- Komentari -
  1. Od kada postoje drustvene mreze?pa Nole i Rafa sigurno ih i oni koriste (Mikloš Salamander, 25. avgust 2019 23:00)

    I moja prva reakcija je bila "pa cak je i Federer dovoljno mlad da i on spada u generaciju drustveih mreza!" Medjutim... jedno je Facebook na desktopu (ne preporucujem ni to, da se razumemo), a drugo drustvene mreze plus "pametni" telefon. Da, velika trojica nisu odrastala uz "pametne" telefone i logicno je pretpostaviti da oni za njih ne predstavljaju ekstenziju vlastitog "ja". A gledam ove mladje - cim se pola metra udalji od tog telefona, odmah je izgubljen, pada u ovisnicku krizu, lakse bi bez noge ostao.
    (nisam ja, ja je, 26. avgust 2019 22:29)

    # Link komentara

  2. Gledam po svojoj ćerci. Ona od silnih instagrama, snapchatova, YouTubeova jako brzo zaboravi ono što je naučila za školu.
    Recimo učim je matematiku, jednačine, razlomke i ona to sve nauči i savlada, ali jako brzo, npr. preko raspusta sve zaboravi, jer joj je do toga stalo ko do lanjskog snega. Ona npr. sa svojih 12 godina, sad će 7. razred mislim da ne zna ko je Hitler. Možda je čula da sam joj spomenuo nekad ali nema pojma ništa više. Ali zato zna ko je baka prase i milion YouTubera tamo nekih.
    (Draža, 26. avgust 2019 15:32)

    # Link komentara

  3. @Radijator

    Svaka cast na komentaru.
    (Nenad, 26. avgust 2019 10:20)

    Hvala brate...ne odnosi se to samo na tenis. Promena ce biti svuda.
    Ja polazim od sebe...nekad sam bas voleo da citam knjige, a sad...ne verujem da bi stigao do 10. strane koliko mi misli lutaju. A pogodi u sta blenem i preko cega ostavljam ovaj komentar?
    Pa sto bi se i drugi mnogo razlikovali.
    A ja sam rastao bez telefona i interneta.
    (Radijator, 26. avgust 2019 12:08)

    Zaista nije toliko teško izaći na kraj sa trendovima informacionih tehnologija. Ko hoće, bez problema može da se drži oldskul hobija i vrednosti. Meni se i posao i učenje vrte oko računara i telefona, ali zati svo slobodno vreme posvećujem sviranju, pevanju, čitanju, treniranju.. i dobro, malo se gejmuje, al to je već druga prica
     (Yoloswag, 26. avgust 2019 15:27)

    # Link komentara

  4. Bice da su dostignuca savremene medicine vise zasluzna za dugovecnost i konstantnost velike trojke. Pre 30 godina Nadal bi zavrsio karijeru sa 26 ili 27 godina. Sada mu obnavljaju tetive maticnim celijama. Ni Djokovicu ne bi dali dijagnozu za gluten pre 30 godina pa bi jadan tavorio i ne bi znao sta mu se dogadja. Medicinska nega koju dobijaju je skoro u domenu naucne fantastike. Verovatno bi i ranije bilo slicnih dominacija da je medicina bila ovako razvijena. Medjutim tada su povrede otvarale prostor novim talentima da pobede, steknu samopouzdanje i razviju se. Ova trojka plus Mari i Vavrinka su isisali sav kiseonik iz tura. Tesko je davati sve od sebe godinama, a da ponekad i ne osvojis nesto.
    (Dragan, 26. avgust 2019 15:22)

    # Link komentara

  5. @Radijator

    Svaka cast na komentaru.
    (Nenad, 26. avgust 2019 10:20)

    Hvala brate...ne odnosi se to samo na tenis. Promena ce biti svuda.
    Ja polazim od sebe...nekad sam bas voleo da citam knjige, a sad...ne verujem da bi stigao do 10. strane koliko mi misli lutaju. A pogodi u sta blenem i preko cega ostavljam ovaj komentar?
    Pa sto bi se i drugi mnogo razlikovali.
    A ja sam rastao bez telefona i interneta.
     (Radijator, 26. avgust 2019 12:08)

    # Link komentara

  6. Sadašnji profi sport traži mašinu od čoveka. Gladijatora. U njemu uspeva očajna srednja klasa. S druge strane, nema tenisera bez velikog ulaganja. E, to je paradoks i zato nema dobrih tenisera osim "velika" tri.
    (Pavle, 26. avgust 2019 10:48)

    # Link komentara

  7. Svi vi koji kukate kako su mlada generacija degenerici koji vise po internetu ste ujedno ostavili taj komentar upravo preko tog istog interneta. Da nas nema, valjalo bi nas izmisliti.
    (Mlada generacija, 26. avgust 2019 10:27)

    # Link komentara

  8. @Radijator

    Svaka cast na komentaru.
     (Nenad, 26. avgust 2019 10:20)

    # Link komentara

  9. Jedini problem mladih sportista je taj sto sa 20- ak godina postanu milioneri i onda uopste ne moraju da rade ono sto treba nego rade ono sto im se hoce..
     (krki, 26. avgust 2019 10:10)

    # Link komentara

  10. Nedavno je zavrsen Dota 2 turnir (igrica 5vs5)sa nagradnim fondom od skoro 35 mil.USD a prvi je osvojio oko 15,4 mil.USD.Tako da klasicni sportovi u buducnosti nece biti IN.
    (deda, 26. avgust 2019 08:27)
    Ali ce biti sportovi zauvek.
    (Krvnik, 26. avgust 2019 10:05)

    # Link komentara

  11. Lično sam videla Kecmanovića u jednom fizio centru kako vežba pre skoro godinu dana. Trener ga isteže, a Miomir paralelno koristi mobilni telefon! Van svake pameti... Naravno, nije bio jedini, bili su tu i određeni košarkaši koji su između serija vežbi takođe koristili mobilne uređaje. Važe za profesionalce, ali to ponašanje je sve samo ne profesionalno.
    (Znatiželjni kameleon, 26. avgust 2019 09:54)

    # Link komentara

  12. "Nedavno je zavrsen Dota 2 turnir (igrica 5vs5)sa nagradnim fondom od skoro 35 mil.USD a prvi je osvojio oko 15,4 mil.USD.
    Tako da klasicni sportovi u buducnosti nece biti IN."
    (deda, 26. avgust 2019 08:27)


    - o gluposti. Pa ja volim da gledam tenis, kosarku, darts (pikado), ne zbog njihovog nagradnog fonda, boli me uvo sta ce oni da zarade, vec zato sto volim da gledam te sportive. A da gledam bubuljicave klince dok igraju video igrice….(!?)… ne pada mi na pamet! uostalom, to za mene nikad nece biti sport, ma koliko oni time zaradili.
    (majtimajk, 26. avgust 2019 09:31)

    # Link komentara

  13. Androidi najveca kataklizma savremenog sveta,uzrocnici na prvom mestu razbijanja porodica i enormno velikih rastava brakova sto celo drustvo vodi u nesredjenost,nemoralnost,tragediju ljudskih sudbina i opsti haos...sport je samo jedan ogranak uticaja koji nam donosi moderna tehnologija...
     (Dejan, 26. avgust 2019 09:27)

    # Link komentara

  14. Slažem se, drugačije je nama koji znamo kako je bilo prije bez interneta nego mlađima koji odrastaju sa 'njim'
     (gzola, 26. avgust 2019 09:12)

    # Link komentara

  15. Nedavno je zavrsen Dota 2 turnir (igrica 5vs5)sa nagradnim fondom od skoro 35 mil.USD a prvi je osvojio oko 15,4 mil.USD.
    Tako da klasicni sportovi u buducnosti nece biti IN.
    (deda, 26. avgust 2019 08:27)

    # Link komentara

  16. Izuzetan urodjen talenat plus odlucnost da se odreknes mnogo stvari i posvetis se iscrpjujucem treniranju, i upornost da ne odustajes posle nekog poraza nego opet da ustanes na noge i da se boris kao lav...to je to sto imaju ova tri vrhunska tenisera
    (Jedan momak iz predgradja Stokholma, 26. avgust 2019 08:03)

    # Link komentara

  17. Fali im m..a!
     (Mihajlo, 26. avgust 2019 07:58)

    # Link komentara

  18. Definitivno se slazem.
    Telefoni toliko odvlace paznju i fokus da je nemoguce postici vrhunske rezultate jer nema toliko odricanja.
    To su nove generacije.
    Ako se prebacimo na fudbal Ronaldo svaka druga objava s treninga.Neymar objavljuje samo gluposti i pogledajte ko je vise postigao.
    Samo neki oni gledaju telefone dok Nole ne obori rekord u osvajanju broja grand slemova.
    (Kafa s ukusom slobode, 26. avgust 2019 07:58)

    # Link komentara

  19. Auuu jbt.
     (Sofronije 2, 26. avgust 2019 07:35)

    # Link komentara

  20. Koja glupost. Pa Novak i Nadal su 87 i 86 godiste! Od Nitenda,Sege, pa do najsavremenijih igrica sve su prošli, a pametne telefone imaju od juniorskih dana. Možda je Federer tu nešto propustio. Mirka je tolika , da su mu obe ruke zauzete.
     (ZeZ, 26. avgust 2019 07:34)

    # Link komentara

  21. Možete li da zamislite bilo koga iz velike trojke da ovako u pauzi izmedju gemova uzme telefon i čačkaju nešto po njemu?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grabs popcorn, 25. avgust 2019 23:12) # Link komentara

    Niko nikada nece u pauzi gemova cackati telefon
    (Nikola, 26. avgust 2019 07:30)

    # Link komentara

  22. I mi bismo mogli raditi nesto pametnije nego da zevamo u vase vesti
    (bbROD, 26. avgust 2019 07:19)

    # Link komentara

  23. Један од милион.
     (ПоследњиСрбијанац, 26. avgust 2019 06:32)

    # Link komentara

  24. A ovaj Marki mnogo pametan ..bas...A da deca uzmu reket u ruke,pa na trening. Da nije mozda to ..
    (Jovana, 26. avgust 2019 03:37)

    # Link komentara

  25. Ja mislim da svakako ima dobar deo uticaja,ali je ne realno to navesti kao osnovni parametar i razlog zasto su losiji.I potpuno se slazem da postoji razlika u pogledu na ceo toj virtuelni svet,ako uzmemo u obzir generaciju kojoj je to postalo dostupno posle izvesnog vremena kada su vec formirani kao licnosti,i generaciju koja nije ni mogla da spozna i upozna svet bez pametne tehnologije.Svakako je ova druga grupa po automatizmu posvecenija i navucenija na ceo taj sistem.
     (RUDO, 26. avgust 2019 02:28)

    # Link komentara

  26. Nije baš tako crno bjelo. Top3 da ih tako nazovem koriste tehnologiju i koriste mozak, dok se nove generacije oslanjaju samo na tehnologiju. Pogledajte interviju sa Medvedevim i biće vam puno jasnije. Svi oni gledaju statistiku (koriste tehnologiju) ali bez rada nemaš čim napasti "slabosti" top3-jke . Da bi bio dobar teniser treba rad rad i puno rada, tad informacija da je protivnik slabiji u nekom segmentu znači nešto jer si ti bolji ako ne rade džaba nečija slabost kad si slabiji od njega u svemu.
    (T67, 26. avgust 2019 00:53)

    # Link komentara

  27. bas me zanima sta misli DZudi
    (e, 26. avgust 2019 00:27)

    # Link komentara

  28. Pametni telefoni i drustvene mreze unistavaju koncentraciju...sportovi ce se ubrzo menjati, narocito tenis. Nova generacija gledalaca nece biti u stanju da prati mec od 5 sati. Niti ce to zeleti.
    Morace da im se priusti instant spektakl...inace ce opasti popularnost enormno. Iz takve generacije, rastrzanpg fokusa dolaze mladi talenti sada...neki su mozda i talentovaniji od velike trojke, ali nemaju koncentraciju...prosto su tako od malena nauceni. Na jedan klik zadovoljavaju svaku znatizelju...al na terenu to ne ide tako protiv stare garde koja je rasla u drugim vremenima. Njihov mozak ne ocekuje momentalni nalet endorfina i nagradu za dobar potez..oni znaju da posle dobrog poteza, mora da ide jos jedan..pa jos jedan...kao sto je bilo nekad.. nema nista preko noci. Reputacija se sporo gradila.
     (Radijator, 26. avgust 2019 00:27)

    # Link komentara

  29. E svasta, pitaju za misljenje i Murejevu majku, zaista je merodavna
    (xyz, 26. avgust 2019 00:08)

    # Link komentara

  30. Velika trojka je neverovatno posvećena uspehu, pare, slava prosto nemaju uticaja na njihovu želju za pobedama. Pratim tenis duže od 35 godina, i jedini vrhunski teniser koji po želji za uspehom može da se poredi sa njima je Ivan Lendl.
     (Milan, 26. avgust 2019 00:06)

    # Link komentara

  31. ne bih bas rekao, da je to jedini razlog. trening je trening i ne vjerujem da mladi, koji znaju sta zele, svakih 15 minuta idu provjeravati statuse i komentare na njihove objave.
    oni koji to rade, nisu posveceni tenisu max, kako bi trebali.
    ali nije sad to samo do drustvnih mreza, evo kyrgios izlazi napolje izmedju meceva, zabavlja se, zvereva smeta cura pa trener pa manager.
    momke su napumpali da su new generacija, da ce kao nadomjestiti ove titane. pa su se mnogi (zverev prije svih) vec vidjeli kako uzimaju grand slamove.
    ostali jos nisu mentalno cvrsti u glavi, da dodju do okrsaja sa trojkom bez problema.
    pa vidjamo da nema konstante vece od mjesec dana.
    evo, rekorder u zadnjih par godina medvedev (3 finala zaredom i jedna titula, a da i njega dozivimo na grand slamu.
    (dado, 25. avgust 2019 23:32)

    # Link komentara

  32. Velika trojka je izuzetak po svim parametrima.
    Vanzemaljci koji su ispisali tenisku istoriju za sva vremena, njihovo velicanstvo Roger Federer, Rafael Nadal i najveci medju njima Veliki Novak Djokovic.
    (kvisko, 25. avgust 2019 23:32)

    # Link komentara

  33. Однос између генерације која није одрастала уз смарт телефоне и ове млађе је као однос Спартанаца и осталих Грка. Ја сам кад сам био клинац са ортацима ишао лети у 13-14 часова поподне и око 6 ујутро на баскет како бисмо уграбили кош. Још ако хоће киша да удари прилика за неку партију више. Данас, кошеви празни а време идеално. Зато буље у телефоне и причају о неком баки прасету, ђоти, томе ко има колико субскрајбера, лајкова... туга. Што се самог тениса тиче, није искрено само то у питању. Једноставно, ера тројице најбољих тенисера у историји је нешто непоновљиво. Не би они били то што јесу да је тај њихов ниво могуће тек тако достићи и наставити. Чак и сада када су далеко од свог врхунца није поштено очекивати од младих да их побеђују. Понекад их и добију, али када Ноле, Роџер и Рафа дођу до неких 80% онога што су некада били то је далеко изнад свега новог на туру и то је нормално. Ера велике тројке је нешто што ће се тешко икада поновити у тенису. Зато је толико величанствена, зато су они легенде за сва времена и зато ће у историји више бити памћени Мареј, Вавринка, Цонга и остали којима су уништили каријере него нови клинци.
    (my way, 25. avgust 2019 23:25)

    # Link komentara

  34. Nick Kiryos (kako vec) svetski broj 1 po Instagramu !!!
    (Canadaboy, 25. avgust 2019 22:58)

    Al Nik ima i ustanovljenu dijagnozu.
     (so, 25. avgust 2019 23:16)

    # Link komentara

  35. Druze ovo ima smisla. Jednostavno ova nova generacija je ustvari degeneracija. De drustvene mreze i ti pametni telefoni uzimaju igracima energiju a da toga nisu ni svjesni. Dobro, naravno ima tu i do mentaliteta, al svakako da ova tehnologija mnogo uzima energiju igracima.
     (sony, 25. avgust 2019 23:14)

    # Link komentara

  36. Možete li da zamislite bilo koga iz velike trojke da ovako u pauzi izmedju gemova uzme telefon i čačkaju nešto po njemu?
     (Grabs popcorn, 25. avgust 2019 23:12)

    # Link komentara

  37. Jednostavno, velika trojka je talentovanija i posvecenija.
    (qwerty, 25. avgust 2019 23:06)

    # Link komentara

  38. Nema veze sa mozgom! Ti sam biraš da li ćeš koristiti modernu tehnologiju ili ne. Ima veze isključivo sa tenisom, talentom, radom, posvećenošću...sve ostalo je glupost.
    (vidim sve, 25. avgust 2019 23:06)

    # Link komentara

  39. Od kada postoje drustvene mreze?pa Nole i Rafa sigurno ih i oni koriste,sta oni imaju po 70-80 god.nije toliki generacijski jaz,svasta,kako glupo objasnjenje,ako nemogu bez drustvenih mreza toliko onda i nisu za profesionalne sportiste,nek nadju neki drugi posao!.ali nije to u pitanju,vec jednostavno su bolji i tacka.
     (Mikloš Salamander, 25. avgust 2019 23:00)

    # Link komentara

  40. Nick Kiryos (kako vec) svetski broj 1 po Instagramu !!!
    (Canadaboy, 25. avgust 2019 22:58)

    # Link komentara

  41. To što je velika trojka aktivna na mrežama ne znači i da posećuje iste. Znam jednu teniserku kojoj druga osoba u njeno ime ostavlja sadržaj na FB. Ne kažem da to rade svima ali sam ubeđem da Novaku, Rođi i Rafi društvene mreže oduzimaju daleko manje vremena nego nekim mlađim teniserima.
    (GoraN, 25. avgust 2019 22:50)

    # Link komentara

  42. Bezveze, skroz.
     (nenad rs, 25. avgust 2019 22:45)

    # Link komentara

  43. Nema veze sa tim?.Problem je sto oni ne treniraju ni upola kao velika trojka vec lencare.A i ova trojica se razlikuju to sto imaju mnogo veliku volju da budu najbolji dok ovi to nemaju a to se dobija sa rodjenjem.Jednostavno velika trojka je talentovanija i mnogo vrednina od ovih.Ovima je bitno samo da su poznati i da imaju para.Inace i velika trojka je aktivna na drustvenim mrezama.
     (King Roger, 25. avgust 2019 22:35)

    # Link komentara

  44. slažem se
     (ivan, 25. avgust 2019 22:33)

    # Link komentara