Čović: Radonjić naneo veliku štetu Zvezdi

Predsednik KK Crvena zvezda Nebojša Čović rekao je da je izjava Dejanja Radonjića posle osvajanje tripl krune i priče oko dugovanja naneli veliku štetu klubu.

SM Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Covke a Partizan nista? E sad si me razocarao. Sad ti Radonja kriv. Nasao si novo zrtveno tele. Jadni ovi Zvezdasi kojima si ti legenda
    (bbROD, 23. novembar 2017 07:53)

    # Link komentara

  2. U pravu si. Nije trebao da prica. Trebalo je u sred sezone cim mu je kasnila plata 1 dan da preda tuzbu protiv Zvezde.

    E onda bi verovatno imali para odmah sve da platite .
    (Dejan, 22. novembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  3. Nego reci mi jel i Alimpijevica ne placas bas kao i igrace?
    (Ko Vas Ne Zna Skupo Bi Vas Platio, 22. novembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  4. Radonjić je za tebe moralna i trenerska gromada.
    (Milan, 22. novembar 2017 13:26)

    # Link komentara

  5. Neverovatno koliko covek moze da isplace, a da ne dehidrira...🤔 Pa ovi zeznuse i Kristl iz Dinastije... Odmori ih bar malo, doktore. 🤭
    (Toto-ko-tunjo, 21. novembar 2017 08:13).....Neverovatno koliko covek moze da ostavi glupih komentara...Samo nastavi.....
    (konstatacija, 22. novembar 2017 12:08)

    # Link komentara

  6. Ja sam ubeđen da Čović radi najbolje sto može. Ne znam ko se buni posle ovako sjajnih godina iza nas a imamo perkspektivu i da nastavimo, a ne vidim problem i ako se kiksne. Da li znate navijaci zvezde koliko cedevita ulaze godinama unazad a gledala nam u leđa takođe budućnost partizan, mzt,.....moja podrška čoviću
    (nenad, 21. novembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  7. Samo novac igra ulogo.Komentarl nisu potrebni.
    (Peki, 21. novembar 2017 13:29)

    # Link komentara

  8. Covic problem u kosarci, hahahha pa covek je u kosarci nula. On je zakulisni igrac i to vrlo podmukao. Da rezultate pravi kosarkaskim znanjem on bi se raspadao po drugoj ABA ligi...
    (Ko laze..., 21. novembar 2017 12:35)

    # Link komentara

  9. Koliko me sećanje služi, pa zar nisu u više navrata, kao hipnotisani, izjavljivali da je Zvezdino poslovanje transparetno i da to "partneri iz Evrolige" izuzetno cene. Zašto je to problem što je Radonjić saopštio? Izgleda da nam jedino preostaje da se pomorimo sa takvom sportskom realnošću: očekuju se veliki rezultati za (ni)malo para.
    SPORT SPORTISITIMA!
    (Dobro pamtim sve!, 21. novembar 2017 10:02)

    # Link komentara

  10. Od kad dugovanje para igracima I strucnom stabu (treneru)) ne nanosi stetu,a kad se o tome govori,onda se nanosi steta.Ista prica i sa Duletom u Partizanu.Treba svi da vas napuste posle dva meseca pa da onda vidite sta je prava steta.E stvarno,nisam zvezdas,ali bezobrazluk i pokvarenost nema granica...
    (Basketas u penziji, 21. novembar 2017 08:14)

    # Link komentara

  11. Neverovatno koliko covek moze da isplace, a da ne dehidrira...🤔 Pa ovi zeznuse i Kristl iz Dinastije... Odmori ih bar malo, doktore. 🤭
    (Toto-ko-tunjo, 21. novembar 2017 08:13)

    # Link komentara

  12. Tako prolaze ljudi koji govore istinu.
    "razišli se ..."
    (Bubakar, 21. novembar 2017 07:52)

    # Link komentara

  13. @Baki
    pa ni o tati ovako ne bi pričao. baki da nisi vesna?
    (Novi Sad, 21. novembar 2017 06:21)

    # Link komentara

  14. Bravo Covicu spasioce Zvezde,nasa legendo i najveci Zvezdasu medju nama. Mi ti se klanjamo i nikad ti necemo zaboraviti kako si preimenovao svoj klub da ime KK Crvena Zvezda nastavi da zivi. Bez tebe KKCZ ne bi postojao. Ti si nas Mesija i mi ti se klanjamo!
    (djoka, 21. novembar 2017 01:34)

    # Link komentara

  15. Istina je da prošle godine I pored odličnih partija i dobre igre igrači nisu nagrađeni za ono bar što je ugovorom garantovano-to je javna tajna,konkretno Radonja je dobio jednu ili dve plate.
    Ćovke je opasan manipulator,da ne kažem nešto gore ,isključivi krivac jer je lošim poslovnim potezima uspeo je da od onakve Zvezde koja je igrala najlepšu košarku ,odbanu neviđenu do tada u EL,napravi fenjeraša I to u sezoni kada su zbog finala EL u Beogradu i očekivanja bila najveća.Narodu je uzeo pare za sezonske karte po cenama nikad većim a doveo trenera koji je u Zvezdi u najboljem slučaju trebao da peče zanat par godina kao ali kao pomoćnik nekom ozbiljnom i iskusnom treneru.Dovodeći Lazarevića i ostale drugove iz Fmp-a napravio je samo solidnu Abaligašku ekipu čiji je krajnji dometom polufinale Aba lige,finale domaćeg prvenstva i fenjer EL.
    (Markobg, 21. novembar 2017 00:25)

    # Link komentara

  16. Kada se u Srbiji zbig ivakvih izjava bude odgovaralo, znacu da je korupcija minimalna, ako ne i iskorenjena, znacu da poslodavac ne moze da me zavlaci, znacu da mi drzava koja od mene uzima lepe pare na godisnjem nivou, dakle da mi takva drzava omogucava da zivim kao covek. Do tada, Covici, korupcija, biznismeni... mrak. Nema ovo veze sa sportom. A da, uvek sam bio i ostao Zvezdas samo nisam "navijac" u danasnjem smislu te reci.
    (Onako, 20. novembar 2017 22:34)

    # Link komentara

  17. Sram te bilo.
    (Filip, 20. novembar 2017 22:34)

    # Link komentara

  18. A bio ti je dobar dok je pobedjivao i osvajao sa zvezdom sad cim mu je plata mala odmah ne valja. e pa nece da moze.
    (Zvezdas, 20. novembar 2017 22:21)

    # Link komentara

  19. Pa zato je i Covic rasprodo ceo tim, da bi se ljudi odrekli svoje zarade. E Srbijo nikad mi necemo da postanemo cestiti i posteni ljudi!!!
    (rasa, 20. novembar 2017 22:01)

    # Link komentara

  20. Gde su moje pare?
    (Radonjou, 20. novembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  21. covicu, manje sujete.
    (sasa, 20. novembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  22. Udarila jedna legenda FMP Ribar Diva na drugu...imanentno je to klubovima sa tradicijom od 4 godine. Nego, uskoro ce kanc-predsednik da najuri i Covica...Prica lose o Radonjicu cim je otisao, tada ce i o Zvezdi. Pa kad na videlo izadju kes uplate i sivo knjigovodstvo, famozni budzeti od 2 miliona a realno potroseno 7 itd...
    (Lane moje lane ces se zvati, 20. novembar 2017 21:36)

    # Link komentara

  23. radonjic je radio pod velikim stresom i pritiskom u zvezdi...taj pritisak a samim tim i stres je dolazio sa svih strana...komentarisan je od strane javnosti,omalovazavan,kada pobedi onda je bog a kada izgubi onda ga svi pljujemo,pritisak da mora da se osvoji titulu...i sve je to covek izdrzao osvojio 9 trofeja,imao odlicne nastupe u evroligi...i o njemu se govori kako je naneo veliku stetu klubu???zasto,zato sto je primio samo dve plate....toliko stresa i svega toga a ne moze da bude isplacen....ne samo on nego i igraci koji su osvojili sve to....i onda ajde molim te cuti posto smo pod prismotrom fibe da se ne zna da dugujemo....mafijaska posla,isto to su radili i u partizanu godinama....a covic prica o transparentnom poslovanju kluba,kako sve sto se posluje izlazi u javonst i kako smo ozbiljan i stabilan klub...smesan je bre!!!a ono sto je najbitnije,duguju se pare zaposlenima.
    (macconi, 20. novembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  24. Čović ima pravo!
    Svi ste vi Čović ili možda Terzić?
    (Šta uradi krcune?, 20. novembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  25. koji cinican pogled.covek jr dr.
    (sole, 20. novembar 2017 21:15)

    # Link komentara

  26. Naslov uopšte nije u skladu sa onim što je Čović izjavio. A izjavio je da je Radonjić izjavom da su igrači primili samo tri plate naneo štetu Zvezdi. Apsolutno se ne slažem sa tim jer je Radonjić samo izneo činjenično stanje. Ali sujetni Čović to ne prašta... Mene najviše brine poslednji pasus iz kog se može zaključiti da amater i neznalica Alempije ostaje da i dalje vodi Zvezdu a što znači da smo nagraisali. Čović je previše sujetan(opet) da bi priznao grešku i smenio ovog diletanta. Dolazak Alempija na Zvezdinu klupu je najskuplji transfer ove sezone.
    (oberin martel, 20. novembar 2017 21:01)

    # Link komentara

  27. Sagadin, Sakota, Trifunovic, Karadzic, Pesic, Vukojicic itd = 0 titula.
    Dejan Radonjic = 3 titule ABA, 3 domace titule, polufinale EK, cetvrtfinale EL!

    Covic uspesnog Radonjica tretira kao coveka koji je naneo stetu klubu?!
    S druge strane, zadovoljan je radom neuspesnog Alimpijevica?!

    Uspeh se u Srbiji ne prasta!
    (Razor Ramon, 20. novembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  28. Pa nije Radonjic ko vi politicari, dvaput zine triput slaze. Razumem da se naljuti ako kaze ne prima plate, a pare lezu na vreme. Sad ne moze vise sa Vujosevicem da se prepucava, pa onda da oplete po nekome. Sto ne kaze ko je sastavljao ekipu i doveo penzionera Keselja, a ne sto prosipa demagogiju. Inace sam zvezdas i postovao sam Covica sve dok njegov sin nije stasao, jer mislim da je retko koji manje talentovan igrac vise forsiran.
    (vasilije, 20. novembar 2017 20:46)

    # Link komentara

  29. Od dalaska Čovića u Zvezdi se zna ko šta radi ,i ko je zadužen za sport ko za politiku kluba. Radonjić nikad do te izjave nije pričao ni o novcu ni o politici kluba kao ni sada Alimpijević. U Zvezdi se treneri ne petljaju u stvari koje se njih ne tiču, kao što je bio slučaj u Partizanu sa Vujoševićem (valjda časovi ljubavi) ili sada sa Nikolićem da vode politiku kluba. Naslov teksta je bombastičan kao i sve ostalo što se podmeće Zvezdi dok je sama izjava korektna (treba je pročitati), i u Čovićevom stilu , bez celofana.Drago mi je što se grobari ovoliko brinu za nas. Znaju oni dobro da je njima u košarci najveći problem ČOVIĆ.
    (baki, 20. novembar 2017 20:36)

    # Link komentara

  30. i sad opet covic izlazi ovde kao zrtva....a ne covek koji je rekao da su primili samo dve plate....kakav spin majstor ovaj covic....
    (borivoje surdilovic, 20. novembar 2017 20:34)

    # Link komentara

  31. Odmori ih bar jedan dan, doktore. Izginuse za tastaturama.
    (Toto-ko-tunjo, 20. novembar 2017 20:29)

    # Link komentara

  32. drzavni udar
    (RADE, 20. novembar 2017 20:01)

    Pa da. Kazu da se posle Olimpije bas treslo u Zagrebu. Ali tu je Andrej i cuvena skola ljubavi.
    (Toto-ko-tunjo-zagrebacki-seizmolog, 20. novembar 2017 20:23)

    # Link komentara

  33. Pitas gde su pare? Mislis li da se dzaba dobijaju avio karte do Moskve, Rige, Istambula, Madrida... da hoteli daju dzabe prenociste da autobusi su takodje dzabe.Da treba otici u Banja Luku, Zagreb, Ljubljanu, Zadar, Skoplje, Bar, Podgoricu.Da treba platiti Pionir, Arenu, To za sezonu kosta 1,5 milion evra. Broj putnika 20
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Branko kazandzija, 20. novembar 2017 18:56)

    A da li to vazi samo za CZFMP ili je to vazilo i za Partizan??
    (samo pitam?, 20. novembar 2017 20:19)

    # Link komentara

  34. Vazda pobro 

    Pitas gde su pare? Mislis li da se dzaba dobijaju avio karte do Moskve, Rige, Istambula, Madrida... da hoteli daju dzabe prenociste da autobusi su takodje dzabe.Da treba otici u Banja Luku, Zagreb, Ljubljanu, Zadar, Skoplje, Bar, Podgoricu.Da treba platiti Pionir, Arenu, To za sezonu kosta 1,5 milion evra. Broj putnika 20
    (Branko kazandzija, 20. novembar 2017 18:56)

    Sta, par miliona otislo na prevoz i smjestaj ??? Jesi cuo ti za rijec sponzori ? Svaki tim ima vise sponzora, a ne samo jednog, a znas sta ti sponzori rade ? Imamo jednog sponzora koji obezbjedjuje auta za igrace, imamo sponzora koji obezbjedjuje pice i hranu igracima, imas sponzore koji nam obezbjedjuju lopte, pa dresove pa patike igracima, isto tako imamo sponzore, agencije koje sklapaju dogovore za te avionske prevoze i za smjestaje u hotele, pa sta ti mislis da to sve placa Crvena Zvezda ili ti 'Covic' ??? A sto se tice iznajmljivanja Arene i Pionira, Arena kosta 30.000e da se iznajmi, a skoro svaka tekma u Areni je bilo minimum 15.000 ljudi (najeftinija karta 10e), Pionir kosta nekih 8.000e da se iznajmi, a svaku utakmicu je bio dupke pun 7 do 8.000 ljudi pa racunaj... I dje je tu trosak ? A da ne pominjem opet 16 pobjeda u Evroligi puta 33.000eura i Tv prava, reklame i igrace koje smo prodali...
    (Vazda pobro, 20. novembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  35. drzavni udar
    (RADE, 20. novembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  36. Nisu Deju zeznule emocije, nego Andrej. Avaj, osta doktor. I kuknjava do Zagreba
    (Toto-ko-tunjo, 20. novembar 2017 19:55)

    # Link komentara

  37. Dok je doktor u Zvezdi,Zvezda ce biti sampion Srbije i Jadrana!!!
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)

    Vaistinu.
    (Toto-ko-tunjo, 20. novembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  38. Covke nas je napravio, i svako ko ga pljune nije pravi zvezdas!!!
    (Batko, 20. novembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  39. Sustina price je siroti Andrej i uverenje da je Radonjizam toliko ojacao da moze da skine doktora... Sutra malo. Cekam izbore da mu zahvalim na novcu koji ulaze u srpskog evroligasa.
    (Toto-ko-tunjo, 20. novembar 2017 19:47)

    # Link komentara

  40. Cuj, to nije razlog rastanka. Nije to uopste uverljivo. Ono sto je uverljivo je da Zvezda danas nema doraslog trenera za Evroligu. Igra joj je nikakva, sve se svodi na probaj levo, nista, probaj desno, nista, sutni za 3, promasaj. Zvezdina igra nema dusu. Pravi vodja menja dobrog trenera tek kad mu nadje zamenu. Lose vodjstvo Covo!
    (ninepi, 20. novembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  41. Vi nazadnjaci sve bi za dzabe,svi da vam budu robovi hahahaha
    (bas nas sramota koliko nam dobro ide,zar ne...???, 20. novembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  42. Dok je doktor u Zvezdi,Zvezda ce biti sampion Srbije i Jadrana!!!
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)
    Blago meni za tebe.
    (Rajko, 20. novembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  43. Evo samo sam cekao kada ce da ga pljune.
    @kkp

    Pa on sme da pljune samo kada im vidi ledja.
    Sloba, Djindjic, Kostunica, Tadic...
    sve ih je popljuvao
    (Ciganin a ne covicevac, 20. novembar 2017 19:09)

    # Link komentara

  44. Vazda pobro

    Pitas gde su pare? Mislis li da se dzaba dobijaju avio karte do Moskve, Rige, Istambula, Madrida... da hoteli daju dzabe prenociste da autobusi su takodje dzabe.Da treba otici u Banja Luku, Zagreb, Ljubljanu, Zadar, Skoplje, Bar, Podgoricu.Da treba platiti Pionir, Arenu, To za sezonu kosta 1,5 milion evra. Broj putnika 20
    (Branko kazandzija, 20. novembar 2017 18:56)

    # Link komentara

  45. Zli Dulo drzi koverte sa Radonjinim platama u gepeku, a kljuceve bacio sad kad ne moze da vozi...
    (Nikad kao Bаne. . ., 20. novembar 2017 18:44)

    # Link komentara

  46. Da je srece da su grobari. A ti ako navijas za Zvezdu, volis Zvezdu i zelis Zvezdi sve najbolje onda nikako ne mozes vise da podrzavas ovoga `covjeka`, a ovu izjavu, ovo sto je izjavio za Radonjica... Za ovo treba da ga je sramota !!! Jesam li ja grobar !? Tesko ... Dok je Radonjic bio trener nisam mogao da iscekam utakmice Zvezde, nebitno jel protivnik CSKA ili Fener, jer sam imao povjerenja u to sto radi Radonja i znao da mozemo i najvece/najskuplje da zgazimo, a sad ? Na sta bre ovo lici ? Jedva cekam da ovaj sto proziva Radonjica ode iz Zvezde, ko bre vise normalan moze da slusa njegovu kuknjavu ??? Pa prosle sezone smo zaradili samo pola miliona od pobjeda u Evroligi, pa zarada od TV prava, zarada od ulaznica... Od prodaje igraca ??? Samo milion od Gudurica i 700.000 od Boldena, a dje su ostali !?!? I dje su te pare ? Isparilo ? Ove sezone doveli par pojacanja i trenera amatera ... Dje su te pare sto smo uzeli !? On je nasao da krivi Radonjica, pih !
    (Vazda Pobro, 20. novembar 2017 17:04)
    Svaka cast na komentaru,sve objasnjeno u nekoliko redova,tako je to kod njih,kad neko kaze istinu o covicu,onda je grobar,klasicno spinovanje...Velika je krivica i medija,tuzno je da trener koji je posteno radio svoj posao,mora da zaslijepljene covicem otrijezni sa istinom,a to je da su pare nestale,a gdje zna se...Mediji citave sezone nisu ni rijec rekli o finansijskim problemima kluba i pored profita koji si pomenuo...Pitam se i zasto,vjerovatno sto su mediji slobodni...
    (Milos, 20. novembar 2017 18:28)

    # Link komentara

  47. Kako bese tepate: Covke legendo?!
    (el_kiddo, 20. novembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  48. Da đavo u sred pakla ima čuvara kao što je Čović, isterao bi ga napolje, jer bi i za njega bio previše surov i zao.
    (kole, 20. novembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  49. Haha pa zato si ga i doveo bre čoveče,zato sto je pobedio Partizan(salim se),a covek pojma nema,a sto se tice Radonjica ja neznam sta hoces od njega i po cemu je doneo stetu klubu kad ti je on osvojio sve sto se moze osvojiti osim EL,a i tu je napravio uspeh.Navijam za Partizan ali realno gledano ovog Alimpa napolje
    (Boban, 20. novembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  50. Istina uvek škodi zvezdi i Čoviću
    (Voja, 20. novembar 2017 18:10)

    # Link komentara

  51. Čović nas je osnovao. Ima prava ovako da priča. Realno nismo postojali dok nas on nije napravio.
    (glava, 20. novembar 2017 18:08)

    # Link komentara

  52. niko ne moze fmp da zabrani kako ce da se zove!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 20. novembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  53. klasično degenerisanje ?
    (ufuf degenerisaču, 20. novembar 2017 18:01)

    # Link komentara

  54. Evo ga atom problema se javio da još jednom pokuša svaliti krivicu na druge. Nemojmo da se čudimo što uspeha nema u našim sportovima. Zbog budućnosti košarke ovakvima zabraniti da brljaju sport. Radonja je bre zauvek u našim srcima.
    (Dimitrije sine Mitre, 20. novembar 2017 18:01)

    # Link komentara

  55. vazda pobro.. ja podrzavam Covica maksimalno, sve smo osvojili u zadnje tri godine. Dok ga takvi kao ti i grobljari pljuju, znam da je na pravom putu.
    (Spale, 20. novembar 2017 17:29)

    O cemu pricas ti ?> Na pravom putu smo bili sa sistemom koji je Radonjic gradio. Ali posto Covic oce trenera koji ce da cuti i da radi kako mu on kaze/naredi i oce igrace koje ce da ispali za pare od toga `pravog puta` vise ocigledno nema... Ovakav `kao ja` voli Zvezdu, a takvi kao ti sto ovuda podrzavaju ovoga sto ladno ima obraza da pominje Radonjica u negativnom kontekstu ste za zaljenje...
    (Vazda Pobro, 20. novembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  56. Dajte mu šleper limenki...
    (pecarsky, 20. novembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  57. Ja podrzavam Covica sve smo osvojili u zadnje tri godine.
    @Spale

    Radonjic je sve osvojio.
    (Ciganin a ne covicevac, 20. novembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  58. Radonjić je napravio grešku što je osvojio nekoliko titula sa Crvenom Zvezdom, što je imala najviše utakmica bez poraza, a da se pritom igračima i stručnom štabu duguje.
    (Smešna priča, 20. novembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  59. Ne daju covicevci na gazdu i to ti je.
    Sad pljuju najuspesnijeg trenera.
    Grobari bi zivot dali za Duleta.
    E zato nismo isti panteri.
    (Nismo isti, 20. novembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  60. Potpuno je jasno posle svega ovoga sto je Radonja pobegao od ovog coveka!
    (Nenad, 20. novembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  61. vazda pobro.. ja podrzavam Covica maksimalno, sve smo osvojili u zadnje tri godine. Dok ga takvi kao ti i grobljari pljuju, znam da je na pravom putu.
    (Spale, 20. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  62. I ovaj Alimpije je pecen, cim prebacuje odgovornost na Pesica.
    (Jovo, 20. novembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  63. Нема љутиш,сурови капитализам,приватна својина.
    (nik sloter, 20. novembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  64. Nije spomenuo duge rukave u Partizanu?!!!
    (Dragan, 20. novembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  65. Prvo se busao (covic)kako je kod njih sve javno sve se zna.Kada je Radonjic rekao istinu ,zamalo da ga streljaju. Jos verujete covicu dr.Haha Partizan je za vas pojam za postenje!!!!
    (Dzipsi@@, 20. novembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  66. Dovoljno je da izadje naslov i Covic ili Terzic i eto najezda mrava grobara i kvazi zvezdasa kojima sve smeta
    Smetao i Radonja.Umislili dzabalebarosi da oni treba da vode klub. A niko nije procital ceo intervju u listu Politika na celoj strani..Sta bi vi hteli sa par miliona budzeta.Koga bi na klupu i koje igrace? Nasa domaca scena je katastrofa. Ostale ekipe u EL legije stranaca.Pigledajte Zeljkov Fener.Tri turcina, CSKA tri rusa Unikaha nema spanca Makabi cela startna postava crnci
    Zna se prioritet Zvezde makar bila poslednja u EL
    (Branko kazandzija, 20. novembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  67. Koja demagogija.Ono kad zrtva ispadne krivac umesto prestupnika.To je moguce samo u Srbiji i mozda u jos nekoj banana drzavi.Pa nije Radonja obrukao Zvezdu vec onaj ko nije ispostovao dogovoreno tj ostao duzan.Zato nije ni hteo niko normalan da dodje za trenera pa je silom prilika izabran ovaj trener u pokusaju.Taj ne sme da zucne ni da mu ne isplate ni jedan jedini €.Ista prica kao i sa Samuelsom iz Partizana.Kad je lova u pitanju kako su onda i Zvezda i Partizan na istim talasnim duzinama.Uostalom tako nazalost razmisljaju svi poslodavci u ovoj Prokletoj avliji od drzave, bilo da su iz privatnog ili drzavnog sektora.
    (TDI, 20. novembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  68. Od 120 komentara 110 je od grobara koji pljuju Čovića ma šta da izjavi. Klub vam se raspada, dobili ste Čika umesto Zagora i sad su vam svi krivi.
    (Opa, 20. novembar 2017 14:20)

    Da je srece da su grobari. A ti ako navijas za Zvezdu, volis Zvezdu i zelis Zvezdi sve najbolje onda nikako ne mozes vise da podrzavas ovoga `covjeka`, a ovu izjavu, ovo sto je izjavio za Radonjica... Za ovo treba da ga je sramota !!! Jesam li ja grobar !? Tesko ... Dok je Radonjic bio trener nisam mogao da iscekam utakmice Zvezde, nebitno jel protivnik CSKA ili Fener, jer sam imao povjerenja u to sto radi Radonja i znao da mozemo i najvece/najskuplje da zgazimo, a sad ? Na sta bre ovo lici ? Jedva cekam da ovaj sto proziva Radonjica ode iz Zvezde, ko bre vise normalan moze da slusa njegovu kuknjavu ??? Pa prosle sezone smo zaradili samo pola miliona od pobjeda u Evroligi, pa zarada od TV prava, zarada od ulaznica... Od prodaje igraca ??? Samo milion od Gudurica i 700.000 od Boldena, a dje su ostali !?!? I dje su te pare ? Isparilo ? Ove sezone doveli par pojacanja i trenera amatera ... Dje su te pare sto smo uzeli !? On je nasao da krivi Radonjica, pih !
    (Vazda Pobro, 20. novembar 2017 17:04)

    # Link komentara

  69. Doniraj i dominiraj.
    (Trener, 20. novembar 2017 17:04)

    # Link komentara

  70. Bezobrazan, trazi svoje pare!!!
    (Ljuba, 20. novembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  71. Jednom političar ... uvek političar. Tipičan primer naše "škole političara". Kada se pobeđuje ... on je najzaslužniji. Kada se gubi ... svi su krivi osim njega. I Radonjić i FIBA i Zoran Radovič i Partizan i Mirko Marijanović (gde se samo seti svog starog prijatelja i saborca).

    Ajde bre čoveče, ne može se uvek pobeđivati. Utucao si brdo para ali to nije dalo, barem za sada, nikakve rezultate. Takav je život ... naročito je takav sport. Budi muško barem jednom u životu i kaži sebi i nama ... "kriv sam i ko vas šiša"! Ali ne ... ti si navikao da nam govoriš samo ovaj nastavak ... bez prvog dela "kriv sam".
    (Vladimir, 20. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  72. Stvarno ne vidim u čemu je problem, pokaži FIBA i Evroligi excel tabele i sve u redu...
    (frka panika, 20. novembar 2017 13:57)

    Nek im kao Dulo pokaze odstampane clanke iz kurira i narucene tekstove, verodostojniji su...
    (Terenac, 20. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  73. Do juce su svi pljuvali po Vujosevica a ovaj ispada isti a mozda i gori od njega
    (Football manager, 20. novembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  74. kvinsi miler na vratima partizana
    (muamua, 20. novembar 2017 16:20)


    Pominjalo se i ranije, grobari mu zasuli tviter profil. Momak im objasnio sta misli o prelasku u partizan, ukljucuje onu englesku na "f".
    (Terenac, 20. novembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  75. Opet vam kazem zvezdasi,vi koji se niste nikad bavili sportom,koji nikad niste bili nesto u nekom klubu pa i amaterskom.ne prozivajte covica da nije njega sad bi gledali ksl a ne evroligu.znate li koliko para treba da bi funkcionisao jedan klub.covek to vodi odlicno kad bude otisao ako nema dugova znaci da je vodio odlicno.vise bi ste voleli da oni igraci ostali i da igraju nezadovoljni i da se sledece godine raspadnemo i nemamo klub.kazem vam opet donirajte 50 eura pa trazite ona rezultate i sve vrhunske igrace.ovako samo kmecite gore nego grobari
    (bojan, 20. novembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  76. Od 188 komentara do sada, bar 180 komentatora nisu ni procitali izjavu, vec samo naslov i dotrcali da komentarisu. Zato ne vredi ni da komentarisem. Neka procitaju celu izjavu i samo ce im se kaz'ti.
    (veliki strumf, 20. novembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  77. Svako ima pravo da priča o dugovima kada taj klub za koji radi njemu duguje plate za skoro celu sezonu. Čovek mora od nečega živeti.
    (Prca, 20. novembar 2017 16:30)

    # Link komentara

  78. Kakav autogol Dr Nebojse Covica!
    (Kiza, 20. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  79. Cekajte pa sta bi sa onom transparentnoscu Covke? Ono kad iznosimo svaki ugovor u javnost, i pricamo kako nista ne kasni, kako je sve pod kontrolom itd?

    Nek je izneo Radonja sve, sto da ne iznese. Da ne bi mozda voleo da prevaris neku kosarkasku zvezdu da dodje kod nas pa da mu ne placamo ?
    (mikicar, 20. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  80. Ma Radonja je to po nalogu Partizana istupio u javnost samo da bi navukao fibu,bat vanzemaljce I ostale botove na prepostenog ,svevisnjeg Dr.mr.Covica....
    (zmaj, 20. novembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  81. kvinsi miler na vratima partizana
    (muamua, 20. novembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  82. hvala Covicu za sve što je uradio do sad.
    Ali sad je na pravom putu da upropasti sve.
    Nema puno pametovanja.
    Ako mislimo u EL i slijedeće godine, moramo dovesti bar 2 dobra igrača i novog trenera koji zna svoj posao.
    To što je Alimpije opsednut i posvećen svom poslom,samo potvrdjuje koliko je loš trener.
    Znači voli al ne ume
    (krajisnik, 20. novembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  83. Di su moji novci covicevci?
    (Dejo, 20. novembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  84. Sramota da Covic ovako govori o najboljem treneru kluba u novijoj istoriji. A za Alimpijevica tek nemam reci, nikada ruzniju kosarku nismo igrali. Mozda je Pesic fenomenalan trener, ali ako smo na njegov predlog doveli Alimpijevica, kao i ranije Lazica, onda nemam reci.
    (Vucko, 20. novembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  85. Radonjic sa ovim timom ovako koncipiranim ne bi imao ni jednu pobedu, on je znao da radi samo sa odbrambenim igracima i sa igracima kojima je glavni adut fizikalija, najbolji primer je Dangubic koji je samo nazadovao, prve dve sezone ocajni rezultati, poklon u Kragujevcu i Cibona u Bg, tek kad je kostur tima bio zajedno vec prakticno tri sezone krenuli su rezultati a to je bio ubedljivo najjaci tim u ABa a i tad je bilo problema, prosle sezone nismo usli u top 8 zbog njega unistio je energiju igraca na manje vaznim mecevima jureci rekorde pa nije bilo snage i bilo je povreda kad je bilo najbitnije, ja i dalje smatram da je DR najgori trener u isrotiji kosarke kome se sve poklopilo, da toliko vredi trenirao bi sada neki evroligaski tim, zato puna podrska Alimpijevicu i novom timu
    (ajde bre, 20. novembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  86. Ko je propisao pravilo da treneri ne smeju da pričaju o novcu?
    Da su redovno dobijali plate Radonja bi se bavio isključivo svojim poslom. Ovako, morao je igračima da priča bajke. Biće sutra, iduće nedelje, meseca, godine ... a onaj čiji je to posao se našao povređen
    (Vitez Koja, 20. novembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  87. Naljutio se covek jer je neko trazio pare koje je posteno zaradio i koje mu se ne isplacuju. E Radonjicu stvarno ga pretera. Ti bi covece i platu i posao. Zato nam je drzava tu gde jeste.
    (Mickey Mouse, 20. novembar 2017 16:13)

    # Link komentara

  88. A ti kao nisi
    (lokator, 20. novembar 2017 16:09)

    # Link komentara

  89. Kako te nije sramota? A šta je trebao? Da on i igrači igraju za jednu do dve plate? Ili za kikiriki i semenke? Ako je rekao. I treba da kaže. Tim je njihov uspeh veći jer su pored svega doneli tri trofeja. A ti si hteo nekoga da ti bude apsolutno poslušan pa si doveo Alimpijevića.
    (Millennium, 20. novembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  90. I ovaj Radonjić, traži SVOJ zarađeni novac? Pa,zar si stao čoveče za BEDNIH stotinak hiljada eura? Ovo mora da je neka GREŠKA...
    (Car Dušan, 20. novembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  91. Cini mi se da Covic konstantno trazi alibi za lose rezultate,cas mu kriv Partizan pa Alimpije pa sponzori sad i Radonja.Neki nemir je usao u njega sto nije dobro,ni za igrace ni za klub.
    (Aco RS, 20. novembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  92. Por Bluberi

    Odakle da Partizan plati Radonju. Ostoja kada je preuzeo Partizan rece da se treba boriti sa nagomilanim dugovima.Bolje nista ne raditi nego za dzabe raditi
    (goran, 20. novembar 2017 15:55)

    # Link komentara

  93. Čoveče, koliki respekt prema Partizanu gaje navijači Zvezde! Alimpijev najveći uspeh - eliminacija Partizana u polufinalu. Gudurin najveći uspeh - trojka Partizanu u poslednjoj sekundi. Lepo je znati da vas neko toliko poštuje i ceni.
    (Beli, 20. novembar 2017 14:24)

    Ne samo to. Pero Antić ne igra zbog povrede protiv Bamberga u četvrtak, pa onda igra protiv Partizana u ponedeljak, i onda opet ne igra zbog povrede u petak protiv Unikahe. Partizan je Partizan, najveći protivnik... Uskoro, nadam se, dostojan, a što da ne i - dominantan, kako smo mi, grobari, i naučili da bude kroz decenije.
    (SIMO_MRAK, 20. novembar 2017 15:52)

    # Link komentara

  94. Podrzavam jedan sjajan predlog da se Zvezda i Partizan da se fuzionisu. Prvi trener da bude Muta, pomocnik Alempije. Sportski sektor da bude Todoric i Silobad, a predsednik Ostoja. Covic da pomaze i Ostoji i ovoj dvoijci jer se razume u sve. Zajednicko navijanje. Dakle, to bi bio klub koji je verno ogledalo nase zemlje. Puno ljubavi, tolerancije i iznad svega postenja i strucnost. Tim bi redom po znanju i znacaju cinili sledeci igraci: RADIČEVIĆ, JANKOVIĆ, KEŠELJ, APIĆ, DAVIDOVAC, JOVANOVIĆ, LAZAREVIĆ, DOBRIĆ. ARANITOVIĆ, šALIĆ, GAVRILOVIĆ, STEFANOVIĆ, SAMJELS, TOMIĆ, ARANITOVIĆ A DA KAPITEN BUDE VELIČKOVIĆ.
    (SM Ladja, 20. novembar 2017 15:51)

    # Link komentara

  95. Ја не прочитах да је лаж то што је господин Радоњић изјавио.Могу да замислим како је Радоњићи било тешко да тренира,анимира,води и има ауторитет према запосленим играчима-професионалцима без примања плата.Побогу људи,сећамо се колико су сви играчи играли пожртвовано и посвећено Звезди као да је Звезда њихово власништво.Не само домаћи него и странци,Џенкинс на пример.Било је прича да су у неколико наврата играчи претили потпуним штрајком због неисплаћених зарада.Нешто ми Човићева математика пркоси елементарној.Ако је било прихода од улазница,победа у ЕЛ,тв права,реклама,спонзора,продаје реквизита,државне помоћи,претходних продаја неких играча како то да није било редовних исплата него само плата,две.Поготово с обзиром колики износи уговора су као званични циркулисали.Селекцију за ову годину је урадуио искључиво Човић са менаџерима.Ту се Алимпијевић ништа није питао.Алимпијевић је у истом или још горем сосу.Играчи су незадовољни,делују незаинтересовано,безвољно.Не само на задње 2 ЕЛ утакмице него и против Будућности и Цедевите.Шут зависи од пуно фактора а одбрана искључиво од жеље (воље) да је играш и знања и припреме тактике како да се игра.
    (Симић, 20. novembar 2017 15:49)

    # Link komentara

  96. Blago nama, Radonja je naneo stetu klubu, a sa ovim manekenom cemo da procvetamo, sve dok ti gospodine Covicu bez odmora vodis razne ratove, protiv grobara, navijaca, saveza, FIBA i ko zna protiv koga jos, mi cemo onaj ugled ozbiljnog kluba koji je stecen sa Radonjicem u EL, da prospemo sa ovim prepotentnim deckom i menadzerskim pikovima Radicevicem, Jankovicem, Jovanovicem. A ti ces iz dana u dan da izdajes saopstenja, pricaces po milioniti put o 2011, o neprijatelhima, mrziteljima, a nas brod tone li tone. Nadam se da moderator ovaj tekst nece shvatiti kao uvrede nedodirljivom predsedniku, cije zasluge za dizanje iz pepela niko ne spori, ali ovako bogami idemo opet u isti pepeo, ako hitno nesto po pitanju rostera i trenera ne ucini !
    (Miki delija, 20. novembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  97. Jesi nam podario Tea, 90% reprezentacije koja je prošla kroz sistem FMP-a, ali ovim tempom opasno pretiš Vujoševiću kao najvećem demagogu srpske košarke ikada.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 20. novembar 2017 12:05)

    Cak ni covica nisam jos cuo da je dao 90% reprezentacije iz FMPa... jest jeste
    (Alcale, 20. novembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  98. Da se ne ljubimo Predsednice, aj ti nazad lepo u Zeleznik!
    (Vlada, 20. novembar 2017 12:24)

    Ti bi da oteraš vlasnika sopstvenog kluba? Nije ti ovo komunizam, već kapitalizam... Dok mu ne vratite sve što je uložio u Zvezdu i doveo je dovde gde je sada morate da mu se klanjate do poda... Da nije Čovića sad bi bili u beton ligi...
    (Vasa, 20. novembar 2017 14:38)

    Zaslužniji su Vučić i Đilas, a Čović je kao čvrstorukaš doveden da vodi klub kome je pravi gazda isplatio dugove. Ne znam ko je gospodin vasa, ali evo odgovora Duleti i Vladimiru, koji me je nazvao klincem, ko je vlasnik KKCZ. Jesu obu u Apru registrovani kao Sporsko udruženje, ali Apr ne barata ciframa koliko je love od udruženja a koliko od privrednog subjekata Čovića. Baš zato što je do Vučića i stiglo to da bata Čovke KKCZ smatra privatizovanom, klub ne dobija novac od države i ovo mu je poslednja sezona u EL, završiće je kao fenjerdžija (ne kaže se fenjeraš, pošto je fenjer turska reč i onda je pravilno fenjerdžija). Boza bozadžija, ćevap ćevapdžija, burek buregdžija.
    (Fenjerdžija a ne fenjeraš, 20. novembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  99. Radonja Grobare!
    (kicopovlo, 20. novembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  100. Radonjic bi i ovaj tim prilicno skockao
    (Marko, 20. novembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  101. Rekao bih da bi Radonja sa trenutnim timom razbijao u Evroligi, ali lako je sad biti "general"...
    (djc-xxx, 20. novembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  102. Covic je bio daleko mirniji i spokojniji dok mu se klub zvao fmp. Miran san nema cjenu.
    (bixente, 20. novembar 2017 15:29)

    # Link komentara

  103. Problemi u raju? Hahaha ekstra! A ona prica kako se od igranja Evrolige zaradjuju milioni, pa Arena karte ludilo. Mislim da vam se legenda sprema na put, u tom slucaju on ce da ponese sve sto je njegovo a malo ce da zahvati i sa strane pride, cisto da se nadje, dolaze rutava vremena...
    (realno, 20. novembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  104. Partizan će se uskoro rastati od sadašnjeg trenera-nije insajderska informacija već logični zaključak.
    Kada je mogao Milko Djurovski nekada i drugi pre i posle njega, zašto ne i Radonjić u Partizanu?
    (Por Bluberi, 20. novembar 2017 15:17)

    # Link komentara

  105. Lengenda pljunuo i na Radonju.Ne cveta cveće ni u Fmp preduzeće.
    (nik sloter, 20. novembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  106. Sve ovo stoji, nije mu bas trebalo da kvari atmosferu i navlaci BAT, Fibinu i EL inspekciju sa tom javnom prozivkom. Verujem da je zato i tim morao biti rasprodat, jer nisu mogli u kratkom periodu da im namire sva dugovanja. Ovako su igraci pusteni za male pare u kompenzaciju za dugovanja. Iako Radonja nije imao losu nameru i uprava je bila kriva za to stanje, ipak je on pokrenuo lavinu cije posledice se i sad osecaju.
    Ali mi je i smesno kako je Cova objasnio da su se razisli. U fazonu - nije zbog ovoga i nisma ga oterao, nego sam mu objasnio i postavio uslove da mora sam da ode.
    (Koma, 20. novembar 2017 15:10)

    # Link komentara

  107. Nemam pojma zasto je Covic ljuti na Radonju jer je rekao istinu. Sve u svemu, isti su svi, i Partizan i Zvezda i ne cudi sto odlaze napolje da igraju za "manje para" ... preko, sto im se obeca to se dobije..
    (Nislija, 20. novembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  108. Hahaha, kad Zvezda duguje onda o tome treba cutati ali treba prozivati Partizan bar jednom nedeljno.
    (milos, 20. novembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  109. Sramota, pare si svoje nasao da trazis. Rusis bolji zivot u Srbiji i srbski stub.
    (Vlado, 20. novembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  110. Da ne bi Radonje, koji je, svake godine sa sve losijim timom pravio sve bolje rezultate, odavno bi propali i Brat bi konacno zavladao u klubu.
    Ovako ove godine moramo da trpimo sve sto nas sleduje.
    Pustili su klub niz vodu jos pre 2,5 godine, i od tada cekaju da se raspadnemo. Moraju tako jer drugacije ne mogu da ga isteraju.
    Ćoki ima vecu fijoku o njima nego oni o njemu.
    (danilo, 20. novembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  111. Od 120 komentara 110 je od grobara koji pljuju Čovića ma šta da izjavi. Klub vam se raspada, dobili ste Čika umesto Zagora i sad su vam svi krivi.
    (Opa, 20. novembar 2017 14:20)

    Da pljujemo. Sportska razonoda. Ali ovaj put. Ja bas kao Grobar mogu samo reci da je ovo sramota! Radonjic je imao svoje mane kao trener, svoje greske, ali je istovremeno napredovao sa ekipom, bilo to u EK pa posle u EL... to sto i dalje igrate EL je dobrim delom i njegovo nasledje ! u jednom momentu rekao je istinu
    (JPR24, 20. novembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  112. Boris.B

    A terao si Radonju posle svakog poraza.Ne lazi samog sebe da nisi

    Tvorac Zvezde je Dr. Covic. Napravio UPPR, Doveo Radonjica, stabilizovao finansije, stvoren tim koji je posle samo tri sezone usao u 8 a nekima trebalo 7 sezona.I svaku grupnu fazu prolazio sa vise pobeda od poraza

    I naravno kada nemas novca kreces od pocetka. Ispravan potez.Prioritet ABA a onda dovoditi neophodne igrace a ovi sada da sticu iskustvo
    (goran, 20. novembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  113. Veverica

    Evo da ti ja ukratko odgovorim, na najvažnije pitanje.
    -Zvezda je prošle godine napravila najveći uspeh sa najmanje para ne zbog Radonjića niti kvaliteta ekipe, nego zbog toga što je to bila prva da tako kažem probna sezona jedinstvene Evrolige.
    Iz takvog takmičenja dugog 30 kola svi klubovi su izvukli pouku da moraju da imaju roster sa dve skoro podjednake petorke.
    To je ono što gledamo danas u Evroligi, i to je razlog zbog kojeg skoro svako svakog pobedjuje.
    Zvezda od prošle godine ne bi imala bolji rezultat od ove danas, mada je istina da je prošlogodišnja ekipa bolje selektirana.
    A priča o F4 je domen naučne fantastike.
    (KOSTA1703, 20. novembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  114. Stetu si naneo ti koji i pored punih hala i sponzora nisi mislio da trener i igraci treba da budu placeni.
    (milan010, 20. novembar 2017 14:46)

    # Link komentara

  115. Žali se upravi vodovoda.
    (ognjeen, 20. novembar 2017 14:43)

    # Link komentara

  116. Sa vama samo komedija !!!
    (Branko, 20. novembar 2017 14:43)

    # Link komentara

  117. Verujte Pešiću i daleko će te dogurati.Kad je dobar zašto ga nije angažovao u Bajern?
    (RUMBLE, 20. novembar 2017 12:34)Mnogo glup trebas biti da napises ovako nesto,ali inteligencija na nivou prosecnog Grobara kladionicara.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 14:38)

    # Link komentara

  118. Da se ne ljubimo Predsednice, aj ti nazad lepo u Zeleznik!
    (Vlada, 20. novembar 2017 12:24)

    Ti bi da oteraš vlasnika sopstvenog kluba? Nije ti ovo komunizam, već kapitalizam... Dok mu ne vratite sve što je uložio u Zvezdu i doveo je dovde gde je sada morate da mu se klanjate do poda... Da nije Čovića sad bi bili u beton ligi...
    (Vasa, 20. novembar 2017 14:38)

    # Link komentara

  119. Srbin- covek koji ce sve da komentarise, a da ne procita tekst
    (vlada, 20. novembar 2017 14:34)

    # Link komentara

  120. Evo Vaše legende u akciji, pljuje trenera koji je za celu sezonu dobio tri plate, koji je bio gospodin
    (Blue Moon 625, 20. novembar 2017 13:59)Nigde Covic nije uvredio Radonju napredni.Sizofrenija medju Grobarima,
    (Aleksej, 20. novembar 2017 14:29)

    # Link komentara

  121. Čekaj, Radonja je naneo štetu Zvezdi tako što joj je doneo puno titula i pitao gde je njegov ZARAĐENI novac?
    A nisu naneli štetu oni koji njega i igrače nisu isplaćivali?
    (NNN, 20. novembar 2017 14:29)

    # Link komentara

  122. Ovaj Aleksej mora da je Ninkovic!
    (Moralni gmizavci, 20. novembar 2017 14:02)Ti mora da si Sns Grobar.Jedan sendvic s jajima za gospodina.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 14:28)

    # Link komentara

  123. Aleskej...kojoj Zvezdi?gde je Radnicki Basket?CZ ne postoji vec sest godina
    (coki, 20. novembar 2017 14:03)Napredni onoj Zvezdi zbog koje ste napunili Pionir pre dve nedelje koja vas je oducila od kosarke,a ponadali ste se.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  124. Zašto je Aleksa Uskoković, najveći talenat i Zvezdino dete, potpisao 4 g za FMP a nije otišao na pozajmicu. Trenutno je bolji od Radičevića. Plaćamo bespotrebno Radičeviča, bespotrebno plaćamo pojedine igrače na pozajmici u FMP-u, bespotrebno plaćamo pojedine igrače FMP-a koji su sada u Zvezdi.
    (Zvezdoljub, 20. novembar 2017 14:25)

    # Link komentara

  125. Ajde ti Covicu polako!
    (bbrs, 20. novembar 2017 14:24)

    # Link komentara

  126. Čoveče, koliki respekt prema Partizanu gaje navijači Zvezde! Alimpijev najveći uspeh - eliminacija Partizana u polufinalu. Gudurin najveći uspeh - trojka Partizanu u poslednjoj sekundi. Lepo je znati da vas neko toliko poštuje i ceni.
    (Beli, 20. novembar 2017 14:24)

    # Link komentara

  127. Covic je izdegenerisao Crvenu Zvezdu
    (Zanimljiv mladic, 20. novembar 2017 14:24)

    # Link komentara

  128. Nerado,ali moram da priznam,da je Radonjic,ciji nisam fan,postavio neke zadatke Alimpijevicu pa i Covicu!Alimpijevicu za totalni nedostatak sistema igre,odnosno igre bez igre,a Covicu da mora da prevazidje svoju sujetu!Mogao je da dovede nekog pionirskog trenera pa da ga se sit nahvali i to za male par!Ne mislim da je Alimpijevic los trener,ali je prerano postavljen za trenera!Isto tako ne mislim da je Covic los menadzer,ali... !Sve u svemu,ispasta Zvezda!
    (musa from usa, 20. novembar 2017 14:23)

    # Link komentara

  129. nemaš publike jer ti ekipa nema dušu, prošle godine sam jedva čekao sledeći meč da ih gledam. RADONJA CAR!!!
    (kamiondzija, 20. novembar 2017 14:22)

    # Link komentara

  130. Napredni su izasli iz svojih rupa i doali da menjaju upravu Zvezde preko komentara.hahahaha
    (Aleksej, 20. novembar 2017 14:21)

    # Link komentara

  131. Od 120 komentara 110 je od grobara koji pljuju Čovića ma šta da izjavi. Klub vam se raspada, dobili ste Čika umesto Zagora i sad su vam svi krivi.
    (Opa, 20. novembar 2017 14:20)

    # Link komentara

  132. Hvala Radonjicu,ali ne treba nam opet,on je svoje odradio,sad da dodje ne bi bio ni priblizno uspjesan,znao je to i on pa je zato i otisao...
    (Delija, 20. novembar 2017 14:19)

    # Link komentara

  133. ovi kao da su osvojili tri eurolige zaredom pa su svaki dan po novinama sa nekim izjavama, alo bre fenjerasi koga vi zanimate...
    (polusvet, 20. novembar 2017 14:05)

    Očigledno navijače KK Institucija , pošto se ne skidaju sa vesti o Zvezdi.
    (Sole, 20. novembar 2017 14:19)

    # Link komentara

  134. Reakcije na vest od strane Grobara govore koliko je bitno da Covic ostane u Zvezdi,Covic je zasluzan za evropsku Zvezdu.Sve dok je Covica Zvezda ce biti sampion.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 13:22) # Link komentara

    U pravu si Covic je zajedno sa Radonjicem zasluzan za stvaranje evropske Zvezde, ali je i jedini krivac za unistenje tog projekta.. Od dana kad je Radonjic napustio Zvezdu dakle od dana kad je postalo jasno da nema vise mocne Zvezde (svima koji znaju bar malo o kosarci) pricam da je Covic unistio svoje djelo. Cuj kriv je neko zato sto je rekao istinu. Objasni to nekom Skandinavcu, Francuzu, Njemcu itd. I plus sto je taj neko najtrofejniji trener u istoriji kluba, covjek koji je nesebicno davao cijelog sebe za dobrobit kluba i koji je sa svojim ponasanjem kako na terenu tako i van njega samo doprinosio brendu uspijesne Zvezde. Zato svaki iskreni navijac, onaj koji nosi Zvezdu u srcu zna ko je Radonja. Ostali? Pri paid navijaci..
    (Igor Pg, 20. novembar 2017 14:18)

    # Link komentara

  135. Ma sta to prica LEGENDA? Kad ovi sto nemaju klub shvate ko im je legenda, za koga navijaju! Mogu da se kladim da u slucaju da pukne tikva, a Laki je malo nervozan, ove titule sto ste slavili ce preci u Zeleznik, gde im je i mesto!
    (milos.k, 20. novembar 2017 14:13)

    # Link komentara

  136. za sve one koji se pitaju sta se desava, ne samo u sportu, moze da pogleda gostovanje DV u emisiji dobar los zao, tv sabac, ima na youtube. pre par dana. kada DV kaze da covic nema finans podrsku i da su hteli tj zele i dalje da uzmu klub onda znas da smo potpuno pukli i da ovde potoji samo jedan gazda.
    (bojan, 20. novembar 2017 14:09)

    # Link komentara

  137. @веверица Како вам нико не даје објашњење, па зар није Човић колико јуче полазивао ексел табеле са свим потребним извештајима, анализама и објашњењима?! И сви сте ви видели шта ке тамо написано и са тиме се сложили. Где је сад проблем?
    (оће то, 20. novembar 2017 14:09)

    # Link komentara

  138. @gospodin
    Gospodine,niko FMP NE MOŽE DA ZABRANI KAKO ĆEMO MI DA SE ZOVEMO...jel treba prevod...???!!!
    (gremlin, 20. novembar 2017 14:08)

    # Link komentara

  139. sreca pa se partizan radpada i nema ko da kazni ovako losu selekciju i trenera.
    (crni_redstar, 20. novembar 2017 14:08)

    # Link komentara

  140. Radonja vrati se i ne zameri im, nisu znali sta cine...
    (wff, 20. novembar 2017 14:07)

    # Link komentara

  141. Da nije bilo Covica,ne bi bilo ni Zvezde ni Radonjica,a ni trofeja. Ja da sam na njegovom mestu sve napustio pa nek vam glodari vladaju jos 15 godina ne zahvalnici.
    (mirko, 20. novembar 2017 14:06)

    # Link komentara

  142. ovi kao da su osvojili tri eurolige zaredom pa su svaki dan po novinama sa nekim izjavama, alo bre fenjerasi koga vi zanimate...
    (polusvet, 20. novembar 2017 14:05)

    # Link komentara

  143. Aleskej...kojoj Zvezdi?gde je Radnicki Basket?CZ ne postoji vec sest godina
    (coki, 20. novembar 2017 14:03)

    # Link komentara

  144. Predsednik KKCZ ne bi smeo nijednog trenera negativno da spominje u medijima a kamoli velikog Dejana Radonjica!
    (Mili, 20. novembar 2017 14:03)

    # Link komentara

  145. Ljut si na Radonju zbog sujete i zato sto se plasis pitanja
    (delija iz pg, 20. novembar 2017 14:03)

    # Link komentara

  146. Ovaj Aleksej mora da je Ninkovic!
    (Moralni gmizavci, 20. novembar 2017 14:02)

    # Link komentara

  147. Nikako ne branim Covica ali za jednu stvar je u pravu. Nije trebalo to javno da iznosi, iako se znalo. To se resava u 4 oka ili 4 zida. A da je DR bezgresan, pa i nije. Cibona u areni, finale KLS te iste godine, pa kasnije izgubljeno 1/2 finale kupa od Dzikicevog nikad jadnijeg tima, nepotrebno forsiranje Jovica i ostalih prosle god u Aba ligi gde nam je prosek bio skoro 20 razlike. Secam se protiv Mornara u Bgd gubi utakmicu i zapinje da je dobije iz sve snage. Iz kojih razloga? Da se obori nekakav rekord? Zato smo i ostali bez prvog plejmejkera u odlucujucem periodu sezone. Sta bi bilo da smo izgubili majstoricu protiv Buducnosti u 1/2 f Aba lige? Niko nije savrsen pa ni DR u koga se mnogi ovde kunu. Zasto sad ne trenira nijedan tim? Ubise se klubovi da ga angazuju vidim.
    (santa justa, 20. novembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  148. Najuspesniji trener u Zvezdinoj istoriji(potvrdjeno novinskim izvestajima) naneo stetu Zvezdi...verovatno sto je nagomilao toliko trofeja i za cijeg je vodjenjana sa klupe klub doveo da bude rame uz rame sa vodecim evropskim klubovima...Slagao svojom izjavom nista nije da bi naneo stetu...zato sada imamo na klupi velicinu koja ne nanosi uopste stetu...pravi djak iz Minhena.
    Za osobu koja je svojim radom i rezultatima usla u istoriju kk Zvezda je sramno na takav nacin govoriti.
    (Dejan CZ, 20. novembar 2017 13:59)

    # Link komentara

  149. Evo Vaše legende u akciji, pljuje trenera koji je za celu sezonu dobio tri plate, koji je bio gospodin
    (Blue Moon 625, 20. novembar 2017 13:59)

    # Link komentara

  150. Ma kakvi smo mi najgori. Klub mrtav dodje covek izvuce ga iz blata napravi stabilan klub igamo El sampioni, imamo 2 ekipu u Aba koja gazi i sluzi za razvoj igraca itd a mi udri po njemu. Nije Covic savrsen i ima svoj interes u svemu ali oladite. Trenerovo je da trenira i prica o sportskim pitanjima. Radobjica je pljuvalo 2god 90% ljudi sad kao doktor. Cinizam.. Naravno da se duguje i dugovace se dok svi sedite i ne podrzite klub sa clanskom kartom, podrskom na utakmicama. Lepo kaze nov tim novi ciklus a ne mi bi sa budzetom od 4.5mil da se merimo sa Barsom Realom itd .
    (Lionac, 20. novembar 2017 13:58)

    # Link komentara

  151. Stvarno ne vidim u čemu je problem, pokaži FIBA i Evroligi excel tabele i sve u redu...
    (frka panika, 20. novembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  152. Prosinečki i Radonjić su veliki ljudi i Zvezdaši dok rade za kikiriki. Kada ipak potraže svoj po ugovoru zarađeni novac proglase ih izdajnicima
    (Aleksa, 20. novembar 2017 13:01)

    Hahaha,zar vi o izdajnicima?
    Mag je proizveo bezbroj "izdajnika",svakog ko se usudio da zatraži zarađeni novac nazvao je izdajnikom,jedino on nije izdajnik i ako svaki dan skarliče za parama!
    (Crvena Zvezda 1913, 20. novembar 2017 13:55)

    # Link komentara

  153. ljudi pa ovom alekseju se smeju i na smesnoj strani interneta
    (muamua, 20. novembar 2017 13:54)

    # Link komentara

  154. Vraćaj doktora pod hitno.
    Ugasiti svako svoju sujetu,
    pomirite se da punimo Arenu kao ptethodnih godina.
    (Mile, 20. novembar 2017 13:54)

    # Link komentara

  155. @веверица
    Mogu ja na par pitanja da ti odgovorim. MTS kasnio sa uplatom, IDEA u problemima, FK CZ nije ispostovala dogovor o 10% od Gasproma, sve ovo dovelo do finansijskih problema. Cime si mogao da zadrzis proslogodisnji tim, igracima kasne plate a nude im 4-5 vise u inostranstvu od onoga sto NE dobijaju u Zvezdi? A pri tome ti treba svaki evro da isplatis sve kako te EL ne bi izbacila zbog finansijskog fair-playa.
    "Velika Braca" zele da jedan preuzme FK a drugi KK CZ. Covic im stoji na putu i na sve nacine pokusavaju da ga sruse. Guraju pare Partizanu zadnjih 2god a saplicu Zvezdu kako bi okrenuli navijace protiv Covica. Bata u KK je zeleo da se iz senke pita za sve ali to mu nije proslo. Zato, rusi Covica i dovedi nekog poslusnog..
    (Nele, 20. novembar 2017 13:23)

    Nele ti li si ?
    (antiDebil, 20. novembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  156. zanimljiv je deo teksta kako su pokrili dug koji su trebali da plate ....citiram pored svega najzanimljiviji deo " odlaskom boldena jedva smo skupili 2,5miliona eur....moze li mi reci neko ko je bolden????
    (muamua, 20. novembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  157. Isti ste vi svi. Nekad crno, nekad crveno beli ali uvek vam je neko drugi kriv. ovoj državi će da krene onog dana kada Vojvodine i Mladosti pocnu da osvajaju prvenstva a vi nestanete iz medija.
    (Boca, 20. novembar 2017 13:51)

    # Link komentara

  158. Sta se lozite. U sustini nista lose nije rekao za Radonjica. Covic gleda i svoj interes. Od ljubavi se ne zivi, kao sto ovi drugi prodaju maglu da se kod njih igra iz ljubavi.
    (Ivan, 20. novembar 2017 13:49)

    # Link komentara

  159. Izvini Dejo
    (Marko V, 20. novembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  160. Vi Savamalci bolje da cutite posto je Novcin tata podrzao faraona.I bilo bi vam bolje da se spremate za gradske izbore u Beogradu posto ako vam odu Mali i Vesic gotovi ste.
    (Aleka, 20. novembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  161. Zvezdasi ne prozivajte covica.daj te svi po 50 eura za klub pa onda pricajte.da li mislite da je trebao na silu da ostavi sve te igrace da igraju za duplo manje para u zvezdi.otisli ljudi da se obezbede za dalji zivot.i to je korektno od covica.vi pisete ko da imano budzem 20 miliona za igrace a ne 3.3 za plate
    (bojan, 20. novembar 2017 13:39)

    # Link komentara

  162. Covicu to sto si nekad `spasio` Zvezdu, ne znaci da je TVOJA ... A ovakvu izjavu necu ni da komentarisem. Svaki normalni navijac Zvezde ce uvjek da bude zahvalan Dejanu Radonjicu za sve sto nam je donio i uvjek ce ostati upamcen!
    (Gospodin, 20. novembar 2017 13:03)

    Ko kaze da je zvezda spasena ? Ko kaze da je on istopio dugove ? Ko kaze da nije njegov ?
    (antiDebil, 20. novembar 2017 13:39)

    # Link komentara

  163. Ušli ste pod oštar finansijski monitoring, što naravno nikako ne odgovara.
    (Di Vujoušn, 20. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  164. Radonjic je od Zvezde napravio stabilan i konkurentan tim svima u Evroligi, a ne ti !!! A posjeta utakmica govori dovoljno o tome sta ljudi misle o tome sto Radonjic nije vise trener.
    (buldog, 20. novembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  165. Tanka je ova priča kao i sve od početka sezone. Radonjić je tražio ono što je zaslužio i siguran sam da bi ostao da mu je makar obećano da će se to popraviti i da će imati bolje finansijske uslove za rad.Od starta je delovalo da i pored svih rezultata nije miljenik Čovićev i čekala se prilika da se nadje neki razlog za prekid saradnje. Ovo danas mi deluje kao neko bezuspešno inaćenje njemu, da bude da sve ovo do sada nije do trenera i igrača, već da je sam Čović zaslužan za sistem i da god bude došao, da će nastaviti da melje i dominira.A danas vidimo, iako podržavam Alimpijevića koji je dobar trener ali prerano ubačen u nešto baš krupno i totalni promašaj sa većinom igrača koji nisu imalo pokazali da mogu da doprinesu ičemu na terenu i ostalim dobrim koji ipak nisu lideri i kalibar da povuku sami. A to sa igračima nije prvi put.I jako loši rezultati u Evropi koja je već nekoliko godina pravo Zvezdino merilo kvaliteta i dva ozbiljna poraza protiv glavnih konkurenta koji u ovom trenutku igraju dosta bolje.Tako da barem meni priče gde je klub bio, u kakvom je stanju, da se svake godine namerno snižavaju i prenose priče kako je Zvezda najgora u Evroligi da neće nikog dobiti pa da se svaka pobeda kansije koristi kao inaćenje svima, meni više ne piju vodu.Ne volim ljude koji pored svega učinjenog, većinom dobrog, kad dodje trenutak gde nisu u pravu ne snose odgovornost već se konstantno vade nekom drugom pričom i obrću teme.Treba gledati ono što će biti u budućnosti i njome se baviti, a ne kad krene loše podsećati na još goru prošlost.
    (Nicky, 20. novembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  166. Doktore izdrzi sve!!!(Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)Dok je doktor u Zvezdi,Zvezda ce biti sampion Srbije i Jadrana!!!(Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)Radonja je pogresio.(Aleksej, 20. novembar 2017 12:05) ...….. Evo ako neko ne zna sta je klasicni bot, `sendvicar`. Ovo vam je klasicni primjer takve osobe. Od 30 komentara u pocetku ova `osoba` je ostavila tri u roku od 10 minuta.Ne postoji navijac koji voli Zvezdu, da ce podrzati Covica i ovakvu izjavu, vec gospodina Dejana Radonjica !!! A ti aleksej... ne znam, nekako mi te zao ..
    (Boris B., 20. novembar 2017 13:11)Aha a sta ti radis na ovu vest,ti si zapravo dokaz klasicnog Partizanovog sendvicara koji je dosao ovde da pljuje Covica.Nisi ti kriv siromasna je Srbija.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  167. Zeleznicari, sacekajte malo sa komentarima...Samo da trknem po semenke i kikiriki :)
    (Grobasket, 20. novembar 2017 12:56)

    Ne potpisuj se imenom kluba koji je za razliku od tvojih partizana ozbiljan klub i nije na državnim jaslama....brukaš Grocku...
    (Crvena Zvezda 1913, 20. novembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  168. Oпс... невоље у рају. Но проблемо, сад ће то две ексел табеле да реше, а и Дуле Вујошевић би могао бити поменут у контексту кривице за ова дешавања.
    (Штилцована катаболцна, 20. novembar 2017 13:29)

    # Link komentara

  169. зашто је алимпијевић тренер звезде? пре њега је био радоњић који је био репрезентативац у кошарци и имао трофеје са будућношћу, а алимпијевић је дечак, који можда (само можда, јер то нисмо још видели) има таленат за тренера, али који никада није имао озбиљан посао у професионалној кошарци ни као тренер ни као играч.
    ---…--
    Nisam znao da ako zelis da postanes dzokej pre toga moras da bude konj. Sadasnji tim Zvezde je potpuna suptotnost onoga sto smo do sada gledali, nema unutrasnje igre i to je osnovni problem, sa Radonjicem je Zvezda igrala cvrsto i sve se svodilo od pocentog bloka koji su pravili Bobi, Cirbes, Kuzmic. Secste se kako je Zvezda bila ocajna sa Mekelom i Sofom, upravo iz tog razloga jer se nisu uklopili u taj sistem pik n rola.Sada gotovo da i nrma unutrasnje igre Lesor je covek bez mozga a Antic vise voli da se izvuce na tri nego leba da jede. Moje misljenje je da je Alimpijevic moderniji i trener i da ce biti strasan, to se vidi kroz akcije za sutere, izlaznih kretnji i ostalih stvari koje gotovo da nisu postojale u Radonjinoj igri i zbog kojih ste ga svi pljuvali. Naravno da sam branio i Radonju kada ste ga menjali posle Himkija i Realani hteli da dovedtet Vladu Djurovica, Vukoicica i Maljkovica. Toliko o kosarkaskom znanju.
    (karma, 20. novembar 2017 13:29)

    # Link komentara

  170. Čovek samo rekao ono što su svi znali i sad kao fol naneo štetu a da nije rekao sve bi bilo drugačije.
    (Larry, 20. novembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  171. молим објашњење од човића:- зашто је шампионски тим распродат пред ф4 у београду- зашто на постојећи тим нису додата два појачања (нпр лесор и рочести уместо митровића и волтерса) да се нападне ф4, самим тим и титула европског првака?- причало се да улазак у нову евролигу, која даје клубовима пара више него икада (од такмичења и тв права) осигурање за самоодрживо и позитивно пословање клуба; зашто се сада онда опет прича о банкроту- зашто ми навијачи треба да прихватимо да је после отписивања дуга, три узастопна учешћа у евролиги, продаје калинића и гудурића жељку обрадовићу за укупно два милиона евра, продаје бобана марјановића сан антонију за 600 000... нормално да се звезда ресетује на фабричка подешавања, буде најгора у евро лиги и да дрхтимо да ли ћемо моћи да узмемо аба (против екипа које не учествују у ел, имају 10 пута мање навијача, не пуне арену ни пионир и не продају играче за стотине хиљада евра)?- зашто је алимпијевић тренер звезде? пре њега је био радоњић који је био репрезентативац у кошарци и имао трофеје са будућношћу, а алимпијевић је дечак, који можда (само можда, јер то нисмо још видели) има таленат за тренера, али који никада није имао озбиљан посао у професионалној кошарци ни као тренер ни као играч.мени се лично чини да човић спрема иступницу из клуба, па покушава да извуче из звезде све што може пре него што га отерају чувена браћа, али можда грешим, не знам. како да знам када нама навијачима нико не даје никакво објашњење?
    (веверица, 20. novembar 2017 12:52

    Dete finansiraj ti Zvezdu pa se pravi pametan.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  172. Navijam za Partizan ali ovo napadanje coveka koji vam je doneo najvise titula u poslednje dve decenije je odvratno.
    (True Batman Fan, 20. novembar 2017 13:27)

    # Link komentara

  173. Verujem da je Alimpijević dobar trener, modernih shvatanja, inače ne bi onako razbucao grobariju i Džikića sa sasvim osrednjim timom, ali je u tom FMP-u imao nešto što ovde u Zvezdi nema - solidnu klupu. Zvezda ima sasvim dobru prvu petorku - Ročesti, Feldin, Lazić, Bjelica, Antić, ali ostatak tima je krajnje sporan. Dangubić nazaduje, Lesor nije igrač za četvorku, ali ni za centra, Jovanović i Janković kao pogubljeni u evropskoj košarci, Radičević je posebna priča, uopšte ne shvatam kako je on igrao bilo gde, jer sa njim u timu je, da se izrazim fudbalski, "igrač manje", Dobrić deluje kao uplašen, Apić i Davidovac neiskusni...
    Jednostavno, prethodnih godina pod Radonjićem Zvezda je imala lošiju prvu petorku, ali je imala "duboku klupu" sa solidnim igračima, dok ove sezone klupe kao da nema. I to je razlog ovakvog posrtanja. Dovoljno je pogledati svaku utakmicu ove sezone - dok je prva petorka na terenu sve izgleda još i dobro, ali čim, na primer, izađe Ročesti a uđe Radičević sledi MNOGO lošija igra i katastrofa. Jednostavno, ne postoji igrač koji bi mogao da "popuni rupe", nego kao da profesionalce zamenjuješ sa rekreativcima i očekuješ nekakav rezultat. E, tu je problem Zvezde, a ne u Alimpijeviću ili Čoviću. Skauting je bio dobar, ali odabrani igrači ni senke onoga što su bili.
    A Radičević je odličan primer. Domaći igrač koji je solidno igrao u Španiji, a ovde deluje gore od rekreativca. Tu je problem u glavi, ne u treneru. Mada...
    (ZaphodBeeblebrox, 20. novembar 2017 13:27)

    # Link komentara

  174. napred zvezda! napred alimpije!
    (velja, 20. novembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  175. @веверица
    Mogu ja na par pitanja da ti odgovorim. MTS kasnio sa uplatom, IDEA u problemima, FK CZ nije ispostovala dogovor o 10% od Gasproma, sve ovo dovelo do finansijskih problema. Cime si mogao da zadrzis proslogodisnji tim, igracima kasne plate a nude im 4-5 vise u inostranstvu od onoga sto NE dobijaju u Zvezdi? A pri tome ti treba svaki evro da isplatis sve kako te EL ne bi izbacila zbog finansijskog fair-playa.
    "Velika Braca" zele da jedan preuzme FK a drugi KK CZ. Covic im stoji na putu i na sve nacine pokusavaju da ga sruse. Guraju pare Partizanu zadnjih 2god a saplicu Zvezdu kako bi okrenuli navijace protiv Covica. Bata u KK je zeleo da se iz senke pita za sve ali to mu nije proslo. Zato, rusi Covica i dovedi nekog poslusnog..
    (Nele, 20. novembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  176. Reakcije na vest od strane Grobara govore koliko je bitno da Covic ostane u Zvezdi,Covic je zasluzan za evropsku Zvezdu.Sve dok je Covica Zvezda ce biti sampion.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 13:22)

    # Link komentara

  177. Laki je malo nervozan! Svaki dan u novinama napada nekog pa sada cak i Dejana. A na parketu kosarka tanka i para ponovo nema. Da se ne ljubimo Predsednice, aj ti nazad lepo u Zeleznik!
    (Vlada, 20. novembar 2017 12:24)

    Dala baba dinar da uđe u kolo..
    Lepo sam ja pisao (mada mi često nije objavljen komentar) - Čović vam je pustio korenje i preuzeo klub, i dok je to radio vi se niste ni malo bunili. Sad ćete ga malo teže oterati.
    (Neko123, 20. novembar 2017 13:22)

    # Link komentara

  178. Kako minus pa covek nam celu godinu objasnjavao kako su u plusu. Neko ovde govori neistinu verovatno novinari......
    (dule, 20. novembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  179. @Zeleznicari, sacekajte malo sa komentarima...Samo da trknem po semenke i kikiriki :)
    (Grobasket, 20. novembar 2017 12:56)

    Ja mislio vi imate zalihe tih semenki, casovi ljubavi i to...
    (Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 20. novembar 2017 13:18)

    # Link komentara

  180. (Subjektivni, 20. novembar 2017 12:05)

    Da ustaneš kada u usta uzimaš ime Duška Vujoševića
    (San Antonio Spurs, 20. novembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  181. Jedno je sigurno. Time sto nije produzena saradnja sa Radonjom, obe strane su u gubitku. Radonja je bez posla, a Zvezda je ostala bez vrhunskog trenera i rezultata. Ali, treba dati Alimpiju podrsku do kraja sezone. Ako posle toga ne budu zadovoljavajuci rezultati, vratiti Radonju po svaku cenu.
    (stellarossa, 20. novembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  182. Spomenik da mu podignes u prirodnoj velicini, umesto sto ga pljujes. Radonjic vam naneo stetu, mozes misliti...
    (Amaterasu, 20. novembar 2017 13:16)

    # Link komentara

  183. Opet najezda kukumavki i narikaca navijaca KK History chanel i laznih zvezdasa koji su tri godine posle savakog poraza terali Radonjica

    Deco, citajte ceo intervju. Covke sve objasnio. Niko nikada nije spomenuo F4. Objasnio Covke da Zvezda od grada prima 400 hiljada evra po pravilniku, Verovatno toliko i Partizan. Prica zasto je prodat ceo tim. Jedino Kuzmic nije bio u planu da se proda. takodje prica i koliko Zvezda van prodaje igraca treba da nabavi novca za budzet.Prica covek zasto je bilo potrebno da se promeni ceo igracki kadari strucni stab. Prica io saradnji zaZeljkom Obradovicem i odlaskom Gudurica. Simonovic je pusten jer je imao 30 godina i trebalo je nesto da zaradi. Dzenkins otisao zasuplo vecu platu.Jovic je jos imao ugovor ali mu se dugovalo i taj dug preuzeo Bayern. I potpuno ispravan stav. Stvarati nov tim bez dugova
    (Cika Djura, 20. novembar 2017 13:16)

    # Link komentara

  184. Jesi nam podario Tea, 90% reprezentacije koja je prošla kroz sistem FMP-a, ali ovim tempom opasno pretiš Vujoševiću kao najvećem demagogu srpske košarke ikada.
    (Subjektivni, 20. novembar 2017 12:05)

    Covece, posle tek zavrsenog prvenstva Evrope na kojem nije bilo Tea i na kojem su glavni igraci bili upravo iz Partizana ti napises nesto ovako. I ne razumem zasto spominjes Covica kao tvorca Teodosica i "90%" reprezentacije kada je Covic vlasnik a ne trener. Po tvojoj logici, Bogdanovica nije stvorio Vujosevic vec Danilovic?? I umesto da se zapitas zasto Covic sve svaljuje na coveka koji je Zvezdu kvalitetno vodio u EL i koju je odveo do nekoliko titula ABA lige ti pricas o Partizanu i Vujosevicu. E to je druze vas najveci problem..
    (asdf, 20. novembar 2017 13:16)

    # Link komentara

  185. Šta je bre ovo u Srbiji, čim neko spomene platu odma pedala.
    (ginis, 20. novembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  186. Legenda severa !?
    (Remontovana limenka !, 20. novembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  187. Doktore izdrzi sve!!!
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)

    Dok je doktor u Zvezdi,Zvezda ce biti sampion Srbije i Jadrana!!!
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)

    Radonja je pogresio.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:05)

    ...…..

    Evo ako neko ne zna sta je klasicni bot, `sendvicar`. Ovo vam je klasicni primjer takve osobe. Od 30 komentara u pocetku ova `osoba` je ostavila tri u roku od 10 minuta.

    Ne postoji navijac koji voli Zvezdu, da ce podrzati Covica i ovakvu izjavu, vec gospodina Dejana Radonjica !!! A ti aleksej... ne znam, nekako mi te zao ..
    (Boris B., 20. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  188. ha ha ha, kako lukavo prebacuje odgovornost na Pešića, čovek
    mu rekao uopšteno treba dovesti mladog trenera, nije verovatno ni mislio na Alimpija, verovatno nikad nije ni čuo za njega, nego nekog tipa Milojević nebitno.
    (jmk, 20. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  189. Samo vi grobari nemojte da se javljate.Posto ste napredni klub.Uostalom Novicu ubicu su nadigrali tinjdzer Radanov i Bolden.A Gudurina trojka vas i dalje boli
    (Aleksandra, 20. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  190. Sve,sve razumem ali da ne spomene bar 1 Partizan to ne razumem nikako,kolika je to preopterecenost i frustracijaa u ovog pa to je strasno.
    (OMG!!!???, 20. novembar 2017 12:04)

    Pa pomenuo je u priči o Alimpijeviću koji je eliminisao Partizan, i to mu je bila najbolja preporuka, hehe...
    (Old Šeterhend, 20. novembar 2017 13:09)

    # Link komentara

  191. U nastavku sage,Covic otkriva "Radonjic je navijao za Par i tako upropastio klub...".Radonjic moze da bude kriv samo za odluke u toku utakmice.Njega navoditi kao odgovornog za finansijske kontrole i to sto igraci nisu dobijali plate je bezobrazno i bahato.U zadnje vreme je dr Covic bas cesto u novinama-na sportskim vestima pa se pitam sta li se to desava u i oko KK CZ kad toliko galami i kad su mu svi sem njega krivi za losiji start u EL.Radonja je bio retko normalan covek u nasoj kosarci-bez vatre ali i bez ekscesa,preterivao je sa cuvenim rotacijama igraca,ali je zato vecina njegovih igraca izdrzavala sezonu bez vecih fizickih problema(kao bivsi igrac znao je da dozira minute-ali nije imao osecaj da iskoristi momentum igraca koga je krenulo).
    (analiza, 20. novembar 2017 13:07)

    # Link komentara

  192. Ovaj mora da lansira bar jedan spin nedeljno. Kad nema Duleta, tunje Partizan. Kad malo izgustira teme o Partizanu, tu je Radonja. I tako će redom da priča o svima.
    (Gaston, 20. novembar 2017 13:06)

    # Link komentara

  193. Covicu to sto si nekad `spasio` Zvezdu, ne znaci da je TVOJA ... A ovakvu izjavu necu ni da komentarisem. Svaki normalni navijac Zvezde ce uvjek da bude zahvalan Dejanu Radonjicu za sve sto nam je donio i uvjek ce ostati upamcen!
    (Gospodin, 20. novembar 2017 13:03)

    # Link komentara

  194. Vlade Jovanović 2 - samo što on sada ima ozbiljniju konkurenciju nego naš Vlade.
    (Shearer, 20. novembar 2017 13:03)

    # Link komentara

  195. Prosinečki i Radonjić su veliki ljudi i Zvezdaši dok rade za kikiriki. Kada ipak potraže svoj po ugovoru zarađeni novac proglase ih izdajnicima
    (Aleksa, 20. novembar 2017 13:01)

    # Link komentara

  196. Nevidjena greška Covica.Radonja je bio dobar sa velikim potencijalom i video se napredak kod njega i ekipe iz godine u godinu
    (blaža, 20. novembar 2017 12:59)

    # Link komentara

  197. Ti bi trebao svake nedelje da se zahvaljuje Radonjicu sta je napravio od Zvezde i kakve je rezultate postigao
    (dirigent, 20. novembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  198. Taman covek pomisli da u jednoj izjavi Covic nece da pomene Partizan, kad ono medjutim.
    (Ivan kg, 20. novembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  199. pravices Radonju od blata...
    (SUNĐER BOB, 20. novembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  200. Hehehe heeheh eeehee bravo Legendo, kriv je Radonja !!
    Sta tebi smeta sto ste iznenada usli u monitoring EL, pa svi sve radite transparentno i uz pomoc excell tabela, u cemu je onda problem ?
    Imas minus kod svih pravih pantera, samo si jednom pomenuo Partizan i nijednom nisi pomenuo Vujosevica!!
    (antiDebil, 20. novembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  201. Zeleznicari, sacekajte malo sa komentarima...Samo da trknem po semenke i kikiriki :)
    (Grobasket, 20. novembar 2017 12:56)

    # Link komentara

  202. Zeleznicari, sacekajte malo sa komentarima...Samo da trknem po semenke i kikiriki :)
    (Grobasket, 20. novembar 2017 12:56)

    # Link komentara

  203. Ne Čoviću, štetu bi (možda) naneo da je govorio u toku sezone i na taj način možda poremetio ekipu. Ovako je nakon tri pehara i objektivno otetih top 8 čovek samo izneo činjenice... A ti moraš da se zapitaš gde su pare i zbog čega su igrači i trener u sezoni sa vrhunskim rezultatima igrali bez plate....
    (Vetar u ledja..., 20. novembar 2017 12:53)

    # Link komentara

  204. молим објашњење од човића:
    - зашто је шампионски тим распродат пред ф4 у београду
    - зашто на постојећи тим нису додата два појачања (нпр лесор и рочести уместо митровића и волтерса) да се нападне ф4, самим тим и титула европског првака?
    - причало се да улазак у нову евролигу, која даје клубовима пара више него икада (од такмичења и тв права) осигурање за самоодрживо и позитивно пословање клуба; зашто се сада онда опет прича о банкроту
    - зашто ми навијачи треба да прихватимо да је после отписивања дуга, три узастопна учешћа у евролиги, продаје калинића и гудурића жељку обрадовићу за укупно два милиона евра, продаје бобана марјановића сан антонију за 600 000... нормално да се звезда ресетује на фабричка подешавања, буде најгора у евро лиги и да дрхтимо да ли ћемо моћи да узмемо аба (против екипа које не учествују у ел, имају 10 пута мање навијача, не пуне арену ни пионир и не продају играче за стотине хиљада евра)?
    - зашто је алимпијевић тренер звезде? пре њега је био радоњић који је био репрезентативац у кошарци и имао трофеје са будућношћу, а алимпијевић је дечак, који можда (само можда, јер то нисмо још видели) има таленат за тренера, али који никада није имао озбиљан посао у професионалној кошарци ни као тренер ни као играч.
    мени се лично чини да човић спрема иступницу из клуба, па покушава да извуче из звезде све што може пре него што га отерају чувена браћа, али можда грешим, не знам. како да знам када нама навијачима нико не даје никакво објашњење?
    (веверица, 20. novembar 2017 12:52)

    # Link komentara

  205. Puna podrska COVKETU!
    (Ganci, 20. novembar 2017 12:52)

    # Link komentara

  206. kako nicim izazvani? Jel dugujete ? da.
    jel trebale da platite? da
    jel biste platili da nema monitoring? ne
    šta se zaiis covicu?
    (sm, 20. novembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  207. Јао какав хаос у главама поштовалаца лика и дјела Човић др Небојше...
    (Ko može da zabrani njemu da bude legenda?, 20. novembar 2017 12:46)

    # Link komentara

  208. Ma svi znamo da nam je drzava iz poznatih razloga okrenula ledja.Ali sramota je da covek hejtuje Radonju.Covic nije smeo da dovede igrace poput Jankovica, Keselja,Jovanovica i posebno Radicevica.Bolje da je doveo Radanova.
    (Zvezdasica, 20. novembar 2017 12:45)

    # Link komentara

  209. Kari mu poturio mucak a Voli zavrnuo slavinu.
    (smeker, 20. novembar 2017 12:44)

    # Link komentara

  210. Ponovo zamena teza. Ko je u pravu? Onaj koji otkrije kako se radi ili onaj koji pravi problem
    (dr NS, 20. novembar 2017 12:44)

    # Link komentara

  211. I tako je pukla velika ljubav između gospodina Č i Radonje. A to da li ste ničim izazvani došli pod lupu Evroligi i FIBI je pitanje.
    (nz, 20. novembar 2017 12:43)

    # Link komentara

  212. Grobar sam, ali moram da pitam:
    Imaš li ti čoveče imalo obraza?
    (missim, 20. novembar 2017 12:42)

    # Link komentara

  213. Kako ga nije sramota, sa 3 plate je ekipa ostvarila neverovatne uspehe. Sve smo unakazili u ABA Ligi, u Evroligi vezali 7 POBEDA.Nikada nije spomenuo finansije, sudjenje, nekog igraca u negativnom kontekstu. Svo pravo ovog sveta je imao da to kaze na kraju kakve sezone! Veliki gospodin Dejan Radonjic, tokom svih godina nista lose nije rekao. Kada je rekao kakvo je stanje odma problem coravom.
    (drmr, 20. novembar 2017 12:39)

    # Link komentara

  214. Izvini sto je trazio svoje pare...
    (King James, 20. novembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  215. Radonjić je stvorio evroligašku Zvezdu. Bolje da je Čović otišao a ne Radonjić.
    (pera, 20. novembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  216. Zeleznicari, sacekajte malo sa komentarima...Samo da trknem po semenke i kikiriki :)
    (Grobasket, 20. novembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  217. Zeleznicari, sacekajte malo sa komentarima...Samo da trknem po semenke i kikiriki :)
    (Grobasket, 20. novembar 2017 12:36)

    # Link komentara

  218. Jel ima ovaj covek prijatelja? A neprijatelja koliko hoces!
    (Tijana, 20. novembar 2017 12:36)

    # Link komentara

  219. A Radonja u fazonu Richard Sherman:You mad bro?
    (Ivan, 20. novembar 2017 12:35)

    # Link komentara

  220. Verujte Pešiću i daleko će te dogurati.Kad je dobar zašto ga nije angažovao u Bajern?
    (RUMBLE, 20. novembar 2017 12:34)

    # Link komentara

  221. Bukvalno ne verujem sta sam procitao sad.
    (lola, 20. novembar 2017 12:34)

    # Link komentara

  222. Zvezdu koja je blistala u prethodne dve godine napravio je Dejan Radonić - gospodin u svakom smislu te reči. Svi ste mislili da je Čović.
    (1€ satnica srpskog shljakera, 20. novembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  223. Vracaj Deja! Ovo nije ta Zvezda,nema čime da budes zadovoljan
    (Pazi pazi Zvezda gazi, 20. novembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  224. Radonja veliki trener, Alimpije će biti još veći!
    (Darko, 20. novembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  225. Sram bilo Radonjica, kako je samo smeo da prica istinu koja ne odgovara Covicu...
    (v, 20. novembar 2017 12:32)

    # Link komentara

  226. Samo cekam da jos tuzi Radonjica.Koja je persona ovaj Covic.
    (rade, 20. novembar 2017 12:32)

    # Link komentara

  227. "Ušli smo ničim izazvani pod oštar finansijski monitoring FIBA i Evrolige."

    Jadan ti, nicim izazvana kontrola.. osim sto dugujete igracima. A u cemu je problem sa kontrolama? Ja sam mislio da Partizan krije stvari i da Evroliga zbog toga nije dala licencu, a da je kod vas sve transparentno i da vas zbog toga Evroliga voli?
    (Parket, 20. novembar 2017 12:28)

    # Link komentara

  228. Kakva zamena teza! Toliko puta je sam Covic pricao o finansiskoj situaciju a sad mu je Radonjic kriv. Pa bez njega nista nije osvojio. Dok nije Dejo dosao samo jedan Kup u Nisu!
    (Zoza, 20. novembar 2017 12:28)

    # Link komentara

  229. Ima li covjeka da ova osoba nije frustrirana i da joj za nesto nije kriva , sad je problem sto su pod lupom ,a ovamo kao sve transparentno....
    (buleri91, 20. novembar 2017 12:27)

    # Link komentara

  230. Ko ode,a pritom ne prima platu, taj je naravno izdajica,pa kako drugo ?
    (El locoo, 20. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  231. Sram te bilo! Da li je štetu naneo onaj ko je napravio rezultate na terenu ili onaj ko nije obezbedio sredstva na koja se obavezao ugovorima koje je sam potpisivao?
    (..., 20. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  232. Nije problem Alimpije. Problem je što si doveo 4 pojačanja (Ročesti, Feldin, Antić i Lesor) a otišlo je deset igrača + trener koji je izgradio sistem.

    Zvezdaši obožavaju Radonjića i ne možeš ih okrenuti protiv njega spinovanjem da je trener kriv što si ti potpisivao ugovore a nisi plaćao.
    (juznjak, 20. novembar 2017 12:25)

    # Link komentara

  233. Ne znam zašto se pravda, ima prava u svom privatnom klubu da radi šta hoće.
    (Nikola, 20. novembar 2017 12:24)

    # Link komentara

  234. Laki je malo nervozan! Svaki dan u novinama napada nekog pa sada cak i Dejana. A na parketu kosarka tanka i para ponovo nema. Da se ne ljubimo Predsednice, aj ti nazad lepo u Zeleznik!
    (Vlada, 20. novembar 2017 12:24)

    # Link komentara

  235. svetislav pesic jedini covek koji je uspeo da zezne Covica i to dva puta.
    (Mladi naucnik, 20. novembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  236. Pukla ljubav,kako ga nije sramota da kaže da im država dala milion ipo a privatni su klub,bez ikakve istorije,strašno brate još im malo...
    (ada, 20. novembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  237. A tek ti koliku si stetu naneo, svi istinski navijaci te ne podnose. Jedino te klinci hvale.
    (Rade, 20. novembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  238. Sve je to ok majstore. Drago mi je da si poslusao Pesica i stvarno mislilm da Alimpije ima potencijal. Da nema, ne bi sa decom izbacio Partizan. Ali ova izjava za Radonju ti nije trebala. Covek je rekao istinu koja ma kakva bila uvek treba da se kaze. Naravno, i dalje sam svim srcem uz tim. Uvek uz vas, verujem u vas.
    (Milos, 20. novembar 2017 12:21)

    # Link komentara

  239. Da se ustane kada se govori o Dejanu, jel jasno?
    (Admiral, 20. novembar 2017 12:19)

    # Link komentara

  240. Hmm, kako je to sada Radonjic naneo stetu iznosenjem istine kada je kod vas sve transtparentno???
    (asdf, 20. novembar 2017 12:18)

    # Link komentara

  241. Tačno! Svi su videli kako se igra košarka pa zato sad psuju.
    (Velika šteta Radonja, 20. novembar 2017 12:18)

    # Link komentara

  242. I ne treba trener o tome da prica dokle god redovno biva placen. Uostalom, Radonjic je mogao mesecima pre tog trenutka da kaze kakva je sitiacija, ali nije. Verujem da ni na toj konferenciji ne bi ni rec rekao o platama da ga novinar nije pitao.
    (Against modern football, 20. novembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  243. Tri puta sam se vraćao na vest,ali ne da je opet pročitam,nego samo da vidim Čovićev pogled.Mnogo otkriva.
    (Sale Jagodina, 20. novembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  244. Da li je moguce da se ovaj covek svadja i sa Radonjicem???
    (Nenad parter B, 20. novembar 2017 12:14)

    # Link komentara

  245. Tako je legendo navijaca koji su zaboravili svoj ugaseni klub pa navijaju vec sest godina za jedan do tvoja dva privatna kluba,tako je legendo devedesetih,privatizacija,ministrovanja,biznisa,postenja,kosova,tako je!
    (coki, 20. novembar 2017 12:13)

    # Link komentara

  246. Ja svoju familiju vaspitam da kažu onako kako jeste, crno crno je, bijelo bijelo je! Nema tu šta da se doda, jedini ispravan put je taj, da se govori istina. E sad što bi ovaj da se istina stavlja pod tepih...ne znam...nismo svi isti...al mislim da je sve sam glavonja rekao. Pazi, on bio ljut jer je trener rekao istinu. Šta bi bilo tek da je ovaj slagao nešto pitam se!?
    (nikad više dužnik, 20. novembar 2017 12:13)

    # Link komentara

  247. Sad nije Partizan, sad je Radonjic.
    (fej, 20. novembar 2017 12:08)

    # Link komentara

  248. Znaci naneo je stetu klubu jer je za celu godinu primio 2-3 plate i to javno izneo? Ne zivi se od excel tabele "doktore"...
    (Drakce, 20. novembar 2017 12:08)

    # Link komentara

  249. Da nam se Dule ne bi desio, bravo Čovke za reakciju. Usponi i padovi su normalna pojava, bitno je biti u eliti i napasti u dogledno vreme svaki tron svaki vrh. Radonjiće je ekstra trener u koga smo sumnjali na početku saradnje, moramo i od današnjeg trenera da napravimo zver koji osvaja sve.
    (dr Zoran, 20. novembar 2017 12:07)

    # Link komentara

  250. tek ce da vidis alimpijevicevu stetu
    bice nenadoknadivo
    (kalcokera-klitoris sifilis navijac PAOKA, 20. novembar 2017 12:07)

    # Link komentara

  251. Dugo mu je trebalo za novu izjavu od blamaže u petak do danas... Sad je našao novu žrtvu koju će da pljuje, jer mu ionako iz Partizana niko i ne odgovara.
    (JT26, 20. novembar 2017 12:07)

    # Link komentara

  252. Ajoj pa kako sad ovo, kud udari Legenda na Dejo genija, crni pantere sto ces sad
    (tool, 20. novembar 2017 12:05)

    # Link komentara

  253. Da i sad je Pesic kriv sto je Alimpijevic trener, udrimo po Pesicu rece Cova ovom izjavom...
    (kkp igodinamik, 20. novembar 2017 12:05)

    # Link komentara

  254. Radonja je pogresio.
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:05)

    # Link komentara

  255. Da li je Radonjić vodio računa o isplatama zarada svima u klubu? Da li je Radonjićev posao bio da obezbedi sponzore koji zapravo isplaćuju svoje obaveze? Tipična zamena teza.

    Tebe Čoviću treba da bude sramota što je tim kome je top8 izmakao zahvaljujući sudijskom forsiranju Darušafake primio samo 3 (slovima: TRI) plate za celu sezonu!

    Podsećaš me na komšiju koji je krao struju pa ga nahvatali i isključili sa mreže - umesto da crveni od sramote, on se ljuti na komšiluk jer misli da ga je neko prijavio i sprečio da krade. To je taj mentalitet.

    Jesi nam podario Tea, 90% reprezentacije koja je prošla kroz sistem FMP-a, ali ovim tempom opasno pretiš Vujoševiću kao najvećem demagogu srpske košarke ikada.
    (Subjektivni, 20. novembar 2017 12:05)

    # Link komentara

  256. Dok je doktor u Zvezdi,Zvezda ce biti sampion Srbije i Jadrana!!!
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)

    # Link komentara

  257. Sve,sve razumem ali da ne spomene bar 1 Partizan to ne razumem nikako,kolika je to preopterecenost i frustracijaa u ovog pa to je strasno.
    (OMG!!!???, 20. novembar 2017 12:04)

    # Link komentara

  258. Doktore izdrzi sve!!!
    (Aleksej, 20. novembar 2017 12:04)

    # Link komentara

  259. Evo, samo sam cekao kada ce da ga pljune.... Ne postoji covek na svetu koga Covic nije pljunuo....
    Jeste kriv Radonja za neke neverovatne poraze, neke smesne izmene, neke promasene odluke ali je od CZV napravio Evroligasa..
    (kkp, 20. novembar 2017 12:03)

    # Link komentara

  260. Au puce tikva, cekaj cekaj to nije istina to hoce ovi drugi da nas destabilizuju, ovaj stani malo...?
    (Zbynjeni bot, 20. novembar 2017 12:03)

    # Link komentara

  261. Kako?Tako sto je rekao kako nisi uspeo da mu obezbedis platu?Druze nije on naneo stetu Zvezdi nego ti!
    (Milan, 20. novembar 2017 12:01)

    # Link komentara

  262. Čovek je tražio svoje pare koje je itekako zaradio, i time je naneo štetu klubu? Čoviću smešna ti je ova priča kao i skoro svaka...
    (zre, 20. novembar 2017 12:01)

    # Link komentara

  263. Koja izjava, e.. mi dugujemo, ali smo krili i onda je on obelodanio i sad vise ne mozemo da dugujemo, pa smo u problemu..
    (upucen, 20. novembar 2017 12:00)

    # Link komentara

  264. Ovaj se češće oglašava i od Terze
    (Updown, 20. novembar 2017 12:00)

    # Link komentara

  265. Pa normalno da jeste. Da svi govore istinu, pa da I vi dozivite malo stresa, zamisli da svaki sportista, fudbaler kosarkas, kaze sve kako jeste. Kako ih placate, tj ne placate, jaoj Covicu, budi sretan sto imas pristalica uopste.
    Gore su mi te pristalice od tebe
    (LosCabos, 20. novembar 2017 12:00)

    # Link komentara

  266. Nadamo se samo da ce sadasnji trener imati ipak i malo srece, jer je ipak i sreca potrebna svima pa tako i nama.
    (Forever Red, 20. novembar 2017 12:00)

    # Link komentara

  267. Kriva je Radonja jer je rekao da su primili samo dve plate, a ne Čović koji nije isplatio sve ostale.
    Srbija 2017.
    (Salvi, 20. novembar 2017 11:59)

    # Link komentara

  268. Ne diraj Radonju!
    (Monarhista, 20. novembar 2017 11:59)

    # Link komentara

  269. medelin kartel
    (air jordan, 20. novembar 2017 11:57)

    # Link komentara

  270. Nemoj pljuvati Radonju!!!
    (prokleto sam, 20. novembar 2017 11:55)

    # Link komentara

  271. Evo legenda,opet u elementu sad mu kriv Dejo NAJTROFEJNI TRENER I CZ I FMP I SAMO FMP...
    (gremlin, 20. novembar 2017 11:55)

    # Link komentara