Utakmica koja je mogla da znači sve

Registracije automobila iz svih krajeva Srbije, iz Republike Srpske, ali i iz inostranstva – sećam se i jedne sa litvanskim tablicama. Jedan čovek iz unutrašnjosti stoji ispred istočne tribine sa dva praseta na ražnju – blagoglagoljivo ih nudi u zameni za ulaznicu, a niko nije lud da je se odrekne.

Pošaljite komentar
  1. Potpuno se slazem sa tekstom ali ja mislim da je sansa propustena 1998 godine, kada je Zvezda imala ekstra tim, ali nam je tim sa vracara ( gazda tog tima u to vreme oteo itulu na silu). Zvezda je u tom periodu imala jos uvek dosta bodova i bili bi nosioci u zavrsnoj rundi kvalifikacija.
    (Aleksandar I, 8. septembar 2015 17:35)

    # Link komentara

  2. Aj sad malo Bari...
    (Kolo kolo, 3. septembar 2015 20:34)

    # Link komentara

  3. CSKA KIJEV,XAMAX,STRAZBUR I EKEREN su prosle godine bili treceligasi i svi izbacili treci srpski klub u Evropi.Da se setimo i Naftana i Levadije koji su takodje pobedjivali udbaski klub.Zato je on treci klub u Evropi koji redovno ispada u sezoni ili predsezoni kupanja.
    (krcun osnivac, 3. septembar 2015 03:31)

    # Link komentara

  4. @mi smo partizan a ko ste vi... rodjo mi bismo i u 4 ligi bili bolje poseceni nego vi... p.s. Zvezda iz 2006. Bi pobedila najbolji tim partizana zadnjih 15 godina, ali jbg., nama pada Milan...

    Ha ha koliko se ja secam Milanovi igraci su u Beograd dosli sa odmora u papucama bez ijednog treninga i oducili vas od fudbala,tako da ssssssshhh...
    (Luke Babbitt gravedigger, 1. septembar 2015 17:25)

    # Link komentara

  5. @mi smo partizan a ko ste vi... rodjo mi bismo i u 4 ligi bili bolje poseceni nego vi... p.s. Zvezda iz 2006. Bi pobedila najbolji tim partizana zadnjih 15 godina, ali jbg., nama pada Milan...
    (N, 23. avgust 2015 17:29)
    Mi bi ovo,mi bi ono...TERZIĆU,JESI LI TO TI?
    (Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi ?, 24. avgust 2015 16:08)

    # Link komentara

  6. Cemu ovaj tekst,da izvucemo neku pouku ? neee,retko koji srbin iz gresaka izvlaci pouke !
    (Sishke, 24. avgust 2015 15:05)

    # Link komentara

  7. @marko evo ja cu da ti odgovorim,sa obzirom da vecina navijaca navija za Zvezdu u drzavi Srbiji tj preko 60% normalno je da se posvecuje veca medijska paznja Zvezdi,to je kao da pitas:Zasto se u kataloniji posvecuje velika medijska paznja Barseloni?
    (ThePeraCar, 24. avgust 2015 14:55)

    # Link komentara

  8. Zvezda je tada imala trenera. Slavoljub Muslin. Oteran je iz Zvezde zbog seljačića Pjanovića i Šljuke. Od tada ološ raspolaže Zvezdinim igračima ( Keka, Rajo, itd. ) i Zvezda nema tim niti će ga imati dok je takva situacija.
    (kibo, 24. avgust 2015 14:47)

    # Link komentara

  9. Zvezda je umela i da se obruka, ali nikad nije ispadala od klubova iz Hrvatske, Rumunije, Bugarske, Albanije, niti gubila od ekipe sa Malte. A ima ko jeste, i dalje je privremeno smešten u blizini.
    (ko je video patuljka?, 24. avgust 2015 03:03)

    Svaka cast, vec ste zaboravili Kairat…
    (Naftan, 24. avgust 2015 13:35)

    # Link komentara

  10. Meni je najviše žao normalnih grobara, koji su sigurno većina, ali ne mogu da dođu do reči od ovih avangardnih 1000 trešera. Nismo ludi pa da mislimo da će oni ovo razumeti, Zvezda je za njihove mogućnosti razumevanja druga dimenzija od 1945. i to će biti dokle god postoji vreme.

    Zvezda je umela i da se obruka, ali nikad nije ispadala od klubova iz Hrvatske, Rumunije, Bugarske, Albanije, niti gubila od ekipe sa Malte. A ima ko jeste, i dalje je privremeno smešten u blizini.

    A umela je Zvezda i da izbaci Real, Barselonu, Bajern, Liverpul. U zbiru 27 evrotitula. Znate li još nekog ko je to uspeo?

    Marsej, Arsenal, Valensiju, Bilbao da ne pominjemo. Sedam puta je Zvezda izbacivala Nemce, pet puta Špance, Partizan po jednom. Italijane nije teško izbaciti, nije to radila samo Zvezda, nego i OFK, Voša, Radnički. A znamo ko nije NIKAD. Koliko god laži da širite istina se ne može sakriti.
    (ko je video patuljka?, 24. avgust 2015 03:03)

    Partizan je pobedjivao i Romu u kupu uefa, u Mitropa kupu Fiorentinu, imao bolji skor u pobedama u grupi od Perudje, izbacio je Lacio u grupi Uefa lige 2004/05 kad je prezimio u Evropi...
    (Miki, 24. avgust 2015 13:05)

    # Link komentara

  11. Sat vremena sam sa najboljim drugom ostao na stadionu u neverici. A onda, krenemo ka kući,po prašnjavom delu između istoka i juga,i moj prijatelj upade u otvorenu šahtu. Jedva ga izvukoh,svog izgrebanog.
    (Vrućina, 24. avgust 2015 12:25)

    # Link komentara

  12. osim sto nije igrao polufinale Lige sampiona. Da bi se istakla tadasnja jacina Dinama nije bilo potrebe da se pisu neistine. Istina je da su prosli grupu prethodne godine i da su ispali u sledecoj grupi. Istina je da su prethodne godine bili jaki ko zemlja. Istina je da su i te godine kad je Zvezda igrala sa njima bili fenomenalna ekipa ali nisu igrali polufinale prethodne. Partizan je samo jednom usao u LS preko tih najjacih protivnika i tad se nije ni obrukao, nasima cak vise odgovara da igraju sa najjacima za ulazak jer ako to ne prodju i ne zasluzuju, bolje to nego kao Dinamo Zagreb da budu rekorderi po najgorim rezultatima u istoriji LS. Evo linkova prethodna sezona [link]–2000_UEFA_Champions_League

    ta sezona sa Zvezdom [link]–01_UEFA_Champions_League
    (@Ed, 24. avgust 2015 11:12)

    # Link komentara

  13. Meni je najviše žao normalnih grobara, koji su sigurno većina, ali ne mogu da dođu do reči od ovih avangardnih 1000 trešera. Nismo ludi pa da mislimo da će oni ovo razumeti, Zvezda je za njihove mogućnosti razumevanja druga dimenzija od 1945. i to će biti dokle god postoji vreme.

    Zvezda je umela i da se obruka, ali nikad nije ispadala od klubova iz Hrvatske, Rumunije, Bugarske, Albanije, niti gubila od ekipe sa Malte. A ima ko jeste, i dalje je privremeno smešten u blizini.

    A umela je Zvezda i da izbaci Real, Barselonu, Bajern, Liverpul. U zbiru 27 evrotitula. Znate li još nekog ko je to uspeo?

    Marsej, Arsenal, Valensiju, Bilbao da ne pominjemo. Sedam puta je Zvezda izbacivala Nemce, pet puta Špance, Partizan po jednom. Italijane nije teško izbaciti, nije to radila samo Zvezda, nego i OFK, Voša, Radnički. A znamo ko nije NIKAD. Koliko god laži da širite istina se ne može sakriti.
    (ko je video patuljka?, 24. avgust 2015 03:03)

    # Link komentara

  14. Realno, to je uz Rendžers bila najbolja Zvezdina šansa da se domogne LS...
    (Duško, 24. avgust 2015 00:48)

    # Link komentara

  15. "iz Srbije, Republike Srpske, ali i iz inostranstva"

    pa sta je BiH, ako ne inostranstvo?
    (Milan, 23. avgust 2015 10:58)
    Uz to, tada nisu ni postojale tablice iz Republike Srpske, nego se radi o jedinstvenim BH tablicama, bez oznake mesta.
    (Nedeljko, 24. avgust 2015 00:39)

    # Link komentara

  16. "prva utakmica na Marakani bila mi je pobeda od 4:0 nad Rudarom iz Pljevalja 1994. godine." Sta, Rudar iz Pljevalja je igrao u Riu!?
    (nisam ja, ja je, 23. avgust 2015 19:53)

    # Link komentara

  17. milan@ od Selte ste popili pet komada

    Nismo "popili" pet komada, nego smo izgubili 5:3 i jedan gol nas je delio od narednog kola.Velika je razlika u odnosu na 5:0. Nije bas da si ispao pametan previse.
    (Milan, 23. avgust 2015 18:51)

    # Link komentara

  18. @mi smo partizan a ko ste vi... rodjo mi bismo i u 4 ligi bili bolje poseceni nego vi... p.s. Zvezda iz 2006. Bi pobedila najbolji tim partizana zadnjih 15 godina, ali jbg., nama pada Milan...
    (N, 23. avgust 2015 17:29)

    # Link komentara

  19. Grobari 1945-2015:
    Tito, partija, omladina, akcija...!?
     (Neša, 23. avgust 2015 17:19)

    # Link komentara

  20. Razocarao me je Ozmo. Ovo je nebitna vest. Nije pravi trenutak. To ide u zaborav. Okrenite se sadasnjosti ili buducnosti.
    Secam se i ja daleko bitnije i tragicnije utakmice sa Artmedijom (Petrzalkom), ali sto da se prica o tome sada pred BATE (LS ili LE).
    (Kozmo, 23. avgust 2015 17:01)

    # Link komentara

  21. Nije mi jasno čemu i zašto ovaj tekst, osvrt, sećanje...Koja je svrha? Da li se povlači neka paralela sa revanšom Partizan - Bate Borisov? A ako jeste, onda šta je "autor hteo da kaže"? Da li je time već "prežalio" Partizan u sredu, anticipirajući šta ga čeka? Ja se dobro sećam prve utakmice Partizana koju sam gledao, takođe punu pomešanih emocija, pa ne pišem javno o tome i ne šaljem nikakvu poruku.Ali bitno je da se piše o Zvezdi, u bilo kom obliku ili kontekstu, zar ne?
    (DelBoy, 23. avgust 2015 16:29)

    # Link komentara

  22. @ Partizan u inat svima.


    Rece to navijac kluba koji je SPS 90-tih vinuo u visine. Da li znas sta znaci rec sramota, i da li je bar nekad osetis?
    (stambolt, 23. avgust 2015 16:09)

    # Link komentara

  23. @ chera-bera


    Samo malo potsecanje - Zvezda pored titule prvaka Evrope ima i 3 polufinala KS, 5 cetvrtfinala, finale Kupa Uefa, polufinale Kupa pobednika kupova. Dakle, Zvezda je ukupno 9 puta u svojoj istoriji bila medju 8 najboljih klubova u Evropi. Partizan pored tog finala ima jos jedno jedino cetvrtfinale. Sta ima dalje da se prica i da se porede istorijski rezultati ova dva kluba?
    (stambolt, 23. avgust 2015 16:07)

    # Link komentara

  24. (zvezdaš, 23. avgust 2015 14:40)
    Lep komentar. I pored toga što se u to vreme živelo teško, Srbija bila iscrpljena od ratova, nemaština, beda, ipak je nacija bila zdravija nego sada. Kao partizanovac sam svim srcem navijao za Zvezdu na toj utakmici. I sada, kada igra međunarodne utakmice (nažalost, u poslednje vreme- baš retko) ja navijam za nju. Smatram da 70% ljudi koji ovde ostavljaju komentare (ima i jednih i drugih) treba da se leče. Koliko čovek treba biti bolestan umno, zatrovan mržnjom, pa da navija za strani tim protiv svojeg. Mislim da toga ima retko u svetu.
    (bata, 23. avgust 2015 16:04)

    # Link komentara

  25. @ Marko Vasiljevic


    Autor je smatrao ovu temu za interesantnu, verovatno je osetio potrebu da napise nesto o tome i to je i uradio. Ne vidim kakve veze ima to sto Partizan igra za tri dana? Da li to sad znaci da ne sme da se pise o Zvezdi ili sta? I na Partizanov stadion ne moze da stane 40,000 ljudi pa da se poredjaju i na atletskoj stazi.
    (stambolt, 23. avgust 2015 16:01)

    # Link komentara

  26. Zvezda je definitivno propala one godine kad je ekipa oko Koromana smenila Zemana zbog priprema na kojima ih je terao da trce!!!!!
    Valjda su mislili da rade diferencijalne jednacine drugog reda na pripremama.
    Sve posle toga je mucenje.
     (bili_python, 23. avgust 2015 15:33)

    # Link komentara

  27. Ma opušteno iz 2 u 1 sredio to onaj"prvi navijač "!
    (ČOKI, 23. avgust 2015 15:29)

    # Link komentara

  28. Dal je realno da ste poceli da objavljujete secanja, na nazovi uspehe, navijaca jednog rezimskog kluba???
    Nema dalje.

    PS.Zvezdu i partizan treba ugasiti!!!!
    (fkr1958, 23. avgust 2015 15:21)

    # Link komentara

  29. Kurs je taman onakav kakav zaslužuje. Znači, želim vam nemirno more... zauvijek.
    (trbodlak, 23. avgust 2015 15:10)

    # Link komentara

  30. milan@ od Selte ste popili pet komada(selta vigo, 23. avgust 2015 14:02)
    Seltu smo pobedili 1:0 u Bgd a tamo izgubili 3:5. Kada kazes "popili 5 komada" to onda podseca na Partizanovih 0:5 protiv Dinama ili 1:5 sa Rapidom.
     (Povidon, 23. avgust 2015 15:09)

    # Link komentara

  31. Od "spasi Srbiju" do "Bajkove torte". Ukazuje na daleko dublji pad nego duel i kvalotet fudbala tada i danas.
     (Labud, 23. avgust 2015 15:08)

    # Link komentara

  32. @za onog sto kaze partizan igrao prvi KES.Jeste, ali nije bio sampion nego hajduk, to vam dovoljno govori koliko je tadasnja vlast bila uz partizan, gurajuci ga negde gde nije trebao da igra
    (Ivan, 23. avgust 2015 13:59)

    Za tebe pametnog,Partizan je dobio poziv od UEFA-e,nema nikakve veze sa tadasnjom vrhom drzave.
    (znalac, 23. avgust 2015 15:06)

    # Link komentara

  33. Ma, tuga. 15 godina proslo od jednog irelevantnog susreta.
     (Labud, 23. avgust 2015 14:44)

    # Link komentara

  34. (Штилцована катаболцна, 23. avgust 2015 12:44)

    Ne, ne, ne, nisam hteo da omalovažavam uspehe Partizana u LŠ, sreća treba da se zasluži! Bez obzira na protivnike u kvalifikacijama, Partizan se nije obrukao u grupnoj fazi. Ne znam zašto spominješ neke radnje van stadiona (popovi, četnici, politička skandiranja)? Nisam Delija, ja sam Zvezdaš! Imali ste i vi svoje ispade: ubili ste navijača Tuluza, vođe navijača "šamaraju" igrače a ovi im "dobrovoljno" predaju dresove, uvredljive pesme za rivale i dr. Jedino se slažem za kvalitet fudbala tada i danas, ne samo za Zvezdu nego i za Partizan. Sloba neme veze sa tim, danas se bolje živi a probleme i devijacije (krah privrede i nacionalizam) vučemo i danas iz njegovog vremena. Pozdrav i srećno sa Bateom, bolji ste i treba da uđete treći put u LŠ!
    (zvezdaš, 23. avgust 2015 14:40)

    # Link komentara

  35. Predlazem da se napravi film o istorijskom,neverovatnom,impresivnom,sublimirajucem,srceparajucem trenutku u noci kada je Zvezda igrala 1:1 sa Dinamom....mozda i knjiga da se izda..film u bioskope a ta velicanstvena noc,"puna energije"u lektire pa deca da citaju....neverovatno i jadno
    (klodovik, 23. avgust 2015 10:47)

    ah, te frustracije
    (lol, 23. avgust 2015 14:31)

    # Link komentara

  36. Aca Lukas vam se razvodi a vi se vracate u proslost daleku......!
     (nik sloter, 23. avgust 2015 14:22)

    # Link komentara

  37. 60 000, velis?! Ahahahaaaaa... Neverovatno koliko megalomanije i kompleksa vise vrednosti izbija iz svakog, ama bas svakog crvenozvezdasa.
    (Vlayco, 23. avgust 2015 13:28)

    Pa da, prijatelju, ti i ne mozes da shvatis tu brojku, jer "tvoj" stadiončić prima 35 000...razumem te u potpunosti. Aj sad, pali odavde sa tvojim glupavim komentarima, jer ovde nije tema o tome!!
     (LEsa, 23. avgust 2015 14:21)

    # Link komentara

  38. interesantan članak.vidim ovdje svi kukaju za nekadašnjim ekipama koje su 'bile bolje' od sadašnjih, istina je međutim da se fudbal generalno unazađuje, odbrane su sve jače, ofanziva sve gora, onaj ko fizički nadjača i nadtrči rivala je uglavnom taj koji dobija.
    (autocorrect, 23. avgust 2015 14:15)

    # Link komentara

  39. milan@ od Selte ste popili pet komada
     (selta vigo, 23. avgust 2015 14:02)

    # Link komentara

  40. za onog sto kaze partizan igrao prvi KES.Jeste, ali nije bio sampion nego hajduk, to vam dovoljno govori koliko je tadasnja vlast bila uz partizan, gurajuci ga negde gde nije trebao da igra
    (Ivan, 23. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  41. Te jeseni sam gledao sve utakmice u Evropi koje smo igrali.Secam se i protiv tada veoma jake Selte iz Viga, kup UEFA, trece kolo. Mislim da smo dobili 1:0, veliki aplauz upucen Goranu Djorovicu, igrao se tada jos uvek dobar fudbal u Srbiji.Cini mi se kao da je bilo relativno skoro, a kada pogledam gde smo sada, tako daleko.
    (Milan, 23. avgust 2015 13:54)

    # Link komentara

  42. delije
    '91 sloba i sps
    '00 djindjic i ds
    '12 vucic i sns
    nastavite niz!!!
    (gogi, 23. avgust 2015 12:28)


    ajde razmisli jos jednom ko patrolira po svom stadionu i otima sezonske onima koji pevaju protiv velikog vodje :)

    U pravu si, jesu Delije, ali one koje su otisle za parama na Jug da vam zavode red!!!
    (Red, 23. avgust 2015 13:49)

    # Link komentara

  43. djindjic je bio sam godinu i po dana na vlasti i za to vreme nije mogao nista da uradi.. znaci pre ce biti kostunica i dss (00) a tadic i ds (07)
    (bgd, 23. avgust 2015 13:36)

    # Link komentara

  44. Zvezda za ulaz u LŠ igrala protiv ekipe koja je te godine postala prvaka Evrope, protiv viceprvaka Evrope i protiv polufinaliste a partizan protiv Batea, Artmedije i Ludogoreca. Pa neverovatno koliko samo sreće ima partizan. A onaj ulazak protiv Anderlehta nakon čiste pobede belgijanaca koju je uzeo sudija i niko o tome ne priča a da je bilo obrnuto pripovedalo bi se 100 godina. Što sam stariji sve više shvatam da je u životu najbitnija sreća. Inače što se mene tiče najveća propuštena šansa Zvezde je bila prošle godine kad neko nije dozvolio uplatu i ušao partizan umesto nje. Zvezda bi sa onim timom razbila klubove poput Batea, zaradila 20 miliona i zadržala celu ekipu jer su svi tada hteli da ostanu. To je najveći udarac za klub otkad ja pratim fudbal (30 godina). P.S. Saša Ozmo je trenutno najbolji novinar u Srbiji.
     (Hvala za tekst, 23. avgust 2015 13:33)

    # Link komentara

  45. Citiracu- "nije Milosevic kriv, mi smo g*vna" :D
    (Ivan kg, 23. avgust 2015 13:28)

    # Link komentara

  46. 60 000, velis?! Ahahahaaaaa... Neverovatno koliko megalomanije i kompleksa vise vrednosti izbija iz svakog, ama bas svakog crvenozvezdasa.
    (Vlayco, 23. avgust 2015 13:28)

    # Link komentara

  47. Partizan je imao koliko hoces takvih utakmica Artmedia,Fenerbahce,2 lige sampiona kad se igralo sa ekipama iz najjacih liga a ne ko danas,remi sa Galaktikosima kad su se komsije sprdali da ce bi 7+,osminu ligu Evrope,a njima najveci uspeh i nostalgija iz zadnjih 15 godina remi sa ukrajinskim Dinamom.
    (Milan, 23. avgust 2015 13:22)

    # Link komentara

  48. drzi se tenisa...ne kapiram otkud sad ovaj clanak? i cemu?
     (samo opusteno, 23. avgust 2015 13:21)

    # Link komentara

  49. Fk zvezda jeste uvek bila gigant ovog dela evrope kao i kk partizan, ali na zalosto sve se okrenulo naopako pa i ova cinjenica. Sportski pozdrav
    (haris brkic, 23. avgust 2015 13:20)

    # Link komentara

  50. @zeljko
    Ako si zbog ove (ili bilo koje druge) utakmice ponavljao godinu, pa samo mogu da ti kažem da si debil.
     (zvezdarac, 23. avgust 2015 13:17)

    # Link komentara

  51. Zvezda dobija Milan, Leverkuzen, Psv, Rendzers... sve ekipe su tih godina kad su nas izbacili igrali vaznu ulogu u LS. Prosto je neverovatno koliko nemamo srece pri zrebu, a sa druge strane komsije dobijaju Dila Gori, nikad losiju Steauu, i kao slag im dolazi Bate Borisov. Zvezda dobija Ren, Bordo, Partizan Ril, Artmediju i jos neke ekipe koje pitanje da li i postoje...I sto je najgore nikad goru ekipu nisu imali od ove sad, a popalili se jer su izbacili "prejake" Rumune...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezda, 23. avgust 2015 12:21)

    Partizan za razliku od vas ima rejting i zato dobija lakše protivnike. Vi ste odavno kanta za napucavanje u prvim kolima pretkvalifikacija a ovo sa Kairatom je najveća bruka koju ste mogli da nam priredite svima. Tu ni premijer i njegovi milioni ne pomažu.
    (VladaNS, 23. avgust 2015 13:16)

    # Link komentara

  52. Zvezda nikad nije igrala LŠ, igrala je KŠ i osvojila ga je '91 i za to skidam kapu jer je to svakako najveći uspeh "jugoslovenskog klupskog fudbala" i dogodio se odavno, sve ostalo je teška patetika.Zvezdaši možda je došlo vreme da pustite prošlost i da se okrenete budućnosti, pa jer vidite vi šta vam se dešava sa klubom, jel ste normalni bre više... vozaju vas na neke priče već dvadeset i kusur godina daj osvestite se ako možetri terajte te kriminalce i bagru iz uprave, vozaju vas na sentimentalnost i ljubav prema klubu a vi im svojim masovnim odzivom i dolaskom na stadion dajete legitimitet i podršku, kad već dolazite barem pevajte protiv njih ... ni kod nas nije neka sjajna situacija ali se barem nešto dešava, ma i kod nas je isto s..nje zna se ko nam vodi klubove ali nam mažu oči Evropom a hteli bi da klepe dvadeset miliona evra a da ne ulože ni dinar, naša posla... ovo vam kažem kao Grobar, jer znam da bez jake Zvezde nema ni jakog Partizana i obratno... spustimo malo navijačke strasti i pogledajmo realnost gde se danas nalazimo, menadžeri i mafija kolo vode...
     (Rumpel Stickin, 23. avgust 2015 13:12)

    # Link komentara

  53. delije imaju stav kako vezar duva:
    secam se pesama:
    1.delije , delije ajmo svi u glas , slobodan milosevic navija za nas
    2.spasi srbiju i ubi se, slobodane
    3. delije , delije ajmo svi u glas vuk, vuk draskovic navija za nas !!!
    4.pa djindjic navija za nas
    5. delije , delje ajmo svi u glas vojislav kostunica navija za nas !!
    6.spasi srbiju u ubi se , kostuniceeee, kostuniceeee
    sta je sledece ....posle ace ?
     (deki, 23. avgust 2015 13:11)

    # Link komentara

  54. Citam i suze teku... i komentar za utakmicu sa Milanom - isto... Grobarčići prozivaju, a ne razumeju da je ovo tekst koji budi emocije, u ostalom, kolika je njihova gledanost govori podatak da im je prosek 3000...toliko o ljubavi prema klubu
    (N, 23. avgust 2015 13:05)

    # Link komentara

  55. Koja Zvezda,pa da nije Vučka sad bi jeli isti hleb(niželigaški) kao i Glazgov Rendžers!
    (Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi ?, 23. avgust 2015 13:01)

    # Link komentara

  56. @nikad kao bane

    Pa pogledaj kvalitet fudbala, nista vise od toga!
    Inace sam grobar
    (Vlada, 23. avgust 2015 12:57)

    # Link komentara

  57. Zvezda dobija Milan, Leverkuzen, Psv, Rendzers... sve ekipe su tih godina kad su nas izbacili igrali vaznu ulogu u LS. Prosto je neverovatno koliko nemamo srece pri zrebu, a sa druge strane komsije dobijaju Dila Gori, nikad losiju Steauu, i kao slag im dolazi Bate Borisov. Zvezda dobija Ren, Bordo, Partizan Ril, Artmediju i jos neke ekipe koje pitanje da li i postoje...I sto je najgore nikad goru ekipu nisu imali od ove sad, a popalili se jer su izbacili "prejake" Rumune...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezda, 23. avgust 2015 12:21)

    Cry me a river....:(
    (kralj, 23. avgust 2015 12:56)

    # Link komentara

  58. Sve ukupno sa tekstom do snimka za utakmice,komentatora i fudbala je jako jadno.Ali stvarno jadnoo!
    (Glupi Kac!, 23. avgust 2015 12:55)

    # Link komentara

  59. Covece kartu za taj mec nisi mogao da nadjes pa da si Bog, isto Milan, Barselona, Lazio, PSV, Leverkuzen, Rangers, a karte za Partizan Real si mogao za 300 din ispred stadiona.
    (Pisem pa pomalo brisem, 23. avgust 2015
    Znaci dolazis u HRAM da pratis sampione, ako, ako, kupi sezonsku i za ovu sezonu da opet pratis Real Madrid ;)
     (dug, 23. avgust 2015 12:55)

    # Link komentara

  60. Sta je mogla da znaci-NISTA
     (nik sloter, 23. avgust 2015 12:54)

    # Link komentara

  61. Saša hvala na tekstu.Nadamo se i dalje.
     (nini, 23. avgust 2015 12:54)

    # Link komentara

  62. Mnogo mi je drago što nikada niste usli u Lš! A nikada necete ni moći!
     (Porto, 23. avgust 2015 12:50)

    # Link komentara

  63. Dobro sad se barem prisecaju Dinama, ne Barija. Krenuli su sa zivotom napred :)
    (chombe, 23. avgust 2015 12:47)

    # Link komentara

  64. Ima li idje,idje idje nekoga ko je posumnjao ciji je navijac Sasa:-)))
    (monarhista, 23. avgust 2015 12:46)

    # Link komentara

  65. @Zvesdas
    'Распали' Њукастл је у наставку те сезоне играо полуфинале УЕФА лиге. Тим који је имао Ширера, Солана, Луа-луу, Шолу Амеобија, Шаја Гивена, Кирона Дајера, Герија Спида је распад тачно онолико колико је екипа ја Олегом Хусевом, Максимом Шатским, Кернозенком, Белкевичем, светска. И не, није испала из лиге те године. Иначе, обожавам да читам овакве текстове у дане пред Партизанове битне утакмице. То је знак да смо на добром путу. Печено прасе и поп око стадиона нама не може да се деси. То је типично 'крезубо' схватање патриотизма. Спаси Србију и убиј се, Слободане, је све само не хришћанско поимање доброте, тако да вам је тај поп око стадиона и четник с иконографијом из Булајићевих филмова, све и да их је у том моменту 'бог погледао', џаба. Иначе, узимајући све у обзир, процветали смо после Слободана Милошевића. Кад човек дође овде не зна да ли је у Србији или у Швајцарској. Фудбал из тог периода је Бундес лига за ово што данас гледамо.
    (Штилцована катаболцна, 23. avgust 2015 12:44)

    # Link komentara

  66. e jeste Ozmo, bas si ti sa 12 godina znao sta znaci adrenalin i uopste LS!! Inace smo bili srednjoskolski drugovi, znaci isto smo godiste, i ja sam iscekivao te tekme, i sad volim Zvezdu mnogo, ali da mi kazes da si sa 12 godina znao nesto mnogo sta ta utakmica donosi, i da si ne znam kakve emocije i adrenalin osecao, ne zajebavaj!! Ja sam voleo da gledam Zvezdu ali tad sam samo znao da posle toga jedva cekam da dodjem u kraj i da pikam basket ili fudbal!! Nego smanji malo taj dozivljaj sa pisanjima, nije ti ovo roman pa da se nesto prozno i poetski izrazavas, nego ti lepo napisi knjigu, a ne ovde da svoj poetski dojam ostavljas jer im nije mesto na sportskim stranama!! Sad ce da kazu nemoj ti citati njegove postove, a ja citam bas zato sto te znam, i sve vise profilises sebe kao nekog Andrica medju sportskim novinarima, a mislim da bi bilo lepo da sidjes na zemlju i pises najnormalnije, jer jbg ima i nas koji te znaju!! Ok, vidi se da se ljudima sve ovo svidja, ali za nas koji te znamo je svaki tvoj tekst malo vestacki, ili si se bas promenio, sto je opet losa stvar!! Pozdrav
    (nikolaaaaaa, 23. avgust 2015 12:43)

    # Link komentara

  67. chera bera

    Lepo si se potrudio da izneseš neke činjenice, ali kad se primakneš tom peharu ima šta i da se pročita. Sve sami evropski velikani urezani na njemu... Za vijek vijekova.
     (Spale, 23. avgust 2015 12:36)

    # Link komentara

  68. @nisam doktor Zvonko Mihajlovski
    (Jose Alvelade, 23. avgust 2015 12:36)

    # Link komentara

  69. delije
    '91 sloba i sps
    '00 djindjic i ds
    '12 vucic i sns
    nastavite niz!!!
    (gogi, 23. avgust 2015 12:28)

    # Link komentara

  70. @nisamdoktor

    zvonko mihajlovski
     (res non Verba, 23. avgust 2015 12:28)

    # Link komentara

  71. Bravo za clanak!
     (puk, 23. avgust 2015 12:25)

    # Link komentara

  72. @vlada: izvini, decko, kako to mislis u zadnjih 5 godina? Partizan je igrao LS pre 5 godina, a vi se te 2000. niste ni plasirali...
     (Nikad kao Bane..., 23. avgust 2015 12:22)

    # Link komentara

  73. Zvezda dobija Milan, Leverkuzen, Psv, Rendzers... sve ekipe su tih godina kad su nas izbacili igrali vaznu ulogu u LS. Prosto je neverovatno koliko nemamo srece pri zrebu, a sa druge strane komsije dobijaju Dila Gori, nikad losiju Steauu, i kao slag im dolazi Bate Borisov. Zvezda dobija Ren, Bordo, Partizan Ril, Artmediju i jos neke ekipe koje pitanje da li i postoje...I sto je najgore nikad goru ekipu nisu imali od ove sad, a popalili se jer su izbacili "prejake" Rumune...
     (Zvezda, 23. avgust 2015 12:21)

    # Link komentara

  74. Svrha clanka,promasena tema.Vreme je da se pise o uspesnim o onima koji traju i imaju sansu.Onima koji se bore i trajisu uprkos protivnicima na terenu i drzavnom aparatu za vratom.Ali neka,doci ce i sreda a ona je u buducnosti i za nadanje a ne proslost i plakanje.Ljulja ce se musema uinat i na ponos a ako ne onda LE a i to je buducnost a ne proslost...
    (smeker, 23. avgust 2015 12:19)

    # Link komentara

  75. (adriano_galliani, 23. avgust 2015 11:36)
    Palermo je trebao da igra kvalifikacije, tako da bismo isli na njih.
    (jones, 23. avgust 2015 12:19)

    # Link komentara

  76. Kucamo na vrata zaboravljenih asova. Stvarno nije uredu što su 2006. igrali protiv Milana pošto su oni navikli da uspehe u Evropi prave bez i jedne odigrane utakmice protiv timova iz Italije, Engleske i Španije. Na žalost takva slučajnost više ne može da se desi. Priča o Zvezdi je zauvek završena UEFA i FIFA ne dozvoljavaju UPPR. Danas ostaje samo gledanje evropskih utakmica Partizana koji je na pragu trećeg učešća u grupnoj fazi LŠ. Zvezdini navijači će kao utehu uvek moći da mrze Partizan.
    (dobrodošli u 2015., 23. avgust 2015 12:18)

    # Link komentara

  77. chera-bera, nisam imao nameru da komentarisem, ali baš si me podstakao. Hajde, kada se tako lepo svega sećaš, budi korektan podseti se i šta je prava preteča sadašnje LŠ i kome je učešće u polufinalu tog takmičenja za veoma, veoma malo izmaklo. Pri tome sve do jedne utakmice u takmičenju su, zbog sankcija, odigrane van Bgd (Sofija, i sl.).
    CZ je sankcijama, sasvim sigurno sračunato, rasturen tim koji bi još nekoliko god. bio u samom vrhu u Evropi. A na to se onda radi nadogradnja (kupuje, prodaj, podmlađuje...), što je tadašnje rukovodstvo CZ odlično znalo, i ko zna gde bi kraj bio.
     (hm, 23. avgust 2015 12:15)

    # Link komentara

  78. Sve dok glasove clanova kluba devalviraju clanovi partija i sve dok finansije ne budu do te mere transparentne da svaki poreski obveznik ima on-line pristup saldu kluba ovaj klub a i svi drugi bice samo masine za pranje prljavog novca!
    Zato klub odvojte od (objekta) stadiona pa klupske knjizice zamenite akcijama... a trziste ce sve drugo samo raegulisati!!!
    (Nesa S., 23. avgust 2015 12:11)

    # Link komentara

  79. Nedelja 23. avgust 2015. navijaci i njihove porodice zive na rubu egzistencije...
     (poreznik, 23. avgust 2015 12:09)

    # Link komentara

  80. Dragi gospodine Ozmo Saša! Imam nekoliko pitanja za Vas da li je ovo Zvezdina revija ili portal koji citaju svi gradjani Srbije? Nemam nista protiv ovakvih tekstova, naprotiv, ali cemu ovakav tekst, 3 dana pred za nas, Partizanovce utakmicu sezone. Verovatno cete se pravdati time da je "jubilarnih" 15 godina pa eto treba podsetiti na stradanje stuba SrBstva, evo ja cu podsetiti Vas gospodine Saša da je isto tako prošlo 10 godina od nesretnog ispadanja Partizana od Artmedije, Partizan je tada ako se sećate od Lige šampiona delio samo jedan penal i tada su na stadionu bili klinci od 12 godina sa očevima,koji su to doživeli kao veliku tragediju kluba za koji navijaju, podsećam da je tada na Partizanovom stadionu,bilo 40 000 ljudi ako je na Zvezinom bilo 60 000. Takođe bih Vas Saša zamolio da izostavite politiku iz Vaših blogova, jer Vi kao dečak od 12 godina niste mogli da znate ko je u to vreme rušio Slobu. Uživao sam u Vašim izveštavanjima sa Rolan Garosa i Wimbledona. Ali, osim ako nije bila direktiva iz uredništva po cenu da ćete ostati bez posla, Vam prosto ovakav tekst nije bio potreban. I još jedno zapažanje, naš rival Partizan je uspeo posle tri godine da uđe u Ligu šampiona. Ko je "vaš" na ovom portalu? Elem, onda ću i ja iskoristiti to pravo da napišem, da vas ima više, ali davno je pokojni Duško Radović rekao, "nas ima dovoljno", tako da malo više poštovanja za "nas". U sredu igra Partizan i bori se za treći ulazak u najelitnije evropsko takmičenje. Srdačan pozdrav.
    (Marko Vasiljevic, 23. avgust 2015 12:08)

    # Link komentara

  81. Za nepunih 20 godina koliko sam redovno uzivo pratio zvezdu, to je jedina utakmica da nisam bio na severu....zavrsih na jugu, nisam mogao da nadjem kartu.Vise sam gledao u sever nego sta se desava na terenu. Nasa najbolja sansa za L.S. od Barija.
     (JOhn, 23. avgust 2015 12:06)

    # Link komentara

  82. Kako se zove komentator sa video klipa, hvala unapred na odgovoru
    (nisam doktor, 23. avgust 2015 12:04)

    # Link komentara

  83. Covece kartu za taj mec nisi mogao da nadjes pa da si Bog, isto Milan, Barselona, Lazio, PSV, Leverkuzen, Rangers, a karte za Partizan Real si mogao za 300 din ispred stadiona.
     (Pisem pa pomalo brisem, 23. avgust 2015 12:03)

    # Link komentara

  84. Rekao sam tada, recicu i opet: pre ce moj lokalni FK Sremcica u Ligu Sampiona nego Crvena z.
     (Cinik, 23. avgust 2015 12:00)

    # Link komentara

  85. Em ne valjaju linkovi, em tekst nema smisla, em je patetičan do bola ("gorko, ali ponosno"?!?!), em priziva 2000. kao simbol kako je "nekad bilo bolje", kao da je to bilo pre 50 godina, a ne prekjuče... Sve u svemu, izgubih vreme na čitanje. Dobar klub sa pravim vođstvom bi od jednog "zamalo da dobijemo" poraza izvukao neke pouke, pa ispravio greške, a ne bi kod navijača stvarao osećaj lažne vrednosti tipa "jeste da mi nismo prošli, ali Partizan je dobio raspali Njukasl i ne možeš igrati protiv najjačih zapadnih klubova" (ne možeš, kad se plasiraju direktno po njih 10 iz iste države, a istočnoevropska sirotinja se kolje međusobno - i to je kao pošteno). Njukasl je tada vodio Širer i Partizan je za revanš imao daleko gori rezultat od Zvezde protiv Dinama. Najbitnija razlika - Partizan je nešto naučio za sve ove godine, Zvezda nije ništa. I zato mi u sredu na JNA sa garantovanom LE i daće Bog LŠ, a vi se ganjajte sa Javorom... Ma Tole je kriv. I UEFA. I Saturn ušao Veneri u sedmu kuću... Kako ste od onolikačkog kluba, prvaka Evrope, za svega par godina uspeli da napravite mentalnu seljanu, patuljka koji uveseljava još samo pivopije po lokalnim livadama, jasno mi nije.
     (Tja..., 23. avgust 2015 11:59)

    # Link komentara

  86. Ne znam cemu toliko zlonamernih komentara.Nije ovo obicna utakmica kvalifikacija bila vec duel sa klubom koji je godinu dana pre toga igrao polufinale LS i zato je ovaj dvomec mogao da bude prekretnica Zvezdi u Evropi da se proslo te godine.Nista ne.bih imao protiv ni da se napise ovakav tekst i o duelu Partizana s Artmedijom koji je takodje mogao doneti mnogo toga u buducnosti da zavrsen kako su svi ocekivali.Ne budite toliko losi,nije poenta ni u Zvezdi ni u Partizanu nego u tome da su propustene velike sanse koje bi donele srpskom fudbalu nesto sjajno,i to je bila poenta ovog teksta i da se secam se Boskovicevog gola ludnice radosti posle toga.Zaista steta
     (Fudbaloman, 23. avgust 2015 11:59)

    # Link komentara

  87. Ponavljao 2. Godinu srednje zbog ove utakmice...
    (Zeljko, 23. avgust 2015 11:58)

    # Link komentara

  88. (realno, 23. avgust 2015 11:39)
    Mozete da docekate Bari u nekom prijateljskom mecu na JNA.
    (jones, 23. avgust 2015 11:58)

    # Link komentara

  89. Uporedite samo kako je zvezda igrala tada 2000te, a kako svi klubovi igraju u nasoj zemlji igraju zadnjih 5 godina.

    Sramota jednom reciju!
    (vlada, 23. avgust 2015 11:54)

    # Link komentara

  90. realno

    Vi mozete samo da odete u Bari i razgledate stadion..
    Sta covek napisa, sa sve potpisom realno..toliko ste bitni da drzavna televizija ne vidi interes da prenosi vas najvazniji mec u istoriji..
     (Spale, 23. avgust 2015 11:53)

    # Link komentara

  91. Covece, kao da je proslo 100 godina od tada...
    Imao sam u tom trenutku 10 godina, i secam se da sam svaki put kada je Zvezda igrala kvalifikacije za LS, imao neverovatan naboj adrenalina...
    Euforija kada cekas protivnike Zvezde na zrebu, pogotovo koga ce izvuci u 3. kolu kvalifikacija, jer se nije ni postavljalo pitanje da li ce proci 2. kolo...
    Citanje Zurnala, iscekivanje utakmica, strah da li ce biti karata ili ne...
    Utakmica protiv Milana 2006. godine, bio je verovatno najveci spektakl na Marakani u 21. veku...
    Bio sam na jugu sa caletom, bratom i kevom...
    Svi zajedno, porodicno... Jel mozete to danas da zamislite?
    Igla nije mogla da padne na zemlju te veceri...
    Po 3 coveka na jednoj stolici, i zvanicnih 60.000 navijaca, mada je, uveren sam u to bilo i 70.000...
    Zamislite samo sta bismo napravili na Marakani, da sada udjemo u LS...
    Pa jos da dodje neko od velikana-Real, Barsa, Bajern, Mancester Utd...
    Verujem da bio to bio najveci spektakl u istoriji LS... A bice ga, ubedjen sam u to... Mora ga biti...
    Nesto nevidjeno od aprila 1991. godine i bakljade na sve 4 tribine...
    Danas velike klubove gleda mnogo navijaca, ali atmosfera nije ta...
    Ne ono sto delije mogu da urade...
    A danas mi je vise svejedno, potpuno ravnidusno posmatram fudbal...
    Sve sto bih voleo je da mi se ponovo javi taj osecaj gledanja Zvezdinih evropskih utakmica...
     (Dragan VG, 23. avgust 2015 11:52)

    # Link komentara

  92. prva utakmica koju sam gledao. i od tada sam ostao večno zaljubljen u moju zvezdu.
     (kum, 23. avgust 2015 11:49)

    # Link komentara

  93. Samo malo podsećanje. Partizan je 25 godina pre CZ došao do finala KEŠ( učestvovali svi timovi iz najjačih fudbalskih zemalja,Pali su Nant, Verder, Sparta, Mančester do finala Nažalost nije uspeo. Partizan je imao tu čast da igra prvu utakmicu KEŠ, da otvori to prestižno takmičenje koje je sada LŠ. Sad je već jasno da CZ kasni za Partizanom za ulazak u LŠ najmanje 13 godina.
    (chera-bera, 23. avgust 2015 11:48)

    # Link komentara

  94. NAJVECA LJUBAV I SRPSKI PONOS!
     (ja, 23. avgust 2015 11:47)

    # Link komentara

  95. Zvezda u ligi sampiona,to mi sad zvuci kao da neko kaze cukarcki ili jagodina u ligi sampiona ,mozda ranije da, ali sad je realnost drugacija...zvezda ispada sada kad i svi klubovi iz Luksemburga,Lihtenštajn u prvom kolu...
    (gavrilo, 23. avgust 2015 11:45)

    # Link komentara

  96. Vasa evro odisjea je zavrsena 91-e za sva vremena....mi mozda nekad docekamo neki Bari a vi Njukasl i Brisel necete nikada...
    (realno, 23. avgust 2015 11:39)

    # Link komentara

  97. FK Istoricar i trosac drzavnih para.

    Jaka zvedada slaba i izmucena Srbija!

    Dok drzava ima para da ih finansira oni su jaki, cim nema drzave nema ni zveze, jer su navikli samo da trose drzavno i unistavaju ovu zemlju!

    Ugasite drzavni projekat!
     (Partizan u inat svima.!, 23. avgust 2015 11:38)

    # Link komentara

  98. Protiv Milana je bila klasična krađa. Juventus je zbog nameštanja izbačen u niži rang, ista sudbina je trebala da zadesi i Milan. Tada bi Zvezda išla direktno u LŠ. Ali to tada nije bilo moguće zbog Berluskonija. Zbog toga je bila koreografija na severu UEFA mafiosi.
    (Millennium, 23. avgust 2015 11:14)

    Милан је кажњен због ПОКУШАЈА намештања. И то прилично строго, зато су и играли квалификације, плус је отишао Шевченко. Милан је сезону 2005/2006 завршио на другом месту, Звезда би играла против Интера или Фиорентине. Дакле, није доказано да је Милан намештао утакмице, већ само да је покушао да делегира судије, чак ни то није успео. Као симпатизеру Партизана, много ми је било драго што је Милан са 40% снаге рутински избацио Звезду. Имала је Звезда среће што је Кака` тек дошао са плаже, он је касније правио чуда у том такмичењу...
    (adriano_galliani, 23. avgust 2015 11:36)

    # Link komentara

  99. Ja sam bio najtužniji po završetku meča Partizan - Petržalka. Nikad neću zaboraviti muklu tišinu dok smo napuštali JNA.
     (Branko, 23. avgust 2015 11:34)

    # Link komentara

  100. I ja sam imao sanse da budem astronaut al jbg....kakav glup tekst o necemu sta bi bilo kad bi bilo ,ne blamirajte se vise ,, sto rece Dule Vujosevic samo gubitnici zive u proslosti
     (Pilot babo, 23. avgust 2015 11:31)

    # Link komentara

  101. Volim da povremeno pročitam tekstove Saše, iz tvog svog ugla, onako šarmerski... ali...
    Svakodnevno čitam vesti B92 i jutros me dočeka udarna sportska vest, s naslovom "utakmica koja je mogla da znači sve"... I dok čekam otvaranje stranice i s nestrpljenjem čekam spoznaju koja je to utakmica, kroz glavu mi prolazi ovaj vikedn, parovi svih liga, pa nešto ostah zbunjen.
    I otvori se tekst o tamo nekom ličnom događaju, koji u sadašnjosti i realnosti se sukobi sam sa sobom...
    Nek Saša nastavi sa aktuelnim dešavanjima, rado ću pročitati njegov tekst, a adminu preporuka, da otvori novu rubriku tipa: istorija, memori ili već nekako... :)
    (neko, 23. avgust 2015 11:30)

    # Link komentara

  102. Igrala je Zvezda druže i mnoge druge velike utakmice,nego se ti tada nisi ni rodio,napisao si ovaj članak kao da smo izgubili finale u Bariju!, zaista mi nije jasno čemu ovaj piše..
     (Markobg, 23. avgust 2015 11:30)

    # Link komentara

  103. zadnji put kad sam bio na Marakani .tuga
     (rosi, 23. avgust 2015 11:29)

    # Link komentara

  104. Volim kad Sasa Ozmo pise, ali nije ovaj mec bio toliko bitan. I da je Zvezda prosla sve bi bilo isto, a mozda jos i gore, jer mozda bi mafija pokrala jos vise i sad Zvezda bila u 6. ligi. Zvezda je svoj najvazniji mec u istoriji dobila, protiv Marseja 1991. Dok je Partizan svoj najvazniji mec u istoriji izgubio 1966. I tu je kraj svake price.
     (ja, 23. avgust 2015 11:29)

    # Link komentara

  105. Samo se vi sjećajte utakmica od prije 20 godina. Jedino vam je to i preostalo :D PARTIZAN ŠAMPION!
     (Madjo, 23. avgust 2015 11:28)

    # Link komentara

  106. Sve se dešava u životu sa nekim razlogom, i ništa nije slučajno... Da je Zvezda tada bila dorasla igranju u LŠ, igrala bi. Jednostavno je tako.
     (Alex, 23. avgust 2015 11:28)

    # Link komentara

  107. Secam se.... pogotovo zakljucka u drugom delu utakmice. Rekoh sebi- ovi jos da igraju tri dana ne bi postigli gol. Na taj dan sam prestao da navijam za lopove koji trpaju u svoje dzepove
     (topke, 23. avgust 2015 11:27)

    # Link komentara

  108. 'Ajde Ozmo sad neku priču o Bariju, molim te. Ili Tokiju.
    (dragiša, 23. avgust 2015 11:25)

    # Link komentara

  109. I PSV je bio propustena sansa. Ta utakmica u Ajndhovenu je bila sazetak i prikaz svih nasih mentalnih osobina koje su nas izbacivale iz Evrope svih ovih godina. Jeste da nisu bile kvalifikacije za LS ali pamtim jos i Lacio i Rozenburg jer smo njih mogli proci da je bilo malo vise koncentracije. Ali najveci stres mi je priredila utakmica sa Strazburgom, generacija Zvezdasa starosti preko 25 godina je to sigurno prozivela kao i ja sto sam. Ali i to je fudbal, to je nasa CZV, to je neka istorija koju smo svi zajedno zapisali. Pozdrav svima i mogu samo da porucim da CZV jos nije ispricala svoju pricu. Danas se cini kako je nas klub proslost ali nije tako, verujte mi...
     (Karlos, 23. avgust 2015 11:23)

    # Link komentara

  110. Sjećam se prve utakmice u gostima kad smo zapucali 3 mrtve šanse u prvom dijelu a u drugom je bilo još šansi na obe strane pa je moglo završit i 4-4.U uzvratu nas je mentalitet zeznuo pogotovo kad smo poveli i pomislili da je gotovo.Od toga dana nemamo sreće u Eu kvalifikacijama ali i to će nam se vratit jednog dana kao i za Bari.
    (Riječanin, 23. avgust 2015 11:22)

    # Link komentara

  111. Dok mi živimo od sećanja komšije igraju u Evropi . To je stvarnost iako je bolna to je stvarnost . Možemo mi da budemo sitni i zavidni ali dok mi igramo u Surdulici i sa Javorom njima će Evropske veličine dolaziti na noge . To je tako .
    (Delija 011, 23. avgust 2015 11:21)

    # Link komentara

  112. Ne razumem svrhu ovog teksta, bilo pa proslo...
     (laskus, 23. avgust 2015 11:20)

    # Link komentara

  113. Valjda ce drzava naci nacin da izdvoji neko milionce da se ovaj izuzetno znacajni dogadjaj isprati kako dolikuje
    (fuj!, 23. avgust 2015 11:20)

    # Link komentara

  114. Neko ce da igra ove godine!
     (Partizan u inat svima.!, 23. avgust 2015 11:19)

    # Link komentara

  115. Ništa strašno Ozmo, sad ispadate dok još sezona kupanja nije ni počela! Ali, nema veze sledeće godine slavite opet Bari!
    (igor, 23. avgust 2015 10:37)

    Neko Bari,a neko Fljamurtari!
     (raxi, 23. avgust 2015 11:19)

    # Link komentara

  116. kakve ovo veze ima sa Srbijom
     (aleksandar, 23. avgust 2015 11:18)

    # Link komentara

  117. eh bajceticu bajceticu
     (Milan, 23. avgust 2015 11:17)

    # Link komentara

  118. a Pjanina sansa u Kijevu pred kraj utakmice? sam ispred golmana, sa peterca..
     (steva, 23. avgust 2015 11:16)

    # Link komentara

  119. Zvezda mi je za života priredila dosta tuge i sreće, više ovog prvog nego drugog, ali ta utakmica mi je posebno ostala u sećanju. Protiv Milana je bila klasična krađa. Juventus je zbog nameštanja izbačen u niži rang, ista sudbina je trebala da zadesi i Milan. Tada bi Zvezda išla direktno u LŠ. Ali to tada nije bilo moguće zbog Berluskonija. Zbog toga je bila koreografija na severu UEFA mafiosi.
    (Millennium, 23. avgust 2015 11:14)

    # Link komentara

  120. Vidjenje ovog teksta iz drugog ugla,jeste da se nismo domogli tad LS ali dva meca sa Dinamom iz Kijeva ucesnikom polufinala LS i rezultati 0-0 i 1-1,govori nam gde smo bili pa i u tom fudbalskom trenutku za razliku od ranijih svetlijih pa do poredjenja sa sadasnjim i paralela kako je bratija unistila svaku fudbalsku vrednost.
    (Dejan, 23. avgust 2015 10:51)

    Очигледно си пропустио део где пише да су изгубили најбоље играче, један од њих легенда Милана, Андреј Шевченко, ко би Звезди забио барем три комада.
    (adriano_galliani, 23. avgust 2015 11:14)

    # Link komentara

  121. Ima puno simbolike u propadanju drzave i Zvezde.Hteli to da priznate ili ne, Crvena Zvezda je bila najveci brend sa prostora bivse Jugoslavije.Da je opstala drzava, danas bi Zvezda bila u rangu najvecih evropskih timova.To bi znacilo i daleko jaci Partizan, bolju ligu, jace klubove, evropske utakmice i van Beograda, razvijanje regionalnih fudbalskih centara, razvirak gradova i sela vezanih za te gradove.
    Pamtim Zvezdu sa Pizonom, Repcicem, Janjaninom, Seletom, Duletom Savicem, Filipovicem...Bilo je fenomenalnih igara, losih partija, pobeda i poraza.Ali i u tim porazima je bilo smeka i stila.Ispadalo se od Barselone, Benfike, Bajerna.Sada, svakom godinom imamo sve veci deficit, sve slabije trenere, sve gori tim, sa poluskolovanim igracima.Na zalost, iako sam veliki zvezdas, mislim da se nikada necemo vratiti ni na priblizan nivo, na kome smo bili.
     (dex, 23. avgust 2015 11:13)

    # Link komentara

  122. Ko o čemu vi o sećanjima. I ne shvatam poentu ovog teksta, Partizan za tri dana igra utakmicu za ulazak u Ligu šampiona po treći put u poslednjih 10-ak godina a vi kukate kako vaša zvezda nije uspela pre 15 godina i još to objavljujete. Ovakva medijska pažnja se ne poklanja Partizanu koji je na korak od Lige šampiona, nego i dalje iskompleksirani kakvi i jeste pišete o tome šta bi bilo kad bilo, uz naravno žal za tom utakmicom zato što bi valjda u vašim glavama sve bilo drugačije danas da ste tada prošli. Ma sigurno. Sramota šta vi objavljujete.
    (Stoler, 23. avgust 2015 11:13)

    # Link komentara

  123. Najezio sam se vec posle prvog paragrafa...
     (japke, 23. avgust 2015 11:10)

    # Link komentara

  124. Jedna od onih "bolnih" utakmica za Zvezdu! Dobra ekipa, borbeni pojedinci i pun stadion! Jeste da je Partizan dva puta bio u LŠ, što srećom (raspali Njukasl koji je te godine, čini mi se ispao iz Premijer lige) što novim, Platinijevim, kvalifikacijama (ne možeš da naletiš na najjače klubove iz Zapadne Evrope). Ono što nedostaje današnjim igračima je borbenost i kondicija. Pogledajte kako se nekada trčalo, uklizavalo, kako su igrači skakali za svaku loptu, kako su bili čvrsti u duelima. To nedostaje današnjim "zvezdicama", hrabrosti i snage! Nadam se da ćemo ponovo igrati "evropski" fudbal!
    (zvezdaš, 23. avgust 2015 11:10)

    # Link komentara

  125. imam isecenu sliku iz zurnala,pjanovic uplakano gleda igrace dinama kako slave pobedu-neprocenljivo....
     (Misurko P.F.C. Nis, 23. avgust 2015 11:09)

    # Link komentara

  126. Secam se ko da je juce bilo - Tole Karadzic nam saplitao napadace i ometao golmana, samo zato izgubismo. Isto je nastavio i u sledecih 15 godina.
     (Napred Zvezda kmee kmee, 23. avgust 2015 11:09)

    # Link komentara

  127. (klodovik, 23. avgust 2015 10:47)
    Ne,mozda je bolje da naprave film o vasoj petardi od vase brace kroacije
     (misa024, 23. avgust 2015 11:06)

    # Link komentara

  128. Cale mi je pricao o ovoj utakmici,jer sam ja bio premlad da bih isao. Samo 4 godine Ali me je 2006.godine odveo na mec protiv Milana. Posle ovoliko godina,utakmica i svega ostalog, ja se secam tog meca kao najboljeg koj sam ikada gledao, sa najboljom atmosferom. Zvezda je igrala muski, ali izgubila je od vuduceg prvaka evrope. Uopste,nisam bio tuzan posle te utakmice,jer su odigrali hrabro.
     (MVPofNBA, 23. avgust 2015 11:05)

    # Link komentara

  129. @ (vladakanidja, 23. avgust 2015 10:46) - Burza protiv Rendzersa.
    (cofi95, 23. avgust 2015 11:04)

    # Link komentara

  130. Meni je i danas,sa 40 godina,velika tuga zbog magle u utakmici sa Milanom,i onaj gol od Bordoa...
     (Goran, 23. avgust 2015 11:03)

    # Link komentara

  131. Ništa strašno Ozmo, sad ispadate dok još sezona kupanja nije ni počela! Ali, nema veze sledeće godine slavite opet Bari!
    (igor, 23. avgust 2015 10:37)

    Jedino što vi možete da slavite su Toletove titule, zato se i javljate ovako masovno na sve što ima veze sa zvezdom. Boli, znam!
     (Mikeli, 23. avgust 2015 11:02)

    # Link komentara

  132. Bio na utakmici. Objektivno zvezda nije mogla da pobedi taj dinamo da su igrali jos tri dana. Dinamo igrao samo koliko im je trebalo kako to vec i rade pravi klubovi u kvalifikacijama, a u to vreme Dinamo je pretendovao da bude veliki klub.
    Sećam se da su se na toj utakmici dinamovi igraci dodavali glavama po dva minuta i nismo mogli da im uzmemo loptu. Tad smo se još ložili da je to što protivnici igraju slabije od očekivanog rezultat našeg kvaliteta a ne to što su protivnici pravo sa plaže došli na kvalifikacionu utakmicu. Otrežnjenje je usledilo kasnije
     (alchajmer, 23. avgust 2015 11:00)

    # Link komentara

  133. Kakav tekst. Pronasao me je jel sam tada imao 13 godina i ludacki verovao u Srpski fudbal i zvezdu. Sve sto je danas ostalo je secanje na dogadjaje poput ovog..
     (Axl, 23. avgust 2015 10:59)

    # Link komentara

  134. "iz Srbije, Republike Srpske, ali i iz inostranstva"

    pa sta je BiH, ako ne inostranstvo?
     (Milan, 23. avgust 2015 10:58)

    # Link komentara

  135. Da vas podsetim da se ne zivi od proslosti, bolje da gledate buducnost ;)
    (tobiramaduke97, 23. avgust 2015 10:55)

    # Link komentara

  136. Ni srece ni pameti.. kad se pogleda koga je sve Zvezda dobijala u kvalifikacijama.. neverovatno..
     (HQ, 23. avgust 2015 10:54)

    # Link komentara

  137. Moj prvi put na Marakani,bio na severu.Totalno ludo i neopisivo.Posle toga bio na jos mnogo utakmica ali dozivljaj i atmosfera ni na jednoj kao na toj.Valjda zato sto je bilo prvi put.
     (Mayor, 23. avgust 2015 10:52)

    # Link komentara

  138. Vidjenje ovog teksta iz drugog ugla,jeste da se nismo domogli tad LS ali dva meca sa Dinamom iz Kijeva ucesnikom polufinala LS i rezultati 0-0 i 1-1,govori nam gde smo bili pa i u tom fudbalskom trenutku za razliku od ranijih svetlijih pa do poredjenja sa sadasnjim i paralela kako je bratija unistila svaku fudbalsku vrednost.
    (Dejan, 23. avgust 2015 10:51)

    # Link komentara

  139. Predlazem da se napravi film o istorijskom,neverovatnom,impresivnom,sublimirajucem,srceparajucem trenutku u noci kada je Zvezda igrala 1:1 sa Dinamom....mozda i knjiga da se izda..film u bioskope a ta velicanstvena noc,"puna energije"u lektire pa deca da citaju....neverovatno i jadno
    (klodovik, 23. avgust 2015 10:47)

    # Link komentara

  140. Jel na ovoj utakmici Lerinc ili nzm ko pogodio stativu?? Mozda Boskovic? Ili je to mozda s Rendzersom par godina kasnije?
     (vladakanidja, 23. avgust 2015 10:46)

    # Link komentara

  141. "Nije Milosevic kriv,mi smo krivi,mi smo go***"
     (phil, 23. avgust 2015 10:46)

    # Link komentara

  142. Pa nemojte da mracite Partizan je redovni ucesnik Lige sampiona pa ako vam se gleda dobar fudbal kupite kartu i uzivajte.
     (41+, 23. avgust 2015 10:46)

    # Link komentara

  143. реванши против динама и барселоне су легендарни у сваком погледу...вратиће се опет ти дани
     (трубадур, 23. avgust 2015 10:45)

    # Link komentara

  144. ja za dzabe usao..pustio nas redar
     (marina, 23. avgust 2015 10:41)

    # Link komentara

  145. Ništa strašno Ozmo, sad ispadate dok još sezona kupanja nije ni počela! Ali, nema veze sledeće godine slavite opet Bari!
     (igor, 23. avgust 2015 10:37)

    # Link komentara

  146. realno sve ove godine od 1992 mi nemamo tim za kup sampiona.Ni Partizan ni Zvezda.To što je Partizan bio u ligi bolje i da nije.U principu.kakva država takva i Zvezda.Srecom i hvala Bogu imamo Novaka Đakovica pa se ime Srbije još dalje čuje po ovoj planeti......
     (Mirko Kojotovski, 23. avgust 2015 10:35)

    # Link komentara

  147. Haha, sta je ovo, sad se prave secanja i na poraze u kvalifikacijama? :)) Ahahah, koja ste vi komedija :)
     (navijac, 23. avgust 2015 10:34)

    # Link komentara

  148. Interesantno, citavo jutro razmisljam o nekim srecnijim danima kojih bejasmo svedoci.
    Cekacemo neko bolje vreme, a i da ne docekamo, od uspomena se zivi, i te kako.

    U glavi Piksi za 0:1 u Milanu, a kamere na prvu bakljadu Cigana u inostranstvu, ikad. Ja u transu, u kakvom samo transu, Boze dragi...
    (ams, 23. avgust 2015 10:33)

    # Link komentara

  149. Sjajan tekst kao i uvek od Sase.Cale i burazer su bili na toj utakmici i verujte da mi je cale pricao da ga je adrenalin puko kao i kad je gledao protiv Bajerna 91'.Prepuna Marakana,atmosfera do granice usijanja i sok,ispadamo iako smo vec posle prve utakmice u Kijevu pravili grupu LS ko bi nam odgovarao.Dobra generacija Zvezde,ali ko bi tada reko da je ta utakmica odredila sudbinu moje Zvezde u narednih 15 god...tuzno,ali istinito.Nadam se da cu i kao cale i burazer i ja docekati da gledam opet veliku Zvezdu u evropi i da svojoj deci pricam kakav je spektakl bio tad i tad kad smo dobijali Bajern,Real,Barsu na prepunoj mari.NEK SE MARAKANI VRATE SLAVNI DANI...
    (misMakva, 23. avgust 2015 10:30)

    # Link komentara

  150. Партизан је играо ЛШ, и то два пута, и? Епилог је опет продаја играча и нови дугови. Једино би навијачка препуцавања била другачија, међутим не би се ту ништа променило. Само погледајте ко је био у Управи Звезде од тада, да није оног чије се име не спомиње, Звезда би данас била као Парма, нов клуб, ново име, трофеји на продају итд.
    (adriano_galliani, 23. avgust 2015 10:29)

    # Link komentara

  151. Ja bio na jugu...
     (DG, 23. avgust 2015 10:29)

    # Link komentara

  152. Lepa prica. Kao i uvek Ozmo donosi sjajne tekstove. Ja imam 40 godina, navijam za zvezdu od malih nogu i kao klinac sam gledao mnoge cuvene zvezdine meceve. Pobeda nad realom 4:2 - ej, slavni real zvezda na poluvremenu ponizava i vodi 3:0, zatim cuvena magla protiv Milana, tede neprikosnovenog vladara Evrope, koja nas je sprecila da vec 1989 postanemo prvaci Evrope, pa zatim pobeda nad Kelnom 2:0 i nesrecan poraz u revansu u 90.minutu i onda dolazi cuvena 1991 godina i pohod do evropske krune. Nisam bio u Bariju, ali sam gledao svaku medjunarodnu zvezdinu te sezone Marakani. I sad, kad citam ovaj tekst bude mi nekad zao ovih mladjih navijaca, generacija koji su rodjeni u drugoj polovini 80-ih i 90-ih jer im je najveci dozivljaj kvalifikacije za ligu sampiona gde po pravilu slede porazi od iole poznatijih evropskih timova.
    (iggy, 23. avgust 2015 10:29)

    # Link komentara

  153. I da Baba ima onu stvar bila bi Deda :D
    (ELcupakabra, 23. avgust 2015 10:27)

    # Link komentara

  154. Hehe, lepo secanje. Kad smo kod uvoda, secam se slicne situacije pred mec sa Milanom. Na putu za Beograd automobili iz svih krajeva Srbije i okolnih zemalja. Svi sa salovima, zastavama, pesma se ori Srbijom celom. Oko Marakane haos, u pozitivnom smislu. A onda ide neki cica, onako bas cetnicki odeven, i sa sobom vodi popa oko stadiona. :D To su bila vremena! Marakana je blistala, tribine su bile krcate, cak su i sve stepenice bile popunjene. Bilo je, definitivno, 60.000 ljudi. Pamti se i "UEFA MAFIOSI". :) Izgubili smo casno 1:2, ali sad nije ni bitno. Ostaje karta sa meca i lepa uspomena za sva vremena. To mozda nije bila velika sansa za LS (Milan je te sezone i osvojio LS), za razliku od meca sa Rendzersom... To je ipak neka druga prica. Pozdrav sa Sasu, a naravno i za sve ostale navijace, bez obzira na boje!
    (MI6, 23. avgust 2015 10:24)

    # Link komentara

  155. bravo ozmo. Docekacemo i tu lš kao sto smo dočekali i evroligu u košarci...dogodine u ligi šampiona.
     (dedacic, 23. avgust 2015 10:22)

    # Link komentara

  156. Prodato...
    (np, 23. avgust 2015 10:21)

    # Link komentara

  157. uf, pamtim je kao Bajernovo 3:2 i Randjelovica par godina kasnije
     (Bijela, 23. avgust 2015 10:20)

    # Link komentara

  158. Mnogo volim što ste i ti Ozmo i V. Novaković zvezdaši
    (Bejgbi, 23. avgust 2015 10:20)

    # Link komentara

  159. Samo da je iz zvezde samo da je iz beograda. "Cvarkov"
     (Shone, 23. avgust 2015 10:18)

    # Link komentara

  160. Dosta loša sreća pri žrebu, kad se setim one ekipe Milana, zaista neverovatno nešto.
     (drmr, 23. avgust 2015 10:18)

    # Link komentara

  161. Bio, na utakmici na zapadnoj tribini i koliko se sećam da se igralo još 240 minuta mi ne bi dali gol. Tužno.

    Sto se tiče dela o frustraciji i boljem životu - Slibe nema već godinama, postali smo demokratsko društvo ali nešto nisam siguran koliko ti isti bilje žive. Zaključak - nije on bio problem, izgleda da smo svi mi.
    (Doca, 23. avgust 2015 10:17)

    # Link komentara

  162. Ех, шта би било кад би било...
    Мала исправка, ако се сећам добро, против Рудара је било 3:1...
     (Бруклин бој, 23. avgust 2015 10:17)

    # Link komentara

  163. a ja grobar, secam se, mislim da je 91 a ja na marakani na severu! imao sam 12 god... zvezdina poslednja tekma sa hajdukom u staroj jugi. tada se prvi put pojavila ona cuvena velika srpska zastava sa 4s... palile se sahovnice na tribinamam. rezultata se ne nesecam ali ostala je velika uspomena.
     (milan, 23. avgust 2015 10:15)

    # Link komentara

  164. Auffff....sve tacno, bravo za tekst!
     (vladabgd, 23. avgust 2015 10:14)

    # Link komentara

  165. Bio sam na toj utakmici..sedeo sam na stepenicama izmedju sedista na istoku, bilo je puno kao oko!
    Bas je bila propustena sansa!
    (Uros, 23. avgust 2015 10:10)

    # Link komentara