- Komentari -
  1. Ne da igra protiv njega nego da igra dok je on u konkurenciji, Federer i Nadal su ga gurali napred i motivisali da uradi ono sto je uradio, a kada Nadal bude otisao u penziju, splasnuce nesto i u samom Novaku, to je nepobitna cinjenica- covek ima 34 godine i ne verujem da moze da igra na ovom nivou jos vise (duze) od 2-3 godine, eventualno 4. Daj Boze da gresim, mogao bi on za mnoge da bude opasan i sa 40, ali, nije fer to traziti od njega.
    (Dezurni smarac, 14. septembar 2021 08:33)

    # Link komentara

  2. Strucna analiza, tesko da moze da osvoji jos 6-7 GS, budimo zadovoljni i sa 3, 4 ili 5. Cim se Nadal povuce, to ce verovatno biti kraj i za Novakovu karijeru jer ce kod njega nestati taj glavni motiv i glavna (a i jedina) opasnost.
    (Dezurni smarac, 13. septembar 2021 14:45)

    A zasto Nole mora da igra samo sa Rafom?
    (beograd_92, 13. septembar 2021 23:59)

    # Link komentara

  3. Deda ae ladno na kraju slikao, strepeo citavo vreme.
    (Fuj, 13. septembar 2021 23:36)

    # Link komentara

  4. Ovaj Lejver ima crvene oci kao reptil. U njegovo vreme tenis je bio na nivou badmintona. I on je osetio olaksanje kad je Nole izgubio mec.
    (ljilja, 13. septembar 2021 17:57)

    A zašto onda još neko nije osvajao kalendarski kad je bilo tako lako i bez konkurencije? A, pametnjakovići?
    (krca, 13. septembar 2021 22:43)

    # Link komentara

  5. Šteta, ali nije prvi put da izgubio finale na ovaj način. Setimo se samo RG prošle godine. Ja lično mislim da će sada biti još više motivisan, posebno sto je sledeći slem njegov omiljeni. Ima vremena da se odmori, resetuje i počne sledeću godinu svež. Takodje mislim da je Tokio bila velika greska.
    (City Girl, 13. septembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  6. Joj kakvi smo ljudi, ajde necemo da mrzimo brata Rusa, pa neka nam sada bude kriv za sve fosil Levjer i ajde da omalovazavamo njegovu karijeru jer time postizemo sta? -.-
    (la_mujer, 13. septembar 2021 19:02)

    # Link komentara

  7. Ovaj Lejver ima crvene oci kao reptil. U njegovo vreme tenis je bio na nivou badmintona. I on je osetio olaksanje kad je Nole izgubio mec.
    (ljilja, 13. septembar 2021 17:57) # Link komentara

    Lejver je igrao tenis u vreme kad je bila bar 100 puta manja konkurencija. I on nešto priča: izazov je nastavlja. Kad bi igrali Lejver iz najboljeg perioda i Novak iz najboljeg perioda bilo bi 6:1 6:0 6:1 za Novaka za sat i 5 minuta igre.
    (iks,

    Za 50 godina ima tako pricaju i za noleta i rodju. A onda?
    Ne verujem kakvo nepostovanje istinske legende tenisa koja je najvise uradila za ovaj sport. Al znate vi bolje, sto gledate tenis od 2011.
    (Novak the GOAT, 13. septembar 2021 18:44)

    # Link komentara

  8. Ovaj Lejver ima crvene oci kao reptil. U njegovo vreme tenis je bio na nivou badmintona. I on je osetio olaksanje kad je Nole izgubio mec.
    (ljilja, 13. septembar 2021 17:57)

    # Link komentara

  9. Ajde Nole nastavi da gubis, da te ovi zapadnjaci podrzavaju. Jos ima i da te zavole!
    (Roy74, 13. septembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  10. Lejver je igrao tenis u vreme kad je bila bar 100 puta manja konkurencija. I on nešto priča: izazov je nastavlja. Kad bi igrali Lejver iz najboljeg perioda i Novak iz najboljeg perioda bilo bi 6:1 6:0 6:1 za Novaka za sat i 5 minuta igre.
    (iks, 13. septembar 2021 17:06)

    # Link komentara

  11. Naravno da se ovaj zombi iz Australije najviše obradovao!!!!!
    (Delija iz Valjeva, 13. septembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  12. p.s. Svaka čast Rodu Lejveru, ali tada je tenis bio rekreacija, a ne ozbiljan sport. Tenis postaje profesionalan od 1973. godine.
    (Mrki, 13. septembar 2021 14:54)


    Tipična neznalica koja je pravila tenisa naučila pojavom Djokovića i Viškovića.
    Sa tim reketima sa kojima se tada igralo, Novak i Rafa ne bi pogodili oluke kraj terena. A bilo je baja koji su i tada servirali 200 na sat.
    A što se rekreacije tiče... Džesi Ovens je pre 85 godina trčao deset sekundi na sto metara i skakao preko osam metara, i to u kaljačama i bez 30 dozvoljenih hemijskih sredstava i preko pedeset zabranjenih. Mogao je samo da se dopinguje viskijem, i to u kafanima gde su dozvoljavali ulaz crncima.
    Ali, šta o tome znaju instagram novokomponovani fanovi...
    (Mali Hijavata, 13. septembar 2021 16:45)

    # Link komentara

  13. Kad je Rod Lejvel igrao tenis i osvojio sva 4 velika turnira bila je potpuno druga situacija nego danas. Pola sveta nije ni čulo za tenis u to doba. A on jadan živ nije bio dok Novak nije izgubio meč. Sada je konkurencija žestoka i osvojiti 3 od 4 je mnogo teže nego tada svih 4. Pohvale za Medvedeva za igru u finalu ali pre sve ga na hrabrosti da u oči kaže Novaku ono što svi misle ali iz pakosti ne žele da izjave a to je da je najbolji na svetu svih vremena.
    (DEX, 13. septembar 2021 16:37)

    # Link komentara

  14. Usrao motku kao i obicno.Kad treba osvojiti nesto vazno Srbi se useru.
    (Istina boli, 13. septembar 2021 16:33)

    # Link komentara

  15. Obrukao se Novak pred Vladom, Marijom, Bredom, Leonardom, Bredlijem i drugim svetskim zvezdama koje su došle da prisustvuju istoriji. Sada se čine neverovatnim predviđanja o 25-26 titula. Nadamo se da će osvojiti još 2 i da i to bude dovoljno za prvo mesto kada se povuku 3 vodeća tenisera.
    (Jovanovski, 13. septembar 2021 15:56)

    # Link komentara

  16. Nastavlja se svakako, bice jos megdana. Adrija tour, Srbija Open, itd. Idemo Nole
    (Splavar, 13. septembar 2021 15:48)

    # Link komentara

  17. Nije ovo jedina izgubljena titula, bice jos izgubljenih titula za Novaka!
    Tresnuo si na patos i to jako. Samo zato sto si se popeo toliko visoko. Najvise od svih.
    Sa visine nemas odakle ici vise, sad mozes opet.
    Bice jos titula! Bices gladan titula! Vuk!
    Glavu gore samipone!
    (Floki, 13. septembar 2021 15:30)

    # Link komentara

  18. Mrki


    Prvo, tenis je mnooogo star sport da bi ga ti nazvao amaterskim do 73.
    Kako ste krenuli, priznavacete od 2011 pa na ovamo samo.
    Drugo, lejver ima 28 slema, 16 singl i dubl 12 a ne 5. Ima neverovatne rekorde koji su danas nezamislivi. Nisam ja dosao da osporavam necije uspehe ali kad vec kazete najbolji svih vremena ne mozete a da ne racunate prve dve trecine postojanja tog sporta, da nije bilo tog lejvera ko zna kako bi izgledao tenis danas. Vec sam sve napisao u komentaru ispod, gledano po nivou tenisa mislim da je Novak najvisi i najbolji ali to ne moze da se uporedi vec samo rezultati se gledaju. A vi onda zanemarite sve sto je neko uradio pre, to je sve pocelo od federera kad je on isplaniran za goata od strane svih zivih u tenisu.
    (Tenis, 13. septembar 2021 15:25)

    # Link komentara

  19. Mozda ce zivot izrezirati jos ljepsu pricu, da u istoriju bude upisan kao najveci u mjestu odakle je i krenuo u svoj pohod i gdje ga najvise vole - Melburnu!
    (Mladen, 13. septembar 2021 15:17)

    # Link komentara

  20. Dragi Nole, verujemo u Tebe, uzmi ovo kao još jedno (ovog puta je, takvo kakvo je) iskustvo u životu, okreni stranu, odmori se, malo redukuj davanje izjava mi smo tu! Mislimo na Tebe i volimo Te!!!!!
    (m, 13. septembar 2021 15:11)

    # Link komentara

  21. Из пораза ће извући мотив за даље.Он сад се закључа у собу пар дана и само анализира своје грешке.Ко га отписује тај нема појма са животом.Може да се деси да догодине освоји златни слем.
    (нс бој, 13. septembar 2021 14:46)

    Zlatni slem sledeće godine neće da može. 2024. su Olimpijske igre, koje su neophodne za isti... A slažem se u potpunosti za to otpisivanje.
    (ShroomsMrka, 13. septembar 2021 15:10)

    # Link komentara

  22. (Objektivno, 13. septembar 2021 14:24)

    I Pele kad je igrao, fudbal je bio smešan u odnosu na današnje vreme, i bilo je 20x manje fudbalera, i igrali su za smešne pare, konkurencija niti 5% od današnje - pa niko ne spori da je Pele legenda.
    Treba reći da je Lejver poosvajao skoro sve PRO turnire između 1963. i 1968, i da bi najverovatnije uzeo makar još 10-15 GS-ova da su profesionalci tada učestvovali.
    (Joca, 13. septembar 2021 15:08)

    # Link komentara

  23. Glava gore Novace.....Ispisujes istoriju i volimo te zbog toga,zato sto si nas,zato sto si Srbin....Nijedno tvoje finale nisam voleo da gledam...Zivci su to...
    (mladen, 13. septembar 2021 15:06)

    # Link komentara

  24. Па добро, године чине своје јер је потпун опоровак све теже остварити на слемовима. Новак зато ретко игра мастерсе. Новак је велики човек, несебичан, добро срце. Хтео је да усрећи нацију наступом на ОИ, па и по цену да овде дође потрошен и понижен (није освојио медаљу на ОИ). Шта би било да је одбио или измислио повреду пред ОИ? На њега су вршени притисци са свих страна (не тениски разлози). Биле су то "маказе". Да није ишао на ОИ узео би златни слем (свеж Новак је непобедив) али би из зависти, због тога, био проглашен за издајника. То себи никад не би опростио. Изабрао је да због морала "погине". Играо је у месец и по све до синоћног страдања али да остане чист. Дао је све од себе. Медведеву су се склопиле коцкице, постао је искусан и честитам му на првој титули!
    (обс, 13. septembar 2021 15:01)

    # Link komentara

  25. Kada mene ovako boli posle jedan dan mogu da mislim kako je Novaku. Ipak ne mogu da verujem da ce stati na 20 titula. Sigurno ce se pojaviti ponos i inat da dovrsi sta je zapoceo i da uzme tu 21. titulu. Nece valjda ove suze biti zadnje. O kalendarskom slemu vise nema ni govora. Sa ovakvom promenom generacija u svetskom tenisu sve vise mi se cini da Nadal vise ne moze osvojiti ni jednu titulu.
    (Goran, 13. septembar 2021 14:59)

    # Link komentara

  26. Odjednom je taj podatak da se osvoje sva četiri GS-a u toku godine postao najvažniji u svetu tenisa. Pre toga niko nije ni pomišljao da je to bitno. Najbitniji podatak je koliko si velikih turnira osvojio, sve ostalo je dekoracija. Novak se "upecao" i počeo da sebi nabija na nos potpuno nebitne stvari. Nadam se da će se vratiti u realnost i igrati turnir po turnir.

    Da nije možda Rod Lejver najveći? Znači osvojiš recimo 5 GS-a, od toga vežeš sva četiri u godini i ti si bolji od nekoga ko u tom trenutku ima 25 trofeja? Malo sutra.

    p.s. Svaka čast Rodu Lejveru, ali tada je tenis bio rekreacija, a ne ozbiljan sport. Tenis postaje profesionalan od 1973. godine.
    (Mrki, 13. septembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  27. "Teniski svet hrabri Novaka" !? .... to je iskljucivo zato sto je izgubio mec i istorijsko dostignuce !!!...
    da je pobedio - poneko bi mu i priznao dostignuce, ali mislim da bi mu uglavnom mlako cestitali i relativizirali uspeh.
    (NS oldtajmer, 13. septembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  28. Из пораза ће извући мотив за даље.Он сад се закључа у собу пар дана и само анализира своје грешке.Ко га отписује тај нема појма са животом.Може да се деси да догодине освоји златни слем.
    (нс бој, 13. septembar 2021 14:46)

    # Link komentara

  29. Ok nije u godini ali ne zaboravite, Novak je več držao sva četri odjednom...
    (dare slovenac, 13. septembar 2021 14:46)

    # Link komentara

  30. Razumem i Lejvera, sigurno mu je drago ne jer je Đoković izgubio već što je ostao rekord. Previše istorije se desilo Novaku ove godine i nije mogao to da podnese, sledeće godine on će igrati rasterećenije i biće još uspešniji
    (Dct, 13. septembar 2021 14:45)

    # Link komentara

  31. Strucna analiza, tesko da moze da osvoji jos 6-7 GS, budimo zadovoljni i sa 3, 4 ili 5. Cim se Nadal povuce, to ce verovatno biti kraj i za Novakovu karijeru jer ce kod njega nestati taj glavni motiv i glavna (a i jedina) opasnost.
    (Dezurni smarac, 13. septembar 2021 14:45)

    # Link komentara

  32. I dobro... ko je još odigrao 28 mečeva na gs turnirima u jednoj godini posle 69-te?
    (deki, 13. septembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  33. Није ово крај ере Ђоковића,само премор,можда мало и притисак,ал највише умор,дешава се,никаква трагедија,сензација,ништа страшно.Накважније је да освоји још који ГС а хоће,јер је ове године направио одличан резултат,какав ни ми нисмо веровали да ће се изједначити са Надалом и Федерером.Што се мене тиче нек зарад што више ГС жртвује и бр1,недеље на АТП.Нек одигра по неки мастерс који му одговара.Мислим да је догодине највећи фаворит на Вимблдону и Ролан га росу.
    (нс бој, 13. septembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  34. Da, bila je zgodna prilika da se uzme kalendarski slem, ali nece valjda Nole sada da place oko godine u kojoj je igrao 4 finala i uzeo 3/4 titule. Da mu je neko ovo ponudio na pocetku godine oberucke bi potpisao uz konstantaciju "Zanimljivo, zamalo kalendarski slem. Steta, ali potpisujem!". Uzimanjem onog drugog RG se u mojoj glavi zacementirao kao GOAT (mislim da je ta titula bila neuporedivo vaznija od ove potencijalne na US Openu), a cim je uzeo Vimbldon bio sam srecan sto se izjednacio po broju GS sa Nadalom i Federerom, ali sam odma' osetio gorcinu jer sam znao da ce sada mediji da pumpaju tu temu kalendarskog slema. Umesto da Nole uziva u Tokiju i Njujorku, bez pritiska, oni mu nabacili tu temu na ledja i na kraju covek zavrsio u suzama. Znam, jedinstvena prilika je bila, ali on je vec drzao sva cetiri GS u istom trenutku - da, nije u istoj kalendarskoj godini, ali je to bilo u vreme kada su i Nadal i Federer i Marej bili na vrhuncima, ej! I, za razliku od Lejvera koji je tada igrao samo na travi i sljaci, Nole je te cetiri titule istovremeno drzao na tri razlicite podloge tokom najbrutalnije ere tenisa! Ma, dovoljno, Nole! Ti si meni GOAT. Molim te samo da uzivas i pokusas da ostanes gluv na ove medijske pritiske. Uzivaj samo!
    (Djordje P, 13. septembar 2021 14:41)

    # Link komentara

  35. Uopste nisi objektivan. Zasto onda ide "svih vremena" ako se vremena ne uporedjuju?
    Ti govoris o jacini igraca, ja govorim o rezultatima koje imaju. Za 50 godina mozda se bude igralo 8 slemova godisnje, bice mozda igraca sa po 40 slemova. I onda ce takvi kao ti da kazu "ma to kad su igrali novak i federer je neuporedivo s ovim danas jer danas je teze". Sustina su rezultati koje je igrac ostvario a ne nivo tenisa. Pa ti ni federera i djokovica ne mozes da uporedis po nivou tenisa jer je jedan bio na vrhuncu u prvoj deceniji a drugi u drugoj deceniji 21. veka, iako su se poklopili.
    To sto se neko setio da izbaci lejvera iz te price o goatu jer je federer projektovan za to mesto i marketing i sponzori mene kao velikog fana ovog sporta uopste ne zanima, posle su rafa i novak uskocili u tu pricu takodje pored svajcarca.
    (Tenis, 13. septembar 2021 14:41)

    # Link komentara

  36. Novak je juče imao priliku da osvoji kalendarski GS, a Nadal i Federer nisu nikada imali takvu priliku. Već to je za divljenje. To što je Rod Lejver uradio l969. je sjajlno, ali da budemo realni taj tenis i ovo kako se danas igra je neuporedivo. Protiv takvih igrača kao što su Nadal, Federer, pa sad Zverev, Cicipas i Medvedev uspeti osvojiti tri GS i igrati finale četvrtog je nestvaran uspeh. Zato Novače ti si najveći od najvećih, jer će buduče generacije tenisera težiti da sruše tvoje rekorde.
    (PSL, 13. septembar 2021 14:39)

    # Link komentara

  37. Vilander je u pravu, sva trojica po 20 GS titula i pravo u legendu! Na scenu stupaju mladi!
    (Tijana, 13. septembar 2021 14:37)

    # Link komentara

  38. Reptil Lejver je sve učinio da Novak ne uradi ono što je on, da bio ostao jedini.
    (Nick, 13. septembar 2021 14:34)

    # Link komentara

  39. Novak je sinoc plakao jer se u slucaju pobede nadao zasluzenoj penziji i da konacno provede mnogo vise vremena sa decom ovako mora opet da trenira i do osvaja jos slemova sto i nije tako lose za njegove navijace.
    (sasha lz, 13. septembar 2021 14:34)

    # Link komentara

  40. Da nije otišao u Tokio svi bi mu zamerali. Čovek je legenda, samo probajmo da se postavimo u njegovu kožu. Lejverova era i ova su neuporedive po kvalitetu. Eej tri GSa i finale četvrtog neverovatan uspeh. Samo napred Nole u nove pobede
    (bj, 13. septembar 2021 14:34)

    # Link komentara

  41. A koliko smo samo prozivali Federera da je plačljivko ..

    Volim Novaka ali budimo iskreni sad. Kad nam nešto odgovara onda je to dobro, kad nam ne odgovara onda po tome pljujemo.

    Glavu gore Novače, biće prilike još 👌🏻
    (Jdsjsk, 13. septembar 2021 14:31)

    # Link komentara

  42. Sve mogu da razumijem ali da badminton igrač napiše GOAT-u:"Izazov se nastavlja", je tragikomično. Da je dedica Rus niko ne bi uzeo u razmatranje ovaj njegov rekord.
    (outlet21, 13. septembar 2021 14:29)

    # Link komentara

  43. Tenis, 13. septembar 2021 13:36)
    Ne nego je neuporedivo to, ja sam korektan.Svaka cast njemu ali kako bi upredili Jugoslaviju iz Montevideja i sadasnju Srbiju?Novak moze da se piredi sa igracima iz vremena Samprasa najdalje.
    (zex, 13. septembar 2021 14:29)

    # Link komentara

  44. E hajde smarate. Nije uspeo pa sta. Nadal i Federer nisu nikada bili u sansi da ovo urade pa nikom nista. Nisu cak ni osvojili sve masterse i to dva put pa nista. Nisu osvojili sve GS titule makar 2 put pa opet nista. Nadal nema ni zavrsni turnir. Novak je jedini bio blizu te sanse koju ovi dvojica nisu ni primirisali. Ali to nekima nije dovoljno. Ako osvoji 21. GS sledece godine neki ce jos da pricaju kako nije osvojio kalendarski slem. Njemu se uvek traze neki rekordi i rezultati koji ova dvojica nemaju da bi bio najbolji.
    (Cccccc, 13. septembar 2021 14:27)

    # Link komentara

  45. Nisu jos svesni (mladja i starija generacija) da je ovaj poraz otvorio vrata i dodatnu motivaciju da osvoi jos 5-6 gren slema. U suprotnom bi brze zavrsio karijeru i lisio nas od novih njegovih pobeda. Sad ce dodatno da pokaze i odkloni sumnju kod svakog ko je najbolji teniser svih vremena a bogami i sportista. Naredne 4-5 godina to ce pokazati. Puna podrska kao uvek iz Makedonije. Forza Nole
    (Mandingo, 13. septembar 2021 14:27)

    # Link komentara

  46. Umor je učinio svoje...OI mu nisu bile potrebne, posebno ne mix dubl...Na ovom GS turniru igrao je više od 17 sati,a Medvedev oko 11h. I pošteno rečeno, Novak je imao mnogo teži žreb.
    (radica, 13. septembar 2021 14:26)

    # Link komentara

  47. Svemu dođe kraj.Dolaze jači i mlađi.
    (joos, 13. septembar 2021 14:25)

    # Link komentara

  48. Rod Lejver je najveci gad svih vremena.
    Iritantniji mi je od najgorih Federerovih navijaca jer lik misli da je on najveci svih vremena. Kakav bre kalendarski Grend Slem 1969!!! Tad se igralo samo na travi, konkurencija nikakva ajde bre. Niko nikada nije osvojio pravi kalendarski Grend Slem na tri razlicite podloge.
    Djokovic nije jedan od najvecih svih vremena, nego najveci svih vremena!
    (Objektivno, 13. septembar 2021 14:24)

    # Link komentara

  49. Teniski ljubitelji, Novakovi navijaci, a posebno mi Srbi, treba da budemo zahvalni Bogu sto sinoc nije pobedio. Da jeste, Novak vise ne bi imao motiva da igra i osvaja titule. Popeo bi se na vrh, gledao bi oko sebe i pitao se 'Šta dalje?' Odgovor bi bio 'Nema dalje!'
    I to bi bio kraj jedne briljantne karijere. Ovako, Novak ce imati pregršt motiva da se dokazuje i osvaja titule barem jos 3-4 godine. Verovatno nece usperti da osvoji sve cetiri titule u istoj godini, ali za uzvaret ce osvojiti minimum jos 6-7 Gren slema.
    Dakle, ono sinoc je bila velika sreća za Novakove navijače, i nastavak agonije i patnje za Novakove mrzitelje. A moglo je da bude suprotno. Novakovi hejteri su sinoc konacno mogli da odahnu i da gledaju penzionisanje najveceg u istoriji sa 21 titulom,i da konacno mogu mirno da spavaju. Novakovi navijači bi slavili ulazak u istoriju, nesvesni da to znači kraj jedne velike teniske ere. Hvala Bogu, nije se desila Novakova pobeda i svi ćemo biti svedoci jos mnogo velikih titula u narednim godinama.
    (Stručna analiza, 13. septembar 2021 14:18)

    # Link komentara

  50. Ako nastavi ovim tempom uzece još dva do tri slema sto je dovoljno. Nemojmo biti suvise gramzivi. I to je sasvim dovoljno da ostane sledece dvw decenije necostizan. To kaxem jer u sledecih 10 godina GS ce se radporefjivati izmedju Zvereva, Medvedeva, Thiema, Bertinia, Tsitsipasa i jos po nekog novajlije. Svaki ce uzeti po tri do cetiri GS i to je to. Niko u sledece 2 Decenije nwcw dostici veliku trojku.
    (mali radojica, 13. septembar 2021 14:17)

    # Link komentara

  51. @Kaiser Roger

    Ne mozes da poredis Federera sa Djokovica u ovoj situaciji jer Federer ni priblizno nije igrao tako daleko kao za kalendarski slem.
    Sto se suza tice neko je u nekom drugom postu poredio sa Federerom kada je ronzao zbog gubitka od Nadala, takodje ta situacija i pritisak se ne mogu porediti sa ovim. Djokovic nije plakao od ljubomore kao sto je Federer onomad, on je plakao od radosti jer je publika prvi put navijala za njega u finalu. A kasnije pustio suzu jer je zbog odricanja malo vremena provodio sa porodicom. Sve u svemu vekliki covek, veliki ratnik i veliko srce. Bio i ostace za sva vremena.
    (Loodilo, 13. septembar 2021 14:15)

    # Link komentara

  52. Rod Lejver igrao drvenim reketom i kao nesto prica sad.
    (Michael Clayton, 13. septembar 2021 12:49)

    Većina ovde nije držala reket uopšte
    (Ilija Dukić, 13. septembar 2021 14:14)

    # Link komentara

  53. Šta palite čoveka.Idi bre Nole kući sa decom i ženom uživaj u životu, ovako možeš teško psihički da zaglaviš.
    (srki s, 13. septembar 2021 14:12)

    # Link komentara

  54. Ma Novak ce uci u novu godinu jos jaci posle ovoga. Kako je zavrsio USO duskvalifikacijom i RG gde ga pocistio Nadal ko je mogao da pretpostavi da ce se ove godine boriti za kalendarski slem ali to je Novak. Jeste da ce imati 35 ali sigurno moze jos 2 godine da igra na nivou koji donosi GS titule pa ako osvoji jos 3 puna kapa.
    (Cccccc, 13. septembar 2021 14:12)

    # Link komentara

  55. Ne znam Novakove planove, ali ako uskoro dolazi u Srbiju molim državu i grad ako ovo čitaju, da mu organizujemo nezaboravan doček.

    Da nas sakupi 50.000 sada a ne kada završi karijeru.

    Sada mu treba naša energija.

    Ako to uradimo, čovek će da se regeneriše i ima da iskida i sledeće godine. Napred Nole, volimo te.
    (Dušan Sremčica, 13. septembar 2021 14:10)

    # Link komentara

  56. Šta je mislio...da se samo prošeta po titulu ...podcenio je Rusa koji nije igrao ništa bolje nego prošli put.

    Jednostavno, Novak kao da je noć pre slavio 31.GS ...tako je i igrao i izgledao. Mamurno i umorno, nezainteresovano a na kraju i očajno.

    Kad odlučiše da opet igraš ubitačno, hrabro i bez kalkulacija, vrati se...

    Najbolji jesi ali titula neće da se osvoji sama.
    (O3on, 13. septembar 2021 13:15)

    Има нешто, а то нешто су године, 34 наспрам 25. Ма колико он пазио, вежбао, јео... Против природе не може. Да не причамо да је имао тежи жреб од Медведева и да је провео више сати на терену, то умара и физички и психички.
    (3900, 13. septembar 2021 14:08)

    # Link komentara

  57. Videlo se na samom pocetku meca da imam nekih mentalnih problema i da ce izgubiti mec. Razocarao me svojim ponasanjem i lezernom igrom! Bruka!
    (ja, 13. septembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  58. Kako možete reći da ga “teniski svet teši” kad su se svi usredsremili na to kako da spreče Novaka a danas slave njegov poraz!
    (Myrthos, 13. septembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  59. Bilo bi lepo da neko objavi statističke podatke iz doba jure Lajvera. Mislim da bi se njegov rekord tada drugačije posmatrao. Bilo bi lepo znati koliko se ljudi tada profesionalno bavilo tenisom, Iz koliko zemalja i kakvu je uopšte konkurenciju imao Australijanac. Na kojim podlogama se igralo za četiri vezana slema? I još mnogo toga vezano za samo takmičenje i kalendar. Čovek je nesumnjivo legenda, ali svog doba i zato mi je nejasno ono njegovo šepurenje na tribinama i poređenje sa današnjim teniserima. Da li su tenis šezdeset i neke i danas uopšte dva ista sporta?
    (Sajko kokorajko, 13. septembar 2021 14:06)

    # Link komentara

  60. To za četiri slema u jednoj godini je završena priča. Treba biti zadovoljan ako uspe da osvoji više GS titula od Federera i Nadala. Ni to neće biti nimalo lak posao i moraće da igra na najvišem nivou još godinu dve kako bi bi siguran da ga ova dvojica neće sustići. I naravno ostaće i dalje besmislena rasprava ko je GOAT. Ne bi to mnogo promenilo ni da je uzeo sva 4 slema u godini ali bi zasigurno imao više poklonika da je on GOAT. Istorijski propuštena šansa. Iskreno nisam očekivao da će dozvoliti da se to desi.
    (Dragan Milošević, 13. septembar 2021 14:02)

    # Link komentara

  61. Ovima što pljuju po Lejveru. Kada je on igrao nije bilo: fabrika Novak, fabrika Nadal, fabrika Federer; TIMOVI, prave fabrike, treniraju te, analiziraju za tebe, dobiješ na tacni sve o bilo kom protivniku..... Lejver je morao sve sam da reši na terenu. Kada bi ovu veliku trojku vratilu u Lejverovo vreme, da nisu imali svoje FABRIKE, kako bi tada igrali?
    (Andjela, 13. septembar 2021 14:00)

    # Link komentara

  62. like it or not - THE GREATEST OF ALL TIME!
    (slave navigare, 13. septembar 2021 13:55)

    # Link komentara

  63. Da je Nolo igrao u vreme Lejvera, ne bi, kao ostali paceri, igrao drvenim reketom! I zato - pst!
    (kokodakač, 13. septembar 2021 13:54)

    # Link komentara

  64. Novak je rekao da će da odigra kao da mu je poslednji meč u karijeri. Stvarno je tako i odigrao, penzionerski.
    (NN, 13. septembar 2021 13:51)

    # Link komentara

  65. da je osvojio Ovaj turnir, to bi bio kraj njegove karijere prakticno, ostao bi na 21 slem i vec bi polako digao ruke od tenisa, ovako, ovaj poraz ce mu produziti karijeru, uzece zbog toga jos 4 slema do kraja ...
    (magla svuda oko nas, 13. septembar 2021 13:50)

    # Link komentara

  66. Nadam se povratku Federera na AO i da opet vidimo Kralja kako dize pehar.
    (Kaiser Roger, 13. septembar 2021 12:48)

    Дечаче, твој оптимизам би требало да се подвргне некој научној студији.
    Краљ сигурно неће узети пехар у Аустралији, ако се тамо уопште појави.
    Цар можда хоће.
    (питам за друга, 13. septembar 2021 13:47)

    # Link komentara

  67. Ja iskreno mislim da je njemu, koliko god sad bilo tesko, pao kamen sa srca. Mislim da ce dosta rastereceniji uci u sledecu godinu. Da ce igrati bez pritiska. Da ce razmisliti o svemu i shvatiti da ovo nije tragedija kako je predstavljaju. I plus ce se odmoriti i pametno rasporediti turnire. Da lo je Olimpijada bila greska ili ne, sad mozemo pricato do sutra. Ja sam uvek za opciju bolje pokusati, nego se kajati ceo zivot i pitati sta bi bilo kad bi bilo. Covek hoce da bude sa porodicom i ima pravo. Verujem da ce se pregrupisati i poceti sl godinu u opustenom stilu.
    (Tajci, 13. septembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  68. (gg, 13. septembar 2021 13:13)

    Nije važno, ali nije ni beznačajno.
    Niko osim njega nije ni bio u prilici da osvoji sva 4 za redom u istoj godini. Jedini je on držao sva 4 istovremeno 2015/2016.
    Ovime je ponovio rezultat iz upravo 2015 kada je osvojio 3 slema i igrao finale RG (ono nesrećno finale protiv Vavrinke, kada je prvi put uspeo da pobedi Nadala na RG, a onda ono polufinale protiv Mareja od dva dana...).
    Napisah noćas, da je ovo jednostavno uraditi, neko bi već uzeo kalendarski slem. Sada se 4 slema igraju na 3 podloge, a ni beton nije baš isti u Australiji i Americi. Kad je Lejver uzeo, Australija se još igrala na travi, a mnogi se nisu ni cimali da idu tamo. Njemu bilo lako, igrao kod kuće..
    U skorije vreme je to uspela samo Štefi Graf, ali u vreme kada i nije imala pravu konkurenciju (Kris Evert i Navratilova već bile u godinama, a Monika Seleš još nije počela ozbiljno da igra)
    Ili, recimo to ovako - da nema Đokovića, Federer bi imao "kalendarski". Da nema Nadala, imali bi i Federer i Đoković.
    (John, 13. septembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  69. Mislim da je podrška na US Openu neiskrena, licemerna i stigla u pogrešno vreme.
    Kada su videli da neće osvojiti pehar počeli su da ga podržavaju kao outsider-a.
    Novak je imao mnogo teži žreb od Medvedeva i da je uspeo da dobije jedan set, bila bi totalno druga priča. Medvedev je na kraju jedva odolevao.

    @novak .. želim ti da se odmoriš, pregrupišeš i mnogo opuštenije nastaviš da ih melješ.
    (Vojislav, 13. septembar 2021 13:42)

    # Link komentara

  70. Dokle više izmišljanja kojekakvih rekorda ?!
    Ajde da vidim junaka koji će ostvariti 20 GS i biti 345+x nedelja na vrhu svetskog tenisa.
    (Krik, 13. septembar 2021 13:42)

    # Link komentara

  71. @zex

    Sustinski nema neke razlike,ali postoji formalna razlika. Nekako je prihvaćena sledeća gradacija slemova: najpre ide karijerni Grand slam, pa onda nekalendarski,pa onda kalendarski i na kraju najvredniji zlatni slam. Nama je vaznije sto Federer i Nadal nikad nisu osvojili nekalendarski slam nego sto Novak nije osvojio kalendarski slam. Dakle,on je vec bolji od njih dvojice po tom parametru.
    (Oliver, 13. septembar 2021 13:41)

    # Link komentara

  72. Pa čovek je uskoro 35 i telo mu je umorno.
    Nikada više nećemo gledati Novaka kao do 2019.
    Ova zadnja 3 GS je uzeo na iskustvo i na greske klinaca.
    Zao mi je, ali ako osvoji još jedan GS u Australiji, mislim da će to biti sve.
    Hvala mu na sve!
    (Kopenhagen, 13. septembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  73. Novak ima 4 u nizu ja ne razumem u cemu ne razlika? godina nije vazna uopste.Isto bi i sada imao 4 u nizu samo sto je 2021 godina i nista vise.Poenta je u tome da niko nece osvojiti sve titule u nizu dugo godina kao Novak. sto roda tice, uporediti njega i Novaka je kao Jugo 45 i na primer neku Alfu 159 novije generacije.Da ne bude bas Fica i Ferari.
    (zex,

    Uopste nisi korektan. Covek je igrao u to vreme i tad su uslovi bili za sve isti, isto kao i danas. Ako vec kazemo najbolji SVIH VREMENA a onda ne racunamo to vreme. Za 30 godina po toj logici necemo reci da je dzordan najbolji kosarkas jer eto igrao odavno. Sto je onda pele i dalje po mnogima najbolji, pa bil rasel i cemberlen takodje u top5 po mnogima. Opet kazem, licemerno je da kazes najbolji svih vreme a ne racunas to lejverovo vreme.
    (Tenis, 13. septembar 2021 13:36)

    # Link komentara

  74. Rod Lejver jedva docekao da Novak izgubi...
    (Kopriva, 13. septembar 2021 13:36)

    # Link komentara

  75. Posto je Medvedev pobedio Novaka racuna li se ovaj GS kao bitan ili mu se brise jer nije imao protivnike do finala, kako kaze nas komentator? Ako Novak igra dnevni termin, to je nepostovanje sampiona. Ako igra nocni termin, opet nepostovanje. Postoji li neki termin koji Novak moze da igra, a da ga postuju? Da li treba prema Novaku uvek i svugde da se upravljaju jer je on jedini bitan, ostali su tu slucajno?
    (Pitanje, 13. septembar 2021 13:35)

    # Link komentara

  76. Cuj Lejvere: "..jednog od najvecih svih vremena". A da Federer ima rezultate Djokovica, vjerovatno bi govorio: "..vjerovatno najvecg svih vremena".
    (bruksbi, 13. septembar 2021 13:01)

    Kakve to rezultate ima Novak a da Federer nema? Pet titula osvojio je u vreme korone, kad mnogi teniseri nisu igrali (Federer, Nadal, Tim, Vavrinka, Kirios…), i nikada nije imao najsavršeniju igru nego se specijalizovao nza defanzivu i prebacivanje, nigde ne piše kako s postaje goat (izmišljena novinarska patka). Inače, Novak je u Srbiji bio goat sa 12, kad je Federer ima 20 GS titula. Zato se nkićčas ridalo, mnogo više nego kad je Fedeeer pusti nekoliko suza posle poraza od Nadala na AO, u Melburnu gradu.
    (Kraj jednog sna, 13. septembar 2021 13:34)

    # Link komentara

  77. Ništa mu neće oduzeti titulu GOAT onoga trenutka kada kao neko ko je najviše nedelja proveo na mestu broj 1, osvoji i najveći broj GS.... Ovo su samo neke prestižne stvari, ali ne mogu sprečiti to da će Novak biti, a po meni već i jeste teniski GOAT.... Nema argumenata ni da pod istim brojem osvojenih GS to bude neko drugi.... Novače, samo hrabro realno si sa najvećim šansama za novi GS na Wimbldonu i očekujem da dođeš do 22 ili 23 GS...... Ono o čemu će se polemisati nije da li je Novak teniski GOAT, tu nema dileme, već da li je najveći sportista sveta ikad... Smatram da je to pitanje o kome se može diskutovati... Naredne dve godine će nam dati odgovor.... Ako se vrati posle ovoga i osvoji GS, to je za film i zaslužuje epitet najvećeg sportiste ikada...
    (Tedy, 13. septembar 2021 13:33)

    # Link komentara

  78. Onda je tenis bio boza...
    (beba, 13. septembar 2021 13:33)

    # Link komentara

  79. nivak je vec drzao sva cetiri slema u rukama, samo to niko ne pominje, a trebalo bi. kakve to veze ima da su u jednoj godini
    (ax, 13. septembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  80. Ni jednog trenutka ne sumnjam da ce osvojiti jos neki GS Ali na betonu jako, jako tesko. Medvedevu je ovo ogroman vetar u ledja I samopouzdanje do neba a TU su jos Tim, Zverev, Cicipas ... Najvece Sansa mu je Vimbldon gde moze da vlada jos par godina I Koji Nije toliko zahtevan. Manje se trci a servis mu je jako dobar pa cake je I voleje popravio. Takodje, mozda osvoji I neki Rolan Garos, pogotovo Ako se Nadal ne vrati na najvisi nivo. Sve u svemu, ocekujem bar jus 3 GS. Od njega I dalje sve zavisi a bezrezervnu podrsku svih Nas, pravih ljubitelji sporta, Ima.
    (Cika toni, 13. septembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  81. Rod lajver samo pali vatru, ko fol žao mu sto buduci teniski penzjoner nije dobio. Rode lajvere budi iskren kao ja, meni je osvanuo divan sunčan dan..
    (Džuvegija, 13. septembar 2021 13:27)

    # Link komentara

  82. A naivni nolomani misle da sada vole Noloa. Ne vole ga ni dalje, nego im lako sad da "kukaju" nad njegovom sudbinom jer se slade u porazu. Mali ste jos shvaticete kad porastete.
    (Joe, 13. septembar 2021 13:26)

    # Link komentara

  83. E moj Laver, više vredi u ova doba Novak slem nego tvoj grand koji je ostvaren od 4 pobede, 3x na travi.
    A da o protivnicima ne pričam.
    Izgubiti od Medvedeva nije sramota jer on ima predispozicije takodjer biti jedan od velikih.
    (Zdravko Tuvić, 13. septembar 2021 13:24)

    # Link komentara

  84. Novak ima 4 u nizu ja ne razumem u cemu ne razlika? godina nije vazna uopste.Isto bi i sada imao 4 u nizu samo sto je 2021 godina i nista vise.Poenta je u tome da niko nece osvojiti sve titule u nizu dugo godina kao Novak. sto roda tice, uporediti njega i Novaka je kao Jugo 45 i na primer neku Alfu 159 novije generacije.Da ne bude bas Fica i Ferari.
    (zex, 13. septembar 2021 13:24)

    # Link komentara

  85. Нису му све чакре биле на броју!
    (Фактор мира и стабилности, 13. septembar 2021 13:24)

    # Link komentara

  86. Nole se zbunio nije navikao da navijaju za njega. Nole izašao i pita se sa kim sad da se bijem i svadjam :)
    (milan, 13. septembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  87. Nole preveliki teret sebi stavlja na pleca. Vec je puno toga postigao a uostalom i cela rasprava o najboljem teniseru ikada je potpuno suluda i besmislena.
    (sale, 13. septembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  88. Novak nije uspeo.
    (Marko, 13. septembar 2021 13:19)

    # Link komentara

  89. Zadnja prilika je sezona 2022 da osvoji jos 1ili 2 grand slema,AO OPEN ili WIMBLEDON i eventualno USA OPEN na ROLAND GAROS tesko da moze do uspeha...2023 godine ce vec uzeti svoje i mladji ce teniski stasati
    (DDF, 13. septembar 2021 13:18)

    # Link komentara

  90. kako je igrao dobro je i prosao..ali zbog ovakvih stvari na kraju nikada nece biti veliki sampion. bice osvajac turnira ali sampion nikada. eejj ti na 4:5 u zadnjem setu pocnes da places izedju gemova a vec si napravio jedan brejk i krenuo da se vracas. Nadal i Fed bi barem izginuli do kraja pa posle plakali ako treba. ali to je razlika izmedju sampiona i osvajaca turnira. imaces 21+ GS do kraja ali nikad neces biti GOAT jer za to treba karakter. A ti ga nemas. Bitnije ti da osvojis publiku i 34 god nego da odes u vecnost. ovako ces samo u istoriju za koju god..
    (zexa, 13. septembar 2021 13:18)

    # Link komentara

  91. vratice se, nije on dzabe goat, kad je najteze, pokaze ko je gazda, ajmo sokole na zalsuzeni odmor, treba ti to, pa sledece godine uzimamo kalendarski, idemooooo goate moj volim te bre ko da si mi brat, iskreno nisam mogao da suzdrzim emocije kad su suze krenule, vracas se jaci i bolji i ides po osvetu sledece godine u inat svim dusmanima breee
    (Sportsman

    Sinoc i u Tokiju je bilo najteze pa je pokazao da nije on gazda. A za to GOAT, tek ce morati da dokaze da jeste, kad bude imao vise GS nego bilo ko drugi. Ostalo su sve prazne price nasih neobjektivnih ljudi.
    (vsn, 13. septembar 2021 13:17)

    # Link komentara

  92. Šta je mislio...da se samo prošeta po titulu ...podcenio je Rusa koji nije igrao ništa bolje nego prošli put.

    Jednostavno, Novak kao da je noć pre slavio 31.GS ...tako je i igrao i izgledao. Mamurno i umorno, nezainteresovano a na kraju i očajno.

    Kad odlučiše da opet igraš ubitačno, hrabro i bez kalkulacija, vrati se...

    Najbolji jesi ali titula neće da se osvoji sama.
    (O3on, 13. septembar 2021 13:15)

    # Link komentara

  93. Дај Новаче Род Лејверу календарски слем, дај Медведеву први ГС, дај Звереву Олимпијаду, али кад се спусте завесе остаће вечно записано ко има највише ГС.
    Чекамо 21.
    Срећно легендо.
    (Ђенерал, 13. septembar 2021 13:14)

    # Link komentara

  94. Voli Rod da provocira... veze sa vezom nema tenis u ono vreme i ovaj danas. Zna to i Rod, ali eto, takva su pravila i nasao se u situaciji da moze da podbada svakog tenisera. Pa taj kalendarski slem nece osvojiti niko, a i ako ga neko osvoji, nije to toliko ni vazno.
    (gg, 13. septembar 2021 13:13)

    # Link komentara

  95. Nista, idemo dalje glava gore junace ne moze se uvek pobedi ti love you man
    (Julius Caesar, 13. septembar 2021 13:12)

    # Link komentara

  96. Iga ti si velika šampionka, uz tebe su svi Srbi, pozdrav za braću Poljake.
    (srle, 13. septembar 2021 13:11)

    # Link komentara

  97. Vrednija su sada 2 slema u godini, no tada sva 4!
    (major gavrilović, 13. septembar 2021 13:11)

    # Link komentara

  98. Karijere najvećih su skup lepih i manje lepih(da ne kažem loših) trenutaka...ali Nole iz svih ovih situacija uvek izraste veći i jači!
    Biće još mnogo lepih trenutaka i radosti od Noleta!
    (miroslav, 13. septembar 2021 13:08)

    # Link komentara

  99. Cuj Lejvere: "..jednog od najvecih svih vremena". A da Federer ima rezultate Djokovica, vjerovatno bi govorio: "..vjerovatno najvecg svih vremena".
    (bruksbi, 13. septembar 2021 13:01)

    # Link komentara

  100. Mislim da je na kraju meča osmi Meda i njegovog tima koji su bili presrećni i Lejver bio oduševljen xa onim krvavim ocima ako je sta mogao da vidi.Svi u publici i one Holivudske zvezde su bili na strani Novaka. Veliki pritisak je bio i Djokovic je razočarao xa neubedljivom nonxalantnom igrom za istorijski uspeh.Igrao je kao početnik amater xa onoliko neiznudjenih grešaka i katastrofalnim servisom. Jedan od najgorih mečeva Novaka na GS turnirima. Ostaje zal za propušteno xansom sva cetiri kalendara turnira. Da izazov se nastavlja ali sumnjam da ce neko u skorije vreme to oboriti. Novak nije iskoristio šansu karijere.
    (Izbor, 13. septembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  101. Amerika ..svet prepun kompleksa...ne tolerancije.. ali i prepun otpora ka svemu što je normalno..hrabro i otmeno..makar to bio Nenadmašan Đoković...njima ne dosanjani sam Genijalnog Đokovića!!!?
    (Gordana, 13. septembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  102. Čovek se zezao celo leto, malo Crna Gora, malo Španija, pa opet Crna Gora. Gaji decu, ljubi ženu... I sve je to ok. Samo kad hoćeš da budeš najbolji, to traži određena odricanja. Dugoročna.Finale je odigrao na 60 posto od onga što svi znamo da može. Tako da ne kapiram, ni što sad plače, niti ko ga sada teši.
    (Novakov navijač, 13. septembar 2021 12:56)

    # Link komentara

  103. Što kažu nije osvojio kalendarski slem, ali je konačno osvojio podršku većine. Zakasnili su jedno 4-5 godina, ali bolje ikad nego nikad
    (Oki, 13. septembar 2021 12:53)

    # Link komentara

  104. Novak je vladar Australije, no ako tamo ne dođe do naslova, pritisak raste...
    (CroFed, 13. septembar 2021 12:53)

    # Link komentara

  105. Rod Lejver igrao drvenim reketom i kao nesto prica sad.
    (Michael Clayton, 13. septembar 2021 12:49)

    # Link komentara

  106. Medvedev je 6 ipo sati bio manje na terenu od Djokovica i plus je mladji.Ja kao neko ko navija protiv Djokovica a ko realno gledam moram da kazem da ga Medvedev nikad ne bi dobio recimo u plufinalu jer bi bio Djokovic odmorniji.Smejali ste se Federeru kad je gubio od Djokovica, a gubio je zato sto je bio stariji.Recimo u Finalu US opena 2015 tacno se je videlo kako je Federer u 3 i 4 setu fizicki pao, bas kao sinoc Djokovic.U 3 setu prosto nije bio on, totalno se raspao.Retko ko vidi da mentalna jacina iskljucivo zavisi od fizicke spreme, ne kaze se dzabe u zdravom telu zdrav duh.Djokovica je kostalo to sto ne zna da pobedi brzo protivnika, jedino je proriv Zvereva trebao da se pomuci, protiv ovih ostalih je trebalo da bude rutinski.Ali sve je dobro sto se dobro svrsi.Nadam se povratku Federera na AO i da opet vidimo Kralja kako dize pehar.
    (Kaiser Roger, 13. septembar 2021 12:48)

    # Link komentara

  107. Kakav bre izazov se nastavlja? Imao je šansu koja se ukazuje jednom u 100god nije iskoristio sledeće godine neće ništa osvojiti ovo ga je dotuklo plus godine, vidi se po emocijama i slomu koji je doživeo, kao i Federer 2019 na Wimbldonu od tada kreće pad, povrede
    (aaaauuuu breeee, 13. septembar 2021 12:46)

    # Link komentara

  108. Sada te svi tapsu po ramenu, a da si sinoc ispisao istoriju sta mislite, o cemu bi pricali 'teniski velikani'?!
    (Saki, 13. septembar 2021 12:45)

    # Link komentara

  109. Nije smak svijeta,bice jos dosta prilika za osvajanje gren slemova....Moze Novak igrati na najvecem nivou jos sigurno 3 godine,a to je 12 slemova u opticaju....Ovo je sport,mora se i izgubiti,ne moze se uvijek pobjedjivati.
    (Sinki, 13. septembar 2021 12:44)

    # Link komentara

  110. Poraz je samo posledica nepromisljenih odluka od ranije.
    Odlazak u Tokio je uzrok svega. Tvrdoglavost i negiranje dobronamernih saveta drugih mu se obilo o glavu i to kako. Ostaje vecni zal za jedinstvenom sansom koju je imao a koju nije iskoristio.
    (pesadinac, 13. septembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  111. I sta sad?
    Voleti ga jos vise! 💪💪💪
    (Ejjjj, 13. septembar 2021 12:42)

    # Link komentara

  112. vratice se, nije on dzabe goat, kad je najteze, pokaze ko je gazda, ajmo sokole na zalsuzeni odmor, treba ti to, pa sledece godine uzimamo kalendarski, idemooooo goate moj volim te bre ko da si mi brat, iskreno nisam mogao da suzdrzim emocije kad su suze krenule, vracas se jaci i bolji i ides po osvetu sledece godine u inat svim dusmanima breee
    (Sportsman, 13. septembar 2021 12:41)

    # Link komentara

  113. Svakome bi bilo drago da mu sopstveni rekord ostane netaknut, pa tako se i Lejver nadao tome. A ovo je za Medvedeva zaista neverovatan uspeh i, zbog specifičnosti (pobediti najboljeg ikada i to u za njega najvažnijem meču u karijeri) možda će mu biti i najdraži GS ikada. Sigurno će ih osvojiti još, ali se ne bih usudio prognozirati tačan broj.
    (Robert, 13. septembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  114. imam blizuu 40, i placem kao dete, teske suze Noletive, vise bole nego poraz. Nas veciti sampion!
    (Silvio, 13. septembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  115. Nema predaje!
    Neka uzme jos samo 1 grand slam i on je zvanicno GOAT u tenisu po broju najvecih titula i bice bolji od Federera i Nadala
    (Rale, 13. septembar 2021 12:34)

    # Link komentara

  116. Glavu gore legendo, sve ce na kraju biti dobro!
    (BL, 13. septembar 2021 12:31)

    # Link komentara

  117. Rodj Lejver bio srecniji od Medvedeva sinoc. Vidi mu se u ocima
    (Online, 13. septembar 2021 12:31)

    # Link komentara