- Komentari -

Učitelj protiv učenika

Nije možda kakvo smo očekivali, ali finale je finale i u njemu će se boriti Rafael Nadal i Kasper Rud.

Milan Tomić
Pošaljite komentar
  1. Kasper Rud ima golem…
    Potencijal.
    (Zarko, 5. jun 2022 14:32)

    # Link komentara

  2. blic@

    Dobro druže,
    Pamtimo i "mi" živo Melcera, Kolsrajbera, Istomina i "Cunga Lungu" npr...
    Ajde da ne nabrajam(mo) dalje ...
    (xxl@gmx.net, 5. jun 2022 14:19)

    # Link komentara

  3. Nadal kralj sljake 13 od 13 u finalima Rolan Garosa. Djokovic kralj betona 3 od 9 u finalima US Opena.
    (Finac, 5. jun 2022 12:40)
    Misliš kralj Australian Opena jer tamo ima 9 od 9 u finalima, a ne US Open.
    (miodrag, 5. jun 2022 14:14)

    # Link komentara

  4. Mozda Nadal ne dozvoljava poraze u finalima od tzv. polutenisera, ali ne sme se zaboraviti da je od tih polutenisera gubio u ranijim fazama turnira. Za koliko samo titula su ga uskratili Rosol, Darsi, Braun, Miler, Verdasko, Fonjini, Cilic, Del Potro, Vavrinka, Tim, Cicipas itd? Vrede pobede. Vrede, ma kakve da su, u bilo kojoj fazi turnira, ali vrede.
    (@blic, 05. jun 2022 13:45)

    Pa kao sto si i sam rekao, Nadal je od tih polutenisera gubio u prvim, drugim kolima, eventualno nekad u četvrtfinalima. S druge strane Djokovic je većinom gubio u finalima. Tako da ne uopste ne možeš porediti te poraze. Milion puta su bolni porazi u finalima GS, nego u prvim ili drugim kolima. A Djokovic je tih poraza u finalima stvarno imao previše. Za nekog ko želi da bude GOAT, previše, zaista previše.
    (blic, 5. jun 2022 14:13)

    # Link komentara

  5. Nadal će nakon ovog finala imati skor od 22:8 u finalima GS. Djokovic je na 20:11. I onda nolovci govore da se Nadal dopinguje i da zato ima najviše GS. Jednostavno Nadal za razliku od Djokovica ne gubi finala od polutenisera. To su odlike najvećih i istinskih šampiona. Pravi šampioni takve mečeve jednostavno ne gube. Sta Djokovici vrede silne pobede protiv Federera i Nadala kada mu vamo ispred nosa Nisikori i Wawrinka otkinu par GS.
    (blic, 5. jun 2022 13:08)

    Mozda Nadal ne dozvoljava poraze u finalima od tzv. polutenisera, ali ne sme se zaboraviti da je od tih polutenisera gubio u ranijim fazama turnira. Za koliko samo titula su ga uskratili Rosol, Darsi, Braun, Miler, Verdasko, Fonjini, Cilic, Del Potro, Vavrinka, Tim, Cicipas itd? Vrede pobede. Vrede, ma kakve da su, u bilo kojoj fazi turnira, ali vrede.
    (@blic, 5. jun 2022 13:45)

    # Link komentara

  6. Treba čudo da se desi da Nadal ovo ne dobije. Jednostavno i da je neki jači protivnik, Nadal kad dođe do finala retko ka gubi, a na Garosu nikad.
    (vamos, 5. jun 2022 13:44)

    # Link komentara

  7. Vrlo skromne sanse onog malog, ne znam ni da li da gledam. Mislim da je turnir odlucen jos u petak, ogromna razlika je bila u ta dva polufinalna meca
    (Splavar, 5. jun 2022 13:18)

    # Link komentara

  8. Nadal će nakon ovog finala imati skor od 22:8 u finalima GS. Djokovic je na 20:11. I onda nolovci govore da se Nadal dopinguje i da zato ima najviše GS. Jednostavno Nadal za razliku od Djokovica ne gubi finala od polutenisera. To su odlike najvećih i istinskih šampiona. Pravi šampioni takve mečeve jednostavno ne gube. Sta Djokovici vrede silne pobede protiv Federera i Nadala kada mu vamo ispred nosa Nisikori i Wawrinka otkinu par GS.
    (blic, 5. jun 2022 13:08)

    # Link komentara

  9. Nadal kralj sljake 13 od 13 u finalima Rolan Garosa. Djokovic kralj betona 3 od 9 u finalima US Opena.
    (Finac, 5. jun 2022 12:40)

    # Link komentara

  10. Jadan ovaj čovek, izgubio je, a jos nije ni izašao na teren...
    (Su, 5. jun 2022 12:09)

    # Link komentara

  11. Pa Rafa nije izubio finale RG ikada, a sada ce njegove gore list da ga spreci upisa u knjigu istorije?!
    Povreda Zvereva nije nista promenila, jedini koji je nesto mogao da promeni bio je Novak. Nije uspeo.
    Nadam se da Novak nije odustao od trke i da ce barem Federera da pretekne. Ako je odustao svaka čast na karijeri, ali sveukupno gledano Rafa je vise gledao teniski teren od Novaka, manje se bavio drugim stvarima pa zato i vodi u finisu te GOAT trke.
    (Role, 5. jun 2022 12:02)

    # Link komentara

  12. Pobjeda Ruda bila bi jednaka pobjedi Buster Douglasa nad Tysonom 1990. Budimo realni...
    (Mate, 5. jun 2022 10:15)

    Boks je otisao u zaborav, bilo je to neko drugo vreme, svi legedanri mecevi mogu da se pogledaju na youtube. To sto sam gledao nije to za ovaj vek. Mogu da zamislim kako to izgleda uzivo. Bio je tu jos odlicnih boksera,, ko ce da se seti imena i taj nikad nije boksovao sa Tajsonom. Pravio probleme i u 25g ostisao iz boksa. Takodje Tajson nikad nije boksovao ni sa Lenoks Luisem a ista su generacija.( okej pogresih sa 37 godina za kraj karijere?)

    Tajson je podcenio Bustera, u tom mecu obojica padaju. Meč je bio spetakl. Bustera vise niko nije posle podcenio.( mada jedini ozbiljni bokser je bio sledeci mec Holifild nokaut u 3 rundi). Onda opet nema odmah meca Holifid-Tajson.

    Muhadem Ali je se nadobijao batina od Formana u najvecem mecu u Zairu u Africi. I dok Forman vise nije mogao da veruje ovaj ga nokautira, nijsu mu ni brojali hahaha. Ali je bio dosta stariji i naravno revansa nikad nije bilo.

    Tajson je suspendovan u 26g. Sa skorom 41-1. Ono dosta je neko ce na kraju da umre u tom ringu. Tako da tog kvaliteta tog nema, ali ka tome je islo. Nema vise tog kvaliteta, i svi ce biti zivi!
    (no name, 5. jun 2022 11:57)

    # Link komentara

  13. Ovo će biti najgluple finale ikada odigrano. Ne znam zašto se uopšte igra kad se sve zna. Da se Rafa povredi, Rud će iste sekunde da preda meč.
    (nije nego, 5. jun 2022 11:55)

    # Link komentara

  14. Rud je mlakonja. Nema sile da dobije jer je Nadalov obožavalac i gleda na njega kao na Boga. Ne kažem da će ga pustiti nego jednostavno nema taj mentalitet da bi danas pobedio
    (Oki, 5. jun 2022 11:24)

    # Link komentara

  15. Operacija rebra se nije desila.
    (Kole, 5. jun 2022 11:09)

    # Link komentara

  16. 22
    (Aleksa78, 5. jun 2022 10:35)

    # Link komentara

  17. Idemo Rafa na jubilarnu 2000 titulu i još jedno bar 300. Možeš ti to sigurno u ovakvoj konkurenciji.
    (Myrthos, 5. jun 2022 10:28)

    # Link komentara

  18. Pobjeda Ruda bila bi jednaka pobjedi Buster Douglasa nad Tysonom 1990. Budimo realni...
    (Mate, 5. jun 2022 10:15)

    # Link komentara

  19. Steta za ovako los zreb, bilo bi bolje gledati Novaka i Nadala u finalu. Realno, Nadal je verovatno osvojio pobedom nad Novakom, ostalo manje vise odradjivanje. Da se i Zverev nije povredio, ne verujem da bi dobio Nadala.
    (ja, 5. jun 2022 09:18)

    U pravu si. Zreb treba malo pametnije praviti, ne mora da se drzi liste kao pijan plota.Wimbldon u problemu, nista vise ne prepusta slucaju. Vec su stavlili da je Novak 1 nosioc, a 2 drugi Zverev. Ne znam koju oni to listu gledaju ali okej snalaze se ljudi.
    Pošto se zna vec ovako rano da je Zverev povredjen, verovatno ce njega zameniti kao nosioca broja 2. Nadal ili Cipi, Alktraz.
    (no name, 5. jun 2022 10:13)

    # Link komentara

  20. Steta za ovako los zreb, bilo bi bolje gledati Novaka i Nadala u finalu. Realno, Nadal je verovatno osvojio pobedom nad Novakom, ostalo manje vise odradjivanje. Da se i Zverev nije povredio, ne verujem da bi dobio Nadala.
    (ja, 5. jun 2022 09:18)

    U pravu si. Zreb treba malo pametnije praviti, ne mora da se drzi liste kao pijan plota.Wimbldon u problemu, nista vise ne prepusta slucaju. Vec su stavlili da je Novak 1 nosioc, a 2 drugi Zverev. Ne znam koju oni to listu gledaju ali okej snalaze se ljudi.
    Pošto se zna vec ovako rano da je Zverev povredjen, verovatno ce njega zameniti kao nosioca broja 2. Nadal ili Cipi, Alktraz.
    (no name, 5. jun 2022 09:56)

    # Link komentara

  21. Steta za ovako los zreb, bilo bi bolje gledati Novaka i Nadala u finalu. Realno, Nadal je verovatno osvojio pobedom nad Novakom, ostalo manje vise odradjivanje. Da se i Zverev nije povredio, ne verujem da bi dobio Nadala.
    (ja, 5. jun 2022 09:18)

    U pravu si. Zreb treba malo pametnije praviti, ne mora da se drzi liste kao pijan plota.Wimbldon u problemu, nista vise ne prepusta slucaju. Vec su stavlili da je Novak 1 nosioc, a 2 drugi Zverev. Ne znam koju oni to listu gledaju ali okej snalaze se ljudi.
    Pošto se zna vec ovako rano da je Zverev povredjen, verovatno ce njega zameniti kao nosioca broja 2. Nadal ili Cipi, Alktraz.
    (no name, 5. jun 2022 09:55)

    # Link komentara

  22. u caspera ruda malecka su m...
    meč je izgubljen jos u svlačionici. nadal ga dobija za 2.5h igre maksimum.
    cak nece morati ni da se "pojacava" u svlačionici.
    (sarkasticna veverica, 5. jun 2022 09:43)

    # Link komentara

  23. Da bi uneo malo neizvesnosti u finale, Nadal bi mogao reći da mu je lakat povređen. Ali, kao poznati div junak, odigraće desnom rukom. Za ovog malog što je do juče mrežom prevlačio terene u akademiji, sasvim dovoljno. Nekih 3:1, bez stopala i ruke, malo li je?
    (Konfučije, 5. jun 2022 09:42)

    # Link komentara

  24. @Smara
    Dobar tenis? Naš Nole igra najružniji, najbezidejniji, najdefanzivniji, najneprecizniji... ukratko najslabiji tenis od svih vrhunskih tenisera.
    (Dragoslav, 5. jun 2022 09:38)

    # Link komentara

  25. Steta za ovako los zreb, bilo bi bolje gledati Novaka i Nadala u finalu. Realno, Nadal je verovatno osvojio pobedom nad Novakom, ostalo manje vise odradjivanje. Da se i Zverev nije povredio, ne verujem da bi dobio Nadala.
    (ja, 5. jun 2022 09:18)

    # Link komentara

  26. Žao mi je Zavereva, onako sam i ja iskrenuo nogu prošle godine i bio u gipsu dve nedelje, pa fizikalna. Čini mi se da je ovaj put Nadal imao više sreće. Nije tu samo igra, tehnika i znanje, već i sreća. To se dešava svuda ne samo u tenisu.
    (NikolaBg, 5. jun 2022 09:17)

    # Link komentara

  27. (haha)

    30>29

    Prvi put neko nekog 30 puta, brateeee, srpki junak Novak 30 puta takvog španskog junaka "goat" pobedio 30 puta eeeeeeeheheheeee !!

    A bilo je čak 20>17 pa bi izjednačenje.
    (HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA, 5. jun 2022 09:11)

    # Link komentara

  28. Dosta igrača je vec prošlu akademiju a danas ide jubilarna 22 ..Goat ...
    (Gaga, 5. jun 2022 09:07)

    # Link komentara

  29. Nadal moze da izgubi jedino ako mu se desi slična povreda kao i Zverevu, sve ostalo je rutina. Rud nema ništa u igri što može da ugrozi Nadala, jedino ako vidimo Nadala na ispod 50% svojih mogućnosti na RG će Rud imati neke šanse.
    Rafa je svoju titulu osvojio protiv Novaka u četvrtfinalu overio protiv Zvereva u polufinalu. Ovo će jedino biti interesantan meč za Nadalove navijače za sve neutralne će verovatno biti jedan bezveze meč jer neće biti ni malo takmičarski, u suštini kao i većina Nadslovih finala na RG.
    (nemo, 5. jun 2022 08:59)

    # Link komentara

  30. Da mu se obezbedi rezervno stopalo, za svaki slučaj
    (Kuku, 5. jun 2022 08:44)

    # Link komentara

  31. Gde se dede dobar tenis?
    (Smara, 5. jun 2022 08:42)

    # Link komentara

  32. 22>20
    (hehe, 5. jun 2022 08:27)

    # Link komentara

  33. Morate nešto napisati, ali završeno je ovo u utorak bilo već.
    (Bolje, 5. jun 2022 08:26)

    # Link komentara

  34. Nadal uzima 22.Rud i kada bi bio bolji prepustio bi pobedu Nadalu.Ovo finale će biti režirano.
    (Malo sutra !, 5. jun 2022 08:03)

    # Link komentara

  35. Očekujem pobedu Nadala !
    (BG, 5. jun 2022 07:59)

    # Link komentara

  36. Ajde, Rafo, za početak batali trofej ako smeš, pa za stopalo da vidimo.
    (Bog, 5. jun 2022 07:57)

    # Link komentara