1. Što bi rekao vaša legenda Grbović, Partizanu će trebati minimum 5 godina da se izvuče iz ovog kanala, a sa ovim dodatnim pojačanjima minimum 7 godina. :)
    (killy81, 19. januar 2018 09:30)

    # Link komentara

  2. (Uros Djurdjevic #32, 18. januar 2018 02:39)
    Ajde, dete, ne tupi više! Sam si sada rekao: Zvezda je istopila dug od 16 miliona, a Partizanu preti UPPR zbog 7 miliona. Ali Zvezda je istopila dug baš zato što je ušla u UPPR! Dakle, Zvezdi nije pretio UPPR, nego joj se isti desio!
    Da ste i vi ušli u UPPR ili aplicirali za reprogram duga, ili makar otišli na sastanak sa najvećim poveriocem (Marfin bankom), sada ne biste bili u ovakvom kanalu. A zbog takvih kao što si ti, ja vam želim da u istom ostanete što duže!
    I nemoj samo o sponzorima. Prvo, nije tačno da Partizan ima samo Teslu (tj. Comtrade) i NIS. Ima i Telekom od državnih sponzora (gde dobija više novaca od Zvezde, btw.), a tu su još i Atom Partner, PSP-Farman Grupa i Budget Rent-A-Car, Citroen,...
    (Vlada, 18. januar 2018 10:18)

    Kakvo kolosalno ne shvatanje situacije, pa nije fora u nestanku duga nego u vraćanju nekog kluba iz zamrzavanja u takmičenje a posle isteka roka koji je pravilnikom određen, tako ti je došlo do one bruke i sramote da si u nekoliko godina navijao za nekoliko klubova.
    (Srećko Nesreća, 18. januar 2018 22:01)

    # Link komentara

  3. @Demonstracije sile,pa jeste REFLEX Vas mlatio i pre Vas osvajao jadransku ligu dva puta uzastopce,Zvezda postojala i osvajala titula 17 do 2000 te godine. A onda kme,kme Dule ekipa umislila da joj se sve moze.Uzimanje zvezdinih igraca reprezentativaca i drugih,uzimanje igraca Zeleznika istog od Covica,ukupno 10 je preslo iz FMP u Partizan,gepekovanje,pesnicenje i tako 7 godina siledzijstva. Ne znas ti sta je projekat ocigledno.Kao kad bi Atleitko Madrid rekao za Real da je projekat. Nesto sto postoji od 1945 projekat,a nesto sto podiglo glavicu prvi put 1975 nije. Zaista ste kme,kme ekipa i puni paranoje.Nego dogodine u kom kupu ce igrati Kme Kme ekipa,balkan liga ili opet moljakati za Fiba Ligu. Uleb Vam ne dozvoljava vise da budet cirkus sa ekipama koja bila najgora u takmicenju ove godine,ubedljivo.
    (KmeKmeKme, 18. januar 2018 15:06)


    Idi gledaj FMP!
    (Dule vas ugasio, 18. januar 2018 15:46)

    # Link komentara

  4. (Strasne stvari, 18. januar 2018 12:03)
    Demonstracije sile,pa jeste REFLEX Vas mlatio i pre Vas osvajao jadransku ligu dva puta uzastopce,Zvezda postojala i osvajala titula 17 do 2000 te godine. A onda kme,kme Dule ekipa umislila da joj se sve moze.Uzimanje zvezdinih igraca reprezentativaca i drugih,uzimanje igraca Zeleznika istog od Covica,ukupno 10 je preslo iz FMP u Partizan,gepekovanje,pesnicenje i tako 7 godina siledzijstva. Ne znas ti sta je projekat ocigledno.Kao kad bi Atleitko Madrid rekao za Real da je projekat. Nesto sto postoji od 1945 projekat,a nesto sto podiglo glavicu prvi put 1975 nije. Zaista ste kme,kme ekipa i puni paranoje.Nego dogodine u kom kupu ce igrati Kme Kme ekipa,balkan liga ili opet moljakati za Fiba Ligu. Uleb Vam ne dozvoljava vise da budet cirkus sa ekipama koja bila najgora u takmicenju ove godine,ubedljivo.
    (KmeKmeKme, 18. januar 2018 15:06)

    # Link komentara

  5. Racunam ovako: Skin- 450 EUR/godisnje, Vilson-350, Bejker-350, Gos-500, Miler-500, Samjuels-650, Von-500, Muta-250+150EUR zbog raskida ugovora, Gagic 350 EUR/godisnje, Bondza 450 EUR i onda vam od vaseg cuvenog budzeta od 300000EUR godisnje sada ostaje jos 295500EUR da se pojacate do kraja sezone!
    (boranija, 18. januar 2018 14:27)

    # Link komentara

  6. @SlamaSeno....Pa i nama se druze gadi ono sto ste uradili u kooperaciji sa Covicem a uz logistiku Djilasa i Andreja.Gadi nam se vas UPPR,prebeg u Zeleznik,proglasavanje doticnog legendom,oduzimanje sponzora Partizanu,teranje Vujosevica politickom ucenom itd...I kakva lupetanja za APR i stecaj pominjes,sta je tu lupetanje? Znamo da vas istina boli ali sami ste birali taj necasti put,sad trpite,nema banalizacije i nista nije isto.Ovaj vas CZ/FMP projekat je cista demonstracija sile,veze sa sportom nema i prosto je zacudjujuce da ste mislili da ce da prodje tek tako,naravno da nece i tek cemo vas podsecati ko ste,sta ste i sta ste uradili,pozdrav.
    (Strasne stvari, 18. januar 2018 12:03)

    # Link komentara

  7. Meni se gadite svi koji samo mudrujete i lupetate o APR,o stecajevima,o ciframa nekim,kao da se ste ekonomisti vrhunski,pravnici uze delatnosti.Pa da li znate da navijaca REALA,CSKA i svih klubova sveta boli ona stvar da li klub u minusu,plusu,ko mu daje pare koliko,koliko kosta igrac,kako se trose iste,ma zabole ga. Vi ovde od ludosti,euforije jadne,papagajski non stop vitlate istu pricu.
    Postoje Zvezda i Partizan i gotovo. Kao Oli i PAi,kao Barse i real i xxxx drugih u drzavama suparnici.Samo ovde srpaska posla,trula prepucavanja.
    Cinjenica je jedna,d anavijaci Partizana totalno su sludjeni,sto su umislili d ace vecito biti prvi i sad 5 godina samo vitlaju istu mantru. Kao Hrvati o agresiji,tkz. braniiteljima njihovim i sl. Znaci od 1992 do 2012 sve bilo divota.Ipak Vujosevic sindrom paranoje zahvatio sve.
    Neka Partizan dovede lebrona bice mi milo i briga me odakle ima pare takodje i Zvezda neka dovede Tumbasa ili Karija.
    Ubice Vas komunizam,socijalizam,logika ta,Gora je vecina Vas od vacih oceva i dedova iako vecina vas ima proskeu 25-30 godina sto daje ovakve komentare.
    (SlamaSeno, 18. januar 2018 10:47)

    # Link komentara

  8. (Uros Djurdjevic #32, 18. januar 2018 02:39)
    Ajde, dete, ne tupi više! Sam si sada rekao: Zvezda je istopila dug od 16 miliona, a Partizanu preti UPPR zbog 7 miliona. Ali Zvezda je istopila dug baš zato što je ušla u UPPR! Dakle, Zvezdi nije pretio UPPR, nego joj se isti desio!
    Da ste i vi ušli u UPPR ili aplicirali za reprogram duga, ili makar otišli na sastanak sa najvećim poveriocem (Marfin bankom), sada ne biste bili u ovakvom kanalu. A zbog takvih kao što si ti, ja vam želim da u istom ostanete što duže!
    I nemoj samo o sponzorima. Prvo, nije tačno da Partizan ima samo Teslu (tj. Comtrade) i NIS. Ima i Telekom od državnih sponzora (gde dobija više novaca od Zvezde, btw.), a tu su još i Atom Partner, PSP-Farman Grupa i Budget Rent-A-Car, Citroen,...
    (Vlada, 18. januar 2018 10:18)

    # Link komentara

  9. Covjece, vijest iz kosarke, a komentarisu samo strucnjaci za finansije...
    (Kopernik, 18. januar 2018 09:38)

    # Link komentara

  10. COVKE SI...
    (mich, 18. januar 2018 08:49)

    # Link komentara

  11. Zvezda ima 5 sponzora, Huawei, Idea, Porshe, Telekom, Energy a Partizan samo Tesla i NIS, Zvezda ISTOPILA 16 miliona evra duga ( zvanican iznos duga pre fuzije) a Partizanu preti stecaj ako ne odradi UPPR zbog 7 miliona evra duga, kraj price o tome ko je drzavni projekat. U jednoj recenici sam objasnio nesto sto jedan Padobranac, Mich, Batko i ostali botovi from Zeleznik bezuspesno pokusavaju u stotinu recenica i 80 komentara. Uzalud trud, dzabe vam sve IDEAlne navijacice iz Zeleznika.
     (Uros Djurdjevic #32, 18. januar 2018 02:39)

    # Link komentara

  12. Aman ljudi pogledajte podatke u APR, KKCZ je u stecaju, sta se preganjate bez potrebe.
    (saca, 17. januar 2018 22:34)

    I duguju 9 miliona DINARA a ovamo Covic obecava kule i gradove i dozivotnu A licencu Evrolige. Hoce, dobice jedno veliko nista a ne A licencu.
     (Uros Djurdjevic #32, 18. januar 2018 02:32)

    # Link komentara

  13. Gospodine Ostoja, da li se čekalo da Partizan izgubi realne šanse za plejof, pa da se onda dovedu pojačanja?
    (Zašto ste stvarno tu?, 18. januar 2018 01:55)

    # Link komentara

  14. uros prejaki
    grobar
    patrik

    Stvarno ne razumem ljude koji komentarisu ova tri lika i repliciraju im, pa njih trojica daju tako smesne i glupe komentare da nisu vredni pomena...COVKE IH DOVEO DO NERVNOG RASTROJSTVA ne znaju gde biju, tako da ljudi iskulirajte...
     (mich, 18. januar 2018 00:27)

    # Link komentara

  15. (mladici gladni-devojke jele, 17. januar 2018 18:15)
    Pa eto, sam si rekao: ne postoje samo prihodi, nego i rashodi, a rashodi FMP-a su drastično manji nego rashodi Zvezde. Imaju svoju halu, ne putuju toliko, plate su im višestruko manje. A prihodi? Pa FMP jeste privatni klub. Eto odakle prihodi.
    Ali pitanje je bilo odakle Zvezdi novci za strance i ja sam ti odgovorio. A da pojasnim da je to 2.5 miliona evra cistih koji su ostali kad su sanirani dugovi. Nazalost, nisu svi novci legli odmah, pa je plaćena kazna EL, ali to je upravo i dokaz da prema igracima više nema dugovanja: još uvek igramo EL. Sad, kad je legla druga rata za Gudurića, sanirano je sve.
    Pri tome, za pobedu u EL se dobija 40000 EUR. Mi smo prošle godine imali 16 pobeda, ove imamo 7. Od toga se tri vrhunska igrača mogu platiti godinu dana, a mi nemamo tri vrhunska igrača koje plaćamo u fulu. Celu platu isplaćujemo samo Ročestom. Feldinovu platu plaćamo samo deo, ostalo plaća PAOK, Perinu platu plaćamo samo 20%. Ostalo su ili igrači koje smo već imali ili igrači koje ste i vi hteli, što znači da su bili pristupačni. Isto važi i za trenera i stručni štab.
    Dalje, tu su TV prava, ulaznice i skroz na kraju sponzori.
    Dakle, mi smo mogli da kupimo tim. A odakle vi kupujete već šestog stranca ove godine (ako se nisam zabrojao, teško je pohvatati) i pri tome možete sebi da priuštite da otpustite Mutu Nikolića pre polusezone?
    (Vlada, 17. januar 2018 23:06)

    # Link komentara

  16. @Ovo je vaš dug od ljubavi prema klubu, a tek kad stignu dugovi iz ugovora....strašno,BAT ne gine, neće vas ni ledolomac spasiti zamrzivača i katanca. Seti se kako vam je izgledao grb dok ste bili KKP-Cepter, i grb ste bre prodali. Padate sve dublje, jedino što kod Vas raste, to je dug i mržnja prema Zvezdi. A sad popij svoje mlekce pa na lalanje.
    (Padobranac, 17. januar 2018 22:27)


    Gospodine panteru od 50 leta,da li stvarno imate 50 leta? Vas vokabular i nacin razmisljanja unosi sumnju u tu tvrdnju.Nema demantija mog prethodnog posta,nema argumenata i cinjenica,izbegavate konstruktivnu raspravu i skrecete sa teme.Dug Partizana je dug Partizana i niko ne bezi od cinjenice da je za njega kriva uprava,jednim delom,drugim delom drzava zbog "stavljanje tacke na crno-beli svet",za vas je naravno kriva vlast a nikako uprave koje su vam vodile klub.Sta ce biti videcemo,mi smo izneli svoj stav da cemo radije igrati i beton ligu nego menjati klub za koji navijamo,da li je to mrznja prema Zvezdi? Sa druge strane,vi ste pristali svesno da navijate za FMP,to su cinjenice koje jedan zreli covek od 50 godina ne moze negirati,da li je to ljubav prema Zvezdi ili pak cista mrznja prema Partizanu? Zao mi je sto nismo mogli voditi normalnu raspravu,ali ne bi se ponavljao te mozemo zavrsiti ovde.Za kraj,zalosno je pominjati grb kao nekakav argument kad znate da ste vas prodali Beku,pozdrav i sve najbolje.
    (Tango, 17. januar 2018 22:50)

    # Link komentara

  17. Aman ljudi pogledajte podatke u APR, KKCZ je u stecaju, sta se preganjate bez potrebe.
    (saca, 17. januar 2018 22:34)

    # Link komentara

  18. Gospodine panteru od 50 leta,nema potrebe da tako slatkorecivo izvrcete istinu i stavljate u egal Partizan i vasu danas CZ/FMP muljavinu.Drzacemo se cinjenica,Partizan nije potpisao fuziju nego poslovnu saradnju,oba kluba su nastavila da se takmice nezavisno sa svojim starim adresama,PIB-ovima,maticnim brojevima,sa druge strane CZ je otisla u zamrzivac,FMP je postao CZ a Radnicki Basket je postao FMP.Drugo,Partizan je hteo reprogram ali mu nisu odobrili vec mu je nudjen model UPPR-a koji je uradila Zvezda sto je naravno odbijeno.I trece,da je novac isao tamo gde ne treba prvi bi drug Ostoja izasao sa podacima,ko je krao i koliko,ali toga nema,samo izvestaj o nepovoljnim kreditima.Tako da tu demagogiju ostavite za pivce sa drugarima zvezdasima,nas zaobidjite,hvala i dovidjenja.
    (Tango, 17. januar 2018 21:36)

    Ovo je vaš dug od ljubavi prema klubu, a tek kad stignu dugovi iz ugovora....strašno,BAT ne gine, neće vas ni ledolomac spasiti zamrzivača i katanca. Seti se kako vam je izgledao grb dok ste bili KKP-Cepter, i grb ste bre prodali. Padate sve dublje, jedino što kod Vas raste, to je dug i mržnja prema Zvezdi. A sad popij svoje mlekce pa na lalanje.
    (Padobranac, 17. januar 2018 22:27)

    # Link komentara

  19. @Zbog takvog načina poslovanja i jesmo tu gde smo...bolje ne zaslužujemo. Klub se fuzioniše, mislim na kkCZ i na kkP (Danilović potisao 17.08.2007. sa Dodikom), neko izvrši reprogram a neko neće (i onda drvlje i kamenje na vlast) i tako se izvuku a nema finansijskog izveštaja da se vidi gde je otišao novac. Zvezda mora zbog evrolige da prikaže svoje poslovanje, a komšije ne prikazuju, svi igraju iz ljubavi i onda odjednom, crno na belo, skoro 7m ljubavnog duga. Baš je skupa ova ljubav. Danas i u beton ligama se igra za lovu, zato omladino pamet u glavu i ne nasedajte na priče o deda mrazu.
    SVE JE CRNO U NAŠEM SPORTU...NEMA BELOG.
    (Padobranac, 17. januar 2018 19:12)


    Gospodine panteru od 50 leta,nema potrebe da tako slatkorecivo izvrcete istinu i stavljate u egal Partizan i vasu danas CZ/FMP muljavinu.Drzacemo se cinjenica,Partizan nije potpisao fuziju nego poslovnu saradnju,oba kluba su nastavila da se takmice nezavisno sa svojim starim adresama,PIB-ovima,maticnim brojevima,sa druge strane CZ je otisla u zamrzivac,FMP je postao CZ a Radnicki Basket je postao FMP.Drugo,Partizan je hteo reprogram ali mu nisu odobrili vec mu je nudjen model UPPR-a koji je uradila Zvezda sto je naravno odbijeno.I trece,da je novac isao tamo gde ne treba prvi bi drug Ostoja izasao sa podacima,ko je krao i koliko,ali toga nema,samo izvestaj o nepovoljnim kreditima.Tako da tu demagogiju ostavite za pivce sa drugarima zvezdasima,nas zaobidjite,hvala i dovidjenja.
    (Tango, 17. januar 2018 21:36)

    # Link komentara

  20. Kako mogu da se se fuzionisu 2 kluba iz
    razlicitih nacionalnih saveza to samo mogu neki da se tese.
    A nije bila ni fuzija CZ i FMP opet gresis - svi igraci FMP-a su nastavili da igraju po vazecim ugovorima za CZBG dok su igraci Zvezde morali da potpisu nov ugovor(Mitrovic FMP, Nedovic CZ).Sadasnji KK FMP je bivsi Radnicki NS koji je samo promenio ime kao sto je FMP promenio ime to je jedina istina sve ostalo su price za decu kao i fuzija Partizana.
    Na kraju zasto neko ko navija za klub koji duguje(ili je dugovao) 3 puta vise brine o dugu KK Partizan - za 10 godina bez ikakvih rezultata neko napravi 20 a neko za 15 god. napravi 7 miliona
    Padobran izgleda ne koristis kad skaces.......
    (MP, 17. januar 2018 21:01)

    # Link komentara

  21. @Padobranac: Jedini koji se je fuzionisao, je klub za koji navijaš, i to sa FMP-om.
     (xxxtimamu, 17. januar 2018 19:43)

    # Link komentara

  22. A jel mozes ti grobarski trolu da napises sem onih 1.5 miliona od drzave sto sipaju kod vas koje prihode vi ostvarujete. Prodali ste 500 karata po 300 dinara u Cipiripi kupu. 
    (pravi a ne placeni zvezdas, 17. januar)
    A koje je prihode zvezda ona prava ostvarivala 15 godina i dobijala novac od drzave isto kao Partizan ,a nije imala ni rezultate od '98 god ??
     (Boki PFC, 17. januar 2018 19:25)

    # Link komentara

  23. Imam 50 i kusur godina, košarku pratim skoro pola veka, čitajući ove komentare shvatim da većina likova koja se javljaju u komentarima prate košarku par godina, najviše 7, verovato nemaju 18 godina, a većini nisu počele ni svetle dlačice da rastu po bradi i ispod nosa. Čudim se otkud toliko mržnje u tako mladim bićima.
    Navijač sam Crvene Zvezde, od kad znam za sebe, svega i svačega je bilo u našem sportu, političari su uvek umešali svoje prste i odlučivali po kafanama ko će da osvoji prvenstvo te godine, ko će kome biti sponzor i koliko će da iskešira novaca. Veliki deo tog novca nije ni stizao do kluba već je bio podeljen između tih istih koji su odlučivali.
    Sad dolazim do klubova. Predsednici klubova su uzimali svoj deo, koji je isto pozamašan, pa onda raznorazni menadžeri i mešetari uzmu svoj deo a za igrače ostane malo i na dođem ti.
    Zbog takvog načina poslovanja i jesmo tu gde smo...bolje ne zaslužujemo. Klub se fuzioniše, mislim na kkCZ i na kkP (Danilović potisao 17.08.2007. sa Dodikom), neko izvrši reprogram a neko neće (i onda drvlje i kamenje na vlast) i tako se izvuku a nema finansijskog izveštaja da se vidi gde je otišao novac. Zvezda mora zbog evrolige da prikaže svoje poslovanje, a komšije ne prikazuju, svi igraju iz ljubavi i onda odjednom, crno na belo, skoro 7m ljubavnog duga. Baš je skupa ova ljubav. Danas i u beton ligama se igra za lovu, zato omladino pamet u glavu i ne nasedajte na priče o deda mrazu.
    SVE JE CRNO U NAŠEM SPORTU...NEMA BELOG.
    (Padobranac, 17. januar 2018 19:12)

    # Link komentara

  24. Dobra pojacanja,ali bojim se ne u pravo vrijeme,tesko cemo medju cetiri.Ipak sportski je nadati se i pruziti maksimalnu podrsku igracima i treneru.
     (aco rs, 17. januar 2018 18:50)

    # Link komentara

  25. Kako sad Raspadakis? Ovi tvoji kazu drzavni projekat. Dogovorite se panteri.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sah mat, 17. januar 2018 16:57)

    Državni raspadakis projekat, igokejcu.
    (neznani junak, 17. januar 2018 18:33)

    # Link komentara

  26. Pobedimo Partizan ,pustimo Zadar pa neka predsednik gasi televizor kada Zvezda igra i neka se pojačava za sledeću sezonu i EL.
     (miško, 17. januar 2018 18:23)

    # Link komentara

  27. eeeeee moj ostoja.....
     (sport, 17. januar 2018 18:19)

    # Link komentara

  28. (Tralalalala, 17. januar 2018 16:41) 

    Otišli Gudurić, Jović, Simonović, Dženkins, Kuzmić, Mitrović,... i na svima se zbirno zaradilo oko 2.5 miliona EUR, pa se mogu dovoditi pojačanja. Ko je otišao iz Partizana osim Pekovića? 

    Je l' ima još nešto da ti nije jasno?
    (Vlada, 17. januar 2018 17:46)

    Pa tebi druze nije jasno da osim prihoda postoje I rashodi, pa je to jedva dovoljno da pokrijes troskove, pogotovo ako imas dva kluba sa tridesetak profesionalaca I duplom infrastrukturom. Ne zaboravi da ova dva kluba igraju ukupno 7 takmicenja. To kosta prijatelju, a ti ipak veruj da je "Zvezda", jedini klub u Evropi koji zaradjuje. Jedva cekam da se jednom I ta iluzija raskrinka I objasni. Mozes li mi pak objasniti od cega se Izdrzava FMP? Igra EL? Od ulaznica? Placate im igrace koje uzmete?
     (mladici gladni-devojke jele, 17. januar 2018 18:15)

    # Link komentara

  29. Ja Bondza? Ti si bre Bondza :)
    Dobro dosao, bez obzira sto Si Bondza:)
     (mladici gladni-devojke jele, 17. januar 2018 18:01)

    # Link komentara

  30. tim se stvara na pocetku sezone a ne kad je ona,na zalost,zavrsena.
    (micho.mkd, 17. januar 2018 17:58)

    # Link komentara

  31. osmi stranac ove sezone! mislim da je to nezabelezeno u jugoslovenskoj kosarci. da stvar bude gora aranitovic i onaj mali iz bajerna su placeni po 100 000e , a jedva da igraju. plus placeni dugovi, a fora u nikad tezoj situaciji-e da je srece pa da smo svi u takvoj situaciji-ja prvi sebi zelim takvu "muku".
     (crni_redstar, 17. januar 2018 17:50)

    # Link komentara

  32. Zvezda: 800k od drzave, ostali sponzori jos toliko. 2.2Mil od prodaje (Guduric 1Mil, Bolden 650k, Kuzmic, Jovic, Dzenkins jos nekih 550k). Oko 3.5mil od pobeda u EL, karata i TV prava.
    Placamo Rocestija, 30%Feldina koji je na pozajmici iz PAOK-a, ni 20% Antica. Lesor skup a Lovernj nije bio? Jankovic, Jovanovic? Vi ste pregovarali sa njima a sad su odjednom oni preskupi? Kao ne bi dosli a iste pare u EL klub nego bi igrali u Partizanu, plus sto je Jovanovic Zvezdino dete. Enis je sigurno bio mnogo skup. Dosao cak iz Mege a ogromne pare..
    Partizan. Drzava 1.5mil. Pobede (?), karte, TV prava da budem siroke ruke.. 300k? Price da vam stranci igraju iz ljubavi? Vas predsednik kaze da Gosa placate 12k mesecno. Gagic sigurno nije dosao za manje. Za Muslija ste pricali da igra za Dz pa vam ispostavio racun od 36k evra za dva meseca. Ne zanosite se.
    Realno je da Zvezda trenutno ima dosta vise para. Ali drzava realno trenutno vise para daje Partizanu. U protivnom bi se klub ugasio.
    (Nele, 17. januar 2018 17:49)

    # Link komentara

  33. jos Pavlovic i Tresac i pali se masina
    (mi_smo_sremci_vise_nam_stomaci, 17. januar 2018 17:49)

    # Link komentara

  34. (Tralalalala, 17. januar 2018 16:41)

    Otišli Gudurić, Jović, Simonović, Dženkins, Kuzmić, Mitrović,... i na svima se zbirno zaradilo oko 2.5 miliona EUR, pa se mogu dovoditi pojačanja. Ko je otišao iz Partizana osim Pekovića?

    Je l' ima još nešto da ti nije jasno?
    (Vlada, 17. januar 2018 17:46)

    # Link komentara

  35. Velike pare 100000 eura za Jovica.Osim Gudurica nijo nije otisao za velike pare,a i to Fener nije isplatio do kraja.SD Partizan i SD CZV su drzavni projekti preko kojih SNS i SPS finansiraju svoje kampanje i zaobilaze zakon o finansiranju stranaka.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (gugutka, 17. januar 2018 15:10)

    Velike pare u odnosu na ove smesne cifre kojima se frljaju, i velike opet za to koliki su generalno budzeti nasih klubova. Kada saberes sve sto je Zvezda prodala, imajuci u vidu koliko su i Partizan i Zvezda siromasni u Evropskim okvirima (da ne pricamo za NBA) onda jesu velike pare, pametni.
    (Sabre, 17. januar 2018 17:39)

    # Link komentara

  36. Sta je bre panteri, zbog nekakvog Bondze nastala panika. Ili su to urodjeni strahovi?
     (Sah mat, 17. januar 2018 17:22)

    # Link komentara

  37. sve ovo što rade je isto kao što je bilo u zvezdi pre 10 godina.
    jedina razlika je što tada navijači nisu verovali u bajke o igranju za džabe.(to je patentirao vujošević).
    prema tome,očekujte dogodine novog predsednika i dug od 10 miliona evra.
     (nosi fenjer,navija za fener, 17. januar 2018 17:20)

    # Link komentara

  38. očajnički pokušaj da se udje u plej of abe tj top 4.inače ova pojačanja nemaju nikakvog smisla.a sa rasporedom teškim dje su u zadnjih 6kola igraju sa zvezdom,buducnošcu i cedevitom i bijegom mornara trenutno na 2 pobjede razlike.maksimum smiju kiksat 1tekmu do kraja sa 2 poraza vrlo teško.a opet se mornar pita za sve plus u igri su zadar i fmp.zadar sa ubedljivo najlakšim rasporedom.jesam zvezdaš ali bi plej of bio mnogo interesantniji i sa crno belima.
     (dačo, 17. januar 2018 17:19)

    # Link komentara

  39. Ne shvatam zasto se sada dovode pojacanja, EC se obrukali, minimalne sanse za top 4 Aba, klinci se ne razigravaju, pare se trose.... Da se ne napada mozda finale KLS? ...
     (zzz, 17. januar 2018 17:14)

    # Link komentara

  40. @ Gladan sam zbog vas, penzije stalno smanjuju,ja gladujem, a stranci dolaze svaki dan kao na traci!!!
    Sram vas bilo grobari, sram da vas bude!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Penzioner, 17. januar 2018 14:37)


    Gasite internet imamo pobednika,gladni penzioner iz Zeleznika koji nema sta da jede zbog Bandze:))))
    (Hvala vam sto postojite, 17. januar 2018 17:06)

    # Link komentara

  41. Budzet Partizana u najtezoj godini 2.2 miliona.I to im je malo.?


    Pa da ali preko milion je odma na startu otislo na placanje dugova,BAT i slicno. A ovaj tim Partizana vredi 450-500k,gdje Goss ima najvecu platu od 12k dolara mjesecno.
    Ne mogu tacno da procjenim da li je Partizan u goroj situaciji sada ili prosle sezone ili one pretprosle sezone,ali one u globalu predstavljaju najgore stanje Partizana u poslednjih 20 god.
    7mil dug zaista previse za Partizan koji nema skoro nikakvih prihoda,osim prihoda od sponzora.
    Nece se Partizan lako izvuci iz ovog kanala bar jos 3,4 sezone.. ?
     (nikjam, 17. januar 2018 17:04)

    # Link komentara

  42. Iz AEK u Raspadakis.
    @Greece

    Kako sad Raspadakis? Ovi tvoji kazu drzavni projekat. Dogovorite se panteri.
     (Sah mat, 17. januar 2018 16:57)

    # Link komentara

  43. Vidim navijači Zvezde se baš zabrinuli za naše finansije i svi pitaju odakle pare za vrhunske fiba liga šampiona Vona i Bandzu evo ja ću da Vam kažem, otpustili Samarda i zaradili lovu, otpustili Mutu zaradili lovu, ugledali smo se na finansijskog genija Čovića. Hvala Vašoj legendi.
    (Blue Moon 714, 17. januar 2018 16:42)

    Ako tvrdite da je to nemoguce, kako je sad odjednom moguce? Ili ste dosledni ili cete da cutite.
     (nista o nicemu, 17. januar 2018 16:55)

    # Link komentara

  44. Aleksey Šved.
     (Atlantida, 17. januar 2018 16:53)

    # Link komentara

  45. ime obecava :)
    (wer, 17. januar 2018 16:53)

    # Link komentara

  46. Budzet Partizana u najtezoj godini 2,2 mil i to im je malo.
    @Republika Srpska

    Priznaces da je manje od 6,5 m a jos mora i porez da se placa. Covic ne mora, lako je, njemu otpisala drzava, promenili ime, puj pike ne vazi. Krenuo od nule, dobio kintu i milina.
    Trosis na evroligaska pojacanja.
    Kapiras razliku.
     (Sah mat, 17. januar 2018 16:52)

    # Link komentara

  47. Vidim navijači Zvezde se baš zabrinuli za naše finansije i svi pitaju odakle pare za vrhunske fiba liga šampiona Vona i Bandzu evo ja ću da Vam kažem, otpustili Samarda i zaradili lovu, otpustili Mutu zaradili lovu, ugledali smo se na finansijskog genija Čovića. Hvala Vašoj legendi.
     (Blue Moon 714, 17. januar 2018 16:42)

    # Link komentara

  48. @Gos, Miler, Samardo, Von, Bandza... nastavite niz nasih mladih talenata.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. januar 2018 15:57)

    Antic,Rocesti,Feldin,Lesor,Enis...
    (Tralalalala, 17. januar 2018 16:41)

    # Link komentara

  49. @Gos, Miler, Samardo, Von, Bandza... nastavite niz nasih mladih talenata.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. januar 2018 15:57)

    Antic,Rocesti,Feldin,Lesor,Enis...
    (Tralalalala, 17. januar 2018 16:41)

    # Link komentara

  50. Rocesti,Feldin,Antic,Lesor,Enis...
     (Dzontra Volta, 17. januar 2018 16:30)

    Da to su igraci Zvezde.
    (Ivan, 17. januar 2018 16:39)

    # Link komentara

  51. @pravi,a ne placeni zvezdas...hm
    prodali za 2,5miliona koga???? Opismeni se pa da ti poverujemo u brojke...
     (muamua, 17. januar 2018 16:34)

    # Link komentara

  52. @ ogicg
    Tog Doelmana smo vec isprasili sa Barsom. Covek je u teskom kanalu jos od osvajanja EK sa Valensijom. Igrac koji igra bez kontakta, trebace vam jos jedna lopta a u odbrani rupa.
     (Savatiye, 17. januar 2018 16:32)

    # Link komentara

  53. Rocesti,Feldin,Antic,Lesor,Enis...
     (Dzontra Volta, 17. januar 2018 16:30)

    # Link komentara

  54. A sve se nema...
     (Boki, 17. januar 2018 16:28)

    # Link komentara

  55. Rochesti 350 k doveden na godinu dana. Da je imao gde da ode u septembru u neki drugi El klub otisao bi. Hoce da igra samo El jer je prosle godine igrao onu ligu gde ste bili ubedljivo najgori. Preko nas ako ovako nastavi duplirace ugovor za sledecu sezonu u nekom bogatijem klubu. 

    Feldin 350 k mi placamo,Pao placa 100 k jer nisu racunali na njega. 
    Imao bi da je ostao, Feneru se nije isplatilo da ga placa toliko nego su pristali da ga plate 850 k a mi 150. Ustedeli su 500 k. 
    Enis 10 k mesecno. Radicevic je promasaj 

    Odakle? mts 800 k, idea 200 k, tv prava El 200 k, Huawei 250 k Tikves 80k. Poslednja tri sponzora su privatni, nemaju veze sa drzavom. 
    15 domacinstava u El neka je prosek 5000 prodatih karata po 10 eur. Pobeda u El 37000, vec imamo 7 pobeda. 
    Prodali igrace za 2.5 miliona prosle godine. 

    A jel mozes ti grobarski trolu da napises sem onih 1.5 miliona od drzave sto sipaju kod vas koje prihode vi ostvarujete. Prodali ste 500 karata po 300 dinara u Cipiripi kupu.
    (pravi a ne placeni zvezdas, 17. januar 2018 13:52)

    Svaka čast brale, potpisujem.
     (Šule, 17. januar 2018 16:25)

    # Link komentara

  56. Zivot ko na slici ali ne placam poreze, zivotni moto je ima se moze se
    (dorcol, 17. januar 2018 16:21)

    # Link komentara

  57. Prodali smo Gudurica, Boldena, Jovica, Kuzmica, Bobija, Cirbesa, Simona, Dzenkinsa...
    ........
    ........
    (drmr, 17. januar 2018 15:16)

    Bobi je otisao pre dve I po godine, pare od njegovog transfera su davno potrosene. Cirbes I Simon nisu prodati nego su otisli iz Zvezde jer su im istekli ugovori, tako da nikakve pare nisu dobijene za njih. Ovi ostali jesu prodati
     (blago, 17. januar 2018 16:18)

    # Link komentara

  58. Kao po obicaju u Partizan dolaze igraci koji ce igrati za po 2 hiljade evra mesecno pa sve do 5 hiljada koliko prima Gos,onda na kraju dug od 7,5miliona.Koliki bi tek dug bio da nema oni koji su igrali iz ljubavi kao sto su to radili Bogdan,Macvan,Pavlovic itd.
     (bulee, 17. januar 2018 16:15)

    # Link komentara

  59. Ovi imaju budzet bar kao Real Madrid.
     (BgHQ, 17. januar 2018 16:11)

    # Link komentara

  60. Budzet Partizana u najtezoj godini 2.2 miliona.I to im je malo.
     (Republika Srpska, 17. januar 2018 16:07)

    # Link komentara

  61. Ko? Siiiii...monović?
     (ja, 17. januar 2018 16:01)

    # Link komentara

  62. BONDŽA
    ONDŽA
    NDŽA
    DŽA
    A
    (bruder, 17. januar 2018 16:00)

    # Link komentara

  63. Sad ce limenke odakle pare... Oh wait...
     (Uros Djurdjevic #32, 17. januar 2018 15:58)

    # Link komentara

  64. Partizan ima tezak raspored do kraja.Za oko dve nedelje CZVFMP,a tek treba da igra protiv Buducnosti i Cedevite.Mutin skauting je uzas.Bar smo utopili Milera.Malo su zakasnili sa pojacanjima jer su kljucne utakmice bile protiv Mornara i Radnickog FMP-a koje smo izgubili jer nismo imali odbranu,skok i organizatora igre.Ako udjemo u 4 svasta je moguce.
    (Ivan, 17. januar 2018 15:58)

    # Link komentara

  65. Gos, Miler, Samardo, Von, Bandza... nastavite niz nasih mladih talenata.
     (Ljubisa livac, 17. januar 2018 15:57)

    # Link komentara

  66. evo da ja tebi odgovorim. u partizanu ima 10 srba i 2 stanca…evo i ove sezone prvi tim vam je bez domaceg igraca ameri,francuzi,kanadjani makedomac crnogorci. aj zdravo… (veljo gegelj)

    Ovi vise ne znaju sta pricaju? Koja bre dva stranca? Gos, Von i sada ovaj, i josh promenili pet njih, a nije se uslo u drugi deo sezone?

    Crvena zvezda : Dangubić, Dobrić, Davidovac, Bjelica (rođeni Beogradjanin Srbin koji je igrao za CG, kao što je Rice igrao za Gruziju, ili Ročesti za CG), Lazić, Janković, Jovanović, Radičević , stižu Radanov, Uskoković – to su sve Japanci?

    Od ovih vaših domaćih, ne može da se napravi ni jedan pristojan košarkaš za širi spisak reprezentacije. Pali tamo, i ne širi laži i gluposti! Kakav ti je nick, takav ti i komentar
    (Vidi ovog, 17. januar 2018 15:55)

    # Link komentara

  67. Živadin Si... ?
     (turbomaximus, 17. januar 2018 15:51)

    # Link komentara

  68. Dooklee bre doklee. Narod nema ni za lebac ni za opance,a drzavni bankomat radi li radi, sve se zacrveneo. Kupuj birace prike kupuj !!! Sad il nikad!!! Dobro i mi treba da zaokruzimo nekog, jel tako??? Moramo znaci nekog drugog Zvezdasa, jer je Ovaj posto grobar??? Pa dobro jel neko zvezdas od ovih na listicu. Pazi odnos je nas 4 na jednog!!! Sta onda velite ko ce da dobije Bgd??? Pa zna se brate!!! Ako ne kupimo centra a 2 dana Onda Zule s mosta,aaa Prike,aaa???? Haaaahahahaha
    (Stef, 17. januar 2018 15:50)

    # Link komentara

  69. - Bondža Si?
    - Bondža Sam.
     (eskim, 17. januar 2018 15:49)

    # Link komentara

  70. Prosta matematika i cena navijanja za mutirani FMP-obrisano 18 miliona duga i 6 sezona sa prosecnim budzetom od 6 miliona,jer se moraju jelte namiriti 2 Coviceva kluba iz ABA.Znaci egzibicija zvana niko ne moze da zabrani kako ce se zvati FMP je kostala drzavu Srbiju 54 MILIONA EVRA.Veliki pozdrav za zabrinute penzionere koji se masovno javljaju na svim portalima i stezu kais zbog novog noname pojacanja Partizana:)))
    (Stand Up Comedy, 17. januar 2018 15:49)

    # Link komentara

  71. A BAT? Jeste svesni da imate zabranu registracije?
     (Ljubisa livac, 17. januar 2018 15:46)

    # Link komentara

  72. Hoce drzava da ih unisti pa to ti je
    (dsd, 17. januar 2018 15:46)

    # Link komentara

  73. Dje vam je bre vijest o pravom pojacanju koje je Buducnost dovela a ne ove anonimusa.A evo vam jos jedna ekspluziva-posle Doelmana stize i jos jedno vrhunsko pojacanje bek-suter.Nece vam b8t dobro kad cujete ko.Sad vec pravimo ekipu za El dogodine.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 17. januar 2018 13:36) Vi Evroligu videti necete i to na dva nacina. Prvo, Zvezda i dalje bolja, ometla ce vas lagano.

    Drugo, sve i da bude tako, a teshko, niti imate halu za tu Evroligu, a bogami se pamti i onaj Montepaski i dan danas u Barseloni. Da podsetim, izgubili ste koliko 67 ili 71? Kako beshe? i oda tada vi Evroligu niste igrali. niti cete... Loze Vas menadzeri uvaljuju vam polutke...
    (Halo! Odje Siena..., 17. januar 2018 15:45)

    # Link komentara

  74. Jedino Čović ne reaguje na tržištu, a to će ga koštati ABA lige. Ne misli valjda sa Jankovićem, Jovanovićem i Perom Antićem da osvoji ABA ligu. Malo su tu jači Bjelica i Lesor. Jednostavno rečeno centarska linija od početka sezone rak rana. Žali Bože ovog Ročestija koji nema sa kim da igra i sa svjih 188 ima devet skokova protiv Himkija
    (SM Ladja, 17. januar 2018 15:42)

    # Link komentara

  75. Ово су иначе јако скупи играчи, нису ови јефтини евролигашки као Рочести, Антић, Фелдин, Вјелица, Софо, Мекел, Кинзи.
     (hijena, 17. januar 2018 15:41)

    # Link komentara

  76. Prijatelju nešto si pobrkao,otkud partizanima ikona?Verovatno si mislio da umesto titove i franjine slike stave Vučićevu....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 17. januar 2018 14:24) # Link komentara

    Nemoj ti crveni o ikonama. Krcun osnivac je takve slao na goli otok.
    (Sah mat, 17. januar 2018 15:41)

    # Link komentara

  77. dobro ti nama dosao sine....napred partizan.....a botovi se raspisali...odakle pare...ne brinite....nije iz nemanjine kao u vasem slucaju.
     (borivoje surdilovic, 17. januar 2018 15:41)

    # Link komentara

  78. Da slavite Sv. mucenika Aleksandra velikog, kao krsnu slavu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panco, 17. januar 2018 14:53) # Link komentara

    Navedi bar jedan razlog panteru.
    (Djalma, 17. januar 2018 15:35)

    # Link komentara

  79. Sve komentari botova iz predgradja.Onih sto im je drzava preko noci vratila 16 miliona duga,i sto igraju trenutno sa 7 stranaca.Obraz djon
     (Milos, 17. januar 2018 15:33)

    # Link komentara

  80. Prijatelju nešto si pobrkao,otkud partizanima ikona?Verovatno si mislio da umesto titove i franjine slike stave Vučićevu....
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Crvena Zvezda 1913, 17. januar 2018 14:24)

    Koji će nam ...ikona? To drže ovi što čekaju Deda Mraza svake sezone. Titova će uvek stajati, u pravu si i ničija više, jel sad jasno? Neće valjda bradonjina. Ajd sad trk u Železnjaču da ti Čović složi sendvič. Nešto mu sve manje parizera, izgleda da se gasi projekat. Jedva čekam. Imaćete dve "zvezde" u zamrzivaču...
    (Četverooki Nešo, 17. januar 2018 15:26)

    # Link komentara

  81. Jao, kad vam ovoliki dugovi dodju na naplatu... Ni kuknjava vam nece pomoci, nece ni drzava da sipa doveka u rupu bez dna...
    (veliki strumf, 17. januar 2018 14:53)

    Kako nece? Za sada sipa li sipa u FMP1 i FMP2 i nema naznaka da ce prestati...
     (ej bre, 17. januar 2018 15:23)

    # Link komentara

  82. Grobari vama bi bilo bolje da se spremate za gradske izbore u Beogradu jer ako Djilas pobedi gotovi ste
    (Aleks, 17. januar 2018 15:23)

    # Link komentara

  83. Sta je pantera a vest o Evropskom gigantu,Srpskoj i Evropskoj instituciji i nekadasnjem Evropskom sampionu KK Partizan! Pa da li je moguce da u Zelezniku niko ne radi i ne ide u skolu cak ni sredom?
     (Krcun ih osnovao,Covke im idol, 17. januar 2018 15:21)

    # Link komentara

  84. 1 500 000 razloga da vucica umjesto ikone stavite!
    (skywalker, 17. januar 2018 13:30)

    Prijatelju nešto si pobrkao,otkud partizanima ikona?Verovatno si mislio da umesto titove i franjine slike stave Vučićevu....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 17. januar 2018 14:24) # Link komentara

    Уместо??? ЈСД је друштво са историјом, нема код њих уместо, окачили су они његову слику пре једно четири године, након додавања Марјановићеве, Дачићеве и Тадићеве....ту им је и Дулова слика, одмах до узглавља...
    (KliftonToni, 17. januar 2018 15:21)

    # Link komentara

  85. Rece Ostoja pre neki dan da Zvezde dobija vise para od Partizana od drzave. Partizan dobija 1,5 miliona sa 3 drzavna sponzora. Zvezda ima jednog-MTS!!! Kako onda mi dobijamo vise? Klasicne price bez argumenta! Covic sa druge strane fino objasni, nema se para,ceka se druga rata od Fenera (500K) da se isplate 400K za igrace iz prethodnih sezona. A vi kukate sto posle 4 godine prodate igraca za 100K,i pritom dovedete dva stranca i Gagica ej!! Komedija!
    (Gluposti na sve strane, 17. januar 2018 15:20)

    # Link komentara

  86. Sad pre nego sto panteri krenu da prozivaju Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece:Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    Prodali smo Gudurica, Boldena, Jovica, Kuzmica, Bobija, Cirbesa, Simona, Dzenkinsa... neke od njih i za milion evra. Imamo 25 pobeda ove i prosle sezone, svaka pobeda 40000 evra. Uglavnom pune hale u poslednje tri godine, 50-100 hiljada eura po utakmici. Privatnog sponzora. I na sve to pomoc i od drzave. Pero Antic je na zalasku karijere i sigurno ne zaradjuje od kluba, uzeo je taj milione. Rocesti ima 33 godine. Eto odakle nam para. Odakle vama 1 euro a da nije od drzave? Hale su vam prazne, igraca niste prodali 3 godine, u Evropi nemate nijednu pobedu u nizerazrednom takmicenju. Odakle? Ok, sigurno ovi stranci nemaju platu kao Rocesti i Feldin, tu nema diskusije, ali mi imamo pokrice i zaradu, gore navedenu. Odakle vam bre 1 evro a da nije iz drzavne kase???
    (drmr, 17. januar 2018 15:16)

    # Link komentara

  87. Sramota koliko para ima Partizan za brukanje u Evropi a koliko Zvezda za odbranu casti Srbije u Evroligi.
    (Aleksej, 17. januar 2018 15:16)

    # Link komentara

  88. Sns Partizan,uvek bio drzavni projekat rezimski klub.
    (Aleksej, 17. januar 2018 15:16)

    # Link komentara

  89. Deco, dosadni ste vise ali zaista. 90% poruka je odakle pare, na svakoj vesti. I ko je odakle. Jel nemate pametnija posla? Niko ne komentarise sport, ocito se niko ne razume
     (Balavci, 17. januar 2018 15:15)

    # Link komentara

  90. jubilarni deseti stranac bandzi dzamp
     (duledudule, 17. januar 2018 15:15)

    # Link komentara

  91. Ja bih volela da u Zvezdu dodju Radanov i mali Uskokovic i da pokazu grobarima kako se za svoj klub igra srcem,a ne zbog para
    (Aleksandra, 17. januar 2018 15:14)

    # Link komentara

  92. Sta bi sa Jankovicem,rekose sigurno dolazi, trenutno najveci koskar, 90% lopti ispod kosa je njegovo, bolji od Tomasevica. Steta ako ne dodje.
    (saca, 17. januar 2018 15:11)

    # Link komentara

  93. rs
    evo da ja tebi odgovorim. u partizanu ima 10 srba i 2 stanca a kod vas je i u fudbalu i kosarci pola pola. trazitw a licencu na osnovu rezultata? kojih to? oprosteno vam je 18 milki duga a vas bos covic sam kaze da vam je budzet 6 godisnje. jednostavnom racunicom dodje se do cifre od 50 miliona i jednom plasmana u 1/4 finale. mi smo sa duplo manjim godisnjim budzetom i 3 stranca igrali fajnal for.pricas o mladim igracima. a gde su to vasi biseri? to sto nabrajas kao prodane igrace su igraci koji su ili dosli kao vec formirani igraci u cz ili su iz fmp podmladka. evo i ove sezone prvi tim vam je bez domaceg igraca ameri,francuzi,kanadjani makedomac crnogorci. aj zdravo
     (veljo gegelj, 17. januar 2018 15:10)

    # Link komentara

  94. Evo ja cu da ti kazem liche. Od toga sto smo dobili silne pare od nadmetanja sa najboljim Evropskim ekipama, osvojili ABU i prodali bukvalno ceo tim, i to za dosta velike pare. A to da vama igraju svi za uzinu vise ni sami ne verujete, ne budi smesan.
    (Sabre, 17. januar 2018 13:44
    Velike pare 100000 eura za Jovica.Osim Gudurica nijo nije otisao za velike pare,a i to Fener nije isplatio do kraja.SD Partizan i SD CZV su drzavni projekti preko kojih SNS i SPS finansiraju svoje kampanje i zaobilaze zakon o finansiranju stranaka.
     (gugutka, 17. januar 2018 15:10)

    # Link komentara

  95. prvo intervju za kukanje i odmah evo jos drzavnih para.izgleda da onaj razgovor sa vucicem o partizanu urodio plodom...boze ima li te???…??
    (komedija od kluba ste i nista vise,

    Ne sekiraj se. I dalje ste bolji jer imate skuplje igrace. Opusteno..
    (xxx, 17. januar 2018 15:06)

    # Link komentara

  96. pali se masina... i ide pravo u kanal
    (zika slika, 17. januar 2018 15:04)

    # Link komentara

  97. Ovi dva, tri puta u sezoni promijene petorku. Hvala premijeru...
    (Faruk Hadžibegić, 17. januar 2018 15:04)

    # Link komentara

  98. Drzava mora pod hitno da stopira finansiranje klubova jer ovo je sramota!!!Dok narod nema sta da jede ovi nemilice trose pare otete od sirotinje.
     (POPE, 17. januar 2018 15:00)

    # Link komentara

  99. Iz KK AEK-a u KK Raspadakis!
    (Greece, 17. januar 2018 14:59)

    # Link komentara

  100. Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    Od prihoda koje smo ostvarili uspesnim poslovanjem. A ugovor da je na 50k ces lepo fotkom da dokumentujes ili da se izvinis sto lazes.
     (nista o nicemu, 17. januar 2018 14:58)

    # Link komentara

  101. Nema para za Duleta?
    (Dragan BL, 17. januar 2018 14:56)

    # Link komentara

  102. Za ovog sto pita odakle nam pare za Rocestia. Pa mi smo el tim i treba da dovodimo igrace. Ko ste bre vi. Trunete, raspadate se i jos dovodite, a ni ove sto imate ne placate.
     (panco, 17. januar 2018 14:55)

    # Link komentara

  103. Jao, kad vam ovoliki dugovi dodju na naplatu... Ni kuknjava vam nece pomoci, nece ni drzava da sipa doveka u rupu bez dna...
     (veliki strumf, 17. januar 2018 14:53)

    # Link komentara

  104. Da slavite Sv. mucenika Aleksandra velikog, kao krsnu slavu.
     (panco, 17. januar 2018 14:53)

    # Link komentara

  105. @Grobar
    Leci se dete...
     (Paquito, 17. januar 2018 14:52)

    # Link komentara

  106. Sirotinja, kao i uvek, KK Partizan. Ovaj je zaista za mizerne pare dosao, prakticno iz ljubavi. Lovernj i Dalo ga nagovorili. Jos kada mu je Vesterman rekao za sarmice Bogdanove mame, dileme vise nije bilo.
    Velika je steta sto Dulo nije bio ljubitelj sarmica, daleko bi bolja sitacija bila...
     (Savatiye, 17. januar 2018 14:50)

    # Link komentara

  107. nema se para...
     (shommy, 17. januar 2018 14:49)

    # Link komentara

  108. Sta je panteri, strah se uvukao od igraca koji je prosecno u sezoni belazio 5 poena i 3 skoka u proseku? Joooooj kukala vam majka i Partizanova senka vas plasi.
     (Sah mat, 17. januar 2018 14:46)

    # Link komentara

  109. @Grobar

    Mi krademo pa imamo para, al odakle vama??? Vi ste pošteni??? Da niste možda počeli svi klavire da prevozite???
    (Klavire prevozi Ostoja, 17. januar 2018 14:44)

    # Link komentara

  110. Zaista smo dotakli dno...Najgora ekipa koja je ove godine ucestvovala u bilo kom evropskom takmicenju, nemilice gomila strance kao da im je budzet 10 000 000...
     (Komunalac, 17. januar 2018 14:43)

    # Link komentara

  111. Budžet 300.000,00 Eura, igrački kadar 3.000.000,00 Eura??? Kaže Ostoja, što prevozi klavire, "Snalazimo se nekako" hehehehehe. Koliko pojačanja dovedoste, verujem da po trojica u krevetu spavaju. Imamo i mi Čovića i one excela tabele al ovo što Ostoja radi, ne bi mogao ni Access obraditi: ) Nobelova nagrada, za Računovodstvo, Transfere, Konsolidaciju KK-a, UPPR i prevoz klavira :) Ljuljaj Ostoja, do sledećeg predsednika :)
    (Klavire prevozi Ostoja, 17. januar 2018 14:40)

    # Link komentara

  112. @Bole

    Pa vi i vase tate zvezdasi-fmpeovci, mi, penzioneri, javna preduzeca itd.
    Sto pitas kada znas - isto kao i vas!
    (Gigi Govedina, 17. januar 2018 14:38)

    # Link komentara

  113. Draga moja beaco grobsri na jucerasnjoj anketi ste svoju naklonost dali Kimiju ali uradimo jos jednu,poslednju i odlucujucu anketu...
    Kimi +
    Cegi -
    (jug jug, 17. januar 2018 14:37)

    # Link komentara

  114. Sad pre nego sto da prozivajupanteri krenu Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece: 

    Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL? 
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati? 
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru? 
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu? 

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    1. ovaj sto vam je dosao nije Amer,nego Francuz.
    2.opismeni se
    3.Rocesti igra za 400 hiljada evra,Feldin igra za 350 hiljada,Antic vecinu para ima zagarantovano od Fenera kod nas dobija samo 100 hiljada evra, ostali igraju za puno punoooo manje iznose, sve ti je to javno i mozes proveriti.
    4. Ima li kod vas ista javno i transparentno?? Gde mogu proveriti to sto kazes da je ovaj dosao za 50 k do kraja sezone!?!?!
    5. Koliki vam je budzet? Krenuli ste od 400 hiljada evra s laganjem, sad ste na 1,5 milione,na koliko cete zavrsiti?
    6. Koji vam je ovo stranac po redu ove sezone?? Da ti ja kazem - deseti!!!! Odakle????
    7. Gladan sam zbog vas, penzije stalno smanjuju,ja gladujem, a stranci dolaze svaki dan kao na traci!!!
    Sram vas bilo grobari, sram da vas bude!!!
     (Penzioner, 17. januar 2018 14:37)

    # Link komentara

  115. @grobar
    Mi smo prodali Kalinu, Gudurica i Bobija za ukupno preko 2 miliona evra. Punili smo Arenu prosle godine vise puta. Dobijamo pare od pobeda u EL. Tv prava su tu... Bolje se pitaj odakle vama tih 50000 eura kada nikoga niste prodali, kada nikoga ne pobedjujete, kada ste prosle godine igrali ono "vrh takmicenje" ...
     (kostas, 17. januar 2018 14:35)

    # Link komentara

  116. Idemo putem Radničkog iz Kragujevca.
    (Dejan, 17. januar 2018 14:34)

    # Link komentara

  117. Samo kukaju kako nemaju para a usred sezone dovode tri nova igraca a jednog prodaju i to kad nemaju ni teoretske sanse za 4.mesto u Aba ligi,kao ni za titulu u nasoj ligi.Izgleda da ce im prioritet biti nebitni KRK u Nisu,mada je pitanje da li ce uopste uci u finale jer nisu jaci ni od FMP-a ni od Mege.
    Obraza bez...
    (Konstatacija, 17. januar 2018 14:33)

    # Link komentara

  118. E,sad su favoriti za 6.mesto u Aba ligi.
    (Realno, 17. januar 2018 14:30)

    # Link komentara

  119. pali se masina, sledece sezone evroliga
     (dosta, 17. januar 2018 14:28)

    # Link komentara

  120. Ovaj je stigao za sitnu lovu,koliko tačno niko ne zna!
    Kada stigne tužba saznaćemo da je u pitanju tričavih 300.000€ za 6 utakmica ABA lige....
     (Crvena Zvezda 1913, 17. januar 2018 14:27)

    # Link komentara

  121. 1 500 000 razloga da vucica umjesto ikone stavite!
    (skywalker, 17. januar 2018 13:30)

    Prijatelju nešto si pobrkao,otkud partizanima ikona?Verovatno si mislio da umesto titove i franjine slike stave Vučićevu....
     (Crvena Zvezda 1913, 17. januar 2018 14:24)

    # Link komentara

  122. Kalina za siromasne. Kamenjar, al dobro igra odbranu. Uz to je atletski dobar.
    (urke, 17. januar 2018 14:22)

    # Link komentara

  123. @Grobar
    Evo ja cu da ti odgovorim, a onda i ti meni

    Zvezda je od prodaje igraca zaradila 2,2 miliona. Za svaku pobedu u EL je dobila 40 000e. Peru i dalje isplacuje Fener (nisam siguran da li celu platu ili veci deo). Ajde sada ti objasni, za Gosa ste govorili da igra za milion e po sezini kada se pominjao kao pojacanje Zvezde. Kako ste sve ove strance vi pokrili kada ste Milera za 100000 prodali? Zvezda nije placala obestecenja ni za jednog igraca..kod vas Aranitovic i Pecarski po 100... Samo obestecenje! A ovaj drugi skoro da i ne igra...
     (vlada, 17. januar 2018 14:22)

    # Link komentara

  124. Ovi poceli da dovode i nindze...
     (iii ssuuuuu..., 17. januar 2018 14:21)

    # Link komentara

  125. Pa zaradili smo jer je otisao Samuels, to po legendinoj racunici
    (Bata, 17. januar 2018 14:20)

    # Link komentara

  126. 1 500 000 razloga da vucica umjesto ikone stavite!
    (skywalker, 17. januar 2018 13:30)

    Izvadi sendvič iz usta, ništa te ne razumemo :)))
    (JocaBoca, 17. januar 2018 14:18)

    # Link komentara

  127. @Сипај, не питај
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nekivelikidrmr, 17. januar 2018 13:36)


    I mi se nadamo da ce da sipa u kos mutiranog FMP-a,ali tesko,veliki novci su dati za Antica,Rocestija,Feldina,Lesora i onog satiranog iz Mege,ovi noname sluze samo da popune roster,nazalost.
    (EL grande Partizan, 17. januar 2018 14:18)

    # Link komentara

  128. Bravo Vučiću Kralju!!!!!
    (očekujem Bejla na desnom krilu i Marjanovića na centru)
     (shone, 17. januar 2018 14:16)

    # Link komentara

  129. E pazi ovo, Feldina PAO nije mogao da plati, šta sve može čovek da pročita. Rochestie je došao kao slobodan igrač, Feldin isto. Njihovi ugovori zajedno ne prelaze 600 k.
     (Felipe, 17. januar 2018 14:16)

    # Link komentara

  130. Drzavni bankomat radi, samo sipa. Jubilarni 5. stranac (ne racunajuci ex-yu). Rupa bez dna za borbu za 5. mesto.
     (Ljubisa livac, 17. januar 2018 14:16)

    # Link komentara

  131. Bondža Si? A kad dolazi Kandža Zu?
    (pera trta, 17. januar 2018 13:29) 

    Čim se naša deca Lesor, Ročesti, Feldin, Pero, Milko i Enis pošalju u NBA!
    (Vladin helikopter, 17. januar 2018 14:14)

    # Link komentara

  132. Kasno Marko na Kosovo stize!
     (ZT, 17. januar 2018 14:14)

    # Link komentara

  133. @Grobar
    PAO NIJE mogao Feldina da plati?
    Antić imao 1.5 miliona u Feneru?
    Ročestija žele svi evroligaški klubovi ali je valjda Zvezda najbogatija?
    Ni ti ne veruješ šta si napisao...
    Ovaj Bandžu Si ili kako već nije Amer već Francuz. Bolje se zapitaj zašto Vujoševiću još uvek dugujete 600k evra stipendije?:)
     (Kangrga, 17. januar 2018 14:14)

    # Link komentara

  134. stvarno mislim da im treba pokloniti titulu ove godine...iz njighove uprave cine sve ne bili dobili jos malo glasaca za najodvratniju stranku ikada...ko bude zapevao protiv rezima na tribini bice opasno sankcionisan
    (ovo je7-i stranac ove godine-ludilo, 17. januar 2018 14:13)

    # Link komentara

  135. stvarno mislim da im treba pokloniti titulu ove godine...iz njighove uprave cine sve ne bili dobili jos malo glasaca za najodvratniju stranku ikada...ko bude zapevao protiv rezima na tribini bice opasno sankcionisan
    (ovo je7-i stranac ove godine-ludilo, 17. januar 2018 14:13)

    # Link komentara

  136. Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    Feldina PAO nije hteo a ima ugovor sa njima. Zvezda placa deo, PAO isto.
    Antic ima ugovor sa Fenerom i za ovu sezonu samo sto nam ga je Zeljko prakticno ustupio jer zavrsava karijeru.
    Za Rocestija i Enisa se ima jer je skoro ceo proslogodisnji tim otisao za obestecenje od preko 2 miliona evra.
    Koga je tvoj tim prodao poslednjeg? Bogdana 2014. godine, ajfon 6 tada jos nije ni izasao.
    Mada sta vam vredi, Mornar ce biti cetvrti a Ostoja nek cvrkuce o evroligi ali onoj fibinoj propaloj.
    (srygous, 17. januar 2018 14:08)

    # Link komentara

  137. 1 500 000 razloga da vucica umjesto ikone stavite!
    skywalker, 17. januar 2018 13:30)
    1 500 000 x 2,Vi stavite bracu i Shoneta.
    (Bendzo si, 17. januar 2018 14:07)

    # Link komentara

  138. @Grobar

    Mi zaradjujemo pare, svaka pobeda u EL vredi 37 hiljada evra (ove sezone 7 pobeda za sada, prosle 16), prodali Gudurica za milion, punimo hale...
    Vi niste zaradili nista a menjate igrace kao na stanici. I to ne bi bio problem da ne kukate kako vas svi unistavaju a zapravo vam se sipa sa svih strana.
     (sasa, 17. januar 2018 14:07)

    # Link komentara

  139. Opa,neko je dao zeleno svetlo za pojacanja.Znamo i zasto.Pojacavaju se da namucimo Buducnost.Nenade tankuj utakmicu sa Buducnosti ,ne daj panterima prvo mesto.
    (Luke Babbitt gravedigger, 17. januar 2018 14:06)

    # Link komentara

  140. @grobar
    evo ja cu da ti odgovorim,mi igramo evroligu a sta vi igrate pa ste ove sezone promjenili 10 amera
    mi smo prodavali igrace i zato dobijali pare a vi od bogdanovica niste dobili nikakve pare za prodaju igraca
    zvezda prodala marjanovica kalinica jovica kuzmica guduru mitrovica djenku i sve dobijala pare i normalno da imamo a odakle vama aj ti sad meni objasni kad ne igrate evroligu,ne igrate ni plej of aba lige,a ove sezone ste promjenili 10 amerikanaca a sve kao nesto razvijate mlade igrace pa gdje su vam ti mladi zasto morate dovoditi amere ako imate mlade igrace koje razigravate i koji su buducnost kluba
    eto ja sam ti kratko ogovorio mogaobi pisati jos ali mi mrsko sad ocekujem odgovor
     (rs, 17. januar 2018 14:05)

    # Link komentara

  141. Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    50 K do kraj sezone? Jeste, sigurno, sve ti verujemo...

    Raspadate se, ovo vam je 100-ti stranac ove sezone, i oprt vas nagrdi Mornarcina oba puta, tako da vam na pamet vise nikad ne padne da se bavite kosarkom...kad ne umete...
    (Antidervis - vase je proslo, 17. januar 2018 14:04)

    # Link komentara

  142. Imam neki osećaj da će biti najviše komentara navijača ugašenog kluba :))) 3,2.1....
     (Filip Must Play, 17. januar 2018 14:04)

    # Link komentara

  143. Dabogda zvezda dovodila ovakva pojacanja iduce godine ,a Partizan zvezdina , kad su im toliko dobra Partizanova pojačanja.
     (buleri91, 17. januar 2018 14:04)

    # Link komentara

  144. Ово губи сваки смисао: осми странац у једној сезони? А сви медији пишу да немају новца??? Претпостављам да чак ни овај коментар нећете објавити.
     (Невероватно, 17. januar 2018 14:02)

    # Link komentara

  145. Grobar, 17. januar 2018 13:33)
    u zadnjih dve godine smo prodali igraca za sjajan novac...a vama zadnji transfer bio Bogdan u Fener, i ti dolazis da pitas odakle nama pare, sram bez!!!
    Evo vratio se i db-ovac kimi na tribinu, sad ste u punom sjaju, i da u glas sad promeniste plocu u Vucicu seceru!!!
    (sta im uradi Nebojsa, 17. januar 2018 14:01)

    # Link komentara

  146. Srecan 25-ti amerikanac u timu svima koji slave !!!
    Hvala, hvala, hvala, hvala, hvala !!!
    Ovo je zbog 26-tog koga ocekujemo uskoro.
     (ovangarda, 17. januar 2018 14:00)

    # Link komentara

  147. Ono kad se kao nema za Vujosevica i za pojedine bivse igrace, a dovodis nove.
    Ono kad muta kaze kako je bidzet par stotina hiljada evra, a predsednik prizna da dobijaju milion ipo evra samo od drzave.
    Zadnjih 4 godine nemaju nikakvih prihoda od prodaje ili nekog ucesca u evro takmicenju, nemaju ni navijaca pa da kazu od prpdaje karata zaradili, a samo dovode igrace.I onda jos pitaju kao odakle Zvezdi pare za igrace.
    Pa zvezda vec petu godinu igra evroligu, svaka pobeda se placa oko 36.000 evra. Prosle godine bila najgledaniji tim u Evroligi, prodaja karata, prodaja igracaKalinic, Guduric po milion, Marijanovic prodat, Kuzmic i jks da ne nabrajam. Dakle imas marketing, imas prodaju igraca, imas prihode od pobeda u evroligi, imas prihode od karata. i na sve to, oni imaju obraza da pitaju ldakle vama pare. A uz to oni nemaju nista od navedenih prihoda koje ima Zvezda.
     (Dare, 17. januar 2018 13:58)

    # Link komentara

  148. Stigao šleper i krenulo istovaranje.. Verovatno su sve uprave Partizana, od Danilovića, preko Pekovića i sada ovog domaćina računali da će klub proći kao Zvezda tj da će poreski obveznici vraćati dugove.

    Mali podsetnik - svi klupski prvaci Evrope sa ovih prostora su nestali ( Bosna, Jugoplastika/Pop 84/ Split) ili su pred gašenjem (Partizan, Cibona) ..
     (marsupilami, 17. januar 2018 13:55)

    # Link komentara

  149. tako se to radi...prodas milera i za te pare dovedes ono sto je neophodno...da nam drzava daje kao privatnom klubu iz predgradja, ne bismo ovoliko cinculirali...
     (Cile, 17. januar 2018 13:53)

    # Link komentara

  150. 1 500 000 razloga da vucica umjesto ikone stavite!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (skywalker, 17. januar 2018 13:30)

    Ti zaista misliš da je u pitanju samo 1 500 000? Preko 3 000 000 evra im je ove sezone dato. Samo u poslednja tri dana su doveli dvojicu i isplatili 113 000 evra Vujosevicu. Odakle? Pa od Vucica.
    (NoName, 17. januar 2018 13:52)

    # Link komentara

  151. Sad pre nego sto panteri krenu da prozivaju Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece:

    Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33) # Link komentara


    Rochesti 350 k doveden na godinu dana. Da je imao gde da ode u septembru u neki drugi El klub otisao bi. Hoce da igra samo El jer je prosle godine igrao onu ligu gde ste bili ubedljivo najgori. Preko nas ako ovako nastavi duplirace ugovor za sledecu sezonu u nekom bogatijem klubu.

    Feldin 350 k mi placamo,Pao placa 100 k jer nisu racunali na njega.
    Imao bi da je ostao, Feneru se nije isplatilo da ga placa toliko nego su pristali da ga plate 850 k a mi 150. Ustedeli su 500 k.
    Enis 10 k mesecno. Radicevic je promasaj

    Odakle? mts 800 k, idea 200 k, tv prava El 200 k, Huawei 250 k Tikves 80k. Poslednja tri sponzora su privatni, nemaju veze sa drzavom.
    15 domacinstava u El neka je prosek 5000 prodatih karata po 10 eur. Pobeda u El 37000, vec imamo 7 pobeda.
    Prodali igrace za 2.5 miliona prosle godine.

    A jel mozes ti grobarski trolu da napises sem onih 1.5 miliona od drzave sto sipaju kod vas koje prihode vi ostvarujete. Prodali ste 500 karata po 300 dinara u Cipiripi kupu.
    (pravi a ne placeni zvezdas, 17. januar 2018 13:52)

    # Link komentara

  152. Dzaba vam novci moji sinovci
    (Zvezdasica, 17. januar 2018 13:52)

    # Link komentara

  153. Sad pre nego sto panteri krenu da prozivaju Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece:

    Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    Gluplji komentar skoro nisam pročitao. Samo da znaš da ovaj nije Amer.
     (Z.Dj., 17. januar 2018 13:51)

    # Link komentara

  154. prvo ovaj a za penzije šta ostane
     (laf, 17. januar 2018 13:50)

    # Link komentara

  155. Ovaj SNS partizan obraza nema, oni to znaju, ali nije ih ni brige
    (Ivan, 17. januar 2018 13:33) # Link komentara

    Prvo, Nemojte samo vi o obrazu, majke ti. Navijas za fmp i pravis se lud. Kakav ti obraz imas covece.
    Drugo, sta treba da uradi Partizan da bi vas zadovoljio. Da bankrotira, menja ime, pravi fuzije...sta jos.
    Trece, utromjali ste se zbog igraca prosecnog kvaliteta, potpisan do kraja sezone.
    Cetvrto, samo vi mozete da kupujete evroligaske igrace, Partizan nikada to nije radio. Uvek je stvarao igrace, zato je institucija.
    (Djalma, 17. januar 2018 13:50)

    # Link komentara

  156. Zašto ćutite??? :DDDDD
    (ada, 17. januar 2018 13:50)

    # Link komentara

  157. Sad pre nego sto panteri krenu da prozivaju Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece:

    Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    Zvezda igra evroligu nesretnice, I ima prihode prethodnih nekoliko sezona, za razliku od partizana. Uz to je prodat skoro ceo proslosezonski tim. Skupljeno je samo od obestecenja preko 2 miliona evra. Vecinu Anticevog ugovora i dalje placa fenerbahce. Feldin ne prima velike pare, Enis je jos uvek nepoznat u evropi i zato je bio jeftin, a Rocesti je dovoden da bude glavni igrac tima, i svaki tim u ABA ligi ima sredstava da potrosi za bar jednog igraca koji nosi ekipu cele sezone.
    (Ivan, 17. januar 2018 13:49)

    # Link komentara

  158. Koji je ovo po redu stranac ove sezone?
    Kod nas je prometno kao na autobuskoj stanici.
    Potpuni haos i besmisleno gomilanje igrača.
    Ko će ih platiti?
    (Bole, 17. januar 2018 13:34)

    Onaj ko ih je i do sada placao - Vučić.
    (NoName, 17. januar 2018 13:48)

    # Link komentara

  159. 1 500 000 razloga da vucica umjesto ikone stavite!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (skywalker, 17. januar 2018 13:30) 3.000.000 razloga zbog kojih vi Vucica drzite umesto ikone,fudbal da ne pominjem,tamo su na desetine miliona od Vucka legle,i neprestano lezu!!!
    (Obraz,bey toga ste rodjeni panteri!, 17. januar 2018 13:47)

    # Link komentara

  160. Nema se para vidim
     (LFC, 17. januar 2018 13:46)

    # Link komentara

  161. ovo je sesti igrac od pocetka godine a njihov predsednik kaze da ce da igraju euroligue sledece godine. mozda on zna nesto sto mi ne znamo
     (velja, 17. januar 2018 13:45)

    # Link komentara

  162. O cemu pricate vi iz Stevana Supljinca, ovaj igrac dolazi kao anoniman igrac, retko ko je i cuo za njega kao i velika vecina drugih stranaca koje dolaze kod nas i sad i za vreme dominacije... Sa druge strane vi dovodite, Rocestija prvog strelca evrolige pre dve godine, dovodite Sofa, dovodite Feldina, dovodite prvog strelca nemacke lige Tomsona, itd...
     (djraki, 17. januar 2018 13:44)

    # Link komentara

  163. Sad pre nego sto panteri krenu da prozivaju Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece:

    Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    Evo ja cu da ti kazem liche. Od toga sto smo dobili silne pare od nadmetanja sa najboljim Evropskim ekipama, osvojili ABU i prodali bukvalno ceo tim, i to za dosta velike pare. A to da vama igraju svi za uzinu vise ni sami ne verujete, ne budi smesan.
    (Sabre, 17. januar 2018 13:44)

    # Link komentara

  164. Koliko znam, uskoro dolaze još dva vrhunska Amera za neke simbolične pare. Klub radi dobar posao. Sjajan tim koji ne vredi više od 400.000 evra.
    Lagano osvajamo ABA ligu.
    (MilePFC, 17. januar 2018 13:44)

    # Link komentara

  165. Dobrodosao u Instituciju.
     (X, 17. januar 2018 13:43)

    # Link komentara

  166. Sva ova pojačanja ne donose prednost Partizanu jer su i dalje lošiji od CZ, BUD, Cedevite...
    A dug će samo da im raste. Kad igrači kojima se duguje vide da oni dovode strance tužiće ih.
    Oni moraju da stvore svoj tim da pokupe neke talente tipa Pecarski i da im dovedu 2 - 3 ozbiljna igrača a ne da dovode istrošene strance koji im na kraju neće ništa doneti.
     (pez, 17. januar 2018 13:43)

    # Link komentara

  167. Sad pre nego sto panteri krenu da prozivaju Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece:Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33) da citash josh nesto osim partijskih novina znao bi i ovo: rocesti 270 hiljada dolara posle slabe sezone,Feldina Zvezda placa pola pola sa PAO, Antica Fener placa 850 Zvezda 150 jer se odrekao bonusa od 300 hiljada u ugovoru ali samo ako dodje u Zvezdu...Radicevic 120 hiljada. Nego kontrapitanje... posto kod vas svi igraju za 50k a budzet vam je 400 kako uklopiti sve ove? ... Skin, Vilson, Bejker, Gos, Miler, Samjuels, Von i ovaj novi? Smesni ste! Ne lazite sebe prvo pa ostale
    (evo ovako, 17. januar 2018 13:43)

    # Link komentara

  168. Sy je inace brat Amare Sy iz Monaka. Ovo pojacanje je dobar defanzivac i ima dobre fizikalije, prosle godine se nije bas snasao u Asvel-u. Moze da ubode sut za 3 svakako. Pozicija 3-4. Ali zasto opet spoljni igrac? Pozzz
    (boki-brisel, 17. januar 2018 13:43)

    # Link komentara

  169. Hvala Vucicu. Samo sipaj, gde se ima tu se trosi. Aperhajd se nastavlja.
     (Djenka, 17. januar 2018 13:43)

    # Link komentara

  170. Under the sea
     (BVB, 17. januar 2018 13:42)

    # Link komentara

  171. Nemam pojma ni ko ni sta je...ali mu je IME EXTRA...p.s.žašto ovo rade pred kraj sezone?!nemam pojma,bolje da su otpustili Šalica i pustili nekog klinca...
    (gremlin, 17. januar 2018 13:41)

    # Link komentara

  172. Ovo je neki Tundži Avodžobi.
    (Odžo, 17. januar 2018 13:41)

    # Link komentara

  173. Sirotinjo, i Bogu si teška!
    (Enrico Pallazzo, 17. januar 2018 13:41)

    # Link komentara

  174. Odakle pare ovo je vise sramota sta rade!!!
     (Aca, 17. januar 2018 13:41)

    # Link komentara

  175. Ajmo panteri 3, 2, 1...odakle pare???
     (ja, 17. januar 2018 13:39)

    # Link komentara

  176. Ime obecava
     (ss, 17. januar 2018 13:39)

    # Link komentara

  177. Samo neka je veselo ...
     (Šta uradi to Nolane Smithe ??!, 17. januar 2018 13:38)

    # Link komentara

  178. Ovo je cirkus! I sada cemo videti reviju licemerja u vidu stotina komentara u kojima ce nam objasniti kako au oni “institucija” kako se igra za sve vidove grickalica...a dug 7 miliona.dovodite ih, ovaj je osmi ove szone samo nemojte da pricate da je Crvena zvezda drzavni projekat,jer je sve ovo vredjanje minimuma ljudske inteligencije! I da...verovatno do petka ce kao transparentan klub objaviti i da su dobili od NIS 50 miliona dinara! A sam OM objasnio da je klub dobio 1,5 miliona od drzave pre ovih sto su dosli. Samo gurajte svoje samo nema kukanja kada vas Zvezda izdominira u narednim mesecima.
    (a sto ih ne dovedete..., 17. januar 2018 13:38)

    # Link komentara

  179. U napad na Abu, jeste Buducnost prejaka, i Cedevita je tvrd orah, ali sa ostalima mislim da mozemo...vreme je da se probudimo iz zimskog sna i vratimo se tamo gde nam je mesto - Euroleague! Napred Partizaaaaan!
     (Lega gazi limenke, 17. januar 2018 13:37)

    # Link komentara

  180. Svi u Pionir na balkanski klasik.
     (Blue Moon 713, 17. januar 2018 13:37)

    # Link komentara

  181. Dje vam je bre vijest o pravom pojacanju koje je Buducnost dovela a ne ove anonimusa.A evo vam jos jedna ekspluziva-posle Doelmana stize i jos jedno vrhunsko pojacanje bek-suter.Nece vam b8t dobro kad cujete ko.Sad vec pravimo ekipu za El dogodine.
     (ogicg, 17. januar 2018 13:36)

    # Link komentara

  182. Сипај, не питај
     (nekivelikidrmr, 17. januar 2018 13:36)

    # Link komentara

  183. Opaaaa Bandza će lupati bandze. Ovaj je sličan Lazmeu. Još centar :-)
     (Cisco, 17. januar 2018 13:35)

    # Link komentara

  184. prvo intervju za kukanje i odmah evo jos drzavnih para.izgleda da onaj razgovor sa vucicem o partizanu urodio plodom...boze ima li te???…??
    (komedija od kluba ste i nista vise, 17. januar 2018 13:35)

    # Link komentara

  185. Koji je ovo po redu stranac ove sezone?
    Kod nas je prometno kao na autobuskoj stanici.
    Potpuni haos i besmisleno gomilanje igrača.
    Ko će ih platiti?
    (Bole, 17. januar 2018 13:34)

    # Link komentara

  186. Нема се пара
     (mmmmmm, 17. januar 2018 13:34)

    # Link komentara

  187. Sad pre nego sto panteri krenu da prozivaju Partizan odakle nam pare i to da ih pitam sledece:

    Odakle vama pare za Rocestija koji je jedan od boljih skorera u EL?
    Odakle vama pare za Feldina kojeg PAO nije mogao da plati?
    Odakle vama pare za Antica koji je imao 1,5m u Feneru?
    Odakle vama pare za Enisa, Radicevica koji je skrajnut na klupu?

    Mi smo ovog doveli za 50k evra do kraja sezone(ovo je no name amer)!!
    (Grobar, 17. januar 2018 13:33)

    # Link komentara

  188. Prvo pohvalis vodju, a onda dobijes pojacanja..
     (Against modern football, 17. januar 2018 13:33)

    # Link komentara

  189. Ovaj SNS partizan obraza nema, oni to znaju, ali nije ih ni brige
    (Ivan, 17. januar 2018 13:33)

    # Link komentara

  190. Cemu ovo kad imamo slabe sanse za plej of!?

    Samo se zaduzujemo dodatno, bolje pustiti mlade nek odigraju kraj sezone i iduce godine im pridodati 2 iskusnija i gotovo...
    (ak47, 17. januar 2018 13:32)

    # Link komentara

  191. 1 500 000 razloga da vucica umjesto ikone stavite!
     (skywalker, 17. januar 2018 13:30)

    # Link komentara

  192. Tako je bre, razigravaj decu kluba
     (koki, 17. januar 2018 13:29)

    # Link komentara

  193. Ostoja Ostoja, vragolanu naprednjacki!
    (jupiter, 17. januar 2018 13:29)

    # Link komentara

  194. Bondža Si? A kad dolazi Kandža Zu?
    (pera trta, 17. januar 2018 13:29)

    # Link komentara

  195. GAZI

    OTIMAJ

    BANJA SY DOBRODOSAO, TI SI SIGURNO SKUPLJI OD LESORTA, JER JE IPAK LESORT DRAFTOVAN

    ALEMPIJE OUT
     (KLIPA IN, 17. januar 2018 13:29)

    # Link komentara