- Komentari -
  1. @dare slovenac
    Slazem se sa skoro svim!
    Jedino, pominjes "ne brani ništa bodova" kao da mu to olaksava postizanje ovih ciljeva koje pominjes?!?
    To sto ima malo bodova samo znaci da ce mu trebati vise vremena da stigne opet na prvo mesto. Prvi je onaj ko je osvojio najvise bodova u proteklih 12 meseci, bez obzira da li je pri tome branio 15000 ili 150 bodova.
    (Pera, 12. jul 2022 16:59) # Link komentara

    pa zato sam i napisao krajem godine kad osvoji ta 3 GS turnira i koji masters, posle u 2024 lagano nabije sedmice do OI
    (dare slovenac, 12. jul 2022 19:01)

    # Link komentara

  2. Bravo.
    (Sumadija, 12. jul 2022 17:45)

    # Link komentara

  3. Novak sledeče godine napada rekord GS titula a i ne brani ništa bodova, vrača se na prvo mesto krajem sledeče godine sa 24 GS titule i 400+ sedmica...u 2024 osvaja OI i penzijoniše se kao pobednik i GOAT...zapamtite
    @dare slovenac
    Slazem se sa skoro svim!
    Jedino, pominjes "ne brani ništa bodova" kao da mu to olaksava postizanje ovih ciljeva koje pominjes?!?
    To sto ima malo bodova samo znaci da ce mu trebati vise vremena da stigne opet na prvo mesto. Prvi je onaj ko je osvojio najvise bodova u proteklih 12 meseci, bez obzira da li je pri tome branio 15000 ili 150 bodova.
    (Pera, 12. jul 2022 16:59)

    # Link komentara

  4. A mozda je razlog i sto je Albanese; veliki prijatelj naseg precednika.
    (Ima ih stotine, hiljade, 12. jul 2022 15:21)

    # Link komentara

  5. Novak sledeče godine napada rekord GS titula a i ne brani ništa bodova, vrača se na prvo mesto krajem sledeče godine sa 24 GS titule i 400+ sedmica...u 2024 osvaja OI i penzijoniše se kao pobednik i GOAT...zapamtite
    (dare slovenac, 12. jul 2022 15:05)

    # Link komentara

  6. Nema mu igranja.
    (Sandzak, 12. jul 2022 14:09)

    # Link komentara

  7. Novak je izbacen iz Australije iz cisto politickih razloga i ne vidim nijedan razlog da ga na isti nacin ne puste opet.

    Na sudjenju je receno da Novak ne predstavlja pretnju po njihovo javno zdravlje, vec po njihov sistem i rezim koji su uveli jer ljudi u njemu i njegovom ponasanju vide nesto vise od tenisera.

    Ako ovaj premijer i njegova vlada vode sasvim drugaciju politiku od prethodnika onda ne vidim problem zasto da ne ukinu tu besmislenu zabranu.
    (chupavi, 12. jul 2022 14:07)

    # Link komentara

  8. @Vlada, A ko je potpisao molbu? Probaj doći ovde sa istom greškom kao turist, vratiće te istim avionom. Dali su mu šansu da se izvuče sa pričom o vakcinaciji.Da li si se zapitao zašto Nole nije rekao ni reč protiv Australije? Ako jeste, molim te podeli sa nama.
    (Zakon, 12. jul 2022 13:59)

    # Link komentara

  9. @Vlada, A ko je potpisao molbu? Probaj doći ovde sa istom greškom kao turist, vratiće te istim avionom. Dali su mu šansu da se izvuče sa pričom o vakcinaciji.Da li si se zapitao zašto Nole nije rekao ni reč protiv Australije? Ako jeste, molim te podeli sa nama.
    (Zakon, 12. jul 2022 13:58)

    # Link komentara

  10. Sve je politika u zivotu, ne zaborvite to deco moja.
    (Adria, 12. jul 2022 13:36)

    # Link komentara

  11. Novak je prekršio zakon. Uneo netačne podatke u molbu za vizu. To je i sam priznao. Nemoj da se lažemo. Inače Albaneze je rođen od italijanskog oca i irsko - australijske majke. Veze nema sa Albancima. Ali mi već sudimo.
    (Zakon, 12. jul 2022 11:55)

    Novak NIJE prekršio zakon. Podatke za vizu nije unosio on, nego njegov tim koji je napravio nenamernu grešku i to su i priznali i oni, pa su im to čak prihvatili i Australijanci (sve ima u transkriptu suđenja, samo treba čitati). Da je to bio razlog za izbacivanje, ne bi se digla tolika frka, jer bi Australijanci imali open and shut case i jedva bi dočekali to kao izgovor. Frka se digla upravo zato što je Morison morao da prelomi da Hoku namigne da ga ovaj izbaci na svoje diskreciono pravo. Da su imali tu kartu koju ti pominješ, ne bi odigrali na ovo. Uključi mozak pre upotrebe jezika!
    (Vlada, 12. jul 2022 13:32)

    # Link komentara

  12. Entoni Albanese, otac Italijan, majka Irkinja
    (Oliver, 12. jul 2022 12:48)

    # Link komentara

  13. ma pustiće oni njega i na USAO i na AO (jer vide da zabranama samo njemu zapravo dižu rejting) ali se plašim da će da mu spreme neke nove zvrčke. Novak najviše treba da se plaši neke nameštaljke oko doping kontrole, jer njegovim neprijateljima je jedino to preostalo...
    (Oliver, 12. jul 2022 12:38)

    # Link komentara

  14. Nole se vraca svojim izbacivacima kao Bumerang
    (Slobo, 12. jul 2022 12:01)

    # Link komentara

  15. @Bejn,
    Nema šanse, Nole pati od akutne želje da ga vole.
    (u cudu!, 12. jul 2022 11:56)

    # Link komentara

  16. Novak je prekršio zakon. Uneo netačne podatke u molbu za vizu. To je i sam priznao. Nemoj da se lažemo. Inače Albaneze je rođen od italijanskog oca i irsko - australijske majke. Veze nema sa Albancima. Ali mi već sudimo.
    (Zakon, 12. jul 2022 11:55)

    # Link komentara

  17. Simpatise tenis ili ne, ceo slucaj nema nikakve veze s time. Problem je daleko kompleksniji, a sada jos i vise nakon sto su mu udarili 3 godine zabrane ulaska. Da je uzeo vakcinu problema ne bi bilo. Uostalom, vidimo sta se desavalo ove godine na vimbldonu. No1 igrac nije mogao igrati samo sto je Rus.
    (hm, 12. jul 2022 11:48)

    # Link komentara

  18. Ja bih im se zahvalio na pozivu, da sam na Novakovom mestu.
    (polusvet, 12. jul 2022 11:44)

    # Link komentara

  19. Bilo bi sjajno, Novak bi mogao u Melburnu uzeti jos dve titule
    (Igor, 12. jul 2022 11:31)

    # Link komentara

  20. BEJNE brate
    Komentar Ti je vrh VRHOVA !!!!!
    ??????
    (Dragoslav, 12. jul 2022 11:25)

    # Link komentara

  21. ja mislim da nema potrebe
    (Saša, 12. jul 2022 11:19)

    # Link komentara

  22. @Magnum

    Ajde informisi se pa onda otvaraj usta.

    Novak zakon prekrsio nije. On je njih dobio na sudu gde je lepo receno da je vizni rezim bio neiasan i neuskladjen i da nigde nije stajalo da nevakcinisani sa izuzecem ne mogu da udju u zemlju, cak naprotiv. Legalno, Nole nosta skrivio nije. Deprtovan je na osnovu posebnog prava koje ministar za imigraciju ima, gde ne mora cak ni da navede jasne razloge. Nole se zalio, izgubio slicaj i kao razlog deportacije je navedeno da Nole predstavlja opasnost po javno zdravlje njegov stav moze inspirisati nerede zbog njegove popularnosti. Kao sporedni efekat deportacije, Nole ima zabranu ulaska na tri godine.

    Tako da pravno gledano, Novak nista skrivio nije, samo je bio zrtva predizborne kampanje vlasti koja se ljuljala upravo zbog kovid mera.
    Tako da ne siritr lazne vesti i svoju glupost po internetu. Imate puno pravo da ga kritikujete zbog sebicnosti i da sumnajte u njegovu inteligenciju, cak i da spekulisete da je nesto muljao sa izuzecem i testovima, ali u ovom trenutku njegova pravna situacija ie cista kao suza. Premijer Australije mora doneti tesku odluku jer ukoliko ga dovede, argument prethodnog ministra nije bio glup i neki ljudi ce biti besni, a sa druge strane imate i ljude koji vide ceo absurd situacije i smatraju da ovo moze stetiti imidzu i turizmu Australije. Prvo je stvar politike i stava, drugo stvar novca i Nole ce jako verovatno biti u Aistraliji 2023.
    (Mile, 12. jul 2022 10:42)

    # Link komentara

  23. Oduzeti Australiji GS i preneti ga u Peking.
    (ikac klisa, 12. jul 2022 10:35)

    # Link komentara

  24. Bejn, odavno nisam procitao genijalniji komentar, svaka ti cast:-D Verujem da cak ni taj nadimak nisi slucajno izabrao kad si pisao ovako nesto no dobro.
    (Pirotehnicar, 12. jul 2022 10:33)

    # Link komentara

  25. Sudeći po prezimenu premijera, mrka kapa da će da mu ukinu zabranu!!!
    (Mike, 12. jul 2022 10:30)

    # Link komentara

  26. Ako Novaku I ne dozvole u inat će osvojiti deset Wimbldona.
    (čivijaš, 12. jul 2022 10:24)

    # Link komentara

  27. Igraće i u Americi i u Australiji
    (g, 12. jul 2022 10:22)

    # Link komentara

  28. i vi sad meni recite da je okej da se nekome ko je prekrsio vizni protokol ukine zabrana samo jer je teniser, a premijer voli tenis? I ovo nije diskriminacija? A sta je sa ostalim "obicnim" ljudima, pa i oni vole tenis?
    (Magnum, 12. jul 2022 09:49

    Samo što on nije prekršio vizni protokol. On je imao validnu vizu i to je sud i potvrdio! Njegova deportacija je bila čisto politička odluka na koju je ministar imao diskreciono pravo i to je ono što je drugi sud potvrdio. Ali Nole NIJE PREKRŠIO VIZNI PROTOKOL! I prestani da spinuješ i lažeš kad pojma nemaš!
    (Vlada, 12. jul 2022 10:11)

    # Link komentara

  29. Jedna stvar je ako mu ukinu zabranu ali je pitanje da li bi u tom slucaju mogao bez vakcine da udje u Australiju.
    (Goran, 12. jul 2022 09:23)

    Australija je ukinula obaveznu vakcinaciju kao uslov za ulazak. Raspitaj se malo. Drugo će biti ako je uvedu opet do januara, ali kako sada stvari stoje, vakcinalni status strani putnici više ne moraju da prijavljuju. Jedino što Đokovića trenutno koči je ta trogodišnja zabrana koju na zahtev mogu da mu ukinu ako hoće. A ne vidim što ne bi hteli. On zakon prekršio nije, devetostruki je šampion i nijednu ružnu reč o Australiji i Australijancima rekao nije uprkos svemu. Naprotiv!
    (Vlada, 12. jul 2022 10:10)

    # Link komentara

  30. Evo kako mali Perica zamislja red i zakon - premijer voli tenis pa ce da pustinDjokovica. Ako bi to bio razlog on vec sutradan ne bi bio premijer. Ako ministar zdravlja odluci da ukine vakcinu kao uslov za ulazak i Djokovicu imigracioni ministar ukine zabranu trogodisnjeg ulaska onda moze da ide i da igra tenis.
    (Zoja, 12. jul 2022 09:26)

    Upravo tako je i izbačen, kako ti kažeš da mali Perica zamišlja zakon! Nole je imao sve validne papire i legalno je ušao u zemlju, što je i sud potvrdio. Izbačen je na lični ćef ministra imigracija koji je za to dobio mig odobrenja premijera. Ili misliš da bi to Hok uradio na svoju ruku da mu je Skot rekao da pusti Đokovića? Šta misliš, šta će sadašnji ministar imigracija da uradi ako mu premijer kaže da poništi odluku, na šta ima pravo?
    (Vlada, 12. jul 2022 10:04)

    # Link komentara

  31. Nije ni 10 nego 9.
    (Piro, 12. jul 2022 09:50)

    # Link komentara

  32. i vi sad meni recite da je okej da se nekome ko je prekrsio vizni protokol ukine zabrana samo jer je teniser, a premijer voli tenis? I ovo nije diskriminacija? A sta je sa ostalim "obicnim" ljudima, pa i oni vole tenis?
    (Magnum, 12. jul 2022 09:49)

    # Link komentara

  33. Ne bih im ukazao tu cast...

    AO vise treba Novaka nego li obratno.
    (ime, 12. jul 2022 09:47)

    # Link komentara

  34. Ne bih im ukazao tu cast...

    AO vise treba Novaka nego li obratno.
    (ime, 12. jul 2022 09:47)

    # Link komentara

  35. Премијер је ту ситна ставка према АТП и осталој западној мафији која је полумртвог Надала изгурала и одржаће на месту ГОАТ све док им Путин и Кина не заведу нови сведски ред и глобални поредак..
    (Бранко, 12. jul 2022 09:41)

    # Link komentara

  36. Volim Novaka I nadam se da ce da igra I u Aust.i u USA ali preteraste vise sa ovako glupim nagadjanjima I vestima kao da ste zuta stampa.
    (kralj, 12. jul 2022 09:34)

    # Link komentara

  37. 'de bre ovaj sa ovim prezimenom, to je neki tol.
    (hehe, 12. jul 2022 09:28)

    # Link komentara

  38. Evo kako mali Perica zamislja red i zakon - premijer voli tenis pa ce da pustinDjokovica. Ako bi to bio razlog on vec sutradan ne bi bio premijer. Ako ministar zdravlja odluci da ukine vakcinu kao uslov za ulazak i Djokovicu imigracioni ministar ukine zabranu trogodisnjeg ulaska onda moze da ide i da igra tenis.
    (Zoja, 12. jul 2022 09:26)

    # Link komentara

  39. Đoković bi sada trebalo da ih preskoči.
    kada su ga onako izmaltreti4ali.
    svetskog tenisera broj 1 sa odgovarajućom vizom držali u azil sa ilegalnim imigrantima.
    (Pukovnik Gadafi, 12. jul 2022 09:25)

    # Link komentara

  40. Bolje da ne ide više tamo. Dosta je što su ga jednom ponizili zatvaranjem i vodanjem kao kriminalca. Imaće šanse za nove GS na RG i WB, na slemovima i u državama gde je dobrodošao.
    (Petar, 12. jul 2022 09:23)

    # Link komentara

  41. Jedna stvar je ako mu ukinu zabranu ali je pitanje da li bi u tom slucaju mogao bez vakcine da udje u Australiju.
    (Goran, 12. jul 2022 09:23)

    # Link komentara

  42. Sta? Novi premijer je ljubitelj tenisa pa ce zato ukinutu zabranu??? A sta da nije ljubitelj? Onda ne bi ukinuo… ???
    (Duka, 12. jul 2022 09:21)

    # Link komentara

  43. Zakon je zakon! Niti on,niti drugi nisu iznad zakona! Neka se ne pravi pametan, neka se vakcinise i reši problem. U ostalom, to je njegov problem..
    (borkes, 12. jul 2022 09:20)

    # Link komentara

  44. Kakav bi epski momenat bio da Novak u Njujorku igra finale 11. septembra i pobedu proslavi "avionom".
    (Bejn, 12. jul 2022 09:19)

    # Link komentara

  45. Pre svega bi to trebalo da uradi Australije radi, jer nikakav vizni rezim nije prekrsen, imao je urednu vizu, ali ne I vakcinu. Barem bi se koliko toliko oprali one blamaze u januaru
    (Mare, 12. jul 2022 09:05)

    # Link komentara

  46. Devetostrukog ne osmostrukog sampiona.
    (Michael Clayton, 12. jul 2022 09:02)

    # Link komentara

  47. nije 8 nego 10
    (Dedza, 12. jul 2022 09:02)

    # Link komentara

  48. Nadam se da je tako, mada malo me brine njegovo prezime
    (ja, 12. jul 2022 08:52)

    # Link komentara