1. @Nije mi nikako jasno kako je ovaj Mitchell zavrsio na 13. mestu NBA drafta 2017' i da su pre njega izabrani Fultz, Ball, Fox, Isaak, Kenard...Da li su svesni kakvog su igraca propustili (cak i Denver)???
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (bob, 28. april 2018 16:03)
    Pa i MJ je svojevremeno bio treći pik ! Magic Johnson je bio čak 25, ako se ne varam !
    (Zlopamtilo, 29. april 2018 18:39)

    # Link komentara

  2. Nije mi nikako jasno kako je ovaj Mitchell zavrsio na 13. mestu NBA drafta 2017' i da su pre njega izabrani Fultz, Ball, Fox, Isaak, Kenard...Da li su svesni kakvog su igraca propustili (cak i Denver)???
    (bob)

    Bobe, ako mislis da je to lako, pogledaj snimke i skautske izvestaje igraca projektovanih da budu izabrani u prvoj rundi drafta ove godine, pa kazi koji bi trebalo da budu buduci superstarovi. Sacekaj koju godinu, pa vidi da li je lako.
    (GM, 28. april 2018 22:49)

    # Link komentara

  3. Rece P.George pre pocetka sezone, kako mu Oklahoma mirise na sampionski tim.
    E moj George, kada ti nisi u stanju da odigras 2 utakmice na visokom nivou, sta kog djavola uopste komentarises i glumis nekog igraca?
    Da nesto znas, nikada ne bi otisao igrati sa nekim igracem kao sto je Westbrook. Na tom primeru najbolje se vidi, gde si ti najtanji.
    (baron, 28. april 2018 22:14)

    # Link komentara

  4. @Pera Pisar Nisu trejdovali Micela, vec prava na izbor s 13e pozicije, ogromna razlika. Micel nije ni bio na pred-draftovskim treninzima u Denveru. Ne komentarisite sto ne znate.
    (a, 28. april 2018 15:34)

    Suština je u tome da je Denver imao mogućnost da izabere Mičela, sa obzirom kada je imao pravo da bira i kako je ovaj bio pozicioniran na draftu, oni nisu prepoznali njegov potencijal i to je jedino bitno...samo "stvar tehnike" je da nisu trejdovali njega samog, već pik sa koga su mogli da ga biraju, a to što nije ni bio na pred-draftovskim treninzima u Denveru dovoljno govori samo za sebe...poenta svega je prepoznati potencijal velikog igrača, skauti Jute su prepoznali...Denvera nisu...to je talenat i znanje, a trejd igrača ili pika je tehnika
    (Pera Pisar, 28. april 2018 17:34)

    # Link komentara

  5. Za ispadanje Thunder-a je najviše krv lažni crnac, meksički, ugojeni lenjivac Melo! Poslednje lopte su sve morale ići na Vestbruka koji je jedini bio on fire u ovom meču. Bilija Donovana, košarkašku neznalicu otpustiti!
    (Vestbruk treba 50 šuteva svakog meča da ima, najmanje 50!, 28. april 2018 17:33)

    # Link komentara

  6. Mičel fantastican! Gledam ga u trecoj cetvrtini, nije znao da promasi, ulece u guzvu, cela odbrana na njemu, ne vidim sta vise moze, al iz guzve izranja njegova ruka, i nekako polaze, neverovatno... Al sad sam video deo njegove tajne: visok je 6'3", a ima raspon ruku 7'!
    (Pera, 28. april 2018 17:29)

    # Link komentara

  7. Lebron je talentovaniji od Dzordana, Lebron je kompletniji igrac od Dzordana, sve ostalo podleze diskusiji
     (a jesi i ti muzicar?, 28. april 2018 16:19)

    # Link komentara

  8. Vestbruk je gori i od Ajversona ili Kobija svojevremeno. 82 utakmice sezone sluze da se igraci uigraju u pomaganju njemu da ima prosek triple- double. Prevelik egoista da ikada napravi neki rezultat. Klivlend je jednostavno prelos, imaju LeBrona a ostalo su prosecni igraci, Lav vise nije sto je bio. I da prodju ovu seriju nema sanse da ih LeBron dogega do finala, ali sam je kriv. On je i glavni igrac i trener i GM, za sve se pita pa nek snosi i odgovornost kad ide lose.
    (Mladen, 28. april 2018 16:14)

    # Link komentara

  9. Nije mi nikako jasno kako je ovaj Mitchell zavrsio na 13. mestu NBA drafta 2017' i da su pre njega izabrani Fultz, Ball, Fox, Isaak, Kenard...Da li su svesni kakvog su igraca propustili (cak i Denver)???
     (bob, 28. april 2018 16:03)

    # Link komentara

  10. @paspaljchandler
    odgovorio bih ti, ali mi redakcija ne objavljuje komentare (daj bože da ovaj prođe)
    Kao da su urednici @petarczv, @memfis i @vincecarter ZAJEDNO.
     (Jezekilj, 28. april 2018 15:59)

    # Link komentara

  11. @Pera Pisar Nisu trejdovali Micela, vec prava na izbor s 13e pozicije, ogromna razlika. Micel nije ni bio na pred-draftovskim treninzima u Denveru. Ne komentarisite sto ne znate.
     (a, 28. april 2018 15:34)

    # Link komentara

  12. Волим Џез!
    (бандит, 28. april 2018 15:26)

    # Link komentara

  13. MVP kazes clevland ulazi u veliko finale sa dva poraza a oni ne mogu ni u drugi krug hahahahahahahha sve sami znalci...
     (petarczv, 28. april 2018 15:11)

    # Link komentara

  14. Durant, Westbrook, Harden, Ibaka, Adams, Oladipo, Jeff Green, Sefolosha, Collison, Cook, Krstic. Godine koje su pojeli skakavci.
    (dex, 28. april 2018 14:45)

    # Link komentara

  15. Pera Pisar
    Ne ide to tako. Oni su izabrali za Jutu, Micel se jos uvek grlio sa familijom kada je objavljeno da je trejdovan za Lajlsa i pika prve runde.
     (Jaran, 28. april 2018 14:45)

    # Link komentara

  16. rasel moze da ide da snimi rnb album, covek nije za kosarku, utah objasnili sta je kosarka.
    (svemirko, 28. april 2018 14:36)

    # Link komentara

  17. Pera Pisar: Opet nisi u pravu. Denver je pik zamijenio prije drafta, ali stvar formalnosti je da klub koji je vlasnik pika draftuje igrača. Ako pogledaš snimak, Mičel izgleda pogubljeno kad ga je Denver izabrao, jer nije uopšte to očekivao, i kasnije je saznao da su to učinili zbog trejda sa Jutom.
    (X, 28. april 2018 14:36)

    # Link komentara

  18. Prvo, Melo je ubedljivo najstetniji u Oklahomi. Nisam siguran da li bih ga voleo u Zvezdi, a da sklapam tim CSKA vec, ne bih ga uzeo. E sad, Dzordz mnogo losiji nego sto se ocekivalo, u ovoj utakmici pogotovo, ali je ipak prilicno dobar (makar odbramu igra za razliku od Mela koji je igrac manje).Prema tome, svakako nisu dream tim sa 3 all star igraca, kako ih ljudi zovu. Medjutim, koga to Juta ima osim rukija i Gobera tako da ovo jeste neuspeh Okc, prvenstceno na koncepciji igre za sta je i Vestbruk delimicno kriv (iako je najbolji)
    (jsx, 28. april 2018 14:33)

    # Link komentara

  19. Tu nas uce da je James los obrambeni igrac, a bio je dvaput drugi najbolji igrac lige.
    Najbolji je clutch defender zadnjih 15 godina. O tome su vec bajke napisane, kako on cuva zadnji napad najboljeg igraca suparnicke ekipe.

    Naravno da ne moze to raditi cijelu utakmicu, pa nije stroj.

    Sjecam se finala kad je Iguodala bio mvp. On cuva Currya, trpa Iguodala, on preuzme Iguodalu, trpa Klay, on uzme Klaya, opet trpa Curry. I onda igrom slucaja Iguodala postane mvp, jer su njega ostavljali posto je najlosiji suter.

    Zar ste vec zaboravili najbolju blokadu svih vremena na Iguodali? A ako jeste, imate malo svjeziju na Oladipu. To je James kad odluci nekog zatvoriti.
    (mj23, 28. april 2018 14:30)

    # Link komentara

  20. Ko još prati ovaj cirkus od košarke.
    (Nolan Smith, 28. april 2018 13:25)

    # Link komentara

  21. Kakav skauting ima ovaj Denver Nagets...draftovali sa 13-te pozicije ovog Donovana Mičela koji u odlučujućoj utakmici u play off-u protiv Vestbruka daje 38 koševa i u ruki sezoni ima 20 koševa prosek i trejdovali ga za nekog Tajlera Lindona, lik odigrao jednu utakmicu u sezoni...logika "imamo mi beka šutera dajte da ga zamenimo za nisko krilo, takvi nam fale u rosteru"...sad je i jasno zašto je Juta onako lako pustila Hejvorda, ali nejasno je da neki tim skauta gleda i prati Mičela u koledž košarci, dobije priliku da ga draftuje i ne vidi njegov potencijal i zašta je sposoban...kakav promašaj !!!
    (Pera Pisar, 28. april 2018 08:57)

    Trejdovali su pik (koji je juta iskoristila da pokupi "krađu drafta" mičela za lajlsa i niži pik. Nadali su se da će pokupiti ozbiljnu četvorku (zaboravio sam ime) sa 21. pozicije, ali im je izmakla za jedno mesto (mislim da im ga je toronto maznuo), pa su pokupili nesrećnog lajdona.
    I Lajls i Lajdon i taj treći momak koga su hteli su četvorke, a već su imali Plamdoga, Artura, Čendlera, Manimala i Hernangomeza koji mogu da pokriju tu poziciju. Milsep je stigao malo kasnije.

    E, zato juta igra polufinale zapada nakon što su izgubili prvu zvezdu tima iz predhodne sezone, a Denver ponavlja devetu poziciju na zapadu.
     (miro, 28. april 2018 13:20)

    # Link komentara

  22. Pejsersi bolji od Klivlenda ali mislim da ce na zalost ispasti u sedmoj,Toronto uz dosta muke prosao ali mislim da ce pobediti na istoku,Juta sjajna, Mitchel neverovatan igrac a "ruki" koji resava utakmice u plej ofu ali pre svega oni su pravi tim u oba pravca gde svi daju veliki doprinos.
    (lucho, 28. april 2018 13:18)

    # Link komentara

  23. Oladipo oladio Kliperse hehehe.
     (Batko pamcenje mu kratko, 28. april 2018 13:15)

    # Link komentara

  24. Jel Vestbruk imao tripl dabl, mene samo to zanima, mislim tripl dabl, jer to je najvaznije u košarci, tripl dabl...ufff nadam se da je uspeo.
    Vestbruče tripl dablče najjači si.
     (Maчko, 28. april 2018 13:12)

    # Link komentara

  25. 4:3 za Klivlend i to je to. Ne znam čemu panika.
    Kralj uzme loptu, strpa im 45 poena, oduči ih od košarke, pošalje ih kući i idemo dalje... dajte nam tu izvikanu Filadelfiju da je izbacimo iz 'procesa'.

    Go Cavs, hit 'em hard!
     (Jezekilj, 28. april 2018 13:08)

    # Link komentara

  26. Kada se zadnjeg dana „trade deadline“-a Klivlend rešio mnogih igrača, a doveli Klaksona, Hila, Huda, Nensa, bio sam ubeđen da su napravili sjajan posao. I to se videlo kada su dobili prve tri utakmice, jer su svi ti igrači imali po 20-ak poena po meču u svojim bivšim klubovima. Klivlend je zaigrao brže, lepršavije, bolje, ali onda ih stiže „prokletstvo LeBrona“. Što se najbolje vidi u ovim plejof utakmicama. Hil je kombo plej, Klarkson kombo bek, Hud čista dvojka, Nens je krilni centar, ali u timu sa LeBronom oni nemaju pojma šta igraju. Ne zato što ne znaju, već što LeBron igra sve – vodi loptu u napad kao plej, šutira kao bek, ubacuje se pod koš kao centar, izlazi na trojke kao krilo… Čovek nabija sebi statistiku, potpuno ignoriše timske zadatke i timsku igru i zato izgleda kao da on „vuče“ tim sam, što je notorna glupost. Radi isto što i Vestbruk u Oklahomi, zbog svoje statistike uništava tim. Zamislite da ste Džordž Hil, čovek koji je uvek igrao pleja, kako gleda dok LeBron prenosi loptu u napad – kako da se postavi, šta da uradi, gde da stane kad je izbačen sa svoje pozicije?? Na mesto beka? A gde će bek u tom napadu? Kevin Lav je u Minesoti bio mašina za skokove, skoro svaku utakmicu je imao dabl-dabl učinak, a u Klivlendu gotovo ne ulazi pod koš da se ne bi sudarao sa LeBronom. Džejms jeste jedan od najvećih igrača, ali je postao problem, baš kao i Kobi u Lejkersima. Postao je veći od tima. A to se nikada ne završi dobro.
    (NastyB, 28. april 2018 13:06)

    # Link komentara

  27. Molim sve lebrotove i westbrookovce da shvate da kosarka nije statistika nego ekipna igra nije bitno koliko all starr igraca imas nego kako se slazu, kakva je hemija u ekipi, da ginu jedan za drugoga... Jel lebron ni u majamiju nije imao sa kim da igra?!? Pa ih je matori san antonio odvalio sa najvecom razlikom u istoriji playoffa nba lige!!! A imali su 3 all star igraca i jednog hall of fame igraca ray alena... Znaci ako ti se cela igra zasniva na igri jednog igraca naravno da ce taj igrac imati dobre brojke ali isto tako znaci da ce u 90% slucajeva njegova ekipa izgubiti... Westbrook i lebron se ne razlikuju mnogo i jedan i drugi igraju samo za sebe i svoju statistiku. Kako drugacije objasniti da dva mvp igraca gube u prvoj rundi playoffa od ekipa kojima koje nemaj niti jednog all starra sem oladipa koji je ove godine to postao... U najjacim igrackim godinama. MJ je u lebronovim godinama osvojio drugi put 3 titule zaredom!!! I sva tri puta bio mvp!!!
     (petarczv, 28. april 2018 12:58)

    # Link komentara

  28. Nisam gledao celu utakmicu(Juta-Okc) već zadnjih 5-6 minuta,razumem da jure rezultat ali za 1.5 minut šutnuti 15 trojki od toga Rasel bar 10 iz nemogućih situacija je smešno čak i za NBA.Divlja košarka zasluženo su ispali.Džordž je bio toliko nesiguran da mu je bilo sigurnije da se baci na Gobera nego da šutne.
     (BeKo, 28. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  29. @dacha

    Bravo za komentar
     (petarczv, 28. april 2018 12:21)

    # Link komentara

  30. [link]

    Kako ovo nije faul?Da je Harden u pitanju ovo bi bilo okaraterisano kao pokusaj ubistva.
    (Joca, 28. april 2018 12:15)

    # Link komentara

  31. klinci preuzimaju primat.. gotovo je sa matorcima!!
     (realan i nepristrasan, 28. april 2018 12:13)

    # Link komentara

  32. Pozdrav za Jezekilja koji je ovde pisao finale Cavs OKC.
    (paspalj chandler, 28. april 2018 12:13)

    # Link komentara

  33. 1 13 Donovan Mitchell SG United States Denver Nuggets (traded to Utah Jazz) Louisville...neko reče da proverim na Guglu da je prošle godine na draftu u prvoj rundi kao 13-tog pika sa pozicije beka-šutera Donovana Mičela sa američkog univerziteta Luisvil draftovao Denver Nagets i trejdovao ga sa Jutom...da izabrali su i trejdovali su sa Jutom, već u ruki sezoni, super star-a NBA lige...doduše, što se košarkaškog neznanja tiče nisu daleko odmakli ni komentatori sa Sport kluba...kada je Mičel pobedio u zakucavanju na All star vikendu bio je komentar tipa "dobar je ovaj, ume ovako da zakuca i na utakmici"...Juta je tada bila loša, tek je pri kraju sezone vezala 15-tak pobeda i ušli su u play off...u kome ovaj trejdovani iz Denvera i "dobar u zakucavanju" ima prosek 28 koševa
    (Pera Pisar, 28. april 2018 12:07)

    # Link komentara

  34. THAT'S YOUR KING???
    (petarczv, 28. april 2018 08:25)

    Tretiras timski sport kao da je individualni. Bolje gledaj tenis, ovo ti bas i ne ide.
    (hipokrat, 28. april 2018 08:47)

    Kada Klivlend pobedi onda kosarka odjednom postaje individualni sport u kome je Lebron jedini zasluzan za pobedu kao da je igrao sam protiv petorice. A kada Klivlend izgubi onda su krivi svi saigraci osim njega jer je kosarka timski sport. Pravi si hipokrit.
    (Dusan, 28. april 2018 12:07)

    # Link komentara

  35. Opet ekipa ne valja :). Nije valjao ni Rouz (u Minesoti bio ponajbolji igrač u plejofu), Krauder (Juti je dobar), Vejd (bio među najboljima u Majamiju u PO, ako ne i najbolji) + Kevin Lav koji bi igrao u startnih 5 bilo koje ekipe u ligi. Gubilo se od Orlanda sa 30 razlike da bi se sabotirao Tomas i izdejstvovao trejd. Kada je trejd obavljen razbijen je Boston i najavljeno finale. Pred plejof najavljena su 2 poraza do finala. I svi su krivi za mučenje sa "Indijanicom", kako jedan nastrani fan reče, sem najgoreg defanzivca lige koji čami u reketu i šteka se za napad :).
    (Memfis, 28. april 2018 10:40)

    Svaka ti je ko u njegosa...
     (petarczv, 28. april 2018 11:49)

    # Link komentara

  36. Sinoćnja igra Klivlenda je bila blaga smejurija... Nije dostojno plej of utakmice. Tander sad lepo da čeka Juli mesec. Pa raspad.
    (JPR24, 28. april 2018 11:46)

    # Link komentara

  37. @Dragan-Borca

    Pa ima jaci tim, ali ko je ocekivao da Lav suta 32% iz igre i daje manje od 10 poena po mecu..
     (jaa, 28. april 2018 11:44)

    # Link komentara

  38. @roki

    ne bi dao ni 5 suteva...
     (jaa, 28. april 2018 11:42)

    # Link komentara

  39. Kakav skauting ima ovaj Denver Nagets...draftovali sa 13-te pozicije ovog Donovana Mičela koji u odlučujućoj utakmici u play off-u protiv Vestbruka daje 38 koševa i u ruki sezoni ima 20 koševa prosek i trejdovali ga za nekog Tajlera Lindona, lik odigrao jednu utakmicu u sezoni...logika "imamo mi beka šutera dajte da ga zamenimo za nisko krilo, takvi nam fale u rosteru"...sad je i jasno zašto je Juta onako lako pustila Hejvorda, ali nejasno je da neki tim skauta gleda i prati Mičela u koledž košarci, dobije priliku da ga draftuje i ne vidi njegov potencijal i zašta je sposoban...kakav promašaj !!!
    (Pera Pisar, 28. april 2018 08:57)




    Kada imaju losu upravu. Ej nisu mogli jednog Nurkica da stave pod kontrolu. Ovogodisnji tim Nuggetsa je mogao da izgleda totalno drugacije.

    -Mogli su da trejduju Mudijea, Harisa, Chendlera, Farida i Nurkica za Batlera i Mirotica.

    -Mogli su da sacuvaju 20 pik koji su dali za prcenjenog i preplacenog Palmlija i na draftu uzmu beka Donovana Mitchela i krilo OG Anunobija iz reptorsa.

    -Mogli su da angazuju slobodne agente Ronda i Bejnsa.

    Imali bi premocan tim koji bi mogao da igra finale konferencije mozda i finale NBA.

    PG Marej, Rondo
    SG Batler, Mitchel
    SF OG Anunobi, Barton
    PF Milsap, Mirotic
    C Jokic, Bejns
    (Brankoni, 28. april 2018 11:42)

    # Link komentara

  40. Сви који су отишли од Расела су се препородили-нисам ја то рекао...А сами просудите је ли тако.Видим да овде доста људи хвале и Индијану , а посебно Јуту.Драго ми је због тога,јер то значи да људи воле и цене тимску кошарку.
    (нн, 28. april 2018 11:38)

    # Link komentara

  41. @Memfis
    Rouz i Vejd najbolji u svojim ekipama u plej ofu?
    Au kakve neistine...
    Vejd imao jednu dobru utakmicu a Rouz je bio solidan.
    Memfise nemoj to raditi. Znaš da napišeš dobar komentar. Ne treba ti ovaj nivo.
     (M V P, 28. april 2018 11:35)

    # Link komentara

  42. Ne zaboravite da je Lebron na pocetku sezone u timu imao i Tomasa koji je all star igrac i Kraudera koji sada igra veoma solidno.... Ps Ne podnosim Lebrona ali bi mi falio u velikom finalu
    (Urox, 28. april 2018 11:26)

    # Link komentara

  43. Jedan igrac siluje westbrook, lebron i oboje ispadaju u prvom krugu...
     (petarczv, 28. april 2018 11:25)

    # Link komentara

  44. Ja Vestbrukov stil igre i njegovo ponasanje ne volim, ali sinoc je covek morao da sutne 43 puta, sramota kako su Melo i PG odigrali. Mada ovo je dosta i do trenera, kad ti ne mozes da napravis krstenu akciju za Mela na niskom postu i kad tek u sestoj utakmici ti proradi saradnja sa centrom. Micel ruki godine, mnogo podseca na Vejda u mladjim danima, svaka mu cast. Misljenja sam da nemaju nikakve sanse protiv Hjustona bez Rubia, povredi se covek u prvoj cetvrtini, steta
    (Slobodan, 28. april 2018 08:31)

    Morao je da sutne 43 puta??? A zbog ceka leba ti? Nijedan igrac ne mora da sutne 43 puta pogotovo ako pogadja daleko ispod 50%. Gledao sam utakmicu svi sutevi su bili nerezonski pogptovo u trecoj cetvrtini. Bilo je nereseno na poluvremenu i drugo je pocelo sa micelovih 10 uzastopnih poena. On se tu nalozio i hteo da prati mitchela i nikom zivom nije davao loptu, sutirao je iz nemogucih pozicija preko ruke iz korak unazad... Uzas i sramota..
     (petarczv, 28. april 2018 11:17)

    # Link komentara

  45. Mitchell u playoff modu 28.5 poena po meču. Koji nivo.
     (Larry, 28. april 2018 11:16)

    # Link komentara

  46. Cutinho, 28. april 2018 09:48)
    A sta Simons na klupu? Uopšte im ne treba Micel
    (laRS0n, 28. april 2018 11:12)

    # Link komentara

  47. Dorćol, 28. april 2018 09:23)
    Bas tako, ali ovde je to besmisleno pisati. Zato sto 80% ljudi nije gledalo utakmicu ali su zato videli statistiku i odmah opletu po Westbruku. A onda na sledećoj vesti o tome kako je npr. Jokic ili bilo koji drugi igrac oborio neki statistički rekord svi u glas "joj Ameri i statistika". Ovde izgleda malo lud zbunjenog. Ne znam samo koliko moras biti los poznavalac košarke, a da si gledao utakmicu i napisati da je Westbruk kriv za ovaj poraz
    (laRS0n, 28. april 2018 11:10)

    # Link komentara

  48. Citam i ne verujem koliko ljudi komentarisu a uopste ne razumeju kosarku...prvo niti Lebron ima lose saigrace niti Oklahoma ima lose igrace vec imaju los koncept igre koja je sve samo ne ozbiljna kosarka. Lebron majstor,verovatno najbolji kosarkas danasnjice ali dzaba kad je koncept ekipe nikakav,jednostavno ostatak ekipe nema nikakvu organizovanu ulogu,sve se svodi na Lebrona i kod njega je lopta 90% vremena. A sto se Oklahome tice tu je vec posebna prica,tu protok lopte apsolutno ne postoji,Vestbruk klasicni nabijac statistike koga saigraci ne interesuju,cak je usinuo i Karmela koji je godinama poznat kao privatnik lopte i on covek ne moze da dodje do lopte od njega i nemoj samo da mi kazete da ima lose saigrace,pa sta je bilo koji igrac Oklahome losiji od recimo Inglsa iz Jute,ali njemu je trener nasao ulogu i maksimalno je iskoristio njegove kvalitete a to u Oklahomi apsolutno ne postoji,trener ja ne znam cemu im sluzi,sve se svodi na izolacije Vestbruka i Dzordza gde ostali saigraci nicemu ne sluze osim da postave blok! I zato Vestbruk vise nikad nece ni doci u priliku da uzme titulu a kamoli da je osvoji i nije ni cudo sto je Durent pobegao glavom bez obzira,a sada ce to isto da urade i Dzordz i Karmelo i vrlo moguce Adams i niko od ozbiljnih igraca nece vise zeleti da dodje u Oklahomu sve dok je Vestbruk tamo!
     (Dacha, 28. april 2018 11:09)

    # Link komentara

  49. Donovan Mičel :O :O :O

    Kakav igrač, ljudi moji, a tek je klinac...
    (Sabre, 28. april 2018 10:58)

    # Link komentara

  50. Pera Pisar, 28. april 2018 08:57)
    Zasti širiš dezinformacije, ako nesto ne znaš proviri, samo odeš na Google. Denver uopšte nije draftovao Micela. Denver je imao cini mi se 13 pick na draftu i to je sve, ko zna koga bi oni izabrali
    (laRS0n, 28. april 2018 10:54)

    # Link komentara

  51. Na 91:94 ocigledan faul nije sviran Dzordzu za tri bacanja ali opet
     (sig, 28. april 2018 10:49)

    # Link komentara

  52. sreca za jokica pa denver ne zna kud bije... a nesreca za denver, imali su ono sto su trazili sve vreme, ali slepci nisu videli...
     (lerma, 28. april 2018 10:48)

    # Link komentara

  53. Oklohoma je seljacka ekipa!
    (Aleksej anti Ostoja anti Igokea, 28. april 2018 10:47)

    # Link komentara

  54. Ali koja mrznja prema Vestbruku ovde, pa ovo je za ne poverovati. Kao da Hasim Taci licno nosi dres #0 Oklahome. Majko Bozija...
    (Shawn Kemp, 28. april 2018 10:45)

    # Link komentara

  55. Dorćol, 28. april 2018 09:23)

    Pa imaju li oni trenera!?
     (njami, 28. april 2018 10:44)

    # Link komentara

  56. KK Vojvodina, 28. april 2018 08:27)
    Da si gledao utakmicu mozda bi i video zasto je uzimao toliko šuteva, samo zbog njega su i bilu koliko toliko u igri. Ono je sramota da Dzordz i Carmelo onako odigraju. Pa niko nema onu stvar da šutne loptu ka kosu. I pri onom poslednjem sutu Dzordza je bio toliko očigledan faul, ne znam sta su sudije radile. Pa Hardena neko kad pogleda pri sutu odmah se svira faul
    (laRS0n, 28. april 2018 10:43)

    # Link komentara

  57. Opet ekipa ne valja :). Nije valjao ni Rouz (u Minesoti bio ponajbolji igrač u plejofu), Krauder (Juti je dobar), Vejd (bio među najboljima u Majamiju u PO, ako ne i najbolji) + Kevin Lav koji bi igrao u startnih 5 bilo koje ekipe u ligi. Gubilo se od Orlanda sa 30 razlike da bi se sabotirao Tomas i izdejstvovao trejd. Kada je trejd obavljen razbijen je Boston i najavljeno finale. Pred plejof najavljena su 2 poraza do finala. I svi su krivi za mučenje sa "Indijanicom", kako jedan nastrani fan reče, sem najgoreg defanzivca lige koji čami u reketu i šteka se za napad :).
    (Memfis, 28. april 2018 10:40)

    # Link komentara

  58. koliko su ljudi glupi,kazu sutnuo 43 puta,a ne shvataju da rasel igra sam,melo i dzordz beskorisni totalno,5/23 iz igre,0/6 za 3,a ostatak ekipe ne vredi komentarisati osim adamsa koji je jedini ispratio westbrooka. Uz sve to,rasel je imao pristojan sut,18/43 tj 43%
     (sveznalac, 28. april 2018 10:30)

    # Link komentara

  59. Све све, ал' шутнути 43 пута за 44 минута игре невероватна је ствар.

    Јесте да му проценат шута посматрано са статистичке стране и није био тако лош, око 42%, али што је много много је.

    Примера ради, Оклахома је према противничком кошу упутила 93 шута, а сам Вестрбрук 43, што је преко 46% укупног броја шутева сопствене екипе.

    Јесте да Џорџу и Ентонију није ишло, али узмемо и у обзир и податак, да се кошарка игра под 2 обруча, та Раселова бројка, још је невероватнија.

    Поделимо ли број Раселових минута проведених на терену (44) са 2, узмимајући у обзир горе поменути податак да се кошарка игра на две стране, долазимо до бројке од отприлике 22 минута предвиђених за игру Оклахоме у нападу. (У пракси не мора готово увек да буде такав однос, али не би требало значајније да варира)

    За тих, 22 минута, нападачке игре Оклахоме, Расел је шутнуо 43 пута!
    Што значи да је шутирао на сваких "30 секунди" када је лопта била у Оклахомином поседу.

    Е људи, на сваких 30 секунди! Па он као да је био неком лаганом шутерском тренингу, а не на утакмици плеј-офа од круцијалне важности за даљи пласман сопственог тима.
    Испада да остали ништа друго у нападу нису ни радили већ му само додавали лопту да шутне.

    Главни кривац за пораз! И поред очајног учинка Џорџа. Јер промашити 25 шутева на утакмици плеј-оф карактера, равно је самоуништењу сопственог тима. Па да је убацио и 30 кошева, а не 18.
    (Џошуа, 28. april 2018 10:25)

    # Link komentara

  60. Ovaj hejt prema Rasu je zbog njegovog opredeljenja? Ne vidim drugi razlog da ga toliko hejtujete ovde. Steta za Rubija ne zato sto ce faliti Juti vec sam hteo da gledam kako Harden brise patos sa njim.
    (CFC, 28. april 2018 09:12)

    Vestbruk je homoseksualac ?!?! :O
    (hroničar lige, 28. april 2018 10:15)

    # Link komentara

  61. Sinoć je košarka pobedila! Bravo za Mičela i Jutu! I Oladipo je odigrao drugu dobru utakmicu u seriji i drugi put je obrisan parket sa protivnikom. Nadamo se da prolaze dalje.
    (Memfis, 28. april 2018 10:15)

    # Link komentara

  62. Ko je slagao Paula Georga da je superstar?precjenjen igrac do bola nekonstantan.
    (Nbalive, 28. april 2018 10:08)

    # Link komentara

  63. Nens i Tompson ili Sabonis i Jang?
    Lav ili Tarner?
    Klarkson, Hud i Grin ili Bogdanovic, Stivenson i Kolison?
    Kako to da Indijana sa ovim igracima nije poslednja na Istoku?
    O iskustvu u plejofu da ne pricamo.
    (satara, 28. april 2018 10:06)

    # Link komentara

  64. Ol-star Karamela se pretvorila u običnu ragu a PG-13 mnogo bolje igra u reklamama za sokove nego u meču sezone za svoj tim. RW ne može sve sam.
    Kvin Snajder bi i od metra drva napravio disciplinovanu ekipu koja na terenu tačno zna šta želi. Neće Hjustonu biti lako sa Jutom.
    Klivlend bi bez Lebrona komotno bio poslednji tim u ligi čak i u slučaju da sve ekipe koje su tankovale ove sezone trče unazad ?
     (T-gear, 28. april 2018 10:05)

    # Link komentara

  65. Bravo Indijana! :)
    Ajmo do brejka i prolaska!
    Od malena volim Indijanu i bas su mi tesko pale poslednje 2-3 sezone.
    Ove sto pisu Leprevaron itd, ne vredi komentarisati. Ako niste balavurdija, onda ste zaostali matorci. Ja ga ne volim ni malo, ali svet trenutno boljeg nema. Durent nije toliko dominantan faktor kao LBJ.
    Oladipo me iznenadjuje cele sezone. Drago mi je da je Sabonis tu. Gledao sam kada su uzeli brejk u Klivlendu. Ubica i on i Bojan Bogdanovic
     (Pera, 28. april 2018 09:51)

    # Link komentara

  66. Utah
     (krep, 28. april 2018 09:51)

    # Link komentara

  67. Cim je James malo podbacio , Indijana ih pocistila.
    (DukiNS, 28. april 2018 08:35)

    Da, to je ta razlika izmedju +3 i -40 ako iskljucivo i samo on malo podbaci :)
     (Pogan, 28. april 2018 09:51)

    # Link komentara

  68. Razmisljam, kakav bi tim bila Filadelfija da su uzeli Michela...au..
    A Petarczv...zaista je red da se njegovi komentari blokiraju, jer definitivno se covek hrani mrznjom, kako sebe prema Lebronu,tako svih koji misle drugacije od njega.
    Pozdrav
    (Cutinho, 28. april 2018 09:48)

    # Link komentara

  69. Koji ste vi mec gledali kad okrivljujete mela za neuspeh?? ZadnjA 2mec uzeo svegA 13suteva, vise vremena provodio na klupi dok je dzordz imao 17izgubljenih lopti zadnje 3 utakmice!! Westbruku svaka cast za borbu dok klupa oklahome nije ni za aba ligu!!
    (Rodik, 28. april 2018 09:47)

    # Link komentara

  70. Vestbruk sutnuo 24 puta za 2 i 19 puta za 3 ? Neka su ispali, eto mu njegov dobar ucinak.
     (Crnogorac, 28. april 2018 09:41)

    # Link komentara

  71. Donovan Mičel i Ben Simons će biti za koju godinu ubedljivo dva najbolja igrača lige!!!
     (whothefuck, 28. april 2018 09:39)

    # Link komentara

  72. Vestbruk klasika sutno batica 40 puta?!? Drago mi je da su ispali sad ce lepo i George i Carmelo, iako nisu nesto ni odigrali ali kako da odigras pored siledzije kome trebaju 3 lopte, 1 za koseve, 1 za skokove i 1 za asistencije, da odu dalje verovatno ce i Adams da ode u neku normalnu ekipu! A Vestbruk neka ostane i igra za statistiku, steta za LeBrona ove sezone nista od finala sa kakvim poluigracima covek gura neverovatno, cak i da nekako prodju Indijanu zaista ne vidim kako mogu protiv Toronta a da ne govorim o timovima sa Zapada, ove godine Zapad nenormalno jaci u odnosu na Istok!
     (Kol, 28. april 2018 09:37)

    # Link komentara

  73. Na oko 4 minuta do kraja Indijana traži tajm-aut, a tome su prethodile dvije promašene trojke Klivlenda i prije toga se manje više igralo poen za poen. Na 2 minuta do kraja slična situacija, opet tajm-aut Indijane. Za moje shvatanje košarke potpuno nepotrebna stvar i to je ono što me nervira kod NBA. Sve je šou biznis i primarno je iskoristiti svaki tajm-aut u meču da bi se zadovoljili sponzori, a da i mi odgledamo koju reklamu više.
    (Revol, 28. april 2018 08:49)

    Nije to nista druze.
    Nekad na +25 na 30 sec do kraja ide timeout, i taj traje 3 minute.

    P.S. Veceras u 21h seriju u Nhl pocinju Tampa i Boston.
    A tek Pitsburg- Wasington, Crosby vs Oveckin.Ko prezivi pricat ce.
     (sarajevo.ba, 28. april 2018 09:34)

    # Link komentara

  74. 19putw sutnuti za tri poena...au kakvo skrnavljenje saigraca...
    steta za lebrona,ovo je tuzno kako se cpvek bori, a ovi ostali ni gram zelje ne pokazuju,covek u 34 god gura SAM i sezonu i plejof i niko da mu se prikljuci..tuga.
    (the answer, 28. april 2018 09:06)
    Najjaci su ovi sto nisu ni gledali mec a dodju da pljuckaju.
    Raj je bio strasan dok nije krepao jer je igrao gotovo cijeli mec, bio najbolji u odbrani, najbolji u napadu.
    promasio jedno 3-4 trojke air ball kad nije mogao vise da stoji na nogama.
    Inace su zbog njega imali mec, imali produzetke da lopta nije ispala.
    I ostetile ih sufije za 6 bacanja koja su bila ocigledna. Inace su dozvolili Juti da ih bije.
    Tako da nije nikakvo skrnavljenje kad Karmelo ne postoji, kad neki sami je smiji da sutnu, kad Pol Dzordz sutira 2 od 16 i ne smije da sutura.
    Gledaj prvo mec pa pljuj.
     (BG na pjenu od mora, 28. april 2018 09:29)

    # Link komentara

  75. ovaj michel povukao ekipu u trecu cetvrtinu kao da ima dva tri finala iza sebe.nece se hjuston naigrati kosarke protiv jute...
     (kevin gar, 28. april 2018 09:27)

    # Link komentara

  76. Ja i dalje nisam siguran da je Mičel ruki. Igra kao mator.
    (Milan, 28. april 2018 09:26)

    # Link komentara

  77. Svaka čast Juti, pobeda košarke. Ali moram da se osvrnem na Russa jer znam da će odmah da ga pljuju. Čovek je sam ali bukvalno sam vukao OKC celu tekmu, da loptu ovim amaterima oko njega oni mu je vraćaju na 5 sek. do kraja napada, pa ti resavaj preko ruke ( posle bude Westbrook siluje). Ni minut nije odmorio, jer bez njega OKC ne postoji. Džordž je strasno razočarenje, vrati ih Russ na -5 ovome ispada čista lopta iz ruke i kontra 2+1, a Mela ni ne vredi komentarisati. I suštini tim ide dalje, a Presti neka opet juri Brukse i Donovane umesto normalnih trenera.
     (Dorćol, 28. april 2018 09:23)

    # Link komentara

  78. @Dejan

    Svaka čast za komentar. Očekivao sa više od Oklahome ali se vidi da individualni kvalitet nisu uspjeli staviti u službu tima. Entoni je bivši igrač i ne vidim ko bi ga platio iduće sezone. Bukvalno nisam vidio više od dvije smišljene akcije Oklahome čitavu utakmicu za što je zaslužna odbrana Jute koja me oduševila a posebno je potcjenjen Ingls koji igra s glavom. Eto, poslije Stoktona i Melouna opet su dobili ekipu za budućnost. Milina ih je gledati!
    (STEVO, 28. april 2018 09:22)

    # Link komentara

  79. Micelu svaka cast , decko kida ..., ali nije on izbacio tandere , nego Rasel doktor koji siluje loptu da nema gde vise... kad bi Klej , Durent i Kari sutirali 43 x na kos davali bi preko 70 poena.
     (Drca, 28. april 2018 09:18)

    # Link komentara

  80. Ispade gospodin Statistika Vestbruk.Kako,a toliko poena,skokova,asistencija...ma svega,a ubi ga jedna Juta!?
     (jordan, 28. april 2018 09:17)

    # Link komentara

  81. Uporedio bih ovaj Klivlend sa Filadelfijom za vreme Ajversona. Imaju jednog coveka koji rastura i ostale koji vezu pertle i mlate peskirima. Sad, da li ce Lebron stici tamo gde je dosao i Ajverson to cemo da vidimo. Rekao sam na pocetku serije da ovaj duel ide u 7 utakmica. Sto se ostalih tice... Juta je stvarno armija kako je napomeno jedan od komentatora. Kapa dole. Zao mi DC-a, mislim da su mogli ipak malo vise. Nekako su pred kraj sezone pali u formi sto se nastavilo i sad kroz Play off. Pozdrav svim komentatorima koji komentarisu utakmice i ne raspravljaju ko je bolji LBG ili MJ.
    (Milan kosanovic, 28. april 2018 09:14)

    # Link komentara

  82. Ne mora se vise Rasel rasista gledati i nije da nisam zadovoljan.
    (Teraj dalje, 28. april 2018 09:13)

    # Link komentara

  83. Ovaj hejt prema Rasu je zbog njegovog opredeljenja? Ne vidim drugi razlog da ga toliko hejtujete ovde. Steta za Rubija ne zato sto ce faliti Juti vec sam hteo da gledam kako Harden brise patos sa njim.
    (CFC, 28. april 2018 09:12)

    # Link komentara

  84. Usao Lebron u plejof mod, a? Hahahahhahahahahha
     (nista o nicemu, 28. april 2018 09:11)

    # Link komentara

  85. Naravno ocekivano ovde ljudi kritikuju i krive Vestbruka?! Covek dao vise poena od ostatka ekipe. Sramotna partija svih ostalih nesposobnih saigraca. Najjaci su mi komentari Pol treba da ode od njega lol. Treba da ga najure posle ovog nocas. Nadam se da su u Oklahomi izvukli lekcije i da ce sledece sezone okruziti Rasa igracima koji ce da ginu za njega npr. Grin iz Vorijorsa. George, Melo, Adams... sram vas bilo izdali ste Rasa!
    (Nathan, 28. april 2018 09:09)

    # Link komentara

  86. Kladimo se, Lebron majstoricu 35+ poena, i vrlo moguce tripl dabl. Pritisnuce gas do daske, e sad samo da ga jos jedan igrac ispostuje, prolaze Indijanu. Dalje vec tesko iskreno.
     (sef strucnog staba, 28. april 2018 09:07)

    # Link komentara

  87. 19putw sutnuti za tri poena...au kakvo skrnavljenje saigraca...
    steta za lebrona,ovo je tuzno kako se cpvek bori, a ovi ostali ni gram zelje ne pokazuju,covek u 34 god gura SAM i sezonu i plejof i niko da mu se prikljuci..tuga.
     (the answer, 28. april 2018 09:06)

    # Link komentara

  88. Kao što sam i pre neki dan rekao-igraće se sedma CLE-IND Koliko god ovo što ću napisati zvuči brutalno,ipak je istinito- Volio bih da pobedi Indijana,bolje je za Džejmsa,bolje da ne prolazi, i da se ne obruka kasnije,nemoguće je na svoja leđa nositi celi tim,pogotovo ovako jadan.Ovo što pokazuje Klivlend na terenu je tragedija. Džejms,kojeg su realno kroz većinu karijere pratila po nekolika superstara u ekipi, dozvoljava da ima ovakvu kantu od tima,gomilu role player-a,svaki neviđeno ograničen. Zašto Klivlend do sada nije trejdovaoSmitha i Lava?Dve štetočine,cirkusanti i što je najgore- rupe u odbrani Centarska linija ne postoji... Zamislite to?Žižić,nedokazani Nance i propali Tomson centri.razumio bih da su pretrpani nekim vrhunskim igračima na spoljnim pozicijama(kao npr. GSW) pa ne mogu da nabave nekog vrhunskog centra. imaju krilo Džejmsa,rezerva Džejmsu je Osman(taj nije za Evrope a ne za CLE),zatim Grin,koji ponekad pogodi trojku i zakuca Imaju Korvera-koji je koristan kad ga krene,trojkaš klasični,međutim limitiran što se drugih stvari tiče,kako u napadu tako i u odbrani. A tek komedije što se spoljne linije tiče:Kalderon od 36 godina, Hood,Hill i Clarkson,mislim da nema potrebe komentarisati... Oni ne bi mogli voditi spoljnu liniju ni sadašnjeg Dalasa,a ne pretendenta za NBA titulu
    Konstatovali smo da centara nema,tako da bi ovaj tim bez Brona sigurno bio najgori na istoku. Bolje je za Džejmsa i za celi tim da izgube sledeću,jednostavno ovo nije ekipa za nešto veliko
    (Jovan Đurović iz Nikšića, 28. april 2018 09:05)

    # Link komentara

  89. @Dejan
    Odmah u startu da napomenem, apsolutno NISAM ljubitelj Vestbruka. Ali, kako te nije blam da ga ovako prozivas, pa covek je poginuo jutros za svaku loptu. Namestaju mu se brojke? Pa ako si gledao, mogao si da vidis da NIKO NE SME da sutne, odigra loptu odmah mu je vracaju, Dzordz i Melo kao amateri su igrali. Sve se igralo preko njega ne zato sto je on sebican, vec sto niko nema herca da sutne (a kamo li i da nesto pogode)
    Sto se mene tice, jedini je u OKC bio na nivou tokom cele serije, a posebno dva poslednja meca. Juta zasluzeno prosla, ali da ne komentarisemo odluku sudija 20s pre kraja, cist faul za 3bacanja koja donose produzetak..blam
    (poaro97, 28. april 2018 09:03)

    # Link komentara

  90. Kevin Love All Start :))))
    (Chilipepper, 28. april 2018 09:02)

    # Link komentara

  91. Rešiću to sranj.... pozzz za kornjačicu
     (Corleone, 28. april 2018 09:02)

    # Link komentara

  92. Jutarnja kafa uz punu halu žutih majica Jute - koja zaista nije nešto; Ingliš?!? I gledam kako nikako da prelome, i ovi im se samo približavaju... Ceo dvoboj i sama utakmica stala je na kraju na Džordža koji je navukao na skok i odglumio, dovoljno dobro, da je fauliran.
    Na moje krajnje iznenađenje nisu mu to - foliranje ali dovoljno dobro - dali kao faul za tri, pa da izjednače. Verovatno bi onda produžetke i dobili. Srećom, nepodnošljivi su. A grešite (bar što sam gledao 2. poluvreme) nisu se ovde Džordž i Karmelo ni dovoljno nudili, a Rasel je npr. Adamsu sve što treba dodavao... Jeste apsurdni siledžija i nezreli nesrećni pajvan itd. ali ovde je silovao samo onako - može on i mnogo gore... Uostalom da im trener nešto znači izveo bi ga 3 puta po 35 sekundi em da ga oporavi i resetuje em da nešto timski odigraju, pa je i on bar toliko i kriv...
    U svakom slučaju šta li sada misle npr. treneri Denvera ili Minesote?! Imaju bar 30% jači sastav od Utah koja bi se sasvim sigurno namučila i u Euroligi. Eto kako to funkcioniše - nisu im rekli da tankuju a dovoljno su slabi da su morali, umesto da igraju sport zvani "NBA", da igraju sport zvani "košarka".
    Pa zasluženo su i u PO i idu dalje...
    (znanje-imanje, 28. april 2018 08:59)

    # Link komentara

  93. Kakav skauting ima ovaj Denver Nagets...draftovali sa 13-te pozicije ovog Donovana Mičela koji u odlučujućoj utakmici u play off-u protiv Vestbruka daje 38 koševa i u ruki sezoni ima 20 koševa prosek i trejdovali ga za nekog Tajlera Lindona, lik odigrao jednu utakmicu u sezoni...logika "imamo mi beka šutera dajte da ga zamenimo za nisko krilo, takvi nam fale u rosteru"...sad je i jasno zašto je Juta onako lako pustila Hejvorda, ali nejasno je da neki tim skauta gleda i prati Mičela u koledž košarci, dobije priliku da ga draftuje i ne vidi njegov potencijal i zašta je sposoban...kakav promašaj !!!
    (Pera Pisar, 28. april 2018 08:57)

    # Link komentara

  94. Westbrook 43 suta od toga 19 trojki. Sta reci...
     (MrF, 28. april 2018 08:54)

    # Link komentara

  95. Bitno da Karmelo ima plejer opsn sledece sezone na 28 milki, koji ce naravno da iskoristi i odigra jos jedni sezonu u Oklahomi, posto mu sigurno niko nece ponuditi ni pola te svote, da bi otiso negde drugde. Tako da ce Wesbruk imati Karmela i sledecu sezonu. Sa Dzordzom moze da se izljubi.

    Air Bodzan poslednje 3 utakmice: 4/13, 4/9, 4/12 fino se ispromasivao. Ali ok, on kao role player je odradio svoje u ovoj seriji kada im je doneo onu pobedu sa 30 poena.
     (znam da znam, 28. april 2018 08:54)

    # Link komentara

  96. Opet opravdanja za Leprevarona, dokle vise. Klivlend ima jaci roster od Indijane, prestanite se blamirati i budite iskreni priznajte da je Lebron----Leprevaron Lestatisticaron
    (Dragan-Borca, 28. april 2018 08:53)

    # Link komentara

  97. A na kraju garagan nasrnuo na gledaoca Jute?!
    Razlika kod nase kosarke i njihove je u tome sto tamo huligani budu na terenu.
    (..., 28. april 2018 08:53)

    # Link komentara

  98. Na oko 4 minuta do kraja Indijana traži tajm-aut, a tome su prethodile dvije promašene trojke Klivlenda i prije toga se manje više igralo poen za poen. Na 2 minuta do kraja slična situacija, opet tajm-aut Indijane. Za moje shvatanje košarke potpuno nepotrebna stvar i to je ono što me nervira kod NBA. Sve je šou biznis i primarno je iskoristiti svaki tajm-aut u meču da bi se zadovoljili sponzori, a da i mi odgledamo koju reklamu više.
     (Revol, 28. april 2018 08:49)

    # Link komentara

  99. THAT'S YOUR KING???
    (petarczv, 28. april 2018 08:25)

    Tretiras timski sport kao da je individualni. Bolje gledaj tenis, ovo ti bas i ne ide.
    (hipokrat, 28. april 2018 08:47)

    # Link komentara

  100. Neke stvari su kristalno jasne, Indijana je procvetala odlaskom Džordža i skockala super ekipu bez pravog superstara, bez LeBrona, Klivlend je ekipa koja bi tankovala, to su Lejkersi sa LeBronom ali bukvalno. Mislim da se ovog leta razdvajaku Bil i Vol, pošto očigledno to ne funkcioniše.Vesbruk forsira, ali je očigledno jedini u Oklahomi kome je stalo do pobede i da nešto uradi, jeste imao 42 šuta, ali zamislite da je Džordž imao tolike šuteve, a odigrao je katastrofalno i šutirao 2/16. Sada sam ubedjen da je Entoni (sada već možemo da kažemo bio) vrhunski strelac, ali nikada nije bio vrhunski igrač, velika je razlika izmedju te dve stvari. I za kraj, Juta je pravo otkrovenje, po imenima ekipa za final 4 Evrolige, ali se ne bih zakleo da bi osvojili, a oni uboli Mičela na draftu i dobili pravog lidera, a vodi ih strašan trener.
    (Djubre, 28. april 2018 08:46)

    # Link komentara

  101. DukiNS
    Video sam taj tajm aut. On je samo pokazatelj da imaju uzasnog trenera.
     (Jaran, 28. april 2018 08:45)

    # Link komentara

  102. Vi sto prozivate Vestbruka (ne mogu da verujem da OPET pisem ovo), ubacio je 31 poen u drugom poluvremenu! Mora da sutira, jedini je koji moze da pogodi! Sam je vukao ovaj raspad od tima (+/- mu je na kraju bio -1), a "sjajni" PG13 je sutirao 2/16 iz igre. Melo je, standardno, bio uzasan (+/- je bio -19) i opet je pokazao da su bolji bez njega. Adams nije toliko dobar kao sto ste vi umislili, a ostatak tima je smejurija.
     (Jaran, 28. april 2018 08:43)

    # Link komentara

  103. vestbruk suta 43 puta, i ja bi tad imao 45 poena kad me sreca uhvati...
    (roki, 28. april 2018 08:42)

    # Link komentara

  104. Jokic solidan.
    (Batko pamcenje mu kratko, 28. april 2018 08:25)

    Bogdan sniper odlican
     (@, 28. april 2018 08:42)

    # Link komentara

  105. gledo sam jutu... ja ne znam ta publika, kao na zurku da su došli... ceo meč, pa I kad se rezultat lomio... stariji ljudi se bekelje u kameru. Ta deca , ja ne znam gde su oni naučili te plesove, bože me sakloni... samo čekaju bili kakav prekid pa da podivljaju...
    Za kraj , 30sek do kraja, dva razlike, tm, uleće maskota( medved, rakun ,ker) obučeno ko Vilijam Volas sa mačem.. života mi to sam video.
     (duleki, 28. april 2018 08:41)

    # Link komentara

  106. Wesbruce Rasele pa ne moze se tako u Evropu, da ti uzmes 43 suta a ostatak tima 50(ostatak prve petorke 36).... Pol Dzordz decko zaboravio da igra kosarku pored tebe, ne moze da se poveze. Wesbruk ubedljivo najgori saigrac za pozeleti. Bitno da su mu se sklanjali da skupi trip dab prosek i ove sezone(na poslednja tri meca regularnog dela je bas bilo providno, cak se Karmelo izleteo u jednom intervjuu i priznao da mu se sklanjaju saograci za skok).
    Bravo za Micela, ruki je bio ubedljivo najbolji igrac ove serije.

    Toronto neocekivano po meni pobedio u gostima Vasington, odlicna posednja cetvrtina 29-14.

    Klivlend ocekivano bunar u Indijani. Lebron u sedmoj utakmici mora da ide na +40 ako hoce prolaz.
     (znam da znam, 28. april 2018 08:41)

    # Link komentara

  107. Kornjaca uzeo 40 i kusur suteva.... A ni pola nije ubacio... A i to sto je ubacio, bilo je par puta jedva, nekako se lopta skotrljala u obruc.Neko bi pomislio 46 poena, dao je sve od sebe, bio je najbolji u ekipi, ali ja bih pre rekao da je jedini krivac,pored trenera, sto im je Juta odrzala casove kosarke u 6 meceva.Ne mogu da verujem da se ovolko sebicno ponasa, prosto mi je nerazumljivo, zaista zasluzen prolaz Jute!
    (Igor, 28. april 2018 08:39)

    # Link komentara

  108. Mitchel fenomenalan, igra neverovatno s obzirom da je ruki
     (svaka cast, 28. april 2018 08:37)

    # Link komentara

  109. Oladipo... NAPOKON! Fantasticna partija u oba pravca, a imao je i saigrace koji su ga ispratili. Kavsi su bili presmesni, a LeBron dugo nije odigrao ovako lose i bas dugo nije bio ovako ponizen: Oladipo je asistirao kroz njegove noge i posterizovao ga. Videcemo da li ce se Kavsi i LeBron oporaviti u G7, ipak je 34 razlike previse cak i da su igrali protiv Hjustona ili GSW.
    Micel vs Vestbruk = MONSTRUOZNE PARTIJE! Micel je gazio bez Rubija u drugom poluvremenu. Mora da bude ROY, decko igra kao da je Superstar lige! Vestbruk je opet sam nosio OKC, ali niko ne moze sam (kao LeBron 2015 u finalu). Pisao sam ranije da ne treba mnogo ocekivati od Dzordza i Mela, obistinilo se... Mizernih 5 poena i 2/16 iz igre uz 6 izgubljenih su nesto sto ne sme da se dogodi All-Star igracu, a o Melu tek ne treba trositi reci... Oklahoma je bila pokradena u onoj situaciji kada je PG13 sutirao za 3 preko Gobera. Juta je zasluzila da ide dalje, a Oklahoma se sprema za novo pravljenje tima.
     (Jaran, 28. april 2018 08:37)

    # Link komentara

  110. Cim je James malo podbacio , Indijana ih pocistila. Bice interesantno kakav ce biti kriterijum sudjenja u poslednjoj utakmici. Ali na utakmici Juta - Oklahoma, poslednji tajm aut , 3 poena za Jutu, Adams !? pokazuje na tabli sta da igraju. Alo , bre treneru !?! Mali detalj koji puno govori o ekipi. Dobri okrsaji bi trebali biti u polufinalima Zapada. Nadam se da ce Pelikani pokazati slicnu igru kao protiv Portlanda , ne bih ih tako lako otpisivao, koliko god Voriorsi 'strashno' izgledali.
     (DukiNS, 28. april 2018 08:35)

    # Link komentara

  111. Uzasne role Entonija i Dzordza...morao je sve sam da iznese Rasel...ali imao je da druge strane brutalnog rukija...drago mi je zbog Jute i drago sto bar jedna "velika trojka"nije uspjela...
    PS. mislim da je Entoni otklonio i zadnju nadu da ce IKAD igrati u finalu a kamoli uzeti prsten...
     (Don Serdjo, 28. april 2018 08:34)

    # Link komentara

  112. Razbucavanje Klivlenda na proste djelitelje... Oladipo vrhunska partija, Air Bodzan se pomalo, posto je sve bilo brzo reseno, i cuvao za taj sedmi mec i gejm viner koji ja ovde najavljujem, mora da se bude odmoran pred nastup sezone... idemoooo Indijana, idemooo Bodzane!!!
     (drago, 28. april 2018 08:34)

    # Link komentara

  113. Ipak malo pravde, da Vestbruk ispadne odmah u prvoj rundi. Kakve frustracije i komplekse covek pokazuje se moze videti i tokom napustanja terena na kraju utakmice i fizickog kontakta sa navijacem Jute. Nisam ljubitelj ni Durenta ni Hardena, ali me uopste ne cudi sto su pobegli iz Oklahome. Evo i Oladipo blista od kada je otisao u Indijanu. Ekipa u kojoj se igraci sklanjaju da bi jedan samopoklamovani superstar skupljao skokove je uvreda cak i za danjasnji NBA. Cele sezone mu se namestaju brojke i kako sad neko da ocekuje da takva ekipa moze da se takmicarski nosi sa organizovanom vojskom kao sto je Juta? Potpuno takticko i psiholosko samoubistvo koje se reziralo pune dve sezone moze samo da dovede do zasluzenog kraha.
    (Dejan, 28. april 2018 08:33)

    # Link komentara

  114. Aj sad Rasele, pripremaj se za novu sezonu i obaranje rekorda...
     (Nikola YNWA, 28. april 2018 08:33)

    # Link komentara

  115. Ja Vestbrukov stil igre i njegovo ponasanje ne volim, ali sinoc je covek morao da sutne 43 puta, sramota kako su Melo i PG odigrali. Mada ovo je dosta i do trenera, kad ti ne mozes da napravis krstenu akciju za Mela na niskom postu i kad tek u sestoj utakmici ti proradi saradnja sa centrom. Micel ruki godine, mnogo podseca na Vejda u mladjim danima, svaka mu cast. Misljenja sam da nemaju nikakve sanse protiv Hjustona bez Rubia, povredi se covek u prvoj cetvrtini, steta
    (Slobodan, 28. april 2018 08:31)

    # Link komentara

  116. Babo solidan, Oladipo odlican..
    Donovan Mitchell odigrao je nestvarnu utakmicu: zabio je 38 poena 22 u trećoj četvrtini..
     (F16, 28. april 2018 08:30)

    # Link komentara

  117. Ispao VestbrORK jos da ispadne i SauLebron i prsten ce otici u prave ruke nekom vilenjaku hihi
    (Dragan-Borca, 28. april 2018 08:30)

    # Link komentara

  118. Sa kim LBJ pokušava da igra ove sezone ovo je strašno. Prvo su okupili sanatorijum u kome je jedino on igrao, da bi ga zamenili ovim polovnjacima među kojima opet samo on igra. Bačena sezona za igrača koji igra neverovatno. Šteta.
    (Dr Kadžija, 28. april 2018 08:29)

    # Link komentara

  119. Valjda ce biti prenos i neke normalne
    sate,sedma utakmica je uvijek spektakl. Lebron mora da povuce kao nikad do sad,ovi levati oko njega nisu ni za ABA ligu
     (sa_pan, 28. april 2018 08:28)

    # Link komentara

  120. Sjajni donovan objasnio westbrooku kako se igra sigurno buduci najbolji igrac lige... A sta reci za westbrooka,? 43 suteva ba kos?!! Sramota sta mu se dozvoljava ja da sam igrac u nba nikad ali nikad ne bi igrao sa njim u ekipi...
     (petarczv, 28. april 2018 08:28)

    # Link komentara

  121. Mičel ubica!
     (krivadlačica, 28. april 2018 08:28)

    # Link komentara

  122. 43 puta sutnuo pored Pola Dzordza (jeste da se ispromasivao) pored Carmela (jeste da je nikakav) pored Adamsa, pa svaki iole normalan igrac bi pozeleo pobeci od takve "zvezde" pa on je uzimao vise suteva i od Duranta... Micel je odigrao ok, 25 suteva i to je neki maksimum za prvu zvezdu u timu jedino ako ga bas bas ide pa da nesto proba ali sve preko 25 suteva nije normalno... Timska kosarka 1 individualac 0...
     (KK Vojvodina, 28. april 2018 08:27)

    # Link komentara

  123. Jokic solidan.
     (Batko pamcenje mu kratko, 28. april 2018 08:25)

    # Link komentara

  124. THAT'S YOUR KING???
     (petarczv, 28. april 2018 08:25)

    # Link komentara