- Komentari -
  1. Dao bih velike novce da mogu razotkriti sve ove "experte", "hejtere" i sličnu gospodu sakrivenu u raznim brlozima iza svojih "nick-ova" i onda ih postaviti na stub srama da svi vide ko su ti silni svemoguci kritičari i mrzitelji svega što neko u zivotu stekne svojim mukotrpnim radom! Da ih pred kamerama prisilim da trče 5 sati i da ih onda upitam kako leđa, zglobovi, stopala i sl. Ili da im dam posle sat vremena intezivnog sprintanja tamo vamo loptu u ruke da sutnu iz kretnje trojku sa odbrambenim igračem koji mu diše za vratom. Zar ne bi to bilo sjajno? Da malo osjete svoj otrov koji stalno šire po netu u svojim komentari ma. Pozdrav svim ljudima dobre volje i pravim ljubiteljima sporta i života generalno.
    (sMorinjo, 11. oktobar 2020 16:25)

    # Link komentara

  2. Pa da nista nismo drugo procitali osim kritike prema Novaku I sada nazivom "folirant", dok Federera cudesnim, koji u ovoj godini I godinama unazad nije osvojio ni jedan jedini gren slem, pa je verovatno zbog toga cudesan....francuzi znamo da ne vole Novaka I na svakojake nacine pokusavaju da ponize, uvrede, I omalovaze njegove uspehe.....Ali zato je Nole veliki jer koliko god da vi omalovazili on je sve bolji I najnajbolji!!!!! ☺️😜🤫🤪
    (Lavica, 11. oktobar 2020 15:20)

    # Link komentara

  3. Djokovic jeste folirant, to vam svako nepristasan moze reci. Jednostavno stalno kad gubi: vuce povredu odavno, imao bolove, ovo ono, ne mislim da to uvek radi da bi poremetio protivnika vec da bi imao izgovor za poraz. PRAVI FOLIRANT A ODLICAN, VRHUNSKI TENISER.
    (srbin, 11. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  4. @srki
    Neko ko je niko i ništa za najboljeg tenisera sveta Novaka Đoković kaže da je džudža! Pa to može samo ortodoksna dalabu!
    (saša, 11. oktobar 2020 12:44)

    # Link komentara

  5. Zabluda je da Federer mrzi samo Novaka. Mrzi on i Nadala, samo što Nadalom on (Mirka, ustvari) može da manipuliše, a Novakom ne. Mada objektivno nije to mnogo ni pokušavao jer zna da bi ih Jelena oterala u pičku materinu. I Rodžera i Mirku... a bogami ni Novak ne bi ostao pošteđen. Da Novak kao Nadal ode Mirki na kafu i pranje mozga, pa još kao Nadal sam, bez nje, spavao bi Novak na basamcima sa Pjerom, a u kuću ne bi ušao. Jeca jeste duplo sitnija od Mirke, ali nije ništa manje zajeban igrač i vrlo dobro zna kako treba sa debelom Toticom.
    (Bane, 11. oktobar 2020 12:42)

    # Link komentara

  6. To je taj "čuveni" džemperčić...
    (Djordje NS, 11. oktobar 2020 11:44)

    # Link komentara

  7. @Sasha,šta misliš šta bi sve dao Novak i njegova porodica,pa i vi njegovi navijači da ima status kao Federer samo kod sponzora i kod publike? Od njega,njegove porodice vas njegovih navijača,domaćih novinara ne bi se moglo živjeti.I do sada ste bili smarači nad smaračima,ali još uvijek se mogu izdržati vaši hvalospjevio dotičnim ,a mnogi posebno uživaju u vašem cmizdrenju što Novak nema status kao Federer.
    (iskreno, 11. oktobar 2020 10:42)

    # Link komentara

  8. To je zato sto je sve neposteno u svetu pa tako i u sportu. Smeta im sto se priblizio rekordima svih vremena pa ga pokusavaju spreciti u tome na svaki moguci nacin. Da je Novak Englez toga ne bi bilo. Ali Nole je jakog karaktera.
    (Slavko, 11. oktobar 2020 10:26)

    # Link komentara

  9. Da da, zapad kojima Srbi sluze kao uvozna radna snaga ce biti potresen jer je Djokovic goat. Ne laprdajte, kad je svima san da pobegnu na zapad iz ove bede.
    (naucnik, 11. oktobar 2020 10:18)

    # Link komentara

  10. Ma ogromna vecina nas voli i ceni Djokovica.Pustite ove sitne duse.Novak do pobede.
    (Realan, 11. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara

  11. Zato što nikad nisam video da sportista u meč uđe povređen a izađe zdrav.
    (Mića, 11. oktobar 2020 08:46)

    Mićo, tebra. Niti ulazi u meč povređen, niti iz meča izlazi zdrav.
    Radi se o tome da recimo, bol u vratu, koji za nas ostale predstavlja iritaciju koju sačekamo da prođe, za sportistu je značajan hendikep tokom meča jer mu ne dozvoljava nastup sa punim kapacitetom zbog čega mu može izmaći pobeda.
    (dejan76, 11. oktobar 2020 09:11)

    # Link komentara

  12. Meni jedino smeta kod Novaka sto je promenio drzavljanstvo. Vise ne pise da je iz Srbije nego da sad zivi u Nevadi u Americi. Jednostavno covek NE VADI vec 10 godina :)))) Sta je grobari i braca vam hrvati???? muke vase mukeeeeee :)))

    (Miki, 11. oktobar 2020 00:01)

    Ovo je samo prvi deo komentara. Voleo bih da se jednom prekine ta priča. Da li stvarno misliš da Grobari ne podnose Novaka zato što se deklariše kao Zvezdaš? Ako pojedinac to napiše, ne znači da su svi Grobari protiv njega. Ne znači ni da su svi za njega, ali mogu da se kladim da ga više Grobara poštuje za razliku od šake jada koja ga mrzi. Ja sam Zvezdaš. Ko je najbolji evropski košarkaški trener? Željko, naravno. Da li bih bio normalan da mrzim Željka samo zato što je Partizanovac? Finale, s jedne strane Željko a sa druge Mesina ili bilo ko. Da li bih bio normalan da navijam za tu drugu ekipu? Jedino da Mesina u svojoj ekipi ima pet naših igrača, ali opet navijam za naše igrače a ne isključivo za Mesinu. Ali ni tada ne bih mrzeo Željka. Ako Željko pobedi super, ako Mesina pobedi sa našim igračima u ekipi, opet super. Ne bih navijao za Mesinu zbog toga što je Željko Partizanovac, već isključivo zbog toga što u svojoj ekipi ima naše igrače. To je timski sport, tenis je 1 na 1, ali nisam pao s kruške ako upoređujemo samo dva trenera pa da navijam za nekog drugog. Ok, Divac i Stojaković, dvojica, nije samo jedan. Da li sam želeo da Divac uzme prsten? Apsolutno, baš me briga što je Partizanovac. Ova sezona. Bilo bi lepo da Paun i Ivić uvedu svoje ekipe u viši rang. Potencijalna utakmica Zvezda-Reding (sa Paunom na klupi)? Zvezda, naravno. Reding sa Paunom protiv bilo koga? Paun, naravno. Da li treba Paunu da želim sve najgore samo zato što je Partizanovac? Da se vratim na početak, taj Grobar koji ne voli Novaka pripada manjini i jedino ovde može da dobije neku pažnju.
    (Zlatko, 11. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  13. Da li znate da Cicipas nema još nijedan osvojen turnir i s njim se "najbolji svih vremena" četiri sata cimao, u pet setova? Ne vidim kako će Novak s njim na betonu, jer šljaka "ukida" snažne udarce, a Cicipas prema Novaku deluje kao Kolos sa Rodosa, 12 godina je mlađi, zna se da je starim Grcima baš Stefan pozirao kad su vajali čuvenu statuu Kolosa.
    (Vajar Fidija, 10. oktobar 2020 23:42)

    Sve si, vajaru, pogrešno shvatio.
    Cici, 12 godina mlađi, ima problem i sa 4. setom, a u petom već jedva stoji. Izem ti mladost.

    Nadalje, on ne može da održi kvalitet prvog servisa duže od jednog i po seta, što je nedovoljno za dobar rezultat na betonu pogotovo kada se igra na 3 dobijena.
    Treće, ništa manje bitno je da će ga na betonu oduvati bolji, konstantniji serveri kojih ima barem 10 na turu trenutno.
    (Torrente, 11. oktobar 2020 09:00)

    # Link komentara

  14. Zato što nikad nisam video da sportista u meč uđe povređen a izađe zdrav.
    (Mića, 11. oktobar 2020 08:46)

    # Link komentara

  15. Jedan "primitivni Srbin" je narušio njihovu idilu letargičnog uživanja u bogatom, ekskluzivnom belom sportu, rezervisanu za "high class" publiku i igrače. To je ono što njih najviše boli i zašto Novak nije heroj i šampion nego folirant i neprijatelj!
    (alex, 11. oktobar 2020 08:31)

    # Link komentara

  16. @King Roger

    Ko je tebe pustio s lanca?
    (ArthurDent, 11. oktobar 2020 05:02)

    Pobegao sinoc, ako ga neko vidi neka hitno javi.
    (čika doktor, 11. oktobar 2020 08:23)

    # Link komentara

  17. Mene Vise brine cinjenica da ga mi sami Srbi ne cenimo i jedva cekamo sansu da ga popljujemo, njega licno ili njegovu porodicu. O komsijama i da ne pricam mada treba da ih bude sramota. Uvek i svakog njihovog sportistu je javno podrzao, nikad se korena nije stideo, nikad ruznu rec nije rekao.
    Svetski broj jedan dize pehar u Rimu ove godine sa grbom Srbije na zastitnoj masci. Ja se zaledio ...
    kako takvog coveka mogu posle da pljujem.
    Sami mi sebi najveci neprijatelji.
    (miloš, 11. oktobar 2020 08:15)

    # Link komentara

  18. ma strana stampa moze samo da pise i to njemu, Novak je najbolji i to ih boli ,oni moraju da promene intezitet boli uffff a to je u njihovom slucaju izgleda mnogo mnogo tesko ...idemoooooooo
    (majstor, 11. oktobar 2020 07:56)

    # Link komentara

  19. Psi laju a karavani prolaze...
    (Cile Mile, 11. oktobar 2020 07:53)

    # Link komentara

  20. Molio bih da mi neko kaže kada će i gde Novak biti zvanično proglašen za "goata", ko će to uraditi? Da li će to biti u Beogradu, molim za informaciju kako ne bih propustio događaj.
    (Srbin zavanično goat (prema anketi B92), 10. oktobar 2020 22:21)

    Ovi njegovi verovatno misle da ce ga Papa krunisati ili nesto slicno. Nije njima lako.
    (Vitezkoja, 11. oktobar 2020 07:39)

    # Link komentara

  21. @PlayBoy Hahahahaha, ma ne, nije nam bitno sta drugi pisu o nama... Ma jok! Jedva cekamo da vidimo neki hvalospev o nama! Onaj ko hvali drugoga, nije dobrodosao! Sta pises ti kada je to toliko ocigledno? Prvo sto cemo uraditi je da vidimo sta pise strana stampa o nekom uspehu, ili sta su tvitovale strane licnosti! Komedija!
    (Jumko, 11. oktobar 2020 07:23)

    # Link komentara

  22. @ Mirko Kojotovski

    Teoreticari zavera i njihovo cuveno "oni"...
    (Hahaha, 11. oktobar 2020 06:23)

    # Link komentara

  23. @King Roger

    Ko je tebe pustio s lanca?
    (ArthurDent, 11. oktobar 2020 05:02)

    # Link komentara

  24. Nije ni (samo) zato što je Đoković iz "neke Ruske provincije". Saznali su oni u međuvremenu odakle je, naučili i kako se to "Đoković" izgovara, ali cela jedna generacija igrača, novinara, publike i navijača je odrasla na mitu o božanskom Federeru. Činilo se da njegovim uspesima niko ne može ni da se približi, pogotovo ih nadmaši. Onda se desio Nadal i brže bolje je proglašen "kraljem šljake", ne kao kompliment, nego kao omalovažavanje. Federerovi obožavaoci su mogli da izgutaju Nadala kao "kralja" nekog prašnjavog kraljevstva koje Kralja Rodžera zanima koliko i lisicu kiselo grožđe. Potom je došao i Novak i počeo da tambura kralja i na njegovim terenima i njegovim turnirima, što je postalo neizdrživo, ali su se nadali da neće dugo da traje. Ispalo je da hoće, i nakon povreda su uspeli da se vrate u istom ili većem stilu i da neće da se povuku.
    A onda mic po mic, dogodilo se i nezamislivo, ne samo da su se približili Federerovom "božanskom" statusu, nego su poobarali skoro sve njegove turnirske rekorde i postalo je izvesno da će oboriti SVE... osim broja titula u Haleu i Bazelu. Ne samo da su pokazali da "bog tenisa" nije uopšte bog, nego da nikada nije ni bio, a ostarelog "kralja" šutnuli u te dve male evropske grofovije.

    Ovako ispričanom "sagom o kralju Rodžeru" naravno da su simpatije usedelica i domaćica na strani starog kralja. Jasno, ne priča se kako je vladao spletkama, podmetanjima i lažima njega, kraljice Mirke i celog tog memljivog a pompeznog dvora. To ništa.
    (Cane, 11. oktobar 2020 05:01)

    # Link komentara

  25. Вековима ће да вас боли вимблдон 2019
    (dezon, 11. oktobar 2020 04:28)

    # Link komentara

  26. Bice toga jos i bice sve vise kako bude rusio sve rekorde. Pocelo je sa hrvatima koji su u vrijeme ljubicica i ostalih hrvatskih teniskih mediokriteta tvrdili kako ih upravo tenis kao gospodski sport odvaja od Srba i kako "niti jedan Srbin nikada nece biti dobar tenisac" Karma
    (air, 11. oktobar 2020 03:46)

    # Link komentara

  27. Noleta mozete samo da poljubite u dupe ... covek je legenda u svakom pogledu
    (bucine, 11. oktobar 2020 03:43)

    # Link komentara

  28. Zamislite da je Federer diskvalifikovan zbog istog onog kao Đoković?


    Ne možete. Ne mogu ni ja. Diskvalifikovali bi onu što se "gušila" jer folira. Osim toga, ne bi se ni tako teatralno "gušila". Nije to ni samo licemerje, to je licemerje sa uzročno-posledično povratnom vezom. Federer ne može da dođe u konflikt sa publikom koja ga namerno ometa jer će sa takvim da se obračuna ostatak publike i organizatori turnira, a to zna i onaj koji bi to pokušao. Isto važi i za novinare, za Nadala i Đokovića je sasvim rutinski da se insinuira dopingovanje ili foliranje, a za Federera svi zdušno glume kako se ne drogira iako je stariji od sudija. Ma da, zdravo se hrani, oblači slojevito i ne sedi na ladnom betonu, kao Lens Armstrong.
    (GagaBG, 11. oktobar 2020 02:39)

    # Link komentara

  29. Pa i jeste tako. Toga je svjestan citav svijet i pola ljudi u Srbiji
    (delboj, 11. oktobar 2020 01:52)

    # Link komentara

  30. Ma Bog neka cuva Nolet. Noletu je nebo granica !!!
    (TuRbOBOT, 11. oktobar 2020 01:41)

    # Link komentara

  31. Ma mogu da mu se sagnu malo... Jos ako dobije Nadala na šljaci ? ajoj
    (majstor, 11. oktobar 2020 01:20)

    # Link komentara

  32. Tesism se jednom, ovom, da se kod nas igra jedan Slem, da bi i mi bili tako nekako, neprijatni prema strancima, mozda bi bili cak i gori, verovatno i gledaoci bi bili verovatno nesportski ne svi ali dovoljan broj da se kaze da smo nesportska publika.Sa druge strane, nisam nesto primetio da se tako ponasaju prema drugim istocnim igracima, a mozda bi i da je neko sa istoka godinama najbolji, nasli bi i njemu manu, a da je tako neki njihov bi im bi simpatican a ne negativac. U svakom slucaju, mislim, da im nije sve jedno sto je neko van, sa istoka, dugo godina najbolji.
    (miki, 11. oktobar 2020 01:11)

    # Link komentara

  33. Medije sport financije ekonomiju politiku kontrolisu isti oni koji u svojim rukama kontrolisu i farmaceutske firme.Ulazu upravo novac u koronu,rolex,najk,adidas... Laž i prevara su im izvor svih maltretiranja obicnih ljudi na zapadu.Svi oni koji shvataju ko su sta su od tih su losi,zlocinci,bolesnici... Srbi Rusi su im ne trn u oku nego su im bodljikava žica koju ne mogu nikako preskociti.
    Pokusavaju hiljadu godina da nas nema.Na bilo koji nacin su spremni da nas uniste.
    I sad kad se pojavio jedan momak iz Srbije ne mogu da se sa tim pomiri.Oni su pokusali ubiti i Moniku Seles jer je upravo bila kao Novak neprikosnovena teniserka.
    Sad jos treba dodati da je Novak odlucio da ne primi nikakvu vakcinu.Da je uopste protiv ovoga sto nam rade.Zlo I naopako.
    Federer nigde da nesto kaze I podrzi tenisere.Neeee jer on je doobrooo placen od tih koji kontrolisu sve.Zapadni narod je jednostavno od skole I medija totalno intelektualno nesposoban da razmislja sa svojim mozgom.Veruju sve sto uce u skoli I sto im mediji kazu.
    Tako da oni na zalost nemaju nikakav uticaj na stanje kompletnog stanovnistva na zapadu.
    Novak je za njih peper sprej u ocima.
    On to zna.Federer kad je izasao u dzemperu u finalu je za mene kao fer sportista umro.Karakter los I zao.
    I onda par dana kasnije igra dejvis kup.
    Nadal je za mene posle Novaka pravi posteni teniser.Postujem ga kao borca.
    Nije ni on bas po volji ali moze proci.
    Novak Đokovic je ubedljivo najbolji teniser koji ikad igrao tenis.Igras protiv medija igraca i navijaca.Totalno si sam samcat i pobeđujes.Jos uz to prica sve jezike zna se zezati i nepobediv je.
    Sutra cemo gledati istorijski meč dva najbolja tenisera svih vremena a verujem u pobedu Novakovu
    (Mirko Kojotovski, 11. oktobar 2020 01:08)

    # Link komentara

  34. Pocjepaj ga sutra Rafa molim te, idemo uz Božiju pomoć
    (Muamer, 10. oktobar 2020 21:44)

    Umesto da moliš Boga da tebe pokrpi...

    Ti se molitvama i uludim zazivanjem imena Božijeg samo još više sam cepaš... Boga baš zanima tenis indijancu vere promenjene, tenis i tvoji kompleksi Ga baš onako tište od sve vaslejene posebno!

    NI INDIJANCI NISU VERU MENJALI, a imena im bila Bik Koji Sedi, Ludi Konj, Sivi Los...
    (Ni koliko indijanac časti nemate bogtevidonajsnebesa koliko ste uklet soj..., 11. oktobar 2020 00:54)

    # Link komentara

  35. @Vajar Fidija

    Cicipas ima 5 (slovima pet) ATP titula i 10 finala da si ti meni ziv i zdrav
    (gao, 11. oktobar 2020 00:52)

    # Link komentara

  36. 49:15....довољно!
    (mlekadžija, 11. oktobar 2020 00:50)

    # Link komentara

  37. Ma zasto isticati ono sto je ocigledno. Ocigledno je da Fedetera vole a Djokovica ne, ali isto tako je ocigledno da je Djokovic bolji od Federera. Takodje je ocigledno i da ce po svim mogicim parametrima Djokovic za max 2 godine biti najbolji ikada. Isto tako je ocigledno da ce tada u superlativu svi morati da pricaju o njemu, kao o nekome ko je naprosto najbolji ikada! Bolji cak i od najboljeg njihovog miljenika, Federera.
    (Blaster, 11. oktobar 2020 00:47)

    # Link komentara

  38. Dobar udarač lopte, ali jako loš čovek, to je Djoković.
    (Ćira, 11. oktobar 2020 00:45)

    # Link komentara

  39. pa i jeste folorant. Ceo svet to zna. Odlično je uvežbao da simuliranjem povrede izbaci protivnika iz koncentracije. Obog nestećnog Marija je urnisao tim foliranjem
    (fontejn, 11. oktobar 2020 00:41)

    # Link komentara

  40. Potpuno je nebitno sta britanci imaju da kazu o Djokovicu,koga to interesuje u Srbiji?Mislim da urednici ovog portala ne razumeju mentalitet Srba.Ljudi shvatite da nismo iskompleksiran narod kao ostali istocnoevropljani i da nas nije briga sta britanci misle,pisu itd.I razumite vec jednom da je to glavni razlog zasto nas ti isti britanci i ostali zapadnjaci preziru jer ih ne gledamo kao uzvisenu rasu vec varvare kao sto su i bili dok nisu opljackali Carigrad i pokupili sva kulturna naucna i druga dobra,razumite da oni imaju kompleks od nas jer sve one katedrale i muzeji na zapadu su prepuni bogatstva Istocnog romejskog carstva ciji su srbi bili gradjani.
    (PlayBoy, 11. oktobar 2020 00:41)

    # Link komentara

  41. Ni sami ne shvataju , da pricajuci ruzno o nasem asu koji je momcina za primer u svakom smislu , zapravo vise govore o vlastitim frustracijama i shvatanju da je u " njihov " sport dosao neko " nas " i uzeo im meru i jos uvek uzima tako dobro da ih to boli. A znajuci naseg asa , sto ga vise osporavaju sve ga vise poticu da stigne tamo gde mozda nije ni planirao. A kad zavrsi , svoju tenisku avanturu , jakooooo dugo , skoro vecnost gledacete svi u ledja njegovim teniskim dostignucima. Ima ona poslovica : Psi laju , karavani prolaze . Ja bih rekao , zlobnici laju a Nole gura napred . Idemo dalje . Uzivajmo u svakom momentu Noletove igre jer svakim danom prisustvujemo stvaranju teniskih dostignuca koja tesko da ce neko stici.
    (RCZ, 11. oktobar 2020 00:37)

    # Link komentara

  42. Hehehe, kako cvile i kukaju sve više kako se Novak približava svim rekordima i trofejima.... Neka, to samo znači da je na dobrom putu. Sutra, tj. danas, ako Bog da pa da i Raficu pobedi. Neka onda kukaju još jače?
    (Drakon, 11. oktobar 2020 00:31)

    # Link komentara

  43. Rafa poderi Gedžu sutra!!! RAFA20
    (Muamer, 11. oktobar 2020 00:27)

    # Link komentara

  44. Ovako... Novak uzima medical time out u 99% meceva kad gubi
    Mozda u tom zecu lezi grm
    (Dalmat, 10. oktobar 2020 20:12)

    Pa zato što gubi samo kada je povređen, odnosno neko ga može pobediti samo kada nije potpuno spreman. Sve u svemu bezbedan komentar, bez imalo logike.
    (Keto, 11. oktobar 2020 00:15)

    # Link komentara

  45. Meni jedino smeta kod Novaka sto je promenio drzavljanstvo. Vise ne pise da je iz Srbije nego da sad zivi u Nevadi u Americi. Jednostavno covek NE VADI vec 10 godina :)))) Sta je grobari i braca vam hrvati???? muke vase mukeeeeee :))) A mislim da familija Djokovic ima jednu zajednicku boljku svojstvenu Rusima. I jednima i drugima puca da ne kazem sta sta ce ostatak sveta da misli o njima..jer Djokovic je uncompromising...i da,spremite maramice jer ovo njegovo ce trajati jos bar 7 godina..sto rece Srdjan Djokovic,dok ne poobara sve rekorde nece stati ...jedan veliki cmokic za mizerne duse uz pesmu -obrisi suuuuzeeeee malaaaaaa...
    (Miki, 11. oktobar 2020 00:01)

    # Link komentara

  46. Dvostruki aršini bi bili da Federer nije čedesan i da Đoković nije folirant, ali zna se kako stvari stoje, činjenice su neumoljive...
    (Danilo, 10. oktobar 2020 23:54)

    # Link komentara

  47. Neshvatljivo koliko ljudi u svetu, a i ovde na B92 ima potpuno pogresnu percrpciju Novaka kao coveka!
    Na stranu tenis, za koji gotovo nista ne mogu reci.
    Ne bih zeleo ikoga da uvredim, ali malo inteligencije u cilju procene coveka i njegovih postupaka, ne bi bilo zgoreg.
    Naravno da je bio povredjen!
    I naravno da je mnogo puta do sada kroz karijeru nepravedno optuzivan za kojekakve stvari, a za koje odmah vidis da su ili plod zlobe ili ljudske gluposti i nepoznavanja Novaka kao coveka i sportiste.
    (Beobrad, 10. oktobar 2020 23:51)

    # Link komentara

  48. Da li znate da Cicipas nema još nijedan osvojen turnir i s njim se "najbolji svih vremena" četiri sata cimao, u pet setova? Ne vidim kako će Novak s njim na betonu, jer šljaka "ukida" snažne udarce, a Cicipas prema Novaku deluje kao Kolos sa Rodosa, 12 godina je mlađi, zna se da je starim Grcima baš Stefan pozirao kad su vajali čuvenu statuu Kolosa.
    (Vajar Fidija, 10. oktobar 2020 23:42)

    # Link komentara

  49. @ Mali Budo Ti si dete mesovitog braka, kao uostalom i mnogi od nas. Ne treba toga da se stidis, niti da majku stavljas u drugi plan. Postoje samo dobri i zli ljudi, sve ostalo ce ti jednog dana biti jasno. A zemlja u kojoj zivis nije zemlja sporta i nije ni cudo sto ljudi koji te okruzuju ne znaju ni sta je "beli sport". Mnogo vode ce proteci planetom dok se ne sruse Novakovi rekordi. Ko zna, mozda se jednog dana pojavi neki vanzemaljac, pa pokusa nemoguce...
    (Sajko kokorajko, 10. oktobar 2020 23:41)

    # Link komentara

  50. @ Mali Budo Ti si dete mesovitog braka, kao uostalom i mnogi od nas. Ne treba toga da se stidis, niti da majku stavljas u drugi plan. Postoje samo dobri i zli ljudi, sve ostalo ce ti jednog dana biti jasno. A zemlja u kojoj zivis nije zemlja sporta i nije ni cudo sto ljudi koji te okruzuju ne znaju ni sta je "beli sport". Mnogo vode ce proteci planetom dok se ne sruse Novakovi rekordi. Ko zna, mozda se jednog dana pojavi neki vanzemaljac, pa pokusa nemoguce...
    (Sajko kokorajko, 10. oktobar 2020 23:40)

    # Link komentara

  51. Ma mogu samo da ga mrze ???
    (Milanche, 10. oktobar 2020 23:32)

    # Link komentara

  52. Ajde objasnite nam novinari sa sve Srđanom i Jelenom šta je problem. Ljudi imaju oči i ne bi se to sve ni doživljavalo tako negativno da se ne pojavljuju ovakvi članci. Kad se ne bi toliko trudilo da se politički korektno odbrani nešto za šta nije ni napadan. Pustite čoveka da igra, samo mu svi štetu pravite, kao i otac i žena svojim nastupima u javnosti.
    (Nenad, 10. oktobar 2020 23:30)

    # Link komentara

  53. opet lozite ljude da mrze federera a vole noleta.
    (dak, 10. oktobar 2020 23:27)

    # Link komentara

  54. Jednostavno, kako može da bude folirant neko ko je najbolji na svetu i nadmoćno dere sve svoje protivnike.

    Može, bio je i Maradona kombinacija ta 2.
    (Nenad, 10. oktobar 2020 23:26)

    # Link komentara

  55. Jasno je da ne podnose Novaka jer im je vec odavno oteo igracku pa kmece. Smeker nevidjeni,fer plej nedostizan za ostale tenisere(brise linije i na mec lopti ako treba). A ne uklapa im se u semu nikako,indijanac.. Starije gospodje na vimbldonu mu prijete prstom i kazu "neces mali jazavce iz nedodjije".. a ono,ipak,oce..oce oce.. jos podugo... I ne lozite se na ovih nekoliko kopleksasa isfrustriranih sto vijecito bulazne. A i nije lijepo zamijerati hendikepiranim ljudima.
    (xx257a, 10. oktobar 2020 23:24)

    # Link komentara

  56. @Muamer

    Poturica gori od Turcina.
    (ne moze jadnije, 10. oktobar 2020 23:23)

    # Link komentara

  57. Nolo je folirant i naravno dzudza.
    (Srki, 10. oktobar 2020 23:17)

    # Link komentara

  58. Dace Bog da sutra slusamo himnu Srbije usred Pariza. Pomozi Boze!
    (Laki, 10. oktobar 2020 23:15)

    # Link komentara

  59. Simke, 10. oktobar 2020 22:10
    U pravu si donekle. Vrlo ih pece cinjenica da bi neki tamo "istocnoevropljanin" mogao da bude bolji u odnosu na nekog, njima podobnijeg, zapadnjaka, ali ipak ne dozivljavaju celu pricu kao borbu na "zivot i smrt" poput nas. inace zivim u Kanadi
    (opaaaa, 10. oktobar 2020 23:14)

    # Link komentara

  60. ... Novak, a i svi mi koji se ložimo na ovakve vesti sa Zapada, ustva bismo trebalo samo da ih ihnorišemo, ili samo da prokomentarišemo sa "sram Vas bilo"... ništa više od toga ne trenmba činiti... i onda će vremenom, sam Zapadnjaci popustiti, neće im više biti zanimljivo da blate Novaka, a sam Novak nadamo se da će uskoro ostvariti i te famozne GS-ove...
    (Karakondžula, 10. oktobar 2020 23:13)

    # Link komentara

  61. Federer je zasticeni beli medved kome je Djokovic unistio karijeru.
    (Sasha, 10. oktobar 2020 20:05)

    Kako majke ti? Covek drzi skoro sve rekorde!
    (propala stvar, 10. oktobar 2020 22:48)

    Tako sto ga je ugazio u 3 Vimbldonska finala, niko Federeru nije naneo toliko bolnih poraza kao Novak. Moze Federer trenutno i 30GS da ima ali cinjenica je da ga Djokovic 'maltretira' vec deceniju unazad
    (Sasha, 10. oktobar 2020 23:13)

    # Link komentara

  62. (@Gaga) Kada ste poslednji put bili kod doktora?
    (Mirta, 10. oktobar 2020 23:12)

    # Link komentara

  63. Sitne, ljubomorne duše mogu da ga...
    (kekw, 10. oktobar 2020 23:12)

    # Link komentara

  64. Ako cemo pricati o zapadnoj nepravednosti, onda mozemo tomove i tomove pisati o imperijalizmu zapada i kolonijalizmu, i o osvajanjima. I dan danas, se to radi samo suptilnije.
    (Kinezofil, 10. oktobar 2020 23:11)

    # Link komentara

  65. (@Muamer) Muamere jado!
    (Mirta, 10. oktobar 2020 23:08)

    # Link komentara

  66. E “tesko ce da ga pocepa“ ...! A ti svoj kompleks neces izleciti dok si ziv..Nisi ti kriv , sto ti je cukundeda promenio veru..
    (Suboticanin, 10. oktobar 2020 23:07)

    # Link komentara

  67. to je to, shvatio si, prvi među vama hejterima, da vam preostaje samo Božija pomoć protiv Novaka...

    @

    Pocjepaj ga sutra Rafa molim te, idemo uz Božiju pomoć
    (Muamer, 10. oktobar 2020 21:44)
    (Rocko, 10. oktobar 2020 23:06)

    # Link komentara

  68. Delboy, 10. oktobar 2020 21:08

    Objasnio! Ja bi dodao jos jednu stvar kao takodje neko ko je vani. Sport je bitna stvar i u Evropi, deo tog nacionalnog ponosa, ali ne u meri kao kod nas. Zasto je to tako? Jednostavno je. Mi smo nazalost uglavnom neostvareni ljudi na svim poljima i onda trazimo idole u drugim, uspesnim ljudima, u ovom slucaju sportistima. Zato se poistovecujemo s njihovima uspesima vise nego zapadnjaci, kao sto shvatamo i napad na njih kao licni napad. Citajuci komentate covek bi pomislio zapad ne moze spavati jer je tamo neki Djokovic prvi u tenisu, a ustvari prosecnog nemca, engleza ili bilo koga drugog zaboli ona stvar ko je najbolji od njih. Bitno im je da su materijalno situirani, mogu odmoriti ili putovati gde hoce, siriti vidike na taj nacin te da su poslovno ispunjeni kao i porodicno ostvareni. I sve to taj " nakaradni" zapad nudi ljudima. Totalno smo nebitni. Iskulirajte se ljudi i kao sto rece momak kojem sam replicirao, okrenite se sebi. Ulazite svoje dragoceno vreme u nesto novo, korisno na bilo koji nacin. Ne poistovecujte se toliko s tudjim zivotima, vec se potrudite svoj napravit boljim . Boli njih uvo za sve nas, pa tako i Federera ili Djokovica.
    (Simke, 10. oktobar 2020 22:10

    Porazavajuce je da komentari od dvojice doticnih komentatora imaju toliko minusa... Ipak ima i pluseva,sto pokazuje da jos uvek ima normalnih ljudi i kod nas. Da nisu svi otisli preko i da ima nade za nase prostore...Ko razume sve ovo, shvatice na sta mislim..ln
    (Pontiac, 10. oktobar 2020 23:05)

    # Link komentara

  69. to je to, shvatio si, prvi među vama hejterima, da vam preostaje samo Božija pomoć protiv Novaka...

    @

    Pocjepaj ga sutra Rafa molim te, idemo uz Božiju pomoć
    (Muamer, 10. oktobar 2020 21:44)
    (Rocko, 10. oktobar 2020 23:04)

    # Link komentara

  70. Zbog ovih stvari je Rafael Nadal najveći svih vremena.
    (djo, 10. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  71. Ne nego bas suprotno Federer je folirant ali samo prekriveni sto je jos gora kombinacija!
    (unknown, 10. oktobar 2020 23:01)

    # Link komentara

  72. Novak je bog. A stranci ce da se poubijaju zbog toga izmedju sebe! On to vrlo dobro zna i zna sta mu je ciniti.. IDEMOOO!!
    (Ori njive Novce, 10. oktobar 2020 22:53)

    # Link komentara

  73. ...i dalje ce federer biti najveci svih vremena jer su tako zacrtali i tako im odgovara. Na nama je da sačekamo i vidimo koji ce parametar da izmisle kao relevantan kad Novak osvoji sledece godine najvise GS titula. Nije Novak imao vise ni motiva dok nisu krenuli da ga izbacuju sa turnirnira. Sad ni on nema izbora mora da uspe i zatvori ovaj sport. Dokle god se bude igrao tenis nista slicno se nece desiti.
    (Luka, 10. oktobar 2020 20:41)

    Kako ce biti ako je neko drugi osvojio vise GS, mastersa, vise sedmica bio prvi, toliko ga puta pobjedio u finalima i polufinalima GS , u toliko masters finala.. to bi onda bila ludost i dalje nazivati Rogera GOAT-om.
    (kole, 10. oktobar 2020 22:53)

    # Link komentara

  74. Ja stvarno ne razumem sta hoce oni od Novaka, koja je to zapadna kampanja protiv njega?Pustite coveka na miru!
    (King Roger, 10. oktobar 2020 22:51)

    # Link komentara

  75. Prevarant...
    (Milos, 10. oktobar 2020 22:49)

    # Link komentara

  76. Da je prihvatio britanski ili bilo koji drugi pasos,imao bi boljji tretman,ali nikada nebi bio ono sto je Federer.To nikada nece biti ni Nadal,cak i kad predje broj GSova,koje ima Federer.Ali Novak ima nesto sto ova dvojica nikada nece imati,a to je status BOGA u zemlji u kojoj je rodjen.
    Vidimo se u nedelju.
    (mix, 10. oktobar 2020 22:48)

    # Link komentara

  77. Federer je zasticeni beli medved kome je Djokovic unistio karijeru.
    (Sasha, 10. oktobar 2020 20:05)
    Kako majke ti? Covek drzi skoro sve rekorde!
    (propala stvar, 10. oktobar 2020 22:48)

    # Link komentara

  78. Ovako... Novak uzima medical time out u 99% meceva kad gubi
    Mozda u tom zecu lezi grm
    (Dalmat, 10. oktobar 2020 20:12)

    Logika ti je kao i izjava da u grmu leži zec! Ili si hteo da budeš duhovit? Ako jesi, izvini, nisam prepoznao, nisam bio na kursu kod Kursadžija.
    (Će da kažem, što da ne kađem?!, 10. oktobar 2020 22:46)

    # Link komentara

  79. Razočaraću i Nolovce i Federerovce i Nadalovce... ali nijedan od njih nije ni blizu da bude najbolji teniser svih vremena. Postoji čovek koji je osvojio 31 slem (23 u singlu i 8 u dublu), blizu 200 turnira u karijeri, najduže je bio najbolji teniser sveta, itd... Mali podatak - preko 2 godine uzastopno je bio najbolji teniser i u singlu i u dublu...
    (Zof, 10. oktobar 2020 21:07)

    Ko god da je taj lik, zasto spominjes i dubl.?? Dubl nema ama bas nikakve veze sa singlom, to su dva sporta razlicita, tako da stvarno ne kontam sta si sa tim htio reci..
    (fil, 10. oktobar 2020 22:46)

    # Link komentara

  80. Ne moraju oni Novaka
    voleti, samo sutra neka
    uzme RG, i Rafi skine krunu
    u sred Pariza.To se jedva
    ceka medju vernim navijacima naseg Novaka.
    Idemo Nole, sad ili nikad.
    (DRAGAN, 10. oktobar 2020 22:45)

    # Link komentara

  81. Objasnio! Ja bi dodao jos jednu stvar kao takodje neko ko je vani. Sport je bitna stvar i u Evropi, deo tog nacionalnog ponosa, ali ne u meri kao kod nas. Zasto je to tako? Jednostavno je. Mi smo nazalost uglavnom neostvareni ljudi na svim poljima i onda trazimo idole u drugim, uspesnim ljudima, u ovom slucaju sportistima. Zato se poistovecujemo s njihovima uspesima vise nego zapadnjaci, kao sto shvatamo i napad na njih kao licni napad. Citajuci komentate covek bi pomislio zapad ne moze spavati jer je tamo neki Djokovic prvi u tenisu, a ustvari prosecnog nemca, engleza ili bilo koga drugog zaboli ona stvar ko je najbolji od njih. Bitno im je da su materijalno situirani, mogu odmoriti ili putovati gde hoce, siriti vidike na taj nacin te da su poslovno ispunjeni kao i porodicno ostvareni. I sve to taj " nakaradni" zapad nudi ljudima. Totalno smo nebitni. Iskulirajte se ljudi i kao sto rece momak kojem sam replicirao, okrenite se sebi. Ulazite svoje dragoceno vreme u nesto novo, korisno na bilo koji nacin. Ne poistovecujte se toliko s tudjim zivotima, vec se potrudite svoj napravit boljim . Boli njih uvo za sve nas, pa tako i Federera ili Djokovica.
    (Simke, 10. oktobar 2020 22:10)

    Kopirao sam ovo da sto vise ljudi pročita.
    Mozda nekome pomogne...mnogima je potrebno.
    Lepo receno..
    (Radijator, 10. oktobar 2020 22:41)

    # Link komentara

  82. Pitajte Rodzera za koga ce sutra navijati u finalu.
    Sta ga manje boli: Da Rafa izjednacu GS tile ili da Nole osvoji sve GS po minimum 2 puts.???
    (baobabdab, 10. oktobar 2020 22:39)

    # Link komentara

  83. Inace dodao bih nesto i pitao, sta znaci uopste GOAT? U prevodu najveci svih vremena, ali sta to tacno znaci? Najveci i najbolji nije isto. Na primer, po meni ima mnogo vecih igraca od Kristijana Ronalda ali je on daleko bolji u smislu uspesnijil igrac od njih. Recimo: Ronaldinjo, Ronaldo Brazil, Stiven Gerard i tako dalje.
    (Aksiom, 10. oktobar 2020 21:29)

    Mjesas babe i zabe, nemoguce je porediti ekipne i pojedinacne sportove. U tenisu je prosto, ko ima najvise GS, taj je GOAT, pogotovo ako je jos svoje najvece konkurente za GOAT-a derao u direktnim duelima. U fudbalu i kosarci je to potpuno drugacije, tu imas jos 10 saigraca pored sebe, tako da je to potpuno nesto drugo. Evo primjer Kristijana Ronalda, lik je u zadnjih 7 sezona u Realu davao po najmanje 12 golova u LS, sad u Juventusu 10 golova za dve sezone, znaci njegova licna statistika je ocigledno zavisila stila fudbala koji igra njegova ekipa. S druge strane statistika u tenisu mnogo toga pokazuje, jer tu si sam, nema pomoci saigraca, sve si to sam ostvario.
    (billly, 10. oktobar 2020 22:38)

    # Link komentara

  84. Ja živim u Nemačkoj, dakle ovde ljudi imaju ogromno poštovanje prema Novaku. Federera trenutno niko ni ne pominje. Imaju ozbilje sportske komentatore koji objektivno analiziraju i komentarišu Đokovićevu igru, poteze, taktiku, uglavnom sve u superlativu. Čak i dok komentarišu druge mečeve često se pominje Đoković. Pravilno mu izgovaraju i prezime (koliko je to moguće). Ne znam za ostale, ali Nemce ne trpajte u te teorije mržnje prema Noletu. Hvala.
    (Pippin, 10. oktobar 2020 22:36)

    # Link komentara

  85. Budimo realni Djokovic je prilicno iritantan i da nije " NAS " mislim da bi malo navijaca u Srbiji imao.
    (Ivan, 10. oktobar 2020 21:44)

    Ne jedi ono sto se ne jede
    (Smraduglupi, 10. oktobar 2020 22:34)

    # Link komentara

  86. Svim srcem uz Novaka sutra!
    (robin, 10. oktobar 2020 22:33)

    # Link komentara

  87. A na zapadu ce Federer uvek biti GOAT jer ljudi mogu da razumeju siru sliku za razliku od Srbije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 10. oktobar 2020 20:51)

    Pomozi nam dečko da shvatimo tu širu sliku. Hoće li u njoj biti mesta i za komentar Pet Keša u vezi Federerovog medicinskog tajmauta u finalu AO 2017.protiv Nadala? Ili protiv Vavrinke? Citat, čisto onako.... " "It's cheating and it's being allowed. It's legal cheating but it's still not right." Molim da objavite komentar, edukativnog je karaktera.
    (Dr. Graffin, 10. oktobar 2020 22:32)

    # Link komentara

  88. Mozda Noleta ne vole Englezi, Nemci i Amerikanci, ali ljudi zive i u Aziji, Jugoistocnoj Evropi, Juznoj Americi... a oni svi navijaju za Noleta! Srecno!
    (Sub013, 10. oktobar 2020 21:31)

    Živim u Šri Lanci, Srbin sam, samo mi je majka Hrvatica, bavim se proizvodnjom čaja, zemlja je budistička, nikad nisu čuli ni za Novaka ni za Srbiju, uživam ovde sve privilegije jer im pričam da sam poznavao Tita i sa njim igrao badminton.
    (Mali Budo, 10. oktobar 2020 22:29)

    # Link komentara

  89. Katanac
    (Ognjen, 10. oktobar 2020 22:27)

    # Link komentara

  90. @Ivan Cicipas je izgubio, nije se povratio odjednom u mec, kao Djokovic! O cemu vi pisete, Boze dragi!?
    (Jumko, 10. oktobar 2020 22:22)

    # Link komentara

  91. Molio bih da mi neko kaže kada će i gde Novak biti zvanično proglašen za "goata", ko će to uraditi? Da li će to biti u Beogradu, molim za informaciju kako ne bih propustio događaj.
    (Srbin zavanično goat (prema anketi B92), 10. oktobar 2020 22:21)

    # Link komentara

  92. Ama,svako moze da lupa svasta i da voli koga hoce,na kraju karijera ce se sve sabrati,realno Djokovic je goat,ali niko mu nece priznati to,iako svi znaju da je imao pehove sa povredom,sto su dzpemperko i Rafa iskoristii i uvecali saldo,i jos kad sad zviznu onu linijku na Usa openu.Tu je ta razlika,a bice jos sladje ako ih i tako prestigne.
    (Nikola, 10. oktobar 2020 22:20)

    # Link komentara

  93. Da li je Novak povređen zato što gubi ili gubi zato što je povređen?

    Neko ovde pita da li je ikada tražio lekara kada vodi. Pa, brate, razmisli malo, ako ne gubi znači da je sve ok i što bi tada tražio lekara. Lik nema nijedan poraz, bukvalno dere sve redom i sad je njemu zapelo protiv Buste. Igrao je 6 sati protiv Nadala i vi njemu prebacujete.

    Plus taj isti Busta je protiv Šapovalova tražio lekara kada je gubio i posle toga je odjednom počeo da dobija. Taj isti Busta koji prebacuje Novaku. Ružno je što svodite sav Novakom uspeh na to da mu uspeva jer eto glumi povrede. A i Novak kao da ne igra protiv profesionalnih igrača? Ne razumem, kako njih pauza od 5 minuta može da izbaci iz ritma? Profesionalne tenisere koji bukvalno ceo život drže reket u rukama, koji prolaze sito i rešeto na terenu, gde i navijači nekad urlaju i sad će ta pauza da ih uznemiri i odjednom zaborave kako se igra.

    Ako je ta taktika dovoljna da neko postane najbolji svih vremena onda stvarno ne znam šta da kažem.
    (Mile brate, 10. oktobar 2020 22:18)

    # Link komentara

  94. Delboy, 10. oktobar 2020 21:08

    Objasnio! Ja bi dodao jos jednu stvar kao takodje neko ko je vani. Sport je bitna stvar i u Evropi, deo tog nacionalnog ponosa, ali ne u meri kao kod nas. Zasto je to tako? Jednostavno je. Mi smo nazalost uglavnom neostvareni ljudi na svim poljima i onda trazimo idole u drugim, uspesnim ljudima, u ovom slucaju sportistima. Zato se poistovecujemo s njihovima uspesima vise nego zapadnjaci, kao sto shvatamo i napad na njih kao licni napad. Citajuci komentate covek bi pomislio zapad ne moze spavati jer je tamo neki Djokovic prvi u tenisu, a ustvari prosecnog nemca, engleza ili bilo koga drugog zaboli ona stvar ko je najbolji od njih. Bitno im je da su materijalno situirani, mogu odmoriti ili putovati gde hoce, siriti vidike na taj nacin te da su poslovno ispunjeni kao i porodicno ostvareni. I sve to taj " nakaradni" zapad nudi ljudima. Totalno smo nebitni. Iskulirajte se ljudi i kao sto rece momak kojem sam replicirao, okrenite se sebi. Ulazite svoje dragoceno vreme u nesto novo, korisno na bilo koji nacin. Ne poistovecujte se toliko s tudjim zivotima, vec se potrudite svoj napravit boljim . Boli njih uvo za sve nas, pa tako i Federera ili Djokovica.
    (Simke, 10. oktobar 2020 22:10)

    # Link komentara

  95. nije mi jasno kakav mozak treba da imas da navijas protiv naseg coveka sutra.


    svim pljuvacima uzmi 18 gs
    (mare, 10. oktobar 2020 22:06)

    # Link komentara

  96. Nikada mu nece oprostiti sto je odbio da igra pod Britanskom zastavom. Tu je zapecatio sudbinu kod vecine zapadnih novinara.
    (Zuba, 10. oktobar 2020 22:05)

    # Link komentara

  97. Mislim da su pridevi obrnuti.......
    (Miloje, 10. oktobar 2020 21:59)

    # Link komentara

  98. Trka za GOAT, I osvojeni GS, na kraju ce doneti ovakav poredak:
    1.Federer 2O GS
    2.Nadal 19 GS
    3.Djokovic 23 GS
    (sin lovca na medvede, 10. oktobar 2020 21:57)

    # Link komentara

  99. Pobedi sutra Nole, i prica o najboljem ikada je gotova. Pobedis Nadala u finalu RG, pobedio je Federera u finalu Wimbldona , a Novaka niko od njih dvojice u finalu AO. Sah-mat u goat polemici pa makar i otisao u penziju posle sutrasnjeg meca.
    (kima, 10. oktobar 2020 21:52)

    # Link komentara

  100. Nego sta cemo sa Cicipasovim prekidima u polufinalu? Totalno unistio ritam Djokovicu, vratio se u mec zbog toga. Nigde ni jedne vesti. Kada to radi djokovicev protivnik cilj opravdava sredstva, a kada to radi djokovic, onda se izvlaci kada gubi. Smesni su sa tim fazonima. Vidi se koliko im tesko sve pada, pa se hvataju za slamku. Sve smeta. Ne bi me cudilo da dojave sutra da je neka bomba na rolan garosu da ne moze da se odigra mec.
    (Ivan, 10. oktobar 2020 21:51)

    # Link komentara

  101. Ovako... Novak uzima medical time out u 99% meceva kad gubi
    Mozda u tom zecu lezi grm
    (Dalmat, 10. oktobar 2020 20:12)

    Ovako... Novaku uzima medical time out u 99% mečeva kada gubi, jer NE BI GUBIO da nije povređen. E, u tom grmu leži zec.
    (Vice versa?, 10. oktobar 2020 21:49)

    # Link komentara

  102. Svako kome nije jasno zašto usud dade Novaku na zapadu nadimak Joker, da tlocrtamo:

    Zato što se Džoker smeje dok drugi pate, ne jer pate, nego što su patetični u umišljaju da su bolji od njega, dok je stvarnost samo takva da Džoker ne beži od sebe sama, iako negativac, on nije LICEMER!

    Zato što jedan bogati Šišmiš-Man, bogati takođe licemer, jer ima alter ego iza kojeg radi sve ono što mu ni novac ne omogućava - ne može da nadvisi Džokerovu autohtonost, ličnost, ma kako je devijantnom doživljavao, Džoker je ipak JEDINA LIČNOST sa kojom muku muči naširoko!

    Zato što Džoker, ma kakav da je, svojom harizmom nadvisuje SVE!

    Zapad je mislio da voli Džokera, a sad im ni Betmen ne pomaže...
    (Ništa novo pod kapom nebeskom - kad ti se želja ispuni, tad je frustracija najveća!, 10. oktobar 2020 21:48)

    # Link komentara

  103. Budimo realni Djokovic je prilicno iritantan i da nije " NAS " mislim da bi malo navijaca u Srbiji imao.
    (Ivan, 10. oktobar 2020 21:44)

    # Link komentara

  104. Pocjepaj ga sutra Rafa molim te, idemo uz Božiju pomoć
    (Muamer, 10. oktobar 2020 21:44)

    # Link komentara

  105. Slazem se. Ali morate se sloziti da je ista, ali obrnuta, situacija i ovde u komentarima. Nije stvar ko je vise za Fedexa, ko za Noleta, a ko za Nadala. Jeste da je Nole nas, ali nije fer nazivati strane tenisere folirantima za situacije u kojima cemo Noleta velicati. Ako cemo objektivno... A ako cemo subjektivno, kao sto ocigledno to i oni rade, onda ce se takav rat vecno voditi.. Barem ovde po portalima
    (vlada, 10. oktobar 2020 21:42)

    # Link komentara

  106. mrze ga..i ne mogu da podnesu samo zato jer je srbin i kraj..
    (bg, 10. oktobar 2020 21:38)

    # Link komentara

  107. @ King Roger Ти опет написа семинарски рад уместо коментара.Боље знаш неке
    ствари о Федереру од њега самог.О твом виђењу ствари да и не говорим.У 20.00
    100 хиљада људи каже да је мрак,само ти кажеш да је дан.Земо,размисли мало
    о томе.Где то води?У параноју,да ти ома кажем.
    (артиљерац, 10. oktobar 2020 21:35)

    # Link komentara

  108. Budi i ti folirant pa pobedi ako možeš.
    (Krik, 10. oktobar 2020 21:34)

    # Link komentara

  109. Ne radi se ovde pojedinacnim novinarima vec o dirigovanim napadima. Recimo novinar Informera ili Kurira ne moze da objavi tekst a da ga ne odobri redakcija. Verovali ili ne tako je i u svetu sa vodecim medijskim kucama, samo jos gore, a sve te vodece medije kontrolise ista kuhinja. Ta kuhinja je recimo tokom 90.-ih imala zadatak da o nama stvori najgoru mogucu sliku u svetu, ta kuhinja danas ima zadatak da siri strah i paniku u vezi Korone, da stvara famu oko laznog rasizma prema crncima itd. Ne, nema ovde ni trunke teorije zavere, sefovi tih kuhinja su globalisti, Klintonovci itd. E sad, Novak je par puta brknuo u osinjak tim globalistima - dakle nije podoban i poslusan, kao recimo Federer, a plus dolazi iz zemlje oko koje su se oni toliko trudili da je predstave za najgoru na svetu. I sad jedan takav da bude najbolji ikada, muka je to za njih verujte mi. Jeste li procitati nekada u zivotu negativan tekst u vezi Lebrona? Niste, niti cete! Ali Lebron aktivno ucedtvuje u politici i zdusno se bori na njihovoj strani, onomad Klintonovoj sada Bajdenovoj i zato je Lebron kralj. Kad bi Djokovic sada dao podršku Bajdenu vec sutra bismo u svim tim medijima citali kako je Novak GOAT. Imaju oni svoje kraljeve Federera i Lebrona ali i tenis i kosarka imaju svog istinskog GOAT-a, a to su Novak Djokovic i MJ! Inace nisu oni svet, mozda Noleta ne vole Englezi, Nemci i Amerikanci, ali ljudi zive i u Aziji, Jugoistocnoj Evropi, Juznoj Americi... a oni svi navijaju za Noleta! Srecno!
    (Sub013, 10. oktobar 2020 21:31)

    # Link komentara

  110. ja se secam da je federer pobegao sa zavrsnog mastersa od nola,svestan jacine majstora
    (mile, 10. oktobar 2020 21:30)

    # Link komentara

  111. Ноле највећи и због тога што осваја турнире узводно од западних медија.
    (Из угла, 10. oktobar 2020 21:30)

    # Link komentara

  112. Nole, uzmi titulu sutra a neka te zovu kako hoce, ni ne moraju da te zovu, samo uzmi, otimaj to bre!
    (nn, 10. oktobar 2020 21:30)

    # Link komentara

  113. @King Roger, jel tebi dobro, ti si dzemperkov advokat?
    (luMento, 10. oktobar 2020 21:29)

    # Link komentara

  114. Jedna od mojih najvecih sportskih zelja je da Novak za par godina zacementira mesto najboljeg tenisera svih vremena , po svim statistickim parametrima . "Zainat"! Nek pocrkaju dusmani .
    Ali , ovo moje navijanje za Noleta nema nikakve veze sa drugim stvarima . Npr. sa tim da je Novak , u najmanju ruku , neko ko je zbog svojih postupaka na terenu ( a i van njega) tesko objasnjiv lik .
    Ovo sto se sad zali Busta je doslo iz kuolara i svlacionica . Doslo je do njegvog velikog prijatelja Aguta , kog je Nole onomad u Sinsinatiju dobio na slicnu foru . " Ne ide ga, protivnik bolji , povreda , prekidi ...posle kojih se sve menja u njegovu korist" . Da li to Nole radi namerno , da bi protivnika izbacio iz ritma , a da bi se on konsolidovao ? To je tesko znati 100% , ali se pojavljuje jedno pitanje na koje je joz teze odgovoriti . " Da li je Nole bar jednom u karijeri trazio medicinski tajmaut , a da je u tom trenutku bio bolji i da je vodio "? Da ili ne ?
    Njegovi protivnici cute zato sto Novak realno ne radi nista nelegalno ...ima pravo na medicinski tajmaut i koristi ga .
    Po meni , Novak i njgov tim moraju da se zapitaju otkud njemu tako cesti fizicki problemi (ne , nisu to povrede , vec bolovi ...iz nekih razloga) .
    I , brate mili istina je i to da je prilicno neprirodno , da ne ide zajedno Novakovo nesvakidasnje ponasanje na terenu(psovanje , histerisanje itd.) sa meditacijom , veganstvom , grljenjem drveca i slanjem srca na 4 strane posle meca .
    (steva, 10. oktobar 2020 21:29)

    # Link komentara

  115. Inace dodao bih nesto i pitao, sta znaci uopste GOAT? U prevodu najveci svih vremena, ali sta to tacno znaci? Najveci i najbolji nije isto. Na primer, po meni ima mnogo vecih igraca od Kristijana Ronalda ali je on daleko bolji u smislu uspesnijil igrac od njih. Recimo: Ronaldinjo, Ronaldo Brazil, Stiven Gerard i tako dalje.
    (Aksiom, 10. oktobar 2020 21:29)

    # Link komentara

  116. Ne razumem potrebu za ovom kampanjom protiv Federera. Covek je svake godine dobijao nagradu za fer plej. Novak nikada. Ne zato sto ga mrzi "Zapad" nego zato sto je jednostavno ne zasluzuje svojim ponašanjem.
    (Djido, 10. oktobar 2020 21:27)

    # Link komentara

  117. Džaba vama tekstovi i poredjenja Novak namjerno glumi povrede i nekakva istegnuća to je sad provaljeno i idemo dalje . Nova tura nova avantura
    (Gaga, 10. oktobar 2020 21:26)

    # Link komentara

  118. Novak je odavde, inat mu samo probude, adrenalin balkanski.
    (Aksiom, 10. oktobar 2020 21:25)

    # Link komentara

  119. Dok mi zavide znam da vredim ... to bi bilo to...
    (BZ, 10. oktobar 2020 21:25)

    # Link komentara

  120. Kada vec delis ljude na istocnjake i zapadnjake onda je Novak zapadnjak. Za zapadu je ucio tenis , na zpadu zivi , na zapadu igra, na zapadu zaradjuje od tenisa, reklamira zapadne kompanije, na zapadu placa poreze, na zapadu kupuje nekrtnine, naz zapadu investira. Pa kako je onda "istocnjak" ?
    (lalo, 10. oktobar 2020 20:31)

    Ljudi su od pamtiveka podeljeni, ovako ili onako, neverovatno je da neko veruje da nisu. Nebitno gde Novak živi, uči i radi, on je za sve Srbin i niko ga niti smatra, niti doživljava kao izdanak te 'zapadne' civilizacije. Neverovatno je da neko veruje da Đokovića napr. u Britaniji ili Americi doživljavaju svojim.
    (Bubiša, 10. oktobar 2020 21:22)

    # Link komentara

  121. RF je apsolutni ljubimac teniske publike sirom sveta.
    (Mirko, 10. oktobar 2020 21:22)

    # Link komentara

  122. Mrzeli su i Sumahera a bio je rodjeni pobednik.
    (jest, 10. oktobar 2020 21:22)

    # Link komentara

  123. Treba da gleda svoja posla a ne da seruje black lives matter, da podrzava proteste crkve u Crnoj Gori, da se bori protiv vakcina itd. Zapravo uvek ce nekom lobiju da se nadje na putu i zelece da ga se otarase. On cesto pravi gafove koji mu nisu potrebni. Postoje oni koji vas na zapadu jednostavno ne vole jer ste stranac, a postizete rezultate koji ih nadmasuju. Ili jednostavno jer ste iz neke zemlje ne vole vas samo zato. ne znam kako da pokusavate da im se dodvoravate ali to ne ide cak se smatra nepotrebnim. Na zapadu je normalno da postoje oni koji vas mrze jer su u drugom taboru.
    (Srbin iz dijaspore, 10. oktobar 2020 21:21)

    # Link komentara

  124. Jednostavno, kako može da bude folirant neko ko je najbolji na svetu i nadmoćno dere sve svoje protivnike.
    (Zozon, 10. oktobar 2020 21:20)

    # Link komentara

  125. Mogu Novaku da pljunu pod prozor
    (Zvezdaš, 10. oktobar 2020 21:19)

    # Link komentara

  126. Ovako... Novak uzima medical time out u 99% meceva kad gubi
    Mozda u tom zecu lezi grm
    (Dalmat, 10. oktobar 2020 20:12)
    A možda Vi lažete: Novak je dosada izgubio 188 mečeva i hoćete da je u 186 mečeva uzimao time out? Pričate koješta.
    (Dušan NS, 10. oktobar 2020 21:16)

    # Link komentara

  127. "Alija su pojedinci voleli da vide mrtvogmi govorili da je lajavac", šta lupaš, bre, svi su ga voleli a nadimak mu je bio brbljivac (hvalisavac) iz Luisvila. To je bilo još kad je bio Kasijus Klej, a čuvena je njegova "poezija" - letim oko njega kao leptir a ubadam ga kado osa.
    (Na silu biste Novaka da vole, ne ide, 10. oktobar 2020 21:15)

    # Link komentara

  128. Bbb, jel znas odakle je ova slika? Kad je bio povrijedjen i onemogucen da igra FINALE zavrsnog mastersa a onda nakon 7 dana vaskrsao i osvojio Dejvis kup. Ali nema veze, 9 godina bez pobjede na Gs protiv Djokovica sve govori
    (poljubismituki, 10. oktobar 2020 21:13)

    # Link komentara

  129. "On posle toga nastavi da igra potpuno normalno. Ne znam da li ga stvarno boli ili je do nečega u glavi. To pitajte njega".

    Druze jel on tebe pobedio, jeste sta tebe briga da li njega boli ili ne???
    (BMW 1er, 10. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  130. Zapad nas voli i hvali pa otprilike ko mi Albance sto volimo i hvalimo.
    (A., 10. oktobar 2020 21:12)

    # Link komentara

  131. Naravno da takav nekorektan odnos prema Djokovicu, boli, ne samo njega, nego
    i sve njegove fanove (navijace).
    (Noletov fan, 10. oktobar 2020 20:33)




    pričaj u svoje ime - mene ne samo da ne boli, nego, grešna mi duša, još i uživam što takvi zbog đokovića toliko pate...
    (mladići borovi, devojke jele, 10. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  132. Gledao sam oba meca i mogu nesto tim povodom da kazem.Federer se u Australiji mucio sve vreme od pocetka do kraja, nekim cudom je prosao dalje.Kod Noleta je nesto situacija drugacija, on pokaze protivniku da je povredjen, opusti se i pocne da gubi, a u drugom momentu kao da je ulenjio protivnika i pocne opet da igra kao da se nista nije desilo.Takvih meceva je bilo dosta.Mada je problem i kod Noletovih protivnika, tenis je surov sport, kada vidis da nekog muci povreda, trebas tu da nagazis.Noletovi protivnici nisu povukli taj potez da ga sportski nokautiraju.Slusam sinoc Cicipasa, mlad momak, a sav je rdjav.Secam se kada je sredinom prosle godine rekao da mu treba odmor, to ne kazu Federer, Nadal ili Nole koji imaju toliko godina iza sebe, nego kaze jedan momak koji vec polako krci sebi put napred.Mislim da nas sledece godine ocekuju iznenadjenja.Mislim da ce polako poceti da se gasi velika trojka.
    (Daniel, 10. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  133. Jbg nisu se nadali, zeleli su da gledaju Federera i Nadala i uzivaju u Fedal rivalstvu, Djokovic im je banuo odjednom ponizava obojicu vec duuugo dugo
    (Wlada, 10. oktobar 2020 21:09)

    # Link komentara

  134. @Legolas
    "Boli ih, konstantno", ali sebastijan.
    (Klinci pojma nemaju, 10. oktobar 2020 21:09)

    # Link komentara

  135. Novaka vole i obozavaju kada gubi, nakduzi aplauz u istoriji tenisa dobio je Djokovic, a znate kad? Kad je izgubio od Vavrinke u finalu Rolan Garosa. Licemeri, nadam se da ce Novak jos 5 godina da igra na ovakvom nivou!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stefan, 10. oktobar 2020 20:36)

    Bravo Stefane, bravo! Takvog Đokovića vole oni, pobeđenog, na kolenima! Kako su samo bili u transu kada im je Fed bio na domak Vimbldona prošle godine. Ne vole Noleta jer kako opravdati i objasniti vernim čitaocima zapada da iz jedne '' zaostale, primitivne zemlje'' dolazi najbolji u belom sportu svih vremena?! Koliko im je para sa turnira samo pokupio da ne pričam. Zato onu gospođu loptica navodno udara u grlo a ne u desno rame (instinktivno se prvo tu hvata pa tek posle ide gluma), zato počinju da miksuju balet i tenis pa da Rođa po tom kriterijum bude GOAT, urliču u iz publike nakon čega gubi servis juče itd. Neka te Bog čuva Nole, okomili su se opasno ma tebe! Takođe, nismo mi istočna evropa kako neko ovde napisa a gde nas pogrdno svrstavaju, više smo južna! Ne dozvolimo da nas gaze!
    (IvanNiš, 10. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  136. Zivim vani, tacnije u Austriji, vec 6 god. I nismo svesni koliko se vesti filtriraju. Znate li koliko je Djokovic dobio hvalospeva nakon brojnih pobeda i turnira od strane asutrijskih sportista, komentatora, novinara? More, brdo hvalospeva ! Znate li koliko se toga prenese na nase portale i novine? 5% , ako i toliko. Al kad se nadje neka kritika, i to mahom s pravom, onda se ona odmah prenosi na nase prostore, nebitno odakle. Nismo svesni koliko nam ispiraju mozak, truju, seju mrznju, usadjuju gomilu predrasuda i stereotipa, kao sto ni sam nisam bio svestan dok sam dole bio. Al hajmo sad realno i iskreno. Novak je nas najbolji sportista ikad, ali je li najsimpaticniji? Meni nije, kao i mnogim drigim! Je li olicenje fer pleja? Pa i ne bas. Koliko puta je , pogotovo u ranijoj fazi karijere trazio medicinske tajmaute kako bi prekinuo dobar ritam protivnika? Milion puta! Koliko puta je prekidao meceve, pa taman ostalo i samo par gemova do kraja i tako neispostovavsi publiku ali i protivnika? Dosta puta! Dakle, ima svojih mana i musica. Ne mrzi nas na zapadu niko jer smo tamo neki srbi. Ako je koja kritika upucena, to je s razlogom. Ali mi ne mozemo prihvatiti odgovornost, krivicu, uvek je neko drugi kriv. Uvek imamo dezurne neprijatelje ali i one u rezervi. Ako nas ko i ne voli, verujte mi sami smo krivi za to. Nismo svesni koliko smo mi zaostali, koliko su mnogi ispred nas u mnogo cemu. Poenta je, manite se mrznje, posvetite se sebi i trazite uzor u svom liku i delu. Pozzz
    (Delboy, 10. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  137. A zamislite da je Novak ovako izašao u džemperu i predao finale završnog mastersa pre istog. Pa razapeli bi ga na krst i još bi mu do kraja karijere to nabijali na nos.
    (Serdjo, 10. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  138. Federer je zadnji veliki tenisaç,a Nadal a pogotovo Novak su vise atletičari,ali nazalost ,tako je u većini sportova
    (eto, 10. oktobar 2020 21:08)

    # Link komentara

  139. Razočaraću i Nolovce i Federerovce i Nadalovce... ali nijedan od njih nije ni blizu da bude najbolji teniser svih vremena. Postoji čovek koji je osvojio 31 slem (23 u singlu i 8 u dublu), blizu 200 turnira u karijeri, najduže je bio najbolji teniser sveta, itd... Mali podatak - preko 2 godine uzastopno je bio najbolji teniser i u singlu i u dublu...
    (Zof, 10. oktobar 2020 21:07)

    # Link komentara

  140. i posle kažu mi Srbi umislili da su svi protiv nas, da nas zapad ne voli, vatikan itd itd. na svakom koraku se vidi to, a najbolji primer je Novak Đoković. Nije razlog da ga ne vole zato što on viče na terenu ili lomi reket, ne vole ga iz razloga jer pobedjuje Federera na svakom ćošku, što ako nastavi ovako još max dve godine federera nema više, biće treći najbolji svih vremena, a kako to sad kad su oni svi svoje karijere dali na to da federer bude GOAT. Već pripremili ceromonije, napravili već kult ličnosti od njega, kako sve to da im porušiš? I sve to neki odvratni, prljavi, siromašni "sloven" da ne kažem Srbin. Stvari su proste. Juče čitam vest na engleskom i kaže " da li će Novak uspeti da osvoji Roland Garros usto kao i 2016. kada je osvojio "career slam" ili ti dva 4 grand slama za celu karijeru. A nigde ne pominju da je uspeo tada da ima sva 4 grand slama u isto vreme, popularni Djoker slam, ili "nekalendarski slam" što nije isto kao career slam, zato što je mnogo teže ostvariti. Gotovo nigde ne pominju to kao da se nije ni desilo.
    (alfabet, 10. oktobar 2020 21:05)

    # Link komentara

  141. Vidimo se sutra u 15 časova (odličan završetak teksta?).
    Ide crni dan za amerske i britanske medije - moraće da ga slikaju kako se folira sa novim peharom...
    (+MAKSIM, 10. oktobar 2020 21:01)

    # Link komentara

  142. Од сутра Федерер и званично губи назив ГОАТ без обзира на исход меча. Ако победи Ноле, постаће једини тенисер који је сваки турнир освојио минимум два пута. Ако победи Рафа, изједначиће се по броју слемова. Е то је оно што западњаке највише боли.
    (Владимир, 10. oktobar 2020 21:01)

    # Link komentara

  143. Nema smisla ni porediti Federera i Đokovića. Za isto vreme jedan osvojio 17 GS a drugi 4. O čemu pričamo?
    (Pippin, 10. oktobar 2020 21:01)

    # Link komentara

  144. Federer je gospodin teniser
    (Krstivoje Voždovac, 10. oktobar 2020 21:00)

    # Link komentara

  145. Meni je Nadal ipak pozitivan i simpatičan lik, i nikad nisam prepoznao kod njega želju da unizi Noleta, kao što to na veoma perfidan način radi Federer.
    Srećan sam što je Nole u finalu baš sa Nadalom, i znam da će biti dobar meč, i pobediće u ovom trenutku bolji. Nadam se Nole.
    (Danger, 10. oktobar 2020 20:56)

    # Link komentara

  146. Koliko smo zaostali u odnosu na zapad pokazuje koliko mi volimo da se dodvoravamo i koliko zelimo da nas prihvate, a ne shvatamo da samo treba da se promenimo i da gledamo svoja posla.Bas se na zapadu ubise sto ce sutra neko od njih da osvoji GS, pogotovu u Svjacarskoj.Takvi smo mi, mi bi bili takvi da su sutra igra neko da bi oborio Nolov rekord, mi bi smo tugovali kao da nam je neko umro.To na zapadu nije tako.
    (King Roger, 10. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  147. @King Roger

    Apsolutno si upravu. Roger je igrac i nije vaspitan da folira. Novak je sam kriv za svoj status. Optuzivati svet da ne vole sportiste sa istoka je mazanje ociju. Kult licnosti ovde je nadjacao razumevanje tenisa kao sporta. Kritika bilo koje Novakove osobine koja se provlaci po svim komentarima izaziva bes i mrznju svega i svih koji se to usude napisati ili izgovoriti. Podseca me na kult licnosti Tita i svih ostalih predsednika do dana danasnjih. Kult licnosti opstaje u Srbiji jer ima cvrste korene u ovom narodu. Netolerancija.
    (Goran, 10. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  148. Na zapadu ne vole zemalje kao sto je Srbija zbog ponasanja, ali kad bi to shvatili u Srbiji nikad ne bi bili takvi kakvi jesmo nego bi se promenili i shvatili gde gresimo.A na zapadu ce Federer uvek biti GOAT jer ljudi mogu da razumeju siru sliku za razliku od Srbije.
    (King Roger, 10. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  149. Sta je tu cudno, ne voli ga i pola Srba zato sto se folira.
    (roarrr, 10. oktobar 2020 20:26)

    Prvo da naučiš da brojiš do deset, pa dalje. Razlomci i procenti dolaze na red kasnije.
    (Laki, 10. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  150. TžTaj žalosni zapadni svet... Da sam Federer bio bi me blam iskreno ... živim i igram u eri gde je neko ubedljivo bolji od mene poslednjih 10 godina i tripujem da sam najbolji svih vremena. Pa Džordan nije najbolji jer ima najviše titula kao igrač, već zato što je tokom svoje ere drao koga je stigao i na koga je naleteo. Ko god se pojavio, rekao je OK videćemo... i dokazao da je najbolji svih vremena. Novak je to vec uspeo u svetu tenisa i ostaje za prestiž taj broj GS titlula, a i to će se dogoditi pre ili kasnije.
    (Mare, 10. oktobar 2020 20:48)

    # Link komentara

  151. Pa u samom teksu vam je odgovor, mkešaju se kruške i jabuke, uspoređuju 2 potpuno različite situacije. Znači Federer je jedva, nakon spašenih meč lopti uspio pobjediti, a kasnije i ispao čino mi se, dok se Novak vukao set i po, žalio, udarao reketom i tražio masaže, a onda odjednom proigro i do kraja razbio protivnika, i onda iduće kolo 4 sata bez problema izdržo,bez ikakvih znakova da je povrijeđen ili da ga nešto muči. To se ne može uspoređivati, ta dva meča halo.
    (Danijel, 10. oktobar 2020 20:48)

    # Link komentara

  152. Brinem se za zdravlje ovih mrzitelja jer ovo postaje zabrinjavajuce! Znate kada vekovima odredjujete u svetu sta je belo a sta crno, sta smrdi a sta mirise, i onda dodje neko sa istinom koja vam kvari ceo koncep lazi kojima obmanjujete svet par stotina godina. Nole je tu, bice GOAT u svim aspektima tenisa, sigurni budite u to, a vi svojim zombijima na zapadu kazite kako to nije tako. Vas elitizam je vasa najveca laz svih vremena, uzgred bezdusni ste i bez ljubavi, znaci jedno ste veliko NISTA u svemu. Zalim vas iskreno...
    (Sava. V, 10. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  153. Idemo se sutra nervirati ko najvece budale i na kraju da se radujemo !!! Idemo po 18 GS !!!
    (Canadaboy, 10. oktobar 2020 20:45)

    # Link komentara

  154. Svaka cast autoru za tekst.Sve objasnio.A uskoro ce sve objasniti i Novak.Kada predje 20 GS i 310 nedelja.A doci ce i taj trenutak.Hteli ili ne zapadnjaci ce,teska srca,morati da ga,kada je tenis u pitanju,spominju zauvek.To ce biti strasno za njih sto ce morati ziveti sa tim.
    (Marko, 10. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  155. Sutra u ovo vrijeme dace Bog slavicemo 18 titulu.
    (Roki cetri, 10. oktobar 2020 20:41)

    # Link komentara

  156. Suma sumarum Nole je najbolji i bice GOAT, dok uzdizu Federera - uz duzno postovanje ali slavu je stekao kada nije imao jaceg od sebe, no kada je dosao Nole ostalo mu je samo da pruzi ruku. Boli to zapadnjake.
    (miljas, 10. oktobar 2020 20:41)

    # Link komentara

  157. Još malo, kada u toku sledeće godine bude oborio sve rekorde moraće da ga pominju zauvek dok se bude igrao tenis i to kao nedostižno merilo uspeha.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (e moj, 10. oktobar 2020 20:15)
    Nece i dalje ce federer biti najveci svih vremena jer su tako zacrtali i tako im odgovara. Na nama je da sačekamo i vidimo koji ce parametar da izmisle kao relevantan kad Novak osvoji sledece godine najvise GS titula. Nije Novak imao vise ni motiva dok nisu krenuli da ga izbacuju sa turnirnira. Sad ni on nema izbora mora da uspe i zatvori ovaj sport. Dokle god se bude igrao tenis nista slicno se nece desiti.
    (Luka, 10. oktobar 2020 20:41)

    # Link komentara

  158. Jel ovo slika kada je Federer izbegao brisanje patosa od strane Novaka tako sto je obukao dzemper? hahahahahahahahaah
    (Pikolo, 10. oktobar 2020 20:14)

    Tad je Federer odglumio povredu,to je jasno ko dan
    (Gedza, 10. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  159. Dosta plakanja više. Neka osvoji najviše GS titula i još dosta turnira u narednih par godina i biće GOAT ma šta ko pisao. To je jednostavno reći ali verujem da Novak može i da odradi. Raduju me i nastupi bar petorice naših mladih tenisera. Evo i fudbaleri se bude. Biće radosti za nas a mediji neka lupendaju papir trpi sve!
    (miki, 10. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  160. Novaka vole i obozavaju kada gubi, nakduzi aplauz u istoriji tenisa dobio je Djokovic, a znate kad? Kad je izgubio od Vavrinke u finalu Rolan Garosa. Licemeri, nadam se da ce Novak jos 5 godina da igra na ovakvom nivou!
    (Stefan, 10. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  161. samo nek on njih dere. a oni nek bablaju. cao zdravo. sutra se pehar ceka u Sipragama , selce blizu BL. poyy
    (zeljo bl, 10. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  162. Boli ih, konstantno.
    Boli zapadne novinare,stručnjake,eksperte,boli ih godinama.Po formi Novakovoj, bol će još trajati, dugo dugo.

    Nije on kriv za to stanje,zapadne svesti, on samo čovek radi svoj posao,pošteno.Uspeh u tome što radi, je odraz genijalnosti i krvavog višegodišnjeg rada.
    Krivi su njihov mentalitet, zavist i pohlepa, sve je za nas i radi našeg zadovoljstva. Djoković je u tu korpu darova, ubacio i onaj na koji nisu navikli, PORAZ!
    To se ne prašta! Zato i kad igra savrseno,pronalaze mane ,kritikuju,ogovaraju,vračaju kao babe, neće dugo moći ovim tempom, bla bla.
    On je sazreo, to ga ni malo ne ometa, on ide i krči put ka istoriji i večnosti.
    (legolas, 10. oktobar 2020 20:35)

    # Link komentara

  163. Naravno da takav nekorektan odnos prema Djokovicu, boli, ne samo njega, nego
    i sve njegove fanove (navijace). Ali, neka se ne obazire mnogo na takve (britanske)
    bljuvotine i neka im za inat pokaze tko je najbolji (ili ce biti) u svetu.
    Nole, smireno i ponosno, bez prepotencije, idemo dalje...
    (Noletov fan, 10. oktobar 2020 20:33)

    # Link komentara

  164. att "Zapadni sport, zapadni igrači, zapadna pravila... Onda dodje jedan istočnjak i sve im pokvari! Nije da ga ne vole, MRZE GA!"

    Kada vec delis ljude na istocnjake i zapadnjake onda je Novak zapadnjak. Za zapadu je ucio tenis , na zpadu zivi , na zapadu igra, na zapadu zaradjuje od tenisa, reklamira zapadne kompanije, na zapadu placa poreze, na zapadu kupuje nekrtnine, naz zapadu investira. Pa kako je onda "istocnjak" ?
    (lalo, 10. oktobar 2020 20:31)

    # Link komentara

  165. Jedno je sigurno, nisu očekivali da će Novak ovoliko da traje;svašta su mu radili ali nisu očekivali da će da ih prevaziđe.
    (BLuka, 10. oktobar 2020 20:29)

    # Link komentara

  166. Nije lako ni Novakovim protivnicima, sad ih već skoro redovno pobeđuje više od decenije a tome se ne nazire kraj.
    (Danijel, 10. oktobar 2020 20:27)

    # Link komentara

  167. Sta je tu cudno, ne voli ga i pola Srba zato sto se folira.
    (roarrr, 10. oktobar 2020 20:26)

    # Link komentara

  168. Pa kako da vole coveka koji dodje iz jedne male (po broju stanovnika) zemlje Srbije i popisa im se na njihove ulozene stotine miliona eura! Covek se jednostavno ne uklapa u njihov kalup i to je to. Dace bog da ga posluzi zdravlje pa da postane najveci svih vremena (sto vec jeste :)
    (beton, 10. oktobar 2020 20:26)

    # Link komentara

  169. Boli ih, konstantno.
    Boli zapadne novinare,stručnjake,eksperte,boli ih godinama.Po formi Novakovoj, bol će još trajati, dugo dugo.

    Nije on kriv za to stanje,zapadne svesti, on samo čovek radi svoj posao,pošteno.Uspeh u tome što radi, je odraz genijalnosti i krvavog višegodišnjeg rada.
    Krivi su njihov mentalitet, zavist i pohlepa, sve je za nas i radi našeg zadovoljstva. Djoković je u tu korpu darova, ubacio i onaj na koji nisu navikli, PORAZ!
    To se ne prašta! Zato i kad igra savrseno,pronalaze mane ,kritikuju,ogovaraju,vračaju kao babe, neće dugo moći ovim tempom, bla bla.
    On je sazreo, to ga ni malo ne ometa, on ide i krči put ka istoriji i večnosti.
    (legolas, 10. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  170. Samo ih treba pobeđivati što nole i radi pa neka pišu šta god hoće.
    Neka proba Careno Busta zvati fizioterapeuta protiv Đokovića, da vidimo hoće li bolje igrati.
    (MileR, 10. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  171. apsolvirali smo da nas zapad ne voli, u svemu pa i u sportu postoji ta doza politike, vere, starih nezaceljenih rana, oduvek smo bili šikanirani sa latinske strane zato što tamo, po tim nekim čudnim podelama, ne pripadamo.. mi srbi smo mali narod, gotovo nevidljiv na svetskoj mapi, ali smo oduvek bili među najboljima, bilo da je u pitanju sport, nauka, ratovanje, imamo to što mi nazivamo "srpski inat" i to je uvek na granici između hrabrosti i ludila i zbog toga nas poštuju, verujte, naravno da neće nikad priznati, ali nas poštuju.. :)
    đokara, raspali sutra kao što umeš pa neka na naslovnici pišu šta god im je volja, ima nas po celom svetu koji nestrpljivo čekamo ovu i još par velikih titula, najveći si taman ovog momenta okačio reket o klin, ali saspi im još koju u lice pa da moraju da smisle neki novi rekord.. idemo no1e SRBINE!!!
    (trd, 10. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  172. А Новака заболе.
    (Србин, 10. oktobar 2020 20:25)

    # Link komentara

  173. Uništi vas Đoković. Ako dobije sutra, verujem da sebe nećete moći pogledati.
    (The_Dejan, 10. oktobar 2020 20:24)

    # Link komentara

  174. Problem je pasoš, da naš Novak igra za neke zapadnoevropsku zemlju ili Ameriku bio bi tretiran skroz drugačije. Srbin je trn u oku.
    (Estefano, 10. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  175. Radi se o navijanju. Ja sam dovoljno star pa se secam komentarisanja Mladena Delica kada igraju Zvezda-Hajduk. Kada je Hajduk u napadu, onda se derao - Sansa, sansa, a kada je Zvezda u napadu onda je vikao - Opasno, opasno. On toga nije bio svestan ali tako je to kada se novinari stave u ulogu navijaca.
    (Goran, 10. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  176. Novače brate...
    (lazarus, 10. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  177. Pa dobro nije to ništa čudno. Razlog u dvostrukim arsinama leži u tome što Đoković nije cenjen kao Federer. To što nije popularan kao Federer, nema veze to što je on Srbin nego što nije iz zemalja razvijenog sveta. Recimo ceh Ivan Lendl jedan od najboljih tenisera svih vremena sa 10 grend slema uopšte nije bio cenjen. Pa čak i kada je uzeo američko državljanstvo. I sada ga retko zovu u da gostuje u emisijama o tenisu. Pa pre toga isto rumun Ilija Nastase. Isto to važi i za druge regije Argentinac Gilhermo Vilhas, Brazilac Kerten, cileanac Marseli Rios... Ljudi na Zapadu priznaju za ravnopravne samo regihe Zapadne Evrope, Australije, i Severne Amerike. I donekle Japana i J. Koreje. Sve ostalo je zs njih nepoznanica iz razloga što oni žive drugim moralom i mentalitetom. A i proizvodne snage i institucije su na mnogo nizem nivou. U odnosu na nas, ispred su bar jedno sto godina, ono što je kod nas gornjih 10% po zaradi kod njih je donjih 10%. Hajmo realno, ni mi ne gledamo ravnopravno na ljude iz Madagaskara, Jemena ili Hondurasa.
    (Aron, 10. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  178. Slušajući tensike eksperte nakon meča s Cicipasom, da ne znam o kome pričaju, pomislio bih da pričaju o nekom mladom neafirmisanom teniseru koji ima određeni potencijal, ali nikako da stasa. Alo, Nole je najbolji na svetu i tačka, odnosno uzvičnik.
    (marless81, 10. oktobar 2020 20:22)

    # Link komentara

  179. Zapadni sport, zapadni igrači, zapadna pravila... Onda dodje jedan istočnjak i sve im pokvari! Nije da ga ne vole, MRZE GA!
    (Radoznalko, 10. oktobar 2020 20:21)

    # Link komentara

  180. Realno, sam je kriv za reputaciju koju ima. Stalno ima neke izlive besa, zna da se "vuče" po terenu kad krene da gubi i da u jednom meču folira povredu, a već u sledećem mu nije ništa. Odličan je teniser i tu mu se nema šta zameriti, ali je takođe i veliki folirant i cirkuzant, stalno pokušava da bude dobar sa svima, da se svima dodvori i zato ga masa ljudi ne voli.
    (Mare, 10. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  181. Potpuno je neprikladno nazivati protivnika folirantom, ukoliko niste apsolutno sigurni da ste upravu. Uostalom, ako si već siguran, onda počisti glumca i problem rešen. Ne možeš to da uradiš? Zbog čega se onda žališ?

    PS Zbog čega omalovažavaju Novaka? Federer je njihov i zato ga vole. Tenis je anglosaksonski sport. Federer je prototip više rase. Nole može da bude samo cirkuzant, ali ne i najbolji. Prezirali bi ga i da je Bugarin.
    (Ded, 10. oktobar 2020 20:20)

    # Link komentara

  182. he he / obozavam kad izaziva bes i nemoc kod zapadnjaka
    (бг, 10. oktobar 2020 20:19)

    # Link komentara

  183. Upravo zato je ova dominacija i slađa. Iskolačili oči i stenju, svesni da ne mogu ništa da urade osim da sebe teše kako to što im Novak radi nije pošteno i nije elegantno i nije po bontonu i šta već. Britanci. Najgora sorta.
    (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 10. oktobar 2020 20:17)

    # Link komentara

  184. Ne znam čemu čuđenje? Pa to Novaka prati od kad je postao pretnja Federeru i Nadalu, dakle od 2011. Te godine je dobio Nadala u 6 ili 7 finala velikih turnira i tad su zapadnjaci shvatili da bi tamo neki balkanac pa još Srbin mogao biti najveći ikad u njihovom sportu bogataša. Zato mi tj. 95% Srbije Novaka volimo još više, a hejteri i drugosrbijanci mogu da plaču još jače.
    (Spale, 10. oktobar 2020 20:17)

    # Link komentara

  185. Još malo, kada u toku sledeće godine bude oborio sve rekorde moraće da ga pominju zauvek dok se bude igrao tenis i to kao nedostižno merilo uspeha.
    (e moj, 10. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  186. Sav lažni moral, lažni puritanizam, foliranje i igranje objektivnosti je stalo u jedan tekst.

    Svaka čast autoru.

    Srećno sutra, Nole šampione!
    (Sakupljač minusa od neostvarenih botova, 10. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  187. Novak je kralj, sampion. I ispisao je istoriju i tek ce. To ostaje a ove price o Federeru traju trenutno, kada se povuce samo CE SE PRVI PRAVI I NAS SRBENDA NOVAK PAMTITI I POMINJATI
    (novak, 10. oktobar 2020 20:15)

    # Link komentara

  188. Kakvo spinovanje.Prvo, Federer ne glumi na terenu nego lepo pozove medicinski tajmaut, a ne prenemaze se.Drugo, Federer se nije svadjao sa Marijanom vec je hteo samo objasnjenje, koje je dobio zato sto je opsovao posle promasaja i zbog toga dobio kaznu i nije se bunio.Ali nije nikog opsovao, neku osobu.Trece, Federer se sa povredama muci od 2016 na ovamo dakle kad je usao u ozbiljne godine, ali nije toliko kao Nolo, koji se redovno zali.Cetvrto, Federer se nikad nije zalio na povrede a ustavri igrao najbolje sto moze kao Nolo, vec se tacno primecuje slabost i pad u igri.Peto, nije rec samo kad je neko povredjen nego i kad je zdrav a ponasa se kao da je povredje .E za razliku od Fededer koji kad je zdrav igra najbolje sto moze nikad ne glumata da je pri kraju i da ne moze vise i uvek odigra mec do kraja, Nolo radi sve suprotno.Kad mu se ne igra, kao da nije na terenu.Setimo se samo meca sa Vavrinkom na US open 2019, predao je mec posle gubitka od 2:0,a za razliku od njega Federer je takodje povredje igrao na AO 2020 i izdrzao do kraja.E zato je on ferplej.Molim da u potpunosti objavite moj komentar.
    (King Roger, 10. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  189. Jel ovo slika kada je Federer izbegao brisanje patosa od strane Novaka tako sto je obukao dzemper? hahahahahahahahaah
    (Pikolo, 10. oktobar 2020 20:14)

    # Link komentara

  190. Priča Busta, teniser koji će u istoriji ostati upamćen samo po tome što je bio protivnik Novaku u meču u kojem je šampion bio diskvalifikovan sa GS. Neki ljudi bolje da ćute kad nemaju šta pametno da kažu, jer u suprotnom pokazuju svoje sitne duše.
    (Sergio, 10. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  191. Ovako... Novak uzima medical time out u 99% meceva kad gubi
    Mozda u tom zecu lezi grm
    (Dalmat, 10. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  192. Ma, mogu da mu dunu...pod prozor. Nole cepaj ih...povoljno utičeš na moje raspoloženje, samo pobeđuj.
    (Ikac Jagodinac, 10. oktobar 2020 20:12)

    # Link komentara

  193. Tenis je ralno zapadni sport. Ne dopada se mnogima to sto ce najbolji ikada biti neko "nebitan" van njihovog sveta, iz istocnog bloka. Srecom, ljudi prepoznaju kvalitet, vremenom ce dobiti respekt, a do tada Nole samo GAZI!
    (Sofronije, 10. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  194. Nole cepni Nadala sutra molim te
    (Vuk, 10. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  195. Ma ko ih....
    (Iz Britanije, 10. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  196. Da, baš to i vi radite, samo obrnuto. Ne budite licemerni molim vas. Federer je 2014. bio folirant a Novak je sad doktor koji preko svih povreda pobeđuje sve.
    (Dior, 10. oktobar 2020 20:11)

    # Link komentara

  197. A sta je konkretno uradio sa Bustom, pre pocetka meca je imao masazu i u mec usao sa trakom na vratu, bode im oci sto je najbolji i sto ne mogu da ga pobede i sad bacaju neku ljagu.
    (Acko, 10. oktobar 2020 20:10)

    # Link komentara

  198. Zbog ovih stvari zestoko navijam za Djokovica....Jednostavno im treba i sjutra zacepiti usta....Ima ogroman motiv,kakav bi to bio hladan tus za njih.Samo jako i cvrsto, do kraja!!!…!! Do pobjedeeeeee!!!!!To ih najvise boli!!!!!!
    (Simke_007, 10. oktobar 2020 20:10)

    # Link komentara

  199. I sve zato sto je Nole Srbin! Ali bice GOAT a to je najveca pobeda!
    (Slobodan, 10. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  200. Pa zbog tih stvari Novak ih 'terorise' vec 10godina i jos mnogo godina ce tek
    (Jordan, 10. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara

  201. Tacno je i jedno i drugo.
    (Will Mosley, 10. oktobar 2020 20:08)

    # Link komentara

  202. Pa nista, onda ga mrze jer je Srbin! A zasto se Srbin mrzi? Ja imam par ideja, ali necu ih napisati! A mozda i nije zato... Mozda je zato jer tokom meca gleda iskolacenim ocima prema publici, psuje ih, ne prihvata da ne navijaju za njega, a posle im salje srca! Ili se podsmeva protivniku kada pogodi liniju, ramom, as servis j.... dva puta, spasi brejk loptu asom, a posle ga grli na mrezi! Ne, to nije karakter i u zaru borbe, to protivnik vidi kada mu se podsmevas, vrtis glavom i ironicno gledas prema svom boksu jer je pogodio as servis kada tebi nije odgovaralo! A dzaba ga posle grlis na mrezi... To su stvari koje su licemerne! Iskreno, oko povreda i ne mislim da namerno radi to sto radi, ali ove nabrojane stvari bodu oci! Vi to ne zelite da vidite... Bolje da radi ono sto ga i savetujete, ako vec i ti tu publiku ne volis kao ona tebe, i to se vidi tokom meca kada ti ne ide, pa nemoj posle i srca da im saljes. Oko ironicnog smejuljenja kada protivnika "ide", nema leka!
    (Jumko, 10. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  203. Ma da sigurno je isfolirao svih 289 sedmica na prvom mestu, 80 i kusur titula, 17 gren slemova... nek blate, samo im to preostaje! Kme kme...
    (kaja, 10. oktobar 2020 20:05)

    # Link komentara

  204. Federer je zasticeni beli medved kome je Djokovic unistio karijeru.
    (Sasha, 10. oktobar 2020 20:05)

    # Link komentara

  205. Ko bi rekao da će Roger znati tačan datum kada prestaje da bude najbolji teniser u istoriji?
    To je 11.10.2020.
    Sutra Nadal ako pobedi, 20. titula, ima više mastersa i bolji međusobni skor, prestiže Rođu...
    Novak ako uzme biće jedini sa po 2 titule na svih 14 najvećih turnira, preći će sigurno i matematički rekord po broju nedelja na prvom mestu, bolji međusobni skor i od Rogera i od Rafe.
    Bogami, od sutra Roger više nije GOAT!
    Jedva čekam 15h sutra!
    (Majčin sin, 10. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  206. Ух што волим када га овако провоцирају. То у њему пробуди још већи ПРКОС, још јаче одигра да им покаже да су они обични манипулатори и фолиранти, а да је он велики шампион. Могу да се упињу из пет(и)них жила да га поремете - толико су глупи да не капирају да га тиме само још више напале!
    (veliki strumf, 10. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  207. Ove Noline fore traju od US Opena 2008, a Nolo se odmah transformiše u terminatora.

    ps. kako je goat lep i elegantan na ovoj slici :)
    (bbb, 10. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  208. Ma neka pisu sta god hoce, znamo kako se uvek zavrsi - Nole ih sve ucutka kao na proslogodisnjem Vimbldonu! Idemoooo Nole!
    (kaja, 10. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  209. Najvećeg na svetu ne treba da vole, nego da ga se plaše ili čak preziru. Pa ni Džordana nisu svi voleli. Shumahera su mrzeli mnogi. Alija su pojedinci voleli da vide mrtvogmi govorili da je lajavac.
    (Biću Slobodan, 10. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  210. Au Novače šta im radiš!
    (Petar, 10. oktobar 2020 20:01)

    # Link komentara

  211. Svi Novakovi problemi su nastali kada je ponosito odbio pasoš one babe iz Engleske još onomad...Nikada mu to anglosaksonci nisu oprostili.Da je prihvatio bio bi sada božanstvo.Imao bi nenormalan marketing,svi bi bili za njega.Svi veliki brendovi bi mu bili sponzori.Bio bi Johan Krojf 21 veka....I onda dođeš na srpske sajtove i gledaš kako ga na srpskom jeziku pljuju pojedinci.Želim mu sutra popodne 18 GS titulu od srca!
    (Goran Loznica, 10. oktobar 2020 20:00)

    # Link komentara