанин није почео да се буса и да га пецка по медијима. као де ја лош одбрамбени, спаково сам џејмса :)
    после тога, леброн га ресетовао на обе стране терена.
    какав пацијент!
    п.с. греота да не доведу леброну 2-3 играча да почисти голден стејт. кливленд је жалостан, а кевин лав превара у рангу блејка грифина и дрејмонда грина. човек је пањ и млакоња. па бјелица је за њега апсолутни доктор. кевин лав и ол стар не би смели у исту реченицу.
     (веверица, 30. april 2018 07:48)

    # Link komentara

  21. Dzordan je imao takav uticaj na kosarku (i tu nema Najki sponzor, ovo, ono. Adidas je veci tad bio i da nije bilo Dzordana i Brazilske reprezentacije u fudbalu, propali bi ko Ribok) da se sve podiglo na visi nivo. Nek je bio ovakav i onakav, ali je najveci jer je, kao sto rekoh, posle njega kosarka otisla u drugu dimenziju. Da je Le Bron dobar, dobar je. Mozda i najbolji posle MJ. Ali posle.
    Cisto da se zna, Dzordan je od Orlanda izgubio kada je odigrao manje od pola sezone. U PO je gubio kao klinac, kada je postao MJ23 nije gubio nista. Le Bron sa big3 gubi od SA. Dobijaju SA Alenovom trojkom (ne direktno). Dzordan krade loptu Malounu i resava utakmicu u situaciji iz koje on godisnje promasi 3x a ima ih na stotine
     (Pera, 30. april 2018 07:33)

    # Link komentara

  22. Drago, kako je odigrao Bogdanovic? Koliko poena i koliko min. u igri? Da li je pomoglo odmaranje u proslom mecu? Pretpostavljam da je u najmanju ruku bio solidan.
     (myseparatereality, 30. april 2018 07:21)

    # Link komentara

  23. Neverovatna sudijska kradja, ko zna koju utakmicu po redu, steta za Indijanu to je jedina ekipa na istoku koja je mogla da izbaci Klivlend, ostali ce biti metla ili 4:1 u najboljem slucaju...
     (JoBaH, 30. april 2018 06:16)

    # Link komentara

  24. Читајући поједине коментаре стиче се утисак да су његово свемогуће височанство, лажни краљ и екипа епизодиста, састављена од потпуних кошаркашких антиталената, Корвера, Томпсона, Лава и Хила, у финалу источне конференције, победили управо екипу Булса из '96-е, а не трећеразредни, неискусни тим Индијане на већ годинама неконкурентном истоку, од ког су пре само неколико дана, незванично и изгубили ову серију и испали након првог кола плеј-офа.
    Ово драстично нарушава тезу "да је историја, свега 5 дана стара", јер ето, није прошло ни 3, а све се, зарад афирмације сопствених ставова, наклоности и циљева, већ заборавило.
    Шта рећи осим, честитке краљу, јер није лако победити тек 3 дана старо памћење.
    (Џошуа, 30. april 2018 06:07)

    # Link komentara

  25. Nemam kako a znam da čitaš. VOLIM TE!
     (Peter's girl, 30. april 2018 05:55)

    # Link komentara

  26. @(Cleveland, 29. april 2018 23:54)
    Jordan je imao samo po jednog super stara.I on ih je činio još boljim nego što su bili. Lebron uništava timski duh.On prevozi loptu, šuta, skače....Nije ni čudo što ostali ne mogu da se razigraju.O sudjenju da i ne govorim.Ako ga neko preko pogleda, odmah sviraju.I ovo pišem iako nisam veliki fan Jordana. Dobar je igrač, ali daleko od toga da bude najbolji.Cak mislim da je i Brayant bolji od njega.
     (ja pa ja, 30. april 2018 05:09)

    # Link komentara

  27. Zivotinjski snazan covek koji igra ruznu i dosadnu kosarku. Guranje, guranje, trcanje, trcanje. Kod njega je sve u snazi. Nista pametno, nista virtuozno.
    (masa_puta_ubrzanje, 30. april 2018 04:29)

    # Link komentara

  28. Secam se sezone i finala i 97 i 98 - nije bilo dileme ko ce da osvoji titulu. Cak i ta 98 u Juti - kada budete imali osecaj u nekog igraca "nema sanse da ne osvoji" onda mozete nekog da pocnete da poredite sa MJ. Inace taj osecaj i razmisljanje se gradi godinama, igrom, stavom, pristupom igri i oko igre plus pr, industrija, sponzori. Novine su se otvarale da se vidi razlika s kojom je Jordan pobedio, a ne da li pobedio. Gledamo kako Jordan pobedjuje, a ne utakmicu na kojoj igra Jordan. To su jako bitna razgranicenje zasto je MJ = GoAT!

    Tako mi malko stariji znamo da postoji prica da je Jordan 98 na neki svestan nacin dopustio da Bulls-i izgube 5. utakmicu u Chicago zato sto se toliko naroda okupilo i organizovalo da slavi da je postojao nezapamcen bezbodnosni rizik za ceo grad, tipa unistice grad. To su oni tamo ljudi koji sede i bleje tokom NBA sezone sami od sebe bili pokrenuti.

    Kada se pojavi neko ko napravi takav fenomen posle MJ - onda mozemo da poredimo MJ sa tim nekim - ako ste toliko sigurni u 'kralja' ajde sve pare na njega za titulu kao sto su davali za MJ.

    Uzimate jamesa kao goat koji je od srednje skole proracunati produkt i surogat cele masinerije nba i oko nba od kao ona lopta (ball) u LA. PHHAHHAHAAHHAAH

    Nisam gledao celu utakmicu vec ovaj highlights za james konkretno - ako je kosarka i kosarkas da se svi povuku i da sirovo igra jedan na jedan kao na betonu ispred perine zgrade - vazi!!!

    pozz
    (mane, 30. april 2018 03:46)

    # Link komentara

  29. @IQ 149 - Jordan je GoAT! Tacka.
    (IQ 1149, 30. april 2018 03:17)

    # Link komentara

  30. LEBRONE, INSTITUCIJO !
    (ksk, 30. april 2018 03:07)

    # Link komentara

  31. Čovek je zmaj! Gde god da igra, taj tim je šampionski.
    Tu je kraj priče.
    (Mirko, 30. april 2018 03:04)

    # Link komentara

  32. E i da... Ajzea Tomas prosle godine kidao ove bio los u Cle i ode, Krauder kida sada a u Cle veze nije imao i trejdovan, Klarkson je doveden u trejdu jer ume ponekad da poludi i veze brdo poena a u Cle jok, Lav i Tristan znali kosarku a sad su odjednom igraci koji veze nemaju... Jeste niko nista ne zna i ovo su igraci koji bi bili najgori tim lige bez Lebrona kako da ne... Tim je sasvim korektan uz Lebrona kao vodju... Ali ova sezona je sve na njega nesto kao kao Westbruk sa jutom.... A to u narednoj rundi ako se ne bude dala sloboda i ostalim igracima nece proci....
    (Urox, 30. april 2018 02:38)

    # Link komentara

  33. Au koliko komentara da je najbolji svih vremena... A tek prvi krug prosli i to raspalu Indijanu dobili..Ovde po strucnjacima Indijana ko da je branila sampionsku titulu.. Svaka njemu cast najbolji trenutno jeste(ali setite se finala prosle godine Durent mu je dusu vadio) .... Goat barem po meni nece biti nikad..
    (Urox, 30. april 2018 02:26)

    # Link komentara

  34. Sad sam shvatio. Lance Stephenson = petarczv
     (Siggy, 30. april 2018 01:51)

    # Link komentara

  35. drago koliko bi James dao da ga Bojan nije čuvao onda, 100 koševa? Obilazio ga je ko čunj kad oće
     (dečko koji je zapalio, 30. april 2018 01:50)

    # Link komentara

  36. Pri tome ne kažem da LBJ nije vrhunski igrač, jedan od najboljih u istoriji, već da celokupn njegov pristup po kome je on ispred ekipe, trenera i saigrača je kontraproduktivan po rezultat. Košarka je timski sport i kada bi CLE igrao tako bili bi kandidat za titulu ali bi LBJ imao slabiju statistiku. GSW fukcioniše dobro jer njegove zvezde osete kada treba da se podrede timu dok kod LBJ toga nema.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 29. april 2018 23:28)

    Dobro, mozes li ti da shvatis da Cleveland sa KArijem Irvingom nije mogao da zamisli play off prije nego sto se Lebron vratio,a da od tada Cleveleand igra 3 finala za redom. DA jedan Mimami koji je igrao redovna finala sa Lebronom, kako je on otisao ili se jedva plasira ili ne vidi play Offa.
    Mozes li da shvatis da je prije 3 godine ( ono prvo finale sa GSom) Lebron odveo Cavse u finale i bez Irvinga i Lava i da je u tom finalu otkinuo 2 pobjede Golden Stejtu( znaci sam)
    Mozes li da shvatis da je Cleveland danas vise nego prosjecna ekipa bez Lebrona u njoj.Mozes li da shvatis da je Lebron 11 najbolji asistent u NBA ligi svih vremena, toliko koci svoje saigrace.Od Jordana je postigao vise od 1000 trica u karijeri, toliko o njegovom igranju na " snagu"
    (glupost, 30. april 2018 01:45)

    # Link komentara

  37. Ne znam sto se primate toliko kad se jos pre sezone (i prosle) znalo ko osvaja titulu. Mala pomoc: nisam ja.
    (zlo, 30. april 2018 01:40)

    # Link komentara

  38. Odmah svi o MJu i glupostima o 8 uzastopnih titula. Svako ko to tvrdi nema dve cuke u glavi.
    Svaka cast lebronu i klivlendu
    (Bojan, 30. april 2018 01:34)

    # Link komentara

  39. Naravno kad ih sam vuce. Prvo poluvreme je uglavnom u “laganijem” ritmu, i on ga ne izvodi ni sekund. Ko ne bi pao...
    (NEKO, 30. april 2018 01:18)

    # Link komentara

  40. Ti, onda, gledaj košarku preko Box score-a, ako te samo statistika zanima. Recimo, Iniesta je na preko 500 utakmica za Barsu, postigao oko 30-40 golova. Da li to znači da je Frank Lampard 3-4 puta bolji igrač od njega (namerno sam Lampard-a uzeo za primer, jer igraju na istoj poziciji, a postigao je mnogo više golova). Kako ne pomenu nigde Jordanovu odbranu? Jedini bek u istoriji, koji je proglašen defanzivcem godine. 9 puta uvršeten u prvu odbrambenu petorku( Lebron ih ima 5). Kako nisi nigde naveo da jedini ima prosek od 30 poena na nivou karijere, čak ni Wilt nema toliko. I dokle više te gluposti da su NBA i Nike napravili mega zvezdu od njega???!!!Pa, upravo je suprotno, on je izdigao taj Nike i NBA ligu na viši nivo. Po toj logici, da je Jordan reklamirao Reebok, ne bi bio toliko dobar igrač, ne bi se pričalo o njemu kao najboljem svih vremena.
    (bBb, 29. april 2018 23:44)

    Postovani, necu replicirati vasu pricu o fudbalu jer tu nije tema. Ali Iniesta je ipak bolji od Lamparda, iako mi je Lampard mnogo drazi.
    Dzordan je fenomenalan defanzivaci bio, sigurno top 3 defanzivca na pozicijama 1-3. Ali gresite da je jedini bek. Bek kao bek suter - Majkl Kuper iz Soutajm Lejkersa je bio takodje defanzivac godine, a bek kao spoljne pozicije, dakle 1-2 dodajte Monkrifa i Rukavicu Pejtona (Najbolji defanzivac spolja po mom misljenju). Da, u pravu ste, ima zaista prosek oko 30 poena po mecu, ali smatram da je za tim i dalje Lebron korisniji, zbog njegovog celokupnog ucinka. Tu mozemo da se ne slazemo ali ne mozete osporiti da je Lebron svestraniji igrac, prakticno nikako. Tih recimo 2,5-3 poena razlike Majka Lebron nadoknadjuje asistencijama. Nemamo tu sta pricati, obojica su izvanredni, ali nam se misljenja ne slazu, sto je i okej. Ne moramo se svi slagati ?, ali nemojmo oduzimati Lebronu a dodavati Dzordanu. Dzordan ne moze u karijeri nista vise da promeni. Lebron moze jos 5 godina da bude na elitnom nivou i obori jos mnoge mnoge rekorde. Sacekajmo kraj karijere Lebrona sto se tice Goat price, ali da je Dzordan svestraniji igrac od Lebrona, tu se zaista ne mogu sloziti sa vama.
     (IQ 149, 30. april 2018 01:13)

    # Link komentara

  41. IQ 149, jarane ja gotivim LBJ, ali nisi u pravu. Nije Majkl najveci zato sto ima 6/6, vec zato sto si znao da ce taj covjek uraditi nesto nestvarno i rijesiti mec. Slazem se da su titule bitne zbog njih se i igra, ali Majkl je imao to nesto sto se ne moze objasniti, taj sut koji je neponovljiv, taj let, taj osjecaj za kos...A Lebron, sta reci za njega, on je neralno dobar, igra u timu amatera u odnosu na svoj potencijal. Za mene drugo mjesto u istoriji je zacementirano.
    (Banjaluka, 29. april 2018 23:39)

    Postovani, hvala na replici. Ja sam izneo subjektivno misljenje, i hvala vam na uctivom odgovoru. Kako svakako ima ljudi koji drze da je X ili Y najbolji, tako i ja drzim svoje misljenje sto se tice igrackih kvaliteta. O Lebronu cu sud doneti na kraju karijere sto se tice GOAT price, ali sto se tice svestranosti, nisam gledao boljeg, a pratim NBA vec 30 godina. Majk je cista volja, zar, kad je sve na liniji tada lomi do pobede. Lebron je psihicki fragilniji, ali nista losiji igracki gledano, cak sta vise bolji sem u smislu klasicnog skok suta. Ja ne omalovazavam Dzordana ni sekunde, smatram da je fantastican igrac, ali mislim da Dzordan je ipak malo uzih kosarkaskih mogucnosti u odnosu na Lebrona po svestranosti.
     (IQ 149, 30. april 2018 01:00)

    # Link komentara

  42. Napred Toronto!
     (D.T., 30. april 2018 00:56)

    # Link komentara

  43. Posle ljudi kazu precenjen. Covek stvori +10 izadje da odmori indijana izjednaci i ajmo jovo nanovo. Tako celu seriju vuce tim, strasno koliko slabo igraju ostali a ima tu igraca koji se smatraju velikim zvezdama.
    (esco, 29. april 2018 22:01)

    Koja laz!!! Indijana je stigla dok je lebron bio u igri kad je izasao love i smith su pogadjali i odlucili utqkmicu...
     (petarczv, 30. april 2018 00:54)

    # Link komentara

  44. IQ149
    Ja bih proverio validnost tog IQ, zaista ovo kao da je pisao neko sa IQ od 50.
    (Dragan, 29. april 2018 23:30)

    Postovani, da, zaista mi je toliki IQ, e sada mozda vas nije dovoljno visok da shvaite sta sam napisao. S druge strane, ionako znam to da ljudi su ograniceni u smislu da ne percepiraju vise od onoga koliko mogu, te stoga se ne ljutim zbog vaseg rekao bih olako napisanog komentara. Izneo sam svoje misljenje, a vi bez ikakvih argumenata ste napisali tako nesto olako. To mi govori da ste ili bezobrazni, ili arogantni "intelektualac" koji shvata svoje realne domete i ne moze da prihvati da ima neko iznad njega po inteligenciji. I od mene ima inteligentnijih, sigurno.
     (IQ 149, 30. april 2018 00:53)

    # Link komentara

  45. Koje navlacenje za Klivled,pa ja ne mogu da verujem,znaci sudije svaka im cast! Na Oladipu toliko faulova nisu svirali... Lebron je bio nezaustavljiv,do te mere da kad je izasao iz igre,razigrao je sve igrace svoje i onda su pobedili...toliko o tome koliko ih cini sve boljim i koliko su oni losi sto sad igraju u Klivlendu! K.Lav gde god bude igrao bez Dzejmsa imace 20+12,Dze.Grin isto 20+...Tako bi i sa Krauderom,isto i sa Vejdom,pa i Rouz se razigrao u Minesoti...jadino oni su samo kvarili Lebrona! A Kralj kad preuzme Oladipa ne zna gde se nalazi,ovaj ga provoza svaki put...dobar defanzivac nema sta! I na kraju Bogdanovica samo sto nije poceo da bije na terenu sudije nista ne bi dosudile,ali zato Bojanu svaki kontak faul,gde ruku na Kralja da stavis...ccccc
    (Djole, 30. april 2018 00:32)

    # Link komentara

  46. @Cleveland: Da je imao bolje saigrače? Pa šta je imao u Majamiju? A po povratku u Klivlend?
     (Bane, 30. april 2018 00:23)

    # Link komentara

  47. Zivim dugo u Klevelandu. Gledao sam LeBrana uzivo dosta puta. Covek je stavrno izuzetan igrac. Kao masina. Zamislite koliko godina on igra toliko konstantno. Retko kad povredjen. Neki vise vole Jordana samo zato sto je osvoijo 6 titula. Ima dosta igraca sto su osvojili i vise pa sta. Robert Horry ima 7. Pippen ima 6. Jabbar ima 6. Stari Celticsi igraci imaju i po 11. LeBron je vec premasio skoro sve statistike. Da je imao male bolje ekipe oko sebe vec be presao 6 titula. Zamislite Sasa Pavlovic je bio njegov najbolji suigrac za 2007 finale.
    (Cleveland, 29. april 2018 23:54)To je jasno kao dan ali nas narod retko kad razumno analizira sve se svodi na emotivni dozivljaj koji ima prema nekome ili necemu.
    (Aleksej anti limar anti Igokea, 30. april 2018 00:19)

    # Link komentara

  48. Mislim da će Klivilendu da se obije o glavu ova taktika. Sve idu na Lebrona i to im je i najbolje jer čovek stalno ima šut, lupam... 15 od 23 ili 12 od 19... Kad je neko toliko dobar-normalno da njemu daju loptu. No kad dođe neka ekipa koja će da ima boljeg trenera i bolji plan, onda će da utroje Lebrona i Nens će da ostane sam na šutu i da promaši jer nije bio u toj poziciji do sad. Samo se pitam kako će čovek sam?
    (Focus, 30. april 2018 00:03)

    # Link komentara

  49. Zivim dugo u Klevelandu. Gledao sam LeBrana uzivo dosta puta. Covek je stavrno izuzetan igrac. Kao masina. Zamislite koliko godina on igra toliko konstantno. Retko kad povredjen. Neki vise vole Jordana samo zato sto je osvoijo 6 titula. Ima dosta igraca sto su osvojili i vise pa sta. Robert Horry ima 7. Pippen ima 6. Jabbar ima 6. Stari Celticsi igraci imaju i po 11. LeBron je vec premasio skoro sve statistike. Da je imao male bolje ekipe oko sebe vec be presao 6 titula. Zamislite Sasa Pavlovic je bio njegov najbolji suigrac za 2007 finale.
    (Cleveland, 29. april 2018 23:54)

    # Link komentara

  50. klivlendov prvi plej je usao u igru u d4ugom poluvremenu(g.hill), po meni presudio utakmicu sa lebronom.
    nemaju ljudi pleja, hill igrao povredjen, a za hose kalderona sam mislio da je prestao da presta da ae bavi kosarkom 2010. (igra covek na 200 %mogucnosti ?)
    ostatak ekipe jedino tristan dobar(5ofanzivnih skokova), love los ali je pogodio na kraju kad je trebalo.
    ako dobiju prvu protiv toronta ne bi me cudilo da ih pociste sa 4:1 ili mozda cak4:0.
    dobili su ih u obe utakmice pred kraj sezone, imaju psiholosku prednost.
    go Cavs
     (dzonikaaaa, 29. april 2018 23:51)

    # Link komentara

  51. Kralj košarke Lebron Džejms opet i danas demolirao svoje protivnike i odveo Klivlend u polufinale Istoka! Definitivno Lebron Džejms je jedan od najboljih igrača svih vremena, i danas je to opet potvrdio, sam je nosio Klivlend do pobede dajući sve od sebe! Prošle sezone u Klivlendu je bio i Irving koji je sada u Bostonu a Lav je bio u izvanrednoj formi pa su zajedno sa Lebronom tih "Big 3" mleli sve svoje protivnike do finala kojeg su izgubili od Golden Stejta a ove sezone Lebron sam nosi Klivlend i razbija redom rivale! Koliki kompleksaš neki čovek mora biti da to ne prizna! Zaista Lebron Džejms je kralj košarke definitivno!
    (Ivan Veljković, 29. april 2018 23:48)

    # Link komentara

  52. Malo je falilo Indijani nažalost. Oladipu svaka čast. Malo sumnjičavo sudjenje u korist LeBrona i ekipe ali dobro. Obratite pažnju na slobodna bacanja Jamesa. Kada izbaci loptu odmah predje liniju da se pozdravi sa igračima ili krene na skok. Ja mislim da bi to trebao biti prestup, a možda i grešim.
     (Dipo, 29. april 2018 23:46)

    # Link komentara

  53. @Zahvaljujemo se na glasu.

    Smatram da pravis veliku gresku time sto pises da je Dzordan najveci igrac svih vremena. Po mom misljenju, Dzordan nije niti najbolji ikada, niti najveci ikada. Zasto? Najbolji igrac ikada mora biti najbolji u najvecem broju segmenata igre, po mom misljenju. Da li je Dzordan zaista najbolji u najvecem broju segmenata? Smatram da nije. Mislim da smo do sada videli dva igraca koji su bolji od njega ukupno gledano, svestraniji. Vilt i Lebron su ta dva igraca. Vilt je bio fizicka sila, covek je imao nestvarne predispozicije cak i za sadasnju kosarku i sport generalno. Poeni, skokovi, blokade(nisu tada brojane), Vilt bi dominirao u tim statistickim kategorijama. Covek je mogao bukvalno sve. Lebron s druge strane nema neki sut a ima 50%+ iz igre za celu dosadasnju karijeru ( Kobi nije imao niti jednu sezonu ni blizu 50% suteva). Lebron ima sve - atletiku, osecaj za igrom, asistencije, skokove, blokade, bukvalno lik moze 30/10/10 da ima u proseku. Monstruozan kosarkas. Dzordan iako izuzetno dobar, nije toliko svestran, dakle nije najbolji igrac sa kosarkaskog stanovista gledanja.
    Sto se tice GOATa - pricao sam sa jednim poznatim voditeljem u USA, koji mi je rekao jednom - "Jedino sto je vece u ocima ljudi od Dzordana jeste Dzordanova slava." Sa stanovista GoAT, mislim da su tu celokupne price malo pobrkane. Ako gledamo ukupan ucinak na terenu i ukupan broj prstenova koje ima u posedu neki igrac, Dzordan nikada ne moze biti Goat. Zasto? Zbog toga sto imamo Rasela sa 11 prstenova. Imamo Karima sa dostignucima koja su iznad Majkovih sto se tice kosarke. Kako onda moze Dzordan biti Goat?
    Ako Lebron uzme 6 prstenova, po vasoj prici bi trebao biti Goat. Zasto? Imace sigurno bolje brojke od Majka u vidu poena, skokova, asistencija, blokova, i ako dodje do 6 prstenova, on bi trebao biti po vama goat, pa makar imao u finalima 6 od 13 npr. jer on ima isti broj prstenova, ali je igrao daleko vise finala. Ali ovo je vec hipotetika. Uglavnom - najbolji igrac u smislu igranja - Vilt i Lebron. Najbolji igrac u vidu dostignuca - Rasel ili Karim.
    (IQ 149, 29. april 2018 23:20)

    Ti, onda, gledaj košarku preko Box score-a, ako te samo statistika zanima. Recimo, Iniesta je na preko 500 utakmica za Barsu, postigao oko 30-40 golova. Da li to znači da je Frank Lampard 3-4 puta bolji igrač od njega (namerno sam Lampard-a uzeo za primer, jer igraju na istoj poziciji, a postigao je mnogo više golova). Kako ne pomenu nigde Jordanovu odbranu? Jedini bek u istoriji, koji je proglašen defanzivcem godine. 9 puta uvršeten u prvu odbrambenu petorku( Lebron ih ima 5). Kako nisi nigde naveo da jedini ima prosek od 30 poena na nivou karijere, čak ni Wilt nema toliko. I dokle više te gluposti da su NBA i Nike napravili mega zvezdu od njega???!!!Pa, upravo je suprotno, on je izdigao taj Nike i NBA ligu na viši nivo. Po toj logici, da je Jordan reklamirao Reebok, ne bi bio toliko dobar igrač, ne bi se pričalo o njemu kao najboljem svih vremena.
     (bBb, 29. april 2018 23:44)

    # Link komentara

  54. 16 bacanja više Kvivlend.
    (Bya-Bya, 29. april 2018 23:43)

    # Link komentara

  55. Bojan Bogdanovic u jednoj predhodnoj utakmici sa Kavalirsima se ispromasivao toliko da je poslednja njegova tri pokusaja na nekih 3-4 minuta do kraja kada je svaka lopta bila vazna, komentator ispratio njegove suteve ravnim glasom bez euforije i nade u glasu da ce ovaj da pogodi, naravno ocekivano je promasio svaki sut i to maltene air-bolovima. I evo i u ovoj utakmici je imao sut 1-9. Ne kapiram zasto ga Indijana drzi u timu?
    (miki, 29. april 2018 23:40)

    # Link komentara

  56. Gde sam ja napisao da je Džordan vezao 6 titula? Dobio 91, 92, 93 - povukao se, 94 i 95 osvojio Hjuston, Džordan se vratio i uzeo 96, 97, 98.
    (brufen_od_400, 29. april 2018 23:22)

    Jordan se vratio 95. i izgubio od Orlanda u doigravanju.
    (mj23, 29. april 2018 23:40)

    # Link komentara

  57. IQ 149, jarane ja gotivim LBJ, ali nisi u pravu. Nije Majkl najveci zato sto ima 6/6, vec zato sto si znao da ce taj covjek uraditi nesto nestvarno i rijesiti mec. Slazem se da su titule bitne zbog njih se i igra, ali Majkl je imao to nesto sto se ne moze objasniti, taj sut koji je neponovljiv, taj let, taj osjecaj za kos...A Lebron, sta reci za njega, on je neralno dobar, igra u timu amatera u odnosu na svoj potencijal. Za mene drugo mjesto u istoriji je zacementirano.
     (Banjaluka, 29. april 2018 23:39)

    # Link komentara

  58. A gde je onaj bogdanović? 1 od 9, i 3 poena za 37 minuta u igri... Rekordno izdanje. Pa on nije mogao Kecmanu na crtu, a kamo li jednom LeBronu...
    (MarcoPolo, 29. april 2018 21:57)prije par dana nisi dosao pohvaliti partiju kad je vodio indianu do pobjede...
    (Zigzag, 29. april 2018 23:37)

    # Link komentara

  59. IQ149
    Ja bih proverio validnost tog IQ, zaista ovo kao da je pisao neko sa IQ od 50.
     (Dragan, 29. april 2018 23:30)

    # Link komentara

  60. @glupost
    Glupost je tvrditi da su igrači koji su pre CLE znali igrati košarku odjednom zaboravili. Tako ste tvrdili i za one koji su trejdovani u druge klubove a tamo sad razbijaju ( Krauder na pr.). Neoboriva je činjenica da LBJ trenutno svoje saigrače čini lošijim nego što jesu!
    Pri tome ne kažem da LBJ nije vrhunski igrač, jedan od najboljih u istoriji, već da celokupn njegov pristup po kome je on ispred ekipe, trenera i saigrača je kontraproduktivan po rezultat. Košarka je timski sport i kada bi CLE igrao tako bili bi kandidat za titulu ali bi LBJ imao slabiju statistiku. GSW fukcioniše dobro jer njegove zvezde osete kada treba da se podrede timu dok kod LBJ toga nema.
     (Milan, 29. april 2018 23:28)

    # Link komentara

  61. Druga stvar, on nije vezao 6 titula vec je izgubio jednu plejof seriju od Orlanda...
    (antiDebil, 29. april 2018 23:09)

    Gde sam ja napisao da je Džordan vezao 6 titula? Dobio 91, 92, 93 - povukao se, 94 i 95 osvojio Hjuston, Džordan se vratio i uzeo 96, 97, 98.
    (brufen_od_400, 29. april 2018 23:22)

    # Link komentara

  62. Koji je ljudina ovaj Lebron zaista. Čovek ove sezone definitivno bukvalno SAM nosi svoj Klivlend i kroz regularni deo sezone i sada u plej-ofu. Od onih čuvenih Klivlendovih "Big 3" sada posle odlaska Irvinga u Boston i pada forme Lava sam se Lebron bori na frontu poput lavčine da odvede svoj Klivlend i ove sezone što dalje! I kapa dole zbog toga! Da se razumemo, ovo Lebron zaista radi jer mu je stalo do Klivlenda a ne radi sopstvene slave ili titule, ima on titula i slave na pretek, sa Majamijem je sačinjavao Drim tim pre nekoliko sezona i uzeo dva prstena za redom, a i sa Klivlendom je osvojio jedan prsten, znači sada mu je glavni motiv da POMOGNE Klivlendu i daje sve od sebe zbog toga, veliko potšovanje zaslužuje, i veliki je igrač, njemu da zahvale što su ove sezone u polufinalu Istoka a nadam se i u finalu i da će potom izboriti novi plasman i u finale NBA maravno!
    (Ivan, 29. april 2018 23:21)

    # Link komentara

  63. Smusena igra kao da nije 7 mec serije,bez srcanosti..ljudi stoje na metar razdaljine od igraca koga cuvaju,previse laganih suteva. Cavsi su se odlepili i bez Jamesa kada je zbog menstrualnih problema otisao na klupu,verovatno ni Korver nece dobiti zaslugu za asistenciju ni Karadasian za svoje skokove,blokadu,poene i borbenost ili ocigledno navlacenje sudija. Najjace je sto ljudi pricaju o Jordanovom ispadanju u prvoj rundi iako je dva puta igrao sa najjacim timom u istoriji Boston Celticsa a u prvoj sezoni kao ruki dok je u drugoj propustio 64 utakmice a saigraci mu bili nivo Vojvodine. Dok Lebron u prve dve sezone uopste nije ni igrao playoff na slabom istoku! Ubedljivo najveci igrac svih vremena je Majkl Dzordan i to nikakve statistike i igra na smesnom Istoku nece promeniti.
    (Darko, 29. april 2018 22:33)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Smatram da pravis veliku gresku time sto pises da je Dzordan najveci igrac svih vremena. Po mom misljenju, Dzordan nije niti najbolji ikada, niti najveci ikada. Zasto? Najbolji igrac ikada mora biti najbolji u najvecem broju segmenata igre, po mom misljenju. Da li je Dzordan zaista najbolji u najvecem broju segmenata? Smatram da nije. Mislim da smo do sada videli dva igraca koji su bolji od njega ukupno gledano, svestraniji. Vilt i Lebron su ta dva igraca. Vilt je bio fizicka sila, covek je imao nestvarne predispozicije cak i za sadasnju kosarku i sport generalno. Poeni, skokovi, blokade(nisu tada brojane), Vilt bi dominirao u tim statistickim kategorijama. Covek je mogao bukvalno sve. Lebron s druge strane nema neki sut a ima 50%+ iz igre za celu dosadasnju karijeru ( Kobi nije imao niti jednu sezonu ni blizu 50% suteva). Lebron ima sve - atletiku, osecaj za igrom, asistencije, skokove, blokade, bukvalno lik moze 30/10/10 da ima u proseku. Monstruozan kosarkas. Dzordan iako izuzetno dobar, nije toliko svestran, dakle nije najbolji igrac sa kosarkaskog stanovista gledanja.
    Sto se tice GOATa - pricao sam sa jednim poznatim voditeljem u USA, koji mi je rekao jednom - "Jedino sto je vece u ocima ljudi od Dzordana jeste Dzordanova slava." Sa stanovista GoAT, mislim da su tu celokupne price malo pobrkane. Ako gledamo ukupan ucinak na terenu i ukupan broj prstenova koje ima u posedu neki igrac, Dzordan nikada ne moze biti Goat. Zasto? Zbog toga sto imamo Rasela sa 11 prstenova. Imamo Karima sa dostignucima koja su iznad Majkovih sto se tice kosarke. Kako onda moze Dzordan biti Goat?
    Ako Lebron uzme 6 prstenova, po vasoj prici bi trebao biti Goat. Zasto? Imace sigurno bolje brojke od Majka u vidu poena, skokova, asistencija, blokova, i ako dodje do 6 prstenova, on bi trebao biti po vama goat, pa makar imao u finalima 6 od 13 npr. jer on ima isti broj prstenova, ali je igrao daleko vise finala. Ali ovo je vec hipotetika. Uglavnom - najbolji igrac u smislu igranja - Vilt i Lebron. Najbolji igrac u vidu dostignuca - Rasel ili Karim.
     (IQ 149, 29. april 2018 23:20)

    # Link komentara

  64. Da Džordan nije pauzirao dve godine 94-95 zbog smrti oca, vezao bi OSAM TITULA ZAREDOM sa 8x MVP finala.
    (brufen_od_400, 29. april 2018 22:59)

    Naravno da ne bi vezao 8 titula posto bi u Bozicnoj utakmici 1994 godine slomio nogu, povreda bi se zakomplikovala, kada bi se vratio na teren to vise ne bi bilo to i ostao bi bez te 3 titule koje je posle osvojio. Ovo objasnjenje je logicnije od tvog, u to uopste ne moras da sumnjas.
    Druga stvar, on nije vezao 6 titula vec je izgubio jednu plejof seriju od Orlanda...
    (antiDebil, 29. april 2018 23:09)

    # Link komentara

  65. koliko su pol i harden iritantni, tesko je opisati. lazni, ni trunke sportskog odnosa prema protivniku. kad samo pomislim da mi je pol vec deceniju bio najdrazi plej (mozda i igrac), a da nisam obratio paznju na njegovu aroganciju i drskost. uvek sam ga pravdao, zato sto mi je igracki sjajan. ingls ga u inerciji zakaci na kraju poluvremena, pruza ruku i zove da se okrene, da se igraci izvini. pol za to vreme ide od njega, ignorise i direkt ide da se zali sudiji. kad se setim kako je grozan bio prema stiv keru, ranije u sezoni... harden najzasticeniji beli medved. ulazi pod kos i rukom drzi coveka koji ne sme to isto, posto bi ovaj odmah na liniju bacanja. micel ga dize na skok, podvlaci se pod hardena, nema faula. svi znamo sta se desava u obrnutom slucaju. hjuston ima dva vrhunska beka i najbolju pik end rol igru u nba. imaju i najbolje sutere (kad se pogleda ceo tim, ne samo par najboljih). to ovoj dvojici nije dosta vec su odvratno razmazeni i umisljeni. harden je ove godine pokazao kako ponizava protivnike, ne igrom (iako je i to radio), vec recima. nasli su se, vrhunski igraci, meke tehnike i jadnog karaktera. navijam za sve, osim za njih. a bili su mi nekad dragi igraci...
    (veljko, 29. april 2018 23:06)

    # Link komentara

  66. @ufo

    Oladipo nista posebno? Nemoj da lupas , odlican je igrac samo sto ga ne gura liga kao npr hardena koji je jedno od zastitnih lica NBA lige . Skoro svaki kos je dao uz kontakt za koje se hardenu daju bacanja. Inace ne kazem da je oladipo bolji od hardena.

    Ocajna odbrana klivlenda da su bogdanovic(katastrofalan mec) ili sabonis ( ocajna poludistanca) pogodili nesto ,verovatno bi indijana prosla
     (realannn, 29. april 2018 23:05)

    # Link komentara

  67. Stvarno nije human ritam da dva dana nakon sedmog meča prve serije počinje sledeća
    (Dynamic, 29. april 2018 23:04)

    # Link komentara

  68. Mozda gresim, ali mislim da ce Klivlend lakse izaci na kraj sa Torontom nego sto je sa Indijanom
     (dzem, 29. april 2018 23:03)

    # Link komentara

  69. the king
     (srb, 29. april 2018 23:01)

    # Link komentara

  70. Lebron nikad u karijeri nije ispao u prvoj rundi plej-ofa(ima skor 13-0).Sa druge strane svi pričaju o Džordanovih 6 od 6 u finalima a niko ne priča da je Džordan ispadao 3 puta u prvoj rundi ple-ofa,2 puta u drugoj rundi i dva puta u finalu konferencije.Džordan nije igrao samo 6 finala,igrao je 15 godina u NBA.Uspeh je i samo to što je Lebron je sa ovakvim timom došao do plej-ofa,evo sad i do druge runde,zamislite da Klivlend nema Lebrona,celu sezonu bi tankovali.Lebron je jednostavno već sada bolji od Džordana,ne treba ništa više da osvoji da bo to i dokazao,sve što uradi u nastavku karijere je bonus koji niko nikad neće moći dostići.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Loading..., 29. april 2018 22:02)

    Da Džordan nije pauzirao dve godine 94-95 zbog smrti oca, vezao bi OSAM TITULA ZAREDOM sa 8x MVP finala.
    (brufen_od_400, 29. april 2018 22:59)

    # Link komentara

  71. @Darko
    Znači NE SME se pričati o Džordanovom ispadanju u prvom kolu plej ofa?
    Treba neka posebna dozvola od Nike?

    Uživaj u još jednoj monstruouznoj plej of partiji velikog Lebrona. Pusti sad Džordana, on se povukao pre 20 godina...
     (M V P aka JeRemija, 29. april 2018 22:59)

    # Link komentara

  72. Samo komentatori u Srbiji tvrde da Klivlend ima bolju ekipu od Indijane. Da su saigracu Lebrona odlicni, da Indijana nema igrace.
    Ali u USA svako iz svijeta kosarke tvrdi da Indijana ima bolji tim. Pustite vi neka bivsa imena i neka nedokazana.
    Indijana ima idealno mladu ekipu samim tim vise snage.
    Oladipa mogu da zaustave samo udvajanjem, Kolison bio bolja jedinica nego bilo koja Klivlendova opcija, Tarner, Jang... Jang je trenutno bolji igrac od Lava. Samo nestrucna lica to ne mogu uvidjeti.
    Prosao Klivlend na Lebronovu klasu, ali on sa 34 tesko da moze igrati po 46min svaki mec.
     (BG na pjenu od mora, 29. april 2018 22:55)

    # Link komentara

  73. Toronto ih dobija 4-1 lagano.
    (Padaju mi kapci, 29. april 2018 22:51)

    # Link komentara

  74. Indijana slomila samu sebe sa 1000 promasaja i 150 nepotrebnih faulova (posle promasaja Klivlenda, pri poentiranju ispod kosa, itd.) i opet jedva 4 razlike.

    Polupace ih Toronto kao beba zvecku
    (bili otkrio toplu vodu i rupu na saksiji, 29. april 2018 22:45)

    # Link komentara

  75. Kako amatersko vodjenje ekipe od strane trenera Mekmilana od minut pred kraj trece cetvrtine pa nadalje... Air Bodzan, slaba partija, mada mnogo se potrosio u odbrani na Lebronu tako da je u napadu bio skoro pa neupotrebljiv... sve u svemu vrhunska sezona, ispasti u sedam tekmi od Lebrona je sasvim zadovoljavajuce... dogodine allstar zagarantovan...
     (drago, 29. april 2018 22:43)

    # Link komentara

  76. Gledali smo verovatno svi koji volimo NBA ceo mec. James ok, guranjem ubacio vecinu poena. Cudo pa i nije pravio korake. Iznenadjen sam. Ali je glupo reci Cle nema ekipu. A sta je Indijana? Oladipo jedino i to onako, nista spec. Smesna ekipa a igrali na 7 tekmi. Toronto im je musterija. Jesu se umorili ipak dajem prednost Cle. Sem ako ne poludi totalno DeRouzan i Lauri trojkama i ast. Ma jok. Cle u 6-7 tekmi. A GSW kakva skolska kosarka i to bez tata Karija. Samo neka se vrati zdrav, pada Hjuston plafon 4:2. Finale ko god dodje 4:1 max 4:2 ne bih se cudio metli
    (Ufo, 29. april 2018 22:43)

    # Link komentara

  77. Opet kazem Dzejms savrsena partija a na jedvite jade dobise Indijanu sa 4 razlike u odlucujucoj utakmici .Ovo mrcvarenje lopte i glumljenje Medzika od strane Lebrona ,ce dovesti do toga da imajj da nalete na neku ekipu koja ce bukvslno da ih oduva .Gledam na poluvremenu Tomson prevodi loptu preko pola a Lav mu izvodi ,u tom trenutku jos Dzejms ,Smit i Korver na parketu znaci bez pleja .Ova troica vrc bili preko pola .Oni bre nikaku koncdpciju nemanju .Sva srece pa je ovde Kooison startni plej i Bogdanovic krilo .
    (Au, 29. april 2018 22:34)

    # Link komentara

  78. Smusena igra kao da nije 7 mec serije,bez srcanosti..ljudi stoje na metar razdaljine od igraca koga cuvaju,previse laganih suteva. Cavsi su se odlepili i bez Jamesa kada je zbog menstrualnih problema otisao na klupu,verovatno ni Korver nece dobiti zaslugu za asistenciju ni Karadasian za svoje skokove,blokadu,poene i borbenost ili ocigledno navlacenje sudija. Najjace je sto ljudi pricaju o Jordanovom ispadanju u prvoj rundi iako je dva puta igrao sa najjacim timom u istoriji Boston Celticsa a u prvoj sezoni kao ruki dok je u drugoj propustio 64 utakmice a saigraci mu bili nivo Vojvodine. Dok Lebron u prve dve sezone uopste nije ni igrao playoff na slabom istoku! Ubedljivo najveci igrac svih vremena je Majkl Dzordan i to nikakve statistike i igra na smesnom Istoku nece promeniti.
    (Darko, 29. april 2018 22:33)

    # Link komentara

  79. deki

    Ne mora više nijedan da da, daleko je bolji već sad i od Džordana i od Kobija.

    Što se same NBA lige tiče ove sezone, mislim da neopravdano zaboravljate Filadelfiju.
    Istina, bez ikakvog iskustva u plejofu, ali sjajno popunjena ekipa, sa puno znanja na obe strane terena.
    Ako uspeju da skupe iskustvo "usput", te dodju do velikog finala, njima a ne GSW dajem prednost u pohodu na titulu.
    Izgubili su tokom sezone dva p0uta od njih, oba puta naizgled lagano ali su ustvari 42,3 minuta bili egal, a dozvolili 5 minuta nepažnje.
    U plejofu, sa napaljenim klincima i ekipom Embid,Simons,Šarič,Redik,kovington,Fuzlc, mogu čudo da naprave.
    (KOSTA1703, 29. april 2018 22:32)

    # Link komentara

  80. kako uzivanje sad gledati hjuston I njihove akcije posle ove sprdnje bez akcija samo guraj I ako se neko otvori baci loptu ili do kraja uguraj do kosa na silu...
     (kevin gar, 29. april 2018 22:32)

    # Link komentara

  81. Najbolji igrac danasnjice, i jedan od dva najveca u istoriji...
     (djraki, 29. april 2018 22:31)

    # Link komentara

  82. Nije ju slomio LBJ, odlučila je serija CLE na početku 4/4 kada je LBJ bio na klupi. Lepo se videlo da bez njega lopta kruži brže, Hill i Love su igrali odličan pick i otvarali odbranu. Love je tada pogađao i otišli su na +12. P
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 29. april 2018 22:00)
    Za tebe se ova utakmica igrala samo u 4 cetvrtini? PA do tada je Lebron imao vec 35 poena, bez kojeg bi ti komediografi koji bez njega ne bi vidjeli Play Offa imali minus od najmanje 20 poena.
    (glupost, 29. april 2018 22:31)

    # Link komentara

  83. Brutalno je odigrao, kapa dole. Iako nisam njegov ljubitelj, niko ne može da kaže da ne ulazi u najuži krug najvećih svih vremena, što mu dođe neki TOP 5. 
    Lično meni(ako to nekog i zanima ;)), na prvom mestu je Michael Jordan, na drugom Kobe Bryant... I nikakvi argumenti i statistike ne mogu da me ubede u suprotno. Sve je stvar ukusa i ličnog shvatanja košarkaške igre. Većini je Jordan najbolji, nekome je Magic, nekome Bird, nekome James, ili Wilt itd. Svi imaju jednu zajedničku stvar, a to je da su vanserijski igrači.
    (bBb, 29. april 2018 22:09)

    Od legendarnih kosarkasa gotivim samo Sekila, ali James je definitivno najbolji kosarkas ikada.. Jordan je sto kazes vecini najbolji, ali realno on je imao u petorci superstar-ove.. Sekil je bio uzasan suter nije mogao slobodno da pogodi, ali zato kad udje u reket zakuca preko njih deset... Sto se tice 7. utakmice LeBron sam dobije Indijanu.. Na istoku navijam za Toronto
     (osmiputnik, 29. april 2018 22:30)

    # Link komentara

  84. navijao sam za Indijanu i zao mi je sto nisu prosli. Kakva je to ekipa koja zavisi samo od raspolozenja jednog igraca. Ako Lebronu nije vece, gube po 20 razlike. Zato se ne mogu porediti npr sa GSW, koji su zver od ekipe. Nadam se da ce im Toronto objasniti neke stvari. Oladipo krcaa
     (rocknrolla, 29. april 2018 22:30)

    # Link komentara

  85. Zasluzena pobeda CLE, ali kako sudije tretiraju LeBrona kao da je beli medved a ne jedan od najjacihako ne i najjaci u citavoj ligi
    (Agrajag, 29. april 2018 22:07

    Ok je da be volis Jamesa al ovakvu laz da napis3s stvarno nema smisla jer covjek je najmanje zasticen od svih superstarova u Nba.Pa covjeka udaraju u glavu bar 5x tokom utakmice,vjesaju mu se za vrat,svaki kos mu je uz kontakt....
     (Borky, 29. april 2018 22:29)

    # Link komentara

  86. nismo ni svesni kakvog igraca gledamo. ponekad deluje nezgrapno, neke nervira zbog “king” nadimka, koji je sam izgurao, nekoga nervira sto ugrozava status dzordana. gledao sam dzordana, koliko je to bilo moguce iz srbije u to vreme. mnogo puta, u svakom slucaju. bilo ga je lepse gledati, bio je spektakl i zbog karaktera i zbog kvaliteta i zbog imidza koji je izgradio uz pomoc najkija i nba lige, kojoj je on u jednakoj meri medijski pomogao. imao je i pogled pobednika i sav taj pr fazon.
    da se pravi tim, bez sekunde dvoumljenja bih uzeo lebrona. po meni, lebron je neuporedivo korisniji. ne kazem da je najbolji ikada, mozda je to vilt, kojeg sam gledao samo u snimcima i to uglavnom u skorije vreme, na jutjubu. od modernih kosarkasa, niko nije imao taj uticaj n ceo tim, ni izbliza. cisto da ne bude zabune, meni se najvise svidjao talenat i igra medzika, a ne lebrona, mja i vilta. ali medzik je sebi zaprzio corbu...
    (veljko, 29. april 2018 22:27)

    # Link komentara

  87. Asistencija" Bogdanovica za Lebrona tri minuta pred kraj potez meca. Salu na stranu, Indijana je, nakon Jute, najprijatnije iznenadjenje ove sezone. Klivlend, s druge strane, najneprijatnije. Sve ovo je na silu i Lebron bi morao da odigra jos bolje od ovoga, a Lauri i Derozan da potpuno podbace, da bi Klivlend imao neke sanse.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 29. april 2018 22:19)

    Sve si rekao. LeBron uvek igra na ovom nivou protiv Toronta, a Lauri i Derozan se uvek uplase od LeBrona. Klivlend u pet utakmica, ali u finalu Istoka gube od Filadelfije u 7. Zapamtite sta sam napisao ovde.
    (Čika Velja, 29. april 2018 22:26)

    # Link komentara

  88. Kakvo mrcvarenje od košarke,LeBron uništava igru,bolji su bili bez njega.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BeKo, 29. april 2018 22:02)

    I to kazes za covjeka bez kojeg bi ovakav Cleveland bio medju najlosijim timovima istoka, koji je i veceras dao 45 poena. Nevjerovatno sta covjek sve nece procitati.
    (ravnozemljas, 29. april 2018 22:24)

    # Link komentara

  89. Bravo lebrone uspeo si da pobedis mucenu indijanu u 7 utakmica uz obilatu pomoc sudija.. Glavna prevaga uz sudije je tristan tompson.
     (petarczv, 29. april 2018 22:24)

    # Link komentara

  90. KRALJ!
     (Borky, 29. april 2018 22:24)

    # Link komentara

  91. jel bese @drago najavio gejm viner Air Bodzana veceras? ili sam pomesao... :) ?
     (znam da znam, 29. april 2018 22:23)

    # Link komentara

  92. Jedan je KRALJ JAMES!!! ?
     (rasa88ns, 29. april 2018 22:20)

    # Link komentara

  93. Veliki igrači su oni koji u bitnim i velikim utakmicama dominiraju bez obzira na vrstu sporta.(Dzordan,Krojf,Pele,Maradona,..)Lebron je jedan od njih,bez obzira na koji način postiže poene,klasa je!
    (room 1408, 29. april 2018 22:20)

    # Link komentara

  94. Ovo što je večeras uradio Džejms,tjera me na razmišljanje da li sam ja uzalud pročitao i naučio onolike knjige iz medicine?
    (barbarez, 29. april 2018 22:20)

    # Link komentara

  95. (Jezekilj, 29. april 2018 22:09, može i sto koša da postigne, nikada neće biti kao Džordan, pa ni Kobe. Džabe da ti objašnjavam, nećeš shvatiti jer si mlad.
    (Deki, 29. april 2018 22:20)

    # Link komentara

  96. Perhane, ziv li si?! :)
    Salu na stranu, jedna od najboljih serija ove sezone. Nastavak garantuje jos zabave.
     (LesMiserables, 29. april 2018 22:19)

    # Link komentara

  97. Lebron & drustvo sa ulice
    (Petar, 29. april 2018 22:19)

    # Link komentara

  98. "Asistencija" Bogdanovica za Lebrona tri minuta pred kraj potez meca. Salu na stranu, Indijana je, nakon Jute, najprijatnije iznenadjenje ove sezone. Klivlend, s druge strane, najneprijatnije. Sve ovo je na silu i Lebron bi morao da odigra jos bolje od ovoga, a Lauri i Derozan da potpuno podbace, da bi Klivlend imao neke sanse.
     (realno, 29. april 2018 22:19)

    # Link komentara

  99. mora to bolje lebrone inace ce biti metla protiv toronta
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 29. april 2018 21:56)

    PA ne moze Lebron davati 100 poena po utakmici, valjda saigraci moraju bolje, on svoje odradi.
    (xxx, 29. april 2018 22:18)

    # Link komentara

  100. haha naslov lebron slomio indijanu...u 3cetvrtini stigla indijana I egal pocetak cetvrte bez lebrona clevlend pravi 10 razlike I tu se I vidjelo koliko je bolji organizator hil I lepse su igrali u tim momentima...hil I lav odlucili u cetvroj cetvrtini.
     (kevin gar, 29. april 2018 22:17)

    # Link komentara

  101. @esco. James nije izasao na plus 10. Tacnije kad je izasao, Klivlend je napravio seriju od 7, 8 poena u plusu.
     (Marko, 29. april 2018 22:16)

    # Link komentara

  102. Sad ce nam petarczv objasniti da je ovo bila katastrofalna patija lebrona
    (bulbasor, 29. april 2018 22:16)

    # Link komentara

  103. James odlican danas, Tompson pomogao u prvom, Love sa par trojki u drugom poluvremenu, i Hill sa par ulaza. Centri Indijane skroz podbacili, Bogdanovic isto morao bolje. Sudije generalno lose sudile, za nijansu vise odluka u korist Klivlend. Indijana bi mogla sledece godine uz jedno , dva pojacanja, biti pretend za finale Istoka. Mislim da ce Klivlend proci i Toronto , oni su im redovne musterije.
     (DukiNS, 29. april 2018 22:16)

    # Link komentara

  104. Svaka mu cast. Isto ceka i Jokica...sam...a ostali sluze da popune broj na parketu.
    (323, 29. april 2018 22:14)

    # Link komentara

  105. Koliko dobro Lebron mora igrati da bi jedva dobili Indianu! Thompson se konacno pojavio, prstao je od energije. Kavsi su najbolji bili u prvoj cetvrtini kada su igrali starosedeoci, Thompson, Love, Smith i Korver. Ovi novi kad su krenuli da igraju raspala se igra. Ne vidim kako mogu proci Toronto
    (Panama, 29. april 2018 22:14)

    # Link komentara

  106. Neka on ima samo pravolinijsko kretanje,daje samo koseve iz prodora,na silu,kako kazu neki strucnjaci..i jos neke stvari..ali dajte i vi tako 45 poena..nebitno kako,i sa bacanja..
    (Milos, 29. april 2018 22:12)

    # Link komentara

  107. Lebron ( jedan od najvecih ikada) i 7, 8 kilavih komediografa prosli dalje, bice zanimljivo u nastavku...
    (miki, 29. april 2018 22:11)

    # Link komentara

  108. Kao što sam i najavio. Sad na redu redovna mušterija Toronto Reptorsi sve sa Drejkom u paketu.

    Nadam se da je sada svima jasno da je najveći košarkaš svih vremena LeBron Džejms. Besprijekorna partija. Par rekorda oboreno, ali navikli smo.

    Go Cleveland - whatever it takes!
    (Jezekilj, 29. april 2018 22:09)

    # Link komentara

  109. ovo bese onaj Bogdanovic koji postavlja standarde?
     (NecuZvaku, 29. april 2018 22:09)

    # Link komentara

  110. Brutalno je odigrao, kapa dole. Iako nisam njegov ljubitelj, niko ne može da kaže da ne ulazi u najuži krug najvećih svih vremena, što mu dođe neki TOP 5.
    Lično meni(ako to nekog i zanima ;)), na prvom mestu je Michael Jordan, na drugom Kobe Bryant... I nikakvi argumenti i statistike ne mogu da me ubede u suprotno. Sve je stvar ukusa i ličnog shvatanja košarkaške igre. Većini je Jordan najbolji, nekome je Magic, nekome Bird, nekome James, ili Wilt itd. Svi imaju jednu zajedničku stvar, a to je da su vanserijski igrači.
     (bBb, 29. april 2018 22:09)

    # Link komentara

  111. Sta ste napali na Bogdanovica, covjek se cijelu seriju bori sa GOATOM...
     (., 29. april 2018 22:08)

    # Link komentara

  112. Zasluzena pobeda CLE, ali kako sudije tretiraju LeBrona kao da je beli medved a ne jedan od najjacihako ne i najjaci u citavoj ligi
    (Agrajag, 29. april 2018 22:07)

    # Link komentara

  113. Cela NBA familija je bila zabrinuta sta ce biti ako Lebron ispadne. Clanci u novinama, paneli na TV, puna sala pateticnih transparenata. Odlican igrac, ego do neba. Previse godina - premalo titula.
    Razbice ih Toronto.
    (Djoka Fleger, 29. april 2018 22:07)

    # Link komentara

  114. Svaka cast LeBronu, opet je pokazao da igra sjajno u eliminacionim mecevima, ali ovaj put su i sudije pomogle da Klivlend prodje u narednu rundu. Ovakav Klivlend mozda prodje Raptorse i Sikserse, ali u finalu NBA lige, nemaju sta da traze.
    (kovax, 29. april 2018 22:06)

    # Link komentara

  115. LeGoat bez dileme.
    (tugabrate, 29. april 2018 22:05)

    # Link komentara

  116. Bodzdan odlican. Isplivao je hrvatski pobednicki mentalitet na povrsinu. Statistika: 2 ironicna osmeha,tri sprinta,7 izvedenih lopti i jedan hot dog. Kao onomad protiv Partizana kad je dao trojku za pobedu u finalu ABA lige.
     (dule v. dukljanin, 29. april 2018 22:05)

    # Link komentara

  117. Nadljudskim predstavama LeBrona, Klivlend se provukao protiv u, pojedinim trenucima danas, smušenih Pejsersa, ali su izgurali nekako. Kad su "preživeli" onih par minuta na početku 4. četvrtine, dok se LeBron oporavljao od grčeva, znao sam da će na kraju dobiti (tu su i vratili razliku na 10 poena). Lav jeste tu imao dve trojke i jedan šut sa poludistance, ali moraće to mnogo bolje, preciznije i življe protiv Reptorsa da bi Kavsi imali ikakve šanse za trijumf u seriji. Tompson fino doprineo onako kako najbolje ume, energičnom igrom oko obruča i ofanzivnim skokovima, posle kojih su obično poentirali u drugom napadu. Ostali mlako. Divna i rizična asistencija Korvera za poene LeBrona u poslednjem minutu. Idemo dalje : )
     (Natakobîte Yanakîtu, 29. april 2018 22:05)

    # Link komentara

  118. Neverovatan je,prvo poluvreme odigrao gotovo savrseno,nisam navijac Klivlenda,ni Lebrona ali mi je drago da je prosao ovu rundu,zasluzuje da se oprosti sa Klivlendom sa kos jednim finalom ali tesko da ce do toga doci jer mora da igra po 45 minuta svaku utakmicu,vec na ovoj su ga mucili misici,srecom nece biti najezde hrvatskih strucnjaka na ovu vest jer je Bogdanovic bio najlosiji igrac na ovoj utakmici...
    (Nemanja, 29. april 2018 22:05)

    # Link komentara

  119. Lebron ladno igrao 45 minuta...pitanje je kolko ce moci sam da nosi ekipu protiv ostalih,vidjecemo.mora da ima pomoc ostalih.ali je bez konkurencije najjaci igrac...
     (ZPG, 29. april 2018 22:04)

    # Link komentara

  120. Nisam gledao LETECE VISOCANSTVO jer sam jedan od mladjih.Ali po onome sto gledam danas nisam video boljeg All Around igraca od KRALJA.Bukvalno od 1-5 lagano moze da igra.Naklon do poda veliki covece imaces ti neke brojke i rekorde koje nece niko nikada oboriti.Sportski pozdrav!!!
     (KING!!!, 29. april 2018 22:02)

    # Link komentara

  121. Kakvo mrcvarenje od košarke,LeBron uništava igru,bolji su bili bez njega.
     (BeKo, 29. april 2018 22:02)

    # Link komentara

  122. Lebron nikad u karijeri nije ispao u prvoj rundi plej-ofa(ima skor 13-0).Sa druge strane svi pričaju o Džordanovih 6 od 6 u finalima a niko ne priča da je Džordan ispadao 3 puta u prvoj rundi ple-ofa,2 puta u drugoj rundi i dva puta u finalu konferencije.Džordan nije igrao samo 6 finala,igrao je 15 godina u NBA.Uspeh je i samo to što je Lebron je sa ovakvim timom došao do plej-ofa,evo sad i do druge runde,zamislite da Klivlend nema Lebrona,celu sezonu bi tankovali.Lebron je jednostavno već sada bolji od Džordana,ne treba ništa više da osvoji da bo to i dokazao,sve što uradi u nastavku karijere je bonus koji niko nikad neće moći dostići.
     (Loading..., 29. april 2018 22:02)

    # Link komentara

  123. Voleli ga ili ne, moramo ga postovati zbog svega sto je postigao do sada, i svega sto i dalje radi za ekipu, ovo veceras je bilo sjajno... Nisam Lebronov fan, ali je ove godine zaista okruzen igracima koji bi bez njega sigurno bili na dnu lige, pa cak i Lav, koji bi trebalo da bude druga zvezda ekipe, polovinu suteva za tri pogodi prvi obruc, ali je imao srece jer ga je Babo nadmasio u tome veceras... Koliko mogu dalje veliko je pitanje, sada vec nisu favoriti, pa iako nikada ne treba otpisati Dzejmsa, mislim da bi morao svako vece da igra ovako ne bi li stigli do finala, a nisam siguran koliko je to realno...
     (Dr Hitch, 29. april 2018 22:02)

    # Link komentara

  124. E, a stavili da ga cuva Bogdanovic, Lebron ga okrece kao igracku. Nijednom ga nisu udvojili i izdominirao covek. Mislim da im je sledece kolo plafon.
    (Zorowitzki, 29. april 2018 22:01)

    # Link komentara

  125. Posle ljudi kazu precenjen. Covek stvori +10 izadje da odmori indijana izjednaci i ajmo jovo nanovo. Tako celu seriju vuce tim, strasno koliko slabo igraju ostali a ima tu igraca koji se smatraju velikim zvezdama.
    (esco, 29. april 2018 22:01)

    # Link komentara

  126. Nije ju slomio LBJ, odlučila je serija CLE na početku 4/4 kada je LBJ bio na klupi. Lepo se videlo da bez njega lopta kruži brže, Hill i Love su igrali odličan pick i otvarali odbranu. Love je tada pogađao i otišli su na +12. Povratak LBJ nije loše uticao dok se klonio organizacije napada, očigledno je bolje kad je lopta u rukama pleja. Kako je LBJ preuzeo loptu počelo je mučenje, srećom pa je Colison promašio ključni šut na 98:92.
    Evropljani, Bogdanović i Sabonis najgori na terenu.
     (Milan, 29. april 2018 22:00)

    # Link komentara

  127. Covek zna da igra!
    Pogledajte procemte suta njega, pa odite do onog smesnog Hardena i Westbrooka u play off-u
     (YNWA, 29. april 2018 22:00)

    # Link komentara

  128. Velicanstvena partija Jamesa u game 7.
    Još je malo nabildao svoj rekord da trpa najvise u povijesti kad je utakmica na ispadanje u pitanju.
    45/9/7/4 trice 2/3 sut 16/25. Jeza. Ovakve postotke suta je imao samo jos Shaq u zadnjih 20 godina, s tim da nije pucao ni trice i skok suteve.
    I to sve polu ozlijeđen. Otišao je u trećoj četvrtini na tretman u svlačionicu.
    Inače, prvi igrač od Piercea (2008.) u zadnjih 10 godina koji je u game 7 zabio na poluvremenu 26 koševa.

    Inace, James je postao prvi kradljivac lopti u doigravanju,iako nas tu neki trolaju da je los obrambeni igrač. Prestigao je legendarnog Pippena.
    Objasnio covjek kako se igra pod pritiskom.

    Bogdanovic je dao sve od sebe, ali je u toj zelji izgubio dosta snage i kad je trebao biti miran, promasivao je otvorene suteve. Oladipo je izrastao u vrhinskog igrača. Obrambeno vrhunski, u napadu nosi ekipu. Covjek je brutalno radio na misićnoj masi prošlo ljeto.
    Kod Cavsa Korver 1/7
    Love 5/12
    Smith 3/10
    Nance 0/2
    Hill 1/3
    Clarkson 0/4
    Green 1/5
    Jedino je Thompson bio na zadatku sa 5/6 sutom. I love ajde, iako je odigrao kriminalnu seriju sveukupno.
    S kim James igra. Ovo su Lakersi bez Jamesa, doslovno.
    (mj23, 29. april 2018 22:00)

    # Link komentara

  129. Kao totalno neutralni posmatrac, mogu samo reci apsolutno tendenciozno sudjenje, pa nisu ludi da im zlatna koka ispadne u prvom kolu. 40 bacanja je sramota :) Izmisljali su svasta Indijani, najvise su ih na pocetku sasekli ccc
    (Dragan Borca, 29. april 2018 22:00)

    # Link komentara

  130. Kao totalno neutralni posmatrac, mogu samo reci apsolutno tendenciozno sudjenje, pa nisu ludi da im zlatna koka ispadne u prvom kolu. 40 bacanja je sramota :) Izmisljali su svasta Indijani, najvise su ih na pocetku sasekli ccc
    (Dragan Borca, 29. april 2018 22:00)

    # Link komentara

  131. Lebron za klasu bolji od svih ostalih na terenu. Konacno kakva-takva podrska sa klupe. Thompson na nivou, Korver, Love i Hood pristojni. S druge strane, Oladipo jedini na nivou u Indijani, Bodzan se ukakio. Ako hejterima nije bilo jasno, sada su valjda razumeli sta znacj izraz "play off mode"!
     (LesMiserables, 29. april 2018 21:59)

    # Link komentara

  132. Svaka cast LeBronu, ubedljivo najzanimljivija serija prepuna preokreta.
     (Jaran, 29. april 2018 21:58)

    # Link komentara

  133. gsw phi finale
     (anti-reklamozder, 29. april 2018 21:58)

    # Link komentara

  134. Kralj sam pobedio ....ali ljudi sta bi to sa air ball bozdan 1/9 sut iz igre....haha ,tako igraju komsije u vaznim utakmice
    (gogic_30, 29. april 2018 21:57)

    # Link komentara

  135. Cini mi se da je air bodzan u onom cuvenom kecmanovom finalu imao isto sut 1/9
     (sta uradi hjunze cungze???, 29. april 2018 21:57)

    # Link komentara

  136. Bogdanovic solidan.
     (Delija, 29. april 2018 21:57)

    # Link komentara

  137. A gde je onaj bogdanović? 1 od 9, i 3 poena za 37 minuta u igri... Rekordno izdanje. Pa on nije mogao Kecmanu na crtu, a kamo li jednom LeBronu...
     (MarcoPolo, 29. april 2018 21:57)

    # Link komentara

  138. Sjajna utakmica, Dzejms stvarno na krajnjim granicama odigrao večeras, dal je još neko izludeo kada komentator izgovori Tristan Tompson koji je inače isto bio odličan večeras.
     (Blue Moon 892, 29. april 2018 21:57)

    # Link komentara

  139. Da je indijana imala profesionalnog kosarkasa umesto air bodzana sada bi igrala sledecu rundu protiv toronta
     (sta uradi hjunze cungze???, 29. april 2018 21:56)

    # Link komentara

  140. Lebron James!
     (LesMiserables, 29. april 2018 21:56)

    # Link komentara

  141. mora to bolje lebrone inace ce biti metla protiv toronta
     (mile, 29. april 2018 21:56)

    # Link komentara

  142. Svaka mu cast stvarno,treba ovo uspeti
     (dj, 29. april 2018 21:55)

    # Link komentara

  143. Поздрав за најцећег Леброновог фана на овим просторима - petarczv :)
     (LesMiserables, 29. april 2018 21:55)

    # Link komentara