1. Mikeli, 30. jun 2016 09:23)

    Divac je igrao 1999
    (Dzhoni, 30. jun 2016 14:12)

    # Link komentara

  2. Sta se podrazumeva pod "izbori plasman" ako je igrao dva minuta u pripremnim utakmicama?
    Ako mislite na treninge ok, i to moze da se shvati kao cast i prilika da trniras sa najboljima, sto isto nema cenu. Dakle placeni su.
     (Mirko, 30. jun 2016 13:03)

    # Link komentara

  3. Sta mislite dragi komentatori da li ce selektor Francuske da se odrekne Batuma ili Gobera koji nece igrati kvalifikacije a recimo Parker od 35 ljeta igra ?
    Ne opravdavam Bobija, ali ga razumem. Sale ima punu podrsku kao sto je imao i za EP i za SP , bar od mene.
    Ali samo nesto da dodam, secate se svi kako je Zeljko Obradovic siljio onu stvar na Pedji Stojakovicu kada je ovaj trazio da se prikljuci pripremama 2 nedelje kasnije. Epilog tog EP je svima poznat, igraci su lumpovali po splavovima(nesto mi ovaj slucaj Nedovic zvuci poznato) a Pedja je ostao van spiska.
    Na tom istom EP Dirk Novicki se prikljucio Nemackoj 15 dana pred pocetak turnira, Nemci su uzeli srebro.
    I upravo nam je ta nasa sujeta dosla glave.
    Ako Francuzi mogu da cekaju Gobera i Batuma, ako su Nemci cekali Dirka, zasto mi nismo mogli Pedju Stpjakovica ili danas Marjanovica ?
    Kod nas se ne vodi racuna o igracima vec iskljucivo igraci treba da vode racuna o "visim" nacionalnim interesima, a to je pogresno.
    Kako bilo, igracemo bez Bobija njemu nek je srecno, kao i ovim momcima koji su tu i.koji ce igrati za reprezentaciju.
     (samo zvezda, 30. jun 2016 12:57)

    # Link komentara

  4. I treba,slab je igrac.
     (Struja neuspesni brejkdenser, 30. jun 2016 11:49)

    # Link komentara

  5. Alo ljudi kako ne kapirate da covek hoce da ostane u NBA i da ne moze da potpise ugovor pre 7. jula i od toga mu zavisi karijera. Znaci to sto je odbio da igra za reprezentaciju ne znaci da nece da igra nego ne moze. U kvalifikacijama igraju ionako sa papanima, a Djordjevic je jos veci sto je uslovio ovako Bobija. Toliko od mene.
    (Zeki, 29. jun 2016 13:46)
    '' U kvalifikacijama igraju ionako sa papanima, a Djordjevic je jos veci sto je uslovio ovako Bokija. " ne znam samo sta je Bobi uradio za ovu drzavu pa da ima ovakav status tipa" sta ima on da se muci sa slabim reprezentacijama. Da je O'Neal, pa ajde, al je on imao 1,5 minuta u proseku?!? ALO BREEE
     (Filip998, 30. jun 2016 11:25)

    # Link komentara

  6. mikeli meklejn
     (boks, 30. jun 2016 11:24)

    # Link komentara

  7. Hmmmmm Djordjevic i Divac ???
    Interesantna ciganska propaganda je pazljivo odabrala Djordjevica i Divca i sada ovakvi maloumnici poput tebe sire lazi i budalastine.
    Dobro da ne gresim dusu, izvinjavam se stariji gospodine ako sam pogresio sa ocenom da ste maloumnik, ali bih stvarno voleo da cujem od vas KADA to Djordjevic i Divac nisu igrali za reprezentaciju ???
    Ne sumnjam da cu dobiti odgovor...
    Ako je neko otkazao zbog povrede nadam se da to necete racunati kao neopravdan razlog !
    Pljuju se Djordjevic i Divac, gazda pljuje po Radovicu, Savicu, Bodirogi, sprecava Grbovica da radi u savezu...zlata su nam donosili Coki, Rakocevic, Kuzmanovic i slicna manguparija ?
    (antiDebil, 29. jun 2016 16:42)

    Vlade Divac nije želeo da igra 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004. Posle je imao problema sa povredama pa neću racunati. Djordjevic nije želeo da igra 1999, 2000, a 1998 nije prošao pripreme, ali je pozvan. Počeo da igra tek od četvrtfinala protiv Argentine. I zašto je sada čovek maloumnik? Ovo je vec pitaj boga koji komentar gde je određenim likovima dopušteno da vređaju navijače crvene zvezde. Zaista bi mogli povesti računa šta puštate. Je l nećeš sada pustiti ovaj komentar smekeru?
     (Mikeli, 30. jun 2016 09:23)

    # Link komentara

  8. ..jer u trenutku kada treba da pokažeš da si dobar, da znaš, da ti neko vidi i na kraju ti ponudi dobar ugovor, glupo je igrati za jednu od najjačih reprezentacija na svetu.. Sve je to počelo sa Rebračom.. kao ne može da igra za Srbiju, mora da se pripremi za NBA i lik nestao.. bukvalno.. nema više..
     (Vladimir, 30. jun 2016 08:30)

    # Link komentara

  9. Ko razume,neka pročita deo o njemu [link]
    Obiće on kasu nekom žešće.Nije San Antonio jedina NBA ekipa.A Sale će da vidi na OI kad bude otišao bez njega koliko je pogrešio.Čovek donosi sigurnih 12-15 poena i 10 skokova + kad raširi ruke,zatvara ceo reket.Kad Raduljica i Jokić budu uleteli u problem s faulovima,onda ima da se hvata za glavu + nemamo poštenu četvorku.Ali nema veze,bitno je da je ego nepovređen.
    Mnogo bi voleo u inat svima da sledeće godine dobije pristojnu minutažu i da pokaže ovim stručnjacima ovde kakva je igračina,mada i da postiže 20+ poena i 10+ skokova po utakmici,uvek ovde ima paćenika koji će da ga prozivaju i da pričaju kako ne vredi ništa i druge gluposti.
    Samo napred Bobi i zgazi ih sve.
    (pera kojot supergenije, 30. jun 2016 07:47)

    # Link komentara

  10. vesele devedesete...a onda pogledas koliko su Divac i Djordjevic tada imali godina a koliko meceva i takmicenja sa reprezentacijom pa onda pogledas koliko godina ima Bobi i koliko nastupa...a onda usput mozes i da nadjes kako se prethodno zvao klub za koji navijas poslednje cetiri godine.

    A onda pogledas kakvu je 'sjajnu' epizodu u Nba imao Djordjevic, pre nego sto ce pobeci opet u Evropu!
    (Ivan NS, 30. jun 2016 06:54)

    # Link komentara

  11. Jbt svađamo se kao da je u pitanju Šakil O'Nil, a u pitanju je čovek koji je postizao 5 poena po utakmici u NBA i to najviše zahvaljujući garbidž tajmu, koji je bio rezerva jednom Rašku Katiću i koji nikad nije ni igrao u ovoj reprezentaciji, pa ne znamo ni kako bi se uklopio.
     (ja, 30. jun 2016 00:44)

    # Link komentara

  12. vesele devedesete...a onda pogledas koliko su Divac i Djordjevic tada imali godina a koliko meceva i takmicenja sa reprezentacijom pa onda pogledas koliko godina ima Bobi i koliko nastupa...a onda usput mozes i da nadjes kako se prethodno zvao klub za koji navijas poslednje cetiri godine.
     (bbr, 29. jun 2016 22:49)

    # Link komentara

  13. Kako cu se slatko smejati kad Bobi odvali dobar ugovor a vi strucnjaci ce te biti u cudu...
    (Noke, 29. jun 2016 21:40)

    # Link komentara

  14. za mene igrac koji odbije da igra za Srbiju vise ne zanima da li pisali o Marjanovicu ili Zaku levinu meni je isto jer ni od jednog ni od drugog moja reprezentacija nema nista ,a vi mediji umesto da ovog coveka ignorisete za vreme priprema i kvalifikacija vi mu dajete medijski prostor. protiv decka nemam nista ali ako neces da,igras za ovu drzavu za mene kao igrac ne postojis kada bi svi zauzeli takav stav mislim da bi igraci imali drukciji odnos prema reprezentaciji u svim sportovima.
    (istina, 29. jun 2016 13:14)

    A gde si ti rodjeni bio kad je Bogdan uslovljavao sa igranjem u reprezentaciji...zasto sad ne kazes koji ce nam q....
    (Noke, 29. jun 2016 21:32)

    # Link komentara

  15. @(Zemunac, 29. jun 2016 16:36)

    I tada smo bili DRUGI NA SVETSKOM PRVENSTVU!

    Bas je Sale pogresio i Bobi nam je mnogo falio tada, mozda bi pobedili Amere u finalu?!

    Uostalom to je bilo PRE Bobijeve blistave sezone u EL posle koje ga je pozvao (prosle godine).Bio je sa ekipom na pripramama, sve normalno do tada i desi se famozna izjava pomocnog trenera Zvezde da je Bobi igrao povredjen finale domace lige i Bobi odlazi sa priprema u Ameriku na
    preglede.

    Zvao ga je i ove godine. "Hoces? - Hocu!"; "Mozes? - Mogu!"; "Tad i tad se vidimo na okupljanju u BGD - Vazi, vidimo se". Spisak reprezentativaca sastavljen, plan rada, koncepcija igre, tima i Bobi par dana pred okupljanje kaze: "Ja ne mogu zbog ovoga ili onoga".
    A sta se to promenilo pa je pre tri nedelje moglo, a sad ne? Zasto si rekao da dolazis, pa ispalio? Tu je problem i to je jedino sta je Sale rekao na konferenciji za stampu. Da parafraziram Saleta: "Zasto si mi rekao da dolazis pre dve nedelje, a sada ne mozes? Sta
    se promenilo?". Datumi za potpisivanje NBA ugovora su bili poznati odavno. Nije njemu to iskrslo odjedanput kao evo sad mi javili da je potpisivanje pocetkom jula.

    Jokic je prosle godine posteno rekao bez zavlacenja: "Ne mogu da dodjem zbog toga i toga". Nema frke majstore, srecno vidimo se drugi put. Nije zavlacio ni Saleta ni saigrace ni celu Srbiju i Sale nema razloga da bude ljut na Jokica. Da je Jokic bio u fazonu vazi, tu sam, pa
    ispalio poslednjeg trenutka ne bi sada bio pozvan.
    (Div ljudina, 29. jun 2016 21:06)

    # Link komentara

  16. @pamtnom dosta

    Zato je sada Marjanović u NBA, a Milutinov se bori za klub kojem treba igrač na poziciji mahača peškirom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dex, 29. jun 2016 16:25) # Link komentara

    Pa upravo to sam i napisao... Kad ga je u džep stavio jedan mahač peškira!!!???
    (pametnom dosta, 29. jun 2016 20:59)

    # Link komentara

  17. Koliko ja znam (moguće da se nešto promenilo, da nisam dobro obavešten itd...), ako nema ugovor - nema ni osiguranje, ako se povredi neće ni dobiti ništa. Takoreci, ostaće na ulici... Pa jel to želite?! Za čije babe zdravlje? Ko se seca Jorovica i njegove povrede ledja u reprezentaciji, zbog koje je izgubio vrlo unosan ugovor i praktično uništio karijeru? Slažem se da je tradicionalni, "old school", strogi odnos trenera i igrača, u principu, dobra stvar, ama se vremena menjaju, okolnosti se menjaju i treba biti fleksibilniji.... Kruto sr lomi, fleksibilno se savije i vrati u prvobitan položaj....
     (anbeast, 29. jun 2016 20:55)

    # Link komentara

  18. Djordjevic bi nacinio katastrofalnu gresku kada bi ga naknadno zvao. Dokazao je da mu drzavni dres ne znaci nista. Sramota me je kad citam ovakve tekstove a pre par dana gledam Islandjane koji su spremni da poginu za svoju zemlju.
    (zekan, 29. jun 2016 20:46)

    # Link komentara

  19. njagov kvalitet je tipa frik u cirkusu zvanom NBA.
    on je tamo da plaši decu svojom pojavom, to je njegov najjači adut.
    (gledam nba, 29. jun 2016 20:14)

    # Link komentara

  20. Strašno je koliko smo mi konzervativna, izolovana i zatucana nacija. Još malo pa kao Englezi. Toliko isfrustriranih ljudi da je to strašno.
     (Krilni posmatrač, 29. jun 2016 19:47)

    # Link komentara

  21. @antidebil
    recimp djordjevic 99. posle bombardovanja kad je cela nacija zivela za pobedu na ep nije igrao pod izgovorom da zeli vise da bude sa porodicom. divac se vise puta nije odazivao
     (vesele devedesete, 29. jun 2016 19:43)

    # Link komentara

  22. Ocigledno je da su Sparsi ovo uradili, da bi dali Bobanu izgovor da ne igra na potencijalnoj olimpijadi, jer su ovime samo produzili rok za potpisivanje ugovora. Zvezdas sam ali realno tako je. Sad je pitanje da li je Bobi ucestvovao u tome ili je to maslo GM Sparsa
     (EU, 29. jun 2016 19:37)

    # Link komentara

  23. Problem je napravio neiskusni selektor.Budimo realni.Micov, Nedovic mu nešto smeta?
     (misko, 29. jun 2016 18:55)

    # Link komentara

  24. Mile ti se toliko ne razumeš, takođe nema stručnjaka koji može to da ti objasni.
     (misko, 29. jun 2016 18:51)

    # Link komentara

  25. To se ovako radi. On kao i svaki ograc NBA ima agenta. Bio bi garant u mnogo boljoj poziciji da se javio u reprezentaciju i iskulirao a ostavio agenta da radi svoj posao. Ovako vide da je ocajan i tako ce i da ga plate, ocajno. Nista osim na gore on nece promeniti situaciju sedeci u cekajuci sta ce da se desi.
    (Zeljko, 29. jun 2016 18:42)

    # Link komentara

  26. S obzirom kakva se antikampanja vodi protiv Bobija, samo da podsetim na neke stvari:

    1. Bobi se godinama, još iz vremena Dude Ivkovića redovno odazivao na pozive u reprezentaciju i SVAKE GODINE JE PROLAZIO PRIPREME ! Igrao je u Litvaniji, a posle toga je par puta ispadao iz konačnih 12...

    2. Pre dve godine ga je Sale deranžirao sa obrazloženjem da se "ne uklapa u koncepciju", najverovatnije po preporuci Mute Nikolića kod koga je Bobi igrao u Radničkom po povratku iz inostranstva, a pre Mege. Tada je ga je Muta prilično loše tretirao i davao mu malu minutažu, a takve stvari se ne zaboravljaju baš preko noći...A, što neko napisa, Katić i Štimac u tada ušli među 12 !?

    3. Neko je takođ lepo podstio koliko bismo bili snažniji u reketu i kako bi zbog udvajanja na Bobiju i ostali naši igrači došli do izražaja. Pomislite samo kada Teo, Bogran ili Nedović ulete u reket. To je koš ili asistencija Bobiju! A tek prostor za tri poena...

    Dakle, posle kvalifikacija pamet u glavu !
    (djc-xxx, 29. jun 2016 18:38)

    # Link komentara

  27. Pitati selektora zašto Bobi nije bio na svetskom prvenstvu u Španiji kada je bio u odličnoj formi. Prednost se dala igračima koji nisu ni imali klub. Tako je posle Raduljica završio u Panatinaikosu. Sad kao Bobi nije čovek . Nije ni selektor cvecka.
     (maremare, 29. jun 2016 18:35)

    # Link komentara

  28. Zemunac

    A koji je stručnjak,kako ti kažeš,bio drugi na tom Sp,tj srebrni pored zlatnih Amerikanaca sa Bircevicem,Jovićem i Kalinicem koji su tada igrali u Radnickom,Katicem i povređenim Krsticem?
    Koliko je Teodosić puta glumio ludilo?
    Pošto je ubedljivo nas najbolji košarkaš da je hteo mogao je i niko ne bi mogao da mu zameri.
    (Sumadinac91, 29. jun 2016 18:29)

    # Link komentara

  29. ovde se cesto obrcu teze do tog nivao da je prosti degutantno to citati. utuvite jwdnom za svagda reprzentacija ne pripada nijednom igracu vec svima nama tj narodu srbije i nas predstavlja. tako da te price ako je igrao u kvalifikacijama mora i na olimpijadi ne stoje, igraju najbolji u tom trenutku po misljenju selektora koji je u tom trenutku odgovoran za reprezentaciju; i on odgovara za rezultate ako su losi sut karta ako su dobri nagrada i slava. i to je sva nauka.
     (milan, 29. jun 2016 18:05)

    # Link komentara

  30. Kad smo već kod NBA, za Bobija bi bilo bolje da pređe kod komšija u Dalas, oni znaju kako se koristi igrač njegovih kvaliteta (imali su nekad Bredlija) i nedostaje im dobar centar...

    Jedino mora da se pripazi Dende i Jokića ;)
     (rex, 29. jun 2016 17:59)

    # Link komentara

  31. bobi gde su tih 10 miliona i ugovor na 4 godine od kojeg ti zivot zavisi? i zbog kojeg si propustio da u zivotu barem jednom obuces nacionalni dres! jos savez hoce da ga osigura na 5 miliona dolara,bolje da te pare daju recimo kragujevackom radnickom ili konstantinu iz nisa da se pokrenu kosarkaski centri u srbiji .... ali to samo nas savez i predsednika nam dragi djilas moze da ponudi tolike pare za nekog ko ne vredi toliko!pa nije greg popovic budala
    (zigi, 29. jun 2016 17:58)

    # Link komentara

  32. sve strucnjak do strucnjaka, pa da, greg popovic nema pojma pa ga je pozvao u jednu od najboljih ikada nba ekipa i da mu dankan bude mentor. samo mi smo u stanju da odbacimo ono najbolje sto imamo.
     (milan, 29. jun 2016 17:58)

    # Link komentara

  33. No Bobi, da si se pokazao na kvalifikacijama, digao bi sebi cenu. Lekcija slučaja Miličića nije ti bila dovoljna? Ok, neko sledeći će imati primer više kao pouku.
    @Hajduk
    Popović možda Hrvat? S tim prezimenom? Bio bi to samo još jedan dokaz pokrštavanja Srba i tvorbe Hrvata od istih. Kao i Jović, karakteristično srpsko prezime, a ne Ivić, iako isto srpsko, ali koje se može dovesti u pitanje.
    (tko igra vrijedi, tko ne igra, ne vrijedi, 29. jun 2016 17:46)

    # Link komentara

  34. Koji si ti smor od čoveka i bruka ovog naroda.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DedaMiloje, 29. jun 2016 14:47) Isto vazi i Batka...
    (xxx, 29. jun 2016 17:46)

    # Link komentara

  35. Ne razumem se u kosarku previse, da li moze neko strucan da mi ukratko objasni, koji su Bobijevi kvaliteti, sem visine?
    (Mule, 29. jun 2016 17:25)

    # Link komentara

  36. Gde je ono gansko " Bobi, nas dobri div, ljudina, volim ga ko brata". Ja sam grobar i bez obzira na ovo sto je rekao Bobi tj razlog njegovog nedolaska ipak sam za to da ga Djordjevic povede u Rio jer mislim da nam moze pomoci. Bilo fer ili nefer prema ostalima cilj opravdava sredstva a cilj je medalja. Ima i Sale svojih bubica i svi trebaju ostaviti ponos sa strane. Odluka ali i odgovornost je na Saletu. Poz.
     (fenomen, 29. jun 2016 17:23)

    # Link komentara

  37. Velika dilema je ko je veći tupson sa svojim kompleksaškim komentarima - tužni mali danilo, večita nada matematičke ili ovaj lik koji se potpisuje kao grobar!
     (Wllaxy, 29. jun 2016 17:18)

    # Link komentara

  38. Mora se naći način da Bobi zaigra na Olimijskim igrama. Nama za Rio trebaju tri centra, Jokić u nekim varijantama može da se koristi na petici. Ovde sem Raduljice nema teškog centra. Ako vam je Štimac dobar onda nemojte da kukate. Kada budemo naišli na ekipe sa dva dobra teškaša biće povuci potegni. Nije valjda da ćemo dozvoliti luksuz da se oslanjamo na pokrivene šuteve za tri poena ili Jokićev šut sa distance? Kako mislite da branimo reket? Kako mislite da ostvarimo dominaciju u skoku? Svi znaju da bi sa Bobijem bili duplo jači i da bi mnogi igrači ovde još bolje izgledali sa takvim centrom. Valjda ste igrali nekada basket na ulici pa znate koliko bolje šutirate i sigurnije jer vam je drugar pod košem visok i spretan pa sve lopte on pokupi ukoliko promašite. Drugo, kada takav igrač stane ispod koša nema šanse niko u Evropi 1 na 1 da ga brani, sto automataki dovodi do udvajanja i viška na sutu pre svega za tri poena a imamo sjajne šutere. A tek Teodosić i on kakav bi tandem bili, kada je jedan Vilijams imao prosečno 10 asistencija po meču prema Bobiju, šta bi tek Teo radio.Posle kvalifikacija ukoliko prođemo slede pripreme za OI. Videćemo šta sledi ali Đorđević se još nije direktno oglasio po tom pitanju. Niko još javno nije saopštio šta sledi sa Bobijem a on je u Beogradu. Dobri smo mi i ovako ali sa ovim bi bili duplo jači.
    (Ratko, 29. jun 2016 17:05)

    # Link komentara

  39. Bobi sada ne moze da igra, a kada NEKO drugi izbori plasman na OI, onda ce moci. Ljudi, koliko god da nisam iz tog sveta, ali tu mi nesto NE STIMA. Po meni, NIKADA vise poziv za Srbiju, a koliko sam videla od silnih obaveza u NBA onomad ludovao po beogradskim splavovima
    (zensko koje ne razume, 29. jun 2016 17:04)

    # Link komentara

  40. Ocito se ovdje ne radi o Bobiju vec o potrebi lopatara da koriste svaku priliku da nam pokazu svoju patolosku mrznju prema Zvezdi. Zasto ne prozivaju Macvana i Novicu ubicu tompusa koji su do sada 20 puta odbili reprezentaciju?
     (Bojsi, 29. jun 2016 17:03)

    # Link komentara

  41. Ja bih samo da vidim kako bi igrao u toj reprezentaciji ja mislim da je obicno kljuse trapavo.U modernoj kosarci visina bez dobrih kretnji je nebitna.
    (drax, 29. jun 2016 17:00)

    # Link komentara

  42. Svaka čast Bobiju, ali mislim da trenutno za naš stil igre više odgovaraju na centru Raduljica, Jokić pa i Štimac koji daje sebe dvesta posto i njegove brze ruke i borbenost nam više vrede nego Bobijeva slabija odbrana i njegov nedostatak u brzini! Bobi je dobar za pozicione napade, a mi po onome što smo videli u pripremnim utakmicama igramo na brzinu, atletske sposobnosti i čvrstu odbranu i brzu tranziciju sa utrčavanjima i prodorima tako da tu baš i ne vidim prostor za Bobija! Moderna košarka polako prevazilazi te teške centre i bazira se na pokretljivim i atletski dominantnim igračima koji su negde između 4 i 5 nešto poput Jokića!
     (Džoni, 29. jun 2016 16:55)

    # Link komentara

  43. Sale, ili vodi Bobija ili pakuj kofere poslije prvog neuspjeha . Tako ce ti biti jer vise nemas podrsku cijelog naroda (koju si imao 99%) zbog svog ogromnog ega.Inat ti u ovom slucaju ni malo ne pomaze, a on te je doveo da srebra sa SP. Da si takav bio prema bilo kom igracu vjerovatno bi imao podrsku, ali svi znaju kakav je Bobi covjek, tako da ti prica ne pije vodu
     (krajisnik, 29. jun 2016 16:54)

    # Link komentara

  44. Jednoga dana ce se pisati ozbiljne socioloske knjige o patoloskoj mrznji i zlobi navijaca Partizan-Igokee prema svemu sto nije crno belo, mrznji koju cak prenose i na reprezentaciju.
     (Bane, 29. jun 2016 16:44)

    # Link komentara

  45. Bas me zanima da li će francuski selektor da šutne Gobera i Batuma sa spiska jer ni oni neće igrati kvalifikacije. Samo mi glumimo neko ludilo. Pritom čovek prosto mora da stavi svoje lične potrebe u odnosu na ono što želi, a to je igranje za reprezentaciju. Ne sumnjajte u Bobanovu želju. Možemo li nekada mi izaći u susret igračima ili ćemo samo da glumimo strogoću nad njima?
    (Mikeli, 29. jun 2016 14:46)

    A ne,ne....Nama ponos neda.Taj(Boban) za nas Srbe vise Srbin nije....Ma ajte molim vas...Covek resava pitanje egzistencije i ti je ono sto prosecnom srbinu ustvari smeta...Bobi druze,samo uzivaj...A ti Sale radi posao..
     (CZ99, 29. jun 2016 16:43)

    # Link komentara

  46. Neko je Jokic a neko Marjanovic.
     (Karaburac, 29. jun 2016 16:42)

    # Link komentara

  47. Vidim da ovdje pise puno mladih ljudi koji ne prate kosarku dugo ili se prave ludi. Neka pogledaju npr. Djordjevic i Divac koliko su propustili takmicenja i kad su dolazili na pripreme. A ovdje se gledaju kao polubozanstva. Naravno, i zasluzili su, ali svi smo mi ljudi i imamo pravo na probleme. Zbog toga ne treba biti iskljuciv, jer niko ne zna kako je u kozi drugog.
    (Bee, 29. jun 2016 14:45)

    Hmmmmm Djordjevic i Divac ???
    Interesantna ciganska propaganda je pazljivo odabrala Djordjevica i Divca i sada ovakvi maloumnici poput tebe sire lazi i budalastine.
    Dobro da ne gresim dusu, izvinjavam se stariji gospodine ako sam pogresio sa ocenom da ste maloumnik, ali bih stvarno voleo da cujem od vas KADA to Djordjevic i Divac nisu igrali za reprezentaciju ???
    Ne sumnjam da cu dobiti odgovor...
    Ako je neko otkazao zbog povrede nadam se da to necete racunati kao neopravdan razlog !
    Pljuju se Djordjevic i Divac, gazda pljuje po Radovicu, Savicu, Bodirogi, sprecava Grbovica da radi u savezu...zlata su nam donosili Coki, Rakocevic, Kuzmanovic i slicna manguparija ?
    (antiDebil, 29. jun 2016 16:42)

    # Link komentara

  48. Strasno kakva kampanja se vodi protiv Bobija u odredjenim medijima i medj' odredjenim isfrustriranim navijacima. Vi biste verovatno u doba inkvizicije bacali zene na lomace bez sudjenja, jer vas je neko tamo ubedio da su one vestice. Covek se nije ni oglasio, niko ne zna tacnu pricu. Pustite da stvari idu svojim tokom, pa cemo pred Rio da izvucemo zakljucke sta je najbolje za reprezentaciju, a ne za vasu ili neciju tudju sujetu. Nasa kosarka je iznad svega i ako cemo sa Bobijem biti jaci (uzimajuci u obzir atmosferu i sve ostalo), Bobi treba da igra. Tacka. Postujem Saleta, ali ne razumem tu njegovu potrebu da resava interne odnose u timu putem medija. Bilo je slicnih situacija i prosle godine. Dok se ne dokaze da je zgresio, podrska za Bobija!
    (Rambo, 29. jun 2016 16:40)

    # Link komentara

  49. a savez hteo na ime osiguranja da garantuje 5miliona?! Spursima bi se vise isplatilo da je igrao i malo se povredio, tom logikom. e moj bobi..
     (filippo, 29. jun 2016 16:37)

    # Link komentara

  50. Kada je Bobi hteo da igra za repku, tada je pozvan Raško Katić, Štimac, Krstić i Raduljica. Sale je poveo na to SP čak 4 centra ali nije bilo mesta za Bobija jer je stručnjak procenio da su Katić, Štimac i Raduljica bolji od njega, sada taj isti stručnjak ima obraza da nešto zameri Bobiju. Kraj priče.
    (Zemunac, 29. jun 2016 16:36)

    # Link komentara

  51. Pravac Sakramento kod Divca!!!
    (TNT, 29. jun 2016 16:34)

    # Link komentara

  52. svi vi eksperti za košarku što branite bobija niste u pravu zato niko njega ne kritikuje zato što je odb da igra već način na koji je to uradio, tj. nakon što je ispunjeno sve što je tražio i rekao da igra bez ikakvog pravog razloga rekao da neće i ispao klempavi peder
     (srbin, 29. jun 2016 16:29)

    # Link komentara

  53. @pamtnom dosta

    Zato je sada Marjanović u NBA, a Milutinov se bori za klub kojem treba igrač na poziciji mahača peškirom.
     (dex, 29. jun 2016 16:25)

    # Link komentara

  54. Bilo bi dobro da ga Beri Vajs kupi.
    (Storage wars, 29. jun 2016 16:23)

    # Link komentara

  55. Kakav ima kvalitet boje da odmah pristine,jer nevredi ni trecinu od toga!
    (Maki, 29. jun 2016 16:19)

    # Link komentara

  56. Izdajo od coveka!!!!
     (cacanin, 29. jun 2016 16:16)

    # Link komentara

  57. Nije vazno o kome se radi...jedini razlog da igrac nastupi na takmicenju, a da nije igrau u kvalifikacijama jeste da je u pitanju povreda.
    Najbolji priner za to je Miljkovic...koji se povukao iz rep posle osvajanja EP 2011. i kasnije se igrale kvalifikacije za OI, novinari su ga pitali da li postoji sansa da se vrati ukoliko se kvalifikujemo...Njegov odgovor je bio NE... jer ne bi bilo fer prema igracima koji su se trudili.i igrali za to da sada sede kuci dok on igra.
    Stvarno nemam nista protiv bobana ili igraca koji odbiju rep nekad(jokic prosle godine), ali sto se tice ove teme podrzavam Miljkovicev stav u potpunosti!
     (srb, 29. jun 2016 16:15)

    # Link komentara

  58. "Veliki trener" Sasa Djordjevic zbog koga igramo kvalifikacije za Oi.


    Ako ovaj komentar ima preko 200 pluseva i manje od 200 minusa onda vi deco i ne zasluzujete da zivite u boljoj drzavi i da vasi roditelji primaju vise od 200eura.
     (Zeka, 29. jun 2016 16:15)

    # Link komentara

  59. Zar veliki strucnjak Djordjevic, zbog koga sada igramo kvalifikacije, nije prije dvije godine otkacio Bobija i rekao da mu se ne uklapa u sistem. Zasto sada taj strucnjak pljuje po Bobiju i zali za njim?
     (Bane, 29. jun 2016 16:07)

    # Link komentara

  60. @coldplay
    Kako bi legao GSW kad oni igraju ,, smol-bol " igru?
     (..., 29. jun 2016 16:02)

    # Link komentara

  61. Meni ovaj Boris Diaw deluje da posle svakog treninga ode u lokalnu krcmu, stuce gajbu piva i 2 kile prasetine. Ruku na srce, i dalje je zmaj, play zarobljen u telu krilnog centra.
    (Markobrebrat, 29. jun 2016 16:01)

    # Link komentara

  62. Gle ove što trube kako je bolje igrati raspalu EL pre NBA? To vam je kao kad sa novog Bentlija predjete u Golf2. Nije lud Bobi.
     (marko, 29. jun 2016 15:51)

    # Link komentara

  63. Bobi ubica crno-belih bula i narikaca
    (Marjanoviiiiic :) :) :), 29. jun 2016 13:53)

    Njega je jedan Milutinov (prosečan centar) stavio u džep u prošlogodišnjem finalu plej-ofa, ni jedan meč nije prebacio 10 poena (ako ne veruješ izguglaj)... To sve govori o njegovom kvalitetu...
    (Pametnom dosta, 29. jun 2016 15:51)

    # Link komentara

  64. Ma kome je on vazan ! Jokic je zverina i ljudina.
    Nece da igra, cao zdravo.
     (Neko je Jokara a neko Klempara, 29. jun 2016 15:35)

    # Link komentara

  65. Treba da ga zove na lepe uši možda Đorđević za Rio!Fala dođi juče rođo,imamo već centre koji su prošli pripreme!
     (Jogogo, 29. jun 2016 15:30)

    # Link komentara

  66. istina je jedna...a to je da si ti poceo da gledas kosarku pre cetiri godine kada se jedan klub ugasio a drugi iz predgradja samo promenio ime i ne razumes se u ovi.Bobi je rekao 20 dana pred otkazivanje reprezentaciji da ce SIGURNO igrati,20 dana nakon toga je rekao da nece da igra.a "veliki trener" je vicesampion sveta inace kao trener i time veci trener od bilo koje legende kluba koji je ugasen pre cetiri godine.
     (bbr, 29. jun 2016 15:28)

    # Link komentara

  67. Bobi,puno srece u pregovorima!Sale puno srece u kvalifikacijama,a nadam se i u Riu!
    Za sve koji pljuju,obojicu,zelim vam da postanete uspesni u svojim trenerskim karijerama,pa zamenite Saleta ili ako ste igraci,zamenite Bobija!
    (Vrle, 29. jun 2016 15:27)

    # Link komentara

  68. Bobi majstore !!!
    (Nis, 29. jun 2016 15:24)

    # Link komentara

  69. KORN...gresis,Bobi nije igrao ni za Partizan ni za Zvezdu,samo za Hemofarm,Megu i Fmp(sad czTelekom).
     (bbr, 29. jun 2016 15:23)

    # Link komentara

  70. Zeki..."ne znaci da nece da igra nego da ne moze",a sto ne moze?jel mu brani neko da igra za repku?ne brani mu niko nego ON NECE da igra jer se plasi da se ne povredi i onda nece hteti NBA klub da potpise ugovor sa njim.E vidis,Raduljica je slobodan agent,NBA klubovi su zainteresovani za njega,verovatno ce potpisati ugovor a on igra za reprezentaciju i ne razlislja da li ce se povrediti ili ne.Tako da Bobi moze da igra ali nece jer mu je vec dve godine vaznije da li ce dobiti veci ugovor.
     (bbr, 29. jun 2016 15:22)

    # Link komentara

  71. A prosle godine je bila druga prica kada je Jokic odbio da igra. Sto kad se prevede isto je bilo zbog para..
    (car na dar, 29. jun 2016 15:19)

    # Link komentara

  72. Raskokodakali se botići.
     (vadičep, 29. jun 2016 15:19)

    # Link komentara

  73. klempo i ne treba da ide u rio jer ne zeli da proliva znoj sa drugovima u kvalifikacijama zbog ugovora sto je potpuno legitimno pravo igraca ali i trenera isto tako
     (citalac, 29. jun 2016 15:16)

    # Link komentara

  74. Srbi najlicemerniji narod, prodali bi državu za 500 eura a ovamo kritikuju nekog ko treba da potpise milionski ugovor. Uživaj Bobi, ženu i decu pod ruke i šetnja po plažama Majamija. Ovde( bar po komentarima) te ljudi mrze i žele ti sve najgore, ali to su samo neuspešni ljudi koji nemaju svoje živote i ljubomorni na svakog.Sve najbolje u nastavku karijere.
     (realno, 29. jun 2016 15:15)

    # Link komentara

  75. Kakvi sve pajseri dobijaju vecu platu od njega, neka ne prihvata to!
    (k, 29. jun 2016 15:10)

    # Link komentara

  76. Da li ste sigurni da ovaj Greg Popovic nije Hrvat......
    (Hajduk, 29. jun 2016 15:08)

    # Link komentara

  77. Svi vi tzv. Patriote,što pljujete po Bobiju što ne igra za reprezentaciju,kao i po Ani što je ispala u prvom kolu,šta ste ikada učinili za ovu zemlju ili reprezentaciju. Ko od vas ima dres reprezentacije kod kuće(niko),kada ste zadnji put išli da navijate za reprezentaciju(tu ne mislim na pljuvanje),nikad. I vi sada sudite o njima,vi koji bi se sutra prodali za topli obrok,jer nemate ništa više. Nisu vam oni krivi što jedva sastavljate kraj sa krajem,što ni ovo leto najverovatnije nećete na more i sl. Pa sad lečite svoje frustracije na njima i drugim uspešnim sportistima.
    (Bobi, 29. jun 2016 15:06)

    # Link komentara

  78. Za sve koji se ne razumeju u način funkcionisanja NBA, komentar

    "It's very possible that another team will make an offer that the Spurs won't be able to match and stay under the salary cap, but there's a good chance that something could be worked out for the big guy to stay. The team and the fans love him, and by all accounts, he loves playing for the Spurs, and has said he wants to keep working with the Spurs coaches to keep improving his game. Here's hoping he stays"

    Realno je da dobije ugovor kao što ima Bjelica...3 godine, 10-12 miliona...ako neki tim baš zapne, može da uzme i 5 miliona po sezoni...znači, da rezimiramo...Spursi su sa 1.5 miliona platili pravo da izjednače ponudu koju dobije od drugog tima...drugim rečima, žele da ostane
    (Sale, 29. jun 2016 15:04)

    # Link komentara

  79. Samo da pitam sve vas pljuvače,da li da dozvolimo Novaku Đokoviću da nastupi za Srbiji u Dejvis kup meču protiv Britanije ?
    Ako se sećate,u šta sumnjam,kada su pre neku godinu Federer i Švajcarska gostovali Srbiji u Novom Sadu i glatko nas pobedili Novak nije nastupao,a nije čak ni objasnio zašto.
    Dok je Srbija gubila u Spensu Novak je sa lopatom u rukama čistio sneg u nekoj akciji,ne tako daleko od Novog Sada !!??
    Da li sam ljut na njega zbog toga ? Apsolutno !
    Da li treba da ga pljujemo zbog toga ? NE !!
    Potreban nam je,kada god došao - dobro došao.Razumemo njegove privatne i profesionalne obaveze i da su one nekada ispred učešća u nacionalnom timu.
    Bobi nikada nije rekao da ne želi da nastupa za Srbiju,Naprotiv !! Ali je Đorđević to tako preneo iz samo njemu znanih razloga.
    Bobi jednostavno nije u mogućnosti da nastupi na ovom kvalifikacionom turniru zbog potpisivanja ugovora 6 jula i rizika od povrede koja bi ga ostavila bez ugovora,bez obzira na osiguranje.
    I to je sve !!
    Svi vi koji bi se odrekli igrača njegovih sposobnosti zbog ovog slučaja imate ozbiljan problem sa percepcijom sveta u kome živite i ne treba vas apsolutno uzimati za ozbiljno.
     (Laki, 29. jun 2016 15:00)

    # Link komentara

  80. (istina je jedna, 29. jun 2016 14:07)

    Istina jeste samo jedna ali kod normalnih ljudi i navijaca, recimo kod vas mutavih cigana istina je nekoliko pa sada vi po potrebi birate koja vama trenutno odgovara !
    Bobi, njegov menadzer i Djilas odavno govore da nece biti problema da Bobi igra ovaj turnir, tj bilo je nekih problema ali su oni to ,,kao'' resili i vise puta su ponovili da su resili i da ce igrat. Dan pre okupljanja Bobe i dalje igra, nema nikakvih problema. Dodje dan okupljanja i sta se dogadja Bobeta nema nigde, Bobe se javlja iz Nedodjije da ne moze da igra posto nema ugovor i ne zeli da rizikuje eventualnu povredu posto bi to moglo da ugrozi njegovo potpisivanje ugovora, za koji je inace pricano da ce biti megalomanski i da ce zbrinuti nekoliko sledecih generacija, sada vidimo da je i to bila laz, spin, budalastina kao i mnogo toga !
    Raduljica kojeg pominjes takodje nema ugovor za sledecu sezonu, ali covek je tu i igra. Sta mislis da on sutra pokupi prnje i ode, da kaze Djordjevicu ,,vidi Sale, ja nemam ugovor, necu da rizikujem da se povredim, ne mogu da igram za reprezentaciju dok ne pronadjem angazman za sledecu sezonu, jbg izvini''...na sta bi to licilo ?
    Kako moze dobri decak Bobi da uzvrati zlom selektoru Djordjevicu, objasni mi tu situaciju ? Raduljica bi grejao klupu Bobiju, nemoj mutavce da me zasmejavas !
    (antiDebil, 29. jun 2016 14:59)

    # Link komentara

  81. "San Antonio Sparsi ponudili su Bobanu Marjanoviću jednogodišnji ugovor, tzv. kvalifikacioni, sa primanjima od milion i po dolara."

    "A qualifying offer is 125% of the player's salary for the previous year or the minimum salary plus $200K (whichever is greater). His first-year salary was reported to be $1.2M, so the qualifying offer should be about $1.5M."

    znači... to je po pravilima NBA..u ovom momentu Spursima nije dozvoljeno da ponude više od 1.5M..to je početna cena..ako neki drugi tim ponudi više Spursi mogu da se brane i ponude tu istu cenu..ali pre nego što počne licitacija zabranjeno im je da dižu cenu igraču....

    Spursi će najverovatnije braniti cenu do nekih 3M po godini..ako Boban dobije ponudu od 5-6M po godini verovatno će napustiti SA..
    (poundingtherock, 29. jun 2016 14:54)

    # Link komentara

  82. Istina je samo jedna,ali ta istina sigurno ne stanuje u Zelezniku kod gazde krimisa!
     (Slina, 29. jun 2016 14:53)

    # Link komentara

  83. Meni sad jasnije zašto je Bobi odabrao kako je odabrao. Umesto da se koncentrise na igru, treba da gleda ko ga je licitirao, da li je uopšte neko nesto ponudio... Realno je trebalo razgovarati sa Bobijem i pre i posle, a ne sazivati konfernciju za štampu poput nekih...
     (Sanyo, 29. jun 2016 14:51)

    # Link komentara

  84. Karma je kuja.
     (Gogs, 29. jun 2016 14:51)

    # Link komentara

  85. Djordjevic ga sad vise ne bi pozvao pa taman da mu izraste i treca ruka.
    Nije mi sto se bori da igra u Nba (njegov izbor i njegova zelja), ni zbog toga sto zeli da zaradi (to je apsolutno legitimno, igra se i za novac)....ali nacin komunikacije sa Dordjevicem kao i da u svega nekoliko dana sve ispadne potpuno drugacije od onoga o cemu ste razgovarali. E pa to ne razumem!
    (Srrrrrrdjan, 29. jun 2016 14:49)

    # Link komentara

  86. (danilo, 29. jun 2016 13:26)

    Koji si ti smor od čoveka i bruka ovog naroda.
     (DedaMiloje, 29. jun 2016 14:47)

    # Link komentara

  87. Bas me zanima da li će francuski selektor da šutne Gobera i Batuma sa spiska jer ni oni neće igrati kvalifikacije. Samo mi glumimo neko ludilo. Pritom čovek prosto mora da stavi svoje lične potrebe u odnosu na ono što želi, a to je igranje za reprezentaciju. Ne sumnjajte u Bobanovu želju. Možemo li nekada mi izaći u susret igračima ili ćemo samo da glumimo strogoću nad njima?
     (Mikeli, 29. jun 2016 14:46)

    # Link komentara

  88. Nemoj da ste smesni. Evroliga ne moze da se uporedi sa NBA i svakom igracu je san da ode tamo. Vi masni iz fotelje cete govoriti uspesnom sportisti sta je bolje za njega... Strasno
     (Daa, 29. jun 2016 14:45)

    # Link komentara

  89. Vidim da ovdje pise puno mladih ljudi koji ne prate kosarku dugo ili se prave ludi. Neka pogledaju npr. Djordjevic i Divac koliko su propustili takmicenja i kad su dolazili na pripreme. A ovdje se gledaju kao polubozanstva. Naravno, i zasluzili su, ali svi smo mi ljudi i imamo pravo na probleme. Zbog toga ne treba biti iskljuciv, jer niko ne zna kako je u kozi drugog.
     (Bee, 29. jun 2016 14:45)

    # Link komentara

  90. nece covek ziveti od para zaradjenih u reprezentaciji niti od vucicevih cestitki i hvalisanja.pustite ga da zarvsi posao a onda u rio po medalju.
    nismo mi jedini koji ce sacekati svoje najbolje igrace.koliko se secam vodili smo i povredjene ranijih godina.
     (srb, 29. jun 2016 14:44)

    # Link komentara

  91. prodo se za napolitanke...
     (Nole No.1, 29. jun 2016 14:43)

    # Link komentara

  92. Pazi i ovog brane napredni botovi?!
    (AntiBot, 29. jun 2016 14:41)

    # Link komentara

  93. Kad napadate Bobija prvo od sebe krenite. Kao on nece da rizikuje ugovor zbog reprezentacije ? Pa nece, naravno da nece, isto o Gober i Batum i Btaca Gasol... to je totalno normalna stvar sa NBA igracima, nigde se to ne povezuje sa moralom i patriotizmom.
    Vi sto ga pljujete kako nece da igra kval. turnir bi trebalo da dodjete na utakmice reprezentacije, a ne da na utakmici na kojoj su karte 400 din bude 5000 praznih mesta. Ako o. treba da rizikuje ugovor od milion mozete i vi da date 1000 din za kartu. Naravno kad je dzabe sve je puno.
    Morate da shvatite da je izranje za rep. dobra volja, i da je igranje za rep. kao krecenje porodilista u slonodno vreme. Tako da veliki Srbi cetku u ruke, kupi smece sa ulice, doniraj u humanitarne svrhe... ili bar platite kartu i dodjite na kval. turnir da podrzite ove momke, a ne samo da iz fotelje moralisete kako nekoga mrzi..
     (Srbija, 29. jun 2016 14:39)

    # Link komentara

  94. Da je kojim slucajem i moj klub nagrdjivao kao neki u komsiluku i ja bih ga terao iz reprezentacije.Moramo priznati da ima logike u nekim komentarima kojima nas prozivaju da smo uplakansi...uplakans sam do besvesti sto neko vise ne moze da igra EL niti da "uzima"titule hajducijom,uplakans sam bio kad se na zemunskom keju orila pesma...krece se ladja francuska sa pristanista zemunska (taj deo je izvucen iz knjizevnog dela ciji naslov nosi"Tacka na crno beli svet"svima nama poznatog knizevnika),uplakans sam svaki dan kada vidim nemoc po komentarima raznih narikaca...suze se slivaju sa lica a jos ni od uvoda ova komedija nije krenula.Bobi ce da igra na OI jer je potreban reprezentaciji a dotad jos ce dosta suza uplakanih poteci od bisera neprevazidjenih mapetovskih autora.
     (Dejan CZ, 29. jun 2016 14:38)

    # Link komentara

  95. E sada,svi vi koji ste se okrenuli protiv Bobija zato što je doneo odluku da ne nastupi na kvalifikacionom turniru (ne da više ne nastupa za Srbiju,to nikada nije rekao) zamislite šta bi se desilo kada bi nastupao i zaradio neku povredu.
    Apsolutno ne bi bio u poziciji da potpiše NBA ugovor i ostvari ono o čemu većina košarkaša na ovoj planeti sanja.
    Dozvolite čoveku da na miru završi posao koji je vrhunac njegove karijere i da se nakon toga pridruži reprezentaciji za koju želi da igra.
    Budimo ponosni što imamo takvog igrača.
     (Raca, 29. jun 2016 14:38)

    # Link komentara

  96. Проклет био издајица своје домовине.
    (Adriano_Galliani, 29. jun 2016 14:37)

    # Link komentara

  97. Djordjević je odličan selektor, ali mislim da greši. Naravno to je samo mišljenje nepristrasnog momka zaljubljenog u ovaj sport, ali ako već uspemo da se plasiraml u Rio, mislim da ne treba da idemo sa Stimarom ipak je on 3 puta slabiji od Bobija, a i zamislite kada ispred vas imate coveka koji nosi metalnu protezu, uzgledao kao tinejdzer, a kako kada ispred vas stoji covek od 221 koji je Bobinirao po evropi... mislim da je srbija na prvom mestu i da treba slati najbolje, naravmo one koji hoce da igraju, a ne one za koje se selektor odluci po njegovom misljenju.. Oni ne igraju za njega samo vec i za sve nas. Sta sada treba da otpise Nedovica, iakosu i Zagorac i Gudira i Dangubic dobri ipak Nemanja ima tu iskru pobednika u sebi.
    kako god srecno Srbijo volim te.
     (JovanDerokoČK, 29. jun 2016 14:35)

    # Link komentara

  98. Ovo nije nikakav novitet u NBA, a još manje pokazatelj da BM neće dobiti Ugovor karijere. Upravo se ovako dolazi do realnijeg uvida u stanje na tržištu i vrednost jednog igrača koji se nađe u opisanoj situaciji.

    Bobi vredi između 5-9 mil$ godišnje po NBA merilima, i toliko se očekuje i da će dobiti (pre odbitka poreza, naravno).

    Momak je ljudina, i zaslužuje svaku sportsku i ljudsku sreću.

    A bila bi velika stvar da čekira vizu za Rio ovog leta!
    (Outsider pravi, 29. jun 2016 14:33)

    # Link komentara

  99. Koliko igra i koliko koseva daje za to malo minuta jos je malo i placen...
    (Lovac_u_mutnom, 29. jun 2016 14:32)

    # Link komentara

  100. Propustio je i mozda poslednju priliku da igra na olimpijadi jer ce njegovo mesto da zauzmu Jokic,Zagorac,Simanic i drugi mladi igraci,ali sam je to izabrao.
    (Mrva, 29. jun 2016 14:31)

    # Link komentara

  101. Zasto mora biti bukvalan prevod: "slobodan agent".
    Zasto ne bi moglo da stoji u duhu naseg jezika: "slobodan igrac".
    (Pele, 29. jun 2016 14:31)

    # Link komentara

  102. Vidi koliko "znalaca" samo ima, a u zivotu nisu 2 NBA utakmice odigrali ili se setili da nesto procitaju, ali kada je pljuvacinu u pitnaju tu su prvi. Samo cekam nedelju dve da se sve razresi po pitanju njegovog ugovora, pa kad bude dobio mnogo vise od ovoga da vidimo sta ce vrsni ponavaoci svega sto postoji da kazu.
    (sasha, 29. jun 2016 14:29)

    # Link komentara

  103. (b, 29. jun 2016 13:42)

    Objasnjenje je jednostavno: NBA je kategirija ispred bilo cega drugog. San svakog kosarkasa je da bude iole uspesan u NBA, onda je sigurno nesto uradio. Sve ostalo je relativno... Kao prva i druga liga u fudbalu.
     (marko, 29. jun 2016 14:29)

    # Link komentara

  104. Glupo mi je kada se neki kosarkas optuzuje za nepatriotizam jer daje prioritet obezbedjivanju karijere u NBA u odnosu na reprezentaciju. Lepo je da imamo jaku reprezentaciju i to nam donosi mnogo zadovoljstva, ali situacija u kosarci je takva da igraci reprezentuju svoje zemlje pre svega kroz igranje u "The League", a ne na reprezentativnim takmicenjima. Sta god da uradi nasa reprezentacija (osim gotovo nemoguceg gazenja Amera i osvajanja zlata), to nece imati neki odjek u svetu i za ugled nase kosarkaske tradicije bitnije je to koliko ovi momci ostave traga u NBA. Moze nam se to svidjati ili ne, ali ovaj sport se najvise razvio po americkom modelu i tu reprezentativna takmicenja nemaju neki veliki prestiz, dok jedna profesionalna liga dobija 95% globalne medijske paznje. Treba pohvaliti one koji su dosli da igraju za reprezentaciju, a razumeti situaciju onih koji nisu.
    (marko, 29. jun 2016 14:27)

    # Link komentara

  105. Koliko se ja razumem u NBA ocekivao je visegodisnji ugovor, cak i malo jaci po godini od ovog. Znaci ispalili ga i bas mi je drago! Savetujem da se ovom igracu u buduce na portalima i u stampi daje minimalno prostora. Nije zasluzio! Znaci nije problem u odustajanju da se ne igra za reprezentaciju, problem je nacin na koji je to uradio jer je prvo pristao, obecao da igra, selektor skratio spisak i onda naknadno pred pocetak odustao. Izvini decko to se tako ne radi! Mogao je lepo na pocetku da kaze, da se napravi druga strategija ovo ovako? Zaista sramota! Bilo je odustajanja raznih igraca ali na ovaj nacin ja ne pamtim da je neko to uradio

    Ti se razumes, ajde ne baljezgaj! Je l ti kapiras koliko si nebitan i ti i iostali pljuvaci? Tu iznacujete neke teorije, prosipate neku pamet a tri cuke nemate. Najlakse je ko besna rulja navaliti, a svi bi isto uradili sto i on, cuvena srpska pamet...
    (sasha, 29. jun 2016 14:26)

    # Link komentara

  106. MARJANOVIC:

    Situacija sa Bobijem jeste onako kako on kaze, ali Bobi menja price svake nedelje...
    Jeste, on ne moze da igra dok ne potpise novi ogovor,zato ni Batum ne igra za FRA, a i mnogi drugi..
    ALi Markjanovic jer to znao, bas kao i Batum, stim da je Batum od starta rekao, "ja ne mogu igrati" a Marjanovic je javio KSS da ce igrati...
    Zato je KSS I skupio novac i sredoo sve, da bi onda na nedelju pred pripreme,Bobi 100% promenio pricu...
    MOje misljenje(a ono nije napisano u kamenu!) je da BObi nikad nije ni zeleo da igra, nego su on i Misko sklpopoli pricu, racunujaci na to da KSS nikad nece skupiti novac, pa ce oni moci da izadju sa objasnjenjem da eto , Bobi hoce ali nema se para...
    ALi kada je KSS skupoio kesh, onda su svi izgovori propali, i sad se valja nekih 100 prica, samo da Bponi ne zaigra...
    Tuzno, vec i prosle godine je bilo jako sumnjivo, i odvratno, i ponovo..
    Djordjevic ne treba da zove Bobija vise, ovo je bas zalosno od njega..
    (SASHA THE RED BARON, 29. jun 2016 14:25)

    # Link komentara

  107. Hajka koju je stvorio Djordjević u medijima protiv Marjanovića je potpuno neopravdana i prenaduvana. Igrački i trenerski kvaliteti Djordjevića uopšte nisu sporni, kao i njegovi čvrsti principi sa ciljem da stvori dobru atmosferu u reprezentaciji. Ali ovde je veštački gurnuta strašna dilema pred Marjanovića- da bira izmedju: 1. igračke karijere tj. Bobanove želje da održi svoj životni san da igra u NBA, pri čemu bi u narednim godinama zaradjivao više nego u Evropi i obezbedio svoju porodicu (šta god ovde tvrdili) 2. reprezentativne karijere, zbog koje bi morao da se valja po evropskim klubovima koji su u poredjenju sa NBA drugorazredni (čak i najbolji). Zbog cega sve ovo? Par utakmica protiv poprilično slabih ekipa. Uvek bi mogao da nadoknadi izostanke sa treninga posle kvalifikacionog turnira, i tu da se dokaže selektoru i da sve prodje bez drame.
    (Brofasa, 29. jun 2016 14:23)

    # Link komentara

  108. Mogao je i jare i pare u Evropi,ali se zaj......Njegova rezerva uzela milion u Izraelu. Sta mislite da je Teo lud sto igra u Rusiji
     (Zoran Kg, 29. jun 2016 14:22)

    # Link komentara

  109. Ee sad dovesti Gasola i bicemo mocni opet!
     (Struja neuspesni brejkdenser, 29. jun 2016 14:22)

    # Link komentara

  110. Ma kakav Bobi, tu su Stimara i Raduljica, sta ce nam Bobi. E moji hejteri, verujete Djordjevicu i Djilasu umesto da ukljucite mozak. A imate i Google.
     (gagi, 29. jun 2016 14:20)

    # Link komentara

  111. dečko ima 28 godina odigrao dve sezone za fmp-cz (sa 25) i odma je legenda.
    koji ste vi smehotres i neverovatne paljevine na sipnove maga iz železnika.
    (e moji vi, 29. jun 2016 14:17)

    # Link komentara

  112. Pogledajte koliko će igrača iz istih ili sličnih razloga propustiti kvalifikacije ili čak Olimpijadu. Niti jedan selektor na planeti nije se nekorektno ponio i javno prozvao igrača, kao što je to uradio Đorđević. Bobija svi znaju kao sjajnog čoveka i želim mu svu sreću.
    (fairPlay, 29. jun 2016 14:17)

    # Link komentara

  113. Ovoj treba oduzeti pasos, neka se seli gdje hoce ... Ko nece da igra za repku, nema sta da trazi u Srbiji!
     (komentator, 29. jun 2016 14:16)

    # Link komentara

  114. @(Boxer, 29. jun 2016 13:29)

    "Se" igrač ne pita ništa. Zato i ne sme da igra ali kako to objasniti vaskolikim srpskim ekspertima koji su upućeni u sve tajne svemira, svetske zavere, proizvodnju automobila i uzgajanje kuna zlatica. O gramatici srpskog jezika da i ne pričam...
    (Bgd, 29. jun 2016 14:14)

    # Link komentara

  115. Jedna Francuska igra na ovo turniru bez Gobera i Furnije iz istih razloga zbog cega Marijanovic ne igra (i imaju tezu put za kfalifikacije). Niko nije osudio ta dva igraca kao mi Marijanovic, jos bolje oni ce biti pozvani za olimpiske a mi cemo se praviti pametni i izigravati neko ludilo..
    (Fury, 29. jun 2016 14:13)

    # Link komentara

  116. Samo mi jedna stvar nije jasna, a to je zašto dozvoljava da ga ovako ponižavaju? Pa nije sve u parama Bobika sunce mu poljubim, postoji nešto što se zove čast, dostojanstvo. Uostalom, pare bi zgrnuo, možda i veće u bilo kom klubu u Evropi..
    (Miks, 29. jun 2016 14:12)

    # Link komentara

  117. ovo je ocekivano ,jednostavno Popovic i dalje nema bas nesto poverenja u Bobijeve kvalitete .Ovo pokazuje da on ako ostane tamo i dalje ce biti na nekom probnom radu .Bilo bi dobro za njega da ga pokupi neka druga ekipa .Bezveze je sto je odbio reprezentaciju ,jer on u svakom trenutku moze da potpise ugovor sa najboljim timovima Evrope i resi situaciju .Ocigledno da mu je stalo da pokaze da moze da igra u Nba ,nisu bas pare u ovom slucaju odlucujuci faktor .Tesko da ce ga Djordjevic pozvati za Rio jer je i on pomalo tvrdoglav i stara skola.
    (Pa, 29. jun 2016 14:11)

    # Link komentara

  118. koji likovi bože dragi forsiraju ovu priču o reprezentaciji ! i još kao nabijaju moral neki...
    bobi, gazi u nba, prodaj se što jače, igraj sa najboljima !
    ove seljoberske nacionalističke fore i ljubavi ka nekoj zemlji nek zakace na....
    poenta je šta ćeš uspeti kao pojedinac ! to šta masa radi i želi je apsolutna glupost, koju pri tom niko i ne bira po rođenju !!!
     (lovac botova, 29. jun 2016 14:11)

    # Link komentara

  119. "Veliki trener" Sasa Djordjevic zbog koga igramo kvalifikacije za Oi, je vrlo nekorektno prebacio svu krivicu na Bobija iako se odavno znalo da on zbog svog statusa ne moze igrati kvalifikavije. Zna se da je pobunu protiv Bobijevog igranja na OI organizovao Raduljica , koji se najvise bunio jer bi grejao klupu ukoliko bi Bobi igrao. Djordjevic je samo kao uvek prihvatio da gradi autoritet na dobrom Bobiju jer je znao da mu on nece odgovoroti istom merom jer je mnogo dobar covek.
     (istina je jedna, 29. jun 2016 14:07)

    # Link komentara

  120. Pa koliko je debeo ovaj Diao,sampion. :)
     (Pavlovic, 29. jun 2016 14:07)

    # Link komentara

  121. Kanda će se klempavi vratiti u Evropu!
    (Ivan NS, 29. jun 2016 14:06)

    # Link komentara

  122. Ma sta se zaj...va sa Gregom. Pokazao je da moze da igra u NBA. Ako mu ne nude ugovor na vise godina treba ili da pronadje drugi klub ili da se vrati u Evropu.
    (Goran, 29. jun 2016 14:05)

    # Link komentara

  123. Koje smaranje ovi NBA ugovori....ajde Bobi idi u CSKA podpisi ugovor na 2 000 000 evra i ostavi neki trag a ne tamo po 3 minuta da igras
    (Nemke, 29. jun 2016 14:04)

    # Link komentara

  124. (b, 29. jun 2016 13:42)
    sta ti nije jasno,sto hoce da igra u najacoj ligi na svetu?Meni nije jasno da neko moze u tursku da igra...
    (kole, 29. jun 2016 14:02)

    # Link komentara

  125. Nije isto ako se stavis na raspolaganje i imas zelju igrati ali si povredjen kao Bjelica i ako uopste ne zelis igrati kao Boban nego zelis samo zakljucni turnir. To nije isto, naravno da ce se Bjelica zvati iako nije igrao jer nije njegova odluka da ne igra kao sto je u slucaju Bobana, sta vama nije jasno?
    A i prosle godine isto je Boban namislio povredu u dogovoru sa onima koji mu vode karieru, da bi se spremio za NBA. Tada nismo razumeli ali posle ovoga sve je jasno i logicno. Boban ce igrati za Srbiju kad mu to bude odgovaralo za karieru, znaci u Riu da se dokaze Amerima i to je sve sto on hoce. Ni pre Ria nije igrao niti ce posle Ria igrati ako ostane u NBA. Samo ce Srbiju izkoristiti u Riu i bice cao zdravo - ako ostane u NBA naravno, ako se vrati u Euroligu igrace i dalje.
     (Petar, 29. jun 2016 14:00)

    # Link komentara

  126. Ne opravdavam otkaz Marjanovica prema reprezentaciji,vec osudjujem takav postupak bilo kojeg sportiste prema reprezentaciji ukoliko je neosnovan,ali brzo ste zaboravili kada je Djordjevic odbijao da pozove Bobija jer mu se "nije uklapao u koncepciju tima". Budite malo i realno,a ne samo jednostrane osude da iznosite.
     (queen, 29. jun 2016 14:00)

    # Link komentara

  127. Njemu sve najbolje zelim, ali u nacionalnom timu ga ne bih zvao niti stavio na spisak za OI. Kad je mogao da odbije da igra u kvalifikacijama, moze i da ne ide.(uveren sam da cemo izboriti OI) A mogao je biti gazda u Evropi, ovako ce samo ciniti brojno stanje u NBA sa nikakvim ili jedva zapazenim ulogama.
     (menjam Prizren za Dzenkinsa, 29. jun 2016 13:59)

    # Link komentara

  128. Da Marijanović neće igrati kvalifikacioni turnir se znalo odavno, međutim, problem je što je rekao da će igrati, pa otkazao u zadnjem trenutku. Da li je mislo da će stvar sa Sparsima biti gotova ranije, pa je omašio u proceni ili je nešto drugo ne znamo. Meni se ne sviđa njegov stav bolje zadnji u gradu nego prvi na selu. Ovo kada se pogleda i nije neka cifra, a bitnije od para je da li će i koliko igrati sledeće sezone. Džabe pare ako će da mlati peškirima. Za tu i veću platu je mogao u neki drugi NBA klub gde vi možda više igrao, ili da se vrati u Evropu i dominira. Ovako, bojim se da će ostati i bez noža i bez pogače. I bez reprezentacije.
    (Millennium, 29. jun 2016 13:58)

    # Link komentara

  129. Dokle vise o ovoj lopati!? Mora biti limitiran sa tom visinom, nisu tu cista posla sa ravnotezom... Smotan je!
     (Jumko, 29. jun 2016 13:57)

    # Link komentara

  130. Koliko ste svi zaslepljeni izjavama Djordjevica. Decko zeli nba ugovor, da napreduje jos, da ocuva zdravlje, da obezbedi porodicu i da putuje avionom, a ne autobusom gde mu kolena u zubima stoje. On nije Gasol, on je nedokazan. Njemu SAS nudi 1.5m godinu dana, sa mogucnoscu da mu bilo ko drugi ponudi vise i da ga taj neko preuzme. Tada SAS moze da matchuje tu ponudu i da ga uzme. Jel primecujete da mu nude 1 god, na 1.5 milion? On nije obezbedio buducnost, mora da bude spreman za dokazivanje ako treba i u letnjoj ligi, da ide na trening kampove ako zeli vise, a ne da rizikuje neku banalnu povredu gde bi ostao i bez te SAS ponude.

    Sramne su izjave Tomasevica i Djordjevica o njemu... Jel ga neko nekad video uzivo na ulici, u kolima (vozio opel corsu)? Decko hoda pogrbljen i vidis iz aviona da mu je ta visina vise kletva nego vrlina... U USA ima najbolje uslove za zdrav zivot, a to sto kazete za eu, tu bi opet bili ugovori veliki na 1 godinu. Strasno je kakvi smo u komentarima. Atmosfera je tako losa da ocekujem debakl u kvalifikacijama...
     (Milan, 29. jun 2016 13:57)

    # Link komentara

  131. Svi sada pljuju Bobija. A recite mi koja je razlika između njegove situacije sada i Jokićeve od prošle godine(pričam iz ugla reprezentacije,ne finansija)? Jokić nije hteo da igra zbog prilagođavanja i pripreme za NBA(odbio reprezentaciju zbog ličnih interesa). Bobi ove godine ne igra zbog borbe za novi ugovor(odbio reprezentaciju zbog ličnih interesa). Tako da iz ugla reprezentacije,to je potpuno isto samo sada svi pljuju Bobija,a Jokiću je sve oprošteno jer je odigrao dobru sezonu. Da se razumemo,ja ne zameram ni jednom,ni drugom,ali mislim da Bobi zaslužuje šansu(možda već u Riju),isto kao što je i Jokić dobio ove sezone. A Đorđević trenira strogoću na Marijanoviću,a Jokića je pozvao bez problema,uprkos onome od prošle sezone.
     (mik, 29. jun 2016 13:56)

    # Link komentara

  132. Navijam za Zvezdu, gotovim Bobija, uvek sam ga branio kad su se sprdali sa njegovom NBA sezonom ali covek je odbio Srbiju radi licnog interesa (i da igra kvalifikacije potpisao bi ugovor, zato su manageri da ti srede sve a ti samo stavis potpis) a isto tako ce zeleti igrati Olimpijadu protiv Amerike isto zbog licnih interesa, da pokaze Amerikancima da zasluzuje NBA. Njemu je Srbija na drugom mestu odnosno dobra mu je samo kad mu koristi za karieru, e pa ako je tako necu ga u Riu, cao zdravo.
    Zamislite da Teo kaze: ja sam imao napornu sezonu, ne pada mi na pamet da igram neke kvalifikacije protiv raspale Angole i slicnih, sad cu da odem na Bora Boru a vi izborite Rio pa cu ja doci tamo kao gospodin da odigram. Isto ti dodje. A jos bi Teodosicu morali da oprostimo posle ovakve sezone a opet bi ga Srbende pljuvale
     (Petar, 29. jun 2016 13:55)

    # Link komentara

  133. Ана, боље у кухињу..
     (КоБирајант, 29. jun 2016 13:54)

    # Link komentara

  134. Bobi ubica crno-belih bula i narikaca
    (Marjanoviiiiic :) :) :), 29. jun 2016 13:53)

    # Link komentara

  135. I sada kao po starom Srpskom obicaju u zavisnosti za koga je igrao od brace blizanaca jedni ce da ga pljuju a drugi ce da ga brane,ajmo braco Srbi udri.
    (KORN, 29. jun 2016 13:53)

    # Link komentara

  136. Srbija, zemlja faraona, košarkaških znalaca i specijalista za ugovore.

    Bobi NE SME da igra ništa dok ne potpiše, obzirom da je takav ugovor. On bi da igra, zato i je u BG, ali mora da čeka da potpiše, tada se aktivira osiguranje KSS-a.

    Ništa on loše nije uradio.

    Plačite ptice Jakobsfelda.
    (Zkr, 29. jun 2016 13:53)

    # Link komentara

  137. Strasno je sto gotovo niko ne zna kako funkcionise NBA liga!Tek od pocetka jula znace se sudbina svih slobodnih igraca,da li je neki klub zainteresovan za nekog igraca bar do 1.jula ne moze i ne sme da se zna.Siguran sam da ce Bobi dobiti dobar ugovor i da ce verovatno promeniti klub.Sto se reprezentacije tice dobro se secam da je Obradovic siljio onu stvar na Pedji Stojakovicu i da se sve naopako zavrsilo,izgleda da je sad Nedovic na tapetu.Sta se valja iza brda saznacemo brzo.
    (skydog, 29. jun 2016 13:53)

    # Link komentara

  138. "Truni"
    "Небитан лик."

    Шта рећи. Надам се да ово пишу деца или тинејџери, мада, младост не оправдава лудост.
    Јел вама тешко да схватите да човек није дужан да полаже рачуне никоме ако не угрожава друге? Његов живот је у питању, аман, не ваш.
    (., 29. jun 2016 13:48)

    # Link komentara

  139. (danilo, 29. jun 2016 13:26)

    (facepalm)
    (Milan, 29. jun 2016 13:47)

    # Link komentara

  140. Alo ljudi kako ne kapirate da covek hoce da ostane u NBA i da ne moze da potpise ugovor pre 7. jula i od toga mu zavisi karijera. Znaci to sto je odbio da igra za reprezentaciju ne znaci da nece da igra nego ne moze. U kvalifikacijama igraju ionako sa papanima, a Djordjevic je jos veci sto je uslovio ovako Bobija. Toliko od mene.
    (Zeki, 29. jun 2016 13:46)

    # Link komentara

  141. :/ Još jedna upropašćena karijera i NBA, iako je Boban bio sjajan, čak i bez prave šanse.
     (aleksandar, 29. jun 2016 13:45)

    # Link komentara

  142. Razumem mlade igrače - napredovaće
    Razumem veterane - da zarade više nego u Evropi
    Ali ne razumem čoveka u najboljim godinama, MVP Eurolige, na ceni u Evropi, bez uspeha sa reprezentacijom, čoveka koji bi mogao istu ovu lovu da uzme u Španiji ili Grčkoj, da bude bliže kući, da igra za reprezentaciju, da ga svi cene....
    Ne on uporno želi da bude tamo gde ga ne cene, gde ga ponižavaju (šalju u razvojnu ligu), gde se otvoreno sprdaju sa njim (tupani mu kliču kao da je kečer Andre the Giant)...
    Ako može neko neka mi objasni
    (b, 29. jun 2016 13:42)

    # Link komentara

  143. AHAHAHAHAHAHA BOBO NA PIJACI
     (Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 29. jun 2016 13:42)

    # Link komentara

  144. Prestanite vise da objavljujete opravdanja koja je napisao MisRaz zasto njegov klijent ne moze da igra za reprezentaciju. Smesno je i tuzno u isto vreme.
    Takodje, ljudi, prestanite da pljujete bilo koga zato sto je izabrao nesto drugo od onoga sto se nekom svidja ili ne. Niko od nas licno ne zna kako je nekom sportisti koji treba da obezbedi posao. Jer profi sport je odavno prestao da bude samo sport - to je pod broj jedan posao za vecinu sportista.
    (Me, 29. jun 2016 13:42)

    # Link komentara

  145. sprdaju se sa njim kao na stočnom vašaru. dodji Bobi kuci, igraj za reprezentaciju i nadji klub u evropi i budi gospodin
     (ni cecu ni jecu, 29. jun 2016 13:42)

    # Link komentara

  146. nisam zlurad, ali da je postovao (malo) više svoju zemlju sada bi mu bilo (malo) lakše...
     (vlajko, 29. jun 2016 13:41)

    # Link komentara

  147. @Vostani carice,kako ne citas a ostavio si komentar...Dogovori se vec jednom sam sa sobom...
     (Struki, 29. jun 2016 13:39)

    # Link komentara

  148. Ostaje nam da se nadamo,da ce Nebojsa iz Zeleznika ponuditi vise.
    (Aca Kenzula(lajkovac), 29. jun 2016 13:39)

    # Link komentara

  149. $$$ Bobi Marijanovic $$$
     (Joxa, 29. jun 2016 13:37)

    # Link komentara

  150. Moze Covic da ga kupi pa da igra kao angazovan igrac
     (matori, 29. jun 2016 13:37)

    # Link komentara

  151. Imam stari vocnjak.visoke jabuke.jel moze?
    (Markezanni, 29. jun 2016 13:33)

    # Link komentara

  152. E zbog čega je odbio da igra, Miško je pričao
    da je u pitanju višemilionski ugovor, al su zaj... čoveka.
    Za dva-tri miliona je mogao da bira klub u Evropi i lepo da
    igra za reprezentaciju, sada neće dobiti ništa.
    (jmk, 29. jun 2016 13:30)

    # Link komentara

  153. Za ovu minutazu, odlicna statistika. Ko sve igra u nba, ima mesta i za Bobija. Jos samo da se Sale opameti pa da ga stavi na spisak.
    (Laki, 29. jun 2016 13:30)

    # Link komentara

  154. Pratin NBA bas dugo.. Ali ovo sa ugovorima nikad nisam razumeo.. SAS mu ponudi neku cifru, ako neko ponudi i dolar vise moze da ga dovede, ili ga dovodi sigurno?? Se igrac pita tu nesto?
     (Boxer, 29. jun 2016 13:29)

    # Link komentara

  155. Ljudi da li ste svesni da Djordjevic i da odemo u RIO NECE ZVATI BOBIJA JER JE ODBIO PRIPREME?!?!NE ZNAM DA LI SE PRAVITE NEOBAVESTENI ALI TAKO JE!!!UOSTALOM AKO BJELICA I MACVAN MOGU POVREDJENI A OVAJ NE MOZE?!?!?!
    (gremlin, 29. jun 2016 13:29)

    # Link komentara

  156. Ide u Rio ako stopalo ne povredi...za B92 govori Prim.mr.sci.dr Misko Vizuric
    (Vozi Misko, 29. jun 2016 13:27)

    # Link komentara

  157. Kome je on uopste bitan?Zelim mu da ga svi timovi ispale pa da vidimo hoce li moliti da igra za reprezentaciju!
    (Grobar, 29. jun 2016 13:26)

    # Link komentara

  158. Ovo prikazuje Bobijevu situaciju u drugom svetlu. Priznajem da nema smisla osudjivati ga. Svako normalan bi se poneo isto kao i on u ovoj situaciji. Covek treba da potpise ugovor karijere, za pocetak mu niko ne nudi vise od minimalca, a tesko da bi i ponudili ukoliko ne bude besprekorno zdrav. Ja sam ocekivao nakon prethodne sezone da mu cena skoci i da mu San Antonio ponudi visegodisnji ugovor, recimo 20 miliona za 4 sezone, ali to ocigledno nije bas tako.
    (dejan, 29. jun 2016 13:26)

    # Link komentara

  159. Ovo je uvredljivo za Bobija, najveću igračku legendu Uplakansa u poslednjih 25 godina, i više može 'ladno da dobije od naših Uplakansa, otvoriće se premijer za toliko?
    Iako je u predgrađe došao kao kao igrač od 25 godina,MVP naše lige i u više navrata reprezentativca, naši ga mili&uplakani svojataju kao najrodjenijeg.
    Ne zameram, i mi bismo da smo imali takav manjak velikih igrača.
    Bobiju želim povratak u Evropu i ugovor bar tri puta veći.
    (danilo, 29. jun 2016 13:26)

    # Link komentara

  160. Bobi sta uradi covece, umesto covek da ode u CSKA ili Fener za par miliona ne oporezovanih evra(posebno u Rusiji) i da Bobinira u evropi on zamlata oce da igra u garbage time i da dodaje peskire za sicu.
    (fanatik de football, 29. jun 2016 13:25)

    # Link komentara

  161. bobi, pusti reprezentaciju vec pravi nba karijeru. vidis da im ide dobro i bez tebe.
    (andric, 29. jun 2016 13:25)

    # Link komentara

  162. 17 eura po kilu !! prvi put
    17 eura po kilu !! drugi put
    17 eura po kilu !! treci put PRODATO
     (Matijevic mesara, 29. jun 2016 13:25)

    # Link komentara

  163. posle ovoga sa reprezentacijom ne gledam ga istim ocima...
     (stopbotovima, 29. jun 2016 13:24)

    # Link komentara

  164. Više ne čitam vesti o Bobiju...
     (vostani carice, 29. jun 2016 13:24)

    # Link komentara

  165. Samo lagano Bobi uzmi im pare sve. A Sale koji je dekintos neka place.
     (Lionac, 29. jun 2016 13:23)

    # Link komentara

  166. Небитан лик.
     (Славиша, 29. jun 2016 13:22)

    # Link komentara

  167. Razočarenje. Cenio sam ga. Davaće on puno para za neku lepu reč od zemljaka koje je razočarao. U svojoj zemlji će biti retko pominjan i to kao neki tamo koji nije hteo na olimpijadu za svoju zemlju zbog para. Nadam se da stvarno toliko voli pare i želim mu milione da uzme.
     (Mihailo Knežević 888, 29. jun 2016 13:22)

    # Link komentara

  168. Prelomna tačka njegove nba karijere.
     (bull, 29. jun 2016 13:22)

    # Link komentara

  169. Duplo veće pare moze da dobije u bilo kom trenutku u Evropi. 1,5 mil dolara je neto oko 850k dolara, sa troškovima života tamo, to je smešno. Uz to jednogodisnji ugovor sa kojim će dogodine opet biti u istoj situaciji. Još je zrtvovao reprezentaciju zbog ovoga.
     (.x., 29. jun 2016 13:21)

    # Link komentara

  170. Ne znam ko bi voleo da u najboljima godinama sedi na klupi pogotov sto Bobi vec ima 28godina,a sigurno bi uzeo te pare u Evropi i vise...
    (nion013@hotmail.com, 29. jun 2016 13:21)

    # Link komentara

  171. Koliko se ja razumem u NBA ocekivao je visegodisnji ugovor, cak i malo jaci po godini od ovog. Znaci ispalili ga i bas mi je drago! Savetujem da se ovom igracu u buduce na portalima i u stampi daje minimalno prostora. Nije zasluzio! Znaci nije problem u odustajanju da se ne igra za reprezentaciju, problem je nacin na koji je to uradio jer je prvo pristao, obecao da igra, selektor skratio spisak i onda naknadno pred pocetak odustao. Izvini decko to se tako ne radi! Mogao je lepo na pocetku da kaze, da se napravi druga strategija ovo ovako? Zaista sramota! Bilo je odustajanja raznih igraca ali na ovaj nacin ja ne pamtim da je neko to uradio
    (ccc, 29. jun 2016 13:20)

    # Link komentara

  172. Nalozio se decko da sedi na klupi. Bobi ljudino uvek sam te gotivio, ali si me razocarao jako!
    (MyMoon, 29. jun 2016 13:20)

    # Link komentara

  173. Frika na licitaciju...hahahha..ko u srednjem veku...strashno
     (ref, 29. jun 2016 13:19)

    # Link komentara

  174. imam neki filing da cemo dobiti amere i to nesto lagano sa 10-tak razlike
     (ana, 29. jun 2016 13:17)

    # Link komentara

  175. Nadam se da cemo da se kvalifikujemo na olimpijadu i isto tako se nadam da ga Djordjevic u tom slucaju nece pozvati...
    Barem ja ne bih...
    (Boss, 29. jun 2016 13:17)

    # Link komentara

  176. Bobi ima sasvim solidnu statistiku s obzirom na minutažu. Izboriće se za dobar ugovor.
     (lo.ol, 29. jun 2016 13:16)

    # Link komentara

  177. spursima su (od slobodnih agenata) gasol i konli prioritet, zato su ovako i ponudili Bobiju
     (Jonas, 29. jun 2016 13:15)

    # Link komentara

  178. Ако је због новца - Тео зарађује дупло више у Европи. А ако је због славе,... није се баш прославио у Спарсима.
     (А. Петров, 29. jun 2016 13:15)

    # Link komentara

  179. Boban Marjanovic nikada nije igrao u crvenoj zvezdi a od njegovog eventualnog ucesca u Riju nema nista posto je covek odbio da se pojavi na pripreme reprezentacije !
    (antiDebil, 29. jun 2016 13:15)

    # Link komentara

  180. za mene igrac koji odbije da igra za Srbiju vise ne zanima da li pisali o Marjanovicu ili Zaku levinu meni je isto jer ni od jednog ni od drugog moja reprezentacija nema nista ,a vi mediji umesto da ovog coveka ignorisete za vreme priprema i kvalifikacija vi mu dajete medijski prostor. protiv decka nemam nista ali ako neces da,igras za ovu drzavu za mene kao igrac ne postojis kada bi svi zauzeli takav stav mislim da bi igraci imali drukciji odnos prema reprezentaciji u svim sportovima.
     (istina, 29. jun 2016 13:14)

    # Link komentara

  181. Eto pljuvači!!!!
     (Nikola, 29. jun 2016 13:14)

    # Link komentara

  182. Truni
     (Branimir, 29. jun 2016 13:14)

    # Link komentara

  183. Ne znam zasto, ali voleo bih da ga vidim u Klivlendu naredne sezone sa nekom pristojnom minutazom, a mozda cak i u GSW, njima bi tek legao, i da dobije priliku da pokaze koliko moze.
    (coldplay, 29. jun 2016 13:13)

    # Link komentara

  184. Eto mu ugovor koji mu moze resiti egzistenciju. Pa vise bi u Evropi dobio. Zbog cega se odbija reprezentacija, sramotno!
     (Kova, 29. jun 2016 13:12)

    # Link komentara

  185. Ma nebi ga sad zvao znači i da je u najboljoj formi ikad koga nema bez njega se može
     (Delija, 29. jun 2016 13:11)

    # Link komentara

  186. hahahahaa smesni skroz!!!
     (llooog, 29. jun 2016 13:11)

    # Link komentara

  187. Bobane, potpisuj to i uskači u patike i državni dres, a ti Đorđeviću ne budi tvrdoglav, pozovi čoveka za OI u Brazilu. Kako misliš da ti Štimac i Birčević igraju protiv Gasola i Diawa, nesrećo?
    (kokan, 29. jun 2016 13:08)

    # Link komentara