- Komentari -
  1. Na žalost nismo najbolji od bivših EX JU
    republika. Hrvatska je ispred nas iako ima 8 osvojenih medalja, a mi 9. Kriterijum je jasan. Prvo se broje zlatne medalje, ako je broj isti onda se broje srebrne, pa bronzane. Hrvatska je osvojila 3 zlatne kao i Srbija ali i 4 srebrne, a mi jednu. Zbog više osvojenih srebrnih medalja Hrvatska je 26, a Srbija 28. Ovo je zvanična rang lista. Mislim da je 28. mesto sjajan rezultat za nas i da možemo da budemo ponosni na sve naše sportiste koji su učestvovali na igrama.
    (Petar, 9. avgust 2021 10:36)

    # Link komentara

  2. Bravo. Oboren rekord, 9 medalja. Onda, 28. u svetu od 193 zemlje. Onda, najbolji po broju medalja na Balkanu.

    Pola zemalja sveta i nekoliko evropskih zemalja nisu osvojile nijednu medalju.

    U Parizu idemo po bar 10 medalja.
    (Kontras, 9. avgust 2021 08:12)

    # Link komentara

  3. Sve skupa najuspesnije igre za Srbiju od samostalnosti ukupno 28 mesto po broju medalja . Kada bi u ekonomiji bili medju prvih 30 onda bi bili zemlja srecnih ljudi. Ovako kako stvari stoje sa nasim standardom kaput pa na put sto dalje.
    (Milan, 9. avgust 2021 07:13)

    # Link komentara

  4. Ne zaboravite fantastičan rezultat Barne na 100 slobodno! Nije medalja, čak ni finale, ali 47,94 i oboren Čavićev rekord.
    (Zlatomir, 9. avgust 2021 00:51)

    # Link komentara

  5. Srbija osvojila medalje i u ekipnim sportovima, Hrvatska samo u nekim pojedinacnim nebitnim
    (Igor, 8. avgust 2021 18:12)

    Gimnastika zlato
    Veslanje zlato
    Tenis dubl zlato

    Gdje su ovo nebitni sportovi. Gimnastika i atletika su kraljica sportova. Veslanje je bitan sport u mnogim zemljama. Tenis sport broj 3 vjerojatno iza nogometa i košarke.
    (Hrvoje, 9. avgust 2021 00:10)

    # Link komentara

  6. Ove meni izgleda ne uspeh, s obzirom na sportski potencijal Srbije. Povecajte bazu sportova, Dajte para u regione , ne samo velike gradove, pa cete videti medalja. Zasto ne plivanje, zasto ne atletika, gimnastic , veslanje, biciklizam, trcanje, triathlon. Naravno tenis. Razvijajte individualne sportove.
    (timing is everything, 8. avgust 2021 19:00)

    # Link komentara

  7. @Pazite koliko pluseva je dobio ovaj debil!!

    "dokle vise to sado mazohisticko potenciranje jugoslavije . glupi kralj nas je ugrobario za narednih 10000 godina. umesto da je rekao posle prvog svetskog rata pola dalmacije i bosna je Srbija a kosovo bi bilo bez siptarije. on je zmije hrvate i slovence hranio da ujedu.
    (u cudu!, 08. avgust 2021 05:58)"

    Pa sa ovakvim živeti??
    NIKAD!!!
    (Da li je moguće?, 08. avgust 2021 06:24)
    Nije on debil nego ti! I to si mnogo veća debilčina i komunjara!! Čovek je 100% u pravu.
    (Dule, 08. avgust 2021 07:22)
    Eto pošto znam da puno ljudi iz regije dolazi na ovaj site - pogledajte dobro stanje svijesti u Srbiji. Vecina ovako razmislja kao sto se vidi po plusevima i minusima. Tako da prestanite razmisljat o promjeni koja se nece dogoditi nikada. Pa nisu Srbi bezveze vodili ratove sa svima. Ima jedna slicna prica kod mene na poslu. Jedna kolegica je posvadjana s 10 ljudi, a tih 10 ljudi posvadjano samo s njom. Ona drobi da je problem u njima :) tko je shvatio je shvatio
    (crush, 8. avgust 2021 18:12)

    # Link komentara

  8. Sbija osvojila medalje i u ekipnim sportovima, Hrvatska samo u nekim pojedinacnim nebitnim
    (Igor, 8. avgust 2021 18:12)

    # Link komentara

  9. Koliko ja znam Srbija ima 5 zlatnih ili juzna pokrajna nije u sastavu Srbije gospodo novinari?
    (latinoamericanos, 8. avgust 2021 18:06)

    # Link komentara

  10. Treba da cestitas SRB a ne da pises a da nisi ni proverio podatke..
    (C i n i k, 8. avgust 2021 16:32)

    И зато сам ја пре короне сваке друге недеље преко блабла возио по троје четворо младих који раде у Хр. Сви срећни што могу да зараде за нормалан живот и да им остане нека кинтица...нема пелена, прековремено се плаћа.

    Можда да оставиш статистику и да одеш мало негде? Хрватска је наравно пропаст у односу на Ру, Мађ, Сло, Чешку али у односу на нас? Не засмејавај ме....
    (Алекса, 8. avgust 2021 18:03)

    # Link komentara

  11. Srbija ima 5 zlatnih medalja. Ne mogu da verujem da su svi zaboravili jos dve zlatne iz nase juzne srpske pokrajine.
    (Srle, 8. avgust 2021 17:43)

    # Link komentara

  12. Suma sumarum ove Olimipijske igre za Srbiju bile manje-više uspešne,jeste oboren rekod iz Rija 2016 godine nakon samostalnosti i raspada SFRJ po broju zlatnim i ukupnom broju medalja,u Riju 2 zlatne sada u Tokyo-u 3,u Riju je ukupno bilo 8 medalja,sada u Tokyo-u jedna više 9,ali ovde se konstantno zaboravlja jedna stvar,ili se to gura pod tepih,u Riju pre 5 godina je bilo manje 5 sportova i oko dvadesetak olimpijskih disciplina,plus je Srbija imala jedan ekipni tim manje nego u Riju,košarkaši se nažalost nisu bili kvalifikovali,znamo kako i zbog cega,ali Srbija imala više predstavnika u pojedinacnim-bazicnim sportovima nego u Riju,tako ove Olimpijske igre u Tokyo-u su realitvno bile najuspešnije za Srbiju,odnosno i jesu i nisu.
    (Mediterano Blanco, 8. avgust 2021 17:42)

    # Link komentara

  13. @ miško

    OI ekipni muški sportovi:
    Hrvatska 3z 2s 1b = 6
    Srbija ......2z 1s 2b = 5

    ——————
    Ekipni sportovi, Srbija je bolja u zenskim ekipnim sportovima i to
    ž košrka 1b
    ž odbojka 1s
    Hrvatska tu nema ništa.
    Ali u muškim ekipnim Hrvatska bolja. Šta se može. :)

    OI od 1992. do 2021. ukupno:
    Hrvatska 18z 19s 15b = 52
    ......Srbija..8z 12 s 16 b = 36

    Sam zaključi ko je uspjesniji.
    (Rezime, 8. avgust 2021 16:43)

    # Link komentara

  14. Možeš misliti jaka stvar.
    A po standardu?
    (mario, 08. avgust 2021 12:47


    Osvajaci medalja u SRB dobijaju iznose na ime nagrade koje iznose u hr sportisti samo mogu da sanjaju, proveri i sam..
    Standard?!
    Pa pogledaj malo Evrostat..
    Za prosecnu platu u SRB ( 565 e trenutno) mozes vise usluga i roba da kupis nego u hr sa prosekom od 895 evra.
    U SRB je sve jeftinije, ne postoji nista sto je skuplje u SRB ngo u hr, od stanarina preko racuna za struju i rezije pa do hrane,lekova i odece..
    To dalje znaci da je standard u SRB bolji a od ove godine i opsti Gdp (per capita jos nije) je veci u SRB ngo u hr sto znaci da je SRB veca ekonomija od hr, i iako SRB nema pomoc iz Eu i iako se podize samostalno.
    Treba da cestitas SRB a ne da pises a da nisi ni proverio podatke..
    (C i n i k, 8. avgust 2021 16:32)

    # Link komentara

  15. Hrvat sam ,ali srbi su puno uspjesniji...zasto? pa nas nema nigdje u kolektivnim sportovima, mozda smo trebali u vaterpolu uzet ostalo nista,srbi imaju dva 4 mjesta u kolektivnim sportovima,svaka čast pojedinačnim medaljama ,to su zaluge entuzijazista pojedinaca ne sustavnog ulaganja, problem ce biti za vas i nas ubuduce sto ce mo tesko dolazit do medalja u kolektivnim sportovima, mi mozda uzmeno koju u rukometu i vaterpolu, vi u vaterpolu i odbojci,kazem i to je upitno, al to je realnost.
    (misko, 8. avgust 2021 13:55) # Link komentara


    @
    Na OI Hrvati su u muškim ekipnim sportovima trofejniji od Srba. I hrvatske olimp. medalje u muškim ekipnim sportovima su sjajnije. U ostalim sportovima Hrvati su još izraženije ispred Srba u broju medalja i u sjaju.
    (Madar sam ali, 8. avgust 2021 16:32)

    # Link komentara

  16. Takođe treba imati u vidu da olimpijada još nije završena s obzirom na to da će se neke medalje oduzimati, a najbolji kandidat za tako nešto je Iranac koji je osvojio zlato ispred nosa našem Mikecu, ako mu oduzmu zlato kao što se to pretpostavlja imaćemo 4 zlatne sa ove olimpijade.
    (KAZNA KRU, 8. avgust 2021 12:06)

    Od toga apsolutno nema ništa, niko živi ne ”razmatra” oduzimanje zlata Irancu osim nas.

    A da je bilo “ispred nosa” Mikecu, baš i nije. Imao je 7 krugova više od Mikeca, što je u streljaštvu veća razlika nego na primer 20 razlike sa koliko su Amerikanke dobile naše u polufinalu.

    Nema potrebe da prisvajamo tudje i kitimo se tudjim perjem. Pa valjda je bolje Mikecovo pošteno zasluženo srebro nego da nam tamo neki komitet tamo negde dodeli zlato ukradeno Irancu.
    (Milutin, 8. avgust 2021 16:30)

    # Link komentara

  17. Prebrojavanje medalja još nije završeno, već sam pisao o ovome, Mikec ima priliku da mu se dodeli zlato jer je prvoplasirani Iranac prekršio jedno od 11 pravila MOK-a, kada se to uskoro i dokaže Srbija će imati 4 zlata i 5 bronzi.
    (G - sila, 8. avgust 2021 16:27)

    # Link komentara

  18. A Hrvati ispred nas
    (Sremac, 8. avgust 2021 16:23)

    # Link komentara

  19. Sta se desilo sa onim Irancem koji je osvojio zlatnu medalju ispred Mikeca? Koliko znam ganjaju ga one organizacije oko ljudskih prava i okrivljuju da je prekrsio neku olimpijsku povelju a to znaci da moze ostati bez medalje. Mozda na kraju krajeva iak budemo imali 4 zlatne medalje.
    (Bjelokosti, 8. avgust 2021 12:14)

    Ništa nije bilo niti će biti. Čovek bio medicinski radnik u regularnoj vojsci Irana, nije za nikakva zlodela optužen on lično, a na Olimpijadi bio ubedljivo najbolji i zasluženo uzeo zlato.

    Ne trebaju nam ta zlata što se “dobijaju” ispod žita. Imamo mi čime da se dičimo i ponosimo. Mikecovo zasluženo srebro mi je mnogo draže nego tamo neko nezasluženo zlato, pa makar nas to i gurnulo ispred komšija.
    (Milutin, 8. avgust 2021 16:20)

    # Link komentara

  20. Bez velikog hvalisanja 3 zlata srebro i 5 bronzi je dobar ukupni rezultat. Ne treba sad pomisliti da smo među najboljima jer nismo ali smo 28 nacija u svetu što je sa 7mil ipak uspeh. Do prekjuče samo jedno zlato i onda Jovana i vaterpolisti vade fleke. Nole podbacio Ivana takođe basketaši bili favoriti a uzeli bronzu tako da smo mogli još 3 medalje ali je ispalo dobro. Ni hrvati nisu bili sjajni imaju 2 srebra više i ukupno uspešnija su zemlja od nas ali duplo manje stanovnika. Njima su kiksnuli vaterpolisti zatim bacaciča diska bila favorit dvostruki olimpiski šampion karatista svetski prvak prošo isto ko Nole i strelac takođe svetski prvak.
    (Jovke, 8. avgust 2021 16:10)

    # Link komentara

  21. Ako cemo za zlato dati 3 bodova, za srebro 2 a za bronzu 1, onda Hrvatska ima 17 bodova a Srbija 16. Naravno zbog manjeg stanovnistva imamo znatno vise medalja po stanovniku, ali vi zato imate dvije medalje u ekipnim sportovima (vaterpolisti i odbojkasice), sto tim medaljama (barem po nasem balkanskom ukusu) daje vecu vrijednost. Rekao bi da smo tu negdje.

    No, kako neko pametno napisao, Finska ima 0 medalja a i Hrvati i Srbi bi rado imali drzavu uredjenu kao Finska.
    (Susjed, 8. avgust 2021 15:49)

    # Link komentara

  22. Tokyo olimpics website kaže -Hrvatska 8 medalja 26.mesto.....Srbija 9 medalja 28 mesto!Ukrajina recimo,19 medalja i 44.mesto!Imate objašnjeno koliko vredi zlato koliko srebro i koliko bronzu.U svetu......a sad,normalno da ste vi najpametniji.
    .
    (deniro, 8. avgust 2021 15:40)

    # Link komentara

  23. Smesni su ovi koji pisu da je bitnija medalja iz vaterpola nego recimo iz neke atletske discipline. Ajde recite to ljudima iz Jamajke ili Kenije. Svakome je bitan onaj sport koji je u njihovoj zemlji popularan. To je za nas vaterpolo, ali budimo realni vaterpolo igra mala šačica zemalja od kojih su skoro pa sve u nekom rejonu od 500 kilometara. Zivim u Kanadi gde skoro pa niko nije cuo za taj sport (a opet je Kanada među nekim Top 12 u vaterpolu). Njima je nebitna (da ne kazem smesna) ta medalja isto koliko je nama možda nebitna medalja iz hokeja ili nekom zimskog sporta. Budimo realni ljudi. Svaka čast svim osvajačima medalje.
    (baggio, 8. avgust 2021 15:29)

    # Link komentara

  24. Bice tesko prevazici to u Parizu, mi tamo necemo imati Milicu i Jovanu, vaterpolisti smena generacije, Novak pitanje da li ce igrati i osvojiti nesto kada nije mogao na vrhuncu karijere, Ivana takodje, verovatno nece ni ucestvovati. Naravno uvek moze da se pojavi neko novi.
    (Cccccc, 8. avgust 2021 15:12)

    # Link komentara

  25. Zemlje heroji na ovim OI su Fiji zlato i bronza u ragbi 7, San Marino 3 medalje a do sada nista, Burkona Faso prva medalja. Podbacili su najvise Argentina isto medalja kao S> MArino, Finska 2 bronza ( bolje od Ria ipak),. Rumunija i dalje u padu, Austrija i Bugarska u usponu, ostalo manje/vise po ocekivanjima....
    (Hak Fin, 8. avgust 2021 15:02)

    # Link komentara

  26. Opet jugonanija... U čemu bismo bili bolji nego što smo sad? Odbojka nije postojala u SFRJ, vaterpolo nam odlično ide i samostalno. Hrvatska je svetski prvak, Crna Gora solidna ekipa. Košarkaši su realno imali kiks u kvalifikacijama (da je ostao Sale otišli bismo na OI, a dalje ko zna). Slovenci su igrali polufinale OI, evropski su prvaci. Hrvati su godinama u svetskom rukometnom vrhu, trenutno su u padu, videćemo za dalje. Kod devojaka, srpske odbojkašice su za poslednje tri godine postigle više nego SFRJ za trideset. Košarkašice isto. Ne zaboravite, uspesi SFRJ u ženskoj košarci počinju tek krajem osamdesetih. Fudbal je na OI trećerazredni sport (SP je nešto drugo, skidam kapu Hrvatskoj). Hokej na travi i ragbi nisu postojali i ne postoje. Čak bi u nekim slučajevima plasman bio slabiji jer bi ekipa morala da se pravi po nacionalnom ključu. Pa ako imate X Srba, mora da bude Y Hrvata, Z Bošnjaka... Shvatite da Jugoslavije više nema.
    (miletrans, 8. avgust 2021 15:01)

    # Link komentara

  27. 1. Kriterij - broj zlatnih
    2. Kriterij - broj srebrmih
    3. Kriterij - broj brončanih.

    Zato je konačna ljestvica takva kakva jest.
    (Xyz, 8. avgust 2021 14:40)

    # Link komentara

  28. # Kao Jugoslavija bili bismo sportska velesila, sedmi na svetu. Sa 11 zlatnih, 6 srebrnih i 8 bronzanih, ukupno 25, ispred nas bi bili samo SAD, Kina, Japan, Velika Britanija, Rusija i Australija.
    (Milan, 8. avgust 2021 11:37)

    Pa bas i nije tako. Najvise medaljanje jugoslavija osvojila 1984 mislim i to 18. Sve posle ili pre je mrsavo, sto pokazuje da samostalne drzave bolje funkcionisu. Uz to, kosarka i vaterpolo od ekipnih, sve ostalo je manje vise prosek ili ispod, zavisno od generacije do generacije. Nismo niti cemo ilada bila sportska velesila, ali nismo ni za bacanje. Prosek
    (Bob, 8. avgust 2021 14:32)

    # Link komentara

  29. Pre neki dan ste napisali da Amerika ne može da podnese da Kina bude ispred pa su pisali da imaju više medalja,a vidi nas. I dalje gledamo Hrvatskoj u ledja momci i devojke.
    (Joca, 8. avgust 2021 14:23)

    # Link komentara

  30. I 5 4-ih mesta :(
    (Vlad, 8. avgust 2021 14:19)

    # Link komentara

  31. Samo jednom čoveku Srbija može da zahvali opstanak u ekipnim sportovima. Velika su finansiranja klubova na netransparentne načine. To je nemoguće u Evropi, pa čak i Hrvatskoj i Sloveniji.
    (Velimir Ust, 8. avgust 2021 12:40)

    Тако је, Душану Мандићу!!!
    (Bajo moj, 8. avgust 2021 14:04)

    # Link komentara

  32. Farsa: vaterpolo, prošli put košarka i vaterpolo... to su ozbiljne medalje i tu bronza vredi više nego zlato u: basketu, ženskom takvondou do 45 kila ili budalaštinama tipa: skejtbord. Dakle: statistika je da je gledaš kako ti se sviđa, realno: svaka čast svim osvajačima, ali bitni su odbojkašice i vaterpolisti, tugujemo što nije bilo košarkaša i što u tenisu nismo dobili čemu smo se nadali... ali kad na Olimpijadi nemaš konkuretne u atletici, gimnastici i mnogim plivačkim disciplinama, a podbacio si u kolektivnim sporotvima, onda su ove discipline iz kineske prodavnice zaista nebitne. Ne pokazuje sport u jednoj zemlji nivo odbojke na pesku ili vožnje skejta.
    (Iridenta, 8. avgust 2021 14:04)

    # Link komentara

  33. Hrvat sam ,ali srbi su puno uspjesniji...zasto? pa nas nema nigdje u kolektivnim sportovima, mozda smo trebali u vaterpolu uzet ostalo nista,srbi imaju dva 4 mjesta u kolektivnim sportovima,svaka čast pojedinačnim medaljama ,to su zaluge entuzijazista pojedinaca ne sustavnog ulaganja, problem ce biti za vas i nas ubuduce sto ce mo tesko dolazit do medalja u kolektivnim sportovima, mi mozda uzmeno koju u rukometu i vaterpolu, vi u vaterpolu i odbojci,kazem i to je upitno, al to je realnost.
    (misko, 8. avgust 2021 13:55)

    # Link komentara

  34. Kao Jugoslavija bili bismo sportska velesila, sedmi na svetu. Sa 11 zlatnih, 6 srebrnih i 8 bronzanih, ukupno 25, ispred nas bi bili samo SAD, Kina, Japan, Velika Britanija, Rusija i Australija.
    (Milan, 8. avgust 2021 11:37)
    Jeste, ali ovo je samo surovi zbir, ne racunas ekipne sportove gde bi apsolutno dominirali.
    (tocka, 8. avgust 2021 13:51)

    # Link komentara

  35. Pitanje ovima što bi brojali medalje po glavi u timu, da li bi sportisti u tim timovima osvojili medalju ako bi ih bilo samo pola od propisanog broja, možda tek jedan,dva ili to mogu samo kao jedan tim, jedno telo?

    Srbija je prvi put u svojoj historiji osvojila najviše medalja među EX-YU državam, to je zalog za budućnost da nastavimo dalje tako.
    Ipak ostaje utisak da su Hrvati i Slovenci skoro jednaki broj medalja kao Srbija osvojili sa 50 odsto manje takmičara.
    Treba poraditi na atletici i gimnastici.
    (Milan, 8. avgust 2021 13:41)

    # Link komentara

  36. ex Yu bi ladno uzela 40 medalja na ovim OI da su sportisti nastupali zajedno.
    (da se ne ljubimo, 8. avgust 2021 11:49)
    šta bi bilo kad bi bilo.prvo da je ostala ona jugoslavija sa antom markovićem ona bi bila evropska sila u svakom pogledu pa i ekonomskom jer smo proizvodili bukvalno sve,a o sportu da ne govorimo.bukvalno bi sve drali u ekipnim sportovima.nekome to nije bilo u interesu,ali najzad srbija i nije bila ta koja je htela razlaz,mada to sad poteže mnoga druga pitanja
    (slobinator, 8. avgust 2021 13:34)

    # Link komentara

  37. Ko je to osvojio jos 2 za Ex-Yu, zbir nabrojanih je 21 ?
    (PO Krajina, 8. avgust 2021 13:30)

    # Link komentara

  38. Рачуна се овако, рачуна се онако... По повратку медаље на сто, па да пребројимо ко колико и чега има. Поштено :)
    (my way, 8. avgust 2021 13:12)

    # Link komentara

  39. @maxi Kako je neistina napisati da smo osvojili najvise medalja od svih ex yu ako smo uzeli 9 a hrvati 8? Niko nije napisao da smo bolje plasirani od njih ili nesto slicno, samo da imamo najveci broj medalja. Jeste mogao biti veci ali i ovo je fantastican rezultat.
    (bunny, 8. avgust 2021 12:48)

    # Link komentara

  40. Možeš misliti jaka stvar.
    A po standardu?
    (mario, 8. avgust 2021 12:47)

    # Link komentara

  41. Na proslim smo uzeli medalju u kosarci, sad u basketu... Ne zelim nikoga od sportista da potcenim... Na prosloj su bile jace medalje!
    (Maja, 8. avgust 2021 12:43)

    # Link komentara

  42. @@@(peki, 08. avgust 2021 07:59)
    Čuj u vaterpolu najlosija konkurencija???
    Normalno bi bilo da kazes neizvesno do kraja.
    Srbija,Grčka,Madjarska,Spanija,Italija,Hrvatska....nijanse odlucuju.Jos SAD,Crnogorci,Australija,Rusi...
    U principu svako moze da odigra dobro.
    (Niko nama ne teba..., 8. avgust 2021 12:41)

    # Link komentara

  43. Samo jednom čoveku Srbija može da zahvali opstanak u ekipnim sportovima. Velika su finansiranja klubova na netransparentne načine. To je nemoguće u Evropi, pa čak i Hrvatskoj i Sloveniji.
    (Velimir Ust, 8. avgust 2021 12:40)

    # Link komentara

  44. Kada bi se racunao broj ljudi koji se vracaju sa medaljama iz Tokija, Srbija je bolja od svih drugih iz bivse Jugposlavije zajedno i to verovatno preko duplo bolja. Moglo je jos mnogo bolje jer imamo dosta cetvrtih mesta.
    (Goran, 8. avgust 2021 12:39)

    # Link komentara

  45. Ovde neki pominju da nismo mnogo medalja uzeli u kolektivnim sportovima? Ja mislim da smo ponovo dobri bili u kolektivnim sportovima sa 3 medalje: vaterpolo, odbojka, basket i ne treba zaboraviti ulazak u polufinale u zenskoj kosarci.
    (gledalac, 8. avgust 2021 12:38)

    # Link komentara

  46. Kada vidim da Argetina Portugal Rumunija Grčka Irska imaju 4, pa mi smo i dobri.
    (Sale, 8. avgust 2021 12:36)

    # Link komentara

  47. Steta Jos nole i spanovicka bili bi naj
    (Bodensee Delija, 8. avgust 2021 12:27)

    # Link komentara

  48. MOK rangira po broju zlatnih. Tako sada i Ameri sebe rangiraju na prvom mestu iako je Kina najviše zlatnih medalja osvojila. Ako vaterpolusti osvoje zlato onda se penjemo na rang listi
    (NX, 08. avgust 2021 08:18)
    USA ima 25 medalja vise od Kine. I vise zlatnih. Trenutno. A bice jos veca razlika do kraja.
    (VSA, 8. avgust 2021 12:24)

    # Link komentara

  49. Sportsko penjanje..
    (Uros, 8. avgust 2021 12:24)

    # Link komentara

  50. Eno i Kazahstan ima 8 bronzanih medalja i bolji je od Srbije koja ih ima samo 5.
    (Ajde, 8. avgust 2021 12:23)

    # Link komentara

  51. Generalno, jedino sto je bitno, da smo i mi i hrvati i slovenci briljirali na ovim OI… Nekako mi deluje tesko da ce se ovo ponoviti 2024. U Parizu jer bas cekaju smene generacija, ali zaista mora da postoji neko sistemsko ulaganje u sport ako zelimo vise! U svakom slucaju svaka cast svima!!
    (Sasaizbeograda, 8. avgust 2021 12:20)

    # Link komentara

  52. Ovde neki pominju da nismo mnogo medalja uzeli u kolektivnim sportovima? Ja mislim da smo ponovo dobri bili u kolektivnim sportovima sa 3 medalje: vaterpolo, odbojka, basket i ne treba zaboraviti ulazak u polufinale u zenskoj kosarci.
    (gledalac, 8. avgust 2021 12:19)

    # Link komentara

  53. Slovak, 08. avgust 2021 10:50)

    Računica je oduvek bila:
    zlato = 3 bronze
    srebro= 2 bronze
    (aca, 8. avgust 2021 12:18)

    # Link komentara

  54. Pravi pobednik OI je KUBA:
    7 zlatnih
    3 srebrne
    5 bronzanih
    Amaterski sport, bez dopinga, bez novčanih nagrada - isključivo za slavu i ljubav otadžbine ????
    (aca, 8. avgust 2021 12:16)

    # Link komentara

  55. Saka čast našim sportiskinjama i sportistima! Nisu se "družili" niti se fotkali. Bili su posvećeni onome za šta su otišli na Olimpijadu-
    (Zlatko, 8. avgust 2021 12:16)

    # Link komentara

  56. Kao SRJ/SCG smo uzeli:
    1996 1 zlato 1 srebro 2 brona
    2000 1 zlato 1 srebro 1 bron
    2004 0 zlata 2 srebra 0 bron

    kao Srbija:
    2008 0 zlata 1 srebro 2 brona
    2012 1 zlato 1 srebro 2 brona
    2016 2 zlata 4 srebra 2 brona
    2021 3 zlata 1 srebro 5 bronova


    Toliko o tome kao sto su neki priscali da cemo propasti u sportu bez prikolice. Od kako su se otakcili nas broj medalja samo raste.
    (Milan, 8. avgust 2021 12:16)

    # Link komentara

  57. @milan

    Plus jos za muaki rukomet, odbojku i kosarku gde bismo sigurno kao YU uzeli po medalju, a verivatno i za neki zenski timski sport
    (Da da, 8. avgust 2021 12:15)

    # Link komentara

  58. "Najbolji igrač celog turnira OI ostao je bez medalje"

    A sta je Durent? To sto u Sloveniji sve zavisi od Doncica i ima najbolju statistiku na turniru ne znaci da je najbolji igrac.
    (Ivan, 8. avgust 2021 12:15)

    # Link komentara

  59. Sta se desilo sa onim Irancem koji je osvojio zlatnu medalju ispred Mikeca? Koliko znam ganjaju ga one organizacije oko ljudskih prava i okrivljuju da je prekrsio neku olimpijsku povelju a to znaci da moze ostati bez medalje. Mozda na kraju krajeva iak budemo imali 4 zlatne medalje.
    (Bjelokosti, 8. avgust 2021 12:14)

    # Link komentara

  60. A dva zlata za džudistkinje?
    (Zema, 8. avgust 2021 12:14)

    # Link komentara

  61. Tabela se pravi u odnosu na zlatne medalje.
    Mozda nepravedno ali tako je.
    (DR, 8. avgust 2021 12:13)

    # Link komentara

  62. Ja bi predlozio da zlatna medalja vredi 3 poena, srebrna 2, a broncana 1 poen. Eventualno cetvrto mesto 0,5 poena. Mislim da bi bilo bas zanimljivo. I na kraju recimo da se ona drzava koja uzme titulu proglasi nekim nazivom ili joj se pokloni neki simbolicki poklon smislu neke olimpijske zastave... racimo.
    (Slovenija, EU, 8. avgust 2021 12:12)

    # Link komentara

  63. Srbija najbolja,samo da pojasnimo,26. mesto po ukupnim medaljama i 28. po ukupnim zlatnim medaljama.Posto neki to ovde mesaju.Znaci Srbija po ukupnim brojem medalja najbolja eks-yu.SRBIJA.
    (Dejan, 8. avgust 2021 12:10)

    # Link komentara

  64. Finska ima 0 medalja, ali zato ima najbolji zdravstveni i obrazovni sistem na svetu. Rado bih se menjao sa Fincima.
    (Ivan, 08. avgust 2021 08:41)

    Ја не бих. Ја бих само унапредио државу да и ми будемо на нивоу Финске што се тиче образовања и здравства, јер спортски резултати показују да имамо много талентованије људе.
    (Порцелан, 8. avgust 2021 12:08)

    # Link komentara

  65. danas je triput lakše osvojit medalja na olimpijsko igre nego zavrijeme dopingovanih DDR i rusa! u pola olimpijskih disciplina danas je jače evropsko prvenstvo nego ova sprdačina od takmičenje! zavrijeme jugoslavija nasvijetu je bilo 100 država (kokošinjaca)manje nego danas i daleko ozbiljnija konkurencija! toliko o olimpijsko medaljama!
    (satanslovensko, 8. avgust 2021 12:06)

    # Link komentara

  66. Kao prvo, ove olimpijske igre su u startu bile nepovoljne po nas i bile su svojevrsni neuspeh jer se nisu plasirali košarkaši, odbojkaši i još neki srpski favoriti za medalje, a drugo podbacili su i Đoković i basketaši i Ivana Španović, ali i veslači koji su imali koronu, realno je bilo da se osvoji veći broj medalja 10-15, ali ispalo je tako kako je ispalo, međutim ako se nastavi ovaj trend na sledećoj olimpijadi bismo trebali da budemo bar 30-40% uspešniji no što je to sada slučaj.

    Takođe treba imati u vidu da olimpijada još nije završena s obzirom na to da će se neke medalje oduzimati, a najbolji kandidat za tako nešto je Iranac koji je osvojio zlato ispred nosa našem Mikecu, ako mu oduzmu zlato kao što se to pretpostavlja imaćemo 4 zlatne sa ove olimpijade.
    (KAZNA KRU, 8. avgust 2021 12:06)

    # Link komentara

  67. Od svih zemalja koje ispred Srbije po broju medalja, manje stanovnika od Srbije imaju samo Novi Zeland, Norvesška, Danska i Hrvatska.
    (Nenad, 8. avgust 2021 12:05)

    # Link komentara

  68. Srbija bila i uvek bice najbolja ex Yu.republika.SRBIJA NAJBOLJA.
    (Dejan, 8. avgust 2021 12:05)

    # Link komentara

  69. Kako Ukrajina ima 19 medalja i nalazi se 44. mjestu...a Srbija 9 medalja i zauzima 28.?!?
    (Namćor, 8. avgust 2021 12:01)

    # Link komentara

  70. Na zvaničnoj rang listi Hrvatska je 2 mesta iznad Srbije. Isti broj zlatnih ali više srebrnih medalja za hrvatske sportiste.
    (Bonito, 8. avgust 2021 11:58)

    # Link komentara

  71. Jasan mi je znacaj pojedinacnih sportova ali ja bih voleo da docekam da uzmemo medalje u pet kolektivnih sportova koji su kod nas najpopularniji fudbal,kosarka,vaterpolo,odbojka i rukomet,da u tim sportovima budemo sila kao Francuska,Spanija. Treba razvijati gimnastiku,atletiku,boks,plivanje ako se zeli vise medalja na olimpijadi ali kolektivni sport je u Srbiji najpopularniji. Ne znam ni sto smo odustali od zimskih sportova,prosto mi je neverovatno da Hrvatska ima onakve sampione u skijanju a da mi nemamo decenijama prosecnog skijasa.
    (Mihajlo, 8. avgust 2021 11:58)

    # Link komentara

  72. @(кукурику, 8. avgust 2021 11:38)
    pa to samo govori koliko su jadni sto se tice sporta.veci broj stanovnika znaci vise sportova,reprezentativaca,veca konkurenicija i na kraju bolji rezlutati...
    (kole, 8. avgust 2021 11:54)

    # Link komentara

  73. @Milan

    I to ti je računica samo za pojedinačne sportove. Slovenci recimo ostali bez medalje u košarci, bukvalno im je jedan jedini kvalitetan igrač falio da komforno uđu i finale.
    (šbbkbb, 8. avgust 2021 11:54)

    # Link komentara

  74. Hrvatska je na 26. mestu. Srbija je na 28. mestu. Srbija ima jednu medalju više, ali Hrvatska ima bolji bilans medalja, 3 zlata, 3 srebra i 2 bronze, za razliku od Srbije koja ima isti broj zlata, 1 srebro i 5 bronzi. Nema potrebe za neistinama.
    (Maxi, 8. avgust 2021 11:52)

    # Link komentara

  75. Obzirom da se nisu podudarali u nijednom sportu za medalju osim u rvanju za broncu ex Yu bi ladno uzela 40 medalja na ovim OI da su sportisti nastupali zajedno.
    (da se ne ljubimo, 8. avgust 2021 11:49)

    # Link komentara

  76. @kukuriku

    A nisu, sto govori o Kini i Indiji.
    (Da da, 8. avgust 2021 11:49)

    # Link komentara

  77. Posle medalje za vaterpoliste, Hrvatska je 26. na listi, Srbija 28.

    Nije nauka pogledati sajt MOK-a. Čemu dupli aršini.
    (milos, 8. avgust 2021 11:47)

    # Link komentara

  78. Pa kad je najveca od svih ex yu zemalja,logicno,tako Amerika i Rusija ima najvise stanovnika.
    (Tehnolog hrane, 8. avgust 2021 11:40)

    # Link komentara

  79. Зашто овде неки пореде број становника и број освојених медаља? Па да је тако Кина и Индија би освојиле 85% свих медаља
    (кукурику, 8. avgust 2021 11:38)

    # Link komentara

  80. Kao Jugoslavija bili bismo sportska velesila, sedmi na svetu. Sa 11 zlatnih, 6 srebrnih i 8 bronzanih, ukupno 25, ispred nas bi bili samo SAD, Kina, Japan, Velika Britanija, Rusija i Australija.
    (Milan, 8. avgust 2021 11:37)

    # Link komentara

  81. Briga me za druge. Svaka čast devojke i momci! Hvala Vam!
    (Marko, 8. avgust 2021 11:34)

    # Link komentara

  82. Realno mi smo i najmnogoljudnijij narod i drzava pa je i logično.

    @(Si, 8. avgu

    Nije logično.

    Hrvatska je na ove OI poslala najmanji broj sportaša u svojoj povijesti, a čestitke svakom tko je osvojio bilo što.

    Čitam neke komentare i natjecanje, a na niti jednom hrvatskom portalu nećete pročitati vijest koliko je Srbija osvojila medalja.

    U Sloveniji i Hrvatskoj najpopularniji su oni sportovi koji u Srbiji nisu i to je suštinska razlika.

    Čestitke svima....po meni i za dobiti brončanu medalju ogroman je uspjeh, jer se prvo trebalo kvalificirati.
    (Filip, 8. avgust 2021 11:32)

    # Link komentara

  83. podbacili Novak i Spanovicka....ovo ostalo sve ok
    (realno, 8. avgust 2021 11:29)

    # Link komentara

  84. Naprimer duplo je veca Srbija od ostalih...
    (ana, 8. avgust 2021 11:26)

    # Link komentara

  85. Prema broju stanovnika, rezultat je:
    1. Slovenija
    2. Hrvatska
    3. Srbija
    (+MAKSIM, 8. avgust 2021 11:24)

    # Link komentara

  86. Sto se tice ulaganja u sport - na drzavnom nivou jos samo Kina i donekle Rusija. USA je to prebacila na koledze i profesionalne klubove. Evropa je cist entuzijazam i pojedinacni sponzori ali imaju siru bazu za pocetnike u
    mnogim sportovima. manja mesta gaje male sportove i imaju posvecenije ljude.
    (Pop, 8. avgust 2021 11:21)

    # Link komentara

  87. Sve zemlje koje su nešto osvojile mogu biti ponosne.

    Najinteresantniji je definitivno Novi Zeland sa 20 medalja na manje od 5 miliona stanovnika.

    Veliki uspjeh i za zemlje poput Kube i Jamaica, ali svakako i Slovenije.

    Srbija je očekivala više ali u poređenju sa nekim većim nacijama mnogo dobro stoji.
    (mutant, 8. avgust 2021 11:18)

    # Link komentara

  88. Jugoslavija na 7. mestu!!!
    (SrkiBgd, 8. avgust 2021 11:16)

    # Link komentara

  89. prosto neverovatno da smo ispred Grcke i Turske pa Belgije. Tabela je nerealna jer recimo Ukraina ima 19 medalja. Realno mnogo uspesnija od mnogih ali nisu zlatne.
    (Pop, 8. avgust 2021 11:11)

    # Link komentara

  90. 26. Hrvatska
    28. Srbija
    ?
    (Službena stranica OI Tokyo, 8. avgust 2021 11:06)

    # Link komentara

  91. Samo jedan čovek je zaslužan za sve te medalje. I na Olimpijadi smo lideri u regionu. Bravo tigrovi!
    (jablan, 8. avgust 2021 11:05)

    # Link komentara

  92. JUGA bi bla na desetom mestu i ispred svih istoönoevropskih zemalja.
    (Juraj, 8. avgust 2021 11:05)

    # Link komentara

  93. I imamo najveći...
    (Nemanja, 8. avgust 2021 11:05)

    # Link komentara

  94. Zanimljivo da je u koektivnim sportovima gde je nekad ex yu bila u top 5 zemalja na planeti sad samo srpske odbojkasice i vattepolisti
    (slobo, 8. avgust 2021 11:04)

    # Link komentara

  95. Mogli smo 14 realno.
    (yok, 8. avgust 2021 11:02)

    # Link komentara

  96. Sad i mi imamo 3 zlata...
    (stanke..., 8. avgust 2021 10:54)

    # Link komentara

  97. Ne zanimaju me zemlje bivše Jugoslavije. Svaka čast njihovim sportistima, ali mene zanimaju samo reprezentativci Srbije. I još da dodam da je računanje medalja i uspešnosti država potpuno prevaziđeno i nije logično, ako se prvo gledaju zlata, pa srebra, pa bronze. Možda bi trebalo uvesti bodovanje medalja. Npr. zlato - 10 bodova, srebro 7 bodova, bronza 5 bodova. To bi bilo pravilnije po mom mišljenju. Doduše ovaj vrhunski sport i dalje jeste ono hleba i igara, tako da nije bitno ni ovo računanje.
    (Slovak, 8. avgust 2021 10:50)

    # Link komentara

  98. Jedino sam ljubomoran na vašu odbojku, pravi gospodski sport.
    (Ante, 8. avgust 2021 10:46)

    # Link komentara

  99. Stanoje
    A koliko su te zemlje imale sportista a koliko mi,ako ne racunas ekipne sportove?
    Bitno je i to napisati ako se vec spominje stanovništvo
    (pfc, 8. avgust 2021 10:44)

    # Link komentara

  100. Bravo Jugosloveni
    (IvoLolaRibar, 8. avgust 2021 10:42)

    # Link komentara

  101. SRB ima 3 zlatne a ukupno 9, ne zanima me ostatak ex YU ja sam presrecan i ponosan na moju SRB i nase momke i devojke, svaka cast!
    (C i n i k, 8. avgust 2021 10:42)

    # Link komentara

  102. ja ne znam, kako se racunaju medalje, ali Srbija ima najmanje 15 zlatnih. jer vaterpolisti dobijaju po jednu ?
    (comi, 8. avgust 2021 10:41)

    # Link komentara

  103. To normalne ljude ne zanima.
    (Budite pametniji od mene, 8. avgust 2021 10:33)

    # Link komentara

  104. Dobro ali ipak kad se poredimo sa zemljama poput Holandije(36) ili Australije(46) koje imaju više ili manje sličan broj stanovništva ko bivša YU, malo je. Mora još da se radi. Ovde pre svega mislim na uslove i infrastrukturu.
    (Stanoje, 8. avgust 2021 10:29)

    # Link komentara

  105. @neko Naslov je potpuno sve objasnio. Osvojili smo najvise medalja. Niko nije rekao da smo osvojili najvrednije medalje. Ali smo osvojili najvise. I to je cinjenica. Ćaao
    (Milunka Malina, 8. avgust 2021 10:13)

    # Link komentara

  106. Srbija osvojila najvise medalja. A na listi se prvo gleda broj zlatnih, pa srebrnih i na kraju i bronzane. Tako da to sto smo osvojili najvise na listi nije presudno. Cak i ako uzmemo zlato u vaterpolu, Hrvatska ce i dalje ostati ispred nas, zbog vise osvojenih drugih mesta.
    (Milos, 8. avgust 2021 07:54)

    To je samo jedan od nacina rangiranja. Ali recimo Slovenija ima 5 medalja a Ukrajina 19 a iza Slovenije je na toj listi. Koja od ove dve zemlje je po tebi uspesnija? Po meni uvek je bolje osvojiti vise medalja ne moraju da budu najsjajnije, ali to je znak da imas dosta sportista u samom svetskom vrhu.
    (uzzaaassss, 8. avgust 2021 10:06)

    # Link komentara

  107. Fudbal - igra 500 miliona nema nas nigde kosarka-igra 100 miliona igraca nisu se kvalifikovali rukomet-igra par miliona nema nigde vaterpolo-igra 10 hiljada e tu smo dobri...jadno...hrv sa dupolo manje ljudi isti broj medalja i vise zlata...madjarska duplo vise medalja sa istim brojem ljudi...iako su olimpisjke nebitne ali opet nigde kosarka fudbal rukomet...europski brazil zemlja kosarke pa kakvi su to mitovi bre...neko igra finale svetskog i samara argentinu i englesku a neko se uopste ne kvalifikuje na turnire
    (Andrej, 8. avgust 2021 09:04
    Tekvondom se bavi 300 miliona ljudi, karateom još više
    (Amater, 8. avgust 2021 10:05)

    # Link komentara

  108. Realno mi smo i najmnogoljudnijij narod i drzava pa je i logično.
    (Si, 8. avgust 2021 10:01)

    # Link komentara

  109. Sad mi je lakše!
    (charlie, 8. avgust 2021 10:00)

    # Link komentara

  110. Što se tiče kolektivnih sportova ko zna šta bi bilo da je ostala sx Yu. Ako već mislimo šta bi bilo kad bi bilo. Možda bi te hipotetičke selekcije bile lošije od jedne koja se trenutno takmiči. Evo primer i fudbala i odbojke. Hrvatska ima u fudbalu bolje rezultate za 30 godina nego Jugoslavija u celoj istoriji. Ista je stvar i sa Srbijom u odbojci
    (Iggy, 8. avgust 2021 09:24)

    # Link komentara

  111. Ima tu jedan problem samo, gledaju se zlatne medalje kad se rangira.
    (Neko, 8. avgust 2021 09:20)

    # Link komentara

  112. Pa to je i logicno, najveca smo drzava od svih..?

    Treba da se poredimo sa slicnim zemljama.
    (Igor, 8. avgust 2021 09:14)

    # Link komentara

  113. Razočarenje je bio izostanak dvaju medalja Đokovića, košarkaša i košarkašica, Španović, a više smo očekivali i od basketaša. Dakle, daleko od toga da nismo mogli bolje ali moramo im biti zahvalni na svemu. Ne mogu ni zamisliti kako je teško na 70% vlažnosti i ovim temperaturama trpiti nadljudske napore.
    (lebovitz, 8. avgust 2021 09:06)

    # Link komentara

  114. Fudbal - igra 500 miliona nema nas nigde kosarka-igra 100 miliona igraca nisu se kvalifikovali rukomet-igra par miliona nema nigde vaterpolo-igra 10 hiljada e tu smo dobri...jadno...hrv sa dupolo manje ljudi isti broj medalja i vise zlata...madjarska duplo vise medalja sa istim brojem ljudi...iako su olimpisjke nebitne ali opet nigde kosarka fudbal rukomet...europski brazil zemlja kosarke pa kakvi su to mitovi bre...neko igra finale svetskog i samara argentinu i englesku a neko se uopste ne kvalifikuje na turnire
    (Andrej, 8. avgust 2021 09:04)

    # Link komentara

  115. Zašto merimo ex yu? Ja volim zaista generalno svoje susede. Ali nam ta ideja samo pravi problem zadnjih 100 plus godina
    9 je sjajan uspeh!
    (Miloš, 8. avgust 2021 08:42)

    # Link komentara

  116. Finska ima 0 medalja, ali zato ima najbolji zdravstveni i obrazovni sistem na svetu. Rado bih se menjao sa Fincima.
    (Ivan, 8. avgust 2021 08:41)

    # Link komentara

  117. Srbija treba da se ugleda na Mađarsku koja je nekako nešto najbliže nama a imaju 20 medalja. Holandija mi baš zapala za oko sa 33 medalje, svaka ima čast jeste da imaju više stanovnika od nas ali su u minijaturni u odnsu na mnoge države. Oni su pravi pobednik ovih igara nisam znao da su baš toliko dobri. Njihov sistem je toliko dobar da su bez uvrede sto godina ispred nas. Možda naši pra unučići budu živeli u Srbiji koja je uređena kao Holandija.
    (Ratko, 8. avgust 2021 08:29)

    # Link komentara

  118. Košarkaši, Ivana i Novak nedostaju . Medalja na OI je trenutak . Mora puno toga da se sklopi. Da je takmičar pre svega odmoran i zdrav. Jokić, Bjelica,Bogdanović, Micić nisu odigrali ovo leto utakmicu zajedno. Kalendar NBA je bio surov. Npr. na kraju Dončića je stigao umor. Najbolji igrač celog turnira OI ostao je bez medalje. Ivana povređena dugo i Novak potrošen na GS. Najuspešnij sportisti Srbije su ostali bez medalja. Termin OI ne sme biti na 30 dana od kraja profesionalnih takmičenja, inače će cela Olimpijada imati težinu olimpijskog turnira u fudbalu .Finale svetskog prvenstva u fudbalu gleda u tv prenosu više od 2 milijarde gledalaca, a finale fudbala na OI ni 2 miliona ! Ako cele OI budu kao njen turnir u fudbalu, biće to amaterska sportska priredba koju neće niko gledati. Japan je objavio podatke o gledanosti. Brojke su zabrinjavajuće. Pad u odnosu na Rio je veliki, u odnosu na Peking , pad je katastrofalan. Francuzi sada imaju glavobolju. Ogromna stavka u gubitku su i gledaoci. Prodate ulaznice i preko150.000. turista koji bi trebalo da posete OI i ostave brdo novca nisu izvesni. Covid19 ne posustaje. Tako da OI u Japanu su pokazale da je ova sportska manifestacija u ozbiljnom problemu. Neće biti u budućnosti lako naći domaćina da slupa milijardu dolara i uđe u izvestan bankrot . Jedino rešenje je usklađivanje termina i dolazak najboljih sportista sveta. Ne samo profesionalaca, nego dolazak svih najboljih vrhunskih sportista. Danas svaki vrhunski sportista u bilo kojoj disciplini je profesionalac. Vreme je da se napravi zaokret , inače će Olimpijada postati kao Mediteranske igre. Potpuno neinteresantne za svet. Možda jedino za pripadnika Balkanskih plemena koja vole da prebrojavaju krvna zrnca i medalje.
    (VUK, 8. avgust 2021 08:26)

    # Link komentara

  119. Bravo za Sloveniju s obzirom na velicinu zemlje mislim da su sportskija nacija od nas!
    Oni osvajaju i na zimskim igrama a nas tu nema 😐!
    (pera genije, 8. avgust 2021 08:19)

    # Link komentara

  120. Nazalost, ovaj broj medalja ce po obicaju kao sto sve kod nas tako ide, zamaskirati ocajno stanje u nasem sportu. Covece mi se uglavnom ne kvalifikujemo na Oi u kolektivnim sportovima (muskarci). U bazicnim sportovima mozemo sanjati medalju.
    (Vojvodjanin, 8. avgust 2021 08:18)

    # Link komentara

  121. MOK rangira po broju zlatnih. Tako sada i Ameri sebe rangiraju na prvom mestu iako je Kina najviše zlatnih medalja osvojila. Ako vaterpolusti osvoje zlato onda se penjemo na rang listi
    (NX, 8. avgust 2021 08:18)

    # Link komentara

  122. реално смо требали још Ђоковић и баскеташи да освоје злато и Шпановић неку медаљу.
    (нс бој, 8. avgust 2021 08:17)

    # Link komentara

  123. od svih smo mnogoljudniji, pa u tom smislu nije uspeh…..
    (slabo nesto, 8. avgust 2021 08:14)

    # Link komentara

  124. Promeniti pristup i bice mnogo više medalja, fokus staviti na individualne sportove, a medju njima, one bazicne, atletika, gimnastika, plivanje.Medjutim to sve znaci da svaki veci grad mora ima zatvorene bazene, atletske dvorane.Jedino sto onda ne bi bilo novca za Zvezdu, Partiza i politicku oligarhiju.
    (manje korupcije, manje korupcije, 8. avgust 2021 08:09)

    # Link komentara

  125. Pa i najveći smo šta je tu nelogično.
    To treba da se podrazumeva.
    (Pablo, 8. avgust 2021 08:06)

    # Link komentara

  126. Najjači smo najjači, i bićemo sve BOLJI!
    (Kosta, 8. avgust 2021 08:02)

    # Link komentara

  127. Nezavisno od drugih mi bi trebalo na OI da dolazimo bar do 15 medalja, približno 3 x 5. Slabi smo u atletici, gimnastici, plivanju, a o tome da se naši košarkaši, odbojkaši i rukometaši nisu ni kvalifikovali da i ne govorimo... Mora mnogo ozbiljnije i da se planira i da se radi!
    (Wess, 8. avgust 2021 08:01)

    # Link komentara

  128. mislim da je sramota.da ni u jednom ekipnom muskom sportu nismo učestvovali.osim vsterpola u kom je naj slabija konkurencija.to je sramota za naciju koja tvrdi da je sportska.zapitajte se gospodo,i nemojte da se vadite na pojedince.jel su oni sami zaslužni za to
    (peki, 8. avgust 2021 07:59)

    # Link komentara

  129. Novak izneverio.
    (Uroš, 8. avgust 2021 07:57)

    # Link komentara

  130. Veliko iznenađenje je Kosovo njihov džudo i 2 zlata.
    (Jovan, 8. avgust 2021 07:56)

    # Link komentara

  131. Srbija osvojila najvise medalja. A na listi se prvo gleda broj zlatnih, pa srebrnih i na kraju i bronzane. Tako da to sto smo osvojili najvise na listi nije presudno. Cak i ako uzmemo zlato u vaterpolu, Hrvatska ce i dalje ostati ispred nas, zbog vise osvojenih drugih mesta.
    (Milos, 8. avgust 2021 07:54)

    # Link komentara

  132. Upoređivanje broja stanovnika je mogo glupa teorija. Indija ima 3 medalje ukupno, Kosovo 2 zlatne, Novi Zeland ukupno 20 od toga 7 zlatnih tako da to uopšte nije merilo. Dve do tri sigurne medalje nisu osvojene (Đoković, Španović, rvanje...) tako da sve u svemu nije loše moglo je da bude i gore.
    (Laviki, 8. avgust 2021 07:52)

    # Link komentara

  133. Susjedi cestitam, bez obzira tkk je prvi na kojoj tablici...Mi nikad vise medalja s manje sportasa, 58 cini li se. Podbscaj Sandre Perkovic (2 zlata rio i london) , Sare Kolak (trener problem, zlato rio) ,Fantela u jedrenju i podli potez francuza kada su pustili rukometase Portugala da bi se rjesili ozbiljnog konkurenta hrvatske!
    Opet, kod vas Nole, kosarkasi..
    Kad se sjetim prvenstva u rusiji i ogromnog pritiska na hrvatsku, cak i od fife koja je upozoravala hrvatsku na "fair play " tj morate dobiti island da bi se messi plasirao u osminu finala..
    Radio sam nocnu i bit cu budan daispratim jednu ogromnu reprezentaciju-vase vaterppliste!Ti momci su zasluzili svako postovanje i, ako ima boga, zavrsit ce karijeru zlatom!Labudi pjev jednih izuzetnih momaka. Pozdrav svima iz cro
    (Igor Sulic, 8. avgust 2021 07:51)

    # Link komentara

  134. Ex Yu je ukupno osvojila 25 medalja.
    (Teteovac, 8. avgust 2021 07:51)

    # Link komentara

  135. Koliko god se kod nas omalovažava vaterpolo. MOK je dao tu veliku čast koju je do sada pripadala samo košarci da zatvori ove igre i da poslednje finale na igrama bude bas vaterpolo finale. Tako da streljastvo i vaterpolo dva sporta koja donose najvise medalja Srbiji a najviše se pljuje po njima u našoj zemlji imaju tu privilegiju da se prva i poslednja medalja dodeljuju baš u tim sportovima. Veliko poštovanje MOK prema tim sportovima.
    (Amater, 8. avgust 2021 07:48)

    # Link komentara

  136. Ovaj podatak bi nešto značio, kada bi sve medalje vredele podjednako.
    Ali iz meni nepoznatih razloga, MOK tretira zlatne medalje kao najveće dostignuće, posle njih srebrne, a bronzane tek na kraju.
    Ipak, mi svi dobro znamo da je to svejedno i da sve medalje sijaju zlatnim sjajem, koga briga da li si olimpijski šampion ili imaš pet bronzi i pet drvenih.
    (Realista, 8. avgust 2021 07:48)

    # Link komentara

  137. Bravo, čestitke. Najjači ste u ekipnim sportovima.
    (Antraxxx, 8. avgust 2021 07:28)

    # Link komentara

  138. Da li ce Mikec biti covek - olimpijac i odbiti zlatnu medalju koja ce zbog politike biti oduzeta coveku koji je posteno izdominirao na strelistu sa vise nego ubedljivo najboljim rezultatom?
    (Branko, 8. avgust 2021 07:27)

    # Link komentara

  139. Dodaj dva zlata Srbiji. Naša južna pokrajina.
    (Crna ovca, 8. avgust 2021 07:23)

    # Link komentara

  140. @Pazite koliko pluseva je dobio ovaj debil!!

    "dokle vise to sado mazohisticko potenciranje jugoslavije . glupi kralj nas je ugrobario za narednih 10000 godina. umesto da je rekao posle prvog svetskog rata pola dalmacije i bosna je Srbija a kosovo bi bilo bez siptarije. on je zmije hrvate i slovence hranio da ujedu.
    (u cudu!, 08. avgust 2021 05:58)"

    Pa sa ovakvim živeti??
    NIKAD!!!
    (Da li je moguće?, 08. avgust 2021 06:24)
    Nije on debil nego ti! I to si mnogo veća debilčina i komunjara!! Čovek je 100% u pravu.
    (Dule, 8. avgust 2021 07:22)

    # Link komentara

  141. Pa realno je da imamo najvise. Najbitnije da dominiramo u tzv velikim sportovima. Tu se poznaju junaci. Sce u svemu ok je.
    (Ana, 8. avgust 2021 07:20)

    # Link komentara

  142. @Kosovo 2 zlata ste zaboravili ex yu
    (sinan, 08. avgust 2021 06:32)
    To nije država...
    (Dule, 8. avgust 2021 07:19)

    # Link komentara

  143. i dvaput vise stanovnika vise od prve sledece ...
    (Pipi, 8. avgust 2021 07:14)

    # Link komentara

  144. Ja mislim da na olimpiskim igrama nastupaju drzavne reprezetacije i pojedinci- pojedinke da nastupaju za drzavu a ne za NACIJU. Naciju kojoj pripadamo ne mozemo da biramo to dobijemo rodjenjem a drzavu mozemo. Pa SAD i nemaju svoju naciju pa osvajaju najvise medalja...
    (Lazar, 8. avgust 2021 07:12)

    # Link komentara

  145. (u cudu!, 08. avgust 2021 05:58)"

    Pa sa ovakvim živeti??
    NIKAD!!!
    (Da li je moguće?, 08. avgust 2021 06:24)
    Свако има право на своје мишљење. А ако мислиш да си бољи од њега не пиши овакав коментар, јер показујеш да си можда и гори јер он није тебе спомињао него свој став. А ако желиш да прихватиш демократију онда сви имају право на мишљење.
    (Гиле, 8. avgust 2021 07:11)

    # Link komentara

  146. A najviše nas ima? Čime se mi ponosimo... a standard, plate...
    (Deki, 8. avgust 2021 07:09)

    # Link komentara

  147. (Granota, 08. avgust 2021 06:30)
    Па на подијуму кошарке је 12 играча, фудбала 22. Чак и тренери добијају. Слажем се да није исто колективни и појединачни спорт. Али овако броје.
    (Гиле, 8. avgust 2021 07:06)

    # Link komentara

  148. Da nema ovih kikiriki sportova kao sto su tekvondo, streljaštvo, vaterpolo i slično srbija nikad medalju nebi osvojila, isto tako ni ostale ex yu drzave. Malo je neverovatno da se cela srbija pali na vaterpolo kao u rat da se ide za zivot ili smrt a činjenica je da svega desetak zemalja na celom svetu je culo za taj nazovi sport.
    (Buco, 8. avgust 2021 07:06)

    # Link komentara

  149. Mogli smo i koju vise da su Novak i kosarkasi imali vise srece.
    (Si, 8. avgust 2021 06:56)

    # Link komentara

  150. Nek ste to
    napisali. Sad nam je svima lakše.
    (jezekilj, 8. avgust 2021 06:56)

    # Link komentara

  151. Kome je to bitno da smo bolji od svih eX yu. Zar nije vazno ucestvovati
    (Bgd, 8. avgust 2021 06:52)

    # Link komentara

  152. Mislim da se medalje od Srbića i Jelić moraju brojati Srbiji jer Srbić je srbin a Jelićka je iz srpskog grada Knina.Kosovske svakako se broje za Srbiju.
    (Jozo, 8. avgust 2021 06:51)

    # Link komentara

  153. Ovo me malo podseća na priču kad smo bili mladji, pa ko je ubo' više puta medju nama, a život je tek bio ispred nas... Ali je postojao i drugi parametar, a to je bio čiji je veći.
    I nikako se nismo mogli dogovoriti ko je bio veći Don Žuan, jer dešavalo se da oni kojima je bio najveći, oni su manje uboli', a kojima je bio normalniji, ali sa boljom "žvakom" kod žena, ti su okretali ihiiiii...
    To vam je i ovde slučaj, Srbija ima najviše stanovnika i najveći broj medalja, pa koliko je to najbolje shodno njenoj veličini u odnosu na druge i shodno sjaju medalja koje je ubola'.
    (Neo@, 8. avgust 2021 06:40)

    # Link komentara

  154. Srbija osvojila medalje u 7 razlicitih sportova, Hrvatska u 5 a Jamajka u jednom. Jamajka ima najviše zlata od ovih tri država. Da li je Jamajka veca sportska nacija od Srbije ili Hrvatske? Nije. Da Tekvondu, Veslanje ili Streljaštvo donosi više medalja i Srbija i Hrvatska bi imali mnogo bolji skor. Kada se gleda koja je nacija bolja u sportu gleda se i koliko sportova je donelo medalja nekoj državi.
    (Amater, 08. avgust 2021 04:59)

    Zato kada pomeneš u svetu OI, svi pomisle odmah na Jamajku niko na Srbiju i Hrvatsku.
    (hihihi, 8. avgust 2021 06:40)

    # Link komentara

  155. Онај ко се стално пореди са другима никада неће бити срећан!
    Наше је да будемо мало бољи од наших резултата од пре месец или годину дана.
    Прекините да непрекидно форсирате то поређење са другима, а поготово са народима који не желе да живе са нама!
    (Владимир Мајсторовић, 8. avgust 2021 06:38)

    # Link komentara

  156. Bar u necemu da smo kao Amerika, pa bilo to i brojanje medalja. Samo jedan je pobednik OI, olimpijski pobednik. I te medalje se najvise vrednuju. Dobro niste i cetvrta mesta brojali. Ali sigurno ce to uracunati "jedan covek", on i forsira tu pricu.
    (NekaTamo, 8. avgust 2021 06:38)

    # Link komentara

  157. Tekst glasi da je Srbija osvojila najvise medalja ( od ex-yu zemalja) i to je tacno. Da li smo rangirani na visoj poziciji, nismo, i to nije sporno. Amerikanci su impresivni, kao da imaju predstavnika u svakoj disciplini, toliko medalja, toliko posvecenosti, stvarno velika sportska sila... Japanci su me prijatno iznenadili. Jesu domacini ali nisam ocekivao da osvoje ovoliki broj medalja, bravo... Jamajcanke osvetlale obraz a buca plivac najsimpaticniji na igrama... Sve u svemu, nije najbolja ali nije ni najgora Olimpijada koju sam ispratio...
    (Ostoja, 8. avgust 2021 06:37)

    # Link komentara

  158. Ja ne znam kome šta nije jasno, od uvek se brojalo u dva kriterijuma prvi po zbiru zlatnih medalja, pa srebrnih, pa bronzanih i po ukupnom zbiru osvojenih svih medalje bez obzira kog su sjaja, to stoji i na zvaničnom sajtu OI pa ko voli statistiku neka gleda. U prvom kriterijumu je uspešnija Hrvatska, a u drugom ukupnom Srbija?!
    (Marko91, 8. avgust 2021 06:35)

    # Link komentara

  159. ko jos prati olympiju ? u svetu se samo prati ep i sp u fudbalu a ne neke smesne sportovi
    (dragoBG, 08. avgust 2021 06:04)

    Da, zato na košarkaško SP svi sa C timovima, jedino Srbija uvek sa A timom.
    (cxy, 8. avgust 2021 06:33)

    # Link komentara

  160. (Milutin, 8. avgust 2021 04:17)

    Kinezi više nisu ispred SAD, bez obzira kako brojiš.
    (denverac, 8. avgust 2021 06:33)

    # Link komentara

  161. Pa i najveća država smo.
    (nenad, 8. avgust 2021 06:33)

    # Link komentara

  162. Kosovo 2 zlata ste zaboravili ex yu
    (sinan, 8. avgust 2021 06:32)

    # Link komentara

  163. Ako ćemo baš pošteno, najnepravednije je to što se medalje računaju po podijumu,a ne po glavi. Po meni bi medalje trebale da se računaju po svakom sportisti. Znači, tenis dubl 2 medalje, košarka 5 medalja, fudbal 11 medalja, jer svi su podjednako zaslužni za medalju, pa zašto onda izjednačavati individualne i grupne sportove?
    (Granota, 8. avgust 2021 06:30)

    # Link komentara

  164. A Kosovo?
    Koliko medalja Kosovo?
    (Kremirana Radmila, 8. avgust 2021 06:29)

    # Link komentara

  165. Samo pod uslovom da vaterpolisti osvoje zlato bicemo najuspesnije jer cemo imati ukupno najvise medalja! Nemoj mo dvistruke arsine kao Ameri.Ona drzava koja ima najvise zlata ipak je najuspesnija! Ako se taj kriterijum izjednaci onda se ide na ukupan broj medalja sto je po meni najrealnije.
    bradina, 8. avgust 2021 04:37)

    Ako sam te dobro razumeo, zelis reci da ako Kosovo osvoji samo jedno zlato, a Nemacka 30 srebra, ali ni jedno zlato, to znaci da je sport na Kosovu na visem nivou nego u Nemackoj?
    (dragaN, 8. avgust 2021 06:25)

    # Link komentara

  166. Pazite koliko pluseva je dobio ovaj debil!!

    "dokle vise to sado mazohisticko potenciranje jugoslavije . glupi kralj nas je ugrobario za narednih 10000 godina. umesto da je rekao posle prvog svetskog rata pola dalmacije i bosna je Srbija a kosovo bi bilo bez siptarije. on je zmije hrvate i slovence hranio da ujedu.
    (u cudu!, 08. avgust 2021 05:58)"

    Pa sa ovakvim živeti??
    NIKAD!!!
    (Da li je moguće?, 8. avgust 2021 06:24)

    # Link komentara

  167. Na OI se dodeljuju TRI medalje. Samim tim, svaka medalje je bitna i deo je ukupnog skora. Svaku treba brojiti i računati. Po američkom sistemu. Molim lepo. Shodno tome, na ovim OI, Srbija ima više osvojenih medalja od ostale exYu "braće". 9 komada. Shodno tome i uspešniji rezultat, od njih. Tako i treba. Doviđenja, prijatno.
    (Komentar u prolazu, 8. avgust 2021 06:21)

    # Link komentara

  168. Poredimo se sa drzavama koje sve imaju mnogo manje stanovnika? Glupost...
    (Tor, 8. avgust 2021 06:18)

    # Link komentara

  169. realno i srbija i hrvatska su sportske sile za takve male zemlje. nekad je srbije bolja nekad hrvatska.
    (realno, 8. avgust 2021 06:17)

    # Link komentara

  170. Srbija osvojila medalje u 7 razlicitih sportova, Hrvatska u 5 a Jamajka u jednom. Jamajka ima najviše zlata od ovih tri država. Da li je Jamajka veca sportska nacija od Srbije ili Hrvatske? Nije. Da Tekvondu, Veslanje ili Streljaštvo donosi više medalja i Srbija i Hrvatska bi imali mnogo bolji skor. Kada se gleda koja je nacija bolja u sportu gleda se i koliko sportova je donelo medalja nekoj državi.
    (Amater, 8. avgust 2021 04:59)

    Slazem se. I ne samo to. Nego jos kao mali sam govorio da treba gledati koliko je ludi osvojilo medalju, a ne broj prvih mesta. Pa tako, ako osvojimo trece mesto u kosarci, onda to nije jedna medalja nego 12, jer se toliko sportista penje na pobednicko postolje.
    (dragaN, 8. avgust 2021 06:16)

    # Link komentara

  171. Za sada je stanje ovako, izvor Američki NBC:
    29. Hrvatska 3 3 2 Ukupno 8
    31. Srbija 2* 1 5 Ukupno 8*
    41. Slovenija 3 1 1 Ukupno 5
    66. KiM 2 0 0 Ukupno 2
    80. Makedonija 0 1 0 Ukupno 1
    Srbija će svakako do kraja imati 9 medalja i završiti na 28. mestu iza Švedske a ispred Norveške i Hrvatske. Hrvatska će ukupno završiti na 30. mestu što je takođe odličan rezultat.
    Da je ostala bivša država u celosti situacija bi izgledala ovako. 25. medalja 9 zlata, 6 srebrih i 8 bronzanih medalja. Sa tim rezultatom bi završili na 11. mestu ispred Kanade a iza Francuske. Dodajmo da je Srbija ostala bez medalje u tenisu, da je Ivana Španović u kvalifikacijama imala rezultat za zlatnu medalju i još takvih situacija je bilo i u drugim reprezentacijama. Sa tim da bi timske reprezentacije bile mnogo jače i bolje. Naprimer muška košarka bila sastavljena od verovatno 12 igrača sa NBA iskustvom (Dončić, Goran Dragić, Bogdan, Bojan, Zoran Dragić, Čančar, Šarić, Bjelica, Jokić, Vučević, Nurkić npr.) a košarkašice bi imale dužu i kvalitetniju klupu, što bi rukomet bio konkurent u obe konkurencije za medalju, u fudbalu bi takođe imali veću bazu ali to je nebitno, bitno je da pričamo o sportu a prošlost i ratove da sačuvamo u knjigama i da tamo zauvek ostanu. Na sledećim igrama očekujem da još malo popravimo rezultate sa možda 12 medalja za Srbiju zašto da ne. A EXYU preko 30.
    (Anonimus, 8. avgust 2021 06:16)

    # Link komentara

  172. Mislim da smo mogli bolje. Realno smo mogli da dođemo do 15 medalja. Ne zanima me poređenje sa ostalim zemljama bivše Jugoslavije. Svaka im čast za uspeh, nadam se da svi budemo uspešni i sledeći put.
    (malina, 8. avgust 2021 06:13)

    # Link komentara

  173. Srbija ima najviše medalja od zemalja ex turskog carstva, a ne znam kako stojimo kod zemalja ex drevnih vinčanaca.
    (Deksss, 8. avgust 2021 06:13)

    # Link komentara

  174. (Zgubidan, 08. avgust 2021 04:47)

    Pa jel rekao neko da vi niste bolji na listi? A i na sajtu OI ima dve vrste liste total ili po rasporedu!
    (Aleksandar I, 8. avgust 2021 06:11)

    # Link komentara

  175. zabole me...
    (baki, 8. avgust 2021 06:09)

    # Link komentara

  176. Komšije mogu da se zahvale Đokoviću što su ispred nas po broju medalja. Taj lik NEĆE da osvoji medalju za Srbiju već 4. Olimpijadu(ona bronza je sasvim slučajna, verujte), da se ne zameri susedima, trenerima Piliću, Ivaniševiću, i ostalima, a naivni Srbi će da oproste.. Najbolji teniser po rezultatima u poslednjoj deceniji nije doneo medalju(osim te jedne bronze)svom narodu iz 4 pokušaja. Alooo..
    (;, 8. avgust 2021 06:05)

    # Link komentara

  177. Sjajno!

    Veliki rezultat za zemlju veličine koje je Srbija.

    Doduše prekjuče tekst kako Amerikanci iz ljubomore porede broj medalja umwsto broja zlata na tabelama. A vi sada ceo članak u istom stilu o Srbiji, a Hrvati imaju više zlata u datom trenutku, i to kao nije ljubomora... svako na svoju vodenicu, prirodno je!
    (denverac, 8. avgust 2021 06:05)

    # Link komentara

  178. ko jos prati olympiju ? u svetu se samo prati ep i sp u fudbalu a ne neke smesne sportovi
    (dragoBG, 8. avgust 2021 06:04)

    # Link komentara

  179. Čemu služi ovo poređenje? Isto je i da se napiše da imamo više medalja od npr. Luksemburga, Obale Slonovače ili Tibeta. Koga je briga za Hrvatsku ili Sloveniju? Jedino ste mogli da napišete koliko su ukupno medalja usvojoli etnički Srbi koji nadtupaju pod drugim zastavama.
    (Srđan, 08. avgust 2021 04:32)

    Ano pogledaj rang listi. Srbija je 33, a braća po krvi su vam 32.
    (:D, 8. avgust 2021 06:02)

    # Link komentara

  180. dominacija.. ipak smo mi Srbija, zemlja sporta.
    (pop, 8. avgust 2021 05:59)

    # Link komentara

  181. dokle vise to sado mazohisticko potenciranje jugoslavije . glupi kralj nas je ugrobario za narednih 10000 godina. umesto da je rekao posle prvog svetskog rata pola dalmacije i bosna je Srbija a kosovo bi bilo bez siptarije. on je zmije hrvate i slovence hranio da ujedu.
    (u cudu!, 8. avgust 2021 05:58)

    # Link komentara

  182. Nazalost kriterujum je uvek bio broj zlata pa broj srebra pa broj bronzi. Nemojte da se ponasate kao SAD koje se tese najvecim brojem medalja ali imaju manje zlata nego Kina. Ako se pogleda zvanicni sajt OI Kina vodi iako ukupno ima manje medalja nego SAD.
    (SingidunumAussie, 8. avgust 2021 05:50)

    # Link komentara

  183. Bok susjedi.
    Nisam pratio o.igre. Hrvatska će sigurno bit prva po broju medalja od bivsih republika no mene zanima tko je drugi? Srbija ili Slovenija?
    (Hajduk, 8. avgust 2021 05:46)

    # Link komentara

  184. jaka stvar....ko jos gleda ovo?....uostalom, vazno je ucestvovati.
    (dejan, 8. avgust 2021 05:46)

    # Link komentara

  185. smesno. samu medalje u fudbalu kosarci rukometnu tenisu i sprint su vredne sve ostalo je za malu decu
    (Milomir, 8. avgust 2021 05:45)

    # Link komentara

  186. Pa sad, to i nije tačno, Amerikanci računaju po broju medalja, tako da smo po njihovim kriterijumima mi prvi, u svakom slučaju imamo više medalja od vas, a imaćemo i jedno zlato više sad kad Mikec dobije zlato zbog sispenzije Iranca koji nije poštovao povelju MOK-a.
    (G - sila, 08. avgust 2021 04:41)

    Поштујем што нервираш бројну хрваћанску колонију на Б92 (нека, обезобразило се то) али, искрено, таква медаља нам не треба.
    (Јабучило, 8. avgust 2021 05:43)

    # Link komentara

  187. Ispravka - 25 medalja ukupno jer ste propustili 2 zlata za Kosovo. Ako vaterpolisti osvoje zlato (sto je realno), ExYu bi imala 11 zlatnih medalja i 25 ukupno, sto bi nas svrstalo u sami vrh svetskog sporta na 7.mestu ispred Francuske, Nemacke, Italije, Brazila, Kanade.
    (Sembinjo, 08. avgust 2021 04:16)

    Југо... Шта?
    (Јабучило, 8. avgust 2021 05:40)

    # Link komentara

  188. Не гледа се број медаља, него сјај, од злата наниже. Ту су Хрвати бољи, а Словенце можемо да престигнемо ако ватерполисти победе. Свакако завршавамо око тридесетог места.
    (Јабучило, 8. avgust 2021 05:38)

    # Link komentara

  189. Ja računam i dve medalje AP KiM! Ja se naše južne pokraine odrekao nisam...niti ću. A ovo ke sport, i bez obzira na političke okolnosti sportistima ne treba gledati u DNK...
    (irelandcalling, 8. avgust 2021 05:28)

    # Link komentara

  190. daleko od realnosti

    Ja znam samo da smo u ekipnim sportovima za vas susede bas institucija.
    Od raspada SFRJ do 2019 medalje u ekipnim sportovima:

    Srbija 62 (23,16,23)
    Hrvatska 35 (7,15,13)
    (Wert, 8. avgust 2021 05:24)

    # Link komentara

  191. A kako stojimo sa brojem medalja po glavi stanovnika?
    (Peca, 8. avgust 2021 05:22)

    # Link komentara

  192. Da je Jugoslavija ostala cela sada bi po broju zlata bili kao Holandija, Nemacka i Italija a ispred Francuske. Ako vaterpolisti osvoje zlato bili bi ispred njih i zauzeli bi sedmo mesto, Samo bi Rusija i Velika Britanija bile uspešnije iz Evrope što je neverovatan uspeh. Takodje bi verovatno u kolektivnim sportovima uzeli jos koju medalju ili poboljšali plasman.
    (Smehotresna olimpijada, 8. avgust 2021 05:13)

    # Link komentara

  193. DinamoZG

    HÉ HEHE. Srbija je sila nad silama.

    Malo se zezaam. Kolko god da smo osvojili, osvojili smo, i to nije najbitnije. Najbit'ije je da se učestvovalo.
    (Roćevac, 8. avgust 2021 05:12)

    # Link komentara

  194. Čime se radujete? U ostalom smo najgori u regionu!
    (nakitino, 8. avgust 2021 05:06)

    # Link komentara

  195. A zašto se ne porediti sa "bivšim zemljacima".Niko nikoga nije uvrijedio,niti prozivao.
    (eto, 8. avgust 2021 05:06)

    # Link komentara

  196. Srbija osvojila medalje u 7 razlicitih sportova, Hrvatska u 5 a Jamajka u jednom. Jamajka ima najviše zlata od ovih tri država. Da li je Jamajka veca sportska nacija od Srbije ili Hrvatske? Nije. Da Tekvondu, Veslanje ili Streljaštvo donosi više medalja i Srbija i Hrvatska bi imali mnogo bolji skor. Kada se gleda koja je nacija bolja u sportu gleda se i koliko sportova je donelo medalja nekoj državi.
    (Amater, 8. avgust 2021 04:59)

    # Link komentara

  197. A da su yuga,bilo bi sigurno manje,..Manje i takmičarA.Ovako svako za sebe i mirna "Bosna".🙄🙄🙄.
    (opet ja za šalu, 8. avgust 2021 04:57)

    # Link komentara

  198. Ja bih najradije da brojimo koliko je ukupno medalja zemalja bivše SFRJ... sve ostalo je nacionalističko pros*ravanje
    (punk, 8. avgust 2021 04:48)

    # Link komentara

  199. Opet Srbija ima svoju analizu i matematiku, nešto slično Vucicevoj ekonomiji gdje je prosječna plaća u Srbiji od 600 eura veća od prosječne plaće od 1000 eura u Hrvatskoj.
    Samo jedna lista medalja OI postoji, na njoj je Hrvatska na 26 mjesto a Srbija na 33.Amen.
    (Zgubidan, 8. avgust 2021 04:47)

    # Link komentara

  200. Ne moze da bude na listi ispred Hrvatske jer se ne racuna broj medalja vec broj zlatnih pa srebrnih. Mislim moze u Srbiji (tesite se do mile volje), ali u ostatku sveta je Hrvatska ispred Srbije na listi, i to je jedino bitno i merodavno.
    (idite na sajt MOK-a pa pogledajte ko je gde na listi, 8. avgust 2021 04:03)



    Pa sad, to i nije tačno, Amerikanci računaju po broju medalja, tako da smo po njihovim kriterijumima mi prvi, u svakom slučaju imamo više medalja od vas, a imaćemo i jedno zlato više sad kad Mikec dobije zlato zbog sispenzije Iranca koji nije poštovao povelju MOK-a.
    (G - sila, 8. avgust 2021 04:41)

    # Link komentara

  201. Institucija sporta na ovim prostorima. A i u Evropi u kolektivnim sportovima, uz Spaniju i Francusku smo najmocnija nacija dugi niz godina.
    (Vucko, 8. avgust 2021 03:51)

    Pored francuske i Spanije su i Rusija, Danska, Norveska, Holandija su osvojile vise medalja u ekipnim sportovima od Srbije, a cesto na drugim OI to urade i Nemacka, Italija, Svedska... Institucija ste samo u vasim ocima, jer da ne pricamo jos i o tome da vas u najpopularnijem sporu udbalu NEMA NIGDE :)
    (daleko od realnosti, 8. avgust 2021 04:39)

    # Link komentara

  202. Samo pod uslovom da vaterpolisti osvoje zlato bicemo najuspesnije jer cemo imati ukupno najvise medalja! Nemoj mo dvistruke arsine kao Ameri.Ona drzava koja ima najvise zlata ipak je najuspesnija! Ako se taj kriterijum izjednaci onda se ide na ukupan broj medalja sto je po meni najrealnije.
    U svakom slucaju bravo za nase sportiste i sportiskinje jer su napravile pomak u odnosu na Rio!
    (bradina, 8. avgust 2021 04:37)

    # Link komentara

  203. Srbija ima medalje u 6 različitih sportova, Hrvatska u 5.
    (Amater, 8. avgust 2021 04:35)

    # Link komentara

  204. Ko je osvojio najviše medalja na ovim OI sa prostora bivse SFRJ?
    (Wert, 8. avgust 2021 04:32)

    # Link komentara

  205. Čemu služi ovo poređenje? Isto je i da se napiše da imamo više medalja od npr. Luksemburga, Obale Slonovače ili Tibeta. Koga je briga za Hrvatsku ili Sloveniju? Jedino ste mogli da napišete koliko su ukupno medalja usvojoli etnički Srbi koji nadtupaju pod drugim zastavama.
    (Srđan, 8. avgust 2021 04:32)

    # Link komentara

  206. Наравно да је Србија најбоља, а шта друго. Да смо имали мало среће, могло је и више. Ђоковић два пута 4 место, Микец и Аруновић у миксу, Шпановићка и кошаркашице, сви су били јако близу медаље. Браво српски спортисти.
    (срле, 8. avgust 2021 04:29)

    # Link komentara

  207. Ako računamo i one dve od naše južne pokrajine, a što pa da ne računamo naše su, onda svi zajedno nisu kao mi! Sportsko-ekonomsko-kulturni tigar i puma i lav i gepard i kojot i međed i grizli i ... A kad bi dodali i ove iz ex yu!!! Liiiiii!!! SAD, Kina pa mi!!!
    (opacupa, 8. avgust 2021 04:22)

    # Link komentara

  208. Sad kao važan je broj medalja, a ne i njihov sjaj.

    A pre neki dan ste ismevali Amerikance što broje ukupno medalje iako Kinezi imaju više zlata.

    Dogovorite se šta vam je bitnije. Dal’ da smo mi ispred Hrvata, ili da su Kinezi ispred Amerikanaca? Jer i jedno i drugo, nažalost, ne može.

    Samo da pojasnim, meni je i jedan i drugi način brojanja medalja potuno sulud. Ne može Kosovo sa dva zlata da bude ispred jedne Ukrajine koja ima 18 medalja (1 zlato, 5 srebra, 12 bronzi), ali isto tako ne može ta ista Ukrajina da bude ispred Španije koja ima medalju manje, ali zato 3 zlata, 8 srebra i 6 bronzi.
    (Milutin, 8. avgust 2021 04:17)

    # Link komentara

  209. Jako bitna statistika
    (VanBasten, 8. avgust 2021 04:17)

    # Link komentara

  210. Ispravka - 25 medalja ukupno jer ste propustili 2 zlata za Kosovo. Ako vaterpolisti osvoje zlato (sto je realno), ExYu bi imala 11 zlatnih medalja i 25 ukupno, sto bi nas svrstalo u sami vrh svetskog sporta na 7.mestu ispred Francuske, Nemacke, Italije, Brazila, Kanade.
    (Sembinjo, 8. avgust 2021 04:16)

    # Link komentara

  211. Pa i Kosovo* je osvojili dve, sto znaci da republike i pokrajina ex SFRJ imaju 25 medalja, sto bi bilo 11 mesto, sto je poprilicno dobro
    (Mika Vranjanac, 8. avgust 2021 04:11)

    # Link komentara

  212. Jeste, ali Hrvatska ima sjajnije I ispred je Srbije u konacnom poretku.
    (tunco, 8. avgust 2021 04:10)

    # Link komentara

  213. Мени једна наша бронза вреди више него све медаље екс Ју република заједно, а верујем да и они тако размишљају.
    (my way, 8. avgust 2021 04:09)

    # Link komentara

  214. Srbija ima duplo više stanovnika nego npr. Hrvatska ili Jamajka, tako da proporcionalno ove dve države po meni imaju bolji skor nego Srbija.
    Ali šta reći na to da Srbija ima više medalja nego Indija, najmnogoljudnija zemlja? To bi ja rekao o svojim uspesima da sam političar. Plus pokidali smo Crnu goru koja ima nula medalja...
    (kritičko razmišljanje, 8. avgust 2021 04:07)

    # Link komentara

  215. mi po americkom sistemu brojimo
    (satelit, 8. avgust 2021 04:05)

    # Link komentara

  216. Ne moze da bude na listi ispred Hrvatske jer se ne racuna broj medalja vec broj zlatnih pa srebrnih. Mislim moze u Srbiji (tesite se do mile volje), ali u ostatku sveta je Hrvatska ispred Srbije na listi, i to je jedino bitno i merodavno.
    (idite na sajt MOK-a pa pogledajte ko je gde na listi, 8. avgust 2021 04:03)

    # Link komentara

  217. Niste ispred :)
    (D, 8. avgust 2021 04:03)

    # Link komentara

  218. I kada uracunamo dve zlatne medalje iz juzne srpske pokrajine broj se penje na ukupno 25 medalja.
    (Zemun - Sydney, 8. avgust 2021 03:58)

    # Link komentara

  219. Hrvati su ispred nas na olimpiskoj tabeli i to je jedino merilo.
    (Loznica, Gučevo, Cer......, 8. avgust 2021 03:57)

    # Link komentara

  220. Kako ih samo lozite
    (Vuk Odvija, 8. avgust 2021 03:57)

    # Link komentara

  221. Susjedi cestitke, 9 medalja, svaka čast.
    Niste se osramotili kao mi.
    Očekivali 15 dobili 8.
    Srbi očekivali 5,6 dobili 9.
    Više nismo olimpijska velesila. Sad će Srbi bit velesila do Pariza.
    (DinamoZG, 8. avgust 2021 03:55)

    # Link komentara

  222. Institucija sporta na ovim prostorima. A i u Evropi u kolektivnim sportovima, uz Spaniju i Francusku smo najmocnija nacija dugi niz godina.
    (Vucko, 8. avgust 2021 03:51)

    # Link komentara

  223. vidim kroati se nakotili na ovaj sajt. nesto o medaljama brbljaju. Kroati, jedna bronza u zenskoj odbojci je deset puta vrednija od zlata u gadjanju glinenih golubova, to valjda i sami kontate?

    evo gruzija ima vise medalja i od srbije i od hrvatske ali to sto oni uzmu 10+ medalja u dizanju tegova u razlicitim kategorijama ne znaci da su oni bolji sportisti ili veca sportska nacija od Srbije!

    U svim timskim sportovima u kojim smo ucestvovali smo u top 4! da su se kosarkasi i odbojkasi kvalifikovali i tu bi 100% bili u top 4 najmanje. To vi kroati mozete samo da sanjate. VI ste u timskim sportovima u rangu crne gore trenutno, za par godina kad vam ove generacije odu, bicete u rangu bosne. Pa idete na njihove sajtove i sa njima se poredite, posto Srbiji niste ni do kolena.

    bravo odbojkasice, a olimpijade se zatvaraju sa srpskim zlatom u vaterpolu. bas kao i prosle olimijade takodje zatvarala Srbija u kosarci. Kroati mogu samo da sanjaju da zatvore olimpijade, posto discipline hrkljus i gadjanje glinenih golubova se zavrsavaju prvog dana igara.

    dalje, ebla vas ex yu, rasturila se krvavo, zasto onda stalno neka regija i ex yu? zasto ne gledamo koliko su rumuni u bugari osvojili ili madjari? i sa njima granicimo.
    (reporter, 8. avgust 2021 03:51)

    # Link komentara

  224. Bravo za Srbiju
    (čivijaš, 8. avgust 2021 03:51)

    # Link komentara

  225. Lepo je što je Srbija osvojila više medalja neo u Riju. Srećni smo i ponosni.
    Ali zašto toliko potencirate ovo upoređivanje sa drugima? Čemu to?
    (Vasa, 8. avgust 2021 03:49)

    # Link komentara