1. glavna razlika između majkla i brona je pobednički mentalitet! majk je tu u prednosti, ispred bilo kog profesionalnog sportiste..
     (vlade, 26. maj 2017 07:03)

    # Link komentara

  2. @Bla u pravu si, za Shaq-a i Birda se slazem, cak i za Hakeema, ali ne toliko visoko (3 mesto). LeBron je vec broj 2
    (Serbianwonder13, 25. maj 2017 18:39)

    verovatno i jeste ali ipak mislim da treba sacekati bar jos 4-5 sezona posto ne izgleda da ce usporiti uskoro.
    sto se hakima tice, covek je bio mvp sezone i mvp playoff-a i najbolji defanzivni igrac u jednoj sezoni. to nikom drugom drugom nije uspelo. brojke koje je imao protiv najboljih centara u proseku u playoff serijama, od karima osamdesetih, do shakila 90 su nestvarne. nesto kao 30 poena, 11 skokova, 2 blokade i 2 ukradene lopte u proseku. uostalom kada se MJ povukao hakim je osvajao titule sto ga na neki nacin cini bar drugin najboljim te generacije. nazalost mnogi ga zaboravljalju u ovakvim razgovorima.
    (bla, 26. maj 2017 00:10)

    # Link komentara

  3. Zanimljivo da niko ne pominje Kareem-a, 4 titule u srednjoj skoli, 3 college titule (freshmani nisu igrali), i 6 titula plus 6 MVP nagrada; ah da, da ne zaboravim, najvise postignutih poena u istoriji!!!
    Videh u mnogim komentarima nije ni u prvih 10.
    (Serbianwonder13, 25. maj 2017 22:43)

    Centri su posebna kategorija.
     (nista o nicemu, 25. maj 2017 23:18)

    # Link komentara

  4. Zanimljivo da niko ne pominje Kareem-a, 4 titule u srednjoj skoli, 3 college titule (freshmani nisu igrali), i 6 titula plus 6 MVP nagrada; ah da, da ne zaboravim, najvise postignutih poena u istoriji!!!
    Videh u mnogim komentarima nije ni u prvih 10.
    (Serbianwonder13, 25. maj 2017 22:43)

    # Link komentara

  5. @igor pg

    Hahahahahhaahahhaa koja prica
     (petarczv, 25. maj 2017 19:32)

    # Link komentara

  6. (Igor Pg, 25. maj 2017 18:23) mislim da nije u redu pricu oko GOATa svesti na MJa i LBJa, kosarka se igrala i pre njih. Ono oko cega se slazemo je da Kobi nije u toj prici.
    (Bojan, 25. maj 2017 18:49)

    # Link komentara

  7. xaxaxaxaxaxaxxaxaxa lebron bi dobio mj-a 1 na 1..??? ljudi pa znate li da bmw koga danas sasa pavlovic vozi da ga je dobio kada je odigrao sa lebronom 1 na 1 kada su prvi put bili u klivlendu i dobio ga pavlovic o cemu vi pricate...to vam je ziva istina nadjite na internetu pricu i jedan i drugi je potvrdili,koga sve nece uporedjivati sa dzordanom boze boze...
     (marko, 25. maj 2017 18:44)

    # Link komentara

  8. @Bla u pravu si, za Shaq-a i Birda se slazem, cak i za Hakeema, ali ne toliko visoko (3 mesto). LeBron je vec broj 2
    (Serbianwonder13, 25. maj 2017 18:39)

    # Link komentara

  9. Kako smo svi pametni jod davanja komentara :). BEK MJ, KRILO LBJ ( NE MOGU SE POREDITI). Cinjenica je da i jedan i drugi ulaze u najacu petorku ikad gdje bih dodao jos Medzika, Lerija i Wilta! Odmah uz njih idu Hakim, Kobi, Meloun, Dankan, Sek, Stokton, Barkli i ostale legende! Ljudi kosarka je timska igra nije individualna, bitan je doprinos jednog covjeka ekipi u svim segmentima i taj faktor koji cini njegov tim boljim! Tu je Dzejms najaci! Najveci je i dalje Majkl.
     (Banjaluka, 25. maj 2017 18:38)

    # Link komentara

  10. King LeBron Dzejms je najbolji igrac svih vremena! Klinci se loze na Karija, matorci na Dzordana, a mi, pravi i objektivni ljubitelji kosarke, koji smo gledali i Lebrona i Majkla, kazemo da je King glavni. Da je postojala ikakva mogucnost da odigraju 1 na 1, Lebron bi dobio Majkla 11-1. Jednostavno, covek ima sve, to je takva zver od igraca, da se takav vise nikada nece roditi. I plus, jako korektan i porodican covek, za razliku od ulicarskog ponasanja, i na terenu, i van njega od strane Dzordana. LeBron nikad nije vredjao protivnicke igrace, i kad je imao razloga. Majkl Dzordan na poziciju 2, a Lebron Dzejms je uvek i zauvek broj 1. Lebron G.O.A.T.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    Apsolutno se slazem, mada mi djeluje kao da si previse zadrt i ne bas kompetentan da dajes komentar na ovu temu, kao i vecina ostalih. Dugo sam u kosarci, a i mnogo vremena provodim u Americi. Tamo u Usa (medju kosarkaskim radnicima, trenerima, sportskim komentatorima, analiticarima) jedina dilema oko Goat-a, je ta da li je to MJ ili LBJ (u americi da negdje kazete da je Kobi bolji od LeBrona umrli bi vam od smijeha). Sve vise raste broj onih koji smatraju da je LeBron vec blizu toga da bude Goat, a tek ako stigne Dzordana po titulama to se podrazumijeva. Dva savrsena igraca ludaka, ali po mom misljenju LBJ ipak malo ispred jer je kompletniji, ima veci kosarkaski IQ , a bitno je i to sto je skromniji i bolji covjek
    (Igor Pg, 25. maj 2017 18:23)

    # Link komentara

  11. (nista o nicemu, 25. maj 2017 16:48)
    ne menjam teze, cak i po tom parametru opet je Lebron ispred.
    kada je Kobi bio prva zvezda lejkersa, Lejkersi su uzeli 2 titule, kada je bio druga zvezda uzeli su jos 3. Lebron ima 3 titule kao prva zvezda ekipe (otuda i ono 3 finalna MVPa u odnosu na Kobijevih 2)
    (Bojan, 25. maj 2017 18:01)

    # Link komentara

  12. Trenutno najbolji je lebron i tu nema spora ,strasan igrac,ali....ceo zivot igra istok ,saigraci su mu love kajri..bili bosh i wade ...on dobar i uvek sa po jos kojim ol star igracem i kako da ne uzme prsten...ali najbolji ikad ne moze biti na silu...kobi je uzeo prsten kada mu je najbolji saigrac bio gasol...a ostali dodavaci...nisam voleo kobija da se razumemo ,opasno me je nervirao kada je onih godina ubijao kingse ...ali po mom misljenju kobi pre lebrona ....
    (urox, 25. maj 2017 17:51)

    # Link komentara

  13. nista o nicemu, 25. maj 2017 16:17)
    pazi, sala je dobra jer u njoj ima dosta istine, tako da to nije poricanje vec naprotiv, dokaz da je Majkl imao prijateljsko sudjenje.

    sto se tice argumenata za titule, pa za pocetak, da li ces kad Lebron dodje do 5 komada priznati da je Lebron ispred (ili je to tek kad dodje do 6). A osim toga, ajde da ne preterujemo sa Orijem, da li je Pipen veci igrac od Kobija jer ima 6 titula.
    (Bojan, 25. maj 2017 16:29)

    Ne jer Pipen nije bio zvezda ekipe. Ne menjaj teze.
     (nista o nicemu, 25. maj 2017 16:48)

    # Link komentara

  14. (nista o nicemu, 25. maj 2017 16:17)
    pazi, sala je dobra jer u njoj ima dosta istine, tako da to nije poricanje vec naprotiv, dokaz da je Majkl imao prijateljsko sudjenje.

    sto se tice argumenata za titule, pa za pocetak, da li ces kad Lebron dodje do 5 komada priznati da je Lebron ispred (ili je to tek kad dodje do 6). A osim toga, ajde da ne preterujemo sa Orijem, da li je Pipen veci igrac od Kobija jer ima 6 titula.
    (Bojan, 25. maj 2017 16:29)

    # Link komentara

  15. majstore, objasni mi kako se to magijom a bez fizike zakucava sa linije za slobodna bacanja.
    (zzz, 25. maj 2017 13:01)

    Kad covek leti to je magija. Nisam video Lebrona da to radi na nekom zvanicom dogadjaju.
     (nista o nicemu, 25. maj 2017 16:18)

    # Link komentara

  16. @Danilo
    pored zivog MJa govoriti da je LBJ marketinski proizvod.
    pa u kosarci nema ni priblizno osobe koja je marketinski potencirana kao Majkl. Sto kaze Vilt pravila su menjana u njegovu korist, ili Magic da ne sme da priblizi ruku Majklu da mu ne bi svirali faul.
    Upravo od Majklovog vremena zvezde imaju poseban sudijski tretman i progledanje kroz prste.
    A samo laik moze stavljati Kobija u isti nivo sa Lebronom, prosto ne postoji nijedan individualni parametar u kom je Kobi bolji. Timaki jedino titule, ali i to se da promeniti
    (Bojan, 25. maj 2017 16:03)

    To je rekao na snimanju reklame, u sali. Laik, jer Lebronu trebaju jos 2 da stigne Kobija.
     (nista o nicemu, 25. maj 2017 16:17)

    # Link komentara

  17. @Danilo
    pored zivog MJa govoriti da je LBJ marketinski proizvod.
    pa u kosarci nema ni priblizno osobe koja je marketinski potencirana kao Majkl. Sto kaze Vilt pravila su menjana u njegovu korist, ili Magic da ne sme da priblizi ruku Majklu da mu ne bi svirali faul.
    Upravo od Majklovog vremena zvezde imaju poseban sudijski tretman i progledanje kroz prste.
    A samo laik moze stavljati Kobija u isti nivo sa Lebronom, prosto ne postoji nijedan individualni parametar u kom je Kobi bolji. Timaki jedino titule, ali i to se da promeniti
    (Bojan, 25. maj 2017 16:03)

    # Link komentara

  18. Trenutno: 1. Jordan 2. LeBron 3. Kobe 4/5/6/7. Magic, Kareem, Wilt, Bill Russel
    (Serbianwonder13, 25. maj 2017 15:36)
    1. MJ 2. Karem 3. Hakim 4. Magic 5. Bird 6. Shakil 7. Bil Rasel 8. Wilt. ... Kobe ni u prvih 10, a za LBJ mozemo da pricamo kada zavrsi karijeru, mada ce sigurno zavrsiti u prvih 5.
    (bla, 25. maj 2017 15:58)

    # Link komentara

  19. Trenutno: 1. Jordan 2. LeBron 3. Kobe 4/5/6/7. Magic, Kareem, Wilt, Bill Russel
    (Serbianwonder13, 25. maj 2017 15:36)

    # Link komentara

  20. Jedan je MJ [link]/
    (King, 25. maj 2017 15:28)

    # Link komentara

  21. Te poteze koje je izvodio MJ, Lebron moze samo da sanja, a cisto sumnjam da i u snu moze da ih izvede, a o tome da moze da pridje najboljima, pa njega kad cuvaju na liniji trojke, odmaknu se na korak dva i pustaju mu sut?! Da su tako pustali MJ imao bi u proseku 60ak poena po mecu, ovaj bi sa distance imao oko 20ak, toliko o tome, ali iskreno ima nadprosecni kosarkaski IQ i svoje prednosti koristi maksimalno, ali daleeeeeeko od najboljeg po svemu, nije kosarka samo brojke na papiru ...
    (cz, 25. maj 2017 14:09)

    Stručnjak, ne odmačinju se korak, dva, jer loše šutira, nego da bi čuvali njegov prodor jer obično njegov prvi korak je jako težak za čuvanje
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 25. maj 2017 14:49)

    # Link komentara

  22. @Bogoje
    Dzordana kada je hteo da igra pravu odbranu skoro NIKO nije mogao da probije !
    Kada cuva snagu za napad je nesto drugo.
    Nema tu trika, bez odbrane ne bi bio nedodirljiv i zauvek broj 1 !
     (MJ, 25. maj 2017 14:28)

    # Link komentara

  23. Te poteze koje je izvodio MJ, Lebron moze samo da sanja, a cisto sumnjam da i u snu moze da ih izvede, a o tome da moze da pridje najboljima, pa njega kad cuvaju na liniji trojke, odmaknu se na korak dva i pustaju mu sut?! Da su tako pustali MJ imao bi u proseku 60ak poena po mecu, ovaj bi sa distance imao oko 20ak, toliko o tome, ali iskreno ima nadprosecni kosarkaski IQ i svoje prednosti koristi maksimalno, ali daleeeeeeko od najboljeg po svemu, nije kosarka samo brojke na papiru ...
    (cz, 25. maj 2017 14:09)

    # Link komentara

  24. (Danilo, 25. maj 2017 12:39)

    Lebron je tri klase iznad Karija. To uopste nije za poredjenje.

    Federer jeste najbolji svih vremena. Od Nadalovog prvog slema 2005. Rodzer je uzeo 14 slemova, Nadal 13. I neces valjda na taj nacin da poredis Federera i Novaka kada im se uopste ne poklapaju prajmovi zbog godina. Boli te mnogo Federer. I tek ce da boli, ne brini.
    (zoki, 25. maj 2017 14:06)

    # Link komentara

  25. Mogu ljudi da ga ne vole iako ne vidim bas neki razlog za to ali definituvno je sada vec jedan od 10 najboljih svih vremena... mozda i medju 5-6. Dzordan, Cemberlen, Brajant, Medzik Dzonson, Leri Bird i Le Bron to je po meni 6 najvecih ikada.
     (4k4.Dex, 25. maj 2017 13:41)

    # Link komentara

  26. [link]

    Taman posla da je ovo fizika, cista magija.
    (zzz, 25. maj 2017 13:04)

    # Link komentara

  27. (Milan, 25. maj 2017 09:07)

    majstore, objasni mi kako se to magijom a bez fizike zakucava sa linije za slobodna bacanja.
    (zzz, 25. maj 2017 13:01)

    # Link komentara

  28. Veliki je igrač Lebron Džejms tu ne može biti spora. Njegovi učinci na utakmicama i njegove titule (kojih će tek biti u još većem broju) govore sve. Jednostavno brojke govore, ne može se ta fantastična statistika koju pravi Lebron Džejms napraviti u slučaju da niste superstar a Lebron Džejms jeste superstar.
    (Ivan, 25. maj 2017 13:01)

    # Link komentara

  29. MJ, Medzik, Brajant, pa tek onda Lebron.
     (Delije Čikago, 25. maj 2017 12:55)

    # Link komentara

  30. Ko je to mogao da probija i dribla Dzordana? hahaha
    (MJ, 25. maj 2017 11:08)

    Pa, Ajverson. Jel ti ovo trik pitanje, svi znaju odgovor na njega, pogledaj na netu.
    Stvarno, sta si zeleo da pitas ?
     (Bogoje Panajotovic, 25. maj 2017 12:52)

    # Link komentara

  31. Da ne pravimo od Dzordana nekog madjioničara kada on to nije bio. Iako je najveći, to bez sumnje.
    (Pera, 25. maj 2017 09:49)

    Potpuno tacno sto se tice fizike. Nije za dzabe dobio nadimak AIR Jordan...a sto se tice magije naravno da je posedovao i njegovi potezi zu odusevljavali ceo svet
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 25. maj 2017 12:03)

    Naravno da je posedovao...ne postaje se najveći svih vremena sa jednim elementom u svojoj igri. Ali ta njegova "magija" je u mnogome proizvod neverovatnih atletskih sposobnosti koje je imao. Takvu kombinaciju snage, elastičnosti i skočnosti nisam video od tog vremena pa do danas. Nije on bio neki lucidan igrač, niti neki veliki dodavač. Bio je ubica ispred protivničkog koša gde je ostajalo da u izveštaju pogledaš da li je postigao 30, 40, 50 ili 60 poena na kraju :)
    (Pera, 25. maj 2017 12:50)

    # Link komentara

  32. LJ je nevidjena atleta, fizicki prejak igrac. Igra pametno, mada, neki osrednji kosarkaski IQ, nista specijalno.
    Ja bih stavio LJ medju 10 najboljih kosarkasa ikada, ali, ne mogu zbog koraka, trokoraka, duplih, nesudjenih faulova u napadu. Jednostavno, to mnogo bode oci. To nije kosarka. Znaju se kosarkaska pravila, sta je dozvoljeno, a sta nije. Ona upravo postoje iz razloga vestine i umeca. Kosarka nije atletika da pretrcavate ostale.
    LJ je marketinski projekat lige, igrac koji je najzasticeniji ikada i za koga ne vaze pravila kao za ostale. Za mene, to je varanje.
    Pazite, on je fizicki predominantan, a sudije mu dozvoljavaju da krene 2-3 koraka a da ne tapne loptu, ili, da na ulaz ide trokorakom. To je smesno.
    Sa takvim vetrom u ledja, nemoguce ga je cuvati.
    Evo sad protiv Browna iz Bostona, Lebron napravi korake, duplu, nosenu loptu pri pokusaju da 1-1 prodje mladog Browna, koji ostade u cudu gledajuci sudiju, dok Lebron zakuca. Znaci, vestina, dribling nula.
    Tako mu na svakoj utakmici ne sviraju 5-10 situacija, a to je 10 do 20poena, plus dobija na poklon uvek sl. bacanja.
    Da ne umanjujem jos Lebronovu velicinu spominjuci nepostojanje solidnih, kamoli dobrih centara u danasnjoj NBA i gde je ispod svakog kosa autoput, kao sto je slucaj sa Bostonovim tandemom Horford-Olinik koji su uzasni defanzivci na amaterskom nivou. Jednostavno on ima idealne uslove da bude najbolji igrac. On jeste odlican, ali nije u 20najboljih ako gledamo kosarku.
    (don, 25. maj 2017 12:49)

    # Link komentara

  33. King LeBron Dzejms je najbolji igrac svih vremena! Klinci se loze na Karija, matorci na Dzordana, a mi, pravi i objektivni ljubitelji kosarke, koji smo gledali i Lebrona i Majkla, kazemo da je King glavni. Da je postojala ikakva mogucnost da odigraju 1 na 1, Lebron bi dobio Majkla 11-1. Jednostavno, covek ima sve, to je takva zver od igraca, da se takav vise nikada nece roditi. I plus, jako korektan i porodican covek, za razliku od ulicarskog ponasanja, i na terenu, i van njega od strane Dzordana. LeBron nikad nije vredjao protivnicke igrace, i kad je imao razloga. Majkl Dzordan na poziciju 2, a Lebron Dzejms je uvek i zauvek broj 1. Lebron G.O.A.T.
     (Patrik_Juing, 25. maj 2017 12:45)

    # Link komentara

  34. Niko ne spori da je "leteći" imao i fiziku, samo što je imao + umetnost. Kod Lebrona je samo fizika. Naravno, neki mladji neće shvatiti o čemu pišem...
    (Deki, 25. maj 2017 12:43)

    # Link komentara

  35. Lebron je sjajan igrač i još sjajniji marketinški proizvod pošto šta god da uradi, pretvara se u reku novca.
    Realno, ne može on u istu rečenicu sa Majklom, razlika jeste u klasi.
    Teško se može reći da je bolji i od Kobija, a da čovek ne zvuči kao laik.
    Isto tako, poslednjih 5 godina on nije bolji od Durenta, ni u jednom segmentu igre.
    I kao dodatak, Lebron jeste neverovatan atleta koji zna sve o košarci, ali nije mađioničar kao Kari.
    Sve u svemu, postoji potreba publike za sportskim ikonama a to trgovci odlično koriste.
    P.S.
    Otuda silne besmislene ali nabildovane rasprave.
    Otuda čak poređenje Ronalda sa Mesijem?!
    Otuda neverovatna želja navijača Federera da on bude najbolji u istoriji, a nije u svom vremenu pošto su i Rafa i Nole, od kada su ušli u profesionalni tenis, po svim parametrima bolji od njega.
    Otuda pomama za Kim Kardašijan, jednom vizuelno-intelektualnom katastrofom.
    Takva su vremena...
    (Danilo, 25. maj 2017 12:39)

    # Link komentara

  36. MJ apostoli vs. LBJ apostoli...

    Shvatite da je nemoguce objektivno proceniti. Ali stvarno objektivno, sa varijablama, ponderima, indexima, korelacijama. Jedino sto mozete da tvrdite je da vi, i samo vi, cenite jednog vise nego drugog.

    Estetika se ne poredi, uzivajte u dobroj kosarci, kako je pocelo ni to nece moci uskoro da nam ponude.

    Pozdrav.
    (Licko Bash, 25. maj 2017 12:23)

    # Link komentara

  37. Nikola80kg, kad si se vec dotakao ponasanja na terenu. Da li znas da je MJ bio notorni kockar? Da je varao zenu nebrojeno puta? Proveri, imas internet.
     (zagor, 25. maj 2017 12:11)

    # Link komentara

  38. svako moze da pogleda utakmice MJ...porediti njega i LB stvarno nema nikakvog smisla..MJ je najharazmaticniji i najbolji igrac do sada.. toliko
     (deki, 25. maj 2017 12:08)

    # Link komentara

  39. Kako neko moze da kaze da je Brajent bolji od Lebrona??? KAKOO??
    (Nikki, 25. maj 2017 11:40

    Lepo...
     (petarczv, 25. maj 2017 12:06)

    # Link komentara

  40. O tome da li je neko najbolji ikada se moze govoriti samo kada taj igrac zavrsi karijeru, a cak i tada postoji vise parametara po kojima se moze gledati:statistika, dostignuca ili subjektivni osecaj. Ja licno Lebrona trenutno ne vidim ni u top 10, ali on ima jos par dobrih godina da mi dokaze da nisam u pravu. Sada kad ima konkurenciju u prejakom Golden Stejtu, sada je trenutak da povuce i da pokaze da je najveci. A ako ne uspe ostaje mu (kao i do sada) statistika, pa ko voli da se lozi na brojeve nek ga velica.
     (b., 25. maj 2017 12:05)

    # Link komentara

  41. Ako ćemo iskreno, Dzordan je bio sinonim za fiziku, i to neverovatnu. Magiju su u to vreme proizvodili Medzik i Bird, meni lično omiljeni košarkaši iz tog doba. Dzordan je bio čudo prirode zbog svojih letačkih sposobnosti, bio je tu i Dominik Vilkins nešto nalik njemu. Lebron je viši i teži od Dzordana, ali im je obojici fizika velika vrlina i adut u igri. Da ne pravimo od Dzordana nekog madjioničara kada on to nije bio. Iako je najveći, to bez sumnje.
    (Pera, 25. maj 2017 09:49)

    Potpuno tacno sto se tice fizike. Nije za dzabe dobio nadimak AIR Jordan...a sto se tice magije naravno da je posedovao i njegovi potezi zu odusevljavali ceo svet
     (petarczv, 25. maj 2017 12:03)

    # Link komentara

  42. Kako ljudima više ne dojadi non stop raspravljati o tome koje najbolji? Odakle vam snage, na svaku objavu prepirati se o tome jel bolji Lebron ili Jordan? Kao i u fudbalu jel Pele ili Maradona, Messi ili Ronaldo.

    Jordan je bio najdominantniji igrač u svome primu. Lebron je u svome, Kobe u svome. Duncan je uvek bio timski igrač, a zamislite koje bi on brojke imao da se napad iskljucio vrtio oko njega, i da mu nije bilo Parkera i Ginobillia, a i ostalih.

    Svako vreme ima svog favorita. Ako klinci obozavaju Lebrona, pustite ih neka obozavaju Lebrona. I treba, jer je uistinu odličan košarkaš.

    Nije igrač finesa kakvi su bili neki drugi igrači, više je snagator, ali takvi su bili i drugi igrači poput Chamberlain, Barkleya, Karl Malonea, ili Ben Wallaca. Igrač koristi ono što mu stoji na raspolaganju.

    I oni koji su rodjeni 80-ih u svoje doba su se lozili na Jordana, pa je bilo onih starijih koji su govorili da su Bird i Magic bili bolji.

    Za mene ce Pierce uvek biti bolji od Lebrona,i to naravno subjektivno govoreci. Objektivno svi znamo da ga Lebron sisa u svakom pogledu.
    (MHS, 25. maj 2017 11:55)

    # Link komentara

  43. Kako neko moze da kaze da je Brajent bolji od Lebrona??? KAKOO??
    (Nikki, 25. maj 2017 11:40)

    # Link komentara

  44. (petarczv, 25. maj 2017 09:23)
    pazi, tom logikom
    Dr J je igrao 71-87, znaci i protiv Majkla, kada pitas Dr Ja ko su najbolji igraci ikada on ce reci Rasel, Vilt, Oskar i da se na njih ugledao. Znaci samim tim Majkl nije najbolji ikada jer je Dr J igrao i protiv ovih prvih i protiv njega, a ovi prvi su mu idoli.
    (Bojan, 25. maj 2017 11:30)

    # Link komentara

  45. 1.MJ
    2.Kobe
    3.Magic
    4.Bird
    5.Bron

    Nije kosarka statistika, kosarka je mnogo vise od brojki. Ko razume, shvatice.
     (stifler, 25. maj 2017 11:28)

    # Link komentara

  46. Lik napise da je lebron najbolji igrac vec deceniju i dobije pluseve,zamisli kakvi ste vi poznavaoci kosarke?On je zvjer,brutalan igrac,medju top 5 najveci ikad..ali je najbolji zadnjih 5 godina,a ne deceniju..Zaboravio si Kobija prijatelju,igraca koji je 2 klase iza dzordana,ali je lebron isto tako klasu ispod kobija.
    (Ziks, 25. maj 2017 11:22)

    # Link komentara

  47. Ajverson je bio odlican basketas, steta sto nije igrao kosarku.
     (chombe, 25. maj 2017 11:10)

    # Link komentara

  48. Ko je to mogao da probija i dribla Dzordana? hahaha
     (MJ, 25. maj 2017 11:08)

    # Link komentara

  49. @Jeremija

    Najbolji igrači u zadnjih 10-15 god. su Brajant, Dankan i LeBron. To što su se prva dvojica penzionisala ne znači da smo ih svi zaboravili. Redosled je već stvar ličnog ukusa.
     (scholes, 25. maj 2017 10:59)

    # Link komentara

  50. osporavati LeBrona koji je u plejofu dao vise poena od Majkla iz mnogo manje sutnutih lopti,ali tu su i dosta izgubljenih finala.Kako god,njih dvojica su top 2 igraca ikad,a onda Kobi,Sek i ostali nek se poredjaju.
    (ćoki, 25. maj 2017 10:11)

    na 30 manje utakmica
     (nista o nicemu, 25. maj 2017 10:53)

    # Link komentara

  51. Milane, hoces da kazes da MJ nije igrao na fiziku. Najveci je, tu dileme nema, ali tvrditi da LBJ igra na fiziku, a da MJ nije je notorna glupost. Meni je sinonim igraca bez posebne fizike Bird.
     (zagor, 25. maj 2017 10:36)

    # Link komentara

  52. Lebron samo u statistici može da se poredi sa "letećim" i ni u čemu drugom.
    (Deki, 25. maj 2017 10:31)

    # Link komentara

  53. Lebron samo u statistici može da se poredi sa "letećim" i ni u čemu drugom.
    (Deki, 25. maj 2017 10:30)

    # Link komentara

  54. ne racunajuci neka skroz druga vremena i igrace tog vremena(Oskar,Vilt,Bil...) dva su igraca samo koja su se izdvojila kao najbolja svih vremena,to su Majkl i LeBron.Osporavati Majkla kao najboljeg svih vremena je podjedako glupo kao osporavati LeBrona koji je u plejofu dao vise poena od Majkla iz mnogo manje sutnutih lopti,ali tu su i dosta izgubljenih finala.Kako god,njih dvojica su top 2 igraca ikad,a onda Kobi,Sek i ostali nek se poredjaju.
     (ćoki, 25. maj 2017 10:11)

    # Link komentara

  55. Gledano Lebron je sigurno najbolji igrac lige vec skoro deceniju .Medjutim dovoljno je reci da Ajverson pa i ostali stariji igraci zovi Dzordana crni Isus .Jednostavno covek je bog kosarke , sa razlogom i tu nema previse diskusije .
    (Generalno, 25. maj 2017 09:56)

    # Link komentara

  56. @ NikolaKG80

    Blage veze nema šta si sada rekao. Da se razumemo, Džordan je najveći i najbolji svih vremena, nema rasprave. Ali njegovo ponašanje na terenu i van njega je bilo poprilično bezobrazno (zbog toga ga još više gotivim). Ajverson nije bio takav, a to mu uzimati kao minus je glupost.
    (Paki, 25. maj 2017 09:55)

    # Link komentara

  57. Magija naspram fizike .... jednostavno neuporedivo . MJ
    (Milan, 25. maj 2017 09:07)

    Ako ćemo iskreno, Dzordan je bio sinonim za fiziku, i to neverovatnu. Magiju su u to vreme proizvodili Medzik i Bird, meni lično omiljeni košarkaši iz tog doba. Dzordan je bio čudo prirode zbog svojih letačkih sposobnosti, bio je tu i Dominik Vilkins nešto nalik njemu. Lebron je viši i teži od Dzordana, ali im je obojici fizika velika vrlina i adut u igri. Da ne pravimo od Dzordana nekog madjioničara kada on to nije bio. Iako je najveći, to bez sumnje.
    (Pera, 25. maj 2017 09:49)

    # Link komentara

  58. Ajverson je meni uvek bio antipatičan, ti dredovi, kriminalna prošlost, uličarsko ponašanje na terenu, još je onako predriblao Džordana... Sve neki iracionalni razlozi, posebno ako se uzme u obzir da nisam gledao nijednu njegovu utakmicu već samo poneki snimak na YouTube. Moram da ga pohvalim da je dao sasvim realno viđenje situacije.

    Bilo je ljudi sa više prstenova od Džordana, ali je najveći i zbog ponašanja na terenu i van njega, a i zbog izgleda. Te stvari Džejms nema, zna da nema i da nikad neće biti najveći ikada, iako bude osvojio i 10 titula, šta god da uradi. Nosi se sa tim jako dobro, mora se reći.

    Možda ovako gledam na stvari i zato što je košarka izgubila dušu, a i mi smo izgubili dušu jureći za novcem.
     (NikolaKG80, 25. maj 2017 09:37)

    # Link komentara

  59. Al respects what LeBron is doing, but no one reaches MJ...

    Alan Iverson...

    Jedan od najboljih igraca ikada igrao je i u jordanovo vreme i u lebronovo znaci kompetentan da da svoje misljenje i on kaze svaka cast lebronu ali niko ne moze da pridje jordanu i onda mene jeremija i ostali nesto ubedjuju da je lebron goat...I sto je najgore nista se tu nece promeniti to sto iverson i 99% sveta misli oni ce i dalje izvlaciti neke glupe statisticke podatke i smarati sa lebronom...
     (petarczv, 25. maj 2017 09:23)

    # Link komentara

  60. Nemoj tako Odgovoru,sad ce strucnjaci da te isprave:"Ma kakav LeFlop"
    Svidjalo se to nekome ili ne,LeBron je jedan od najvecih svih vremena
     (bitw1996, 25. maj 2017 09:18)

    # Link komentara

  61. Ovo je najbolje objasnjenje do sad.
     (ne spargla,svargla., 25. maj 2017 09:15)

    # Link komentara

  62. pa i sam Lebron je izjavio da bi voleo biti kao Jordan ili Iverson. Ko ne vjeruje nek gleda njegov dokumentarni film.
     (The Bloody Alboz, 25. maj 2017 09:10)

    # Link komentara

  63. Magija naspram fizike .... jednostavno neuporedivo . MJ
    (Milan, 25. maj 2017 09:07)

    # Link komentara

  64. Korektna izjava Ajversona.
    Sačekajmo Lebronov kraj karijere za 6-7 godina pa onda podvucimo crtu. Ono što sada može da se tvrdi je da je on najbolji igrač sveta u zadnjih 10 godina i to je to.
     (JeRemija, 25. maj 2017 08:57)

    # Link komentara