1. Muka mi je vise od Hamiltona, njegovih navijaca i njihove price o kvarovima, kako ga je tim sabotirao, bla, bla... Imao je Hamilton u Bakuu savrseno ispravan bolid i sta je uradio - zakucao se u zid! I jos nekoliko losih startova sa pol pozicije, bilo sta od toga da nije zasrao bio bi prvak. Istina je da je imao vise kvarova od Nika, ali da bi se vadio iskljucivo na to, moras ostatak posla da odradis savrseno, a Hamilton to nije uradio... Potpuni nedostatak bilo kakve samokriticnosti nabedjenog Britanca...
    (Mare, 28. novembar 2016 23:06)

    # Link komentara

  2. Gledao sam malo juce i sa setom se secam kada sam 90-ih i pocetkom 2000-ih svakog jutra u osam sati (Kanada) gledao F1, koje su to trke bile! Ovo sada je jedan skupoceni sou za takozvanu "elitu" trke po arabijskim pustinjama gde osim na glavnoj tribini nema zive duse nigde. Tilkeove "cookie cutter" staze koje nemaju duse, auta puna elektronike, vozaci tipa Nika Rozberga, sta ima tu da gledam?
    (Milosav, 28. novembar 2016 17:14)

    # Link komentara

  3. Otvaram ovu vest i sve me neka tuga obuzela, sećam se kako sam nekada jedva čekao da gledam Formulu 1 i Ligu šampiona npr., sad baš i ne, nekako mi više nije zanimljivo kao pre, a nije da imam nešto previše godina, 29.
    (Alexander, 28. novembar 2016 15:22)

    # Link komentara

  4. Ipak kornjacha osvoji titulu na kraju...
    (Ovchica Shone, 28. novembar 2016 11:26)

    # Link komentara

  5. Drago mi je što je manji plačljivac iz Mercedesa uzeo titulu. Niko taman za jednu i jeste, jer Luis svakako za četiri nije. Nama ostaje nada da će sledeće godine neko biti bliži Mercedesu nego ove.
    (Savatiye, 28. novembar 2016 09:22)

    # Link komentara

  6. Ako je preovladao nacionalni interes da se Rozberg malo pogura i nije nezasluzeno.Hamilton je sam sebi oduzeo titulu i sve sto je stekao u f1 je zasluga Mercedesa.
    (@, 28. novembar 2016 09:19)

    # Link komentara

  7. Samo slep ne vidi da je Max najveci talenat od Sene pa do danas.Redbul sledece godine konkurentan Mercedesu i videcete ko ce biti novi sampion

    MAX
    (Mad Max, 28. novembar 2016 07:53)

    # Link komentara

  8. Nezasluzeno. Posle sumnjivih kvarova Hamiltona na pocetku sezone i jos sumnjivijeg kvara "novog"motora u nastavku sezone. Ispostavilo se da je taj kvar bio kljucan. A posebno su iritantne bile poruke Hamiltonu tokom danasnje trke. Toliko su ocigledno svi u timu navijali za svog nemca, a protiv Hamiltona, da se i oni silni kvarovi i pehovi cine vrlo, vrlo sumnjivim. Hamilton, ako je pametan treba da bezi iz tog tima. (Goran, 27. novembar 2016 22:38)

    Sta si ti sve napisao... Skoro svi do jednog u tom timu su Britanci. Sef tima Austrijanac. Samo kad bi znao koliko se ne vole Austrijanci i Nemci... Niko je 50 % Nemac, a 50% Finac. Da su stvarno hteli cistokrvnog nemackog sampiona doveli bi Fetela u tim. Ako je neko sabotirao Hamiltona onda su to njegovi Britanci kojih je 90% u timu.
    (mile, 28. novembar 2016 06:31)

    # Link komentara

  9. Deutchland uber alles,ostvario se plan da sve bude nemacko.
    Jos samo da naprave i pneumatike i nacija u ekstazi
    (Vukasin B., 28. novembar 2016 04:39)

    # Link komentara

  10. @Nikola

    U pravu si imenjače,s tim da se poklopilo da kad je Ferari imao najjaču mašinu,imao je i Šumahera za volanom iste pa je to dodatno ubijalo draž koliko ih je čovek gazio.Dok sam ja pratio,ako se dobro sećam,jedno 7 puta je prvak bio Šumaher,dvaput Hakinen,jednom Vilnev i Dejmon Hil.Tih godina kad nije imao najbrži bolid,dešavalo se da se stvori gužva iza čoveka jer je od svih sporiji a niko ne može da ga obiđe lako.Posle njegovih godina dominacije počinju menjati pravila vezano za motore i gume,bukvalno je promenio F1.Ipak ima i do vozača znači.
    (Barkley81, 28. novembar 2016 03:03)

    # Link komentara

  11. Nije uopste potrebno da svi imaju isti bolid. To bi onda ucinilo da izgubi bukvalno sve cari, da postane dosadno kao WTCC ili slicni sampionati. To su sve majstori voznje i kada se posle 100+ krugova naviknu na stazu, svi ce voziti jako slicne krugove(boljima ce trebati 10 krugova losijima 30 ali u treninzima se odveze mnogo vise). Ni u Motogp nemaju svi isti motor pa je ludilo. Neka druga pravila treba ovde da se izmene, kao sto su zavetrina(da ponovo bude prednost, a ne kao sad problem da se vozis iza nekoga) drugaciji motori i jos mnogo toga i F1 ce opet postati omiljeni automoto sport. F1 je za trkacke sportove, kao fudbal za sve ostale i kad je na najnizim granama praceniji je od ostalih, a samo mali napredak bi doneo odusevljenje i interesovanje kakvi ostali trkacki sportovi mogu samo da sanjaju. Dovoljno je pitati prosecnog coveka za koliko vozaca F1 je cuo, a za koliko svih ostalih automoto sportova Ovo tvrdi neko ko je ljubitelj F1 i Motogp.
    (real madrid, 28. novembar 2016 01:43)

    # Link komentara

  12. Svi koji tupe o kvarovima bolida Rozberga I Hamiltona naka procitaju na ovom sajtu koliko su lose na Hamiltona uticali kvarove ove i proslih sezona pa nek zakljuce sami : [link]. Sto se tice Monte-Karla svaki normalan vozac bi propustio timskog kolegu kad je pola grida brze od njega. Sa najboljom namerom, smesni su ovi nasi strucnjaci, mozda nam je u Srbiji zato tako kako nam je. Komentari bazirani na informacijama sa Sport-kluba.. sta vise reci. Povrsno, mrljavo, strasno.
    (miki, 28. novembar 2016 01:41)

    # Link komentara

  13. Moj komentar je upucen jo a ne Ronie O' ili John, svejedno koji Sullivan. U medjuvremenu sam procitao par komentara Rozberg navijaca. Ukratko smehoteka. Rozberg fer-plej igrac a dva puta pokusao Hamiltona da izbaci sa staze hahahahaha! Jos prvi put rekao, iako su vozili samo jedan krug, kako je pobeda bila za njega!
    (Vlajce, 28. novembar 2016 01:24)

    # Link komentara

  14. Ronie O' ili John, svejedno koji Sullivan, genije je genije Kakve crne VEZANE SEDAM POBEDE?!!!!! Svi koji malo prate F1, a ti izgleda ni malo, znaju da je zadnje tri pobede u 2015 godini Rozberg dobio kada je Hamilton uzeo titulu te je Rozbergu zahvaljujuci tim pobedama omoguceno da stigne Fetela na drugom mestu u generalnom plasmanu!! Od cetiri pobede na startu 2016. samo je dve zasluzio! Sto se tice SPA Hamilton je zbog promene motora startovao pomeranjem 35 mesta na gridu. Sjajni Rozberg!! Fer-plej: Rozberg dva puta pokusao Hamiltona da izbaci sa staze, jednom dobio pomeranje za pet mesta kaznu jer je u predhodnoj trci pokusao isto sa drugim vozacem!! Sklanjanje u Monte-karlu: elementarni fer plej kod svakog normalnog vozaca. Sto se tice pucanja motora, cista glupost! Gume su te koje su prve stradale to je i Fetel dokazao u par navrata tj. kada forsiranjem motora uvek prvo gume pucaju, tesko obrnuto. Ne moze trostruki prvak F1 da preko noci zaboravi da vozi bolid tek tako, jer "ide na zurke i neispavan je". Rozberg nijednom prestigao Hamiltona u duelu na stazi sem nekih, priznajem, dobrih startova. Opet sjajni razbijac Rozberg!
    Nisam u 2008 navijao za Hamiltona ali Masa je titulu izgubio mozda u Singapuru kada je zbog nepromisljenosti Ferarija iscupao crevo u pit stopu i povukao ga sa sobom te izgubio citavih 25 poena tj.pobedu u trci. Hamilton prestize u finalnoj trci Gloka koji je na suvim gumama pa ajd sad..
    Malo vise cinjenica. Pozdrav
    (Vlajce, 28. novembar 2016 01:14)

    # Link komentara

  15. Komentatori zvani "Da li može da izdrži do kraja na ovom setu pneumatika?".
    (Bojan, 27. novembar 2016 15:09)

    Ja gledam britanski prenos kad god sam u prilici, to je nebo i zemlja. Osecaj je veoma otuzan kad se nakon toga nekad pogleda kako se to kod nas radi. Doduse, jeste najvise do novca, ali je ipak najveca razlika u strucnosti, pa i strasti prema ovome. Nasima je trebalo vise od pola sezone da nauce kako se zapravo zove Wehrlein, dok za Hülkenberga valjda nikad nece ni shvatiti.
    (Dex, 28. novembar 2016 01:06)

    # Link komentara

  16. Ne može neko da bude prvak ako ima manje pobeda od vicešampiona ili bar jednako!
    Niko prosečni ziheraš,skupljač bodova!
    (Žikica-prva puška Srbije, 28. novembar 2016 00:37)

    # Link komentara

  17. Izvinjavam se redakciji, stranica mi se refreshovala, pa sam morao dva puta da kucam i izostavio nesto jako bitno. Fudbal, taj divni sport, gde njih 20 trce za loptom, a njih 20000 gleda kako da se medjusobno poubijaju, policiji guraju baklje u usta, bacaju protivnickog navijaca u rupu iz koje nikada nije izasao, i slicno. Pri tome, jedan premijer jedne drzave u jugoistocnoj Evropi izjavi kako drzava nema snage da se bori sa tim divnim ljudima, koji navijaju za svoje klubove, a usput zavale koju kilu heroina. Predivan sport, pretpostavljam da je vrlo korsno za nasu decu da posecuju slicne manifestacije. Izvinjavam se zbog drugog komentara, tehnicki problem. Svako dobro i laku noc.
    (radio Luxembourg, 28. novembar 2016 00:33)

    # Link komentara

  18. Glup "sport" sa više strana. Nadam se da se ukine uskoro. Toliko ima boljih načina da se privuku publika i sponzori.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (exYU, 27. novembar 2016 17:26)
    Ne, pravi "sport" je fudbal. 20 njih trci za jednom loptom, prosto ludilo od uzbudjenja. Ne, u stvari tenis. Muskarac u punoj snazi, kada udara lopticu, stenje kao moja zena kada radimo one stvari. A publika mora da cuti, da ne ometa umetnike koji prebacuju lopticu, veliki je to prtisak..Drugar, jesi li nekada seo na japanski motor? Jesi li nekada autom okretao volan pri 200kmh? Naravno da nisi, vi "sportisti", fudbaleri i teniseri nemate onu stvar za takve stvari. A sto se publike tice, na MotoGP trci redovno ima preko 100000 ljudi. U Ceskoj prosle godine, 140000. Prijateljski predlog- ja ne ulazim niti komentarisem vesti o tome sta je Novakova zena doruckovala, niti znam ko je najbolji golman danas. Pa nemoj ni ti ulaziti na ove vesti ako te ne zanimaju. Hvala na objavi komentara, i na kraju, ogroman pozrav za Jelenu Trajkovic. Zvezdice, zelim ti jos mnogo uspeha u radu, sjajnih i eksluzivnih intervjua, itd. Sve najbolje svim ljubiteljima brzine, a ko je sampion? Pa, onaj ko sakupi najvise bodova. Gledamo trke zbog trkanja, a sampioni neka se smenjuju. Jos jednom, uzivajte u ovim sportovima, i svako dobro.
    (radio Luxembourg, 28. novembar 2016 00:19)

    # Link komentara

  19. Hamilton je muski podnio gubitak titule. Bas kako je najavio!
    (Big boy, 28. novembar 2016 00:18)

    # Link komentara

  20. Niko Rozberg je zasluzeno osvojio titulu, i to iz vise razloga: 
    1. Nanizao je sedam pobeda jednu za drugom, i to protiv Hamiltona u istom bolidu. Cetiri od njih su ove godine. Tako nesto mu Hamilton nikada nije uradio. 
    2. Pokazao se kao timski igrac kada je u Monaku pustio Hamiltona da ga pretekne "zbog tima". Super-sportista. 
    3. Nakon letnje pauze, oderao je Hamiltona sa pobedama, i to na "njegovim" stazama, Spa, Monca, Suzuka, Singapur. 
    4. Nije forsirao pobede u poslednje cetiri trke, jer je titula bila u pitanju. Pobeda na jednoj trci je manje vazna, bodovi na kraju se gledaju. To je uradio pametno kao sto bi to isto uradio Porfesor Alen Prost. Pa i Hamilton je tako osvojio prvu titulu, jurisao je na peto mesto sa motorom koji je podesen na nizi stepen rada, mada je Glok presudio svojim sklanjanjem. 
    5. Rozberg nije forsirao bolid, cuveo je motore cele sezone. U stvari ispao je daleko pametniji od Hamiltona ciji stil voznje je da forsira. Bilo je ocigledno da ce u ovako izjednacenoj borbi titula biti odredjena pouzdanocsu bolida. Tako je i bilo. Hamilton je lomio motore, Rozberg ih cuvao. 
    6. Uvek je prvi pruzio ruku Hamiltonu, koji cesto izigrava besne gliste i ima patolosku potrebu da izlazi za izgovorima kada ga Rozberg pobedi. Tako u psihi stvara sliku da je bolji, ali "eto, okolnosti..." 
    7. Bio je red da Hamilton bar malo oseti kako je bilo Felipeu Masi 2008, kada se Glok sklonio Hamiltonu, da uzme peto mesto, koje mu je trebalo za titulu.
    (Jo, 27. novembar 2016 20:29)

    Veću gomilu gluposti nisam danas pročitao, a izdvaja se broj 7. Stvarno ste smešni vi ferarijevci...
    (Ronie O' ili John, svejedno koji Sullivan, genije je genije, 27. novembar 2016 23:40)

    # Link komentara

  21. Ne moze se reci da je potpuno nezasluženo,bio je brz,ali stoji da je Hamilton neuporedivo bolji.
    Hamilton,Vetel i Alonso su najbrži vozači u gridu,Verstapen je blizu ali mora još mnogo da nauči...
    (serhio, 27. novembar 2016 23:15)

    # Link komentara

  22. Nezasluzeno. Posle sumnjivih kvarova Hamiltona na pocetku sezone i jos sumnjivijeg kvara "novog"motora u nastavku sezone. Ispostavilo se da je taj kvar bio kljucan. A posebno su iritantne bile poruke Hamiltonu tokom danasnje trke. Toliko su ocigledno svi u timu navijali za svog nemca, a protiv Hamiltona, da se i oni silni kvarovi i pehovi cine vrlo, vrlo sumnjivim. Hamilton, ako je pametan treba da bezi iz tog tima.
    (Goran, 27. novembar 2016 22:38)

    # Link komentara

  23. Navijam za Hamiltona ali Rozberg je zasluzeno slavio!!Luis nije bio u fokusu na povratku sa odmora i Niko je to lepo iskoristio.Lepo bi bilo da nova pravila donesu neke nove timove u vrh poretka.Razvoj motora u toku sezone donece vise neizvesnosti pred kraj.Voleo bih da se McLaren Honda ukljuci .Sigurno ce biti dobro,jedva cekam.Pozdrav svim istinskim ljubiteljima F1!!
    (Mika, 27. novembar 2016 21:55)

    # Link komentara

  24. Formulu 1 ne pratim otkad je Felipe Massa pokraden za Titulu 2007/2008
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djordjo, 27. novembar 2016 17:51)
    U F1 sezona traje od marta do novembra, prema tome, trka gde je Masa izgubio titulu je bila u sezoni 2008. godine. A tvrdnja da je Masa pokraden moze lako da se ospori, ako se pogleda snimak i vidi na kojim gumama je bio Timo Glok iz Tojote. Da ih je menjao i stavio gume za kisu, svakako bi ga Hamilton obisao i ne samo Hamilton, vec i Fetel.
    (Alex Pb, 27. novembar 2016 21:21)

    # Link komentara

  25. luis je brzi na bicikli nego rozberg u bolidu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 27. novembar 2016 20:04)

    Pa zašto on nije postao prvak nego Rozberg?! Da nije slučajno neka zavera u Mercedesu protiv njega?! Rozbergu se nije kvario auto?! Pobednik je onaj ko sakupi najveći broj bodova na kraju šampionata, a ne onaj ko je nekome simpatičan ili ne. Uostalom, setimo se kako je Hamilton prvi put postao prvak: tako što je izleteo sa staze, pa su mu dizalicom vratili auto na stazu iako je praktično bio van trke! Dakle, neko se zaglavi u pesku i nema nikoga da ga gurne, a za nekog se doveze dizalica koja auto postavi na stazu?! Da toga nije bilo Alonso bi bio prvak! Budite bar malo objektivni!
    (s, 27. novembar 2016 21:03)

    # Link komentara

  26. Komentari kako je F1 postao niko i nista, ja sam nekad gledao Senu Mensela Prosta i ostale, postali su tako dosadni ti ljudi, svako ko je fan F1 zna da su promene neizbezne. Pratim F1 vec 30god. i uopste mi nije dosadna naprotiv jedva cekam nedelju i trku. Tako da svima vama koji pljujete po F1 zelim sve najbolje i prebacite se na neki drugi sport. A sto se tice prenosa i komentatora preporucujem vam da trke gledate preko sky F1, izvanredni komentatori ( posebno Martin Brandl ) i analiticari. POZDRAV ZA SVE FANOVE NAJBRZEG CIRKUSA NA SVETU.
    (MiŠA, 27. novembar 2016 17:29)
    Svaka cast na komentaru. 1000 pluseva. U F1 je uvek bilo dominacije pojedinih timova. Sumaher i Ferari su dominirali cetiri godine. Kada je Alonso u borbi protiv Raikonena postao sampion 2005. godine, citajuci tada komentare, mnogi su slavili, jer su zeleli promenu i neko drugo lice i neki drugi tim na mestu sampiona. Tako je slucaj i sada sa Mercedesom. Ljudi hoce borbu izmedju Red Bula, Ferarija i Mercedesa, a ne izmedju dva vozaca jednog tima.
    (Alex Pb, 27. novembar 2016 21:01)

    # Link komentara

  27. Niko Rozberg je zasluzeno osvojio titulu, i to iz vise razloga:
    1. Nanizao je sedam pobeda jednu za drugom, i to protiv Hamiltona u istom bolidu. Cetiri od njih su ove godine. Tako nesto mu Hamilton nikada nije uradio.
    2. Pokazao se kao timski igrac kada je u Monaku pustio Hamiltona da ga pretekne "zbog tima". Super-sportista.
    3. Nakon letnje pauze, oderao je Hamiltona sa pobedama, i to na "njegovim" stazama, Spa, Monca, Suzuka, Singapur.
    4. Nije forsirao pobede u poslednje cetiri trke, jer je titula bila u pitanju. Pobeda na jednoj trci je manje vazna, bodovi na kraju se gledaju. To je uradio pametno kao sto bi to isto uradio Porfesor Alen Prost. Pa i Hamilton je tako osvojio prvu titulu, jurisao je na peto mesto sa motorom koji je podesen na nizi stepen rada, mada je Glok presudio svojim sklanjanjem.
    5. Rozberg nije forsirao bolid, cuveo je motore cele sezone. U stvari ispao je daleko pametniji od Hamiltona ciji stil voznje je da forsira. Bilo je ocigledno da ce u ovako izjednacenoj borbi titula biti odredjena pouzdanocsu bolida. Tako je i bilo. Hamilton je lomio motore, Rozberg ih cuvao.
    6. Uvek je prvi pruzio ruku Hamiltonu, koji cesto izigrava besne gliste i ima patolosku potrebu da izlazi za izgovorima kada ga Rozberg pobedi. Tako u psihi stvara sliku da je bolji, ali "eto, okolnosti..."
    7. Bio je red da Hamilton bar malo oseti kako je bilo Felipeu Masi 2008, kada se Glok sklonio Hamiltonu, da uzme peto mesto, koje mu je trebalo za titulu.
    (Jo, 27. novembar 2016 20:29)

    # Link komentara

  28. Od 2007-e (od svoje prve sezone) Lewis stalno pobeduje i opet nije cjenjen onoliko koliko treba. Ma nije valjda rasizam :)
    (Big boy, 27. novembar 2016 20:28)

    # Link komentara

  29. Rosberg je cist prosek, šteta za formulu nekad je bilo fenomenalno gledati je
    (N.n, 27. novembar 2016 20:05)

    # Link komentara

  30. Svi ste nesto ljuti.Sve vam smeta,te kako je nisko pala formula 1.Pa ne moras da je gledas.Pa komentari "Rozberg je najgori sampion u istoriji formule 1".Mora neko i to da bude,ali covek je zasluzio da bude sampion ove godine.Mozda su neki vozaci bolji od njega,ali je on dobro izdrzao pod pritiskom i imao je dobre rezultate tokom cele sezone.
    (Z, 27. novembar 2016 20:05)

    # Link komentara

  31. luis je brzi na bicikli nego rozberg u bolidu
    (aleksandar, 27. novembar 2016 20:04)

    # Link komentara

  32. jeste da ne volim one Amere i jeste da je to nemoguce u F1, al gospodo velika je razlika u samim bolidima.Kad bi svi seli u isti bilo bi bas veselo
    (sasa, 27. novembar 2016 19:50)

    # Link komentara

  33. Da se razumemo,nisam Luisov navijač a zašto je Hamilton "sramotno" vozio!?Jedino što je mogao da pokuša bilo je usporavanje Nika, a ako je ovaj toliko dobar, zasto ga nije obišao? Nema spora da je ovolika dominacija jednog tima nad drugima,promena brojnih pravila,bolida i itd. bitno urušila F1, tj. njenu zanimljivost. Što se tiče Hamiltona mislim da je za klasu bolji od Rozberga ali su to i Alonso, Kimi, Fetel i nadolazeći šampion Verstapen. Ali činjenica da se i Hamilton uljuljkao, po sistemu lako ćemo, više je on izgubio titulu, nego što je Niko nekim extra vožnjama dobio. I pratim F1 veoma, veoma dugo, imao sam sreću da gledam sa 10 godina i Sennu u Tollemanu, kako po kiši i to u Monaku ostavlja sve iza sebe dok na zahtev Prosta nije prekinuta trka. Svako vreme nosi svoje breme,napredak tehnologije, tj.auto industrije, zbog čega smo izgubili atmosferske motore.. i ja žalim za tim vremenima, ali bez obzira na ovu krizu u F1 svakako neću da prestanem da je pratim!
    (lex speciallis, 27. novembar 2016 19:42)

    # Link komentara

  34. Da se razumemo,nisam Luisov navijač a zašto je Hamilton "sramotno" vozio!?Jedino što je mogao da pokuša bilo je usporavanje Nika, a ako je ovaj toliko dobar, zasto ga nije obišao? Nema spora da je ovolika dominacija jednog tima nad drugima,promena brojnih pravila,bolida i itd. bitno urušila F1, tj. njenu zanimljivost. Što se tiče Hamiltona mislim da je za klasu bolji od Rozberga ali su to i Alonso, Kimi, Fetel i nadolazeći šampion Verstapen. Ali činjenica da se i Hamilton uljuljkao, po sistemu lako ćemo, više je on izgubio titulu, nego što je Niko nekim extra vožnjama dobio. I pratim F1 veoma, veoma dugo, imao sam sreću da gledam sa 10 godina i Sennu u Tollemanu, kako po kiši i to u Monaku ostavlja sve iza sebe dok na zahtev Prosta nije prekinuta trka. Svako vreme nosi svoje breme,napredak tehnologije, tj.auto industrije, zbog čega smo izgubili atmosferske motore.. i ja žalim za tim vremenima, ali bez obzira na ovu krizu u F1 svakako neću da prestanem da je pratim!
    (lex speciallis, 27. novembar 2016 19:42)

    # Link komentara

  35. Djordjo dao najbolji komentar!
    (King, 27. novembar 2016 18:47)

    Ne slazem se,najbolji komentar je bio moj gde sam napisao da je F1 propala kad su u penziju otisli Barikelo,Fizikelo,braca Sumaher,Hakinen i Kovalainen.To je bilo uzivanje gledati a ovo danas nije zanimljivo gledati ni prvi krug.
    (Patrik, 27. novembar 2016 19:41)

    # Link komentara

  36. Ko je uzeo titulu?

    -Niko.
    (ner0n, 27. novembar 2016 19:38)

    # Link komentara

  37. Al sam mator. Secam se kada je u F1 pocinjao Nikov otac, Keke Rozberg.
    (deki, 27. novembar 2016 19:33)

    # Link komentara

  38. Pljuvaci Rozberga, setite se naredbe u Monaku da propusti Hamiltona. Toliko o vasoj teoriji da je Hamilton sabotiran od tima. Placite do mile volje. I da ne mislite da sam ljubitelj Rozberga: ne, skakao sam od srece do plafona kad je Hamilton uzeo titulu u Brazilu i isto tako mi je bilo tesko kad ju je izgubio u debitantskoj sezoni greskom na ulazu u boks u Kini. Navijam za tim, ne za vozaca. I tesko mi je sto moj Meklaren prolazi kroz teska vremena, ali uvek uz tim, bili prvi ili poslednji.
    (mile, 27. novembar 2016 19:31)

    # Link komentara

  39. Prije par dana kada je Andy pobijedio Đokovića bila je Britanska zavjera,sada kada je izgubio Hamilton na sceni je Njemačka zavjera.Još se nije dogodilo da ako izgubi netko za koga Srbi navijaju na sceni nije nekakva zavjera !
    (Istina, 27. novembar 2016 19:25)

    # Link komentara

  40. Cuj ovog "kinga": Hamiltonu poklonjena titula 2008! Sigurno je nije ni gledao a komentarise nesto.Za pustanje u Monaku,Hamilton je platio sa pet kvarova do Belgije,kretanjem sa zadnjeg mesta u istoj,kvarom u Maleziji...Mnogo ga kostalo to Nikovo pustanje.2014 u Abu Dabiju je Hamilton bio ubedljivo prvi tako da nije uticalo što je Niku otkazao bolid.
    (EUFORIJA, 27. novembar 2016 19:21)

    # Link komentara

  41. @king Hvala brt komentar je iskren
    (Djordjo, 27. novembar 2016 19:16)

    # Link komentara

  42. Hamilton je donekle i sam kriv za ovu situaciju jer se prošle sezone po osvajanju titule previše opustio i glupirao,plava vaška Rozberg je nanizao pet pobeda u nizu i gazde u Mercedesu odlučiše da njega promovišu u šampiona.Kao što rekoh Hamilton se previše opustio, trebao je da bude drčan kao Šumaher koji osvoji titulu na pola sezone , ali i dalje ide na pobedu,jel se pobede i titule broje ,čak i po ceni da ga drugi vozač ferarija propusti ispred cilja kako bi ovaj upisao još jednu pobedu,slučaj Barikelo.Vratimo se na Luisa ,koji se malo pribrao na sred sezone stigao konkurenta ali tada je navukao gnev ekipe koja ga je bukvalno urnisala raznoraznim pehovima. Morao je skupo da plati cenu i prepusti titulu Rozbergu,za rad sledeće sezone gde će opet biti onaj stari najbolji i najbrži,naravno ako ostane u mercedesu,znaju i ovi njegovi šefovi da boljeg vozača nema,i bolje ga je imati u svojoj nego u protivničkoj ekipi,a rozbergu se ova sezona čisto onako desila zbog nemačkog marketinga,i postade čovek šampion ni kriv ni dužan!
    (Boki, 27. novembar 2016 19:14)

    # Link komentara

  43. Kakva blamaža Mercedesa sa forsiranjem Rozberga. Jeste Hamilton Britanac, ali setite se našeg Novaka i saplitanja.
    (neutralan nenavijac, 27. novembar 2016 19:05)

    # Link komentara

  44. ...i stvarno za koga je navijao nas premijer Vucic...? Da li je uzeo autogram od Rozberga, Hamiltona...Rite Oro, mozda?
    (srdjan, 27. novembar 2016 18:53)

    # Link komentara

  45. Djordjo dao najbolji komentar!
    (King, 27. novembar 2016 18:47)

    # Link komentara

  46. @analiticar...,izvini druze,ali sumacher u tadssnjoj formi nije bio nikakvo merilo ,vratio se za lovu,a ako si iskren,to se videlo u mnogim trkama gde nije vise bio onaj stari
    (Znaj, 27. novembar 2016 18:43)

    # Link komentara

  47. Oni koji danas pisu komentare vezano za F1 a sa nostalgijom se secaju starijih vremena kako je nekada bilo interesantnije i vise konkurencije ili se prave ludi ili ne poznaju dovoljno sport. Kroz istoriju jednom u tri cetiri godine pojavi se tim koji napravi masinu koja rasuri svu konkurenciju npr Mcclaren Honda 1988 sa Seno i Prostom pobedila na 15 od 16 trka , jedina pobeda Brgera sa Ferarijem u Monzi zbog DNF- oba Mclarena. Lotusova 77' 78 79'ta . Wiliams 92'93' 96'97' . Ferari 2001,2002,2004 i jos mnogo takvih serija jednog tima. Formula 1 je takav sport oduvek , specificno takmicenje u motosportu koliko para prikupis i sponzora toliko dobijes. Retko se desavalao da tri tima imaju istu infrastruktutu, finansije i personal. Uvek ce tako biti.
    (Nikola, 27. novembar 2016 18:42)

    # Link komentara

  48. @Dragan

    A kada je Hamilton ove sezone pretekao Rosberga sem u Monaku kada je Rosberg dobio timsku naredbu da ga propusti (znaci bez tima nista od preticanja) ??

    Malezija nije odlucila titulu , samo je izbalansirana situacija iz Monaka jer je tad Hamilton pobedio a Rosberg zavrsio 7. A odmah da predupredim ove sto ce reci da Rosberg ne zna po kisi, pogledajte Ostin 2015.
    (MNRSKD, 27. novembar 2016 18:36)

    # Link komentara

  49. Možda ovaj šampionat treba komentarisati za 10-ak godina kada velikani pisane reči iz Mercedes-a budu objavili knjige u kojima će izneti "svoju istinu". Lewis je pre par dana najavio knjigu za 10 godina u kojoj će izneti zanimljive stvari a na pitanje šta misli o tome, Wolf je takođe "zapretio" da bi i on mogao u pisce i najavio zanimljivo štivo. Dok čekamo sajam knjiga leta gospodnjeg 2026., treba čestitati i reći da je Rosberg zasluženo osvojio titulu jer je bio najkonstantniji, mada ni Lewis-ova ne bi bila nezaslužena. Lewis je previše komotno ušao u šampionat, kada je sredinom sezone preokrenuo bodovnu situaciju, opet se opustio, po sistemu "lako ćemo", na osnovu prethodnih iskustava sa timskim kolegom. Kad se konačno osvestio, bilo je kasno. U tehničkom sportu, uz to dođe i neki kvar koji je nemoguće ukalkulisati u šampionsku računicu i to je bilo to. Sam je najviše kriv ali verujem da je naučio lekciju i očekujem ga već u Australiji motivisanog i naoštrenog za razliku od ove sezone. Nico je, za razliku od njega, da citiram sina Dragana, "šoferirao" u istom ritmu cele sezone i vidimo rezultat. Doduše, meni će biti potrebno neko vreme da se priviknem na činjenicu da je Keke-ov "mali" šampion. Ne zato što nije zaslužio već, jednostavno, zato što ga nikad nisam gledao na taj način. Još jednom čestitke za zasluženu titulu a kad bude dobijao direktne duele protiv Lewis-a, reći ću i svaka čast. Iskreno, taj film do sada nismo gledali a sumnjam da će ikada i biti snimljen.
    (Lerby, 27. novembar 2016 18:33)

    # Link komentara

  50. (strucnjak, 27. novembar 2016 16:20)
    E veliki si ti strucnjak..
    (Uvek Zvezda, 27. novembar 2016 18:13)

    # Link komentara

  51. Nisam ni znao da jos neko gleda F1...
    (sofronije, 27. novembar 2016 18:06)

    # Link komentara

  52. Zasluzeno, hm...? Mozda, iskreno draze bi mi bilo da je Massa uzeo titulu u Brazili pre par godina nego sada Niko.
    Sport treba menjati, ili bolje receno vratiti na staro.
    Ne trebaju nama V12 motori da bi opet bilo zanimljivo, samo neograniceno gorivo, malo manje penala za zamenju manjaca i slicno, da se ljudi voze punim gasom sve vreme. Dolicanje goriva bi jako promenilo pricu i naravno jak McLaren i Ferrari.
    Za one koje komentatori idu na nerve, idite ne net, Sky Sport live streem i opusteno
    (old F1 fan, 27. novembar 2016 18:04)

    # Link komentara

  53. Hamilton daleko najbolji vozač današnjice,ostali osim Verštapena su obična boranija.Šta tek reći o rozbergu,tatinom sinčiću rešio mali da bude vozač,smešno dobismo luzerskog šampiona,F1 je totalno pukla .
    Još jedan nebitan lik,koga će istorija brzo da zaboravi, a Luis je rame uz rame sa Fanđom i Senom,voleli ga ili nevoleli obeležava jednu epohu u F1,pa sam je gurao u McLaren,od kako je otišao iz ekipe ovi nemogu da se sastave,ubeđen sam da bi i iz ovakvog bolida Mc Larena izvlacio maximum i bio u prvih pet,kao što je to radio svojevremeno Sena, nad superiornimFerarijem i Vilijamsom!
    (Krle, 27. novembar 2016 18:01)

    # Link komentara

  54. Smor trka maksimalno, najgora a najskuplja staza
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (saki, 27. novembar 2016 14:07)

    Gluplji dizajn staze nisu mogli da smisle! Sve krivine pod devedeset stepeni, lakse je u Monaku obilaziti... A sledece godine ce automobili biti siri, duzi, tockovi veci, na sta li ce tek to da lici, ne samo na ovoj stazi.
    (Ivan, 27. novembar 2016 17:59)

    # Link komentara

  55. 5 bodova razlike za Rozberga!
    Ne,nego 20 bodova razlike za Hamiltona!
    Novi motor "pukao" prilikom ubedljivog vodstva Luisa,a sledeća trka poslednji zbog promene motora!Da se Vlasi nesete!Sramota!
    Kilavi , prosečni Niko br.1!
    Hm...kao tenis?!
    (Žikica-prva puška Srbije, 27. novembar 2016 17:56)

    # Link komentara

  56. Formulu 1 ne pratim otkad je Felipe Massa pokraden za Titulu 2007/2008
    (Djordjo, 27. novembar 2016 17:51)

    # Link komentara

  57. Nek je sa srećom.
    (Bratislav Vucinic, 27. novembar 2016 17:48)

    # Link komentara

  58. Zasluzeno. Valjda ce Mclaren biti bolji sledece godine.
    (santa justa, 27. novembar 2016 17:47)

    # Link komentara

  59. F1 je upropascena odlaskom najveceg vozaca svih vremena Aertona Sene!
    (Ivan, 27. novembar 2016 17:40)

    # Link komentara

  60. Zbog ove farse valjda je svima jasno zašto Singapur hoće da odustane od Formule 1 ali zato nikad veća potražnja za organizovanje Moto GP!
    (s, 27. novembar 2016 17:36)

    # Link komentara

  61. (Znači Haoos (čisto onako komentar), 27. novembar 2016 15:45)
    Komentatori su do te mere politički korektni da čoveku muka pripadne.Ne negiram da su puni podataka,to im je posao,ali kako ih prezentuju,tuga.Još nisu naučili da gume nisu Mišelin već Mišlen,samo kao primer. O tome da im je rečnik skučen, ne treba trošiti vreme.Ali možda nisu sasvim krivi,jer F1 je postala takvo đubre od sporta da ne zaslužuje da se uopšte zove tako zbog limitacija,kazni,pravila itd.Dokaz za to je kad na jednoj od staza na MotoGP bude 160K gledalaca a na F1 45K.Sve jasno Berni i ekipa ubili ovaj sport.
    (Tennis fan, 27. novembar 2016 17:35)

    # Link komentara

  62. Toliko je zanimljiva F1 da mi zadnje 2-3 sezone služi kao uspavanka posle nedeljnog ručka kod roditelja.
    (Mile, 27. novembar 2016 17:33)

    # Link komentara

  63. Rosberg je tri godine vozio u istom timu kao i Sumaher, i tri puta ga je bio bolji. Od toga dva puta ubedljivo. Mislim da je to dovoljan dokaz da se ipak radi o odlicnom vozacu.
    (anliticar, 27. novembar 2016 17:31)

    # Link komentara

  64. Komentari kako je F1 postao niko i nista, ja sam nekad gledao Senu Mensela Prosta i ostale, postali su tako dosadni ti ljudi, svako ko je fan F1 zna da su promene neizbezne. Pratim F1 vec 30god. i uopste mi nije dosadna naprotiv jedva cekam nedelju i trku. Tako da svima vama koji pljujete po F1 zelim sve najbolje i prebacite se na neki drugi sport. A sto se tice prenosa i komentatora preporucujem vam da trke gledate preko sky F1, izvanredni komentatori ( posebno Martin Brandl ) i analiticari. POZDRAV ZA SVE FANOVE NAJBRZEG CIRKUSA NA SVETU.
    (MiŠA, 27. novembar 2016 17:29)

    # Link komentara

  65. Treba ponovo uvesti dosipavanje goriva u toku trke.Izbor strategija.Ovako je dosadno.Mercedes dominantan.Kimi,Fetel,Alonso mozda i najbolji vozaci pored Hamiltona.Ali jednostavno,razlike u bolidima su prevelike.
    (Roki, 27. novembar 2016 17:26)

    # Link komentara

  66. Glup "sport" sa više strana. Nadam se da se ukine uskoro. Toliko ima boljih načina da se privuku publika i sponzori.
    (exYU, 27. novembar 2016 17:26)

    # Link komentara

  67. Kako ljudi nisu objektivni,pa to je čudo:Hamilton je za sve ostale vozače za klasu bolji,prvi titulu je trebao sa uzme još u debitantskoj sezoni,ali je morao McLaren da je prepusti Ferariju,tj.prosečnom Rajkonenu,zbog navodne afere špijuniranja i cmizdravog Alonsa koji tada nije mogao da podnese poraze od rukija Hamiltona,da im nebi oduzeli bodove FIA je i tada izrežirala šampionat.Ove godine jedino Verstapen,pokazuje klasu iako ga ne volim.Mercedes je od početka sezone ne forsirao Rozberga,već sabotirao Hamiltona do te mere da sam ja na njegovom mestu otišao bih iz ekipe na pola sezone,pa evo im ga šampion sada,bruka i sramota nevidjena.
    Kada pricate da je Hamilton uzeo dve titule zbog dominantnog Mercedesa,pa setite se samo Šumahera koji je imao za klasu bolji bolid od ostalih pa i pritom mu je trebao Barikelo a kasnije i Masa da mu čuvaju ledja,to je u suštini tada i bio posao drugog vozača , zato i Masa kasnije nije uzeo titulu u brazilu jel je navikao da bude večito drugi.
    O Rozbergu neću ni da trošim reči,dovoljno je reći samo tatin sin i razmaženo derište sa ulica Montekarla ko nije ni prosečan vozač već obična šoferčina,kakav otac takav i sin pa i Keke je uzeo titulu tako što je samo skupljao bodove a ne i pobedjivao,brzo se to zaboravlja.
    Hamilton je toliko ucenjen u ekipi da nesme ništa ni da komentariše,voleo bih da ga vidim u izdanju kao Sena kada je izgurao Prosta,ali ništa od toga,možda plaća danak da bi sledeće sezone bio onaj pravi najbolji i najbrži !
    (Montoya, 27. novembar 2016 17:24)

    # Link komentara

  68. @MNRSKD
    pravi komentar!
    Luis je izgubio titulu zbog stava sa početka sezone: Lako ćemo. A istu grešku je napravio posle letnjeg odmora.
    (samo drs, 27. novembar 2016 17:23)

    # Link komentara

  69. Setite se samo sta je bilo u Monte K.
    (vuk, 27. novembar 2016 17:20)

    # Link komentara

  70. Zasluzeno ili ne,Rozberg je sampion I treba mu cestitati.Ni Hamilton ne bi bio da mu nije bilo mercedesa.Ko ne voli ovu "farsu"od sporta,nek prebaci kanal.Nazalost,danas vecina sportova gubi svaku čar I draž,sve se vrti oko para.Za mene jedini I pravi sampion je Alonso :-)
    (Džo, 27. novembar 2016 17:17)

    # Link komentara

  71. Prosto ne verujem sta su uradili od formule cudo jedno. Bas me briga ko je osvojio, sve je navika. Kao sto rekoh bitno je samo da ne osvoji Hamilton...
    (karma, 27. novembar 2016 17:15)

    # Link komentara

  72. Na kraju ispade da je pucanje motora u Maleziji presudilo. :)
    (Alex Pb, 27. novembar 2016 17:13)

    # Link komentara

  73. Oni koji malo vise prate F1 sigurno znaju za nedavnu izjavu Alonsa da bi ljudima trebalo placati da gledaju F1. Dovoljno receno
    (Boston, 27. novembar 2016 17:13)

    # Link komentara

  74. A sta li to govori o Luisu kad ga osrednji vozac Rozberg pobedi..
    (milos, 27. novembar 2016 16:20)

    Luis je uradio sve da se odupre odluci Metcedesa da Niko bude prvak. Bogati nemacki sponzori su dali ultimatum. A onda su poceli "slucajni" problemi sa motorom. Kada je napravljena dovoljna bodovna razlika, pusteni su da se trkaju. Luis treba da promeni ekipu, on u Mercedesu vise nikad nece biti prvak.
    (Meraklija, 27. novembar 2016 17:13)

    # Link komentara

  75. Е па ево руке Нико, све честитке! Један шампион више, за освежење.Трка потпуно очекивана, овако сам је замислио и пред почетак.Розбергу се исплатио сав труд и напор који је улагао претходне три године, доказао да се вреди борити за високе циљеве, Маса и Вебер су падали у његовој позицији, о Барикелу тек да не говорим а он наставио даље и дочекао своје.Није мала ствар бити бољи од Хамилтона у 21 трци сезоне.О заверама и свему осталом молим вас неки други пут, данас смо добили новог шампиона и то треба поштовати.На крају крајева то је једино што се памти.А полемисаћемо до марта шта се и како дешавало.И да је узео Луис било би заслужено али и ово је заслужено.Изгурао је свој циљ после толико мука и потешкоћа.Поздрав и Маси и Батону и хвала им за све!
    За крај само још једном да се дотакнем теорија завере: Ако је било нешто у Мерцедесу у вези тога, њима на част, али сада је са тиме верујем готово.Изгурали су своје ако им је то била жеља.Тако да од следеће године опет имамо фер надметање, без бриге :) Неће му екипа наместити пет титула, наместили су му једну и то је сасвим доста(понављам, АКО су наместили).У сваком случају још једном све честитке Розбергу!
    (Хумска БГ, 27. novembar 2016 17:13)

    # Link komentara

  76. Kao dugogodišnji pratilac F1, smatram ponašanje Hamiltona za sramotno. Da li si izgubio? Jesi, pa čestitaj protivniku! Molim komentatore da pre nego što komentarišu "nameštanje" Mercedesa u ovoj sezoni u korist Rozberga, neka odgledaju sve trke od početka sezone 2014. pa do danas. Iznenadiće se koliko je kvarova bilo ukupno. Samo radi podsećanja, sezona 2014., zadnja trka, Adu Dabi(kao i danas), dupli poeni, obrnute uloge u odnosu na danas ( velika prednost u korist Hamiltona ali dostižna ) i ... Kvar na Rosbergovom bolidu, Hamilton šampion! Inače sramotno je bilo ponašanje Kristijana Hornera i Reb Bula u komentarima pred ovu trku, tako da se iz toga moglo zaključiti da je ovo sve Engleska kuhinja. Inače još jednom edukacija: Mercedes je samo fomalno Nemačka ekipa jer je sedište u Brekliju - Engleska ( šasija ) i Brikswortu - Engleska ( motori ), a Red Bul Austrijska jer je sedište u Milton Kizu - Engleska, itd. Naravoučenije: molim komentatore da imaju više od "2 petka u praćenju F1" pre nego što komentarišu. A voditelji SK, pa ... i odvratni Čeda Brkić je bio bolji od ovog dvojca. Erceg da se drži MotoGP-a, a Pavle NASCAR-a, i svi sretni.
    (asd, 27. novembar 2016 17:11)

    # Link komentara

  77. Spavaj mirno Rozberže Niče! Bio si n(N)iko sad si neko!
    (Sotir, 27. novembar 2016 17:11)

    # Link komentara

  78. bravo bravo bravo!
    (rebus, 27. novembar 2016 17:10)

    # Link komentara

  79. Formula 1 definitivno treba da se ukine kao takmicenje, dosadno da dosadnije ne moze biti, i na kraju sampion momak koji je po kvalitetu nije u prvoj polovini vozaca!
    (Raspad sistema, 27. novembar 2016 15:55)

    Ili da onaj ko ne želi da gleda jednostavno ne gleda, a isto tako i čita vesti koje ga ne interesuju, a još manje komentariše jer ga ne interesuje.
    (Marx, 27. novembar 2016 17:04)

    # Link komentara

  80. GP moto i Valentino doktor,kakva bre formula.
    (igor, 27. novembar 2016 16:59)

    # Link komentara

  81. (Roskilde, 27. novembar 2016 14:42)Ko kaze da Masa i Fetel idu u penziju?
    (Patrik, 27. novembar 2016 15:58)
    Mislim da sam napisao Dženson i Felipe a ne Masa i Fetel...a koliko pratim ovo je sto se tiče njih dvojice kraj kada je u pitanju F1...na žalost
    (Roskilde, 27. novembar 2016 16:59)

    # Link komentara

  82. Svi vi koji osporavate Rozbergu titulu zaboravljate kako je Hamiltonu poklonjena ista u Brazilu a oteta Masi pre par godina!!! I gle cuda nikad niko nije odgovarao za namestaljku!!! Sram vas bilo.
    (King, 27. novembar 2016 16:56)

    # Link komentara

  83. Teorije zavere nas omiljeni sport.
    Pa ipak , Mercedes je ucinio puno da Hamilton bude prvak, jer je klupskom naredbom Rozberg morao da ga propusti u Monaku, sto je Niko i ucinio, iako je Hamiltonu u Madjarskoj 2 godine ranije sugerisano da propusti Rozberga, sto je ovaj odbio, sa obrazlozenjem da obojica voze istu trku i bore se za pobedu i ne vidi ni jedan razlog da to ucini.
    Ali ni to mu ovog puta nije pomoglo.
    (Secanja, 27. novembar 2016 16:54)

    # Link komentara

  84. Jedini pobednik u istoriji formule jedan koji nema vozacku petlju...a nema ni m.da.Pa ljudi...on nije ni jednom bio prvi u toku ovog sampionata,a da je prestigao hamiltona,samo jednom i to na startu trke.
    (Dragan, 27. novembar 2016 16:52)

    # Link komentara

  85. Toliko ,dovoljan jedan kvar u sezoni i nisi sampion...i bas se Hamiltonu desi taj kvar...glupo bi bilo da Mercedes opet bude dominantan a da im njihov covek gleda u ledja Hamiltonu...
    (Buduci Alfista, 27. novembar 2016 16:51)

    # Link komentara

  86. Maaaaax!!!!! Šampione!!!! Od sledeće godine ce biti super dosadno! Max Max i još jednom Max!
    (Miro, 27. novembar 2016 16:49)

    # Link komentara

  87. Kad bi Hamilton bio manje starletan a vise šampion...
    (Sky, 27. novembar 2016 16:49)

    # Link komentara

  88. Fetel je dosta trka ove sezone odvezao na sjajan nacin,dosta dobrog posla je bilo ko je pratio celu sezonu zna o cemu pricam.Nije ovo bas toliko uzasna sezona za ferrari,samo mogu pouke da se izvuku za sledecu sezonu,koja mora biti zanimljivija i izjednacenija.
    (#zohan, 27. novembar 2016 16:47)

    # Link komentara

  89. Tako je Nicoooo, uh kakva je bila završnica, ali na kraju mi je toliko drago, samo mi uopšte nije bilo svejedno na kraju posle svega onoga ! A one očajničke poteze Hamiltona kada je usporavao neću ni da komentarišem,toliko mi je drago da je ovaj naslov otišao u prave ruke.Sada licemerni i arogantni Hamilton može da se duri koliko hoće, kada je već neko morao da pobedi zbog Mercedesa bolje da je to Nico,pametniji, bolji i konstantniji vozač, nadam se da ćemo sledeće sezone gledati pravu Formulu 1 bez ove veštačke dominacije Mercedesa,samo da se to ne desi sada sa Red Bullom jer se već sada ukazuju neke nelegitimne radnje po tom pitanju.
    (Sport, 27. novembar 2016 16:46)

    # Link komentara

  90. Cak su se i sve britanske vozacke legende izjasnile da je sramota kako je Hamilton odvozio ovu trku.Cestitke pravom sampionu Niku.
    (Zoran, 27. novembar 2016 16:43)

    # Link komentara

  91. Bravo Niko.Sramota za Mercedes sto je namestio sampionat!
    (Luis, 27. novembar 2016 16:43)

    # Link komentara

  92. Uzeo titulu sa zavrsenim drugim mestom na podiumu, to toliko govori o njemu koliko nije zasluzio titulu, kroz celu sezonu tim ga samo provlaci, prosle godine takodje ali LH je uspeo to da izgura, ali ove godine je bilo previse, potpuno ne zasluzeno, da se Hamiltonu nije desilo ono u Maleziji sada bi se druga prica pricala, ali neka, dovoljno je nakukao a sada neka se raduje dok moze, sledece sezone nam stizu nova pravila i novi bolidi pa cemo da vidimo da li ce biti na istom mestu kao sada!
    (LH44, 27. novembar 2016 16:39)

    # Link komentara

  93. sk komentatori zalutali na posao hamiltonu zabranjeni komentari posle izjave da neko u mercedesu ne zeli da on osvoji titulu.rozberg prvak sa manje pobeda od luisa u sezoni.
    (nesa panker, 27. novembar 2016 16:35)

    # Link komentara

  94. Nista drugo nismo ni ocekivali...
    (@, 27. novembar 2016 16:33)

    # Link komentara

  95. kako to da je niko a rozberg sampion
    ?
    (don ser, 27. novembar 2016 16:28)

    # Link komentara

  96. Девојка коју је годинама јурио шаље му смс честитку, а Розберг јој одговара песмом "Где си била кад' сам био Нико"
    (Владимир, 27. novembar 2016 16:28)

    # Link komentara

  97. Da sam navijao za nekog drugog a ne za njega, navijao sam...da sam želeo da neko drugi bude šampion a ne on (ne, nisam hteo da to bude Hamilton), želeo sam...da mi je drago zbog toga što je Rozberg postao šampion F1, drago mi je! Da sad nije uzeo titulu, uveren sam da nikada ne bi...bravo Niko, bravo!!!
    (F1 fan, 27. novembar 2016 16:21)

    # Link komentara

  98. Stvarno ne pratim ovu farsu više, ali čitajući tekst nerviralo me usporavanje trke Hamiltona, a ne vidim da je Rozberg pokušao da ga pretekne/ napadne. Kakva glupa trka, kakva glupa formula, a nekad se znalo šta se gleda nedeljom u 2....

    Koliko mi je drago što sam gledao Senu, Prosta, Šumahera, Miku, Hila, kao i Zubu Ronalda, Romaria, Maradonu, i još mnoge velikane svih sportova. Ovo danas je samo ko ima više para, da plati igrače/ vozače/ sudije, veze sa sportom i takmičenjem nema...
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 27. novembar 2016 16:21)

    # Link komentara

  99. Ako Gari moze da ima 3 titule moze i Rosberg 1.
    (MNRSKD, 27. novembar 2016 16:21)

    # Link komentara

  100. Ako ovu sezonu i trku nazivaju zanimljivom, onda je jasno dokle je dogurao ovaj sport... Nego ucenjeni Hamilton ne sme nista da prica, ali jasno je sta su mu uradili iz Mercedesa ove sezone...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (The Dictator, 27. novembar 2016 14:45)

    Dali su mu 2 titule da nije Mercedesa i da vozi bilo koju drugu formulu bio bi ubedljivo zadnji i to sa par krugova zaostatka od predposlednjeg . Taj hamilton je nula od vozaca da sa 10 puta jacom formulom zavrsi sekundu ispred ferarija i red bula koji ove sezone ne mogu da se porede sa mercedesom sramota .Da su Fetel ili Max vozili ovaj mercedes bili bi pa minimum 10 krugova ispred ostalih .
    (strucnjak, 27. novembar 2016 16:20)

    # Link komentara

  101. A sta li to govori o Luisu kad ga osrednji vozac Rozberg pobedi..
    (milos, 27. novembar 2016 16:20)

    # Link komentara

  102. Dosadne staze i glupa pravila su unistili F1, pratim je iz navike, totalno mi je bilo svejedno ko ce da bude sampion, kao i vecini, pretpostavljam...eto dokle su doveli ovaj sport...
    (QV, 27. novembar 2016 16:19)

    # Link komentara

  103. koliko puta ove sezone je Rozberg pretekao Hamiltona na stazi?
    (joe, 27. novembar 2016 16:19)

    # Link komentara

  104. Velika razlika u bolidima, sto kaze neki komentar mnogo bolji vozaca od Rosberka, dzabe kad mercedes dominira, manje razlike su u americkoj indy car, nasscar ili u moto gp, sto i treba da cini trke zanimljivim pa ko je bolji izvoli ili idi u nizerazrednu klasu
    Pozzz svim ljubiteljima automotosporta
    (Sasa, 27. novembar 2016 16:18)

    # Link komentara

  105. Ko voli da gleda ove baljezgarije?
    (Surovi Zaplanjac, 27. novembar 2016 16:15)

    # Link komentara

  106. Čestitke Niku!
    (nebojša, 27. novembar 2016 16:15)

    # Link komentara

  107. @Robin Hood

    Fetel i Kimi su u Ferariju. Ferstapen je sa Rikardom u Red Bulu.
    (Car, 27. novembar 2016 16:11)

    # Link komentara

  108. Cestitke,bravo,zasluzeno nema sta!!!
    ali nadam se sledece godine da ce neko od ferarijevih vozaca uzeti titulu :)
    (Milos, 27. novembar 2016 16:03)

    # Link komentara

  109. 2006. na premijeri u bahreinu za vilijams odvezao najbrzi krug trke i tada sam pored svih onih asova, sumahera, alonsa, raikonena, montoje i ostalih pomislio da je zvezda rodjena. potom vrlo bledih nekoliko godina, u senci svih sampiona i desavanja se nekako, izgubio. ne mislim da je los vozac, ali je ovo najvise zasluga mercedesa.
    (fan, 27. novembar 2016 16:02)

    # Link komentara

  110. Od sledece sezone ocekujem, ne pad,ali malo slabiji mercedes,zbog novih pravila ocekuj da Red Bull i Ferrari budu konkurentni,i nadam se da ce Meklaren Honda napraviti veomadobar bolid,Force India ce biti jos bolja kao i Has,a sigurn je da ce Viliams pasti
    (Tennisman, 27. novembar 2016 16:01)

    # Link komentara

  111. Komentatori?

    Ja lepo gledam na RTL-u, da ne bih morao da slušam naše "stručnjake".

    Pozdrav.
    (S70, 27. novembar 2016 15:59)

    # Link komentara

  112. Na koliko je trka Hamilton ispao zbog 'mehaničkih' kvarova?
    Zašto Rozberg nije?
    Smestili su Luisu da bi Niko bio šampion.Luis je šampion!
    (Googlehajm, 27. novembar 2016 15:58)

    # Link komentara

  113. (Roskilde, 27. novembar 2016 14:42)

    Ko kaze da Masa i Fetel idu u penziju?
    (Patrik, 27. novembar 2016 15:58)

    # Link komentara

  114. Iii da molim sve nove fanove F1 da vise ne postavljaju pitanja o tome sta je DRS vec da sami izguglaju, posto me Ercegovo objasnjavanje iz trke u trku sve vise nervira
    (Paul George, 27. novembar 2016 15:58)

    # Link komentara

  115. Kad su se takmicili braca Sumaher,Rubens Barikelo,Fizikelo,Mika Hakinen,Kovalainen trka F1 je bila uzivancija za pratiti a ovo sada ne vredi gledati ni prvi krug.
    (Patrik, 27. novembar 2016 15:57)

    # Link komentara

  116. Bravo sampione!!!
    (saki, 27. novembar 2016 15:56)

    # Link komentara

  117. Luis nam je pruzio jednu jako zanimljivu trku a Niko je dokazao da je titulu zasluzio. Imali smo nekoliko jako lepih trka ove sezone, bilo je i uzbudjenja. Definitivno solidna sezona, ja sa nestrpljenjem cekam sledecu, promenu pravila a mozda i promenu na tronu. Videcemo...
    (Zastava AMG Petronas, 27. novembar 2016 15:56)

    # Link komentara

  118. Formula 1 definitivno treba da se ukine kao takmicenje, dosadno da dosadnije ne moze biti, i na kraju sampion momak koji je po kvalitetu nije u prvoj polovini vozaca!
    (Raspad sistema, 27. novembar 2016 15:55)

    # Link komentara

  119. Treci Nemac, ili cetvrti Finac (posle njegovog oca, Hakinena i Raikonena. Zavisi ko kako gleda ;-) )
    (GBG031, 27. novembar 2016 15:55)

    # Link komentara

  120. Na kojoj poziciji bio Feki Alonso?
    (Patrik, 27. novembar 2016 15:54)

    # Link komentara

  121. Sećam se vremena kad je Formula 1 bila zanimljiva i kad ju je pratilo mnogo više ljudi. Nekad "najbrži cirkus", danas - samo "cirkus".
    (trn u oku, 27. novembar 2016 15:54)

    # Link komentara

  122. Ko ne zna nikija laudu ( namerno malim slovima) taj se cudi. Ovo je njegova titula i jasan znak da Hamilton trazi drugi klub. Vidim da neki oce da gledaju trkanje. Pa gledajte Formulu E. to je buducnost. Od F 1 nema vise nista. Cak i Ljudi iz Ferarija daju izjavu pod kojim bi uslovima uzeli ucesce u istoj. Mercedes vec i zvanicno ulazi pored svih ostalih koji nesto znace u svetu automobilizma. Svet se menja i to je nezaustavljivo.
    (Zeljko, 27. novembar 2016 15:53)

    # Link komentara

  123. Hamiltonu strada pet motornih jedinica do pola sampionata,još jedan u Maleziji,a nemac za celu sezonu nema nijedan kvar na bolidu.Morao je nemac da bude prvak u Nemackoj ekipi.Sramota!
    (EUFORIJA, 27. novembar 2016 15:50)

    # Link komentara

  124. Rozberg vise srece nego pameti...po meni je Hamilton izgubio ovaj sampionat,a ne Rozberg dobio...kada je god bilo 1na 1 Rozberg je gubio....Hamilton vozac,Rozberg sofer
    (grobar SU, 27. novembar 2016 15:50)

    # Link komentara

  125. Lepa trka u kojoj je mercedes ponovo izdominirao, svaka cast i Fetelu
    (Paul George, 27. novembar 2016 15:49)

    # Link komentara

  126. dosadne trke, vec godinama, mozda i deceniju i duze. jedino mi drago sto ljigavi hamilton nije prvi. rijaliti zvezda, digao nos, gadna faca... ovaj sport je u krizi, mozda promena u vlasnistvu i donese nesto...
    (veljko, 27. novembar 2016 15:48)

    # Link komentara

  127. Jasno je da je Fetel verovatno najbolji vozac trenutno,ali dzaba kad ovi voze duplo bolje bolide..
    (w, 27. novembar 2016 15:48)

    # Link komentara

  128. Najgori sampion u istoriji F1, bez konkurencije! Pa to ce a bude igra macke i misa naredne sezone Lewisa i njega, jedino moze da bude zanimljivo ukoliko opet budu sabotirali Lewisov motor i ko zna sta jos.
    (Peppino, 27. novembar 2016 15:47)

    # Link komentara

  129. ne gledam vise. postalo je sr...
    (slash, 27. novembar 2016 15:47)

    # Link komentara

  130. Hamilton se ponaša kao derle. Sad može sa Đastinom da se napije od muke samo...
    (skov, 27. novembar 2016 15:46)

    # Link komentara

  131. Kad je ovaj postao šampion, FIA bolje da menja pravila ili da gasi ovu sramotu. Ovo vise nije formula.
    (krusevac, 27. novembar 2016 15:46)

    # Link komentara

  132. kakav sampion hamilton a? bruka i sramota.... svaka cast rozbergu,vetel pokazao kako se vozi a ne ko hamilton cirkus i smejuriju napravio od ove trke
    (navika, 27. novembar 2016 15:46)

    # Link komentara

  133. Bravo Niko , zaslužio si !
    (VEČITI DELIJA, 27. novembar 2016 15:46)

    # Link komentara

  134. Alonso je moj kralj,hmmmm ali koga zavoleti dalje,ipak nije malo od 2004te pa do sada pratiti jednog vozaca,respekt za sve,Masa nedostajaces :( joooj koje emocije za ove masine..
    (psytrance, 27. novembar 2016 15:45)

    # Link komentara

  135. Najslabiji sampion u istoriji formule 1
    (Bosko, 27. novembar 2016 15:45)

    # Link komentara

  136. bravo majstore. Secam se kada je tek poceo,asocirao me je na Rozenborg. Trke je zavrsavao na 14-15 mestu
    (maksim gorki, 27. novembar 2016 15:45)

    # Link komentara

  137. Ja ne verujem sta čitam ovde, kažete komentatori loši i nisu stručni, ma kako vi sve znate ljubi vas mama tako pametne, baš me čudi kako vi nemate taj posao, vi bi mnogo bolji sigurno bili.
    Ljudi su više nego dobri, btw, drago mi je za Rozberga, bolje on nego Hamilton, i mnogo ga ljudi pljuju i potcenjuju.
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 27. novembar 2016 15:45)

    # Link komentara

  138. Bravo Niko , zaslužio si !
    (VEČITI DELIJA, 27. novembar 2016 15:45)

    # Link komentara

  139. Smesno jadno na niske grane je pala F1 !!!
    (qun, 27. novembar 2016 15:44)

    # Link komentara

  140. Kakva namestaljka, necuveno. Svi su bili protiv Hamiltona samo da Niko uzme titulu. Smesna trka
    (vetma, 27. novembar 2016 15:44)

    # Link komentara

  141. Izvinite me ali, ovo sto radi Hamilton radi je sve samo ne sportski, uopšte ne podržavam ovo.
    Ako se opet izvuče i osvoji, ovo će biti jadnije nego kada je oteo praktično titulu Masi, organski ne podnosim ovog vozača
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 27. novembar 2016 15:37)

    # Link komentara

  142. Komentatori objasnili... Velika sramota, posle 6 godina komentarisanja oni su sve gori i gori u svom poslu...
    (Zastava AMG Petronas, 27. novembar 2016 15:23)

    # Link komentara

  143. ovaj hamilton nije ni svestan kakvu je sansu imao ove sezone da izdominira. a na kraju zavrsi iza rozberga.
    (nesa prangija, 27. novembar 2016 15:17)

    # Link komentara

  144. Komentatori zvani "Da li može da izdrži do kraja na ovom setu pneumatika?".
    (Bojan, 27. novembar 2016 15:09)

    # Link komentara

  145. Ne znam da li sam danas nesto posebno nervozan ali ja ne mogu ove komentantore vise da slusam. Tolika kolicina nestrucnih i blago receno neverovatnih nagadjanja da je to zaista neverovatno ... Zelim strucne komentatore( npr. bivse trkace)
    (Dusan, 27. novembar 2016 15:03)

    # Link komentara

  146. Ranije sam pratio formulu 1, sad zaista ne znam ko ovo gleda.Ima puno razloga...
    (DejanNi, 27. novembar 2016 14:56)

    # Link komentara

  147. debilan sport
    (komsija zmaja od Sipova, 27. novembar 2016 14:48)

    # Link komentara

  148. Ako ovu sezonu i trku nazivaju zanimljivom, onda je jasno dokle je dogurao ovaj sport... Nego ucenjeni Hamilton ne sme nista da prica, ali jasno je sta su mu uradili iz Mercedesa ove sezone...
    (The Dictator, 27. novembar 2016 14:45)

    # Link komentara

  149. Dzensonu i Felipeu čestitam odlazak u zasluženu penziju...Kimi i Alonso ostaju ali ne jos dugo... sta cemo sa ovim balavanderima kad i ova dvojica budu ćao stvarno ne znam...srećan sam što pamtim sve trke iz osamdesetih i sto sam gledao Nelsona,Senu,Mensela,Prosta i ostale...ukinite ove video igrice i dajte nam da gledamo trke ako boga znate...
    (Roskilde, 27. novembar 2016 14:42)

    # Link komentara

  150. Do juce sampioni Sumaher, Prost, Sena, Hakinen, Alonso, Hil, Hamilton, Raikonen, Fetel a danas Rozberg ( nabrajao samo sampione u novijoj eri F1u cijim voznjama i titulama sam uzivao, Fandja, Pikea i ostale necu ni da pominjem )???!!!! Mislite o tome kakvi velikani i vozaci su bili sampioni a spadosmo na to da je osrednji vozac, bar deset vozaca ima boljih od njega koji sada voze F1, sampion F1 za 2016 godinu.
    (sah 88, 27. novembar 2016 14:33)

    # Link komentara

  151. Sta se desava sa Fetelom ? Za koga on vozi ove sezone ?
    Ove godine nisam nikako pratio F1 tako da generalno ne znam nista...
    Znam da je bio u Ferariju posle Red Bula, al mi sada nije jasno da li je ovo greska autora u tekstu gde pise oba Ferarija Raikonen i Ferstapen ili je Fetel napustio Ferari?
    Ako bi neko bio ljubazan da pojasni. :)
    (Robin Hood, 27. novembar 2016 14:27)

    # Link komentara

  152. Do juce sampioni Sumaher, Prost, Sena, Hakinen, Alonso, Hil, Hamilton, Raikonen, Fetel a danas Rozberg ( nabrajao samo sampione u novijoj eri F1u cijim voznjama i titulama sam uzivao, Fandja, Pikea i ostale necu ni da pominjem )???!!!! Mislite o tome kakvi velikani i vozaci su bili sampioni a spadosmo na to da je osrednji vozac, bar deset vozaca ima boljih od njega koji sada voze F1, sampion F1 za 2016 godinu.
    (sah 88, 27. novembar 2016 14:22)

    # Link komentara

  153. Do juce sampioni Sumaher, Prost, Sena, Hakinen, Alonso, Hil, Hamilton, Raikonen, Fetel a danas Rozberg ( nabrajao samo sampione u novijoj eri F1u cijim voznjama i titulama sam uzivao, Fandja, Pikea i ostale necu ni da pominjem )???!!!! Mislite o tome kakvi velikani i vozaci su bili sampioni a spadosmo na to da je osrednji vozac, bar deset vozaca ima boljih od njega koji sada voze F1, sampion F1 za 2016 godinu.
    (sah 88, 27. novembar 2016 14:20)

    # Link komentara

  154. Za sada Ferstapen cini ovu trku zanimljivom (krug 7). Videcemo kako ce biti dalje.
    (Zastava AMG Petronas, 27. novembar 2016 14:15)

    # Link komentara

  155. Rosberg
    (sale prangija, 27. novembar 2016 14:12)

    # Link komentara

  156. Smor trka maksimalno, najgora a najskuplja staza
    (saki, 27. novembar 2016 14:07)

    # Link komentara