"Delije" protiv "selfi" navijača (FOTO)

Oko 20.000 navijača prisustvovalo je prijateljskom meču između Crvene zvezde i moskovskog Spartaka, a "Delije" su imale poruku za one koji "biraju" utakmice.

AK Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @20kinte
    batice, ja sam na severu od 87. starih dobrih vremena vise nema. sada su tamo dziberi i dileri...
    (strasno, 26. mart 2017 22:15)

    # Link komentara

  2. @Amarcord, potpisujem sve od reci do reci...i naravno svaka cast na komentaru!
    (Major, 26. mart 2017 12:26)

    # Link komentara

  3. (Dragan, 25. mart 2017 22:35)
    Izmanipulisani ovi navijaci od vodja (dilera) koje drze politicari. Pravi zvezdasi ne idu na utakmice da paradiraju.
    (WakeUpSheeple, 26. mart 2017 11:43)

    # Link komentara

  4. placenici nasli za shodno da moralisu
    (ja, 26. mart 2017 11:04)

    # Link komentara

  5. A što vi deco nešto ne radite?
    (Kole, 26. mart 2017 10:11)

    # Link komentara

  6. @pedro Sigurno si bio u Pireju da vidiš kako porodice prave roštilj za naše. Ako o nečemu nemate pojma, nemojte komentarisati. A ceo ovaj spin koji se pripisuje tribini ladno prihvataju internet navijači. Droga, nasilje, "ne smem sa decom na stadion"... to su posledice represije koja traje više od deset godina putem medija, preko policije do politike. Posle 5.oktobra svi su shvatili koliko tribina može da bude bitna. Dragan dole je sve lepo objasnio, ne moram da kucam isto to.... inače, gde ste se prepoznali, u kojem od ovih pasusa? Da tražimo po netu izjave tipa "baš me briga za Zvezda - Javor", igra Mančester! ili revanš protiv Ludogoreca gde na sramotu istoka i zapada gomila kvazi navijača juri da "stigne autobus" posle gola Bugara, jer su mnogo ljuti što gubimo od tri puta skupljeg tima (i ja sam bio ljut ali sam ostao do kraja)? Ili ono kada krene koreografija, a sa zapada i istoka krene fotkanje, što sefiji, što tribine, da se impresioniraji devojčice na fejsu, na stadion se dolazi u fensi garderobi? Stalna pitanja zašto se ne bojkotuje ABA od početka - ptice na grani znaju zašto. Sever je kompleksna tribina, organizovana, sredjena, za ponos bilo kojem klubu, svetlosnim godinama ispred bilo koga u regionu po svim parametrima. I u pravu su, sad pametnjakovići koji gledaju basket tri godine pljuju po njima koji su tu 30 i kusur godina. Da li znate koliko je ljudi lečeno novcem koji su Cigani skupljali? Da li znate koliko je porodica dobilo krov nad glavom? I još mnogo toga. To naravno nije popularno da se piše po novinama, nego su svi Cigani kriminalci, dileri i bezumni nasilnici. I da, ako ste platili kartu, možete da radite šta vam volja, ali kada idete protiv tribine očekujte da vam se na to ukaže. Nisu nikoga tukli nego su napisali transparent, nisu grobari. Previše je vas ovde koji misle da su viši od kolektiva. Vidim svi se kunu u Zvezdu - e pa onda prihvatite da je ta tribina neotudjivi deo Zvezde. Možete da se ne slažete sa njom, ali prestanite da budete orudje onih koji pokušavaju da je unize godinama.
    (20kinte, 26. mart 2017 10:06)

    # Link komentara

  7. Pratio sam Zvezdu 15 godina i kući i na strani ali poslednje 2-3 godine su mi se toliko smučili ovi tzv. velikosrbi da više ne pratim Zvezdu iz higijenskih razloga.
    Neobrazovani delikventi će da dele lekcije...
    (kangrga, 25. mart 2017 20:19)

    Ja ove godine "slavim jubilej" 20 godina uzivo pracenja. Docekao sam da mi nasilnici i dileri drze lekcije o moralu i da mi masu sa barjakom osvedocenog iznudjivaca i revolverasa. Dosta vise.

    Nemaju sluha ni navijanje da organizuju kako treba. Zapravo, nemaju ni mozga, koliko ovo je "saopstenje" logicki neodrzivo necu da tupim sad.
    (cigan, 26. mart 2017 09:46)

    # Link komentara

  8. Normalno, kad ti neko plaća za posao koji radiš, tu nema hoću-neću, ideš uvek. Samo deco, ima navijača koji nisu plaćeni, nego moraju da biraju utakmice...
    (kočo, 26. mart 2017 09:36)

    # Link komentara

  9. Javise se ovi sto ne placaju karte godinama, sto velicaju kriminalce masuci zastavama sa njihovim likom, ovi zbog kojih Zvezda placa hiljade evra kazni..
    (roki, 26. mart 2017 09:24)

    # Link komentara

  10. Ljudi koji u svom arsenalu imaju stanglu,baklju,vredjanje na verskoj i nacionalnoj osnovi,pricaju o navijackoj kulturi. Mozda treba uvesti i izraz fanologija,kako bi se ovaj najbitniji deo nasih zivota proucavao i kao naucna disciplina
    (Pravda za Urosa, 26. mart 2017 08:46)

    # Link komentara

  11. vratite Timu i Šaviju!!! Ovo vise nije SEVER
    (giocatore, 26. mart 2017 08:31)

    # Link komentara

  12. Braća treba da vam budu navijači spartaka iz subotice!
    (Hank moodey, 26. mart 2017 06:42)

    # Link komentara

  13. koja ekipa besposlicara.
    (realan, 26. mart 2017 05:05)

    # Link komentara

  14. Ljudi, pa to bratstvo sa Olimpijakosom služi samo da bi Pedja i Draža išli na more za dž.
    (Kašmir, 26. mart 2017 04:13)

    # Link komentara

  15. Interesantno je da svi komentari znaju da se radi o narko dilerima a policija ne zna.
    (Trener, 26. mart 2017 03:50)

    # Link komentara

  16. Ladno nisam ni propratio ovo oko Olimpiakosa... Svakako, pre 6-7 meseci, Zvezda je igrala super ligu I mislim da smo tada srozali posetu na minimum, tipa 2500... potpisujem da je preko 1000 van Beograda, sto ce reci da grad od 2.000.000 stanovnika toliko voli Zvezdu da je doslo 1500 ljudi. Em je fudbal truba, em je ljudima dojadilo da gledaju dilere (a ako neko misli drugacije neka kaze)
    (N, 26. mart 2017 03:38)

    # Link komentara

  17. То братско глупирање има само код нас. Кад се игра у Атини против Олимпијакоса сваки пут људи нормално од првог до последњег минута навијају за свој тим и против Звезде. Не занима их ништа. Шта се градило и како 30 год, и како се огледа то братство? Молим за одговор јер ми није јасно. Хвала
    (Педро, 25. mart 2017 22:39 … Bas suprotno, u Pireju je bilo bez zvizduka i sa Zvezdinim i Olimpijakosovim pesmama
    (raketa, 26. mart 2017 03:30)

    # Link komentara

  18. ...a da,zaboravio sam mozda i najbitnije-koje su boje neseg kluba? Zasto su majice koje nose cuvene delije uvek teget,crne...razmislite i o tome...pogledajte malo "selfi navijace" i bracu i naucite da je i to deo koreografije,a ne baklje,upaljaci,svinjske glave,Indija i Pakistan ( tek reci ove pesme ne razumem,ali pisac je zbog rime i nedostatka inspiracije brzinski to smislio)...ipak cu radije biti ZVEZDAS ili CIGANIN nego ovakav delija ( pronadjite sami sta inace znaci ta rec i kojeg je porekla...).
    A ko je selfijevac pogledajte na stranici drugih novina :).
    (Peca, 26. mart 2017 03:07)

    # Link komentara

  19. Oni koji se upljuvase patriJotizmom, nacionalizmom i hvaleci Cicu i ekipu a ovamo se uvlace braci Rusima, iako je Putin jedno 5x rekao da mu ne izlaze na oci ti koji pravdaju i velicaju saradnike okupatora (makar ne znam kakvi da su bili)? Oni koji su zestoki momci spremni na sve ali samo ako imaju dozvolu i pokrice od nadleznih? Na severu nije bilo toliko poslusnika ni u najgora vremena 90ih...(puppets, 25. mart 2017 22:31)Ima više od 10 godina od kada su u skupštini partizanski i ravnogorski pokret priznati kao antifašistički pokreti otpora,tako da sada nema nikakvih potreba za veličanjem od strane navijača.Svaki građanin ove zemlje bi to morao znati.Putin je bio u poseti Zvezdi i prisustvovao utakmici omladinaca,primio navijače(Delije),pa sam siguran da je upoznat sa tom temom.Meni je drago što je sve manje politike na stadionima,jer njoj tu nije mesto,pogotovo ne ideoloških prepucavanja i strančarenja.Treba biti jedinstven u ljubavi prema klubu,a ne prema politici.Jeste bilo pokušaja od strane političara,partija i moćnika da se preko navijačkih vođa Delije iskoriste kako bi se zadovoljili nečiji interesi,ali treba znati da to nikome nije uspelo,bar ne na duže vreme.Kad vidimo u kakvom društvu živimo i kakve se vrednosti promovišu,stvarno nema se šta zameriti Delijama,najorganizovanijoj i najbrojnijoj navijačkoj grupi na Balkanu.Među Delijama nisu samo kriminalci i huligani,ima i lekara,profesora,studenata...,samo što se u medijma plasiraju drugačije priče.
    (borac, 26. mart 2017 01:19)

    # Link komentara

  20. Navijam za Partizan. Volim ga. Videh vest i kliknuh. Komentare uvek čitam. Jako me raduje, braćo, jer mi smo braća i sestre (Srbi smo), svako navija za svoj klub, što pročitah ovoliko normalnih komentara. Slična bagra je i kod nas, svi znamo čime se bave, kako dobijaju ulaznice itd. Da li postoji način da ih se rešimo?! Bagru stavljam u isti koš, koje god boje nosili i pesme pevali, da uživamo u sportu. Možemo mi da se šalimo, prozivamo, zezamo medju sobom. Volim svoj klub, ne mrzim vaš.
    (prezime i ime, 26. mart 2017 01:19)

    # Link komentara

  21. Galopirajuće pogačice kako pomažeš klub ako kupiš kartu na gostovanju? Čekaj ti Zvezdu gledaš samo kada smo domaćini ili i tada hrabro za tastaturom?
    (Arsa, 26. mart 2017 01:19)

    # Link komentara

  22. Mi smo navijači Zvezde a ne Delija. Nismo tu da pokažemo divljenje prema Dunjiću,Mišiću i ostalim kriminalcima već prema Zvezdi. Normalno je da imamo emociju kada gubimo koja se razlikuje od one kad pobedjujemo.
    (Voja, 26. mart 2017 00:58)

    # Link komentara

  23. ono kada branis svoje radno mesto, ti sto pisu transparente imaju dobru kintu a ovi sto pridrzavaju....samo pridrzavaju....
    (Sremcica 511, 26. mart 2017 00:54)

    # Link komentara

  24. Vi sto huskate da se ne ide na ABA ligu, IZDALI ste srpstvo i zvezdastvo. VI ste odgovorni sto je one godine Cibona uzela titulu, jer i oni sami dobro znaju kako bi se proveli da je Arena grmela. I umesto da tada priznate gresku, vi i dalje tvrdoglavo nastavljate da furate taj fazon. A zasto? Pa zato sto vasim mozgovima vlada sujeta, stara srpska bolest koja ce nam doci glave. Ako ste toliko principijelni zasto tada niste rekli:"Necemo da bodrimo Zvezdu u Euroligi jer nam je ispod casti da nam Cibona ustupa mesto"! Ne, vaznije su "kombinacije" koje imate sa kartama. Za taj tip "patriotizma" neki Johnson je pre vise od 250 godina rekao: "PATRIOTIZAM JE POSLEDNJE UTOCISTE NITKOVA"!
    (Milan, 26. mart 2017 00:51)

    # Link komentara

  25. Pa ako smo mi selfi navijači zašto se junaci niste čuli od nas protiv Oly-a, ipak ste vi navijali a 90%hale se slikalo.
    (Lošmi, 26. mart 2017 00:50)

    # Link komentara

  26. То братско глупирање има само код нас. Кад се игра у Атини против Олимпијакоса сваки пут људи нормално од првог до последњег минута навијају за свој тим и против Звезде. Не занима их ништа. Шта се градило и како 30 год, и како се огледа то братство? Молим за одговор јер ми није јасно. Хвала(Педро, 25. mart 2017 22:39)Zadnju utakmica,koja je odigrana u Pireju je protekla u prijateljskom navijanju.Dakle nije bilo navijanja protiv Zvezde.Dok je pre neki dan u Areni bilo dosta zvižduka upućenih Olimpijakosu.Tako da nisi u pravu.
    (sloga, 26. mart 2017 00:47)

    # Link komentara

  27. Čekajte, ovo su napisali isti oni "najverniji navijači" koji su pre 2-3 godine upali na Zvezdinu utakmicu u ABA ligi i tukli momke koji su počeli organizovano da navijaju za Zvezdu?
    (Miške, 26. mart 2017 00:45)

    # Link komentara

  28. Srbi vazda bili servilan i podanicki narod. Jugosloveni, e to je bio pojam, postovan u svetu. Ko ce da te postuje, goljo, kad sam sebe ne postujes. A prvi, sampion u toj poniznoj servilnosti svemu preko granice zna se ko je!
    (Labud, 26. mart 2017 00:37)

    # Link komentara

  29. Dok citam komentare ponovo sam ponosan sto sam navijac ZVEZDE! Bravo momci niste dozvolili da vas saka placenika i poslusnika slomi. Niko ne treba da ide na SEVER dok su oni tamo. Sami ce sebe obesmisliti...
    (Dragutinov sin, 26. mart 2017 00:35)

    # Link komentara

  30. koliko samo dobrih komentara citam... Svaka cast pravim navijacima. Ponosan sam na sve vas koji ste u par reci pokazali revolt na temu ove diskusije. pozdrav!
    (Malisan, 26. mart 2017 00:34)

    # Link komentara

  31. Da se ne lazemo 80% ljudi na severu zbog interesa a ne zbog Zvezde.Pogotovo vodje grupa.
    (bolee, 26. mart 2017 00:26)

    # Link komentara

  32. Bojkotujete ABA ligu koja nas vodi u Euroligu a onda uredno idete na tu istu Euroligu!? Vidite ovako, kosmos ima granicu ali ne i ljudska glupost.
    (Milos, 26. mart 2017 00:15)

    # Link komentara

  33. Oni bar dolaze na odlučujuće utakmice. A gde ste vi bili u nedelju protiv Budućnosti? U utakmici koju je trener vašeg i našeg kluba nazvao najvažnijom u sezoni, u kojoj se klub bori za egzistenciju, u krajnjoj liniji i za to da vam braća dođu u goste i sledeće sezone.
    U sredu dok se utakmica (i EL sezona) lomila pevali ste pesme protivničkog kluba i vratili ga iz nokdauna. Na kraju utakmice ste izlomljenim i izmučenim igračima skandirali ime tima koji ih je upravo pobedio.
    Vaša bratstva meni ne smetaju, ali me apsolutno ne obavezuju. Pogotovo ne tokom tih 90/40/koliko god minuta dok naši igrači igraju protiv njihovih.
    Dokle ćete da birate datume, protivnike i takmičenja pogodne za dolazak na utakmicu? "Bodrimo te uvek Zvezdo ma gde bila ti". Osim ako je crveno slovo, ili igraju Hrvati, ili vam se ne dopada neko ko sedi u savezu ili upravi kluba. Potražite u rečniku pojam "licemerje".
    Da li se ikada zapitate da li navijate za Zvezdu ili samo za sebe? Samo sebi i svojima pevate. Kada ste poslednji put skandirali ime nekog igrača ili trenera? Ima li drugog kluba na svetu čiji se navijači tako ponašaju?
    I Zvezda i sever su postojali decenijama pre vas i nas, postojaće, Bogu hvala, i decenijama posle vas i nas. Ako ste u stanju da razumete da ogromna većina navijača SDCZ ne deli vaš pogled na svet, politička i ostala shvatanja i navijačke navike, sjajno. Zvezda nikad nije bila klub isključivih ljudi. Ako niste, treba da ponađete klub koji odgovara vašim potrebama.
    (Amarcord, 25. mart 2017 23:47)

    # Link komentara

  34. A nasa braća izgubise od Galate glatko pa izginuse da dobiju Zvezdu!
    (dragan, 25. mart 2017 23:37)

    # Link komentara

  35. Meni su braća Srbi (grobari)! Volim ih i poštujem a najviše ih zajebavam kada izgube od nas i obrnuto.
    (maremare, 25. mart 2017 23:13)

    # Link komentara

  36. Ovo bre kao da je parada ponosa po bojama bih rekao
    (Ja, 25. mart 2017 22:59)

    # Link komentara

  37. Delfi
    (root, 25. mart 2017 22:58)

    # Link komentara

  38. Delije bi moge da budu protiv navijanja za fmp vec pet godina i da se zapitaju zasto se Zvezda ugasila,ali nema veze,koga briga,njih sigurno ne.
    (b(ot)92, 25. mart 2017 22:41)

    # Link komentara

  39. То братско глупирање има само код нас. Кад се игра у Атини против Олимпијакоса сваки пут људи нормално од првог до последњег минута навијају за свој тим и против Звезде. Не занима их ништа. Шта се градило и како 30 год, и како се огледа то братство? Молим за одговор јер ми није јасно. Хвала
    (Педро, 25. mart 2017 22:39)

    # Link komentara

  40. Bravo momci,tako je...Imate podršku od čoveka sa porodicom, Zvezdaša,onog koji ne gleda Pink,Happy ,rijalitije,ne sluša šabansku muziku...Mogu da vas pljuju samo ovi koji nikad nisu bili nečeg deo,nevezano od navijačkog života...A da ih pitaš da nešto pomognu,urade,humanitarno, bespovratno,isti ti bi se zavukli u mišije rupe,odakle sad i kucaju ove besmislene komentare...Tako se poštuje..Kad te neko ugosti,ti mu uzvratiš...Tako su nas učili naši stari,tako i mi sad učimo buduće....To što vam pripisuju sve i svašta,to samo govori o njima...Da li ima tih stvari na tribinama? Svakako da ima neki deo...Ali to je već stvar inteligencije,dal ces za neke stvari da okrivljuješ uzrok ili posledicu...Posledicu okrivljuju slabići,oni koji nikad nisu stvari isterali do kraja,oni koji ćute kada treba da se digne glas,oni koji se kriju iza fraza i izgovara,oni koji beže kad je gusto...Zbog toga vas i mrze...Vi ste,deco,momci,braćo,posledica ovog zlog vremena i veliki je greh vas optuživati i stavljati vam na pleća sav taj teret.Sjajno se vi još i držite...Zato juriš u nove pobede,nemoj da vas ovi mekušci zaustavljaju ni sekunde...Čim krene nizbrdo,neće ih više biti,naći će opravdanje....I da mi ponude, milione,bilione......
    (Dragan, 25. mart 2017 22:35)

    # Link komentara

  41. Od utakmice Partizan-Olimpija, nisam bio ni na jednoj utakmici u Pioniru. Izvizdao sam minut cutanja MUTAVOM, i otisao s kumom na pivo. Zvizdanje Partizanovaca svemu Vucicevom je vredno za Srbiju. Zvizdanje Zvezdasa istom je blago.
    (Zak, 25. mart 2017 22:33)

    # Link komentara

  42. Jesu to one iste Delije sto idu da razbijaju paradu kad im se kaze (citaj: dozvoli) a cute i nema ih nigde kad gazde zabrane?
    Oni sto glasaju (i lobiraju i teraju druge da glasaju) za onog za koga im kazu?
    Oni koji se upljuvase patriJotizmom, nacionalizmom i hvaleci Cicu i ekipu a ovamo se uvlace braci Rusima, iako je Putin jedno 5x rekao da mu ne izlaze na oci ti koji pravdaju i velicaju saradnike okupatora (makar ne znam kakvi da su bili)?
    Oni koji su zestoki momci spremni na sve ali samo ako imaju dozvolu i pokrice od nadleznih?

    Na severu nije bilo toliko poslusnika ni u najgora vremena 90ih...
    (puppets, 25. mart 2017 22:31)

    # Link komentara

  43. Od kada nema Savije, sever se pretvorio u pomodarstvo, u tribinu koja bira na kojim takmicenjima ce bodriti svoj klub!!!
    Navijanje je sve slabije, pesme koje se forsiraju se mlake, nisu za pritisak tribine, za eksploziju, doziveo sam posle 25 godina koliko idem na utakmice mog kluba da vecina ljudi u hali zvizdi severu!!! EEEEJJJJ???
    Vodje bi trebale da pitaju starije kako je sever zvucao kada je zurku na tribinama pravio Tima, Suca, Gaga, Savija... Ovo sada je cisto pomodarstvo ali njih samih...
    (miki, 25. mart 2017 22:30)

    # Link komentara

  44. A ko je platio izradu ovolikog broja zastava i od cega? Nije uopste mala cifra u pitanju.
    (mrkobgd, 25. mart 2017 22:29)

    # Link komentara

  45. У праву су једној ствари, на утакмици се навија а не фенсира се. Са друге стране, утакмица са вама братским Олимпијакосом (као и наша с братским Паоком) је била званична, а не пријатељска. Није требало звиждати (знам да Паоковци нама нису, за ваше Грке не знам), али не разумем ни певање грчких песама док се битна утакмица ломи. Такође, није лако суздржати се и не осуђујем оне који су звиждали. А што се бакљи и петарди тиче, део су навијања и узавреле атмосфере која доприноси спортском спектаклу.
    (Јабучило, 25. mart 2017 22:27)

    # Link komentara

  46. Bando huliganska niste vi nikakvi navijaci Zvezde vise stete joj nanosite nego bilo ko ,da je ovo sredjena drzava zna se gde bi bili
    (oli, 25. mart 2017 22:22)

    # Link komentara

  47. важи. ви престаните да долазите, довољно дте урадили, а ми ћемо да почнемо. реално врх!
    (загор, 25. mart 2017 22:17)

    # Link komentara

  48. Pokazali ste se protiv Olimpijakosa. Ne trebate nama ciganima.
    (santa justa, 25. mart 2017 22:16)

    # Link komentara

  49. Plaćam kartu, dakle mogu da zviždim, ćutim, pevam ili pravim selfije. Moj izbor. Kraj diskusije.
    (Bgd, 25. mart 2017 22:14)

    # Link komentara

  50. Kad "delije" pricaju o principima i o tome kako treba bodriti svoj klub... a njihov vrhunac utakmice bakljada ili ukradena zastava drugim huliganima, umesto gol ili pobeda Crvene Zvezde.
    50 % pesama posvetili svojoj navijackoj grupi, a drugu polovinu vredjanju tudjih navijaca. Njima je Zvezda potpuno nebitna. Po njihovom misljenju, neko ko ima drugacije misljenje od njih, npr levicar, ne moze navijati za Zvezdu!?
    Jezivo.
    Budite se braco Zvezdasi... uzese nam klub. Uf kako bi bilo dobro kad bi na zapadu i istoku na sledecoj utakmici osvanuo neki kontra transparent, ali nazalost tesko da neko ima hrabrosti za tako nesto.
    (Hannibal, 25. mart 2017 22:08)

    # Link komentara

  51. O cemu vi pricate? Oni koji su zvizdali i pljuvali su pravi navijaci koji su poraz emotivno doziveli. Oni, za razliku od vas, ne primaju naknadu za navijanje. To navijacko bratstvo moze samo u prijateljskim utakmicama, a kada se igra takmicarski nema brata.
    (BVB, 25. mart 2017 22:05)

    # Link komentara

  52. Gospodo tzv. navijaci,vi koji ste u sredu uvece dogovorili letovanja u Grckoj,da li cete ici na putovanja ako nekim cudom ne uzmemo ABA ligu( na koju ne dolazite)?
    Braca izgubise od Galate,pa im je od krucijalnog znacaja bila pobeda nad nama,pa izgubise u Pireju od Reala,a oni zakucani na 3em mestu!!!
    (spartanac, 25. mart 2017 22:03)

    # Link komentara

  53. Ovim transparentom su samo navukli gnev PRAVIH zvezdasa.
    (Vlada, 25. mart 2017 22:01)

    # Link komentara

  54. Sta pise na transparentiu? Jel moze neko da napise
    (jedan iz mase, 25. mart 2017 21:50)

    # Link komentara

  55. Dolaze li dileje na ABA ligu?
    (Magdalena, 25. mart 2017 21:46)

    # Link komentara

  56. @sektasi sa severa ne placa vas sns dovoljno pa ne mozete ostalo popuniti? lazni moralisti,pevaju kosovo a gazda im ga prodaje,tako treba ;)
    (mile, 25. mart 2017 20:47)

    ne lupetaj mile i ne miješaj politiku sa sportom... Ako imaš što protiv grupe navijača, ok.. A da pričaš kao Sonja Biserko na sportskim stranama je glupo i to jako glupo..
    (djuro, 25. mart 2017 21:39)

    # Link komentara

  57. A 300 miliona ?
    (JPR24, 25. mart 2017 21:39)

    # Link komentara

  58. sram vas bilo... cela Arena vam je zvizdala, dok je vas 200 pevalo 'braci'' grcima... vas 200 koji ne placate karte, zivite od zvezde i nas 18.000 koji placamo karte! sram da vas bude, kriminalci!
    (mile, 25. mart 2017 21:36)

    # Link komentara

  59. Kako ste se pronasli u danasnjim prozivkama...Uzivam citajuci vase komentare,vi internet huligancici i "verni"navijaci,istina ipak izgleda najvise boli!
    (ravanelli, 25. mart 2017 21:35)

    # Link komentara

  60. Ali postoje ljudi u cijim glavama egzistira termin ' navijacka kultura'. Majko mila
    (zvizdachi, 25. mart 2017 21:28)

    # Link komentara

  61. najjaci su mi ovi koji sad govore "ko plati kartu ima pravo i da pljuje i da zvizdi..." a kad je bila neki dan situacija Lazic-"navijac" onda je taj "navijac" bio (OPRAVDANO) jednoglasno osudjen i cak Delije okrivljene
    (upravo takvim kao taj od neki dan je ova poruka namenjena, 25. mart 2017 21:24)

    # Link komentara

  62. Ma ko ste vi da komentarisete Zvezdase, ko steee?!!!

    Eto vi zbog Zvezde dolazite na utakmice, jel? Kolilo vas glefa utakmicu na tv-u ako nisu na stadionu? Alo bre, vi dolazite na stadion zbog sebe, jer vam je zabavno na tribini, jer se osecate jakim tako, jer se osecate bitnim. Znaci tu ste zbog sebe i samopromocije. Pa vecina vas nije znalo pravila fudbala do 15. ili 16. godine, dok niste dosli na tribinu, a kamoli da osecate neku ljubav prema Zvezdi. Hvala vam sto bodrite nas klub, ali nemoj da nama Zvezdasima drzite pridike, dajete sebi mnogo za pravo. Imao bih jos toga reci, ali neka...
    (nostalgija, 25. mart 2017 21:22)

    # Link komentara

  63. i oni tribinu biraju iskljucivo zbog gudre i reketiranja naroda,bolje neka cute najveci kriminalci u drzavi. Prvi primer aleksandar stankovic koji je prelazio cak i na drugu tribinu
    (Lfc Serbia, 25. mart 2017 21:20)

    # Link komentara

  64. Osnova ljudskosti: Kad neko nema za kvoter, Delije daju na ler
    (Stole, 25. mart 2017 21:16)

    # Link komentara

  65. Ови који манипулишу трибином су постали секта. Звездин некада чувени Север је давна прошлост, прави Цигани су знали да нису сами себи сврха, већ Црвена Звезда. Отели су нам Звезду, идиоти на трибинама и муљатори у краватама.
    (Старац Исаија, 25. mart 2017 21:15)

    # Link komentara

  66. I ja sam protiv onih koji bojkotuju aba ligu (jedini put do EL) ali zato uredno biraju utakmice Evrolige da pravim navijačima zauzmu mesto i gotovo celu utakmicu navijaju za protivničku ekipu iako je utakmica sezone u pitanju. Neću ni pominjati to da im ista ta liga sa hrvatima, bosancima i slovencima nije smetala početkom 2000ih kada je osnovana, 10ak godina posle rata ali im je definitvno zasmetala tek početkom 2010-11 tj u trenutku kada je Zvezda bila na najnižem nivou u istoriji kluba.
    (pn, 25. mart 2017 21:11)

    # Link komentara

  67. Odlicna poruka! Za onog sto dodje na svaki deseti mec i onda napada Lazic Branka, recimo. Takvi neka gledaju kuci ili u kaficu.
    (Ljubisa livac, 25. mart 2017 21:08)

    # Link komentara

  68. jedno pitanje za velike Delije. U poslednje dve utakmice Evrolige nije bilo prodaje karata preko eventima( ne računam zadnju u Areni). Niko neće da objavi da se redovno vođama daje 3000 preostalih karata gde oni ulaznicu koja je koštala 600 dinara prodaju navijačima po 1000 dinara a pred utakmicu putem tapkaroša i do 3000 dinara. Sramota je da košarkaški klub daje priliku tima likovima da zarađuju tako i još zbog njih da plaćamo kazne. Kada govorim o kartama, govorim o njihovim navijačka tribina A. A normalni ljudi koji nemaju godišnju mogu samo u dvoranu ako njima iskeširaju 25 evra. A što se tiče njihovim bratskih fora, o tome ne treba trošiti reči. Zbog njihovih bratskih odnosa bićemo na kraju deveti. I bolje da ne dolaze da gledaju ABA ligu. Lakše ćemo je izboriti i nećemo nikakve kazne platiti. To su Vam Delije koje vole klub iz drugih razloga.

    Zvezdin navijač
    (dejan, 25. mart 2017 21:07)

    # Link komentara

  69. Jadna i besmislena poruka onih koji na kosarku dolaze ISKLJUCIVO na Partizan i utakmice EL. Dok su neki od nas platili sezonsku kartu 20000, i time direktno taj novac dali klubu. Neki od nas idu na SVE utakmice u hali, putuju svojim kolima u Sremsku Mitrovicu, Zagreb, Bamberg, Milano, o svom trosku,da bi gledali Zvezdu. A ne trpaju se u carter sa igracima, ne grebu se o Zvezdu... NIKAD niste platili kartu za utakmicu, naprotiv, na stadion uvodite ljude bez karte za "pola cene", i tako zaradjujete na Zvezdi. I onda vi volite Zvezdu, a mi je ne volimo?! Dosta je!!! Sram da vas bude!!!
    (Dejan, 25. mart 2017 21:07)

    # Link komentara

  70. Delije su carevi. Da ljudi samo znaju kakav dop valjaju imali bi daleko lepse misljenje o ovim momcima.
    (Steva, 25. mart 2017 21:06)

    # Link komentara

  71. koji su ovo blamovi
    (hahah, 25. mart 2017 21:02)

    # Link komentara

  72. Bravo. Ovo znači da dolazite na ABA finale da podržite svoj klub.
    (kv-zvezdasi, 25. mart 2017 21:01)

    # Link komentara

  73. vise bilo na ulici nego na stadionu
    (gox, 25. mart 2017 21:01)

    # Link komentara

  74. Koliko vrhunskih komentara. Bravo ljudi, mnogo nas je vise od njih.
    Voleo bih da se organizujemo, napravimo transparent i rasirimo protiv Cedevite ... cisto da bagra zna sta je znacajna utakmica.
    (mmgm33, 25. mart 2017 21:00)

    # Link komentara

  75. po ovim slikama vidi se ko je selfi navijac, bitnija vam je koreografija od uspijeha kluba. Mani te me bratstva i jedinstva u takmicarskim utakmicama..
    (go, 25. mart 2017 20:55)

    # Link komentara

  76. Ne smetaju njima selfi navijaci vec oni koji godinama bodre samo Zvezdu uvek i svuda, sa uredno placenim kartama! Dakle i u istoj toj ABA ligi bez koje nema ni Evrolige.
    Meni je Zvezda ispred svih i zble me za Olimpijakos! Zasto su ta "braca" ispustila 15 razlike protiv Galatasaraja pa da odigraju bratski zadnjih 5 min u BGD. Uostalom ne moraju jer moze nasa Zvezda i bez toga.
    A i ja imam poruku za te narko dilere i kriminalce: platite godisnju kartu i pomozite klubu i naravno vidimo se u finalu protiv Cedevite ... jer nema vam brace i licnih frustracija sa grcima ako to ne pobedimo.
    A ja cu svima zvizdati zadnji napad i Cedeviti i Partizanu i Olimpijakosu I Spartaku
    (mmgm33, 25. mart 2017 20:54)

    # Link komentara

  77. Kazu dolaze samo na odlucujuce utakmice, a oni dolaze samo na evroligu. I da razresimo jednom za sva vremena, mi navijamo za crvenu zvezdu! Ne za delije, ne za olimpijakos, ne za spartak, ne za milosa teodosica, ne za zelimira obradovica, ne za peru antica, ne za nikolu kalinica... Ne interesuje me ko je sa druge strane, u toku utakmice mu idu samo zvizduci! Pre utakmice moze aplauz, posle utakmice opet moze aplauz, ali za vreme utakmice nista drugo osim zvizduka.
    (nikola1992, 25. mart 2017 20:54)

    # Link komentara

  78. ti "selfi" navijaci kako ih vi koji ne placate kartu, ne pomazete klub ni na jedan nacin osim sto klub placa kazne na ime vaseg divljanja, su navijaci koji su vec 20 god u hali, navijaci koji tedovno kupuju godisnju kartu i na taj nacin doprinose ionako skromnom budzetu KK Crvena Zvezda, navijaci koji su na svakoj utakmici u hali, a ne kao VI. Vi ste TI koji biraju utakmice, a ne mi. Kada sam ja imao sal Ultra boys(Olimpijakosa) i kada sam pevao Iso sto mialo vi se niste ni rodili, ali ako biram sta je dobro za moj klub ibsta je u interesu mog kluba sigurno je da necu pevati tu moju omiljenu pesmu kada je moj klub nadomak plasmana u top8. Vi sto moralisete, imam hedan savet za Vas, zamolio bih vas da pored bojkota Aba lige bojkotujete i EL jer id vas nema ama bas nikakve koristi. Docicete u situaciju opet kao protiv brace Olimpijakosa da vam 95% hale zvizdi.
    (vladimir, 25. mart 2017 20:54)

    # Link komentara

  79. Samo udri! I žene i decu. Ionako vam niko ne moze nista dok držite vlast.
    (laza, 25. mart 2017 20:53)

    # Link komentara

  80. ajde bre izdajte saopstenje ko sav normalan svet. ko je lud da cita ove silne natpise na tribinama.
    (choki avav, 25. mart 2017 20:53)

    # Link komentara

  81. Udario kompleks 'vodje' od 120-150 kilograma zive vage,
    zbog Arene i navijanja za Zvezdu.

    Dosli ljudi da navijaju za Oly, u Evroligi, koja je obezbedjenja Jadranskom ligom koju onu bojkotuju. Jel postoji neka 'jaca' verzija reci licemeri?!

    To sto ste vi gradili 30 godina, to gradite van terena i dalje, na terenu postoji samo ZVEZDA, jel kapirate... Da bude srece i prodjemo u Top 8 i izvucemo Oly nekako ponovo.
    (GM, 25. mart 2017 20:53)

    # Link komentara

  82. "Navijaci" koji ne placaju kartu sada odredjuju kako ce se ponasati neko ko je ulaznicu kupio i tako finansijski podrzao klub. Odreknite se svi vi iz prve ekipe "Delija" privilegija koje imate u Zvezdi pa onda drugima solite pamet.
    (Galopirajuca pogacica, 25. mart 2017 20:51)

    # Link komentara

  83. Ove delije malo žešći smarači. Ne igra se fudbal zbog delija nego zbog kluba. Ljude ne žele gledati smeće od igre, a na stadion idu samo krimosi i uvlakači.
    (FK Kairatgorec iz Sasulice, 25. mart 2017 20:51)

    # Link komentara

  84. Kako su sami sebe opisali, svaka čast. Oni ruše naš klub i prečesto se postavljaju iznad njega, vređaju, pljuju, ne poštuju ništa, nemaju ideale...
    (Citizen M, 25. mart 2017 20:51)

    # Link komentara

  85. A ovi sto poznaju "osnove ljudkosti" ne znaju ni tri kosarkasa Zvezde
    (Nemanja, 25. mart 2017 20:50)

    # Link komentara

  86. I ja kao Zvezdaš, sam protiv "Delija", njihovih vodja, ljudi kojima nije stalo do kluba već su tu zato što su plaćeni. Pozdrav za sve normalne navijače Zvezde i Partizana.
    (Dusan, 25. mart 2017 20:50)

    # Link komentara

  87. sektasi sa severa ne placa vas sns dovoljno pa ne mozete ostalo popuniti? lazni moralisti,pevaju kosovo a gazda im ga prodaje,tako treba ;)
    (mile, 25. mart 2017 20:47)

    # Link komentara

  88. Protiv selfija, ali dilovanje je ok...
    (input011, 25. mart 2017 20:47)

    # Link komentara

  89. hahahahahahahahaha
    (., 25. mart 2017 20:47)

    # Link komentara

  90. Ako plati kartu ima pravo I da zvizdi I da pravi hiljadu selfija. Ne znam gdje vi mislite da zivite??? Niste vi gospodari nicega.
    (banja luka, 25. mart 2017 20:47)

    # Link komentara

  91. Kolko je ovo ironicno, tolko je I tacno. Sutra ce taj isti sto je organizovao ovu poruku organizovati bakljadu.
    (Milioner, 25. mart 2017 20:46)

    # Link komentara

  92. Smesni ste, te price mozete klincima da prodajete. Samo oni vam i dolaze sad. Postajete kao grobari, zato je i sve praznija tribina. Pesme su vam divlje- uspavanke kao pokvarena ploca, nema skandiranja, nema vise zara koji je nekad bio, nema ostavljanja glasa na tribini promukao kuci da dodjes. Politika i navijanje ne idu zajedno. Svi znamo sta radite, a vi moralisite parolama. Braca su mi Srbi samo, kraj price.
    (5.5k, 25. mart 2017 20:45)

    # Link komentara

  93. smesno
    (ss, 25. mart 2017 20:45)

    # Link komentara

  94. Prosecan IQ negde oko 90... Ej, oni nekom pricaju nešto? u najbitnijoj utakmici u EL oni celu utakmicu navijaju za dilersku bracu, a onda zvizde Lazicu. Bojkotuju ABA ligu, a idu na EL u koju se dolazi preko jadranske. Masu barjakom sa likom dokazanog kriminalca. Videcu koliki cete organizovano dolaziti na KLS meceve kad smo vec kod "biranja utakmica". Placenicka g..a! Objavite komentar molim vas jer se jezim od ovajvih neandertalaca.
    (bvb, 25. mart 2017 20:44)

    # Link komentara

  95. То се односи на 90% коментатора на овом сајту!
    Ви сте тачно то!
    Навијачка култура, оданост клубу и идеали све више опадају у нашем друштву захваљујући већини коментатора овде.
    (циганин је био и мој стари, 25. mart 2017 20:44)

    # Link komentara

  96. "Delije su protiv onih koji biraju utakmice"...Smejurija. Pa ta grupa nazovi navijača bojkotuje utakmice ABA lige. A o navijanju za protivnički tim u najbitnijoj utakmici u EL ... bljak i fuj.
    (oberin martel, 25. mart 2017 20:43)

    # Link komentara

  97. Postovane vodje navijaca i ostali,
    Veliki pozz od selfi navijaca iz unutrasnjosti Srbije.
    Moja ljubav prema Zvezdi sa vasom ne moze da se meri, jer me ne mozete ubediti da vise volite zvezdu od mene.
    Zbog mene Zvezda nikad nije platila kaznu (nisam bacao petarde, palio baklje itd)
    Zvezda se zbog mene nikada nije postidela.
    Znate, mene dolazak na tekmu u Bg kosta oko 10 000 din i ne zalim nijedan dinar( gorivo, karta, klopa, pice itd)
    Vama je lakse mozda platite kartu a mozda i ne, i nista vise.
    Sto se tice Olimpijakosa razumem ja vasu bratsku saradnju sa navijacima i meni je stalo do nje. Ali utakmica koja nam znaci prolaz u top8 zasluzila je max podrsku nasim momcima
    .Bitno je da niko ne vredja igrace bratskog kluba a to zvizdanje ne treba zameriti.
    (ercov, 25. mart 2017 20:43)

    # Link komentara

  98. Zaboravio sam da dodam - ne plaćaju ulaz na utakmicama kao ,,selfi" navijači, već ulaze za džabe, a za uzvrat pale baklje i bacaju bombe pa klub plaća kazne
    (Uki, 25. mart 2017 20:42)

    # Link komentara

  99. Koliko ste platili kartu?
    Hvala ...
    (Levi lakat, 25. mart 2017 20:41)

    # Link komentara

  100. Bio sam na utakmici u areni kao i na vecinu utakmica u poslednjih 10ak godina koliko sam u Beogradu i vrlo retko propustam. Idem na sve utakmice, nezavisno od lige, bilo domaca, regionalna, evroliga ili evrokup ranije. Zvizdao sam igracima Olimpijakosa i zvizdao bih opet.
    Strastveni navijaci se mozda medjusobno nazivaju braca, i oni neka navijaju za koga hoce, ali ja kao navijac ZVEZDE ne zelim da navijam za ekipu koja u tom trenutku igra protiv nas, grize na terenu i uzima nam mozda i poslednju sansu za top8 i plasman medju najbolje
    (ljubitelj evropske kosarke, 25. mart 2017 20:40)

    # Link komentara

  101. Haha turbo pravoslavci i patriJote, kriminalci nalozeni klinci i narkomani ce da mi govore o vrednostima, principima i kako da se ponasam hahahahaha...
    (Terrible Tim, 25. mart 2017 20:40)

    # Link komentara

  102. Koja ironija da to kazu "navijaci" koji dolaze samo na EL! Ha :) gde ste na odbojci i vaterpolo braco? Dodjete na basket pa navijate za druge
    (Igor CZ, 25. mart 2017 20:39)

    # Link komentara

  103. obrisete mi karamelizovanu pozadinu sa ovim vasim porukama... stidim sto sam na neki nacin u istom košu sa vama , jer i ja zvezdu volim do neba... vi delije ,male k.te dr..či svojim ponasanjem poremetili ste kosarkase i doveli do toga da izgubomo utakmicu od olimpijakosa... i sada smo u situaciji da izgubimo ovaj raj za zvezdaske oci i duse i nesto sto je jedan doktor stvorio za nekoliko sezona, a ono sto ste vi vasim mozgovima sje..vali 30 godina i sto nikad niste osetili... ciganin uvek , delija nikad!!! rokenrol uvek-keba nikad, mangupi uvek-seljacija nikad, inteligentne drka..jske pesme uvek- blejanje ovaca sa severa nikad!!! zivela zvezda!!!
    (zvezda dok sam ziv, 25. mart 2017 20:39)

    # Link komentara

  104. ja sam zvezdaš! i imam godišnju kartu.
    (vučkov bot, 25. mart 2017 20:39)

    # Link komentara

  105. Niko nije ni zvidzao "braci", vec smo zvidali velikim "Delijama" koje pevaju "braci" dok igramo najvazniju utakmicu u sezoni. Vodje navijaca treba da znaju da kanalisu tu energiju na najbolji nacin a ne da teraju kontru celoj dvorani.
    (daMirda, 25. mart 2017 20:39)

    # Link komentara

  106. Ma milina je biti medju vama.. Na utakmice ne idem od kad ste postali narko mafija. Decu da dovedem ili da pravim selfije medju bagrom. Sta ce mi to u zivotu? Vi ste otpadnici drustva, tezak slucaj karijesa. Svi ce zubi iz glave morati da se vade da bi ostao Srbin ziv. Dok je vas crno nam se pise...
    (Apendikos, 25. mart 2017 20:38)

    # Link komentara

  107. TAKO JE

    i ne samo delije !
    (Sinatra, 25. mart 2017 20:38)

    # Link komentara

  108. Vi ce te da me čovečate?
    (vladan, 25. mart 2017 20:37)

    # Link komentara

  109. Ne dolazim na utakmice bas zbog te stoke. Navijaci koji biju zene i decu, navijaci koji se biju medjusobno, navijaci koji pucaju jedni na druge, navijaci koji diluju, navijaci koji reketiraju... Znamo svi ko su ti navijaci, ko ih stiti i za koga rade po potrebi. Pevate drugima a iste ste sluge rezima.
    (komsija, 25. mart 2017 20:37)

    # Link komentara

  110. ....Ok
    (Bole, 25. mart 2017 20:36)

    # Link komentara

  111. Kakva sizofrenija bato. Kome se ova masa obraca, sa kime se grudva? Promasene mladosti, protraceni zivoti. Dileri droge i marionete vlasti nekome drze moralne pridike. Mrsh bre! Neki od nas pamte vremena kad je ono na terenu bilo prioritet i navijacima na severu. Ovi danas su sami sebi dovoljni. Koji djavo dolaze u vreme utakmica? Mogu da se natpevavaju i mimo utakmice. Sram vas bilo Branka Lazica balavci jedni!
    (zvizdachi, 25. mart 2017 20:36)

    # Link komentara

  112. Pravi navijaci ne poklanjaju svoju zemlju stranoj drzavi.
    (kiev, 25. mart 2017 20:34)

    # Link komentara

  113. dileri
    (Hidetosi Nakata, 25. mart 2017 20:34)

    # Link komentara

  114. Delije (čitaj huligani):

    - u stanju su da ne dolaze na najvažnije utakmice u ABA ligi jer je bojkotuju
    - plaćeni za navijanje, a malo i za akcije po Savamali
    - napadali i oterali sa Marakane četvrtu Zvezdinu zvezdu Piksija 2007. godine (onaj što je vođa na šipci)
    - diluju drogu na tribinama
    - ne umeju da vode navijanje, a od skoro navijaju i za protivnike
    - skidali dresove igračima pre tri godine protiv Voždovca
    - Ivan Bogdanov i Uroš Mišić su neki od njih

    Dopunite me pošto je ovo prvo čega sam se setio
    (Uki, 25. mart 2017 20:33)

    # Link komentara

  115. Bravo!!!!
    (red star, 25. mart 2017 20:33)

    # Link komentara

  116. Necu da navijam za Olimpijakos, nego ja Zvezdu. Brat mi je svaki Srbin pre bilo kog Grka, Rusa...
    (Zvezdas, 25. mart 2017 20:32)

    # Link komentara

  117. Srbija! 20 vesti o grupi o kojoj svi sve znamo, naravno ne po lepom! I na drugu stranu Topciderskog brda mislim... Cemu toliko vesti o tom zlu!? Pa bolje pisati o onima protiv kojih su konentatori ovde, Ceci, Staniji, Soraji i ostalim likovima, nego o gorepomenutim grupama. Samo im dajete na znacaju! Nije valjda da se bojite pa mora toliko vesti o njima!? Ili im se mozda divite?
    (Jumko, 25. mart 2017 20:31)

    # Link komentara

  118. a sta je bilo koga briga sto ja biram utakmice i slikam se...puno navijaci sebi daju za pravo...nije vam marakanu i zvezdu tata pravio pa da mozete nesto da se pitate...a to sto ste vi "pravi" navijaci ne znaci nikome nista...svako moze da ide i da gubi svoje vreme na utakmicama...nije to nikakvo dostignuce...cak je obrnuto...
    (vlada13, 25. mart 2017 20:31)

    # Link komentara

  119. Pa navijaca dodje oko 300 na vazan mec sa "bracom", ABA ligu ne gledaju a domacu ligu dolaze samo protiv Partizana, i oni optuzuju nekoga!?
    Drzite se FKCZV a of KK od
    leprsajte u troskocima sve sa vasim vodjama narko dilerima
    (Brana, 25. mart 2017 20:31)

    # Link komentara

  120. Пишу ово због Олимпијакоса, криви им људи који воле Звезду што неће да подржавају њихове криминалне животе.

    Ја Звезду имам у спорту, а брата и сестру у овоме животу који ми Звезда улепша или поквари.

    Хвала вам што не долазите на АБА лигу, да се држите само фудбала, лакше би нам свима било.

    Нисмо исти - Звездаши, а не делије.
    (rrmx, 25. mart 2017 20:30)

    # Link komentara

  121. Kako vas nije sramota da prozivate prave zvezdase koji kupuju sezonske i nose obelezja svog kluba a ne navijacke grupe bez obelezja tog istog kluba. Bilo vas je u kopu maximalno 500 i vi prozivate 17.500 ljudi koji navijaju svim srcem za nas klub.
    Pa vi ste samo na El, sta je sa Aba ligom sta je sa Kls.

    Ima vas na fudbalu ukupno po 5000 na tom severu i vi prozivate ljude koji navijaju za klub iz ljubavi a ne iz interesa.
    (pravi a ne placeni zvezdas, 25. mart 2017 20:30)

    # Link komentara

  122. "...da s*ebu ono što se gradilo 30. godina!"


    Pa vi i vaš mason tito(sa sve blizancem) sje*ali ste ono što se gradilo vekovima! Jadnici sa poremećenim principima!

    Zar vam niko rekao nije da postoje principi koji su gori od svake neprincipijelnosti!?

    Pogledajte simbol kluba vam i vi i grobari!

    Pogledajte ga!

    I sami sebi recite kakav vi to princip sledite!

    Ono kad ti vojvoda predsednik demokratske države, a slavi pobedu nad fašizmom u Moskvi!

    Srbija zemlja principa!

    Zemlja Svetosavske Crvene Zvezde!

    I još ti šizofreničari drže čas o moralu!
    ("...žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja...", 25. mart 2017 20:30)

    # Link komentara

  123. Bolje mi je da budem i selfi navijac nego da pevam i navijam za Oly ili Spartak koji igraju protiv CZV.
    (Super vest, 25. mart 2017 20:30)

    # Link komentara

  124. Hahahaha....to rekose ovi sto bojkotuju ABA ligu a dolaze na ostale utakmice...
    (Mika Šumadinac, 25. mart 2017 20:29)

    # Link komentara

  125. E moji pravi zvezdaši, pa ovi piš*ju po nama! Šta smo mi dočekali, sramota me je. Dileri i probisveti određuju ko šta sme i ne sme.
    (Miloš, 25. mart 2017 20:29)

    # Link komentara

  126. Prodali veru za veceru,pa sad drze lekcije.
    (Ime,prezime,itd,itd., 25. mart 2017 20:28)

    # Link komentara

  127. kad dileri i kriminalci pricaju o postenju...
    (k, 25. mart 2017 20:27)

    # Link komentara

  128. Gde ste veliki navijaci protiv buducnosti,koji brat gura brata iz igre. ZVEZDAS. Bio u splitu,zagrebu,osijeku,vinkovcima,rijeci,milanu,drezdenu,minhenu,bariju a i kad je bilo tesko u kelnu. Ja navijam za Zvezdu.
    (Zvezdas 1971, 25. mart 2017 20:27)

    # Link komentara

  129. Bravo bre!
    (Dule Pacov, 25. mart 2017 20:27)

    # Link komentara

  130. Нисам ни отворио вест када сам видео да ови неписмени дилери држе више текста него што су га у животу прочитали. Е, моја Звездо... Некада су на Северу били шмекери, духовити мангупи који су једним скандирањем знали да кажу више него што би ови данашњи могли да схвате у три живота. Јесам ја матор и има ту оног ”у моје време било је боље”, али браћо драга, у моје време јесте било боље, шта да вам радим. Кључ у браву, ето шта је једино преостало.
    (Бар-Бари-Бара, 25. mart 2017 20:26)

    # Link komentara

  131. Vi pricajte o biranju utakmica.. bojkotujete dugi niz godina Jadransku ligu zbog koje i igramo Evroligu a nasa braca nas izbacuju iz iste dok u prethodnom kolu gube od Galate kod kuce..pozz od vlasnika sezonske i KK-a i FK-a...
    (google, 25. mart 2017 20:26)

    # Link komentara

  132. Aha...ne nego ću da budem pravi navijač...sitan kriminalac poznat u kraju kao huligan...ali eto...on navija za svoj klub dobar je...patriota, neshvaćen...neka ga...vrbujte me...ja sam veverica!!!
    (otac, 25. mart 2017 20:25)

    # Link komentara

  133. Rekose likovi koji idu samo na evroligu!Gde ste na Jadranu?To nije biranje?
    (miloš, 25. mart 2017 20:24)

    # Link komentara

  134. Narkomani, narkodileri, huligani, klosari, propalice i šljam "da se sredi"... Hvala!
    (boban, 25. mart 2017 20:24)

    # Link komentara

  135. Na sever idem vec duze godina, aktivno, skoro sam svaku utakmicu na severu... Od sledece subote idem na istok.Klub volim, stoga cu nastaviti da idem na utakmice, ali necu da mi sljam sa sipke odredjuje da li cu navijati za Zvezdu ili protivnika, u jednoj od odlucujucih utakmica, ma koji to protivnik bio
    (delije istok, 25. mart 2017 20:23)

    # Link komentara

  136. Nikakva nam to braca nisu. Niti Olimpijakos, niti Spartak Moskva, a ovima drugima PAOK, CSKA i slicno.... To vi "navijaci", koji ste 70% sa severa i juga huligani, umisljeni revolucionari umislili da ste braca, neka vam. Vasi narko dilovi, kriminalne radnje su kostale ovu drzavu, celokupnu svest gradjana mnogo. Batali te price, okrenite se lepsim i boljim stvarima.
    (Plaća, 25. mart 2017 20:23)

    # Link komentara

  137. Da li se bojkot Aba lige smatra pod biranjem utakmica. Ideš da gledaš Evroligaške utakmice a bojkotuješ ligu koja ti obezbeđuje te Evroligaške utakmice. Licemerno ili ne prozivati druge.
    (Bane, 25. mart 2017 20:21)

    # Link komentara

  138. e pa, grupo "delije", ovo je prevrsilo svaku meru! vi, narkomani, kriminalci mene da ucite, meni da pretite kako da navijam za svoj klub? kakvo bratstvo, to postoji samo u vasim narkomanskim mozgovima! vi ste ti koji brukaju klub, vi ste ti koji na utakmicama pevate pesmice iz pozorista, vi ste ti koji ostavljate klub na cedilu kada najvise treba! divljaci, primati i primitivci! vi se pitate....u sumu bre vas treba oterati sve! zbog vaseg bratstva nije bilo pritiska sa tribina, mozgovi po#rani! sve svoje majcr, uspomene, prekidanja odmora radi dolaska na stadion posle ovih poruka brisem i bacam, necete vi, narkomani da mi odredju!jete ksko cu da volim svok klub
    (ja, 25. mart 2017 20:21)

    # Link komentara

  139. Lajte kere, lajte!!!!
    Stidite se delite navijace na podobne i nepodobne.
    Za razliku od vodja sa Severa redovno placam kartu na Zapadu i necu da gledam utakmocu sa Spartakom iz Moskve jer oni meni nisu niti brat niti bratija, ako su vama braca lepo navijajte, pre cu da gledam Javor, Vosu, Rad i ostale nego "bratske" klubove tipa Olimpijakos i Spartak i da klicem Putinu i Vucicu...
    (Dzoni, 25. mart 2017 20:21)

    # Link komentara

  140. a koja je poruka?
    (duško, 25. mart 2017 20:20)

    # Link komentara

  141. Jesu li i oni dovezeni autobusima za mitinge?
    (babini ukovi, 25. mart 2017 20:20)

    # Link komentara

  142. Nadam se da je neko upozorio Ruse da su i izvesni Grci cije ime necemo da pominjemo do skoro bili braca a sad im se zeli sve najgore...
    (Amaterasu, 25. mart 2017 20:19)

    # Link komentara

  143. Mafijasi :-) Pazi da vas ne poslusamo :-)
    (Drugi krug, 25. mart 2017 20:19)

    # Link komentara

  144. Doći će dan kada će se neko pozabaviti i ovim kriminalcima...Samo polako
    Oni će nekome da prete i drže predavanje o patriotizmu?! Pratio sam Zvezdu 15 godina i kući i na strani ali poslednje 2-3 godine su mi se toliko smučili ovi tzv. velikosrbi da više ne pratim Zvezdu iz higijenskih razloga.
    Neobrazovani delikventi će da dele lekcije...
    Mirne duše policija treba da uđe na sever i pohapsi ove praznoglavce. Nikakva šteta ne bi nastala. Naprotiv.
    (kangrga, 25. mart 2017 20:19)

    # Link komentara

  145. Banda.
    (Gunarson, 25. mart 2017 20:18)

    # Link komentara

  146. ko bira utakmice u kosarci i ko stvarno voli i navija za zvezdu videli smo u sredu protiv olimpijakosa i u nedelju protiv buducnosti.
    (sasha, 25. mart 2017 20:17)

    # Link komentara

  147. Ovi likovi prozivaju nekoga da dolazi samo na odlucujuce utakmice a oni dolaze samo na evroligu i finale plej ofa. Strasno.
    A pritom svaki njihov gest je zarad slikanja, svaka bakljada, koreo, sve je zarad slikanja i bivanja u centru paznje.
    (sasa, 25. mart 2017 20:17)

    # Link komentara