1. Smarate sa Maradonom. Ako može da navede ime, bar jednog, Zvezdinog igrača, častim PIVO!
    (Deer Beer, 21. decembar 2016 14:17)

    Zna i te kako, a posebno Tomislava Ivkovića koji mu je za opkladu odbranio penal (pa opet na svetskom prvenstvu 1990).
    Meni Zaječarsko :D
    (King, 31. oktobar 2019 13:07)

    # Link komentara

  2. Ajmo sad ovako, doticni je pokazao ne samo klasu nego i ljudskost, drugo on nije igrao na terenu tamo nekog kluba, vec igrao na terenu nekog ko je zasluzio i ko je ime! A sto se tice komsija, mogu titule zasluziti kako god hoce, nazalost oni taj respekt nikad nece imati, e u tome je razlika izmedju komsija i nas! No hard fillings!
    (Anon, 7. avgust 2017 22:21)

    # Link komentara

  3. Bilo nekad kod nas, ni ovde toga više nema.
    (Šomi, 8. mart 2017 07:25)

    # Link komentara

  4. Kakve bre Delije, sami sebi dali ime !! Zna se kako se oni zovu !!!
    (Dox, 2. februar 2017 20:35)

    # Link komentara

  5. Te 1982 nije bilo Delija, bili su Cigani.
    Sto se mene tice, ja sam i dan danas Ciganin!
    Ciganstura, da budem precizniji.
    (Don Quijote, 2. januar 2017 07:49)

    # Link komentara

  6. Gospodine novinaru,river plata je ime time,na river plejt.

    @Aca. Postovani, klub su osnovali Englezi i dali mu ime River Plejt. Postusajte slobodno navijace Rivera kako skandiraju svom klub, ne pevaju "Plata" nego "Plejt". Pozdrav.
    (Aca, 22. decembar 2016 13:21)

    # Link komentara

  7. Zvezda ponos srbije@
    Sta ti pricas, siguran sam da nemas ni 20 godina... aj idi gledaj u sunce!
    (bostanseltiks, 22. decembar 2016 08:06)

    # Link komentara

  8. To su vremenea kad su navijači isli gledati fudbal sa postovanjem prema protivniku. Danas navijaci od huligana i stetocina ne mogu ni do stadiona, kamoli unutra.
    (JPR23, 22. decembar 2016 07:51)

    # Link komentara

  9. Cudime da nije obiso drugu najacu fudbalsku skolu evrope...ili da ih pita zasto imaju srebrne zvezdice na grub ili zasto se pojavi pfcChangs kod izgooglas pfc....
    (LM, 22. decembar 2016 01:33)

    # Link komentara

  10. Cudime da nije obiso drugu najacu fudbalsku skolu evrope...ili da ih pita zasto imaju srebrne zvezdice na grub ili zasto se pojavi pfcChangs kod izgooglas pfc....
    (LM, 22. decembar 2016 01:32)

    # Link komentara

  11. 1991. Englezi nisu bili kažnjeni, Mančester junajted je te godine osvojio kup kupova i igrao sa Zvezdom superkup Evrope
    (pametnjaković mlađi, 22. decembar 2016 00:18)

    # Link komentara

  12. Prestanite da navijace Zvezde zovete Delije. Nisu svi zvezdasi delije, a nisu ni sve delije zvezdasi.
    (nostalgija, 21. decembar 2016 20:45)

    # Link komentara

  13. Ne bi ni kod nas aplaudirali kad bi se igrao "veciti"
    (Prijepoljac, 21. decembar 2016 19:15)

    # Link komentara

  14. pa kad su stare uvlakace...
    (miki, 21. decembar 2016 17:55)

    # Link komentara

  15. Te 1982. godine Delije nisu postojale, zvali su se navijači ... Naziv Delija je uveo Arkan, dosta kasnije.
    (Kum Arkan, 21. decembar 2016 17:25)

    # Link komentara

  16. @Dingospo
    Sala mala druze. Nista lose nisam mislio, malo peckanja bez vredjanja... A da su se vremena promenila, jesu..
    (Uvek Zvezda, 21. decembar 2016 16:22)

    # Link komentara

  17. Smara
    (S Y L A, 21. decembar 2016 16:00)

    # Link komentara

  18. Pa kad ste bagra.
    (ŠtoJeŠteta, 21. decembar 2016 15:50)

    # Link komentara

  19. pre utakmice svi igrači na jednu stranu a maradona na drugu a svi novinari za njim,sećam se kao da je sad !
    (PајаSM, 21. decembar 2016 15:48)

    # Link komentara

  20. Ljudi grešite... Zvezdaši nas nazvaše Grobari, zbog crne boje i Humske 1. Mi njih Cigani zbog crvene! Ništa uvredljivo za Rome (mada, ovi koje ja poznajem više vole da su Cigani)!
    Ponosan sam na nadimak koji nam "udeli" najveći rival, isto kao što su i moji prijatelji, pravi zvezdaši, ponosni što su "Cigani"! Gata!
    (Grobari Banat, 21. decembar 2016 15:48)

    # Link komentara

  21. i onda bojkot pola evrope i u finalu bunker sa gigantom iz marseja.
    (marmadona, 21. decembar 2016 12:13)
    A ko je bojkotovao ? Ja sam bio na svakoj od Grashopersa pa do Bajerna i Barija i sad prvi put cujem da je neko bojkotovao. Pretpostavljam da je dete mislilo na kaznjavanje Engleza koji su tada bili nivo danasnje FRA lige i da je neko pitao Zvezdu da li hoce u zrebu dva Nemacka i Italijanska kluba ili jedan Engleski 100% odgovora bi bilo daj Engleze. Tek nakon 3-4 god su poceli istroseni fudbaleri primere i serie a da idu u Englesku na poslednji ugovor ( tipa danas u USA i Kinu ) da bi jos 4-5 god potom Engleski fudbal nesto znacio u Evropi . Nakon Zvezde su usati osvajali Barsa,Olimpik,Milan,Ajaks,Juve,Dortmund,Real a Englezi cak ni polufinale nisu videli za razliku od npr Rusa,Ukrajinaca,Francuza,Portugalaca,Grka,Holandjana... Najdalje su stizali do cetvrtfinala kao npr i Hajduk 94 . Nego nazad na pitanje ,ko je bojkotovao ?
    (Shone, 21. decembar 2016 15:46)

    # Link komentara

  22. Najveći igrač je Edson Arantes do Nasimento PELE. Gospodin na terenu i van njega, za vreme kaijere i posle nje. Bez afera, dopinga, droge bez mrlje, timski igrač sa izrazitim osećajem za igru. Igrao je za publiku, tim za sebe. Ostaje žal što nije igrao u Evropi ali drugo vreme je bilo.
    (šetač, 21. decembar 2016 15:41)

    # Link komentara

  23. i onda bojkot pola evrope i u finalu bunker sa gigantom iz marseja. (marmadona, 21. decembar 2016 12:13)Ma kakvi pola Evropa..niko nije igrao, samo mi . Prvi i drugi tim medjusobno i na kraju "ušati" u Muzeju !Sada ti je lakse ? Tvoje traume detinjstva (prenosene generacijski sa kolena na koleno) su sada manje ?Evo , sve si u pravu ! A, sada nastavi da cviliš, valjda će ti biti lakše...
    (Batko, 21. decembar 2016 13:41)
    Ne znam, meni bas drago sto deremo sampiona Evrope i sveta u derbijima evo vec godinama. Kako ga je recimo samo zavukao Leonardo (ove godine, ove decenije, veka i milenijuma) pa to je bas efektno bilo.
    (What a Wanderson goal, 21. decembar 2016 15:41)

    # Link komentara

  24. Najbolji fudbaler svih vremena je PELE i ostao je sinonim za fudbal!
    Zato što je bio tehnički najsavršeniji i igrao je najlepši fudbal a bio
    fizički svršeno građen za fudbalera,fer plej igrač,uzor za sve mlade i bez afera! Trofeji, tri puta prvak sveta sa Brazilom i dva puta sa Santosom!
    A Maradona nije čak ni najbolji fudbaler Argentine, već jo to Mesi!
    Maradona je fenomen!
    (KAO, 21. decembar 2016 14:36)

    I ti si fenomen.
    Šta li si ti gledao?
    (kentaur, 21. decembar 2016 15:40)

    # Link komentara

  25. Ovo dok jos stolice nisu potpuno izgubile boju
    (Ivan, 21. decembar 2016 15:37)

    # Link komentara

  26. Mesi je odlican fudbaler ali jos uvek nista vise. Mesi je dobar samo u Barseloni gde ima sistem krojen po njemu i uvek u timu ima vrhunske igrace. U reprezentaciji je tek prosecan igrac. Ako nista drugo Maradona se dokazao u svakom timu, dva puta prvak sveta, od klupskih trofeja ima sve.
    (Gru, 21. decembar 2016 15:08)

    # Link komentara

  27. E to je bila Avangarda.
    (čika, 21. decembar 2016 14:54)

    # Link komentara

  28. Mislim da niste u pravu, sluzio sam JRM u Splitu, od 1975 do 1977 godine. Utakmice su igrane na stadionu kod plinare. Nije vazno dali je igrao Partizan ili Zvezda, uvek je skandirano cigani. Secam se onog prvenstva 1976 kada je Partizan uzeo titulu Hajduku, bio sam na rivi, cela riva je skandirala cigani,cigani.
    (nisam siguran, 21. decembar 2016 14:11)

    U pravu ste. Ja se nisam dovoljno precizno izrazio, ostao sam nedorecen i izvinjavam se zbog toga. Navijaci Hajduka i Dinama, kao i navijaci slovenackih klubova u svim sportovima skandirali su svim ekipama iz Srbije "Cigani" ali to nije bilo isto kao i kada to skandiraju navijaci Partizana. U skandiranju Partizanovaca nije bilo nacionalnog, rasnog ili verskog prizvuka, to je bilo prosto vredjanje, kao i skandiranje "Grobari" od strane navijaca Zvezde navijacima Partizana dok je kod Dinamovaca, Hajdukovaca i drugih navijaca iz Slovenije i Hrvatske to upravo bio pokusaj omalovazavanja i vredjanja na nacionalnom i verskom osnovu. Zato sam ja u komentaru razdvojio ta skandiranja i prevideo cinjenicu da su s`tim zaista prvi poceli navijaci iz slovenije i Hrvatske.
    (Grmalj, 21. decembar 2016 14:53)

    # Link komentara

  29. Tada nije bilo Delija već jednostavno Zvezdini navijači. Na utakmice se išlo da se gleda fudbal a danas sve samo ne to.
    (šetač, 21. decembar 2016 14:49)

    # Link komentara

  30. Najbolji fudbaler svih vremena je PELE i ostao je sinonim za fudbal!
    Zato što je bio tehnički najsavršeniji i igrao je najlepši fudbal a bio
    fizički svršeno građen za fudbalera,fer plej igrač,uzor za sve mlade i bez afera! Trofeji, tri puta prvak sveta sa Brazilom i dva puta sa Santosom!
    A Maradona nije čak ni najbolji fudbaler Argentine, već jo to Mesi!
    Maradona je fenomen!
    (KAO, 21. decembar 2016 14:36)

    # Link komentara

  31. Bilo je nešto jače od tog gola. Dan pre tog meča, u utorak, održan je trening Barse na Marakani sa otvorenom zapadnom tribinom, pred 25.000 ljudi. Ljudi moji, tih sat vremena šta sam video od Maradone, to se ne zaboravlja. E taj snimak naći...ako ga ima
    (Goran, 21. decembar 2016 14:24)

    # Link komentara

  32. Gospodski klub. Tu vidite razliku između prave institucije koja je na bila na vrhunskom nivou 50 godina i veštačkog državnog projekta devedesetih kakav kk partizan koji je vređao i zviždao Đorđeviću, Bodirogi, Krstiću, Bori Stankoviću, minutu ćutanja Žeravici itd. Jednostavno klub bez korena koji nije naučio da poštuje druge jer je sve dobijao na poklon i silu i naučio na bahaćenje. Zato FK Crvena zvezda i jeste jedina prava institucija na ovim prostorima.
    (Zvezda ponos Srbije, 21. decembar 2016 14:24)

    # Link komentara

  33. Cigani - tako su nas zvali Hrvati (Dinamovci, Hajdukovci, Partizanovci). To je doba kada su ljudi dolazili na stadion da bi prevashodno gledali fudbal. Pošto je fudbal bio sve, bilo je i aplauza za majstore, čak i kada igraju protiv nas.

    A Delije - to je nadimak koji su novi navijači sami sebi dali, uz Arkanovu pomoć. Nikada sebe ne bih nazvao Delijom jer to je neka druga priča iz koje ja nisam, priča nesrećnih dečaka i jeftine droge, devedesetih i propasti Srbije. Oni utakmice ne gledaju, njima je fudbal sporedan... u prvom planu su pirotehnika, pesme, tuče i "koreografije" i oni sami. Pa se onda slikaju i upoređuju sa sebi sličnima iz zemlje i sveta!
    (Mik, 21. decembar 2016 14:23)

    # Link komentara

  34. Smarate sa Maradonom. Ako može da navede ime, bar jednog, Zvezdinog igrača, častim PIVO!
    (Deer Beer, 21. decembar 2016 14:17)

    # Link komentara

  35. (Grmalj, 21. decembar 2016 13:29)
    Mislim da niste u pravu, sluzio sam JRM u Splitu, od 1975 do 1977 godine. Utakmice su igrane na stadionu kod plinare. Nije vazno dali je igrao Partizan ili Zvezda, uvek je skandirano cigani. Secam se onog prvenstva 1976 kada je Partizan uzeo titulu Hajduku, bio sam na rivi, cela riva je skandirala cigani,cigani.
    (nisam siguran, 21. decembar 2016 14:11)

    # Link komentara

  36. Kakav bojkot pola Evrope? lol
    (Belicc, 21. decembar 2016 14:10)

    # Link komentara

  37. Pa kaže; Marakano, marakano, moja srećo, moja rano.
    U tebi mi mladost osta, aplauza nikad dosta!..

    haha
    (Petar®, 21. decembar 2016 14:03)

    # Link komentara

  38. @kir ba Ili si ti mator,pa ne shvatas sarkazam...
    (gospodin, 21. decembar 2016 14:03)

    # Link komentara

  39. Nije tacno! "Cigani" je uvredljiv naziv za navijace Crvene Zvezde koji su im nadenuli navijaci Partizana, Zvezdasi su Partizanovcima nadenuli naziv "Grobari" i tako su se medjusobno vredjali. Tacno je da naziv "Delije" nije bio u upotrebi pre 1988-89. Postojale su grupe navijaca "Ultras", "Red Devils", "Zulu Warriors"...
    (Grmalj, 21. decembar 2016 13:29)

    - Nije ni to tacno! "Cigani" je uvredljiv naziv za navijace Crvene Zvezde koji su im nadenuli navijaci Hrvatskih klubova (Hajduka, Dinama...)! Kasnije su to i "nasi" preuzeli!
    (nemke, 21. decembar 2016 14:01)

    # Link komentara

  40. @i onda bojkot pola evrope i u finalu bunker sa gigantom iz marseja.
    (marmadona, 21. decembar 2016 12:13)

    ...i onda osvajanje pehara kupa(lige) sampiona zbog kojeg ti i dan danas mrzis svoj zivot.
    (Klaxon, 21. decembar 2016 13:57)

    # Link komentara

  41. Nije to isto... Ne bi ni mi tapsali da nam komsije daju gol iz kornera ili sa pola terena (doduse neopravdano ponisten) ili makazice.. Mada, kad malo bolje razmislim, covek je u pravu, nama su tada ipak najveci rivali bili Real, Barsa, Bajern, Milan.... Realno...
    (Uvek Zvezda, 21. decembar 2016 12:24)

    Upravo je to ta razlika izmedju sadasnjih i tadasnjih navijaca. Tada nije bilo ovih portala da se medjusobno provocirate (kao ti sada npr) vec se sve desavalo u drustvu, peckanja i ostale zafrkancije. Tada se rival postovao a danas se gadja dinamitarama i raketama. I lepo si rekao, tada su vam najveci rivali bili Real i Barsa, sada je to Partizan.
    (Dingospo, 21. decembar 2016 13:53)

    # Link komentara

  42. Ma kakav crni Maradona. Injesta je za njega Hadzi.
    (Nesa, 21. decembar 2016 13:50)

    # Link komentara

  43. Sticem utisak da je Dijego vise sad po novinama nego dok je igrao fudbal.
    (gospodin, 21. decembar 2016 11:12

    Pogresan si utisak stekao, i to jako.
    Medijski je bio ispracen kao sada Kristina i Lesi zajedno. Treba uzeti u obzir da tada nije bilo i-neta.
    A sto se fudbalskih kvaliteta tice: Da sudije i dalje tolerisu takve startove kao u Dijegovo vreme, ovo dvoje gore navedenih, bi odavno zavrsili svoje karijere.
    (Volim i ja vas, 21. decembar 2016 13:49)

    # Link komentara

  44. Bolje da ste napravili redovan dokumentarac nego ovako bezveze da cepkate.
    (Maksvelov demon, 21. decembar 2016 13:46)

    # Link komentara

  45. i onda bojkot pola evrope i u finalu bunker sa gigantom iz marseja.
    (marmadona, 21. decembar 2016 12:13)

    Ma kakvi pola Evropa..niko nije igrao, samo mi . Prvi i drugi tim medjusobno i na kraju "ušati" u Muzeju !
    Sada ti je lakse ? Tvoje traume detinjstva (prenosene generacijski sa kolena na koleno) su sada manje ?
    Evo , sve si u pravu ! A, sada nastavi da cviliš, valjda će ti biti lakše...
    (Batko, 21. decembar 2016 13:41)

    # Link komentara

  46. Kakve delije 1982? Nije to postojalo tada, tad su bili normalni Zvezdaši na utakmicama
    (Jugović, 21. decembar 2016 13:39)

    # Link komentara

  47. koje delije? tad smo bili cigani i voleli smo što smo cigani. delije je izmislio poslastičar 89-e za potrebe db-a i nijedan istinski ciganin nije niti će ikad prihvatiti tu sramotu.
    (papazjanija, 21. decembar 2016 12:49)


    Nije tacno! "Cigani" je uvredljiv naziv za navijace Crvene Zvezde koji su im nadenuli navijaci Partizana, Zvezdasi su Partizanovcima nadenuli naziv "Grobari" i tako su se medjusobno vredjali. Tacno je da naziv "Delije" nije bio u upotrebi pre 1988-89. Postojale su grupe navijaca "Ultras", "Red Devils", "Zulu Warriors"...
    (Grmalj, 21. decembar 2016 13:29)

    # Link komentara

  48. Naziv "Delije" su navijači Zvezde sami sebi dali.Ciganima su prvo počeli da nas nazivaju i skandiraju u Zagrebu i Splitu, a onda su navijači Partizana to preuzeli i oni počeli da nas tako nazivaju kao odgovor na naše skandiranje njima :"grobari, grobari". Niti sam jedno, niti drugo, samo Zvezdaš!
    (Zvezdaš, 21. decembar 2016 13:14)

    # Link komentara

  49. inače bio je to treći, a ne drugi gol. poveli su sa, činilo se, nedostižnih 3:0, a onda je ušo janjanin rajko, zabio 2 i ceo stadion je bio u delirijumu sve dok šuster nije zakucao 4-i gol za konačnih 2:4. pižon i dule su igrali ko od bede s pola mozga, jer su ih dripci iz saveza prevarili za obećani odlazak posle svetskog prvenstva u arsenal i hihon te su čekali januar i igrali rekreativno, a bata staneta je zamenio trijumvirat đorić-ostojić-šekularac na klupi i sve je to delovalo neozbiljno s đokom bombom i đorićem na terenu. na kraju, preko đoke bombe koji ga je kao šatro pokrivo je dijego i dao gol. bio sam na severu. bilo je nestvarno, mislili smo svi da će da preleti preko prečke. samo je skliznula, kao da je na pola puta lopta ostala bez snage. brutalno. nastao je muk, a onda smo svi skočili i počeli da urlamo ne verujući šta smo upravo videli.
    (papazjanija, 21. decembar 2016 13:01)

    # Link komentara

  50. koje delije? tad smo bili cigani i voleli smo što smo cigani. delije je izmislio poslastičar 89-e za potrebe db-a i nijedan istinski ciganin nije niti će ikad prihvatiti tu sramotu.
    (papazjanija, 21. decembar 2016 12:49)

    # Link komentara

  51. Ne moze se porediti gradski derbi protiv internacionalnog meca. Za sve one koji misle da bi Zvezdini navijaci aplaudirali igracu Partizana za potez, ohrabrujem da promisle ponovo.
    (Da da, 21. decembar 2016 12:47)

    # Link komentara

  52. i onda bojkot pola evrope i u finalu bunker sa gigantom iz marseja.
    (marmadona, 21. decembar 2016 12:13) Isplaci se, bice ti lakse...
    (Zvezda, 21. decembar 2016 12:44)

    # Link komentara

  53. tad delija nije ni bilo, mozda je i zato dobio aplauz
    (bleki, 21. decembar 2016 12:37)

    # Link komentara

  54. A sta cemo za Novaka,a Diego srbine?
    (sta_reci, 21. decembar 2016 12:31)

    # Link komentara

  55. bio sam na utakmici imao sam 12 godina, vodio me teca zvezdas a ja partizanovac, najezim se i dan danas, ne zbog gola koji je remek delo bec zbog aplauza celog stadiona koji je delovao nestvarno ali zaista kako drugacije reagovati kada vidis i dozivis umetnicko delo bez obzira koja boja ti je u srcu? Inace oktobra 2015 sam bio u muzeju FC Barcelona i video klip tog gola je u multimedijalnoj sobi gde su najznacajniji video zapisi istorije FC Barcelona!
    (pope, 21. decembar 2016 12:29)

    # Link komentara

  56. Sticem utisak da je Dijego vise sad po novinama nego dok je igrao fudbal.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gospodin, 21. decembar 2016 11:12)

    Mlad si, pa ne znas...
    A inace, Ronaldinjo je ovo doziveo u Madridu pre nekog vremena, kad je Barsa rasrafila Real. Ustali su i tapsali posle treceg gola.
    PS Izgleda da se to desava samo barselonjanima :)
    (kir ba, 21. decembar 2016 12:25)

    # Link komentara

  57. Nije to isto... Ne bi ni mi tapsali da nam komsije daju gol iz kornera ili sa pola terena (doduse neopravdano ponisten) ili makazice.. Mada, kad malo bolje razmislim, covek je u pravu, nama su tada ipak najveci rivali bili Real, Barsa, Bajern, Milan.... Realno...
    (Uvek Zvezda, 21. decembar 2016 12:24)

    # Link komentara

  58. Delije su osnovane 1989 !
    (Digi master, 21. decembar 2016 12:15)

    # Link komentara

  59. i onda bojkot pola evrope i u finalu bunker sa gigantom iz marseja.
    (marmadona, 21. decembar 2016 12:13)

    # Link komentara

  60. A tel sto oni vama psuju majku auuu.Ne znam cemu ovakav naslov,kad je psovanje medju rivalima normalno.
    (PAOK, 21. decembar 2016 12:11)

    # Link komentara

  61. Nije mu adekvatno poredjenje, Barselona i Crvena zvezda nisu rivali kao Boka i River.
    Sigurno da je takav gol dao Partizanov igrac da ne bi suparnicki deo stadiona propratio gol aplauzom ni tad kao ni sada. Ne znam sta su se ovde komentatori zapalili naivno da je poredjenje na mestu, ali svakako stoji da se narod na tribinama za 35 godina drasticno pormenio na gore, da je sve primitivnije, nasilnije, psovackije.
    S druge strane, i tada je bilo prelepo videti Dijegov gol Englezima rukom u finalu SP-a, vrlo nesportski potez koji razgaljuje zauvek srce svakog slobodoljubivog coveka, jer, da citiram Dijega - Ko pokrade lopova, dobija oprost narednih 100 godina.
    (Armatura, 21. decembar 2016 12:07)

    # Link komentara

  62. Glupo poredjenje.

    Maradona kao igrad Barselone je dobio aplauz od navijaca Zvezde a kao bivsi igrac Boce nikad, ni u jednoj varijanti, za koga god igrao ne bi dobio aplauz navijaca Rivera.

    Isto tako, npr da je Pedja Mijatovic kao igrad Reala dao spektakularan gol Zvezdi na marakani....sumnjam da bi dobio aplauz.
    (boki, 21. decembar 2016 12:02)

    # Link komentara

  63. Tad nisu postojale nikakve Delije, to je Arkan stvorio za službu, tad su bili navijači Zvezde, ovo danas su kriminalci i dileri.
    (Opet ja, 21. decembar 2016 11:58)

    # Link komentara

  64. Hoce li biti na kraju ceo snimak intervjua?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (drnda gule, 21. decembar 2016 11:12) # Link komentara

    Hoce, pocetkom sledece godine.

    Pozdrav.
    (Nemanja, 21. decembar 2016 11:57)

    # Link komentara

  65. gledao sam i ja maradona dok je podbo loptu otrčao je ka korner zastavici da slavi tj legnea lopta još putovala u gol
    (PајаSM, 21. decembar 2016 11:55)

    # Link komentara

  66. @Nem sam k'o riba - Hvala za podsećanje, Jovin levi bek. Ah da pored ORWO filmova bila je i AGFA ;).
    (šetač, 21. decembar 2016 11:52)

    # Link komentara

  67. Bio sam na Marakani i drugi gol je remek djelo njega i Šustera.Tad su na utakmice išli pravi navijači a ne huligani.Čitav Maksimir zviždi beku Dinama što je udario Džajića i Zebec (trener Dinama) ga mjenja,sad bi i u BG i ZG tražili da ubiju i Maradonu i Džajića, to je razlika između navijača i huligana.
    (banjalučki komunista, 21. decembar 2016 11:43)

    # Link komentara

  68. @objektivno
    Dobili smo "ušatog"! Mislim da je to sasvim ok!
    (Mr. Spock, 21. decembar 2016 11:41)

    # Link komentara

  69. Bio sam na utakmici, a i sećam se anegdote koja se posle nje prepričavala.
    Naime, krenule su glasine da je Mile Jovim poslao Maradonu u svet filma...
    Kako?
    Mile ga klizećim startom poslao u "ORWO" reklamu (za mladje generacije "Orwo" je proizvodio filmove kojima se punio foto aparat, nekada su se slike razvijale u komorama, nije bilo pixela i digitalizacije...) koja je stajala na atletskoj stazi, i od Dijegove inercije i "mekoće" Miletovog starta reklama se polomila i oborila.
    Mile Jovin je bio beskompromisan igrač!
    Preteča Gatusa.
    (Nem sam k'o riba..., 21. decembar 2016 11:39)

    # Link komentara

  70. tu tekmu je i bernd suster majstorski odigrao isto velik igrac i radilica
    sto i danas ostaju u senci golgetera a za t i trenera su medju najvaznijima
    naravno maradoni tu se neumanjuje majstorstvo
    (krivistojko, 21. decembar 2016 11:37)

    # Link komentara

  71. Gledao sam tu utakmicu i taj gol uživo, zaista je bilo tako. No, nisu tu zvezdini navijači - nisu tada bile nikakve delije - nikakav izuzetak, ne bi sigurno tako reagovali da im je takav gol dao neko iz Partizana, ni obrnuto. Radi se jednostavno o tome da se na takvim utakmicama vidi se razlika u klasi, bolji protivnik nije vaš komšija, te vam nije teško da skinete kapu dole. Zaboravlja se još jedan detalj nakon tog gola. Detalj, odnosno pravilo u ponašanju zvezdinih navijača iz tog vremena. Nakon što su se utišale salve aplauza za Maradonu, usledio je koncert zvižduka za zvezdine igrače. Tako je to bilo.
    (Fill Neal, 21. decembar 2016 11:37)

    # Link komentara

  72. Ovde je još gore, napada se reprezentativni golman...
    (Mrsimud, 21. decembar 2016 11:36)

    # Link komentara

  73. Nisu iste delije nekad i sad, nekad se išlo na utakmice da bi se gledale i da bi se navijalo, pa se i gosti ispraćali aplauzima ako su zaslušili, a sad...
    (Beca, 21. decembar 2016 11:32)

    # Link komentara

  74. To je bilo moguće nekada u normalnoj zemlji...
    (Brontosaurus, 21. decembar 2016 11:31)

    # Link komentara

  75. Nisu iste delije nekad i sad, nekad se išlo na utakmice da bi se gledale i da bi se navijalo, pa se i gosti ispraćali aplauzima ako su zaslušili, a sad...
    (Beca, 21. decembar 2016 11:29)

    # Link komentara

  76. I ovo je sad nekakva spektakularna izjava? Pa isto imamo u nasem dvoristu. Majku pa majku
    (What a Wanderson goal, 21. decembar 2016 11:25)

    # Link komentara

  77. Kako je moguće da Delije do sad nisu dobile Nobelovu nagradu za mir? Kakva nepravda...
    (objektivno, 21. decembar 2016 11:16)

    # Link komentara

  78. Taj dvomeč ga je pored cele odbrane čuvao i Rajković, kaže da je Maradona bio kao traktorska guma, koliko god da ga udariš ne možeš mu ništa, nisko težište, jak kao zemlja.... I taj lob, u punom trku svi čekaju pas... ceo stadion na nogama...
    (nik, 21. decembar 2016 11:16)

    # Link komentara

  79. Sticem utisak da je Dijego vise sad po novinama nego dok je igrao fudbal.
    (gospodin, 21. decembar 2016 11:12)

    # Link komentara

  80. Hoce li biti na kraju ceo snimak intervjua?
    (drnda gule, 21. decembar 2016 11:12)

    # Link komentara