ESPN: Srbi su ponosni

Komentatori američkog ESPN pohvalno su izveštavali o igri reprezentacije Srbije u finalu Svetskog prvenstva u Španiji, uprkos ubedljivom porazu od SAD u finalu.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. A chris paul a carmelo anthony a grffin ?
    (Da volim crno-bele xD, 17. septembar 2014 02:07)

    # Link komentara

  2. Kad bi zasli malo u istoriju i Kad bi videli da su sportisti iz bivsih republika uglavnom Srbi ili poreklom Srbi ili im je makar jedan roditelj Srbin mozemo slobodno reci da svi uspesi bivsih NASIH drzava pripadaju nama
     (patriota, 16. septembar 2014 18:52)

    # Link komentara

  3. ko kaže da doping ne utiče na preciznost šuta...?..pa za preciznost je bitna koncentracija, a pad koncentracije dolazi sa premorom a doping služi da smanji zamor organizma...
     (mimi, 16. septembar 2014 18:04)

    # Link komentara

  4. Brojim medalje na velikim takmičenjima samo od kada je Srbija postala samostalna država i mislim da je to najpoštenije.
    (hawkeye, 16. septembar 2014 11:28)

    Ja ću početi tako da brojim medalje onog trenutka kada se odgovornost za ratove 90-ih godina prebaci sa Srbije na Jugoslaviju, i kada se u istoriografiju okolnih zemalja uvede termin "velikojugoslovenska" umesto "velikosrpska" agresija. Ako se medalje 90-ih broje Jugoslaviji, onda se i sve ostalo mora njoj pripisati što, čini mi se, nije baš slučaj.
    (Zmaj Ognjeni Vuk, 16. septembar 2014 15:57)

    # Link komentara

  5. @london Zašto je to glupost? Istina je da samo američki sportisti ne idu na doping kontrolu, kao Vlada garantuje za njih. Pa kad su tako pošteni i kao ništa ne uzimaju, što im to smeta? Onda nek skroz ukinu doping kontrolu. Bolji su od nas, to stoji, i nikakva nedozvoljena sredstva im nisu pomogla da onako dobro šutiraju, ali da istom snagom odigraju celu utakmicu(pa i šampionat, i to posle naporne NBA sezone), da onako trče, skaču, šta sve ne... Teško da je to sve moguće bez nekih nedozvoljenih supstanci.
     (blabla, 16. septembar 2014 11:33)

    # Link komentara

  6. Brojim medalje na velikim takmičenjima samo od kada je Srbija postala samostalna država i mislim da je to najpoštenije.
    (hawkeye, 16. septembar 2014 11:28)

    # Link komentara

  7. ...teško ide taj deobni bilans oko medalja propale države...

    ...nije to ni gotov ražanj a zec u šumi, nego ni ražnja ni šume ni zeca...
    (bobo, 16. septembar 2014 09:40)

    # Link komentara

  8. Tako je..!!
    I sve udaramo po nosu...
    P.S. Kad-tad..
     (Nije zlato sve sto sija, 15. septembar 2014 22:22)

    # Link komentara

  9. @lemi...

    2002 god. Amere smo dobili u 1/4 finalu, a Novi Zeland u polu-finalu
     (zzz, 15. septembar 2014 22:05)

    # Link komentara

  10.  Злато (95, 97, 98, 2001, 2002), сребро (96), и бронза (99), све то у ствари нисмо освојили и искрено треба да се стидимо што то присвајамо. А и да јесмо ионако ћемо морати да се одрекнемо тога ако мислимо да уђемо у ЕУ. Ма није проблем, одрећи ћемо се и ове сад медаље, само да се нико на нас не наљути и да се не китимо туђим перјем. Још једном ти хвала Хуибу што си нас све лепо просветлио и извео на прави пут.5 пута шампиони света у инат свима! А од синоћ још једна медаља (овог пута сребро) на нашем конту. Па ви хејтери цркните од муке. Србија земља кошарке!
    (Shone, 15. septembar 2014 19:18)

    Srebro 2009 si zaboravio. Desi se, mnogo medalja, znam, ali oni ne. ;)
     (Milos, 15. septembar 2014 21:56)

    # Link komentara

  11. SRBI(Divac ,Stojakovic,Bodiroga...) su u Indijanopolisu srusili Amere sa Milerom,Pirsom i drugim vecim zvezdama od ovih!! TIME SE SVAKA POLEMIKA ZAVRSAVA!!!! Onaj ko kaze da je sinoc igrao C TIM SAD mora da zna da tom"C timu"fale samo Lebron i Durant sa Vestbrukom da bi bio A tim... KOBI,VEJD,DANKAN... danas ne bi bili ovako dominantni i motivisani kao ovi Ameri od sinoc!!!
    (satelit, 15. septembar 2014 21:35)

    # Link komentara

  12. A pa ako cemo po tome da je igrao jedan ili dva Crnogorca 2002 i 1998 i ostalih godina Hrvati, Slovenci itd, onda kojim slucajem da vi nekada nesto osvojite (hehehehe zvuci smesno) nece se racunati da je vasa medalja, jer drage komsije, za vase REPREZENTACIJE igraju Amerikanci!!!!! Bruka i sramota, a ovamo nije nasa medalja jer je igrao Scepanovic, ha.
    (Al nece do toga doci..., 15. septembar 2014 21:20)

    # Link komentara

  13. Molim odgovor, zasto su SVI koji su se odvojili od Jugoslavije MORALI da traze da udju u Ujedinjene nacije a Jugoslavija nije morala da taj zahtev podnosi, bila je i ostala clan UN?? Da li vam je sada jasno kada pisete o titulama?? Nas narod kaze, nema jare i pare...
    (fergi, 15. septembar 2014 21:15)

    # Link komentara

  14. Zasto niko javno pricao o tome da USA dolazi sa uslovom bez doping kontrole i spavaju n tajnoj lokaciji ??
    (MilosMinic, 15. septembar 2014 19:55)

    Dokle će više ovi da nam pričaju jednu te istu glupost kako američki sportisti ne podležu doping kontrolama?????? DOSTA BRE VIŠE!

    Čestitke Amerikancima, za 5 klasa su bolji od ostalih učesnika na turniru, čestitke i srpskoj reprezentaciji, ostvarili su fantastičan rezultat uspevši da budu najbolji među ostatkom sveta.
    (London, 15. septembar 2014 21:14)

    # Link komentara

  15. Provjerite s koliko je izgubila Hrvatska i koliko je primila koševa u finalu OI od jedinog dream teama a ne od c ekipe!
    (zg slavac, 15. septembar 2014 17:42)

    Sa 30+, i to dva puta, a vi ste jos dosli sa najboljom generacijom koju ste ikada imali!

    Ajde pogledaj nas sastav, i nabroj mi sve vase medalje u zadnjih 20 godina. :)

    Kako PATITE, za uzivanje :D
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 15. septembar 2014 19:16)
    cuj u zadnjih 20 godina ;) pa oni ni ne postoje duze od 20 godina :D
    (svitla, 15. septembar 2014 20:48)

    # Link komentara

  16. @zg slavac

    Tacno je da ste igrali u protiv protiv prvog drim tima,ali tacno je da smo mi igrali protiv drugog 96', i recimo bila je tesnija utakmica nego 92 i isto tako uzeli srebro...Istina je i da smo mi pobedili usred Amerike domacina 2002 u polufinalu i uzeli zlato...jel dovoljno da vise nikada ne posaljes slican komentar.od raspada juge srbija sama ili sa cg ima 3 eur zlata,2 svetska, po1 srebro sa svetskog, olimpijade i evropskog....vi dva srebra(mozda sam zaboravio neku)..jel dosta poredejnja i gubljenja vremena...bolji ste u fudbalu,rukometu, ali ne u vaterpolu,odbojci,tenisu,narocito ne u basketu..i to je realnost...sta ce biti u buducnosti videcemo...
    (Lemi, 15. septembar 2014 20:47)

    # Link komentara

  17. To sto je srbija pravni naslednik na papiru, ne znaci da ih je ona kao drzava i osvojila. Te medalje su isto tako i Hrvatske i Slovenske itd. kao i nase.
    (USAfil, 15. septembar 2014 20:22)

    Koji Hrvati/Slovenci 1998 i 2002??
     (Milos, 15. septembar 2014 20:47)

    # Link komentara

  18. Srbija nije pravni sljednik SFRJ, pročitajte rezoluciju Vijeća sigurnosti iz 1993. Dok dijelimo vanjski dug, vi prisvajate medalje. Dno.

    Ponos? izgubiti 40 razlike, primiti 130 koševa u finalu? Sad je jasno zašto se guralo Španjolsku. Ovaj rezultat ugrozio integritet budućih sp u košarci. Sljedeći put SAD će poslati d ekipu.

    Provjerite s koliko je izgubila Hrvatska i koliko je primila koševa u finalu OI od jedinog dream teama a ne od c ekipe!
    (zg slavac, 15. septembar 2014 17:42)

    Kad si već toliko "zabrinut" za integritet Svetskih prvenstava, pa što onda tvoja reprezentacija nije ušla u polufinale da spasi čast evropske košarke. Integritet SP-a narušavaju timovi koji gube od Senegala i igraju egal sa Filipinima a proglašavaju se kandidatima za medalju. Oni timovi koji nemaju ni jednu osmišljenu napadačku akciju nego igaju neki trči-pucaj, ulični basket. Vidim da je hrvatski košarkaški očaj i dalje velik kao Mount Everest pa ovde prosipate otrov u nadi da će vam biti lakše.
    (Senegalska tika-taka, 15. septembar 2014 20:43)

    # Link komentara

  19. Tim koji ima Irvinga Hardena i Karija i Rouza u napadu je tako ubitacan da se prosto zavrti u glavi kome je to C tim je prosto glup.To su najbolji tehnicari u NBA samo fali Durent koji nije hteo da igra svi ostali su na broju ostali su se povukli ili su odustali to jeste A tim.
    (dragutin, 15. septembar 2014 20:32)

    # Link komentara

  20. Nikad više ne verujte hrvatima ni kad spavaju, učite malo istoriju.
     (Sasa, 15. septembar 2014 20:32)

    # Link komentara

  21. To sto je srbija pravni naslednik na papiru, ne znaci da ih je ona kao drzava i osvojila. Te medalje su isto tako i Hrvatske i Slovenske itd. kao i nase.
    (USAfil, 15. septembar 2014 20:22)

    # Link komentara

  22. Ljudi, ovo je najveci uspeh u istoriji nase kosarke, mozda i evropske...pogledajte nas sastav, sa sve Stimcem, Bircom, Kalinicem, Simonom, Jovicem i Raskom, napocetku priprema svi bili bez kluba, ej (kao i Raduljantula)!!! Glupo je porediti bio sta sa 2002. ili drugim finalima, odnos postignutog i objektivnog kvaliteta je NEVEROVATAN!!!Nemamo ni jednog NBA kosarkasa...(2002. cu pomenuti samo belog Medzika i duo Sakramenta- vicesampiona NBA, toliko).Iskreno mislim da vecina od top 10-12 repki na turniru ima bolji sastav, kada se gleda svih 12 igraca + Krle koji je jedva igrao, sa 50% mogucnosti XD Uz par pojacanja i Krleta kojem ce veceras 100.000 ljudi da zabrani da batali nacionalni dres bar do Rija, bice ovo druga ekipa za godinu-dve...zivi bili pa videli. Samo se najiskrenije nadam da ce ovaj neverovatan rezultat pomoci momcima da nadju sto bolje angazmane jer zasluzuju!!!
    (Zex, 15. septembar 2014 20:14)

    # Link komentara

  23. A jel mozemo da se sami proglasimo kao Severna Koreja da smo Mi a ne Ameri prvaci sveta !?
    (parkinson, 15. septembar 2014 20:06)

    # Link komentara

  24. Zasto niko javno pricao o tome da USA dolazi sa uslovom bez doping kontrole i spavaju n tajnoj lokaciji ??
    (MilosMinic, 15. septembar 2014 19:55)

    # Link komentara

  25. Mi smo pravni naslednik Yuge. To je to.
     (neko iz mase, 15. septembar 2014 19:52)

    # Link komentara

  26. Srbija nije pravni sljednik SFRJ, pročitajte rezoluciju Vijeća sigurnosti iz 1993. Dok dijelimo vanjski dug, vi prisvajate medalje. Dno.

    Ponos? izgubiti 40 razlike, primiti 130 koševa u finalu? Sad je jasno zašto se guralo Španjolsku. Ovaj rezultat ugrozio integritet budućih sp u košarci. Sljedeći put SAD će poslati d ekipu.

    Provjerite s koliko je izgubila Hrvatska i koliko je primila koševa u finalu OI od jedinog dream teama a ne od c ekipe!
    (zg slavac, 15. septembar 2014 17:42)
    A iz koje republike bivse SFRJ je bilo najvise igraca koji su najzasluzniji za medalje?Zar mislis da su Divac,Djordjevic,Danilovic,Slavnic,Dalipagic,Kicanovic i ostali vise vasi,nego nasi?
    (Nenad, 15. septembar 2014 19:48)

    # Link komentara

  27. "Provjerite s koliko je izgubila Hrvatska i koliko je primila koševa u finalu OI od jedinog dream teama a ne od c ekipe!"

    Mi smo Dream team pobedili u Indijanopolisu, nismo gubili od njega.

    Nego, sa koliko razlike ste izgubili od Senegala, to ti nama pričaj? To bi publika da čuje.
    (sumorni, 15. septembar 2014 19:41)

    # Link komentara

  28. @zg slavac, kako sad c ekipa, zar vi komsije ne potencirate da je to b ekipa? Do sutra ce biti xyz ekipa. :D
     (surovo iskren, 15. septembar 2014 19:33)

    # Link komentara

  29. Da se i ja malo uključim u zanimljivu diskusiju.

    Haibu, ako si trol, onda si baš dobar trol, a ako si ozbiljan onda da razmotrimo neke stvari.

    SAD sad imaju 5 titula prvaka sveta. Kada bi se, na primer, Teksas odvojio od SAD, da li bi medalje krenuli da broje od 0 (mislim na SAD, ne na Teksas)? Neka se odvoje i Ohajo i Virdžinija ako hoćeš, da li bi se u tom slučaju resetovao broj njihovih medalja? Da li se brišu sve medalje Velike Britanije na OI ukoliko Škotska za par dana izglasa nezavisnost, ili one logično pripadaju zakonskom nasledniku?

    Objasni mi kako se određje ta granica ko, kako i koliko treba da se odvoji, pa da se medalje računaju/ne računaju.
    (Srki, 15. septembar 2014 19:27)

    # Link komentara

  30. Nisam znao da imamo pet titula! Kad to bilo? Sutra da se odvojimo npr. od Vojvodine... Vojvodina ima srebro sa SP? Svetski i evropski prvaci su bili u vaterpolu? Osvajači su Davis Cupa i Wimbldona? Nemoj bre da smo toliko smešni i kitimo tuđem perijem! Jugoslavija je osvajala sve te titule i tačka. Ili su možda pehari Kukoča u srpskim vitrinama? Mi moramo da lažemo sebe pa to ti je!
    (Huibu,
    15. septembar 2014 17:13)
    Нисам знао да је на дочеку кошаркаша 1997. и 1998. требало да очекујемо Кукоча? Уместо њега ту су били само неки српски играчи али они у ствари нису освојили ништа! А и оне септембарске ноћи 2002. кад смо по граду славили титулу првака света ми у ствари нисмо знали да славимо неку туђу титулу. Хвала ти Хуибу што нешто научисмо од тебе. Ево сад кад знамо да нисмо освојили ништа много смо бољи људи. Злато (95, 97, 98, 2001, 2002), сребро (96), и бронза (99), све то у ствари нисмо освојили и искрено треба да се стидимо што то присвајамо. А и да јесмо ионако ћемо морати да се одрекнемо тога ако мислимо да уђемо у ЕУ. Ма није проблем, одрећи ћемо се и ове сад медаље, само да се нико на нас не наљути и да се не китимо туђим перјем. Још једном ти хвала Хуибу што си нас све лепо просветлио и извео на прави пут.

    5 пута шампиони света у инат свима! А од синоћ још једна медаља (овог пута сребро) на нашем конту. Па ви хејтери цркните од муке. Србија земља кошарке!
    (Shone, 15. septembar 2014 19:18)

    # Link komentara

  31. Provjerite s koliko je izgubila Hrvatska i koliko je primila koševa u finalu OI od jedinog dream teama a ne od c ekipe!
    (zg slavac, 15. septembar 2014 17:42)

    Sa 30+, i to dva puta, a vi ste jos dosli sa najboljom generacijom koju ste ikada imali!

    Ajde pogledaj nas sastav, i nabroj mi sve vase medalje u zadnjih 20 godina. :)

    Kako PATITE, za uzivanje :D
     (Milos, 15. septembar 2014 19:16)

    # Link komentara

  32. Ponos? izgubiti 40 razlike, primiti 130 koševa u finalu? Sad je jasno zašto se guralo Španjolsku. Ovaj rezultat ugrozio integritet budućih sp u košarci. Sljedeći put SAD će poslati d ekipu.

    Provjerite s koliko je izgubila Hrvatska i koliko je primila koševa u finalu OI od jedinog dream teama a ne od c ekipe!
    (zg slavac, 15. septembar 2014 17:42)

    A jesi li ponosan na sve medalje koje ste osvojili od 1995 godine? Jesi li ponosan na nastup svoje selekcije na SP?
    (ysk, 15. septembar 2014 19:09)

    # Link komentara

  33. @zg slavac, a koliko ste primili koseva od Senegala pre dve nedelje? Joj da, vise nego sto ste dali... A kada ste bezali sa postolja i dodele medalja? Mali ljudi...
     (Baxter, 15. septembar 2014 19:07)

    # Link komentara

  34. Pratio sam prenos, hvalio nas tokom cele utakmice i to ne samo kosarkase, vec i naciju tokom veceg dela utakmice.
    Ne znam ko je bio komentator, ali jedno veliko hvala, koje ionako nece cuti.
    (Serbinho, 15. septembar 2014 18:04)

    То је сигурно Един Авдић Федерална телевизија .... не гледам ту телевизију никад, али када он дође (иначе на Арени ради, некад НБА на ОБН-у) онда је то обаезно јер РТС искључе... иначе најобјективније Един Авдић је далеко најбољи кошаркашки (поготово НБА) коментатор у региону па Шаренац и Срђан Радојевић.... под хитно терен и правила пребавицити и код нас ...честитке легендама нашим, Бог бас благословио!!!
    (Ранко Србин Република Срб(п)ска, 15. septembar 2014 18:52)

    # Link komentara

  35. pocetak utakmice je bio visokog rizika za zdravlje navijaca, tako da je dobro sto su igubili u jednu ruku
     (serdjo, 15. septembar 2014 18:49)

    # Link komentara

  36. Ponosni, nego sta! Uvazavajuci i vrednujuci snagu i kvalitet americkog tima, stojimo ponosno noseci srebrne medalje! Tako i sami sebe postujemo i cinimo druge da izraze postovanje prema nama. Moramo mnogo vise da postujemo sebe nego u proslim vremenima, da bi nas i drugi postovali! Mislim da Sale to ima u sebi i da moze to da usadi ovim momcima. Imamo EP, OI, EP, SP... Bice opet ove euforije, daj boze i ovog ponosa i sjaja!
     (Stella, 15. septembar 2014 18:49)

    # Link komentara

  37. Imam 68 god. i ne pamtim da je Srbija bila pet puta svetski prvak ? Ako se racuna i ono sto smo zajedno osvojili sa Hrvatima, Slovencima i Muslimanima mozda Vama cini zadovoljstvo i uzivate i verujete da su to pobede Srbije, ali ja znam da nisu i ne mogu biti radostan, cak mi smeta sto se radujemo lazima !!!???
    (precanin, 15. septembar 2014 18:44)

    # Link komentara

  38. Ja sam utakmicu gledao upravo na ESPN-u i mogu samo da kažem da nema šanse da bismo mi tako prenosili. Ni jednog jedinog posprdnog komentara niti likovanja. Naprotiv, sve vreme su isticali kako rezultat nikako nije slika onog što je Srbija uradila u Španiji, da su pokazali da košarka može da bude umetnost (čak su rekli da oni sami ne igraju tako, na oko lepu košarku ali i da im to nije ni potrebno). Spominjali si poraz iz Indijanapolisa i to da iako smo se zvali Jugoslavija da je to de facto bila srpska reprezentacija. Prilikom dodele medalja su govorili "ovi momci su pravi heroji i kao takve treba da ih slave ne ulicama Beograda. Dolaze iz ponosnog naroda koji je dao jedne od najvećih imena ovog sporta. Dvojica od njih su trenutno na terenu: Veliki Vlade i Saša"

    Neko napisa "prepotentno američki". Nisi ni svestan koliko ne znaš a zapitaj se kako bi naši komentarisali da je slika bila drugačija. Ne samo u košarci već u bilo kom sportu.Toliko.
    (lazy houseboy, 15. septembar 2014 18:43)

    # Link komentara

  39. @huibu - kako to mislis da se odvojimo od Vojvodine pa da Vojvodina ima srebro? Ja mislim da ti nisi bas dobro skapirao situaciju!
    (Marija, 15. septembar 2014 18:39)

    # Link komentara

  40. Huibu ko je igrao 99 i 2002 za Jugoslaviju,jel Kukoč ili Dordjević ajd beži odavde nesretniče!
    (Pajasm, 15. septembar 2014 18:27)

    # Link komentara

  41. (Huibu, 15. septembar 2014 17:13)

    Majstore, ne lazemo mi sebe, nismo mi nista izmislili, izvoli vidi sajt FIBE, Wikipedije i koje god hoces. Oni nasu zemlju smatraju zemljom naslednicom te Jugoslavije. Mi se nismo separatisali, odvajali, nego neki drugi od nas. A ti nemam pojma ciji si i ko ti drma kavez. Prihvati cinjenice, lagano.
    (ne luduj, 15. septembar 2014 18:18)

    # Link komentara

  42. "Nisam znao da imamo pet titula! Kad to bilo? Sutra da se odvojimo npr. od Vojvodine... Vojvodina ima srebro sa SP? Svetski i evropski prvaci su bili u vaterpolu? Osvajači su Davis Cupa i Wimbldona? Nemoj bre da smo toliko smešni i kitimo tuđem perijem! Jugoslavija je osvajala sve te titule i tačka. Ili su možda pehari Kukoča u srpskim vitrinama? Mi moramo da lažemo sebe pa to ti je!
    (Huibu, 15. septembar 2014 17:13)"

    A, ne. Grešiš.

    Kad se svi odvoje od Srbende, onda sve što su zajedno stekli je isključivo njegovo.

    Ali, ako se Srbenda odvoji od nekog, onda sve što su zajedno ostekli je isključivo njegovo.

    Primećuješ razliku?
    (klosar72, 15. septembar 2014 18:08)

    # Link komentara

  43. Pa oni su se od nas odvojili, ne obrnuto, tako da je svakako sve nase sto se tice ekipnih sportova...Idi gledaj u sunce ili tako nesto...
    (kiticemo se ako hocemo, 15. septembar 2014 18:07)

    # Link komentara

  44. Nisam znao da imamo pet titula! Kad to bilo? Sutra da se odvojimo npr. od Vojvodine... Vojvodina ima srebro sa SP? Svetski i evropski prvaci su bili u vaterpolu? Osvajači su Davis Cupa i Wimbldona? Nemoj bre da smo toliko smešni i kitimo tuđem perijem! Jugoslavija je osvajala sve te titule i tačka. Ili su možda pehari Kukoča u srpskim vitrinama? Mi moramo da lažemo sebe pa to ti je!
    (Huibu, 15. septembar 2014 17:13)
    Hajde, ne bauljaj majke ti.SR Jugoslavija, a potom i SCG, ima nekoliko zlatnih medalja, sto na Evropskom, sto na Svetskom prvenstvu.Teritorijalno 80 posto te drzave je cinila Srbija, po broju stanovnika, 90 posto te drzave je cinila Srbija, po broju reprezentativaca 85 posto su bili iz Srbije.U bivsoj Jugoslaviji, najvise sampionskih igraca je dala Srbija.Od samostalnosti svih republika, Srbija opet ima najbolje rezultate.Pa hrvati sami kazu da smo u kosarci dosta ispred njih.Pa valjda je onda i logicno da Srbija ima najvise prava da se poziva na te prethodne uspehe?Ko drugi moze da se poziva?Je l Crna Gora koja je na EP u Turskoj, onomad kada smo bili sampioni, imala samo dva igraca Vladu Scepanovica i Predraga Drobnjaka?Ko ima po tebi vise prava da se poziva na te medalje od Srbije?
    (Nenad, 15. septembar 2014 18:05)

    # Link komentara

  45. Pratio sam prenos, hvalio nas tokom cele utakmice i to ne samo kosarkase, vec i naciju tokom veceg dela utakmice.
    Ne znam ko je bio komentator, ali jedno veliko hvala, koje ionako nece cuti.
    (Serbinho, 15. septembar 2014 18:04)

    # Link komentara

  46. @Huibu...retko glup komentar. Neka drzava mora biti naslednica trofeja kao sto je Rusija Sovjetskog Saveza...ili mislis da se pehari u vodu bacaju posle raspada drzave? :) ps. Nasledili smo i dugove ne samo trofeje :))
     (Istok, 15. septembar 2014 17:55)

    # Link komentara

  47. Srbija treba da računa titule od 1992 godine... i to treba za svagda da resi sa FIBA ! negde nam prepisuju negde ne . a zaista smo naslednici sr jugoslavije i scg ....
     (nk, 15. septembar 2014 17:49)

    # Link komentara

  48. Svaka cast nasima, ovo je VELIKI uspeh i nadam se da ce biti i vecih uspeha u buducnosti, ali moram da kazem sta mi smeta kod nasih novinara, kako mogu da kazu (tj prisvoje) da mi kao drzava Srbija imamo 5 zlata sa svetskih prvenstava.
    3 od tih 5 zlata smo osvojili sa 5 sadasnjih nezavisnih drzava, pa prisvajanje tih medalja je nekeko bezobrazno i bez postovanja prema svim igracima iz bivsih drzava koji su u nekim slucajevima imali i veci uticaj od nasih srpskih igraca, a izmedju ostalog zvanicno ni FIBA nam nije dala ta zlata, proverite FIBA vebsjat-archives.
    Dva zlata koja smo osvojili kao SCG jesmo imali veliku vecinu igraca iz Srbije ali opet nije Srbija sama vec Srbija i Crna Gora i ni to nam FIBA nije dala zvanicno jer kao sto rekoh nije Srbija sama kao drzava to osvojila.
    Treba biti realan i reci da nam je ovo prva medalja, jest srebrna ali zlatong sjaja i samo malo vise postenja, postovanja i realnosti u izvestavanjima.
    Hvala
    (voja, 15. septembar 2014 17:45)

    # Link komentara

  49. Meni je ovaj komentar bas zvucao zajedljivo,a ne pozitivno...Onako prepotentno americki!
    (Sorab, 15. septembar 2014 17:20)

    Kada bi upoznao nekog Amerikanca, shvatio bi koliko oni uopšte nisu prepotentni. Oni koji misle da se svet vrti oko njih, nije zbog prepotencije, nego toliko toga imaju da su bukvalno dovoljni sami sebi pa nisu ni imali potrebu da šire svoje vidike. Ali kada pričaju sa strancem, prilično se interesuju za kulturu i istoriju i sa velikim uvažavanjem vam pristupaju.
    (Stanimir Branimir, 15. septembar 2014 17:44)

    # Link komentara

  50. Nemoj da ti smeta sto imamo 5 titula...Sve te zemlje su se odvojile od Srbije...Kako smo pravni naslednici svih dugova iz SFRJ tako su nama pripisane i medalje...Hoces da kazes da SSSR medalje koje je osvajao ne pripadaju Rusiji nego zemljama koje su se odvojile od nje? To sto smo sada manji,redje osvajamo,teze,to je druga prica,ali iskreno pogledaj koliko je samo nasih kosarkasa ucestvovalo u svim tim titulama...Sve druge republike nisu dale toliko reprezentativaca koliko Srbija...Jedina koju mozes da osporis na nacin participacije igraca je ona iz 1990, kada je bilo jako puno Hrvatskih igraca...
    (Razocarani Srbin, 15. septembar 2014 17:43)

    # Link komentara

  51. Srbija nije pravni sljednik SFRJ, pročitajte rezoluciju Vijeća sigurnosti iz 1993. Dok dijelimo vanjski dug, vi prisvajate medalje. Dno.

    Ponos? izgubiti 40 razlike, primiti 130 koševa u finalu? Sad je jasno zašto se guralo Španjolsku. Ovaj rezultat ugrozio integritet budućih sp u košarci. Sljedeći put SAD će poslati d ekipu.

    Provjerite s koliko je izgubila Hrvatska i koliko je primila koševa u finalu OI od jedinog dream teama a ne od c ekipe!
    (zg slavac, 15. septembar 2014 17:42)

    # Link komentara

  52. Izvini burazeru, ali 1998 i 2002 su realno nase titule!!!
    (Stojko, 15. septembar 2014 17:41)

    # Link komentara

  53. @Huibu
    Srbija je pravni naslednik bivše Jugoslavije i samim tim ima pravo na sve Jugoslovenske medalje. A ako ne znaš zbog čega, to je zato što su ostale republike inicirale i želele otcepljenje a ne Srbija. A Jugoslavija je i dalje "živela", prvo kao SRJ, pa onda i kao SCG. I glupo je porediti "šta bi bilo da se Srbija otcepi od Vojvodine?" Pa čak i da se tako nešto desi, ne bi se otcepila Srbija od Vojvodine već Vojvodina od Srbije... A u tome je ogromna razlika. I naravno da bi Srbija opet sve prethodne sportske uspehe zadržala za sebe! Nego, da se vratim na ono prvobitno... Slažem se da su za mnoge Yu uspehe zaslužni i sportisti iz Hrvatske, Bosne, Slovenije, itd... I naravno da sa moralne strane nije potpuno fer sve pripisati sebi, ali drugačije ne može... Ne mogu da postoje dve zlatne medalje sa nekog takmičenja, postoji samo jedna. A ta jedna pravno i po zakonu, mora da pripadne Srbiji kao pravnom nasledniku bivše države!
    (Shadow, 15. septembar 2014 17:41)

    # Link komentara

  54. @ Huibu/// što se praviš Toša...???!!! Srbija je pravni naslednik Jugoslavije, svih dugova kod Pariskog, Londonskog kluba i svih drugih kredita koje su krcali svi narodi bivše nam domovine, jedine smo mi budale kad plaćamo za sve, svi su se otcepili i tražili svoju nezavisnost a na kraju Srbiji ostavili da plaća ceh. Nasledili smo sve od ex Yu pa tako i sportske rezultate. E sad mi imamo 5 zlata sa SP u košarci a ti ako si GLUP onda se pitaj i dalje kako!!! Vozdra...
     (NECA, 15. septembar 2014 17:36)

    # Link komentara

  55. Nisam znao da imamo pet titula! Kad to bilo? Sutra da se odvojimo npr. od Vojvodine... Vojvodina ima srebro sa SP? Svetski i evropski prvaci su bili u vaterpolu? Osvajači su Davis Cupa i Wimbldona? Nemoj bre da smo toliko smešni i kitimo tuđem perijem! Jugoslavija je osvajala sve te titule i tačka. Ili su možda pehari Kukoča u srpskim vitrinama? Mi moramo da lažemo sebe pa to ti je!
    (Huibu, 15. septembar 2014 17:13)

    Ne moze Srbija od Vojvodine da se odvoji, nego Vojvodina od Srbije i opet bi Srbija imala 5 titula sa SPa.
    (ysk, 15. septembar 2014 17:35)

    # Link komentara

  56. Nisam znao da imamo pet titula! Kad to bilo? Sutra da se odvojimo npr. od Vojvodine... Vojvodina ima srebro sa SP? Svetski i evropski prvaci su bili u vaterpolu? Osvajači su Davis Cupa i Wimbldona? Nemoj bre da smo toliko smešni i kitimo tuđem perijem! Jugoslavija je osvajala sve te titule i tačka. Ili su možda pehari Kukoča u srpskim vitrinama? Mi moramo da lažemo sebe pa to ti je!
    (Huibu, 15. septembar 2014 17:13)

    Eh, kad bi ti znao nesto o kosarci...

    Ajde pogledaj samo sastave nasih reprezentacija 1998 i 2002, i javi se opet (mogu da ti olaksam i kazem da su te titule 100% nase!). Sto se ostalih titula tice, mi smo naslednici SFRJ, a ako je tebi lakse, deli ih na komade.

    Kakve gluposti sve covek ovde moze da procita, i sta ce vam sve pasti na pamet, samo da nas nacrnite i pljunete. Srbija je bila moc u kosarci, vratila se na vrh, osvojila jos jednu medalju, i to kao jedina od bivsih jugoslovenskih nacija. Trebas da se pitas, zasto niko drugi do sada nije nista osvojio.
     (Milos, 15. septembar 2014 17:33)

    # Link komentara

  57. Pa i neka su arogantni. Razbili nas kako nikad niko u nekom finalu. Da su igrali do kraja kao u prve tri četvrtine, dobili bi nas sa 50 razlike!
    (Nisu zaslužili doček, 15. septembar 2014 17:30)

    # Link komentara

  58. Meni je ovaj komentar bas zvucao zajedljivo,a ne pozitivno...Onako prepotentno americki!
    (Sorab, 15. septembar 2014 17:20)

    Jeste.Sram ih bilo.Pa zar tako,prema nama,nebeskom narodu!!!
    ($$$, 15. septembar 2014 17:26)

    # Link komentara

  59. Meni je ovaj komentar bas zvucao zajedljivo,a ne pozitivno...Onako prepotentno americki!
    (Sorab, 15. septembar 2014 17:20)

    # Link komentara

  60. Bilo je uzivanje slusati kako Kevin Connors i Fran Fraschilla znaju sve o nasoj kosarci, istoriji, bivsim igracima, trenerima, klubovima (Partizan i Zvezda "power houses" evropske kosarke).
    Nijednog trenutka nisu rekli kako USA tim "razbija", "torpeduje", "dominira" vec su svo vreme isticali kvalitete i nasih kosarkasa i odnos 8 i 320 miliona stanovnika dve zemlje.
    Pravi profesionalci koji su pomogli da se sa uzdignute glave izgubi finale.
    (Pedja, 15. septembar 2014 17:19)

    # Link komentara

  61. Nisam znao da imamo pet titula! Kad to bilo? Sutra da se odvojimo npr. od Vojvodine... Vojvodina ima srebro sa SP? Svetski i evropski prvaci su bili u vaterpolu? Osvajači su Davis Cupa i Wimbldona? Nemoj bre da smo toliko smešni i kitimo tuđem perijem! Jugoslavija je osvajala sve te titule i tačka. Ili su možda pehari Kukoča u srpskim vitrinama? Mi moramo da lažemo sebe pa to ti je!
    (Huibu, 15. septembar 2014 17:13)

    # Link komentara

  62. Na dan preuzimanja repke Sale izjavi da hoće da bude bolji od Španije... E sad, mnogi ljudi odnosno većina (i ja sa njima) prevrnu očima, ne veruju u mogućnost da mi budemo ispred zemlje koja ulaže milijarde u košarku, ligu i svetski kup, na kraju. A ti isti Španci posle dva meseca gledaju finale u prestonici njihovoj, sudar SAD i SRBIJE! Koliko li su samo bili ljubomorni, naši momci igraju sa NBA timom za titulu prvaka Sveta, ne oni! A mi Srbi... Sad bi hteli i da NBA bude ispod nas... Ovo ne da je uspeh, ovo je nerealno! Sinoćno finale RAJ ZA OČI.
     (Corleone, 15. septembar 2014 17:03)

    # Link komentara

  63. ''Reprezentacija SAD u Španiji je osvojila petu titulu prvaka, i izjednačila se sa Srbijom'' ...
    Zasto prisvajamo medalje zemlje koja je bila 2,5 puta veca od Srbije i koju je cinilo isto toliko puta vise stanovnika i jos 5 sada nezavisnih drzava? Moze se to pravno tumaciti na ovaj ili onaj nacin, ali fakticki i logicki to su nase medalje isto koliko su i Hrvatske(Drazen,Kukoc,Radja,Cosic), Slovenacke(Daneu,Zdovc,Vilfan...), Bosanske(Delibasic...).
    (iggy, 15. septembar 2014 17:03)

    # Link komentara