- Komentari -
  1. Novak je bio savim OK u mentalnom stavu, bio je hrabar, borio se ali... ove godine:
    - servis od 190 kmh nije dovoljan na SPOROJ šljaci da se uzdrma Rafa;
    - probajte vi da sa Rafom igrate na drugi servis...
    - Nadal je baš imao dan u finalu ("sve" vraća na liniju, setite kako Novak širi ruke u drugom setu ka svojoj loži...)
    - ... može ovako još... no...

    Da rezimiram: Novak je stalno morao da igra "udarac više" a sve pri povišenoj agresivnosti (riziku) otuda i veći broj vinera (ali) i GREŠKE. Na sporoj šljaci prvi servis nije donosio prednost za lake poene i to je bilo to.
    (basket majstor NS, 15. oktobar 2020 08:32)

    # Link komentara

  2. Marica, kriv, razumevanje
    Gledali smo Novaka pre 2011. tako da nama nije čudno njegovo ponašanje. 2016. su ukinuli jedan lek i stavili je na doping listu. Posle toga se Novak vratio na staro. Jedva igra 2h i uvek traži medical. Naravno da uvek glumi povredu, sve mu to ostalo od tada. Može naravno da pobedi lošije tenisere i oni koji još nisu posložili sve kockice, ali Rafu teško. Inače, koliko ja znam svi su od marta odmarali, Adria tur je bio egzibicija, a ne takmičarski.
    (Hmmm, 15. oktobar 2020 08:20)

    # Link komentara

  3. Covek je bio povredjen jos u cetvrtfinalu, polufinale je dobio jedva. Nema tu velike filozofije, Nadal bi svejedno pobedio ali bismo gledali 4 ili 5 setova da je Novak bio kako valja. Teraj dalje.
    (John Terry, 15. oktobar 2020 07:46)

    # Link komentara

  4. Treba nesto da vam bude jasno. Nadal je celu ovu corona sezonu posvetijo RG. Tako ce biti do kraja kariere. Islo mu je na ruku i to sto je odmarao 5 meseci, nije iso ni na US Open. Znao je da na drugim terenima moze biti samo cifra, broj ucesnika ali RG mu je jedina nada. Opet pogledajte Federer vise nije usamljen po broju osvojenih GS, kad ga Nole prestigne po broju nedelja kao broj 1, polako se brise sa svih pozicija. Ja sam uveren da ce polako obijica sa osvojenih 20 GS, da nemocno gledaju kako jih Nole sustize.
    (sportdetective, 15. oktobar 2020 07:39)

    # Link komentara

  5. Ovaj nas deli srca....izgubljen totalno...
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 15. oktobar 2020 07:36)

    # Link komentara

  6. Novaj je igrao Adria Tour, Rim, US Open, Sinsinati, tretman na US Open
    kao za beskucnika, dok Nadal nije igrao nigde i nece da se trosi i cuva se samo za cetiri najveca turnira.
    (Serbinho, 15. oktobar 2020 07:35)

    # Link komentara

  7. Ni jedan čovek nije mašina, pa ni Nole. Imao je i Rafa takvih perioda. Isto kao što je i Federer opalio skuplača loptica u medjunožje i to bez ikakvih sankcija ili opomene. Aršini definitivno nisu isti. Neki prodju uz smešak i sleganje ramenima, a neke razapinju na krst.
    (mina335, 15. oktobar 2020 07:32)

    # Link komentara

  8. Dosta je on nas usrećio do sada, više nego bilo koji pojedinac u Srbiji. Nemamo mu šta zameriti, njegov život. Neka je on nama živ i zdrav, a ostalo..... biće ili neće. Da je slušao sve nas sigurno ništa nebi uradio u životu!
    (ludilo mozga, 15. oktobar 2020 07:23)

    # Link komentara

  9. Zaboravljate da ga je nedavno napustio clan tima,onaj statisticar sa kojim je pripremao meceve. Dalje bio je preumoran, nespreman i cim je osetio koliko je Nadal naostren, odmah se predao, odigravsi tek da ne uvredi Nadala da dobije trofej predajom.
    (trece oko, 15. oktobar 2020 07:18)

    # Link komentara

  10. Nije grizao dovoljno, prosto.
    (majstor, 15. oktobar 2020 07:17)

    # Link komentara

  11. Njegova kondicija opada s godinama, znao je kakav je napor igra sa Rafom, umoran od ranijeg nastupa, svestan bio od pocetka da neće moći da se iznese sa tim do kraja i to ga psihicki destabilizovalo
    (Vukica, 15. oktobar 2020 06:56)

    # Link komentara

  12. @ Demar Derozan
    pa ako ste gledali turnir i njegove prethodne meceve mogli ste da primetite da je oba meca pre finala jedva zavrsavao i da je na oba koristio medicinski tajmaut ne bi li ih nekako priveo kraju ... takodje ako ste se ikad bavili sportom i znate sta o sportskim povredama onda znate da postoje i one lakse koje se brzo saniraju sa par dana mirovanja, moze se i sa njima igrati ali nije prijatno i ne mogu se resiti bez mirovanja
    (marica, kriv, razumevanje..., 15. oktobar 2020 02:11)

    # Link komentara

  13. Zeli da stavi Rodzera 3.mesto. Bas sam gledao njegove izjave poslednje 2 godine. Fed mu se tesko zamerio izgleda u proslosti. Al on ko da vodi dugorocni "rat" i protiv ATP i zapadnih novinara...ni njima ne zaboravlja. Cesto gledam njegove meceve i cini mi se ko da bukvalno pusta protivnike, pa ih kao juri kad hoce da ih uvati. 6:0 definitivno nije Novak i izgleda mi kao da se nije trudio. Ovo je samo pretpostavka.
    (Luda teorija, 15. oktobar 2020 01:02)

    # Link komentara

  14. Vidim da mnogi komentarise da je Novak bio pod velikim pritiskom i da je to razlog njegovog poraza! Da li to Znaci Buduci da je pobijedio da Nadal nije bio pod pritiskom???
    (Goran, 15. oktobar 2020 00:54)

    # Link komentara

  15. On je najbolji teniser svih vremena, to se jasno vidi i to zna svako ko se iole razume u tenis i ima malo necega u glavi.
    (Beobrad, 14. oktobar 2020 23:49)

    "On je najbolji svih vremena, to se jasno vidi", i to zna svako dete, ne znaju samo sponzori i Rod Lejver.
    (Kira, 15. oktobar 2020 00:20)

    # Link komentara

  16. Mislim da nekad jednostavno ne voli prevelika ocekivanja i ovako splasne: kad je uzeo sva 4 GSa u godini isto bilo nesto istorijsko - pukao taj mec, OI nabrijan - puklo i to, opet jedini da uzme sve GS-ove dvaput - pukao. Mimo toga ima mentalnu snagu kao niko. Ali i on je samo covjek
    (Petar, 15. oktobar 2020 00:07)

    # Link komentara

  17. (steva, 14. oktobar 2020 22:51)

    Ali ipak , iako ste sve lepo i iz srca napisali, nije to sve tako romantično i iskreno među svetom moćnim koji o mnogo čemu odlučuje.

    Znate ako neko ne dozvoli da Čavić dobije zlatnu medalju a vidi ceo svet da je dodirnuo bazen ili mora da zabode nož u leđa devojčurku od 19. godina i to javno usred meča, na pauzi, onda je tu sve daleko od humanosti, sporta, pošene igre koja veliča čovekove fizičke sposobnosti pod parolom zdravlja i druženja i misli da je najvažnije učestvovati, onda je to sve trgovina, novac a tu nema poštenja, morala, zdravlja i ljubavi.

    Tako da, uvek sam srećna da je Novak toliko mnogo veliki da je tu gde jeste i da je dobro da mu je ovoliko dozvoljeno i ovoliko sreće i radosti u sudbini srpskog sportiste.
    (nikol dz femija, 15. oktobar 2020 00:00)

    # Link komentara

  18. Nema brige, iako Novak jeste bio mentalno na niskom nivou za Gs finale.
    Ne bih da ulazim u spekulacije i teorije, znam samo da ce njegov kvalitet ponovo dostici svoj vrhunac u narednom vremenu.
    On je najbolji teniser svih vremena, to se jasno vidi i to zna svako ko se iole razume u tenis i ima malo necega u glavi.
    (Beobrad, 14. oktobar 2020 23:49)

    # Link komentara

  19. Pod kakvim je sve pritiscima dobro je ziv sta mu sbe rade .
    (Željko, 14. oktobar 2020 23:47)

    # Link komentara

  20. проклетство (босанских) фараона
    и као последица тога повреда због које није могао да сервира.
    (овнина, 14. oktobar 2020 23:43)

    # Link komentara

  21. Bio je preumoran. Finale je izgubio u polufinalu
    (RST, 14. oktobar 2020 23:37)

    # Link komentara

  22. Sa ovih 6:0, 6:2 i kako bi vec treci, vidno opusten pri porazu kao da je hteo da kaze nesto izmedju redova... Ne bih da zvucim kao zavera ali pri istrcavanju na teren kolega me pita sto Djokovic deluje onako umorno u neraspolozeno.. Nesto smrdi u ovom finalu. Da li je neki big boss ili kladionicarska mafija ili ko zna ko posredi. Cudno, vrlo cudno.
    (Westy, 14. oktobar 2020 23:35)

    # Link komentara

  23. Pa nesto nije u redu i dalje, eno ga na "piramidama".
    (Igor, 14. oktobar 2020 23:35)

    # Link komentara

  24. @,marica
    To je samo vasa pretpostavka. Vidite, Novak ce igrati Bec sledece nedelje sto govori da nije povredjen. Bez obzira, mislim da ne treba da igra bilo sta do AO 2021, odmor je lekovit. Ipak on najbolje zna sta mu valja ciniti.
    (Demar Derozan, 14. oktobar 2020 23:32)

    # Link komentara

  25. nije mi jasno sta vise mistifikuju, covek je igrao povredjen, mada cak i da je bio potpuno fit pitanje je da li bi imao sanse protiv Nadala koji je ocigledno bio naostren za ovaj turnir
    (marica, kriv, razumevanje..., 14. oktobar 2020 23:09)

    # Link komentara

  26. I Nadal je u Australiji 2019 izgledao kao da nesto nije u redu s njim u finalnom mecu. Nole ga je takvim ucinio. Tada su njegovi fanovi pokusali da provuku pricu kako ipak nije bio maksimalno spreman jer se tek vratio nakon povrede. Evo, Novakovi fanovi cine nesto slicno. Sve se okrece.
    (Robert, 14. oktobar 2020 22:59)

    # Link komentara

  27. Normalno da nije bio u redu,to samo mogu da ne vide ovi polumozgasi ovde..covek je bio povredjen i bez prvog servisa a sto se tice nadala videcete vrlo brzo kako ga novak izvodi na put..
    (Sale, 14. oktobar 2020 22:58)

    # Link komentara

  28. Sutra da odluči da prestane sa tenisom i sagradi sebi kolibu na piramidi ,biće i ostaće najveći sportista na Balkanu.
    (El pibe, 14. oktobar 2020 22:52)

    # Link komentara

  29. Svak ima svoj zivot i radi ono sto misli da je najbolje za njega . Meni po nekad padne jedna stvar na pamet , i bude mi bas krivo .
    Gde bi bre danas Novak bio da nije bilo Pepea , vegnastva , verovanja da se neke povrede mogu zaleciti na prirodan nacin , umesto da se odmah ide na operaciju , meditacija , grljenja drveca , hodanja po Bosanskim piramidama , i to bosonog (ako si "ubosni" ne moras 'odat bosonog:)) . Da nije toga bilo Novak bi danas bio najbolji teniser na svetu svih vremena...sta danas , juce ! :))
    (steva, 14. oktobar 2020 22:51)

    # Link komentara

  30. Ma povredjen..i imesto da sanira tu navodnu povredu on ide da se glupira po BiH? I tako povredjen 'ladno prijavi Beč? OK, ako vam je lakše da verujete u nekakvu povredu......
    Što se tiče ovog dogovora da se pretekne Federer, jel to znači da je Rafa pustio njega u Australiju ili je ta pobeda bila čista a samo ova je dogovor?
    Nije ni čudo što vas nazivaju NOLOMANI...
    (da da, 14. oktobar 2020 22:48)

    # Link komentara

  31. Sta god da je, lose je igrao Nole i videlo se da mu je tesko na kraju. Rafa odlican,nema sta! Jedino me nervira sto se udruzuje sa pokvarenim Federerom
    (Maca, 14. oktobar 2020 22:47)

    # Link komentara

  32. Nije stigao na vreme da se nadise cistog zraka iz Visockih pecina.
    (kvisko, 14. oktobar 2020 22:36)

    # Link komentara

  33. Mislim da nije hteo da rizikuje povredu, jer je bio svestan da mora da da 200% od sebe da bi dobio Nadala u finalu RG-a, a čak i tada ne bi bilo sigurno da bi pobedio. Jednostavno je iskalkulisao da mu je bolje da ostane zdrav i nepovređen i da čeka priliku na drugim slemovima, nego da pruži spektakl publici, a da se posle ne daj bože oporavlja 6 meseci od neke povrede. Mislim da je Nadal isto to uradio na AO. Ipak su oni u godinama kad svaka ozbiljnija povreda može da bude i kraj karijere. Srdačan pozdrav !
    (Jovan, 14. oktobar 2020 22:30)

    # Link komentara

  34. A, da, da, znamo za te teorije ...
    (ePufta, 14. oktobar 2020 22:24)

    # Link komentara

  35. Nole i Rafa se dogovorili da preteknu Rodju. Nole pusta RG i US, a dobija AO i W. Pa ko dalje dobaci!
    (Role, 14. oktobar 2020 22:19)

    # Link komentara

  36. So what.

    Da li ljudi zaista tako kratko pamte i zaboravljaju januar 2020. Australiju i situaciju koja je tada bila. Ljudi, ovo je bio samo jedan od GS turnira. Igraće se još. Ovo sada je bilo zaista razočaravajuće ali znam čoveka kome je ovo sigurnno najviše smetalo. Zato ostavimo ga da se pripremi za nove turnire i nove mečeve
    (Mile, 14. oktobar 2020 22:13)

    # Link komentara

  37. Opseli ga demoni iz Visokog...
    (Jastog, 14. oktobar 2020 21:49)

    # Link komentara

  38. Svako ko ima dobru moc zapazanja mogao je da primeti da je ovakvoj igri(servisu) Djokovica doprinela povreda ledja(vrata) koju vuce jos od QF i da je on preveliki sportsmen da bi predao mec.
    Kako drugacije objasniti manje od 20% posto prvog servisa u prvom setu.
    (rezon, 14. oktobar 2020 21:49)

    # Link komentara

  39. Rakoni mislim i ja to isto...U pravu si...
    (goran, 14. oktobar 2020 21:47)

    # Link komentara

  40. Novak je u finalu mislima vec bio na piramidama.
    (fipa, 14. oktobar 2020 21:47)

    # Link komentara

  41. Dole se neko pita:
    "Kada je to Nole pobedio Nadala na šljaci? Mozda jednom do dva puta. Bas bih voleo da neko izbaci te podatke,odnos njih dvojice na šljaci."

    Evo podataka:

    Nadal i Đoković ukupno su odigrali 56 mečeva (Đoković vodi sa 29-27 u pobedama). Od 56 mečeva 25 je bilo na šljaci.

    Nadal je na šljaci pobedio 18 puta, Đoković 7 puta.

    Đokovićevih 7 pobeda na šljaci čine 1 slem i 6 mastersa.

    Nadalovih 18 pobeda na šljaci čine 7 slemova, 10 mastersa i 1 Dejvis Kup meč.

    Ova dvojica nikad nisu međusobno odigrali ni meč na ATP 500 i ATP 250 turnirima na šljaci.
    (zoki, 14. oktobar 2020 21:47)

    # Link komentara

  42. i meni se cini,jedva trenirao pred finale,a kakvi su pakosnici,da je to rekao ,rekli bi opet kuka.Malo mnogo lako ga dobio Rafa?.
    (Nikola, 14. oktobar 2020 21:45)

    # Link komentara

  43. Mora da se jede meso. Ne moze da se udara loptica 200+km/h sa spanacem. To je samo Popaju poslo za rukom. Ocajan prvi servis, samo nekoliko puta je tako 190km/h, sve oko i ispod 185km/h i neprecizno, mnogo gresaka. Presporo je to za muski tenis, Rafa ga cekao duboko iza linije i svaki servis vracao. Nedostajali su mu jeftini poeni koje samo prvi servis moze da obezbedi. I Nadal, o Federeru da ne pricamo, su mnogo bolji na tom planu od Novaka. Ivanisevic da mu vrati pare.
    (Bex, 14. oktobar 2020 21:44)

    # Link komentara

  44. Eno ga hoda bos po Visokom, naravno da nešto nije u redu!
    (Srba, 14. oktobar 2020 21:44)

    # Link komentara

  45. Šta god da je bilo - nije mu išlo nimalo. Gde su sada dušmani što tvrde kako Novak kad god mu ne ide izmisli povredu i traži medicinski tajmaut? Ako je ikada ikome bila potrebna takva 'taktika' to je Novaku u tom finalu.
    (Dr Who, 14. oktobar 2020 21:43)

    # Link komentara

  46. sigurno nešto nije u redu s njim kad su mu omiljena destinacija bosanske piramide
    (Netijak, 14. oktobar 2020 21:41)

    # Link komentara

  47. E moj ti. Odavno Nole nije onaj stari. Pre je igrao i zabavljao se. Sada posećuje vanzemaljce i piramide, jede travu, placa neke gurue... Nije to za čoveka.
    (miki, 14. oktobar 2020 21:38)

    # Link komentara

  48. Videlo se već u meču sa Bustom, a pogotovu u meču sa Cicipasom da Novak ima problema sa servisom. To nije mentalni problem. Statistika servisa u finalu ponovo je pokazala da je problem sa servisom, a Rafa nije sitna boranija da ga neko može dobiti bilo gde bez servisa. A tek na RG...
    (Milan_PT, 14. oktobar 2020 21:36)

    # Link komentara

  49. Kad pobedjuje najbolji je, kad izgubi ,,nešto mu falilo", šta to može biti? Povredjen, umoran, pustio je Nadala, naredjeno mu da izgubi (cia, bia, vatikan, jehovini svedoci itd), ponestalo mu energije iz bosanskih piramida, vetar, sunce, kiša, sneg (ups stavili su krov), lakat, rame, ledja, vrat, kuk, koleno, skočni zglob, dzombe na terenu, razdeljak na pogrešnu stranu, skupljači loptica, linijske sudije, pa i glavni je smetao, Rafa je dopingovan, nije bio fokusiran, nije igrao svoju igru, falio mu servis, nije znao drop šotove, smeč nije naučio, volej pojma nema, itd itd... sve sve samo nije Rafina dobra igra. he he
    (ček-ček, 14. oktobar 2020 21:32)

    # Link komentara

  50. Биће јасно једног дана зашто је тако било.
    (драганТенис, 14. oktobar 2020 21:27)

    # Link komentara

  51. Ocigledni nije bio potouno zdrav sto se vudi po losim servisima. A verovatno mu i teze loptice ne odgovaraju, one su vuse za snagatore.
    (Rada, 14. oktobar 2020 21:24)

    # Link komentara

  52. Ako nisi 100% spreman, fizicki i mentalno, nemas sta da trazis protiv Rafe na RG. Novaka je kostalo bespotrebnih 5 setova u polufinalu (jos je igrao posle Nadala), kao i to sto mu je to bio 5. veliki turnir u dva meseca. Ona povreda vrata sigurno nije pomogla. Na finalnom turniru u Londonu ce obojica da grizu do kraja, tako da cemo tamo imati sansu da ih vidimo u finalu ponovo.
    (Ukratko, 14. oktobar 2020 21:22)

    # Link komentara

  53. Pustio ga, u inat RF.
    (Simke, 14. oktobar 2020 21:19)

    # Link komentara

  54. Mislim da Novak ima neku povredu. Nije govorio o tome zato sto bi se svi odmah srucili za njega. Drugo je sto Novak nema masti u sebi nego su sve sami misici. Po hladnom vremenu telo se brzo rashladjuje sto mora da je uticalo na njegove misiice i vitalnost tokom igre. I trece je naravno sto imam osecaj da je malo usao u burn out. Previse ganja taj rekord. Previse mu je u glavi i sam sebi stvara pritisak. Licno mislim da vise treba da trenira, imam utisak da previse igra na automatski pilot i da neki aspekti njegove igre se time ne poboljsavaju. Nadal nije ucestvovao u New York-u i imao je vremena da se spremi za sljaku. Tako da se moglo ocekivati da ce Nadal pobediti. On je svu energiju utrosio na sljaku. Ko zna koliko sati je na njoj trenirao. Dok je Novak trosio energiju u New York-u i onda ga diskvalifikovali.
    (Batorex, 14. oktobar 2020 21:17)

    # Link komentara

  55. Sirano
    17-6 je u korist Nadala na sljaci.Gubio je od Novaka na svakom vecem zemljanom turniru. Dva puta u Madridu, dva puta Rimu, jednom Monte Karlu i 2015 u cetvrtfinalu RG.
    Trava, beton 23-10.Zadnji poraz Djokovica na ovim podlogama od Nadala 2014.
    (Kanidja PG, 14. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  56. Mene ovaj mec podseca kao finale 2013 na wimbldonu izmedju Novaka i Mareja,i tada je Nole izasao na teren kao da je vec izgubio mec,bezvoljno i bez trunke borbe,e sada na RG Nole je sigurno imao nekih problema da li mentalnih kao sto kaze Muratoglu ili drugih,to je za dublju i profesionalnu analizu a nama laicima ostaje da nagadjamo!.
    (Mikloš Salamander, 14. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  57. (Sirano, 14. oktobar 2020 20:55)

    Na šljaci je skor 18:7 za Nadala. Pobeđivao ga Novak na šljaci svuda, Parizu, Madridu, Rimu, Monte Karlu...Evo link:[link]
    (Vlada, 14. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  58. nole je jedno vreme na sljaci masterse prolecne razbijao rafu

    za ovog decaka sto pita
    sigurno ima 5-10 pobeda na sljaci protiv rafe
    (kalcokera i trokorak bili, 14. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  59. Pustio Nadala da mu ne padne imunitet.
    (Stevo, 14. oktobar 2020 21:07)

    # Link komentara

  60. Pa čudno je to što je čovek povređen. Ne znam uopšte šta raspravljamo. Imao bolove u levom ramenu i tricepsu, nosio trake. 52 neiznuđene greške uopšte ne liči na Novaka, očigledno nije mogao precizno da udara, išao na drop šotove, servis slab (daleko ispod onog što može). Ovo je bilo vrlo kilavo izdanje, čak je i povređen pružao kakav-takav otpor Nadalu, skoro svaki gem se igrao na prednost. Zamalo i od Cicipasa da izgubi, gde neće od Rafe. Samo da se oporavi, kreće on ponovo sve redom da melje.
    (Pippin, 14. oktobar 2020 21:06)

    # Link komentara

  61. Novak je igrao povrijeďen
    (anfakbls, 14. oktobar 2020 21:05)

    # Link komentara

  62. Nije bilo u redu to sto je ovaj bolji bio duplo i to je to!
    (propala stvar, 14. oktobar 2020 21:02)

    # Link komentara

  63. Nema tu velike filozofije. Kada je to Nole pobedio Nadala na šljaci? Mozda jednom do dva puta. Bas bih voleo da neko izbaci te podatke,odnos njih dvojice na šljaci. Bolje sto se Nole nije puno trudio jer bi se premorio i mozda rizikovao povredu a opet bi izgubio. Mozda bi osvojio jedan set i to je sve. Nadala na sljaci pre moze da pobedi neko drugi,ili ako nije bas spreman. Kad je Nadal fit,onda na šljaci Nole ne moze da ga tuce pa igralo se na dva ili tri seta. Druga je prica u Melburnu ili na travi.Šljaka je takva podloga gde snagatori imaju vecu sansu a Nadal jeste u odnosu na Novaka snagator.Na tvrdoj podlozi dolazi tehnika do izrazaja a tu je Nole bolji.
    (Sirano, 14. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  64. Da, slažem se, nešto nije bilo u redu sa Novakom. Ja mislim da rana iz Njujorka još uvek boli, veoma. To je bio realni 18. Grend slem, a u Parizu kako bude.U finalu je Nadal brzo napravio dva brejka i već se videlo da je Đoković bez volje i samopuzdanja. Kod njega se nikad ne zna. Ne bih se iznenadio da do kraja karijere osvoji 22 gs, a isto me ne bi šokiralo da sutra objavi da napušta tenis. Ipak hvala mu za sve! Koliko nam je radosti doneo u ovih 15 godina! A koliko je para dao u humanitarne svrhe, niko mu nije ni blizu. A bio je i najbolji ambasador i promoter Srbije, čak i tu bez konkurencije.
    (krastavčević, 14. oktobar 2020 20:53)

    # Link komentara

  65. Новак намешта Рафу испред Роџера.
    (Није теорија завере, 14. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  66. Nole i Rafa su dobri drugari i licno mislim da ga je Nole pustio da pobedi i tako stigne Federera jer Rafa nema sansi da pobedi na nekoj drugoj podlozi !! Tako da je ovo bila mozda jedina sansa za Rafu !!
    (rakoni, 14. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  67. ma ko bi to sve branio iduce godine
    (genijalac, 14. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  68. Psihicki je pao u polufinalu kada je izgubio 3 i 4 set. Nije se oporavio za finale.
    (Bojan, 14. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  69. U pravu čovek 100%. Ko može dobiti Đokovića set sa 6:0 a da je on fokusiran?
    (MileR, 14. oktobar 2020 20:44)

    # Link komentara

  70. Nema tu nista cudno. Tenis nije sport, kako mi naivno misllimo. Tenis je biznis i igra se po pravilima organizacije. Ona je odlucila da od protivnika napravi nepobedivog, i Noletu je jedino preostalo da se slozi.
    (jeltakotakoje, 14. oktobar 2020 20:43)

    # Link komentara

  71. Sljaka mu je inace najgora podloga. Ali ipak je osvojio Rim i igrao je Finale RG. Po mom mislenju to i nije toliko lose. Tesko bi dobio to Finale i da je igrao svoj najbolji tenis. Nadal je igrao bez greske. Uz to se Nadal ozbiljno pripremao za taj turnir (preskocio Cincinnati i US Open). Onda jos tesko cetvrtfinale i polufinale Novaka. Sve se poklopilo da ne moze da parira Nadalu u finalu. Sta je bilo bilo je. Sad Fokus na Bec i da osigura Year End No.1.
    (Marko, 14. oktobar 2020 20:38)

    # Link komentara

  72. brate 52 neiznudjene greske, skroz neuobicajeno za njega, bar ne u finalu turnira GS a, ne znam nije tu sve cisto
    (aki, 14. oktobar 2020 20:38)

    # Link komentara

  73. Au sta uradi Rafaele Nadale... Ladno ga poslao na podešavanje.
    (Milanče, 14. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  74. Da je kroz Nadala protutnjala korona on bi sa obe ruke drzao zadnjicu i ne bi igrao dve godine tenis.
    Rafa je zaista veliki teniser i sigurno bolji covek od Federera a videcemo do kraja karijere trilinga asova ko ce u zbiru imati najvise GS.
    (Aleksa Pufta, 14. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  75. Bojim se da je prezupcio...
    (Zoran, 14. oktobar 2020 20:34)

    # Link komentara

  76. Pa kao trener Muratoglu bi prvi trebao da zna da svako ponekad ima ,,los,, dan.Pa zasto ne i Novak.Svaki od vrhunskih sportista je to sigurno doziveo u karijeri.To je ono ,,kad te nece pa nece,,
    (humanista, 14. oktobar 2020 20:33)

    # Link komentara

  77. Nadal se bolje slremio za mec....kraj price.
    (sasa jokic, 14. oktobar 2020 20:33)

    # Link komentara

  78. ma da nije spreman izbacili ga sa US opena, pa osvojio Rim a sada igrao finale Garosa...
    (pera genije, 14. oktobar 2020 20:29)

    # Link komentara

  79. Sad je sve ok. Bosna, Visoko, Semir, piramide, bos na 3 stepena. Zaista je sve ok.
    Posle jednog sarltatana i klovna (pepe imaz) pojavio se novi cak i opasniji.
    (Kanidja PG, 14. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  80. Sve je tacno. Nekako je lagano usao u duel.
    (duka, 14. oktobar 2020 20:28)

    # Link komentara

  81. meni je izgledao ko da mu neko pre meča rekao, izađi igraj ali moraš da izgubiš
    (james, 14. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara