Pa mozda moze da igra samo RG do kraja karijere i da prestigne Federera. Ali sa kakvim zarom covek igra, to je za divljenje. Zadnji poen igra kao da je prvi. Zato ljudi imaju respekta za njega. Nema tu dileme da li ce pobediti ili ne. Jak je ko stena.
(Bravo Vamos!, 11. jun 2017 17:42)
Mislim po njegovoj gradji da on dobro rucka kod kuce da ne jede biljcice i korencice kao nas Nole. Pa ne mozes da budes prvak i da budes kao stapic i da nemas snage ni jedan AS da napravis.
(mica2, 11. jun 2017 17:43)
Može da uzme još 1 ili 2 RG sledeće i one tamo sezone, Federer ove uzima WB i US, uglavnom kad se obojica penzionišu Federer će imati oko 3 GS više kao GOAT a Nadal drugi u istoriji.
(brufen_od_400, 11. jun 2017 17:44)
Najbolji igrač u istoriji na šljaci (to je ustvari još od negde 2011.-te), ali premalo titula i previše poraza od autsajdera na drugim podlogama da bi bio razmatran za GOAT-a, iako ne volim Đokovića smatram ga bližim Federeru od Nadala.
Ništa, od Nadala očekujem da po nekom receptu iz ranijih sezone odigra slabo na travi, i da se onda konsoliduje pred US Open.
(Fei Li, 11. jun 2017 17:45)
Braaaaaviiiiiiiiisiiiiiiiimooooooo!!!!!!!
Šta reći! Inače da se zna nisi moj fan uopšte ali naklon do poda!
Nadam se da Nole i njegov tatica pre svega gleda ovo, on je najavljivao da će Novak biti najbolji svih vremena posle prošlogodišnjeg Rolan Garosa a i ni Nole nije mnogo bežao od euforije! U vreme kad je trebao da ima on sada 16 titula i u najbitnijem finalu da dobije Nadala i postane definitivno najbolji SRBIN svih vremema u sportu i drugi bi ga proglasili za najboljeg on se raspao! Ali opet nemam pravo da komentarišem verovatno takvu veličinu ali mnogi od nas nisu imali ni priliku u životu nikakvu čak ni za neke sitnice a on svoju prospe!
(dženkins, 11. jun 2017 17:49)
Mislim po njegovoj gradji da on dobro rucka kod kuce da ne jede biljcice i korencice kao nas Nole. Pa ne mozes da budes prvak i da budes kao stapic i da nemas snage ni jedan AS da napravis.
(mica2, 11. jun 2017 17:43)
Sta je onda Nadal cekao 3 godine da osvoji titulu ? Inace na ovom turniru je izgledao dosta bolje nego na tom pre 3 godine, jako zanimljivo...
(antiDebil, 11. jun 2017 17:54)
Nema tu mnogo price uz Federera najveci u istoriji. Nole ih juri celu svoju karijeru da ih stigne i pitanje je da li ce uspeti...
(Kralj, 11. jun 2017 17:54)
Koliko u sportu pored znanja i vestine treba imati i srece. Da je priveo onaj peti set kraju u Australiji kada je vodio 3-1 u gemovima sada bi imao 16GS naspram Federerovih 17 i prakticno bi bilo izvesno da ga prestize. Ovako jos uvek je dosta daleko, medjutim ako nekad bude imao sansu na Vimldonu to ce biti sada za mesec dana kada je pun samopouzdanja. Ovo je Nadal koji je dosao direktno iz 2010 godine i kome ne moze niko nista. Vimbldon 2017 ce mozda i odluciti najboljeg svih vremena. Federer ili Nadal, ostali nemaju sansu za titulu.
(tik tak, 11. jun 2017 17:54)
Sta je Novak sebi dozvolio,nesto nevjerovatno...Kako je mogao sam sebe ovako da unisti,kakva mir i ljubav,kakvo dijeljenje srcadi....Sta mu se desi...Trgni se Novace,igraj tenis kao nekad.
(Sinisa, 11. jun 2017 18:00)
Ako Novak ne stigne Federera sto je sad manje izvesno neka ga bar Nadal stigne, sad je red da Nole uzme Wimbldon da ostanu na istoj razlici ko pre pocetka sezone:)
(Djordje, 11. jun 2017 18:10)
Novak Djoković je nešto najbolje što Srbija ima, sramota je što ima toliko negativnih komentara, pretpostavljam da su iz zavisti, zašto jednostavno čoveku ne oprostite uspeh koji je ostvario? Nije slučajno on u samom vrhu svetskog sporta a ni mi nismo slučajno ovde da pišemo komentare. . .
(jimi, 11. jun 2017 18:14)
@ tik tak
Da je Rodžer u onom epskom finalu Vimbldona iskoristio šansu za brejk pred kraj petog seta, napravio bi jedan od najvećih preokreta u istoriji i ubio bi u tom trenutku Rafu psihički i pitanje je da li bi ovaj ikada osvojio Vimbldon.
Da se Novak nije upecao u mrežu pred kraj petog seta u onom čuvenom meču na Rolan Garosu, Nole bi već tada prekinuo dominaciju Rafe u Parizu, kompletirao Gren Slem i skinuo famu o Rafinoj nepobjedivosti.
Da je babi...
(dtb_pro, 11. jun 2017 18:14)
Novace da li ti treba veca motivacija od ovog, kad gledam Rafu uzeo bi reket u rume i trenirao do iznemoglosti, najveci borac ikad u sportu!
(djraki, 11. jun 2017 18:21)
Koliko u sportu pored znanja i vestine treba imati i srece. Da je priveo onaj peti set kraju u Australiji kada je vodio 3-1 u gemovima sada bi imao 16GS naspram Federerovih 17 i prakticno bi bilo izvesno da ga prestize. Ovako jos uvek je dosta daleko, medjutim ako nekad bude imao sansu na Vimldonu to ce biti sada za mesec dana kada je pun samopouzdanja. Ovo je Nadal koji je dosao direktno iz 2010 godine i kome ne moze niko nista. Vimbldon 2017 ce mozda i odluciti najboljeg svih vremena. Federer ili Nadal, ostali nemaju sansu za titulu.
(tik tak, 11. jun 2017 17:54)
U pravu si, ali sva trojica su negde imali srecu, a negde nesrecu
. Npr. Da se Nadal nije povredio na AO protiv Wawrinke u finalu, da nije ispustio prednost u ovogodisnjem finalu AO, itd .. Pa sa druge strane, da Federer nije ispustio finale protiv Novaka USO gde je imao dve mec lopte, finale protiv Rodika gde je Rodik imao 4 vezane set lopte u da povede 2-1, to ne bi sa sigurnoscu izgubio, ali bio bi blizu, i njegova najveca sreca, Nadalov poraz od Soderlinga .. A ima tu i treca strana, Novak, najvise nesrece je imao, poraz od Nadala kad se upecao na mrezu, poraz od Wawrinke u finalu, poraz od Nisikorija na USO, brojni porazi od Mareja, od koga je tri puta bolji teniser, ne mogu svega ni da se setim .. I njegove najvece srece su pobeda nad Nadalom na AO 2012, kad je gubio sa brejkom manje u petom setu, i vec pomenuti preokret protiv Federera .. Tako da, sve u svemu, ovo je neko realno stanje
(Djone, 11. jun 2017 18:22)
Sto vise RG-ova osvaja, sve vise izlazi iz price za najboljeg svih vremena. Rafa je davno postao najbolji svih vremena na sljaci, ali samo 5 GS-ova na ostalim podlogama pokazuju da nije ni blizu Novaku i Rogeru. Ogromno je ovo dostignuce na jednom mjestu, ali umanjuje Rafine uspjehe na ostalim podlogama. 15 GS-ova, 10 na jednom mjestu, mi je manji uspjeh od Novakovih, Samprasovih titula. o Federeru da ne govorimo. Mada opet je pitanje da li bi Roger ikad osvojio RG da nije bilo Soderlinga i da li bi ga Novak ikada osvojio da Rafa nije bio povrijedjen prethodne dvije godine.
(Branko, 11. jun 2017 18:27)
Sta mu vredi kad ne ume da se lepo ponasa.
Zalegao na onaj teren,a da nije ni srce nacrtao.
Ni publici nije poslao ni jedno,a 10.RG!
Nista od njega!
(A skupljaci loptica placu, 11. jun 2017 18:28)
Najbolji igrač u istoriji na šljaci (to je ustvari još od negde 2011.-te), ali premalo titula i previše poraza od autsajdera na drugim podlogama da bi bio razmatran za GOAT-a, iako ne volim Đokovića smatram ga bližim Federeru od Nadala.
Ništa, od Nadala očekujem da po nekom receptu iz ranijih sezone odigra slabo na travi, i da se onda konsoliduje pred US Open.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fei Li)
Po toj logici, Djoković ima premalo osvojenih turnira van betona da bi bio uopšte u prvih deset. Rolan Garos je drugi najvažniji turnir u tenisu i to ne računati, veliko je neznanje. Borgovih pet Vimbldona i šest RG-a mnogo je veći uspeh nego Emersonovih i Djokovićevih 12. Djoković je, objektivno, šesti najbolji igrač svih vremena. Prvih pet su Federer, Nadal, Sampras, Borg i Lejver.
(Negativni, 11. jun 2017 18:36)
Vidim da neki misle da Nadal ima šanse na Vimbldonu.....Alo ljudi on je i 2013 ovako odigrao na RG-u ,samo što je tada imao pravog Djokovića koji ga je namučio na putu do titule i skoro izbacio.Posle toga se videlo šta je bilo na Vimbldonu.Tako da Nadala realno ove godine na Vimbldonu može da dobije više od 10 tenisera,a na Roland Garosu nije imao nijednog čoveka koji je u pravoj formi da bi ga dobio i ja sam pre početka turnira znao da će ga osvojiti,a finale sam samo prvi set pogledao i posle isključio tv ,jer neću da trošim vreme pošto sam znao da će krajnji rezultat biti ovakav kakav je.
(Ivan, 11. jun 2017 18:38)
Sto vise RG-ova osvaja, sve vise izlazi iz price za najboljeg svih vremena. Rafa je davno postao najbolji svih vremena na sljaci, ali samo 5 GS-ova na ostalim podlogama pokazuju da nije ni blizu Novaku i Rogeru. Ogromno je ovo dostignuce na jednom mjestu, ali umanjuje Rafine uspjehe na ostalim podlogama. 15 GS-ova, 10 na jednom mjestu, mi je manji uspjeh od Novakovih, Samprasovih titula. o Federeru da ne govorimo. Mada opet je pitanje da li bi Roger ikad osvojio RG da nije bilo Soderlinga i da li bi ga Novak ikada osvojio da Rafa nije bio povrijedjen prethodne dvije godine.
(Branko, 11. jun 2017 18:27)
Nadal ima 5 gs na ostalim podlogama, a Novak osim betona ima samo 4 na ostalim podlpgama. Sta cemo sad? Onda tom logikom sto vise Novak bude osvajao AO i USO sve su manje sanse da postane najbolji svih vrenena? Ne lupaj molim te.
(THE FINAL CUT, 11. jun 2017 18:47)
Ovo nije vest o Novaku. I ne znam šta vam je u glavi: da ćete umanjiti Rafinu pobedu ili povećati Novakove šanse.
Takođe ni Federer ovde nema šta da traži.
Naslov je o Rafi, eventualno spomenite Vavrinku.
A ja odoh da proslavim brilijantnu pobedu svog favorita!
(Zeljka Gavrilovic, 11. jun 2017 18:47)
Negativni, 11. jun 2017 18:36
Ako je po vama negativnom RG drugi najznacajniji turnir, kako je onda Sampras ispred Djokovica, a da...zbog ukupnog broja slemova, nece da moze...kompletirani slemovi su najvaci uspeh, nemam pravo da sudim koji je slem bitniji od kojeg jer nema logike svi su 2000poena i isto vrede, recimo mozda samo Vimbldon zbog tradicije bi trebao biti izdvojen, sve ostalo je omalovazavanje Djokovica, no dobro...naviklo se na to.
Novak je zastranio, i dusa me boli...sta je tu je...ali cinjenice se ne mogu poreci, Novak ide rame uz rame sa Rodjom i Rafom svidelo se to vama ili ne. Imate GOAT listu i mnogo dokaza za to, precesljajte malo!
(anica, 11. jun 2017 19:00)
Mislim da je Rafa pun samopouzdanja, jedva cekam da ga vidim vec za nedelju dana u Kvinsu kako ce izgledati ali mislim da ima sansu za titulu i na Vimbldonu jer se njegova igra dosta promenila, postao je agresivniji i ima odlican servis
(Tennisman, 11. jun 2017 19:21)
Statistika je zeznuta nauka i stvar.Sampras je npr. bolji od Novaka,ali,Novak ima RG,sta cemo sad?I jos puno puno stvari i svega zivog treba uzeti u obzir ako bi se gledalo ko je GOAT.Pri tome ljudi,jel vi vidite da su od pocetka godine osim Rima sve uzeli Fed i Nadal?!2017. godine.Jel realno koliko su veliki?Novak ako hoce vratice se jaci i ludji a ako mu ova dvojica nisu motiv kad ovako izuvaju onda ne znam sta moze da bude..Rafa je nenormalni borac,vracao se tri puta,zasto ne bi i Novak a jos ima da se teraju.Koji mladji,koji su to?Bljesmuli su Tim,Zverev i Kirjis malo i?Treba joooooooos da pasu!Ova trojica su bre legende,svrstao bih i Mareja ali dve klase ispod njih kad se pogleda celokupan uspeh.Tako da jos ce da igraju tri velikana!!!
(momo dobri, 11. jun 2017 19:36)
Draga Anice, uopšte ne omalovažavam Novaka. To što ga smatram šestim najvećim igračem svih vremena, daleko je od omalovažavanja. Vimbldon je najvažniji turnir. Zatim Rolan Garos, pa US open pa tek onda Australija. Pri tom, trebalo bi da znaš da igrači poput Borga, Konorsa, Viljasa...su svega dva-tri puta igrali taj turnir. Borg samo jednom (a napustio je tenis u 26 - oj). Tada su mastersi u martu bili mnogo bolje plaćeni i igrali se u tri dobijena seta, pa su se svi igrači spremali za to. Australija se igra redovno (od strane najboljih) tek od Lendla i Vilandera...Da ne pominjem ovde Lejvera kome je zabranjeno da igra GS turnire pune četiri godine. I to kada je osvojijo sva četiri GS u jednoj godini (1963). Kada se vratio, sa 29 godina je ponovo osvojio sva četiri turnira '69. Djoković je mnogo bolji igrač od Emersona, iako imaju isti broj GS-a i mnogo je bilo teže osvojiti šest Australija sada nego kada ih je osvajao Emerson. Zamisli da Novak od 2008 nema Nadala i Federera. To je taj odnos. Pri tom, da pratiš engleske i američke teniske sajtove i da pratiš tenis od sedamdesetih, znala bi da broj turnira i rekordi nisu jedino merilo. Potpuno ravnopravna merila su i način na koji se osvaja, kako se igra, a i kako se ponaša igrač na samom terenu. Borg, Lejver, Sampras i Nadal su po tom pitanju neprevazidjeni. Novakovo i Federerovo ponašanje nisu adekvatni šampionima. Federerovo posle a Novakovo za vreme meča. Uostalom, ovo je samo moje mišljenje.
(Negativni, 11. jun 2017 19:43)
Koliko u sportu pored znanja i vestine treba imati i srece. Da je priveo onaj peti set kraju u Australiji kada je vodio 3-1 u gemovima sada bi imao 16GS naspram Federerovih 17 i prakticno bi bilo izvesno da ga prestize. Ovako jos uvek je dosta daleko, medjutim ako nekad bude imao sansu na Vimldonu to ce biti sada za mesec dana kada je pun samopouzdanja. Ovo je Nadal koji je dosao direktno iz 2010 godine i kome ne moze niko nista. Vimbldon 2017 ce mozda i odluciti najboljeg svih vremena. Federer ili Nadal, ostali nemaju sansu za titulu.
(tik tak, 11. jun 2017 17:54)
Eh da je, koliko ke puta to 'da je' falilo Federeru..
(Pass, 11. jun 2017 19:50)
Neka je po vama sesti vase pravo ja samo kazem da niko nije Borgu branio da igra tenis posle 26. i Samprasu da uzme RG. Opet ponavljam, nemamo prava da sudimo koji je slem bitniji od kog, meni je posle Vimbldona omiljena Australija...a da kazem da je neki slem manje kvalitetan u najmanju ruku cinicno, zreb isti...poeni.
Novak sa svojih 4 u nizu naj sezonom u istoriji preko 100pobeda protiv najvecih rivala, dosta zavrsnih mastersa. Inace, vidim da ste se zbunili, Goat vam je Rodja da znate.
(anica, 11. jun 2017 20:06)
@Tennisman
Ne verujem da moze nesto da postigne na Vimbldonu jer tamo ne moze da produzava poene. Uopste na brzim podlogama to ne moze, nekada je mogao, ali proslo je to vreme, jer kako se menja on, menja se i tenis. A u kracim poenima on ne moze mnogo. Videlo se to da AO i u IW i Majamiju protiv Federera, finale AO trajalo 3h 30 min, a igralo se 5 setova. Zato sto npr. Federer sada igra kratke poene, nenormalno agresivno, a Nadal tu ne moze da parira. Na sljaci moze i dalje sve da vraca i prouduzuje poene, ali na travi nikako. Pored toga, njega odavno Vimbldon i ne zanima previse.
(?, 11. jun 2017 20:26)
Slozicu se sa tobom ako mi objasnis koliko su puta Konors i Borg propustali Australiju, koliko puta RG, koliko puta Wimbledon i koliko puta USO u poslednjih 15 godina ?
(antiDebil, 11. jun 2017 20:39)
ne Nam sto se novaku spocitava to sto je najvise osvojio na AO, mislim DANAS nema razlike u kvalitetu slemova, u Borgovo vreme jeste bilo, tadasnji osvajac AOa nije bio upola dobar tebiser kao osvajac RGa i WBa, ali danas je to taj nivo
@anica
ne mozes porediti Borga sa danasnjim teniserima tek tako. tenis je za profesionalnog tenisera pre svega posao, neki turnir moze biti renomiran ali ako mi treba za zivot, idem na turnir koji je bolje placen, stoga je preskakao Australije, i on ce biti jedan od najboljih tenisera svih vremena pa sve da neko dodje i zaredja 5 godina sa svim slemovima zaredom.
isto tako u Samprasovo vreme, razlika izmedju podloga je bila daleko veca, Sampras bi pripremom za RG upropastio sanse za WB
(Bojan, 11. jun 2017 20:55)
@bravo Vamos
u pravu si, kad tako gledaš bio je blizu. Ali u širem kontekstu gledano ni Fed nikako nije trebao izgubit onaj US Open od DelPotra kad je imao 2:1 u setovima i 4:1, pa onaj prvi Rafin Vimbldon mu nije smeo dopustit, imao ga je.
(Uroš, 11. jun 2017 20:56)
Fa Federer i Nadal prije 3 godine bila razlika u gs 3 gs... toliko iznosi i danas.
Tako Nadal je Nadal ali ipak sve teže i teže jednostavno nece moci igrati tenis toliko dugo koliko federer, jer mu stil igre takav, puno se troši.
I na brzim podlogama imate zvereva, kirjosa i thinma koji mogu pobijediti Nadal u svami gs osim izgleda jos ne na sljaci..
Osvoji ce nadal i federer i djokovic i marey jos gs.. narednih godine dve..
(Danijel, 11. jun 2017 22:43)
@Tennisman
Ne verujem da moze nesto da postigne na Vimbldonu jer tamo ne moze da produzava poene. Uopste na brzim podlogama to ne moze, nekada je mogao, ali proslo je to vreme, jer kako se menja on, menja se i tenis. A u kracim poenima on ne moze mnogo. Videlo se to da AO i u IW i Majamiju protiv Federera, finale AO trajalo 3h 30 min, a igralo se 5 setova. Zato sto npr. Federer sada igra kratke poene, nenormalno agresivno, a Nadal tu ne moze da parira. Na sljaci moze i dalje sve da vraca i prouduzuje poene, ali na travi nikako. Pored toga, njega odavno Vimbldon i ne zanima previse.
(?, 11. jun 2017 20:26)
Delimicno si i u pravu, ali i Rafa je dosta agresivniji nego prethodnih godina, u svakom slucaju odgovor dobijamo vec za nedelju dana u Kvinsu
(Tennisman, 11. jun 2017 23:52)
Kada bi nekako Nole, Rafa i Fedex mogli da se na svojim vrhuncima karijera dovedu da igraju medjusobno, mislim da bi bilo otprilike ovako: Rafa bi dobio obojicu na sljaci (Fedexa bi ponizio, a sa Noletom bi bilo mnogo teze), Fedex bi dobio obojicu na travi (Noleta nesto teze), dok bi Nole tukao obojicu na betonu (mozda Rafu nesto lakse). Ipak, iako su Rafa i Fedex za sada nesto uspesniji, moj utisak je da je Noletov tenis sa vrhunca (2011, 2015) najvisi nivo tenisa koji je ljudsko bice dostiglo do sada. Ovakva tri grandiozna sampiona u istoj eri, zaista predivno. Svaka cast Borgu, Lejveru, Samprasu...ali Nole, Rafa i Fedex su tri najveca teniska sampiona ikada. Nadam se da cemo moci jos koju godinu da uzivamo u njihovoj rapsodiji i da ce Nole imati sto vise uspeha.
(Dusan, 12. jun 2017 00:22)
Kralj sljake, nema sta. Ali bode oci "samo" 5 GS sa ostalih podloga. Verujem da ce i Nole da se vrati i osvoji jos koji GS. Moja prognoza je da ce slaviti na US Openu, a da ce Wimbeldon uzeti Marej ili Vavrinka, mozda i Federer. Lepo bi bilo da Nole pretekne Emersona i Samprasa, a sto i da ne napadne Nadala i Federera.
(Vucko, 12. jun 2017 00:42)
Rolan Garos je drugi najvažniji turnir u tenisu i to ne računati, veliko je neznanje.
Vimbldon je najvažniji turnir. Zatim Rolan Garos, pa US open pa tek onda Australija. Pri tom, trebalo bi da znaš da igrači poput Borga, Konorsa, Viljasa...su svega dva-tri puta igrali taj turnir.
(Negativni)
Svi su Veliki i svi nose isti broj bodova. Samo to je dovoljno da se svi smatraju jednako važnim. Ti si velike slemove poređao po značaju isključivo na osnovu njihove tradicije i ugleda, popularnosti. A to tvoje razmišljanje posledica je prevashodno nesvesno usvojene postavke koja ti je nametnuta kao i većini teniske publike od strane engleskog snobovskog mentaliteta. Eto, neznanje je to ne znati a ne ono što si ti napisao.
U pravu si vezano za Novakovo i Federerovo neprimereno ponašanje. Novak je često prost i nekontrolisan, a Feđa preterano labilan i bezobrazan. Savršenom Gospodinu uopšte nije nepoznato krajnje bezobrazno ponašanje prema protivniku, naročito prema Novaku.
(Negativna, 12. jun 2017 01:19)
U tenisu su potpuno jasna mjerila po kojim se gleda uspjesnost tenisera.Prvo GS,ako su isti onda masters,ako je i to isto onda atp 500,,,To je sve i nema prevelike filozofije.Znaci Federer,Nadal,Sampras,Djokovic...
(Sasa.r, 12. jun 2017 10:36)
Nemoguće je svega se setiti u jednoj poruci.
Novak je jedan od najkorektnijih ako ne i najkorektniji teniser kada je u pitanju ponašanje prema protivniku. Pre i posle meča uvek je nasmejan, uvek lepo čestita protivniku i potapše ga po leđima i kada pretrpi najteže poraze. Jeste da to pomalo može da se protumači kao izveštačeno ponašanje ali ipak svaka čast na tome jer nije nimalo lako izdići se iznad situacije u kojoj je normalno ponašati se indiferentno prema pobedi protivnika, pa i nekorektno naročito kada se gube veliki mečevi od velikih rivala. Nikada nisam videla da se još neko tako ponaša a NAROČITO NE Rafa i Roger. Ali Novak se krajnje neprimereno u toku meča ponaša sam prema sebi, i tako samo šteti utisku koji o sebi ostavlja. Ide niz dlaku onima koji kada je on u pitanju jedva čekaju da ga zbog nečeg negativno okarakterišu.
(Negativna, 12. jun 2017 12:43)
@Vucko
samo 5?
pa da nema RGa uopste, Rafa bi bio zapamcen kao izuzetno veliki teniser.
Nole ima 6 na australijo, "samo" 6 ostalih.
samo Federer ima tri razlicita sa pet i vise
(Bojan, 12. jun 2017 12:56)
@Sasa.r
Ne bas. Prvo GS, pa nedelje na prvom mestu, pa ukupan broj titula, pa mastersi, pa zavrsni mastersi, pa atp 500, pa 250 itd. Naravno, rekordi, dostignuca po podlogama, raznovrsnost itd.
(RF, 12. jun 2017 15:20)
@Dusan
Ma razbio bi ga Federer na betonu! Novak je na vrhuncu na betonu gubio i od Federera koji nije bio ni blizu vrhunca, ali i od Nadala, Marija, Vavrinke. Tako da protiv RF iz najboljih dana ne bi imao nikakve sanse
(RF, 12. jun 2017 15:25)
@tik tak Nadalu iz 2010 godine je Nole stao na put vec 2011, sa onih 5 finala posle kojih se Nadal "povrijedio". Ko je gledo te meceve zna.
(Y, 12. jun 2017 19:28)
Premalo vesti o Nolu. Menjajte to pothitno. Dva dana izlazim na sajt, iste vesti! Zašto ne pitate za mišljenje ovog, ili onog? Nisu valjda svi otišli na letovanje?!
(gagarin, 13. jun 2017 10:35)
Da li je neko primetio da je Rafa opet OGROMAN. Nabildao se (ili nakemijao) i udarci su mu izuzetno razorni. No1e ako citas ovo eto na cemu treba da radis. Snaga je jednako vazna kao i tehnika. Udarci moraju biti cvrsti, jaki i precizni. Kada je No1e dominirao u 2015-oj (najbolja sezona u istoriji tenisa ikada!) izgledao je duplo jaci (fizicki) nego danas. Stvarno je izgledao cvrsto i jako. Nazalost danas izgleda slabasno. Nadam se da ce se brzo vratiti u staru formu (kada kazem formu mislim na snagu!). Idemooooo!!!
(No1e GOAT by 2022, 13. jun 2017 13:55)