- Komentari -
  1. Ђоковић ће почистити терен са њим као и са малим Алкаразом. Комшије које висе на нашим страницама 'рватијанци на апаратима покушавају троловати, смешно.. Идемооооо Ноле!!!
    (Милош, 31. maj 2022 14:33)

    # Link komentara

  2. nije najbitniji posto ce novak da igra jos 5 godina i svakako ce prestici foliranta. a i da ga ne prestigne, goat je. ne mora svaki rekord koji postoji da drzi.
    (vrg, 30. maj 2022 16:15)

    # Link komentara

  3. Po trenutnoj formi jeste Nole favorit ali to neće da znači ama baš ništa, sam H2H od 30:28 govori za sebe koliko su to šampioni u egalu, a svi pišu kao da će ovo biti šetnja za Noleta.
    Rafa je 13. osvajao turnir, čovek je praktički nepobediv na Šatrijeru i skupo će prodati kožu.
    Setimo se samo AO ove godine kad je jedva stajao na nogama sa Šapovalovim i izvukao nemoguće u finalu sa Medom, evo i mali Alkaraz je već bio suočen sa meč loptom pa rastura naredne mečeve.

    Sa druge strane Nole igra možda i najbolje na turniru - ne znači da je uspavan u svojoj sigurnosti ali ako mu Rafa uzme prvi set meč može da ode u poptuno drugom smeru za njega.

    Sve u svemu, uživajmo, možda gledamo i zadnji Rafloe ikad.
    (Slon, 30. maj 2022 16:14)

    # Link komentara

  4. neka pobedi nadala a titulu ako uzme uzme ako ne sada za mesec dana sigurno
    (mlađi drijas, 30. maj 2022 15:05)

    # Link komentara

  5. Uffff malo ga pretera sa "najbitniji u istoriji".
    (Dejan, 30. maj 2022 14:07)

    # Link komentara

  6. @ Nebojsa Kako to misliš odmornog Cicipasa pa taj je već imao dva teška meča u prva dva kola danas igra protiv Runea neverujem da će i taj meč lako dobiti naravno žreb mu je puno lakši od Novakovog ali kao što rekoh već se namučio.
    Slazem se da je u prva 2 kola Cici imao teske meceve.Mislio sam da mu je zreb bio mnogo laksi nego Novaku i Rafi.Rune odlicno igra,mada mislim da ce Cici to lagano dobiti u 3 seta,jer je ipak Rune nov na turu.Ima samo 19 godina i to ce Cici na iskustvo dobiti bez problema.
    (Ljube, 30. maj 2022 13:41)

    # Link komentara

  7. Aleksa, Proka i ostali garant ste grobari
    (paja, 30. maj 2022 13:28)

    # Link komentara

  8. Нико не може да остави Федерера у прашини! Један је Краљ! Јел тако Јумко?
    (mlekadžija, 30. maj 2022 13:25)

    # Link komentara

  9. Kada ce da odrede termin meca?
    (Bob, 30. maj 2022 13:24)

    # Link komentara

  10. Okolnosti su takve da nije ovde toliki problem za Novaka ovakav Nadal. Novak i nakon pobede ima još dva jako teška meča do eventualne titule. Stari Nadal u top formi bi onog momka od juče razneo na Rolan Garosu sa 3:0 glatko. Promenila su se vremena i dolazi nova generacija tenisera a Novak i Nadal su sada veterani, jednostavno nisu ono što su bili. U ovom predstojećem meču po prikazanom u poslednje vreme sve osim glatke pobede Novaka od 3:0 bi bilo veliko iznenađenje. Nadamo se da će Novak imati snage da dođe do još jednog Rolan Garosa i time podigne istorijsku lestvicu.
    (Ratko, 30. maj 2022 13:20)

    # Link komentara

  11. Navijamo za najboljeg,za Goata,za gospodina, za aristokratu,za najomiljenijeg,za heroja i živu legendu tenisa,za najboljeg u istoriji- Za našeg Rafu !
    (Dale, 30. maj 2022 13:17)

    # Link komentara

  12. Novak ne uzima ovaj RG bez izgubljenog seta!
    Federer je stigao i dobio veći aplauz od Novaka.
    (Neplivač, 30. maj 2022 13:09)

    # Link komentara

  13. Odraće GOAT ovog drugog! A vi sad pogađajte ko će koga :)
    (VRLO VRLO ZADOVOLJAN TIP, 30. maj 2022 12:39)

    # Link komentara

  14. Novak uzima ovaj RG bez izgubljenog seta!
    Jel stigao Federer?
    (Bob, 30. maj 2022 12:27)

    # Link komentara

  15. Sutra ce biti sve u znaku broja 3.

    No1e sa pobedom ode na 3 razlike u H2H sa Nadalom.
    Pobedom mu se smesi i 3. titula na Roland Garosu.
    No1e ce biti jedini igrac koji je 3 puta pobedio Nadala na Roland Garosu
    Bit ce i prvi u istoriji tenisa koji je minimalno 3 puta osvojio svaki GS (ako ode do kraja).

    A 3 je nama srecan broj :)
    (Idemooo!!!, 30. maj 2022 12:22)

    # Link komentara

  16. Ma jeste, sad je svaki najbitniji u istoriji...
    (Apatrid, 30. maj 2022 12:21)

    # Link komentara

  17. nek navija kako ko želi, ja za Nadala naravno!
    (Aleksa78, 30. maj 2022 10:31)

    I ja!
    (Proka, 30. maj 2022 12:17)

    # Link komentara

  18. Ako Novak pobedi u duelu dokazace da je GOAT bez obzira na broj GS. A o malom bizgovu koji u sebi ima vise hemije nego telesnih tecnosti ne bih da trosim reci ! Prave ih ko robte !
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 30. maj 2022 12:12)

    # Link komentara

  19. Onaj "mali" Alcaraz ce u polufinalu zavrsiti posao sa jednim od ove dvojice u polufinalu tako da ce imati snage jos da odigra jedan mec posle toga. Ni jedan ni drugi nece moci da se nose sa njim. Mislio sam da ce na njega uticati to sto je ovo ipak GS i na 3 dobijena se igra, al ne predstavlja to neki problem za njega. Dok su ova dvojica vec presli 35-u i ne vidim da mogu da ga pobede. Navijam za Rafu, al mislim da Novak prolazi. Jedina Rafina sansa je da mec traje sto krace, dok ima snage moze da se nosi sa Novakom. Ako dobije prva 2 seta jedino je tada u igri. Kao i pre 2 godine kad je u punoj snazi odigrao prva 2 seta, pa posle nekako zavrsio mec. Jedini recept
    (sakupljac minusa, 30. maj 2022 12:08)

    # Link komentara

  20. "Novak je dosad trijumfovao u 30 duela naspram Rafinih 28, a jednu od najbitnijih pobeda ostvario je upravo u poslednjem – prošle godine u finalu Rolan Garosa (3:6, 6:3, 7:6, 6:2)."

    Nadal prosle godine nije stigao do finala. Novak jeste.
    (lilly, 30. maj 2022 12:00)

    # Link komentara

  21. Ko god da pobedi,treba da preskoci jos tezu prepreku Alkaraza,a posle toga odmornog Cicipasa kome je zreb bio jako lak.Dalek je put do titule.Navijamo prvo da Novak pobedi Rafu I bude jedini covek koji je 3 puta zaustavio Rafu na njegovom omiljenom GS.Mnogi od poznatih tenisera, "tumaca" dvojice najboljih svih vremena bi uzimali u to u obzir,jer sve sem broja GS je u Novakovu korist.
    (Ljube, 30. maj 2022 10:32)


    Kako to misliš odmornog Cicipasa pa taj je već imao dva teška meča u prva dva kola danas igra protiv Runea neverujem da će i taj meč lako dobiti naravno žreb mu je puno lakši od Novakovog ali kao što rekoh već se namučio.
    (Nebojša, 30. maj 2022 11:58)

    # Link komentara

  22. Organizatore boli glava, koji termin najviše odgovara Nadalu...ahaha...licemeri, gotovi ste...
    (Marko, 30. maj 2022 11:54)

    # Link komentara

  23. Koji je ovo poredu Noletov "najbitniji" mec i koliko ce ih jos biti?
    Nagledao sam se tih "najbitnijih" meceva...
    (Roki cetri, 30. maj 2022 11:51)

    # Link komentara

  24. Proleće na moje rame sleće..
    (Milan_PT, 30. maj 2022 11:50)

    # Link komentara

  25. Njihov DESETI susret na Rg. Na ostala tri slema imaju osam duela. Neverovatno.
    (bip, 30. maj 2022 11:49)

    # Link komentara

  26. Naravno da je najvažniji, ko god prođe biće pregažen od malog Alkaraza!
    (Dušožder, 30. maj 2022 11:47)

    # Link komentara

  27. Ma da, kad su zeznuli Noleta za 3-4 velika turnira sad je ovo "najbitniji" mec u istoriji i to tamo gde vise Rafi odgovara 🙄

    Mislim da je 60-40% za Nadala realno, mada se uzdam u to da je Novak spremniji i zdraviji😎🌿
    (Dragan Borca, 30. maj 2022 11:43)

    # Link komentara

  28. Nije najbitniji u istoriji tenisa, zašto bi bio?! Mene nervira što će biti nezivjestan mada je Novak bolji.
    (Myrthos, 30. maj 2022 11:42)

    # Link komentara

  29. Novak osvaja rolan garos i vimbldon!
    (sonyboy, 30. maj 2022 10:57)

    Nole moze da osvoji ovaj Rolan Garos samo na play-station-u dragi druze.
    U stvarnosti nece da moze.
    Alkaraz osvaja RG a za Vimbldon cemo jos da vidimo.
    (Neko iz dijaspore, 30. maj 2022 11:41)

    # Link komentara

  30. Novak osvaja rolan garos i vimbldon!
    (sonyboy, 30. maj 2022 10:57)

    Nole moze da osvoji ovaj Rolan Garos samo na play-station-u dragi druze.
    U stvarnosti nece da moze.
    Alkaraz osvaja RG a za Vimbldon cemo jos da vidimo.
    (Neko iz dijaspore, 30. maj 2022 11:40)

    # Link komentara

  31. Ne razumem kako ne razumete da je ovo najvazniji mec. To je u fudbalskom zargonu,utakmica za 6 bodova. Em pobedjujes i ides dalje,em jos vaznije, sprecavas Nadala da uzme 22. GS i odlepi se na vrhu. Ovaj mec je vazniji za Djokovica od polufinala i finala bas iz tog razloga. I da ne osvoji Rolan Garos,Nole ce brzo imati novu sansu na Vimbldonu. S druge strane,Nadalu je najvaznije da pobedi Djokovica kako ovaj ne bi osvojio 21. GS i stigao ga. Dakle,u buducnosti Djokovic i Nadal moraju da navijaju za protivnike onog drugog. Nije dovoljno samo da pobedjuju,nego onaj drugi mora da gubi. Nije dovoljno samo da budes dobar,nego tvoj glavni rival i konkurencija mora biti loš!
    (Oliver, 30. maj 2022 11:36)

    # Link komentara

  32. Da li neko možda ima link za online praćenje roland garosa? Hvala
    (milos, 30. maj 2022 11:35)

    # Link komentara

  33. Samo da njega pobedi pa ne mora ni uzeti trofej jer će Novak sigurno imati više prilika na GS od Rafe.
    Mislim da se više Rafa boji Novaka sada jer je to bitan duel gde ako izgubi biće mu jasno da više ni na jednom GS nema šansu ako je Novak u njegovom delu žreba.
    (Kritična masa, 30. maj 2022 10:31)

    U pravu si. Kao što je Rafi bilo bitno na "Novakovom GS-u", Australijan Openu, da, prvo, Novak ne osvoji, a tek onda, ako može, on da osvoji, tako je i Novaku ovde važnije da Rafa ne podigne pehar, a tek onda da bi bilo dobro da ga Novak osvoji. Kao što je Rafa vraćen u igru za GOATa nakon ovogodišnjeg AO, tako je jako bitno da Novak osvoji ovaj RG, jer bi time stekao veliku prednost u toj trci, iako bi se tek izjednačio da protivnikom u broju GSova.
    Na to je mislio Vilander kad je rekao da je to najbitniji meč. Tako je bilo i prošle godine na RG, tako je bilo i pretprošle godine na istom mestu, tako će biti i sada. Tako bi bilo i ovog januara da je Novaku dopušteno da igra u Australiji. Na drugim GSovima, Vimbldonu i US Openu, koji nisu "njihovi" turniri, vrlo je mala šansa da se susretnu, tako da tamo po svoj prilici neće doći do najznačajnijeg teniskog meča...
    (Milan_PT, 30. maj 2022 11:33)

    # Link komentara

  34. Mislim da ga Nole dobija lagano,nikad lakše …realno je u dobroj formi a Rafa nas i ne…nego problem glavni se zove Alkaraz ,koji se izvukao bas sa Ramosom Vinjolasom,a sad igra sve jače i nema ko da ga zaustavi,realno Zverev nije u formi….samo se nadam da će ga Nole pročitati posle onog poraza ,jer Nole kad ga neko dobije -sledeći njihov meč se bas nabrije da mu objasni neke stvar..eto tome se nadam,a posle jos ima i finale,previše stresa….
    (bla bla, 30. maj 2022 11:33)

    # Link komentara

  35. Istorijski je samo po tome što nikada Djokovic nije bioveći favorit u nekom meču na šljaci protiv Nadala.
    (Poznavalac, 30. maj 2022 11:30)

    # Link komentara

  36. ko pobedi GOAT
    (galeb, 30. maj 2022 11:25)

    # Link komentara

  37. Hm,meni nešto drugo zapada za oko,a to je da fedex polako ispada iz svake priče,kao onomad Murray.
    Ustvari,što vise ova dvojica igraju,i osvajaju fedex ide sve više ide u zaborav.
    (u pomoć je dozivao Genšera i Moka, 30. maj 2022 11:17)

    # Link komentara

  38. Najbitniji mec je bilo proslogodisnje polufinale. Od tada se zna ko je GOAT!
    (Sfefan, 30. maj 2022 11:10)

    # Link komentara

  39. 20 je vece od 21.
    (Srpski krezubici, 30. maj 2022 11:09)

    # Link komentara

  40. Mec ko svaki mec
    (neko, 30. maj 2022 11:07)

    # Link komentara

  41. Deseti put u poslednjih 5-6 godina čitam da Novak i Rafa ovog puta igraju najbitniji meč u istoriji tenisa.
    Ovaj meč to svakako nije, pogotovo jer je već u 1/4 finalu.
    Da je finale, pa možda.
    Ko god da pobedi, u polufinalu i ako uđe u finale, neće dobiti ništa na poklon. Čak sam siguran da pobednik ovog susreta ne osvaja turnir na kraju.
    (got, 30. maj 2022 10:58)

    # Link komentara

  42. Novak osvaja rolan garos i vimbldon!
    (sonyboy, 30. maj 2022 10:57)

    # Link komentara

  43. Kakve gluposti! Ako pobedi Nadala nije odmah osvojio 21 GS. Do titule ima još 2 meča i verovatno odlična mlada igrača. Isto tako ako Nadal pobedi nije sigurno da će osvojiti 22 GS. Malo ozbiljnosti i realnosti
    (Adnan, 30. maj 2022 10:56)

    # Link komentara

  44. Djokovic Medvedev us open finale najbitniji meč, da ga dobio to je to kraj igrice
    (Igor bl, 30. maj 2022 10:55)

    # Link komentara

  45. Nikad mi nece biti jasno kako nasi ljudi mogu da navijaju za Nadala, to mi ne moze nikad biti normalno. Zato smo i tu gde jesmo, sto su nam tudji bolji od nasih.
    (Mile0407, 30. maj 2022 10:54)

    # Link komentara

  46. nek navija kako ko želi, ja za Nadala naravno!
    (Aleksa78, 30. maj 2022 10:31)

    Ma je si li došao da nam kažeš pufta trolu da ti navijaš za Nadala?
    (grom grom, 30. maj 2022 10:53)

    # Link komentara

  47. bogami ga nije pobedio prošle godine u finalu nego polufinalu...
    (jurkos, 30. maj 2022 10:52)

    # Link komentara

  48. Nije istorija tenisa 15 poslednjih godina i odmah da kažem da nije najbitniji, ajde da je finale...
    (da se ja pitam ja bi protero autobus ovuda, 30. maj 2022 10:50)

    # Link komentara

  49. Idemoooooo Nole !!!
    (ljilja, 30. maj 2022 10:48)

    # Link komentara

  50. Ko god da pobedi nema nikakve sanse protiv Alkaraz
    Alkaraz pobedjuje Zvereva 3:0 i u polufinalu sa 3:0
    (Mile, 30. maj 2022 10:48)

    # Link komentara

  51. Jel nije bio najbitniji onaj na US openu?
    (0205, 30. maj 2022 10:47)

    # Link komentara

  52. Poješće ga Rafa!
    (Domaćin, 30. maj 2022 10:43)

    # Link komentara

  53. Ljudi,prije 2 godine je bio zatvoren krov,Novak favorit,pa je Nadal ubjedljivo dobio.....Tako da nema veze kakvi su uslovi....Novak mora da bude na svom nivou,ako ne bude,zna Novak vrlo dobro da nece proci dalje.
    (Sinke, 30. maj 2022 10:41)

    # Link komentara

  54. @Online
    Urnenesni ste sa tim terminima evo vec 15 g. Ako bude kisa, sunce, onoliko stepeni, ovakav odskok. I to slusamo li slusamo, i onda dodje mec Rafa umlati Noloa, cak i kad su igrali na 12 stepeni po mraku kao pre 2 godine. Pa vi nista ne naucite. haahhah
    (Zaki, 30. maj 2022 10:39)

    # Link komentara

  55. nije najbitnije, ne sigurno za novaka jer će on još dugo igrati.
    (ende, 30. maj 2022 10:39)

    # Link komentara

  56. Srecno Nole!!!!
    (anica velickovic, 30. maj 2022 10:24)

    Hvala buco!
    (u potpisu gospodin Đ, 30. maj 2022 10:39)

    # Link komentara

  57. odrace ga Nole ko mace muskatlu.
    (nole, 30. maj 2022 10:38)

    # Link komentara

  58. Nemojte preterivati
    (Di je glava Lajovicu, 30. maj 2022 10:38)

    # Link komentara

  59. Ako bude 5 setova Nadal ne moze. Pazi kad mi nolosi to kazemo. LoooooL
    (Deki ns, 30. maj 2022 10:36)

    # Link komentara

  60. Ko god da pobedi,treba da preskoci jos tezu prepreku Alkaraza,a posle toga odmornog Cicipasa kome je zreb bio jako lak.Dalek je put do titule.Navijamo prvo da Novak pobedi Rafu I bude jedini covek koji je 3 puta zaustavio Rafu na njegovom omiljenom GS.Mnogi od poznatih tenisera, "tumaca" dvojice najboljih svih vremena bi uzimali u to u obzir,jer sve sem broja GS je u Novakovu korist.
    (Ljube, 30. maj 2022 10:32)

    # Link komentara

  61. Samo da njega pobedi pa ne mora ni uzeti trofej jer će Novak sigurno imati više prilika na GS od Rafe.
    Mislim da se više Rafa boji Novaka sada jer je to bitan duel gde ako izgubi biće mu jasno da više ni na jednom GS nema šansu ako je Novak u njegovom delu žreba.
    (Kritična masa, 30. maj 2022 10:31)

    # Link komentara

  62. nek navija kako ko želi, ja za Nadala naravno!
    (Aleksa78, 30. maj 2022 10:31)

    # Link komentara

  63. Nole dobija.. U ovom momentu je Nole bolji.. Mada se Nadal i prosle godine mucio na mastersima iako to kad se pogledaju rezultati ne deluje tako.. Kako izmuva da osvoji australian open 22 stvarno ne znam..
    (ilicn, 30. maj 2022 10:30)

    # Link komentara

  64. Kako moze Vilander da proglasi ovaj mec najvqznijin u istoriji, kada je obo cetvrt finale? Obojicu tek ceka Alka(t)raz, pa Cicipas ili Medvedev….ko god da pobedi…
    (sasa the king, 30. maj 2022 10:30)

    # Link komentara

  65. Nemojte “najbitniji u istoriji”…imamo losa iskustva.
    (sasa the king, 30. maj 2022 10:25)

    # Link komentara

  66. 31:28 IDEMO!
    (Dragan, 30. maj 2022 10:25)

    # Link komentara

  67. Srecno Nole!!!!
    (anica velickovic, 30. maj 2022 10:24)

    # Link komentara

  68. vreme ovo vreme ono, a kad je vreme najvise pogodovalo nolu i kad je najizvesnije bilo da ce dobiti rafu na famoznom korona roland garrosu igranom u jesen nole je najcrnje izgubio ne samo na rg nego i generalno na sljaci u njihovim medjusobnim okrsajima. ocigledno najvaznije je da ti je dan tj raspolozenje tj kako se osecas i dal si u zoni a sve ostalo je pratnja. nadal jeste daleko od one fizicke forme ali ce dati sve sto ima, znaci nole ga mora terati do kraja da bi se fizikalija pojavila u formuli.
    (oglo, 30. maj 2022 10:22)

    # Link komentara

  69. Nadal je u padu gorme,Novak djeluje odlicno....Ako Novak dobije mec,pravi problem ce biti Alkaraz,momak igra potpuno nenomralno...Zato bi volio daga nekkao dobije Zverev.
    (Sinke, 30. maj 2022 10:22)

    # Link komentara

  70. Idemooooooooo.........
    (Nikola, 30. maj 2022 10:21)

    # Link komentara

  71. Rafa nije favorit na Rg, Nolo je bolji i mi smo tigar.
    (Srpska masa krezubih, 30. maj 2022 10:20)

    # Link komentara

  72. Nije najbitniji u istoriji tenisa jer nije finale. Ko god da prodje, titula mu nije 100% zagarantovana.
    (Filip, 30. maj 2022 10:18)

    # Link komentara

  73. Covek je legenda, zna on sta treba da radi. IDEMO
    (dshn, 30. maj 2022 10:16)

    # Link komentara

  74. Razlika izmedju Nadala i Djokovica? Djokovicu je apsolutno svejedno kad igraju dok Nadal moli boga da bude 50 stepeni ( a nece) i da igraju u 12 popodne (ni to se nece desiti sem ako RG otvoreno ne stane na stranu Nadala pa stavi ovakav mec prvi put u istoriji u dnevni termin radnim danom) Ali opet Djokovicu je svejedno. P.S nije najznacniji.. govorili su i za ono polufinale pa evo ih opet. Gledacemo mi njih jos, pogotovu Noleta ,za Nadala je mozda jedan od najbitnijih meceva jer zna i on da ne moze jos dugo.
    (Online, 30. maj 2022 10:16)

    # Link komentara

  75. u polufinalu 4 sata i 11 min,kada izlazi raspored za sutra?
    (šomaboba, 30. maj 2022 10:15)

    # Link komentara

  76. Ukoliko Đoković pobedi on će se izjednačiti sa "Bikom sa Majorke" sa po 21 titulom i time će Federera ostaviti "u prašini".

    Da li je ovo "novi" najbitniji meč u istoriji tenisa ili ne – vreme će pokazati.

    Odgovor:
    Ne, ukoliko pobednika pobedi Alkaras.
    Ima tu još da se igra.
    (Loranov tata iz Goznice, 30. maj 2022 10:15)

    # Link komentara

  77. Garant stavljaju preko dana, da bi dali Nadalu vise sansi. A imaju i opravdanje, jer u drugom mecu igraju Alkaraz-Zverev, sto ce isto biti dobar mec (ali iskreno skala nize nego Djok-Nadal).
    (Larry, 30. maj 2022 10:14)

    # Link komentara

  78. Mogu da se kladim da ce organizatori zakazati mec kada Rafi bude odgovaralo.
    Medjutim, ja bas mislim da je to dobro kao i sve drugo sto je protiv Novaka jer njega sve te stvari hrane.
    Setite se pre 2 god RG kad su svi pricali da ona drugacija sljaka ne odgovara Nadalu a Noletu je idealna...
    Razbio ga je Rafa kao nikad pre.
    (Rema, 30. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  79. Treba uživati. Jedan od poslednjih velikih Rafolea.
    (Djordje, 30. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  80. Evo šta kažu kladionice. Prvo na šta sam naleteo:
    Novak Djokovic (Serbia) 1.44
    Rafael Nadal (Spain) 2.75
    To je otprilike 65% šanse za Novaka, 35% za Rafu.
    (draganTenis, 30. maj 2022 10:10)

    # Link komentara