- Komentari -
  1. Г.О.А.Т. листа се неће мењати.
    (Рајко масни четник - гибаничар, 14. oktobar 2020 17:42)

    # Link komentara

  2. Jova

    Sam on govori o rekordnom broju GS trofeja, tako da, jedino sebi može da se dokazuje. Međutim, realnost je da, ako tome teži, Australija je poslednji voz. Ovogodišnji turnir je izvukao na iskustvo i labilnost Tima. Ne možemo znati šta bi bilo na Vimbldonu da se odigrao. A što se tiče igračkih kvaliteta, odavno nema šta kome da dokazuje. Posle onog Garosa je mogao komotno u penziju a opet što ne iskoristiti pun potencijal. To je 20 ili više mejzora.
    (don, 14. oktobar 2020 17:04)

    # Link komentara

  3. Objasnio čovek extra!
     (Žikica-prva puška Srbije, 14. oktobar 2020 16:17)

    # Link komentara

  4. "Španac je neočekivano lako stigao do 13. trofeja na ovom turniru."

    Neočekivano? Ma da, "Nadal uz puno sreće i dosta muke do 13/13 na Rolan Garosu!"
    @Srki
    Nije neocekivano sto je pobedio nego sto je to bilo toliko lako ovog puta. I to jeste neocekivano.
    (Pera, 14. oktobar 2020 15:55)

    # Link komentara

  5. @Nelson Pa znam sta ce vas iznervirati, sto se vidi po prilozenom...
     (Jumko, 14. oktobar 2020 15:44)

    # Link komentara

  6. "Skoci pa reci "Hop !!!" nikada nismo naucili da kazemo. Ovaj RG podsjeca
    na Kinu gdje smo kosarkase proglasavali favoritima i na kraju se obrukasmo.
    Fudbal da ne spominjemo. Citav zivot lazemo sami sebe to je dio naseg folklora.
    (//,,, 14. oktobar 2020 15:19)

    # Link komentara

  7. @muamer
    @Raška nije Bosna
    Ljige jednom-ljige zauvek...
     (dux, 14. oktobar 2020 15:19)

    # Link komentara

  8. I Rafa je u finalu AO 2019 izgledao nemocno i kao da uopste ne pokazuje igru kojom je sve pocistio do finala. Nole ga je svohom igrom ucinio takvim. Vidim da sada uglavnom ne prihvatamo da se isto to desilo u Parizu, samo uz zamenjene uloge. Ubice nas dvostruki stamdardi i odsustvo osecaja za realnost.
     (Robert, 14. oktobar 2020 14:50)

    # Link komentara

  9. Razmene, ne relije.
    (Revolt, 14. oktobar 2020 14:26)

    # Link komentara

  10. Nije problem poraz, nego način Novakove igre, ili bolje reći neigre. Nije Novak pionir koji se uplašio strašnog Nadala pa se raspucava, griješi, šalje kratke lopte i razigrava Nadala.

    Svaki put, na početku meča, osjetim kad je Novak »pravi«. U nedelju iz bilo kojih razloga, nije bio. Mislim da je meč protiv Cicipasa bio priprema na ono što će se dešavati u finalu. Pet setova, nepotrebno. U petom Novak brutalan, na kraju meča daje intervju s teškim torbama na ramenima, bez znakova umora ili povrede. Još kad sam vidjela ko sudi…

    Za AO ne brinem. Nismo vračare, svašta se može desiti do tada. Ne volim prijetiti i prebrojavati neosvojene trofeje. Ne mora Novak ništa više osvojiti da bi dokazao o kakvom igraču, bolje reći igračini se radi. Meni i ostalim pravim navijačima svakako ne.

    Pozdrav svima
    (Jova, 14. oktobar 2020 14:03)

    # Link komentara

  11. Iz..ba ga Nadal za sva vremena pa sad placite.
    (Sandzak je Bosna, 14. oktobar 2020 13:35)

    Ред би био да покажеш мало поштовања за човека који је пре неки месец донирао твом граду 5 милиона кад је било најтеже. Срам да те буде.
    (Рејџ Агенст, 14. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  12. Iz..ba ga Nadal za sva vremena pa sad placite.
     (Sandzak je Bosna, 14. oktobar 2020 13:35)

    # Link komentara

  13. Jova

    Viđećemo u Australiji ukoliko bude poražen, da li je i koliko mentalna gromada. Australija mu je poslednji voz.
    (don, 14. oktobar 2020 13:13)

    # Link komentara

  14. Naravno da je Nadal igrao svoju igru kad je bio na svom terenu, koji je sada zbog hladnoće bio još sporiji, kao što je Novak mogao da igra svoju igru na AO koji je najbrži teren, gde je na svom i u tom finalu 2019. je bilo jednostrano kao i sada. Nije tačno da Nadal tada nije bio u formi, kao ni Novak sada. Obojica su bila u dobroj formi, ali forma ne igra tako veliku ulogu kao brzina terena i nije do odskoka loptice, kako su neki mislili da će sad biti lakše Novaku jer ne odskaču loptice visoko, već je do brzine terena. Novaku je šansa na RG ako Nadal nije u najboljoj formi i ne igra se više od 3 seta, a Nadalu na AO je jedino šansa ako se teren jako uspori, Novak nije u najboljoj formi, pa nekako dogura do 5. seta. Tako je Novak pobedio Nadala na RG 2015, a Nadal nije imao priliku da igra protiv Novaka kad je Novak bio u baš lošoj formi. Bio je jako blizu 2012. kad je AO bio sporiji ali na kraju je ipak tu Novak mentalno jači, jer ima prednost brze podloge, dok je na RG 2013. Novak imao šansu jer je teren bio brži pošto je bilo jako toplo, ali je tu Nadal mentalno jači. U oba slučaja, najviše šanse imaju ako im je protivnik neko drugi, za njih razlika između terena AO i RG je kao trka na 200m i 1500m, što su sasvim drugačije discipline. U tome je suština. Razlog zašto ja to nisam ranije shvatila je što sam verovala da je Wimbledon najbrži, a u stvari je sporiji od AO, a brži od US, tako da mi je sada još jasnija raspodela trofeja kod obojice. Federer je baš negde između.
    (Lavdrus Ibrani, 14. oktobar 2020 13:04)

    # Link komentara

  15. Само са неколико Нолетових познатих удараца, Надал је био изгубљен.
    (Жика, 14. oktobar 2020 12:21)

    I onda pogledate rezultat - 3:0. Srbi su poznati kao potpuno neobjektivan narod, narocito kad je sport u pitanju, ali ova nolovacka sekta... Pazite, iskreno verujem da se njih i sam Djokovic stidi.
     (Mikii, 14. oktobar 2020 12:55)

    # Link komentara

  16. Djokovic vs. Nadal AO2019 2h 04min
    Nadal vs. Djokovic RG2020 2h46min

    Dakle, No1e i dalje razvaljuje Rafu. Jeste ovo bio tezak poraz ali ni priblizno kao Rafin iz Australije. Desi se los dan svakome, i Rafi i No1etu, medjutim ono sto je najvaznije je da kada oni imaju odlican dan onda No1e uvek pobedjuje!!! Setite se AO2012 i 6 sati tenisa, Setite se Wimbledona 2019 i sad dalje da ne nabrajam. No1e je tu nepobediv i dobio je doslovno sve najteze dvoboje cak i kada je publika bila ne samo na strani potivnika vec i direktno uticala na igru Djokovica i ometala ga na sve moguce nacine!
    (Novak GOATovic!!!, 14. oktobar 2020 12:50)

    # Link komentara

  17. @Jumko, "nikad 20, ali nikada", koliko strasti, čudno? Da pišeš ovo za lovu, toliko strastvene komentare, i razumeo bi, nekako. Ako nije za lovu, tu nešto nije u redu.
    Opusti se malo.

    HA HA!
     (Nelson, 14. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  18. кад Новак од првог гема почне да игра дроп шотове знам да губи.
     (мишо, 14. oktobar 2020 12:30)

    # Link komentara

  19. I mi smo mislili da ce Nolo biti najuspesniji teniser al Spanci nam ne daju. Bolji su kao i u kosarci.
    (Antusa, 14. oktobar 2020 12:29)

    # Link komentara

  20. Ко није слеп видео је. Ђоковић је показао у трећем сету да је могао и да победи, али због нечег није хтео, смео или нешто треће. Само са неколико Нолетових познатих удараца, Надал је био изгубљен. Ипак завршило се онако како сам међу својима и коментарисао. Надал је требао да узме титулу и достигне Федерера, Нолету неће подметати ногу да до марта пређе тих 310 недеља на првом месту, а после тога ћемо уживати у мечевима између Надала и Новака.
    (Жика, 14. oktobar 2020 12:21)

    # Link komentara

  21. ili prosto rečeno nadal je bio mnogo bolji ovaj put. nema veze sa mentalitetom
    (veliki novlov fan, 14. oktobar 2020 12:09)

    # Link komentara

  22. Да се не би "препуцавали" изађите на званични сајт Г.О.А.Т листе и видећете тренутно стање које ће се на сву срећу како време одмиче мењати.
    Тренутно стање:
    1.Рођа 930 поена,
    2.Ноле 855 поена,
    3.Рафа 820 поена....
    (Рајко Четник, 14. oktobar 2020 12:08)

    # Link komentara

  23. Novak je zaslužio uvjerljiviji omjer s Rafom a ne samo 2 pobjede razlike! Isto tako, smatram da je Roger zaslužio više pobjeda u mečevima s Novakom
    (CroFed, 14. oktobar 2020 12:07)

    # Link komentara

  24. Svaki dan po jedna vijest na istu temu...
    (Mitar, 14. oktobar 2020 12:05)

    # Link komentara

  25. "Videli smo Đokovića kako igra i osvaja mnoge Grend slemove, ali ovaj Novak je bio drugačiji. Sećam se finala Australijan opena 2019 kada sam rekao 'Vau, Đoković uništava Nadala'. Imao je drugačiji stav, bio je uspravan i moglo se osetiti njegovo samopuzdanje. Na teren je tada istrčao spreman da uništi rivala. Kada tako izađe, to je nešto najbolje. U ovom finalu Đoković nije bio Đoković kakvog poznajemo. Nije ušao sa najboljim mentalitetom"

    U čitanke ova izjava, bravo Patrik!
     (3ler, 14. oktobar 2020 12:02)

    # Link komentara

  26. Novače brate, mnogo toga je palo na tvoja pleća, mnogo puta si uveseljavao ovaj napaćeni narod. Šta god da bude, pa i da ne oboriš taj rekord za nas si najbolji, hvala ti na svemu i za sve trenutke kada si bar na trenutak doneo osmeh na lice svakom čoveku Srbije u ovoj sumornoj stvarnosti u kojoj živimo.
    (srle, 14. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  27. Ali nema sanse! Nikada 20, ali nikada! Puno pozdravljam, cao.
    (Jumko, 14. oktobar 2020 11:42)

    Zbog ovakvih nam je zemlja tu gde jeste, pazi on je srecan i slavi pobedu Spanca, pre 3 dana se stresirao i navijao da Cicipas osvoji peti set. Hiljade i hiljade napisanih komentara za 10 meseci da bi docekao konacno da Novak izgubi. Svasta!
     (Lav, 14. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  28. Nadal nije pobedio Djokovica na RG, Djokovic je pobedio sam sebe sa 54 neiznudjene greske, Nadal je dobio 3-0 a Djokovic ima 38-31 u vinerima, dakle odlucile su 54 Djokoviceve greske, jer statistika ne laze.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 14. oktobar 2020 11:21)

    Ima li ikad da je Novak izgubio jer je protivnik bio bolji???
    Ispada da je Novak gubio samo kad nije htio pobijediti. :-)
    (Serpico, 14. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  29. Pošteno rekao čovek. Samo Novak zna zašto se ponašao tako malodušno tokom finala jednog GS. Sramotna igra, sramotan pristup, sramotno ponašanje. Vređanje zdravog razuma i tenisa kao sporta. Nisam hejter, volim Đokovića naravno, ali ono ponašanje je za svaku osudu.
     (panter pudlica, 14. oktobar 2020 11:53)

    # Link komentara

  30. Nole ce opet po 6. put zavrsiti godinu kao prvi i biti najbolji sportista sveta po 5. put, trebamo biti ponosni sto covek iz tako male zemlje radi takve stvari, jedva cekam obaranje rekorda Federera od 310 nedelja, jos samo par meseci i Nole je i zvanicno GOAT
     (Dzoni, 14. oktobar 2020 11:48)

    # Link komentara

  31. o nadalu malo ko prica kao o goat-u cak i danas. zna se da nema smisla da to bude kada je van sljake skupio svega 7 slemova.
    (vrg, 14. oktobar 2020 11:28)

    Koliko ima Novak van svoje tvrde podloge, znači na travi i šljaci zajedno ?
    (Hleba i trolova, 14. oktobar 2020 11:46)

    # Link komentara

  32. Narode, prijatelji, strucnjaci... Gotove analize? Nisu? Nista onda... Analizirajte samo... Ja uzivam u jos jednom Rafinom Slemu, koji vidim da sada vise nije bitan i istorijski, a vi cekajte i nadajte se Australiji i da ce 3 razlike da se istopi... Ali nema sanse! Nikada 20, ali nikada! Puno pozdravljam, cao.
     (Jumko, 14. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara

  33. VRG--- Nolo nije hteo da prica o problemu sa vratom ha ha ha ha ha ha haha ha hahahaha ha ha... Oblepio se zavojima kao mumija sa Grkom i čuvao tajnu ha ha ha hahaha
     (Piramida u Visokom, 14. oktobar 2020 11:41)

    # Link komentara

  34. Ne znam da li je ko primetio, ali ovaj covek godinama konstantno potcenjuje Nadala. Cak i u ovakvoj situaciji, on jedva izusti jednu mlaku, sablonsku recenicu o coveku koji je osvojio 13 puta Roland Garos! Sve vreme tip prica o onome koji je pregazen u finalu. Ekstremno iritantna pojava.
     (Mikii, 14. oktobar 2020 11:41)

    # Link komentara

  35. Uf kad se setim kako ga je Djokovic gazio u Australiji
    (Domi, 14. oktobar 2020 10:25)

    Imao si prilike da gledas reprizu pre neki dan.
     (Mikii, 14. oktobar 2020 11:36)

    # Link komentara

  36. Manje da se razmislja o jurenju rekorda i prestizanju ostalih. Samo nek igra svoj tenis i uziva u tome. Koncentracija na grend slemove u narednim godinama. Srecno Nole!
     (Inovator, 14. oktobar 2020 11:36)

    # Link komentara

  37. Realno mnogo bolji i kompletniji igrac je Novak, Nadal je dobar na sljaci i to iskljucivo sto 90% meceva dobija na snagu i vracanjem loptice do iznemoglosti 6 metara iza linije
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Argon, 14. oktobar 2020 10:29)

    Nadal je osvojio sve grand slam turnire i pobijedio oba svoja rivala u finalima na njihovim omiljenim podlogama. To što je toliko dominantan na zemlji ne znači da nije kompletan. Naravno da će mu zemlja uvijek biti primarni fokus kad tu ima najveće šanse.
    (Topnik, 14. oktobar 2020 11:35)

    # Link komentara

  38. Koliko je Djokovic veliki dokazuje to da se 10 dana analizira i prica o njegovom porazu,jer ljudi ne mogu da veruju da covek moze da izgubi i da je izgubio posle skoro godinu dana.Slobodno mogu reci da niko ovako nikad u nekom sportu nije dominirao,nas Novak je rame uz rame sa Dzordanom Alijem i Maradonom, velicina!
     (Robin, 14. oktobar 2020 11:35)

    # Link komentara

  39. @vrg... Nece da prica o problemima sa vratom da rivalima ne otkriva slabu tačku! Pa majstore zasto je onda sa Cicipasom stavio 4 metra flasters na ledja i zvao deset puta doktora i masera ako se krio? Daj još neki komentar...
     (Nolofob, 14. oktobar 2020 11:34)

    # Link komentara

  40. Nadal nije pobedio Djokovica na RG, Djokovic je pobedio sam sebe sa 54 neiznudjene greske, Nadal je dobio 3-0 a Djokovic ima 38-31 u vinerima, dakle odlucile su 54 Djokoviceve greske, jer statistika ne laze.
    (Pedja, 14. oktobar 2020 11:21)
    Hahaahhahahahahhaahhaha
    (Goran Loznica, 14. oktobar 2020 11:31)

    # Link komentara

  41. Reci ces opet, sacekaj samo AO
     (Libero, 14. oktobar 2020 11:29)

    # Link komentara

  42. "Novak je prakticno nepobediv ali i on je covek desi se da izgubi"

    Fenomenalan komentar :D
    (Marko, 14. oktobar 2020 11:29)

    # Link komentara

  43. Što više gledam detalje iz poslednjih mečeva, to sam sigurniji da Novak ima povredu o kojoj ne govori javno. A i da govori, to mu ne bi ništa pomoglo, niti bi brže prošlo.

    upravo ovo. jos iz amerike vuce probleme sa vratom a tokom rg-a je rekao da ne zeli da prica o problemima sa povredom, kapiram da ne otkriva rivalima slabu tacku.
    nikad vece skracivanje poena nije bila samo taktika, nego jedini nacin u kojem je novak video sansu da uradi nesto. znao je da ne bi izdrzao 4+ sati prebacivanja sa nadalom. isao je na sve ili nista da bi imao kakvu takvu sansu, pa makar ga i rafa razorio. i bilo je prilika u trecem setu, ali kasno. nadal je igrao kao drogiran i uzeo, verujem, svoj poslednji slem.
    novaka ceka oporavak i odmah prestizanje federera po broju nedelja na vrhu. a onda full focus na 3 gs sa kojima zapusava usta i najzagrizenijim dzemperko fanovima.
    o nadalu malo ko prica kao o goat-u cak i danas. zna se da nema smisla da to bude kada je van sljake skupio svega 7 slemova.
    (vrg, 14. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  44. @jasno je: ma da nadal i federer to osvoje bez muke... evo na primer rafa na rg protiv novaka 9:7 u petom setu... a novak svaki gs na misice... ko je rekao AO 2019?!? ili prvi gs u kome je pobedio federera sa 3:0 i na celom turniru izgubio jedan set...
     (lal, 14. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  45. @jasno je

    Da da baš je imao sreću i tako 17 GS, 36 M i koliko još titula i na jedvite jade vodi u pobedama protiv dva"velikana"! Kakve sve gluposti mogu ovde da se pročitaju i to samo da se omalovažava uspeh najboljeg tenisera sveta Novaka Đokovića! Možete jedino da ga mrzite ali koga je briga za za tamo neke nebitne likove!
     (saša, 14. oktobar 2020 11:27)

    # Link komentara

  46. 35 pobeda i 1 poraz i ti pominjes pola godine neigranja?
    (botinoumobolnatiganabijamamici, 14. oktobar 2020 11:17) Pa nije se igralo,vecna mrlja za tvog Nola,sta nije jasno?
    (Goran Loznica, 14. oktobar 2020 11:25)

    # Link komentara

  47. Mislim da je kroz karijeru Djokovic vise unistavao Nadala nego Federera, Djokovic i Federer uvek igraju neizvesne meceve, dok Nadal Djokovicu samo na sljaci moze da parira.
     (Kinez, 14. oktobar 2020 11:24)

    # Link komentara

  48. Ovde se ne shvata da je Nadal odavno ušao u ISTORIJU kao kralj šljake od kako se igra tenis, sa 13 RG je to samo cementirao. Napravio je akademiju za tenis, i da je pametan on bi se povukao (tako su uradili Borg, Sampras). Treba se povući kad si uradio nešto veliko...
    (Andjela, 14. oktobar 2020 11:00)
    BUDALASTINA... pa i sa 10 je bio sve to isto, zamisli da se tada penzionisao?!? iz ove perspektive, to bi bila tragedija za tenis...
     (lal, 14. oktobar 2020 11:24)

    # Link komentara

  49. Nadal nije pobedio Djokovica na RG, Djokovic je pobedio sam sebe sa 54 neiznudjene greske, Nadal je dobio 3-0 a Djokovic ima 38-31 u vinerima, dakle odlucile su 54 Djokoviceve greske, jer statistika ne laze.
     (Pedja, 14. oktobar 2020 11:21)

    # Link komentara

  50. Znas da se tenis nije igrao pola godine ili ne znas?
    (Vanja, 14. oktobar 2020 11:05)

    35 pobeda i 1 poraz i ti pominjes pola godine neigranja?
     (botinoumobolna, 14. oktobar 2020 11:17)

    # Link komentara

  51. Što više gledam detalje iz poslednjih mečeva, to sam sigurniji da Novak ima povredu o kojoj ne govori javno. A i da govori, to mu ne bi ništa pomoglo, niti bi brže prošlo.
    (Cane, 14. oktobar 2020 11:14)

    # Link komentara

  52. Bice jos toga .samo polako ,nece mu nole ostati duzan samo da ga zdravlje posluzi..
     (no name, 14. oktobar 2020 11:14)

    # Link komentara

  53. Ne tako davno Novak je demolirao Rafu na AO, nakon toga i na ATP kupu, i tada su mnogi govorili Rafa nema šta više da traži itd. a on je čekao i vratio Noletu. Najveći rivalitet u tenisu znači da ništa nije gotovo, još ćemo gledati njihove duele, naravno očekujemo da Nole uzvrati i to sa pravom.
    (ćao taxi, 14. oktobar 2020 11:13)

    # Link komentara

  54. Nole samo jedan poraz ove godine
    (Mario, 14. oktobar 2020 10:34)

    Diskvalifikacija protiv Karenja Buste se računa kao nerešen rezultat?
    (hihihihi, 14. oktobar 2020 10:53)

    Када се исплачеш и смириш схватићеш и прихватићеш да је дисквалификација само дисквалификација а не пораз.
    (mr, 14. oktobar 2020 11:12)

    # Link komentara

  55. Dva igrača su u Klubu 20!
    Ima samo jedan uslov da se bude član...
     (Nolofob, 14. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  56. @Mario

    Znas da se tenis nije igrao pola godine ili ne znas?
    (Vanja, 14. oktobar 2020 11:05)

    # Link komentara

  57. Znas da se tenis nije igrao pola godine? Ili ne znas...
    (Vanja, 14. oktobar 2020 11:04)

    # Link komentara

  58. Ide AO, tako da cete vrlo brzo videti NOVO RASTURANJE Rafe, malo su se popalili ovi sto ne vole Noleta... Ali krece sad opet masina da gazi...
     (mich, 14. oktobar 2020 11:02)

    # Link komentara

  59. Ovde se ne shvata da je Nadal odavno ušao u ISTORIJU kao kralj šljake od kako se igra tenis, sa 13 RG je to samo cementirao. Napravio je akademiju za tenis, i da je pametan on bi se povukao (tako su uradili Borg, Sampras). Treba se povući kad si uradio nešto veliko...
    (Andjela, 14. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  60. Ma to se oni Nole i Rafa dogovorili da bi prestigli Rođu. Na kraju karijere oboje će imati više GS nego Rođa, živi bili pa videli...
     (dux, 14. oktobar 2020 10:56)

    # Link komentara

  61. A niko ne kaže otvoreno da je Djoković igrač koji je na neku ludu, ludu sreću izvukao čitav NIZ gren slemova od ovih koje je osvojio u karijeri. Pa bio je na ivici ponora u finalu Vimbldona protiv Federera, i još dosta puta u karijeri. Rafa i Rodžer kad osvoje, osvoje bez ikakvih dilema i ikakvih šansi za Novaka. A Novak uvijek mora da se lomi, batrga,izvlači, da ide po ivici žileta, kako bi nekako savladao ta dva velikana. Skoro uvijek neka muka i napor, za njega.I to dosta govori.
    (Jasno je, 14. oktobar 2020 10:56)

    # Link komentara

  62. izvinite ali ovo nije poraz, ovo je bilo unistavanje Djokovica kao igraca. On Mora sada sve ispocetka i pitanje je hoce li se vratiti zdrav I citav u tenis. Eno ga u Visokom kod onog vidovnjaka Semira , ovaj proucavaju piramide skupa. U Visokom, Bosna i Hecegovina .
     (mudri sava, 14. oktobar 2020 10:53)

    # Link komentara

  63. Nole samo jedan poraz ove godine
    (Mario, 14. oktobar 2020 10:34)

    Diskvalifikacija protiv Karenja Buste se računa kao nerešen rezultat?
    (hihihihi, 14. oktobar 2020 10:53)

    # Link komentara

  64. @Bojan

    Ćao Gedza/Lololol/Badjo/Aky/No1e/No1e, znamo šta je tvoj najveći strah: da slučajno drugi ne pomisle da ga više od jedne osobe ne voli! Pitam se samo, plaća li te nešto da mu održavaš imidž u komentarima (?) hahahahaaaaaa
    (Srki, 14. oktobar 2020 10:46)

    # Link komentara

  65. @Jova

    Ajde? A da je uvek izlazio sa pravim mentalitetom do sada bi ima 40 GS?
    (Srki, 14. oktobar 2020 10:45)

    # Link komentara

  66. Kako lik uskace iz jedan u drugi nick, aj sad sam sebi napisi u pravu si hhaahhaahahah
    (Bojan, 14. oktobar 2020 10:26) Dokazi srkibotu
    (Goran Loznica, 14. oktobar 2020 10:45)

    # Link komentara

  67. @Bojan

    Ćao Gedza/Lololol/Badjo/Aky/No1e/No1e, znamo šta je tvoj najveći strah: da slučajno drugi ne pomisle da ga više od jedne osobe ne voli!
    (Srki, 14. oktobar 2020 10:40)

    # Link komentara

  68. Nema ti vi pojma. Nije ni bio proritet da osvoji i da igra maratonski. Ovo je prepustio njemu. Videcete nadalje kako ce biti.Siguran sam da ce osvojiti vise slemova od njih.
    (srpkinja, 14. oktobar 2020 10:39)

    # Link komentara

  69. Nole samo jedan poraz ove godine, mi njegovi navijaci trebamo biti presrecni, sta bi Nadalovi i Federerovi navijaci dali da jednom to dozive. Novak je prakticno nepobediv ali i on je covek desi se da izgubi
     (Mario, 14. oktobar 2020 10:34)

    # Link komentara

  70. Zanimljivo, Novak ne izlazi s pravim mentalitetom kad drugi, preko njega, postižu rekorde. Federer na W 2012 ( povratak na broj 1, obaranje rekorda Samprasa ), Mari W 2013 - neću da komentarišem a ovaj poslednji RG protiv Nadala niti ne mogu. Mislim da je Novak previše mentalno jak, zato mu se i događa sve ovo. Može on to podnijeti.

    Znate ono, kad se ide oštrokondži nose se darovi samo tako, nekom dobrom, skromnom, ko mnogo više zaslužuje pažnju nije ni potrebno, neće se ona ljutiti.

    Pozdrav svima
    (Jova, 14. oktobar 2020 10:32)

    # Link komentara

  71. Realno mnogo bolji i kompletniji igrac je Novak, Nadal je dobar na sljaci i to iskljucivo sto 90% meceva dobija na snagu i vracanjem loptice do iznemoglosti 6 metara iza linije
     (Argon, 14. oktobar 2020 10:29)

    # Link komentara

  72. (Srki, 14. oktobar 2020 10:16)

    (Goran Loznica, 14. oktobar 2020 10:17)


    Kako lik uskace iz jedan u drugi nick, aj sad sam sebi napisi u pravu si hhaahhaahahah
     (Bojan, 14. oktobar 2020 10:26)

    # Link komentara

  73. Uf kad se setim kako ga je Djokovic gazio u Australiji
     (Domi, 14. oktobar 2020 10:25)

    # Link komentara

  74. Vratio ga Rafa na fabricka.Greota sto mu je poklonio i onu Australiju koju je imao u svojim rukama...
    (Goran Loznica, 14. oktobar 2020 10:17)

    # Link komentara

  75. "Španac je neočekivano lako stigao do 13. trofeja na ovom turniru."

    Neočekivano? Ma da, "Nadal uz puno sreće i dosta muke do 13/13 na Rolan Garosu!"
    (Srki, 14. oktobar 2020 10:16)

    # Link komentara