1. Jeste, kući su mirni, ali zato kad odu u inostranstvo divljaju više nego bilo ko.
    (Nikola, 14. decembar 2017 23:16)
    # Link komentara

    Dao si veliki kompliment britanskoj policiji, sa pravom.

    Zna li neko ko je ovaj siledzija koga su skinuli do gola ?
    (Dusan, 17. decembar 2017 13:47)

    # Link komentara

  2. Cemu iscudjavanje pojavom huligana i nasilja? Da li ste vi ljudi svesni gde zivite i sta cinite da unapredite drustvo? U Srbiji drustvo izgleda cine "neki drugi" ljudi, a ne svi mi i svako ceka da mu politicari ili neko drugi nesto obezbedi. Kako glasate, kakve vrednosti imate, kakvi ste predatori jedni drugima, kakvu "kulturu" negujete, kakvu muziku slusate, kakve vesti citate, kakvu televiziju gledate, kako razmisljate, kako radite, kako ucite, kako se kroz zivot snalazite kupovinom diploma, vezama, rodbinom, politikanstvom, kako sejete, tako i zanjete.

    Izabrali ste huligane, starlete, Vucelice, Milosevice, Vucice, Seselje, Mitrovice, Obradovice, politicko nasilje, partokratiju, kriminalce, Haske heroje, lazne diplome, vodje, veze i stranke, kukavicluk, sada u plodovima svoga truda uzivajte.
    (Pera, 16. decembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  3. "Hajde zbog ovog deteta, neka ono bude simbol zaokreta.
    (Partizane nas si ponos..., 14. decembar 2017 21:38)"

    Ovde se izlgeda ceka da se nesto strasno dogodi, jer da se nesto ne daj Boze dogodilo detetu cela bi drzava ustala na noge bili bi nam stadioni kao u Engleskoj, umesto da odmah reagujemo mi cekamo neku tragediju prvo.
    (Dusan, 15. decembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  4. i posle neko nekome kaze sto navijas iz fotelje,sto ne ides da podrzis svoj klub sa tribine...na severu se ovo desavalo ranije,na jugu se cesto desava...pazite,oni su se ladno spaljivali medjusobno...tako da u takvim okolnostima normalnom coveku nije mesto na stadionu...a ovaj sto je odveo malo dete tamo,taj ili nema mozga ili je sam huligan ili neki tamo na tribini
    (maconii, 15. decembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  5. Da, da, Englezi majka, a šta je sa onim divljanjem širom Evrope kao pušteni sa lanca? Ili sa zakazanim obračunima navijača pre ili posle utakmica u gradu? Nema to veze, važno je samo da je sve tudje bolje i lepše nego naše.
    (neko_treci, 15. decembar 2017 11:54)

    # Link komentara

  6. brate moj englezi majka..svi sede na metar od terena sa malom decom kao bubice..pa ti bajo moj zapali nesto ili polomi odma u momentu 10 god dobijes odma na stadionu i dozivotnu zabranu ulaska na sve stadione u engleskoj..ali englezi imaju ZAKON i moraju da ga postuju inace cao..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JAAAAA, 14. decembar 2017 21:48)

    Jeste, kući su mirni, ali zato kad odu u inostranstvo divljaju više nego bilo ko.
    (Nikola, 14. decembar 2017 23:16)

    # Link komentara

  7. rešenje, samo domaći navijači bez gostujućih i za svaki prekršaj kazniti klub, isprazniti stadion pa nek igraju pred praznim tribinama pa posle klubovi nek šuruju sa njima do mile volje
     (beli65, 14. decembar 2017 23:06)

    # Link komentara

  8. brate moj englezi majka..svi sede na metar od terena sa malom decom kao bubice..pa ti bajo moj zapali nesto ili polomi odma u momentu 10 god dobijes odma na stadionu i dozivotnu zabranu ulaska na sve stadione u engleskoj..ali englezi imaju ZAKON i moraju da ga postuju inace cao..
     (JAAAAA, 14. decembar 2017 21:48)

    # Link komentara

  9. Hajde da bojkotujemo jug, hajde da dolazimo na istok, sever, HAJDE DA ISKORENIMO OVAJ KRIMINAL.
    Hajde zbog ovog deteta, neka ono bude simbol zaokreta.
     (Partizane nas si ponos..., 14. decembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  10. A i ovaj je brižan roditelj nema šta! Doveo dete među huligane?!?
    (firga reisen, 14. decembar 2017 10:43)

    Nije problem u detetu i roditelju. Njima je mesto na stadiionu, a huliganima nije. Treba da vratimo decu na stadione, a delikvente u zatvore!
    (Maks, 14. decembar 2017 21:32)

    # Link komentara

  11. Sram vas bre bilo i treba da propadne sve, ja necu vise nikada otici na Jug za ostale ne znam
     (Mangup, 14. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  12. @Vladan R

    Nisam rekao da treba ukinuti fudbal, nego da se suspenduje liga do kraja godine. To bi bilo poruka drzhave da je seriozna u nameri da suzbije huliganizam i otvori vrata porodicama da dolaze na stadione radi zabave I socijalnog druzhenja.

    Budimo realni, nece huligani nikad u bioskop da se tuku, niti na neki koncert. Po tvojoj logici huligani se Be tuku nigde sem na stadionima.

    Naravno da ih treba procesuirati, kao sto treba procesuirati svakog ko remeti javni red I mir I izaziva nasilje. Bilo to da je huligan ili alkoholizirano lice u kafani.

    Suspenzija lige nije nepoznata mera u svetu. To bi bilo odlican povod da se reshe problemi u fudbalu i izbace kriminalci iz fudbalskih klubova I stvore uslovi za privatizaciju istih.
    (MongoIL, 14. decembar 2017 20:54)

    # Link komentara

  13. Tuce,ekscesi na tribinama to nije nista novo,ali da unajmis ni manje ni vise nego Hrvate,da pruzmes Jug pa to je nesto najbolesnije sto sam video i cuo,ovi sto su doveli Hrvate na Jug,njima Partizan treba kao klub da zabrani dozivotni ulazak na JNA,i to kazem kao navijac Zvezde ovo je takva bruka i ponizenje za Grobare i Jug.
    (Makaveli The Don, 14. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  14. To je ta avangarda, treš romantizam... Hrvatska omladina.
     (mile rizik, 14. decembar 2017 19:08)

    # Link komentara

  15. Partizan je neprirodan klub i kao takav ima neprirodnu publiku.
     (off, 14. decembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  16. Evo Terzić je juče pohvalio komšijski klub, kao odnosi su nikad bolji i slično... Lepo. A ovde ljudi komentarišu čoveka koji je došao sa detetom kao "slučaj". Iz mog ugla posmatrano, slažem se, ali pazite - COVEK SA DETETOM na fudbalskoj utakmici se priglašava za neodgovornog do oduzimanja roditeljskog staranja. Pa recite mi onda, čemu i kome fudbal u Srbiji treba?!
    (Saša, 14. decembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  17. na zalost nema zivotno ugrozenih
     (oloshmejashe, 14. decembar 2017 18:32)

    # Link komentara

  18. Ovo je stvarno preslo granicu i nesto se mora preduzeti aj sto nam je fudbal propao nema neke igre nisu krivi igraci postuju se svi na neki nacin ovakve momke treba zatvoriti ovo nisu navijaci i sve dok se ne preduzme neka mera opreza ima da se nastavi pre sam bar isao normalno na derbi danas ne mozes da znas sta ce da se desi... Ne privatizacija nego zabrana pirotehnika kontrola da se vidi ko sta ima i da se uvede red....
    (scarface, 14. decembar 2017 18:03)

    # Link komentara

  19. ma da, samo napises "zabranjen razgovor sa vozacem" i bezbedan si od sudara... ne mogu da poverujem koliko se mnogi ovde prave naivni, kao da ne znaju gde zivite. 

    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 14. decembar 2017 12:45) 

    Ti onda lepo udji u barutanu sa sibicom, uprkos svim znacima upozorenja, pa da vidis kako ces da prodjes...
    (Leopold82, 14. decembar 2017 13:45)


    za barutanu ti i ne trebaju upozorenja - valjda znas o cemu se radi. isto kao i odlazak na kop sa detetom u narucju: unapred znas kako mozete da prodjete...
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  20. Samo kad su delije i navijaci Kelna gospoda, drug mi kaze da u cetvrtak redari nisu ni pretresali na ulazu, nije radio citac kodova i da su se gurali navijaci da udju kao da se deli besplatan hleb, a ovamo neko prica o huliganstvu na JNA, a to sto su Kelnovci bacali RAKETE ka zapadu i istoku niko nije pomenuo.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 14. decembar 2017 17:39)

    # Link komentara

  21. ovaj mali posle ovog iskustva cim malo ojaca eto ga na severu , tata mu zgadio partizan 100%
     (psiholog bez licence, 14. decembar 2017 17:36)

    # Link komentara

  22. Nekada sam redovno isao na derbije i prestao sam da idem pre 20god. bas zbog medjusobnih tuca, tada na severu ... I dalje se nista nije promenilo i krivo mi jer ne mogu sada svoje dete da odvedem na utakmicu...
     (Vitez koja, 14. decembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  23. Sta kaze na ovo sve ALEKSANDAR VUCIC?
    (blue is the color, 14. decembar 2017 10:36) gde su ti momci da i njih zaposlimo !? Hrabri su
    (el toro, 14. decembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  24. pošto se zna da su učestvovali unajmljeni kik bokseri iz splita, čekamo da se otkrije ko ih je doveo!?...ako se to ne sazna znamo ko je!
    (duh sa sekirom, 14. decembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  25. Sad kad ovi izađu iz bolnice... ma garant ima da bude rat na bgd ulicama Samo da ne stradaju nevini.
     (Gornje Međurovo kod Niš, 14. decembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  26. @ mongo IL

    Zasto da zabrane fudbal ili biulo sta. Neka pohapse huligane. Neka bude nulti prag tolerancije, kao kod Tacerke U Engleskoj krajem osamdesetih. I kada bi ukinuo fudbal, moroni bi nasli neki drugi povod da se tuku. Po tebi i tebi slicnima bi onda, trebalo zabraniti ili ukinuti svaku sferu zivota, kojom banda nadje intresa da se bavi. Ako se pobiju u bioskopu, onda bi zabranio, snimanje i prikazivanje filmova.Valda je normalnije zabraniti takve spodobe, i onemuguciti ih da se na taj i takav nacin, pojavljuju bilo gde i bilo kada.
    (Vladan R, 14. decembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  27. Pa najjace bi bilo da je ovaj dosao sa majicom delije sever, normalno da ce imati obiljezja Partizana... Kakvi zakljucci! Meni ovo sve mirise na ekipu sa sjevera koja je htjela da ispadne heroj na njihovoj tribini! A nije im ni prvi put da se maskiraju u gobare i da napadaju!
    (kolee, 14. decembar 2017 15:13)
    Da li si ti svestan sta si napisao?

    Kakva ekipa sa Severa,sta je tu normalno i koga oni smeju da napadaju i ko im to dozvoljava i sto je najgore,ko im se to divi?
    Britanci su imali slican problem,sve dok drzava nije odlucila da ga resi,te su danas svi ko male mace,posto znaju da ce u suprotnom robijati i da ne postoji nacin da to izbegnu.
    Svi znaju da su kod nas "navijacke grupe",blisko povezane sa strukturama ,koji ih koriste za razlicite prljave stvari i izazivanje nereda.
    To su kriminalci,narkomani i dileri,od kojih tek poneko pismen.Takvima je mesto u zatvorima i na prinudnom radu,te ne shvatam kada drzava misli da uposli toliku besplatnu radnu snagu,te da drustvo konacno ima neku korist od njih ?
    (Dimitrije Pantic, 14. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  28. Vidi ovog golisavog...Ti burazeru da si pametan pokrio bi se usima i nebi vise krocio na stadion.Dobro barem su ti sat ostavili......
     (panke, 14. decembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  29. Da clanstvo u nekoj navijackoj grupi ne donosi materijalnu korist,nebi bilo borbe.A za to su krivi klubovi koji finansiraju divljake.Mnogi se zalazu za promenu garniture na vlasti,slazem se, ali ima mnogo drugih razloga a ne da bi se promenom vlasti,promenio korisnik drzavnih sredstava i mesto divljanja navijackih grupa.Nek navijanje za voljeniklub bude vrlina i zadovoljstvo a ne korist i izliv divljastva.
    (Lka, 14. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  30. "Ko životinje Bože me oprosti. Dva čopora se tuku oko teritorije. I ovo posle slobodno šeta gradom."
    @(Millennium, 14. decembar 2017 15:49)

    Lose poredjenje i vredjanje zivotinja. Borba oko teritorije kod zivotinja ima prakticnu svrhu. Borba oko hrane, resursa... Ovo je cist idotizam.
    (siki, 14. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  31. A,kake veze ima na kojoj je tribini?U slobodnoj zemlji ću da biram tribinu.Do kada će se običan narod sklanjati bagri?
     (RUMBLE, 14. decembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  32. BRUKA koliko ljudi ovu fotografiju i naslov prvo "VIDI" pogresno, a zatim komentarise jos gore !
    STRASNO ! A tu u ovim odgovorima i nasoj kulturi i realnoscu i lezi odgovor a Bogami i deo resenja !
     (batapele, 14. decembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  33. @ (Samo Napredno Sramno, 14. decembar 2017
    Razumem suštinu šta si hteo reći, ali moraš osuđivati oca što ne pazi gde vodi dete. Ne vodiš dete u zoološki vrt ako znaš da su životinje puštene.
    (realno, 14. decembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  34. @Vladan R "Zasto da se suspenduje fudbal, kako neki predlazu. Zasto bi Radnicki, Vojvodina i ostali klubovi bili kaznjeni, zbog nereda na utakmici koju nisu igrali..."

    Zato sto svi oni imaju svoje huligane. Zato sto su potrebne drasticne mere da se navijaci dozove pameti. Zato sto sport treba biti zabava a ne nasilje.
    (MongoIL, 14. decembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  35. czva I sad ti nama ovde hoces da kazes da je Bogdanov gospodin za ove sa juga,jel to hoces da nam kazes ili?! Svašta ima da procitam ovde..
     (40+, 14. decembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  36. Vidim ovde da je vecina komentara vezana za to ZASTO je roditelj poveo dete na Jug... Niko se ne bavi sustinom problema, nego osudjuju roditelja.
    Dakle, nije problem sto je stoka (ne znam prikladniji naziv) napravila haos koji je napravila, nego zasto je dete uopste na Jugu...
    E pa, da vam kazem ovako, mi malo stariji pamtimo vremena kada su nas očevi isto tako vodili na Jug i to potpuno bezbrizno da bi osetili pravi duh Grobarstva i kuci se vracali puni (pozitivnih) utisaka. Medjutim, izgleda da su dosla neka napreDNA vremena, pa drzava nema snage da se izbori sa ovim kriminalcima (ne mesati navijacke huligane sa kriminalcima) pa je vise totalno i nebitno koja je tribina u pitanju, jer smo svi videli mnogo puta haose i na istoku i na zapadu.
    Sve u svemu, HAOS u drzavi, HAOS u sportu, HAOS medju neobuzdanim kriminalnim grupama.
     (Samo Napredno Sramno, 14. decembar 2017 15:58)

    # Link komentara

  37. Čoveče, gde sa detetom među huligane. Ako si i deo njih, ne vodi dete.
    Kad li će Veliki Vođa dobiti "društveni konsenzus" da se razračuna sa huliganizmom. Dajmo mu ljudi konsenzus da to reši. Eto, on bi, al' ne može. Bla, bla, bla
    (realno, 14. decembar 2017 15:57)

    # Link komentara

  38. Ko životinje Bože me oprosti. Dva čopora se tuku oko teritorije. I ovo posle slobodno šeta gradom.
    (Millennium, 14. decembar 2017 15:49)

    # Link komentara

  39. Ovaj lik sa detetom je isti kao ti huligani. Sa detetom u kopu, na derbiju! Na zalostverovatno ce i to dete slediti ocev primet. Na kraju ce ispasti da su se grobari tukli sa vanzemaljcima, a ne izmedju sebe zbog prevlasti na tribini.
    (Gru, 14. decembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  40. Najjači moderator!!!!
    (Teodora, 14. decembar 2017 14:47)


    slazem se :)
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  41. Pričajte šta hoćete ali grobar na grobara sa detetom ne bi sigurno. Treba ispitati otkud torcida na derbiju, kako ih niko nije locirao ili prepoznao. A ako je neka grupa grobara ili delija saradjivala sa ovima zarad nekih svojih bolesnih ciljeva treba ih zestoko kazniti. Ovo nisu čista posla, sačekajte još malo sa osudama i ne širite lažne informacije.
     (Igor Obrenovac, 14. decembar 2017 15:40)

    # Link komentara

  42. Zasto da se suspenduje fudbal, kako neki predlazu. Zasto bi Radnicki, Vojvodina i ostali klubovi bili kaznjeni, zbog nereda na utakmici koju nisu igrali. Zasto kazniti i CZ kada, niti su njeni navijaci ucestvovali u tuci i nerdima, niti je bila organizator, mada ne vidim kako organizator utakmice moze da spreci da se gomila likova pobije. Moze da spreci unos baklji i ostale pirotehnike recimo, ali nikome na celu ne pise da je dosao da se potuce. Ima krivice i u klubovima, ali najvise do drzave, koja ne zeli da se bavi huliganima. Mozda bi opdgovorni u klubovima i uradili nesto, kada bi znali da ce drzava da ih zastiti, i da pokaznjava kriminalce, koji se predstavljaju kao navijaci. Medjutim ako drzava, nece ili ne moze, to da uradi, onda su i odgovrni u klubovima, na neki nacin taoci, drzavne nemoci i osionosti i bahatosti bande. Kada je drzava dozvolila da navijaci potrojavaju fudbalere, da silaze na teren i samaraju ih, da onaj sto je osudjen zbog nereda u Italiji, i zbog koga nije odigrana utakmica, bez problema moze, maltene i pre izdrazane kazne, da upadne na teren i bije igrace, tj napravi jos veci prekrsaj, da na parkingu sacekuju funcionere kluba i fizicki ih napadaju, i da niko ne bude procesuiran, onda je samo pitanje kada ce se dogoditi ovakvo nesto. Sto se policije tice i ne treba da reaguje, neka se istrebi medjusobno. Ne retko se desavalo da se dve grupe koji se tuku, udruze i napadne policiju, kada pokusa da ih rastavi.
    (Vladan R, 14. decembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  43. Човече, шта тражиш са дететом на јужној трибини међу хулиганима?! Хајде, размисли мало!
    (Марко, 14. decembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  44. Dusan

    Drzava i ovi krvavi likovi su jedno te isto. Cinjenica da neko nosi odelo a neko drugi se vucara po stadionima ne moze da napravi razliku izmedju njih !!
    Onaj sa svom vlascu u rukama, onaj sto ,,nema snage'' da se izbori sa ovim problemom, je najveci huligan od svih. Vise puta se hvalio kako je i on nekada radio ovo sto je sinoc radjeno, nekada se i on vucarao po stadionima a sada je presao na odelo varijantu. Dakle drzava jeste huliganska i to je to !
    (antiDebil, 14. decembar 2017 15:32)

    # Link komentara

  45. Ne bih nikoga da vredjam, navijanje je jedno a huliganizam drugo, i ne bih da povredim ubedjenja nekoga ko je normalan a navija za Partizan.
    Kao ljubitelj i kosarke i fudbala i kao neko ko je imao prilike da u malom gradu dozivi susret i sa Delijama i sa Grobarima koji prate kosarkaske klubove, mogu vam reci da gorih i divljijih od Grobara koji su dosli u Valjevo, nisam video. Taj primitivizam i nevaspitanje je nesto sto cu uvek pamtiti. Bacanje pikavaca, u hali gde je inace zabranjeno pusenje, flasica, limenki, upaljaca... ka delu publike gde sede domaci navijaci, medju njima i veliki broj dece, je nesto sto mi nikada nece biti jasno.
    Odatle valjda i tuce izmedju sebe meni uopste nisu cudne.
     (czva, 14. decembar 2017 15:30)

    # Link komentara

  46. Botovi nisu plaćeni za "sportske" vesti, pa ih ovde nema, iako se pominje ON. A ja bih još pomenuo i ministra un. poslova, koji je skoro rekao da je u Srbiji stopa kriminala najmanja u zadnjih 20 godina.
    (Beca, 14. decembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  47. Ja sam nekad redovno isao na utakmice. I tada je bilo huligana, ali cini mi se da ih je bilo lakse zaobici. Sad mi na pamet ne pada da vodim klince na utakmice. Sramota.
    (PimPong, 14. decembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  48. Pa najjace bi bilo da je ovaj dosao sa majicom delije sever, normalno da ce imati obiljezja Partizana... Kakvi zakljucci! Meni ovo sve mirise na ekipu sa sjevera koja je htjela da ispadne heroj na njihovoj tribini! A nije im ni prvi put da se maskiraju u gobare i da napadaju!
     (kolee, 14. decembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  49. auuu mogao je bar da kupi detetu kokice vec kad je moralo da gleda horor
    (lulu, 14. decembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  50. Ovim putem javno pozivam organe reda i FSS da izbace iz prve lige Partizan i Zvezdu i da ih prebace u trecu ligu. Isto tako pozivam sve dobre i normlane ljude da izadju an tihi protest protiv ovakvih likova i da drzava krene da radi svoj posao, da hapsi i osudjuje ovakve ljude. Zamislite kako moze da se tolika energija dobro iskoristi, sve u zatvor pa da ciste kanale i kopaju za puteve pa nisu ameri i nemci bu.... da urade to tako i izgrade sebi cele zemlje na ledjima ovakvih nadobudnih
    (Dusan, 14. decembar 2017 12:49) # Link komentara

    Potpisao bih ovo ali ne vredi. Zatvorenici kod nas su zasticeniji od medveda, kojih ima valjda desetak u celoj drzavi. A ovakvog polusveta ima ko pleve. I niko im nista ne moze ili nece. Niko ne moze da natera zatvorenika na ono sto on nece. Prinudni rad kao mera protiv zatvorenika ne postoji. Jednostavno, takav je zakon. Sve je dobrovoljno, ako neko hoce. Ko nece ima obezbedjen smestaj, hranu i sve ostalo - o trosku postenog naroda. Ovi sto se mlate na stadionima, da nesto rade pametno i posteno, nebi ni bili tamo (mislim u toj tuci). Prema tome, ko i zaglavi neki smesan zatvor, njemu to posluzi cak kao beneficija, odskocna daska za napredovanje u "sluzbi". Namerno tako kazem jer zaista sam siguran da se ovi ne biju tek onako vec za "bolju platu" da se tako izrazim. Pisem ovo uz maksimalan trud da sve napisano izgleda neutralno i insistiram da svako normalan na ovaj problem gleda navijacki neutralno.
    (Ispostujte zakone - blizance u najnizi rang!!!, 14. decembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  51. Najjači moderator!!!!
    (Teodora, 14. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  52. @ahahahaha Dusane jao ala si ti u problemu ahahaha 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 14. decembar 2017 13:02) 

    Nisam ja u problemu, niti podrzavam ovo, nego pricam kako razmisljaju ti stranci koji dolaze da vide derbi...Sigurno ne dolaze iz Rusije cak ovamo da vide lep fudbal, nego ga adrenalin vuce da dodje da vidi ono sto je gledao na stotine klipova o derbiju ovde...Ja sam samo odgovorio onom sto je vozio tog Rusa i koji se zapitao sta li ce taj Rus da misli o nama, a upravo je i dosao zbog ovoga sto se desava...Ja nisam ponosan sto nas derbi ima tu reputaciju u svetu, u smislu toga sto se sve desava, ali realno razmisli, da li neko prelazi 2000 km ovde da bi video dobar fudbal ili da prisustvuje svetskom fenomenu koji se zove Eternal Belgrade Derby?
    (dusan, 14. decembar 2017 13:37)ahahahaha Dusane jao ala si ti u problemu ahahaha 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 14. decembar 2017 13:02) 

    Nisam ja u problemu, niti podrzavam ovo, nego pricam kako razmisljaju ti stranci koji dolaze da vide derbi...Sigurno ne dolaze iz Rusije cak ovamo da vide lep fudbal, nego ga adrenalin vuce da dodje da vidi ono sto je gledao na stotine klipova o derbiju ovde...Ja sam samo odgovorio onom sto je vozio tog Rusa i koji se zapitao sta li ce taj Rus da misli o nama, a upravo je i dosao zbog ovoga sto se desava...Ja nisam ponosan sto nas derbi ima tu reputaciju u svetu, u smislu toga sto se sve desava, ali realno razmisli, da li neko prelazi 2000 km ovde da bi video dobar fudbal ili da prisustvuje svetskom fenomenu koji se zove Eternal Belgrade Derby?
    (dusan, 14. decembar 2017 13:37)

    Управо тако Душане. У питању је својеврстан сафари.
     (Тамни Вилајет, 14. decembar 2017 14:41)

    # Link komentara

  53. Dovesti dete medju huligane...gde mu je pamet???
    (KKK, 14. decembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  54. Da se ne lazemo, znao je on gde vodi dete.. A sto se tih huligana tice, zna se da ih drzava finansira. Uvek kad treba da se provuce neki zakon ili nesto da se zataska eto nama nereda, huligana i skretanja paznje
    (marie, 14. decembar 2017 14:32)

    # Link komentara

  55. Da je normalno stanje u državi, da je fudbal kao nekada,mogao bi otac uzeti sina za ruku i pravac stadion. U ovakvim uslovima, sedite kući i gledajte naš očajni fudbal.
    (Teodora, 14. decembar 2017 14:32)

    # Link komentara

  56. voditi dete na derbi na navijackoj tribini gde redovno izbijaju problemi moze neko ko je usko vezan sa vodjama te tribine. jer svi ostali vode decu na istok i zapad
     (Kiki, 14. decembar 2017 14:18)

    # Link komentara

  57. Jednostavno: 1. suspendovati ligu do kraja sezone. Niko nece igrati u evrokupovima sledece godine. 2. Imate slike, pohapsite sve huligane koji su ucestvovali 3. Kaznite organizatora sa velikom kaznom za propust u organizaciji, t.e. dozoljavanja pirotehnike u stadion.

    Za pocetak dovoljno.
    (MongoIL, 14. decembar 2017 14:18)

    # Link komentara

  58. Повести дете на дерби? Није баш паметно.
     (Раде, 14. decembar 2017 14:08)

    # Link komentara

  59. Doveo covek dete da ga "edukuje", da to isto dete za 10ak godina zna kako da ispece bakljom nekog drugog, kako da ubode nozem, da se pobije, jednom recju kako da postane kvalitetan huligan. Da li mislite da je otac drugaciji sklop od ovih sto su se tukli, pekli, klali...? Njega otac ne uspavljuje bajkama i kako da postane bolji covek, vec o tome kako je on baja pa se tuce po stadionima, kako je ucestvovao u pucnjavama i tako tim kaubojstinama, a ova slika nam ustvari kaze kako se nista nece promeniti ni za 10-15 godina!!
     (nosferatu, 14. decembar 2017 13:59)

    # Link komentara

  60. Nije toliki problem sto je dete poveo na jug koliko i to sto je ovo ipak bio derbi. Vidjao sam mali milion puta kako roditelji vode decu na sever, i njima je zaista lepo i zanimljivo, pevaju skacu igraju se. Naravno ovo su "obicne ligaske" utakmice ili kup utakmice sa, da kazem slabijim rivalima. I ne vidim nista lose u tome, niko nikada nece zapaliti baklju pored malog deteta, ili bilo sta sto moze da ugrozi to dete. Naravno to je situacija na severu, ne znam kako je na jugu ali nadam se da je ako ne ista onda bar slicna situacija. Navijanje nije zlocin, od toliko hiljada navijaca njih stotinak prave probleme i onda sve stavljate u isti kos. Pozdrav od Delije navijaca, ne huligana.
     (Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 14. decembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  61. Veliki sam navijac Zvezde i kada sam bio student bio sam clan-prijatelj kluba sa clanskom kartom. Isao sam na sve utakmice Zvezde, gde god igrala. Ne idem na fudbalske utakmice vec 30 godina, zbjg jvakvih scena na nasim stadionima. U to vreme sam bio I redovan posetilac kosarkaskih utakmica, ali sada ne idem da gledam ni kosarku kad igraju Zvezda ili Partizan. Mislim da nigde u svetu ne mozete da dozivite da u sali bacaju topovske udare a bio sam prisutan kada se to nedavno desavalo na PRIJATELJSKOJ kosarkaskoj utakmici Zvezde sa jednim nemackim klubom. Prosto dobar dao plemana nije otisao daleko od logorske vatre, I to jeste Srbija i danas, na zalost!
    (miodrag, 14. decembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  62. borba za kartel, ko je glavni taj ce da prodaje, ova zemlja nema zakona koji se sprovodi, politicari vlasti stoje iza vodja navijackih grupa, vezani su svi ko creva... hocemo u evropu ima li ovoga na nemackim stadionima gde navijaju navijaci zajedno na istoj tribini za razlicite klubove, ima li ovog prostakluka u spaniji, francuskoj, divlji balkan zato sto niko tome nece da stane na put, tj nemam srca i snage da privatizujem zvezdu i partizan, a ima srca i snage za uzimanje i otimanje od naroda, kakva vlast takav narod...
     (ministar, 14. decembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  63. Ne, slika večeri je da huligan na prvoj slici ima polocijsku značku!
     (Ogi, 14. decembar 2017 13:50)

    # Link komentara

  64. Sve su ovo organizovale strane službe, da naprave nemire i nestabilnost u Srbiji
    (Petar, 14. decembar 2017 13:46)

    # Link komentara

  65. Onda organizator to mora jasno da naglasi! FK Partizan to nije naglasio.

    Kad ulazis u neki opasan objekat svuda stoje znaci upozorenja, svuda je jasno istaknuto - FK Partizan nicim, bukvalno nicim, nije jasno istakao da je opasno ici na Jug sa decom...
    (Leopold82, 14. decembar 2017 11:55)


    ma da, samo napises "zabranjen razgovor sa vozacem" i bezbedan si od sudara... ne mogu da poverujem koliko se mnogi ovde prave naivni, kao da ne znaju gde zivite.

    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 14. decembar 2017 12:45)

    Ti onda lepo udji u barutanu sa sibicom, uprkos svim znacima upozorenja, pa da vidis kako ces da prodjes...
    (Leopold82, 14. decembar 2017 13:45)

    # Link komentara

  66. ahahahaha Dusane jao ala si ti u problemu ahahaha
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 14. decembar 2017 13:02)

    Nisam ja u problemu, niti podrzavam ovo, nego pricam kako razmisljaju ti stranci koji dolaze da vide derbi...Sigurno ne dolaze iz Rusije cak ovamo da vide lep fudbal, nego ga adrenalin vuce da dodje da vidi ono sto je gledao na stotine klipova o derbiju ovde...Ja sam samo odgovorio onom sto je vozio tog Rusa i koji se zapitao sta li ce taj Rus da misli o nama, a upravo je i dosao zbog ovoga sto se desava...Ja nisam ponosan sto nas derbi ima tu reputaciju u svetu, u smislu toga sto se sve desava, ali realno razmisli, da li neko prelazi 2000 km ovde da bi video dobar fudbal ili da prisustvuje svetskom fenomenu koji se zove Eternal Belgrade Derby?
    (dusan, 14. decembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  67. Bravo Vučiću i Stefanoviću. Odlično ste rešili ovaj problem kriminala. Silne akcije hapšenja urodile plodom.
     (ja, 14. decembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  68. Живим у иностранству већ 17 година, ово ми је већ трећа западна земља. За све те године упорно разговарам са странцима и покушавам да им променим слику о Србији. Истичем нашу културу, богату и поносну историју...нанете нам многобројне неправде. И нисам једини који то ради.
    А онда се појаве овакве слике, и питају ме, поново:" Је ли, а ви Срби сте склони насиљу, је ли?" Летос су ме питали баш то питање, поводом Закинтоса.

    А ја...ајд Јово наново. Тесла, Пупин, Миланковић, Вук Караџић, Војводе Степа и Вук Бојовић...Многе странце успевам да натерам бар да се замисле, ако не и више од тога.

    Питање: кад ће овакви да прекину све да нас срамоте? Цео наш народ?? Што рече неко у коментарима, Тачерова је то решила, 80-их у Енглеској. Рецепт постоји!!
    (Дон Кихот, 14. decembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  69. Pa nesto i ne bezi kolko vidim, deluje kao da uci dete kako da zapali baklju ! Carski !
    (Dzoni, 14. decembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  70. Ovo je drzava! Zapamtite to su sve drzavni sluzbenici.
     (mareeee, 14. decembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  71. Prva misao koja mi je prosla krzo glavu je :
    PA GDE CES SA DETETOM NA UTAKMICU?
    A onda sam zastao i razmislio. Utakmice i sluze za decu, za porodicu, za opustanje. Setite se samo slike kada na kraju utakmice KKCZ ili KKP decaci od 10ak godina utrce na teren da se slikaju sa Bobijem ili Bogdanovicem...
    Nije resenje povuci se pred navijacima, sto u ovom trenutku jeste bila jedina opcija, vec napraviti i urediti drzavu gde se zna red. Huliganstvo postoji oduvek, kroz razlicite forme i gotovo je nemoguce iskoreniti ga, ali se moze ograniciti. Imao odlicne zakone koje niko ne primenjuje. Za sve momke koji su zavrsili na atletskoj stazi, 3 godine robije.

    Da sam na mestu roditelja tuzio bih FK Partizan.
    (NokiJa, 14. decembar 2017 11:02)

    Sve se slažem i sve si upravu - osim zaključka. Kada bi se usudio ta tuži FKP, desilo bi se sledeće:

    1. Država bi presudila u korist FKP iz prostog razloga što je država kriva podjednako kao i FKP. Samim tim, mora da štiti i sebe i FKP (isto bi bilo da se desilo na severnoj tribini, potpuno je svejedno).

    2. OVi huligani koji su se tukli bi stali u zaštitu kluba koji ih finansira i tata i klinac, ako već nisu deo "huliganske partije" - ubrzo bi to postali...ili bi vrlo brzo povukli tužbu pod pritiskom navedene "partije".

    Tako da, kako god okreneš - da bi rušio huligane, moraš da srušiš državu čiji su aparat (alatka) ti huligani.
    (dupli_kantar, 14. decembar 2017 13:31)

    # Link komentara

  72. Drzava je nemocna protiv ovih kriminalaca i tu je kraj svake price.

    Niti im mogu zabranit da idu na utakmice, niti ih zatvaraju, redjaju samo krivicne prijave koje za ove kriminalce nista ne znace, bukvalno rade sta hoce jer ocigledno imaju jaka ledja. Niko ih ne dira. A normalan gradjanin moze samo da se moli bogu svaki dan da ne mora da ima posla sa ovim sljamom jer nece niko moci da ga zastiti.
    (Washington, 14. decembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  73. grobari se ponadali da su to bili navijači Zvezde.Samo se nadajte.Mi smo gospoda za vas.
    (Falcao, 14. decembar 2017 13:26)

    # Link komentara

  74. Ne mogu da se otmem utisku da ove i ovakve sa priloženih živopisnih fotografija, na neki način štiti, gaji i neguje sama država?!
     (Neko odavde, 14. decembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  75. "Derbi" i "navijaci".
     (Mile, 14. decembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  76. Sa detetom na jugu jos kod sipke u epicentru huligana znaci tata je jedan od njih.
    (Milan, 14. decembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  77. kako sme dete da vodi tamo?!
     (bojana, 14. decembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  78. Welcome to Serbia...
    (Chicago Sarma, 14. decembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  79. a najaci su navijaci petokrake koji pisu da je Partizan hrvatski klub a oni reklamiraju hrvatske i turske firme na dresevima...
    (nesa, 14. decembar 2017 12:55)

    Ne, najjači su takvu kao ti, totalno nepismeni i vrlo ograničene inteligencije. Sa takvima je lako manipulisati jer su rođeni jedino za čopor.
     (bivši delija, svi su isti, 14. decembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  80. Dušane nešto si žestoko pogrešio.Ne trpaj navijače Zvezde i svetskog prvaka sa ovim ološem.Dovoljno je za početak izbaciti Partizan.
     (miško, 14. decembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  81. Za sve uhapšene doživotna zabrana pristupa bilo kakvog sportskog objekta. To je minimum.
     (arsuz, 14. decembar 2017 13:19)

    # Link komentara

  82. U kom si ti fazonu pobogu?! Roditelj je i te kako kriv. Nije odveo dete u pozorište nego među huligane. Ako već država ne može i neće da obezbedi sigurnost za dete onda to mora učiniti roditelj.
    (@Kobster, 14. decembar 2017 11:57)

    U fazonu sam da prestanemo da smatramo normalnim da se povlacimo pred kriminalcima. A otac dete nije odveo medju huligane, nego na fudbalsku utakmicu. U tome je i poenta mog komentara, da drzava treba da ocisti stadione od huligana, jer hipoteticki, sutradan moze i u pozoristu bii huligana gde ne treba voditi svoju decu. I u pravu si, jer i ja nikad ne bih doveo dete na utakmicu visokog rizika.
    (Kobster, 14. decembar 2017 13:18)

    # Link komentara

  83. Kakav je to navijac koji dođe da se bije pola sata na tribinama i bori za neku prevlast,a njegov klub se bori i igra derbi?!To se ne zove navijac,taj ne voli svoj klub,ne zeli nista dobro svom klubu i ne treba ni da bude tu.Idite i udarajte glavom u zid.Sramota velika za klub i za Srbiju.
     (brankica, 14. decembar 2017 13:16)

    # Link komentara

  84. Neka neka bitno je da se uvek prozivaju navijaci iz Amerike,Engleske kako oni ne znaju da vole svoje timove i samo jedu kokice i tako dalje, mislite da se nekako superiorniji od njih jos uvek?
    (BlueBlueBlue, 14. decembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  85. ahahahaha Dusane jao ala si ti u problemu ahahaha
     (muamua, 14. decembar 2017 13:02)

    # Link komentara

  86. Sramota kakav skaradan narod !!!
     (Džamba, 14. decembar 2017 12:59)

    # Link komentara

  87. U Britaniji su se na svakom stadionu I na svakoj utakmici makljali huligani osamdesetih. Sada ne sme da se zapali cigara na stadionu ( nisam sarkastican, stvarno ne moze da se pusi).

    Kad drzava hoce, sve moze!


    Tužno, ali istinito.
     (nikola, 14. decembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  88. a najaci su navijaci petokrake koji pisu da je Partizan hrvatski klub a oni reklamiraju hrvatske i turske firme na dresevima...
     (nesa, 14. decembar 2017 12:55)

    # Link komentara

  89. Roditelji vecine ovih momaka su normalni ljudi koji po ceo dan rintaju da bi mogli da skepe kraj sa krajem. Dok mezimac spava do podne i ne radi nista. Kad si ceo dan na poslu, za neku bednu platu nemas vremena za poridicu i ne upoznas svoje dete. Nije lako ni roditeljima
     (crnobradi c-137, 14. decembar 2017 12:54)

    # Link komentara

  90. Ne trebaju nama šiptari i ustaše dok god imamo sami sebe.
    (Letač, 14. decembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  91. Ovim putem javno pozivam organe reda i FSS da izbace iz prve lige Partizan i Zvezdu i da ih prebace u trecu ligu. Isto tako pozivam sve dobre i normlane ljude da izadju an tihi protest protiv ovakvih likova i da drzava krene da radi svoj posao, da hapsi i osudjuje ovakve ljude. Zamislite kako moze da se tolika energija dobro iskoristi, sve u zatvor pa da ciste kanale i kopaju za puteve pa nisu ameri i nemci bu.... da urade to tako i izgrade sebi cele zemlje na ledjima ovakvih nadobudnih
    (Dusan, 14. decembar 2017 12:49)

    # Link komentara

  92. Da li je normalan, da vodi dete, u "pakao", koji je realno, mogao da pretpostavi??
     (Smuleco, 14. decembar 2017 12:48)

    # Link komentara

  93. Fudbaleri da počnu da rade kao manekeni. Da reklamiraju kreme, losione, šampone... Svakako bolje poziraju nego što igraju fudbal...
    (Ronaldo, 14. decembar 2017 12:48)

    # Link komentara

  94. da li je FK Partizan odgovoran sto je roditelj odveo dete na kop? kop nije za decu. 
    (neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:18) 

    Onda organizator to mora jasno da naglasi! FK Partizan to nije naglasio. 

    Kad ulazis u neki opasan objekat svuda stoje znaci upozorenja, svuda je jasno istaknuto - FK Partizan nicim, bukvalno nicim, nije jasno istakao da je opasno ici na Jug sa decom...
    (Leopold82, 14. decembar 2017 11:55)


    ma da, samo napises "zabranjen razgovor sa vozacem" i bezbedan si od sudara... ne mogu da poverujem koliko se mnogi ovde prave naivni, kao da ne znaju gde zivite.
    nije u pitanju opasan objekat nego opasne okolnosti: ovaj otac je mogao da ode na jug sa detetom samo ako je prvi put usao na stadion, mada ne verujem da je bas toliko nevinasce - da vodi dete tamo gde se zna da postoje tenzije i bakljade, narocito za vreme derbija.
    a ovi sto se cude i traze zakon su najveci licemeri. devedesetih su ovakve momke sa radoscu ispracali u ratove da ginu kao dobrovoljci za "nasu stvar" a sada ih preziru. sta ste mislili, da su u dobrovoljce isli slikari i studenti geografije i drustvenih nauka? ne, isli su bas ovakvi momci. razmislite bar malo koliko ste i sami odgovorni za opstajanje drustvene klime u kojoj opstaje ovakvo ulicarsko zlo, koje se vratilo iz predela gde ste ga radosno poslali. sa stadiona su otisli, na stadion su se vratili - ne ovi isti momci nego njihovi ucitelji.
    mator sam i svedok sam raznih fenomena, bolje da ne pricam sta sve znam, da vam ne kvarim nalickane bajke...
    a sad nastavite da se zgrazavate, to donosi najvise pluseva, jer je tako cool.
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 12:45)

    # Link komentara

  95. Pre 40+ godina ja sam u jednom velikom derbiju sa drugovima usao na tribinu protivnickog kluba i to sa zastavom i salom. Navikli smo na tu tribinu jer smo za nju ranije dobijali besplatne karte u "Kekecu" (list za decu) pa smo za derbi kupili karte na tom delu stadiona. Imali smo po 11 godina, klub za koji navijamo je pobedio a na navijaci koji su u proseku bili 10 godina stariji od nas su nas cascavali semenkama, susamom i kikirikijem. Dobili bi i pivo da jedan, prilicno dominantan medju njima nije bio protiv jer "pivo nije za decu". Normalan covek koji je rodjen znatno posle nas veruje da lazem ali verovao on ili ne, tako je nekada bilo.
    (Nekad i sad, 14. decembar 2017 12:43)

    # Link komentara

  96. @Zatvarajte sport u Srbiji, dosta je bilo stvarno
    (ilpadrino31, 14. decembar 2017 10:42)

    Kakva ti je sada to nakaradna logika? Sada zato što država ne želi da se obračuna sa kriminalcima, narko dilerima i huliganima koji su uzurpirali delove tribina treba ukinuti sport?

    Ajde onda lepo i bolnice i domove zdravlja da zatvorimo.
    (pera, 14. decembar 2017 12:42)

    # Link komentara

  97. “nema životno ugroženih”.
    (Nnn, 14. decembar 2017 12:41)

    # Link komentara

  98. Neki dan stopira decko na auto putu kod aerodroma, reko bih ima 22-23 god, stanem povezem ga, dečko dosao iz Moskve da gleda derbi. E sad mene sramota od ovakvih stvari na derbiju, al ovo nije prvi slučaj da stranci dolaze u Beograd zbog derbija, elem dal je zadovoljan ili ne stvarno bih voleo znati.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebojša, 14. decembar 2017 12:07) # Link komentara

    Upravo je status derbija sa visokim rizikom i magnet da se prati ljudima sa strane...A nas derbi je poznat u svetu kao mozda i najstrasniji, mnogo klipova na ju tjubu koji se bave navijanjem i derbijima, obradjuju nas derbi i stavljaju ga na prvo mesto, pa se dosta njih i odluci bas iz tog razloga da vidi to cudo...Tako da nemoj da se brines sta ce on o ovome da misli, verujem da se vraca kuci zadovoljan i da ce prijateljima da kaze da obaveno i oni odu jer je jos ludje nego sto su mislili :)
    (dusan, 14. decembar 2017 12:41)

    # Link komentara

  99. Kad god pomislim da Srbija ne moze nize,uvek se nadje nacin da se ode nize i prokopa jos neki tunel u dubinu.
    (Aleksej, 14. decembar 2017 12:04)

    Nema ovo veze sa Srbijom, ovo su navijaci hrvatskog kluba
     (Zevs, 14. decembar 2017 12:41)

    # Link komentara

  100. ja sam klinca od 7 godina par puta vidio na sever i bilo mu je sjajno , sam je to trazio i do duse se tu zna ko kosi a ko vodu nosi .,mada vecinu utakmica gledamo sa zapadne tribine i zbog prijatelja sa kojima idemo na maru . nisam huligan , manijak, volim zvezdu od malena , otac me vodio i ja nastavljam istim putem dalje. juce sam bio na derbiju sa prijateljima , klinca nisam vodio zbog prostog razloga kisa , hladno nema krov . on je ostao kuci sa suzama u ocima i gledao na areni sa mamom .mi volimo zvezdu , kao sto neko voli partizan . ovaj lik sa detetom verujem da je znao sta ce biti , sigurno ga ne bi ni doveo na jug i izlaze opasnosti .ispade sad svi sa severa i juga losi ljudi, narkodileri , manijaci , huligani, najgori roditelji , a to najvise pricaju i pisu oni koji nisu pogledali u zivotu uzivo tri utakmice , nemaju decu , zivot a od skole imaju burek od dorucka .pozz
     (kladzom do bola, 14. decembar 2017 12:40)

    # Link komentara

  101. cudnik@ ne znam koliko imas godina ali ja sam sebe uvek zvao navijac Zvezde a ne ciganin (imam kumove cigane pa mi je to bilo uvredljivo za njih)ili delija! Kada sam o ovome pisao (strogo na vestima o Zvezdi) ti nazovi "navijaci" Zvezde su me zestoko ispljuvali!!! A ko je veci navijac proceni sam jer dok sam bio mladji otpratio sam fudbalski klub po celom svetu, zenski kosarkaski klub na putu do vrha Evrope (kad su ih sledece sezone u evropi gnusno pokrali prestao sam da idem, znaci ne zbog samih kosarkasica) i ispao sam neki "batica" koji pomalo voli Zvezdu kod tastatura ostrascenih navijaca Zvezde koji misle da je mentalno bolesna mrznja prema Partizanu dokaz njihove ljubavi prema Zvezdi umesto da je ljubav prema svom klubu jaca od mrznje prem svom rivalu!!! O "huliganima" ne bih ni pisao jer nisu vredni toga ali itekako bih pisao o klubovima koji se dodvoravaju tim "navijacima" PA IM ONI PRE UTAKMICE UNOSE PIROTEHNIKU I OSTAVLJAJU NA TRIBINAMA jer drugog objasnjenja nema i sto je najbitnije ne biraju stranu (lova je najvaznija) jer kako objasniti bakljadu na severu pored rigoroznog pretresa na ulazu? I izvinjenje jer sam zaboravio potpis komentatora, da u potpunosti se slazem, treba pronaci oca sa snimka i prijaviti socijalnoj sluzbi kao neodgovornog roditelja, a supruga ako mu je imalo pametna i voli svoje dete bi to prva trebala da uradi i da ga najuri iz kuce!!! IN memoriam mom velikom prijatelju Mikici Madjaru!!!
    (andjeo 88, 14. decembar 2017 12:39)

    # Link komentara

  102. izbacivanje iz svih takmičenja uključujući i SP. Ništa manje.
    (dosta je bilo, 14. decembar 2017 12:34)

    # Link komentara

  103. Kada predsednik drzave, javno na tv-u kaze, da drzava nema snage da se izbori s huliganima, sta ocekujete, kakvo da bude stanje na stadionima...bice samo gore.
     (john doe, 14. decembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  104. I šta sada? Ima li neke reakcije nadležnih službi? Da li se neko oglasio povodom ovoga? Hoće li nešto da bude urađeno da se ovako nešto ne ponovi? Koliko vidim niko se ne uzbuđuje previše, kao derbi je to...šta ćeš...bore se oko neke šipke, jedan završio na reanimaciji, ostao bez nosa, deformisanog lica , a ovi odbranili šipku.. Bože sačuvaj!
     (Tamni Vilajet, 14. decembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  105. znaci lik sa detetom je kriv sto na tribinama vlada leglo kriminala.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ime, 14. decembar 2017 12:12)

    Ne, ali je lud sto je otisao tamo kad zna kakvo je stanje
    (Mitko, 14. decembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  106. Prava pionirska...
     (Lulica, 14. decembar 2017 12:31)

    # Link komentara

  107. Izjave zvanicnika, premijera, ministra policije, bilo sta? Nista?
     (PihtijaTheGreat, 14. decembar 2017 12:28)

    # Link komentara

  108. Žandarmerija naučila lekciju. Ako biješ a ne znaš koga nadrljaćeš. Naravučenije sačekaš da se smiri pa hapsiš :)
    (Mika, 14. decembar 2017 12:25)

    # Link komentara

  109. Taj da ima mozga nebi tu bio sa malim detetom.
     (Strokavi mozak, 14. decembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  110. Sa vama uvek komedija... Sami sebe brukate za vreme derbija na svom stadionu...
    (INKOGNITO, 14. decembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  111. Nama Srbima netreba niko!!!
     (darth vader sa B.Brda!!!, 14. decembar 2017 12:22)

    # Link komentara

  112. Roditelj za primjer.
     (Zoran BL, 14. decembar 2017 12:22)

    # Link komentara

  113. Posto ovi hm... momci ocigledno imaju visak energije i slobodnog vremena a pritom su i kriminalci, treba ih lepo poslati da fizikalisu negde gde treba radne snage. Juce gledam zenu negde na selu u Srbiji kako kuka jer im je ovaj vetar odneo krovove sa stala i treba im pomoc u ljudstvu. Treba lepo policija da ih sprovede do npr.tamo da malo zapnu.
    Nego, mene je uvek zanimalo kakvi su roditelji ovakvih hm...momaka...
    (BG, 14. decembar 2017 12:20)

    # Link komentara

  114. Aleksandar Vucic, premijer Srbije, 2014. "Drzava nema snage da se izbori sa huliganima".

    Margarer Tacer, premijerka Velike Britanije, 1985. "Ili cemo resiti problem huligana, ili fudbala u ovoj drzavi nece biti".
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 14. decembar 2017 11:41)

    Pravo u centar
    (ime vase upisite, 14. decembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  115. Stidi se drzavo
    (Shone, 14. decembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  116. Da je drzava i ceo sistem odgovoran za ovkve stvari ,al ni ovaj roditelj nema pameti .Odvede covek dete u samo grotlo na tribini .Sta mu to treba u zivotu ,samo klinac da vidi ono najgore .Inace ovo se na Jugu dogadja vec godinama .Isto ko god navodi primer Engleza .Pa jeste vi ikad videli sta se tu dogadjalo ,pa oni su rusili pola grada skoro na svakoj itakmici .Taj zakon koji su uvdli ih doveo u red na stadionu ,al zato ono sto rade van stadiona i po gradu ,to nigde necete videti .Njihove tuce su i dalje zestoke i stradaju ljudi .I kad smo kod zgrazavnja pogledajte neke snjmke iz Francuske prosle godine sta su Rusi i Englezi radili po Marseju ,ko ratna zona da je u pitanju .Pa onda Grcka,Turska,Italija,Poljska obo jd poprilican problem u dosta zemalja .Ono sto je najbitnije od svega mi imamo odlican zakon ,za ovakve stvari al problem je sto se gotovo uopste ne primenjuje ,policija da kazemo cak i radi solidno svoj posao ,al zato sudstvo ne radi nista ,pa ovakvi cak budu i oslobodjeni il nikad procesuirani .
    (Naravno, 14. decembar 2017 12:14)

    # Link komentara

  117. šta znači termin preuzimanje tribine? tribine su slobodne da svako stane gde ima mesta ko prvi dodje...(Marko, 14. decembar 2017 11:30)da li ste toliko naivni ili se samo pravite? nije u pitanju preuzimanje tribine radi slobodnog mesta nego je u pitanju borba za uticaj medju navijackim frakcijama. to se ne postize dijalogom i debatama :)
    (neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:50)

    Nije ni borba za uticaj nego za trziste. Ogromne pare se vrte tu. Vi stvarno mislite da drzava ne moze da resi problem huliganstva??
    (Navijač, 14. decembar 2017 12:13)

    # Link komentara

  118. znaci lik sa detetom je kriv sto na tribinama vlada leglo kriminala.
     (ime, 14. decembar 2017 12:12)

    # Link komentara

  119. i posle neko nekome kaze sto navijas iz fotelje,sto ne ides da podrzis svoj klub sa tribine...na severu se ovo desavalo ranije,na jugu se cesto desava...pazite,oni su se ladno spaljivali medjusobno...tako da u takvim okolnostima normalnom coveku nije mesto na stadionu...a ovaj sto je odveo malo dete tamo,taj ili nema mozga ili je sam huligan ili neki tamo na tribini
    (maconii, 14. decembar 2017 12:11)

    # Link komentara

  120. ali zato ja kad odem sa sinom da gledam Chicago Bulls, Chicago Bears, Chicago Cubs... ne razmisljam dal ima problema, dal ce nas neko napasti. 2,3 policajca na ulazu u stadion( a u Srbiji ko da je ratna situacija) i par securiti i to je to. Zezanje, dobre zenske. Popijes neko pivo, pojedes malo navijas i fino kuci. Znam sas ce biti glupih klinackih fora... ameri glupi, jedu hot dog, znam ja da bi svi normalni voleli takav nacin navijanja i kod nas.
     (panco, 14. decembar 2017 12:10)

    # Link komentara

  121. Too komsije samo nastavite
    (baga, 14. decembar 2017 12:10)

    # Link komentara

  122. Zašto su huligani potrebni vlastima, političarima uopšte, za kakve poslove? Zaključio sam da je u tome poenta zašto oni imaju prostora za ovakva divljanja, i zašto ih vlast ne svede bar na neki minimum ako već ne može da ih iskorijeni potpuno.👋
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 14. decembar 2017 12:07)

    # Link komentara

  123. Neki dan stopira decko na auto putu kod aerodroma, reko bih ima 22-23 god, stanem povezem ga, dečko dosao iz Moskve da gleda derbi. E sad mene sramota od ovakvih stvari na derbiju, al ovo nije prvi slučaj da stranci dolaze u Beograd zbog derbija, elem dal je zadovoljan ili ne stvarno bih voleo znati.
     (nebojša, 14. decembar 2017 12:07)

    # Link komentara

  124. Kad god pomislim da Srbija ne moze nize,uvek se nadje nacin da se ode nize i prokopa jos neki tunel u dubinu.
    (Aleksej, 14. decembar 2017 12:04)

    # Link komentara

  125. Oduzimanje bodova i zatvaranje stadiona bar na tri utakmice!
     (asr, 14. decembar 2017 12:04)

    # Link komentara

  126. Grupe, frakcije, pucisti...

    Sanjam li? Ovo drzava? Imamo li vladu ministarstva? Ovo sport?
    (Zox, 14. decembar 2017 11:59)

    # Link komentara

  127. Mene je otac vodio na derbi i bili smo uvek na jugu pa opet nisam postao huligan ali to je bilo drugo vreme a sad kad imam 30 godina ne pada mi na pamet da idem na utakmice i da budem u grupi sa dilerima i placenim navijacima .
     (milan, 14. decembar 2017 11:57)

    # Link komentara

  128. U kom si ti fazonu pobogu?! Roditelj je i te kako kriv. Nije odveo dete u pozorište nego među huligane. Ako već država ne može i neće da obezbedi sigurnost za dete onda to mora učiniti roditelj.
    (@Kobster, 14. decembar 2017 11:57)

    # Link komentara

  129. Ko je govorio o košarci? Košarka je sport, koji obožavam. Dinamičan sport gdje moraš osmisliti akciju u 24 ili 14 sekundi. A vidiš i kako se ponašaju navijači i u Americi, a i kod nas. ABA liga pokazuje da smo ipak civilizovani. I to zato što je bojkotuju fudbalski navijači,tj, ne navijači, nego huliganske grupe, koje sebe nazivaju navijačima, koji ionako ne gledaju ni taj fudbal, nego dolaze da da nekog prebiju, nešto zapale itd. Slučajno sam spomenuo tenis, ali zar odbojka isto nije divan sport, dinamičan, atletski zahtevan, gde možete otići porodično, bez straha da će vam neko gurnuti baklju u usta. I fudbal je taktički sve zahtevniji i zahtevniji. Ljudi, koji ga igraju, možda nisu obrazovani, ali moraju biti inteligentni, za razliku od navijača, koji ne moraju da razumeju taktiku, ali mogu da urlaju, zvižde itd.
    (Predo, 14. decembar 2017 11:57)

    # Link komentara

  130. da li je FK Partizan odgovoran sto je roditelj odveo dete na kop? kop nije za decu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:18)

    Onda organizator to mora jasno da naglasi! FK Partizan to nije naglasio.

    Kad ulazis u neki opasan objekat svuda stoje znaci upozorenja, svuda je jasno istaknuto - FK Partizan nicim, bukvalno nicim, nije jasno istakao da je opasno ici na Jug sa decom...
    (Leopold82, 14. decembar 2017 11:55)

    # Link komentara

  131. Mislim da imaju pameti,grobarima bi najbolje bilo da ne komentarisu nista dok se ovo od sinoc malo ne zaboravi!!!
     (BOSS, 14. decembar 2017 11:54)

    # Link komentara

  132. Ne pravi se pametan kad nisi, šta će dete među huliganima, jel otac toliko malouman da ne zna šta se radi na tribinama u Srbiji?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan, 14. decembar 2017 11:09)

    Huligani su ljudi koji su vec pravili probleme pa im zato nije vise moguc pristup tribini , to su osudjivani ljudi kojima je mesto u zatvoru a ne na tribini . Ako deci nije mesto na tribinama to mora jasno i glasno da se iskaze . Partizan je ovde kriv zato sto nije stavio natpis zabranjeno za mladje od 18 godina i sto je uopste dozvolio ovom coveku da povede i dete . Ako partizan to nije iskazao onda je tribina dozvoljena i za bebu od 6 meseca . Neka lepo stave tablu na kojoj ce da pise zabranjeno za osobe mladje od 18 godina . To sto se u Srbiji podrazumeva da posten svet ne sme ni u svojoj kuci da bude slobodan a kamoli u javnosti to je sramota za vas i zapitaj se u kakvoj ce sredini rasti tvoje dete .
    (gile, 14. decembar 2017 11:53)

    # Link komentara

  133. Sta kaze na ovo sve ALEKSANDAR VUCIC?
    (blue is the color, 14. decembar 2017 10:36)

    Eh da je Vučić kriv. Ja od 1985 ne idem na derbije. Dete ne vodim zbog rečnika navijača uopšte na utakmice. U moje vreme navijačke pesme nisu imale psovke, naboje nacionalizma i sl.

    Navijačka grupa Partizana se zvala Grobari. A danas, Alkatraz, Anti Romi, Zabranjeni, Head hunters... Sramota me je.

    Sledeće godine punim 60 godina, a od svog punoletstva pratim samo poniranje srpskih tribina.
    (Uroš K, 14. decembar 2017 11:51)

    # Link komentara

  134. Uvek je srbija bila takva i biće
    (pop, 14. decembar 2017 11:51)

    # Link komentara

  135. U zatvor!
     (Goran, 14. decembar 2017 11:51)

    # Link komentara

  136. šta znači termin preuzimanje tribine? tribine su slobodne da svako stane gde ima mesta ko prvi dodje...
    (Marko, 14. decembar 2017 11:30)


    da li ste toliko naivni ili se samo pravite? nije u pitanju preuzimanje tribine radi slobodnog mesta nego je u pitanju borba za uticaj medju navijackim frakcijama. to se ne postize dijalogom i debatama :)
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:50)

    # Link komentara

  137. Provereno i sigurno uplašeni za svoj status na jugu " alkatrazi" su pustili i proglas da su delije ušle na tribinu i tako dobili pomoć od neutralnih grobara!
     (dženkins, 14. decembar 2017 11:50)

    # Link komentara

  138. Aman, dobri ljudi - Cemu cudjenje ? Pa zamislite SAMO da se Sva Ta negativna energija oslobodi protiv vlasti ZBOG cene RADA od 130 d. po satu !!! OVAKO, oni se lepo ispumpaju na Stadionu i onda na Pivo ( ili si Lav ili Nisi ) i Bog da te vidi !! Ma sta je Vama - kriticarima Derbija, Sta je VAMA ?!
    (MrsiMudoje, 14. decembar 2017 11:49)

    # Link komentara

  139. @neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:18 
    Mora biti. U tome je sustina. Ne sme postojati nijedan deo stadiona ili bilo kakve druge javne povrsine koji "nije za decu'. 
    To sto je jos negde u svetu situacija slicna kao kod nas nije opravdanje.
    (Miodrag, 14. decembar 2017 11:30)


    vi govorite o nekom pretpostavljenom univerzalnom obdanistu, ja sam govorio o bilo kom stadionu i ultraskim tribinama u vreme derbija.
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:47)

    # Link komentara

  140. Cini mi se da dete ima fantomku na glavi, nisam siguran.. To onda objasnjava dosta
     (Bokaco4, 14. decembar 2017 11:46)

    # Link komentara

  141. @kobster
    Taj što je doveo dete na derbi na jug (ili sever, svejedno) je idiot isto kao i ovi sto su se tukli. I na slici se vidi da je to jedan od mamlaza koji inače su u tim grupama, samo je sad doveo klinca (verovatno na "obuku").
    I svako ko iole prati nas fudbal (a stanje je decenijama isto) zna da se deca ne dovode na ovakve utakmice jer, ako ništa drugo, velike su gužve i može nešto strašno da se desi i bez ovakvih tuča.
    Nekada davno, kad sa ja bio mali, na derbi nisi mogao da dovedes dete mlađe od 10-11 godina. Nisu ti davali da uđeš na stadion.
    Što se tiče ovih najnovijih dešavanja, policija nije reagovala punih 15 minuta i ako je bilo odmah jasno da nije u pitanju obična carka kakvih ima redovno.
    Nije ovde ulog bio prevlast na tribini nego na nečem drugom. Zato policija nije reagovala nego pustila svoje saradnike sa juga da se reše konkurencije na tržištu.
    Nemojte biti naivni i površni.
     (zvezdarac, 14. decembar 2017 11:46)

    # Link komentara

  142. Dovedes na proplanak, jednu stranu obelezis crveno, drugu crno i pustis ih da se mlate, inteligencija na nivou amebe. Ovakve ignorisati i ne odlaziti na mesta gde se okupljaju, posto je drzava slaba sklanjas se za svoje dobro na dan kad je organizovan proplanak.
    (Sale, 14. decembar 2017 11:43)

    # Link komentara

  143. Čemu služe ovakva stvorenja na planeti!? Crvi, mušice, gliste imaju neku svrhu postojanja. Ovih nesretnika bolje da nema, majke bi bile srećnije. Ali zbog očeva i majki su ovakvi kakvi jesu.
     (Goran G, 14. decembar 2017 11:43)

    # Link komentara

  144. Taj što je bežao sa malim detetom njega identifikovati i oduzeti mu starateljstvo privremeno ili uslovno! Šta ćeš sa malim detetom na najgoroj tribini znači čovek je potpuno lud.
     (dženkins, 14. decembar 2017 11:42)

    # Link komentara

  145. Drzava moze da donese zakon, da divljanje bilo koje navijacke grupe, automatski rezultuje potpuno gasenje kluba za koji navijaju, to bi podstaklo uprave klubova da obrate paznju, koga pustaju na tribine. Novcane kazne nisu dovoljne, a ni utakmice pred praznim tribinama. Partizan je vec 1000 puta igrao pred praznim tribinama, i evo, prva prilika i sou program. Znaci, gadjanje protivnickih igraca, 100 utakmica pred praznim tribinama, neredi i tuce, gasenje kluba, pa ko voli nek izvoli.
     (ls, 14. decembar 2017 11:42)

    # Link komentara

  146. Aleksandar Vucic, premijer Srbije, 2014. "Drzava nema snage da se izbori sa huliganima".

    Margarer Tacer, premijerka Velike Britanije, 1985. "Ili cemo resiti problem huligana, ili fudbala u ovoj drzavi nece biti".
     (Mikii, 14. decembar 2017 11:41)

    # Link komentara

  147. Zasto ne ponovite anketu od pre par nedelja sa pitanjem zasto ne idete na meceve u domacem fudbalu.
    @analiticar_amater
    Tuca ima, ali ni blizu kao sto je bilo, a pogotovo ne kao u Srbiji. Vrlo tesko mozes mrdnuti prstom u vecim gradovima u Britaniji a da nisi snimljen. Verovatno zato i vole tuce na gostovanjima.
    (drvobradi, 14. decembar 2017 11:40)

    # Link komentara

  148. Najgori smo definitivno. I treba takva slika da se prikaze svetu nista nismo bolji od ovoga, i s razlogom nas ceo svet mrzi. Dok sam bila mladja bila sam ponosna sto dolazim iz Srbije i sto su moji odatle a sada kada sam porasla i skontala ko smo i sta smo kada me pitaju odakle sam sramota me.
    (Mili, 14. decembar 2017 11:39)

    # Link komentara

  149. Kriv je otac, zato što treba da zna u kakvoj drzavi živi. Verovatno neki ostrašćeni huligan, pa hoće klinca od malih nogu da uči kako treba da se ponaša. Tužno!
     (Zvezdan, 14. decembar 2017 11:38)

    # Link komentara

  150. Godinama ne idem na utakmice zbog ovoga. Nasilje i agresije se ovde aktivno promovišu od strane glavnog lažova i njegove ekipe.Tako da je sve ovo očekivano.
    (miso, 14. decembar 2017 11:38)

    # Link komentara

  151. Drzava nema snage! Sada mi dajte sendvic i sky colu.
     (Bree, 14. decembar 2017 11:35)

    # Link komentara

  152. Od ovog trenutka sebe ne zovem Grobar, nego navijac Partizana. Sramota me je.
     (čudnik, 14. decembar 2017 11:33)

    # Link komentara

  153. To su bese oni "Vodjini"? Puni snage, ne salje ih na zadatke, moraju nalo da ruse, navikli
     (dr.kadzija, 14. decembar 2017 11:32)

    # Link komentara

  154. Aman bre ljudi, dokle cemo imati iskrivljenu logiku?! Cuj, kriv je otac sto odveo dete na jug, a ne ba... koja se pali bakljama po tribinama. Da drzava funkcionise i da ocisti bagru koja terorise obican narod, covek bi mogao da ode sa celom porodicom na koju god hoce tribinu. Sad obican narod mora da se povlaci i kupuje recimo skuplju ulaznicu da mu detetu neko ne bi razbio glavu.
    Mozda covek nije imao para, mozda je imao svoje razloge, ali osude moraju biti usmerene na kriminalce koji se na tribinama bore za narko trziste i drzavu koja im to tolerise.
    (Kobster, 14. decembar 2017 11:32)

    # Link komentara

  155. šta znači termin preuzimanje tribine? tribine su slobodne da svako stane gde ima mesta ko prvi dodje...
     (Marko, 14. decembar 2017 11:30)

    # Link komentara

  156. @neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:18
    Mora biti. U tome je sustina. Ne sme postojati nijedan deo stadiona ili bilo kakve druge javne povrsine koji "nije za decu'.
    To sto je jos negde u svetu situacija slicna kao kod nas nije opravdanje.
    (Miodrag, 14. decembar 2017 11:30)

    # Link komentara

  157. Vučić: "Nemamo snage da se izborimo sa huliganima".
    Ali, imate snage i volje da ih plaćate (našim parama).
    Zbog čega?
    (dzara, 14. decembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  158. To je slika i prilika Vuciceve Srbije danas, hteo on to priznati ili ne.
    (Aster Blistok, 14. decembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  159. Otac godine
     (Djole, 14. decembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  160. Citam komentare pa gde ce sa detetom I ne verujem....imam sina I cerku od devet god I redovno ih vodim na utakmice kad god imam vremena. Jedino sto uvek idemo ili na zapad ili na istok. Cak I da sam idem ne bih isao na jug jer ja sebe smatram za navijaca Partizana a ne huligana ili kriminalca....toliko
     (GanDra Šajkaš, 14. decembar 2017 11:26)

    # Link komentara

  161. Ti likovi svesno idu na to da budu prebijeni ili uhapseni...ali posle toga dobija respekt u kraju i kredibilitet.
    (uredu je, 14. decembar 2017 11:26)

    # Link komentara

  162. Konacno neko objektivno da obavesti i potvrdi sve sto su upuceni ljudi pisali. Dakle grobari su se tukli medjusobno ponovo.
     (Ljubisa livac, 14. decembar 2017 11:25)

    # Link komentara

  163. Pravda za " Vandal boyse"..
    (Figaro, 14. decembar 2017 11:24)

    # Link komentara

  164. @Predo
    Sad zato što ti voliš snobovske sportove, svi ostali su intelektualno inferiorni? Predrasude vezane za bilo koju temu, a posebno za sport su dokaz nedostatka intelekta, bar onog emotivnog dela. Fudbal je najpopularniji u Evropi, košarka u USA, NBA igrači su uglavnom završili koledže ali ne možeš da budeš uspešan programer i profesionalni sportista istovremeno, zato što je dan, nedelja, mesec i život kratkotrajna dimenzija. Ljudi kao ti postoje u svim intelektualnim nivoima, nažalost.
     (Buanko, 14. decembar 2017 11:22)

    # Link komentara

  165. Koliko samo treba da budeš neodgovoran otac da bi odveo dete na derbi među divljake?! Takvi roditelji su zreli za socijalnu službu...
    (neverovatno, 14. decembar 2017 11:21)

    # Link komentara

  166. Orks
    (goran, 14. decembar 2017 11:19)

    # Link komentara

  167. Prva misao koja mi je prosla krzo glavu je : 
    PA GDE CES SA DETETOM NA UTAKMICU? 
    A onda sam zastao i razmislio. Utakmice i sluze za decu, za porodicu, za opustanje. Setite se samo slike kada na kraju utakmice KKCZ ili KKP decaci od 10ak godina utrce na teren da se slikaju sa Bobijem ili Bogdanovicem... 
    Nije resenje povuci se pred navijacima, sto u ovom trenutku jeste bila jedina opcija, vec napraviti i urediti drzavu gde se zna red. Huliganstvo postoji oduvek, kroz razlicite forme i gotovo je nemoguce iskoreniti ga, ali se moze ograniciti. Imao odlicne zakone koje niko ne primenjuje. Za sve momke koji su zavrsili na atletskoj stazi, 3 godine robije. 

    Da sam na mestu roditelja tuzio bih FK Partizan.
    (NokiJa, 14. decembar 2017 11:02)


    da li je FK Partizan odgovoran sto je roditelj odveo dete na kop? kop nije za decu.
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:18)

    # Link komentara

  168. slika Vučićeve Srbije
     (Todor Strašni, 14. decembar 2017 11:18)

    # Link komentara

  169. "časovi ljubavi" hahahahahaha
    (nebitno, 14. decembar 2017 10:58)

    Vi se tek ne javljajte. Sramota ste i jedni i drugi. Dno.
     (Marko, 14. decembar 2017 11:16)

    # Link komentara

  170. Dajte ljudi bre vise ogradite deo tribine i nek se udaraju do mile volje!
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 14. decembar 2017 11:15)

    # Link komentara

  171. jedan covek je izjavio da drzava nema snage da se bori protiv huligana...
    (bob, 14. decembar 2017 11:15)

    # Link komentara

  172. Šišanje (ne Sisanje), sve objasnilo...da se razumemo !
     (Nemi posmatrač, 14. decembar 2017 11:15)

    # Link komentara

  173. Dno dna.
    (predrag markovic, 14. decembar 2017 11:15)

    # Link komentara

  174. Pitajte Margaret Tacer kako se resiti huligana na stadionima.
     (gen degen, 14. decembar 2017 11:14)

    # Link komentara

  175. i o vaj otac ne bitno da li je jug ili sever..pa gde ces dijete u copor vukova idi na zapad..
     (srbin sin, 14. decembar 2017 11:13)

    # Link komentara

  176. Našao je đe će voditi dijete. Uhapsiti ovog "oca ".
     (Tomo, 14. decembar 2017 11:12)

    # Link komentara

  177. Jedna mi stvar nije jasna. Bio sam dva puta na derbiju, jos pre 10 i vise god, ali bio sam. Redari na ulazu u stadion (severna tribina) , uspeo sam da unesem samo mobilni telefon, upaljac i cigare sam morao da ostavim napolju, novcanik nisam poneo.
    Kako onda unesu baklje? Znaci baklje su dozvoljene?
     (Aleks, 14. decembar 2017 11:11)

    # Link komentara

  178. Strašno za gledati, slogan Samo Sloga Srbina Spasava ili 4S nije dzaba, ali dok god bude ovako a ne slozno svi kao jedan, nema napretka, pa pogledajte ljudi kako Delije navijaju slozno i svi kao jedan, tako se navija--- Zvezda ima najbolje navijače realno, veliki pozdrav za sve prave navijače!!!
    (Izgazi ih Nole :-), 14. decembar 2017 11:11)

    # Link komentara

  179. Doveo covek dete na skolovanje.Posle se mnogi pitaju otkud toliko vrsnjackog nasilja.Niti je ovo fudbal,nije ni za odrasle a kamoli za decu.Ni jedna vlasti nije kriva sto si ti otisao na "utakmicu"pa jos poveo I dete.
     (spale, 14. decembar 2017 11:10)

    # Link komentara

  180. Svi ste vi isti huligani to sto jedni imaju crveno bele majice a drugi crno bele meni je sve to isto, ne smeju ljudi zbog vas da odu na utakmicu, vas zivot je promasaj, jel gledate Premijer Ligu? Ako vam se ratuje idite u vojsku, ultimat fajt, a da za to nema hrabrosti
    (Sale, 14. decembar 2017 11:09)

    # Link komentara

  181. Hoces Iskreno






    Ne pravi se pametan kad nisi, šta će dete među huliganima, jel otac toliko malouman da ne zna šta se radi na tribinama u Srbiji?!
     (Dušan, 14. decembar 2017 11:09)

    # Link komentara

  182. da policija moze da resi problem u roku od dva dana. zakon nam je odlican a u pojedinim segmentima i bolji od engleskog, jer je siri sto se tice nereda u prostornom smislu i oko stadiona i to mnogo pre pocetka i nakon zavrsetka utakmice. pitanje je zasto se ne dozvoli da policija radi svoj posao, a ne da koce raznorazne strukture! pa 10 i vise godina nije ni jedna tribina ispraznjena
     (Istina je, 14. decembar 2017 11:09)

    # Link komentara

  183. 1.Fudbal loš
    2.Neredi na tribinama i povređeni ljudi
    3.Angažuje se pola srpske policije taj dan
    4.Neredi se dešavaju na državnom vlasništvu
    Mislim da su ovo dovoljni razlozi da se oba kluba izbace iz ovog ranga takmičenja.Nijedan život nije vredan igranja u Evropi ili bilo gde.
     (banetu, 14. decembar 2017 11:08)

    # Link komentara

  184. Drzava je nemocna.
    (Sale, 14. decembar 2017 11:08)

    # Link komentara

  185. Preorati terene i zasaditi kukuruz
    (Ivan, 14. decembar 2017 11:07)

    # Link komentara

  186. Svi ovi napadnuti, imaju ovo belo oko rukuva, tako da se jasno raspoznaju....
     (Gajic, 14. decembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  187. Meni je vrlo interesantno zašto fudbal privlači nasilnike, neostvarene, intelektualno inferiorne ljude, jer fudbal je sport, a sport bi trebao da bude nešto plemenito. Takvi ljudi ne idu na tenis, njima je to ddosadan sport, kao i većina drugih. Da li je to zato što se fudbalom uglanom bave polupismeni ljudi, pa je pravi praznik kad čuješ Blagojevića, Milojevića, MIjatovića, Igora Štimca, koji znaju da sastave prosto proširenu rečenicu.
    (Predo, 14. decembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  188. (Danilovgrad, 14. decembar 2017 10:49)

    Jeste, jeste isti, samo to vi ne želite da prihvatite. Ne zove te se džabe Titlovi blizanci.
    (Bane, 14. decembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  189. a deda pali baklju :)
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 11:04)

    # Link komentara

  190. Pa to su ljudi koji rade za drzavu .E Srbijo moja, nista se nije promenilo ali bas nista!
    (hask, 14. decembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  191. Apokalipsa, goli, tetovirani, krvavi muškarci, kiša, baklje..građani sa decom, fudbaleri na radnom zadatku..skoro pa ..biblijski prizor..u Srbiji na putu za EU !!
     (ljubomir, 14. decembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  192. A sad kad krenu da se ganjaju po ulicama i da se svete jedni drugima bice opasno izaci na ulicu
     (nikola, 14. decembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  193. Ovo se jedino moze zaustaviti, tako sto ce se doticnim osobama dozivotno zabraniti odlazak na utakmice kluba. Gde bi doticni imao obavezu da za vreme utakmice bude u policijskoj stanici. I to ne sad samo u ovom slucaju nego i za paljenje baklji i za ugrozavanje bezbednosti drugih ljudi. Za alkoholisano i drogirano stanja kazne po 2 godine. Tek tada ce zavladati red na utakmicama.
     (lemiz, 14. decembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  194. Pa sta ce sa detetom na jugu,ljudi moji . Zna se gde se gleda derbi...
    (Ivan, 14. decembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  195. Prva misao koja mi je prosla krzo glavu je :
    PA GDE CES SA DETETOM NA UTAKMICU?
    A onda sam zastao i razmislio. Utakmice i sluze za decu, za porodicu, za opustanje. Setite se samo slike kada na kraju utakmice KKCZ ili KKP decaci od 10ak godina utrce na teren da se slikaju sa Bobijem ili Bogdanovicem...
    Nije resenje povuci se pred navijacima, sto u ovom trenutku jeste bila jedina opcija, vec napraviti i urediti drzavu gde se zna red. Huliganstvo postoji oduvek, kroz razlicite forme i gotovo je nemoguce iskoreniti ga, ali se moze ograniciti. Imao odlicne zakone koje niko ne primenjuje. Za sve momke koji su zavrsili na atletskoj stazi, 3 godine robije.

    Da sam na mestu roditelja tuzio bih FK Partizan.
    (NokiJa, 14. decembar 2017 11:02)

    # Link komentara

  196. Da krenemo od najednostavnijeg pitanja. Kako neko unese baklju na stadion? Postoje 2 nacina. Prvi je da uz dogovor sa upravom, samim tim i sa policijom i drzavom, neko ostavi nekoliko torbi punih pirotehnike na tribini pre nego sto utakmica i pocne. Drugi nacin je da svaki 50i navijac stavi baklju u gace i ide na ulaz gde znaju redare, koje inace oni i postavljaju i tako ulaze gotovo bez pretresa. U Evropskim ligama se to lepo zakonski dovelo u red. Zapaljena baklja znaci i rigorozna kazna i prazan stadion na sledecih nekoliko utakmica. Vrlo dobro se zna ko su huligani koji bi mogli da naprave nered na bilo kojoj utakmici tako da je samo pitanje da li policija hoce da radi svoj posao ili ne. I dok ne resimo sami sa sobom hocemo li se obracunavati sa kriminalom i huliganstvom nista se nece promeniti. A ovo je inace sve posledica one recenice prvog coveka drzave da Srbija nema snage da se obracuna sa ovakvim propalitetom. To je polaganje oruzja nad divljastvom i anarhijom. Uzas
     (Pufne za frezenkovanje, 14. decembar 2017 11:00)

    # Link komentara

  197. Englezi su dosta efikasno i elegantno resili problem huligana.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lee Van C., 14. decembar 2017 10:48)

    Ne Englezi nisu resili problem huligana, ali su taj problem sveli na najmanju mogucu meru na stadionima. Van stadiona je haos gori nego kod nas, makljaju se gde stignu, a i dalje se desava i na tribinama da se potuku. Poluinformacije su Srbima najjaci argument.
    (analiticar_amater, 14. decembar 2017 10:59)

    # Link komentara

  198. "časovi ljubavi" hahahahahaha
     (nebitno, 14. decembar 2017 10:58)

    # Link komentara

  199. Osudjujete coveka sto je poveo dete na juznu( ili severnu) tribinu ...
    A ne osudjujete drzavu koja se ne bori sa huliganima,vec ih potpomaze sakom i kapom.

    Zato se tako lepo i zivi u Srbistanu.
    Svuda u svetu,pa i na mestima gde su gori i veci huligani od nasih, videcete roditelje sa decom medju najvatrenijim navijacima.
    Kako i zasto , ne vredi objasnjavati, da razumete zasto , ne bi osudjivali ovog coveka.

    Sramota
    (Hoces Iskreno ?!, 14. decembar 2017 10:58)

    # Link komentara

  200. Pa šta hoćete, AV je rekao da neće da ulazi u rat sa huliganima. Nije siguran da ga može dobiti a Vi i dalje za SNS i AV.
     (BL komunista, 14. decembar 2017 10:58)

    # Link komentara

  201. Kazu da su Englezi resili problem huligana? Pa kada tamo postoji vlast. Kod nas vodja navijaca pije kafu sa nasim glavnim politicarima u Knez Mihajlovoj. Sramota.
     (Oliver Kosta, 14. decembar 2017 10:57)

    # Link komentara

  202. kakva drzava takvi i navijaci
     (dule, 14. decembar 2017 10:56)

    # Link komentara

  203. zatvoriti sve stadione za navijače . Igrati utakmice praznih tribina . Ovo ne vodi ničemu . Gde je lepota navijanja i uživanja u fudbalu. Muka mi je više da gledam te tuče i da prolaze nekažnjeno ! Uradite nešto pametno za državu .Sramota !!!
     (BG, 14. decembar 2017 10:55)

    # Link komentara

  204. Poveo čovek dete na utakmicu,sta je tu lose? A kada se našao u sred haosa podigao ga na ramena da ga zaštiti....mislim....to moze da bude jedan pogled na situaciju....
     (?, 14. decembar 2017 10:54)

    # Link komentara

  205. Mene je cale isto kao klinca vodio na derbi, na sever i na JNA i na Marakanu, boze zdravlja i ja cu klinca jednog dana, ali se znalo idemo na Marakanu na vrhu smo tribine ka cosku, ako izbije nesto ovako da moze da se izadje, na JNA odmah iznad jednog od ulaza, da mozemo da izadjemo ako izbije ovako nesto.
    Ovo se uvek desavalo i desavace se nazalost, ali da ti dodjes sa klincem dole u prve redove na sred tribine je toliko nenormalno, da bi u bilo kojoj ozbiljnijoj zemlji centar za socijalni rad reagovao..
    (soni, 14. decembar 2017 10:54)

    # Link komentara

  206. "Nema šešir?"
     (Vidoja, 14. decembar 2017 10:54)

    # Link komentara

  207. Margaret Tačer je svojevremeno izjavila "Ili ćete srediti situaciju sa huliganima ili u ovoj zemlji fudbala biti neće."
     (Ivana, 14. decembar 2017 10:53)

    # Link komentara

  208. tata i sin, huligana dva...
     (neutralni felsh, 14. decembar 2017 10:53)

    # Link komentara

  209. 10 godina zatvora. Da vidimo ko će sledeći da se manijaci? A da,Srbija...
    (Dugi, 14. decembar 2017 10:51)

    # Link komentara

  210. Kažu da je ovo dno... A jel to znači da i ispod dna ima nečega.?? ... Neee ovo je ne znam koji po redu krug pakla... sigurno nije kraj... Nažalost :(
     (odakle sam ja....pitam se, 14. decembar 2017 10:50)

    # Link komentara

  211. Dok su Delije pravile lijepu bakljadu, za pamcenje, lijepo navijali, sa druge strane su se Grobari tukli, makljali jedno pola sata, ali sto je najgore ovo nije rijetkost na Juznoj tribini vec se ovakve medjusobne tuce desavaju cesto.. Jel znate onu izreku `Nismo isti` ??? Ok...
    (Danilovgrad, 14. decembar 2017 10:49)

    # Link komentara

  212. Englezi su dosta efikasno i elegantno resili problem huligana.
     (Lee Van C., 14. decembar 2017 10:48)

    # Link komentara

  213. Dokle vise da se trpe huligani?
    (Marko, 14. decembar 2017 10:31)

    Dok tako birate na izborima
    (Petar, 14. decembar 2017 10:48)

    # Link komentara

  214. jel znate kada ce da bude bolje,mislim kada cemo da se ponasamo kao ostala normalna nacija!????



    … "NIKAD ali NIKAD"
     (nznm, 14. decembar 2017 10:47)

    # Link komentara

  215. Sta reci... sa detetom medju.huligane na jug.

    Super !!!

    Bas lepa traumuca za dete.
     (True, 14. decembar 2017 10:46)

    # Link komentara

  216. uzas. ali i on bas nije normalan da sa detetom ide na jug...
     (baba_vanga, 14. decembar 2017 10:46)

    # Link komentara

  217. Pitanje broj 1:
    Koliko će divljaka biti optuženo i osuđeno po zakonu?
    Pitanje broj 2:
    Zašto niko?
    (Manekineko, 14. decembar 2017 10:46)

    # Link komentara

  218. O Bože ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 14. decembar 2017 10:44)

    # Link komentara

  219. A i ovaj je brižan roditelj nema šta! Doveo dete među huligane?!?
    (firga reisen, 14. decembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  220. Druze dokle god drzava moze da ih (ne)kontrolise. Odgledaj film sisanje. To je realna prica.
    (lamanca, 14. decembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  221. Zatvarajte sport u Srbiji, dosta je bilo stvarno
    (ilpadrino31, 14. decembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  222. Ako imate dete i ako je sin, držite ga što dalje od fudbala, stadiona i utakmica pa ćete ga spasti....
     (RexLex, 14. decembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  223. Samo ću vam reći da je PUKA SREĆA što niko nije poginuo, ali puka sreća!!!! Što ne znači da u budućnosti neće...Kakav je ovo užas. Pravo bezzakonje. Gledao sam sinoć video klipove, koje je to nogetanje, udaranje vrhovima kaiša, palice, baklje...padaju preko stepenica dolje u kanal...ma još mi nije jasno da niko nije nastradao.
    A nadam se da je ovaj čovjek,otac izvukao pouku i da ga stadion Partizana, iliti Jna(kako kome više ogovara) neće gledati u daljnjem... eventualno zapad ili istok.
    Pozdrav za sve prave navijače i ljubitelje fudbala!! :)
     (dr, 14. decembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  224. Svako od ovih privedenih odmah i po kratkom ppstupku da bude osudjen na minimum 5 godina pa da vidimo da li ce i ostali smeti da prave probleme. Ali ipak, ovo je Srbija a sva ta fina gospoda je u dosluhu sa ljudima na vlasti...
     (milan010, 14. decembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  225. Vodjo, oglasi se.
    (komi, 14. decembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  226. Jeste to malo dete 10- tak godina i ono nista nije krivo, ali sta ocekivati da ce ispasti od tog deteta kad se nalazi tu gde jeste? Bas iz ovakvih razloga ja svoje dete ne vodim na utakmice(a i sam neidem) a zarko bi zeleo, kakav oni primer mogu dati mom detetu, plus da ga dovedem u opasnost da ga pregazi stampedo monstruma i maloumnika... Da smo prava drzava kao sto nismo ovi nasilnici bi svi bili iza brave a ja bi svoje dete kao i velika vecina nas vodio na utakmice bez straha i kupio mu i sal i dres i svi bi to uradili za svoju decu, bolje bi bilo i za klub, ali drzavi trebaju ovakve stvari kao juce sa derbija i oni ih i drze na slobodi...
     (Neutralni, 14. decembar 2017 10:41)

    # Link komentara

  227. Uzasno je sto ovo moram da kazem, ali steta je sto nema zivotno ugrozenih.
    (Bard, 14. decembar 2017 10:40)

    # Link komentara

  228. @Dokle vise da se trpe huligani?
    (Marko, 14. decembar 2017 10:31)

    dotle dok trpimo i politicare svih boja i dresova, starlete, rijalitije.....


    Nema razlike.
    (Nikola, 14. decembar 2017 10:40)

    # Link komentara

  229. A sta ce sa detetom na jugu. Većki tata kadji izigrava opasnog mangasa hoce sina da vaspita da bude opaka faca.
     (BU, 14. decembar 2017 10:40)

    # Link komentara

  230. slika fudbala, drzave, drustva...


    dno... sve dublje i dublje tonemo...


    jad...


    tesko je bilo sto napisati nama roditeljima...
     (cane..., 14. decembar 2017 10:38)

    # Link komentara

  231. Samo neodgovoran roditelj može da povede malo dete na Sever ili Jug gde su mahom kriminalci
     (Wilfred, 14. decembar 2017 10:38)

    # Link komentara

  232. Tom geniju koji je odveo dete na jug među huligane oduzeti roditeljsko pravo!
     (Domaćin, 14. decembar 2017 10:37)

    # Link komentara

  233. Vidi vidi ima sat
     (Siluca, 14. decembar 2017 10:37)

    # Link komentara

  234. Sta kaze na ovo sve ALEKSANDAR VUCIC?
    (blue is the color, 14. decembar 2017 10:36)

    # Link komentara

  235. Pa ja sa 22 godine ne bih nikad otišao na derbi u fudbalu, pogotovu ne na sever ili jug, a ovaj majstor ide na jug i to sa detetom. Meni je to veći horor, verovatno vaspitava dete da bude novi vođa.
     (Uki, 14. decembar 2017 10:35)

    # Link komentara

  236. Avangarda
     (golub pismonoša, 14. decembar 2017 10:35)

    # Link komentara

  237. dok su potrebni vlasti
     (država, 14. decembar 2017 10:35)

    # Link komentara

  238. Treba deca da vide to sto pre . Da ne bi posle ostala u čudu !!!
    (Zeka, 14. decembar 2017 10:35)

    # Link komentara

  239. Dokle vise da se trpe huligani?
    (Marko, 14. decembar 2017 10:31)

    # Link komentara