1. Navijam za obe IRSKE !!! To su pravi ratnici
    (ivan, 19. oktobar 2017 12:31)

    # Link komentara

  2. Navijam za Russiju, Hrvatsku i Srbiju !!!!!
    (rex, 18. oktobar 2017 22:30)

    # Link komentara

  3. 60/40 su sanse za nosioce.
    Ali neko mora kiksati.
    Vjerujem da Azuri prolaze.
    (Dragan, 18. oktobar 2017 18:15)

    # Link komentara

  4. Vidi Italijani igraju baraz, koja smo mi fudbalska sila!
    Napred Grci, obe Irske i naravno Italijani!
    (Milosav, 18. oktobar 2017 15:35)

    # Link komentara

  5. Meni su braca Grci a ne Hrvati prema tome zna se za bracu svim srcem za ostale me neinteresuje
    (nislija, 17. oktobar 2017 16:20)

    Ta tvoja "braća" su navijala u košarci za Litvance kad su igrali protiv Srbije. I to ne da su navijali, onako normalno, nego je to navijanje bilo puno mržnje prema nama. Oni su prosto vrištali kad bi Litvanci dali koš, a kad bi mi imali napad nije se čulo u sali od dreke i buke. Ni za svoju reprezentaciju nisu tako navijali kao što su navijali za Litvance protiv nas. E od tad, za mene, oni nisu "nikakva braća", pošto to u suštini i nisu, nego su jedna obična država, kao i sve druge države. A to što nas "vole" preko leta, pa to vole naše Evre
    (Coco Bill, 18. oktobar 2017 12:13)

    # Link komentara

  6. Ja mislim da, ako zelimo pobijediti,ne smijemo izgubiti, sto bi rekao nas narodni heroj Grunf.
    Hrvatska lako protiv Grcke, znaci, ispadamo. Jer mi igramo kad je tesko, kad je lako onda gubimo.
    Zato Suker govori da samo ne Grke hehehe
    (Ante, 18. oktobar 2017 09:04)

    # Link komentara

  7. Koliko sreće imaju rvati sa žrebanjem to je neverovatno. I u klubskom i u nacion. žrebnju. Nas je prvi put zadesilo ove godine da imamo sreće sa izvlačenjem ali njih baš hoce duže vremena.
    (Stef, 18. oktobar 2017 08:49)

    # Link komentara

  8. Bicu kratak i jasan....AJMOOO GRČKAAAA......
    (PRAVOSLAVAC, 18. oktobar 2017 07:44)

    # Link komentara

  9. Vidim ovi Rvati mene ovde prozivaju da sam na aparatima a ni luk jeo ni luk mirisao.Niti sam ostavljao komentare.Kad me vec vuku za jezik,kako ja mogu biti na aparatima kad se Srbija sa polu krs timom vec plasirala?Verovatno sam i posle Eurobasketa bio na aparatima a oni fini i dobri koju su svasta pisali eto nisu...hmmm.Nego ja vam zelim sve ono sto i vi nama oduvek.Posteno?
    (Stara kuka, 17. oktobar 2017 22:32)

    Pa moraju te prozivat...na svim clancima o Hrvatima negativno pišeš
     (Makedonce, 17. oktobar 2017 23:47)

    # Link komentara

  10. Samo neka nisu Svedjani. I Irci.
    1:0 protiv Grka bolje nego 2:0 protiv Svedske.
    Mislim da ce revans biti laksi za nas.
    (Torcida Jupiter, 17. oktobar 2017 23:10)

    # Link komentara

  11. Vidim ovi Rvati mene ovde prozivaju da sam na aparatima a ni luk jeo ni luk mirisao.Niti sam ostavljao komentare.Kad me vec vuku za jezik,kako ja mogu biti na aparatima kad se Srbija sa polu krs timom vec plasirala?Verovatno sam i posle Eurobasketa bio na aparatima a oni fini i dobri koju su svasta pisali eto nisu...hmmm.Nego ja vam zelim sve ono sto i vi nama oduvek.Posteno?
    (Stara kuka, 17. oktobar 2017 22:32)

    # Link komentara

  12. Andro molim te ne lupetaj gluposti.Sta govoris u mnozini da Hrvate nije briga za reprezentaciju.Itekako ima nas koje je briga.I to smo u vecini vjeruj mi....
    (Davorek, 17. oktobar 2017 21:26)

    Ma nije me briga i nece me bit briga sve dok je Dudu jedini "Hrvat" koji ima herca dignit glas protiv korupcije. Pa zar nije to jadno i tuzno? Sjeti se pisma koje je pisao dok je u zuzama odlazio. Mene bi bilo sram pravit se da to ne vidim, da ne cujem, da me ne zanima. Eto, navijam za Eduarda, on je TA moja Hrvatska reprezentacija. On zasluzuje nosit sveti dres. A ovi beskicmenjaci, bez morala, nek izgube svaku. Svi oni dobiju sinkopu kad treba prstom pokazat na truli sustav. A tebi nitko ne brani, navijaj, veseli se, podrzavaj, pomozi im.
    (Andro, 17. oktobar 2017 22:07)

    # Link komentara

  13. @ Hrvatska nije favorit ni protiv jedne reprezentacije, osim Malte, Luksemburga ili San Marina. Samo je Modrić vrhunski igrač tamo, ostali su prosek Evropske prve lige, ne mnogo bolji od Grka.... (Negativni, 17. oktobar 2017 20:52)

    Taj Modric je odmarao na klupi kad su hrvati gazili Spaniju na proslom prvenstvu. Toliko o njihovoj prosecnosti. Nije bilo ni potrebe da decko ulazi. Problem kod komsija su neiskusni treneri, boranija u savezu, besni navijaci. Naravno da bi pogresan selektor i od jedne Barselone napravio prosecnu plasljivu ekipu. A tvrditi da Grci imaju fudbalere kao sto su Rakitic, Perisic, Mandzukic, Kovacic...vau?! Kog bi ti to grka uzeo u svoj tim pre Perisica ili Rakitica? Da hrvati zaposle iskusnog trenera i da mu daju dve godine da u miru slozi tim, garantujem da bi sve drali u fudbalu. Pa njihova klupa je jaca od pola A reprezentacija na svetskom, o cemu pricamo.
    (Deki, 17. oktobar 2017 21:32)

    # Link komentara

  14. Andro molim te ne lupetaj gluposti.Sta govoris u mnozini da Hrvate nije briga za reprezentaciju.Itekako ima nas koje je briga.I to smo u vecini vjeruj mi.Sta ti stvarno mislis da ce se nesto promijenit ako Hrvatska ne ode na SP?Da ce Suker otic?Da Mamic nece vuc konce jos barem 3,4 godine dok ga ne osude?Pa onaj Vlatko Markovic da nije umro bio bi dozivotni predsjednik saveza.Doslovno je rekao da ce on biti predsjednik dokad on zeli.Hrvatska je mala zemlja i ne moze si dozvolit da propusta namjerno velika natjecanja.To je velika promidzba nasih igraca na velikoj pozornici.Ovo su notorne gluposti sto neki govore ajde da ispadnemo pa mozda bude promjena.Da se razumijemo ni ja ne volim Sukera,Mamica i kompaniju ali ovo nije nacin.
    (Davorek, 17. oktobar 2017 21:26)

    # Link komentara

  15. Negativni,molim te reci mi ako smo mi prosjecna reprezentacija sta bi onda trebala biti Srbija?To je kao da ja sad kazem npr Srbija u kosarci ima samo dva superstara (Bogdanovica i Teodosica) a nedostatak kvalitete kod ostalih igraca nadoknaduje velikom srcanoscu i borbenoscu.A to je daleko od istine.Realnost ti nije jaca strana.
    (Davorek, 17. oktobar 2017 21:20)

    # Link komentara

  16. @ Istina je da se slican slicnom raduje. Neradnici i prokrastinatori. Samo da je uzivati, zaraditi, a sto manje raditi. Ako je po tome suditi, mi smo vam onda najveca braca.
    (Drazen, 17. oktobar 2017 19:16)

    Jedan od najvećih filozofa na ovoj planeti je to što ti smatraš manom video kao vrhunsku dobrotu. Mada mi stvarno imamo mana, bolje da ih ne pominjem, kada bismo manje delali one ne bi dolazile do izražaja, isčezle bi. Ali kome ja to pričam...
    (Lao Ce, 17. oktobar 2017 19:43)

    Otkud si zakljucio da smatram manom? Samo iznosim cinjenice i opazanja. Problem je sto nas zapad nikad nece razumjeti, a uporno nam zele nametnit svoje standarde i svoju kulturu. I tu dolazi do konflikta. Taj globalizam i gubitak identiteta sve nas skupo kosta. Ocekivat od Hrvata, Crnogorca, Srbina, Makedonca, Grka, da radimo kao Svabe? Pa oni zavrse cijelu smijenu dok mi kavicu popijemo. To sto neki moji misle da smo mi blizi svabi nego grku, hahaha, Hahahaha. Odlican vic!
    (Drazen, 17. oktobar 2017 21:05)

    # Link komentara

  17. Hrvatska je favorit protiv 90 posto reprezentacija s ovakvim sastavom, ali problem je atmosfera oko repke...a i grcka je najgori zdrijeb jer ce biti autobus pa sto bude bude
    (Leo, 17. oktobar 2017 14:16)

    Hrvatska nije favorit ni protiv jedne reprezentacije, osim Malte, Luksemburga ili San Marina. Samo je Modrić vrhunski igrač tamo, ostali su prosek Evropske prve lige, ne mnogo bolji od Grka. Tu je sve moguće. Moguće je da Hrvatska dobije bez problema ali je moguće i obrnuto. Biće to dosadan, smarački fudbal sa laktovima i prljavim startovima, bez ideje, ukusa i mirisa. Sudar prosečnih.
    (Negativni, 17. oktobar 2017 20:52)

    # Link komentara

  18. @ Croata - "Kom je svejedno,vise mi je stvarno dosta ovakvih likova koji se kao nesto bore protiv krive drine i to na nacin gdje ce ako treba i unistit ono malo stvari koje moj napaceni narod cini sretnim,a to je hrvatska nogometna reprezentacija."

    Nadam se da nisi jedan od onih koji su prije dvije godine branili Agrokor i Todorica. To je najzdravije tijelo drustva, govorili ste. Uspjesna Hrvatska prica koju stoka sitnog zuba zeli srusit. Mi smo se i tad borili priotiv krivih drina, jel? Jedina razlika izmedju mene i tebe je da ti ne zelis vidjeti dalje od nosa. Kad bagra do kraja iscijedi repku i obrisu straznjicu sa njom, ti ces plakat kao dijete kojem su uzeli sladoled. Bit ces skrhan kao svaki pravi domoljubi. Cudit ces se kako se to dogodilo. Mozda ces se tad sjetit mojih rijeci.
    (Andro, 17. oktobar 2017 20:44)

    # Link komentara

  19. Nije mi jasno kako je ova vijest zaslužila 200 komentara.
    Ako ne prođemo Grke nismo ni zaslužili da odemo na svjetsko.
    Mada, sada kada smo se rješili bezidejnog popravljača crno-bijelih TV-a, ne možemo igrat više tako loše.
    Pametno bi bilo u prvoj napast iz svih oružja nabit ih u šesnajsterac i zabiti barem dva gola. Nakon toga se moraju otvoriti i onda im dati bar još jedan. Grci ionako ne znaju igrati ofenzivno jer se pogube.
    Sva sreća da prvu igramo kod kuće pa nema kalkuliranja tipa: Stignemo ih kod kuće. Ovako odmah idemo na sve ili ništa. Ne mogu dvije utakmice odoljevati napadima.
    Sve u svemu bit će prava utakmica u RH, a tamo ovisi sa kojim rezultatom ćemo doći.
    (Ivan ZG, 17. oktobar 2017 20:40)

    # Link komentara

  20. @slovenija O cemu ti pricas koji bugari ,bugari su nama Srbima isto ko i vi.Sto se tvog maribora tice igrao sam to 7 i vise haha
    (nislija, 17. oktobar 2017 20:15)

    # Link komentara

  21. Potrebna je i sreca da bi se doslo do SP.
    Svedska je bila u grupi sa Francuskom i Holandijom, igrali dobro i ipak uspeli da dodju do baraza , a onda ima dodje Italija koja je redovan ucesnik SP.
    A sa druge strane Srbija iz prva dva sesira izvuce Vels i Austriju. Vels morao vecinu utakmica da igra bez Bejla, a Austrija imala problem igraca sa savezom, i Srbija sa vise srece nego pameti ide na SP. I najsmesnije je sada sto Muslin misli da je strucnjak i nece voditi SMS i neke druge na SP. A sta ima da traze na SP sa onakvom bezidejnom i preplasenom igrom u poslednje dve utakmice? Znaci, Bane Ivanovic i njegovi saigraci izjavljuju da su igrali slabo protiv Austrije i Moldavije jer su se uplasili znacaja utakmica?! Pa kako cete se preplasiti tek na SP gde imas samo tri utakmice koje bas sve znace mnogo i nece biti popravnog?
    (djole, 17. oktobar 2017 15:11)

    ...ako ti je to najbitnije. Sigurno te bas sve to i nervira, kao i naš plasman na SP.
    Po meni je uvek bolje plasirati se na SP nego se ne plasirati na SP. I to je to.
    Uzdravlje!
    (Nebo, 17. oktobar 2017 20:14)

    # Link komentara

  22. Svajcarska i Italija milion posto prolaze,Hrvatska 90% a mislim da je UEFA zrtvovala Dansku i da ce Irska da ode na SP,da bi im vratili za onu ruku Anrija,kad su nezasluzeno ispali iz baraza a Francuzi otisli na SP.
    (Realno, 17. oktobar 2017 19:59)

    # Link komentara

  23. @Ala je super kada ovako sa strane posmatraš baraž :)
    (beekay, 17. oktobar 2017 14:25)

    - Mi ga iskljucivo sa strane i posmatramo, sa malim razlikama u perspektivi :)
    (akcidroni, 17. oktobar 2017 19:50)

    # Link komentara

  24. @ Što se mene tiče, nisam ni ja nešto kontao Grke kao braću ali sam još davnih dana doživeo da oni tako vide nas, pa što onda nekog ko me vidi kao brata ja da odbijam?...(daorsi, 17. oktobar 2017 18:42)

    Istina je da se slican slicnom raduje. Neradnici i prokrastinatori. Samo da je uzivati, zaraditi, a sto manje raditi. Ako je po tome suditi, mi smo vam onda najveca braca.
    (Drazen, 17. oktobar 2017 19:16)

    Jedan od najvećih filozofa na ovoj planeti je to što ti smatraš manom video kao vrhunsku dobrotu. Mada mi stvarno imamo mana, bolje da ih ne pominjem, kada bismo manje delali one ne bi dolazile do izražaja, isčezle bi. Ali kome ja to pričam...
    (Lao Ce, 17. oktobar 2017 19:43)

    # Link komentara

  25. hmmm......slusaj, ovo je tema nogomet, ne kosarka ni vaterpolo, ali necu se uvrijedit na ovakvu repliku jer ti ne znam naobrazbu pa cu te samo zaliti na ovom izletu.Ja sam pricao znaci o nogometu.I usput u vaterpolu smo prvaci zar ne?
     (Ivo Dubrovnik..., 17. oktobar 2017 19:37)

    # Link komentara

  26. Ni jednoj napadackoj ekipi ne prijaju ekipe koje se 93 minute brane. Naš problem je što nas svi svrstavaju u opasne ekipe, pa se cesto slabije ekipe koriste autobusom. A mi smo balkanski gen, ako ne vodimo u prvih 30 min pocinje nervoza. Prognoza je da cemo tesko proci Grke. Mozda nekih 1:0 u ZG. i 0:0 tamo uz puno neizvjesnosti. Prolazimo samo ako ostanemo strpljivi i smireni. Ili ako neki pojedinac tipa Rakitic ili Perisic ne bude imao svoj dan. Koncentrirani i fokusirani moramo bit i tamo i kod nas. Ulog je ogroman.
    (dane, 17. oktobar 2017 19:30)

    # Link komentara

  27. Najjadniji su mi ovi nacionalisti(svih vrsta,vjeroispovjesti)sa svojim komentarima tipa:ajmo braćo pravoslavci(katolici,muslimani),ajmo Heleni,...
    Šta god se više trude pokazat razliku i iskazat mržnju prema inovjercima i drugim"neprijateljskim" narodima,samo sve više potvrđuju koliko su slični,ma šta slični,isti,ka braća Bryan,jednojajčani blizanci.Teško mi je shvatit to stanje uma,pogotovo iz rezloga što jedni bez drugih ne mogu,jer u suprotnom njihov nacionalizam ne bi imao svrhu.
    (žungul, 17. oktobar 2017 19:26)

    # Link komentara

  28. @ Što se mene tiče, nisam ni ja nešto kontao Grke kao braću ali sam još davnih dana doživeo da oni tako vide nas, pa što onda nekog ko me vidi kao brata ja da odbijam?...(daorsi, 17. oktobar 2017 18:42)

    Istina je da se slican slicnom raduje. Neradnici i prokrastinatori. Samo da je uzivati, zaraditi, a sto manje raditi. Ako je po tome suditi, mi smo vam onda najveca braca.
    (Drazen, 17. oktobar 2017 19:16)

    # Link komentara

  29. Briga me i za jedne i za druge. Nejasan mi je koncept "braće" među narodima. To je valjda stereotip koji opstaje samo kod nas Srba. Grci su mi možda manje antipatični ali što se tiče samog kvaliteta igre, onaj njihov anti-fudbal mi je negledljiv.
    (Dosta više sa kafanskim folklorom, 17. oktobar 2017 19:06)

    # Link komentara

  30. Po komentarima sudim da na netu vise samo kladioničari i dokoni neostvareni sportisti. Više komentara na ovu vest ima kod nas nego kod njih. Radite bre nešto korisnije od blejanja i balavljenja na sportska dešavanja.
    (Posledica dokonisanja, 17. oktobar 2017 18:12)

    evo ga jos jedan vredni, prepametni, obrazovani, uspesni covek.... nije ti palo napamet da ljudi u svoje slobodno vreme, koje u radni ljudi imaju, niko ne radi 00-24, iskoristre da procitaju sportsku vest i daju svoje misljenje....odmah su neradnici, propalice, kockari.....sta ces ti onda ovde, zar nisi na poslu ili faksu????
    (beogradski, 17. oktobar 2017 18:53)

    # Link komentara

  31. Hrvati su zasluzili da ne idu na mundijal kad su se nasli u ovoj situaciji , Italija mora na turnir , Danci su jaci od Iraca , a sto se tice Svajcarske slazem se sa komentarom da ne iznenadjuje to sto su dobili na papiru najlakseg protivnika .
    (Andrea Djani, 17. oktobar 2017 18:45)

    # Link komentara

  32. @(Mirko Osijek, 17. oktobar 2017 17:03)
    Što se mene tiče, nisam ni ja nešto kontao Grke kao braću ali sam još davnih dana doživeo da oni tako vide nas, pa što onda nekog ko me vidi kao brata ja da odbijam? I vi da nas volite kao braću, verujem mi bi vas još više.

    Što se tiče žreba, šteta za Švedsku koga su dobili mada ne bih ja tu baš Italijane smatrao za apsolutne favorite. Ni Hrvatskoj neće biti lako nimalo. Danska-Irska najneizvesnije.
    (daorsi, 17. oktobar 2017 18:42)

    # Link komentara

  33. Grci izgedaju smijesno sve dok ne igras sa njima. Odvratno dosadni fudbal, u kom uvijek nekako izvuku remi.
     (zizi, 17. oktobar 2017 18:41)

    # Link komentara

  34. napred Hrvatska ,, Makedonija navija za vas.
    (Salerno, 17. oktobar 2017 17:43)

    Bravo zemljak
     (Makedonce, 17. oktobar 2017 18:37)

    # Link komentara

  35. @nislija - pa mi i vi (Bugari) nikad nismo ni bili braca... A ja cu gledati veceras Ligu sampiona, gdje Mariboru u goste dolazi Liverpool... a ti vidi ima li Ludogorec nekog jakog protivnika posto nijedan klub iz Srbije ne igra Ligu sampiona...
    (Slovenija, EU, 17. oktobar 2017 18:25)

    # Link komentara

  36. Po komentarima sudim da na netu vise samo kladioničari i dokoni neostvareni sportisti. Više komentara na ovu vest ima kod nas nego kod njih. Radite bre nešto korisnije od blejanja i balavljenja na sportska dešavanja.
    (Posledica dokonisanja, 17. oktobar 2017 18:12)

    # Link komentara

  37. Spasit cemo SP i ne dozvoliti da Grčki antinogomet bude prisutan u Rusiji. Ko plitak potok rekao bi Mamić.
     (burgos, 17. oktobar 2017 18:11)

    # Link komentara

  38. Srbi ne razumiju da nam je vecini u HR danas svejedno. Svejedno nam je i da u finale odemo, jer vec dugo smrdi u savezu. Sad bih prihvatio da izgubimo od Grka ako ce to otjerat lopove s vrha i dovest nekorumpirane ljude. Ovo nije nasa reprezentacija, prodaju nam lazan sjaj i lazni san, dok pune svoje dzepove i smiju nam se is svecane loze. Mi volimo Hrvatsku, ali nismo budale. Nasjest mozes jednom, a za drugi put si sam kriv.
    (Andro, 17. oktobar 2017 17:11

    Kom je svejedno,vise mi je stvarno dosta ovakvih likova koji se kao nesto bore protiv krive drine i to na nacin gdje ce ako treba i unistit ono malo stvari koje moj napaceni narod cini sretnim,a to je hrvatska nogometna reprezentacija. Navedi mi samo jednu sferu naseg drustva koja nije korumpirana i gdje ne vladaju likovi poput sukera i mamica. A vi se nasli boriti prekidima i miniranjem utakmica nase reprezentacije. Sta ne izadjete na ulice i ne napravite revoluciju,to vam je malo mrsko jer i tebi netko radi ko uhljeb pa bolje ne cackat. A i stose tice nogometa,sta ne idete svako kolo na utakmice one sprdnje zvana nk lokomotiva i prekidate non stop,tu biste svakako dobili podrsku naroda,a i mogli bi nesto postici. No to vam isto tako ne pada na pamet,vec samo udri po reprezentaciji. Postoji milijun drugih nacina ako zelite iskorjenit zlo zvano hns,a reprezentaciju pustite vise na miru.
    Sto se tice zdrijeba,upravo onako kako sam i prizeljkivao. Prvu utakmicu otvoreno sa 8 ofenzivaca uz veliki rizik,to ce nam donijeti miran uzvrat. Niposto ulaziti u sjeckanje ige i bilo kakve rasprave s grcima. Samo tempo,tempo i past ce saptom. Ostali parovi,navijamo za sjevernu irsku protiv svicaraca iako ce biti tesko. Njihov prolaz nam donosi drugi sesir. danci i irci,totalno otvoreno,talijani i svedjani,90%-10% za talijane.
     (croata, 17. oktobar 2017 18:10)

    # Link komentara

  39. Pa Grci su od svih reprezentacija ovde najslabiji, tako da su Hrvati imali sreće i sigurno idu dalje.
     (ja, 17. oktobar 2017 18:08)

    # Link komentara

  40. Хрвати опет срећни, али Хрвати су реално у фудбалу и заслужили срећу узмемо ли у обзир све резултате које су постизали. Грчка је чини ми се никад слабија.
    (Коста, 17. oktobar 2017 18:08)

    # Link komentara

  41. @slovenija eu
    Ti posmatraj "nogomet"na tv i nesekiraj se mnogo ko mi je brat ,a ko ne ti sigurno nisi
    (nislija, 17. oktobar 2017 18:07)

    # Link komentara

  42. Напред грчка избаците те шаховнице!!
     (Zvezdaš, 17. oktobar 2017 18:06)

    # Link komentara

  43. Erin go bragh! Irska zauvek. Severna i južna, napred do pobede.
    (TheClansman, 17. oktobar 2017 18:06)

    # Link komentara

  44. @ne postoji nogomet osim kod vas
    (nosimUnaqur..., 17. oktobar 2017 16:46)

    Pored nogometa kod nas postoji i RUKOMET, a postoji i kod vas, i to vam ne zvuci cudno?
    (danko, 17. oktobar 2017 18:05)

    # Link komentara

  45. odlicno ,realno najslabija ekipa iz nenositelja,opet nas sreca prati i zdrijeb mazi....
    (Zigzag, 17. oktobar 2017 14:21)

    Možda vas je "ŽDRIJEB" pomazio ali Grci sigurno neće.
     (remax, 17. oktobar 2017 17:58)

    # Link komentara

  46. (kiklop, 17. oktobar 2017 17:20)

    Pazi ovo... Grci odigraju čvrsto u odbrani (zahvaljujući takvoj igri su i postali Evropski prvaci 2004-te) i obe utakmice završe 0:0... Grci se pokažu prisebnijim kod izvođenja penala i prolaze dalje. Nije nemoguće, jel da? Zato si ti i zabrinut...
    (Mica neverica, 17. oktobar 2017 17:56)

    # Link komentara

  47. Cro-Gre tvrdo tvrdo tvrdo...Grci tesko primaju a Croati tesko daju...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oOo, 17. oktobar 2017 14:54)

    Hrvatska je u kvalifikacijama primila 4 gola. Samo su dvije reprezentacije primile manje golova. Svaka ;ast Grcima ako nam zabe gol, mislim da je to za njih nemoguca misija.
    (zg, 17. oktobar 2017 17:53)

    # Link komentara

  48. Nas začuđuje vaša hrabrost da se ničega ne stidite. Na žalost nemamo šta da cenimo. More je bilo srpsko, mletačko, austrijsko, danas je hrvatsko, sutra će biti nekog petog ali u vas stida nema pa nema.
    (Sidarta, 17. oktobar 2017 17:09)

    Smiri se, otvori pivo, moci noge na Adi ciganliji... pošaljem razglednicu sa "srpskog Jadrana".
    (zgslavac, 17. oktobar 2017 17:52)

    # Link komentara

  49. Dokle više da se gura ta Švajcarska?! Realno, godinama imaju najsmešniji mogući žreb za grupu, baraž...
     (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 17. oktobar 2017 17:51)

    # Link komentara

  50. ajmo kockasti razbijte ih, i onako su fušerski dosli do baraza .
     (pazar novi, 17. oktobar 2017 17:47)

    # Link komentara

  51. @harambasa hahah pa oni su (na ovoj utakmici) navijali protiv engleske rodjace.
    odgledaj srbija brasil u20 ruski komentator
     (ner0n, 17. oktobar 2017 17:45)

    # Link komentara

  52. Nije da volim Hrvate, ali kako neko ko voli fudbal može uopšte da navija da se Grčka plasira na Mundijal. Od njih možete očekivati parkiranje autobusa u šesnaestercu i ništa više od toga. Jel bi zanimljivija utakmica bila npr Brazil - Grčka, ili Brazil - Hrvatska? 
    Mnogo me briga za prijateljske odnose između naroda, pa neće da ratuju, već da igraju fudbal. Hrvatska ima mnogo bolje igrače, igra dobar i ofanzivan fudbal, a to je nešto što želim da gledam na SP.
    (Đorđe, 17. oktobar 2017 15:18)
    Znači najbolji mogući komentar. Vidi se da voliš nogomet a to je najbitnije što se ove teme tiče.
     (burgos, 17. oktobar 2017 17:43)

    # Link komentara

  53. napred Hrvatska ,, Makedonija navija za vas.
     (Salerno, 17. oktobar 2017 17:43)

    # Link komentara

  54. Ortodox brothers forever !!!
    (Delije, 17. oktobar 2017 17:40)

    # Link komentara

  55. Najlaksu grupu su imali upravo Hrvati ali Island je sila za njih a bogami ni Finska pa ni Kosovo im nisu ostali duzni. Uvek sami sebe precenjuju kao i u kosarci i uvek ispuvaju...
    (ElHombre, 17. oktobar 2017 17:40)

    # Link komentara

  56. Dobro, vi ce te navijati za “bracu” Grke, OK. Samo sta mislite za koga bi “braca” Rusi navijali izmedju vas i nas. Evo da vam malo pomognem:

    [link]
    (Harambasa Jole, 17. oktobar 2017 17:33)

    # Link komentara

  57. Meni su braca Grci a ne Hrvati prema tome zna se za bracu svim srcem za ostale me neinteresuje
    (nislija, 17. oktobar 2017 16:20)

    Tebi moga biti braca jedino Bugari... budi realan...


    A neko je napisao, da nogomet postoji samo u Hrvatskoj (aludirajuci na nepostojanje te rijeci)... e pa momak nogomet postoji i u Sloveniji. Dok se ti bolje priupitaj odakle je rijec fudbal (football) ili sorc (shorts) ili ti braun boja (brown)... dali su to vase izvorne rijeci?
    (Slovenija, EU, 17. oktobar 2017 17:30)

    # Link komentara

  58. Situacija je sljedeca. Grci nas cijene jer imamo lijepo more, a i mi njih cijenimo jer imaju lijepo more. A vas cijenimo jer imate lijepe zene koje cijene lijepa mora. Toliko o nogometu od mene.
    (Viktor, 17. oktobar 2017 16:48)

    Лепо је од тебе што имаш лепо мишљење о нама. Због тога ти и не бих препоручио долазак у Београд да се не би шокирао и шлогирао каквих све лепих жена има. А шокирао и шлогирао би се кад би видео и каквих све ваших лепих жена има које цене лепи и велики град без мора. А тек што има лепих мора и даље од 600-700 километара. Толико о фудбалу од мене.
    (marko, 17. oktobar 2017 17:28)

    # Link komentara

  59. Moja jedina braća su narodi iz bivše Jugoslavije.Braćo Hrvati uz vas sam kao i svaki put,Vidimo se u Rusiji.Pozdrav iz Valjeva
    (Novak, 17. oktobar 2017 17:25)

    # Link komentara

  60. Da bi Srbija bila u trećem šeširu uz plasman Grčke potrebno je i da se Novi Zeland plasira ili da se Senegal ne plasira . Dovoljno je dakle se ispune 2 od ova 3 uslova da bi Srbija bila u trećem šeširu .
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 17. oktobar 2017 17:22)

    # Link komentara

  61. nemate se sta cuditi sto smo dosli na vas portal, mi hrvati vas volimo, samo sto to ne mozemo priznati, a izmedju ostalog bas je lijepo citati vase komentare protiv nas, kako mastate o ispadanju hrvatske, da prodju "braca" grci,itd.. a u dubini duse znate da cemo ih zgaziti kao i vas sto bismo, ali nada umire zadnja...u biti vama nada jedino i ostaje,sad se nadajte da cemo ispasti,a kasnije da nas izbjegnete
    (kiklop, 17. oktobar 2017 17:20)

    # Link komentara

  62. Kako je lepo, tvoja reprezentacija otisla direktno na Sp, cekas baraz i novembar. Kokice, pivce, fotelja i uzivancija.
    (Grobx, 17. oktobar 2017 17:20)

    # Link komentara

  63. Trenutno je dobro da prvu tekmu igramo kod kuće, sad smo u nekom boljem raspoloženju nakon Ukrajine pa bi trebalo to i iskoristiti i dobiti Grke sa najmanje 2 razlike u Zagrebu. U suprotnom da se igra prva vani u slučaju pobjede Grka teško bi ih stizali i u Zagrebu jer Grci igraju bunker i prefrigana su momčad ko i južnoamerikanci.
    (zgtom, 17. oktobar 2017 17:19)

    # Link komentara

  64. (torcida, 17. oktobar 2017 16:49)

    derete nas u vaterpolu, mozda klupskom a za repku ste cekali koliko, deceniju? A o za rukomet, ni ja se nebi ponosio da su moji navijaci kao vasi u Rumi blokirali saobracaj ( ja sam iz Mitrovice) pa na kraju dobili sta su trazili, osim toga znas i sam kakvo je bilo skandiranje vasih navijaca u Spensu ili si zaboravio. Ono sta su trazili to su i dobili, izvini..ima nekih i nevinih tu, ali vecina je skandirala nepristojno.
     (hmm..., 17. oktobar 2017 17:17)

    # Link komentara

  65. Napred pravoslavna braćo pa posle zajedno da se molimo.
    (Dragutin, 17. oktobar 2017 14:19)

    Cemu da se molite? Da ne primite opet od nekoga sesticu?
    (s, 17. oktobar 2017 17:14)

    # Link komentara

  66. Srbi ne razumiju da nam je vecini u HR danas svejedno. Svejedno nam je i da u finale odemo, jer vec dugo smrdi u savezu. Sad bih prihvatio da izgubimo od Grka ako ce to otjerat lopove s vrha i dovest nekorumpirane ljude. Ovo nije nasa reprezentacija, prodaju nam lazan sjaj i lazni san, dok pune svoje dzepove i smiju nam se is svecane loze. Mi volimo Hrvatsku, ali nismo budale. Nasjest mozes jednom, a za drugi put si sam kriv.
    (Andro, 17. oktobar 2017 17:11)

    # Link komentara

  67. Kad bi Grci išli čitat ovo trebao bi im translate.
    Hrvatima ne treba.
    Toliko o tome ko je komu brat.
    (Kramer, 17. oktobar 2017 17:10)

    # Link komentara

  68. Situacija je sljedeca. Grci nas cijene jer imamo lijepo more, a i mi njih cijenimo jer imaju lijepo more. A vas cijenimo jer imate lijepe zene koje cijene lijepa mora. Toliko o nogometu od mene.
    (Viktor, 17. oktobar 2017 16:48)

    Nas začuđuje vaša hrabrost da se ničega ne stidite. Na žalost nemamo šta da cenimo. More je bilo srpsko, mletačko, austrijsko, danas je hrvatsko, sutra će biti nekog petog ali u vas stida nema pa nema.
    (Sidarta, 17. oktobar 2017 17:09)

    # Link komentara

  69. Meni je također nešto "neshvatljivo".
    "Neshvatljiva mi je pojava
    sve veceg broja" vijesti iz Hrvatske
    na vašim stranicama.
    Istraži zašto i dobit ćeš odgovore.

    @(Mantis, 17. oktobar 2017 16:53)


    Šta bre izmišljaš, pa ovo su vesti sa FIFA žreba i šta sad hoćete da nam osporite da pratimo i navijamo za prijateljsku nam reprezentaciju Grčke.
    (KAZNA KRU, 17. oktobar 2017 17:08)

    # Link komentara

  70. (Viktor, 17. oktobar 2017 16:48)
    To što odavde ide samo na ta mora, to je ono što niko ovde neće da vodi sa sobom. Znači ili promašene u glavi ili promašene u lepoti, ali rekao bih najpre glavi jel lepota dolazi iznutra. Što znači to što vi pohvatate, to je ne mogu reći da je vaš nivo i one su jadne bolje od vas zaslužile.

    što se tiče vaših, vaše sa srbima to obave na javnom mestu, u privatnim videima, rijalitijima i sl.

    Ne zna se ko je od vas "lepši iznutra", vi ili žene vam... ali je provereno da više vole ovde u Srbiji da se provode i uopšte im more ne fali! Jer nismo mi ko vi hrvati punoglavci pa da se samo uz vodu razmožavamao i samo kad se žena šlogira od morskih strasti da je tako omamljenu iskoristimo. Mi žene lomimo na šarm naše ličnosti, a ne goegrafskih okolnosti. Kod nas romantika ide iz srca, kod vas srca ni nema pa vam Bog ostavio more da jadni ne budete baš suva q-rca. Vama je more ko invalidu kolica.

    (gnjurac, 17. oktobar 2017 16:10)

    A ti si tek biser.
    Ta vaša "dominacija" odlazaka na takmičenja u fudbalu takva da joj se ne mogu prineti vaterpolo dominacija Srba, košarkaška dominacija, Noletova dominacija i "Nole slam", odbojkaški kontinuitet, Španovićkina dominacija da je uvek među prve tri već godinama, a ne jednom da baci dopingovana frizbi i da isto bude sila!
    Toliko ste dominanti u fudbalu da me je prosto sramota takve dominacije, iako smo iz suprotnih tabora, mene je sramota koliko vi sramote nosite kad vas pogledam.
    (Tisutljetnja dominacijo... prvo skoči, pa onda reci Grčka..., 17. oktobar 2017 17:07)

    # Link komentara

  71. Grci izbacuju bivsu bracu.
    (Vlado, 17. oktobar 2017 17:04)

    # Link komentara

  72. Haha derbi Italije pazi sa Svedskom samo da se nas spusta.
    (drago, 17. oktobar 2017 17:03)

    # Link komentara

  73. Svim srcem uz braću Grke!
    (Milan, 17. oktobar 2017 14:21)

    Bratstvo pa bratstvo. Pitanje za Srbe: Zasto ste vi opterećeni imat braću? Sve koje proglasite braćom, s vremenom se sklanjaju od vas, jeste li primjetili to? Ni mi ni vi ne volimo nikog osim nas samih, to dokazijemo godinama. A ni nas niti vas nitko drugi ne voli. Vrijeme je da to sebi priznamo i pocnemo gradit prijateljstva i normalne odnose. A te romanticne price o bratstvu, o jedinstvu, romanticne su kao i sve bajke. Kad se na ovom svijetu iskorjeni pohlepa, mrznja, korist, ljubomora, odna mozemo gradit neke jace odnose. Do tad, ajmo probat bit fer jedni prema drugima svi mi na Balkanu i sirem susjedstvu.
    (Mirko Osijek, 17. oktobar 2017 17:03)

    # Link komentara

  74. i jedni i drugi su mi braca koliko i severni irci. koga briga za hrvate i grke.
     (Papi, 17. oktobar 2017 17:00)

    # Link komentara

  75. Slabi su hrvati ne mogu ni finsku da pobede. Grci lagano prolaze.
    (Blueblueblue, 17. oktobar 2017 16:58)

    # Link komentara

  76. @Neshvatljiva mi je pojava sve veceg broja Hrvata na nasim portalima. Sta trazite zapravo? Ja u zivotu nisam citao vase portale, ne zanimate me.
    (Ljubisa_livac, 17. oktobar 2017 15:56)

    Što se čudiš!? Sve je ok.. Ljudi se vraćaju korenima i svojoj postojbini.. Vjera je vjera, ali krv nije voda...


    Neki ljudi cak i posedovanjem interneta svojim komentarima pokazuju da dolaze iz nekog .... Alooo rodjaci, da li ste se nekad zapitali koliko samo Srba visi po njihovim portalima? To je sasvim normalno, ljudi vole da diskutuju temama koje njih interesuju i uopste im nije bitno na kojem su portalu, s'tim sto mi jos pricamo gotovo istim jezikom pa nam olaksava komunikaciju. Imaju i oni svojih cobana sa slicnim komentarima, koji zive kao i vi u svom ogranicenom svetu.
    (sremac, 17. oktobar 2017 16:54)

    # Link komentara

  77. Neshvatljiva mi je pojava
    sve veceg broja Hrvata na
    nasim portalima. Sta trazite
    zapravo? Ja u zivotu nisam
    citao vase portale, ne zanimate me.
    (Ljubisa_livac, 17. oktobar 2017 15:56)
    ~~~…~~
    Meni je također nešto "neshvatljivo".
    "Neshvatljiva mi je pojava
    sve veceg broja" vijesti iz Hrvatske
    na vašim stranicama.
    Istraži zašto i dobit ćeš odgovore.
    (Mantis, 17. oktobar 2017 16:53)

    # Link komentara

  78. Setite se Krfa,setite se Vida da nas tada nisu primili braca danas nas nebi postojalo ni kao drzave ni kao naroda. A ko nas je gonio? Zna li neko?
    (branko, 17. oktobar 2017 16:52)

    # Link komentara

  79. za ove koji pitaju šta hrvati traže na srpskom portalu...imamo mi svoje portale, ali tamo je toliko srba da smo morali doći ovdje.
    (..., 17. oktobar 2017 16:33)

    Ovaj komentar ne može biti tačniji nego što jeste samo što mi se čini da ni autor istog nije svestan šta je reako. Brate opušteno, prihvatamo te, dobar si čovik, vera je vera, a krv je krv. ;) A i priznaj da je ovaj portal malo bolji nego srpski portali sa kojih si pobegao.
    (CCCC, 17. oktobar 2017 16:52)

    # Link komentara

  80. za ove koji pitaju šta hrvati traže na srpskom portalu...imamo mi svoje portale, ali tamo je toliko srba da smo morali doći ovdje.
    @(..., 17. oktobar 2017 16:33)


    To su tamo vaši lokalni Srbi, oni i treba kod vas da ostavljaju komentare, ali šta ćete vi ovde i drugo da se ne lažemo, koji bre vaši portali, gde
    to ima i prvi put čujem!
    (KAZNA KRU, 17. oktobar 2017 16:51)

    # Link komentara

  81. Bicu zadovoljan ko god da pobedi,ali grci igraju svaki mundijal vec godinama unazad, dok hrvati ne bas svaki
    (Nosorog, 17. oktobar 2017 16:20) hrvati su samo juznu afriku preskocili, a evropsko svako igraju
    (torcida, 17. oktobar 2017 16:50)

    # Link komentara

  82. Za nas je svejedno bilo s kime, kad moramo rasturamo, dokazano puno puta.....(Ivo Dubrovnik..., 17. oktobar 2017 15:56)kako nas nikad u kosarci da rasturite, i u vaterpolu do skoro niste nas mogli pobediti...jedino vas u fudbalu nismo pobedili, mada meni najsladje je bilo 2:2 usred Zagreba kad smo mi otisli na svetsko, da ne pominjem polufinale u rukometu u Beogradu..
    (hmm...., 17. oktobar 2017 16:22) ja se sa onim rukometom nikako ne bi ponosio. staklenom bocom gadjati najveceg igravmca svih vremena na planeti Ivana Balića, igrati pasivni napad po 7 min (zAhvaljujuci sudijama), sjekirama lomiti auta Hr navijaca? hmmm... za ponos u rukometu smo MI ! biti zadnji na evropskom, a slijedece svjetsko biti prvaci :) , a i za vaterpolo nisi u pravu, saberi klupski i reprezentativni sve utakmice :) deremo vas i u vaterpolu
    (torcida, 17. oktobar 2017 16:49)

    # Link komentara

  83. Situacija je sljedeca. Grci nas cijene jer imamo lijepo more, a i mi njih cijenimo jer imaju lijepo more. A vas cijenimo jer imate lijepe zene koje cijene lijepa mora. Toliko o nogometu od mene.
    (Viktor, 17. oktobar 2017 16:48)

    # Link komentara

  84. ne mogu se radovati ni hrvatima ni grcima, ovim prvim zbog mog učešća u traktorijadi kao dečak od 16 godina a ovim drugim zbog navijanja za ove prve te iste godine dok sam ja i moji traktorisali preko Republike Srpske za Srbiju. Diskvalifikovati i jedne i druge recimo zbog vojne muzike i kiselog sira i poslati Crnu Goru direktno na šampionat umesto njih; ))))
     (kako sam sistematski uništen od idiota, 17. oktobar 2017 16:46)

    # Link komentara

  85. Hrvatske ce dokazat balkancima kak se igra nogomet
    (zgUsrcu, 17. oktobar 2017 15:45)

    ne postoji nogomet osim kod vas
     (nosimUnaqur..., 17. oktobar 2017 16:46)

    # Link komentara

  86. Za nas loš rezultat nije ispadanje od Grčke već ispadanje prije polufinala. Grčku rješavamo u prvoj tekmi.
    (zgslavac, 17. oktobar 2017 15:45)

    kao i portugalce hahahaaaa...
     (..., 17. oktobar 2017 16:44)

    # Link komentara

  87. Svi vi koji navijate za "pravoslavne" Grke, da li vi redovno idete u crkvu i molite se bogu, pa na osnovu toga imate neku religioznu vezu sa "bracom"? Po meni, imali smo neugodna iskustva i sa jednim i sa drugim na sportskim terenima. Znam mnogo dobrih ljudi i iz Grcke i iz Hrvatske (a ima ih i losih, iako su ti u manjini). Sto se tice "sesira", vise bi nam odgovaralo da Grci dobiju. Ipak cu da navijam za Hrvate, jer su mi drazi, i na jednom Mundijalu, ipak vise volim kad se igra atraktivan fudbal. A to da li cemo biti u trecem ili cetvrtom sesiru nema veze - bitno je da smo se plasirali, i tamo vise nece biti lakih protivnika bez obzira na grupu.
    (PimPong, 17. oktobar 2017 16:44)

    # Link komentara

  88. citamo daleko najkvalitetniji portal u regiji,neki bi to shvatili kao kompliment,a kompleksasi ovako kao ti..
    (Zigzag, 17. oktobar 2017 16:32)

    a jel citate indeks?
     (..., 17. oktobar 2017 16:41)

    # Link komentara

  89. Grčka, Danska, Švajcarska i Švedska prolaze...
    (VASO, 17. oktobar 2017 16:38)

    # Link komentara

  90. Severna Irska, Grcka, Irska i Italija napred!. Zreb je sportski, mislim na "fer play".
     (Ljubisa, 17. oktobar 2017 16:34)

    # Link komentara

  91. za ove koji pitaju šta hrvati traže na srpskom portalu...imamo mi svoje portale, ali tamo je toliko srba da smo morali doći ovdje.
    (..., 17. oktobar 2017 16:33)

    # Link komentara

  92. Neshvatljiva mi je pojava sve veceg broja Hrvata na nasim portalima. Sta trazite zapravo? Ja u zivotu nisam citao vase portale, ne zanimate me.
    (Ljubisa_livac, 17. oktobar 2017 15:56)citamo daleko najkvalitetniji portal u regiji,neki bi to shvatili kao kompliment,a kompleksasi ovako kao ti..
    (Zigzag, 17. oktobar 2017 16:32)

    # Link komentara

  93. A cuj ti srba ha ha. 50-50 sanse u utakmici hrv-grck. Pa onda po vama sanse bi bile 70-30 za hrv da se sastanu sa srbijom. Jer realno hrva je za vas u fudbalu vele sila. Ovo pise Sarajlija. Ljudi godinama u prvom sesiru a vama 3 plafon.
    (Mr_Melbourne, 17. oktobar 2017 15:20)

    Godinama u prvom šeširu a nisu odmakli dalje od grupe, još od 1998. nisu videli osmofinale. Ja se sa tim ne bih hvalio. Realno kvalitetniji su od Grčke, ali mislim da će ispasti. Italijani prolaze kao i uvek, Švajcarska najverovatnije, a Danci će imati težak posao, mada mislim da će i oni u Rusiju. A što se tiče šansi u duelu Srbije i Hrvatske, uvek su 50-50. Dok je sa BiH 70/80-30/20 u korist Hrvatske i Srbije.
    (People of the Sun, 17. oktobar 2017 16:32)

    # Link komentara

  94. Hrvatska neće videti Rusiju!
    (ZDRAVKO

    Hoce kume,i to duze od Srbije!
    (balkancaffe, 17. oktobar 2017 16:32)

    # Link komentara

  95. Kakve su to gluposti da su Hrvati povlasceni, na osnovu cega? E bas bih voleo da ih Grci oderu, jaka mi sila.
     (milan, 17. oktobar 2017 16:29)

    # Link komentara

  96. Neshvatljiva mi je pojava sve veceg broja Hrvata na nasim portalima. Sta trazite zapravo? Ja u zivotu nisam citao vase portale, ne zanimate me.
    (Ljubisa_livac, 17. oktobar 2017 15:56)

    Šta traže? Nostalgija za nekim boljim vremenima i životom je čudo, samo je to komšijama teško priznati.
    (POPovanje, 17. oktobar 2017 16:29)

    # Link komentara

  97. Hrvatska je ozbiljna ekipa,i sad im je bilo biti ili ne biti protiv Ukrajine pa su pobedili 2:0 u sred Kijeva.
    Bilo je malo trzavica,ali kad treba da se pokazu uvek odigraju kako znaju...
    I imaju za klasu bolju ekipu i od nas i od Grka,treba da molimo Boga da se ne sretnemo sa njima na SP, jer ce nas oduciti od fudbala...plus je to specificna utakmica...
    Svedjani su odlicni,imali su tesku grupu i onda su jos izvukli najtezeg u barazu,mozda jedina nepovlascena ekipa koja moze da izbaci Italijane...
    Svajcarci lagano prolaze,Danska Irska bas tesko,mada mislim da Danci prolaze...
     (mk, 17. oktobar 2017 16:25)

    # Link komentara

  98. Хрвати ће да изгубе од Грка само да избегну сваку шансу да их одере Србија.
    (Мики, 17. oktobar 2017 15:56)kolilo ja znam mi smo neporazeni od svih ex yu osim makedonaca....a nije da nismo igrali ...
    (Zigzag, 17. oktobar 2017 16:24)

    # Link komentara

  99. @Neshvatljiva mi je pojava sve veceg broja Hrvata na nasim portalima. Sta trazite zapravo? Ja u zivotu nisam citao vase portale, ne zanimate me.
    (Ljubisa_livac, 17. oktobar 2017 15:56)

    Što se čudiš!? Sve je ok.. Ljudi se vraćaju korenima i svojoj postojbini.. Vjera je vjera, ali krv nije voda...
     (djuro, 17. oktobar 2017 16:23)

    # Link komentara

  100. Za nas je svejedno bilo s kime, kad moramo rasturamo, dokazano puno puta.....
    (Ivo Dubrovnik..., 17. oktobar 2017 15:56)

    kako nas nikad u kosarci da rasturite, i u vaterpolu do skoro niste nas mogli pobediti...jedino vas u fudbalu nismo pobedili, mada meni najsladje je bilo 2:2 usred Zagreba kad smo mi otisli na svetsko, da ne pominjem polufinale u rukometu u Beogradu..
     (hmm...., 17. oktobar 2017 16:22)

    # Link komentara

  101. Bicu zadovoljan ko god da pobedi,ali grci igraju svaki mundijal vec godinama unazad, dok hrvati ne bas svaki
     (Nosorog, 17. oktobar 2017 16:20)

    # Link komentara

  102. Meni su braca Grci a ne Hrvati prema tome zna se za bracu svim srcem za ostale me neinteresuje
    (nislija, 17. oktobar 2017 16:20)

    # Link komentara

  103. hrvatska ili grčka? hm ...pa obe su obale razuđene more plavo,doduše u grčkoj je voda toplija,ali jadran ima taj svoj šmek...nisam pametan...
     (mikica, 17. oktobar 2017 16:16)

    # Link komentara

  104. Argentina je novi Svetski prvak,zapamtite to i vi sto se kladite slobodno stavite na Gaucose...prosetace se!
     (George Best RS Belgrade, 17. oktobar 2017 16:16)

    # Link komentara

  105. Ne razumem kakav smo narod? Zar je bitno ko je bio kod nas u grupi,važno je da idemo na SP. Wels je 14 a Irska 26 na Fifinoj listi što znači da smo direktno otišli ispred dve jače repke od naše. Ne razumem isto što se od nas očekuje lep fudbal,odakle? Kako su Grci i Portugalci osvojili evropska prvenstva? Svega je bilo na tim prvenstvima ali lepote u igri nikako! Pa ni Murinjo koji je trenirao timcine nikada nije igrao lep fudbal a imao je na raspolaganju igračine u timovima. Na kraju se samo pamti rez i ko je šta osvojio !! A u ostalom kada je nama nešto odgovaralo?
     (Aleksandar, 17. oktobar 2017 16:15)

    # Link komentara

  106. Hrvatska,Rep.Irska,Švajcarska i Italija prolaze na svetko prvenstvo. Po ovim timovima bice jedno od losijih prvenstava u zadnjih 20 godina!
     (George Best RS Belgrade, 17. oktobar 2017 16:14)

    # Link komentara

  107. Ne znam vas ljudi ali radije bi gledao one Svedjanke u publici nego Italijanke :)
    (Njam Njam, 17. oktobar 2017 16:12)

    # Link komentara

  108. Sportska nacijo Hrvatska ide po deseto veliko takmicenje a Srbija tek na peto hahaha
     (gnjurac, 17. oktobar 2017 16:10)

    # Link komentara

  109. Svaki Srbin ce navijati za bracu grke.Hellas do Rusije
    (bojan, 17. oktobar 2017 16:06)

    # Link komentara

  110. Ako braća grci prvi daju gol, ne piše se dobro komšijama.
    (Bruce Wayne, 17. oktobar 2017 16:04)

    # Link komentara

  111. Ala je super kada ovako sa strane posmatraš baraž :)
    (beekay, 17. oktobar 2017 14:25)

    od 1997. ga posmatramo sa strane
     (kon, 17. oktobar 2017 16:03)

    # Link komentara

  112. Da nam to netko drugi kaže već vi.
    (mario, 17. oktobar 2017 15:20)

    Ма није уопште тешко да хрват има више срче него памети. Све је веће од нуле.
    (Мики, 17. oktobar 2017 15:57)

    # Link komentara

  113. Hombre:Slovacka je najgora druga, tu je bila Engleska, Slovenija, Škotska,Litvanija
     (Dr, 17. oktobar 2017 15:56)

    # Link komentara

  114. Za nas je svejedno bilo s kime, kad moramo rasturamo, dokazano puno puta.....
     (Ivo Dubrovnik..., 17. oktobar 2017 15:56)

    # Link komentara

  115. Ljudi godinama u prvom sesiru a vama 3 plafon.
    (Mr_Melbourne, 17. oktobar 2017 15:20)

    Хрвати ће да изгубе од Грка само да избегну сваку шансу да их одере Србија.
    (Мики, 17. oktobar 2017 15:56)

    # Link komentara

  116. Neshvatljiva mi je pojava sve veceg broja Hrvata na nasim portalima. Sta trazite zapravo? Ja u zivotu nisam citao vase portale, ne zanimate me.
     (Ljubisa_livac, 17. oktobar 2017 15:56)

    # Link komentara

  117. I ja isto mislin da mi doma ne smimo primit gol po cijenu da ga i ne damo,i tako prebacit u uzvratu ulogu favorita na njih,a to je ono šta oni nikako ne žele.
    (Šolta, 17. oktobar 2017 15:55)

    # Link komentara

  118. Ajde susedi, ne tresite se. Lagano ovo prolazimo, vidimo se u Rusiji.
    (Kroasan, 17. oktobar 2017 15:53)

    # Link komentara

  119. ovo su pravi procenti...
    Severna Irska Svajcarska 46:54(samo zbog druge kod kuce)
    hrvatska-Grcka 60:40(iako navijam za Grcku kao da je Srbija)
    Danska-R.Irska 52:48 i Svedska-Italija 15:85...
    (Monarhista, 17. oktobar 2017 15:53)

    # Link komentara

  120. Italija 100% prolazi,Hrvatska 80%,Svajcarska 70%,Danska-Irska 50/50..
    (Bex, 17. oktobar 2017 15:39)

    Прецизност на нивоу баба Ванге. Невиђено.
    (Мики, 17. oktobar 2017 15:53)

    # Link komentara

  121. Neko da mi kaže iz koje grupe je drugoplasirani izvisio kao najgori drugi pa ga nema u baražu?
    (Hombre, 17. oktobar 2017 14:48)

    Slovačka.
     (Bosanac, 17. oktobar 2017 15:51)

    # Link komentara

  122. Шта ће оволики Хрвати на нашем српском порталу? Јел немате ниједан свој?
     (Ненад, 17. oktobar 2017 15:48)

    # Link komentara

  123. Italija se provlači kao i uvek... eventualno sa dva remija, znaju oni to ! Hrvatska, biće erotike sa Grcima... Ostali, nem’ pojma, nisam ih pratio.
    (JPR24, 17. oktobar 2017 15:47)

    # Link komentara

  124. Бараж мечеви квалификација за СП у новембру доносе још једну репрезентативну паузу целој Европи па ме интересује да ли је ФСС договорио неки пријатељски меч? Било би занимљиво да се организује пријатељски меч са репрезентацијом Бугарске због историјске паралеле. Они сигурно не иду на СП а ми бисмо могли да проверимо неке играче који нису били у првом плану у овим управо завршеним квалификацијама. Волео бих да коначно видимо и тог Милинковић-Савића а, што да не, и тог Свилара на голу у репрезентацији. Треба дати тим младим играчима прилику да покажу шта знају и колико вреде и да ли и колико могу да допринесу репрезентацији.
    Што се самог баража тиче, ту се сигурно нећемо нагледати лепог фудбала. Биће то веома важне утакмице за сваку од репрезентација и очекујем пре свега дефанзиван фудбал. Ипак, ко зна, можда неко ,,експлодира'' и одигра савршено. Искрено, једино ме занима да ли Грци могу да се супротставе Хрватима, остало ми и није баш нешто занимљиво.
    Напред Србијо!!!
     (Капетан Немо, 17. oktobar 2017 15:46)

    # Link komentara

  125. Napred Grci! Imate možda losije igrace ali mnogo usklađeniji...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ja, 17. oktobar 2017 14:35)

    Evo još jedan fudbalski ekspert. Grčka MOŽDA ima lošije igrače...

    Real, Real, Barcelona, Atletico M., Juventus, Juventus, Inter, Inter, Napoli, Fiorentina, Lazio, Liverpool, Everton, Bayer L, Hoffenheim, Monaco, Dinamo Kijev, Spartak... komšije, ruku na srce, to nema ni Brazil.

    Za nas loš rezultat nije ispadanje od Grčke već ispadanje prije polufinala. Grčku rješavamo u prvoj tekmi.
    (zgslavac, 17. oktobar 2017 15:45)

    # Link komentara

  126. Hrvatske ce dokazat balkancima kak se igra nogomet
     (zgUsrcu, 17. oktobar 2017 15:45)

    # Link komentara

  127. Italija 100% prolazi,Hrvatska 80%,Svajcarska 70%,Danska-Irska 50/50..
    (Bex, 17. oktobar 2017 15:39)

    # Link komentara

  128. Italija 100% prolazi,Hrvatska 80%,Svajcarska 70%,Danska-Irska 50/50..
    (Bex, 17. oktobar 2017 15:39)

    # Link komentara

  129. U Atini će biti po običaju:
    ("Ostavili me dećki.", 17. oktobar 2017 15:36)

    # Link komentara

  130. Sad Hrvatska poderite ove grke zbog onog transparenta u Grčkoj. A i igraju najgori fudbal u Evropi.
    (Bosanac, 17. oktobar 2017 14:19)

    Kao bosanac se nebi javio o kvalitetu fudbala.. Vi jednu utakmicu dobro pa 3 loših..
     (HanSolo, 17. oktobar 2017 15:32)

    # Link komentara

  131. (zgslavac, 17. oktobar 2017 14:31)

    која си ти будала. накантаће вас Грци само тако...
     (мики, 17. oktobar 2017 15:31)

    # Link komentara

  132. Svajcarska,Hrvatska,Danska,Italija...
    (doktor, 17. oktobar 2017 14:27)

    ... не иду на светско првенство. хвала на пажњи.
     (мики, 17. oktobar 2017 15:28)

    # Link komentara

  133. Od svih srba, najbolji su grci.
    (Mamer N'goj, 17. oktobar 2017 15:28)

    # Link komentara

  134. Hrvati uvek više sreće nego pameti
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (....., 17. oktobar 2017 14:57)

    Ne razumijem, bi vam bilo lakše da smo izvukli S. Irsku? Kad se samo sjetim ovdje komentara kad je Hrvatska izvukla Island za sp u Brazilu... šta su sve fudbalski stručnjaci izgovorili za Island tada.
    (zgslavac, 17. oktobar 2017 15:27)

    # Link komentara

  135. Italija je sigurno u polufinalu. idem sad da stavim na Italiju u polufinalu 10000 rsd, odnosno pola plate.
     (2+2=5 ponekad, 17. oktobar 2017 15:26)

    # Link komentara

  136. Werewolf@ Veoma objektivno, nema sta.
     (billy_the_cat, 17. oktobar 2017 15:26)

    # Link komentara

  137. Grcka je ta ekipa sto ce igrati npr. 0:0 sa Njemackom pa 1:1 sa Farskim Ostrvima :P
     (gzola, 17. oktobar 2017 15:25)

    # Link komentara

  138. ako cemo realno hrvati ce ih pocepati, a isto tako nama je svejedno da li cemo u treci ili cetvrti sesir.
    (ludnica kovin, 17. oktobar 2017 15:24)

    # Link komentara

  139. dobro je ,kako ove rvate s... mislio sam izvuci ce andoru .idemo grci
    (dorcol, 17. oktobar 2017 14:17)

    @dorcol i @Stara kuka na aparatima
    Hrvati idu u Rusiju
     (jojo, 17. oktobar 2017 15:22)

    # Link komentara

  140. A cuj ti srba ha ha. 50-50 sanse u utakmici hrv-grck. Pa onda po vama sanse bi bile 70-30 za hrv da se sastanu sa srbijom. Jer realno hrva je za vas u fudbalu vele sila. Ovo pise Sarajlija. Ljudi godinama u prvom sesiru a vama 3 plafon.
    (Mr_Melbourne, 17. oktobar 2017 15:20)

    # Link komentara

  141. Al ovi rvati imaju sreće, pa dobili ubedljivo najlakšeg protivnika!!!Bitno je da se Srbija na vreme kvalifikovala inace bi sigurno izvukla italijane ili svedjane.
    (ns, 17. oktobar 2017 15:20)

    # Link komentara

  142. Hrvati uvek više sreće nego pameti
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (....., 17. oktobar 2017 14:57)
    Da nam to netko drugi kaže već vi.
    (mario, 17. oktobar 2017 15:20)

    # Link komentara

  143. grci prođu i bićemo u trećem šeširu + hrvatska ispada, gde ćeš lepše :)
    (md, 17. oktobar 2017 14:15)

    Kako gde ces lepse? Meni je puno stvari u zivotu lepse od toga. Ne znam sta te toliko srecnim cini u ispadanju Hrvatske.. Zar ne bi bilo steta ne gledati majstore poput Modrica, Rakitica i ostalih na mozda poslednjem velikom takmicenju?
     (samo budite normalni, 17. oktobar 2017 15:19)

    # Link komentara

  144. Hrvati ce ovima dat 5-6 golova,grci su bruka za sve vas sta iz zovete bracom
     (brekiy, 17. oktobar 2017 15:19)

    # Link komentara

  145. Sve, sve ali kako se namesta ovim Svajcarcima pa to je neverovatno. Pogledajte im samo protivnike u kvalifikacionim grupama i za svetsko i za evropsko prvenstvo unazad 15 godina tacno u mandatu Sepa Blatera. Izgleda da je njegov silazak sa cela FIFA-e bio uslovljen da se taj trend nastavi.
    (Rile, 17. oktobar 2017 15:18)

    # Link komentara

  146. Ajmo Grci.1-1 u Zagrebu a 0-0 u Atini pa da "jadni"oni ne odu na Sp.
    (nikola, 17. oktobar 2017 14:30)


    taj filn nebuš gledal
     (zozo, 17. oktobar 2017 15:18)

    # Link komentara

  147. Nije da volim Hrvate, ali kako neko ko voli fudbal može uopšte da navija da se Grčka plasira na Mundijal. Od njih možete očekivati parkiranje autobusa u šesnaestercu i ništa više od toga. Jel bi zanimljivija utakmica bila npr Brazil - Grčka, ili Brazil - Hrvatska?
    Mnogo me briga za prijateljske odnose između naroda, pa neće da ratuju, već da igraju fudbal. Hrvatska ima mnogo bolje igrače, igra dobar i ofanzivan fudbal, a to je nešto što želim da gledam na SP.
    (Đorđe, 17. oktobar 2017 15:18)

    # Link komentara

  148. Hrvati su mnogo jači od Grka. To, naravno, ne znači mnogo. Što bi rekli, lopta je okrugla...
    (pajero, 17. oktobar 2017 15:15)

    # Link komentara

  149. E ako ovo nije namesteno... Znao sam da ce svajcarci da padnu na najlakseg protivnika. Oni moraju da se kvalifikuju i prvenstvo bez njih nesme da bude.
     (roki, 17. oktobar 2017 15:14)

    # Link komentara

  150. Srica da je prva u zagrebu ... Samo ne primit gol .. Onda u grckoj nas gol vodi dalje ( nece nam 2 dat ) ... realno smo jaci, sad je na igracima sve ...
    (mate, 17. oktobar 2017 15:13)

    # Link komentara

  151. Potrebna je i sreca da bi se doslo do SP.
    Svedska je bila u grupi sa Francuskom i Holandijom, igrali dobro i ipak uspeli da dodju do baraza , a onda ima dodje Italija koja je redovan ucesnik SP.
    A sa druge strane Srbija iz prva dva sesira izvuce Vels i Austriju. Vels morao vecinu utakmica da igra bez Bejla, a Austrija imala problem igraca sa savezom, i Srbija sa vise srece nego pameti ide na SP. I najsmesnije je sada sto Muslin misli da je strucnjak i nece voditi SMS i neke druge na SP. A sta ima da traze na SP sa onakvom bezidejnom i preplasenom igrom u poslednje dve utakmice? Znaci, Bane Ivanovic i njegovi saigraci izjavljuju da su igrali slabo protiv Austrije i Moldavije jer su se uplasili znacaja utakmica?! Pa kako cete se preplasiti tek na SP gde imas samo tri utakmice koje bas sve znace mnogo i nece biti popravnog?
    (djole, 17. oktobar 2017 15:11)

    # Link komentara

  152. Ovi grci su zaslužili da ih neko pošteno pregazi k'o plitak potok. Nadam se da će to biti Hrvatska. Ako odu dalje nemojte se čuditi da igraju finale i osvoje bunker i kukavičkom igrom i da nam svima kidaju živce! Ono što oni igraju nije sportski i nadam se da će njihovoj takvoj igri doći kraj već protiv Hrvatske.
    (XXX, 17. oktobar 2017 15:04)

    # Link komentara

  153. Švajcarska, Grčka, Republika Irska i Italija bi trebalo da prođu po kvalitetu i formi. Ali nikad se ne zna.
     (Werewolf, 17. oktobar 2017 15:02)

    # Link komentara

  154. braco grci pokazite se...
     (mikiii, 17. oktobar 2017 15:01)

    # Link komentara

  155. Bice tu povuci-potegni u skoro svim mecevima ali na mundijal ce izgleda ici Svajcarska, Hrvatska, R. Irska i Italija
    (Billzz, 17. oktobar 2017 15:01)

    # Link komentara

  156. ITALIJA, sigurno prolazi! Isto treba očekivati od Danske. Hrvatima je teško jer, Grčka igra tvrdo i sigurno im ne ide na ruku što su domaćini u prvoj utakmici. Ovaj preostali meč, izjednačen i neizvestan.
     (Car Dusan, 17. oktobar 2017 15:00)

    # Link komentara

  157. Grčka je zakon! Lika je majka! ?
     (obale, 17. oktobar 2017 14:59)

    # Link komentara

  158. Severna Irska – Švajcarska šanse za prolaz 30% - 70%
    Hrvatska – Grčka 50% - 50%
    Danska – Republika Irska 55% - 45%
    Švedska – Italija 40% - 50%
     (Kića, 17. oktobar 2017 14:58)

    # Link komentara

  159. Ajmo Grci!
    (Nike Hellas, 17. oktobar 2017 14:58)

    # Link komentara

  160. svica I hrvati lagano
     (peki, 17. oktobar 2017 14:57)

    # Link komentara

  161. Hrvati uvek više sreće nego pameti
     (....., 17. oktobar 2017 14:57)

    # Link komentara

  162. Cro-Gre tvrdo tvrdo tvrdo...Grci tesko primaju a Croati tesko daju...
     (oOo, 17. oktobar 2017 14:54)

    # Link komentara

  163. Favoriti su bolje rangirane ekipe na FIFA rang listi.
    Uzbuđenje se povećava do kraja baraža, kao priprema za žreb prvog decembra.
    Pošto naši učestvuju, imamo zanimaciju do jula 2018.
    Svi slavimo što su se kvalifikovali, a već smo zaboravili zlato odbojkašica na EP pre samo dve nedelje.
    (urmas, 17. oktobar 2017 14:52)

    # Link komentara

  164. Ajmo braćo Grci...
     (Rade, 17. oktobar 2017 14:52)

    # Link komentara

  165. Juce sam rekao da bi volio da dobijemo Grke, da ih izbacimo pa da na prvenstvu imaju da navijaju za braću Srbe, mi to glat dobijamo, već u Maksimiru ce natrpati Grke tako da ce uzvrat biti formalnost!
    (Ivan Livno CRO, 17. oktobar 2017 14:51)

    # Link komentara

  166. Napred braco Grci.
     (Adriano_Galliani, 17. oktobar 2017 14:51)

    # Link komentara

  167. Ajmo braco grci. Kao sto pre neki dan neko napisa u hrvatskoj 1-1 i kuci 0-0
     (Boban, 17. oktobar 2017 14:50)

    # Link komentara

  168. Izgleda da SP proteći bez Italijana!
    (sah 88, 17. oktobar 2017 14:49)

    # Link komentara

  169. Grobari imali sreće u baražu, dobili Grčku.
    (zvezdale, 17. oktobar 2017 14:48)

    # Link komentara

  170. Opet katolički Srbi sa Grcima???
    (Made in Serbia, 17. oktobar 2017 14:48)

    # Link komentara

  171. Hrvatska ce lako sa grcima
    Italija dobija Svede na takticki nacin
    Svajvarska dobija S Irsku
    Irska Danska 50 50
     (Sandzak, 17. oktobar 2017 14:48)

    # Link komentara

  172. Severna Irska – Švajcarska
    PROLAZI: Švajcarska

    Hrvatska – Grčka
    PROLAZI: Grčka

    Danska – Republika Irska
    PROLAZI: Danska

    Švedska – Italija
    PROLAZI: Italija
    (kladionicar pro, 17. oktobar 2017 14:48)

    # Link komentara

  173. Neko da mi kaže iz koje grupe je drugoplasirani izvisio kao najgori drugi pa ga nema u baražu?
    (Hombre, 17. oktobar 2017 14:48)

    # Link komentara

  174. Ajmo braco Grci....
     (John Cena, 17. oktobar 2017 14:47)

    # Link komentara

  175. Svajcarska,Italija,Rep.Irska i Grcka...
    (grejpfrut, 17. oktobar 2017 14:46)

    # Link komentara

  176. Srecan put Hrvatima na SP u Rusiju.
     (soler, 17. oktobar 2017 14:44)

    # Link komentara

  177. Mogao sam da se kladim da ce jedan par baraza ciniti dve ekipe sa Balkana. Uvek je tako. Kao da programiraju da na velikim takmicenjima mogu najvise dve ekipe sa ovih prostora da ucestvuju.
     (DAVOR, 17. oktobar 2017 14:41)

    # Link komentara

  178. Sto mi je drago zbog smrdlji iz Svedske i Grcke
    (Lakmus- Man, 17. oktobar 2017 14:41)

    # Link komentara

  179. Idemo Grci braćurde, atomski bunker i kontrica za jako pravoslavlje u Rusiji!
     (jako i do samog kraja, 17. oktobar 2017 14:40)

    # Link komentara

  180. Steta za Svedsku, pored italijana dalje idu hrvati, danci i svajcarci
     (panda, 17. oktobar 2017 14:39)

    # Link komentara

  181. Da vidimo velike strucnjake srbade sta imaju reci na zreb,poceli su se i u nogomet strasno razumijeti kao i u sve
     (Mario, 17. oktobar 2017 14:39)

    # Link komentara

  182. imam pitanje.... kak će susjdi na gostovanje u Grčku?! srećan put :)
     (iki, 17. oktobar 2017 14:37)

    # Link komentara

  183. Auu znaci Hrvati verovatno izvisili za Mundijal.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 17. oktobar 2017 14:36)

    # Link komentara

  184. Au, kako ce ovi nasi kompleksasi opet da se razocaraju kad Hrvati nagaze i nasu "bracu" Grke :)
     (Mikii, 17. oktobar 2017 14:36)

    # Link komentara

  185. Dobro je da nema Ibre da opet neku petu uvali mada mi i ova Švedska djeluuje kompaktno, Grci itekako neugodni ali opet bi bila šteta da ne gledamo jednog Luku na SP, Švicarci bi trebali završiti posao, vjerujem u Irce.
    (brat Silvio, 17. oktobar 2017 14:36)

    # Link komentara

  186. Napred Grci! Imate možda losije igrace ali mnogo usklađeniji i uigraniji tim nego hrvati, tim koji zna da igra na rezultat, a to je u ovakvim utakmicama najbitnije. Od ostalih trebalo bi da prodju Italijani i Danci, kao i Švajcarci ali za njih ne bih smeo da stavim ruku u vatru.
     (Ja, 17. oktobar 2017 14:35)

    # Link komentara

  187. Realno favoriti su svi nositelji mada ce biti sve sem lako, Svedska Italija mrtva nula u Svedskoj, a i jedni i drugi Irci su cupavi, Hrvati ako ne naprave dobar rezultat u Zg, nece se leba najesti u Atini, Grcka je inace losa, ukoliko njih nemogu da dobiju ni je zasluzuju plasman na Mundijal.
    (djomla, 17. oktobar 2017 14:33)

    # Link komentara

  188. Naravno da ce Hrvati da dobiju najslabije :)
    (estiar, 17. oktobar 2017 14:33)

    # Link komentara

  189. Prolaze Svajcarska, Hrvatska, Danska i Italija. Peru lagano prolazi dok je Honduras favorit protiv Australije ali ce biti gusto.
     (milan010, 17. oktobar 2017 14:33)

    # Link komentara

  190. Najteži izbor za HR, mi najteze igramo protiv davitelja lopte ali opet prave ekipe moraju znati i sa takvima
     (slucajno ili ne, 17. oktobar 2017 14:32)

    # Link komentara

  191. hrvatska-grcka, od 0 do 1 u najavi, hrvate bi 1:0 skoro sigurno vodilo u rusiju, kvaran rezultat za uspesan revans
     (vulkanizer gumenih bombona, 17. oktobar 2017 14:32)

    # Link komentara

  192. Eto šanse da se uporni Irci ipak kvalifikuju na svetsko prvenstvo. Samo hrabro.
    (Max, 17. oktobar 2017 14:31)

    # Link komentara

  193. FIFA namjestila samo kako bi Grčku netko izbacio i spasio turnir od njihovog antinogometa. Takva igra tjera publiku i sponzore.

    Sljedeći SP je nezamisliv bez ekipe:

    napad: Juventus, Milan, Hoffenheim
    krila: Inter, Juventus
    veza: Real, Real, Barcelona, Inter, Fiorentina, Napoli, Everton, Spartak
    obrana: Atletico M., Liverpool, Bayer L., Dinamo Kijev, Lokomotiv
    golmani: Monaco, Lazio, Gent
    (zgslavac, 17. oktobar 2017 14:31)

    # Link komentara

  194. Ajmo Grci.1-1 u Zagrebu a 0-0 u Atini pa da "jadni"oni ne odu na Sp.
     (nikola, 17. oktobar 2017 14:30)

    # Link komentara

  195. Kako ce italijani da puknu od svedjana :D a i irce i jedne i druge bih voleo da vidim u rusiji,i naravno prolaz pravoslavne brace :D
    (era, 17. oktobar 2017 14:30)

    # Link komentara

  196. ajmo pravoslavna braco
     (mini, 17. oktobar 2017 14:30)

    # Link komentara

  197. Napred braćo Grci!!
    (divac, 17. oktobar 2017 14:30)

    # Link komentara

  198. Hrvati ce da rasture te smesne Grke
    (kimi, 17. oktobar 2017 14:30)

    # Link komentara

  199. Све неизвјесно осим двомеча ђе грци вјероватно избацују коцкасте рутински !
     (Митар пфк, 17. oktobar 2017 14:29)

    # Link komentara

  200. Italija je bolja za 2 klase ovo ce biti najizvesniji dvomec.
     (oklagija, 17. oktobar 2017 14:29)

    # Link komentara

  201. NAPRED GRCKA!
     (Aleksandar, 17. oktobar 2017 14:29)

    # Link komentara

  202. Znaci na svjetsko idu.....Hrvatska,Svicarska, Rep.Irska, Italija
     (Ivo Dubrovnik..., 17. oktobar 2017 14:28)

    # Link komentara

  203. Ajmo komšije do Rusije ....
     (masterkg, 17. oktobar 2017 14:27)

    # Link komentara

  204. Dobijaju Grci ovo u obe utakmice minimalnim rezultatom.
    (Srd, 17. oktobar 2017 14:27)

    # Link komentara

  205. dalje idu grčka, švedska, švajcarska i danska - irska će biti neizvesno...
    (df, 17. oktobar 2017 14:27)

    # Link komentara

  206. Nije moglo gore. Grci nam nikako ne pašu.
    (Tomo Perić, 17. oktobar 2017 14:27)

    # Link komentara

  207. Svajcarska,Hrvatska,Danska,Italija...
     (doktor, 17. oktobar 2017 14:27)

    # Link komentara

  208. Ajde Grci , oderite kockaste. Svedi italijane, severna irska da sredi travnjake oko ženevskog jezera i super za Srbiju
     (com ent tar, 17. oktobar 2017 14:26)

    # Link komentara

  209. Ala je super kada ovako sa strane posmatraš baraž :)
    (beekay, 17. oktobar 2017 14:25)

    # Link komentara

  210. Favoriti prolaze lagano... samo Hrvatska može da podbaci ako uđu sa "lako ćemo " !!!
    Grci znaju igrati bunker ( tako su i postali prvaci evrope )
     (Panac, 17. oktobar 2017 14:24)

    # Link komentara

  211. Hrvati realno izvukli najlakseg protivnika,grcka naspram italije su nula,svedska,danska,svajcarska,irska bolje od grka,i sjeverna irska koja nije naivna ekipa i moze iznenaditi svakoga tako da trebaju da budu jako srecni sa ovim i ako izgube nemaju sta da pricaju
    (Taske, 17. oktobar 2017 14:24)

    # Link komentara

  212. nije moglo gore za hrvate.50-50
     (joca, 17. oktobar 2017 14:24)

    # Link komentara

  213. Napred grcka!!!!
     (djenka sa parkinga, 17. oktobar 2017 14:24)

    # Link komentara

  214. Za pravoslavnu braću Grke. Napred Grčka, Irska, Severna Irska i Italija.
    (fantom, 17. oktobar 2017 14:23)

    # Link komentara

  215. To sam i htio, tvrde grke , da ih oducimo....
     (Ivo Dubrovnik..., 17. oktobar 2017 14:23)

    # Link komentara

  216. Svajcarska, Hrvstska, Danska i Italija verovatno prolaze. Mada, Grci imaju sansu. Odbrana im je vrhunska.
     (aco, 17. oktobar 2017 14:22)

    # Link komentara

  217. Interesantno. Drago mi je da smo tamo i da na miru gledamo i pratimo ove meceve.
    Pijes vino i bez stresa uzivas u borbama..
     (PrincTomy1, 17. oktobar 2017 14:22)

    # Link komentara

  218. Svi parovi su nezanimljivi
     (clouds, 17. oktobar 2017 14:22)

    # Link komentara

  219. Apsolutno najtezi moguci protivnik. Hrvatska ima na papiru bolje igrace, ali tesko je sa grcima, pogotovo u mecevima gde se odlucuje ko ide na SP. Hrvatska favorit, ali ne bi se previse iznenadio da grcka prodje na srcanost.
    (Ivan, 17. oktobar 2017 14:21)

    # Link komentara

  220. Svim srcem uz braću Grke!
     (Milan, 17. oktobar 2017 14:21)

    # Link komentara

  221. odlicno ,realno najslabija ekipa iz nenositelja,opet nas sreca prati i zdrijeb mazi....
    (Zigzag, 17. oktobar 2017 14:21)

    # Link komentara

  222. Pašće Danci
    (drg, 17. oktobar 2017 14:20)

    # Link komentara

  223. Misljenja sam da ce hrvati izbaciti grke veoma lagano... dalje idu danci svajcarci i mislim da ce da bude veliko iznenadjenje grcka italija..da italijani nece otici na mundijal
    (Vulee, 17. oktobar 2017 14:20)

    # Link komentara

  224. Svetsko prventstvo bez Italije ne bi bilo poptpun, tako da verujem da ce izboriti plasman.Sto se ostalih parova tice dalje, po meni, idu Svajcarska,Hrvatska i Irska.
     (., 17. oktobar 2017 14:20)

    # Link komentara

  225. ?????...?????
    ???, ???????
     (bg, 17. oktobar 2017 14:20)

    # Link komentara

  226. Hrvatska neće videti Rusiju!
     (ZDRAVKO, 17. oktobar 2017 14:20)

    # Link komentara

  227. Napred braco Grci.
     (Slavko-Vrekic, 17. oktobar 2017 14:19)

    # Link komentara

  228. Sad Hrvatska poderite ove grke zbog onog transparenta u Grčkoj. A i igraju najgori fudbal u Evropi.
     (Bosanac, 17. oktobar 2017 14:19)

    # Link komentara

  229. Napred pravoslavna braćo pa posle zajedno da se molimo.
    (Dragutin, 17. oktobar 2017 14:19)

    # Link komentara

  230. dobro je ,kako ove rvate s... mislio sam izvuci ce andoru .idemo grci
    (dorcol, 17. oktobar 2017 14:17)

    # Link komentara

  231. Ау, прво из разлога што нама пролазак Грчке гарантује 3 шешир, друго из братских разлога за Грчку, али контам да ће се јавити за оне који ће навијати за комшије.... НАПРЕД ГРЧКА!
    (братина, 17. oktobar 2017 14:17)

    # Link komentara

  232. Komsije, imali ste srece :)!
    (Krang, 17. oktobar 2017 14:17)

    # Link komentara

  233. Realno prolaze Italijani,Hrvati (mada bih ja voleo Grci) i Švajcarci,bice jedino gusto izmedju R.Irske i Danske,tu je fifti-fifti po meni..
     (41+, 17. oktobar 2017 14:17)

    # Link komentara

  234. Ajmo Heleni!
    (fghop, 17. oktobar 2017 14:17)

    # Link komentara

  235. Kroasane gaze Grci kao plitku baru.
    (Sasa, 17. oktobar 2017 14:16)

    # Link komentara

  236. Hrvatska je favorit protiv 90 posto reprezentacija s ovakvim sastavom, ali problem je atmosfera oko repke...a i grcka je najgori zdrijeb jer ce biti autobus pa sto bude bude
    (Leo, 17. oktobar 2017 14:16)

    # Link komentara

  237. grci prođu i bićemo u trećem šeširu + hrvatska ispada, gde ćeš lepše :)
    (md, 17. oktobar 2017 14:15)

    # Link komentara

  238. Švajcarska
    Hrvatska
    R. Irska
    Italija
     (Malkom, 17. oktobar 2017 14:15)

    # Link komentara

  239. Zao mi Svedjana koji nisu ja mislim nista gori od zabara,ali bice da se guraju Italijani maksimalno...mada,aj da odgledamo...
     (Ivan pg, 17. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  240. Ajmo GRCKA razbijte Kroasane
     (Antifa, 17. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  241. mislim da smo pusiona u utakmici sa grcima.....
     (željko, 17. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  242. Hrvati lagano, ostalo sve neizvjesno. Super mecevi, ali Svedska - Italija potencijalno strasan dvomec u najavi.
     (Djole***, 17. oktobar 2017 14:13)

    # Link komentara