- Komentari -
  1. Step by step. Прво да се заврши година на првом месту. Па онда да се освоји АО и да се мирно дочека 311. Е онда полако.
    (mr, 14. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  2. Nadal Djokovica van sljake nije dobio vise od 6 godina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nicola, 13. oktobar 2020 23:00)

    Onda bi trebao da ima barem 25 GS titula.
    Federer je mator, Nadal ga nije dobio godinama, ko mu uze sve te silne titule ?
    I za tvoju informaciju, tenis se igra na sve tri podloge i imaš 4 GS turnira godišnje.
    Nadal ima samo jedan GS turnir gde je favorit, a Novak dva na svojoj omiljenoj podlozi.
    I pored svega Nadal ima 3 titule više.
    Kako ?
    (Marat Safin, 14. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  3. Glup rezon. Pa on je imao 2 "prazne" godine u tom periodu. Jedan dobar deo je bio stvarno povređen, a bilo i je i njegovih mentalnih problema.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 14. oktobar 2020 11:27)

    Nije baš glup rezon.
    Ako je Nadal sve slabiji i ne zna ništa van šljake, kako to da je Novaku trebalo pet godina da smanji zaostatak samo za jedan slem ?
    Jel Nadal kriv što se njemu nije igralo i što je imao kako kažeš "mentalnih problema" ?
    Ko je kriv što je godinu dana odlagao operaciju lakta, jer ga je neko ubedio da samo treba da meditira, pa će proći.
    Za sve svoje propuste sam je kriv, a njegovu ležernost su iskoristili razni Mareji, Vavrinke, Čilići i slični.
    Poslednja glupost mu je bila ovaj US Open, gde je samo zbog svojih tankih živaca onako ofrlje bacio lopticu i pogodio sudiju.
    Pogledaj kako to drugi rade, izvade lopticu iz džepa, bace je na tlo i lagano odgurnu reketom iza sebe.
    Ali ne, ovaj mora uvek da se bahati, breca, psuje, viće na skupljače lopti i radi ono štomu nije posao.
    Zato je i moralo da mu se desi jednom tako nešto.
    Prethodni put kad je bio upozoren od strane novinara da se to može desiti, odgovorio je - Može i sneg da padne, pa šta.
    Već samo zato ne može da bude najveći jer bahat i nedokazan, promoviše pseudonauku i veruje svakakvim sektašima, koji mu pune glavu glupostima.
    Užasno je iritantan zbog svega toga, a ono licemerno davanje srca je samo kap u punoj čaši.
    (xy, 14. oktobar 2020 19:38)

    # Link komentara

  4. Da nije Djokovicu betona, bio bi gori od Mareja. Rafa van sljake ima 7 GS, Nolo 6. Kako je sada 6 vece od 7? Istom onom logikom gde je 17 vece od 20? 12 godina ih juri, nije im ni blizu, a kamoli da stigne i prestigne. Tesite se vi, nolobotovi, da on pred sobom ima jos mnogo godina karijere, izduvao se kao balon, sada i zvanicno. Ovi sto su ga drali do sada, tek ce da ga deru. Laku noc i prijatno.
    (Oh, 14. oktobar 2020 10:24)

    Koja si ti neznalica pa normalno da ih juri kad je mladji od obojice. Jaooo jedva cekam naredne godine. Siguran sam da ce da pooboljevate svi od muke :)
    (Marko, 14. oktobar 2020 11:58)

    ne samo to, nego će u sitna crevca da pobrojavaju neke nebitne stvari, tipa Federer je duže nosio dugu kosu od rafe i Novaka, pa onda rafa je više puta pobedio 3:0 protivnika nego Novak i Federer, pa Novak je više puta urlao na skupljače loptica nego Nadal i Federer i tako će se baviti minornim stvarima, irelevantnim statistikama. Sada kad su se ova dvojica opet odlepili, sad opet stavljaju grand slam titule kao jedino merilo, čim Novak opet pridje na jednu, dve razlike onda titule neće biti bitne nego broj uzastopnih sedmica na prvom mestu, broj Wimbldona, broj Roland Garrosa.
    (alfabet, 14. oktobar 2020 17:17)

    # Link komentara

  5. GS turniri su najvaznije mjerilo ako zelimo odrediti najboljega,ako su poravnati onda mozemo raspravljati sto dalje gledati jer do ove situacije o takvom necemo se nikada nije ni raspravljalo,nitko nije brojkao Masterse,tjedne,h2h i slicno..to se poteze samo ovdje i to kad kome odgovara,npr.Mastersi se spominju opet kad je Novak nanizao nekoliko pa je sad prvi,zadnje 2 godine je Nadal vodio,nikoga ovdje nije zanimalo,zatim tjedni na No1..dok je Fed bio ispred 100+ nitko se nije toga hvatao,sad je to mozda i najvaznije..itd...medjutim ako upitate bilo kojeg bivseg ili sadasnjeg igraca,trenera,teniskog novinara garantiram da ce 99/100 reci da su GS turniri prvo,glavno i osnovno mjerilo..sad zasto je tako to nek oni kazu,oduvjek je tako..sam Novak uvjeren sam misli isto..samo sacica vas tu broji ono sto im se broji..ali nije bitno,brojite vi sto zelite..teniski svijet zna sigurno bolje od ljudi koji gledaju tenis otkad je Novaka,i gledaju samo Novaka...P.S on ima itekako sanse da ih stigne i prestigne..ali zasad stvari stoje kako jesu.lp.
    (Lazo, 14. oktobar 2020 16:02)

    # Link komentara

  6. vidim ovde neke statistike novakove od 2016 do 2020. koje su pogrešne naravno, bukvalno zadnji grand slam koji je Mivak osvojio a da nije bio pobredjen je Roland Garros 2016., zatim se povredio, dobro znamo da je US open igrao povredjen i opet dogurao do finala. Onda sledi sledeći osvojeni grand slam posle Roland Garrosa je Wimbldon 2018. Bukvalno se vratio iz povrede 100% pre toga nije bio 100% na nivou, odnosno tempirao je formu. i od Tada osvaja i Us open, AO, opet Wimbledon i opet AO i onda ova korona, pa diskvalifacija na us openu, wimbldon suspendovan. Dakle 5 od 9 ako me računamo suspendovani Wimbldon i ako računamo diskvalifikaciju. Što je više od 60% i to ako računamo Diskvalifikaciju.
    (alfabet, 14. oktobar 2020 12:12)

    # Link komentara

  7. Da nije Djokovicu betona, bio bi gori od Mareja. Rafa van sljake ima 7 GS, Nolo 6. Kako je sada 6 vece od 7? Istom onom logikom gde je 17 vece od 20? 12 godina ih juri, nije im ni blizu, a kamoli da stigne i prestigne. Tesite se vi, nolobotovi, da on pred sobom ima jos mnogo godina karijere, izduvao se kao balon, sada i zvanicno. Ovi sto su ga drali do sada, tek ce da ga deru. Laku noc i prijatno.
    (Oh, 14. oktobar 2020 10:24)

    Koja si ti neznalica pa normalno da ih juri kad je mladji od obojice. Jaooo jedva cekam naredne godine. Siguran sam da ce da pooboljevate svi od muke :)
    (Marko, 14. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  8. Nema nista od stizanja rekorda Rafe i Rodzera, Tim ce pobedjivati Nola na tvrdoj podlozi u buducnosti, tako da jedino mu ostaje Wimbledon, jer klinci slabo tu igraju, mada bi i tu mogao neko da ga iznenadi jer je to trava i iznenadjenja su najveca.
    (tennis fan, 14. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara

  9. Novak imao.veeliku sansu u ovom.finalu RG i propustio je .Sad mora zapeti kako zna i ume da odbrani AO ,.Boze zdravlja ..
    (no name, 14. oktobar 2020 00:35)

    Netačno! Imao je šansu na ovogodišnjem US openu, na RG 2015, na US openu 2012, 2014, 2016 i 2019, Vimbldonu 2013...
    Da ne pričam za dve godine bez motivacije da igra.

    Kad je RG protiv Nadala bila sansa????
    (x, 14. oktobar 2020 11:31)

    # Link komentara

  10. Znaci da je Novaku trebalo 5 zadnjih godina da se priblizi Nadalu za 1 slem. Za prvih 5 godina (2011-2015) uspeo je da smanji razliku za 4 a u toku sledecih 5 godina (2016-2020) samo za 1. Nazalost, gubi tempo.
    (Goran, 14. oktobar 2020 00:02)

    Glup rezon. Pa on je imao 2 "prazne" godine u tom periodu. Jedan dobar deo je bio stvarno povređen, a bilo i je i njegovih mentalnih problema.
    (x, 14. oktobar 2020 11:27)

    # Link komentara

  11. nikol dz femija, 14. oktobar 2020 02:13

    Decko, tebe ovaj poraz bas uzdrmao.
    (sakupljac minusa, 14. oktobar 2020 11:14)

    # Link komentara

  12. @Marko

    Da nije Djokovicu betona, bio bi gori od Mareja. Rafa van sljake ima 7 GS, Nolo 6. Kako je sada 6 vece od 7? Istom onom logikom gde je 17 vece od 20? 12 godina ih juri, nije im ni blizu, a kamoli da stigne i prestigne. Tesite se vi, nolobotovi, da on pred sobom ima jos mnogo godina karijere, izduvao se kao balon, sada i zvanicno. Ovi sto su ga drali do sada, tek ce da ga deru. Laku noc i prijatno.
    (Oh, 14. oktobar 2020 10:24)

    # Link komentara

  13. Jedno je sigurno, dzemperko pored No1eta i Rafe nema sta da trazi u trci za GOAT-a!!! Deda to odavno nije i No1e mu je oborio sve rekorde, a sad i Rafa ovaj zadnji.
    (cinjenice, cinjenice!, 14. oktobar 2020 09:41)

    # Link komentara

  14. Vidim misevi opet izasli iz rupa nakon RG 2018 opet su tu hahaha. Meni nije jasno kako Federer i Nadal mogu biti GOAT pored Djokovica. Federer osim u Grend Slemovima je daleko iza Djokovica, racunam da broj nedelja na prvom mestu sigurno prelazi na Noletovij strani. Sto se tice Nadala to je jos smesnije, pa da mu njje sljake bio bi kao Marej. Radujte se jos malo do Aus. Opena pa opet u rupe hehehe
    (Marko, 14. oktobar 2020 09:18)

    # Link komentara

  15. Kakav je Nole ludak on stvarno može da preokrene trku za najboljeg, i uzme tih 5 -6 slemova u sledećih par godina. Meni je ipak bliža varijanta da je Nole puko i da će ostati na 17 trofeja i da će ga ova godina koštati titule GOAT-a. Dolaze horde mladih i gladnih vukova koji igraju opasan tenis, a Nole se od pravog tenisa udaljava brzinom kosmičkog zračenja. Svaki dan na piramidama u Visokom je deset drop šotova po meču više. Svaki intervju medijima posvećen osnivanju sindikata igrača je jedan set manje. Svaki ''šou'' sa Lolom Astanovom jedna titula manje. Neki kažu pustite ga neka uživa, kada će ako ne sada. Cenim da će Nole jednog dana da im odgovori sa ''Gde mi je bila pamet.''
    (Smorke, 14. oktobar 2020 07:48)

    # Link komentara

  16. Tako je, jer što su tereni sporiji Nadal je veći favorit, a Novaku više odgovaraju najbrži tereni. Ovi uslovi na RG su bili još gori za Novaka, jer je RG bio još sporiji Moj sin je tražio podatke o brzinama svih terena i ispostavilo se da je najbrži AO, pa Wimbledon, pa USO. To objašnjava zašto Novak ima najviše AO i Wimbledon, dok Nadal ima samo 1 AO i 2 W. Novaku najviše odgovaraju jako brze podloge, dok Nadal na sporim podlogama skoro sve stiže, pa on uglavnom sve vraća dok ne izmori protivnika.
    ‌Dok Novak nije osvojio RG, on se trudio da nađe igru kojom može da pobedi Nadala na šljaci i našao je, ali je posle svoju igru počeo da menja da bi duže trajao. Glatko je pobedio Nadala prošle godine na AO ali zapostavio je strpljivo građenje poena koje je neophodno za igru na šljaci. Teško će mu sad biti da opet igra taj iscrpljujući tenis, kao što je i Nadalu sve teže da igra taj brzi tenis protiv Novaka na AO. Zato je bolje da se fokusira na ostala 3 GS. Čak i ako Nadal do kraja karijere osvoji sve RG, Novak ima 3 puta više šanse svake godine. Lepo moj sin kaže ne može se očekivati da trkač na 200m pobeđuje one na 1500m i on je napravio baš fino poređenje tenisa sa trkama. ‌Razlika u brzini terena u tenisu i različitim trkama je takva da ne mogu svi biti uspešni na svim terenima, tj. trkama. AO je kao trka na 200m, Wimbledon kao 400m sa preponama (nepredvidivost trave), USO je 800m, a RG 1500m. Jeste ovo možda malo prenaglašeno, ali suština je baš u tome.
    (LI, 14. oktobar 2020 07:35)

    # Link komentara

  17. Bice zanimljivo.
    Ubedjen sam da Fed vise nece uzeti nijedan GS (naravno, da svi aktuelni kandidati igraju i budu zdravi), pa se trka svodi na jurenje Nadala, koji sada bezi tri GS, sto nije malo.
    Jako mi je drago sto se Spanac izjednacio sa Fedom i voleo bih da uzme i 21. jer mi je muka od hvalospeva o najvecem sampionu koji ima negativan skor sa oba rivala i u eri sa njima je osvojio deset posto GS.
    Ovi mucenici, Tim, Medvedev, Cicipas, Zverev, Rubljev, mozda i Siner ili Sapa ce praviti probleme obojici. Ali, mislim da Novak, opet kazem, uz dobro zdravlje i malo vise srece nego ove godine, moze da dogura do 21, kao i Nadal.
    A pre svega toga, da mi u martu proslavimo najduze prvo mesto u istoriji tenisa.
    (Jedva cekam dalje, 14. oktobar 2020 03:37)

    # Link komentara

  18. Kako se Nolomani tese, bas slatko.
    (Srki, 14. oktobar 2020 02:21)

    # Link komentara

  19. Veliki sam navijac Novaka ali aako gledamo zadnjih 5 godina 2016-2020 sto je bolje nego zadnjih 10 onda je situacija sledeca:
    Đoković 7
    Nadal 6
    Federer 3
    Ostali 3

    Znaci da je Novaku trebalo 5 zadnjih godina da se priblizi Nadalu za 1 slem. Za prvih 5 godina (2011-2015) uspeo je da smanji razliku za 4 a u toku sledecih 5 godina (2016-2020) samo za 1. Nazalost, gubi tempo.
    (Goran, 14. oktobar 2020 00:02)

    Gorane, tacno ali zaboravljas da je Novak imao rupu od dve godine tokom kojih su RF i RN uzeli po tri GS, ok Nadal je uzeo svoje RG + cini mi se USO, ali RF je pokupio Australije i W koje bi Novak potencijalno osvojio, tako da u tom slucaju ne bi imao smanjen jedan slem u odnosu na RN vec 4.
    (Max, 14. oktobar 2020 02:15)

    # Link komentara

  20. (sakupljac minusa, 13. oktobar 2020 23:59)

    I šta sad ? Po Vama je najbolji Nadal. Pa u redu. Super. Uživajte. tako je tako mislite i super.

    Ne možete ubiti druge. I to je isto super.

    Na Garosu kada je prekinut meč bez razloga i sutradan Nadal dobio je ok, zar ne, po Vama. Ali po Novakovim navijačima ne i objektivno ne.

    A kada se upecao u mrežu Novak, a Nadal odmah intervenisao, iako ga je sudija pred bacanje loptice opomenuo i potpuno poremetio, isto je u redu ? Za Vas verovatno da, ali objektivno ne kao i ne za Novakovove navijače.

    I šta ćemo sada ? Sa tim da nema najviše nedelja na prvom mestu kao i da nema osvojen završni turnir na kome igra najboljih osam ?

    U SVAKOM SLUČAJU VELIKI RAFA, NIKO NE SPORI. NAJVEĆI NA ŠLJACI. I TO JE OK.

    ON I NE KRIJE DA SE NA TO USREDSREDIO, TO MU NIKO NEĆE ODUZETI, BAR NE NOVAK I FEDERER. ALI NEKO HOĆE JEDNOM. I BILO BI DOBRO ZA LJUDSKI ROD.

    TUŽNO JE ŠTO SU ODMAGALI NOVAKU, Srbin nije tražio pomoć nego samo da ne odmažu, ali uska sitničava sebična anglosaksonska duša nije mogla da ne odmaže pa tako Novak nije uspeo da izjednači sa Lejverom i Badžom sva četiri kalendarska slema. NEMA VEZE. NE BI TO ZAPAD PODNEO. KAO ŠTO NIJE MOGAO DA PODNESE SRPSKU HIMNU NA OLIMPIJSKIM IGRAMA.

    PA NI NA GAROSU. JEDNOM ANA JEDNOM NOVAK. ETO KAO TO JE TO.

    HAHAHA...Jadni su a i ovi što ih obožavaju i pored bombardovanja i genocida.
    (nikol dz femija, 14. oktobar 2020 02:13)

    # Link komentara

  21. S tim sto je US Open tradicionalno baksuzan za Novaka, na papiru je favorit ali prosto ga titule tu zaobilaze, tako da ostaju AO i W. Mislim da ce se trka za rekord voditi izmedju Novaka i Nadala, ako bi Nadal naredne 3 godine uzimao RG, a Novak AO i W, tek ce ga Novak sustici 2023. A tu je i trka sa vremenom, jer ce imati tada 36-37 godina, plus mladji su sve jaci i blizi. Bice gusto.
    (Max, 14. oktobar 2020 02:10)

    # Link komentara

  22. Највећи се враћа опорављен у великом стилу на АО, наравно побеђује, и везује сва три преостала ГС у 2021! Јел тако Јумко?
    (mlekadžija, 14. oktobar 2020 01:09)

    # Link komentara

  23. @Domar

    Pa zar poslednjih 12 godina beton i trava nisu postojali? Koliko znam, jesu itekako. Gde su onda te silne titule sa Nolovih omiljenih podloga? Kad ce ono bese konacno da stigne i prestigne Rafu i Fedexa? Ceo zivot ih juri, a godinama se najavljuje svaka "naredna sezona u kojoj Djokovic osvaja sva 4 i prestize sve". Kad ce onda ta cuvena sezona, kad on napuni 50?
    (Oh, 14. oktobar 2020 00:57)

    # Link komentara

  24. Novak sad ima 33 godine, da vidimo sta je na primjer Rodzer uradio posle 33e:

    Australian Open: 2016 polufinale, 2017 i 2018 titula, 2020 polufinale.

    Rolan Garos: 2019 polufinale

    Wimbldon: 2015 i 2019 finale, 2016 polufinale, 2017 titula

    US Open: 2015 finale

    Zbirno Rodzer posle 33 godine: 3 GS titule, 3 finala i 4 polufinala.

    Novak je po meni realno fizicki spremni igrac od Federera. Federer je nakon 33e godine imao Djokovica i Nadala, njih dvojica su ga nakon 33e kostala 6 GS. Novak ce narednih godina bukvalno imati samo na Nadala na sljaci.

    Zakljucak: Novak pred sobom ima otvoren put da u narednih 5 godina osvoji 7-8 Gren Slemova.
    (Billy, 14. oktobar 2020 00:55)

    # Link komentara

  25. Novak imao.veeliku sansu u ovom.finalu RG i propustio je .Sad mora zapeti kako zna i ume da odbrani AO ,.Boze zdravlja ..
    (no name, 14. oktobar 2020 00:35)

    # Link komentara

  26. Potpuno je realan scenario da Novak u sledeće tri godine od mogućih 12 osvoji 5 slemova a Rafa 2-3, ne vidim zašto se Novak tek tako otpisuje. Čak i ako Rafa bude imao 1 slem više Novak će biti bolji po svim ostalim parametrima. Neće to biti jednostrana priča. A Možda čak nije ni fer da od njih trojice biramo jednog najvećeg.
    (Đorđe, 14. oktobar 2020 00:17)

    # Link komentara

  27. U redu, trka za GOAT-a je u toku, jedni misle da će konačni pobednik biti Novak, drugi misle da će to biti Rafa, a treći tipuju na Rodžera. Meni su u celoj toj priči najnaporniji likovi koji Novaku prebacuju zbog poraza od Mareja i Vavrinke! Alo, ljudi, pa ta dva čoveka imaju 6 GS u zbiru, a Marej i dva olimpijska zlata! Nego, kažite mi, koliko su gren-slemova sakupili Anderson i Milman?!
    (Radoznalko, 14. oktobar 2020 00:11)

    # Link komentara

  28. "GS u poslednjih 10 godina 2011-2020. (39):
    Đoković 16
    Nadal 11
    Federer 4
    Ostali (Marej, Vavrinka, Čilić, Tim) 8"

    Veliki sam navijac Novaka ali aako gledamo zadnjih 5 godina 2016-2020 sto je bolje nego zadnjih 10 onda je situacija sledeca:
    Đoković 7
    Nadal 6
    Federer 3
    Ostali 3

    Znaci da je Novaku trebalo 5 zadnjih godina da se priblizi Nadalu za 1 slem. Za prvih 5 godina (2011-2015) uspeo je da smanji razliku za 4 a u toku sledecih 5 godina (2016-2020) samo za 1. Nazalost, gubi tempo.
    (Goran, 14. oktobar 2020 00:02)

    # Link komentara

  29. Nolemani, od Nole, Nolo je na crnogorskom, nikako da upamte da su Cicipas, Rubljov i Zverev 10-11-12 godina mlađi. To je zastrašujući podatak, od kojeg nema oporavka. Nole to zna, zato je zaredio do Semira, ali ni energija iz piramida nije večna.
    (Dorćolski gonič nolemana, 14. oktobar 2020 00:02)

    # Link komentara

  30. Ide Novakova podloga, doci ce sve na svoje mesto...
    (Domar, 14. oktobar 2020 00:00)

    # Link komentara

  31. Nadal Djokovica van sljake nije dobio vise od 6 godina.
    (Nicola, 13. oktobar 2020 23:00)
    Da, al ga je dobio u 2 finala na US openu. Na njegovom betonu je uzeo 2 titule protiv upravo njega u finalu. Kao sto je i Rodzera tukao u finalu W i finalu AO. Oni njega nikad nisu u finalu RG. Cak sta vise, poceo i krompire da deli. To je razlika. To sto Rafa posle 30-ih nije vise kapacitet da se nosi egal sa njim na tvrdoj podlozi je druga prica. A ono polufinale 2018 W (inace igrano pod krovom) kad je jedna lopta odlucila pokazuje da je itekako sposoban na travi da igra
    (sakupljac minusa, 13. oktobar 2020 23:59)

    # Link komentara

  32. Borba za GOAT tenisera nije gotova. Biće još obaranja rekorda ne brinite i SVI po meni iz Velike trojke imaju šanse da obaraju rekorde. Ne sme se niko pd njih otpisati. Inače GOAT tenisera po meni je nemoguće odrediti, ima tu mnogo parametara, ima tu mnogo važnih rekorda, i niko ne drži sve njih u svojim rukama, i neće ih nikada ni držati samo jedan igrač, prema tome, nemoguće je odrediti ko je najbolji svih vremena, a po meni i nije bitno. Sledeće sezone Federer se vraća na terene i boriće se za svoj 21. Slem i imaće velike šanse da ga osvoji, naročito na Vimbldonu i niko ne sme da ga otpisuje, dalje, sledeće sezone Nadal opet osvaja Rolan Garos, to je izvesno, i naravno sledeće sezone Đoković će imati dobre šanse da uzme još koji Slem, tu nema sumnje, naročito na Australijen openu i Vimbldonu pa i na US Openu naravno. Biće još puno velikih borbi.
    (Učitelj internet teletabisa, 13. oktobar 2020 23:54)

    # Link komentara

  33. @Andrej

    Jedan poraz, ali sta se pa igralo ove godine? Sezona jadna i cemerna, pa cak ni tako Nolo ne uspeva da osvoji vise od AO, koji je pukom srecom osvojio.
    (Oh, 13. oktobar 2020 23:54)

    # Link komentara

  34. Nadal Djokovica van sljake nije dobio vise od 6 godina.
    (Nicola, 13. oktobar 2020 23:00)

    Tačno, i ne samo to, NI SET mu na betonu nije uzeo preko 6 godina! I o čemu onda pričamo!
    (Učitelj internet teletabisa, 13. oktobar 2020 23:38)

    # Link komentara

  35. Realno Novak ove godine nije ni imao srece. Prvo otkazali Wimbldon, a onda babu nabio lopticom na US Openu, maler jbg. Znaci frajer je bez ispaljenog metka ostao bez potencijalna 2 GS, a bio je maksimalno naostren.
    (more, 13. oktobar 2020 23:35)

    # Link komentara

  36. Nista tu jos nije gotovo, ako je Federer sa 36-37 godina mogao da osvoji 3 GS, plus jos nakon toga igrao jos jedno polufinale i finale, pa onda mi ne moramo nista da brinemo za Novakovu buducnost. Mozda zvuci malo ludo, al Novak je sa svoje 33 godine jos mladic, ima on da zari i pali sigurno jos 3-4 godine, a to je i vise nego dovoljno vremena da osvoji najvise GS na kraju(ja tipujem da zavrsava sa 24 komada, to mi djeluje kao izvjesna opcija).
    (Fipa, 13. oktobar 2020 23:30)

    # Link komentara

  37. sweswe, 13. oktobar 2020 23:17

    Pa cekaj, Covek je u sustini i pogodio. Nadal se te 2016-e povukao sa turnira. I Novak je osvojio.Ispada da je tako jedino i mogao osvojiti. Zato sto Nadala nije bilo. Ti si u stvari rekao kako je Jumko pogodio na koji nacin Novak moze da osvoji RG.
    (sakupljac minusa, 13. oktobar 2020 23:28)

    # Link komentara

  38. Cuj Novak izraziti favorit na 3 GS godisnje.? Ko je prosuo tu pricu uopste, to je smijesna prica. Ako znamo da je Novak svoj najbolji tenis poceo igrati 2011, znaci od te 2011 pa sve dosad je odigrano 29 GS na kojima je Novak bio "izraziti" favorit, od tih 29 GS on je osvojio "samo" 15. Kao sto vidimo 15 GS od 29 je zaista impresivan rezultat, al ako je Novak zaista "izraziti" favorit na ta 3 GS godisnje, on je onda od tih 29 morao da uzme barem 20 komada. Tako da ako i narednih godina isto tako bude "izraziti" favorit na 3 od 4 GS godisnje, onda sigurno nece imati vise GS od Nadala na kraju, jer Spanac kad je zdrav, on tad bukvalno nikom nista ne prepusta na Garosu.
    (Milic, 13. oktobar 2020 22:27)

    Sam si sebe demantovao. Izračunao si da je od 2011. u proseku osvajao 2 GS godišnje. Da li ti znaš šta znači reč favorit? Brazil je na SP izraziti favorit na 21 SP pa ima "samo" 5 titula.
    Ako je favorit na 3 GS godišnje, neka osvoji pola od toga u proseku ja sam prezadovoljan. To je 6 GS sledeće 4 godine!
    (x, 13. oktobar 2020 23:28)

    # Link komentara

  39. Nezahvalno je bilo sta pricati na ovu temu. Jednostavno ova trojica su teniske zivotinje, sa njima nema ama bas nikakvih pravila, nezahvalne su bilo kakve prognoze o buducnosti. Eto na primjer kad je Federer osvojio svoj 20 GS u Australiji 2018, tad su svi bili ubjedjeni da Nadal prosto nema nikakve sanse da stigne Rodzera(Nadal je tad imao 16), tad se 20 GS cinilo kao nedostizno za Nadala, Novaka sa 12 GS tad niko nije ni spominjao u vezi GOAT trke. Medjutim nakon toga Novak i Nadal osvajaju 9 od narednih 10 GS i GOAT trka odma dobija drugu dimenziju.

    Cinjenica da je Federer zadnja 3 GS osvojio izmedju 35 i 36 godine. Novak je relativno jos mlad, 33 godine za onakvno njegovo tjelo, to su realno nikakve godine. Mene nebi iznenadilo kad bi Novak sad u naredne 3 godine osvojio jos 7 GS. Realno to je itekako izvodljivo, vjerujem da je Novak toga svjestan. Rodzer je realno gotov, Nadal je konkurentan samo na sljaci, ova klincadija je dokazala da je nedorasla, Novakovih 7 GS u naredne 3 godine ne izgleda uopste kao nemoguca misija.

    Ostaje zal za nekim GS iz proslosti, tu prvenstveno mislim na Wawrinku 3x, Mareja 2x i jednom Nisikorija, al sta da se radi, to je proslost. Buducnost je sad bitna, a ona je relativna, i tu Novak svasta moze da uradi.
    (Stef, 13. oktobar 2020 23:23)

    # Link komentara

  40. @Pa
    Ih, pa izgleda da je zaostao u razvoju, šta ćeš, tek sa 25g je počeo ozbiljno sa tenisom, Nadal je do 25 već napakovao solidan broj...A uvek je bio zaustavljen u polufinalu, tada Federer nije bio u svadji sa krštenicom a Nadalu kolena još uvek bila u redu.. tako daaaa
    (ccc, 13. oktobar 2020 23:21)

    # Link komentara

  41. Sta je pogresno receno? Nadal na betonu nikad vise nece dobiti Djokovica, na travi ima jos manje sanse, ima Novak velike sanse samo da nema onakve ispade kao na Us Openu...
    (Son, 13. oktobar 2020 23:20)

    # Link komentara

  42. Novak nece osvojiti RG, mozda kad se Rodzer, Stan i Rafa penzionisu, ali i tad bas tesko, ko zna...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 9. maj 2016 04:03)

    @alfabet Da, da... Sad je "ocekivan poraz, isto odstojanje itd, sledeca godina je Djokoviceva"... E sad zamisli da vam je neko rekao u subotu da ce izgubiti... Pisali bi ovde da je to nemoguce i tragedija! Tako da treba i sad tako da gledate... Tragedija je jer je izgubio, Rafa ga demolirao, definitivno mu tamo ne moze nista, i definitivno ga nece nikada stici! Nemojte sada da se tesite sa glupostima!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 13. oktobar 2020 22:20)

    Nadam se da si opet "pogodio" STRUCNJAK...
    Dok je nama tebe i pogadjanja bit ce 30+ pobjeda i 1-2 poraza godisnje...
    ...i ono ostalo JK
    (sweswe, 13. oktobar 2020 23:17)

    # Link komentara

  43. Nadal Djokovica van sljake nije dobio vise od 6 godina.
    (Nicola, 13. oktobar 2020 23:00)

    Nije ga dobio više od 7 godina, od US opena 2013.
    Od tada je skor za Novaka 10-0, u setovima 21-0!!!
    (x, 13. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  44. GS u poslednjih 10 godina 2011-2020. (39):

    Đoković 16
    Nadal 11
    Federer 4
    Ostali (Marej, Vavrinka, Čilić, Tim) 8

    Teško, ali nije nemoguće.
    Nije nemoguće, ali teško.
    (Ime šampiona, 13. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  45. Djokovic ima jedan poraz ove godine i raspali botovi pisu da nije favorit, sve ima da delja osim na RG jos bar 3 godine...
    (andrej, 13. oktobar 2020 23:04)

    # Link komentara

  46. Razocaravajuce za Novaka je da posustaje u odnosu za Nadala u zadnje 4 godine. Posle Rolan Garosa 2016. je imao 12 titula a Nadal 14. Danas ima 17 titula a Nadal 20. Umesto da Novak kao mladji i kao neko ko je bio u velikom naletu od 2011-2016 nastavi tim tempom, on je dozvolio da se promeni "momentum" na stranu Nadala. Nezaboravimo da je Novak oduvao Nadala na Rolan Garosu 2016. godine sa 3-0 a sada je oduvan sa istim rezultatom. Razlika u godinama u korist Novaka bi vec trebala poceti da se oseca ali to se ne desava. Donekle se desila ista stvar na Vimbldonu. Novak je oduvao Federera u finalu 2014. i 2015. godine dok je jedva pobedio 2019. godine. Kako je moguce da igrac koji je bio toliko dominantan 2014 i 2015 godine ne moze za 5 sati da brejkne matorog Federera. Ja sam veliki navijac Novaka ali njegova igra u zadnje 4 godine je pala vise nego Nadalova igra a cek i Federer na travi je poceo da ga stize.
    (Goran, 13. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  47. Nadal nikad ne moze biti goat sa samo 3 Vimbldona, sa 200 nedelja manje od Djokovica, bez zavrsnog mastersa i bez kompletiranih mastrersa, Nikada!
    (Vox, 13. oktobar 2020 23:02)

    # Link komentara

  48. Nadal Djokovica van sljake nije dobio vise od 6 godina.
    (Nicola, 13. oktobar 2020 23:00)

    # Link komentara

  49. Novak je GOAT trku izgubio visestrukim porazima od Wawrinke, Mareja i Nisikorija. Da je osvajao te Slemove, sad se uopste nebi ni postavljalo pitanje ko ce na kraju biti GOAT. Vjerovatno ce ga ti nedopustivi porazi kostati da bude GOAT. Ipak su ma trojica izbila golih 6 GS iz ruku, previse, stvarno previse.
    (Zola, 13. oktobar 2020 22:54)

    # Link komentara

  50. @Marko
    Čuo si za pandemiju, korona, kovid 19? E pa u vreme kada se odlučivalo da li će se igrati taj Vimbldon, bilo je baš žestoko, odlučili su da se ne igra, Ne misliš valjda da su zbog Djokovića odustali od njega? Mislim stvarno mnogo značaja pridaješ Djokoviću, eto ceo svet će da zaustave kako bi njega sprečili da osvoji nešto..ajde na spavanje.
    (ccc, 13. oktobar 2020 22:49)

    # Link komentara

  51. Prvo, Rodžer će osvojiti 21. GS jedino u slučaju da ga nafiluju teškim steroidima ogromne snage. Čovek je na pragu 40-te, to su za čoveka srednje najlepše godine života ali za vrhunskog sportistu koji želi da postavlja svetske rekorde jako jako kasne godine u karijeri u kojima niko, pa ni Svemogući Rodžer naravno, ne može bez nekog eliksira i dopinga da obara rekorde i jurca za 20 i više godina mlađim od njega. Veliko tenisko znanje Rodžeru niko ne može da ospori, ali godine su tu, one su jače od svega, ne može se sa 40 boriti sa onima koji imaju 20 ili 25. Dakle, osvojiće on svoj 21. GS ako ga nafiluju ekstra steroidima ogromne snage, u protivnom pobediće ga u Australiji neko poput Milmana ili Sandgrena koji su i ove godine bili jako jako blizu to da urade i samo PUKA SREĆA ga je spasla tog scenarija, i onda ga je Đoković umlatio u polufinalu potpuno rutinski. Drugo, Nadal sem na RG više nema apsolutno NIKAKVE šanse da osvoji neki drugi GS! Apsolutno, kategorički to tvrdim! Sem na RG na drugim Slemovima nema šanse da pobedi ni Tima, videli smo da ga je i onaj ludi Kirjos propisno oznojio i umalo izbacio sa AO, plus još gomila drugih mladih tenisera kojima on više jednostavno NEMA mogućnosti da parira na podlogama koje nisu šljaka. Na kraju, ostaje Nole u toj priči koji, ako održi formu i mentalnu snagu, ima mogućnosti da "ukrade" još nekoliko Slemova van šljake do kraja karijere ali pod uslovom da MAKSIMALNO bude koncentrisan i fizički i psihički i da bude u fulu!
    (Oposum, divna životinjica, 13. oktobar 2020 22:48)

    # Link komentara

  52. ccc, 13. oktobar 2020 22:26

    Majstor objasnio sve Nolomaniji. Kad se setim kakvi sve naslovi su se pisali pre meča. Kakva su to očekivanja sva bila. Već se spremalo slavlje. Da je rezultat bio obrnut, pa mesec dana se ne bi prestajalo pričati i pisati o tome. E sad ,kad se desilo ponižavanje,rasturanje,vraćanje na fabrička podešavanja....onda ide ono hajde dobro, prošlo je. pa sačekajte malo, ovo je bio meč sa nikad većim ulogom. Ne može preko noći samo tako da ne stane sve. Da je Nolo dao krompir Rafi, i to dva puta u godinu dana, a pogotovo u finalu RF....mislim da bi sajt pao.
    (sakupljač minusa, 13. oktobar 2020 22:46)

    # Link komentara

  53. Za ove što pitaju "zašto Novak nema više titula na ostalim GS" od Rafe: pa ima.

    Ima 16:7 van šljake u odnosu na Rafu.

    I ima 3 manje od Federera ukupno a mlađi je 6 godina.

    I imaće najveći broj nedelja na prvom mestu uskoro i tu će ga teško neko prestići. Sve masterse po dva puta. Možda i najveći broj godina na prvom mestu. Možda i najviše završnih masters turnira. Možda će uzeti i olimpijadu.
    Možda će zauzeti AO kao Nadal RG i imati i on 10, 11 tamo. A možda i neće. Možda će ih stići u GS a možda i neće.

    Ali će uvek imati neki bolji skor u nečemu od njih dvojice zbog čega neće moći da se kaže da je sigurno neko od njih najbolji.
    I verovatno će to važiti i za ostalu dvojicu.

    Najverovatnije će sva trojica biti GOAT.
    (Ime šampiona, 13. oktobar 2020 22:40)

    # Link komentara

  54. Ne mozes ti ocekivati da budes GOAT, a vamo te na Slemovima deru Wawrinka 3x, Marej 2x, i Nisikori. To je rodjaci 6 Slemova, da je osvojio barem 3 od tih 6, sad bi pricali drugu pricu. Ovako ce biti zaista tesko da stigne Rodzera, a pogotovo Rafu. Jbg Rafa i Rodzer su takvu boraniju, tipa Marej, Wawrinka i Nisikori derali na Slemovima(Novak je od Wawrinke i Mareja napravio visestruke GS sampione, on ih je proslavio, od njihovih 6 GS, 5 su osvojili tako sto su pobjedjivali Novaka). Racunica je tu jasna, Novak ako zaista zeli da bude GOAT, njemu treba barem jos jedna sezona sa 3 GS.
    (Marko, 13. oktobar 2020 22:38)

    # Link komentara

  55. Do pre 2,3 meseca titule na Masters 1000 nisu bile nikakav faktor u tome kad se meri ko je GOAT. Nadal 2 godine je držao najveći broj tih titula i to niko nije spominjao.Zato jer to u tom trenutku nije bilo bitno. Sada kad je Novak prešao Nadala , ispada da su titule na hiljadarki odmah posle GS najvažnije u merenju. Neverovatno je kako nolomanija na svaki način pokušava Nolu da progura medju ova 2 najveća igrača. Al razumem ja da posle ovakvog razbijanja u nedelju, mnogi su završili na aparatima. Al sreća je da nam je predsednik nabavio višak respiratora.....
    (sakupljač minusa, 13. oktobar 2020 22:36)

    # Link komentara

  56. Federer skoro 3 godine nije uzeo GS, a praktično je 2 godine prošlo od osvajanja zadnjeg Mastersa. Prošlogodišnji Vimbldon je bila njegova poslednja šansa i svima je to jasno. Zato je bilo i toliko kuknjave za propuštenim meč-loptama. On ima šanse da osvoji neki GS, koliko da se Emili Ratajkovski zaljubi u mene.
    Neko upita zašto Novak još nije stigao Federera? Zato što je Federer imao prednost od 11 GSova. Januara 2011 bilo je 12:1 u tome. Onda mu se Novak približio na 17:12 i povredio se. Pre par godina bilo je 20:12 i da je neko tad rekao da će danas mnogi uopšte spominjati Novaka kao kandidata za GOATa, bio bi smatran polu-ludakom. Novak je dokazao da za godinu i po može da uzme 5 GSova i svim koji se imalo razumeju u tenis je jasno da isti broj tih trofeja može da uzme za duplo duži rok - 3 godine.
    Jedina nepoznata u trci za GOATa je trenutni i novi GOAT Nadal. Da li će i njega povrede zaobići? Da li će osvojiti još neki GS osim RG? Teško je procenjivati na tako duge rokove, jer ova dvojica mogu da igraju još 4-5 godina na vrlo visokom nivou. Ne bih se iznenadio da njih dvojica iduće godine uzmu sva 4 GSa, mada je realnije da u narednih nekoliko godina bude Novak sa 2, Rafa sa 1, i četvrti nekim od mladih lavova (Cicipas, Rubljov i Siner)...
    (Milan_PT, 13. oktobar 2020 22:32)

    # Link komentara

  57. Cuj Novak izraziti favorit na 3 GS godisnje.? Ko je prosuo tu pricu uopste, to je smijesna prica. Ako znamo da je Novak svoj najbolji tenis poceo igrati 2011, znaci od te 2011 pa sve dosad je odigrano 29 GS na kojima je Novak bio "izraziti" favorit, od tih 29 GS on je osvojio "samo" 15. Kao sto vidimo 15 GS od 29 je zaista impresivan rezultat, al ako je Novak zaista "izraziti" favorit na ta 3 GS godisnje, on je onda od tih 29 morao da uzme barem 20 komada. Tako da ako i narednih godina isto tako bude "izraziti" favorit na 3 od 4 GS godisnje, onda sigurno nece imati vise GS od Nadala na kraju, jer Spanac kad je zdrav, on tad bukvalno nikom nista ne prepusta na Garosu.
    (Milic, 13. oktobar 2020 22:27)

    # Link komentara

  58. @ajfabet
    E pa ne može to tek tako, da je pobedio mesec dana bi se naslovi menjali ko na traci, ko je šta rekao, ko je šta mislio, ko je šta prd...ups o Djokoviću, pa bi ste se sprd...ups i podsmevali i utrkivali ko će najduhovitiji komentar da napiše itd. A sad bi to na brzaka ko da se nije ni desila ova razbijajuća bruka, najbolje i da nije ali jbg jeste....Nije ovo bilo samo finale, setimo se pre meča naslov ZA ŠTA SVE IGRAJU..koji je ulog, koji rekordi, itd. Ovo bre nije samo poraz, ovo je bila lekcija, čišćenje terena, razbijanje, vraćanje na fabrička podešavanja, razbijanje na proste činioce, odučavanje, razmontiranje, bukvalno čas tenisa...i da ne dužim, pinižavanje.....slobodno dodaj još.
    (ccc, 13. oktobar 2020 22:26)

    # Link komentara

  59. E sad ono najvaznije onog momenta kad probije 310 a dace bog i 320nedelia. Prestace da igra boranija turnire,egzibicije, masterse po šljaci posebno i dobar deo po betonu i onda krece prava trka za GS. Radice ono sto radi RF plabirana priprema za GS i svez ima da napada svaki. Od Aprila 2020 pa do 2025 bice samo fokus GS i nista osim GS. I u tom periodu pada i taj rekrord - nadala,ne federera.
    (Dime, 13. oktobar 2020 21:26)

    Pa nisam siguran da je dobra strategija.
    1.Ako bude igrao samo GS i jos po neki turnir, a ne moze sve da osvoji, izgubice renking, i vremenom sve teze zrebove. Fed je imao srece sa koronom, inace bi sada bio 100 na listi.
    2. Imo mogucnosti da bude jos 1-2 godine prvi sto moze da mu donese 350-400 nedelja na prvom mestu sto jeimpozatnije nego 20. slemova.

    On i da ima najvise slemova tada ce se pricati da je GOAT onaj sa najvise wimbldona jer je najvazniji - najprestizniji turnir. On je imao sanse da i tu stigne Federera, ali ove godine nije igran a u odsustvu Federera bio je apsolutni favorit. To bi mu bio 6. pa ni 8 ne bi bilo nedostizno.
    Ovako je to mnogo tesko, cak mi se cini nemoguce jer imam utisak da njegovo telo znacajno gubi snahu. Nakon 5-6 razmene on je gotov.
    (nike, 13. oktobar 2020 22:23)

    # Link komentara

  60. Nolo samo polako. 15 godina ih stizes jos 15 pa ih mozda i stignes he he he
    (Gezda, 13. oktobar 2020 22:22)

    # Link komentara

  61. @Jumko
    Kao što Nadal nije ispred Federera, tako ni Novak nije ispred Nadala, jer najveći svih vremena imao oreol oko glave, koji se formira u teniskom svetu, i mnogo je važnije šta misli teniski svet nego "matematičari", s tobom je teško ne složiti se osim ako likota nije noleman. Srdačno te savetujem, jer sam iz tog sveta, ne kaže se da nešto ne pije vodu nego da ne drži vodu, asocijacija na rasušeno bure, koje ne drži vodu.
    (Bure bez čepa, 13. oktobar 2020 22:21)

    # Link komentara

  62. @alfabet Da, da... Sad je "ocekivan poraz, isto odstojanje itd, sledeca godina je Djokoviceva"... E sad zamisli da vam je neko rekao u subotu da ce izgubiti... Pisali bi ovde da je to nemoguce i tragedija! Tako da treba i sad tako da gledate... Tragedija je jer je izgubio, Rafa ga demolirao, definitivno mu tamo ne moze nista, i definitivno ga nece nikada stici! Nemojte sada da se tesite sa glupostima!
    (Jumko, 13. oktobar 2020 22:20)

    # Link komentara

  63. Nije više favorit nigde. Moli boga da još može da trči, i da je slobodan u prvom kolu, inače bi bilo peglanje - treće kolo maksimum.
    (Djuka, 13. oktobar 2020 22:18)

    # Link komentara

  64. Ako je favorit na 3 od 4 GS turnira godišnje, a ima 3 manje od Nadala koji je favorit samo na RG onda tu nešto ne štima. 
    (Mari, Vavrinka, Busta, Nišikori..., 13. oktobar 2020 18:39) 

    Nadal je stariji godinu dana, a sa 18 godina je počeo da igra punom snagom. Novak tek sa 20 kreće da igra ozbiljan tenis, a tek sa 24 podigao igru na ovaj nivo koji ga čini najboljim. Sad jasnije malo?
    (x, 13. oktobar 2020 21:15)

    Pa bez obzira na sve to, ako je stvarno svake godine bio favorit na 3 GS, morao je dosad vec prestici Rafu u GS. Kazes da je sa 24 podigo igru na visi nivo. Znas ti kad je on imao 24, to ti je bilo pre punih 9 godina. Na kraju te sezone(2011) Nadal je imao 10 GS a Novak 4. Znaci za punih 9 godina Novak je napravio samo 3 Slema razlike u odnosu na Nadala, a svake od tih 9 sezona je bio favorit na 3 od 4 GS godisnje. Pa ako ce i narednih sezona isto tako biti favorit na 3 GS godisnje, onda se njumu ne pise dobro, i Nadal s lakocom ima postane rekorder u GS titulama, a samim tim i GOAT.
    (kole, 13. oktobar 2020 22:17)

    # Link komentara

  65. Nadal ce imati najvise grend slemova, Novak broj nedelja na prvom mestu i hiljadarki, jedino Federer nece imati nista. Moci ce da se vodi polemika jedino o tome ko je bolji od velikog dvojca Rafe i Novaka.
    (Jovan, 13. oktobar 2020 22:11)

    # Link komentara

  66. @king rodžer
    Eh pusti snovi....
    (saša, 13. oktobar 2020 22:08)

    # Link komentara

  67. Ej, 'ajde dosta pisanja koja gledamo godinama! Javite kada Djokovic osvoji 20 GS titula, a za dalje cemo videti ako kojim slucajem Rodzer i Rafa osvoje vise... Zahvaljujem, puno pozdrava.
    (Jumko, 13. oktobar 2020 22:07)

    # Link komentara

  68. Alo hejteri, oladite malo, izgubio je finale roland garosa od kralja šljake, šta ste uzvionuli kao da je izgubio stoto finale uzastopno, situacija se nije ništa drastično promenila, cilj je bio da se stigne i prestigne Federerova brojka od 20 gs titula, cilj je i dalje isti, ili sličan, da se stigne i prestigne Federerova i Nadalova brojka od 20 gs titula. Ista meta isto odstojanje, tri koraka do toga, sada je izgubio jedan korak, ali to nije ništa strašno s obzirom na to da je igrao protiv najboljeg na šljaci svih vremena. Hejtujete ovde kao da je sa izgubljenim finalom Novak ostario za 5 godina i iznemoćao. Naravno da nam nije drago što je izgubio finale, ali nije nam ni tolika žal, jer Nadal ima ogroman respekt prema Novaku. Činjenično stanje i dalje stoji isto, Novak jeste favorit na svakom grand slamu osim Roland Garosa. Ne znači da će svaki osvajati, ali matemaričkim putem, zakonom verovatnoće Novak ima šanse da osvoji više grand slamova i od Nadal i od Federera. Sad likujte i sladite se još malo, negde tamo do januara dok se ne završi AO, a onda će te opet da plačete kao i do sada evo već nekih 9 godina još od 2011. Pozdrav i cmok
    (alfabet, 13. oktobar 2020 22:06)

    # Link komentara

  69. @king rodžer
    Lepo kažeš IMAO meč loptu protiv Novaka na W a izvini molim te jel' ga pobedio?!Da se možda po nekim vašim kriterijumima to ne računa kao pobeda! U stvari imao je dve pa možete da maštate šta bi bilo kad bi bilo! Jer mu nikako ne polazi za rukom da ih iskoristi! 40:15
    (saša, 13. oktobar 2020 22:05)

    # Link komentara

  70. Mene najvise zanima zasto on nije komentarisao velika rivalstva u zenskom tenisu i kakva je Serena i sta i koliko jos moze i ko je buducnost zenskog tenisa i tako to?

    Sta na to ima da kaze Evert?
    (Just sayin', 13. oktobar 2020 21:59)

    # Link komentara

  71. @Beobrad
    Ajmo malo zdravog razuma, kada se priča o nekom velikanu nekog sporta, da li se nabrajaju osvojene titule ili koliko je puta pobedio nekog konkurenta?? Npr.. Pera Perić najbolji u tom i tom sportu osvojio je 20 najevećih titula, apsulutni rekorder i najbolji svih vremena ili Marko Marković je najbolji jer ima 3 titule manje ali dve pobede više od Pere Perica. Ja razumem da ti voliš obog Marka Markocića ali nikako ne može da bude bolji od Pere...osim u tvojim snovima he he
    (ccc, 13. oktobar 2020 21:58)

    # Link komentara

  72. @x Hahahahaha, Djokovic je na 10 sledecih GS favorit!? Jao, kako ce novi pad biti bolan! I to od nekog Cicipasa, Tima, Zvereva... Veoma bolan! Sad je vec, na vasu veliku zalost, vreme da se pomirite da Djokovic nikada, ali nikada nece stici Rafu i Rodzera po broju GS titula! Bice ovde jos price kao u poslednjih 10 godina da osvaja u naredne cetiri godine po 3 Slema, ali to je vec vas problem!
    (Jumko, 13. oktobar 2020 21:41)

    # Link komentara

  73. @x

    Ako je Nolo toliki favorit na svim turnirima i toliko dominantan, zasto evo danas vec nema barem 25 GS? Zasto nije prestigao veliku dvojku? Logicno bi bilo da oni ohoho kaskaju za njim, da je njegova "dominacija" zaista postojala. Ni d od dominacije, naprotiv.
    (Jel, 13. oktobar 2020 21:41)

    # Link komentara

  74. @x

    Cekajte cekajte, Nolo pred sobom ima jos 10ak GS??? Pa on je za 12 godina uspeo da skupi 17, a vec ima 33 godine! Morao bi onda da igra barem do svoje 43. godine, sto je tragikomicno. Mislite da ce mu se mladji teniseri sklanjati, kao sto je navikao, pa se uspanici kad vidi da nisu izgubili mec jos u svlacionici? Kako da ne. Vec sada se vuce kao baba, prenemaze se i folira povrede kad mu ne ide, kao i tokom cele karijere. Mladji ga cesto deru, odrao ga Rafa, odrao ga i Fedex na Vimbldonu, ali nekad zafali i malo srece. Ako uzme jos jedan GS, nek bude srecan, i to pod uslovom da mu poispadaju svi koji ga redovno deru.
    (Auuu, 13. oktobar 2020 21:37)

    # Link komentara

  75. A zasto niko ne prica sto se nije igrao Wimbldon umjesto Roland Garosa. Kao, manje je vazan. Eeee Boze Boze sve li se radi samo da se Novak obori.
    (Marko, 13. oktobar 2020 21:37)

    # Link komentara

  76. @Hm
    I ja mislim da nije mentalna gromada, onolika nervoza, psovke da ti se smuči, agresivni pokreti i divlji pogled, ali jeste metalna gromada, do toga se stiže meditacijama koje menjaju hemijski sastav organizma. Onda dođe vreme da ćelije organizma ne mogu dugo da "drže" Semirovu energiju, robot ostaje bez snage i onda mu veliki igrač pošalje krompir za pitu krompirušu, da bi mogao da izgura do Beča.
    (Hemijska promena u telu od gume, 13. oktobar 2020 21:34)

    # Link komentara

  77. Dakle, bez sumnje to će biti Federer. Može da se diskutuju zašto je to tako, ali je činjenica da je njegov uticaj na svet tenisa nemerljiv, voleo ga neko ili ne.
    Naravno, ja sam Noletov navijač i želim mu da osvojim najviše titula, u čemu će verovatno i uspeti. Međutim, kontraverze koje ga prate od samog početka profesionalne karijere, tačnije od prvog osvojenog GS u Australiji, a mnogim od njih je sam kumovao, zatamnele su njegove šanse da aklamativno bude prihvaćen za GOAT-a čak i ako izobara sve rekorde.
    (Analizator, 13. oktobar 2020 20:06)

    Kakav je to Federer imao uticaj na tenis? Šta je on to epohalno uveo? On je samo pobedjivao od 2004.-2008. lošije igrače od sebe i skupljao trofeje. Sjajan talenat, prelepo za gledanje, ali nemojmo preterivati...
    (x, 13. oktobar 2020 21:27)

    # Link komentara

  78. Ni tri dana nije proslo od odvaljivanja u Parizu a vec se vrte isti komentari Nolo botova od pre 4 dana. Oni ne kapiraju da je Rafa uzeo SVE a Nolo dobio putovanje u Visoko kao nagradu...
    (Bg, 13. oktobar 2020 21:26)

    # Link komentara

  79. Ja sam navijač Novaka al stvari pokusavam da gledam objektivno.

    Nadal za sada ima najvise sansi za najvise GS. Ali podatak je sledeci sa 33 godine sva trojica su imala 17GS. Federer je nakupio dodatna 3 za 6 godina, Nadal ta 3 za godinu i kusur od 3.juna 2019 jer je RG pomeren pa je imao vremena. A Novaku je nakon 33. Godine izmaknuto 2 GS wimblwdon i US open. australin mislim da nece dozvoliti da se desi isto. Tako da on kaska 2 objektivna GS a AO je ogroman favorit.

    E sad ono najvaznije onog momenta kad probije 310 a dace bog i 320nedelia. Prestace da igra boranija turnire,egzibicije, masterse po šljaci posebno i dobar deo po betonu i onda krece prava trka za GS. Radice ono sto radi RF plabirana priprema za GS i svez ima da napada svaki. Od Aprila 2020 pa do 2025 bice samo fokus GS i nista osim GS. I u tom periodu pada i taj rekrord - nadala,ne federera.
    (Dime, 13. oktobar 2020 21:26)

    # Link komentara

  80. Trka za titulu GOAT je zavrsena, bar za Novaka.
    (Florijan, 13. oktobar 2020 18:43)

    A za Federera trka još traje? hahhahaha

    Znači završena je za Novaka koji ima bar još 10-ak GS pred sobom na kojima je realan favorit, a nije za Federera koji će verovatno odigrati još jedan Vimbldon na kome ima možda neke teoretske šanse?
    (x, 13. oktobar 2020 21:24)

    # Link komentara

  81. @x

    A zasto Nolo u periodu 2008-2011. ima samo jedan GS? Sta ga je sprecavalo da osvoji jos neki pre 2011, nego tek kasnije nesto uspeva? Nemojte samo o glutenu, ta prica ni kod dece ne prolazi.
    (Pa, 13. oktobar 2020 21:22)

    # Link komentara

  82. Ovde nazalost dugo "provejava" prica koju teniske neznalice oznacavaju kao bitnu... Naime, Rafi se spocitava jer nema zavrsni masters ili jos neke masterse... Pa sta!? Kakve to veze ima? Pa gomilu turnira je osvojio na betonu, pored onih najvecih! Pa Djokovic da nema neki masters na sljaci, ili cak i RG, ne bi mu se imalo sta reci, i takav bi mogao u Goat pricu... Uvek si tu, belezis odlicne rezultate, gubis od "kralja sljake" Rafe, igrao si xy finala na sljaci, brutalno igras na istoj, i? To znaci da ispadas iz price jer nemas neki trofej? Pa nikako! Stalno si u vrhu i na toj podlozi, ali eto, na toj ima neko bolji. Samprasu bi se vec mogla zameriti ta tema, jer je on bas los bio na sljaci! A i kao takvog ga smatraju za jednog od najboljih ikada. Tako da te vase price da bi Rafu omalovazavali, ne piju vodu. On je pored naj dominacije na najtezoj podlozi, brutalan igrac i na betonu i na travi! Uostalom kao i Rodzer i Djokovic, i da jedan od njih nesto nije osvojio, i dalje bi bili ovo sto jesu! Zamisli molim te da Rafa nije osvojio Australiju!? I? Osvojio covek 4 puta Us open! I bez te Australije bi ga smatrali manje uspesnim? Glupost!
    (Jumko, 13. oktobar 2020 21:21)

    # Link komentara

  83. Novak nema pojavu, a ni igru za goata. Prosto tako je u životu, ne vrede ni titule, mada ni tu nije prvi, ako nemaš harizmu u poštovanje publike, jer nisi uspeo da te zavole, ostaješ u bledom sećanju (recimo Lendl). Koga više briga što je Žistin bila uspešnija od Marije i Ane, nju niko više ne pominje, a ove dve se i dalje slikaju za naslovne strane.
    (I tako je, kako je, 13. oktobar 2020 19:31)

    Čak, ček o čemu ti pričaš?
    Žistin je teniska gromada za Mariju i Anu (pretpostavljam da misliš na Ivanović).
    To što su ove dve bolje ribe, to ne znači da su veće teniserke.
    (x, 13. oktobar 2020 21:19)

    # Link komentara

  84. U MEDJUSOBNIM DUELIMA,NADALA,FEDERERA I NOVAKA, CUDO JEDNO,VODI NOVAK. NAJVISE MASTERSA OSVOJIO OPET CUDO VODI NOVAK,A USKORO CE BITI TENISER KOJI JE NAJVISE NEDELJA U ISTORIJI, PRVI U SVETU.
    (Brajan, 13. oktobar 2020 21:17)

    # Link komentara

  85. Nadal ce dobiti krila sada kada je izjednacio rekord po broju gren slemova sa Federerom.Mislim da cemo gledati jos jedno finale gren slema izmedju Rafe i Novaka,ovoga puta u finalu Australije,a tu se zna ko je gazda.
    (Simke_007, 13. oktobar 2020 21:16)

    # Link komentara

  86. Ako je favorit na 3 od 4 GS turnira godišnje, a ima 3 manje od Nadala koji je favorit samo na RG onda tu nešto ne štima.
    (Mari, Vavrinka, Busta, Nišikori..., 13. oktobar 2020 18:39)

    Nadal je stariji godinu dana, a sa 18 godina je počeo da igra punom snagom. Novak tek sa 20 kreće da igra ozbiljan tenis, a tek sa 24 podigao igru na ovaj nivo koji ga čini najboljim. Sad jasnije malo?
    (x, 13. oktobar 2020 21:15)

    # Link komentara

  87. hm
    Do pojave nolobotova, tenis je bio sport u kom smo svi uživali. Uveo se znalo da je Rafa kralj šljake, a Federer kralj trave, niko nije brojao koliko puta su osvajali neki GS. Niko nije bio u fazonu, on ne može biti kralj zato sto ima 2 trofeja na tom turniru. Nema sve Masterse. Njegov H2H nije zadovoljavajući. Neka statistika o najuspješnijim sezonama. Moram priznati, bila su to neka lepa vremena, gde smo uživali u igri dva majstora. Niko od njih, cak i danas, ne očekuje da dominiraju na svim podlogama, niti je to moguće. Medjutim, nolomani ne gledaju tenis, pa im igra nije važna. Novak čas hoće da bude Federer, čas hoće da bude Rafa, pa hoće da bude apsolutni kralj svih podloga, jer sve ispod toga smatra neuspehom. Upravo zbog te krize identiteta, zbog toga sto glumi povredu kada gubi, sto nije specifičan ni na jedan način, ne izdvaja se nečim, ne privlači pažnju. Ok, niko ne spori njegove titule, ali to sto nema nista svoje, ostao je u senci Federera i Rafe. Zato je sada,na svim zvanicnim profilima, na društvenim mrežama, stavljali slike Rafe i Federera, kao da su oni igrali finale. Niko ne pominje Novaka, kao i da nije igrao.
    (Eh, 13. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  88. Novak igra na top razini vec mnogo godina,to je za svako postovanje ali tvrditi da je cisti favorit na 3/4 GS mi ne drzi vodu,Nadal je favorit samo na RG na svim ostalim GS ga stavljate u drugi plan..okej, ali ako je to bas tako onda bi Novak bio vodeci po GS..i to poprilicno..i da, Nadal jest stariji ali nije valjda 11 mjeseci razlike izmedju njih tolika Nadalova prednost kad ovaj ima 3 turnira godisnje gdje je glavna faca a ovaj drugi samo 1 pa i dalje drzi razliku..
    (dragan, 13. oktobar 2020 21:07)

    # Link komentara

  89. Arone, Arone, s koje li si planete ti, upravo, sisao?! Sve ono sto kazes za Rafu vazi i za Djokovica. Cuj rastereceniji tenis a igra mu se zasniva na besomucnom prebacivanju loptice i trcanju do iznemoglosti. Servis?! Novak ima bolji servis? Taj udarac mu je bas slaba tacka i iz godine u godinu je sve losiji..pricas kao da igra servis volej pa ce on to bez problema da fura do 40g. Dajte, ljudi, malo realnosti, ispadate smesni..usput, Rafajlo, naklon do poda. Bravo majstore!
    (g, 13. oktobar 2020 20:58)

    # Link komentara

  90. Ako novak sledece godine ne osvoji minimum 3 GS, teska situacija za njega u ovoj trci. Ali ja verujem u naseg sokola, pokazace on njima!
    (CHE, 13. oktobar 2020 20:58)

    # Link komentara

  91. Da, da... Uvek favorit, uvek u naletu, uvek sledece godine osvaja sve, a i dalje ista meta, isto odstojanje! Odstojanje koje se nikada nece stici! Stizu novi, mladji, sada vec i oni sigurni da se ovima blizi kraj. A i da ne dolaze, Rafa i Rodzer i dalje osvajaju koliko i Djokovic! Ali ok, zivite u nadi ako vas to pokrece...
    (Jumko, 13. oktobar 2020 20:56)

    # Link komentara

  92. Tesna trka izmedju Rafe i Fedexa, sad kad ga je stigao moze svasta biti. Ipak je velika dvojka - velika dvojka.

    Jedna nedoumica samo: ako je Djokovic vec godinama favorit svuda, zasto i dalje kaska za dvojicom najboljih i zasto vise nema sansu da ih stigne, kamoli prestigne? Ako je Rafa favorit samo na RG, zasto Nolo nema na ostalim GS-mnogo vise titula? Sta ga je sprecavalo da ih osvoji, ako je tako dominantan? Po toj logici, morao ih je prestici pre dosta godina. Ili nije sve bas tako bajno u Nolovoj igri i pojavi?
    (Pa, 13. oktobar 2020 20:53)

    # Link komentara

  93. Svi ovde su vec videli Noloa sa trofejem, a cesto se moglo procitati i da ce zvanicno postati GOAT ako osvoji RG (tvrdnja van svake pameti). Naravno, on ga nije osvojio (ne znam ko je mogao ocekivati da osvoji neko ko je jedva i onaj jedan uzeo 2016. naspram apsolutnog kralja), a buduci da je Rafa dosao na neverovatnih 20 titula i 13 RG, odjednom mu se trazi dlaka u jajetu i broje se GS-ovi koje ima van sljake, kao i neka nebulozna statistika koju iskopavaju nolobotovi. Okej, ima ih 7 van sljake, ima OI, nekoliko Dejvis kupova, raznovrsne turnire. Nolo ima 6 GS van betona, plus ima manje US opena od Rafe, sto je porazavajuce za nekoga ko sebe smatra "kraljem betona".
    Da ne pominjem da ih vec 12 godina juri, a nije ni blizu broja GS titula velike dvojke. U 34+ godine ih sigurno nece stici, buduci da nije uspeo ni kad je bio mladji; i pored toliko povreda i pauza velike dvojke, Nolo nije uspeo da se priblizi, kamoli da ih prestigne. Nit je mentalna gromada, niti kapacitet za to. kada Kojom logikom bi Nolo onda bio GOAT u ovoj dimenziji i u ovom veku?!
    (hm, 13. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  94. @Beobrad

    Imalo bi poredjenje smisla da je razlika u dobijenim mecevima (tučama) velika, ali na tolikom broju meceva i tolikom vremenskom periodu imati prednost od "tek" 2-3 meca, koliko god bilo pohvalno, nije krucijalno. Znaci da ste mahom bili jednaki. A sta cemo ako i tog najjaceg u kraju (Djokovica) prebije 2 puta i to lagano neki klinac iz drugog kraja (Kirijos)?
    Tako da, poredjenje koliko god bilo interesantno i slikovito, nije prenosivo na tenis
    (Mare, 13. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  95. Federer će biti upamćen kao verovatno goat, najlepši tenis, najveći doprinos, najtalentovaniji itd. Nadal kao neprikosnoveni kralj šljake i Federerov najljući protivnik. A Novak neki tamo negativac iz Srbije koji ih je tokom cele karijere jurio ali ipak nema pobedničke, sportske i ljudske osobine kao ova dvojica. Veliki sam navijač Novaka ali nažalost tako će biti, jer već nekoliko godina u nazad se stvara takva slika o njemu "za svaki slučaj", ukoliko im ovaj potuče rekorde da bar bude upamćen kao negativac.
    (Caw, 13. oktobar 2020 20:46)

    # Link komentara

  96. @pejafan Ma da, ako kiksaju Djokovic ili Federer... Koliko vi potcenjujete ostale tenisere, neverovatno!
    (Jumko, 13. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  97. I na Roland Garosu ako se Nadal i Tim povrede.
    (Xxl, 13. oktobar 2020 20:26)

    # Link komentara

  98. Nole G.O.A.T. ali za malo. Mosha.
    (roarrr, 13. oktobar 2020 20:16)

    # Link komentara

  99. Alo stručnjaci, na koju foru mislite da stigne a kamoli da prestigne ovu dvojicu?!! Pa ako ih nije stigao do sada neče nikada!!! Ovi drugi će da ga puste da pobedjuje, ha ha!!!
    (Sofronije, 13. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  100. @kukatilo
    Koga zanima tvoje misljenje o meni, lupi minus i ne smaraj!
    (Beobrad, 13. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  101. Kada sva trojica završe karijere i kada se strasti malo smire, kriterijiumi za GOAT-a će se malo izmeniti. Neće biti u prvom planu brojevi osvojenih GS-ova ili broj nedelja/godina na prvom mestu već ukupan doprinos tenisu, a tu ne spadaju samo rezultati na takmičenjima.
    Dakle, bez sumnje to će biti Federer. Može da se diskutuju zašto je to tako, ali je činjenica da je njegov uticaj na svet tenisa nemerljiv, voleo ga neko ili ne.
    Naravno, ja sam Noletov navijač i želim mu da osvojim najviše titula, u čemu će verovatno i uspeti. Međutim, kontraverze koje ga prate od samog početka profesionalne karijere, tačnije od prvog osvojenog GS u Australiji, a mnogim od njih je sam kumovao, zatamnele su njegove šanse da aklamativno bude prihvaćen za GOAT-a čak i ako izobara sve rekorde.
    (Analizator, 13. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  102. svakom slucaju, ovim porazom je umanjio sebi sanse za najvise osvojenih Gren slemova. Ali nije i ne moze samo to biti kriterijum za G.o.a.t. titulu.
    Imamo trenutno dva G.o.a.t. tenisera, Federera i Nadala, a obojica imaju negativan skor sa Djokovicem. Ajmo malo zdravog razuma. Ja sam najjaci u kraju, ali me jedan vise puta tukao nego ja njega. Pa vazi sto sam onda najjaci, kad u direktnom suceljavanju cesce on mene bije, nego ja njega.
    (Beobrad, 13. oktobar 2020 19:33)Bravo za komentar al dzaba krecis.Ekipi su najvazniji slemovi,moze Nole da ima 100 mastersa vise i h2h 50:0.Ne mogu oni da shvate elementarnu logiku.
    (Radoslav, 13. oktobar 2020 19:56)

    # Link komentara

  103. @Aron
    Pisete dug komentar sa spiskom vasih zelja, ali je ocigledno da se niste bavili sportom ozbiljnije, jer da jeste, procene bi vam bile potpuno suprotne. Ne moze se nista preciznije reci za vise od 2-3 meseca, stvari se bukvalno menjaju dnevno, a vi sumirate nesto za naredne 2-3 god.
    (Demar Derozan, 13. oktobar 2020 19:48)

    # Link komentara

  104. U svakom slucaju, ovim porazom je umanjio sebi sanse za najvise osvojenih Gren slemova. Ali nije i ne moze samo to biti kriterijum za G.o.a.t. titulu.
    Imamo trenutno dva G.o.a.t. tenisera, Federera i Nadala, a obojica imaju negativan skor sa Djokovicem. Ajmo malo zdravog razuma. Ja sam najjaci u kraju, ali me jedan vise puta tukao nego ja njega. Pa vazi sto sam onda najjaci, kad u direktnom suceljavanju cesce on mene bije, nego ja njega.
    (Beobrad, 13. oktobar 2020 19:33)

    Vau, brate, pa ti si genije. Moraju da te postave za nekog ministra.
    (Kukatilo, 13. oktobar 2020 19:39)

    # Link komentara

  105. U svakom slucaju, ovim porazom je umanjio sebi sanse za najvise osvojenih Gren slemova. Ali nije i ne moze samo to biti kriterijum za G.o.a.t. titulu.
    Imamo trenutno dva G.o.a.t. tenisera, Federera i Nadala, a obojica imaju negativan skor sa Djokovicem. Ajmo malo zdravog razuma. Ja sam najjaci u kraju, ali me jedan vise puta tukao nego ja njega. Pa vazi sto sam onda najjaci, kad u direktnom suceljavanju cesce on mene bije, nego ja njega.
    (Beobrad, 13. oktobar 2020 19:33)

    # Link komentara

  106. Novak nema pojavu, a ni igru za goata. Prosto tako je u životu, ne vrede ni titule, mada ni tu nije prvi, ako nemaš harizmu u poštovanje publike, jer nisi uspeo da te zavole, ostaješ u bledom sećanju (recimo Lendl). Koga više briga što je Žistin bila uspešnija od Marije i Ane, nju niko više ne pominje, a ove dve se i dalje slikaju za naslovne strane.
    (I tako je, kako je, 13. oktobar 2020 19:31)

    # Link komentara

  107. mi se tako sekiramo oko novaka ko da mi igramo. zaboravimo nakratko nase probleme pa kad novak dobije nama malo lakse. prisvajamo to kao licnu pobedu. bolja smo nacija il sta vec. nesto kao veliko i mi umemo. jeste, blesavo je, kao noj glavom u pesak. al dobro, to je nas problem.

    svaka tebi cast za to sta si napravio u tenisu i humanitarnim akcijama. kiksao si ovaj put al nista strasno. mi bi voleli da budes najveci al i da ne budes ti si puno napravio. a sta smo mi?
    (giga, 13. oktobar 2020 19:30)

    # Link komentara

  108. Federer nema više šta tu da traži. Sledeće godine imaće 40 i više neće moći ni da pomislim da pobedi ovu dvojicu. Trka će se nastaviti između ove dvojice igrača i moje mišljenje je da će na kraju Đoković imati više gren slema. U tekstu je to odlično navedeno da osim u Parizu svud ostalo je Novak favorit. Ako se uzme u obzir pogibeljni stil igre Nadala Đoković je u još većoj prednosti jer će se ovaj još više povredjivsti. Novak igra mnogo rasteraeceniji tenis jer ima bolji servis što mu daje prednost da iscrpljuje već istrosenog Nadala.
    (Aron, 13. oktobar 2020 19:29)

    # Link komentara

  109. Meni samo nije jasno kako to neko može da zamisli da će Federer da uzme još jedan GS. Da pobedi Novaka u Australiji ili Vimbldonu? Da pobedi Rafu u Parizu? Možda nešto u Njujorku? Teško, veće su šanse da se ovog leta povuče iz aktivnog tenisa, nego da dočeka septembar u takvoj formi da može da osvoji Us Open. Ne bih se kladio da će do kraja karijere stići do finala nekog GS.
    Možda još jedan Masters 1000, i to je to. A i to sa dosta sreće.
    A trka za GOATa zavisi od zdravlja Rafe i Novaka 80%. Ostalih 20% su ostali teniseri...
    (Milan_PT, 13. oktobar 2020 19:08)

    Ko je prosle godine razbio Nadal u SF Wimbldona i imao mec lopte protiv Nola u 38 godini.Cao dovidjenja.
    (King Roger, 13. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  110. I na.. OI.
    (Milos, 13. oktobar 2020 19:17)

    # Link komentara

  111. Neki realan sled desavanja:
    Federeru je poslednja godina da nesto uradi na GS,osim na RG
    Nadal se 'zivotinjski' sprema za RG,na ostalim vreba sansu ako se desi neki kiks Djokovica i Federera
    Djokovic je svestan da na RG ima slabe sanse,tako da ce da se skoncentrise na preostala 3(mogu da ga poremete olimpijske igre i ako tu bude jurio zlato,tesko je da tempira formu za WB OI i USO)
    Nakon ove sezone, ako Novak osvoji bar 2 GS 2021. ,prestize Federera sigurno koliko u 2022. i onda ce se do kraja karijera Nadal i on 'klati' za broj 1 po broju GS...
    (pejafan, 13. oktobar 2020 19:08)

    # Link komentara

  112. Meni samo nije jasno kako to neko može da zamisli da će Federer da uzme još jedan GS. Da pobedi Novaka u Australiji ili Vimbldonu? Da pobedi Rafu u Parizu? Možda nešto u Njujorku? Teško, veće su šanse da se ovog leta povuče iz aktivnog tenisa, nego da dočeka septembar u takvoj formi da može da osvoji Us Open. Ne bih se kladio da će do kraja karijere stići do finala nekog GS.
    Možda još jedan Masters 1000, i to je to. A i to sa dosta sreće.
    A trka za GOATa zavisi od zdravlja Rafe i Novaka 80%. Ostalih 20% su ostali teniseri...
    (Milan_PT, 13. oktobar 2020 19:08)

    # Link komentara

  113. Nisam teniski stručnjak, ali mi nije jasno po čemu ovogodišnji uslovi nisu odgovarali Nadalu. Naj9n osvajanja turnira, valjda je i stručnjacima jasno da su se zeznuli i da su uslovi Nadalu više odgovarali nego svim ostalim teniserima.
    (Legionar, 13. oktobar 2020 19:00)

    # Link komentara

  114. Muka mi je više od ovakvih i sličnih naslova!!! Pa pre Pariza su nas punili naslovima kao da je vec uzeo RG!!! A onda je doživeo debakl pa se sada opet piše kao će sigurno da osvaja sve moguće!!!! Šta će da se piše ako izgubi od jednog od nadolazeće grupe. Ne pita se samo on više!!!!
    (Sofronije, 13. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  115. Kralj Federer ce imati najvise GS.Sledece godine osvaja 2 i dolazi na 1 mesto ATP.
    (King Roger, 13. oktobar 2020 18:52)

    # Link komentara

  116. Kralj Federer je GOAT i uvek ce biti.Ne mogu fizikalci Nadal i Nolo da budu bolji.Jednostavno Federer je genije.
    (King Roger, 13. oktobar 2020 18:50)

    # Link komentara

  117. Trka za titulu GOAT je zavrsena, bar za Novaka.
    (Florijan, 13. oktobar 2020 18:43)

    # Link komentara

  118. hahahahahah koji je bre ovaj sa slike, hahaha
    (Hat, 13. oktobar 2020 18:42)

    # Link komentara

  119. Ako je favorit na 3 od 4 GS turnira godišnje, a ima 3 manje od Nadala koji je favorit samo na RG onda tu nešto ne štima.
    (Mari, Vavrinka, Busta, Nišikori..., 13. oktobar 2020 18:39)

    # Link komentara