Boban: Piksi Bregović, Dejo Štulić

Legendarni hrvatski fudbaler Zvonimir Boban govorio je u intervjuu za portal 'sporto.me' o fudbalu u bivšoj Jugoslaviji.

Izvor: B92, sporto.me
Pošaljite komentar
  1. belotele ;
    u pravu si za Sliskovica ; on nije "carinio" loptu ko ovi drugi, uvijek ju je pravovremeno predavao.
    Nemoj me krivo shvatiti, sve su to bili igraci visoke i najvise klase
    (djedmedjed, 6. jul 2015 10:56)

    # Link komentara

  2. @djedmedjed

    Sliskovic nije bio balkanski "previse zaljubljen" u loptu. Njegova su dodavanja bila klinicki pravovremena i precizna. Nije slucajno sto je jedan Zidane izjavio za njega da mu je bio klinacki uzor. Eh, sad... "nije zivio nimalo sportski" (i jos ponesto) - to je to.
    Gudelj. Zao mi je sto cu ovo reci, imajuci u vidu kako je tragicno okoncao karijeru. Jeste, bio je veliki igrac, jos veci borac, ogromno srce, nezaustavljiv, a znao je i da igra. Medjutim, imao je jedan veliki minus. Kad bi on, od svog sesnaesterca, krenuo u prodor, to niko nije mogao zaustaviti - sto silinom, sto brzinom, sto driblingom - sve bi prolazio, samo je tutnjao; uleteo bi s loptom ravno u gol, ako... ako bi ga neko na startu naciljao. Skroz pravolinijski! Ako bi malo promasio trajektoriju - ode s njom pravo u aut.
    Boban. Jeste mnogo presedeo na klupi, u Milanu. Ali je ipak, jedno 2-3 sezone, bio kljucni igrac i uzivao takav status. A to su bile 2-3 vrlo trofejne sezone! Da, i tada je cesto bio na klupi. Ali, to je zato sto je tada u Milanu (i generalno u Italiji) "turn-over" bio religija. On i dalje, klupi uprkos, ima status jedne od najvecih legendi Milana, u rangu Van Bastena ili Rijkaarda. Navijaci su bili jako ogorceni kad ga je uprava, na kraju karijere, prakticno skartirala, da bi dovela Rui Costu. Delom je zasluzan i imidz. Naime, on je i na talijanskom artikulisan, mnogo vise od vecine fudbalera, ukljucujuci i domace. Zato su ga novinari rado trazili i cesto je gostovao na TV.
    (Belotele, 6. jul 2015 03:18)

    # Link komentara

  3. Genije
    (pikado, 5. jul 2015 18:06)

    # Link komentara

  4. jedan i neponovljivi dejo za vjeke vjekova
    (dragan lajb, 5. jul 2015 17:58)

    # Link komentara

  5. Susic, Sliskovic, Mlinaric, Savicevic, Prosinecki, Sestic...sve nogometni virtuozi,neki s boljom neki sa slabijom karijerom ,umjetnici, ali previse zaljubljeni u loptu. Balkansko umiranje u ljepoti.
    Piksi i Gudelj su za mene jedini igraci 80-tih iz bivse YU, koji su bili konstantni i koji su mogli igrati za bilo koji tim na najvisoj svjetskoj razini.
    Piksi zbog neponovljive koordinacije i svestranosti u driblingu, te majstorskog pasa i slobodnog udarca, a Gudelj zbog pristupa, njemacke trke i kondicije, ubojite prodornosti, te polivalentnosti u igri ( mogao je igrati sve od beka do centarfora ).
    Pitanje Bake Sliskovica je posebno. Taj je mozda bio i najtalentiraniji i najkompletniji od svih spomenutih, no nije zivio nimalo sportski.
    Boban je nazalost u Milanu pola karijere morao prosjediti na klupi, tako da nije svijetu do kraja mogao pokazati koja je velicina. Dok je Mijatovic u Realu proveo premalo vremena, kao i Suker.
    Mislim da europski nogomet nije nikad dovoljno cijenio igrace s ovih prostora zbog staticnog YU-nogometa 80-tih, te ljubomore zbog bogomdanog talenta.
    (djedmedjed, 5. jul 2015 15:48)

    # Link komentara

  6. Ali Piksi i masonski bros :))) "medalja"
    (Ivan, 5. jul 2015 12:56)

    # Link komentara

  7. Bili su fantastični igrači i Piksi i Dejo i Boban,sve sam to dobro pratio i upamtio ali,po meni,najbolji među njima je bio Robert Prosinečki kao i car odbrane Mile Belodedić.Bolji igrač od njega,na toj poziciji se još nije pojavio na prostorima bivše Juge.
    (Realno, 5. jul 2015 11:43)

    # Link komentara

  8. Svaka cast Bobanu, pogotovo za onaj volej na maksimiru policajcu u glavu. Od tad je za mene nula. To ni Piksi ni Dejo nikad uradili ne bi
    (nenad, 5. jul 2015 00:11)

    Zbog toga je postao legenda jer je stao u obranu navijača i simbolički se usprotivio režimu i miliciji koja je tada jedne štitila a druge pendrečila. Slika prelomljenog pendreka preko njegove lijeve ruke dok udara milicajca u tijelo je nešto neponovljivo i višeznačno.
    (place your bet, 5. jul 2015 11:34)

    # Link komentara

  9. Jeste Piksi bio majstor ,ali jedan je Genije. A i sve je na Dejovoj strani.. Dejo je igrao u najjacoj ligi ,i u najjacem timu svoga vremena ..bio je najskuplji igrac sveta i najbolji ( Tapijevi milioni tj. franspres proglasio svog Papena ) zatim trofeji , vise puta osvajao LS ,Piksi ni jednom ,a postati Bog u Italiji ili u Japanu su nebo i zemlja. A za nas zvezdase najvaznija stvar , kada se igrala najveca utakmica nasih zivota Piksi je bio na suprotnoj strani ,Dejo je donio Zvezdi slavu i besmrtnost . I ne proglasiti ga za 6. Zvezdinu Zvezdu je od Boga greota.
    (kkgepek, 5. jul 2015 11:01)

    # Link komentara

  10. Balotele
    Stari moj da ti samo znaš koja je legenda bija Slišković(Baka).Na trenizima svi istrčavaju sprinteve,a on se šetucka po terenu sa kutijon malbora.Sićan se jedne utakmice u Splitu,čini mi se da je Hajduk igra sa Vojvodinom.Dođen u Bobisa na Hajdukovom stadionu,a tamo Baka.Pivo isprid njega,kutija duvana i pije moj Baka pivo za pivom , pušiduvan za duvanom.Po ure prije utakmice makne se od šanka i ode se prisvuć.Nije se maka iz onog kruga na centru.To je jedina utakmica di je bija izviždan.Poklepović ga je na poluvremenu prominija.
    Taj čovik da se iti malo tija potrudit i trenirat moga je bit Maradona.
    Po meni najveći igrač Hajduka nakon one Ivićeve generacije je bija Ivan Gudelj.Ogromna šteta šta je tog ljudinu bolest sprječila da postigne ono šta je moga,a o Sliškoviću i njegovim navikama bi ti do sutra ujuto moga pričat.
    (miro split, 5. jul 2015 10:20)

    # Link komentara

  11. Kakav intervju! Ne slažem se samo sa paralelnom Štulić-Bregović. Piksi je Štulić, dakle Bog i Dejo je npr. Točak, dakle isto tako Bog. Bregović nula
    (Deni Krejn, 5. jul 2015 10:04)

    # Link komentara

  12. Ovakvi igrači su Zvezdi osvajali titule, u tome je razlika od nekada i sada.
    (bobo mk, 5. jul 2015 09:27)

    # Link komentara

  13. Kakav tekst. Boban je bio veliki fudbaler i covek. Nisam znala da odlicno pise. Bolje nego vecina novinara
    (Krista, 5. jul 2015 08:12)

    # Link komentara

  14. (mile, 4. jul 2015 13:25)
    Bravo, potpisujem svaku rec jer sam i ja nio svedok svake Zvezdine utakmice iz tog perioda. Piksi je bio najveci za nas navijace i uvek ce tako ostati. Njegova upornost, efikasnost, energija, zelja za pobedom su bile nestvarne i neponovljive.
    (Vozdovac, 5. jul 2015 06:30)

    # Link komentara

  15. realno pitanje za sve ljubitelje fudbala. Ko je za vas bio bolji fudbaler, piksi ili susic?
    (Dena, 4. jul 2015 19:37)

    Jedino je Susic bio bolji od Piksija. (Bio bi Sliskovic jos bolji da...)
    (Belotele, 5. jul 2015 06:04)

    # Link komentara

  16. (Kalabic, 04. jul 2015 23:53)
    A da nisi mizda iz Hrvatske? :)
    (Samo pitam, 5. jul 2015 05:31)

    # Link komentara

  17. Inace originalni tekst pod naslovom "Dejo" je izasao prije mjesec dana u Sportskim Novostima preko cijele stranice ovo su samo dijelovi teksta, ima toga jos, kako su se susretali prvi put dok je Dejo igrao za Buducnost pa kako su skupa sluzili vojsku itd..
    Inace Zvone Boban se je bacio u novinarstvo, pise za SN, cesto radi prenose utakmica na talijanskom RAI, gdje ga posebno cijene zbog njegovih strucnih analiza.
    (Gucci Mane, 5. jul 2015 05:03)

    # Link komentara

  18. Pa ono jeste u pravu je Miro :) Boban je uvijek glumio nekog kvazi intelektualca :)
    (Suad Katana, 5. jul 2015 04:26)

    # Link komentara

  19. Zvone :Ja nisam nikad igrao srcem za tu jugoslaviju
    Mihajlovic: Pa sto to nije onda rekao?
    (Zoks, 5. jul 2015 04:23)

    # Link komentara

  20. Piksi=Zidan,Dejo=Nejmar,pa vi birajte.Sto se tice virtuoznosti I drblinga Veliki Zuti ispred svih.Uzgred da sam trener vise bih voleo Bobana u timu nego Deju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kalabic, 4. jul 2015 23:53)
    Dejo i Nejmar? Idi vezi goblene.
    (Huan Karlos Navaro, 5. jul 2015 04:19)

    # Link komentara

  21. Boban pjesnik ! :D
    (Navijač Junajteda, 5. jul 2015 02:09)

    # Link komentara

  22. Jedan je Goran Juric-Goca.Upamtite to mladji Zvezdasi.
    (Juran, 5. jul 2015 02:05)

    # Link komentara

  23. @bravo za text-Bas tako...Veeelika tuga !!!
    (Pedja???, 5. jul 2015 02:01)

    # Link komentara

  24. @bravo za članak.Dejo je bog i genije,kusturica je duša prodsna


    U cemu je tvoj problem!?!?!?!? Da li iko od vas pojma ima sta je film,koji je koji zanr i slicno!? Zasto bi,pitam ja Vas Kusturica snimao dokumentarni film o Dejanu Savicevicu koji je samo kod nas bio "Bog fudbala",dok je Maradona imao,pored mnogo boljih fudbalskih kvaliteta od Genija,i veoma zivopisan privatni,javni,ljubavni i nadasve 'filmski" zivot! Dakle,verujem da bi na oba americka kontinenta 99,99% ljudi pitalo "Ko je taj j...i Dejo Savicevic!" I vi,koji ste sigurno osvajali Zlatne palme,Srebrne medvede,mora da znate bolje od nekog tamo Emira Kusturice da bi bolje prosao film sa Dejom nego sa Maradonom!!! A da,i Zvonimir "mavasi geri" Boban sigurno bolje zna kako je Emir strasno pogresio!!! Ccccc!!!
    Hajde bar nemojte ispadati glupi u javnosti,ostanite to u kuci!"
    (Miroslav, 5. jul 2015 01:14)

    # Link komentara

  25. Piksi je bio bog. Steta za tesku povredu kolena koju je imao po odlasku u Olimpik. Pokusaj u Veroni ali nista. Povreda ovom geniju nije dozvolila da pokaze sta zna. Koliki je to bog treba otici na daleki istok i videti sta znaci kada kazes Dragan Stojkovic Piksi. Covek je KRALJ. Dejo takodje veliki lucidni genije. Prosinecki takodje. Mehmed Bazdarevic odlican i neponovljiv. Safet Susic igracina. Cileanci Boban i Pedja Mijatovic takodje svako na svoj nacin genije.Pregrst sjajnih fudbalera iz nekih davnih vremena meni i mojoj generaciji bliska kada je tehnika bez mnogo fizicke snage igrala bitnu kada se nije trcalo po 10 km po utakmici ali zato se uzivalo u majstorskim potezima ne pojedinca kao danas vec ekipe koja je fudbal igrala iz duse i za zabavljanje sorokih narodnih masa.
    (zoran, 5. jul 2015 01:13)

    # Link komentara

  26. To što je radio Dejo "Genije" na terenu, posle njega, nastavio je da to isto radi legendarni "Zuba" Ronaldo.Pogledajte koliko ima sličnosti u njihovom kretanju,spretnosti, eksplozivnosti, neumoljivosti, kada krenu.Jedino je Zuba bio brži i, možda, nešto snažniji, dok je Dejo, možda, bio nešto maštovitiji.Gde su danas takvi majstori?Nema ih.
    (monden, 5. jul 2015 00:28)

    # Link komentara

  27. Svaka cast Bobanu, pogotovo za onaj volej na maksimiru policajcu u glavu. Od tad je za mene nula. To ni Piksi ni Dejo nikad uradili ne bi
    (nenad, 5. jul 2015 00:11)

    # Link komentara

  28. Piksi=Zidan,Dejo=Nejmar,pa vi birajte.Sto se tice virtuoznosti I drblinga Veliki Zuti ispred svih.Uzgred da sam trener vise bih voleo Bobana u timu nego Deju.
    (Kalabic, 4. jul 2015 23:53)

    # Link komentara

  29. Bravo za Bobana,osim strasnog fudbalskog znanja ovim pisanjem pokazuje visok intelekt i retku sportsku kulturu...
    (Bgdokolicar, 4. jul 2015 23:00)

    # Link komentara

  30. A Proseničkog zaboravio...Prosinečki je bio poput lava, viteza...
    (MIL€€€€, 4. jul 2015 22:51)

    # Link komentara

  31. malo je reci da su driblali protivnike ko volove....hehe
    (el loco, 4. jul 2015 22:44)

    # Link komentara

  32. Dejo je bez osvrta na fudbal, totalni car.
    (Pedja, 4. jul 2015 22:14)

    # Link komentara

  33. Problem kod Zvone Bobana je to šta je on uvik tija bit nešto više od nogometaša i imat imiđ intelektualca u kopačkama.Istina je da završija fakultet i diplomira povjest,mđutim u jednom neobaveznom interviju je na par pitanja novinara pokaza strahovito neznanje.Čini mi se da ga je pita za godinu američkog građanskog rata i koji se Mađar spominje u pismi o Banu Jelaćiću.
    Uspoređivat Štulića i Bregovića sa Savićevićen i Piksijem je tragikomično.Jedni se bave umjetnošću i glazbom,a druga dva guraju balun po livadi.Ja se ispričavan,ali nogomet koliko ga god volili nije umjetnost nego sport.Šta se tiće Kusturice i filma o Maradoni,ja bi Zvoni savjetova da ga pogleda još jednom.Možda svati u čemu je poanta priče,a možda je Zvone stvarno genijalac filmske režije pa bi uspija takav film snimit i o Savićeviću.
    Inače skidan kapu Bobanu na lipin ričima o svojim kolegama.Moga je ostat na tome ,a ne da se zapliće u intelektualna baljezganja koja nikakvog smisla nemaju.
    (miro split, 4. jul 2015 21:36)

    # Link komentara

  34. Piksi je bio kao danas Mesi ili Ronaldo.Dejo isti rang samo bi prečesto odmarao.
    (NS, 4. jul 2015 21:14)

    # Link komentara

  35. ta Dejova simultanka protiv Mancestera,to danas Messi i Ronaldo ne bi mogli da ponove
    (slowhand, 4. jul 2015 20:59)

    # Link komentara

  36. A Savicevic rece da je Safet Susic najbolji sa prostora bivse YU.
    (Zarko, 4. jul 2015 20:55)

    # Link komentara

  37. Sviđa mi se ovo međusobno uvažavanje i poštivanje igrača. Piksi je nedavno u intervjuu izjavio kako mu je bila čast igrati i trčati za Safeta Sušića i da bi opet trčao za njega. Svaki od tih legendi ima nekog svog Dejana, Bobana, Piksija, Safeta...To ih čini još većima.
    Inače, sjajan intervju, rijetko tako nadahnut, iskren i poetičan. Osjeća se Bobanova iskrena simpatija i divljenje prema Savićeviću, bez ikakve taštine svojstvene umišljenim zvijezdama. Bravo Zvone! Ma bravo svi majstori s ovih prostora!
    (Mikula, 4. jul 2015 19:57)

    # Link komentara

  38. Braca Rajt i braca Grim, za njega su p..... dim.
    (Basser, 4. jul 2015 19:49)

    # Link komentara

  39. Što se poređenja tiče, gledano Ljudski, upravo bi bilo obrnuto.
    (IvanD, 4. jul 2015 19:41)

    # Link komentara

  40. realno pitanje za sve ljubitelje fudbala. Ko je za vas bio bolji fudbaler, piksi ili susic?
    (Dena, 4. jul 2015 19:37)

    # Link komentara

  41. klinci se ne sećaju kako se nekada igrao fudbal, ne kao sada na snagu i silu. Dejo bez treniranja, van forme totalno, napravi tri poteza i reši tekmu. Koliko puta je proturio kroz noge loptu rivalu. onda dođe u zvezdu 1999 i dobije ocenu devet na derbiju. Majstore obožavali smo te, a i oni su.
    (devlinjo, 4. jul 2015 19:25)

    # Link komentara

  42. (zgslavac, 4. jul 2015 14:53)

    Ziv sam svedok da je na Mari bilo 30-40 iljadarki kad su dolazili Celik, Rijeka, Sloboda i ostali Osjeci. To mu dodje trecina popunjenog stadiona. Malo li je? Sada na juznoj tribini moze da nikne kiselo drvo, npr. Samo od sebe.
    (trt mrt, 4. jul 2015 19:23)

    # Link komentara

  43. Razlika je u tome sto ono sto je bio Piksi uci se na treninzima a ono sto je bio Dejo niko ne moze da te nauci. E zato je on genije.
    (smash, 4. jul 2015 19:18)

    # Link komentara

  44. Tekst je fenomenalan, ako je ovo Boban stvarno ovako napisao onda ima fenomenalana dar za spisatelja. Sto kaze neko u komentaru, da li je neki fudbaler ikada ispricao ovako lepu zivopisnu i interesantnu pricu o drugom fudbaleru?
    (On, 4. jul 2015 19:04)

    # Link komentara

  45. Piksija bih pre uporedio sa Batom Zivoinovicem, nekako mi je blize istini.
    (Miroslav, 4. jul 2015 13:22)

    ????
    (nisam ja, ja je, 4. jul 2015 18:49)

    # Link komentara

  46. @ "Niko u to vreme, kao on i Maradona, nisu svojim prisustvom pravili toliku razliku u korist ekipe za koju su igrali"
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Istina, 4. jul 2015 15:53)

    Molim?

    a Platini ?
    a Badjo ?
    a Ziko ?
    a Šifo?
    a Detari?
    a Stoićkov?

    I još dosta njih...ne mogu da se setim

    Svi su oni ipak malo ispred Piksija.Svakako je bio medju prvih 20 u svetu što je fantastično. Bilo kako bilo, fuca 80-tih i 90-tih je stvarno bila nešto
    (buwa, 4. jul 2015 18:20)

    # Link komentara

  47. Bio sam mnogo mlad tada, ali ni Boban nije daleko od njih dvojice, da je vise ovakvih legendi, lepsi bi nam zivot bio.
    (Dzedaj Ramadanovski, 4. jul 2015 18:18)

    # Link komentara

  48. Bravo Zvone!
    (kakogod, 4. jul 2015 17:51)

    # Link komentara

  49. Dejo,prejak lik. Najjače je kad igraju leti u dnevnom terminu, on ne izlazi iz senke prvo poluvreme :).
    (Vlada, 4. jul 2015 17:43)

    # Link komentara

  50. Naježio sam se. Voleo sam Piksija, ali Deja sam obožavao. Svaka čast Bobanu, nije morao ovo sve da kaze a i sportisti su obično sujetni, tako da je pokazao kolika je i on sam veličina.
    (Vlada, 4. jul 2015 17:40)

    # Link komentara

  51. Skidam kapu, maestori bravo...
    (Dragan, 4. jul 2015 17:27)

    # Link komentara

  52. Dejo majstore pa ti si .....piksi i genije slobodno mogu da kažem dva naša najveća blaga pošto smatram srbiju i crnu. goru kao jedno...
    (Balkan?ero, 4. jul 2015 17:19)

    # Link komentara

  53. Bobane, volim te vise od Metalike.
    (Major Gaspar, 4. jul 2015 17:19)

    # Link komentara

  54. Dejo, Dejo hvala ti za ove velemajstorske poteze...najdrazi igrac zauvek.
    (jack sparrow, 4. jul 2015 16:59)

    # Link komentara

  55. Svaka cast Piksiju za partije u dresu Radnickog i Crvene Zvezde, posle toga ni blizu onoga sto je bio.
    Genija necu ni da komentarisem , ne zovu ga dzabe Genije :)
    (Pfc, 4. jul 2015 16:50)

    # Link komentara

  56. OK Savicevic je bio strasan, talentat ne zna se, ali nije imao mentalitet za sam vrh... Piksi - talenat i glava, kompletan paket. Povreda u Olimpiku ga je omela da stavi slag na vrh torte.

    A ko ne zna ili se ne slaze - pogledajte kako je Piksi odigrao u Italiji '90 protiv Spanije i Argentine (sa sve Maradonom)... Piksi je tada bio najbolji na svetu, i to ubedljivo! A Savicevic je promasio prazan gol za pobedu protiv Argentine...
    (TurboNator, 4. jul 2015 16:43)

    # Link komentara

  57. Danas kad pogledam nogomet na ovim prostorima,ne vidim umjetnike lopte kakvi su bili ovih nekoliko nabrojanih plus neki još stariji,tu je Modrić koji je svjetska klasa, a ostalo su industrijski proizvodi jaki igrači ali nema nigdje ljepote,vica.Once upon a time..
    (spala knjiga..., 4. jul 2015 16:12)

    # Link komentara

  58. Bolje da niste ni preneli ovaj tekst ubili ste me u pojam. Tuga je kakvi su majstori igrali ovim prostorima a kakve sad polufudbalere gledamo. 15 godina se ceka hoce li se ovde pojaviti i slicna 10-tka kao Piksi i nista, slican genije kao Dejo i nista, slican virtuoz dribler kao Robi i nista, slican bombarder kao Miha i nista a ima ih jos dosta Mijat, Suker, Susic...Kako su Dejo i Robi driblali to je da sednes gledas i places.
    (vcf, 4. jul 2015 16:07)

    # Link komentara

  59. Kusturici je bilo potrebno pola veka da se pronađe... a jednog dana će shvatiti da je genije Dejo jedini fudbalski Bog...koji Maradona?! eee država koja dozvoli da se uništi FK CZ, treba i sama da nestane
    (VUK, 4. jul 2015 15:55)

    # Link komentara

  60. Sva trojica su bili veliki igraci, u svoje vreme verovatno medju najboljih 10 na svetu, ali ako bih se bas morao opredeliti, Piksi je ipak bio za nijansu bolji, konstantniji. Niko u to vreme, kao on i Maradona, nisu svojim prisustvom pravili toliku razliku u korist ekipe za koju su igrali. Da nije doziveo tesku povredu kolena dok je igrao za Olimpik iz Marseja, Piksi bi verovatno ostavio jos dublji trag u svetskom fudbalu.
    (Istina, 4. jul 2015 15:53)

    # Link komentara

  61. Nemas Bobane pojma o dokumentarcima. Maradona nije sportski film. To je socijalno-politicki dokumentarac. Prica o borbi izmedju Davida i Golijata na vise nivoa. Bio si vrhunski fudbaler. Nema dileme.
    (maradona, 4. jul 2015 15:47)

    # Link komentara

  62. Sjecam se Deje protiv Velikog Milana u Beogradu on vojnik dolazi pustaju ga da igra a genije dribla celu odbranu Milanesa.Pala magla i spasila tada najbolji tim na svetu Zvezda vodila jedan nula a ,Milan imao igraca manje iskljucen bio Virdis Italijanski reprezentativac.Drugi dan mec se ponavlja sa nula nula i zabari imju 11 igraca.Dvadeset minuta do kraja meca a mec ponovljen sa bez golova tada najveci klub na svetu ROSO NERI.
    (igor, 4. jul 2015 15:39)

    # Link komentara

  63. Piksi Bregovic? Razumem sta Boban hoce da kaze ali ne ide mi to nekako. Piksi je Stojkovic. Pa taj je radio sta je hteo. Dejo jeste fudbalski genije, Boban dok je bio u top formi jedan od najboljih u Evropi, fantastican igrac, ali Piksi je Piksi. Neka svoja kategorija u tim gradacijama fudbalskog majstorstva. Ili bolje reci, po meni, van konkurencije. Piksi.
    (Milutin, 4. jul 2015 15:33)

    # Link komentara

  64. Jedan je Dejo! Ono sto je on radio se ne uci. Dzaba vam svi treninzi i sav trud. Zato je on genije. To je najveca draz fudbala, da vidis nesto nemoguce. Ono sto je on radio mogao si da vidis samo od njega. Pa samo onaj gol u finalu Lige sampiona protiv Barselone se ne moze objasniti. Ono se samo gleda i ostane bez teksta. I nema dalje, jednostavno nemas sta reci.
    (smash, 4. jul 2015 15:32)

    # Link komentara

  65. Dejo je morao postati šesta Zvezdina zvezda,a ne čitav tim.Ništa Mesi nije bolji od njega.
    (nini, 4. jul 2015 15:19)

    # Link komentara

  66. Ljudi moji kakav je klub uništen... To što je bila FK Crvena Zvezda neće niko nikad dostići ni na celom Balkanu a kamoli u SFRJ. Ovi današnji klinci ne mogu ni da zamisle koliki je to klub bio. Zvezda je u svakom pogledu bila jedan od najvećih klubova na planeti. Da li znate da u Evropi samo Real Madrid ima više evropskih sezona od Zvezde (kada ne bi računali godine pod sankcijama) i da je Zvezda bila zvanično najbolji klub na planeti. Ne mislim na trofej nego na statističku listu. Možete li da zamislite da smo mi imali najbolji fudbalski klub na svetu? I da se sad po njemu pljuje i to od onih koji su 2 puta u istoriji prezimili u Evropi (partizan) ili nijednom (Dinamo). Sve se okrenulo naglavačke u ovoj propaloj zemlji. Piksi, Savićević, Mihajlović, Prosinečki, Jugović, Pančev, Belodedić... i sve to samo u jednoj generaciji! Pa Rajko Mitić, Šekularac, Džajić, Dule Savić, Pižon i mnogo mnogo drugih... Ili Vidić, Stanković u novijoj istoriji... Uspela je ova država da uništi najbolju stvar koju je ikad imala. Sistem koji je funkcionisao besprekorno i koji je bio uzor u fudbalu celom svetu. Klub od koga je dolazio Murinjo da uči, a Ferguson, Bobi Robson i mnogi drugi govorili o njemu kao o strahu i trepetu Evrope. Kako to sada neverovatno zvuči. Daleko najveći srpski sportski klub svih vremena danas nema za toalet papir i to je po onima koje je Mirko Marjanović stvorio a Tole nastavio državni projekat. E Srbijo...
    (Bravo za tekst, 4. jul 2015 15:18)

    # Link komentara

  67. Stariji sam grobar i imao sam privilegiju da gledam ove igrace,Boban je bio dobar fudbaler,Dejo maestralan fudbaler ali Dragan Stojkovic Piksi je bio FUDBALERCINA!!!Najkompletniji igrac koji je ikada sutnuo loptu na ovim prostorima a i mnogo sire.
    (as, 4. jul 2015 15:16)

    # Link komentara

  68. Kad se setim kako smo ga čekali da se vrati iz vojske i zaigra...kakva vremena.
    (spaceman, 4. jul 2015 15:15)

    # Link komentara

  69. Kada sam kao klinac dobio poster Dejana Savicevica u prirodnoj velicini,pao sam u trans.
    (Djolle666, 4. jul 2015 15:04)

    # Link komentara

  70. Čast Piksiju i Deji,al zna se ko je na ovim prostorima imao najtalentiraniji skup igrača tog vremena,Jarni,Asanović,Prosinečki,Boban,Šuker i Bokšić su to 98' u Francuskoj i dokazali.
    (maro, 4. jul 2015 15:03)

    # Link komentara

  71. Neverovatan tekst,uvek su za Bobana govorili da je intelektualac u kopačkama,sad vidim i zašto.
    (hawkeye, 4. jul 2015 14:59)

    # Link komentara

  72. (purger, 4. jul 2015 13:25)

    Mitomanija je tvoj problem. Maksimir, kao i Poljud, Marakana i JNA bili su prazni kad su dolazili Čelik, Olimpija...čak se i danas na youtubeu mogu vidjeti tek 2/3 puni stadioni na utakmicama Zvezde i Hajduka i pa i drugih derbija.

    Znam da sad idem kontra idilične slike, kulta jugo lige i da dobivam minuse ali priča o punim stadionima ne stoji! To je naknadno izmišljena priča, pamti se uvijek samo najbolje, krene se preuveličavati.

    Jedino pred rat kad su stadioni postali politička pozornica a sve došlo do usijanja, tek onda je svaki hrvatski klub ponio srpski stadion i obratno.

    Kritike za nacionalizam Bobana su glupost, on je samo branio svog navijača od milicije koja je tukla BBB a puštala Delije da lome Maksimir što je činjenica zabilježena kamerama.

    Uz sve rečeno, i ja mislim da je jugo liga bila naš vrh, i da nikad više nećemo u domaćoj ligi gledati Piksija, Savičevića, Prosinečkog, Bobana, Šukera, Bokšića, Asanovića, Sušića...možda jedino ako napravimo neku regionalnu ligu koja ima puno minusa i pluseva. I dalje takve kapitalce proizvodima- pogotovo Dinamo- ali ih odmah prodajemo.
    (zgslavac, 4. jul 2015 14:53)

    # Link komentara

  73. Dva velika igrača dva različita tipa dva majstora dva legendarna Zvezdina kapitena.Atraktivniji za gledati Dejo ali majstor i vodja i gol igrač Piksi.Koliko sam samo puta galamio na Deju što neda gol ili ne doda loptu posle extra akcije...Piksi je svoje genijalne poteze završavao golom.Piksi je odlučio mnoge važne utakmice.Piksi je najveći igrač sa ovih prostora i po meni posle Pelea Maradone on je sa Zidanom tu negde.Nema dalje.Ove današnje zvezde bi bile samo sekundarne sirovine pored naših zvezda Prve Yu lige.
    (Mirko Kojotovski, 4. jul 2015 14:43)

    # Link komentara

  74. Koji je majstor bio Savicevic pa to je neverovatno. Nesto izmedju Maradone i Kake. Pogledajte na 1.41, on ladno odigrava dupli pas sa protivnickim igracem. Genije.
    (Chodex, 4. jul 2015 12:46)

    Hahahaaa,mislim da je to bilo protiv Dresdena.....kralj!
    (Damir Zr, 4. jul 2015 14:42)

    # Link komentara

  75. hahaha ma ljudi
    nam yugo ligu znam da ima.talenata na nasem podruciju vise nego u cijeloj juznoj americi. bobane legendo piksi legenda dejo legenda prosinecki virtuoz safet pape .. voli vas sve deno
    (deno, 4. jul 2015 14:38)

    # Link komentara

  76. Dok sam gledao ovaj video, najezio sam se deset puta! Kakav je to igrac bio! Dejane, Dejane, Dejane...
    (goran, 4. jul 2015 14:38)

    # Link komentara

  77. Nisam tacno siguran koji je klub u ono vreme bio medju slabijima,ali sam siguran da bi u danasnje vreme bio prvak bez vecih problema.
    (Damir Zr, 4. jul 2015 14:37)

    # Link komentara

  78. Drago mi je da sam bio najboljim navijackim godinama i da sam imao to zadovoljstvo da gledam uzivo ovakvog majstora i genija na terenu.
    Zalim danasnju generaciju klinaca i mladica koji gube vreme i energiju na severu u nadi da ce jedan Orlandic, Cvetkovic ili Andjelkovic pruziti bilo sta na terenu a da se to moze nazvati minimalnim fudbalskim zvanjem.

    DEJO MAJSTORE PA TI SI BOG
    (pravi a ne placeni zvezdas, 4. jul 2015 14:32)

    # Link komentara

  79. Piksi je neponovljiva 10-ka. Ali ja sam vise voleo da gledam Dejana. Covek uzme loptu i stusti pravo na gol i nanize gomilu igraca driblingom u trku. Posle njega je to jedino Kaka radio. Danas sve neka taktika, trcanje i rvanje gde nestade magija i lepota fudbala? U parama i rezultatima verovatno.
    (Voip, 4. jul 2015 14:31)

    # Link komentara

  80. Boban mi nikada nije bio gotivan zbog izrazenog nacionalizma, ali bolji fudbalski tekst neznam da sam procitao. Samo mi ovo poredjenje Piksija sa Bregovicem nikako ne ide.
    (goran, 4. jul 2015 14:25)

    # Link komentara

  81. A šta je sa Robertom Prosinečkim? Po meni najzasluzniji za titulu 91.godine. Dakle, Prosinečki, Stojković,Savićević.Baš tim redosljedom su po meni najveći umjetnici i najveći fudbaleri sa ovih prostora u zadnjih 30 god.Uz njih, Mijatović,Koji je svakako bio prvi igrač Reala,bolji od Šukera,realno.
    (bojan, 4. jul 2015 14:24)

    # Link komentara

  82. Dejo je br 1 sve ostalo su plagijati to i Boban koji je bio cudo od igraca svima nama ovde objasnjava.Dakle Dejo je fudbalski Cegevara.Za mene postoje Maradona,Ronaldo,Zidan i Dejo to je nesto sto se vise nece videti u svetu fudbalaaa.
    (shot, 4. jul 2015 14:12)

    # Link komentara

  83. Piksi je najbolji Evropski igrac svh vremena...i Dejan je u prvih 6-7...
    (monarhista, 4. jul 2015 14:07)

    # Link komentara

  84. Dejo je bio sjajan, ali misljenja sam da je Piksi bio malo kvalitetniji fudbaler, odnosno igrac.
    Sigurno je to da je bio jedan od najboljih koje je balkan tada imao, koje ima i sada.
    (NS BOY, 4. jul 2015 14:02)

    # Link komentara

  85. Kad je Dejo došao u Zvezdu, nakon prvog odradjenog treninga, trener zakazuje sledeći sutradan, a Dejo u čudjenju upita...
    'A jel' se odje svaki dan trenira...?!?'
    ...
    Legenda, Bogom dan talenat za fudbal, jednom rečju genije!!!
    (Sale#, 4. jul 2015 14:01)

    # Link komentara

  86. Bobane, pred tobom kapa dole! Sve ti je oprosteno.
    (botovi bez mozga, 4. jul 2015 13:56)

    # Link komentara

  87. legendarni ovaj savicevic kad ispred hotela u zg frajercina vice purgeru da dode okruzen je sa hrpom pandura genijalac
    (heja heja, 4. jul 2015 13:53)

    # Link komentara

  88. C. Zvezda da pokaze svoju velicinu i da mu ukaze pocast time sto bi ga proglasila za 6. Zvezdinu zvezdu npr sledece sezone kada Dejo puni 50 godina. Organizovati lepu svecanost tim povodom, na poluvremenu neke domace utakmice pred punim stadionom, coveku koji je doneo klubu slavu kao clanu sampionske generacije..
    (Tomas Williams, 4. jul 2015 13:52)

    # Link komentara

  89. bravo za članak.Dejo je bog i genije,kusturica je duša prodsna
    (max, 4. jul 2015 13:49)

    # Link komentara

  90. Posle ovoga svaki komentar je suvisan,jedan je DEJO SAVICEVIC...
    (enrike, 4. jul 2015 13:45)

    # Link komentara

  91. Nije spomenut intervju sa Dejom na ulici u Zagrebu. Ko je raspolozen za plakanje od smeha, neka pogleda na youtube ... :-)
    (Sale Niš, 4. jul 2015 13:39)

    # Link komentara

  92. Bez ikakve dileme - Piksi.
    Čak i da je samo fudbal u pitanju. Ali nije.
    (IvanD, 4. jul 2015 13:38)

    # Link komentara

  93. Savicevica sam uvijek smatrao najboljim igracem te generacije. Suker mi je drugi.
    Prvi je bio neprevazidjeni talent a drugi isto takav strijelac.
    Od ovih poslije samo Luka je ta klasa. Ponajbolji igrac najvecih timova.
    (drago, 4. jul 2015 13:34)

    # Link komentara

  94. sada usporedit najvece zvijezde sa ovih i onda,nema smisla! generacija sam koja je rasla uz nedjeljne radio prijenose kada je Dinamo igrao u gostima ili na starom Maksimiru kada smo igrali doma.kada je dolazila manje atraktivna ekipa tipa Radnicki,Vardar,Dinamo Vinkovci,Olimpija...bilo nas je oko 20-25 tisuca a za Hajduk,Zvezdu,Velez,Partizan 50 tisuca je bila uobicajena pojava.uz Dinamo simpatizirao sam i Velez zbog Tucea,Sliskovica i Jurica.sada kad pricam klincima kako je to bilo,nemogu me shvatit a kada se na maksimiru okupi danas 10 tisuca ljudi,svi su odusevljeni.
    (purger, 4. jul 2015 13:25)

    # Link komentara

  95. Kao neko ko je odgledao svaki Piksijev i svaki Dejanov mec na Marakani, ne bih se slozio. Piksi je bio pravi kapiten, vodja, i da se potuce i da dobije crveni da bi digao ekipu, uklizavao, kidao na svakoj utakmici, nebitno ko je rival.Igracki gledano, bio je mnogo kompletniji, nema elementa igre gde je tanak. Dejan je bio megatalenat, bogomdan za fudbal, ali sa mnogo mana, koje nije zeleo ili nije shvatao da ih je trebalo ispravljati. Nikakva igra u defanzivi, za prednjeg veznog jako los izvodjac prekida, i kornera i slobodnjaka, vrlo cesto totalna dekoncentracija u stopostotnim gol sansama...Pored toga folirao je povrede, kad je teren blatnjav ili zaledjen a dolaze neki Osijek ili Celik nikad ga nema u timu i to je sever znao i osecao. Severu tog vremena je broj jedan bio Piksi, pa Robi, Sinisa, Darko...sigurno i Ilija Najdoski pa tek onda Dejo. Steta je to, jer je po talentu Dejo trebao biti mozda i prvi igrac sveta svoje generacije...
    (mile, 4. jul 2015 13:25)

    # Link komentara

  96. Lepo receno uz jednu malu ispravku. Za Deja potpisujem sve sto je Boban rekao. Dejo je uvek bio fudbalska avangarda I smeker I poredjenje sa Dzonijem je skroz na mestu. E sad, iako razumem paralelu Piksi-Bregovic (zbog statusa mega zvezda koji su imali) Piksija ne bih poredio sa Bregovicem ,jer je Bregovic obicni plagijator I miljama je daleko od umetnika kakav je bio Piksi. Piksija bih pre uporedio sa Batom Zivoinovicem, nekako mi je blize istini.
    (Miroslav, 4. jul 2015 13:22)

    # Link komentara

  97. Nikad mi nije odgovarao ovaj Boban, posebno nakon onog incidenta u Zagrebu.

    Ali ima odlican smisao za naraciju, ovakve literarne odgovore od jednog fudbalera jos nisam procitao.
    (AlCapone, 4. jul 2015 13:15)

    # Link komentara

  98. Vrlo lep tekst i zaista je Dejo imao genijalnih poteza. Medjutim, obratite paznju na klip u tekstu - gotovo svaki taj dribling gde je okrenuo trojicu se zavrsio dodavanjem gde bi igrac gubio dodatu loptu jer su mu protivnici preblizu. Okrene golmana i trojicu, ali iza toga nema gola. Ja sam voleo tandem Piksi-Dejo - to je funkcionisalo savrseno....
    (NS, 4. jul 2015 13:15)

    # Link komentara

  99. Mozda su mu nesvesno ucinili uslugu u Milanu, obzirom da ako dostigne sve, on izgubi volju i sam izadje iz igre i sedne na klupu, nema motiva.
    Ovako, samo su mu probudili bes da eksplodira i bude onaj pravi.
    Veliki igrac, kakvih vise vidimo da realno i nema.
    (Serbinho, 4. jul 2015 13:06)

    # Link komentara

  100. I na kraju genije nije Zvezdina Zvezda, ogromna nepravda. Nesporna činjenica da je Zvezda osvojila to što je osvojila odlaskom Piksija ( uz dužno poštovanje )ako ne sam onda bar trio Prosinečki, Pančev i on morali su biti pojedinačno proglašeni. Pritom je Dejo jedan od retkih koji se vratio da završi karijeru u C.Z.
    Obzirom na povredu i karijeru Stojkovića neumesno je poređenje Dejo je igrao u Seriji A ( tadašnjoj fudbalskoj NBA ) i bio najbolji i najatraktivniji igrač dug period dok je Piksi posle Olimpika i Verone bio u Japanu. Jedino se mogu porediti po talentu, ali rezultati i karijere govore o dve sasvim različite klase
    (auggie31, 4. jul 2015 13:04)

    # Link komentara

  101. Дејо је био бољи играч, али Пикси је био бољи фудбалер. Кад кажем играч то се односи на таленат, непредвидљивост, генијалност која је и у чланку отисана. То што је Дејо могао да одигра, није могао готово нико други. Остали сегменти нису били на том нивоу. А бољи фудбалер, фудбалерчина је био Пикси: однос према саиграчима, тренеру, публици, харизма, респект, одговорност, рад, борбеност, уклизавања... То је оно што разликује фудбалера од играча. Он је био вођа. Он је био КОМПЛЕТАН. На Дејину генијалност, на незабораван потез се требало чекати 10 утакмица. Оно што је Пикси радио, није увијек било тако спектакуларно као Дејине бравуре, али је било велико и важно. И то је приказивао из утакмице у утакмицу. Редовно. То би била та моја дефиниција великог играча и великог фудбалера.
    ПС Кад бих био тренер и морао да бирам између Деје и Пиксија, без двомљења бих изабрао и једног и другог ;-)
    (Примеро Гериљеро, 4. jul 2015 12:59)

    # Link komentara

  102. Bravo za Bobana!...odlican opis fudbalskog genija Deje,takav igrac se jednostavno radja-niko njega nije nista naucio...sigurno je po potencijalu mogao i mnogo vise da postigne ali Crnogorac je-nije bas volio da trenira,malo na svoju ruku-odlika svih genija ;)a najvise povrede su ga sprijecile u tome,ali ni ovo nije malo-dva puta osvajac Lige Prvaka sa dva razlicita kluba i u oba slucaja najbolji igrac i najzasluzniji za titule-nije ni to bas malo ;)...meni jos uvijek najdrazi igrac sa ovih prostora,a kada pogledam ove danas i uporedim ga sa njim...da ne pisem dalje,nema potrebe...uostalom-nadimak koji je dobio u jednoj takvoj fudbalskoj zemlji kao sto je Italija sve govori-"Il Genio",nema se tu sta dodati,a i lijepo kaze Dragan Jovanovic-Dejo genije pa ti si bog ;)
    (manuginobili, 4. jul 2015 12:57)

    # Link komentara

  103. Impresioniran sam Bobanovim razmisljanjima koje je zacinio ovom poredbom sa Bregovicem i Stulicem. Kao neko ko je imao cast da ovu dvojicu velikana gleda uzivo, stvarno se mora reci da je Boban prevazisao sebe u ovakvoj analizi. Moja generacija nece imati vise prilike da gleda, da ovakva dva asa donesu Zvezdi bilo kakav boljitak. A sumnjam i za vas mladje, koji ove majstore niste gledali uzivo.
    95' sam samo zbog Deje dosao gledati Jug-Rum i kad je spiker objavio "primicac" umalo nisam izasao sa severa. Uzgred, Piksi je uvalio neku golcinu iz slobodnjaka. Nikada ni pre ni posle reprezentaciju uzivo nisam gledao do dana danasnjeg.
    (igor ns, 4. jul 2015 12:56)

    # Link komentara

  104. Ako cemo tako da poredimo onda je Dejo kao Radomir Mihajlovic Tocak!bez dileme!
    (dr, 4. jul 2015 12:55)

    # Link komentara

  105. Veliki Dejo!Sigurno najveci igrac u Crvenoj Zvezdi u zadnjih 30 godina!Pre toga ne znam.
    (dragan, 4. jul 2015 12:52)

    # Link komentara

  106. Boban je ovo stvarno majstorski sažeo, sve se naježiš kad ovo čitaš i poželiš da se vrati to vrijeme.
    (Realan, 4. jul 2015 12:47)

    # Link komentara

  107. Koji je majstor bio Savicevic pa to je neverovatno. Nesto izmedju Maradone i Kake. Pogledajte na 1.41, on ladno odigrava dupli pas sa protivnickim igracem. Genije.
    (Chodex, 4. jul 2015 12:46)

    # Link komentara

  108. Dejo majstore pa ti si bog!
    (Petar, 4. jul 2015 12:45)

    # Link komentara

  109. Odličan osvrt Bobana, nema šta...
    (Pablo, 4. jul 2015 12:44)

    # Link komentara

  110. neuporedivo....Stojković je igrao, po mom mišljenju, identično kao Andrea Pirlo danas. Dakle, po tome možete videti koji nivo igre je u pitanju. Savićević je imao neverovatnu brzinu u igri sa loptom, licem prema golu najopasniji napadač...Pixi- vođa i organizator, Dejo- individualac i soler....
    (doktor, 4. jul 2015 12:43)

    # Link komentara

  111. Ziveo Dejo ziveo Piksi. Ziveo drug Tito i Jugoslavija. Kad se setim?! Nostalgija...
    (Ajde sendvicari dajte pluseve, 4. jul 2015 12:43)

    # Link komentara

  112. Ali ovo psovanje Kapela. hahahhaha
    (Nemanja, 4. jul 2015 12:42)

    # Link komentara

  113. Nacrtao ga Boban ali I umeo da oboji...kappa dole..jedini Montenegro kog sam voleo,srcem navijao I u Bgd I po svetu,te koji je ispostovao Zvezdu I istinsku njenu publiku,zapad pre svega...baska doneo trofeje..pregrst,plenio igrom I turdom...kad se pogleda stanje danas sa Orlandom Vukanom,Savom...il do onomad Vesovicem...ko nebo I zemlja...svetlosne/jedan dicni veli svemirske/godine.Hvala Geniju I za Minhen al jos vise Drezden..I samo napred..A ovaj danansji ocaj Zvezde...to ce Bogme potrajati...
    (Radasin, 4. jul 2015 12:42)

    # Link komentara

  114. Eh Dejo,
    jos uvek, posle 25 godina ne mogu da shvatim kako nisi uspeo da pogodis gol sa POLA METRA u 1/4 SP Italia'90 protiv Argentinaca.
    Za ostalo, svaka cast!
    (mn, 4. jul 2015 12:40)

    # Link komentara

  115. Gol Bajernu u Minhenu, zlo. Sprint sa loptom 50 metara i donji levi ugao gola, Koler nevera. Sećam se i njegovog debija za reprezentaciju, prijateljska sa Italijom u Splitu, 1 1 završilo. Mislim da se i Maldini dobro seća, čini mi se da je i njemu bio debi. Maldini je dobro zapamtio Deju.

    Alal vera za tekst. Ostao žal za onim zicerom '90, protiv Argentine. Odveo bi nas u polufinale SP... Dejo genije, pa ti si bog :)
    (Realan samo, 4. jul 2015 12:39)

    # Link komentara

  116. Dejo Genije!
    (dado, 4. jul 2015 12:37)

    # Link komentara

  117. Pa Sekularac je rekao da je Piksi bolji ali da vise voli Deju (Piksija nisi mogao da oteras sa treninga, Dejana nisi mogao da nateras na trening). Meni kao Zvezdasu Piksi nije nista uskratio dok sam ga gledao, a za Dejana nisam siguran. Hvala Bobanu na ovoj prici.
    (trt mrt, 4. jul 2015 12:37)

    # Link komentara

  118. bravo bravo bravo
    (kraft, 4. jul 2015 12:37)

    # Link komentara

  119. Da li je ikad neki fudbaler dao ovakav intervju o drugom fudbaleru... Ne secam se.
    (Milan, 4. jul 2015 12:37)

    # Link komentara

  120. Boban je jedan od onih velikih sa Balkana, iz top 10 ili 20, poslednjih 25 godina.
    Vrlo je zanimljiva ova ispovest i ja sam od prvog slova saglasan sa njim.
    Posebno je istinita ova paralela sa Bregom i Dzonijem.
    Kako sam mogao da vidim obojicu velikih fudbalera, i Deju i Piksija,i mnoge druge, iako partizanovac, ja nisam gledao boljeg od Deje.
    Jedini umetnik ove igre sa ovih prostora, prethdnoca najboljeg od najboljih: Mesija!
    Ali koliko ljudi toliko i ukusa, slobodno je to polje!
    (danilo, 4. jul 2015 12:36)

    # Link komentara

  121. Auuu, kako je ovo dobro izgovoreno. Svaka cast Bobanu!
    (Vlada, 4. jul 2015 12:33)

    # Link komentara

  122. menjam sve nase debilne politicare za jenog piksija i jednog deju.
    ..
    (bolt, 4. jul 2015 12:27)

    # Link komentara

  123. Kad se samo setimo tih asova: Savičevića, Piksija, Bobana, Mijata, Asanovića, Robija ... Poslednji fudbalski romantici. Danas kada Mesi provuče nekome kroz noge ili odigra petom, svi padaju u trans, a kod ovih majstora je to bilo normalno ...
    (Hoću 158 pluseva botova, 4. jul 2015 12:25)

    # Link komentara