"Nikad više" Zvezda i Steaua

Aleksander Čeferin, predsednik UEFA, preuzeo je ulogu reformatora evropskog fudbala, ali njegove odluke izazvale su ozbiljne podele i rasprave.

Pošaljite komentar
  1. ljudima je možda manje poznato,da je čuferin postao odvetnik preko svog tate petra šuferina i drže ceo sistem suđenja u sloveniji,ima više od pola tvrdki koje rade preko čuferina.jeste možda najuticajniji čovek koji drži sudstvo u sloveniji,sad ga još gurnuli kao precednika uefe koja postaje privilegija bogatih sloja ljudi koji,še kažnjavati siromašne klubove kako bi bogati imali još više,pola francuske plačaju arapi to isto važi za engleze.sistem je napravljen da siromašne države koje nežive od prebogatih arapa nebi učestvovali đaba ti talenat kad nesmeš,da ga pokažeš,tačnije fudbal je posto igra bogatog sloja gde klubovi iz istočnog dela nemaju teoretske šanse za učestvovanje i kad bi nekim slučajem uspeti tu še biti raznih igra kažnjavanja ili izbacivanja iz takmičenja.šuferin je sad svoj na svome interesuje ga samo novac.a te cifre nemogu,da skupe sve države istočne evrope.samo čuferin je plačeniji od svih igrača istočne evrope.u igri su ogromne svote para koje niko sem najbogatiji nemaju šanse kako bi učestvovale.baš me zanima kako še primiti kosovske jer znamo,da za vreme kosova kao celine srbije šuferin je politički zagovarao albance sa kosova.
    (slaviša šmigič, 9. april 2018 16:02)

    # Link komentara

  2. Nikad vise Steaua i Zvezda, a nikad Partizan...:)
    (Bojan, 11. mart 2018 12:20)

    # Link komentara

  3. (Slobodni Klikeri, 3. mart 2018 11:56) # Link komentara

    Ливерпул има светску базу навијача од 85 милиона људи. ЛШ утакмице нек испрати просечно 50% њихових навијача, то је око 45 милиона људи који плаћају ТВ да би гледали Ливерпул. Додај на то 100% Звездиних навијача и то је око 45 милиона људи који би платили ТВ да гледају Звезда:Ливерпул....
    (Aleksa, 5. mart 2018 10:01)

    # Link komentara

  4. Ok,neka postoji ta LS po novom kriterijumu,gde samo bogati mogu da igraju.Ali,neka postoji i takmicenje u kome sampioni svih zemalja dobijaju priliku da igraju ,sistem eliminacije,30 prvaka lige-ili koliko vec ima zemalja ,pa ko na koga naleti-da to bude naslednik takmicenja koje su osvojile CZ i Steaua-nesto kao Kup Prvaka,a da ovo posle toga,kada su poceli i nesampioni da igraju bude drugo takmicenje LS tj ovo sadasnje takmicenje.A Liga Evrope da prima eliminisane iz oba takmicenja i one koji je vec igraju.Tako bi svi bili zadovoljni.I "mali" bi povremeno videli "velike" timove,a ovi bi taman imali priliku da nabijaju statistiku u tim mecevima.
    Dakle,LS za bogatase,KP-Kup Prvaka samo za prave pobednike svojih liga i Liga Evrope za ostale.
    Kakva fantasticna ideja,glasam za sebe:)
    (analiza, 3. mart 2018 16:57)

    # Link komentara

  5. Pa ako se uloze iste pare, bice...Sistemi takmicenja ne menjaju nista, najbogatiji ce osvajati trofeje, uvek bilo...Zasto napr. ne dodje neki magnat , pa i od Zvezde da se napravi respektabilan tim kao Sahtjor napr., koji je igrao finala Lige Evrope, cini mi se i osvajao...Prosto, dodje privatnik, napravi tim od 80 , 90 miliona i nema problema, prezimljavanje u Evropi svake godine, zadrzavanje tima na par godina i eto zavrsnice takmicenja
    (dusan, 03. mart 2018 03:50)

    Zato što niko neće da ulaže u fudbal koji je kriminalan od navijača pa do funkcionera.
    (oli, 3. mart 2018 13:08)

    # Link komentara

  6. I treba tako !!
    Ajde bre jugosloveni šta se palite vama vaša dva titova politička kluba i dalje vode političari i još uvek, 75 godina već, su to i dalje političke organizacije koje služe za zamajavanje priglupog naroda, ali prevashodno za pranje para partijama i slična druga kriminalna dela.Klubovi su i dalje "društvena svojina" u kojima privilegovani - političari-kriminalci leče svoje komplekse i pljačkaju "društvene pare".
    Uefa je mafija a nije mafija prepodobni političar koji "NEMA SNAGE" da prodrma, ako već neće da promeni, žabokrečinu u svim sferama sporta.
    Zašto nema promena ? Zašta nema privatizacije ?! Jel i za to "uefa mafia" ??
    (grunf, 3. mart 2018 12:24)

    # Link komentara

  7. @ (Kavric, 3. mart 2018 10:15)

    Kazes da LS treba da igraju najjaci klubovi. Slazem se. Ali znas kada bi u te njjace klubove spadao npr. Liverpul koji skoro 30 godina nije uzeo titulu,da mu sistem takmicenja nije omogucio da 25 od tih 30 godina igra LS i da se ubija od para toliko da bez problema mogu nekim polu igracima daju visemilionske ugovore? NIKAD,a mozda ni tad.
    Da je po starom sistemu gde igraju samo sampioni Liverpul bi danas verovatno doziveo sudbinu Notingem Foresta ili bi u najmanju ruku tumarao po sredini tabele u PL. Apsolutno isto vazi i za Arsenal,koji je do pojave LS bio vrlo prosecna evro ekipa. U nivou danasnjih Turaka ili Grka koji igraju LS. Ni oni 10-15 godina ne bi igrali LS,pa da vidim od cega bi zaradjivali milione. Celsi,Totenhem,Valensija,Roma,Lacio...ne bi vidjali LS po 20,30 godina i ne bi bili ovo sto danas jesu (za nas,pogledaj samo Milan) da im UEFA nije omogucila da dodju do miliona sa kojima kupuju igrace i koji im trebaju i koji im ne trebaju. Kupuju decu iz cele Evrope i salju ih po drugim i trecim ligama,pa sta bude. Ako jedan prodje ispaltice svih 20 klinaca koje su kupili te sezone.
    Kada je LS krenula Zvezda i Partizan su bili u rangu svih gore navedenih klubova,od mnogih i bolji,ali su sistematski propali jer im postavljeni sistem takmicenja nije omogucio da dodju bar do dela para koje su tad dobijali vrlo osrednji klubovi,gore navedeni,i da mogu domacem super talentu da ponude milion godisnje da ostane u klubu.
    (Slobodni Klikeri, 3. mart 2018 11:56)

    # Link komentara

  8. Treba ta takmichenja organizovati kao tenis;
    turniri - kup sistem, vishe njih tokom godine, razlichite jachine, pa ko gde nek se snadje.
    (Miroljub, 3. mart 2018 11:56)

    # Link komentara

  9. uefa mafija neka vrati kup sampiona u obliku kakav je bio 80-ih,a oni sebi neka naprave ligu gde ce ucestvovati samo klubovi koji imaju budzete preko 100 miliona i nek je nazovu kako hoce samo ne liga sampiona
    (beli65, 3. mart 2018 11:49)

    # Link komentara

  10. Setite se Arsenal je sa drugom ekipom gazio Zvezdu, i zasto bi ta Zvezda( ili Partizan) trebali da zauzimaju mesto nekom ozbiljnom klubu?
    (Kavric, 03. mart 2018 10:15
    a kako je to Arsenal gazio Zvezdu,dao im 7 komada u dvomecu(kao Dinamo partizanu)
    (beli65, 3. mart 2018 11:42)

    # Link komentara

  11. Steta sto menjaju, ali bar su se sa sadasnjim sistemom naigrali Lige sampiona.
    (jsx, 3. mart 2018 10:45)

    # Link komentara

  12. Liga sampiona i treba da bude takmicenje gde ucestvuju najjaci klubovi! Stari model podseca na nacin kako se u komunizmu kod nas pravila reprezentacija, dva Slovenca, cetiri Hrvata, cetiri Srbina...bez obzira na to sto je mozda u nekom trenutku 7 Hrvata na vrhunskom nivou,za njih ne bi imalo mesta, jednostavno se postovao kljuc a ne kvalitet! Na kraju, kad nam klubovi budu toliko kvalitetni da pregaze sve u kvalifikacijama,igrace. Ovako su imali sansu da se provuku kroz nekoliko kola a onda da budu topovsko meso u Evropi. Setite se Arsenal je sa drugom ekipom gazio Zvezdu, i zasto bi ta Zvezda( ili Partizan) trebali da zauzimaju mesto nekom ozbiljnom klubu?
    (Kavric, 3. mart 2018 10:15)

    # Link komentara

  13. @ bavarac
    Ko je mali,a ko veliki? PSG ,Siti su veliki? Da li mali i veliki ili bogati i siromasni?
    Zvezda i Steaua su sve samo ne mali klubovi,ali jesu siromasni. Zvezda posebno. Isto vazi i za Spartu Prag, Rapid Bec, Salcburg,CSKA Sofija,Ferencvaros Legija...uglavnom su svi siromasni u odnosu na sve one koje nam guraju pod nos da gledamo svaki dan,svake sezone.
    Sa druge strane imamo pojedine Grke,a posebno Turke koji vec godinama ulazu stotine miliona, a sluze za popravljanje razlike u LS.
    UEFA je sistemom takmicenja osiromasila i unistila fudbal u istocnoj,jugoistocnoj i centralnoj Evropi. Severna Evropa nije ni stigla da se razvije kako treba vec je unistena ( Rosenborg,Geteborg,Brondbi). Sada vec godinama taj sistem unistava i fudbal u zapadnoj Evropi tako sto velikani poput Ajaksa,Anderlehta,Briza,PSV-a,Benfike,Sportinga,Seltika,Marseja...mogu samo da sanjaju da osvoje LS,mnogima je cak i osvajanje LE ozbiljan podvig i san. LS sme da osvoji sami onaj ko potrosi pola milijarde za prelazni rok.
    (Slobodni Klikeri, 3. mart 2018 10:02)

    # Link komentara

  14. Vratiti Kup Sampiona. Kako moze 4. u nekoj ligi da ucestvuje u takmicenju koje ima "sampion" u svom nazivu? On je 4.
    (Branko011, 2. mart 2018 17:28)

    Pa svakako je bolje da učestvuje npr. neka Valesnija koja je četvrta nego neki Partizan ili Zvezda koji veze sa fudbalom nemaju.
    (Pedja, 3. mart 2018 09:58)

    # Link komentara

  15. Можеш ти то звати како хоћеш ал' то је сушта истина, као што је и истина да Партизан није био на нивоу Звезде, нарочито оних година када вас је тукао 7:1, све са Митићем, или 5:0 са Шекуларцем или када је трипут узастопце освојио шампионску титулу или кад је играо у финалу КЕШ-а, чак 25 година пре вас. Оних година када је наш легендарни капитен, Милан Галић, спокој му души, на почетку фудбалског првенства, изјавио за једне дневне новине: "Партизан ће бити први, а остали нека се поредају како им је воља."
    (Bilal, 02. mart 2018 21:59)
    Pokojni Galic je znao u napred da cete biti prvi zato sto je odluka o tome na inicijativu iz vojske donesena na sednicama KPJ umesto na terenu. Tada su najboljim igracima iz cele zemlje pretili da ce ih slati na sluzenje vojnog roka ako ne predju u FKP. Isto tako je vojska ciljano slabila Partizanove tj svoje rivale u ligi tako sto najbolji igraci dobiju vojni poziv pred derbi ili u jeku sezone. Postoje i filmovi o tome.
    (Pedja, 3. mart 2018 09:52)

    # Link komentara

  16. Zanimljivo je da ova vest najvise pogadja iste one velike srbe,koji su jedini uspeh napravili u komunizmu.A cekaj,u kosarci vam sada odgovara taj sistem takmicenja gde ste se ugovorom vezali na igranje i dovodje nekih “zvucnih” igraca,bili sampioni ili ne?!
    (GradCki menadjer, 3. mart 2018 09:47)

    # Link komentara

  17. U pitanju je ozbiljan biznis i to svakako nije sport kako ga neki od nas i dalje dozivljavaju. A Zvezdi je te 1991 bilo svejedno koga će izvući u kom kolu. E, to se neće ponoviti.
    (Gradski, 3. mart 2018 09:30)

    # Link komentara

  18. @
    Po kom to kriteriju su Hrvati ispred Rusije i Ukrajine?
    (STEVO, 02. mart 2018 17:23) rezultata ?
    (My name is Zlatan, 3. mart 2018 09:11)

    # Link komentara

  19. Ah... ovo je sve zbog love to je jasno... ali to sto crvena zvezda neće vise biti medju velikanima je i do toga sto joj tamo nažalost vise nije mjesto... da se juga nije raspala i da je tu i dalje jedinstvena liga, pa zar mislite da juga nebi imala 2 zagarantirana mjesta u lp? Imala bi 100%... ovako je kako je... nama (ex yu) je učinjeno dosta štete, Al to je i proizvod rezultata... pa čovjek je i slovenske klubove osudio na jedno veliko ništa - Maribor je vidio lp sad i nikad vise... tu smo Di jesmo i nema nam pomoći
    (My name is Zlatan, 3. mart 2018 09:10)

    # Link komentara

  20. Slazem se,ali ljudi realno bolje da gledamo velike sa velikima nego sa malima kojima je puna mreza zar ne?
    (Bavarac, 3. mart 2018 08:22)

    # Link komentara

  21. moje ime@
    Nisi shvatio poentu!
    Svi koji se kvalifikuju u Ligu šampiona dobijaju u startu 15 miliona eura. Veliki bez ikakvih kvalifikacija dobijaju te pare, a mali međusobno moraju da se bore,pa ako jedan od 10 šampiona države uspe to je to. Bogate države dobijaju u startu 60 miliona eura!
    Država zvezdi gurnula Gasprom koji svake godine daje milione ovom klubu. Kada će Radnički iz Niša dobiti od države takvog sponzora? Je li ti sada jasno?
    (čika Boki, 3. mart 2018 08:16)

    # Link komentara

  22. Nikada grobar neće držati u rukama " klempu" ( pehar koji podiže prvak Evrope ). Nikada Partizan neće pisati na tom peharu. Crvena Zvezda piše zauvek. Ende !
    (VUK, 3. mart 2018 08:11)

    # Link komentara

  23. partizan, zvezda, partizan, zvezda... vecito se vodi bitka ko je veci, a zapravo su oba kluba sicusna, jadna, igraju trecerazredni fudbal, ako se to fudbalom moze nazvati... ko hoce da gleda taj cudan sport, to uvek moze u domacoj ligi. mi koji zaista volimo pravi fudbal I koji uzivamo u ligi sampiona, smatramo da je ovo super vest I ne treba mesati babe I zabe... mislim, na sta bi licila tekma npr. mancester city-zvezda ili jos gore psz-partizan. boze sacuvaj
    (dule, 3. mart 2018 07:56)

    # Link komentara

  24. Liga sampiona je produkt neoliberalizam. Tj. punjenje dzepova malom broju ljudi, sve je manji broj brendova u bilo kojoj sferi. Posto pisem iz Crne Gore. Interesu je me. Koliko Srbija ima uspjesnih firmi sa upravom u Srbiji? Danas možete da proizvodite najukusni kolac na svetu, ako nije lupam Nestle ili vec koja franšiza nema da uspije. Velika Rusija propada jer nema brendova. Jedino recenje je u zatvaranju malih trzista. Uzimam primjer lige sampiona. Neka se napravi regionalna liga i neka se igra u terminima lš. Vidjeli bi da bi imala gledanost. Samo što bi to bilo stajanje na putu novca, a kapitalizam ti dozvoljava sve samo ti zabranjuje da stojis na putu kapitala. Isto tako za sve ostale svete zivota. Napraviti lokalna trzista gdje bi forsirali samo proizvode iz tog regiona.
    (Farisej, 3. mart 2018 07:52)

    # Link komentara

  25. Steaua je bila ozbiljan klub koji je pored osvojenog KES-a igrao i jedno finale sa Milanom. Zvezda je osvojila KES potpunom slucajnoscu. Najbolji dokaz za to je cinjenica da Zvezda posle 1992. nikada nije igrala grupnu fazu LS a do ove sezone punih deset godina uopste nije ucestvovala u evropskim takmicenjima.
    (Glodjovic, 3. mart 2018 07:50)

    # Link komentara

  26. nema teme gde navijaci dva rezimska kluba nece da se prepucavaju.
    (neutralni felsh, 3. mart 2018 07:24)

    # Link komentara

  27. Vratiti Kup Sampiona. Kako moze 4. u nekoj ligi da ucestvuje u takmicenju koje ima "sampion" u svom nazivu? On je 4.
    (Branko011, 02. mart 2018 17:28)

    Moze po jednostavnoj logici, a to je da je 4. u premijer ligi 10 puta kvalitetniji i bolji za gledanje nego prvi u srpskoj ili rumunskoj ligi. Naziv je inace samo simbolican.
    (Amerikanac, 3. mart 2018 06:22)

    # Link komentara

  28. Hrvatska ispred, Grcke, Rusije i Turske ahahahah
    (Republika Srpska, 3. mart 2018 05:14)

    # Link komentara

  29. @garda

    bosmanovo pravilo je zazivelo tek 96-97 iako je izglasano 95te rekao bih...
    (sp, 3. mart 2018 05:13)

    # Link komentara

  30. @moje ime
    ostaje ti sve isto do 2024 gotovo sigurno
    (sp, 3. mart 2018 05:07)

    # Link komentara

  31. Pa ako se uloze iste pare, bice...Sistemi takmicenja ne menjaju nista, najbogatiji ce osvajati trofeje, uvek bilo...Zasto napr. ne dodje neki magnat , pa i od Zvezde da se napravi respektabilan tim kao Sahtjor napr., koji je igrao finala Lige Evrope, cini mi se i osvajao...Prosto, dodje privatnik, napravi tim od 80 , 90 miliona i nema problema, prezimljavanje u Evropi svake godine, zadrzavanje tima na par godina i eto zavrsnice takmicenja
    (dusan, 3. mart 2018 03:50)

    # Link komentara

  32. Samo vi tupite pricu o proslosti ko je bolji ko je kakav, hajde lepo za promenu da pricamo o sutra, o buducnosti i uspesima nasih klubova...
    Ceo problem lezi u poremecenom sistemu vrednosti, daj da sportista, konkretno ovde fudbaler ima neku pristojnu platu ravnu ostatku drustva, mnogo vise korisniji ljudi u ovom svetu nece za 5 zivota zaraditi kao neki Ronaldo, Nejmar itd.. dajte Zvezdinim, Partizanovim, daj te igracima FK Postara te plate i oni ce igrati ko navijeni, sto je neki Cavani bolji od naseg Mitrovica, sto ima vise pari nogu, sta? Suska bato, motivacija, za te pare ima da gines, ima 7 puta da treniras, masaze, lekarski timovi, ne sme dlaka s glave da ti fali.. budimo realni, CSKA mnogo skuplja od zvezde, sta su pa igrali a mnogo vise placeni, Partizan nije nista losiji od Dinamo Kijeva a eto ti ga Dinamo gde je sad... cak je Partizanova igra u jednom delu bila mnogo bolja i lepsa... Pare, pare, pare svugde se vrte....
    (szivk24, 3. mart 2018 03:31)

    # Link komentara

  33. Malo manje patetike gospodo molim.. niko nam nije kriv, ovo i treba da se desi. Kad nas fudbal vode politicari i ljudi s poternice, kojekakvi muljatori, mesetari, i menadzeri, sta hocete? Kad brankica pita zasto je vazura dobio 200 000 evra za potpisivanje ugovora sa partizanom (mos misliti vajni fudbalski strucnjak i sportski radnik koji je napravio veliki uspeh) svi ignorisu, pricaju kako to tako ide.. kad u bugarskoj ubiju ko zna kog po redu direktora fudbalskih klubova niko nista.. e pa gospodo normalan svet je davno presao na visi nivo i ne zeli vise da se druzi sa takvim neandertalcima.. nismo mi fudbalski plebs, ni najmanje. Nas fudbal je samo talac kriminalaca koji tavori na niskom nivou koji njima odgovara.. ogledalo drzave u malom.. hvala evropi za otreznjenje (mada vidim da niko nije skapirao poentu) i nazivanje stvari pravim imenom.. kad se bude manje otimalo od fudbala, mozda se i napravi neki uspeh.. do tada..
    (Putuj evropo, 3. mart 2018 02:38)

    # Link komentara

  34. Našem fudbalu pre svega trebaju:

    - privatizacija (kako treba, bez muljanja i "fantomskih" firmi)
    - zakon protiv huligana (i da se sprovodi kako treba)
    - zakon o finansiranju vrhunskog sporta i poreske olakšice za one koji ulažu u sport
    - superliga u pravom smislu te reči, s 10 ili 12 klubova
    - bolja infrastruktura (novi stadioni, reflektori, sređeni tereni...)


    Kome to ne odgovara?
    (ozbiljan fudbal, 3. mart 2018 02:07)

    # Link komentara

  35. (Jadran, 2. mart 2018 17:48)

    Prijatelju, kad otvoris oci, videces da lokalnoj fudbalskoj... "ekipi" ne odgovara to, jer ne mogu da uzimaju deo kolaca, od upravo tih prodatih klinaca. Ni ovima u Hrvatskoj, ni u Bosni, pa ni kod nas u Srbiji, nikome od tih koji vode glavnu rec to ne odgovara.
    (iv13, 3. mart 2018 01:47)

    # Link komentara

  36. Prilicno je dosadno sada. Grupe su dosadne jer ima masa bezveznih klubova. A dosadno je i ovo kolo bilo osim par utakmica. Pogledajte ko je jos bio tu: Porto, Bazel, Besiktas... tek od cetvrtfinala postaje zanimljivo. Kad je jesnom kapitalizam preuzeo kontrolu, onda se mora ixi so kraja i kreirati ligu u kojoj igraju samo najbolji. Bolje je bilo prije, ali ja drzimi da je komunizam bio bolji. Kad je propao, propale su mnoge stvari, pa i "grassroots" fudbal.
    (Dbal, 3. mart 2018 00:22)

    # Link komentara

  37. Po kom to kriteriju su Hrvati ispred Rusije i Ukrajine?
    (STEVO, 2. mart 2018 17:23)

    Katolickom?
    (miki, 3. mart 2018 00:11)

    # Link komentara

  38. Partizan, Dinamo, Maribor jedini ucesnici Lige sampiona za vjek vjekova, to je razlika ovih klubova i svih ostalih iz bivse Jugoslavije
    (gray light, 02. mart 2018 20:00)
    grobarska logika,veci je uspeh ucesce u ligi sampiona(bez pobede)nego osvajanje kupa sampiona(bez poraza),te reci da si jedini(uz jos dva kluba)a ne sto si stvarno jedini
    (beli65, 2. mart 2018 23:55)

    # Link komentara

  39. Zasto nemas mozga@@
    Kao vi u kosarci,samo sto je Partizan igrao finale KS u fudbalu.A,zvezda u kosarci?nula,nista.
    (Zvezda padalica*, 02. mart 2018 20:02)
    to samo vi grobari mozete da izjavite jer zamisli da ste vi u fudbalu igrali polufinale kupa sampiona i osvojili kup kupova i igrali finale kupa uefa a mi kazemo za vas da ste u fudbalu nula,nista.To sto vi za klub koji je igrao 1/2 finale kupa sampiona,osvojio kup kupova i igrao finale istog,igrao 4 puta finale kupa Radivoja Koraca kazete da je nula,nista govori kakvi ste,ali na vasu zalost ima nas koji znamo nasu istoriju koju ne mozete promeniti koliko se god trudili
    (beli65, 2. mart 2018 23:49)

    # Link komentara

  40. Da, i treba da promene naziv lige i neka igraju ali treba da postoji i liga šampiona u kojoj će igrati samo šampioni država.
    (Zozo, 02. mart 2018 23:34)

    Pa i sada igraju svi šampioni. Svi dobijaju šansu da se preko kvalifikacija plasiraju u grupnu fazu zar ne?
    (oli, 2. mart 2018 23:45)

    # Link komentara

  41. Vidim komentare, pustite druge da zarade 20 miliona i slicno, a ne Englezi i Spanci...

    Pa ljudi, ne bi ni bilo tih 20 miliona da ne Englezi i Spanci imaju po jedan tim.

    Zamislite Ligu sampiona 8 grupa po 4, a u jednoj grupi prvak Moldavije, Madjarske, Poljske i recimo jedan jaci. Pa koliko bi vredela ta TV prava i da li bi to gledao neko iz Kine, Australije, Amerike kao sto gledaju sadasnju Ligu sampiona?

    Mesta nisu zagarantovana Englezima ili Spancima, nego se skupljaju bodovi i dele sa brojem ekipa koje ucestvuju. To znaci da ko ima vise ekipa, teze mu je da osvoji prosecno vise bodova.

    Neka bude Srbija u 4 zemlje i imace 4 ekipe direktno u Ligi sampiona. Prosto kao pasulj.

    Sto se tice buducnosti UEFA takmicenja ici ce se sigurno i dalje. Ovo je samo primirje. Veliki klubovi traze Evropsku Superligu. Englezi su za sada protiv.

    Verujem da ce u sledecem ciklusu UEFA ponuditi neku vrstu zatvaranja takmicenja. Npr. mogu da kazu da 8 najboljih iz Lige sampiona igra i sledece sezone + finalisti Liga Evrope i da ostane jos 22 mesta, gde bi posle popune iz domacih liga ostalo jos manje prostora.

    Ili da se formira Evropska Superliga od 16 klubova (dve grupe po 8), pa da dve najlosije ekipe ispadaju (kroz plej aut), a finalisti drugog takmicenja (sadasnja LS) da udju za sledecu sezonu.

    To je neminovnost. Samo treba videti koji ce biti format. Ali UEFA ce morati da napravi neko supertakmicenje u narednom ciklusu.
    (moje ime, 2. mart 2018 23:35)

    # Link komentara

  42. "Po tebi, na svetskom prvenstvu u fudbalu bi trebalo da učestvuju "B" i "C" reprezentacije Nemačke i npr. Španije a ne reprezentacija Kipra ili Grčke ili Luksemburga iako su se kvalifikovale. 
    (Akhenaton, 02. mart 2018 18:42) 

    I dobro, liga šampiona promeni ime u liga najboljih i šta onda? Ništa. Ime takmičenja je najmanji problem...
     (Fluu, 2. mart 2018 20:18) "

    Da, i treba da promene naziv lige i neka igraju ali treba da postoji i liga šampiona u kojoj će igrati samo šampioni država.
    (Zozo, 2. mart 2018 23:34)

    # Link komentara

  43. @Branko011

    Verujem da bi sa velikim zadovoljstvom pratio meč 1/16 finala izmedju prvaka Moldavije i Finske.
    (ratep, 2. mart 2018 23:02)

    # Link komentara

  44. @Bilal
    I onda ste se redjali narednih 30 god iza Zvezde . A i pre te generacije takodje redjali iza najveceg kluba istocne Evrope .
    O postu od 18 god , vise moze da se kaze da je strah . Oducili smo Vas od fudbala do pojave sudova udruzenog rada . I normalno za razliku od vas bili prvaci sveta i Evrope .
    Vidis da niste na tom nivou .
    (laik, 2. mart 2018 23:02)

    # Link komentara

  45. Nikad vise Zvezda a bas nikad Partizan.
    (Grobari-Split, 2. mart 2018 22:52)

    # Link komentara

  46. @Bilal
    Da li znas kako smesno izgleda tvoj komentar ?
    Kupovali ste koga ste hteli , i Madjare , Slovence , Bosnjake , dovodili precenjene Hrvate trenere i opet nista . Igrali ste finale kada nisu bili semafori . Pogledaj medjosobni skor u Yu , pogledaj trofeje , Evro uspehe , igrace .
    U kom paralelnom svetu zivis da je FKP bio na nivou Zvezde ? 4 puta ste zimovali u Evropi . Mizerno .
    Koji Galic ? Pa to je reda velicine u Zvezdi Bigicevic . Kule Acimovic bi bio bog u Partizanu a u Zvezdi nije ni u 15 najboljih.. O cemu bre pises ? Covece Zvezdini igraci igrali za tim sveta konstantno .
    (grunf, 2. mart 2018 22:51)

    # Link komentara

  47. Ako je liga šampiona, onda da igraju dosadašnji šampioni. Ovako će to biti liga milionera koji će još više zarađivati. 
    Jednostavno, pare, pare i samo pare. 
    Mada to nam ne smeta u basketu, gde imamo pristup.
    (pik, 02. mart 2018 22:28)

    To vam je dame i gospodo razmišljanje klasičnog Srbina. Kad ne odgovara pljuje, kad odgovara sve je super. 0 objektivnosti...
    (Fluu, 2. mart 2018 22:46)

    # Link komentara

  48. Ako je liga šampiona, onda da igraju dosadašnji šampioni. Ovako će to biti liga milionera koji će još više zarađivati.
    Jednostavno, pare, pare i samo pare.
    Mada to nam ne smeta u basketu, gde imamo pristup.
    (pik, 2. mart 2018 22:28)

    # Link komentara

  49. Rusima dva direktna mesta, a Holandjanima ni jedno? Cudno..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kinaski, 2. mart 2018 17:33)

    Ništa čudno tu nema, Rostov prošle godine izbacio Ajax i PSV iz Evrope tj. Ajax iz kval. za LŠ. Holanđani polako padaju i na klupskom i na reprezentativnom planu.
    (where's your knickers?, 2. mart 2018 22:13)

    # Link komentara

  50. (tako je kako je, 2. mart 2018 21:45)

    A šta to treba "prosečan" Srbin da radi kad čuje ime Steaua??? Pa naravno da će konstatovati da je to jedan veliki klub sa velikom tradicijom, koji je sa Crvenom Zvezdom jedini osvajao "ušatog" sa istoka Evrope! Isto važi i za nas zvezdaše! Naše ime je slavno, i ostaće tako zanavek čak i ne daj Bože da se sutra ugasi naš klub, opet će mu stajati ime urezano na 2ušatog" dok je veka i sveta! Tu je poenta dečače! To NEMA CENU, to je VEČNO! I ZA PONOS!!
    (Ivan, 2. mart 2018 22:01)

    # Link komentara

  51. bilal@
    teorija zavere,Zvezda,Hajduk,pare. .
    ....
    Partizan nije nikad bio na nivou Zvezde....

    (krajisnik, 2. mart 2018 21:04)
    Можеш ти то звати како хоћеш ал' то је сушта истина, као што је и истина да Партизан није био на нивоу Звезде, нарочито оних година када вас је тукао 7:1, све са Митићем, или 5:0 са Шекуларцем или када је трипут узастопце освојио шампионску титулу или кад је играо у финалу КЕШ-а, чак 25 година пре вас. Оних година када је наш легендарни капитен, Милан Галић, спокој му души, на почетку фудбалског првенства, изјавио за једне дневне новине: "Партизан ће бити први, а остали нека се поредају како им је воља."
    (Bilal, 2. mart 2018 21:59)

    # Link komentara

  52. (CZV 1991, 02. mart 2018 18:53)

    Slažem se da bi sa 100 miliona evra šanse istočnoevropskih klubova da osvoje ligu šampiona porasla sa 0% na neki možda i značajan procenat, ali da bi se isplatilo nema šanse. Nažalost. Naši navijači nemaju ni novca ni naviku da ga troše na klub. Pogledaj samo komentare u toku utakmice. Daj link, ima li striming, gde može da se gleda i slično. Niko ne plaća da gleda, svi bi na mufte ili za dž. Dresovi na tribini od puma iz 80ih do kappa iz 90ih adidas 00ih a kopija i običnih majica od 1000 dinara sa zvedinim motivom da ne pričamo. Mali je broj aktuelnih originalnih dresova, dok je to ozbiljan izvor prihoda za zapadnoevropske klubove. Bukvalno desetine pa čak i stotine miliona se zarađuju. Stvarno ne vidim kako bi se vratilo to ulaganje u Srbiji. Jednostavno je tako. I to naše ime, ne znači apsolutno ništa u evropi. Pa šta pomisli prosečan srbin kad čuje Steaua. Sigurno ne veliki evropski klub velike tradicije. To su neki rumuni koji su nekad osvojili KŠ i sad su niko. Mi smo još gori jer nas nije bilo 25 godina nigde. Boli ali TAKO KAKO JE!
    (tako je kako je, 2. mart 2018 21:45)

    # Link komentara

  53. основно начело савремене демократије и прогресивног друштва:
    једнака шанса за све.
    у спорту не вреди ни 5 пара.
    спорт је у ери робовласништва и фараона и труде се да ту и остану. постоји аристократија, робовласници и небитни мрави који вреде исто колико прашина и који шта код да смисле и ураде, на крају могу само да остану да прашинаре.
    да рецимо, којим чудом војводина окупи 22 најталентованија дечака на свету и ради са њима 8 година, на крају би опет морала само да их прода и пољуби прстен. не би могли никада да од њих направе дугорочни спортски пројекат или почетак спортске династије. систем је такав да не може. зато више не пратим клупски профи фудбал. само репрезентације. за сад...
    (веверица, 2. mart 2018 21:30)

    # Link komentara

  54. (adriano_galliani, 2. mart 2018 17:28)

    Samo si delimično u pravu. Ključ je u tome što igrači u SFRJ uopšte nisu loše prolazili finansijski za to vreme. I mnogo im je bilo bolje da izadju na scenu u evropske kupove i kada napune 27 ( što je zaista bila neka vrsta zarobljavanja) odu u neki ozbiljan tim. Pri tom, tada je bilo dozvoljeno tri stranca i neki od velikih igrača bi sa 23-4 godine mogli da igraju u Real Sosijedadu umesto u Real Madridu. Zatim, interesantno je da Brazil, Urugvaj i Argentina nisu imali ograničenje za prodaju fudbalera, pa su opet njihovi timovi drali evropske i sve do poslednjih petnaestak godina od kada preko 200 najboljih igrača iz tih zemalja igra u većini evropskih liga, šampioni Južne Amerike su imali debelo pozitivan skor protiv evropskih. Cela fora je u tome što su bogati sve bogatiji a siromašni sve pohlepniji, kako bi rek'o no.1 iz Alan Forda. Sada Real ili Barsa mogu da imaju po trideset stranaca, i to najboljih. Zamisli Barsu da su stranci samo Mesi, Suarez i TerŠtegen. A u Realu Modrić, Ronaldo i Benzema. A Kazemira, Kutinja, Marsela, Nejmara, Krosa.....rasporediš na još jedno desetak timova. Ili zamisli nekog brazilskog šampiona koji zadrži do 27 Kazemira, Nejmara, David Luiza, pa još kupi Gabriela, Edersona i Paulinja? Misliš da bi Real bio favorit protiv takvog tima? Čiso sumnjam. Sao Paolo je drao Barsu i Milan uzastopno. Stvar je u lovi, njenom obrtu, ogromnom kolaču i ničemu više. O da, i propasti komunističkih zemalja, jakako.
    (Negativni, 2. mart 2018 21:24)

    # Link komentara

  55. Nikad Partizan i Dinamo!
    (Mile, 2. mart 2018 21:21)

    # Link komentara

  56. Zvezda, Milan, Bajern i Marsej su 91. god. bili isto sto su danas Real, Barsa, M. Siti i Bajern. To su klubovi koji mogu biti prvaci Evrope trenutno. I tada je vec vazilo Bosmanovo pravilo, ali je bila sira baza i Zvezda je prosto imala fenomenalne igrace i tim. Vazila je i pre toga za jednog od najvecih evropskih klubova. Urusavanje je pocelo ratom i pogotovo sankcijama koje su nam oduzele sve bodove i korficijent sveli na nulu. To je oduzelo svaku sansu i Zvezdi i Partizanu da igraju bilo kakvu ozbiljniju ulogu u Evropi. Bila su obecanja da ce posle sankcija nadoknaditi Zvezdi to pa samim tim i ostalim nasim klubovima sansu, ali su posle kurtoazno rekli da je proslo 5 godina i da je sada kasno. Zvezda je i tako imala sansu da osvoji LS i 92. ali joj se u Sofiji nije posrecilo. A ta pobeda je vodila na Vembli.
    (garda, 2. mart 2018 21:12)

    # Link komentara

  57. bilal@
    teorija zavere,Zvezda,Hajduk,pare. .
    Pa kako Hajduk nije osvojio Kup Šampiona.?
    Partizan nije nikad bio na nivou Zvezde.
    Dzajic, Piksi,Sekularac, Savicevic,Prosinecki,Vidić,Jugovic....
    takve igrače niste nikad imali, a oni nisu došli za velike pare. Neće ljudi u manji klub ,pa to ti je
    (krajisnik, 2. mart 2018 21:04)

    # Link komentara

  58. Kada se samo setim this vremena. Zvezda je sve gazila 91. Bajern pobedila u Minhenu 2:1. Ova dansnja mlada generacija nazalso nece doziveti taj osecaj kakvi smo mi imali.

    Jos samo da dodam da sam bio u Bariju i geldao tu utakmicu. Putoavali 4 dana autobusom skroz okolo. To je poslednji put kada sam bio u Hrvatskoj i Sloveniji.

    Pozdrav
    (sima, 2. mart 2018 21:01)

    # Link komentara

  59. rešenje je seleri kep, ne znam kako se piše na engleskom ali ko zna razumeće, i porez na luksuz, pa neka plaćaju, dodaju i oduzimaju...
    (novikorisnik, 2. mart 2018 20:58)

    # Link komentara

  60. ajmo ovako
    Da svi klubovi igraju sa svojim domaćim igračima bez stranaca pada se sastavlja neka liga.
    Steaua i Zvezda su bili jedine ekipe sa domaćim igračima bez stranaca i bez kapitala i osvojili su.
    Bilo je i drugih jakih ekipa ali su ih u većini slučajeva urnisale sudije.
    Sećam se 1991 kad su napravili ligu šampiona u dve grupe.Tada su se protivili sve normalni savezi da je to.samo za bogate.Zvezda je bila učesnik i protivnik toga.Zato je igrala van Beograda da kojim slučajem ne bi odbranila pehar.
    Zato su Ameri najbolji u tome i fer.
    Svi mogu da budu jaki i loši
    (Mirko Kojotovski, 2. mart 2018 20:47)

    # Link komentara

  61. MC bi mogao da krene i iz prvog kruga kfalifikacija i ne bi imao probleme.
    prosto, imaju 30 igraca boljih neko skoro ogromna vecina timova jednog, najboljeg.
    kupuju najbolje igrace klubovima, one kojibi mogli da im naprave probleme u nekoj utakmici, a u MC su 25.igraci, greju klupu ili ni toliko.
    kako onda da ih pobedis?
    (i,,, 2. mart 2018 18:26)
    E sad si zapravo dao pravu sliku Crvene zvezde iz ex Jugoslavije koju, gle čuda, njeni navijači danas osporavaju i nipodaštavaju. Zvezda, pa i splitski Hajduk, su se u to doba slično ponašali. S tom razlikom što igrače MC plaća vlasnik kluba a gore navedene država. Dakle, pokupe sve što iole valja na fudbalskom YU-tržištu, nagomilaju 25-30 igrača u timu, nije bitno što će većina njih i kraj karijere dočekati na rezervnoj klupi, bitno je da ne pojačavaju konkurenciju, Partizan, Dinamo, Vojvodinu, Sarajevo i dr. Dokaz! Kad je Šestić prešao u FK Vojvodinu te iste godine je Vojvodina osvojila svoju drugu titulu šampiona. I još povrh svega štiti te Zakon jer ne dozvoljava odlaske u inostranstvo pre 27 godine života. Tako da je sada svako negodovanje delija na ovu odluku UEFA-e čisto licemerje.
    (Bilal, 2. mart 2018 20:32)

    # Link komentara

  62. Po tebi, na svetskom prvenstvu u fudbalu bi trebalo da učestvuju "B" i "C" reprezentacije Nemačke i npr. Španije a ne reprezentacija Kipra ili Grčke ili Luksemburga iako su se kvalifikovale.
    (Akhenaton, 02. mart 2018 18:42)

    I dobro, liga šampiona promeni ime u liga najboljih i šta onda? Ništa. Ime takmičenja je najmanji problem...
    (Fluu, 2. mart 2018 20:18)

    # Link komentara

  63. Zasto nemas mozga@@
    Kao vi u kosarci,samo sto je Partizan igrao finale KS u fudbalu.A,zvezda u kosarci?nula,nista.
    (Zvezda padalica*, 2. mart 2018 20:02)

    # Link komentara

  64. Mali mogu da se bune tek kad udju u grupu LS,sa obzirom da u kvalifikacijama(put sampiona) za grupe LS imaju cetiri kola do grupe(prodji cetiri prvaka drugih drzava pa kukaj).
    Kad se naplacuju premije za ucesca i pobede niko ne pita odakle pare,klubovi iz liga cetvorke generisu 90% prihoda LS,u LE je mozda 80%.
    Sto se tice reprezentacija,u redovnim kvalifikacijama imace priliku da igraju sa velikima a u slucaju dobre generacije(nadam se da ce Srbija iskoristiti svoj potencijal)u Ligi nacija za par godina mozemo ocekivati odlicne utakmice.
    (Ba, 2. mart 2018 20:00)

    # Link komentara

  65. Znaci, Crvena Zvezda ce biti jedini sampion Evrope, iz bivse Jugoslavije, za vjeki vjekov...Vecna razlika izmedju Zvezde i svih ostalih..
    (vecnost, 02. mart 2018 17:32)

    Partizan, Dinamo, Maribor jedini ucesnici Lige sampiona za vjek vjekova, to je razlika ovih klubova i svih ostalih iz bivse Jugoslavije
    (gray light, 2. mart 2018 20:00)

    # Link komentara

  66. Zvezda i Steua nisu napravili čuda. Tada, u to vreme to su bili klubovi koji su redovno bili u vrhu svetskog fudbala zbog svog rada i pravog sportskog angažovanja. Pogledajte te sastave, da li je iko tada bio jači? Ovo danas je sve samo ne sport. Dobar si koliko imaš para. Ajde sada da vidim ko će biti šampion Evrope od tima sastavljenog iz svoje države.
    (Milan, 2. mart 2018 19:59)

    # Link komentara

  67. hvala Bogu nikad vise
    (Laki, 2. mart 2018 19:55)

    # Link komentara

  68. @e moj druze
    Zvezda je bila prvak Evrope u vreme Milosevica, Steaua u vreme Causeskua.
    Njih je pojeo mrak, a prvak Evrope vise nikad nece biti iz Srbije ili Rumunije.
    Srbija zatvara IMT,FAP,jer "nema para za ulaganje" a placa subvencije nemackim fabrikama (jer ima para).
    (4. rajh, 2. mart 2018 19:54)

    # Link komentara

  69. Sssr je osvojio evropsko prvenstvo 1960, Cehoslovacka 1976, Steaua i Zvezda KES 1986. i 1991. i to je to od uspeha istocnih zemalja u fudbalu, tako da nije do sistema takmicenja vec do kvaliteta.
    (Zanbezi, 2. mart 2018 19:51)

    # Link komentara

  70. @sky

    Hvala sto si nam objasnio... Znaci, Real Madrid nije bio prvak Evrope 11 puta??? Ono sto pise na peharu zvezdino ime se ne racuna? A da, ni 1992. Zvezda nije igrala LS...
    Sreca, pa si tu da objasnis.
    (dex, 2. mart 2018 19:44)

    # Link komentara

  71. Ma bre kao sto je bilo u NBA.
    Istok-Zapad.
    Pobednici u finalu.
    (bp1976, 2. mart 2018 19:09)

    # Link komentara

  72. (sendvič sa majonezom, 2. mart 2018 17:37)

    Neki ni na taj nacin nisu mogi...sendvicaru.
    (ime, 2. mart 2018 19:07)

    # Link komentara

  73. @znalac
    obrukao si nick.
    bile su dve grupe sa 4 kluba...prvi su isli u finale.
    (sasa, 2. mart 2018 18:56)

    # Link komentara

  74. Pominjete ovde sponzore ili neki kvalitet . Koji kvalitet imaju : Salke , Volsburg , Sosijedad , Totenhem i gomila timova iz lige 5 koji su defilovali LS . Morate da shvatite da su Seltik , Ajax , Steaua ili bilo ko od sampiona svoje zemlje godinama uskracen za deo kolaca koji uzimaju timovi koji su 4. u svojoj ligi .
    Da imaju garantovana mesta tvrdim da bi sa mnogo manje novca parirali bogatijim klubovima . Pricate o bunkeru pa Atletiko M je igrao dva finala sa bunkerom cele sezone .
    Sto to sutra ne bi radio Kijev ili Bazel .
    Pogledajte PL City , Unt , L'PUL , Arsenal , Celzi , Totenhem i svi hoce u LS , jel to realno ? Sta je sledece 7 mesta za njih jer i Sautempton mora sutra da igra . Pa oni vec igraju izmedju sebe u PL .
    Pustite Ajax dve god da zaradjuje 20mil od LS tvrdim da ce vise dati fudbalu nego timovi koji ulazu 100 .
    (onako, 2. mart 2018 18:53)

    # Link komentara

  75. Tako je kako je@
    Obrazlozili ste lepo i kulturno, no sto ne verujete to je druga prica. U pravu ste da se pojedini igraci u top klubovima placaju po 100 mil. eura, i da imaju na desetine od 40 do 60, ali to kao sto vidite ne garantuje ni njima titulu. Ovde je rec o sansama 0% za klubove sa istoka, a ja samo tvrdim da sa tolikim ulaganjem, neki od nasih klubova bi imao makar neke sanse da se domogne trofeja. Isto tako garantujem da bi izvukli dosta profita, ne zaboravi da se sada jednim klikom na tastaturi fudbal moze gledati i na severnom polu, pa onda vidi da li bi i koliko najmanje 3 miliona Srba u rasejanju platilo da gleda npr CZV? Ne slazem se da neki trecerazredni klubovi iz Portugala, Holandije i slicnih drzava uz ulaganja pre mogu doci do uspeha od CZV da se u nju ulozi novac. Ekipa koja ima titulu EP, jedno finale UEFA kupa, i pobede nad svim velikim klubovima Evrope ipak zasluzuje mnogo vise od trenutnog, i buduceg po ovim procenama. Hvala
    (CZV 1991, 2. mart 2018 18:53)

    # Link komentara

  76. Донесите такав закон опет, да Звезда и Партизан могу да задржавају своје играче до њихове 27. године, имали би и далеко боље резултате. 

    Али не, увек је крив Запад, Нато, Ватикан и, наравно, Nike.
    (adriano_galliani, 02. mart 2018 17:28)

    Kad bi doneli takav zakon danas, UEFA bi nas izbacila iz svih takmičenja. A nevladine organizacije (ne baš sa istoka) bi procvetale. A Nike ne bi potpisao ugovor ni sa jednim igračem iz te lige (hteo, ne hteo).
    (Lav, 2. mart 2018 18:52)

    # Link komentara

  77. Nzn cemu vise da se igra fuca u siromasnim zemljama i klubovima? Zbog "navijaca"? Neka tih 10 ak najbogatijih klubova napravi neku svoju ligu pa nek igraju da vide ko je bolji izmedju njih. Fuca je postala apsolutno besmislen sport, sa transferoma od kojih boli glava, sa ligama gde unapred znas ko ce da ih osvoji, nema vise niceg zanimljivog u fuci.
    (C i n i k, 2. mart 2018 18:50)

    # Link komentara

  78. To je bio jugoslovenski tim, zemlja je imala 23 miliona stanovnika, svi sportovi bili su u svetskom vrhu, školovanje je bilo besplatno, a onda su nacionalisti svih boja uništili ozbiljnu državu i sport.
    (E moj druže beogradski..., 2. mart 2018 18:50)

    # Link komentara

  79. pravi se jos jedna razlika, i to medju bogatim, i to na ultra bogate i bogate, sad je nezamislivo da najbolji fudbaler sveta, predje npr. u lion,zenit ili fiorentinu, lista se svodi na 6,7 klubova, i oni ce uvek osvajati, od 2000 pa na ovamo, najveca senzacija je porto, a cak i oni su imali pozamasan budzet tada
    (maki, 2. mart 2018 18:48)

    # Link komentara

  80. ovaj sport bi trebalo naveliko bojkotovati. U stvari to vise nije sport. Ko moze da se lozi na to?
    (zoran, 2. mart 2018 18:47)

    # Link komentara

  81. Treba uvesti dve lige sampiona. Jednu sa klubovima iz lige petice i drugu sa svim ostalima. Skroz odvojeno i nezavisno.
    (goxybg, 2. mart 2018 18:45)

    # Link komentara

  82. Ono sto sam prokomentarisao po objavljivanju novog formata UEFA u vezi LS potvrdilo se!Samo neznam kako ona "lupetanja" i minuse koje sam dobio,veoma po meni neutralnog i objektivnog komentara - da opravdam.Ali oprosti im Boze neznaju sta rade i pisu!Bez zlobe usput budi receno - naslov teksta "tacno u sridu"! Bravo za redakciju!Pozdrav svima sa zeljom da "veciti" se domognu bar jednog od tih 4-6 mesta koja vode bar da "zakace" jednog od velikih i bar jednom vidimo Barsu,Reala,MS i MU,Liverpula,Bajerna,Juventusa u Beogradu da nas zelja mine!Bas kao nekad kad smo u bivsoj nam drzavi drzali lekciju svima!
    (bmiles, 2. mart 2018 18:42)

    # Link komentara

  83. "Vratiti Kup Sampiona. Kako moze 4. u nekoj ligi da ucestvuje u takmicenju koje ima "sampion" u svom nazivu? On je 4.
    (Branko011, 02. mart 2018 17:28)
    zato sto je taj 4. 10 puta jaci od 85% prvaka svojih drzava...
    (Zigzag, 2. mart 2018 18:04)"

    Po tebi, na svetskom prvenstvu u fudbalu bi trebalo da učestvuju "B" i "C" reprezentacije Nemačke i npr. Španije a ne reprezentacija Kipra ili Grčke ili Luksemburga iako su se kvalifikovale.
    (Akhenaton, 2. mart 2018 18:42)

    # Link komentara

  84. i jedni i drugi prodali sve
    (racki, 2. mart 2018 18:38)

    # Link komentara

  85. lep naslov
    (rade, 2. mart 2018 18:38)

    # Link komentara

  86. U predlogu za LS se kaze da ce nekadasnji pobednici KES i LS imati bonus sto je za Zvezdu super
    (Zvezda, 2. mart 2018 18:36)

    # Link komentara

  87. UEFA lagano ali sigurno krece putem FIBA Evropa, sto znaci da ce upropastiti fudbal kao ovi kosarku sve zarad trenutne zarad bez vizije kako ce to uticati na buducnost ovog sporta.
    (Mailman, 2. mart 2018 18:36)

    # Link komentara

  88. Rusima dva direktna mesta, a Holandjanima ni jedno? Cudno.. 
    (Kinaski, 02. mart 2018 17:33 

    ja mislim da ti ne pratiš fudbal ili ga pratio površno. Bodovanje UEFA je takvo kakvo jeste i u principu podržava samo rezultati u poslednjih pet godina, potpuno slažem sa tobom da Holandija zaslužuje da ima makar jedno mesto u Ligi šampiona ali bože moj takav je sistem zadnjih godina im slabo ide. Evo vidiš na primer sad kad bi ponovo Crvena Zvezda i Partizan prošli grupe u Liga Evrope a na primer da Vojvodina i Radnički dođu do playoff-a ja mislim da bi nam pripalo dva mesta u kvalifikacijama za Ligu šampiona.
    (goran, 02. mart 2018 17:43)
    Ne pratim kofcijente, znam da se gleda prerhodnih 5 sezona ali nesto mi cudno da su toliko pobegli Holandjanima. Ajax je prosle sezone igrao finale LE. Nisu odusevljavali, ali nisu ni Rusi koliko mi se cini.
    (Kinaski, 2. mart 2018 18:35)

    # Link komentara

  89. nikad ne reci nikad
    (Bijela, 2. mart 2018 18:35)

    # Link komentara

  90. I Zvezda je u sezoni 91/92 igrala pocetak grupne faze LS
    Igrala grupu sa Sampdorijom Anderlehtom i jos jednim timom u Segedinu a za ulazak u finale sa Sampdorijom u Sofiji

    Ovo se sve svodi da neke zemlje budu kao Afrika Pravi talente a onda ce bogati za jeftine pare da ih kupuju i po potrebi za skup novac preprodaju. Danas sport postaje zabava za bogate
    (znalac, 2. mart 2018 18:35)

    # Link komentara

  91. У лиги "шампиона" шампиони су у мањини.

    Тај циркус не гледам добрих 15 година јер дрес и порекло не значе ништа, само новац. Сад је чудо да главни играч клуба буде из те земље.

    Не знам зашто ико то и гледа, и у чему је драж. Само помпа и реклама.

    Ни када би дошли најјачи инвеститори у српски фудбал не би ме интересовало да гледам Звезду и Партизан јер би им тимови били састава данашњег Реала и Барселоне. Само би име било другачије. Изгубило је смисао.
    (djoledjole, 2. mart 2018 18:31)

    # Link komentara

  92. Pa sta ocekujete od ligde gde igraci odu sa 19 godina iz klubova, gde klubove vode ljudi koji fudbalsku loptu nikad nisu pipnuli a kamoli sutnuli-poput dragana djurica i istalih.
    (Mance, 2. mart 2018 18:30)

    # Link komentara

  93. @sendvic ..
    A nije moglo ni u ono vreme preko Fljamurtarija . A gurali Albanci to na gol vise . Nije moglo pravednije , neko prvak a neko ruglo Yu fudbala .
    Uzmi taj sendvic i ne balavi , zagrcnuces se kad god vidis sliku , ovde se plocice ne skidaju . Gravira se .
    (laik, 2. mart 2018 18:30)

    # Link komentara

  94. @zigzag

    Pročitaj moj sljedeći komentar!8
    (STEVO, 2. mart 2018 18:29)

    # Link komentara

  95. Manimo se fudbala, u kosarci mozda imamo neke sanse da osvojimo Evroligu.
    (Kvante, 2. mart 2018 18:28)

    # Link komentara

  96. nije problem u sistemu takmicenja nego u bosmanovom pravilu...
    MC bi mogao da krene i iz prvog kruga kfalifikacija i ne bi imao probleme.
    prosto, imaju 30 igraca boljih neko skoro ogromna vecina timova jednog, najboljeg.
    kupuju najbolje igrace klubovima, one kojibi mogli da im naprave probleme u nekoj utakmici, a u MC su 25.igraci, greju klupu ili ni toliko.
    kako onda da ih pobedis?
    (i,,, 2. mart 2018 18:26)

    # Link komentara

  97. Boze, koja je sreca kad vidim ovaj pehar.
    (anica, 2. mart 2018 18:25)

    # Link komentara

  98. A, fk Patlidžan ? on se nigde ne spominje ?! A, da....oni su uvek bili za "važno je učestvovati"
    (Zašto nemaš mozga, 2. mart 2018 18:21)

    # Link komentara

  99. Slovenac ne moze da zaboravi Zvezdin uspeh. Boli ga jos uvek a i tada su zabranili Zvezdi da brani trofej domaćinstvom u Beogradu nego su morali da idu u Bugarsku. Ko vas bre šiša
    (nenad, 2. mart 2018 18:14)

    # Link komentara

  100. Zvezda nije bila mali klub kada je osvojila kup sampiona, imala je jedne od najkvalitetnijih igraca u to vreme. Sve zahvaljujuci zakonu da igrac pre 27 ne se da napusti zemlju.
    (Roger, 2. mart 2018 18:12)

    # Link komentara

  101. Zvezda hoće opet...i može..polako..
    (SUNĐER BOB, 2. mart 2018 18:11)

    # Link komentara

  102. Fudbal sam igrao i pratio od malena,, ali je fudbal danas suprotnost onoga sto je nekad bio. Zato vec 5 godina gledam nize fudbalske lige i evropsku kosarku...
    (Markos, 2. mart 2018 18:10)

    # Link komentara

  103. @Da li CZ može na F4?
    Samo ti sanjaj da moze na f4. Pazi Boga ti, da sve postane amatersko u Srbiji a da samo vi budete profi? Do juce se zamalo niste ugasili gde ste cak i grb prodali, a sad ovamo glumite neku silu posle par titula u kosarci.
    (Klonfer OKK Bgd, 2. mart 2018 18:10)

    # Link komentara

  104. @overrated
    Znam da je to tesko da shvatite ali 1991. je Crvena Zvezda jednostavno bila prejaka i za Real i za Barsu. Zvezda je mozda tada imala srece sto su 2 apsolutno u tom momentu najjaca evropska kluba, Milan i Napoli ispali od drugih klubova jedan od Olimpika a drugi od Spartaka na penale, inace je imala teske protivnike, Olimpik i Bayern su bili sam vrh evropskog klupskog fudbala.
    (IVAN, 2. mart 2018 18:10)

    # Link komentara

  105. Ovi bogati uveli i da za repfenzetaciju mozes da kupis igraca koji ti se sviđa. Nd mogu jos uvek da oproste Zvezdi kup sampiona. Ove godine smo se dokopali proleća i odmah promene.
    (mirko, 2. mart 2018 18:09)

    # Link komentara

  106. Novac=Vrhunski fudbal.Klubovi u engleskoj i Španiji plaćaju transfere od 80-90 miliona po igraču a kod nas Partizan obara klupski rekord dovodjenjem igrača za sumu od 1,6 miliona.
    (sjfhj, 2. mart 2018 18:08)

    # Link komentara

  107. Po kom to kriteriju su Hrvati ispred Rusije i Ukrajine?
    (STEVO, 02. mart 2018 17:23)dobili ukrajinu dva puta u godinu dana i imamo pet puta jacu repku?ili imas problema citat s razumjevanjem ili ne znas nista o nogometu...
    (Zigzag, 2. mart 2018 18:08)

    # Link komentara

  108. Fantom @@
    Niko nikad nije osvojo LS iz istocne Evrope.Pogotovo zvezda ,koja nikada nije igrala u LS.Ako mislis na KS (kup sampiona)onda ok.
    (Zvezda padalica*, 2. mart 2018 18:07)

    # Link komentara

  109. Vratiti Kup Sampiona. Kako moze 4. u nekoj ligi da ucestvuje u takmicenju koje ima "sampion" u svom nazivu? On je 4.
    (Branko011, 02. mart 2018 17:28)
    zato sto je taj 4. 10 puta jaci od 85% prvaka svojih drzava...
    (Zigzag, 2. mart 2018 18:04)

    # Link komentara

  110. fer je da igraju veliki,mali su imali sansu pa nisu nista pokazali....od manjih najbolji je bio Apoel u cetvrtfinalu lp 2012...liga prvaka vise nije zanimljiva kao prije kad je bio sistem vecih..
    (Zigzag, 2. mart 2018 18:03)

    # Link komentara

  111. (adriano_galliani, 02. mart 2018 17:28)
    Au covece kako se ti nalupa. Pa ti si u stvari neki klinac, tek sad vidim kad pises i o drugim stvarima osim Liverpula.
    (Bicu Slobodan, 2. mart 2018 18:03)

    # Link komentara

  112. Rusima dva direktna mesta, a Holandjanima ni jedno? Cudno..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kinaski, 2. mart 2018 17:33)

    Није чудно. Гледају се коефицијенти из претходних пет сезона. У овој сезони, нпр., ни један холандски клуб није презимио у Европи. Са друге стране, скоро сваке сезоне један или два руска тима буду барем трећи у ЛШ. А у ЛЕ групну фазу прође најмање један, а некад и два клуба. Са украјинским клубовима је сличан случај. Холанђани већ дуже време немају значајнијих резултата.
    (Иван Грозни, 2. mart 2018 18:02)

    # Link komentara

  113. Fudbalsko tržište sve više je naduvani balon zbog sve suludijih suma za transfere. U jednom neminovnom momentu, jer svako tržište to doživi pre ili kasnije, doći će do pucanja i propasti. To možda ne bude u narednih 5, 10, 15 godina, ali će biti. To sigurno neće uticati na igru jer fudbal će se igrati i dalje, ali biće mnogo manje para pa samim tim i manje legionara. Igraće se po matičnim klubovima i vratiti korenima. To će biti šansa da se ponovo promole "mali" klubovi i da se ponovo nadju u završnicama velikih takmičenja.
    (Shommy82, 2. mart 2018 18:02)

    # Link komentara

  114. Znaci, Crvena Zvezda ce biti jedini sampion Evrope, iz bivse Jugoslavije, za vjeki vjekov...Vecna razlika izmedju Zvezde i svih ostalih..
    (vecnost, 02. mart 2018 17:32)

    Јухууу...Ма нек' буде смак света, важно да је Звезда била првак. Онда нас Арсенал и Тотенхем никада неће стићи. Да је било среће, па астероид погодио Земљу '92. остали би бољи од Барсе, Челсија, Портоа, а Партизан не би узео ЕЛ y кошарци. Звезда је живот, остало су ситнице, па и сам живот.
    (Црвена Звезда 1712, 2. mart 2018 18:00)

    # Link komentara

  115. U prevodu nikad više pobednik Lige šampiona iz istočne Evrope.
    (fantom, 2. mart 2018 17:59)

    # Link komentara

  116. @sky, Звезда није освојила ЛШ? Мора да је због тога њено име угравирано на пехару исте и да је на УЕФА сајту представљена као једна од освајача ЛШ. Поздрав теби уз стихове ''причаће ти да се она гаси, ти што никад нису тако сјали...''
    (мангупаријацз, 2. mart 2018 17:58)

    # Link komentara

  117. И након свих ових шиканираља тзв. малих репрезентација и малих клубова поставља се једно лпгично питање: "Шта ће шта ће им уопште УЕФА, и таква ЛШ и ЛЕ?" Па зар им није боље да направе неке своје регионалне лиге и купове. Па зар то и досад није био својеврсни мазохизам малих клубова да чим заврше првенство, крајем маја почетком јуна, и већ након 2.3 недеље настављају квалификације за једно од места у групним фазама ЛШ или ЛЕ? И док они, цело лето, играју по несносној врућини дотле се велики тимови и њихови играчи одмарају и уживају у монденским летовалиштима диљем планете.
    (Runner, 2. mart 2018 17:58)

    # Link komentara

  118. To znači da Liga šampiona neće biti igrana u Beogradu. Za srpske klubove plasman u grupnu fazu, nemoguća misija.
    (srle, 2. mart 2018 17:57)

    # Link komentara

  119. (CZV 1991, 02. mart 2018 17:26)

    Prijatelju ne fantaziraj! 100 miliona ne da nije dovoljno za osvajanje trofeja nego ne može ni ulazak da ti garantuje! Klubovi jednog fudbalera plaćaju toliko a imaju gomilu koji "vrede" 20-40-60 miliona, tako da je 100 miliona maltene ništa. A tek što bi ti se to ovde vratilo? Ni za 50 godina. Cena karte je između 1,5 do 15 evra a dresovi se kupuju generacijski, što možeš videti i na tribini. Retko ko ima najnoviji. Niko neće kupiti ni zvezdu ni partizan, zato što je to finansijski previše rizično uz jako male šanse za dobit. Da imam te pare i da hoću da ih uložim u fudbal zaobišao bih svoju zvezdu i otišao Italiju, Holandiju ili Portugal. Lakše je tamo napraviti tim koji konkuriše za ligu šampiona nego ovde! Ko je lud da dođe da igra u Ivanjici, Lučanima, Banjici ili gde god u Srbiji?
    (tako je kako je, 2. mart 2018 17:55)

    # Link komentara

  120. (мангупаријацз, 02. mart 2018 17:25) Crvena Zvezda nije osvojila Ligu Samoiona nego Kup Evropskih Sampiona. Kao sto Partizan nije bio vice-sampion LS nego KES-a. Dva potpuno razlicita takmicenja. Zvezda cak nije ni igrala LS nikad. Prvo nauci koji su bili najveci uspesi tvog voljenog kluba pa se onda hvali sa njima.
    (sky, 2. mart 2018 17:54)

    # Link komentara

  121. Pare pričaju...to je sve tako danas, nažalost! Prvi patim zbog takvog sistema života, ali šta mogu...
    (Dragan BL, 2. mart 2018 17:53)

    # Link komentara

  122. "Никад више" Звезда и Стеауа.
    "Никад" Партизан и Динамо.
    (Марко, 2. mart 2018 17:52)

    # Link komentara

  123. Pa veći je interes njima da učestvuje i 6. na tabeli iz Engleske nego prvak bilo koje slabije lige... Ljudi imaju uređene sisteme, infrastrukturu, fudbalski kvalitet... A ovi naši izađu na teren kao skupljeni sa ulice u odnosu na klubove iz "liga petice"...
    Mi bi trebali da se okrenemo omladinskom fudbalu jer smo tu konkurentni i imamo rezultate...
    (Bane, 2. mart 2018 17:52)

    # Link komentara

  124. Vratiti Kup Sampiona. Kako moze 4. u nekoj ligi da ucestvuje u takmicenju koje ima "sampion" u svom nazivu? On je 4.
    (Branko011, 02. mart 2018 17:28)

    Pa jeste, sad ce Grashopers, Glazgov, Dinamo Drezden i Zvezda da igraju Kup sampiona, a Barselona ili Real Madrid (jedan od njih) da gleda, a da ne pricamo o Premijer ligi.
    Promenila se vremena, hvala bogu pa je poluamaterski kup sampiona otisao u zaborav i sad gledamo najbolje ekipe i najbolji fudbal, ne moze srpska liga da ima istu tezinu kao spanska...
    (Overrated, 2. mart 2018 17:51)

    # Link komentara

  125. Zvezda u tom periodu nije bila mala, sada nazalost jeste. U tim godinama nije bilo iznenadjenje da Zvezda napravi rezultat.
    (Cole, 2. mart 2018 17:51)

    # Link komentara

  126. @Dare
    Prije dve godine cijela evropa navijala za Lester.Sve je moguce pa i da neko iskoci ne odjednom tipa Vojvodina osvojila Ligu Evrop ali gdje ima sistem gdje se godinama ulaze i igra u grupama uz dosta srece i hrabrosti da.
    (Nolov, 2. mart 2018 17:49)

    # Link komentara

  127. Napravio sam grešku misleći da se radi o klubovima, ali bez obzira koncept je krajnje glup jer teoretski mi na svjetskom prvenstvu možemo napraviti ekstra rezultat (mislim, daj Bože) što bi proizvelo velika pomjeranja na gore na svjetskoj listi a za posljedicu ne bi imalo na Čeferinovoj tako da nećemo moći igrati utakmice s najjačim reprezentacijama Evrope čak i ako postanemo prvaci svijeta, jednostavno besmisleno.
    (STEVO, 2. mart 2018 17:48)

    # Link komentara

  128. Ponovicu jedan pametan komentar, koji resava sustinu problema. Fudbalska Jadranska liga. Prvo, najmanje 10x bi povecala finansijsko stanje u klubovima, drugo, to bi sacuvalo u 70% slucajeva odlazak kvalitetnih mladih igraca jer bi domaci klubovi imali od cega da ih plate. Trece, kvalitet stranaca bi se povecao na znacajno veci nivo. Sve skupa bi stvorilo predpostavke da se klubovi privatizuju i da ta liga postane potpuno privatno/ profesionalna, i ko tada moze iskljuciti neki trofej?
    (Jadran, 2. mart 2018 17:48)

    # Link komentara

  129. Preostaje nam košarka, ako CZ ove godine ode a F4 može se očekivati titula evropskog prvaka. Država bi onda trebalo da odvoji najmanje deset miliona, sponzori osam, a tu su i reklame, tako da bi se s budžetom od dvadeset miliona moglo računati na još nekoliko evropskih titula. Sve druge klubove u Srbiji proglasiti kao amaterske, gde bi se razvijali mladi talenti koji bi posle dvadesete godine bili obavezni da dođu u naš najtrofejniji klub na našem najvećem stadionu.
    (Da li CZ može na F4?, 2. mart 2018 17:46)

    # Link komentara

  130. Duh sporta vise ne postoji, ako je i postojao nekad...
    Mozda nekad davno, davno, davno...
    (Demosten, 2. mart 2018 17:46)

    # Link komentara

  131. Ovakav ishod je bio neminovan. Jedino ako bi se uvelo (pra)staro pravilo o najviše dva stranca, a da je pri tom, naprimer, Francuz stranac svuda osim u Francuskoj, to bi bio kraj super-ultra-mega-velikih klubova, pa time i svih posledica koje odatle proističu. Naravno da od toga nema ništa, ali svi imamo neke svoje fantazije...
    (Kiza, 2. mart 2018 17:46)

    # Link komentara

  132. He he, crvena zvijezda
    (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 2. mart 2018 17:44)

    # Link komentara

  133. Rusima dva direktna mesta, a Holandjanima ni jedno? Cudno..
    (Kinaski, 02. mart 2018 17:33

    ja mislim da ti ne pratiš fudbal ili ga pratio površno. Bodovanje UEFA je takvo kakvo jeste i u principu podržava samo rezultati u poslednjih pet godina, potpuno slažem sa tobom da Holandija zaslužuje da ima makar jedno mesto u Ligi šampiona ali bože moj takav je sistem zadnjih godina im slabo ide. Evo vidiš na primer sad kad bi ponovo Crvena Zvezda i Partizan prošli grupe u Liga Evrope a na primer da Vojvodina i Radnički dođu do playoff-a ja mislim da bi nam pripalo dva mesta u kvalifikacijama za Ligu šampiona.
    (goran, 2. mart 2018 17:43)

    # Link komentara

  134. to pravilo "28 godina" je napusteno pre nego sto je Zvezda osvojila Kup Sampiona. Iz te generacije Zvezde su otisli Jugovic i Mihajlovic sa 23 godine, Prosinecki sa 22, Piksi pre toga sa 25...
    (milos, 2. mart 2018 17:43)

    # Link komentara

  135. Svakako bi ista situacija bila i bez novog modela kvalifikacija. Sirotinja bi ostala vreca za punjenje gol razlike cak i da im se obezbedi 1 a ne 4 kruga. Nije Ceferin kriv za Bosmanovo pravilo i superiorni zapadni kapitalizam, to je samo surova realnost. A i Liga Nacija je sigurno bolji model od besmislenih prijateljskih meceva koji su za nas savez bili samo prilika za sigurnu zaradu, ionako im nikad ne bi palo na pamet da organizuju susret sa Brazilcima ili Spancima. Sad je uveden barem nekakav takmicarski motiv, samim tim ce i utakmice biti interesantnije za gledanje.
    (Rajko007, 2. mart 2018 17:41)

    # Link komentara

  136. To je sve biznis postalo.Neko rece kao vratiti kup sampiona, gde bi igrali samo sampioni. Da, lepo je to nama sa navijavke strane, ali ko bi ulagao pare od sponzora kao sada?? Ko bi voleo da gleda recimo Ludogorec, Zvezdu, Videoton,, pa sampione Ceske,Slovacke i ostalih zemalja.Nema tu para za sponzore. Zato uvode ovo, jer se obrcu pare.
    (Dare, 2. mart 2018 17:38)

    # Link komentara

  137. uhh presekoste me, ali vazno da je Belodedić dobro, živ nam bio još sto godina!

    Ko je Svetski Šampion? Zvezda, Zvezda jeeeee!
    (Boško Segedinac, 2. mart 2018 17:37)

    # Link komentara

  138. Pa naravno da nema, ne moze vise preko Dinamo Drezdena i Grashopersa direkt u polufinale 'kupa šampiona'...

    I sasvim je normalno da jedna Engleska od 55 miliona, Nemacka od 80 miliona, španija od 50, Italija od 50 miliona stanovnika imaju po nekoliko predstavnika..

    Izvoli, udji prvo u grupu, pa onda igraj muški na gol više, ništa bunkerica, a onda dalje po kup sistemu - pravednije ne može...

    I sve bi to moglo kad bi se privatizovali klubovi, ali to se političarima ne isplati, vole glasači leba i igara (samo ima sve manje za leba...)
    (sendvič sa majonezom, 2. mart 2018 17:37)

    # Link komentara

  139. Sad je to liga prebogatih. Jednostavno.
    (Zvezda ima pehar LŠ, 2. mart 2018 17:36)

    # Link komentara

  140. Rusima dva direktna mesta, a Holandjanima ni jedno? Cudno..
    (Kinaski, 2. mart 2018 17:33)

    # Link komentara

  141. Moguce je da Zvezda ili Steaua, ili Sahtar ili neki ruski tim osvoje Ligu sampiona. Ali po meni se to ne racuna ako ekipa ima mozda dva-tri igraca iz maticne zemlje, i ako ih je neki tajkun kupio. Tako je i sa mnogim "velikanima". Ovo je samo teoretski, ali ako bi se organizovala Jadranska liga u fudbalu, i ako igraci ne bi mogli da igraju van te lige do 26-e godine (kao sto je nekad bilo u Jugi), u tom slucaju bi mogla da se oformi jaka ekipa. Npr., kad bi se nasla ekipa u kojoj igraju igraci na nivou Modrica, Rakitica, Matica, Pjanica, Tadica i ostalih sa 25 godina (a ne sa 18), mogla bi da bude mocna. Znam da ovi gore navedeni igraci imaju vise od 25 godina, ali ovo je samo teorija.
    (PimPong, 2. mart 2018 17:33)

    # Link komentara

  142. Znaci, Crvena Zvezda ce biti jedini sampion Evrope, iz bivse Jugoslavije, za vjeki vjekov...Vecna razlika izmedju Zvezde i svih ostalih..
    (vecnost, 2. mart 2018 17:32)

    # Link komentara

  143. Realno
    (pop, 2. mart 2018 17:31)

    # Link komentara

  144. Vratiti Kup Sampiona. Kako moze 4. u nekoj ligi da ucestvuje u takmicenju koje ima "sampion" u svom nazivu? On je 4.
    (Branko011, 2. mart 2018 17:28)

    # Link komentara

  145. Није ту ништа крива УЕФА. Та "чуда" су се догодила тако што је комунистички блок покушавао на све начине да заштити првенствено себе, тако да су играчи били заробљени у сопственој држави до 27. године, уз обавезу служења војног рока.. Дејан Савићевић је, ваљда, најбољи пример колико се у војсци "стичу радне навике", то је нарочито показао у Милану. Само је изгубио године и године каријере, која је могла да буде потпуно другачија.

    Да су тадашњи играчи Звезде имали икаквог избора, тешко да би ико остао тамо дуже од 23-24. године, или да би ДБ доводио Звезди играче као на тацни (одакле Звезди милион марака за Михајловића?). Донесите такав закон опет, да Звезда и Партизан могу да задржавају своје играче до њихове 27. године, имали би и далеко боље резултате.

    Али не, увек је крив Запад, Нато, Ватикан и, наравно, Nike.
    (adriano_galliani, 2. mart 2018 17:28)

    # Link komentara

  146. Novac je kljucan, a ko garantuje da za 5-10 godina neko nece kupiti CZ ili Partizan i u njih uloziti svotu koja bi bila dovoljna da se osvoji trofej. Sa nek8h 80 -100 miliona € se moze napraviti tim, da uz malo srece postane prvak Evrope. Naravno, podrazumeva se da bi se na tih 100 ulozenih naplatilo makar toliko, ako ne i vise, dakle ne bi se pomenuti novac "prosuo" vec bi sugurno, najmanje, sam sebe isplatio. Samo znalcima dati da vode sve, i trofej nikako nije iskljucen ...
    (CZV 1991, 2. mart 2018 17:26)

    # Link komentara

  147. Platini vrati se sve ti je oprosteno.
    (Bicu Slobodan, 2. mart 2018 17:26)

    # Link komentara

  148. U Srbiji ukinuti futbal bar na 5 godina.
    (Terza, 2. mart 2018 17:26)

    # Link komentara

  149. Звездино узимање Лиге Шампиона је далеко од било какве случајности. То је последица деценија напорног рада, пораза и лекција из истих. Звезда није незаслужено узела тај трофеј, итекако је заслужено освојен (победити Бајерн и Марсеј који је претходно елиминисао Милан, тим који је 2 ЛШ узео заредом). Макар никад више не узели, тај Бари је повукао неизбрисиву црту и границу. А ја верујем да ће моја Звезда поново харати Европом. Биће дана, биће лета, бићеш опет првак света...
    (мангупаријацз, 2. mart 2018 17:25)

    # Link komentara

  150. Ubili su fudbal, odavno...
    (Eagle Edy, 2. mart 2018 17:24)

    # Link komentara

  151. Po kom to kriteriju su Hrvati ispred Rusije i Ukrajine?
    (STEVO, 2. mart 2018 17:23)

    # Link komentara

  152. Bice bice
    (mirijevo, 2. mart 2018 17:17)

    # Link komentara