- Komentari -
  1. Koliko je Nadal bolji igrač id Noleta pokazuje to što nije isvojio do sad nijedan zavrsni turnir kad igraju 8 najboljih a Nole 5 onmože da igra samo sa lošijim igračima. A što se tiče ivog isvajanja i to je ATP idlučila kao što je osvojila i Federeru 3 GS titule kad su pomerili dobre igrače s tura toliko od mene.
    (Mima, 14. oktobar 2020 08:23)

    # Link komentara

  2. Dobro je za tenis da je neko drugi osvojio bilo šta pored Novaka. Nisam siguran kako bi se bilo ko proveo na turniru da se Novak spremao 6meseci samo za taj turnir. Uostalom verovatno ga ne bi ni igrao da nije bilo nesretne diskvalifikacije. Pravu istinu o meču možda saznamo kad napiše memoare. Idemo dalje.
    (duduk, 13. oktobar 2020 22:45)

    # Link komentara

  3. Nole je bio loš, skoro kao kada je umao problem sa rukom, zamera mu se svašta, u stvari sve, a Rafi, koji od sujevrnog nameštanja flaša, cimanja uveta, levi desni lakat i na kraju vađenje gaća iz dupeta, i to stalno na svim turnirima, nikome od srpske gospode ne smeta, to je pristojno i lepo. Mante se čobani, čuvajte ovce, ako vas prvak sveta nervira.
    (petar, 13. oktobar 2020 21:36)

    # Link komentara

  4. Nadal vise nikada nece osvojiti Rolan Garos. Pariz je ogroman grad , Francuska preozbiljna drzava da bi dozvolila toliku predvidljivost , nekompetentnost ,nepobedivost u trinaestrostrukom nizu sa dve iznimke -sto bi rekla braca .
    Sa nekog visokog , tajnog i odvise mocnog mesta Nadalu ce biti saopsteno da i za njega i za sam turnir vise nije dobro da ima jednog pobednika jer tako unistava svu draz takmicenja , kladjenja , broj navijaca , sponzora , neizvesnost koja predstavlja samu esenciju belog sporta . Oni nece dozvoliti da im bilo koji igrac umanji , devastira i ponizi turnir koji je ovim Nadalovim nizom vec uveliko nacet . Zivi bili pa videli i Novaku ( ili nekom trecem ) se radovali .
    (Alex, 13. oktobar 2020 14:21)

    # Link komentara

  5. Ne bih rekao da je Novak "upao u očaj" , ali jeste u ravnodušnost. Ne znam španski, nisam ni čuo kako je Toni to izjavio originalno, a možda španski i nema dve reči za takva stanja?
    Novak je vrlo brzo video da sa takvim Nadalom, sa nedovoljno zalečenom povredom (užasno loš servis, upadljivo blag smeč...) da je pitanje pobednika već bilo jasno. Pokušao je koliko je mogao, nadajući se reprizi meča sa Cicipasom, ali Nadal nije Cicipas.

    Novakovi navijači su zaboravili da je Novak jedva pobedio Karenja Bustu i bili osokoljeni da je izdržao pet setova sa Cicipasom. Ko zna, možda je to igrao i pod injekcijama, organizatorima je i to bolje nego da nema meča. Još bi im samo to falilo na ovom turniru! Novak ne voli da priča o povredama, ionako dežurni pljuvači lansiraju tračeve da se folira, samo bi im dodavao katrana i perja.

    Ne zameram Novaku ništa. I slovima: N. I. Š. T. A. Sutra da napusti tenis i više da ne odigra nijedan meč, njegova stvar, njegovo pravo, njegova odluka. Njegov "kredit" kod pravih navijača je toliki da može da uradi ili ne uradi kako god misli da je ZA NJEGA najbolje, a ne za lažne poštovaoce koji navijaju za njega samo kad pobeđuje i samo dotle dok pobeđuje.
    (Cane, 13. oktobar 2020 06:40)

    # Link komentara

  6. Iskreno mnoogo vise sam ocekivao od Novaka .steta velika .Nadal mu je bukvicu ocitao .Bice bolje valjda neki drugi put....
    (no name, 12. oktobar 2020 22:49)

    # Link komentara

  7. @muarem
    Ono kad neko hoće da bude duhovit a ispadne glup!
    (saša, 12. oktobar 2020 21:59)

    # Link komentara

  8. Ako se sretnu jos 6 puta u finalu GS i Novak dobije 4 na kraju Novak ima
    21. a Nadal 22. titule.. Za Novaka ce itekako da igraju Tim, Cicipas i
    ostala "buranija". A Nadal ce igrati minimum 2x na RG sto znaci dvije
    titule gotovo sigurne i pitanje ko je GOAT je rijeseno.
    (//,,, 12. oktobar 2020 21:41)

    # Link komentara

  9. Nije sramota izgubiti od Nadala ali je sramota da prvi igrač ATP liste izgubi set sa 6:0 Šta god ko mislio, to je sramota koja će ostati zapisana
    (Bosanac, 12. oktobar 2020 14:12) # Link komentara



    Pa otresao je i Federera , 6:2 6:1 6:0 pa se nesto o tome , koliko vidim niti prica niti vade beleske.

    Mo's misliti, kritikuje se covek koji je ove godine i bez ikakvog kalkulisanja osvojio 1 GS, bio na putu da osvoji i drugi, igrao finale treceg , osvojio 2 Mastersa i sad se prica o Nadalu koji se pola godine sprema za ovaj jedini GS kao da je napravio ne znam kakav podvig.

    Ili mozda i postaje podvig osvojiti nesto pored Djokovica?
    (Just sayin', 12. oktobar 2020 19:23)

    # Link komentara

  10. Jeste ne može ni set da mu uzme.
    Tog istog Federera je omlatio u Vimbldonu, u vreme dok je bio na vrhuncu karijere i praktično nepobediv.
    Kome bre prosipaš ove nebuloze, ne pratimo svi tenis od 2011-e, niti se informišemo u trećem oku.
    (Vaše ime, 12. oktobar 2020 14:20)
    Ja koliko se secam, Djokovic nije dobio Federera u periodu 2003-2009 na Vimbldonu, pa mi nije jasno kako ga je dobio na vrhuncu karijere, ako kazes da pratis tenis i pre 2011. godine(u sta cisto sumnjam)?
    (Tn, 12. oktobar 2020 17:49)

    # Link komentara

  11. Svako ko ima dobru moc zapazanja mogao je da primeti da je ovakvoj igri(servisu) Djokovica doprinela povreda ledja(vrata) koju vuce jos od QF i da je on preveliki sportsmen da bi predao mec.
    Kako drugacije objasniti manje od 20% posto prvog servisa u prvom setu.
    (truth, 12. oktobar 2020 17:39)

    # Link komentara

  12. Neko ko nije igrao 6 mjeseci, da ovako igra, to je pa skoro nemoguce. Pilic je bio u pravu, opet je uzeo neki doping. Niko se nije mogao sastavit, odmah, pa i Novak. Doping 100 posto.
    (mirko, 12. oktobar 2020 15:47)

    # Link komentara

  13. Djoka je psihički slab. Nije ta glava kako treba.
    (goki, 12. oktobar 2020 15:30)

    # Link komentara

  14. Muamere,to ti je sigurno pseudonim.Sudeći po duhovitosti,mora da si Haso,ili si mu jako blizak rod.
    (Voja, 12. oktobar 2020 15:24)

    # Link komentara

  15. Poluostrvo,ti si izgleda nov ovde.Nema Rafa više navijača ovde,nego je to par isfrustriranih(blago rečeno)likova,koji pod različitim pseudonimima pričaju svakakve gluposti protiv Novaka.Sve to uz podršku moderatora,kojima je važno da se rasplamsa diskusija,pa ih forsiraju.Sve u svemu,bedno,kao gluposti iz rijalitija.Sa druge strane,ovakvi komentari često ne prolaze,iz očiglednih razloga.
    (Voja, 12. oktobar 2020 14:59)

    # Link komentara

  16. Bez suvišnih komentara.Sve se videlo juče.Tačka.
    (Saki, 12. oktobar 2020 14:49)

    # Link komentara

  17. Evo od mene jedan dobar vic. Pitaju Jecu: Gdje je Novak? A ona odgovara: evo brzo će on, otišao je kod Rafe da kupi krompira
    (muamer, 12. oktobar 2020 14:38)

    # Link komentara

  18. Drago mi je sto je ovo rekao... Setice se ovih reci dogodine. On da, novinari ne. Oni ce opet pisati o Novakovoj aroganciji kada osvoji bar 3 od 4 Grand slam-a. A nad ovim ruzama ce krokodilske suze liti.
    Novak inace sebe opterecuje sa previse misli. Ova godina je bila inace opterecujuca i to je u ovom finalu doslo na naplatu. Sada sledi praznjenje i novi ciklus. Obzirom da je u dobrom fizickom stanju u naredne dve godine verovatno ostaje najbolji. Dovoljno.
    (Nikola, 12. oktobar 2020 14:38)

    # Link komentara

  19. Vratio ga Rafa na fabričko podešavanje
    (muamer, 12. oktobar 2020 14:36)

    # Link komentara

  20. Neverovatno kako oni koji su govorili da ce Nole da dobije sad njega pljuju i omalovazavaju, a Nadal im je omiljeni igrac sad. O Nadalu govori dovoljno da je 13 grend slema na sljaci osvajao, a da na drugim podlogama ni Federeru od 40 godina set ne moze da uzme, a o Novaku da ne pricamo.U Australiji nema sanse da osvoji posto ovako samo na sljaci moze da igra, imao je srece sto su diskvalifikovali Noleta, inace bi bilo 20-18, a ne 20-17 kako sad izgleda...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nole Goat, 12. oktobar 2020 11:00)

    Jeste ne može ni set da mu uzme.
    Tog istog Federera je omlatio u Vimbldonu, u vreme dok je bio na vrhuncu karijere i praktično nepobediv.
    Kome bre prosipaš ove nebuloze, ne pratimo svi tenis od 2011-e, niti se informišemo u trećem oku.
    (Vaše ime, 12. oktobar 2020 14:20)

    # Link komentara

  21. Kako se to kaze, na kraju ce se racun napraviti. Tako ce i rivalstvo Nadala i Djokovica konacno biti ocenjeno kada se karijere ovih super sportista zavrse. Siguran sam da ce Novak na kraju biti iznad svih. Federer jeste jedan od najboljih svih vremena, ali je slabiji igrac od Novaka (verovatno i od Nadala). Najveci deo svoje dominacije ostvario dok je Novak jos uvek bio u povoju. Naravno, nije on kriv za to, samo je imao srece.
    (Srdjan, 12. oktobar 2020 14:13)

    # Link komentara

  22. Nije sramota izgubiti od Nadala ali je sramota da prvi igrač ATP liste izgubi set sa 6:0 Šta god ko mislio, to je sramota koja će ostati zapisana
    (Bosanac, 12. oktobar 2020 14:12)

    # Link komentara

  23. 29-27 ,PAMETNOM DOVOLJNO ...
    (Milan, 12. oktobar 2020 11:05)

    Pametnom jeste dovoljno, tebi očito nije...
    (Eh, 12. oktobar 2020 14:09)

    # Link komentara

  24. Oni su odigrali 56 mečeva, ej bre 56?
    (Mnogo je za jedno fotografisanje, 12. oktobar 2020 14:09)

    # Link komentara

  25. Po komentarima izgleda da Rafa ima vise navijaca ovde nego Novak.
    Zanimljiv smo mi narod?
    Nole trebao si za Britaniju da igras,ne zasluzujemo mi tebe.
    (poluostrvo, 12. oktobar 2020 12:52)

    Ne vole ga Britanci, bolje Kina.
    (Topnik, 12. oktobar 2020 14:07)

    # Link komentara

  26. BP. Bravo za komentar.
    (Loki, 12. oktobar 2020 14:07)

    # Link komentara

  27. o cemu vi ljudi pricate!?Pa Nadal Novaka nije dobio od 2013 van sljake!Tako da je Novak za njega igracina!
    (laki, 12. oktobar 2020 14:04)

    # Link komentara

  28. Jovane Mitroviću,bravo za komentar!
    (Žarko, 12. oktobar 2020 14:03)

    # Link komentara

  29. nije Nole bio toliko loš koliko je Rafa odigrao savršen meč sa nestvarnih 6 neprisiljenih grešaka. Jednostavno prvih 5-6 gemova odigralo je ključnu ulogu, sve je dobio Rafa,a bilo je puno izjednačenja. Svakim dobivenim gemom samopouzdanje Rafe je raslo, a kada usporedimo igru na zemlji obadvojce Rafa ima daleko veći maximum od Noleta. Nole je kasnije u nevjerici gledao kako igra Rafa i to javno gestikulirao rukama, naravno posljedica za to je bila da nije bio na svom maximimu. Slaba priprema meča, a pogotovo njegovog trenera Ivaniševića koji javno govorio kako je ovaj ovome ušao u glavu i da to Nole lagano dobiva...kakva pacerska izjava. Znači nije se našao idealan balans između samouvjerenosti i realnih mogućnosti protivnika.od svega ostaje i gorak okus ponašanje Noleta koji je još jednom pokazao da ne zna gubiti. Izderavanje na djecu, sakupljače loptica te ponovno napucavanje loptice u nepoznatom smjeru pokazuje koliko je Nole nepripremljen kada gubi. sličan je Federeru samo što to ovaj ne pokazuje na terenu nego plače izvan. Ali sve to čini jednog sportaša sa svim dobrim i lošim stranama. Rafa je pokazao da je od obadvojce za 2 klase bolji karakter. Nadam se za to da će i i imati na kraju najbolje rezultate.
    (purger, 12. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  30. Novak nije ovako lose odigrao od kako je dao wimbldon Mareju.
    (ssss, 12. oktobar 2020 13:50)

    # Link komentara

  31. Polako...samo neka igra doci ce sve na svoje. Nole je veliki sportista i ne sumnjam da ce dati sve od sebe da osvaja jos slemova. Pritisak naravno postoji jer nonstop slusa o Goatu itd, dal ce prestici i bla bla. Juce nije igrao dobro, a Nadal znamo kako igra na RG, i poraz je sastavni deo sporta. Ide Australia open...uvek svim srcem uz Noleta!
    (anica velickovic, 12. oktobar 2020 13:49)

    # Link komentara

  32. Rafa jeste delovao nepobedivo ali je i Novak u tome doprineo... sto neko napisa ovde, bez one njegove ludake zelje, strasti i gladi za pobedom. Protiv Nadala na Satrijeu bez toga nemas cemu da se nadas, gazice te od prvog do poslednjeg poena. Nole sve to zna i sve je to prolazio, vise nego bilo ko drugi, i opet nije imao pravilan pristup od starta. Cak sta vise, Nadal je delovao nikad ostriji i fokusiraniji, izasao je mnogo pre meca da trenira sto govori sve.

    Da je Djokovic isto tako usao u ovaj mec, siguran sam da bismo imali epski duel sa 50-50 odnosom, nemoguce bi bilo prognozirati ishod do samog kraja. Nekako mi zao sto smo uskraceni za to, a pitanje je koliko ce jos biti slicnih prilika u narednim godinama.
    (prljavi hari, 12. oktobar 2020 13:47)

    # Link komentara

  33. U januaru kad se vrati Federer i nadam se sezona bude konstantna,Novak ce ponovo uci u onaj ritam,nije opravdanje ali njemu ovo seckanje sezone najmanje odgovara,on je ritam igrac.Da se ne lazemo,ceo ovaj nastavak u poslednja 2 meseca,plus diskvalifikacija ostavila su traga,poceo je da popusta jos u 4/f protiv Buste,umalo prokockao 2/f,onda naisao na boljeg i spremnijeg Rafu i raspao se.Dobro je sto ce verovatno oboriti rekord no1 po broju nedelja,trebalo bi da se fokusira na finale Tura u Londonu,a onda nadam se koliko toliko normalnoj sezoni 2021,gde moze do 2 mozda 3 slema i olimpijsko zlato.Barem jos 2 godine ce igrati na ovom nivou,posle toga bi jos 2-3 mogao kao iskusni veteran da vreba sansu,ima potencijala za 4-6 GS-a,moguca je borba izmedju njega i Rafe za najvise trofeja.
    (taki p, 12. oktobar 2020 13:47)

    # Link komentara

  34. Evo su hvalisavci,sad će godinama da se raduju,isfrustrirani Španci.
    (Dušan, 12. oktobar 2020 13:46)

    # Link komentara

  35. Svaka časta strika Toni, kao i uvek tačna analiza, od starta je krenuo silovito, uzeo ga pod svoje, stavio ga u dzep i mlatio do kraja, nije mu dozvolio ni da predahne i da plače. Jeste ulog bio veliki i zbog njega je propustio i US i Rim (svratio na par mečeva da proveri formu). Ovo je bila najbolja igra i najbrutalniji rezultat u finalima koje oni igraju...Sve čestitke Nadalu.
    (auuuu bato, 12. oktobar 2020 13:42)

    # Link komentara

  36. Ma da , video je,pa nije im ovo 3 meč u životu nego 60-ti, Novak kao i Rafa zna napamet sta ce ovaj drugi da odigra u svakom trenutku,iskreno mislim da je kod Novaka postojao neki problem,jer ja , a verujem i jioo drugi nije video ovakva dva seta kod Novaka pa čak inkada je imao ozbiljne probleme sa rukom pre nekoliko godina,ali on kao veliki sportista i gospodin o tome nije zeleo da prica i da umanji Rafinu pobedu
    (Doktor, 12. oktobar 2020 13:41)

    # Link komentara

  37. 29-27...
    (Milos, 12. oktobar 2020 13:38)

    # Link komentara

  38. Al definitivno najjaci su ovi nolomani sa pricom kako je Nadal od 20 GS cak 13 osvojio na sljaci, a u tom segmentu Novak nije nista bolji od Nadala, i Novak je od svojih 17 GS cak 8 osvojio u Australiji, znaci samo 2 GS vise od Nadala van svog omiljenog, a Novak osim Australije ima jos 2 GS koja se igraju na njegovoj omiljenoj podlozi. I ponovo pored svega ponovo nije u stanju da sakupi vise GS od Nadala. To samo govori koliko je Nadal ustvari brutalan igrac na sljaci, a van sljake Nadal je i vise nego dobar igrac(7 GS).
    (dica, 12. oktobar 2020 13:36)

    # Link komentara

  39. No1e je razvalio Rafu na AO2019 za samo 2h i 4 min, Rafi je juce trebalo 2h i 43 min, tako da ako pricamo o razvaljivanju onda nemamo i cemu da pricamo jer je No1e taj koji razvaljuje! Mislite o tome. Drugo, da je treci set otisao na No1etovu stranu Rafa bi se toliko unervozio da bi mu pale gace na sred Satrijea. No1eta nije juce islo i on je to prihvatio, a Rafu cim malo nije krenulo odmah se videla panika na njegovom licu. Da ne pricam o onom njegovom znojenju tokom cele karijere. To nikako nije normalno i bas niko drugi se ne znoji toliko. Zar vam nije to u njamanju ruku cudno? Necu da kazem da je doping, ali sigurno nije normalno i nesto tu ne valja oko Rafe. Trece, No1e je do juce imao 37-0 i odigrao je zaista puno meceva ove godine, a Rafa se k'o najveci bednik nije pojavio na Cincinnatiju, nije ni na USO, vec se citavo vreme pripremao za RG jer i sam shvata da mu je ovo verovatno zadnji GS naslov koji moze da osvoji. Imao je veliku srecu da je No1e imao bas los dan juce, ali Rafa i sam zna da ce ga No1e prestici jer je No1e daleko najbolji teniser svih vremena!
    (No1e GOAT already!, 12. oktobar 2020 12:15)

    daj covece kako ti nije muka toliko puta u tesktu da napises No1e
    (odavno nisam napisao pismo, 12. oktobar 2020 13:34)

    # Link komentara

  40. Ne razumem ove zlurade komentare.Novak je priznao da je igrao loše.Rešen je da nastavi da se bori i osvaja nove titule.Šta još hoćete od njega da se posipa pepelom?Nije sramota izgubiti od Nadala na šljaci,igrao je sjajno.Odjednom se zaborave sve pobede, titule njegove dominacije.Uostalom ne može vam biti teže nego njemu.Teško mu je, nema potrebe da ga ponižavate, ipak se ovde radi samo o sportu i on je on samo izgubio jedan meč .
    (lili, 12. oktobar 2020 13:33)

    # Link komentara

  41. >Novakov problem je to da je opsednut sad da bude GOAT, svako finale ce >igrati pod pritiskom od straha da ne izgubi, kao nikad do sada...

    Srecom (po Novaka) broj GS titula nosi dosta GOAT poena ali nije presudan faktor. Tako imamo igrace na vecitoj GOAT listi koji su bolje plasirani od igraca koji imaju znatno vise GS titula (Lendl i Connors sa 8GS-a bolje plasirani od Samprasa sa 14GS-a!). Recimo Nadal je osvojio RG i ubrao 8 dodatnih poena; dok je Nole plasiranjem u finale, ubrao 4 poena i time zagarantovao prvo mesto na kraju godine, znaci jos 8 poena, ukupno 12 (bez da igra bilo sta do kraja godine). Juce je najvecu stetu pretrpeo Federer, stigao ga Nadal po GS, prestigao Nole po nedeljama. Novak ako hoce da bude GOAT, moze naredne tri godine da osvaja jedan GS i dva mastersa godisnje... i da smrdi po finalima i polufinalima velikih turnira i za njega nema zime. ILI, mu treba jedna luda sezona, a to je mogla biti ova (da se nije otkazala Amerika, da se igrao Wimbledon, i da baba nije folirala na USO).
    (Cinjenica, 12. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  42. 29-27 ,PAMETNOM DOVOLJNO ...
    (Milan, 12. oktobar 2020 11:05)

    Zaista unistava ga Novak, vodi ga cak 2 meca razlike na 55+ meceva, zaista nevjerovatna dominacija.
    (dica, 12. oktobar 2020 13:23)

    # Link komentara

  43. Lično, ne cenim puno Rafine GS... jer dominira samo na toj šljaki u Parizu. 
    Što više različitih podloga i GS sa njih čini tenisera kompletnim... 
    A za Novaka ima vremena.. polako, uzeće Nole da različitih podloga još dosta GSlemova. 
    Već bi imao 18.. da ga nisu izbacili sa USopena. 
    Lično taj USopen nikada više ne bih igrao da sam na Noletovom mestu.. 
    Sretno Nole do 2025...imaćeš 25 slemova sigurno!
    (danilo, 12. oktobar 2020 11:01)

    Pa raznovrsni je igrac Nadal od Novaka. Nadal van sljake ima 7 GS, a Novak na sljaci samo jedan GS. Ne mozes biti GOAT a na sljaci si osvojio samo jedan GS, a tvoj naljuci rival cak 13 !!
    (kole, 12. oktobar 2020 13:21)

    # Link komentara

  44. Zato su mnogi ovde bili takvi vizionari pa su bili sigurni da će Rafo izgubiti sa 0:3. Pa su sve jedan drugom davali plusiće u znak podrške.
    (Srki, 12. oktobar 2020 10:32)

    Pa to zato su nolomani ovladali ovim sajtom, ne mozes nista prijatelju, jednostavno ih je previse, otud i toliko komentara kako ce Djokovic da raznese Nadala u finalu. Nolomani su to prijatelju, za njih su Federer i Nadal ko neki amateri, a Djokovic je bog teniske igre.
    (milos, 12. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  45. @ No1e GOAT already!: sto se znojanja tice, prosto nas ima razlicitih, ja se isto puno znojim, kao i cela moja familija. Kada sam bio u top formi menjao sam po 2-3 majice za trening, mogao si da iscedis znoj iz njih i moja cerka i sin se isto puno znoje. A sto se tenisa i jucerasnjeg finala RG tice - Nadal je prosto bio bolji, to je rekao i sam Novak. Probao je sve i nije uspeo, na stranu sto ga nije sluzio servis i sto je pravio puno neiznudjenih greski, Nadal je prosto bio u nekom “insane modu”.
    (Giovanni, 12. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  46. Gotovo preslikan mec onom iz 2008-me,tada je Rafa bio na vrhuncu pa je Novak brzo odustao,medjutim od tada se mnogo toga izdesavalo izmedju njih,pa je bilo za ocekivati da ce mec biti neizvestan.Ipak treba reci da je Nadal mentalno bio spremniji od Novaka,verovatno bi ga pobedio i na betonu.Ocigledno da je pauza zbog korone odgovarala Rafi i njegovim kolenima,Novak je izgubio onaj ritam sa pocetka sezone,plus ono na US OPENU,ipak je mnogo razocarao juce,ali se ne brinem,Melburn bi mogao da ga vrati ponovo u taj pobednicki mod.
    (taki p, 12. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  47. Ako Novak nije nista posebno odigrao u doba korone kako kaze neki lik ovde,ajde onda navedi ko je uopste odigrao dobro za vreme korone...po meni jedino Novak pokidao,i trofeji i finale Garosa :)

    Pa juce si video- Nadal.
    (Losmi, 12. oktobar 2020 13:03)

    # Link komentara

  48. 7 gejmova mu dao, eeej... Sta ima dalje da se prica?
    (Makaveli, 12. oktobar 2020 13:03)

    # Link komentara

  49. Novakov problem je to da je opsednut sad da bude GOAT, svako finale ce igrati pod pritiskom od straha da ne izgubi, kao nikad do sada...
    (The Rated R Superstar🤘, 12. oktobar 2020 13:00)

    # Link komentara

  50. NAPRED LEGENDOOOO!!!!
    (acko, 12. oktobar 2020 12:59)

    # Link komentara

  51. Nole, poraz je jedno, sramota je nešto drugo....Bez obzira n ovu sramotu...i ti si njega ponižavao, siguran sam da ćeš biti GOAT, po broju gren slemova.
    (Goks, 12. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  52. To je sport idemo dalje, broje se rezultati. Meni je bilo skajno videti Novaka sa srpskom zastavicom na maski kako prica francuski uzgred koliko puta nas je obradovao a ovaj poraz je laksi sto je ubedljiv. Ali ćeraćemo se....
    (Pivot, 12. oktobar 2020 12:54)

    # Link komentara

  53. Po komentarima izgleda da Rafa ima vise navijaca ovde nego Novak.
    Zanimljiv smo mi narod?
    Nole trebao si za Britaniju da igras,ne zasluzujemo mi tebe.
    (poluostrvo, 12. oktobar 2020 12:52)

    # Link komentara

  54. Nadal nije pobedio Novaka van sljake 7 godina.
    (dush, 12. oktobar 2020 12:18)

    Pa šta? Nije ni on pobedio Vavru 5 godina.
    (Srki, 12. oktobar 2020 12:47)

    # Link komentara

  55. Na bilo kojoj drugoj podlozi Nadal se ne bi ni pojavio da igra Najbolji je na šljaci van šljake je prosečan igrač a on to dobro zna.
    (Zoki, 12. oktobar 2020 12:43)

    # Link komentara

  56. E moj Toni, znaš i sam da je Novak mentalno najjači igrač na turu, i da njega takve stvari ne pogađaju, jer taj je znao da se vadi iz sigiacija iz kojih niko ne može, zato ne pričaj bezveze... Jednostavno Novak nije bio dobar a Nadal na svom vrhuncu i to je to... Da su obojica bili na svom vrhuncu, znamo svi koji bi krajnji rezultat bio.
    (MARKEDJANI, 12. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  57. Joj pa sigurno je nepobediv, Novak ga bas nikad nije dobio. Nego obojica ce imati problema na sledecim GSovima. Mislim da Nadal nema bas neke sanse ni na AO ni na Wimbledonu. Novak ima vise nego drugi ali manje nego svi oni zajedno a Roger bas nikakve sanse da prodje u cetvrfinale bilo kojeg GSa.
    (Proka, 12. oktobar 2020 12:39)

    # Link komentara

  58. Ja san rvat i uvik kontra srba navijan kako me moj strikan učija, ali ja mislin da bi svaki čovik triba podržavat svoje i ponosit se svojin i draži su mi srbi koji se ponose đokovićen nego oni koji ga blate
    (Netijak, 12. oktobar 2020 12:36)

    # Link komentara

  59. najprljaviji teniser u istoriji tenisa. Prvi put uhvacen u dopingu sa 18 godina....prvi uhvacen u koucingu koji si mu redovno kao debilu servirao protiv najboljih...spor sada kao puz od silne hemije, ali opet si nasao resenje, smesan zreb do finala, a onda Novak uhvacen i sam u klopku svojih bisera, ucenjen, mora da izgubi mec.....NAMESTEN MEC!!!!!!!!! Toliko o tvom zastrasujucem bratancu.
    (alan ford, 12. oktobar 2020 11:08)
    Hitno se javi za hospitalizaciju.
    (Tenis20, 12. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  60. srmota nole, kakvo ponizenje, 6 0 6 2
    (Sandzak, 12. oktobar 2020 12:25)

    # Link komentara

  61. Nije Novak pao u očajanje, nego su pali Nolovci u očajanje, što im Novak barem na jedan dan nije zalečio njihove lične komplekse i frustracije i doneo malo radosti u njihove sumorne živote.
    (Roy 74, 12. oktobar 2020 12:24)

    # Link komentara

  62. Najjaci je Novak kad urla na jadnu decu dodavače loptica, kao ajde brže brže, a onda tapka jedno 30 puta tu istu lopticu prije servisa.
    (Zuti, 12. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  63. Nadal nije pobedio Novaka van sljake 7 godina.Ej ljudi 7 godina a neko ga smatra Goat.On se samo sprema za taj Roland Garros citave godine pa naravno da ce da ga osvoji,najvise mu lezi.Pa on nije dobio ni matorog Federera 6 godina van sljake.Osvojio Australian open pre 11 godina i Wimbledon pre 10Jedino sto je osvojio US open 2017(kada je Novak bio povredjen)I 2019 kad su we povredili Novak I Federer.To je sve u zadnjih 7-8 godina.
    (dush, 12. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  64. No1e je razvalio Rafu na AO2019 za samo 2h i 4 min, Rafi je juce trebalo 2h i 43 min, tako da ako pricamo o razvaljivanju onda nemamo i cemu da pricamo jer je No1e taj koji razvaljuje! Mislite o tome. Drugo, da je treci set otisao na No1etovu stranu Rafa bi se toliko unervozio da bi mu pale gace na sred Satrijea. No1eta nije juce islo i on je to prihvatio, a Rafu cim malo nije krenulo odmah se videla panika na njegovom licu. Da ne pricam o onom njegovom znojenju tokom cele karijere. To nikako nije normalno i bas niko drugi se ne znoji toliko. Zar vam nije to u njamanju ruku cudno? Necu da kazem da je doping, ali sigurno nije normalno i nesto tu ne valja oko Rafe. Trece, No1e je do juce imao 37-0 i odigrao je zaista puno meceva ove godine, a Rafa se k'o najveci bednik nije pojavio na Cincinnatiju, nije ni na USO, vec se citavo vreme pripremao za RG jer i sam shvata da mu je ovo verovatno zadnji GS naslov koji moze da osvoji. Imao je veliku srecu da je No1e imao bas los dan juce, ali Rafa i sam zna da ce ga No1e prestici jer je No1e daleko najbolji teniser svih vremena!
    (No1e GOAT already!, 12. oktobar 2020 12:15)

    # Link komentara

  65. Vi sto tvrdite dа Rаfа nemа neke prevelike sаnse nа ostаlа 3 GS pored Novаkа ste delimicno u prаvu, medjutim zаborаvljаte stа je bilo 2017 i u prvoj polovini 2018 god. dok je Novаk kuburio sа formom i povredаmа. Nаdаl i Federer su osvojili po 3 GS titule. Ono sto hocu dа kаzem je dа Novаk igrа pod ogromnim pritiskom morаnjа dа osvoji svаki sledeci GS jer znа dа аko slucаjno kiksne negde to je sigurаn trofej zа Nаdаlа ili Federerа jer budimo reаlni od ovih mlаdjih nemа ko dа ih zаustаvi.
    (Pero, 12. oktobar 2020 12:09)

    # Link komentara

  66. Onaj koji je Novak dodelio epitet " mentalna gromada" mu je napravio medvedu uslugu, a očigledno da psihologiju blage veze nema. Novak je mentalno nešto oko proseka, ako ne ispod.
    Covek koji da se dopadne svima ima dublji problem, a to ima uticaja na mentalnu snagu.
    Trebao je gledati onog malog Amera, starosti 18god., kako je igrao. Da je imao malo više iskustva počistio bi Rsfu bar prva dva seta. Ovaj naš napunio gaće od početka.
    Ej, br.1 a prvi set 6-0 !!!!
    (Marko, 12. oktobar 2020 12:06)

    # Link komentara

  67. NIsta strasno. FInale RG sa Rafom je uvek uspeh. Prvi poraz u ovoj godini i to u finalu RG i to u najboljoj partiji Nadala ikada, sto ja pamtim.
    Idemo dalje.
    (Milan K., 12. oktobar 2020 12:00)

    # Link komentara

  68. Onaj koji je Novak dodelio epitet " mentalna gromada" mu je napravio medvedu uslugu, a očigledno da psihologiju blage veze nema. Novak je mentalno nešto oko proseka, ako ne ispod.
    Covek koji da se dopadne svima ima dublji problem, a to ima uticaja na mentalnu snagu.
    Trebao je gledati onog malog Amera, starosti 18god., kako je igrao. Da je imao malo više iskustva počistio bi Rsfu bar prva dva seta. Ovaj naš napunio gaće od početka.
    Ej, br.1 a prvi set 6-0 !!!!
    (Marko, 12. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  69. Ako Novak nije nista posebno odigrao u doba korone kako kaze neki lik ovde,ajde onda navedi ko je uopste odigrao dobro za vreme korone...po meni jedino Novak pokidao,i trofeji i finale Garosa :)
    (mladennn, 12. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  70. Svi vi sto klicete,omlatio ga Rafa,brzo zaboraviste AO i ono demoliranje Nadala.
    To je sport,posebno tenis,pa Svarci je devet puta izgubio i nije gubio nadu i na kraju dobio Nadla,a Djokovic ga mlati gde stigne i sad je Rafa najbolji svih vremena,zbog jednog meca,uf kako da ne.
    (Mix, 12. oktobar 2020 11:53)

    # Link komentara

  71. Zbog čega se na šljaci igrao GS, a na travi nije? Tamo gde je Đoković favorit tu se ne igra, a gde je španac nepobediv taj se igra.. Svim silama se trude da izbace Đokovića iz trke.
    (stevan, 12. oktobar 2020 11:47)

    # Link komentara

  72. D O G O V O R !!
    (istina, 12. oktobar 2020 11:47)

    # Link komentara

  73. Nole nije želeo da pobedi, to se vidi po odsustvu strasti, urlanja, nerviranja. Važnije mu je bilo da Rafa prestigne Federera po GSovima, jer ionako će ih Nole obojcu preteći.
    (draganTenis, 12. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  74. kao veliki novakov navijac moram da cestitam rafi teska srca,ipak je rafa kralj sljake,zao mi je poraza ali sta je tu je,borba tek pocinje,vraca se i deda pa da vidimo sta ce biti,srecno nole
    (mile, 12. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  75. Matori...malo si se primio...više je tu povreda nego što je ovaj tvoj nepobediv. Povreda leđa i vrata je ta koja limitira, a taj tvoj ce dobiti ono sto zasluzuje prvom prilikom.
    (Mare, 12. oktobar 2020 11:40)

    # Link komentara

  76. Realno delovao je bezdušno.
    (Back in Black, 12. oktobar 2020 11:36)

    # Link komentara

  77. Pobediti Đokovića je poseban uspeh !!

    A tako biti kotiran je dodatni Novakov veliki uspeh !!

    Vicešampion je najbolje moguće uspešno mesto na Garosu a Srbin je to uspeo po 4.put ! Naravno da bi bilo sjajno da recimo ima 10 drugih mesta na Garosu ali tu je Rafa koji nije bio u Americi, nije osvojio slem ove godine, izgubio je u Rimu i sve je bacio na Garos i stizanje do 20 jer ako igde može onda je to na " Šatrijeu" najlakše protiv svih pA No1 Novaka.
    (Nikol Dž. Femija, 12. oktobar 2020 11:35)

    # Link komentara

  78. Nole sad konta ceramo cemo se jos prijatelju pa ko kome dodje glave :)
    (rambo, 12. oktobar 2020 11:33)

    # Link komentara

  79. Nije mu više potreban Ivanišević, koji je prost i primitivan, psuje kao poslednji uličar koji spava ispod mosta, za godinu-dve Novak bi mogao da se primiri, ima 34 a nema 14 godina, ali uz jakog trenera na koga ne bi mogao da se dere, i koji ne psuje i ne urla kao zver. Prvi ozbiljniji teniser posle AO bio mu je Cicipas i tu se jedva izvukao, i Agut ga je bio nadigrao, i tu se izvukao, onda je došao Nadal koji mu nije dozvolio da se izvuče. Nije Novak ništa posebno pokazao u doba "korona tenisa", ali svi pisali o njegovoj kosmičkoj igri, kakve dosad niji bilo. Novinarima bih dao savet, ne mislim na tabloidno smeće: propaganda sama sebi vezuje omču oko vrata, kad je lažna.
    (Helenista, 12. oktobar 2020 11:32)

    # Link komentara

  80. Gde je Novakova loža? Samo supruga, Vajda i Miljan. Gde su otac, majka, braća i sva njegova podrška na tako važnom meču? Kod Rafe samo što njegovi preci iz groba nisu ustali, toliko ih je bilo. Hm? Sumnjivo.
    (Vladarr, 12. oktobar 2020 11:27)

    # Link komentara

  81. Kad Djokovic ne ,,zapinje" forhend onda je Nadal nepobediv, a i Vavrinka, a i Checinato, a i ja bih pruzio solidan otpor kad neko igra protiv mene bez forhenda NA SLJACI...

    Tako da Djokovic nije dao sansu sebi po ko zna koji put, koliko god Nadal bio dobar u subotu.

    Nadam se jakoj sledecoj sezoni za Djokovica i cestitke za 6. godinu kao broj jedan, cime se izjednacio sa Samprasom.
    (Nap Bandi, 12. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  82. Imao sam osecaj da se igralo u 10 setova da bi bilo 10:0 za nadala

    Aposlutno mu Djokovic nije mogao nista

    Realno razlika je bila preogromna i mislim da niko Nadala kada tako igra nema sanse da pobedi na RG

    Svako bi prosao isto u finalu i Federer i Tim i Zverev niko ne bi imao sanse..

    Ono je atomska igra bez greske , lezi mu taj teren i on tu radi sta god hoce
    (Dule, 12. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  83. Podrska Novaku i njegovom timu, kao i u zivotu svasta ima iza terena, bezobrazno su veliki ulozi u igri, njegova jedina mana je sto je Srbin a pre svega što je iskren i posten covek.Ubedjen sam da je i ovog puta Novak napravio pametan izbor.
    (Braca, 12. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  84. Djura, 12. oktobar 2020 10:36
    Potpuno se slažem. Osim toga, veliki negativ donosi ova nebuloza oko Goata. Svi nešto računaju i vade raznorazne statističke podatke iz podruma, i on je potpuno podlegao tom ludilu. Idi brate treniraj, igraj, lupaj tu lopticu kao što si nekad, igraj da igraš i da pobediš a ne da juriš izmišljene rekorde ili da se svidiš pubilici da bi te pamtili. Ne, neće te pamtiti po srcima i meditaciji i borbi za prava jadnih poniženih tenisera. Pamtiće te upravo po ovome što je rekao Đura. A Rafa će da postane famozni Goat jer mu to nije bitno i jer se ne eksponira gde ne treba. A kad bi se zaista iskreno zanimao jogom i meditacijom, video bi lako da je to odgovor: sve dok se penješ na planinu da bi se popeo na vrh, nećeš dospeti do vrha. Jednostavno.
    (Ako laže Goat, ne lažu rogovi u vreći, 12. oktobar 2020 11:25)

    # Link komentara

  85. Sa takvim stavom bolje da nije ni izlazio na teren, apsurdno je da je meni vise stalo do pobede nego njemu, zivcirao je i nas navijace i sebe.Zasluzena pobeda Rafe, Nadal nije igrao neki nestvaran tenis a Novak "eto nisam raspolozen danas". Ne pamtim da sam se ovako jadno osecao posle meca, zbog ovako lose igre, jasno mi je da nema motiv protiv npr. 80. na listi ali finale GS protiv Rafe bi trebalo da bude praznik tenisa. Bojim se da je Novak "sebe ubedio" da mora da igra kratke poene i ako ne bude tako postaje malodusan, samo prebacuje lopticu bez inicijative sto protiv najjacih dovodi do gubljenja poena.
    (Stelian Mokulesku, 12. oktobar 2020 11:25)

    # Link komentara

  86. Novak ima igrački kvalitet šampiona ali nema ponašanje šampiona.
    I još nešto jako bitno on više nema svoje najjače oružije psihu kakvu je imao do korone, dominantnu. Ovo sada nije ista glava.
    (Velja, 12. oktobar 2020 11:24)

    # Link komentara

  87. Van sljake Nadal protiv Djokovica moze isto sto i ja, obicna mala maca, da li najbolji moze biti onaj koji Djokovica van sljake zadnji put dobio 2014. godine? Zalosno!
    (Rocky, 12. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  88. Za Đokovića jedino mi Srbi možemo da navijamo, jer je naš. Da nije pripadnik moje nacije, navijao bih uvek protiv njega.
    (stvarno, 12. oktobar 2020 11:22)

    # Link komentara

  89. @Đjura
    Sve to što Novak radi i što odbija ljude od njega to je - domaće i društveno nevaspitanje. To je deo našeg mentaliteta: osionost, agresivnost, bahatost, psovanje, i to najvulgarnije. On živi na Zapadu ali u svom mehuru, on ne živi u zapadnom svetu, sprski rečeno nije sa svetom, ne druži se, ne izlazi iz mehura, samo on i Amore, zato na teru deluje nezadovoljno i sumorno. Ne zanima me njegova ishrana, znam samo da deluje kao da ima duplo više godina. Ne verujem da tu može nešto da se promeni, ali ako bi se ponašao kao zapadni teniseri, to se ne bi dopalo njegovim nolemanima. "Dete je otac čoveka" (Frojd), zato mislim da će takav i ostati.
    (Kasno je za bolje vaspitanje, 12. oktobar 2020 11:21)

    # Link komentara

  90. Nije galamio na decu nego im je pričao da mu daju loptice, to radi kad hoće da ubrza igru, da ne da protivniku da se odmori od prethodnog poena... A po meni Nadal ima najvise tih pogleda punih mržnje prema protivniku, iako je profesionalac i jako korektan u svakom obracanju medijima o rivalima.
    (Sou Biznis, 12. oktobar 2020 11:21)

    # Link komentara

  91. Ma nije Djokovic igrao svoju igru, slab servis, inace bi kukali obojica kao sto kukate zadnjih 10godina
    (Milos, 12. oktobar 2020 11:21)

    # Link komentara

  92. Sta ima veze, glavu gore. Za Noleta mec kao i svaki prethodni, ide dalje, okrece se Australiji i tamo dominantno uzima titulu, cenim da ce sledece godine da uzme i Vimbldon i Ameriku i eto ga rame uz rame sa njima. Zivi bili pa videli.
    (Tajni detektiv Djido Mova, 12. oktobar 2020 11:20)

    # Link komentara

  93. Je l' ovo danas komentarisu samo pljuvaci Noleta? Te Nole ovo, te ono. Nole je najbolji teniser sveta sa mnogim rekordima koji nece biti oboreni ni sledecih 100 godina, a srusice i ovo malo sto je ostalo. Mogu Federer i Nadal da treniraju i igraju koliko hoce, ali jedini od koga zavise rezultati je Novak Djokovic. I to je ono sto smeta Zapadu, sto je jedan Srbin na vrhu i sto je najbolji ikada. I suvise je fin, drugi teniseri su daleko bezobrazniji, nevaspitaniji, ali samo Djokovic se kritikuje za sve i svasta. Vi svi Noletovi mrzitelji, mozete samo da patite, jer je Nole najbolji teniser ikada i uskoro ce oboriti rekorde koji mu fale. Vec bi bio prvi i po broju nedelja na vrhu, da nisu odlucili da zamrznu listu, da bi to odlozili.
    (Pedja, 12. oktobar 2020 11:19)

    # Link komentara

  94. ona stvar nepobediv...samo se kurobeca na šljaci...na ostalim podlogama će da ga delje...
    (Sirmium, 12. oktobar 2020 11:17)

    # Link komentara

  95. @Djura
    A zar je tebi lepše pet koraka duž linije, pa prst u d..., pa vrh nosa, pa liz prsta, pa leva obrva, pa desna obrva, pa pogled u sat i onda tapkanje do poslednje sekunde? To je civilizovano naročito taj prst? Ja bih odbio da serviram sa takvim umrljanim lopticama.
    Drugo, ko je bolji u ukupnim mečevima između njih? Još uvek Đoković. Ko je sada prvi na ATP lisit? Naravno Đoković. Ko je u januaru pobedio takođe sa 3:0? Naravno Đoković. Nadal nikada nije imao 19.000 bodova na ATP a ko je imao, naravno Đoković.
    Ovo je samo trenutak velike inspiracije za Nadala a ko je ukupno bolji, tu nema dileme. Rivalstvo se nastavlja na dobrobit tenisa.
    (Jovan Mitrović, 12. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  96. Pre svega, svaka čast na ovakvoj izjavi! Mnogo puta do sada smo čuli Đokovića da odaje priznanje i kada izgubi, pa tako i sada, što je dokaz sportske veličine!

    Jedino što želim da istaknem kao važno je da je ovo samo jedan poraz u jednoj velikoj borbi protiv vrhunskog protivnika (najboljeg na ovom terenu i podlozi!) i u borbi protiv samog sebe. Koliko god da je Nadal igrao brutalno juče, Đoković je odigrao dosta ispod svog standarda, što jeste bitan podatak. Da je bio za 30% bolji, mislim da bi meč bio neizvesniji. Pogledajte samo rezultat: za 25 gemova ukupno, igralo se nešto manje od tri sata. Da je Đoković bio na svom nivou i Nadal onako naoštren, gledali bismo meč od bar 5h i pucalo bi na sve strane, ali eto...

    Čestitao je Nadalu kao pravi sportski šampion! A Srbi koji leče komplekse prema zapadnoj civilizaciji preko Đokovićevih mečeva, pa ga posle proklinju i mrze kada izgubi, neka urade nešto od svojih života za početak. Daleko smo svi mi od Đokovića u svakom mogućem smislu! Taj čovek je sa još par 10ina sportista najbolji ambasador ove zemlje, na čemu mu takođe svi moramo biti zahvalni! To što on "divlja" na terenu, to nije odraz nevaspitanja, već je stvar temperamenta i mentaliteta koji vidimo svuda oko sebe na ovim prostorima, tako da ne dajem za pravo onim "vaspitanim" gledaocima kada ga pljuju jer se dere na terenu. Deru se i ostali vrhunski teniseri, pa za njih nema negativnih komentara.

    Đokoviću želim brz oporavak i novi napad na GS-ove, što je i sam izjavio da mu je sledeći cilj, kada bude prebacio 311 nedelja na prvom mestu! Čak i da ostane na 17, decenije će proći dok Srbi ne shvate koliki je to zaista broj i koliko je muke potrebno da se osvoji i jedna a kamo li 5, 10 ili više...
    (B.P., 12. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  97. Dobro je Nadal i sam rekao tako je njega Nole odrao na Ozi openu
    Nijanse su u pitanju kod velike trojke ali ipak Novak ima daleko vise slemova na kojima ce imati sansu da ih uzme.
    Rodjo wimbledon sledece godine i to je to veliki je igrac ali brale 40 godina je za sport previse.
    Nadal ce uzeti Rolan Garos ali Thiem je taj koji ce ga skinuti dal za dve ili tri godine.
    Mlada garda ce dobiti po koji GS u sledece tri cetiri godine ali poenta je da nece krenuti njihova dominacija.
    Novak ce uzeti jos 5,6 Grand slams.
    (Zoks, 12. oktobar 2020 11:15)

    # Link komentara

  98. Uporedite samo porodice Nadal i Djokovic. Otac,majka i sestra nikada reč o tenisu nisu rekli. Stric Toni gospodin covek, veliki trener i pedagog nikada lošu reč nije rekao o RF i Novaku, naprotiv. Uvek kaže sta misli bez da osporava i vredja. A sada se setite mame, tate i strica familije Djokovic i njihovih uvreda na racun rivala. Novak sa ovom gomilom gluposti sto radi je ostvario ogroman uspeh koliko mu je porodica "pomagala".
    (Djido, 12. oktobar 2020 11:15)

    # Link komentara

  99. Djokovicu valja ovaj poraz da mu ne dosadi tenis.
    (Drax, 12. oktobar 2020 11:13)

    # Link komentara

  100. Djokovicu valja ovaj poraz da mu ne dosadi tenis.
    (Drax, 12. oktobar 2020 11:13)

    # Link komentara

  101. И ова пропаганда о гренд слемовима што су створили је посебна прича, убедише нас све да је то најважније.
    Јер их је претекао у свим могућим другим статитистикама, или ће ускоро, то им је још једино остало где су бољи од њега и сад је само то битно.
    (Likling, 12. oktobar 2020 11:11)

    # Link komentara

  102. @Djura

    Potpuno su u pravu, i juče je nekoliko puta galamio na decu koja dobacuju loptice, nešto nezadovoljan kako mu dodaju loptice, kao da su oni krivi što ga je ovaj rasturio kao dete zvečku. Zatim neki pogledi puni mržnje prema Nadalu kada ovaj pogodi liniju ili odigra neki sjajan poen, a Nadal pravi profesionalac, hladan ko špricer, posle svakog poena samo okrene leđa i vrati se na osnovnu liniju.

    Definitivno Novak ima jako iritantno ponašanje i na terenu kada gubi i van terena kada daje neke nebulozne izjave. Posle sve to pokušava da kompenzuje slanjem srca i pokušajima da bude duhovit, ali to ljudima još više ide na nerve. Ako još dodamo njegove "vansportske" aktivnosti koje se graniče sa zdravim razumom, tipa Pepe Imaz i posete "piramidama" u Visokom, onda dobijamo zaista čudnu sliku (sreća pa strani mediji i ne pišu toliko o ovim glupostima, pa se i ne zna toliko za njih u svetu).

    I budimo realni, da nije naš i nas bi iritirao i sigurno nikome ne bi bio simpatičan niti bi neko navijao za njega. Ovako, kakav god da je navijaćemo za njega, ali moramo se pomiriti s tim da će jako malo ljudi u svetu navijati za njega. I sam je kriv za to.

    Ja se samo bojim da će totalno pući i početi praviti skandale kada počne da gubi češće (a počeće za par godina, već se bliži i kraj karijere) i da će ga ljudi najviše po tome pamititi.
    (Dare, 12. oktobar 2020 11:11)

    # Link komentara

  103. Za sve prognozere postoji kladionica, pa kad ste tako vidoviti i sve znali i pre nego sto se desilo stavite pare i unovcite svoju pamet!
    (RST, 12. oktobar 2020 11:10)

    # Link komentara

  104. Lepo će biti navijač Rafe u Melburnu, Wimbldonu i New Yorku 2021 .
    (Prolaznik, 12. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  105. najprljaviji teniser u istoriji tenisa. Prvi put uhvacen u dopingu sa 18 godina....prvi uhvacen u koucingu koji si mu redovno kao debilu servirao protiv najboljih...spor sada kao puz od silne hemije, ali opet si nasao resenje, smesan zreb do finala, a onda Novak uhvacen i sam u klopku svojih bisera, ucenjen, mora da izgubi mec.....NAMESTEN MEC!!!!!!!!! Toliko o tvom zastrasujucem bratancu.
    (alan ford, 12. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  106. Izlečio je gliste izgleda!
    (Vladimir, 12. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  107. Novak nije bio na svom nivou i to je sva filozofija. Vidjelo se od starta da je van meca, bez fokusa, bez one ludacke zelje. Protiv Nadala od prije 10ak godina sa ovakvo. igrom bi ozgubio 6:0 u tri seta. Najveci problem je nesigurnost na svom servisu koja traje cijeli turnir. Mislio sam da ce vremenom da se to poboljsa , medjutim nije. I sa Cicipasom je to bio problem. Kad se mislilo da je mec zavrsen u tri seta, zakazala je igra na servisu. Rekao bih da je promjena nacina serviranja uticala na igru na sljaci i vise tu nema nikakvu prednost u odnosu na Nadala. Da bi ga mnogo vise ugrozavao sa ranijim nacinom serviranja. A i igra mu je previse defanzivna, jednostavno dozvoljava Nadalu da se osjeca lagodno na terenu. Kad ga je gadjao oni bekhendima, vidjelo se koliko Nadal ne moze to da brani. Medjutim, vec u sledecem poenu on bi krenuo da igra nekakve drop sotove, da igra defanzivno. Mozda je i snaga u pitanju i zna da ne moze da odigra dug mec maksimalnog inteziteta.
    (kaokakao, 12. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  108. Ciganin hvali svoga konja.
    (Frozen Throne 123, 12. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  109. Све сам погодио осим трећег сета. Ђоковић ми донесе 2000 е у кладионици.
    (Сеновић, 12. oktobar 2020 11:05)

    # Link komentara

  110. Trebo je pitati ivanisevica..on bi mu objasnio sve
    (Radenko, 12. oktobar 2020 11:05)

    # Link komentara

  111. 29-27 ,PAMETNOM DOVOLJNO ...
    (Milan, 12. oktobar 2020 11:05)

    # Link komentara

  112. navijac, pratim ga na svakom turniru. Alk brate, ono prenemaganje kad gubi mec, psovanje i urlanje kad protivnik gadja linije, uznemiravanje dece koji mu donose peskire i loptice, svadja sa sudijom jer ga opomenu jer je 20x tapnuo lopticu, svadja sa publikom, slanje srca nakon svega toga mi ne toliko iritantno da nemam reci. A mozete tek zamisliti koliko je to odvratno onima koji nisu navijaci. Zbog toga je toliko odbojan vecini, da je svakom jasno. Plus filozofiranje o duhovnosti, pronalazenju mira, reinkranaciji, guruima, upijanju energije sa raznoraznih stanista da ne govorimo. Popravice on igru na betonu, u to nema sumnje, ali ovo navedeno mu ostavlja veliku mrlju na njegovu licnost i karijeru. Daj covece, ponasaj se civilizovano i kad gubis, nemoj da te ljudi vide kao neandertalca u tim momentima. Stisni zube, fokusiraj se na tenis i mani se gluposti!
    (Djura, 12. oktobar 2020 10:36)

    Bravo majstore, jedan od jacih komentara na temu ponasanja nadobudnog Noloa.
    (Nikola '58, 12. oktobar 2020 11:04)

    # Link komentara

  113. Niti u jednom drugom duelu taj start nije toliko važan kao što je to izmedju ove dvojice. Tu ko povuče jako u startu po pravilu dobija meč. Meni je neshvatljivo kako je Novak krenuo pasivno i nekako nezagrejano. Na šta je on računao ja pojma nemam. Slično je bilo svojevremeno i protiv Mareja. Po pravilu ko dobije prvi set dobija i meč.
    (Milan, 12. oktobar 2020 11:04)

    # Link komentara

  114. Koliko je drop shot-ova promasio, bilo bi cudo da pobedi bilo koga tako.
    Mogli bi to malo da provezbaju...
    (Milos, 12. oktobar 2020 11:02)

    # Link komentara

  115. Nije u pitanju pobednik meča već i karakter čoveka. Novaka ne podnosim jer mnogo filozofira i prenemaže se. Ej čovek bez obrazovanja prosipa mudrost. Nadal je mnogo bolji karakter. Po koja izjava o tenisu i tu staje. A ovaj naš umislio da je nešto pametan.
    (I tako, 12. oktobar 2020 11:02)

    # Link komentara

  116. U pravu je čovjek ovaj naš jado odma pao u očaj ko poslednji slabić. Nikad od njega velikog šampiona !
    (Djuka Cg, 12. oktobar 2020 11:02)

    # Link komentara

  117. Lično, ne cenim puno Rafine GS... jer dominira samo na toj šljaki u Parizu.
    Što više različitih podloga i GS sa njih čini tenisera kompletnim...
    A za Novaka ima vremena.. polako, uzeće Nole da različitih podloga još dosta GSlemova.
    Već bi imao 18.. da ga nisu izbacili sa USopena.
    Lično taj USopen nikada više ne bih igrao da sam na Noletovom mestu..
    Sretno Nole do 2025...imaćeš 25 slemova sigurno!
    (danilo, 12. oktobar 2020 11:01)

    # Link komentara

  118. @ Đura,
    Slažem se sa onim što si napisao. Nole je zamoran tip, i za njega je stvarno teško navijati.
    Iznenadilo me je ono bečenje na decu skupljače loptica. Nole opet nije prostudirao pravila igre. Skupljači loptica imaju striktna uputstva da lopticu ne dodaju igračima dok ne dobiju od njih jasan znak. Da nije tako, loptice bi letele na sve strane, tj. iz svih pravaca. Deca stoje mirno, jedna ruka iza leđa, druga podignuta sa lopticom. I šta onda radi Balkanac. Okrene se ka detetu i ne ni rečju, ni gestom ne kaže da mu se loptica da, a onda počne da se dere na njih jer mu oduzimaju vreme za servis u kome treba da tapne lopticu između 200 i 300 puta. Težak džiberizam koji u kombinaciji sa onim ljigavim slanjem srca stvara mučan utisak.
    Kako se stiče ljubav publike. Neka Nole pita Igu Švojntek u čemu je tajna. Do preključe niko nije znao za nju, a danas je ljubimica teniskog sveta. Ukratko, jednostavnost, korektnost, spontanost, iskrenost.
    (Analizator, 12. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  119. Neverovatno kako oni koji su govorili da ce Nole da dobije sad njega pljuju i omalovazavaju, a Nadal im je omiljeni igrac sad. O Nadalu govori dovoljno da je 13 grend slema na sljaci osvajao, a da na drugim podlogama ni Federeru od 40 godina set ne moze da uzme, a o Novaku da ne pricamo.U Australiji nema sanse da osvoji posto ovako samo na sljaci moze da igra, imao je srece sto su diskvalifikovali Noleta, inace bi bilo 20-18, a ne 20-17 kako sad izgleda...
    (Nole Goat, 12. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  120. Zato su mnogi ovde bili takvi vizionari pa su bili sigurni da će Rafo izgubiti sa 0:3. Pa su sve jedan drugom davali plusiće u znak podrške.
    (Srki, 12. oktobar 2020 10:32)

    Rafo?
    (Jesilsenafafo, 12. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  121. "Video je da je moj bratanac nepobediv i da ni drop šotovima ne može da ga uzdrma", smatra Toni Nadal.

    Mozda bi ga uzdrmao da nije igrao te stupidne drob sotove, koje ionako ne zna da odigra, jer je za to potreban urodjeni osecaj.
    (Eugen, 12. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  122. Namlatio ga Rafa k'o vola u kupusu
    (delboy, 12. oktobar 2020 10:58)

    # Link komentara

  123. Namlatio ga Rafa k'o slamu...
    (delboy, 12. oktobar 2020 10:58)

    # Link komentara

  124. Ovo je delimično istina, Novak se slomio psihički! Koliko puta smo to videli, ja ne pamtim? Zato me i brine.
    (Perikle, 12. oktobar 2020 10:57)

    # Link komentara

  125. Miso
    To sto je rekao Ivanišević, ceo svet mu se smeje. Meni samo nije jasno, gde Novak skuplja te ljude i zašto se ne ugleda na Rafu i Federera i većinu svojih kolega. Samo on ima rijaliti. Cak mu je i žena postala sportiskinja,bar po izvestaju nekih novinara, jer je na društvenoj mreži čestitala Rafi. Tata mu već odavno srozava ugled, svojim izjavama. Mama je počela skoro, a išli su logikom niko mami neće zameriti sto voli svoje dete. Jelena kako se dočepala društvenih mreža, stalno pokušava da bude bitna. Dok je Beker bio u timu, on je te stvari držao pod ručnom. Kako većina,njemu bliskih ljudi, a pogotovu Ivanišević, koji je bio deo toga, ne shvataju da mu nanose više štete nego koristi? Lepo je biti drugačiji, ali u svom životu, onom iza kamera. Ispred kamera, čist profesionalizam, bez detalja o privatnom životu.
    (Eh, 12. oktobar 2020 10:57)

    # Link komentara

  126. (Djura, 12. oktobar 2020 10:36)

    Nisam navijac, al otkud ti znas kako bi se Fed ili Nadal ponasali da su u njegovoj kozi?
    Da dolaze iz Srbije i imaju medije protiv sebe?
    Ili razradjen sistem, organizaciju i masineriju za sebe, sto Nadal i Fed imaju...

    Lako je biti miran i ravnodusan iz fotelje...
    (Partizan- Torino- Besiktas- Al Ahli, 12. oktobar 2020 10:56)

    # Link komentara

  127. U Nemackoj, kada neko od sportista ili klubova izgubi, presnese se elementarna informacija o porazu, i potom se dalji tok takmicenja povrsno prati pod geslom: ako nema vise nasih takmicara nas ni interesuje.

    U Srbiji, raznorazni novinarski bilmezi razvlace poraz u barem 10 clanaka, sto je krajnje nekorektno prema takmicarima. Sve u cilju sto vise bombasticnih naslova.
    (Trula Kobila, 12. oktobar 2020 10:56)

    # Link komentara

  128. Djura@
    Prijatelju,kao da si mi misli pročitao.
    Sam je rekao da mora imati najviše GS i to stalno ističe. Sa druge strane Rafa i Federer uglavnom ne pričaju o tome.
    Stvorio je sebi pritisak koji ne ume da izdrži.
    Ponaša se bahato kad gubi. Jednostavno ne zna da gubi.
    A drop sot insistira da igra,ali zaista ne ume.
    (krajišnik, 12. oktobar 2020 10:55)

    # Link komentara

  129. Đoković je naš i za nas će uvek biti najbolji na svetu. On i jeste jedan od tenisera koji pišu istoriju tog sporta. Nadovezao bih se na analizu koju je uradio Rafin stric, ne ulazeći u tematiku za koju sam laik. Međutim, nameće se utisak da su Federer i Rafa više skoncentrisani na tenis kao sport dok je Đoković dosta posvećen i aktivnostima van samog terena. On se mnogo više trudi da ga ljudi svih nacija prihvate i da promoviše neke bolje životne vrednosti.Nekada se tu pojavljuju i oni koji to ne shvataju dobronamerno. Mislim da mu sve to oduzima dosta energije, dok su Rafa i Federe sa te strane zaštićeni. Odnosno, mislim da i Đoković treba da se opusti i da se posveti isključivo tenisu.
    (Pera, 12. oktobar 2020 10:55)

    # Link komentara

  130. Polako, doci ce beton.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mirko, 12. oktobar 2020 10:37)

    a ti li si onaj sto je govorio posle betona, Nolev je Rg sto posto...
    (nisam robot, 12. oktobar 2020 10:54)

    # Link komentara

  131. "Rafa nema sanse u finalu protiv Djokovica na turniru koji se zove Roland Garos"! Hahahahahahaha...
    (Jumko, 12. oktobar 2020 10:54)

    # Link komentara

  132. Priča o GOAT-u više nema smisla. Nije sramota izgubiti, ali jeste onako. Brate, prvi si na svetu, ne sme niko da te razbije.
    (Simke, 12. oktobar 2020 10:53)

    # Link komentara

  133. Тони видимо се на АО, ево већ креће бетон, Надал један турнир неће узети до краја године....
    чек полако...
    (Hagiano, 12. oktobar 2020 10:50)

    # Link komentara

  134. Ovo što je rekao Toni Nadal je suština i poenta: kad Đoković vidi da je na drugoj strani neko ko je trenutno "nepobediv", njegove ambicije toliko splasnu, da je neprepoznatljiv.

    Zašto juče u toj situaciji nije koristio svoju mentalnu snagu, koju svi ističu?

    Pa zato što ta mentalna snaga dolazi do izražaja kad protivnik može i da pogreši, a to juče nije bio slučaj. Žao mi je samo što se to odsustvo mentalne snage očituje kao bezvoljnost, a to kvari utisak o nekom ko hoće da bude GOAT... Ako statistike budu približne, uveć će GOAT da bude onaj što je borac, a to juče Novak uglavnom nije bio.
    (Posmatrač, 12. oktobar 2020 10:50)

    # Link komentara

  135. A što si ćutao posle AO.Što tada nisi rekao da je vamos tamos na 15:0 pao u očaj.Bilo je još brutalnije....
    (1 Đoković, 12. oktobar 2020 10:49)

    # Link komentara

  136. Sa takvim stavom ne zasluzuje da bude goat. Razocarao me. Federer I Nadal ostaju ispred nega. E Novace Novace, obrukao si se za sve pare. Vise ne gledam tvoje meceve.
    (Wllaxy, 12. oktobar 2020 10:49)

    # Link komentara

  137. Po meni Novaka je sradao katastrofalan servis.Nikada gore u svojoj karijeri nije servirao nego ovih par zadnjih turnira.Problem je nastao kada igraš protiv Nadala na njegovoj šljaci.To je sve moglo da se kompezuje protiv šarlatana na ostalim turnirima tipa Zverev,Cicipas,Busta i ostala ekipa.Kada je došao Nadal tu nema kompezovanja.Ne znam samo šta će Novaku eksperimenti sa raznim Đurićima od trenera tipa ovaj Ivanišević i drugi koji su prošli u zadnjih par godina kroz njegov tim jer mislim da je jedino Vajda dobitna kombinacija za Novakove uspehe i karijeru.Na posletku dok ga je samo Vajda trenirao Novak je imao i neuporedivo kvalitetniji servis.
    (Goran Loznica, 12. oktobar 2020 10:48)

    # Link komentara

  138. I dalje mislim da je na pogrešnoj dijeti.
    (Samo komentar, 12. oktobar 2020 10:46)

    # Link komentara

  139. Omlatio ga Rafa kao Eskim oradu
    (Goran Loznica, 12. oktobar 2020 10:38)osoba pod tim nikom koju pokušavaš bezuspešno da troluješ.Je li pristaješ Jumko?
    (omlati ti sestru, 12. oktobar 2020 10:44)

    # Link komentara

  140. Rafa je definitivno najbolji ikada. Njegovu statistiku neće niko oboriti verovatno narednih nekoliko generacija tenisera. Jednostavno je rođen za to. Pored toga je uvek odmeren i skroman. Gospodin čovek.
    (srba, 12. oktobar 2020 10:44)

    # Link komentara

  141. U pravu je čovek, Rafa nikad bolje nije igrao. Našpanovao se kao sajla, pogađao sve živo i mrtvo. Novak prosto nije znao gde je prva dva seta. A igrao je dobro.
    (sa puno spina, 12. oktobar 2020 10:43)

    # Link komentara

  142. Slazem se....razbio ga je Rafa u svim segmentima igre. Imao je motivaciju i volju mnogo vecu. Mada isto mislim da ce ih Novak stici u GS.Nadal ce osim sljake tesko ikada ista osvojiti vise.
    (SrBiCg86, 12. oktobar 2020 10:43)

    # Link komentara

  143. Silovanje
    (pametnjakovic, 12. oktobar 2020 10:42)

    # Link komentara

  144. U pravu je na žalost.
    Odigrao je Rafa jedno od najboljih finala i Novaku je odmah bilo jasno da neće imati pravu šansu.
    Nema veze, idemo dalje. Još je puno toga u igri. Samo zdravlja i strpljenja
    (Romi, 12. oktobar 2020 10:42)

    # Link komentara

  145. Novaku prioritet nije bio RG, već broj nedelja na prvom mestu. Teško je jako tempirati formu za oba (ovo prvo je dugoročni cilj). Igrao je gomilu mečeva ove godine, uglavnom na tvrdoj podlozi. Generalno imao je uspeha, šteta za USO, nesrećan slučaj. Nadalu, sa druge strane, je ovaj RG na apsolutno prvom mestu, on je svoju formu tempirao isključivo za ovo, nije igrao beton, već je trenirao kao lud na šljaci. Pa ljudi, ne može on jednostavno onda tek tak oda se dobije, možda bi ga Novak i pobedio da je i on treniirao samo šljaku prethodnih pola godine..Šta da se radi, očigledno ne može i jare i pare, treba biti realan i ovo je odličan uspeh.
    (zombi, 12. oktobar 2020 10:39)

    # Link komentara

  146. Nadal je igrao dobro, na nekih 80-90% svojih mogucnosti, Djokovic je bio na svojih 65-70%, nije mogao da se sastavi i tu je kljuc. Sta je dovelo do toga, verovatno miks stvari, Nadalova bolja igra, pritisak, psiha, umor, svasta nesto.. Nadal je svakako bio bolji, ali daleko od toga da je ono bilo nestvarno izdanje, imali su oni mnogo boljih meceva sto se tice kvaliteta.
    (TB, 12. oktobar 2020 10:39)

    # Link komentara

  147. i ja sam to vidio
    (samo ja, 12. oktobar 2020 10:39)

    # Link komentara

  148. Omlatio ga Rafa kao Eskim oradu
    (Goran Loznica, 12. oktobar 2020 10:38)

    # Link komentara

  149. Polako, doci ce beton.
    (mirko, 12. oktobar 2020 10:37)

    # Link komentara

  150. navijac, pratim ga na svakom turniru. Alk brate, ono prenemaganje kad gubi mec, psovanje i urlanje kad protivnik gadja linije, uznemiravanje dece koji mu donose peskire i loptice, svadja sa sudijom jer ga opomenu jer je 20x tapnuo lopticu, svadja sa publikom, slanje srca nakon svega toga mi ne toliko iritantno da nemam reci. A mozete tek zamisliti koliko je to odvratno onima koji nisu navijaci. Zbog toga je toliko odbojan vecini, da je svakom jasno. Plus filozofiranje o duhovnosti, pronalazenju mira, reinkranaciji, guruima, upijanju energije sa raznoraznih stanista da ne govorimo. Popravice on igru na betonu, u to nema sumnje, ali ovo navedeno mu ostavlja veliku mrlju na njegovu licnost i karijeru. Daj covece, ponasaj se civilizovano i kad gubis, nemoj da te ljudi vide kao neandertalca u tim momentima. Stisni zube, fokusiraj se na tenis i mani se gluposti!
    (Djura, 12. oktobar 2020 10:36)

    # Link komentara

  151. 6:0, 6:2 i u trecem setu se rafa smilovao i dao mu 5 gemova... dominacija
    (stanoje glavas, 12. oktobar 2020 10:34)

    # Link komentara

  152. skupo ce te to kostati i dalje se Nole pita
    (pancevac, 12. oktobar 2020 10:34)

    # Link komentara

  153. Zato su mnogi ovde bili takvi vizionari pa su bili sigurni da će Rafo izgubiti sa 0:3. Pa su sve jedan drugom davali plusiće u znak podrške.
    (Srki, 12. oktobar 2020 10:32)

    # Link komentara

  154. шта каже Иванишевић, Надал нема шансе против Ђоковића ? отказ моментално.
    (мишо, 12. oktobar 2020 10:31)

    # Link komentara