1. @ultrasrbin
    Koliko gluposti na jednom mestu. Kazniti Olimpijakos jer su njegovi navijacu u BG-u?? Prvo dogovor UEFA sa timovima je da ne smeju da ORGANIZUJU gostovanje svojim navijacima. Niko ne moze da garantuje da necemo nas 20tak sami da se pokupimo i odemo na gostovanje.
    Drugo to "zna se"da su dosli da prave incidente. Dokaz? Rekao Vucela se ne priznaje u Evropi, to samo prolazi kod nas. To kakvi ste vi "navijaci", pogledaj koliko ste navijaca protivnickih timova UBILI. Navijaci Zvezde nikog, vi .. izguglaj, bar 7-8..
    I na kraju, potpis "ultrasrbin" a navijas za tim osnovan u Hrvatskoj, kome je pocasni predsednik Hrvat, osnivac Hrvatske drzave posle proterivanja Srba iz Hrvatske.
    (Nele, 29. jul 2017 12:03)

    # Link komentara

  2. UEFA MAFIJA svoju pravdu sprovodi na specifican nacin.
    Za petardu i to gadjanje flasicama treba da budemo kaznjeni, ali sta je sa UEFA.
    Kada god treba posalje sudije koje odrade posao ( uglavnom spanci i italijani)
    Nikad ne vidi postupke velikih i ne sme ni da pomisli da kaznjava
    Ako je Seltik za IRA zastavu dobio 23000 da li iko drugi sme i treba da bude kaznjen bilo kojim iznosom.
    Kazna za zastavu LGBT bi bila stvarno smesna. Zar UEFA ne poziva na toleranciju svih oblika? A to sto su na zastavi bili grbovi Zvezde i Olimpijakosa ne vidim kao provokaciju vec vise ukazivanje na vezu izmedju ta dva kluba, a u ovom slucaju i vezu klubova sa LGBT.
    Hoce li UEFA kazniti i igraca Olimpijakosa koji je gadjao nazad flasicom?
    Hoce li kazniti Olimpijakos zbog dolaska njihovih navijaca u Beograd?
    To sto nisu bili na stadionu ne znaci nista ako se zna da su hteli da naprave nerede.
    (ultrasrbin, 29. jul 2017 10:38)

    # Link komentara

  3. Pa to je normalno. kada su nam navijaci sve sami klosa_i.
    (pera genije, 28. jul 2017 21:48)

    # Link komentara

  4. Grobari divljaci navikli kod nas to da rade na svakoj utakmici, kazna bude 100000 din. A i onako ne placaju nikakve dazbine za koriscenje stadiona tako da ono, ovo im dodje kao zastareli dug.
    (Vlada, 28. jul 2017 19:47)

    # Link komentara

  5. Nisu uopste lose vesti.
    (Gresite, 28. jul 2017 16:17)

    # Link komentara

  6. Zaradila je drzava koja je vlasnik kluba. Pare iz kluba momentalno da se proslede bolesnoj deci, a klub da se ugasi jer ovakvo sramocenje nije skoro vidjeno. Andrija Debilbasic hoce da se bije umesto da telom zastiti gostujuceg igraca.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 27. jul 2017 14:26)

    Znaci, drzava zvezdi nije otela (kako ti to cesto volis da kazes) desetine hiljada milijardi od prodaje generacije iz barija, vec je to zaradila, posto je i zvezda drzavni tim?


    D
    (anti batko, 28. jul 2017 11:12)

    # Link komentara

  7. Lako bi se doveli u red pojedinci koji iz mase bace nešto (petardu, flašu, upaljač, ...) ako bi nakon tog "incidenta" bili identifikovani i privedeni odmah nakon utakmice, a svu štetu nastalu tim činom oni platili, ako treba i prodajom imovine. Broj takvih bi se garantovano drastično smanjio, kao što bi se možda (verovatno) povećao broj normalnih navijača koji zbog takvih ne dolaze na utakmice.
    (Navijač iz šezdeset i neke, 28. jul 2017 10:42)

    # Link komentara

  8. Dobro je da su zatvoreni na stadionu makar dva sata.
    (almeida, 28. jul 2017 07:45)

    # Link komentara

  9. G O T O V JE !!!
    (Posteninovinar, 27. jul 2017 16:32)

    # Link komentara

  10. treba izbaciti sve klubove na 5 godina ,pa nek se onda jure po livadama...cuj,zanimanje navijac???prave incidente,a narod placa kazne...dokle???
     (bos, 27. jul 2017 16:21)

    # Link komentara

  11. Ma izbacuj to odma,da se ne brukaju vise !!
    (VDejvid Koperfild, 27. jul 2017 16:14)

    # Link komentara

  12. Zatvaraj, hahahaha ...
     (Rasha, 27. jul 2017 16:03)

    # Link komentara

  13. JSD Partizan je koristio stadion JNA bez naknade, i sada traži da mu se stadion preda u svojinu, na ime tekućeg održavanja, ili da mu se isplate njegova ulaganja.
    Podstanar (grupa građana) da traži odštetu od vlasnika nepokretnosti (Vojska Srbije) na ime troškova održavanja nepokretnosti koju je BESPLATNO koristio 65 godina?????

    Za sve neupućene: investiciono (ili tekuće) održavanje nije pravni osnov za sticanje svojine (ili susvojine) na nepokretnosti. Troškove održavanja nepokretnosti je sam podstanar svojim korišćenjem napravio, nije ih vlasnik napravio. Zašto bi ih vlasnik plaćao??? Pogotovo ako podstanar stanuje besplatno. Podstanar je samoinicijativno, ne pitajući vlasnika stana, doneo svoj nameštaj, (stolice, semafor) okrečio stan i prelepio pločice u kuhinji i kupatilu, koji pritom sve vreme stanuje besplatno u tom stanu, sada traži da postane vlasnik tog stana? Zašto jednostavno ne uzme svoj nameštaj i svoje pločice i odseli se u neki drugi, bolji, noviji, veći i lepši stan?

    Partizan ne može da ostvari državinu putem održaja, jer nije nesmetano bez protesta koristio nepokretnost duže od 20 godina, bez ugovora o zakupu, ili odluke o dodeli nepokretnosti na korišćenje kojom se preciziraju uslovi korišćenja nepokretnosti.

    Partizanu preostaje da u postupku javne prodaje nepokretnosti izlicitira najpovoljniju ponudu i otkupi nepokretnost, kada bude na prodaju.
    Ili da se nada donošenju lex specijalisa BG na travi.
    (SrbEUin, 27. jul 2017 15:38)

    # Link komentara

  14. @miki
    Sta ce gradjani Srbije da plate? Partizanove kazne sigurno nece. Pitaj ti drzavu Srbiju koliki je njen procenat od prodaje Partizanovih igraca na ime poreza? Milenkovic 5, Vlahovic 1,5, Mihajlovic 1,7, Leonardo 2,5. Ukupno oko 10 miliona, od toga drzava Srbija uzima 20-25%, onda lepo izracunaj ko tu kome uzima, a ko tu kome daje.
    (mikiuvalimtiovoliki, 27. jul 2017 15:00)

    Procenat? 100 posto jer je drzava vlasnik.
     (nista o nicemu, 27. jul 2017 15:23)

    # Link komentara

  15. Fudbal bez bakljade ko torta bez čokolade!!!
     (darth vader sa B.Brda!!!, 27. jul 2017 15:09)

    # Link komentara

  16. @miki
    Sta ce gradjani Srbije da plate? Partizanove kazne sigurno nece. Pitaj ti drzavu Srbiju koliki je njen procenat od prodaje Partizanovih igraca na ime poreza? Milenkovic 5, Vlahovic 1,5, Mihajlovic 1,7, Leonardo 2,5. Ukupno oko 10 miliona, od toga drzava Srbija uzima 20-25%, onda lepo izracunaj ko tu kome uzima, a ko tu kome daje.
     (mikiuvalimtiovoliki, 27. jul 2017 15:00)

    # Link komentara

  17. Naravno da ne pevate o kosovskim božurima. Vi sa njima nemate ništa zajedničko... Dok palme njišu grane, i cila varoš spi.... 
    (NoName, 27. jul 2017 13:09) 

    И када дође туга, ја Звездо бићу с тобом? О томе причаш?
     (Јабучило, 27. jul 2017 14:53)

    # Link komentara

  18. ne razumem naslov. zasto "lose vesti"? vesti su odlicne. istina bolje bi bilo da se zatvori zauvek, ali i ovako nije lose
    (dusan, 27. jul 2017 14:51)

    # Link komentara

  19. KATANAC!
     (major kursula, 27. jul 2017 14:39)

    # Link komentara

  20. (neutralni felsh, 27. jul 2017 12:16) 

    Naravno da ne pevate o kosovskim božurima. Vi sa njima nemate ništa zajedničko... Dok palme njišu grane, i cila varoš spi....
    (NoName, 27. jul 2017 13:09)


    zasto iko u partizanu da peva pesme navijaca fk jagodina i nk hajduk? ;)
    licno, nemam nista zajednicko ni sa kosovskim bozurima ni sa palmama i granama. ko ima nek ide tamo gde rastu pa neka peva sta hoce, a ne da ovde jedno peva a tamo drugo misli.
    personalno, najvise zajednickog imam sa betoncinom i zgradurinama, mada volim da obidjem i ruralne krajeve kad mi dozvoli vreme.
     (neutralni felsh, 27. jul 2017 14:34)

    # Link komentara

  21. koja drzava I koji narod ??? partizan je klub koji zivi od svojih para zaradjenih u evropi I prodajom igraca... ti neplacas nista, nijedan gradjanin ove zemlje ne placa partizanu nista, I to je jedina istina, samo prolazom u ovo kolo smo zaradili 2 miliona a ako ispadnemo (a hocemo) I prodjwmo u ligu evrope uzecemo oko 7 miliona evra.
    (neko ko zna, 27. jul 2017 13:59)

    Zaradila je drzava koja je vlasnik kluba. Pare iz kluba momentalno da se proslede bolesnoj deci, a klub da se ugasi jer ovakvo sramocenje nije skoro vidjeno. Andrija Debilbasic hoce da se bije umesto da telom zastiti gostujuceg igraca.
     (nista o nicemu, 27. jul 2017 14:26)

    # Link komentara

  22. Ne placa to Partizan. Placa ovaj narod, i Partizanu i Zvezdi, zasto? Pa zato sto smo ovce...
     (Bpd, 27. jul 2017 14:26)

    # Link komentara

  23. Divalj je to narod, ljudi bozji. Treba da odete na utakmicu da vidite te likove, da vidite kako gaze po stolicama, gde mokre, na sta lice toaleti... 
    Oficijelni spiker apeluje da svako sedne na svoje mesto a gledaoci se smeju... 
    Oni ne znaju sta je to sedenje na svom mestu...A tek "navijaci" sa juga... 
    A pitao sam se na utakmici zasto surla nije izvucena da igraci bezbedno odu u svlacionicu, kao da je neko hteo incident... E moja braco Srbi, jos cemo mi da placamo nase "ratne pobede", ha, ha, ha...I Osmu sednicu, mitinge istine, Kostunicin patriotizam i legitimitet, ustav od 2007. godine... 
    Samo polako...
    (Doktor, 27. jul 2017 14:01)


    bravo, doktore.
     (neutralni felsh, 27. jul 2017 14:26)

    # Link komentara

  24. (neutralni felsh, 27. jul 2017 12:16)

    Ne tako davno ste me kao Zvezdinog ultrasa (valjda znaš da su to navijači koji forsiraju koreografije, bakljade, barjake i ostalo) ponizili jednom parolom koja je glasila:kakve koreografije kakvi bakrači vi ste k.... a ne navijači. Parolu smislio je Sima Srbija. Umesto što vam tribinu vode zvezdasi odpadnici pitajte te vaše starije ko je koji stil furao i zašto ste vi forsirali PFC a mi Ultras zastave. I da, u moje vreme vođe na jugu su bili Bata Trlaja, Čegi,Pampi i ostali tako da od nekakve avangarde i panka nije bilo ništa, ako se na to pozovete.
    (Commando Ultras Sud Curva CUCS, 27. jul 2017 13:00)


    nasao si se uvredjen zbog jedne simine umotvorine? pa sto ga zovu srbija, jer samo to umeo da drekne, samo se nasmejes i teras dalje :) ojes, posle ojacao medju teledirigovanima, podmladak, muvalo se svuda, znas na sta mislim imas te tvoje za primer. dosta pre vremena kad su poceli da dominiraju takvi hibridi propale udbe, ulice i potom izuzetno sumnjivih rabota da ne pricam, otisao sam daleko od cele price, racionalni ljudi znaju kad je vreme za adio. onakvima da djuskam na koreografiju i natpise? idi begaj :) samo sal i to kad se zadesim. do pre koju godinu marisalo po benzinskim kao balavurdija a posle glumi veliku mafiju. koreografija? danas bilmezi prekinu utakmicu, e to je ziva nekultura. na stranu pevanje teskih gluposti, i kod vas i kod nas. nisam iz te price pa rokajte minuse dokle hocete.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 14:12)

    # Link komentara

  25. Zatvaraj oteti stadion vojske.
     (MLADEN-DELIJA, 27. jul 2017 14:11)

    # Link komentara

  26. Divalj je to narod, ljudi bozji. Treba da odete na utakmicu da vidite te likove, da vidite kako gaze po stolicama, gde mokre, na sta lice toaleti...
    Oficijelni spiker apeluje da svako sedne na svoje mesto a gledaoci se smeju...
    Oni ne znaju sta je to sedenje na svom mestu...A tek "navijaci" sa juga...
    A pitao sam se na utakmici zasto surla nije izvucena da igraci bezbedno odu u svlacionicu, kao da je neko hteo incident... E moja braco Srbi, jos cemo mi da placamo nase "ratne pobede", ha, ha, ha...I Osmu sednicu, mitinge istine, Kostunicin patriotizam i legitimitet, ustav od 2007. godine...
    Samo polako...
    (Doktor, 27. jul 2017 14:01)

    # Link komentara

  27. Pazi ovo,smeta im vojni stadion,a igrali na njemu dok im ozna nije napravila rupu!!fkp-u je stadion zvanicno dodeljen "89god.,onda dodje druga vlast i kaze pa ne može to je vojska gradila,onda iz fkp-a kažu,pa dobro vratite nam pare za održavanje koje je godinama ulagano,napravićemo svoj,država ćuti.....
    moje pitanje glasi:čija je krcun arena?jel to neki privatnik koji voli czv i nije znao šta će s parama napravio?!licemeri!
    (MUFTIJA DELIJA, 27. jul 2017 13:02)

    Visim da nista ne znas.Aludiras na Krcun arenu a Krcun uopste nije osnivac Zvezdei nije bio na osnivackoj skupstini u starom DIF-u.Drugo Zvezdin stadion je gradjen donacijama navijaca. Posedujem i dan danas potvrdu koja je glasila na mog oca pod rednim brojem 2987 iz 1962 na iznos od tadasnjih 25 hiljada dinara.Sta je Partizan ulozio?? Nista. Odrzavao teren.Da li je nestouradjeno.Nije.Osim onih kartonskih tribina na istocnoj strani za potrebe prvog ucesca u LS. zar nijeodlazak Kezmana u PSV bio povod da ce nekoiz Holandije da napravi novi stadion? Sto nije kada je stadion bio vas.Ali nije bio vas
    (konstatacija, 27. jul 2017 14:00)

    # Link komentara

  28. Zbog takvih "navijaca" Partizan tj. drzava (narod) ce platiti 40000 evra a za taj novac je moglo neko dete da se izleci. Da sam u poziciji po imenu bih nasao te "osobe" i kaznio bi ih toliko koliko UEFA trazi ako nemaju novca zaplenio bi im imovinu i prodao. Jer ne zelim svojim novcem da placam izivljavanje takvih osoba, kako postupaju tako treba da i odgovaraju a ne da se izvlace a drugi da snose posledice. Ako znate da ne mozete da postignete zapazeni rezultat u fudbalu onda pokazite neku drugu vrednost - kulturu na primer.
    (miki, 27. jul 2017 13:47)

    koja drzava I koji narod ??? partizan je klub koji zivi od svojih para zaradjenih u evropi I prodajom igraca... ti neplacas nista, nijedan gradjanin ove zemlje ne placa partizanu nista, I to je jedina istina, samo prolazom u ovo kolo smo zaradili 2 miliona a ako ispadnemo (a hocemo) I prodjwmo u ligu evrope uzecemo oko 7 miliona evra. e sad da ti objasnim da ne uletis u vatru I krenes za pricu mts na dresu bla bla, dobice reklamni prostor na nasem dresu I to kosta oko 600.000 evra godisnje da se ime mts nalazi na dresu partizana I promovise po celoj evropi... pozdrav
     (neko ko zna, 27. jul 2017 13:59)

    # Link komentara

  29. analitičar_amater
    Ne.Nema veze budjenje igrača Slavije sa ovim ali ponašanje vas par kojima je najbitnije da se kazni klub a ne počinioci ukazuje na očiglednu želju da se nanese šteta suparniku.
    Valjda je normalno kada se ovako nešto desi da se komentarom fokusiraš na krivca - pojedinca ili grupu koja je nešto uradila.Možeš ti da potkačiš i klub zbog nedovoljne želje da suzbije loše ponašanje (možda i potpunog nedostatka želje) ali tada bi bilo korektno da se setiš da to nije jedini klub da takvim problemom.Nasuprot tome,tvoj i komentari slični tvojem su fokusorani na klub,Partizan i potencira se kako bi trebalo da bude kažnjen i zbog...(pa onda traženje svake,i najmanje nepravilnosti).Ni reči o šteti koju počinioci nanose klubu,kaznama za njih,jer te oni i ne zanimaju- zanima te da FKP predstaviš u što lošijem svetlu.
    Namerno sam naveo Slaviju,ne zbog budjenka topovskim udarima (koje si pomenuo) već zbog posipanja terena na kojem je trebalo da imaju kraći trening srčom od stakla (to si vešto izostavio). Mogao sam da navedem bar još 10 primera u kojoj su huligani Partizana i Zvezde pravili probleme i mogu da se opkladim da na tim vestima ne tražiš diskvalifikaciju tvog voljenog kluba već eventualno kritikuješ počinioce.
    Da li si tražio diskvalifikaciju Novog Pazara kada je Vukiću grunula petarda kod lica? Zvezde kada navijači nisu dozvolili protivnicima da odu u svlačionicu na poluvremenu? Naravno da nisi.
    (Tozovac, 27. jul 2017 13:55)

    # Link komentara

  30. pa neka vucic objasni uefi da nema snage da se obracuna sa huliganima....elem..jedva nas puste da igramo ovu sezonu i mi odmah napravimo glupost....neka se uzmu snimci i ovi sto su gadjali neka se ozbiljnije kazne....bar godina zatvora...ne nanogica...resetke.....pa da vidis dal ce neko gadjati....
     (borivoje surdilovic, 27. jul 2017 13:50)

    # Link komentara

  31. Samo nek UEFA udari što jače! Da se bezobraznici dovedu pameti! Možda bi ih trebalo i isključiti iz daljeg takmičenja,mada, to će ionako Olimpijakos odraditi...
     (đoka, 27. jul 2017 13:47)

    # Link komentara

  32. Zbog takvih "navijaca" Partizan tj. drzava (narod) ce platiti 40000 evra a za taj novac je moglo neko dete da se izleci. Da sam u poziciji po imenu bih nasao te "osobe" i kaznio bi ih toliko koliko UEFA trazi ako nemaju novca zaplenio bi im imovinu i prodao. Jer ne zelim svojim novcem da placam izivljavanje takvih osoba, kako postupaju tako treba da i odgovaraju a ne da se izvlace a drugi da snose posledice. Ako znate da ne mozete da postignete zapazeni rezultat u fudbalu onda pokazite neku drugu vrednost - kulturu na primer.
    (miki, 27. jul 2017 13:47)

    # Link komentara

  33. Ko je kriv Partizanu, sam je napravio priču koja privlači specifičan soj ljudi. Na primer, to se OFK-i i Zvezd-i nikada ne bi desilo.
    (Pera, 27. jul 2017 13:44)

    # Link komentara

  34. Ko je kriv Partizanu, sam je napravio priču koja privlači specifičan soj ljudi. Na primer, to se OFK-i i Zvezd-i nikada ne bi desilo.
    (Pera, 27. jul 2017 13:43)

    # Link komentara

  35. Naravno da ne pevate o kosovskim božurima. Vi sa njima nemate ništa zajedničko... Dok palme njišu grane, i cila varoš spi....
    (NoName, 27. jul 2017 13:09). Šta fali palmama?
     (xxx, 27. jul 2017 13:40)

    # Link komentara

  36. A sve je počelo još 1977, samo što tada nisu smeli ništa da nam kažu...

    [link]
    (ZaphodBeeblebrox, 27. jul 2017 13:37)

    # Link komentara

  37. Luke Babbitt gravedigger, 27. jul 2017 11:26)

    Dečko šminka vam ne vredi,nemate dušu,,nemate šmek....zamisli koliko je bolesno širiti ljubav slikama groblja,krstača,ašova....
     (Crvena Zvezda 1913, 27. jul 2017 13:35)

    # Link komentara

  38. @ pravnik, 27. jul 2017 12:56 

    Partizan je vlasnik stadiona od, cini mi se, 1988. godine. Vojska nije imala para da ga odrzava, bile su neophodne velike investicije sto je klub preuzeo na sebe. Vojska se tada svojevoljno odrekla vlasnistva. Ne jedan covek u vojsci nego citava komisija i potpisali su prelazak vlasnistva. Od tada su ulozeni milioni i milioni evra u taj objekat. 
    Sutanovac se setio da bi mogao da ulozi zalbu. To naravno ne moze da prodje na sudu ni u lidilu jer je u skladu sa svim procedurama vlasnistvo nas objektom predato. Tu nema nista sporno...
    (Nemanja, 27. jul 2017 13:12)

    Visi sud u Beogradu 2013. doneo je presudu u korist ministarstva odbrane i stadion pripada vojsci. Presuda nije pravosnazna, spor traje jos od 1997. i ko zna kad ce biti pravosnazna, znajuci kakvo je pravosudje u Srbiji...
    Vuletic je pre 2 godine izjavio da ce kao pravnik sve uciniti da se stadion vrati u vlasnistvo JSD. Dakle, ZVANICNO, vlasnik stadiona je vojska, dok (ako) sud ne promeni odluku!
     (Dzoni, 27. jul 2017 13:32)

    # Link komentara

  39. Odvođenje deteta u smrt!
    Morbidno i bolesno!
    BOLESNO,BOLESNO!!!!
    Dostojno onih koji su vas osnovali!
    SRAMOTA STE OVOG NARODA KOME JE LJUBAV PREMA DECI
    NEŠTO NAJVREDNIJE!!!!
     (Crvena Zvezda 1913, 27. jul 2017 13:32)

    # Link komentara

  40. Predsednice pomagaj!!!
    (Verni grobari, 27. jul 2017 13:22)

    # Link komentara

  41. @ pravnik, 27. jul 2017 12:56

    Partizan je vlasnik stadiona od, cini mi se, 1988. godine. Vojska nije imala para da ga odrzava, bile su neophodne velike investicije sto je klub preuzeo na sebe. Vojska se tada svojevoljno odrekla vlasnistva. Ne jedan covek u vojsci nego citava komisija i potpisali su prelazak vlasnistva. Od tada su ulozeni milioni i milioni evra u taj objekat.
    Sutanovac se setio da bi mogao da ulozi zalbu. To naravno ne moze da prodje na sudu ni u lidilu jer je u skladu sa svim procedurama vlasnistvo nas objektom predato. Tu nema nista sporno...
     (Nemanja, 27. jul 2017 13:12)

    # Link komentara

  42. Ne znam koga vi vise mislite da lazete da ste neka avangarada ili da ste nesto posebno? To sto vi umisljate nikad niste ni bili, ali vam je izgleda lepo da lazete sami sebe. E sad uzivajte u plodovima vaseg samoobmanjivanja, i na terenu i na tribinama. 
    (analiticar_amater, 27. jul 2017 11:13 


    znas sta... bar jos ne pevamo o kosovskim bozurima haha kao da smo u pristini a ne u beogradu. hvala bogu mlad si pa se ne znas ranija vremena, zato ovako i pises.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 12:16)

    Naravno da ne pevate o kosovskim božurima. Vi sa njima nemate ništa zajedničko... Dok palme njišu grane, i cila varoš spi....
     (NoName, 27. jul 2017 13:09)

    # Link komentara

  43. STROGI UKOR RAZREDNOG STARESINE......Obicno Partizan (za razliku od Zvezde) dobija ovakve kazne... A mozda je i razlog taj sto u stvari i stadion nije njhov - bar ga oni nisu napravili iz svoje kase vec ga uzeli od vojske (setimo se ko ih je osnovao - veliki general) kao Zvezda Marakanu... Dobijes stadion dzabe, huligani prave probleme, a kazna je smesna.... Doci ce valjda i kraj toj nepravdi koja je pocela 92' godinekada je Zvezda(kao najjaci tim Evrope) igrao sve utakmice kao gost , a Partizan ne...
    (goran, 27. jul 2017 13:08)

    # Link komentara

  44. Ovim ne amnestiram umobolnike koji su gadjali protivničke fudbalere - naplatio bih im svaki evro koji Partizan plati.
    (Tozovac, 27. jul 2017 12:06)

    Ne, ti upravo svojim pisanjem amnestiras huligane sa JNA. Prvo, niko od nas nigde nije rekao da su delije "fine" i da kod nas ne postoji problem sa huliganima, za razliku od vas koji u komentarima glumite neku elitu i avangardu. Drugo, koje pobude i kakve veze budjenje igraca Slavije ima veze sa ovim? Da ti uzvratim isto tako besmislenim argumentom da su vase pobude upitne kad se zna da ste ubili jednog Francuza u sred Beograda. Jel dobra analogija? Ja nisam nikog budio i nisam bacao nikakve petarde. I da, oni navijaci Zvezde koji nisu huligani i koji se istih groze imaju puno pravo da se zgrazavaju i traze kazne. Dajes sebi za pravo da sudis o pobudama svih ljudi koji ovde komentarisu, kad je ocigledno da ima mnogo nas koji se ogradjujemo od huligana i koji iste osudjujemo. Koje su tvoje pobude kad trazis da kazne Zvezdu zbog incidenata tvoje grobarske elite? Nemamo mi sta da se posipamo pepelom jer normalni navijaci veze nemaju sa huliganima koji su placeni da izvedu izrezirane incidente.

    Tvoje pobude su jedino da opravdas vase ponasanje i jos ako moze pri tom i Zvezda da se kazni ma to bi bilo super. I dalje glumite neku elitu a ne vidite koliko ste nisko pali. Argumenti su ti tipa "jesi video krstenicu", "da nisu homofobicni" i tome slicno. To problazi kod vas grobara, u stvarnom svetu ne.
    (analiticar_amater, 27. jul 2017 13:07)

    # Link komentara

  45. Pazi ovo,smeta im vojni stadion,a igrali na njemu dok im ozna nije napravila rupu!!fkp-u je stadion zvanicno dodeljen "89god.,onda dodje druga vlast i kaze pa ne može to je vojska gradila,onda iz fkp-a kažu,pa dobro vratite nam pare za održavanje koje je godinama ulagano,napravićemo svoj,država ćuti.....
    moje pitanje glasi:čija je krcun arena?jel to neki privatnik koji voli czv i nije znao šta će s parama napravio?!licemeri!
    (MUFTIJA DELIJA, 27. jul 2017 13:02)

    # Link komentara

  46. @Miki
    Zasto bi Partizan finansirao tvoj gazda,tj gazda tvog omiljenog kluba??? Nek finansira medije da zataska vecerasnje blamiranje od Sparte
    (zvezda dno i sramota Srbije, 27. jul 2017 13:02)

    # Link komentara

  47. bas tako! imitiramo one megalomane preko brda: baklje, politikantska skandiranja i srbovanje na klupskim utakmicama... komendija.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 10:50)

    Jedini megalomani ste oduvek bili vi, sto tvoj komentar i dokazuje. Ne mozete ni sami sebe da kritikujete bez da udarite po zvezdinim navijacima i usput istaknete kako ste nesto bolji. Sve sto si naveo ste oduvek i radili:baklje, politika na tribinama, srbovanje. Ne znam koga vi vise mislite da lazete da ste neka avangarada ili da ste nesto posebno? To sto vi umisljate nikad niste ni bili, ali vam je izgleda lepo da lazete sami sebe. E sad uzivajte u plodovima vaseg samoobmanjivanja, i na terenu i na tribinama.
    (analiticar_amater, 27. jul 2017 11:13


    znas sta... bar jos ne pevamo o kosovskim bozurima haha kao da smo u pristini a ne u beogradu. hvala bogu mlad si pa se ne znas ranija vremena, zato ovako i pises.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 12:16)

    Ne tako davno ste me kao Zvezdinog ultrasa (valjda znaš da su to navijači koji forsiraju koreografije, bakljade, barjake i ostalo) ponizili jednom parolom koja je glasila:kakve koreografije kakvi bakrači vi ste k.... a ne navijači. Parolu smislio je Sima Srbija. Umesto što vam tribinu vode zvezdasi odpadnici pitajte te vaše starije ko je koji stil furao i zašto ste vi forsirali PFC a mi Ultras zastave. I da, u moje vreme vođe na jugu su bili Bata Trlaja, Čegi,Pampi i ostali tako da od nekakve avangarde i panka nije bilo ništa, ako se na to pozovete.
    (Commando Ultras Sud Curva CUCS, 27. jul 2017 13:00)

    # Link komentara

  48. @IBRO
    Jeste,on ih je i poslao da naprave to sto su napravili!!! To mu je u krvi i takav je njegov mentalitet
    (zvezda dno i sramota Srbije, 27. jul 2017 12:59)

    # Link komentara

  49. znas sta... bar jos ne pevamo o kosovskim bozurima haha kao da smo u pristini a ne u beogradu. hvala bogu mlad si pa se ne znas ranija vremena, zato ovako i pises.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 12:16)

    Ali zato ne pevamo Trubadure i Dok palme njisu grane kao da smo u Jugoslaviji.Ima neko stariji koji zna
    (konstatacija, 27. jul 2017 12:59)

    # Link komentara

  50. znas sta... bar jos ne pevamo o kosovskim bozurima haha kao da smo u pristini a ne u beogradu. hvala bogu mlad si pa se ne znas ranija vremena, zato ovako i pises.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 12:16)

    Hvala bogu nemas argumente pa pises da sam mlad. Niste ranije koristili baklje? Kad to ranije, 70-tih? Niste ranije srbovali, jel to isto 70-tih? Nikad nije bilo politike kod vas? Koliko dugo je na jugu stajala zastava jedne politicke partije da joj sad ne spominjem ime? I bolji ste od nas jer niste pevali o kosovskim bozurima? Uz sve probleme koje su do sad napravili navijaci i jednog i drugog tima, tebi je pesma o kosovskim bozurima problem i zbog toga ste bolji od nas? Jel neko mora biti iskljucivo u Pristini da bi pevao tu prelepu srpsku pesmu? Sta je konkretno problem kod te pesme?
    Slobodno nastavite da se samoobmanjujete da ste neka sila na terenu a gospoda na tribinama. Olimpijakos vam je vec dao odgovor na ovo prvo, a UEFA ce vrlo brzo na ovo drugo.
    (analiticar_amater, 27. jul 2017 12:58)

    # Link komentara

  51. Za sve koji se pitaju čija svojina je Stadion Partizana, neka lepo otvore elektronski katastar na adresi [link]== pa pod stavkom "2. Подаци о зградама и другим грађевинским објектима" vide crno na belo ko se zvanično u zemljišnim knjigama vodi kao vlasnik stadiona.
    (Monsieur Alphonse,

    Stadion Partizana je u sudskom sporu.Pokusali su uz pomoc Radmile Hrustanovic tadasnje gradonacelnice Beograda i generala Daneta Petkovskog da iz vlasnistva JSD prebace na FK Partizan.Kasnije je vojska Srbije ulozila zalbu.Moze da se preseli u vlasnistvo Partizana ali izgradite broj stanova za potrebe vojske Srbije.Kao sto je uradjeno sa kasarnama Stepa Stepanovici onima u Zemunu u Dusanovoj
    (pravnik, 27. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  52. Huliganima nije mesto na stadionima. Oni treba da budu u zatvorima. Da postoji politička volja da se stane na put huliganizmu (ne samo u sportu) ovakve vesti ne bismo čitali.
    Onaj Bogdanov koji prekida utakmice i divlja sa svojim sledbenicima gde god poželi paradigma je stanja u društvu. Možda i večeras ili sledeće nedelje u Pragu ima svoj performans. Ko to zna, sem njega.
    Vođe tzv. navijača su ljudi sa debelim kriminalnim dosijeima. Tzv. navijačke grupe su organizacije kriminalaca i regrutni centri za nove kriminalce. To veze nema sa sportom i pravom podrškom klubovima.
    Ako to zna Baba Kurana, znaju i oni koji su na čelu države, policije pravosudnih organa...
    Nadam se da će sledeća velika akcija MUP biti pod kodiranim imenom "Navijač" i da će konačno država proglasiti "nultu toleranciju" za kriminalce ogrnute šalovima fudbalskih i drugih klubova.
    Znam ga izreku "nadanje, ludom verovanje" ali ipak...
    (Baba Kurana, 27. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  53. I treba nek se nauce pameti.
     (bt89, 27. jul 2017 12:54)

    # Link komentara

  54. Hahahaha samo deri imaju oni para.Vazura ce iz svog dzepa da da
    (Лако је теби011, 27. jul 2017 12:52)

    # Link komentara

  55. Za sve koji se pitaju čija svojina je Stadion Partizana, neka lepo otvore elektronski katastar na adresi [link]== pa pod stavkom "2. Подаци о зградама и другим грађевинским објектима" vide crno na belo ko se zvanično u zemljišnim knjigama vodi kao vlasnik stadiona.
    (Monsieur Alphonse, 27. jul 2017 12:26)

    Pitaj onog vašeg pravnika koja su prava bivših republika u ulaganje u zajedničku vojsku i objekte. Toliko
    (Lupus Partizanus, 27. jul 2017 12:52)

    # Link komentara

  56. Setimo se samo kako je engleski fudbal doziveo visegodisnju kaznu. Po isteku iste nema vise vandalizma, topovskih udara, baklji....Vise je nego ocigledno da i mi tako nesto zasluzujemo. Sportska takmicenja nisu desavanja za ispoljavanje destrukcije
     (realista, 27. jul 2017 12:51)

    # Link komentara

  57. (Monsieur Alphonse, 27. jul 2017 12:26)


    BEOGRAD - 02.10.2013.

    Viši sud u Beogradu odlučio je da stadion u Humskoj pripada ministarstvu odbrane Srbije, a generalni sekretar fudbalskog kluba Partizan Darko Grubor rekao je danas da to još nije pravosnažna odluka.

    "U utorak se na sajtu Višeg suda u Beogradu pojavila informacija da je predmet rešen u korist podnosioca tužbe, a to je u ovom slučaju Ministarstvo odbrane. Međutim, advokati koji zastupaju Sportsko društvo presudu još nisu dobili", rekao je Grubor za portal Mondo.

    Grubor je kazao da spor sa ministarstvom oko stadiona vodi Sportsko društvo Partizan i da je dogovor kada se dobije odluka suda sastanu advokati i čelnici "odluče šta i kako dalje".

    "To nije pravosnažna odluka. Ukoliko prvostepena odluka nije doneta u korist tužene stranke, sledi žalba, pa drugostepena odluka", naveo je generalni sekretar fudbalskog kluba Partizan.

    Partizan tvrdi da još od 1990. to sportsko društvo jedino polaže pravo na nekadašnji stadion JNA. Ministarstvo odbrane tvrdi suprotno.

    Sportsko društvo Partizan je u sportu sa ministarstvom odbrane od 1997. godine.
     (Dzoni, 27. jul 2017 12:51)

    # Link komentara

  58. Strasno kad se svadjaju glupi i gluplji a svi zajedno volimo da se zovemo .....
    (Soko, 27. jul 2017 12:50)

    # Link komentara

  59. @Za sve koji se pitaju čija svojina je Stadion Partizana, neka lepo otvore elektronski katastar na adresi [link]== pa pod stavkom "2. Подаци о зградама и другим грађевинским објектима" vide crno na belo ko se zvanično u zemljišnim knjigama vodi kao vlasnik stadiona.
    (Monsieur Alphonse, 27. jul 2017 12:26)

    i pripadnici zemunskog klana su isto registrovani u katastru.. i Darko Šarić..
    Neka Ministarstvo odbrane VS pokrene nepravednu pogodbu i davanje iventara JSDu za 1 dinar... Vrijeme je!
     (djuro, 27. jul 2017 12:48)

    # Link komentara

  60. svuda ima tih budala po evropi al u drugim zemljama ima kazne za to. tu je ta razlika!
     (bogi, 27. jul 2017 12:48)

    # Link komentara

  61. Koliko ste kao drušvo propali, pokazuje se na primeru novinara koji prenose utakmice. Na početku jedne, pucaju petarde i topovski udari, sve je puno ranobojnog dima, a novinar "prenosi" bez reči kritike. Po njemu - sjajna atmosfera! Jedini on "ne vidi" šta se dešava. A "vlast"? "Nema snage" da se razračuna sa kriminalcima jer je i ona kriminalna! Daj mi poluge moći, policiju i vojsku, pa ćeš videti kome će opanci a kome obojci! Za žaljenje ste.
    (Vaše ime*, 27. jul 2017 11:10)

    Iako na prvi pogled deluje da si u pravu ja se ne bih slozio. Komentator je rekao da je lepa atmosfera misleci generalno, a od 30 hiljada ljudi uvek se nadju par budala koja ce to pokvariti i ja bih te najstrozije kaznio, zabrana ulaska na stadion do kraja zivota, ali to ne znaci da samo o njima treba da se prica jer je ipak 99 % ljudi na stadionu lepo navijalo.
     (Ogi, 27. jul 2017 12:46)

    # Link komentara

  62. Ovaj propisani nivo navijanja i ponasanja na utakmici je nemoguc za nase uslove. Mi zapravo vec sada imamo rigorozne zakone koji ne dozvoljavaju niti jednu ruzniju rec na tribinama a kamoli bacanje predmeta na teren, koriscenje pirotehnike ili bilo kakav vid nasilja. Oni se namerno ne primenjuju jer zivimo u drzavi gde sve zavisi od politicke volje i zakona sile jacega. Samo jos neko UEFI da javi kako nam je drzava nemocna po pitanju primene zakona pa mozda i progledaju kroz prste.
    (Rajko, 27. jul 2017 12:46)

    # Link komentara

  63. Da postoji volja problemi sa "navijačima" bi se rešili kao od šale. Štaviše, ne treba da izmišljamo toplu vodu, nego se samo preuzme "engleski model". Kod njih je upad na stadion 6 meseci bajboka mandatno, bez advokata, žalbi i drugih gluposti. Ukoliko te nadzorna kamera snimi da si uradio nešto sledi kazna od koje uši spadaju i, gle čuda, od razularene rulje koja je rušila Hejsel stadioni su u Engleskoj za par meseci oaza uživanja u fudbalu. I više od nekih nepristojnih reči i ponekog ručnog "gesta" nema ni traga neredima.
    Ali tu je na delu pravna država, a ne ova bananarijada kod nas gde su navijači u službi službama i vlasti. I opozicije. Tako da u dogledno vreme se neće ama baš ništa učiniti po tom pitanju. Pa i da nas izbace sa svih mogućih takmičenja na pet godina, posle tih pet godina se, takođe, ama baš ništa ne bi promenilo, jer smo mi narod koji ništa nije naučio iz svojih grešaka, nego ih slepo i tupavo ponavlja. Ali to je više za psihologiju nego za sport.
    (Neverni Toma, 27. jul 2017 12:44)

    # Link komentara

  64. I treba zatvoriti! Tribine su postale leglo kriminala,mesto za dokazivanje "muskosti", steciste dokonih ljudi sa ozbiljnim poremecajem licnosti!
     (Kavric, 27. jul 2017 12:43)

    # Link komentara

  65. Za početak ih iseliti sa Banjice, gradskog bazena koji uzurpiraju već 30 godina. Ajmo lepo u podstanare, kao i drugi. Evo, za dve nedelje Šoštara. Živi bili pa videli.
    (pera trta, 27. jul 2017 12:42)

    # Link komentara

  66. @xmen burazeru, celu utakmicu ste im pevali "p*** cig***" na grčkom. Šta si očekivao, da vas nagrade aplauzom? I ona koreografija tj šetalica je bolesna, iako poštujem tifo svet nakaradno je stavljati smrt koja vodi malog Roma. Još ste i pretenciozni, ali to je vaša stvar. Oli je igrao u atmosferi kao da igra protiv Paoka i to nije problem, ali onda ne očekuj da vas zasipaju cvećem. Neka su vas dobili, neka su vas prebili fudbalski jer su fizički zverine i pokazali su vam šta je igra na granici faula kada se ne pokaže poštovanje protivniku. A ovo za flašicu - jeste da je ovaj vratio, sudija je trebao da mu da žuti zbog toga, ali vas treba pod katanac zbog svega na ovoj utakmici. Onaj korner kada je pukao topovski udar me je podsetio na vašu utakmicu protiv Rome sa kraja osamdesetih, verovatno se još nisi rodio pa ne pamtiš, kada je Konte mislim pogođen na tom istom korneru zipom u glavu. Izgubili ste 4-2 to mislim. A sada u Pireju neka vaši igrači trpe uzvraćanje gostoprimstva koje ste njihovima ovde pokazali.
     (20kinte, 27. jul 2017 12:38)

    # Link komentara

  67. Jedan topovski udar jedna flasica i jedna oteta zastava za koju kazu da je provokacija zbog duginih boja
    .Sa druge strane 25000 navijaca sve vreme korektno navija
    (Sone, 27. jul 2017 12:37)

    # Link komentara

  68. sta je loše u tome? TO JE SUPER!
     (COLE, 27. jul 2017 12:34)

    # Link komentara

  69. Za sve koji se pitaju čija svojina je Stadion Partizana, neka lepo otvore elektronski katastar na adresi [link]== pa pod stavkom "2. Подаци о зградама и другим грађевинским објектима" vide crno na belo ko se zvanično u zemljišnim knjigama vodi kao vlasnik stadiona.
    (Monsieur Alphonse, 27. jul 2017 12:26)

    # Link komentara

  70. sve utakmice treba da budu zatvorene za navijače. možeš da gledaš a ne da navijaš.
     (kikiriki, 27. jul 2017 12:25)

    # Link komentara

  71. Srce, ruke i glas - vašar je sa druge strane brda!
    (Varda, 27. jul 2017 11:06)
    # Link komentara

    Koliko je tužna ta vaša samoobmana da ste drugačiji od svih.
    Možda, ali u negativnom smislu....
    (pedja 71, 27. jul 2017 12:23)

    # Link komentara

  72. Tekst sadrži mnoštvo detalja, preciznih opisa, prikaza i sugestija da bi mogao ladno da posluži kao prijava ili kostur optužnice. Skoro sam siguran da Partizan neće izbeći zasluženu kaznu a zaslužio je i više od toga. Kad u fudbalu ne postigneš ništa, kazne ti legnu još teže. Kad bi bar kao sa Spartom 1963. posle poraza od 4:1 u Pragu, došla petarda u Beogradu (sada u Pireju) pa da nam kazne budu uteha. Najgore je što ti ih pakuju i oni koje računaš u svoje. Ali, druga su sad vremena.
     ((nista niočemu), 27. jul 2017 12:21)

    # Link komentara

  73. Zastave Zvezde i OLY ne mogu da buidu provokacija.UEFA je zabranila organizovano dovodjenje navijaca.Po pravilu 10% kapaciteta stadiona pripada gostima.Karte su bile u slobodnoj prodaji mogao je da ih kupi ko hoce. Nas desetorica smo bili na severu i radovali se pobedi pravoslavne brace. A za ostale propuste rigorozna kazna.Kao i za moju Zvezdu ako bude propusta veceras. Da se jednom naucimo pameti.Ako su mogli engleski huligani onda mogu i srbi
    (zvezdas, 27. jul 2017 12:16)

    # Link komentara

  74. bas tako! imitiramo one megalomane preko brda: baklje, politikantska skandiranja i srbovanje na klupskim utakmicama... komendija.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 10:50)

    Jedini megalomani ste oduvek bili vi, sto tvoj komentar i dokazuje. Ne mozete ni sami sebe da kritikujete bez da udarite po zvezdinim navijacima i usput istaknete kako ste nesto bolji. Sve sto si naveo ste oduvek i radili:baklje, politika na tribinama, srbovanje. Ne znam koga vi vise mislite da lazete da ste neka avangarada ili da ste nesto posebno? To sto vi umisljate nikad niste ni bili, ali vam je izgleda lepo da lazete sami sebe. E sad uzivajte u plodovima vaseg samoobmanjivanja, i na terenu i na tribinama.
    (analiticar_amater, 27. jul 2017 11:13


    znas sta... bar jos ne pevamo o kosovskim bozurima haha kao da smo u pristini a ne u beogradu. hvala bogu mlad si pa se ne znas ranija vremena, zato ovako i pises.
    (neutralni felsh, 27. jul 2017 12:16)

    # Link komentara

  75. Kao prvo, Partizan se zvanicno zahvalio svojim navijacima i time aminovao svo divljanje. Umesto da su izasli sa saopstenjem da se zahvaljuju onim pravim navijacima koji su bodrili klub, a da se ogradjuju i da kazu da divljacima nije mesto na tribinama, oni su to podrzali. Pandurovic tamo skace da se bije sa Grcima, kako se neko uopste usudio da baci flasicu na tribine, sto je palo na igrace desetine, to nema veze. Medjutim nasi klubovi nemaju ono sto bi trebalo da imaju i da raskrste sa primitivcima. To bi se lako resilo kad se budu privatizovali klubovi i kad bude postojao gazda, tada ce se resiti i huligani.
    (Pedja, 27. jul 2017 12:15)

    # Link komentara

  76. Koliko ste kao drušvo propali, pokazuje se na primeru novinara koji prenose utakmice. Na početku jedne, pucaju petarde i topovski udari, sve je puno ranobojnog dima, a novinar "prenosi" bez reči kritike. Po njemu - sjajna atmosfera! Jedini on "ne vidi" šta se dešava. A "vlast"? "Nema snage" da se razračuna sa kriminalcima jer je i ona kriminalna! Daj mi poluge moći, policiju i vojsku, pa ćeš videti kome će opanci a kome obojci! Za žaljenje ste.
    (Vaše ime*, 27. jul 2017 11:10)

    То јесте сјајна атмосфера. По свим мерилима то је спектакл. Постаје опасност и хулиганизам када пиротехником рукују недовољно веште особе, а нарочито када неко бива гађан. Својевремено је убијен момак када су са Југа испалили ракету на крцат Север.
    Што се тиче слабости државе, ту се потпуно слажемо. Али је то ствар воље власти, а не слабости саме по себи. Држава свесно штити хулигане, увек могу да "затребају".
    Узгред, који сте то "ви", а који смо то "ми"?
     (Јабучило, 27. jul 2017 12:10)

    # Link komentara

  77. Ali me isto tako zanima kolika je tolerancija Uefe na seljačko ponašanje fudbalera Olimpijakosa koji je bacio flašicu ka navijačima?
    (gunslinger, 27. jul 2017 10:30)

    To sasvim sigurno nije dozvoljeno, ali ne znam bas da li bi bacanje flasice ka divljacima koji su te istom tom flasicom gadjali nazvao "seljackim ponasanjem".
    (Milos, 27. jul 2017 12:09)

    # Link komentara

  78. @ngbdeki
    Briga vas,vi ste renovirali.
     (kajbotic, 27. jul 2017 12:07)

    # Link komentara

  79. Žalosno je šta neki tobožnji navijače rade Partizanu. Pošteno da kažem, teže mi je bilo ono navijačko ludiranje nego poraz od Olimpijakosa.
    Porazi ipobede su prolazni, a glupost je večna.
    (mirko, 27. jul 2017 12:07)

    # Link komentara

  80. analitičar_amater
    Nikakav problem nije što će UEFA nekoga za nešto da kazni ali su pobude vas finih čiji klub ništa nije organizovao krajnje sumnjive kada se zna da ste igrače Slavije svojevremeno budili noću topovskim udarima i posipali im teren na kojem je trebalo da održe trening staklićima.
    Sad ste prvi tu da se tobože zgražavate i tražite kaznu.
    Čak ste u komentarima na vest da Partizan ne vodi navijače u Podgoricu žalili što je tako otklonjena mogućnost da Partizan bude kažnjen ili da se ponovi Zrinjski.
    Vaše pobude da kritikujete huliganizam nisu iskrene već se rukovodite jedino željom da naudite suparničkom klubu.Pepelom se posipajte sledeći put kad vaši prekinu utakmicu reprezentacije Srbije ili neko slično patiotsko delo naprave.
    Ovim ne amnestiram umobolnike koji su gadjali protivničke fudbalere - naplatio bih im svaki evro koji Partizan plati.
    (Tozovac, 27. jul 2017 12:06)

    # Link komentara

  81. gundsliger@ O cemu pricas, "pirotehnike koliko hoces"?!? Bila je jedna jedina baklja na jugu posle gola koja je odmah ugasena. A sta reci za ponasanje igraca Olimpijakosa koji su celu utakmicu privocirali i igrace i navijace? Tvrdim da nikada ekipa sa manje morala nije istrcala na teren JNA, a racunam pritom i Zvezdanu.
     (Xman, 27. jul 2017 12:03)

    # Link komentara

  82. Uefa zivi zbog ovih ispada, to im je plata....mafija!!!!
    (Danac, 27. jul 2017 12:01)

    # Link komentara

  83. ja ne vidim problem ovde - jedna petarda, plasticna flasa i zastava bratske ljubavi...to je kod ovih iz rupe samo za zagrevanje...niko iz olympiakosa se nije zalio, jedino se marin ljutio sto je u flasi bila voda a ne nesto drugo...ajde da su bacali papke na teren ili gadjali kesama sa mokracom ili drmali golove pa da kaze covek stvarno su divljaci, ovako slaba vam je nada u "uefa mafiu"...
     (dr feelgood, 27. jul 2017 12:00)

    # Link komentara

  84. Kolika halabuka oko odavno propalog srpskog fudbala a na drugoj strani vaterpolisti svetski prvaci gaze sve pred sobom a naslovi u stampi minimalisticki.Novinarstvo na dnu dna.
     (Jovan J., 27. jul 2017 11:59)

    # Link komentara

  85. Унете флаше, макар и пластичне, представљају тежак организациони пропуст. Гађање петардом звучи безазлено, али није. Под одређеним околностима може да избије око или пробије бубну опну. Или да откине прсте бацачу. То се дешава изузетно ретко, али је могуће. Проблем је што нам није први пут, а приде фина господа из Уефе једва чекају да нас оплету, тако да казна може да буде и несразмерна.
     (Јабучило, 27. jul 2017 11:58)

    # Link komentara

  86. to je ta ljubav prema partizanu. voljeni klub kako bese. nisu ni ovi nasi nista bolji. ista je to bagra. cast pravim navijacima.
     (lucchese, 27. jul 2017 11:54)

    # Link komentara

  87. Prvo da se utvrdi čiji stadion zatvaraju???
    (Muta iz Humske 1, 27. jul 2017 11:53)

    # Link komentara

  88. Mozda je ovi posao za NJEGA, jer jedino ON moze da vas sacuva od kazne.
    Nekoliko zahvaljivanja NJEMU bice dovoljno. Na kraju krajeva, ON je zasluzan sto uopste igrate Evropu, zli jezici bi rekli da ste uzeli titulu da bi NJEGOVA ekipa u upravi opstala od napada Bjekovica, Tumbe i ostalih Patizanovih legendi.
    Verovali ste da je tim koji je Zvezda zaledila na -32, koji je ispao u prvom kolu od anonimusa, sledece godine se vratio iz mrtvih, pobedio sistem, drzavu i FSS i osvojio titulu.
    Tek je pocela nova sezona, a vec je pocela borba sa vetrenjacama, Partizana Don Kihota... Za pocetak vas je pokrao sudija u Evropi, sad ce da vam zatvore stadion bez razloga, a nove borbe sa drzavom i FSS se tek ocekuju.
    Verovatno cete se u jeku tih bitki jos neki put zahvaliti NJEMU, mada je iz gore navedenog ocigledno da vas ON mrzi...
    Gde bi vam kraj bio da vas ON voli....
     (Dzoni, 27. jul 2017 11:51)

    # Link komentara

  89. @ Najveci smo olos u Evropi a i sire! 

    Какво одсуство самопоштовања...
     (Јабучило, 27. jul 2017 11:50)

    # Link komentara

  90. Lavor je za vašu rupu trenutno Alianz Arena.Nema slomljenih stolica,čisto stepenište ,lepe boje stolica,vrhunska trava ,prelep semafor.Za to vreme u rupi polupane stolice u sto nijansi crvene,oštećene stepenice,zarđao krov i verne delije koje čupaj korov od pola metra.JNA je stadiončina za ono vaše trenutno.
    (Luke Babbitt gravedigger, 27. jul 2017 11:26)

    Pa, da, održava to vojska dobro sa državnim parama, njihov je stadion, a ne vaš...
    (ZaphodBeeblebrox, 27. jul 2017 11:50)

    # Link komentara

  91. ahahaha do podne "uefa mafia", posle podne "uefa molim te zatvaraj im stadion"...
     (dr feelgood, 27. jul 2017 11:49)

    # Link komentara

  92. Niko se nije osvrnuo na cinjenicu da je to sportsko drustvo, u drzavnom vlasnistvu, a da te kazne placa narod.Huligani nas bukvalno pljackaju, izbijajuci nam novac iz budzeta svojim "koreografijama"
     (ska, 27. jul 2017 11:47)

    # Link komentara

  93. Ma, neeee. Nisu to grobari gadjali i pravili gluposti. To smo se mi, 'cigani', prerusili ne bi li smo im napakostili. Teorija zavere ala Dulo Vujosevic.
    (Ivan NS, 27. jul 2017 11:46)

    # Link komentara

  94. Zašto je to"loša vest"?
    (Zlobni cinik, 27. jul 2017 11:46)

    # Link komentara

  95. JNA je stadiončina za ono vaše trenutno.
    (Luke Babbitt gravedigger, 27. jul 2017 11:26)

    Sve si apsolutno u pravu... Samo JNA nije vas stadion
     (Batko, 27. jul 2017 11:45)

    # Link komentara

  96. Ne znam zasto cudjenje..? U ovoj zemlji ti "navijaci" imaju po desetine krivicnih prijava za najteza dela; na splavovima , sa blagoslovom policije, trguju drogom na veliko, reketiraju, ali setaju slobodno, jer rade za ovu vlast. Sta posten covek, gledalac jednog sportskog dogadjaja moze u takvoj drzavi ocekivati..?? Pa, srecan je ako ne doleti neka flasa njemu u glavu i to je sve.
    U totalno kriminalizovanoj drzavi ne mozete ocekivati nista bolje. Primitivizam korupcija, bahataost, glupost. To je konac koji "krasi" Srbiju.
    (zoran, 27. jul 2017 11:43)

    # Link komentara

  97. I treba. Ja navijam za Partizan, ali nisam deo onog Juga. Zao mi je klinaca koji idu tamo da daju legitimitet likovima kao sto je bio Sale Mutavi i ostali... Bolje da je prazan stadion nego da me jede blam kad onakva slika odlazi u svet. Hvala UEFA sto brines o srpskom obrazu.
    (mare, 27. jul 2017 11:37)

    # Link komentara

  98. A što ne prikažete i prokomentarišete najsramniju zastavu na našim tribinama ikada? Mislim na onu gde smrt vodi dete za ruku. Šta je to trebalo da znači?
    (FILATELIST, 27. jul 2017 10:48)

    Ne, to je sasvim 'politički korektno' u današnjem svetu. Svima je problem ona s duginim bojama, jer je možda uvreda za LGBT-populaciju, a to je danas posrao smrtni greh! Ovo s detetom i Smrti, pa to je 2017 mainstream situacija i u realnom životu. Takoreći breakthrough civilizacije.
    (Proko, burazere...kiša, 27. jul 2017 11:36)

    # Link komentara

  99. I ne vidim zašto kazna zbog LGBT zastave? Da li su se žalili iz Olimpijakosa i Zvezde da im smeta? Da nisu homofobi?
    Pošto se vodi računa i o neredima van stadiona morali bi da kazne i klub čiji su navijači pokušali da naprave incident ali ih je policija sprečila.Nije malo kad se skupi 500 huligana čiji klub ne igra u nameri da udje na utakmicu i napravi nered.Velika je nesreća sprečena ali klub zaslužuje kaznu.
    (Tozovac, 27. jul 2017 11:16)

    Upravo ovakvi ljudi su glavni uzrok problema na stadionima. Po kom osnovu da kazne klub ciji navijaci su van bilo kakve utakmice samoinicijativno, dakle bez organizacije kluba, pokusali da naprave nesto? Klub je odgovoran ili kad organizuje utakmicu ili kad vodi organizovano navijace. Drugo, pitas da li je video krstenicu? Odlican argument, sigurno ce iz UEFA to prihvatiti. Trece, pitas da li su iz Olimpijakosa i Zvezde homofobi pa im smeta ta zastava? Vidis, to sto se vi grobari naveliko pravite ludi i lazete sami sebe prolazi samo kod vas samih. Normalan svet ne funkcionise na taj nacin i dok se ti budes pravio blesav i pitao u cemu je problem, UEFA nece imati tu dilemu. Dakle, Zvezda nema za sta da bude kaznjena a vi ste ga debelo ugasili. Naravno, pravite se blesavi i dalje, uljuljkajte se u vase lazi i izgovore, mozda ce manje sve ovo da vas boli.
    (analiticar_amater, 27. jul 2017 11:32)

    # Link komentara

  100. Zatvoriti,preorati i posaditi lesnik,Ferero dobro placa, jer od ovakvog fudbala nema nikakve koristi.
     (BusDriver, 27. jul 2017 11:32)

    # Link komentara

  101. Taj što je gađao igrača flašom nije navijač partizana. Mi ne promašujemo.
    (gičin ja, 27. jul 2017 11:31)

    # Link komentara

  102. Није спорно,заслужена казна.Видећемо само да ли ће исте аршине имати и за црвене гирице из Пиреја..Њима ће доћи звездаши ,а њих баш брига за Олимпијакос ..Свашта ће улетети на терен па да видимо која ће за њих казна да буде.
     (Ставка, 27. jul 2017 11:30)

    # Link komentara

  103. Zatvara se lavor
    (Miso, 27. jul 2017 10:57)

    Lavor je za vašu rupu trenutno Alianz Arena.Nema slomljenih stolica,čisto stepenište ,lepe boje stolica,vrhunska trava ,prelep semafor.Za to vreme u rupi polupane stolice u sto nijansi crvene,oštećene stepenice,zarđao krov i verne delije koje čupaj korov od pola metra.JNA je stadiončina za ono vaše trenutno.
     (Luke Babbitt gravedigger, 27. jul 2017 11:26)

    # Link komentara

  104. Evo već plačem ...
    (Me, myself & I, 27. jul 2017 11:26)

    # Link komentara

  105. bas tako! imitiramo one megalomane preko brda: baklje, politikantska skandiranja i srbovanje na klupskim utakmicama... komendija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 27. jul 2017 10:50)

    Jedino sto su oni bili evropski sampioni, a vi ste u ovih 75 godina postojanja najdalje dobacili do Toletove titule...
    (Antidervis - vase je proslo, 27. jul 2017 11:24)

    # Link komentara

  106. Po meni to je i dobra vest. ( negledam fubal generalno, jer je to biznis i samo biznis). Nije bas nesto zao ove vesti, samo sto znam da se to nece dogoditi al bilo bi lepo.
    (Markokiki, 27. jul 2017 11:23)

    # Link komentara

  107. Aj, aj, aj, zlocestih li vesti...
    (Toto-ko-tunjo-distributer-flasa-na-jugu, 27. jul 2017 11:22)

    # Link komentara

  108. Znači biće Grobari-Sever!
    (Urke, 27. jul 2017 11:21)

    # Link komentara

  109. Ali me isto tako zanima kolika je tolerancija Uefe na seljačko ponašanje fudbalera Olimpijakosa koji je bacio flašicu ka navijačima?
    (gunslinger, 27. jul 2017 10:30)

    A odakle je flašica prvotno doletela? Samo im je vratio njihovo.
    (Ghormnegast, 27. jul 2017 11:21)

    # Link komentara

  110. ako,hvala navijacima...
     (Nišlija, 27. jul 2017 11:21)

    # Link komentara

  111. Zatvaraj to ...
     (Patrick, 27. jul 2017 11:20)

    # Link komentara

  112. Sta li ti divljaci misle...da partizan moze da pobedi Olija i da je to Macva? Pa kad Oli pregazi onda pljujemo i gadjamo flasama?

    Nismo mi za Evropu.

    Kaznjavaj.
     (Kolt, 27. jul 2017 11:19)

    # Link komentara

  113. a ja eto kazem da na stadion Partizana ne dolazim vec 20 godina bas zbog huliganizma...
    (Sinkegrof, 27. jul 2017 11:05

    To nije stadion, već lavor.
    (Lavor Arena, 27. jul 2017 11:18)

    # Link komentara

  114. @FILATELIST
    Nije dete,nego igrač olimpijakosa .Odakle ti ideja da je dete u pitanju? Gledao krštenicu? Vidiš kolika je smrt na slici.
    I ne vidim zašto kazna zbog LGBT zastave? Da li su se žalili iz Olimpijakosa i Zvezde da im smeta? Da nisu homofobi?
    Pošto se vodi računa i o neredima van stadiona morali bi da kazne i klub čiji su navijači pokušali da naprave incident ali ih je policija sprečila.Nije malo kad se skupi 500 huligana čiji klub ne igra u nameri da udje na utakmicu i napravi nered.Velika je nesreća sprečena ali klub zaslužuje kaznu.
    (Tozovac, 27. jul 2017 11:16)

    # Link komentara

  115. i treba. samo mislim da je bolje ukinuti fudbal u srbiji pa nek ovi navijaci divljaju na recimo sinhronom plivanju
     (lucchese, 27. jul 2017 11:16)

    # Link komentara

  116. bas tako! imitiramo one megalomane preko brda: baklje, politikantska skandiranja i srbovanje na klupskim utakmicama... komendija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 27. jul 2017 10:50)

    Jedini megalomani ste oduvek bili vi, sto tvoj komentar i dokazuje. Ne mozete ni sami sebe da kritikujete bez da udarite po zvezdinim navijacima i usput istaknete kako ste nesto bolji. Sve sto si naveo ste oduvek i radili:baklje, politika na tribinama, srbovanje. Ne znam koga vi vise mislite da lazete da ste neka avangarada ili da ste nesto posebno? To sto vi umisljate nikad niste ni bili, ali vam je izgleda lepo da lazete sami sebe. E sad uzivajte u plodovima vaseg samoobmanjivanja, i na terenu i na tribinama.
    (analiticar_amater, 27. jul 2017 11:13)

    # Link komentara

  117. Zvezdin najveći uspeh u Evropi u zadnjih 10 god.je pobeda Olimpijakosa nad Partizanom!
    (MUFTI, 27. jul 2017 11:11)

    # Link komentara

  118. Izbacuj
    (Petar, 27. jul 2017 11:11)

    # Link komentara

  119. ma baš me briga
     (Jorgos Printezis, 27. jul 2017 11:10)

    # Link komentara

  120. Koliko ste kao drušvo propali, pokazuje se na primeru novinara koji prenose utakmice. Na početku jedne, pucaju petarde i topovski udari, sve je puno ranobojnog dima, a novinar "prenosi" bez reči kritike. Po njemu - sjajna atmosfera! Jedini on "ne vidi" šta se dešava. A "vlast"? "Nema snage" da se razračuna sa kriminalcima jer je i ona kriminalna! Daj mi poluge moći, policiju i vojsku, pa ćeš videti kome će opanci a kome obojci! Za žaljenje ste.
    (Vaše ime*, 27. jul 2017 11:10)

    # Link komentara

  121. To nema veze sa navijacima.Kad oni slave Saleta Mutavog i rade ovakve stvari jedino ispravno i jeste bez publike. Pa sve tako dok se ološ ne rastjera. Čemu publika kad ono što daju za karte, moraš duplo da vratiš za kazne. A i za Arkanove Delije isto tako. Mada me oni i zanimaju
     (Banja Luka, 27. jul 2017 11:09)

    # Link komentara

  122. Treba da piše dobra vest.
    Sa ovakvim naslovom podržavate bahate.
     (idi begaj, 27. jul 2017 11:07)

    # Link komentara

  123. Koreografija i setalica,zastava na utakmici sa Olimpijakosom,zasluzuje bar suspenziju stadiona na minimum jednu utakmicu,ono je sramota,dete u crveno belim bojama koje simbolizuju Olimpijakos,pa zasto ne reci i Zvezdu u njihovom slucaju koje se vodi na sahranu,tj.groblje...
    Kapiram da je to metafora,hiperbola,ali sto je mnogo,mnogo je...
     (Parter B, 27. jul 2017 11:07)

    # Link komentara

  124. avangarda
     (asomacum, 27. jul 2017 11:06)

    # Link komentara

  125. Srce, ruke i glas - vašar je sa druge strane brda!
    (Varda, 27. jul 2017 11:06)

    # Link komentara

  126. Ocekujem da se pojavi neko sa komentarom kako svi mi koji osudjujemo sada ove incidente i ne dolazimo na stadion i da smo navijaci iz fotelja...a ja eto kazem da na stadion Partizana ne dolazim vec 20 godina bas zbog huliganizma...
    (Sinkegrof, 27. jul 2017 11:05)

    # Link komentara

  127. A vaterpolisti treniraju u hladnim bazenima!?
     (Šuluburić, 27. jul 2017 11:05)

    # Link komentara

  128. Kakvi su to reatardi od ljudi koji gadjaju igrace i prazne kasu. Ej bacamo 40 hiljada evra skoro svako kolo! Posle ce da pitaju zasto prodajemo igrace, zasto nema pojacanja itd.
     (Nemanja, 27. jul 2017 11:02)

    # Link komentara

  129. Ono rebrasto crevo moze da se napravi u svakoj malo ozbiljnijoj radionici za smesne pare. Napraviti ga tako da se razvuce dovoljno daleko od Istoka da ne moze da se dobaci i to je resen hitan problem za pocetak. Druga stvar, one firme koje peru pare preko kluba na takvim utakmicama imaju ljude koji sve vreme stoje i gledaju u nas i sta???? Uzmu dnevnicu i??? Sa ograde su bacali, ne iz loze, iz loze ne moze da se dobaci....na kraju krajeva da imamo svest, dodju zandarmi, pokaze im se ko je i oni u skladu sa svojim uobicajenim metodiama izvan tribina objasne doticnom da vise nikad ne treba da dodje na utakmicu. Tako tri puta i ne da vise nece bacati nego cemo moci i da sedimo na stolicama. Imam ja jos jedan pametniji predlog ali ukoliko bih ga predlozio postoji opasnost da mi ne objave komentar. Kao sto Zandarmi mirno posmatraju kada momci sa Juga preskacu ogradu i prebijaju ljude zbog pogrdnog skandiranja tadasnjem Premijeru, mogli bi mirno da odgledaju i savesne gledaocie koji bi sami brzo objasnili doticnom bacacu da to ne treba da radi. Ali posto ovakav predlog sadrzi akt nasilja iako bi veoma bio u interesu kluba i drzave, ja ga necu predloziti.
    (Misha, 27. jul 2017 11:00)

    # Link komentara

  130. zasto je to losa vest?
    (biciklista, 27. jul 2017 11:00)

    # Link komentara

  131. da,loše za kriminalce a za normalni narod to su dobre vijesti ...
     (gile, 27. jul 2017 10:59)

    # Link komentara

  132. Zatvara se lavor
     (Miso, 27. jul 2017 10:57)

    # Link komentara

  133. Zatvaraj, preori, posoli... To je odavno već nacionalna sramota postalo.
    (Srboljub, poreski obveznik, 27. jul 2017 10:55)

    # Link komentara

  134. Bruka koliko smo jadni i koliko nas mogu poniziti i pregaziti.Ovako se vidi koliko smo mali i sitni a za sve smo sportska nacija.Znaju oni sa kime imaju posla i zato nas gaze
     (Dragan, 27. jul 2017 10:55)

    # Link komentara

  135. ljudi ne kapiraju da su to pare koje su mogle da ostanu u srbiji, svake godine nam samaraju klubove za velike pare
     (rex, 27. jul 2017 10:55)

    # Link komentara

  136. I sada ja koji sam najnormalnije sedeo na tribini i gledao utakmicu treba da ispastam zbog morona?? Njima jedino mi mozemo da se suprotstavimo, drzava ocigledno ne zna..
     (Krle, 27. jul 2017 10:53)

    # Link komentara

  137. Sta vredi novcana kazna kad ce im to sve Vucic da plati. Prva tekma i Grobari pocnu da skandiraju i posle toga odma stize uplata.
    Zatvaraj bagru, lance i katance na 5 godina a bandu sa juga u zatvore!
    (Miki, 27. jul 2017 10:53)

    # Link komentara

  138. Sta je billo ko uradio u Partizanu i u zemlji Srbiji uopste da se pronadju i kazne ovi divljaci... Ako se misli da ljubav prema klubu znaci nesto ovim "ljudima" onda tu neko grdno gresi. Vecina ljudi koji ovako nesto radi, nema veze o fudbalu i dolazi na stadion da leci komplekse. Naravno da ce nas kazniti i treba... kad 40 000 ljudi dozvoljava da ih terorise 20-30 budala koji dolaze na stadion samo da bi napravili haos...a posle im se kao ovce pridruzuju deca koja nazalost nije u stanju da razmislja svojom glavom. Gde su sada vodje tih navijaca i sta oni imaju da kazu povodom ovoga?
    (superaleks, 27. jul 2017 10:51)

    # Link komentara

  139. Srce, ruke i glas. Nekad smo bili prepoznatljivi po tome. Sad glumimo neke ultrase, pravimo sletove... 
    Bio sam na istoku, gde je pored tunela bila grupa huligana koja je sve vreme pravila gluposti, a policija ih samo gledala. Sad gledajte na TV-u, kad niste za bolje.
    (Zvrk, 27. jul 2017 10:37)


    bas tako! imitiramo one megalomane preko brda: baklje, politikantska skandiranja i srbovanje na klupskim utakmicama... komendija.
     (neutralni felsh, 27. jul 2017 10:50)

    # Link komentara

  140. Sta gadjanje flasom igraca protivnickog tima moze da promeni na polju napredovanja Partizana? Nista, cak ce uterati inat protivnicima. A sta moze promeniti igranje pred praznim tribinama? Sto je najgore, flase nisu bacali samo klinci..
     (Krle, 27. jul 2017 10:49)

    # Link komentara

  141. Katanac
     (zeleznik, 27. jul 2017 10:49)

    # Link komentara

  142. Ovo nema veze vise sa fudbalom. Srpski fudbal je unisten od dve male bande koji vole da se biju. Bolje da se podelite na dve grupe (crni i crveni kao u Los Angeles-u) pa se fino tucite po poljima, sumama i parkicama. A fudbal ostavite na stranu da procveta ponovo u ovoj zemlji.

    Vladi predlazem da preuzmu pod hitno mere da se uvede biometrisko overevanje (klupska kartica) ko ulazi u stadion. Ako zgresis nesto na stadionu na crnu listu i dozivotno nemas vise ulaza.
    (Dosta je, 27. jul 2017 10:49)

    # Link komentara

  143. pa to je moguce neko namerno uradio,mozda neki navijac iz suprotnog tabora ...
     (kit teler, 27. jul 2017 10:49)

    # Link komentara

  144. Ja ne znam sta je sa ljudima, dal su toliko nepismeni i zaostali da ne procitaju makar vest da je partizan kaznjen zbog takvih stvari... Ovo nije prvi put... Strasno... Navijas za taj klub i cinis mu stetu... U kom veku zivite ljudi
     (petar, 27. jul 2017 10:48)

    # Link komentara

  145. Nevaspitani deo Srbije.
     (hours of love, 27. jul 2017 10:48)

    # Link komentara

  146. A što ne prikažete i prokomentarišete najsramniju zastavu na našim tribinama ikada? Mislim na onu gde smrt vodi dete za ruku. Šta je to trebalo da znači?
     (FILATELIST, 27. jul 2017 10:48)

    # Link komentara

  147. pa ako volis taj klub tj bar tako tvrdis kako onda mozes stalno raditi protiv njega? pa upozorenja su uvek na snazi i zvanicnici stalno zamoljavaju da sve bude ok al dzaba. pa zato kazna i treba. uvesti video nadzore pa retroaktivno pokusavati kaznjavati krivicno te koji sebe zovu "navijacima". napred partizan i idemo u grcku da malo operemo obraz.
     (veljo gegelj, 27. jul 2017 10:47)

    # Link komentara

  148. Mislim da će im isprazniti jug i istok (jer su odatle doletele flaše i upaljači) i rebnuti ih sa 40 -50 hiljada evra.

    Delije će večeras napraviti slične gluposti. Možda neće gadjati nikoga ali biće onih glupih pesama UEFA mafija i sl... tako da će u UEFA iz Beograda naredne nedelje otiće oko 100 hiljada evra (Zvezda + Partizan)
    (Delija Fontana, 27. jul 2017 10:46)

    # Link komentara

  149. prosto, majstori smo da uvek nepogresivo pucamo u sopstvenu nogu. ne samo u fudbalu nego na svakom planu. uostalom, vidi se na svakom koraku.
     (neutralni felsh, 27. jul 2017 10:46)

    # Link komentara

  150. I treba, koja pamet i razum moze da te vodi da gadjas protivnicke igrace zato sto se navijacke grupe medjusobno ne podnose.. Pa ti igraci nemaju veze s tim, vecina su stranci, nemaju pojma o cemu se radi.. Nadjite se sa suprotnim taborom negde u nekoj sumi pa se udrite do mile volje, za bolje od sume i niste. Sport ostavite pravim navijacima, koji kad izgube cestitaju rivalu, podrze svoj tim, a ne gadjaju ih stolicama i flasam ili ne znam vec cime.
     (DarioHubner, 27. jul 2017 10:45)

    # Link komentara

  151. Ok, jer mi nemamo snage da se borimo protiv huligana!
    (Ja sam Walter White, 27. jul 2017 10:44)

    # Link komentara

  152. Ionako ispadate..
     (Makedonce, 27. jul 2017 10:43)

    # Link komentara

  153. Izbaciti iz takmicenja, to je najpravednije.
     (Ljubisa livac, 27. jul 2017 10:42)

    # Link komentara

  154. ako zatvaraj i gasi svetlo.
     (mark, 27. jul 2017 10:41)

    # Link komentara

  155. hvala navijacima kaze veliki fudbalski strucnjak vazura aahahahah
    ali verujemo da ce to vec predsednik srediti sa jedno milku i po eura

    ps. a za onaj transpert ubijanja dece bi vas kaznio sa minimum 10 godina na adi odmora
    (vostani serbie, 27. jul 2017 10:40)

    # Link komentara

  156. Tako i treba. Najveci smo olos u Evropi a i sire! Mene je bilo sramota posle onakvo ponasanja navijaca. Cuj,gadjas protivnike zato sto su bolji na terenu,sve junak do junaka!
     (ahil, 27. jul 2017 10:39)

    # Link komentara

  157. Pa to su odlicne vesti. Zatvaraj lavor
    (NbgDeki, 27. jul 2017 10:39)

    # Link komentara

  158. Samo jedna rec je dovoljna, MALOUMNICI
    (Pex, 27. jul 2017 10:38)

    # Link komentara

  159. Grobar sam, ali i treba. Sramota za klub, grad i drzavu. Dzaba i postojanje zakona (kakvih takvih, nisam ekspert), ako nema primene. Jos jednom, sramota.
     (kefalo, 27. jul 2017 10:38)

    # Link komentara

  160. Jesmo divljaci, nema dalje. Ništa se nama kao narodu ne dešava slučajno. Slučajno može da bude jednom ili dva puta, a ne već 25-30 godina.
    (Milan, 27. jul 2017 10:38)

    # Link komentara

  161. Zasluženo. Znalismo da će tako biti i uvek se nađu kreteni napaljeni na pirotehniku i koreografije.
    Srce, ruke i glas. Nekad smo bili prepoznatljivi po tome. Sad glumimo neke ultrase, pravimo sletove...
    Bio sam na istoku, gde je pored tunela bila grupa huligana koja je sve vreme pravila gluposti, a policija ih samo gledala. Sad gledajte na TV-u, kad niste za bolje.
    (Zvrk, 27. jul 2017 10:37)

    # Link komentara

  162. Šta su ovde loše vesti? Treba da bude normalno da se igrači gadjaju flašama, petardama na utakmici? Naravno da treba da se zatvori stadion kad ne umeju ni da gledaju fudbalsku utakmicu.
    (Hmmm, 27. jul 2017 10:37)

    # Link komentara

  163. kada cete prestati da ovu bandu zovete navijacima?
     (ajd, 27. jul 2017 10:35)

    # Link komentara

  164. Kao PRAVI navijač Partizana, APSOLUTNO podržavam kaznu bilo kakve vrste.
    (nn, 27. jul 2017 10:34)

    # Link komentara

  165. Доклегод се у домаћем првенству толерише пиротехника,а неки новинари њену употребу називају чак и "величанственом атмосфером",дотле ће нас кажњавати у Европи. И треба.
    (Поглед са Ртња, 27. jul 2017 10:34)

    # Link komentara

  166. Ali zastava duginih boja je hit.
    (Cartman, 27. jul 2017 10:33)

    # Link komentara

  167. Nisu valjda ocekivali da ih nagrade zato sto gadjaju protivnicke igrace flasama i petardama i isticu sramne zastave i transparente na tribinama.Sada neka igraju u Zanzibaru kao domacini pa neka se ponovo prave pametni kad im prodje kazna.Mada,mozda ponovo potegnu svoje veze,hvala premijeru,sada vec predsedniku i Kokeza,plate neku kintu iz drzavne kase i srede svojim stranackim kolegama pomilovanje.
    (Srbija, 27. jul 2017 10:33)

    # Link komentara

  168. Jeli vam opet ON kriv ?
     (IBRO, 27. jul 2017 10:32)

    # Link komentara

  169. Vec nas je UEFA kaznila, kad je poslala Masu da nam sudi.
     (Stefan, 27. jul 2017 10:32)

    # Link komentara

  170. i treba kad huliganska stoka zari i pali. svi iskreni navijaci su protiv ovakvih
    (SrboCrnogorac, 27. jul 2017 10:32)

    # Link komentara

  171. Retko glupi i primitivni ljudi. Sto Balkan izrodi to se po Evropi tesko nalazi.
    (zoran, 27. jul 2017 10:30)

    # Link komentara

  172. Zaslužili smo kaznu. Konstantno se pale baklje na evropskim utakmicama, pirotehnike koliko hoćeš. Ja mislim da je dozvoljena, pa je ne bi ovoliko bilo. Idiot gađa petardom Marina, šta očekuješ majke ti? Ali me isto tako zanima kolika je tolerancija Uefe na seljačko ponašanje fudbalera Olimpijakosa koji je bacio flašicu ka navijačima?
     (gunslinger, 27. jul 2017 10:30)

    # Link komentara