Koje NBA zvezde (ne)ćemo gledati na Evrobasketu?

Ostala su još 133 dana do početka Evropskog prvenstva 2017. godine. Kao i pred svako leto, navijači se pitaju na koje NBA zvezde će moći da računaju njihove selekcije.

Aleksandar Kovačević
Pošaljite komentar
  1. I ja bi da nešto izjavim... za dnevnik.. Ako misle da konačno osvoje to zlato neka dođu svi koje selektor pozove i neka zapnu, jer ako ti španci opet mogu svi doći po ko zna koji put "po zadnje zlato" i uvek sve razbucati e onda braćo il jebite il ostavite (ovima iz Mege i Fmp neka oni igraju) .
    (Clyde Drexler, 28. maj 2017 20:38)

    # Link komentara

  2. Zamisli utakmicu Izrael - Sirija ili bilo koja arapska zemlja sa Izraelom , da li bi to moglo da se odigra , pa ce ti biti jasno zasto je Izrael uguran u Evropu .
    (Sasa, 29. april 2017 13:01)

    # Link komentara

  3. Stvarno ne vidim sta Izrael trazi na Evropskom prvenstvu?
    Manje vise sto je domacin nekog kosarkaskog prvenstva ali u takmicarskom smislu, dakle nadmetanja Evropljana. Na osnovu cega je to Izrael uguran u Evropu.
    (Samo pitam, 23. april 2017 01:06)

    # Link komentara

  4. Niste pisali o Finskoj ata repka imapotencijala i jednog od prvih pikova drafta Lauri Mekkenana, Peteri Koponena i jos bardobrih kombo igraca. A lauri je buduca nba zvezda.Kod nas mislim da je vaznije da igra Bjelica nego Jokic, misli da je on vazniji zza nas tim i Marijanovic kad bi dosao da igra sa Jovicem nama vise ne treba nista.
    (vlajko, 22. april 2017 10:39)

    # Link komentara

  5. imamo ubedljivo najacu bekovsku liniju teo,bogdan,jovke,nedovic jos i markovic da je tu ali i bez njega ovo su sve vrhunski bekovi ni spanci nemaju bolje iako su i njihovi bekovi izuzetni!mislim da je tu nasa najvece snaga
    (brzii, 21. april 2017 06:53)

    # Link komentara

  6. Po pravilima, za reprezentaciju može igrati samo jedan naturalizovani igrač, dakle za Španiju može da igra ili Mirotić ili Ibaka, nikako obojica kako sugeriše tekst.
     (bum i tras, 21. april 2017 00:19)

    # Link komentara

  7. батум је рекао да неће играти... од кад сам видео његово име у фра. престао сам да читам даље, јер је текст неозбиљан.
     (загор, 20. april 2017 22:01)

    # Link komentara

  8. Za ove sto pisu kako Bjelica nece igrati, do pocetka priprema ima 3 meseca, da je slomio nogu, i vise nego dovoljno vremena da se oporavi...
    A sto se tice ostalih, Marjanovic-Raduljica-Kuzmic je nas centarski trio...
    I preterano smo jaki tu...
    Visoka krila: Bjelica, Macvan,...
    Niska krila: Simonovic-Kalinic-Lazic
    Bekovi: Nedovic(koji iza sebe ima sezonu zivota, i juri ga cela Evropa), Teodosic, Jovic, Bogdanovic, Guduric...

    Tu jos nema Zagorca, koji ce igrati letnji kamp, i treba, on je igrac za buducnost...

    Ne zaboravite da smo mi i bez Bjelice i Marjanovica igrali finale OI, de su svi dosli puni kao brod...

    Mislim da smo ubedljivo favorit broj 1, i da cemo razvaliti sve pred sobom,,,
    (sasha, 20. april 2017 15:35)

    Tvoj post je više u fazonu "šta je babi milo..." nego što je zasnovan na realnom sagledavanju situacije sa reprezentacijom. Niti smo favoriti broj 1, niti ćemo razvaljivati, niti će svi igrači sa tvojeg "spiska lepih želja" igrati.
    (Pogledati istini u oči..., 20. april 2017 20:08)

    # Link komentara

  9. Dobro ljudi, jel postoje neke procene za Bjelicu, koliko ce da traje oporavak, koje su sanse da zaigra na evrobasketu? Ako je vec u Bg-u, mogli bi i novinari da ga posete, ne moz' covek na nogu da se osloni..
    (spotup, 20. april 2017 15:41)

    Krajem maja će tek početi da se oslanja na nogu. Pod velikim je znakom pitanja. Pitanje je i kako će Minesota reagovati s obzirom da je prošle godine stopirala njegovo igranje za reprezentaciju za mnogo manje ozbiljnu povredu.
    (Mrka kapa, 20. april 2017 20:03)

    # Link komentara

  10. Sa Jokicem i Bjelicom il bez njih, mislim da je prilicno arogantno smatrati da smo favoriti za zlato pored ovakvih Spanaca. Naravno govorim o kvalitetu na papiru, nama je reprezentacija kad god je bila uspesna bila vise od prostog zbira igraca na spisku.
    Ali Spanci stvarno izgledaju brutalno. Braca Gasol ako dolaze, dolaze da se povuku sa jos jednim zlatom oko vrata, Ibaka, Mirotic, braca Hernangomez i Rubio imali odlicne zavrsteke sezone u NBA.
    (skr, 20. april 2017 18:43)

    # Link komentara

  11. Ajde sad kad Joka odluči da ne igra,a tastatura selektori pospu drvlje i kamenje po dečku koga su do pre dva dana ga dizali u nebesa. Očekujem da Jokić ne igra, čak šta apsolutno bi razumeo takvu odluku. On je dečko u naglom usponu, ono što limitira njegov napredak do superstara u ovom trenutku je fizička sprema. Ko može da mu pruži bolje uslove i programe preko leta od Amera? Niko. Polako igraće on i za reprezentaciju i nosiće medalja i medalja oko vrata. Neka ostane ovo leto u Americi lepo pokuša da popravi i kondiciju i kilažu, kretnje, nabaci mišića pa da vidimo na šta će to da izadje. Drugo je što je uradio Bobi koji prvo prihvatio pa otkazao, da bi to vreme provodio konstanto izlazeći i upoznavajući Parkera sa čarima noćnog života u Beogradu.
    (skywalker, 20. april 2017 15:49)

    # Link komentara

  12. Dobro ljudi, jel postoje neke procene za Bjelicu, koliko ce da traje oporavak, koje su sanse da zaigra na evrobasketu? Ako je vec u Bg-u, mogli bi i novinari da ga posete, ne moz' covek na nogu da se osloni..
    (spotup, 20. april 2017 15:41)

    # Link komentara

  13. BJELICA IGRA::

    Za ove sto pisu kako Bjelica nece igrati, do pocetka priprema ima 3 meseca, da je slomio nogu, i vise nego dovoljno vremena da se oporavi...
    A sto se tice ostalih, Marjanovic-Raduljica-Kuzmic je nas centarski trio...
    I preterano smo jaki tu...
    Visoka krila: Bjelica, Macvan,...
    Niska krila: Simonovic-Kalinic-Lazic
    Bekovi: Nedovic(koji iza sebe ima sezonu zivota, i juri ga cela Evropa), Teodosic, Jovic, Bogdanovic, Guduric...

    Tu jos nema Zagorca, koji ce igrati letnji kamp, i treba, on je igrac za buducnost...

    Ne zaboravite da smo mi i bez Bjelice i Marjanovica igrali finale OI, de su svi dosli puni kao brod...

    Mislim da smo ubedljivo favorit broj 1, i da cemo razvaliti sve pred sobom,,,
    (sasha, 20. april 2017 15:35)

    # Link komentara

  14. Moze on da uslovljava Denver,ali ne moze svog menadzera. 
    A klub i menadzer imaju dogovor tako da sve je jasno...
    (Hmm, 20. april 2017 13:42)

    Ne moze da promeni i menadzera??? Nije ovo kameno doba i igraci nisu gladijatori pa da su necije vlasnistvo ili robovi, sve se moze kad se hoce samo je pitanje motivacije
     (magic dragon, 20. april 2017 15:21)

    # Link komentara

  15. Samo jednu stvar da kazem...Svi koji su odbiki nasu repku u kosarci su posle propali toliko.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Matrix, 20. april 2017 13:27)



    Da, Peđa Stojaković nije igrao za reprezentaciju od EP 2003. i baš je propao nakon toga.
    (sgdp, 20. april 2017 15:05)

    # Link komentara

  16. Sacuvajte moj komentar pa ga pogledajte pred Evrobasket 2017 za srbiju igraju:


    Plajmejkeri: Teodosic, Jovic i Nedovic(kao kombo bek-plej).

    Bekovi: Bogdanovic, Dangubic ili Dragan Milosavljevic.

    Krila: Kalinic, Simonovic.

    Krilni centri: Macvan, Jelovac ili Lucic(umesto Bjelice).

    Centiri: Raduljica, Marjanovic i kao treci centar(Stimac, Musli ili Milutinov). Jokic i kuzmic nece igrati.
    (dezurni filozof, 20. april 2017 14:39

    Mnogo ili ima u ovim tvojim pisanijama ?
    Ako ce neko da bude plej, kao kombo bek-plej, onda je to Bogdanovic, kakav crni Nedovic !
    Jos nije objavljeno da li ce Jokic i Kuzmic igrati, tako da ne znam cemu ovolika nagadjanja ?
    (antiDebil, 20. april 2017 15:04)

    # Link komentara

  17. Sacuvajte moj komentar pa ga pogledajte pred Evrobasket 2017 za srbiju igraju:


    Plajmejkeri: Teodosic, Jovic i Nedovic(kao kombo bek-plej).

    Bekovi: Bogdanovic, Dangubic ili Dragan Milosavljevic.

    Krila: Kalinic, Simonovic.

    Krilni centri: Macvan, Jelovac ili Lucic(umesto Bjelice).

    Centiri: Raduljica, Marjanovic i kao treci centar(Stimac, Musli ili Milutinov). Jokic i kuzmic nece igrati.
    (dezurni filozof, 20. april 2017 14:39

    Mnogo ili ima u ovim tvojim pisanijama ?
    Ako ce neko da bude plej, kao kombo bek-plej, onda je to Bogdanovic, kakav crni Nedovic !
    Jos nije objavljeno da li ce Jokic i Kuzmic igrati, tako da ne znam cemu ovolika nagadjanja ?
    (antiDebil, 20. april 2017 15:03)

    # Link komentara

  18. zasto potencirate taj nba k'o da su tamo vanzemaljci? zar nismo dosli do finala olimpijskih igara sa samo jednim nba igracem?
     (mr o, 20. april 2017 15:02)

    # Link komentara

  19. Imajuci u vidu da ovo EP nije kvalifikaciono, dobra je prilika da se neki igraci odmore a neki drugi probaju. Nema razloga forsirati iste igrace uvek. Jednostavno, vaznost i vrednost takmicenja treba da imaju tezinu. Jedan Nedovic vec godinama se nije naigrao u reprezentaciji. Mozda prilika i da se proba Marjanovic, Lazic, Micov i neka druga postava. Iz prve postave je veiliki broj igraca pod znakom pitanja i ovako.
    (Ogi, 20. april 2017 14:54)

    # Link komentara

  20. Sacuvajte moj komentar pa ga pogledajte pred Evrobasket 2017 za srbiju igraju:


    Plajmejkeri: Teodosic, Jovic i Nedovic(kao kombo bek-plej).

    Bekovi: Bogdanovic, Dangubic ili Dragan Milosavljevic.

    Krila: Kalinic, Simonovic.

    Krilni centri: Macvan, Jelovac ili Lucic(umesto Bjelice).

    Centiri: Raduljica, Marjanovic i kao treci centar(Stimac, Musli ili Milutinov). Jokic i kuzmic nece igrati.
    (dezurni filozof, 20. april 2017 14:39)

    # Link komentara

  21. Ако Јокић не буде играо нећу ни пратити Еуро.
     (Србин3, 20. april 2017 14:34)

    # Link komentara

  22. @Jumko

    Evo ja ti dam svoj argument. Možda nije argument o tome ko može koga da pobedi, ali je solidan za ovo tvoje "Prestao sam da čitam". Taj argument se jednostavno zove UTAKMICA. Igra se 40 minuta, 2 koša, 12 protiv 12 (iako se završnice obično igraju sa skraćenom rotacijom). Ako su bolji razbiće nas, ako nisu pobedićemo mi (ili ko već). Da se nekom magijom na EP pojave Bulsi iz '96-e ili Boston sa Birdom ja im ne dam pobedu bez igre. Nikada nisam trenirao ništa, ali znam šta je sportski duh. Naravno sve ćemo znati u julu mesecu. A vi ostali ne pljujte dečka bez veze, čak iako bude odbio (nadam se da neće). Prvo, on je dobar dečko i odličan igrač, a i igraće nekad (ipak nadam se i sad). Pozdrav
    (Gde ja živim, 20. april 2017 14:25)

    # Link komentara

  23. Prva petorka: Teodosić, Bogdanović, Bjelica, Jokić, Marjanović.
    Druga petorka: Jović, Nedović, Simonović, Kalinić, Musli.
    Plus Lazić i Milutinov.
    (Crazy, 20. april 2017 13:31)

    Bjelica em nije krilo em neće igrati. Jokić je više petica nego četvorka a neće takođe igrati. Jović pod velikim znakom pitanja zbog hroničnog problema sa leđima. Da li zaista veruješ da će se Djordjević odreći Raduljice u korist Muslija ili Milutinova? Petorke su ti nebulozne i nikad ih nećemo gledati zajedno na terenu. Pojedini igrači koje si naveo, reprezentaciju će gledati na posteru i to će im biti najbliže što su ikad prišli istoj.
    (Pojma pojminog..., 20. april 2017 14:12)

    # Link komentara

  24. A Noa?
     (zeljko, 20. april 2017 14:09)

    # Link komentara

  25. Za Grke je mnogo važnija bekovska linija od ovih NBA zvezda. Ne prethodnim šampionatima su im upravo Spanulis i Dijamantidis najviše nedostajali.
    Grcima su bekovi-tradicija i garant uspeha. Setimo se samo para Galis - Janakis :-) A Spanulis i Dijamantidis u nekada umeli čak i da pobede Amere sa NBA igračima (doduše uz pomoć Sofoa-naravno :-) )!
    (djc-xxx, 20. april 2017 14:05)

    # Link komentara

  26. Djordjeviću, Teo, Jokiću, ekipo!!! naša zemlja od 2002 nije uzela zlato na nekom velikom prvenstvu. Poslednje evropsko zlato u Turskoj - Vlado Šćepanović! Sad imate šansu da uđete u istoriju. Ne dozvolite da Vas sputaju male stvari. Samo jako, do zlata, biće izuzetno teška konkurencija. Pozdrav
    (Vreme je, 20. april 2017 14:03)

    # Link komentara

  27. Ako decko ne bude igrao, nece osvojiti zlato...njegov izbor. Odabrace Sale 2-3 centra koji se najbolje uklapaju u rotaciju i to je to, ionako moze da bira izmedju 6-7 sasvim solidnih centara. A ako Teo, Jovic, Bogdan budu igrali, evo mogu i ja da igram centra, nije nikakav problem...
    (Pera, 20. april 2017 14:00)

    # Link komentara

  28. Мени више делује као да Јокић може да условљава Денвер него они њега, јер је он кичма њиховог тима.
    (Aнархиста, 20. april 2017 12:13)

    Moze on da uslovljava Denver,ali ne moze svog menadzera.
    A klub i menadzer imaju dogovor tako da sve je jasno...
     (Hmm, 20. april 2017 13:42)

    # Link komentara

  29. Mislim da ljudi u Srbiji moraju da shvate da je ovo leto za Jokica jedno od kljucnih, da se od njega ocekuje da sledece sezone predvodi tim u plejof i da uzdigne medju najvece zvezde NBA-a, a da bi to uradio, mora da radi individualno sa trenerom u Americi. To ce uciniti razliku izmedju jos jedne vrlo dobre sezone poput ove iza nas, i sezone koja ce da ga vine medju superstarove u ligi. Karijera mu se lomi, a kada karijera ima potencijal da bude legendarna, mislim da treba razumeti posvecenost istoj.
    (srecko, 20. april 2017 13:38)

    # Link komentara

  30. Sto se tice sireg spiska:
    Teodosic, Jovic, Nedovic
    Bogdanovic, Guduric, Milosavljevic
    Kalinic, Simonovic, Zagorac,
    Bjelica, Jelovac, Macvan, Bircevic
    Jokic, Kuzmic, Marjanovic, Milutinov
    (Terenac, 20. april 2017 13:33)

    # Link komentara

  31. Prva petorka: Teodosić, Bogdanović, Bjelica, Jokić, Marjanović.
    Druga petorka: Jović, Nedović, Simonović, Kalinić, Musli.
    Plus Lazić i Milutinov.
    (Crazy, 20. april 2017 13:31)

    # Link komentara

  32. Hrvatska tim je još premlad za najveća ostvarenja,samo Bogdanović i Šarić i vjerojatno mladi Žižić mogu pružati zapažene partije,ostaje problem pleja,koji je krucijalan,Srbija može bez Jokića,bez Teodosića ne,za mene osobno najbolji igrač Europe.
    (Rocky Balboa, 20. april 2017 12:08)

    Hrvatska je odlična šuterska ekipa, defanzivno vrlo solidna. Imaju sličan problem kao i Italijani, kad šut stane jednostavno nema plana B. Ne primećuje se da imaju neke uigrane akcije za veći broj igrača, jednostavno oslanjaju se na trenutke inspiracije Bogdanovića i Šarića, pa ako prođe, prođe. Nekako, imam utisak da im ne odgovara turnirski sistem takmičenja ali u jednoj utakmici mogu svakog da iznenade.
    (Ima nas na centru, 20. april 2017 13:29)

    # Link komentara

  33. Dakle još jednom da ponovim: Po sporazumu koji su potpisali NBA i FIBA, svaki klub iz NBA je dužan da pusti svog igrača tokom leta da nastupa za svoj nacionalni tim. To znači da Denver može samo da sugeriše Jokiću da ne bi trebalo da igra za Srbiji iz nekog razloga, ali ne može da mu zabrani nikako.

    Dakle, konačna odluka je isključivo na Jokiću.
     (Valjevska podvala, 20. april 2017 13:29)

    # Link komentara

  34. Samo jednu stvar da kazem...Svi koji su odbiki nasu repku u kosarci su posle propali toliko.
     (Matrix, 20. april 2017 13:27)

    # Link komentara

  35. Mi smo u punom sastavu sa prvi favoriti(uz špance) i imamo lepu priliku za zlato ali sa druge strane ovo ep nije kvalivikaciono ni za sp ni oi pa verujem da će biti dosta otkaza..
     (miki, 20. april 2017 13:20)

    # Link komentara

  36. Spisak NBA zvezda koje nećemo gledati na ovom evropskom prvenstvu je malo duži, ako mene pitate. Tu se treba setiti velikih zvezda kao što su Džabar, Magic Johnson, M. Jordan, Larry Bird, zatim Šon Kemp, pa Karl Malone, Barkley, Rodman je isto velika nba zvezda... Spat Web takođe... A da ne pominjem Garija Pejtona ili Tim Hardawaya na primer. Velike zvezde, nema šta!
     (magični mag svega, 20. april 2017 13:17)

    # Link komentara

  37. Haha,imate samo 3 igraca u NBA, a pogledajte Spaniju, Hrvatsku, Francusku... i onda pricate da ste vi "zemlja kosarke"
    (sandzaklija navija za Bosnu i Hrvatsku, 20. april 2017 12:44)

    U ovoj jednoj rečenici krije se odgovor zašto su Bošnjaci među najjadnijim sportskim nacijama u Evropi. O ljudskoj gluposti, drugom prilikom. Nego, ako si takav mangup, onda stavi novac na "NBA Hrvatsku" i Bosnu na sledećem EP. Ah, čekaj, na ove druge i ne možeš da se kladiš...

    Inače smo finalisti sa prošlog SP 2014 sa 0 (slovima nula) igrača iz NBA i srebrni sa OI sa samo jednim NBA igračem (Jokić) pa ako mi nismo košarkaška nacija, onda ne znam šta smo. Malo li je.
    (Suočavanje sa nebulozama..., 20. april 2017 13:14)

    # Link komentara

  38. U spanskoj selekciji igraci igraju do kasnih tridesetih a kod nas napustaju u 26 (Stojakovic) i Stefan Markovic.
    (Kvante, 20. april 2017 13:14)

    # Link komentara

  39. Pogledajte komentar Jokicevog saigraca Galinarija koji kaze da ga nista ne moze spreciti da igra za reprezentaciju. Ako njega ne mogu da sprece ne mogu ni Jokica. Sve je do njega. Ako odluci da ne igra onda nam i ne treba, ako igranje za reprezentaciju ne dozivljava na pravi nacin.
    (Srbija zemlja kosarke!, 20. april 2017 13:01)

    # Link komentara

  40. Nikad jača Evroliga! Kad ju je jedan Rudež prešao, Šarić, Luvavu... evo sad odlazi i Žižić iz Fake, šta reći... Radonja majstore, difens, difens, to je to!
    (FMP Scout, 20. april 2017 13:01)

    # Link komentara

  41. Haha,imate samo 3 igraca u NBA, a pogledajte Spaniju, Hrvatsku, Francusku... i onda pricate da ste vi "zemlja kosarke"
    (sandzaklija navija za Bosnu i Hrvatsku, 20. april 2017 12:44)
    Pa da sa najmanje igraca u NBA smo igrali na svetskom i olimpijadi finale sa USA. Sto dokazuje da smo najbolja evropska ekipa.
    (Srbija zemlja kosarke!, 20. april 2017 12:57)

    # Link komentara

  42. Ovo deluju kao realnih 12, mislim da ce Jokic igrati ipak dok Bjelica nije realno da pomogne.
    Teodosic
    Jovic
    Nedovic
    Bogdanovic
    Simonovic
    Kalinic
    Lucic
    Macvan
    Jokic
    Musli
    Kuzmic
    Raduljic

    Ostaje pitanje ko moze rup da popuni ako neko otkaze. Realno je da zove Lazica ili da se ja pitam Dzenkinsa! na pozicijama 1-2 i Stimru ili Milutionav naravno na 4-5. Micov je ok ali sumnjam da ce ga zvati pre Sime-Lososa. Kljuc su Teo i Jovic na Bekovima, sa njima mozemo da igramo sa klasicnim peticama sto su Kuzma i Raduljica i da odvljaujemo na picku. Tanki smo na poziciji 4 sto nam ubija skok te me ne bi iznendio neki eksperiment kao sa Bircevicem.
    U svakom slucaju puna podrska Djordjevicu sta god da povede. Pokazao je da moze napraviti vrh ekipu sa cim gid on zeli. Samo jako!
    (Charapan, 20. april 2017 12:56)

    # Link komentara

  43. Prestao sam da citam tekst kada sam video da ce Spanci biti kompletni... Pa sada nece biti Sad da ih zaustave, a tada znamo ko je najbolji! Ako gresim, izvolite, demantujte. Samo realne argumente prihvatam, tipa da su na proslom Ep Litvance raskupusali, iste one koje mi nismo uspeli pobediti. Gasol, senka Jokica, Joke, 40 poena u finalu... Hvala.
     (Jumko, 20. april 2017 12:50)

    # Link komentara

  44. Prica oko Jokica bi imala smisla da je on igrao play-off. Ovako je ispao u regularnom delu sezone i do pocetka sezone ima 6 meseci! Za to vreme moze sve. Medjutim, i on je u sakama jednog managera koji nece da rizikuje povredu da bi sledece sezone potpisao max ugovor. Znaci ne pricamo o telu Nikole Jokica, on ima 21 godinu i prirodno je da ce se, sa letom u teretani ili reprezentaciji, razvijati u narednom periodu. Zato hajde da se ne lazemo i ne bacamo lazne izgovore za (ne)igranje u reprezentaciji.
    (Mare, 20. april 2017 12:48)

    # Link komentara

  45. Djeluje besmisleno da bi NBA ekipe bile protiv. Oni znaju koliko je interes za lokalne i nacionalne ekipe bitan za regrutaciju i razvoj igraca. Kada su pali uspjesi reprezentacije u hr pao je i interes za kosarku a u klubove su usli sumnjivi tipovi i menadzeri. Mozda je to samo dojam koji vara, ali je cinjenica da je manje kvalitetnih igraca i uspjeha. Nikome korisno. Jedino objasnjenje bi mozda bilo da se jednostavno okrene na novo trziste, pa na novi sport, pa u neki treci biznis itd. Ljudi s pravom smatraju da bi trebali i oni uzivati u dijelu uspjeha igraca koji poticu iz njihove sredine.
    (Gledam iz parka, 20. april 2017 12:47)

    # Link komentara

  46. Haha,imate samo 3 igraca u NBA, a pogledajte Spaniju, Hrvatsku, Francusku... i onda pricate da ste vi "zemlja kosarke"
    (sandzaklija navija za Bosnu i Hrvatsku, 20. april 2017 12:44)

    # Link komentara

  47. realan domet Litvanije je da prodje grupu...Hrvati ako se uklavire mozda dodju do polufinala, kao i mi...realno je da finale igraju Francuzi i Spanci jer su najjaci, igrao ili ne Jokic....ovo je nista vise od realne opservacije
     (miki maus, 20. april 2017 12:38)

    # Link komentara

  48. Neka se Jokić malo ugleda na Tea i Krstića, koji NIKADA nisu propustili da igraju za reprezentaciju. A Krstić je imao sasvim solidnu NBA karijeru, ali nije nikada digao nos i glumio neku zvezdu. (Svetski Mega Car, 20. april 2017 11:14)

    Ti verovatno imaš 15 godina pa se ne sećaš napušavanja između Krstića i KSSCG pred SP u Japanu kada Krstić nije hteo da igra za reprezentaciju da bi se pripremao za sledeću sezonu u NBA, a ovi mu pretili da će ga poslati na odsluženje vojnog roka, a da će ga zatim proterati iz države. Nije igrao ni za Mokine jurišnike na sledećem prvenstvu, ali ne mogu da se setim jel tu bila neka povreda u pitanju. Kasnije je postao legenda reprezentacije, mada mu je po sopstvenom priznanju reprezentacija "ubila karijeru". Nek Jokić preskoči ovo takmičenje ako hoće, bitno je što je to nagovešteno na vreme (a ne ko Marjanović koji na dan okupljanja otkaže) pa ćemo o njegovom doprinosu za reprezentaciju pričati na kraju karijere.
     (Mrsimud, 20. april 2017 12:30)

    # Link komentara

  49. Kad mi neko pomene "nece na evropsko sprema se za sledecu sezonu u NBA" odmah bi napamet padne Milicic ili Radmanovic
    (dzoni, 20. april 2017 12:28)

    # Link komentara

  50. Zasto uvek, ali bas uvek, Srbin mora da pljuje po svojima? Cemu ovakvi komentari o Nikoli? Do juče je bio heroj nacije a sad cim se spominje da možda nece zaigrati na EP odmah je "obelezen". Dečko ima 22god, igrace za reprezentaciju bar jos deset minimum, tako da jedno leto nece predstavljati ništa. A da ne pominjem to da ce to jedno leto za njegov individualni napredak predstavljati sve. Usotalom, imamo takve igrace i takvu ekipu da se nece mnogo osetiti izostanak nekog pojedinca.
     (anonimni, 20. april 2017 12:22)

    # Link komentara

  51. Мени више делује као да Јокић може да условљава Денвер него они њега, јер је он кичма њиховог тима.
     (Aнархиста, 20. april 2017 12:13)

    # Link komentara

  52. Milos Teodosic je bar 2 puta bolji od Jokica. Ne zato sto je odbio reprezentaciju pa ja sad pisem ovo, nego je to zaista tako.
    (..., 20. april 2017 12:12)

    # Link komentara

  53. Hrvatska tim je još premlad za najveća ostvarenja,samo Bogdanović i Šarić i vjerojatno mladi Žižić mogu pružati zapažene partije,ostaje problem pleja,koji je krucijalan,Srbija može bez Jokića,bez Teodosića ne,za mene osobno najbolji igrač Europe.
    (Rocky Balboa, 20. april 2017 12:08)

    # Link komentara

  54. Kalates?! Taj obruc sa slobodnog ne moze da pogodi, samo trci ko muva bez glave.
     (Floki, 20. april 2017 11:59)

    # Link komentara

  55. Od Jokica zavisi. Iskljucivo od njega. Ni sa cim nije uslovljen, niti ce ga iko sancionisati zbog toga. Svi mu lizu cipele u tom Denveru. Dakle ako ne igra, samo je njegova odluka.
    (burgija, 20. april 2017 11:59)

    # Link komentara

  56. Tako je vecina kukala bez Bjelice i Marjanovica necemo proci grupu u Riu, a ono srebro na kraju. Da se pitaju sta ovi pesimisti mi bismo bili negde na nivou Britanije kosarkaski.
    (Vlado, 20. april 2017 11:54)

    # Link komentara

  57. Ko kaže da će igrati Bogdan i Teo? Njih čekaju novi ugovori...
     (b, 20. april 2017 11:46)

    # Link komentara

  58. S druge strane Bobi je odlican i ako selektor preboli sujetu trebalo bi da igra.
    ali centara sem Bobija i nemamo jer je i Milutinov obican balvan.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C i n i k, 20. april 2017 10:58) # Link komentara

    Реченица "ako selektor preboli sujetu" је баш балванска. Селектор Ђорђевић не води групу дечака на екскурзију па му сујета не да да води једног од њих. Његов задатак је да споји један тим, који ће тимски решавати задатке. Ако погледаш Црвену Звезду ове године, видећеш о чему причам - тим који је реално индивидуално не претерано атрактиван, као тим (а реч тим ћу поновити једно седамнаест пута, јер кошарка је тимски спорт) је сломио многе тврде орахе, и без проблема се, као тим, прошетао до титуле. Ако му се Бобан Марјановић не уклапа у концепт игре или у концепт тима, неће га бити. На крају, мислим да Ђорђевићу сујета јаче ради да освоји титулу. У сваком случају, човек који има резултате иза себе је Александар Ђорђевић, не Бобан Марјановић. Једна врхунска сезона у Црвеној Звезди не значи да је БМ окосница репрезентације, пре значи да Дејан Радоњић уме да користи центре...
    (KKCZ, 20. april 2017 11:45)

    # Link komentara

  59. Ovo je Hrvatima sansa velika kao kuća.
     (NBGD, 20. april 2017 11:41)

    # Link komentara

  60. Realno kompletni Spanci su ubedljivi favoriti(sa Ibakom u timu su klasa iznad za sve),Hrvati po imenima(Zizic i Saric ovu ekipu drasticno menjaju na bolje).Francuzi bez Batuma i Gobera su prosek(neigranje Zelabala i Parkera je pojacanje za njih),Grci nisu nista spec(FIBA pravila jako ogranicavaju Adetukumba,em pleja nece igrati sigurno),Litvanija je reprezentacija u velikom padu,dok Estonija i Italija mogu da iznenade(Nemacka= Sruder,Slovenija= Dragic msm da nemaju neke velike domete,kao ni Turska i Rusija). Mi smo top3 sa ili bez Jokica/Marijanovica,bitaniji su Jovic(da zamene Markovica) i Bjelica zbog odbrane,ostaje nam rupa na poziciji 3,u napadu samo Spanci mogu da nam pariraju.
    (Neko iz Banata, 20. april 2017 11:41)

    # Link komentara

  61. Sa Jokicem, Srbija ima sansu za zlato, bez Jokica, to je jos jedno standardno takmicenje za Srbiju gde sve zavisi od toga da li cemo sa Spanijom igrati u cetvrtfinalu ili finalu. Bez Jokica nema zlata, velike zvezde su oni koji donose titule, ali isto tako bez Srbije, ni Jokic ne moze postati velika zvezda. Kosarka je kolektivni sport gde ne mogu da uspeju egoisti i egocentrici koje je bas briga za grupu i drustvo, i hipohondri i narcisi koji su preokupirani svojim telom i strahom od povreda...
    (Oxi, 20. april 2017 11:40)

    # Link komentara

  62. Kosarka na nikad gorem nivou i u Evropi i u NBA,obaraju se svetski rekordi u marketingu a vi se obarate da znate ko ce igrati a ko nece?
    (Sergej Sevcenko, 20. april 2017 11:39)

    # Link komentara

  63. @ mi_smo_sremci_vise_nam_stomaci, 20. april 2017 11:21


    Очигледно зато да би ти постављао таква питања.
    (Divos, 20. april 2017 11:35)

    # Link komentara

  64. Srbija favorit za titulu?Hahaha ma nemamo sansi pored Grcke,Spanije,Litvanije,Turske...
     (Patrick, 20. april 2017 11:35)

    # Link komentara

  65. Nurkica,Mirotica...
     (Patrick, 20. april 2017 11:34)

    # Link komentara

  66. Bobi 5,Jokic 4,ako bude igrao jer sno tu tanki,za centre ne moramo da brinemo 4-ka nas muci tako da se nadam da ce Jokic igrati samo sa njim i Marjanovicem mozemo do zlata.
     (Jevdja, 20. april 2017 11:30)

    # Link komentara

  67. Odgovor na ovo pitanje će nam dati menadžeri igrača, pre svih Miško Ražnatović.
    (the pilot, 20. april 2017 11:29)

    # Link komentara

  68. Bobi 5,Jokic 4,
     (Jevdja, 20. april 2017 11:28)

    # Link komentara

  69. Zasto da se Dzenkins ne zove u reprezentaciju ima nase drzavljanstvo i verujem da bi ginuo na terenu kao i drugi ako ne i vise
    (mi_smo_sremci_vise_nam_stomaci, 20. april 2017 11:21)

    # Link komentara

  70. 99% sam ubeđen da će Jokić igrati na EP ! Prva stvar Jokić je franšizni igrač Denvera i ipak se on tu nešto pita, ako mu zabrane morali bi da ga kazne ako prekrši zabranu a kako god oni njega da kazne time će sebe kazniti još više. Zato Denver može samo da izrazi želju da Jokić trenira preko leta a ako on bude insistirao da igra za reprezentaciju moraće da ga puste. Druga stvar Jokić je dečko na mestu i kao svi pametni,normalni i veliki igrači bitno mu je da igra za reprezentaciju tako da ne sumnjam u njega uopšte. Bjelicu sumnjam da će pustiti iako se oporavi a Marjanović će verovatno biti na spisku ali da li će ući u 12 to je pitanje.
     (MJ11, 20. april 2017 11:15)

    # Link komentara

  71. Za sve nas je bolje da Jokic ne igra ove godine, nego da se pripremi za novu sezonu, da nabije kondiciju i u teretani malo. Decko ne moze da igra preko 30 minuta, odbrana mu je mnogo slaba i mora da radi da je poboljsa. Zato Nidzo ovog leta treniraj kao konj, pa se od sledeceg vidimo u dresu Srbije.
    Pozdrav
    (Zorowitzki, 20. april 2017 10:29)

    Ne, sledećeg leta ga nećemo videti u dresu reprezentacije, jer nema nikakvog takmičenja, SP nije sledeće godine, nego tek 2019. EP se više ne igra na 2, nego na 4 godine, tako da je sledeće EP tek 2021. Neka se Jokić sledećeg leta usavršava i trenira do mile volje, ovog leta treba da igra za reprezentaciju. Na osnovu ovog teksta zaključujem da če 90% evropskih NBA igrača igrati za reprezentaciju, i to će igrati mnogo veće "face" i mnogo zvučnija imena od Jokića. Bjelica sigurno neće igrati zbog povrede, tako da će nam biti veliki problem pozicija 4, i onda je još bitnije da igra Jokić za nas, jer on može bez problema da igra i na 4. Biće kompletni Španci, Hrvati, Francuzi, Litvanci, i ima da nas pregaze ukoliko ne budu igrali Bjelica i Jokić, a ni Jović neće igrati 90%. Sale je na velikim mukama. Neka se Jokić malo ugleda na Tea i Krstića, koji NIKADA nisu propustili da igraju za reprezentaciju. A Krstić je imao sasvim solidnu NBA karijeru, ali nije nikada digao nos i glumio neku zvezdu.
     (Svetski Mega Car, 20. april 2017 11:14)

    # Link komentara

  72. Jokicu oglasi se. Jel si Bodiroga ili Radmanovic?
     (mmajstor, 20. april 2017 11:08)

    # Link komentara

  73. Sve zavisi od ukrstanja posle grupa i ko ce na koga u 1/4 finalu.. Ako izbegnemo spance grke i francuze,mozemo do titule,jer ce nam do finala biti otvoren put. Ukoliko naidjemo na neke od ovih protivnika u 1/4 bice veoma tesko pobediti takve reprezentacije u par dana. Sve zavisi kako se turnir otvori,sto se tice favorita Spanija sa i bez pojedinih nba igraca prednjaci, mesta 4 i 5 su im stvarno jezivo dobro pokrivena,Francuzi takodje standardno jako jako dobri. Grci sa spanulisom,printezisom,kalatesom,papanikolaom iz evrope i ovom dvojicom iz nba jako opasni.Jos litvanci mogu da nam naprave problem,ali cisto sumnjam zbog poraza na prethodnom Ep,osveta ih ceka ako se sretnemo. Ovo ostalo su ekipe bez neke jasne koncepcije,sa nabacanim roosterom,u kojima prednjace par igraca,ali igraju 10-12,a 2-3 igraca
    (dimitrije, 20. april 2017 11:02)

    # Link komentara

  74. Poslednjih godina zvezda ali praa zvezda nase zemlje je Milos Teodosic pa ide par mesta prazno pa Nemanja Bjelica! Naravno od aktivnih igraca koji nastupaju za nacionalni tim, dodao bi svakao i Krstica da jos igra za nasu zemlju. Bilo kako bilo ta tri igraca su nas zaduzila... Pogotovo zbog toga jer nikada nisu odbijali pozive i kad su bili povredjeni cekali su poslednji momenat da vide jel mogu ili ne mogu da igraaju i uvek su davali 110% za navionalni tim. Nikola je veliki potencijal, ali milion svetlosnih godina od prve zvezde tima da tako kazem, dok ovi momci igraju zna se ko kosi, a ko vodu nosi. Nikola ce biti za par godina predvidnil ove zemlje, ali do tada zna se ko je tata! Jokicu sve najbolje igrao ili ne igrao za nas, kad smo mogli bez Pedje sto ne bi i bez njega? Zna se sta nas uvek pokrece inat i volja! Tako da samo hrabro i idemo po tu medalju!
    (Robin Hood, 20. april 2017 11:01)

    # Link komentara

  75. Jokic i Bjelica sigurno ne igraju a to je cca 40 poena po utakmici manje...
    S druge strane Bobi je odlican i ako selektor preboli sujetu trebalo bi da igra. Raduljica je los ove godine prosek mu je 2.6 p po utakmici. Macvan je uvek bio bvzv ali sad je sa prosekom od 3 p zreo da ga prodaju iz Milana,njih dvojica ne treba da igraju za ekipu.
    Lazic je otkrovenje,ali centara sem Bobija i nemamo jer je i Milutinov obican balvan.
     (C i n i k, 20. april 2017 10:58)

    # Link komentara

  76. Jokic najveca zvezda Srbije? Svaka cast momku i ne sumnjam da ce to biti narednih godina ali nasa najveca zvezda je Milos Teodosic, covjek koji nas je zaduzio i covjek koji je itekako i zasluzio da konacno podigne zlato sa reprezentacijom! Ako zeli Jokic da pomogne ovim momcima dobrodosao je ali nemojte umanjivati znacaj Tea za reprezentaciju jer se mora cijeniti ovo sto je dosad uradio
     (Miki28, 20. april 2017 10:51)

    # Link komentara

  77. spancima su "dani odbrojani" barem 5 godina pa uvek dodju u jakom i skoro punom sastavu i uzmu medalju, voleli ih mi ili ne, treba to postovati. oni nam ne leze, francuzi nam leze i s njima bismo u okrsaju lakse izasli na kraj. ali ima tu jedan krug ekipa iz kog moze uvek neko da iznenadi - grcka, hrvatska, italija, turska... grci mogu da budu ozbiljni ove godine.
    na otkaze kod nas sam navikao, mi 20 godina ne mozemo da dovedemo najjaci sastav, mislim da nam je polufinale realan domet a tamo sta nas saceka. steta je sto mozda necemo biti kompletni jer se evrobasket igra ubuduce na 4 godine, prilika da ga napokon uzmemo.
    (boc, 20. april 2017 10:50)

    # Link komentara

  78. Hrvati imaju prejaku unutrasnju liniju sa Tomicem, Zizicem, Zubcom i Saricem, a Spanci sa bracom Gasol, Ibakom ili Miroticem i nekim od brace Ernangomez + ja ne bih otpisao Rejesa, Francuzi sa Azinsom, Goberom, Dijaoom, Moermanom, Lovernjom, litvanci Sabonisa, Valancijunasa... Treba to braniti ljudi moji. Mislim da Jokic nece igrati ove godine jer je ovo kljucno leto za njegovo telo. Grci sa Greak Freakom nemaju tih problema, kao ni letonci sa Porzignisom.
    Nazalost, vi niste obratili paznju na igrace kojji ce verovatno u NBA, pa je pitanje da li ce leto da provedu sa reprezentacijom. Kod nas su u pitanju Bogdanovic i Zagorac sigurno, Nedovic vrlo moguce, Kuzmic ce opet da ide na letnju ligu, a mozda dobije ugovor i bez toga, Milutinov ceka sastanak sa Popom, Teo ce igrati za reprezentaciju bez obzira na NBA, Jovic je povredjen i pitanje je sta ce biti s njim, Markovic vise ne igra, Micov u svadji sa Djordjevicem, Raduljica u upitnoj formi i za srpsku ligu, Lucic kuburi sa ledjima, Musli iz nekog razloga ne dobija poziv iako igra vise nego dobro. Manje vise tim nam je u gustoj vojvodjanskoj jesenjoj magli.
    Kosarkaski pozdrav.
    (Miodrag, 20. april 2017 10:50)

    # Link komentara

  79. Znači Španjolska prvi favorit ako ovako ostane
    (place your bet, 20. april 2017 10:47)

    # Link komentara

  80. Само играње у НБА не значи да ти играчи могу бити од вајде националном тиму, и од побројаних барем 1/3 нису ти на које рачунају селектори тих националних селекција.

    Но овде се протура неко виђење НБА залуђеника да је сваки играч у НБА класа за "неке тамо европске". Тако је у сезони 2015/16 НБА и грач Сакрамента био извесни Дује Дукан, и тај се ни у Цедевити није изборио за место. И овај Рудеж тешко да је близу репр. коцкастих.
    Или овај Грк Папајанис, тај није ни у лудилу на радару грчког селектора.

    Е сад, доста НБА играча ће играти, доста неће, из разлога разних. Неки су важни за своје нацииналне селекције, неки и нису.

    Французи имају највише НБА играча, 11 (заправо ту ваља додати и Јабузелеа, 16.пик са задњег драфта, који је тренутно у Кини), но Французи имају тако добру "подршку" у Европи да и без и једног НБА играча, опет су међу 4 најозбиљнија кандидата на ЕП.

    Већ је то другачије код Шпанаца, мимо НБА имају Љуља, Рудија, али без неких НБА играча мислим да њихове шансе рапидно падају.

    У Грчкој ће и Адетонбо и Куфос играти ЕП, имају опасну подршку у европским играчима, и та селекција је бетон, јаки су, прејаки.

    Што се наших тиче, надамо се да ће наш двојац у НБА (овај трећи ипак већ 2 године не игра такмичарску кошарку) заиграти на ЕП.

    Словенци имају једног али вредног НБА играча, биће нагазна мина на ЕП.

    У сваком случају, ЕП ће показати и где су многи НБА играчи у односу на европске.
    (Divos, 20. april 2017 10:46)

    # Link komentara

  81. Spanija pobedjuje Hrvate u finalu, i tako se nasi susedi na velika vrata vracaju
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Objektivno, 20. april 2017 10:16)

    Bez uvrede, ali ako Aco Petrovic ne "sapne" Bogdanovica, nece ici dalje od cetvrtfinala, pa makar on na utakmici postizao po 40 poena.Druga stvar kod Hrvata je nedostatak "dobrog" pleja. Eksperimenti sa crnim plejevima se nisu pokazali dobrim jer se shvatanje njihovog "gradjenja" igre dosta ralikuje od hrvatskog, odnosno srpskog nacina igre, pre svega zato sto i Srbi i Hrvati imaju "svoju" skolu kosarke i disciplinu u igri. Jedini koji "iskace iz tog fazona je "luckasti" Teo. *Zato je cesto na ivici izmedju stupidnog i genijalnog izdanja. Mi imamo srecu sto on nije jedini u timu, pa uvek ima ko da "stane na loptu".
    (Sasa, 20. april 2017 10:46)

    # Link komentara

  82. Vecina ce igrati, osim nasih NBA asova, ipak su to 'legende kosarke' i Jokic nije najveva zvezda, to je Milos Teodosic, a bogami i Bogdan i Beli su reprezentaciju vise zaduzili...
     (cika Ziva Bard, 20. april 2017 10:36)

    # Link komentara

  83. (Veselin Cvetković, opštinski sudija, 20. april 2017 10:22)

    Ono kad brže bolje iskomentarišeš a ne pročitaš naslov pa promašiš temu...
     (Maksa, 20. april 2017 10:29)

    # Link komentara

  84. Za sve nas je bolje da Jokic ne igra ove godine, nego da se pripremi za novu sezonu, da nabije kondiciju i u teretani malo. Decko ne moze da igra preko 30 minuta, odbrana mu je mnogo slaba i mora da radi da je poboljsa. Zato Nidzo ovog leta treniraj kao konj, pa se od sledeceg vidimo u dresu Srbije.
    Pozdrav
     (Zorowitzki, 20. april 2017 10:29)

    # Link komentara

  85. Beno Udrih je zatvorio vrata reprezentaciji još pre par godina, vrlo eksplicitno. Vujačić igrao ne igrao isto im dođe, eventualno može da bude veteranska podrška i motivator sa klupe. Kod Slovenaca je Dragić čovek-tim i čisto sumnjam da će ulaziti u bilo kakvu konkurenciju za medalju.

    Za Sabonisa vidim da je napisano da je imao odličnu ruki sezonu, a momak zapravo igra očajno. Motiejunas je bivši košarkaš bukvalno, Kuzminskas je solidan evroligaški igrač u NBA, a Valančiunas je raspad koji može da izdominira samo brata Radulju. Poslednjih godina Litvanci zapravo ni nemaju neke posebno dobre individualce, ali uvek igraju dobro u svom sistemu. Svakako su jedan od favorita za medalju.
     (Kobac, 20. april 2017 10:27)

    # Link komentara

  86. Jokić nije naša najveća zvezda, nego Miloš Teodosić. Na stranu što je bolji i iskusniji, nego što 15 godina nijedno leto ne odbija reprezentaciju, što mladu, što A selekciju. Da nije bilo njega ne bismo osvojili srebro 2009. i 2014. a ni srebro na OI. Svuda je bio najbolji i prva petorka prvenstva. I za kraj, mislite da on nije mogao da izdvoji neko leto da radi na sebi? Mogao je, ali patriotizam i želja za uspehom sa svojom zemljom je velika. Pa on je 2013. povređen dolazio na pripreme samo da gleda treninge i bude sa timom, iako se 90% znalo da neće biti spreman. A mogao je da izabere da uživa na Maldivima. Sam je jednom rekao "slava se stiče u reprezentaciji".

    Tako da Jokiću, sad će se pokazati pravo lice, ja verujem u tebe, deluješ kao dobar momak.
     (Veselin Cvetković, opštinski sudija, 20. april 2017 10:22)

    # Link komentara

  87. Spanija pobedjuje Hrvate u finalu, i tako se nasi susedi na velika vrata vracaju
     (Objektivno, 20. april 2017 10:16)

    # Link komentara