Slučaj Zemunelo – sve gospoda, a ono cirkus

Došao sam u Zemunelo kao običan novinar sa prosečnom srpskom platom da izveštavam sa izborne Skupštine, a otišao sam posramljen. Naravno, sva ova priča nije ništa novo i nepoznato, to traje godinama, pa se postavlja pitanje, dokle više?

Pošaljite komentar
  1. Bravo za novinara , kapa dole @
     (objektivan, 22. jul 2016 12:57)

    # Link komentara

  2. Evo, tek danas čitam ovaj tekst, posle ispadanja Partizana od nekog Zaglebja.. Svaka čast autoru teksta, napisao je srcem. Nismo dotakli dno, nego je ono sad gore. Srbijo, vrh ti na dnu stoji!
     (Šumadinac pali topa!, 22. jul 2016 11:42)

    # Link komentara

  3. Meni je jako zanimljivo i inspirativno to divno nepristrasno novinarstvo u Srbiji. Naime, ubiše se mediji u Srbiji da istraže šta se sve dešavalo na, i iza kulisa, Skupšitni Partizana...I danima tako. Međutim niko da se zapita za dešavanja na Skupštini Zvezde koja je bila kruna kriminala. Na toj Skupštini je saopšteno da je dug Zvezde 35 miliona, a da je tokom 2015.godine u Zvezdu ukupno ušlo samo 14 miliona eura, od kojih je 13 potrošeno, te da je Zvezda u plusu milion. I niko da se zapita kako je onda dug pao za 17 miliona ako je u Zvezdu ušlo samo 14 miliona. Ako je sav novac uložen u vraćanje pomenutih dugova, koji su u jednom trenutku, početkom 2015 iznisili i 55 miliona, tako je saopšteno iz Zvezde,sve nas živo zanima od kojih para su dovođena pojačanja, kako su isplaćivane plate, premije, ili finansirani troškovi takmičenja? Ni slova o toj zanimljivoj i veoma intrigantnoj temi? A ima povoda i za ulazak finansijskih i kriminalnih inspektora samo na osnovu pomenutih saopštenja Zvezde na Skupštini, tokom nastupa Zvezdinih ćelnika u protekloj godini i izjava Terzića i Mijailovića iz decembra 2014. godine.
    (Idi begaj, 29. maj 2016 18:43)

    # Link komentara

  4. Slika i prilika Srbije, zbog ovakvih smo tu gde jesmo.Dno dna.
    (Miks, 27. maj 2016 09:42)

    # Link komentara

  5. Gospoda se ne bakcu sa jadnim malim stvarima.Na delu je klasicna otimacina,pljacka,neporizam u svim sferama ove nase napacene zemlje !
    (Dragan, 27. maj 2016 09:32)

    # Link komentara

  6. Sta drugo i ocekivati od grobara...
     (igor, 26. maj 2016 22:10)

    # Link komentara

  7. Cuj gospoda, hahahahahaa
    (..., 26. maj 2016 19:30)

    # Link komentara

  8. čisto zbog likovanja:
    a u zvezdi svi osvedočeni humanisti-od džajića do piksija, preko lukića do terzića...ne zna se ko je veći lupež.
    tako da,braćo cigani ista smo elita.
    (plazoje, 26. maj 2016 14:07)

    # Link komentara

  9. Изгледа да је неко заврнуо славину.
    (Марко, 26. maj 2016 10:11)

    # Link komentara

  10. Poštovani
    sjajan tekst, tačno se vidi civilizacijska razlika između državnih i privatnih fakulteta.
    zbog ovakvih stvari ja već godinama pratim špansku prvu i drugu ligu i navijam za rcd mallorca, jer iako su na pragu segunde b, ovo se više ne može gledati...
    (Nikola, 26. maj 2016 09:55)

    # Link komentara

  11. Kakav klub takva i skupština. Slika i prilika partizana već 70 godina.
     (sve na silu, 26. maj 2016 08:00)

    # Link komentara

  12. Slika i prilika partizana. A na ovoj skupštini su bili svi oni koji vode partizan već 30 godina. Od Zeke, Bjeke, Ćurković, preko Karadžića do Đurića i Vazure. To su vaše legende grobari. Ne vadite se više na Vučića. Ovi likovi su pravi predstavnici partizana poslednjih 30 godina.
     (nismo isti, 26. maj 2016 07:57)

    # Link komentara

  13. Lepo je procitati ovakav tekst i videti po komentarima da ljudi vide i shvataju dokle smo stigli sa ovom takozvanom elitom. Ne bih se slozio da predstavnici skupstine i partizana i zvezde oznacavaju neku elitu u Srbiji. Mozda bi u nekom sredjenom drustvu to tako bilo, ali u nasoj zemlji to odavno nije tako. Gnusam se i jedne i druge uprave. Ovde se ne radi o ta dva kluba, vec o situaciji u kojoj se 90 posto naroda nalazi. Vi kao novinar ne mozete detetu da objasnite zasto da uci skolu, zasto da se trudi u zivotu, ali to ne moze niko od nas gradjana vec godinama da uradi. Serviraju nam se rijaliti programi, normalan svet spusta glavu pred ovakvim ljudima, sa ove takozvane skupstine kluba, a ne bi trebao i ne bi ni smeo. Izgubili smo identitet kao ljudi. U jurcanju za parama za prezivljavanje, ne stizemo ni da vidimo sta nam se servira svakodnevno. Jadna je zemlja u kojoj su politicari najveci biznismeni. Inace, ovo pisem iz iznajmljenog stana od 38m2 ?
     (Srki, 25. maj 2016 21:46)

    # Link komentara

  14. Svaka ti je na mestu
     (NelePFC, 25. maj 2016 19:46)

    # Link komentara

  15. lakse mi je, nisu svi ljudi u ovoj zemlji Babici. bravo za tekst!
     (Yammy, 25. maj 2016 18:21)

    # Link komentara

  16. Sa vama uvek komedija :)
     (Dusan, 25. maj 2016 17:42)

    # Link komentara

  17. Kralju!!!
     (Richy, 25. maj 2016 17:38)

    # Link komentara

  18. Sve pohvala za clanak. Samo jedna sugestija. Nema potrebe da naglasavas da si zavrsio drzavni fakultet, to treba da zakljuci sam citalac po kvalitetu clanka.
     (ja, 25. maj 2016 17:29)

    # Link komentara

  19. Ništa krivi ONI,već OVI koji ih podržavaju i pune raspale stadione gledaju?i trećerazredni fudbal klubova koji služe samo kao paravan za otimanje novca.Smejete se Hrvatima što su im prazne tribine,a ne kapirate da su oni na vreme provalili o čemu se radi i neće da učestvuju u cirkusu sedeći ispod njegove šatre.
     (charlie, 25. maj 2016 17:25)

    # Link komentara

  20. Najbolji tekst ove godine
    (Boki SF, 25. maj 2016 16:55)

    # Link komentara

  21. Dobro je kad profesija pronadje čoveka, ali kad čovek pronadje profesiju je sjajno. Evo to je novinar! Poštovane mu kolege, nije teško biti novinar (čovek) sa stavom i srcem. Bravo za napisano!
    (Šta to beše obraz, 25. maj 2016 16:54)

    # Link komentara

  22. Polovina njih ima staračke pege.
     (Ranzo, 25. maj 2016 16:50)

    # Link komentara

  23. Ne zanosite se, pitajte, gospodo novinari, mada vidim da vas više i nema, Vučiča, kad mu idete na poklonjenje, da li zna da se generalni sekretar vlade Nedić javno optužuje kako pokušava da urniše Partizan? I ko je u Partizan poslao sns-ovce Popovića, Vazuru, Vučelića? Čime je Kokeza zaslužio da bude predsednik FSS, igranjem futbala u Brodarcu?
    (Premijer će primati raju od pet ujutro do osam!, 25. maj 2016 15:09)

    Bivsi generalni sekretar Vlade - zglajznuo je, nema ga u novoj Vladi...
    (DarthHeydenkk, 25. maj 2016 16:12)

    # Link komentara

  24. Isti takvi vode i Zvezdu, verovatno i gori, sano što je njima lako jer je država stala iza njih sa Gazpromom i slično. Cigani su zadovoljni jer je Zvezda prvak, a što je fudbal katastrofa, nema veze.Odavno pričam, bolje loša privatizacija nego ovo!
    (Deki, 25. maj 2016 16:09)

    # Link komentara

  25. Ukinuti fudbal na neodređeno vreme.
    Kao da su "navijači" bolji.
     (Ranzo, 25. maj 2016 16:04)

    # Link komentara

  26. @(toma, 25. maj 2016 13:34)
    Daleko od toga da brani "dačiće, vučiće, nikoliće itd.", ali zapravo je najporaznije da narod 16 godina posle 5. oktobra nema za koga drugog da glasa... Da li da glasa za one koji su nas uništavali i krali do 2000. ili za one što su nas uništavali i krali posle 2000. Mi kao narod jednostavno nemamo šansu da se izvučemo preko izbora, alternative nemamo. Dačići, vučići, nikolići ili tadići, pajtići, jovanovići - nikakva razlika.
    (Laca, 25. maj 2016 16:03)

    # Link komentara

  27. Na sve nacine hoce da se uvuku u klub i da sisaju lovu.
     (Pivke, 25. maj 2016 15:56)

    # Link komentara

  28. dovoljno da uhapsiš dvojicu i svi se razbeže.
    (Katczinsky, 25. maj 2016 15:54)

    # Link komentara

  29. Odelo ne cini coveka,lepo receno.
    (Nenad, 25. maj 2016 15:50)

    # Link komentara

  30. Svaka cast na tekstu, ali niko od novinara da postavi pitanje, sta je juce na skupstini radio i na koji nacin je usao na istoj, Radojica Rajo Bozovic(pripadnik JSO-a,izmedju ostalog)i sta on radi u svlacionici na stadionu Metalca dok igraci slave osvajanje kupa?!Ajmo hrabri novinari!
    (Partizanovac, 25. maj 2016 15:47)

    # Link komentara

  31. Bravo za tekst! Ovo želimo da čitamo, a ne neke gluposti, nebitne stvari i realitije. Mora da se digne nivo i novinarskoj profesiji, pa i svim ostalim aspektima društva, jer ovo kako je sada je nedopustivo mizerno.

    Od te "gospode" jedino za Savu Miloševića znam i tvrdim da je gospodin, mada mi i on nije bio jasan kad je podržao Toleta, ali ajde, nema veze. Ovo ostalo sigurno nisu gospoda.
    Ćurković je zmija neopevana, zlo neviđeno, a i ovi oko njega ništa bolji.
    (Mirko, 25. maj 2016 15:46)

    # Link komentara

  32. Rat za procente.
     (Huan Antonio Pici, 25. maj 2016 15:42)

    # Link komentara

  33. Svaka cast na ovom tekstu ovako nesto retko moze da se procita a da bude 100% istina
     (boa, 25. maj 2016 15:33)

    # Link komentara

  34. Stoka seljacka. Izvinjavam se i govedima i seljacima.
     (Aleksandar, 25. maj 2016 15:22)

    # Link komentara

  35. Bravo za tekst. Ovo je slika i prilika naše države, jednom rečju sramota!! Šta reći za jednog biznismena Đurića, jednog od najvećih dužnika u Srbiji, koji ništa ne plaća, ne plaća porez, ne plaća prostor koji iznajmljuje od države i ovako se ponaša u sportskoj ustanovi... A šta tek reći za državu koja to sve toleriše!!?? U normalnoj državi bi odavno bio u zatvoru i ličnom imovinom odgovarao za dugove!
    (milanbg, 25. maj 2016 15:17)

    # Link komentara

  36. diploma u svetu novinarstva vredi tek toliko da prikljesti neciju sujetu. imam je, radim vredno i kvalitetno, a ne dobijam ni minimalac. u istoj prostoriji sede prijavljene pijandure, urednici koji samo tovare druge poslom dok sami nista ne rade, kao i klinci koji prolaze jos gore od mene, a rade mozda i vise.
    kako je situacija gotovo opste vazeca, kvalitet nije ni bitan, jer adekvatne konkurencije i nema. sve je na nivou amaterskog i sve se pegla, tako da za posao ne moras da budes ni pismen. vaznije je, kao i svuda, koga poznajes i sta si polizao.
    (kvrga, 25. maj 2016 15:13)

    # Link komentara

  37. Narode koliko su vam zivoti prazni i jadni kada vam je bitno sta ce uraditi 22 debila sa loptom na travnatom terenu i zbog toga sto vam je to bitno omoguciti ovakvoj gomili lesinara da prave "skupstine" da vi sve u zemlji ucinili jos jadnijim i bacili u jos vece dugove? Kako je moguce da sva ova prljavstina opstaje? Kako je moguce da je toliko ljudi slepo?
    (Mr.I, 25. maj 2016 15:12)

    # Link komentara

  38. Pojam,, gospoda''je ovde jako upitan
    (Topcina, 25. maj 2016 14:17)

    Stavi tačku na kraju rečenice! To vam postala neka moda?
    (Dosta nepismenosti!, 25. maj 2016 15:11)

    # Link komentara

  39. Ivan Tomic im je glavna veza za prodaju mladih fudbalera i zvezdi i partizanu,desna ruka mu je Petricic...a gazda iz senke oba kluba i svih grupacija je Zecevic.
     (gvozden, 25. maj 2016 15:11)

    # Link komentara

  40. Ne zanosite se, pitajte, gospodo novinari, mada vidim da vas više i nema, Vučiča, kad mu idete na poklonjenje, da li zna da se generalni sekretar vlade Nedić javno optužuje kako pokušava da urniše Partizan? I ko je u Partizan poslao sns-ovce Popovića, Vazuru, Vučelića? Čime je Kokeza zaslužio da bude predsednik FSS, igranjem futbala u Brodarcu?
    (Premijer će primati raju od pet ujutro do osam!, 25. maj 2016 15:09)

    # Link komentara

  41. Niko od prisutnih na sastanku gospodu nije ni sreo a kamoli da pripada tom drustvu.
    Sve su to brale sitne duse u borbi za licni interes i malo uticaja u okruzenju u kome se krecu. Ni manje ni vise. O nekoj gospodi tu ni u jednom slucaju ne moze biti reci.
    (pesadinac, 25. maj 2016 15:07)

    # Link komentara

  42. Svaka cast za tekst. Ovako ce nam biti dok mi pravi ,obicni navijaci, ljudi koji zive obican zivot ne uzmemo stvar u svoje ruke, ne pocnemo da se pitamo za nesto. MI smo krivi jer gde god nesto pokušamo, MI se sklanjao ili nas kulturno sklone oni koji imaju nekakve velike skole, jer sta hoce ti koji si radnik i koji imas srednju skolu, ti nisi nigde pristao,pa i ako si posten,pametan,vredan i ne pada ti na pamet da nekog prevaris jer mislis da ce se nesto vratiti tvojoj deci. Ovi koji o tome ne misle , ti nam vode SVE !!!
     (Sasa-Sabac, 25. maj 2016 15:06)

    # Link komentara

  43. Znaci Vucic postavio Pekovica da unisti KK, a sada hoce da postavi Bjeku da unisti FK? Oni su u stvari svi prikriveni zvezdasi? Znas sta, ja volim teorije zavere, mislim da ima dosta istine u njima, ali ima i jedna fina linija izmedju toga i paranoje i covek treba da se trudi da ne ode u fantaziju nego da se drzi cinjenica koliko je moguce. Istina je najverovatnije da njima nikak konspiracija ne treba, da su 99% ljudi prisutnih na toj sednici tu da bi oni osvojili moc u Partizanu za svoje licne potrebe (ne racunajuci mozda Petrica i jos ponekog). Bore se za moc i sve sto znaju je pobeda po svaku cenu, sta me briga za drugu stranu, sto je u stvari i sustina sporta u savremeno doba (nazalost).
    @zvezdas
    Pa sta hoces da kazes? Da smo paranoicni i da mi nismo hteli Dule da nam i dalje bude trener? Da Dule nije hteo vise da trenira Partizana? Da je Danilovic otiso zato sto smo mi hteli? Da nisu mogli da nadju sponzora zato sto su nesposobni? Da sportsko drustvo cz nema 15 puta vise sredstava od jsd-a, ko sto je pricao Dule onomad u emisiju, a opovrgnut excel tabelama? Da nije receno izuzimajuci 2004-5-6? Da nije receno pre dva meseca objavicemo tacno koliko novca dobijamo, a posle toga ON objavljuje da smo dali 15 puta vise cz? Beric? Pekovic se zahvaljuje u svakom pojavljivanju iz postovanja verovatno? Itd, itd, itd...Sto se fudbala tice i tu smo verovatno paranoicni? Evo ja predlazem Lukica i Tonceva da nam budu na celu? Jel bi oni bili ok? Vama su bili jel da? Itd itd.
    (Pedjaprecka, 25. maj 2016 15:01)

    # Link komentara

  44. E moj Kovačeviću, nisu oni videli G od gospode. To su obične ja**re, koje su na kojekakve načine našle uhlebljenje u Partizanu. Ima tu dece koja su odrasla u Partizanu i koja su svojim imenima, igrom i ponašanjem gradili Partizan, koji su gurnuti na margine kluba, ali od kada klubom drmaju "političari", "biznismeni" i "navijači", jednom rečju jajare koje su tu zbog ličnog interesa, degradirali su Partizan i našu ligu (jer su se u klubskom prvenstvu ponašali kao Arkan, kada je Obilić bio prvak, ali suptilnijim metodama), a na evropskoj sceni nisu se makli dalje od dva kola. Crvena Zvezda kada je bila prvak najmanje je dočekivala proleće radi poređenja. Dok su generali drmali Partizanom to je bio respektabilan klub koji je bio cenjen u Evropi. Najbolji primer je što je prvi Kup šampiona (koji je bio pozivni) igrao Partizan, a ne Crvena Zvezda koja je te godine bila šampion Jugoslavije. S poštovanjem.
    (Mito, 25. maj 2016 14:57)

    # Link komentara

  45. Svaka čast za ovaj tekst !!

    Na žalost ovo je deprimirajući prizor za svakog normalnog koji voli fudbal, a i šire.
    (Cile, 25. maj 2016 14:52)

    # Link komentara

  46. Svaka čast za ovaj tekst !!

    Na žalost ovo je deprimirajući prizor za svakog normalnog koji voli fudbal, a i šire.
    (Cile, 25. maj 2016 14:49)

    # Link komentara

  47. u Srpskom fudbalu sve FUKARA DO FUKARE, (da nebude zabune nemislim samo na one u fudbalu nego i na veći deo na tribinama) ....rešenje je zabraniti ga na period 10g pa onda poolako izpočetka sve, pa možda nešto i ispadne da valja!
     (lardin, 25. maj 2016 14:48)

    # Link komentara

  48. То је стање у нашем фудбалу.Партизан и Звезда су носиоци нашег фудбала. А њих више нема.Пардон има, играју у Супер слабу лигу. Имају подмладак који су постали прваци света. Док их нису узели под своје лопови, уз помоћ и ФСС, да их продају као стоку. Некога продају у Челзи, другога у Мелзи, јер иако је добар није им дао велику провизију. Трећега у Сандарленд, четвртог у Сибир.Па када их позову да играју за репрезентацију не боре се против проитвничког тима, већ би да докажу да су бољи од саиграча који игра у бољем тиму у Европи.
    А наивни или похлепни Муслин верује да може да то поправи!!! А капитен Ивановић му верује, као што је веровао када је изабран за капитена. Никако да се упита а где су резлутати откада је он капитен?! Чуо од неинетлигентних политичара паролу "Да будемо јединствени!", а не зна да нам каже зашто сте досада били јединствени да не играте већ да се шетате по терену?
    (Милош Ј. Косовац, 25. maj 2016 14:42)

    # Link komentara

  49. Bravo Aleksandre!
     (BS, 25. maj 2016 14:31)

    # Link komentara

  50. Bolje bi bilo da ste stavili naslov, "SVI LOPOVI I NA KRAJU CIRKUS"
    (Srbin, 25. maj 2016 14:23)

    # Link komentara

  51. Pojam,, gospoda''je ovde jako upitan
     (Topcina, 25. maj 2016 14:17)

    # Link komentara

  52. @Partizanovac Gresis druze, bivsi igraci su ovde manjina koja se niti vidi niti cuje. Samo se Savo borio, Bjekovic je odavno "biznismen", kao i Curkovic, a obojica su marionete.
     (Zli, 25. maj 2016 14:06)

    # Link komentara

  53. Pre svega, da je vise ovakvih tekstova, a ne titula ovog ili onog kluba, u zemlji bi se zivelo bolje. U tom smislu pohvale. Sve je u redu s TIM ljudima. Iako nisam simpatizer Partizana, verovatno je svuda slicno, a, drugo, "mi" smo ih tu doveli. Oni su neciji predstavnici jer su to necim zasluzili. A klub VOLE do poslednje kapi krvi, pardon, novca... Niko se ne bi otimao na tako primitivan, vulgaran i nasilnicki nacin zato sto hoce da podmetne grbinu i radi, nego izgleda da i iz ovakvih nekadasnjih velikana ima sta da se isisa. Grozota.
    (Marko, 25. maj 2016 14:01)

    # Link komentara

  54. Ovo nisu gospoda nego drugovi, kao prvo!
    Kao drugo, ovo su potomci i primati crvene burzoazije, deca generala i policajaca, skolovani na grbaci naroda, pod izgovorom da su svi isti i pripremani godinama za sve rukovodece funkcije u zemlji.
    (BSK, 25. maj 2016 14:00)

    # Link komentara

  55. Svaka cast, stvarno odliča tekst! Problem nije u "njima"(politicarima, tajkunima, "uvaženim" privrednicima) vec u nama samima. Umesto da gledamo kako sami sebi da pomognemo, mi se delimo na ove i one, na crno bele i crveno bele, na zute i plave i slicno. Nestalo je solidarnosti medju ljudima, nikog nije briga za probleme onog drugog dok se i sam nadje u toj istoj situaciji. Pogledajte sta se samo desava u Juri, kako se tamo odnose prema radnicima!!! POliticari cute, ljudi koji su zaduzeni za prava radnika cute, sindikata nema. Ali zasto mi cutimo!?! Zasto ostatak Srbije iz solidarnosti nije izasao na ulice da pomogne tim ljudima???Zato što nas je baš briga. Postali smo jako loši sebični ljudi i nije ni čudo što nam se desava sve ovo što nam se dešava. Okrećemo glavu pred tuđim problemima, sve dok se i sami ne nađemo u istoj situaciji. Nce nam ni u buducnosti biti bolje to je sigurno. Zato savet za sve mlade ljude (pogotovo one koji su završili državni fakultet kao i ja) bežite iz ove zemlje i ne okrećite se! A mi za koje je već kasno da se selimo ostaćemo ovde i polako sami sbeb uništiti do kraja. Dakle da sumiram, niko nam drugi nije kriv, apsolutno smo sami odgovorno za sve ono što nam se događa!
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 25. maj 2016 13:57)

    # Link komentara

  56. (dex, 25. maj 2016 13:20)

    Nije ista prica, da je isto Bjekovic bi juce postao predsednik, a ovako vidis da se tu nesto ne poklapa.
    Problem je taj sto su ovi danasnji likovi na vlasti agresivni navijaci crvene zvezde i ne sekiraju se previse zbog toga sto to vrlo cesto javno pokazuju, sto je APSOLUTNI vodja deklarisani huligan i svi da bi mu se dodvorili se ponasaju kao on, nadje se i neki Partizanovac poput ovih majmuna Nedica ( oni su ti pandan Vesicu ) ali su manjina. Da Tadic nije otisao na onu utakmicu protiv Makabija niko ne bi znao da on navija za Partizan, primecujes vec izvesne razlike ?
    Trenutno je u zvezdi ista situacija kao i pre 10 godina, stvarno ne znam sta da ti kazem ako ti mislis da se BILO STA razlikuje, napisao si da je ponizavana pa i sada je to isto, samo sto je sve na visem nivou, vise para, vise bezobrazluka, vidis da cuvar iz Savamale umire posle 2 dana lecenja, vise besmislenosti, strogo kontrolisani uslovi su u zvezdi.
    Kada bi se nesto desilo ovoj vlasti zvezda bi dozivela mnogo vece, kako ti kazes ponizenje, nego ikada ranije, nikada nisu bili ovoliko vezani i zavisni od jedne vlasti.
    Partizan se juce odbranio vezivanja za vlast i upadanja u taj problem i pretvaranja u drzavno preduzece, koliko toliko, zvezda to nije uradila i svakako ce trpeti ozbiljne posledice zbog toga. Ako ti mislis da je ovo normalno da se u zvezdi dug istopi za 15 miliona, dovedu svi ti igraci a ispadne iz evrope u julu, onda svaka ti cast !
    (antiDebil, 25. maj 2016 13:56)

    # Link komentara

  57. Interesantno da svi komentari koji ukazuju da iza svega stoji politika i lična odluka najmoćnijeg političara i navijača drugog kluba, dobijaju drastičan broj minusa. Nisam znao da navijači Partizana brane najvećeg navijača Zvezde. Ili to CZ bot-mašina radi punom parom?
    (Vujke, 25. maj 2016 13:54)

    # Link komentara

  58. @Zvezdaš
    Tvoje je pravo da ne vidiš i da ne čuješ, a ja sam samo napisao da je predsednik vlade jedan zagriženi navijač koji je u svoje ruke preuzeo i sport i istina je da je najurio Duleta a u Partizan doveo Popovića, Vučelića i Vazuru, zašto, pa valjda da bi CZ oborila sve rekorde, od niza do 34 boda minusa. Kad je to Partizan imao 34 boda manje? I kako je onda u proleće osvojio isto bodova kao i evropski rekorder koji vodi dr Terza i koji je za dve godine vratio 30 miliona duga? A zamrznuti KK vratio za dve godine 16 miliona. Mislim da ti nisi svestan zašto su njemu potrebni klub i navijači, zato što su to potencijalni stranačku jurišnici. O tome je reč, a Partizan, kao uostalom i Kartaginu, treba uništiti, ponavljao je Katon.
    (Politika je ovde na prvom mestu, pa tek onda pare, 25. maj 2016 13:50)

    # Link komentara

  59. Ima nekoliko godina kako sam to shvatio ali zauvek - ludaci na tribinama, mafija u upravama, uličari na terenu! A i u celoj Srbiji, kako bih ja parafrazirao ovaj tekst, pravilo je jedno - NAJGORI SU NAJBOLJI!
    (Dimitrije, 25. maj 2016 13:49)

    # Link komentara

  60. Bravo. Srbija brale,neverovatna "drzava",gde j..e lud zbunjenog!!!
    (Ivan NP., 25. maj 2016 13:46)

    # Link komentara

  61. Svaka cast, stvarno odliča tekst! Problem nije u "njima"(politicarima, tajkunima, "uvaženim" privrednicima) vec u nama samima. Umesto da gledamo kako sami sebi da pomognemo, mi se delimo na ove i one, na crno bele i crveno bele, na zute i plave i slicno. Nestalo je solidarnosti medju ljudima, nikog nije briga za probleme onog drugog dok se i sam nadje u toj istoj situaciji. Pogledajte sta se samo desava u Juri, kako se tamo odnose prema radnicima!!! POliticari cute, ljudi koji su zaduzeni za prava radnika cute, sindikata nema. Ali zasto mi cutimo!?! Zasto ostatak Srbije iz solidarnosti nije izasao na ulice da pomogne tim ljudima???Zato što nas je baš briga. Postali smo jako loši sebični ljudi i nije ni čudo što nam se desava sve ovo što nam se dešava. Okrećemo glavu pred tuđim problemima, sve dok se i sami ne nađemo u istoj situaciji. Nce nam ni u buducnosti biti bolje to je sigurno. Zato savet za sve mlade ljude (pogotovo one koji su završili državni fakultet kao i ja) bežite iz ove zemlje i ne okrećite se! A mi za koje je već kasno da se selimo ostaćemo ovde i polako sami sbeb uništiti do kraja. Dakle da sumiram, niko nam drugi nije kriv, apsolutno smo sami odgovorno za sve ono što nam se događa!
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 25. maj 2016 13:45)

    # Link komentara

  62. Bravo Aleksandre, hrabro i časno! Da je više novinara kao što ste Vi. A na one što su bili u "Zemunelu", ne treba trošiti reči - čista pokazna vežba prvobitnog, još primitivnog društva. Svi oni koji su i malo evoluirali su ili otišli ili ćute...
    (Vlada, 25. maj 2016 13:42)

    # Link komentara

  63. privatizacija, pa jedno uljudno "raus!" za sve ove bandite...
    (wer, 25. maj 2016 13:37)

    # Link komentara

  64. Bravo majstore, kad bi ovokvi tekstovi mogli da pokrenu nesto da se menja, da se sklone OVI, ne znam kako ali mislim da samo novinari svojim pisanjem mogu da uticu koliko toliko na to, imam predlog :) ako moze Sasa Ilic da uzme neku bitnu funkciju odmah i istovremeno da igra, OVI svi da izadju iz Partizana, iskoristiti dok je Mijatovic tu u Bg, znaci Sale ,Mijat, Kezman, Bodiroga, i jos po koji bivsi igrac da udju preko noci u klub i uzmu funkcije i kraj, ne treba skupstina odmah Mijat predsednik, da vidimo ko ne bi prihvatio to?
    (Bata, 25. maj 2016 13:35)

    # Link komentara

  65. novinar je potpuno u pravu ali da dodam jednu bitnu činjenicu za tu " gospodu " u firmiranim cipelicama i odelima i za te otimace upravo narod izadje i glasa ( vecina od njih su politicari ) . zamislite 16 godina poske petog oktobra bivsi radikali , sadasnji radikali i sps su dobili na izborima od naroda 70 % !!!!!!?!?!?!?!?!?!?!? glasova ! tako da bi na novinarsku konstataciju - kakva skupstina partizana - takva i drzava dodao TAKAV I NAROD ! i realno narod srbije i NE ZASLUZUJE BOLJE jer decenijama izlazi kao ovca na izbore i glasa za dacice vucelice seselje nikolice vucice ....
     (toma, 25. maj 2016 13:34)

    # Link komentara

  66. Ni manjeg kluba ni vise krokodila.
     (Poyy, 25. maj 2016 13:33)

    # Link komentara

  67. Ha ha svaka čast za tekst!
     (sHAKaJaada, 25. maj 2016 13:30)

    # Link komentara

  68. Nemoj ti da trpas njih i nas u isti kos!

    Dervisluk je oduvek, od osnivanja bio seljanija, cirkuzanti bili i ostali...
    Ovo je nihova skupstina i sa Zvezdom nema ama bas nikakve veze, hvala Bogu!

    Zato se drzi toga da je to NJIHOVA skupstina i NJIHOV cirkus, sa nama nema nikakve veze!
    (Punimo Limoz, 25. maj 2016 13:29)

    # Link komentara

  69. Uprava napolje!!!
    (Ajmo, 25. maj 2016 13:24)

    # Link komentara

  70. @nbc

    Rekao si suštinu. Slažem se da je Partizan doveden planski na ivicu opstanka, gde je i Zvezd bila, ALI, zašto je Zvezda bila na toj poziciji? Nisu li isto tako u Zvezdu ulazili političari ili razni ljudi bliski vlasti i čerupali je do nivoa gašenja? Nije li to ista priča? Ili veruješ da je to sve bio samo plod nesposobnosti prethodnih uprava? Ako veruješ u to, a situacija je preslikana, onda inaš problem sa realnošću.
    Veliki je problem što de ovde uspeh može postići samo uz političku zaleđinu. Zvezda je ponižavana godinama, sada je red na Partizan. Tužno, ali istinito.
     (dex, 25. maj 2016 13:20)

    # Link komentara

  71. Partizani crni, vrani veliki ste cirkuzani.
    Dosli su vam crni dani.
    (Don Quijote, 25. maj 2016 13:17)

    # Link komentara

  72. Svaka čast.Ali nije problem samo u njima nego i u nama.Kakvi su oni takav je i ostali narod.Čast izuzecima.
    I onda se pitamo kada će biti bolje.Znate kada,treba da izumru jedno dve tri generacije da bi se rodilo nešto bolje nego ovaj današnji Srbin.
     (Trifke, 25. maj 2016 13:15)

    # Link komentara

  73. Sve je to u redu sto je napisano, ali nisam siguran da je ovaj sto je pisao svestan cinjenice da je bilo direktnog prenosa ??
    U njegove iskrene namere cu poverovati uradi 2 stvari, navede imena ljudi koji su juce pravili galamu, jasno se zna koji su, lepo se i videlo samo je potrebno navesti imena i reci ko su ti ljudi i kada na isti nacin bude izvestavao sa skupstine jednog drugog kluba. Ovde 65 clanova cini mi se a tamo je 150, mnogo vise prostora za kic, kozne cipele, zlatne satove i ostale, kada to budem procitao napisacu svaka cast, a ovako ovo i dalje ostaje burek novirstvo i ne mnogo vise od toga !
    (antiDebil, 25. maj 2016 13:15)

    # Link komentara

  74. Bravo za tekst.
     (Petar, 25. maj 2016 13:00)

    # Link komentara

  75. @Da li neko može da objasni oko čega se tačno svađaju i u čemu se razlikuju. Da li je samo politika ili je i lova u pitanju.
    (neko iz mase, 25. maj 2016 12:22)

    Ma jok, svadjaju se zato sto se utrkuju ko ce prvi da pomogne. Naravno da je lova u pitanju.
    (navijac, 25. maj 2016 12:58)

    # Link komentara

  76. Oni imaju jer su olos kojem nije problem da ukrade, eksploatise, prevari, i zavrne drugoga ! Mogu da glume gospodu ali odelo, zlatan sat i dzip ne cine coveka i nikada ga nisu cinili ! To je gomila halapljivih i bahatih bitangi koji se cerupaju ko ce vise da ojadi partizan ! U drzavi gde se na svakom koraku vidi u kolikoj smo krizi, i gde su npr. klubovi drzavno/privatno-kriminalna cudovista !
    (Kiborg, 25. maj 2016 12:57)

    # Link komentara

  77. Zašto insistiraju sve u medijima da je ovo bio cirkus? Nije bio cirkus, nego jezivi okršaj dveju grupacija u službi nečije politike, jednog političara i konkurentskog kluba. Prvi obračun bio je sa KK Partizan i sa Vujoševićem, ovo je nastavak iste akcije koja bi dovela do toga da u Srbiji postoji samo jedan klub koji bi igrao sam sa sobom. Inače obe struje u Partizanu rade na njegovom uništenju. Ako se danima javno govori o familiji Nedić, kako to da se niko od njih nije oglasio, i kako je to Kokezin potpredsednik Savo sada glavni Bjekovićev advokat? Onaj ko misli da je dobro da postoji samo jedan klub u državi, neka se zaposli kao novinar u sportskoj rubrici.
    (Ovo je dugo planirana akcija, 25. maj 2016 12:21)

    Znaci Vucic postavio Pekovica da unisti KK, a sada hoce da postavi Bjeku da unisti FK? Oni su u stvari svi prikriveni zvezdasi? Znas sta, ja volim teorije zavere, mislim da ima dosta istine u njima, ali ima i jedna fina linija izmedju toga i paranoje i covek treba da se trudi da ne ode u fantaziju nego da se drzi cinjenica koliko je moguce. Istina je najverovatnije da njima nikak konspiracija ne treba, da su 99% ljudi prisutnih na toj sednici tu da bi oni osvojili moc u Partizanu za svoje licne potrebe (ne racunajuci mozda Petrica i jos ponekog). Bore se za moc i sve sto znaju je pobeda po svaku cenu, sta me briga za drugu stranu, sto je u stvari i sustina sporta u savremeno doba (nazalost).
    (zvezdas, 25. maj 2016 12:54)

    # Link komentara

  78. Svaka ti je na mestu
     (Drina, 25. maj 2016 12:53)

    # Link komentara

  79. Ja mislim da je tekst totalni promasaj. Znamo mi jako dobro zasto se sve ovo desava. Napredna politika je donijela veliki raskol u Partizan i to je ono sto se zeljelo. A kasnije posvadjati dvije grupe koje se bore za vlast u klubu nije tesko. Napredna politika je dovela jedan, za nase prilike vrlo stabilan klub vec petnaestak godina, na grane na kojima je bio njihov mezimac svo to vrijeme. A onda, odjednom, taj njihov mezimac, iako nema nikakvih prihoda ni od cega (prodaja igraca i slicno od cega sada i zive nasi klubovi) a uz put trosi velike pare na pojacanjima, odjednom smanjio dug za nevjerovatnih tridesetak miliona evra!!! A Partizan, koji je do njihovog ulaska u klub imao dugove na granici prihvatljivog (Partizan je uvijek sa prodajom igraca dolazio do nule s tim sto je tekuca sezona donosila taj minus) sada gomila dugove, ima igracko rasulo, nema plana niti kostura tima.... Gospodine novinaru, i u Skupstini Srbije nisu gospoda, pa kako onda ocekujete gospodu medju fudbalerima? Ali neko je vrlo planski napravio takvu atmosferu i na zalost ide na unistenje kluba koji je u svim sportovima bio vrlo stabilan a sada je na rubu opstanka svih tih klubova za samo 2 godine Vladara.
    (nbc, 25. maj 2016 12:51)

    # Link komentara

  80. Tačno,Gospodine Novinaru...zato velika slova..G i N!Nažalost takvi vladaju Nama i Srbijom,a šta reći..recimo bivši posle Djurića Predsednik Partizana..Zoran Popović,čovek prevarant..ima i diplomu fajulteta..kad li ga završi...kao što je list Blic pisao..utajio poreza preko 70 i više miliona 2008!to je tad nekih 850~900 000€?Da ne pričam sćta je sve radio po i oko Loznice odakle je On.Koliko je ljudi manjih preduzetnika prevario!!??I takav da bude"UGLEDAN"???Kako sam čuo,novinar Blica koji je otkrio "njega",je morao da ide iz Blica??!?
    (marisav, 25. maj 2016 12:47)

    # Link komentara

  81. e bravo za tekst, e to je srz i sustina, jos jednom bravo
     (marko, 25. maj 2016 12:45)

    # Link komentara

  82. e sad pomenuti procitaju ovaj tekst, pa se jadni uvrede.
    svaka cast za tekst i sto ste ga objavili, samo nemoj da posle nesretnik sto je pisao ovaj (btw. odlican) tekst leti sa posla samo tako.
    ipak pomenuta kulturna gospoda imaju svu vlast u drzavi, mogu da rade sta im se hoce.
    (netko, 25. maj 2016 12:44)

    # Link komentara

  83. A koji to novinar?
     (Struja neuspesni brejkdenser, 25. maj 2016 12:44)

    # Link komentara

  84. Sjasi Kurta, da uzjase i Kurta i Murta!
    (aleksandar otasevic, 25. maj 2016 12:42)

    # Link komentara

  85. Miša Tumbas je plemić plave krvi za ove...kako ih nazvati, a da ne uvredim konje, svinje, somove i ostalo životinjsko carstvo?
     (prdn8, 25. maj 2016 12:42)

    # Link komentara

  86. Ovim najvise gubi samo nas Partizan...
     (TopalovicBP, 25. maj 2016 12:41)

    # Link komentara

  87. svaka čast gdine. ja sam jedan od mnogih koji već godinama ne ide na utakmice zbog ovakve "elitne stoke" i njihovih batinaša sa kapuljačama koji valjaju drogu (možda baš za tu "elitnu stoku"), lome, pale, guraju žandarima baklje u usta... šta drugo reći osim pozvati sve ostale ljude da ne idu na utakmice, ponižavajuće je da nas takva "elitna stoka" gleda odozgo iz loža stadiona. i na kraju, izvinjavam se životinjama, pravoj stoki, što njihovo ime stavljam uz "elitu". pozdrav.
     (ja sam, 25. maj 2016 12:40)

    # Link komentara

  88. prvo se glasalo za radno predsednistvo i tu pozicija imala 31 a opozicija 30 glasova sa 4 punomocja....i videli da je tesno i nervoza napravi cirkus i prekinu sednicu da se konsoliduju redovi ..
    ...
     (bogatic, 25. maj 2016 12:39)

    # Link komentara

  89. Treneru koji je skautirao i izbacio preko 50 igraca,koji su klubu doneli ozbiljan novac,su oduzeli auto,neki krs kojim je putovao po Srbiji.Za to vreme ovaj mladi sto vice"kraj price" lupa po gradu sta stigne,nema jedno placeno parkiranje samo kazne,naravno na racun kluba,e taj mladi brani klub od ovog sto Dijara prica Srpski bolje njega,a za vreme vladavine tog sto slabo govori su menadzeri bivsi igraci onog drugog kluba radili i odvodili sta su hteli iz Partizana za smesne sume i to talente kakve njihov maticni najsrBskiji klub nije skoro izbacio,zanimljivo da je taj slabo govorljiv znao da proda igraca u skroz drugi klub i zemlju za duplo manje para,zasto?nikad niko nije pitao,ili smeo,ili nije ojavljeno...svima puna usta partizana austvari skupa kola i zivot na visokoj nozi od nerada,ima medju tom bagrom verovatno i postenih ljudi kojima je Partizan i jegov uspeh jedini cilj ali takvi ne dolaze do izrazaj,njih zovu "indijanci'.Videsmo na ovoj skupstini u klincu i one za koje smo naivno verovali da su proslost,ali gle paradoksa nisu na istoj strani,a bili su vezani ko creva...i tako dok drugima cvetaju ruze,mi propadamo toliko da probijamo dno!
    (Nagai Nagayoshi, 25. maj 2016 12:37)

    # Link komentara

  90. Zašto insistiraju sve u medijima da je ovo bio cirkus? Nije bio cirkus, nego jezivi okršaj dveju grupacija u službi nečije politike, jednog političara i konkurentskog kluba. Prvi obračun bio je sa KK Partizan i sa Vujoševićem, ovo je nastavak iste akcije koja bi dovela do toga da u Srbiji postoji samo jedan klub koji bi igrao sam sa sobom. Inače obe struje u Partizanu rade na njegovom uništenju. Ako se danima javno govori o familiji Nedić, kako to da se niko od njih nije oglasio, i kako je to Kokezin potpredsednik Savo sada glavni Bjekovićev advokat? Onaj ko misli da je dobro da postoji samo jedan klub u državi, neka se zaposli kao novinar u sportskoj rubrici. (Ovo je dugo planirana akcija, 25. maj 2016 12:21)

    Zavera bre , sve je do ove vlasti bilo sjajno u partizanu, ali sad odjednom problemi u Raju, dosli Zeka i Bjeka niotkuda...
     (Max, 25. maj 2016 12:33)

    # Link komentara

  91. Gospodine Aleksandre,svaka cast na clanku,kamo srece da nam je bar vise ovakvih ljudi u svim sferama drustva i drzave!!!
    (Bugi, 25. maj 2016 12:27)

    # Link komentara

  92. I FKP i FK CZ su utočišta za lica sa poternica. Samo se cirkuska šatra premešta povremeno od jednih do drugih.
    (pan, 25. maj 2016 12:25)

    # Link komentara

  93. Da li neko može da objasni oko čega se tačno svađaju i u čemu se razlikuju. Da li je samo politika ili je i lova u pitanju.
    (neko iz mase, 25. maj 2016 12:22)

    # Link komentara

  94. Zašto insistiraju sve u medijima da je ovo bio cirkus? Nije bio cirkus, nego jezivi okršaj dveju grupacija u službi nečije politike, jednog političara i konkurentskog kluba. Prvi obračun bio je sa KK Partizan i sa Vujoševićem, ovo je nastavak iste akcije koja bi dovela do toga da u Srbiji postoji samo jedan klub koji bi igrao sam sa sobom. Inače obe struje u Partizanu rade na njegovom uništenju. Ako se danima javno govori o familiji Nedić, kako to da se niko od njih nije oglasio, i kako je to Kokezin potpredsednik Savo sada glavni Bjekovićev advokat? Onaj ko misli da je dobro da postoji samo jedan klub u državi, neka se zaposli kao novinar u sportskoj rubrici.
    (Ovo je dugo planirana akcija, 25. maj 2016 12:21)

    # Link komentara

  95. Prst u oko prijatelju si ubo ovim tekstom, i OVIMA i nama - većini Srbije koja razmišlja isto tako ali je nesposobna, demoralisana, poplašena ili šta već, da nešto konkretno i preuzme. Ili jednostavno više nije ovde... Bravo za tekst, Bez karikiranja i direktno... što bi se reklo iz dubine (opravdano ozlojeđene) duše
    (Neko iz mase, 25. maj 2016 12:19)

    # Link komentara

  96. Radim u jednom butiku kao cuvar. Uhvatim devojku koja krade haljinu. Devojka je apsolvent pravnog fakulteta. Mrtva hladna kaze da joj je haljina potrebna za provod.
    Ona ce sutra voditi ovu zemlju.
    Da li ste zacudjeni, ja nisam.?!
     (Ucitelj bez posla, 25. maj 2016 12:18)

    # Link komentara

  97. svaka cast za tekst, to je srz Srbije.
     (ikshrcak, 25. maj 2016 12:18)

    # Link komentara

  98. Aleksandre, slazem se da je ono sto se juce desilo sramota Partizana i naseg fudbala uopste. Narocito kada su, sto rece Gordan Petric (jedini pozitivan lik ove skupstine), ljudi koje uopste ne poznaje (neki politicari kao Ovdalovic ili Obdalovic, direktroi JP, kao npr Zelenila itd.) pravili najvecu buku i haos.
    Medjutim, drugi deo komentara ti nije na mestu. Vecinu calnova ove skupstine cine bivsi fudbaleri, privrednici (iako su par njih jako sumnjivo dosli do kapitala), ljudi koji imaju svoje firme itd. Zato ne razumem klasican srpski sindrom gde se odmah istice njihovo imovinsko stanje. Sta je cudno sto ce Nenad Bjekovic, Savo Milosevic, Ivica Kralj, Ivan Curkovic, Gordan Petric itd. sesti u limuzinu, dzip i otici u veliki stan? Pa oni su to zaradili! Da li su gospoda, o tome vec mozemo da raspravljamo. Za vecinu ali ne i sve se moze primeniti standardno misljenje o fudbalerima, tako da ih odelo ne cini gospodinom! Ne zaradjuju danas samo gospoda i inteligentni ljudi, nazalost...
    (Partizanovac, 25. maj 2016 12:16)

    # Link komentara

  99. Objasnio covek,samo napredno i reformski!!!
    (gremlin, 25. maj 2016 12:14)

    # Link komentara

  100. Bravo za tekst.
    (Zuba, 25. maj 2016 12:14)

    # Link komentara

  101. Hitno prodati/privatizovati klubove i stadione, a novac iskoristiti za bolnice i vrtiće. Ako nema zainteresovanih kupaca ugasiti klubove i prodati
    objekte i zemljište.
    (Marko, 25. maj 2016 12:14)

    # Link komentara

  102. Duboki naklon za tekst. Svaka cast novinaru i redakciji B92.
     (Ucentar, 25. maj 2016 12:13)

    # Link komentara

  103. Nikad ne ostavljam komentare (mada, volim da ih citam)... Ovaj tekst je neverovatno precizan presek naseg drustva. Nama se Kurta i Murta smenjuju vec godinama
    (Astrix, 25. maj 2016 12:13)

    # Link komentara

  104. Najiskreniji, najtacniji, i usudio bih se reci najbolji novinarski clanak koji sam procitao u poslednje vreme. Da je vise ovakvih novinara ova zemlja bi bila i bolje mesto za zivot, da je vise ovakvih novinara neki bi smeli da postave i pitanje na konferenciji za novinare drzavnih institucija, da je vise ovakvih novinara aferre se ne bi zataskavale novim aferama... Da ne davim, pogodjena sustina, skidam kapu i zelim Vam da nastavite da radite na isti nacin i da ne odete na "tamnu" stranu zbog par hiljada vece plate, znam da je u uslovima u kojima se vecera smoki tesko to ostvariti ali dzabe i pun stomak ako morate spustiti glavu svaki put kada prodjete pored ogledala...
    (sofronije, 25. maj 2016 12:13)

    # Link komentara

  105. U sridu.
    Bravo!
    (Max, 25. maj 2016 12:13)

    # Link komentara

  106. Srž i suština problema celog drustva.
    (Zeljko, 25. maj 2016 12:11)

    # Link komentara

  107. Od 2004 traje cirkus sa Partizanom i skupstinom, ali frustirani grobari se i dalje loze da je to problem od juce....
    (Smeh do suza, 25. maj 2016 12:09)

    # Link komentara