- Komentari -
  1. @Nol
    Srećan Božić !
    Mnogi koriste rečenice kao misice kad se priča o ozbiljnim stvarima, u koje fudbal ne spada.
    Ne može sve što se gura pod tepih, u odnosima ljudi koji dele isti jezik, biti zamenjeno s par opštih fraza.
    (milanm, 25. decembar 2022 09:23)

    # Link komentara

  2. @ U fudbalu skoro svaka mala nacija ima svojih 5 minuta slave, Mađari su nekad bili glavni, Srbi su osvojili KEŠ i bili najbolji u Jugoslaviji, Danci su osvojili EP kao i Grci, Česi su igrali finale EP i bili četvrti na SP, Šveđani su bili treći na SP, Rumuni su osvojili KEŠ



    Svi nešto osvojili, čak i Rumuni i Srbi ligu prvaka, sano Hrvati nula zlatnih medalja
    (Kico Slabinac, 24. decembar 2022 21:15)

    # Link komentara

  3. Sve jedno odakle je, to nije bitno.
    Ali sve što kaže je istina.
    (Nedeljko, 24. decembar 2022 18:32)

    # Link komentara

  4. Vujoviću, srami se i ti ćeš da pljuješ po Srbiji, odnosno po Piksiju, koji je za tebe doktor nauka u fudbalu, a ti si bio ptica trkačica i ništa više.
    (Mito, 24. decembar 2022 16:59)

    # Link komentara

  5. Svaka izgovorena reč Vujovića je na mestu. Stojković je umislio svašta...
    (distanca, 24. decembar 2022 13:05)

    # Link komentara

  6. U fudbalu skoro svaka mala nacija ima svojih 5 minuta slave, Mađari su nekad bili glavni, Srbi su osvojili KEŠ i bili najbolji u Jugoslaviji, Danci su osvojili EP kao i Grci, Česi su igrali finale EP i bili četvrti na SP, Šveđani su bili treći na SP, Rumuni su osvojili KEŠ i igrali polufinale SP, Bugari su igrali polufinale SP, Vels, Island i Makedonija su imali odlične rezultate. Fudbal je prosto takva igra koja svima daje šansu, Hrvatima su zvezde sada naklonjene,i to je sve.
    (Armata, 23. decembar 2022 23:58)

    Gospodin astronom, šta zvezde kažu za Srbiju na EP???
    Ako si i Gatarko, simpatičan si, u Šumadiji kad kažu za nekog da je "simpatičan", taj je za ništa.
    (Razum, 24. decembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  7. covek je sve upravu
    (jajsj, 24. decembar 2022 10:29)

    # Link komentara

  8. Jugovic i Vidic u FSS...Paunovica za trenera i gotovo!!
    (minhen, 24. decembar 2022 08:52)

    # Link komentara

  9. @Ivan, nisam gledao nijednog, ali i ja znam da je Zlatko poznatiji od Zorana. Tako je to kad je jedan od braće čuveniji, npr kad neko pomene Nevila prvo pomislim na Gerija, a ne na Fila.
    (Obrad, 24. decembar 2022 08:48)

    # Link komentara

  10. češki komentator je, komentarišući utakmicu hrvatske i, mislim, brazila, rekao da su svi fudbaleri iz reprezentacije mogli da treniraju sa reprezentacijom koliko su hreli, tj. klubovi su im to dozvoljavali. dakle, prioritet je bio reprezentacija, a ne klubovi. drugim rečima, dali su ogromne pare za to i u tome, odimw sreće i pomoći sudija leži njihov uspeh. naši su došli totalno ne uigrani na prventvo. nisje u pitanju nikakav patriotizam već pare. ja lično mislim da je to bacanje para, qli dobro. skupo prventstvo.
    (milena, 24. decembar 2022 08:40)

    # Link komentara

  11. Ja bih samo da pohvalim komentar “doista nemamo srama”! Kakav pokušaj kamuflaže, maestralno.
    (idem dalje, 24. decembar 2022 07:37)

    # Link komentara

  12. Kaže fudbaler koji nije smeo da u cetvrtfinalu SP '90 u Italiji sutira penal iako je bio planiran!Miš najobicniji!Uvalio je Brnovicu koji se vec izuo,i,koliko se uplasio,posao bos i maltene dodao loptu golmanu!
    (J.A., 24. decembar 2022 07:06)

    # Link komentara

  13. Lako je pokazati prstom i reci to je problem, aj pronadji resenje ako si tako pametan.
    (Eto, 24. decembar 2022 07:05)

    # Link komentara

  14. Čovek se dokazao kao igrač,dokažite se vi!
    (Jeremija, 24. decembar 2022 06:20)

    # Link komentara

  15. Jes bre ovo je izjavio Zoran Vujović a ne njegov brat blizanac Zlatko Vujović zaista. U brzopletosti gotovo 90% nas koji smo ovde pisali komentare pominjali smo Zlatka Vujovića kao nekoga ko je izjavio ovo a zapravo to je izjavio njegov brat blizanac Zoran Vujović naravno.
    (Ivan, 24. decembar 2022 03:57)

    # Link komentara

  16. Dugutantno je više, preko svake granice ukusa pripisivati uspeh Hrvatske na SP "urođenom patriotizmu", pa onda porediti hrvatski patriotizam sa srpskim. I Srbi su patriote i vole svoju zemlju. Hrvatska je dobro igrala fudbal i zato je ostvarila uspeh. Ispda da im košarkaši nisu patriote, odbojkaši, da su naši vaterpolisti veće patriote od njihovih, na koncu da je Đoković najveći patriota ikad rođen. Ispada da su od crnogorskih sportista samo vaterpolisti patriote? Posebno bi likovi poput Vujovića, koji su nosili dres neke bivše države morali sa batale ovu priču o "patriotizmu". Dobar si i pobeđuješ. Ne pobeđuješ jer si veći patriota. Previše se provlači ta priča da postaje već izlizano.
    (Stivi Dži, 24. decembar 2022 02:31)

    # Link komentara

  17. Penaldžije, srećnici, nezasluzeno!!
    (TajSam, 24. decembar 2022 01:29)

    # Link komentara

  18. Ok, osvrt kao osvrt, ima tu i istine, ali molim da mi neko objasni gde i kada tacno se bilo ko od nasih igraca, clanova strucnog staba ili delegacije bavio time "da komsiji crkne krava"?
    Ja se zaista toga ne secam, pratio sam dnevne izvestaje stanja u nasem taboru i izjave tim povodom, ali nesto slicno niko od njih nije nikada izjavio, pa bih voleo da g. Vujovic to malo razjasni.
    Posto takve izjave nije bilo, postavlja se pitanje zasto g. Vujovic iznosi takve neistine, tim pre sto tim njegove zemlje itekako ima cime da bude zadovoljan, a ovakve izjave zaista ne sluze na cast ni njemu ni hrvatskoj javnosti, sta vise vrlo jasno docarava gotovo pa psihoticno stanje dela hrvatskog javnog mnenja kada je bilo koja tema vezana za Srbiju u pitanju.
    (Saviano, 24. decembar 2022 00:46)

    # Link komentara

  19. A da prosto kažemo da su Hrvati trenutno bolji od nas u fudbalu i da završimo priču?
    (Ivan82, 24. decembar 2022 00:42)

    # Link komentara

  20. Nismo prošli grupu pa šta? Hrvati su ušli u polufinale pa šta? Ovo je zabava i važno je da učestvujemo, jer je onda zabavnije. A i da ne učestvujemo, onda bi gledali one koji učestvuju. Smanjite malo doživljaj.
    (Petar, 24. decembar 2022 00:19)

    # Link komentara

  21. U fudbalu skoro svaka mala nacija ima svojih 5 minuta slave, Mađari su nekad bili glavni, Srbi su osvojili KEŠ i bili najbolji u Jugoslaviji, Danci su osvojili EP kao i Grci, Česi su igrali finale EP i bili četvrti na SP, Šveđani su bili treći na SP, Rumuni su osvojili KEŠ i igrali polufinale SP, Bugari su igrali polufinale SP, Vels, Island i Makedonija su imali odlične rezultate. Fudbal je prosto takva igra koja svima daje šansu, Hrvatima su zvezde sada naklonjene,i to je sve.
    (Armata, 23. decembar 2022 23:58)

    # Link komentara

  22. Zlatko je rekao nešto što uopšte nije daleko od istine.Jedino ne znam za "okretanje leđa"....
    Zlatko je to takođe klasificirao kao sopstveno nagađane.Za ostalo, sve se slažem
    (Idi begaj, 23. decembar 2022 23:53)

    # Link komentara

  23. Sećam ih se iz 80-ih i oca sam im znao ali kad postadoše rvati?
    (Sovilj, 23. decembar 2022 23:26)

    I ja mislio da se izjasnjavaju kao crnogorci, ali ocito su malo proucili povijest crvene hrvatske i shvatili ko su zapravo.
    (croata, 23. decembar 2022 23:47)

    # Link komentara

  24. Kaže mi Zlatko mi Hrvati? Čekaj zar ovaj Vujović nije rodom iz CG iz Cetinja? Možda sam nesto tu pobrkao...
    (Alex, 23. decembar 2022 23:41)

    # Link komentara

  25. Koliko se gluposti nalupao! Ako ti Hrvati imaju toliki naboj kad igraju za reprezentaciju zašto im to ne funkcioniše u košarci?
    (Dragan - Sava, 23. decembar 2022 22:47)

    Ta priča o nekakvom nacionalnom naboju, meni ide isto na živce.Kao da Nizozemci, Belgijci ili Franzuci imaju nekakav ekstremni nacionalni naboj, pa su zato postizali dobre rezultate.
    (Davor, 23. decembar 2022 23:38)

    # Link komentara

  26. Ovaj je i bivši igrač Zvezde... bio je jednu sezonu.
    (Zijad Žigić, 23. decembar 2022 23:34)

    # Link komentara

  27. Vaši nisu poleteli posle Brazila kojeg ste jedva prošli? Još si Hrvatsku proglasio novim svetskim prvakom pre nego što vas Argentinci rastavili na proste činioce (prošli malo bolje nego Švajcarska protiv Portugala) a Mesi onog malca izvozao kao na ringišpilu.
    Gledajte sebe i budite ponosni na svoje a Srbije se ostavite.
    (don, 23. decembar 2022 22:55

    Poslije brazila je slijedilo polufinale. U polufinalu svi misle da mogu biti prvi, to nije nista nerealno. A mi nismo jazavci vec aktualni viceprvaci svijeta. Priznat ces da temelj za euforiju postoji. Ali u pravu si i mene je ponijelo. Argentina ako ti kazes da nas je rastavila, ok, ne bih komentirao.
    Oko srbije, vjerujem da boli, ali kritike istrpi junacki jer vam niko ne zeli lose. Ko i mene sto boli nasa kosarka. Pa sta cu sutim i trpim
    (croata, 23. decembar 2022 23:33)

    # Link komentara

  28. Vujoviću nulo od igrača koga bre ti komentarišeš? Brukali ste onu Jugoslaviju gde ste stigli.
    (boki, 23. decembar 2022 23:30)

    # Link komentara

  29. Sa ovim diletantima ni Bog da je selektor ne bi imao bolji rezultat. Šta ste vi gledali? Pa nije to samo kondicija, ovi ne umeju osnovne radnje sa loptom da izvedu kako treba. Plasman na SP je neverovatan uspeh i čudo. I biće samo gore, mi odavno imamo nikakav fudbal.
    (Aco, 23. decembar 2022 23:30)

    # Link komentara

  30. ptice na grani znaju da se sprema Stankovic za selektora...
    (Gari Kvoter, 23. decembar 2022 23:29)

    # Link komentara

  31. Sećam ih se iz 80-ih i oca sam im znao ali kad postadoše rvati?
    (Sovilj, 23. decembar 2022 23:26)

    # Link komentara

  32. Samo ostaje veliki žal sto čovek koji je prilicno igrača iz ovog tima podigao na krov sveta u mladjim selekcijama,neće nikada da vodi vodi ovu generaciju i kao A selekciju. Šteta nam je fudbal mafijanje i blato,gde niko normalan i pametan neće da rizikuje svoj ugled,pa možda i život.
    (NijeBitno, 23. decembar 2022 23:24)

    # Link komentara

  33. @brm
    Umesto da je lepo okrenuo drugi obraz dok provociraju,e zato i nas svi gaze i treba da nas gaze,njima nije problem da prvi provociraju i tako vec ko zna koji put,oni im nacionalni heroji,a mi se stidimo nasih zbog reagovanja,ne bolje biti kao onaj Krstajic,gurnuti prst u usta i nezainteresovano setkati pored terena sa bolenjem one stvari za desavanja na terenu,takve gajimo,a nipodastavamo one kojima je stalo pa makar u zaru igre i urade nesto nedolicno,tu smo strasno osetljivi,ali zato kad nas gaze,trazimo jos
    (srbin je lud,srbin je proklet, 23. decembar 2022 23:16)

    # Link komentara

  34. Hrvati mogu da zahvale Lukakuu što su prošli grupu.
    Srbija nije bila spremna ni fizički ni psihički.
    Jednostavno nismo našli formulu za turnirsko takmičenje.
    Kakav smo samo imali tim '98,majko mila pa ništa.
    (ljubomilko, 23. decembar 2022 23:15)

    # Link komentara

  35. Nista lose nije rekao. Oni su prvo pobedili Brazil pa pevali dajte Brazil da se igramo a mi sve naopako.
    (Maki, 23. decembar 2022 23:11)

    # Link komentara

  36. @Eric Cartman
    Tako je otkaz bre,da po sesti put ponovimo istu stvar,smenili Petka desio nam se Klemente,smenili Antica desio nam se Pizon,smenili Mihu desili nam se Advokat i Curcic,smenili Muslina desili nam se Krstajic i Tumba,smenili Djordjevica u kosarci jer nema zlata-ispadamo u osminama i vise nam velika takmicenja,ajmo opet isto sa Piksijem pa da nas kolektivno proglase retardianom nacijom.Jesi li ti svestan prijatelju gde smo bili pre Piksija?Proslo Svetsko umesto selektora imali citaca spiska,sam spisak sastavljao doktor Terza,na zadnje Evropsko(medju 24 ekipe)nismo se ni plasirali jer nismo mogli dobiti trecerazrednu Skotsku i to kuci,takodje trecerazredna Ukrajina nas sastavljala na cinioce,tresli smo se od drugorazrednih Norvezana da ne primimo 5-6 komada,pobedu nad njima slavili kao titulu,pre kvalifikacija svi ocekivali da cemo zavrsiti iza Portugalije i Irske,eventualno biti drugi i ispasti u barazu,plasman na Mundijal skoro niko nije ni ocekivao a kamoli da budemo prvi u grupi,ali ne mi hocemo odmah i polufinale najmanje,teramo Piksija,seciramo ga kao zabu,protiv Krstajica niko zucnuo nije iako svima jasno da je covek fikus koji je dosao na gotovo,ali on je iskazao javno divljenje znamo vec kome,time se izgleda nadomescuje nedostatak strucnosti,dok neko drugi mora da se oslanja iskljucivo na svoje fudbalsko znanje,zato njega i napadamo a ne one koje treba i zbog toga nismo normalna zemlja
    (zec, 23. decembar 2022 23:08)

    # Link komentara

  37. Ove Srbende sto ga pljuju po komentarima, mogu samo da mu pljunu pod prozor jer od bolesnog nacionalizma i sovinizma ne znaju sta ce !
    (Zlatko je legenda, 23. decembar 2022 21:47)


    Kakav bolesni nacionalizam?
    Bolesno je to sto su Vujovic, Vrankovic, Subasic i slični postali Hrvati preko noći zato sto je u državi u kojoj žive zabranjeno/sramota biti srpske nacionalnosti.
    Ti kao oni sad više mrze Srbe nego pravi Hrvati.
    To je bolesno.
    Bio sam često u Hrvatskoj i sa ljudima koji su Hrvati uglavnom nema nikakvih problema. Najveći su problem ovi koji imaju srpske krvi. Ti mrze Srbe više nego ista na svetu i glume vece katolike od pape.
    (Producent, 23. decembar 2022 23:05)

    # Link komentara

  38. Sto nisu Vlahovicu okrenuli ledja....
    (dovla, 23. decembar 2022 23:00)

    # Link komentara

  39. Mi nemano kvalitet zato nismo prosli. Sta vrede dobri pojedinci, kad nisu tim. E tu je razlika izmedju SRB I HRV. Hrvatska ima jak vezni red, Modric zna da smiri loptu i tako smiri ekipu, da ne panicare, Kovacic zna da iznese loptu, a Brozovic trci za dvojucu i zna da udari i po cevanici toliko da zaustavi protivnika. Kod nas nemamo to, svi lete da daju gol. Problem je Tadic, ako je u formi onda Srbija igra, lomi protivnika, al zato kad mu ne ide onda Srbija ne postoji na terenu. Ove kvalifikacije smo odigrali dobro zato sto se 10 utakmica igraj 2 godine. A kad dodje turnir, igraju se utakmice svaki treci dan, e tu nam fali kontinuitet velikih takmicenja i to je razlog dobrih rezultata hrvata oni igraju stalno na tim takmicenjima. Sad pitanje kad ode Modric dali ce hrvati imati tu sigurnost kao sad u sredini. Isto imamo mi Djokovic, koji je u samom vrhu vec skoro 20 godina, pa kad ode u penziju ostace samo uspomene na zlatno doba srpskog tenisa, tako ce hrvati tesko za 5 godina da imaju jak tim kad se penzionisu glavna 3 igraca.
    (sportdetective, 23. decembar 2022 22:58)

    # Link komentara

  40. Polovnjaci tipa Sušić? Druže, kad si ti rodjen? Je li ti poznato da je taj čovek bio biran u Tim sveta? Ivica Osim grobar našeg fudbala? Čovek koji je taj tim Želje sastavljen od "polovnjaka" doveo do polufinala Kupa UEFA? Koji je našu reprezentaciju vodio do četvrtfinala SP gde smo nesrećno ispali od Maradonine Argentine? Do dan danas se nismo približili tom rezultatu a bolji nastup od tog na SP nismo imali još od '62. kad smo bili treći. Šta sve nećemo pročitati ovde...Što se tiče Vujovića, nažalost sve tacno. To što mi nemamo snage da se pogledamo u ogledalo nije njegov problem.
    (Lov na droplje, 23. decembar 2022 22:56)

    # Link komentara

  41. Nekorektna je ova izjava Vujovića, jer ne pokazuje poštovanje prema Stojkoviću, igračima i navijačima Srbije. Kritika je dobrodošla ali na kulturan način. Sa druge strane, Ivan Gudelj je pozitivan primer kodunikacije. Pročitajte njegove zamerke na igru Srbije. Sve na mestu i dobronamerno.
    (Zoran, 23. decembar 2022 22:56)

    # Link komentara

  42. Zoran Vujovic, a i drugi sto ostro komentiraju, to vam je ustvari kompliment. Razocarali se jer su od srbije nesto ocekivali. I ja priznajem, nadao sam se da ce piksi donijeti dasak japanske radisnosti malo zategnuti ekipu, i da cete proci grupu sto bi bio fenomenalan uspjeh. Ali vec poslije pobjede protiv portugala upravo piksi je najvise poletio. Tad sam znao da ce na mundijalu biti sve po starom, necete proci grupu i to na sto gluplji nacin. Sad trebate ostaviti piksija i pustit ga da prozvace svoja glupa opravdanja. Ne mora preuzeti odgovornost, ali mora shvatiti da je njegova krivica najveca. Ako to uspije bit ce dobro.
    S hrvatskom se ne mozete mjeriti jer hrvatska je ozbiljna reprezentacija s karakterom.
    (croata, 23. decembar 2022 22:06)

    Vaši nisu poleteli posle Brazila kojeg ste jedva prošli? Još si Hrvatsku proglasio novim svetskim prvakom pre nego što vas Argentinci rastavili na proste činioce (prošli malo bolje nego Švajcarska protiv Portugala) a Mesi onog malca izvozao kao na ringišpilu.
    Gledajte sebe i budite ponosni na svoje a Srbije se ostavite.
    (don, 23. decembar 2022 22:55)

    # Link komentara

  43. Zlatko Vujovic je legenda Hajduka iz Splita, kapiten i legenda nekadasnje vrhunske reprezentacije Jugoslavije,
    golgeter prve klase koji je postizao golove iz svih mogucih pozicija,
    vrlina mu je bila i brzina - kao sadasnji Mbape ! Ove Srbende sto ga pljuju po komentarima, mogu samo da mu pljunu pod prozor jer od bolesnog nacionalizma i sovinizma ne znaju sta ce !
    (Zlatko je legenda, 23. decembar 2022 21:47)

    Pa legendo ti ne znas ni o kome se radi ovde, ahhahahaha. Tekst je o njegovom bratu Zoranu, hahahahah. Niko Zlatka i ne pominje sem vas koji nisu ni procitali tekst, hahahah.
    (Hahahahahaha, 23. decembar 2022 22:52)

    # Link komentara

  44. Koliko se gluposti nalupao! Ako ti Hrvati imaju toliki naboj kad igraju za reprezentaciju zašto im to ne funkcioniše u košarci?
    (Dragan - Sava, 23. decembar 2022 22:47)

    # Link komentara

  45. Nastavlja se organizovanja kampanja protiv Piksija, da dodje Dejan Stankovic pa da ne odemo na evropsko prvenstvo
    (kengurko, 23. decembar 2022 17:41)

    A da za promenu dodje neko iz Partizana?
    (anon, 23. decembar 2022 22:44)

    # Link komentara

  46. Pa sta ako je, kako kazete bio Srbin, a sad je Hrvat? Njegov izbor. Pa sta ako kokentarise fudbal, to mu je profesija. Ne komentarise politiku. Pa sta sve? Dokle cete da brojite ljudoma krvna zrcna ko je ko? PA STA AKO JE HRVAT, MADJAR, ENGLEZ? Pa sta? Iskulirajte ljudi i budite ljudi, iako smo Srbi.
    (Nol, 23. decembar 2022 22:40)

    # Link komentara

  47. E moj Vujoviću, meni je tvoja fudbalska karijera velika misterija.
    Bio si sterilan igrač do jaja.
    (pilipenda, 23. decembar 2022 22:13)

    Bio jeste, ali da je rekao istinu, rekao je...i to bolnu, nazalost. Daleko smo mi od necega normalnog. Propao narod skroz
    (Bane, 23. decembar 2022 22:40)

    # Link komentara

  48. Zelim...da bodrimo reprezentaciju...i trenera ..godinama...docice rezultati.
    (MG, 23. decembar 2022 22:39)

    # Link komentara

  49. Ne vidim nikakav znacaj ovog teksta
    (Predrag, 23. decembar 2022 22:37)

    # Link komentara

  50. Covek je u fudbalskom delu u pravu... Međutim, Zoran i jos Vujović.. prica i o politici i o psovanju... Uvek je bilo Srba koji prodaju veru za veceru, sto je na neki nacin istorijski gledano i razumljivo, ali kada isti takvi pocinju da dele lekcije o patriotizmu, domoljublju, nacionalnom ponosu...onda je potpuno nebitno da li je covek u pravu ili ne...
    (Dr doc., 23. decembar 2022 22:37)

    # Link komentara

  51. Zlatko i Zoran su Crnogorci, i automatski Srbi po nekima ovdje.
    E pa gospodo draga, nije istina. Oni su HRVATI, a to je najlakše dokazati s najjednostavnijom činjenicom. Pitajte ih šta su.
    Mada je sramota takvo što uopče pitati, mislim da su več odgovorili na to pitanje, više puta.
    Hrvati su, njihova domovina je Hrvatska. Jel imaju bratske Crnogorske krvi u sebi? Super. Još bolje. Srpske? Odlično. Jel to bitno? Nije. Bitno je, da su Hajdukovci, Dalmatinci, pojedinci koji su nešto pridonijeli za naše društvo, za naš narod, za sve naše građane kojima je Hrvatska domovina.
    U ovom slučaju u sportu, ali to važi za svaku stvar koja je važna za kolektivno dobro.
    Uspjeh Hrvatske danas, je i Evropski uspjeh. Ko što je nekad bio Austrougarski, Jugoslavenski, danas Evropski. Ali u svemu tome, u prvom redu je hrvatski uspjeh, koji nam treba i koji je važan, jer svaki uspjeh olakšava vidljivost i opravdanost hrvatske nacionalne samobitnosti.
    Dao je dobar savjet, a hoće li ga tko poslušati ili ne, to je druga stvar, možda bi drukčije zvučalo da je od nekog Srbina došlo, ali ne mijenja činjenicu, ona ostaje. Kao i problemi. Dal će se riješiti ili ne, to je do nekog drugog.
    (Mate, 23. decembar 2022 22:34)

    # Link komentara

  52. Sve tacno i tacka!
    (dragan, 23. decembar 2022 22:30)

    # Link komentara

  53. Bivši srbocrnogorac to jest Jugosloven sada kroat.
    (Zastava101Specijal, 23. decembar 2022 22:30)

    # Link komentara

  54. Kad vidis ko je sve hrvat nekako ti drago sto si srbin. Bice to dobro sve jedan dan. Ajte laku noc.
    (alex, 23. decembar 2022 22:25)

    # Link komentara

  55. Što se tice Piksija meni je dovoljna izjava "i da smo prošli grupu ne bi smo ništa uradili"

    Zbog takve izjave bi u normalnim drzavama momentalno dobio otkaz.
    (Eric Cartman, 23. decembar 2022 22:22)

    # Link komentara

  56. Šta treba B92 da u opšte prenosi mišljenje jednog nebitnog Zorana Vujovića. Osobe, koja moze da se pojavi u javnosti samo ako oplete po nekom iz Srbije. U čemu se on pokazao kao uspešan i ostvaren. Kao igrač, trener, sportski radnik, nije?
    Večito bio u senci brata, koji ga je vukao za sobom.
    Još jedan polu-srbin, koji mora da se dokazuje kao Hrvat-in.
    (U pamet se uzmite, 23. decembar 2022 22:22)

    # Link komentara

  57. Hrvati Zoran Vujovic i Zoran im Milanovic!
    (Tetka iz Kanade, 23. decembar 2022 22:16)

    # Link komentara

  58. Sta bi bilo kad bi bilo da je Lukaku dao bar jedan a isto sta bi bilo da je priznat regularan gol Ronaldu.
    (Jna, 23. decembar 2022 22:15)

    # Link komentara

  59. E moj Vujoviću, meni je tvoja fudbalska karijera velika misterija.
    Bio si sterilan igrač do jaja.
    (pilipenda, 23. decembar 2022 22:13)

    # Link komentara

  60. Srbija voli nogomet, dobri pojedinci, moze bljesnuti i skinut skalp velikima, ali u kontinuitetu pod pritiskom pucaju. To se najbolje vidjelo gestom piksija i vlahovica kontra svicaraca. Poveli 2:1 i ko da su osvojili svijet, a ne shvacaju da je jos tek prvo poluvrijeme. Izljevi emocija psovanje pljuvanje sve moze, ali kad zavrsi utakmica. Ovako ispuhali se ko balon prije vremena, poslije saptom pali, odlika malih reprezentacija. Kamerun, pri vodstvu 3:1 podcjenjivacki pristup, a nikakvog temelja za nonsalanciju nema. Ponasaju se ko da su peleov brazil, kao idemo malo egzibiciju jer smo mi buduci prvaci svijeta. Naravno odmah po gubici. Jos jedna odlika malih reprezentacija.
    Zoran Vujovic, a i drugi sto ostro komentiraju, to vam je ustvari kompliment. Razocarali se jer su od srbije nesto ocekivali. I ja priznajem, nadao sam se da ce piksi donijeti dasak japanske radisnosti malo zategnuti ekipu, i da cete proci grupu sto bi bio fenomenalan uspjeh. Ali vec poslije pobjede protiv portugala upravo piksi je najvise poletio. Tad sam znao da ce na mundijalu biti sve po starom, necete proci grupu i to na sto gluplji nacin. Sad trebate ostaviti piksija i pustit ga da prozvace svoja glupa opravdanja. Ne mora preuzeti odgovornost, ali mora shvatiti da je njegova krivica najveca. Ako to uspije bit ce dobro.
    S hrvatskom se ne mozete mjeriti jer hrvatska je ozbiljna reprezentacija s karakterom.
    (croata, 23. decembar 2022 22:06)

    # Link komentara

  61. Vujovići grobari jugoslovsnskog fudbala zajedno sa njihovim selektorom osimom. Dejocu najboljoj formi sedeo na klupi doj igrali neki polovnjaci tipa baljić sušić, jozić, hadžibegić... Više ličilo na hr - željo reprezentaciju
    (Sofronije, 23. decembar 2022 22:05)

    # Link komentara

  62. Ne smeta meni taktika, ljudi i greše i rade dobro, sve je to deo posla. Ali što je ispao primitivac sa svojim gestovima na utakmicama, e to jeste brukanje zemlje koju predstavlja. Mislio sam da je on čovek sa manirima, ali baš sam se razočarao.
    (brm, 23. decembar 2022 22:03)

    # Link komentara

  63. Vujović Hrvat. A ja sam Pakistanac iz Indije.
    (Gornje Hrasno, 23. decembar 2022 18:51

    Dalipagic Srbin.
    (to je tek vic, 23. decembar 2022 21:01)

    Da li se Praja izjašnjavao kao Srbin? Da li ga je neko terao? Slepče.
    (Vojvoda Momčilo, 23. decembar 2022 21:58)

    # Link komentara

  64. Srbija i ima balvane od fudbalera, narocito u odbrani, cast par izuzetaka !
    (Balvan reprezentacija, 23. decembar 2022 21:51)

    # Link komentara

  65. Sve covek rekao tacno pa svidelo se to nekom ili ne
    (Bravo legendo, 23. decembar 2022 21:48)

    # Link komentara

  66. Dajte nam Dekija da nas vrati na fabrička podešavanja, pa da gubimo od uvek neugodnih Kiprana, Moldavaca i Izraelaca. Veliki je neuspeh direktno se plasirati na SP i kvalifikovati se za A grupu Lige nacija. U svim sferama života smo bolji od 29. mesta na svetu, samo smo u fudbalu najgori!
    (Branko, 23. decembar 2022 21:48)

    # Link komentara

  67. Zlatko Vujovic je legenda Hajduka iz Splita, kapiten i legenda nekadasnje vrhunske reprezentacije Jugoslavije,
    golgeter prve klase koji je postizao golove iz svih mogucih pozicija,
    vrlina mu je bila i brzina - kao sadasnji Mbape ! Ove Srbende sto ga pljuju po komentarima, mogu samo da mu pljunu pod prozor jer od bolesnog nacionalizma i sovinizma ne znaju sta ce !
    (Zlatko je legenda, 23. decembar 2022 21:47)

    # Link komentara

  68. Reče Zoran sa Cetinja ,Vujović,glavom i bradom od oca Radomira ,ogicira JRM.Nakon onih događanja na Cetinju ,ovakve izjave ne čude,to su oni …crveni Hrvati
    (milan, 23. decembar 2022 21:35)

    # Link komentara

  69. blizanci zoran i zlatko vujović. verovatno dve naveće rupe bivše Jugoslavije. nikad mi nije bilo jasno zašto ih forsiraju.
    (matori, 23. decembar 2022 19:36)

    Baš ovo smo se mi kod kuće stalno pitali za Pižona.
    (Ami, 23. decembar 2022 21:34)

    # Link komentara

  70. nakon što smo dva puta bili treći jednom drugi neki i dalje pričaju o sreći... ljubomora i zavist su zlo..
    (marijan, 23. decembar 2022 21:31)

    # Link komentara

  71. zoran vujević nije hrvat on je crnogorac koji je doša igrat u hajduka pa osta živite u splitu
    (niksss, 23. decembar 2022 21:31)

    # Link komentara

  72. Samo neka ti Zorane Vujoviću imaš "hrvatski nacionalni naboj" i biće sve u redu.
    (Dejan, 23. decembar 2022 21:29)

    # Link komentara

  73. Da li bi se onako prostački ponašao golman Argentine da si izgubili od Francuske. I to praktično odmah nakon završene utakmice, zatim na dodeli pehara a kulminacija svega je ponašanje u njegovoj zemlji. I ne samo golman, ima još igrača koji su pokazali nizak nivo pameti. Vređaju fotografijama M Bapea igrača budućnosti koji je već sada zvezda i koji će u budućnosti da postavi sve rekorde igrajući na svetskim prvenstvima. O klupskim takmičenjima i trofejima pogotovo. Pokazao je nulti prag inteligencije i poštovanja protivnika, ali može mu se. Da li će biti kažnjen zbog takvog ponašanja, videćemo.
    Nas selektor je pokazao zavidan nivo inteligencije, karakter i ponašanje na utakmici protiv Švajcarske, nakon preokreta i vođstva od 2 prema 1. To se NE RADI za vreme utakmice, već posle utakmice, samo u slučaju kada pobediš. A mi smo izgubili. Nas selektor treba da radi na svom imidžu, načinu ponašanja, jer kako se ponaša selektor takvo ponašanje je i kod igrača. Nadam se da će reperezentacija i svi koji je vode da povedu računa o ponašanju jer je to ujedno vezano i za narod koji oni predstavljaju.
    (Patriota, 23. decembar 2022 21:27)

    # Link komentara

  74. Koji mi Krezo? Zar ti i brat niste nasi?
    (Milos, 23. decembar 2022 21:24)

    # Link komentara

  75. I pazi ovo: 90% komentara de bavim tim KO je rekao, a ne STA je rekao. Rijaliti nacija. Ne vidimo dalje od svog nosa. Nebitni smo i za svetsko prvenstvo i za mnogo toga drugog, a umislili da smo nesto vazni. Da nas uopste nije bilo na prvenstvu, niko ne bi ni primetio. Al ajde sad, nazad u rijaliti i “hrvat ovo, oni nama, albanci nama, provociraju nas, kme, kme, mi savrseni”. Tuga.
    (Nol, 23. decembar 2022 21:23)

    # Link komentara

  76. Realno Piksi je doživeo totalni fijasko ,neočekivan jer je mislio da će daleko dogurati sa ovim timom…prvo tehničko taktički je pao na ispitu skroz ,tu je pokazao da nije stručnjak za velika dela nazalost ,koliko sam čuo tehnicki ih nije ni pripremao,…išao je na nacionalni naboj fazon mi se pitamo oni nisu bitni kako igraju nego mi kako igramo…uspeo je u Lisabonu kako ne znam ali je uspeo i to mu sva čast ,sreće je imao sa poništenim golom u Bg Ronalada ali sreća prati hrabre,po meni vrlo vrlo neozbiljan pristup odbrane i pogresna formacija sa trojicom pozadi pritiv ipak ozbiljnih ekipa za razliku od evropskih polutanera…ne znam šta bih rekao za budućnost našeg fudbala,neizvesno ko i sa državom
    (bla bla, 23. decembar 2022 21:21)

    # Link komentara

  77. Rece covek koji se zove ZORAN VUJOVIĆ
    (Vaše ime, 23. decembar 2022 19:28)

    Ja ne znam zašto neki u Srbiji misle da se Hrvati zovu otprilike Hrvoje Tugomirović ili Krešimir Horvat ili da imaju neko sasvim uvrnuto ime nepoznato kod Srba. Čoveče, većina njih ima ista imena koja nose i Srbi.
    (....., 23. decembar 2022 20:03)

    Do 1941. sve su to bili Srbi, zna se zbog cega su postali Hrvati.
    (kef, 23. decembar 2022 20:43)

    Zbog cega jadnice?
    (Marko, 23. decembar 2022 21:20)

    # Link komentara

  78. Relativno. Realno je malo nedostajalo Srbiji da prođe, u dve utakmice je vodila do oko 60-og min, dok su Hrvati mogli da ispadnu u grupi da je Lukaku iskoristio neku od više velikih prilika, a posle su prolazili na penale. Da, računa se samo rezultat, ali jedno je pohvaliti dobar rezultat, što je ok, a drugo je sada se praviti pametnim hvaleći polufinaliste po svaku cenu i praviti neke besmislene analize nečijih reči, izjava...
    (bre, 23. decembar 2022 21:16)

    # Link komentara

  79. Mi smo igrali do svojih gornjih limita. To je to i momcima svaka čast. Svakog prvenstva se neopravdano nadamo da možemo bolje, al ne možemo. Možemo u košarci, tu imamo kvalitet i tu je pitanje do koje medalje. U fudbalu ne znamo bolje. Ako neko od komentatpra zna bolje neka izvoli da proba.
    (Lale gator, 23. decembar 2022 21:12)

    # Link komentara

  80. teme je piksi a ne hrvati, alo !
    (alo alo, 23. decembar 2022 21:09)

    # Link komentara

  81. Samo Piksi nije video kakve rupetine ima u odbrani i zato treba da ode.
    (misko, 23. decembar 2022 21:06)

    # Link komentara

  82. Dobro deder Vujovicu objasni nam onda kako taj patriotski naboj ima Hrvatska a Srbija nema a Srbija ima skoro 30 evropskih, Olimpijskih i svetskih titula od '95 u kolektivnim sportovima dok Hrvatska ima 7-8 i to da ne postoji vaterpolo imali bi samo par rukometa od titula?! 🙄

    Bad čudno kako taj patriotski naboj deluje samo u fudbalu kao da košarkaši, odbojkaši i drugi nisu sportisti. Duplo više medalja imamo iz kolektivnih sportova od '95 i 3-4 puta više titula 🙄

    Sto je najludje razlika bi bila još drastičnija da nam sankcijama nisu uzeli preko 30 velikih takmičenja u sportu kada smo imali vrhunske generacije. Cak i sa sankcijama Srbija daleko daleko više ima uspeha u kolektivnim sportovima muškarci i žene. Sad me zanima kako taj naboj specijalno važi samo za fudbal🙄
    (DraganBorca, 23. decembar 2022 21:05)

    # Link komentara

  83. Skaloni svaku utakmicu druga formacija, posle Arabije odmah ubacio neke igrace sa klupe. A ovaj nas balvan?! Veliki strateg Piksi!
    (CHE, 23. decembar 2022 21:04)

    # Link komentara

  84. Kolika je ono godisnja plata? 600 ili 700 hiljada evra? Zlatko Dali 500 hiljada evra godisnje a osvojio srebro i bronzu u 4 godine. Mnogi selektori imaju mnogo vise a nista nisu osvojili. A navij+i jedva sakupe za navijcke rekvizite, a poneki i za put na mjesto radnje.
    (2 mil. €, 23. decembar 2022 21:03)

    # Link komentara

  85. Jako dobra analiza. Nadam se da vecina nasih ljudi to isto vidi
    (Ghalom, 23. decembar 2022 21:02)

    # Link komentara

  86. Piksi da ima neke ozbiljnije trenerske kvalitete proslavio bi se u Ligama 5ice, a ne Japanu.
    (Branko, 23. decembar 2022 21:02)

    # Link komentara

  87. Vujović Hrvat. A ja sam Pakistanac iz Indije.
    (Gornje Hrasno, 23. decembar 2022 18:51

    Dalipagic Srbin.
    (to je tek vic, 23. decembar 2022 21:01)

    # Link komentara

  88. @Pusti ti komsije da zive, znate kad jednom bude Srbija igrala Finale, ONA ce to finale POBEDITI i biti svetski prvak. To vase 2 ili 3 mesto nije nista, niko se neseca ko je bio 3 1990, koga briga. pozz.
    (matrix74, 23. decembar 2022 19:06)

    Kad "jednom bude" zapocinju sve bajke.
    A ko je bio drugi ili treci nema potrebe da iko pamti jer ostaje zapisano!
    (Mario, 23. decembar 2022 21:01)

    # Link komentara

  89. Zlatko Vujović? To beše onaj stručnjak što je protiv Engleza 3 puta promašio prazan gol (na istoj utakmici). Godinama se taj tip švercovao u onoj staroj Yugo reprezentaciji i uzimao mesto boljim igračima. Iz nekih neobjašnjivih razloga imao je praktično beskonačni kredit i kod Miljana i kod Osima. Verovatno mu je tata bio partizan ili neki visoki JNA oficir. Nema drugog objašnjenja...
    (Nebojša, 23. decembar 2022 21:01)

    # Link komentara

  90. Reče čovek čija reprenzentacija slavi sve uspehe uz Thomsona!;;))
    (Boki, 23. decembar 2022 21:00)

    # Link komentara

  91. Kad vidim Skalonija i njegove pomocnike kako se trude i marljivo rade, svi pod zastavom Argentine, muka mi od Pixija i ovih nasih.
    (CHE, 23. decembar 2022 20:58)

    # Link komentara

  92. ovo ni malo nije istina! ovaj hrvat priča gluposti! naprotiv, on krivicu nikome nije prebacio i ni jednom nisam čuo a ni video da psuje nekog igrača. jednostavno imali smo lušu odbranu i to je to.
    (dobro jutro Kolumbo, 23. decembar 2022 20:55)

    # Link komentara

  93. Zlatko VUJOVIC - Hrvat.. Toliko o tome kako su nastali Hrvati. A najgore od svega je to sto ovi Srbi, sami sebe nazivaju hrvatima..
    (Jorgovan, 23. decembar 2022 17:54)

    Pa ti se malo zamisli zasto tim nekadasnjim Srbima ne pada na pamet da se vracaju u srpstvo. Jedanput kad si napolju, tesko se vise vracas unutra.
    (Zumbul, 23. decembar 2022 20:02)

    A gde si ti zumbule, napolju ili unutra?
    (sijomigadjura, 23. decembar 2022 20:51)

    # Link komentara

  94. Mi dali vise golova u dve utakmice nego vi u 6 utakmica

    Ne kazem da je to smo mi dali samo 5 golova neki +

    Ali to sto ste vi umislili neke pluseve ili minuseve tamo gde ih nema to je za posebnu analizu istih ovih koji analiziraju zadrugu
    (Davor, 23. decembar 2022 19:44)

    I primili golava u jednoj utakmici ko mi u 7.
    (Marija, 23. decembar 2022 20:48)

    # Link komentara

  95. Ovaj nasao da pametuje nekome, cuj pustimo politiku politicarima, pustimo rat generalima... Pa vi ste ti koji pjevaju o generali i braniteljima, jado jadni. Daleko vam lepa kuca
    (Neko iz mase, 23. decembar 2022 20:48)

    # Link komentara

  96. Rece covek koji se zove ZORAN VUJOVIĆ
    (Vaše ime, 23. decembar 2022 19:28)

    Ja ne znam zašto neki u Srbiji misle da se Hrvati zovu otprilike Hrvoje Tugomirović ili Krešimir Horvat ili da imaju neko sasvim uvrnuto ime nepoznato kod Srba. Čoveče, većina njih ima ista imena koja nose i Srbi.
    (....., 23. decembar 2022 20:03)

    Do 1941. sve su to bili Srbi, zna se zbog cega su postali Hrvati.
    (kef, 23. decembar 2022 20:43)

    # Link komentara

  97. Pa ti se malo zamisli zasto tim nekadasnjim Srbima ne pada na pamet da se vracaju u srpstvo. Jedanput kad si napolju, tesko se vise vracas unutra.
    (Zumbul, 23. decembar 2022 20:02)

    Žito i kukolj.
    (spock, 23. decembar 2022 20:39)

    # Link komentara

  98. Evo još jedne prilike da objasnimo kako su svi narodi u okruženju poreklom Srbi i kako nas boli uvo za njihovo mišljenje, uz isticanje našeg.
    (Pan 5er, 23. decembar 2022 20:39)

    # Link komentara

  99. Људи, да ли сте ви прочитали цео текст, па овде се не ради о Златку Вујовићу-интервју је дао његов рођени брат, Зоран Вујовић...ајде се вратите мало на текст!!!
    (Горан, 23. decembar 2022 20:38)

    # Link komentara

  100. Piksi ni u jednom trenutku nije prebacivao krivicu na igrače, pogrešno ste informisani gospodine Vujoviću. Uostalom, bavite se onim što je sa Vaše strane ograde, ne brinite Vi za Piksija i (ne)spremnost naših fudbalera.
    (Mirjana, 23. decembar 2022 20:38)

    # Link komentara

  101. Ma nema to veze da li neko psuje ili ne ,da li je kulturan ili ne.
    Pa pogledahte prvake sveta.
    Onaj golman Argentine je ober prostačina ali skide čovek zicer na 3-3 u poslednjim trenucima meča.I odbrani posle.
    Takidje ovo sto pričaju o hrvatskim mentalitetu ,kultu reprezentacije,patriotizmu je samo marketing.
    Gde im je taj mentalitet i kult reprezentacihe u basketu?
    Pa kad izgube ima tu svega,skandala i cak su onog jadnog Sarica trazili danima niko nije znao gde je. Nestalo lice .
    U stvari,momak se sklonio od budala.

    Nego rad i kvalitet.
    U fudbalu imaju kvalitetnih fudbalera i to sto imaju lepo,primisljeno upotrebe.
    U basketu i to sto imahu kosarkasa ne znaju da iskoriste.
    Tako i kod nas ,samo obrnuto.

    Ne kazem da neko treba da se ponasa primitivno ,naprotiv.
    Ali to nema veze sa uspehom.

    Bas me briga ko je koga jahao i da li trener pihe,psuje - daj gol!
    Prosto.
    (Komša, 23. decembar 2022 20:34)

    # Link komentara

  102. Од речи до речи одмерена и прецизна констатација, а видим да неке наше људе истина боли. Полуписмени и неваспитани лик из Пасју Пољану је оличење данашње Србије ...
    (Гавра, 23. decembar 2022 19:05)

    Ne mogu svi iz Kumroveca da dodju.
    (ljubicica, 23. decembar 2022 20:34)

    # Link komentara

  103. Bas dobro da se oglasio neko ko se razume u i oko fudbala.Slazem se sa mnogo stvari izgovorenih od Z.Vujovica.Nije mi sve najjasnije za ovog ko.trenera da li se radi o bivsem selektoru U19 Srbije koji nisu dobili ni jednu utakmicu i na kraju nije hteo da podnese ostavku.?Kako je onda mogao da se nadje u strucnom stabu Piksija?Takvima treba zabraniti i prilaz blizu stadiona.
    (Max von Laaberg, 23. decembar 2022 20:22)

    # Link komentara

  104. Ko je uopste ovaj ? Sto ne podnosim ove pametnjakovice koji posle bitke pametuju. Inace kad smo kod hrvatske ona pojma nema da igra. Ono je uzas. Imali su srece vise nego pameti.
    (Nikola, 23. decembar 2022 20:20)

    # Link komentara

  105. vaše ime

    Šta je čudno blizanci Zoran i poznatiji brat brzonogi Zlatko Vujovic su deca vojnog lica službovao u Splitu 60tih i 70tih i tamo se rodili. Otac im je poreklom sa Cetinja CG a oni rođeni ostali živeti u Splitu. Hajduk im je dao sve a i oni Hajduku vratili dugogodišnjim igrama. Igrali su posle u Francuskoj ali vratili se u Hrvatsku tu su ostali da žive to je njihov grad njihov narod ništa nije čudno. Oboje su Hajdukova deca bili ostali to je posteno. U svoje vreme igrali su oboje za reprez. Juge Zlatko čak vrlo uspešno.
    (Tekila, 23. decembar 2022 20:19)

    # Link komentara

  106. Nije toliko bitno, ali ako me pamćenje dobro služi, nisu igrali zajedno samo u reprezentaciji nego jedne godine i u Zvezdi.
    (Aca, 23. decembar 2022 20:18)

    # Link komentara

  107. Ovde ljudi vole da pričaju o sporednim stvarima, samo ne o fudbalu. Uhvate se za nacionalni naboj (u ovom slučaju pohrvatljeni Srbin priča o razlici između Srba i Hrvata), ili lošu fizičku pripremu (iako je reprezentacija Srbije trčala znatno više od rivala).

    Stvar hrvatskog uspeha 2022. i srpskog neuspeha leži u fudbalu. Neverovatno, ali je tako. Srbija u samoubilačkom sistemu sa tri štopera, gde je srednji štoper bio sam sve vreme, i koji je selektor MORAO da promeni odmah na poluvremenu protiv Brazila.

    Sa druge strane, hrvatijanci sa dobrim bekovima, 4 igrača pozadi i praktično tri zadnja vezna su igrali da drže loptu i da prođe vreme, na 0:0.
    (Aki, 23. decembar 2022 20:16)

    # Link komentara

  108. Hahahaha, pogledajte šta je njegov brat izmašio protiv Engleske na Vembliju, Lukaku je za njega mala beba. Cele osamdesete kod Miljanića i Osima, to je bio horor. Koliko sjajnih fudbalera nije dobilo šansu zbog ta dva panja, ovo današnje menadžerisanje je mala maca za tu noćnu moru.
    (Tandžara, 23. decembar 2022 20:12)

    # Link komentara

  109. a koja bi prica bila da je Lukaku pogodio jedan zicer...vi ste na ova dva mundijala ispucali srecu za narednih 100god..zivi bili pa videli
    (marko, 23. decembar 2022 17:54)

    bolna istina koje su u Hrvatskoj svi normalni ljudi svjesni. Toliko srece protiv Belgije u tekmi u kojoj nas se nista nije pitalo da je prosto nevjerojatno kako onaj nesretni Lukaku od 4 zicera nije uspio nijedan pretvorit u zgoditak koji bi nas zasluzeno poslao doma. I ja mislim da smo svu svoju srecu i 2018. a posebice sada istrosili za tisucu godina narednih. Kada sreca okrene ledja, to onda bude jos surovije od onog sto ti prije toga da, tako da nas cekaju bolni udarci uskoro...
    (mateo, 23. 
    Au stari,sto si se ti nacitao hrvatske
    stampe,svaka cast. Zavidan pravopis. Prizivate vi nama te bolne udarce od 98 g,ali nikako da dodju. Da vas nema,trebalo bi vas izmislit. Ko u onim filmovima o Iliji Cvorovicu.
    (Mate, 23. decembar 2022 20:10)

    # Link komentara

  110. a koja bi prica bila da je Lukaku pogodio jedan zicer...vi ste na ova dva mundijala ispucali srecu za narednih 100god..zivi bili pa videli
    (marko, 23. decembar 2022 17:54)
    A koja bi tek prica bila da utakmica traje 60 minuta? Bar nas mister tako kaze. Batice batali sta bi bilo kad bi bilo, gledaj sta jeste. Ali kod nas je uvek sta bi bilo kad bi bilo, svi drugi imaju srece osim nas, teorije zavere. Dokle bre.
    (djomla, 23. decembar 2022 20:09)

    # Link komentara

  111. Rece covek koji se zove ZORAN VUJOVIĆ
    (Vaše ime, 23. decembar 2022 19:28)

    Ja ne znam zašto neki u Srbiji misle da se Hrvati zovu otprilike Hrvoje Tugomirović ili Krešimir Horvat ili da imaju neko sasvim uvrnuto ime nepoznato kod Srba. Čoveče, većina njih ima ista imena koja nose i Srbi.
    (....., 23. decembar 2022 20:03)

    # Link komentara

  112. Zlatko VUJOVIC - Hrvat.. Toliko o tome kako su nastali Hrvati. A najgore od svega je to sto ovi Srbi, sami sebe nazivaju hrvatima..
    (Jorgovan, 23. decembar 2022 17:54)

    Pa ti se malo zamisli zasto tim nekadasnjim Srbima ne pada na pamet da se vracaju u srpstvo. Jedanput kad si napolju, tesko se vise vracas unutra.
    (Zumbul, 23. decembar 2022 20:02)

    # Link komentara

  113. Braca Vujovic rodjeni u Sarajevu, odrasli na Grbavici. Srbi. I koliko ja ovde procitah svi spominju Zlatka Vujovica, a ovu izjavu je dao njegov brat Zoran. Zlatko je bio napadac, a Zoran bek.
    (Crno na belo, 23. decembar 2022 20:00)

    # Link komentara

  114. Hrvatima je, valjda krivo, što mi navijamo protiv njih. Ni oni ne navijaju za nas
    (Snake, 23. decembar 2022 19:58)

    # Link komentara

  115. A ti ces da definises ko je Srbin a ko ne? Odleprsaj zgubidanu.
    (Negativni, 23. decembar 2022 19:09


    A sto da ne definise?
    Taj nki Vujovic je bivsi Srbin ocigledno isto ko onaj Milanovic ili Perisic ili Subasic... sta je sporno tebi ?
    Pa hr su hibridni narod, sta imaju svoje od istorije?
    Kao sto ne postoji makar jedna istorijska gradjevina tamo starija od 50,60 god a da ju je podigao taj "narod" tako ne postoji nikakav "hr narod" vec hibridni narod napravljen pod AU krunom sto je zapravo vecinski srpski narod kojeg su pokrstili, i sta je tebi tu sporno uopste ?
    (C i n i k, 23. decembar 2022 19:58)

    # Link komentara

  116. Hrvatska nije pokazala nista na ovom sp,bilo je mucno za gledati njihove utakmice.Razlika izmedju Srbije i Hrvatske je cista sreca sto nisu bili u istom avionu za kuci kad i mi. Al nema veze, ovo im je zadnje veliko takmicenje, jer nemaju vise nista u buducnosti od igraca i oni su toliko zaslepljeni da ne vide da nema sutra.Videcemo taj naboj i mirnocu u glavi kad im se skupe 11 balvana koji sami sebe saplicu.
    (Ms, 23. decembar 2022 19:57)

    # Link komentara

  117. u mom selu se kaže ne gleda se šta kažu već ko kaže.
    (Mr. Fix, 23. decembar 2022 19:52)

    # Link komentara

  118. Daj pali i bavi se svojim poslom.
    (S1pac, 23. decembar 2022 19:48)

    # Link komentara

  119. Realno Piksi se propisno obrukao na Svetskom prvenstvu, kako vođenjem ekipe, tako i sa svojim izjavama.
    (Marko, 23. decembar 2022 17:50)

    Ispravite me ako gresim, cak je na jednoj konferenciji bio pripit ili mamuran, i to verovatno je tad Sergej dobio sina.
    (Paradox, 23. decembar 2022 19:47)

    # Link komentara

  120. Poslušajte šta je Mihajlović rekao o vremenu provedenom kao selektor Srbije kod Ivanovića. Slabo viđaš igrače, nikad ne znaš kakvi će doći iz svojih klubova, koliko spremni i koji im je stepen povreda. Mi smo najspremniji bili kao ekipa tamo negde kada smo igrali sa Švedskom. Svi su bili u formi, sada je svima je nešto falilo. A Mihajloviću su klipove postavljali svakakve isto, najviše je bio ljut na novinare zbog kojih je prestao uopšte da komunicira sa određenim medijima. Sve smo ovo prošli više puta, pravi ljudi su uvek bivali oterani i na njima su se iskazivale frustracije. Neće moći to više! Ovaj put niko nije dugo tugovao, a Hrvati neka gledaju svoja posla.
    (Dubioza, 23. decembar 2022 19:45)

    # Link komentara

  121. blizak Stojkovic rodjak Piksija je isao samnom u skolu, nazalost porodica Stojkovic nije poznata po intelektu, sjajni su zanatlije, konobari, fudbaleri, prodavci magle ali nisu stratezi i takticari
    (seljadin, 23. decembar 2022 19:45)

    # Link komentara

  122. Mi dali vise golova u dve utakmice nego vi u 6 utakmica

    Ne kazem da je to smo mi dali samo 5 golova neki +

    Ali to sto ste vi umislili neke pluseve ili minuseve tamo gde ih nema to je za posebnu analizu istih ovih koji analiziraju zadrugu
    (Davor, 23. decembar 2022 19:44)

    # Link komentara

  123. Krs igrao na racun brata i sad on prica o Piksiju
    (Ja Moje, 23. decembar 2022 19:44)

    # Link komentara

  124. I opet Hrvat pravo u centar. Ni rec vise ni rec manje, a sve kako jeste. Mi smo sebi samo jos dublje zarili noz u grudi ostavivsi Piksija na mestu selektora. Taj covek nema sposobnosti da bude trener ili selektor, a to igraci i te kako vide. Otud i manjak respekta sa njihove strane.
    (Smesko, 23. decembar 2022 19:41)

    # Link komentara

  125. Ovo je izgleda tipican izraz lica Piksija:prepotentan,egocenrican,sa visine gleda na ljude koji imaju mnogo vecu inteligenciju,ali mnogo manje para.
    I naravno,za neuspehe ,ON nikako ne moze da bude kriv,drugi su krivi
    (krik, 23. decembar 2022 19:40)

    # Link komentara

  126. Zlatko VUJOVIC - Hrvat.. Toliko o tome kako su nastali Hrvati. A najgore od svega je to sto ovi Srbi, sami sebe nazivaju hrvatima..
    (Jorgovan, 23. decembar 2022 17:54) 

    Trenutno je Hrvat.
    Sve je on što treba kad treba.
    Secam se kako je sa Duletom Savicem plakao na Poljudu u direktnim prenosu kada im je maršal bacio kašiku...
    (Komša, 23. decembar 2022 19:38)

    # Link komentara

  127. Pozeljno bi bilo da uvedete neki mini kviz pre objavljivanja bilo kakvih komentara, jer na ovom primeru iz prilozenog jasno se vidi da ogromna vecina nije nikad ni cula za Zlatka Vujovica, sto dalje implicira da je rec o komenetatorima koji se nisu ni rodili u vreme kada su Piksi i Zlatko zamotali Spaniju u crno 1990. god na SP u Italiji. A komentatori koji vide nacionalizam u sportu ne bih ni komentarisao.
    (Wolf, 23. decembar 2022 19:37)

    # Link komentara

  128. Vujovicu, kuco junacka, ne prdi.
    (Ivan⁶, 23. decembar 2022 19:37)

    # Link komentara

  129. blizanci zoran i zlatko vujović. verovatno dve naveće rupe bivše Jugoslavije. nikad mi nije bilo jasno zašto ih forsiraju.
    (matori, 23. decembar 2022 19:36)

    # Link komentara

  130. A kad bismo mi koji nismo Srbi bili Srbi opet nas ne bi prihvatili Srbi .
    (Man, 23. decembar 2022 19:36)

    # Link komentara

  131. botovi odmah se prebrojavaju krvna zrnca i kritikuju a u pravu je covek.. seljacenje, diletantizam i arogancija, piksija ne mogu da naprave trenerom… dalić je za njega gromada !
    (paja, 23. decembar 2022 19:35)

    # Link komentara

  132. Pa ovo je totalna glupost. Nezavređuje čak ni komentar.
    (Dragi, 23. decembar 2022 19:34)

    # Link komentara

  133. Vujovic nas solidno analizira,kao da je pravi Srbin
    (Er, 23. decembar 2022 19:34)

    # Link komentara

  134. A kako da ga igrači gledaju kad svi oni znaju da mu golman Mustafa i dan danas kreše ženu a Piksi se pravi lud .....i kome on da bude autoritet ??
    (Pirlo potencijal, 23. decembar 2022 19:33)

    # Link komentara

  135. Zlatko je bolji!
    (Miki Rudinski, 23. decembar 2022 19:32)

    # Link komentara

  136. Braća Vujovići, naturalizovani Hrvati sa rezervacijom u reprezentaciji Jugoslavije. Njima je bilo garantovano mesto u reprezentaciji , po nacionalnom ključu, iako nikakav doprinos nisu dali. Čovek koji može samo da ćuti jer Piksi je za njega izmislio i fudbal i život.
    (Miron, 23. decembar 2022 19:31)

    # Link komentara

  137. Kad te Zoran Vujovic kudi znaj da si u pravu 200%. O toj izpuzotini ispod panja toliko.
    (fiko, 23. decembar 2022 19:31)

    # Link komentara

  138. Ja vas uvjeravam da kad naši nogometaši pjevaju pjesme Tompsona ili bilo što drugo, da te pjesme ne pjevaju ni iz kakve mržnje prema srbima, niti ikog zovu na mržnju. Pjevaju te pjesme jer su domoljubne. Pa ti ljudi imaju i toliko prijatelja u Srbiji. Recimo Modrić je htio Tompsona 2018. na dočeku, a kada je Jović prešao u Real, prvi ga je prigrlio i pomagao mu koliko je god mogao. Tako da ne, nije on htio Tompsona da bi pjevao protiv Srba. Ali vi ste svi selfcentered i ne vidite dalje od svog nosa. Pa tako i kada Hrvati slave, vi uvijek vidite da je nešto zbog vas.
    Vlašić recimo igra u Torinu i rekao je da je jako dobar s Radonjićem, Lukićem,...
    Luka Sučić i vaš Pavlović su jako dobri. Da ne nabrajam dalje... Nikakva mržnja prema Srbima. Tompson je samo domoljublje. Lijepa li si...
    (Brat Hrvat, 23. decembar 2022 19:30)

    # Link komentara

  139. “Mateo” Hrvatino, bravo za trud. Kako ti se da glumiti, ijekavicom lomiti prste. Što se tiče Vujovića, ovo je dio intervjua u kojem se razgovaralo o svim reorezentacijama, završnici, a tako i o vašoj. Vi ste nam bitni samo za podjebavanje i da vam se smijemo. 29 od 32. Što se nas tiče, dolazi nova generacija, bez Modrića, igrat ćemo drugačije. I opet ulaziti u završnice. “Mateo”, bit će još čireva na želucima za vas…
    (prika iz susjedstva, 23. decembar 2022 19:29)

    # Link komentara

  140. Rece covek koji se zove ZORAN VUJOVIĆ
    (Vaše ime, 23. decembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  141. Mi smo izgledali kao razbijena voska. To nema veze sa povredama napadača.
    Mislim da nijedna reprezentacija nije delovala lošije u odbrani od naše.
    Nivo africkih reprezentacija 70tih.
    Za to potpuno rasulo je Piksi najveći krivac!
    (Volim i ja vas, 23. decembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  142. Probajte kriket, nije nogomet za vas anti-talente.
    (zrakomlat, 23. decembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  143. Možda si i u pravu Zlatko.
    Al nije tvoje da komentarišeš. Inače si kao igrač bio obična cepanica i letva. Štopovao si loptu kao da je vruća pegla. A od tehnike si znao samo "nabij balun"
    (kraft, 23. decembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  144. Možda si i u pravu Zlatko.
    Al nije tvoje da komentarišeš. Inače si kao igrač bio obična cepanica i letva. Štopovao si loptu kao da je vruća pegla. A od tehnike si znao samo "nabij balun"
    (kraft, 23. decembar 2022 19:27)

    # Link komentara

  145. @C i n i k, 23 tebe bolje da je seamota sto ne znas ko su braca Vukovic.
    (Ja45, 23. decembar 2022 19:27)

    # Link komentara

  146. Probao je Velibor Vasovic od njega da napravi gospodina,ali ne vredi,ostao je mali coveculjak iz predgradja Nisa.
    (Nikola, 23. decembar 2022 19:26)

    # Link komentara

  147. Pa Covek je u pravu!
    (Baca, 23. decembar 2022 19:25)

    # Link komentara

  148. Svaka čast Vujoviču, svaka reč na svom mestu.
    (Nedeljko, 23. decembar 2022 19:25)

    # Link komentara

  149. Hrvati su sav turnir neke otrovne strelice prema Srbiji upućivali, skidali pritisak sa svojih igrača tako što su blatili naše u svojim medijima. Ne bi me ni začudilo da oni i njihovi ljudi ruše naš fudbal. Sada ako trojicu oduzmemo imamo sjajne momke i selektora normalnog. Mora da se popravi stručni štab oko Piksija i korak po korak verovati u sebe i sticati iskustvo. Ne trebaju nam nikakvi skandali. Mnogo su čudni ti izbori pred samo takmičenje. Kao što rekoh, mnogo stvari mi je tu bolesno, a oni se stalno bave nama.
    (Danas, 23. decembar 2022 19:24)

    # Link komentara

  150. Piksi je navijao za japan protiv hrvatske (i ne, ne mislim da je razlog tome zato sto je igrao u japanu, nego je navijao protiv hrvatske). Ali i Vujovic nije rekao da je itko od igraca navijao protiv hrv. Rekao je samo da su srbi navijali protiv. Sto je i tocno. Poslusajte samo vaseg komentatora (koji je predstavnik svih vas) kako je navijacki komentirao protiv hrvatske. A poslusajte s druge strane nase komentatore kako su istim tonom i s istim odusevljenjem komentirali svaki gol koji je srbija dala ili primila. Da je nas komentator komentirao kao vas, uvjeravam vas da bi u hrvatskoj odmah sutradan dobio otkaz. A posto je vas bio vama po volji, vjerojatno ce komentirat i sljedece utakmice nase reprezentacije.

    Kao drugo dajte se zapitajte malo. Sve su vam drugi krivi. Hrvati sto slusaju tompsona, albanci sto pokazuju svoja obiljezja, kosovari jer se zele odvojiti. Pa koliko vi neprijatelja imate?! Da niste mozda VI ti koji su krivi?!?!?
    Tko vas je uopce uvjerio da ste vi nevini?! Da je bar meni zivjet u obakvoj zabludi...
    (M, 23. decembar 2022 19:22)

    # Link komentara

  151. Hrvati...
    (Sta uradi to,Dusane Kecmane,tog 25.04.2010?, 23. decembar 2022 19:19)

    # Link komentara

  152. Zlatko VUJOVIC - Hrvat.. Toliko o tome kako su nastali Hrvati. A najgore od svega je to sto ovi Srbi, sami sebe nazivaju hrvatima..
    (Jorgovan, 23. decembar 2022 17:54)
    Nije srbin 100% jer je rekao istinu. Srbi plaču i vrište kada im neko kaže istinu u oči i nazivaju druge šiptarima, hrvatima, muslimanima i glasaju velikog vođu. Nije srbin garant a nije ni bitno, glupima jeste.
    (Liga šampiona, 23. decembar 2022 19:15)

    # Link komentara

  153. @ljubo
    Pa jes' šta je Piksi kriv? Kako on da uigrava reprezentativni tim? Vodio je tim na najmanje 20 utakmica. Kakva taktika, kakvi bakrači....oni dođu iz klubova i za reprezentaciju igraju ono što igraju u klubovima. I šta je Piksi kriv što onaj dva puta kasni da namesti ofsajd. Pa u klubu redovno kasni da se izmakne i za to prima pare.
    Idemo dalje
    (Borkes, 23. decembar 2022 19:15)

    # Link komentara

  154. Alo cinik
    druze ovaj covek je bio igracima i to kakva
    rodjen je u Sarajevu a skoro celu karijeru proveo u hajduku,bio je gospidin covek i naterenu i van njega
    nikad ruznu rec nije rekao za nas srbe ni pre ni podle raspada bivse nam drzave.Sve sto je rekao stoji,nije trebslo da procuri taj skandal,bar ne pre dolaska u srbiju
    Al ovo nam je dobra skola i ubedjen sam da ako se plasiramo na euro da cemo napraviti dobar rezultat
    srecno Srbija
    (gatuzo, 23. decembar 2022 19:15)

    # Link komentara

  155. nazalost istina
    (rv, 23. decembar 2022 19:14)

    # Link komentara

  156. Zoran Vujovic, bivsi srbin...
    (Public_Enemy, 23. decembar 2022 19:14)

    # Link komentara

  157. Ponašanje naših na ovom mundijalu ni po čemu se ne razlikuje od drugih. Svetski prvaci su ujedno i prvi u prostakluku i šabanisanju, Francuzi sa papučama... Samo nije jasna tolika potreba Hrvata i "hrvata" da komentarišu našu ekipu. Ok, treći ste, super, ajd za dom na Tompsona spremni i ćao. Dosta bre više
    (Gruya, 23. decembar 2022 18:46)
    A što vi komentirate našu ekipu?što vašu ekipu se ne smije komentirati, pa nisu valjda zaštićeni kao mrki medvjed?Ali zato vi komentirate sve žive koji licemjeri.
    Rekao bih da vas boli istina.
    (mario, 23. decembar 2022 19:14)

    # Link komentara

  158. Ko je sad ovaj jbt?
    Msm pitam se samo dal je moguce da je covek Vujovic, a pljuje po SRB?!
    Bolesno i nadreaalno od pripadnika tog hibridnog naroda.
    (C i n i k, 23. decembar 2022 18:47)

    Rekao je istinu !!!
    (Panac, 23. decembar 2022 19:12)

    # Link komentara

  159. bolna istina koje su u Hrvatskoj svi normalni ljudi svjesni. Toliko srece protiv Belgije u tekmi u kojoj nas se nista nije pitalo da je prosto nevjerojatno kako onaj nesretni Lukaku od 4 zicera nije uspio nijedan pretvorit u zgoditak koji bi nas zasluzeno poslao doma. I ja mislim da smo svu svoju srecu i 2018. a posebice sada istrosili za tisucu godina narednih. Kada sreca okrene ledja, to onda bude jos surovije od onog sto ti prije toga da, tako da nas cekaju bolni udarci uskoro...
    (mateo, 23. decembar 2022 18:07)

    Solidan pokusaj glumljenja hrvatskog ali ipak samo ostao pokusaj. Sam probaj da shvatis koju si pogresku napravio :))
    (Mario, 23. decembar 2022 19:12)

    # Link komentara

  160. Zlatko da komentarise Piksija??? Centarfor koji loptu prima na penalu, a zaustavlja je na korner zastavici? Trebalo mu je ar i po da se sa loptom okrene prema golu. Kada su nam protivnici videli da je on u timu, upisivali su sigurna dva boda (tada pobeda nije bila tri kao danas...).
    (NSTulip, 23. decembar 2022 19:10)

    # Link komentara

  161. Secam se Zlatka 90te. Nema pojma covek. Piksi ih sam doveo do Argentine.
    Ja bi voleo da nasi igraci vise psuju I da su vise bezobrazni na terenu koa Argentinci. Svi su makani pre-dobri I fini. Takvi ne mogu da osvoje nista.
    (Dragos, 23. decembar 2022 19:10)

    # Link komentara

  162. Zlatko VUJOVIC - Hrvat.. Toliko o tome kako su nastali Hrvati. A najgore od svega je to sto ovi Srbi, sami sebe nazivaju hrvatima..
    (Jorgovan, 23. decembar 2022 17:54)
    A ti ces da definises ko je Srbin a ko ne? Odleprsaj zgubidanu.
    (Negativni, 23. decembar 2022 19:09)

    # Link komentara

  163. a koja bi prica bila da je Lukaku pogodio jedan zicer...vi ste na ova dva mundijala ispucali srecu za narednih 100god..zivi bili pa videli
    (marko, 23. decembar 2022 17:54) Penali nisu sreca nemacu pojma, prosetaj.
    (Negativni, 23. decembar 2022 19:09)

    # Link komentara

  164. A da mi dovedemo Luisa Enrikea na mesto selektora?
    (Vlada, 23. decembar 2022 19:08)

    # Link komentara

  165. covek sve u pravu
    (dule m., 23. decembar 2022 19:08)

    # Link komentara

  166. Vujovicu bi bilo bolje da precuti i kaze „to su svi klasa iznad mene tako da nemam sta da kazem“ nego da da bilo koju izjavu…
    (Goran Paunkovic, 23. decembar 2022 19:07)

    # Link komentara

  167. Zasto VI gospodine nedate izjavu npr. HRT u, pa im kazete kako gosp. Lovren i onaj drugi Brezovic pevaju ZA DOM SPREMNI. Koliko to pokazuje kako vi razmisljate, pa to je nestvarno. Pusti ti komsije da zive, znate kad jednom bude Srbija igrala Finale, ONA ce to finale POBEDITI i biti svetski prvak. To vase 2 ili 3 mesto nije nista, niko se neseca ko je bio 3 1990, koga briga. pozz.
    (matrix74, 23. decembar 2022 19:06)

    # Link komentara

  168. Pre svega normalno je da Hrvati komentarišu srpsku reprezentaciju i obratno, normalno je i da se komentariše štajaznam poljska reprezentacija, a kamoli ovo što je isti jezik. Vujović još više, čovek igrao sa Piksijem. Ljudi su toliko optetećeni nepotrebno, a normalnim pojavama. Sad kako koji komentar to je pravilo za sve komentare, neki pogodi neki ne ali Hrvati će se zauvek objavljivati kod nas, a mi kod Hrvata, ako vam nije do hrvatskog mišljenja naučite neki jezik pa tamo pratite portale.
    (Rale, 23. decembar 2022 19:05)

    # Link komentara

  169. Znamo Zlatko da si vazda bio ljubomoran na Piksija.
    (YUGO TEMPO 1.1, 23. decembar 2022 19:03)

    # Link komentara

  170. I pored trećeg mesta i dalje ih pucaju kompleksi :)
    (Bgd25, 23. decembar 2022 19:03)

    # Link komentara

  171. Tako je Zlatko legendo, tebe i drugove je vodio nenadmasni Ivica Osim i ti najbolje znas sta znaci vrhunski selektor
    (Vrsni golgeter, 23. decembar 2022 19:01)

    # Link komentara

  172. OK je bio za onu utakmicu sa Portugalom. Sve tu OK.
    Ovde...
    on traži uzrok u lošoj kondicionoj pripremi. Pa gde si Piksi bio kada su se te pripreme vršile?
    Jesi li imao važnija
    (posla?, 23. decembar 2022 19:01)

    # Link komentara

  173. Kak ga nije sram? Poslije pjevanja Thompsona na doceku Vatrenih i Dalicevih "ratnih" izjava o braniteljima, mi Hrvati posljednji imamo pravo prigovorit bilo tkome za psovanja bilo cega. Doista nemamo srama.
    (mario, 23. decembar 2022 17:51)

    Hmmm, @mario zna i sarkastican biti.
    (Smesko, 23. decembar 2022 19:01)

    # Link komentara

  174. Pervertit pervertira
    (Mladen, 23. decembar 2022 19:00)

    # Link komentara

  175. Zbog čega Zlatko kad kaže"...mi imamo taj patriotski naboj..." ne misli na Crnu Goru ?
    (BricaKosačica, 23. decembar 2022 18:59)

    # Link komentara

  176. Pa da je došlo od. Bilo kog drugog nego nego od prosečnog igrača koji se Osimu ulizivao. I još to Srbin kaže za Srbina, sram te bilo.
    Koji si ti to faktor bio.
    (guuk72ga, 23. decembar 2022 18:59)

    # Link komentara

  177. Sve tacno Zlatko objasnio !
    (Pravo u metu, 23. decembar 2022 18:59)

    # Link komentara

  178. Podrška za Pixija.
    I bilo bi lepo da se plasiramo na evropsko i da se sastaneno sa "komšijama" I da ih pošaljemo doma zajedno sa braniteljima
    (Marko, 23. decembar 2022 18:56)

    # Link komentara

  179. Dosadni ste sa srećom.

    Hrvatska u 6. mjesecu igra finale lige nacija. Isto na sreću došli tamo
    (samo kažem, 23. decembar 2022 18:53)

    # Link komentara

  180. Селектор је у спорном тренутку рекао оно што смо сви ми помислили, а сад се правимо фини и као замерамо му. А ти Злајо, не једи оно што се не једе.
    (Тома Сојер, 23. decembar 2022 18:53)

    # Link komentara

  181. Narod koji je prvi put dobio samo svoju državu pre 30 godina je očekivano da ima taj naboj. Stoji.
    Mi smo to prošli oko 1804.-1815.
    (limun žut, 23. decembar 2022 18:52)

    # Link komentara

  182. Piksi je bio velikan igre, nema priče. Prvo je dozvolio sebi da ga isteraju iz Zvezde. Onda je dozvolio sebi da ga isteraju iz FSS-a. Ne razumem zašto velikan i legenda sebi dozvoljava da ponovo uplivava u jednu te istu ekipu gde ne odlučuje sportski faktor?
    Jedino što je uspeo je to da se vine u nebesa i da objasni igračima da ga zovu "Mister". Stara srpska reč, verovatno...
    Eto, žao mi je što će pre ili kasnije biti ponovo oteran identično kao i do sada.
    (Kulen, 23. decembar 2022 18:52)

    # Link komentara

  183. Mozda se oni dobro slazu u timu, ali energija im je bila Boze savuvaj. Kao da su na parastosu ili ratistu. A pritom su nezreli i nevaspitani. Psuju, pljuju, hvataju se za medjunozje, tuku...Hvala Bogu pa nismo prosli dalje. S obzirom da se nece promeniti, bolje i da ne idemo na Evropsko.
    (bananica, 23. decembar 2022 18:52)

    # Link komentara

  184. Vujović Hrvat. A ja sam Pakistanac iz Indije.
    (Gornje Hrasno, 23. decembar 2022 18:51)

    # Link komentara

  185. piksi je zaista velicina naseg fudbala ali autoritet ravan nuli...opste je poznato da ni u svojoj kuci nije glavni jer mu sve zena odredjuje...i takav covek ne moze da vodi reprezentaciju
    (bobi, 23. decembar 2022 18:49)

    # Link komentara

  186. Хрвати причају о Пиксију, лош, крив због тога и тога, псује, не поштује...бла, бла, бла...!!! То значи, чувајмо Пиксија, као очи у глави, као мало воде на длану!!!
    (Бојан, 23. decembar 2022 18:48)

    # Link komentara

  187. Ko je tebe sta pitao?!?!
    Ko se bavio vama?!
    Gledaj svoja posla i pali...
    (Dachazvezda, 23. decembar 2022 18:47)

    # Link komentara

  188. Ko je sad ovaj jbt?
    Msm pitam se samo dal je moguce da je covek Vujovic, a pljuje po SRB?!
    Bolesno i nadreaalno od pripadnika tog hibridnog naroda.
    (C i n i k, 23. decembar 2022 18:47)

    # Link komentara

  189. Vujović....
    (Aleksa 78, 23. decembar 2022 18:47)

    # Link komentara

  190. Ponašanje naših na ovom mundijalu ni po čemu se ne razlikuje od drugih. Svetski prvaci su ujedno i prvi u prostakluku i šabanisanju, Francuzi sa papučama... Samo nije jasna tolika potreba Hrvata i "hrvata" da komentarišu našu ekipu. Ok, treći ste, super, ajd za dom na Tompsona spremni i ćao. Dosta bre više
    (Gruya, 23. decembar 2022 18:46)

    # Link komentara

  191. Oni zaista nemaju srama. Nijedan jedini igrac se nije bavio drugima i niko im nije pozelio da izgube. A ova prica da nisu smjeli da dozvole da procuri u javnost cija zena je skakala u ciji krevet je posebno sramna i samo govori ko je ovaj covjek! Pa ta prica je dokazano izmisljena, tako da je oni nisu mogli ni sprijeciti da "procuri" u javnost. Ali eto, ovaj (ne)covjek je odmah zakljucio da je tacna jer "on zna ko i kakvi su Srbi".
    (Sash, 23. decembar 2022 18:46)

    # Link komentara

  192. a koja bi prica bila da je Lukaku pogodio jedan zicer...
    (marko, 23. decembar 2022 17:54)
    a koja bi bila da ste vi dali barem jedan gol...
    (Mario, 23. decembar 2022 18:43)

    # Link komentara

  193. veca je sramota za jednu naciju da neko ko je kako vi kazete srbin izjasnjava kao hrvat, nego da nikad nije ni bio "srbin" to puno govori o toj naciji i drzavi gde se njihovi građani odricu sopstvene drzave zato sto je banana
    (pero, 23. decembar 2022 18:43)

    # Link komentara

  194. јел то причао о Далићу да пусти политику политичарима и рат генералима???
    (Katarina, 23. decembar 2022 18:40)

    # Link komentara

  195. Kampanja za smenu Piksija je krenula još pre početka SP. Lice sa poternice zajedno sa onim čiju sliku u kabinetu drži počeli su ovo još onomad kad se na severu pojavio transparent 'sajonara'. Uspeo je Piksi da preživi ali se videlo na SP da je po ogromnim pritiskom. Uspeo je da liši procenata Lice sa poternice i menadžera u pokušaju, sina vrhovnog komandanta. Sada se rat nastavlja i svim srcem se nadam da će ih Piksi nekom fintom izraditi i pokazati im da se manu fudbala.
    (srki, 23. decembar 2022 18:39)

    # Link komentara

  196. nikad, ali nikad necemo nista uraditi u fudbalu jer su nam igraci prevelike zvezde. a za to ste iskljucivo vi novinari krivi. jer po vasim tekstovima, svi su materijal za Real abigraju u Vicenci
    (Nemanja, 23. decembar 2022 18:38)

    # Link komentara

  197. Sa onakvim sramnim ponasanjem Piksija i pojedinih igraca, psovki, urlanja, hvatanja za gušu...zelim nasim igracima da se ne plasiraju na dogledni broj prvenstava.
    (Indjija, 23. decembar 2022 18:35)

    # Link komentara

  198. Tuga ste od komentara. Zato i zasluzujete sve ovo. Nista nije slucajno
    (Xnodehov ljubavnik, 23. decembar 2022 18:34)

    # Link komentara

  199. Srbija se obrukala i igrom i ponašanjem igrača i trenera. Hrvat koliko god glumili gospodu - ispali su gospoda. I igrači i trener. I još osvojili medalju...
    (Sale, 23. decembar 2022 18:33)

    # Link komentara

  200. Kakva legenda Zlatko Vujovic. Ma sve je tacno rekao. A mi Srbi po obicaju ne volimo istinu, vise volimo glavu u pesak, ili cak da negiramo. Kakve su ono bile izjave u Kataru "nikad bolja atmosfera" Tadica, Piksija i drugih, a svi k'o pokisli. Trebalo je sve reci, pa nek leti perje, ali nek se rascisti. I neka javnost zna, onda je i tebi lakse kao igracu i selektoru da ne nosis to breme tajne i fokusiras se na svoj posao. A i javnost bi imala cistiju sliku i prilagodila ocekivanja. Nikad nije dobro prikrivati i negirati istinu, to mi nikako da shvatimo. Ne samo u sportu...
    (Iskreni patriota, 23. decembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  201. Ne gtreba meni da kaze Zlatko Vujovic, ne treba da mi kaze niko. Sto se mene tice mogao je da ga nahvali na sva zvona, covek je prava neznalica, arogantan i svu krivicu je svalio na igrace, pa cak delom i na nas, obican narod. Ne znam sta ste ocekivali od coveka koji zavrsi trenersku skolu, a na diplomskom mu komisija bude Bata Djora i Ljupko Petrovic u Makedoniji. Tema bude presing, a svi znamo da su obojica igrali 10-0-0.
    (Slavisa Vukosavljevic, 23. decembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  202. Kakve hladne glave, razlike Ovo Ono.. naboj.. patriotizam. Hrvatska ima odlicnu odbranu na celu sa Lovrenom. Najboljeg zadnjeg veznog na svetu Luku Modrica I odlicne Brozovica I Kovacica. Kraj.
    Kad njih ne bude bilo .. pitace se sami.
    Mi smo previse poleteli, a da se nismo spremili za bunker I slicne situacije.
    Na 3-1 protiv Kameruna umesto da zatvorimo se mi nastavljamo napade.
    Argentina na 2-0 zavrsava prelazak pola terena. Cuva rezultat. Ok.. dva puta su morali na penale posle tih 2-0... ali uspeli su.
    (Deyan X, 23. decembar 2022 18:30)

    # Link komentara

  203. И јави се ничим изазван бивши Србин Вујовић чије мишљење нас занима као лањски снег..
    (Милан, 23. decembar 2022 18:28)

    # Link komentara

  204. Vujovićeva izjava je na nivou prosečnog Hrvata opterećenog šahovnicom i nacionalističkim pesmama. O stabilnosti Hrvatske reprezentacije koja se nnadva prvenstva provlači n apenale ne bih dalje da govorim. Sve jasno ko dan. Mnogo toga se odigralo van terena na ovom SP, izborna skupština FSS i ostale gluposti koje su unele nemir u ovu do tad kompaktnu ekipu. Šokirao sam se kad je našu reprezentaciju posetio Dejan Stanković, predsednik fudbalskog saveza susedne države kao predstavnik FIFE. Zar Srbija nije imala svog predstavnika iz FIFE koji bi posetio našu reprezentaciju.
    (DEX, 23. decembar 2022 18:27)

    # Link komentara

  205. Protiv Brazila jedno solidno poluvreme, bolji su i dobro. Protiv Kameruna tradicionalno opuštanje posle već viđene pobede, bilo je toga i ranije. Razumem to, ali ne razumem ono napaljivanje protiv Švajcaraca, emocionalnu nezrelost zrelih ljudi, a tek Piksija.
    Usuđujem se reći da je provociranje naših igrača bilo deo taktike. Znali su da ćemo mi to progutati i na tome su nas i dobili. To mnogo govori o nama, na žalost.
    Znaš da će to raditi i opet si glup i ne možeš to iskulirati. Hoćemo li opet isto u nekim sledećim kvalifikacijama?
    (Never Mind, 23. decembar 2022 18:27)

    # Link komentara

  206. "Doista nemamo srama."
    (mario, 23. decembar 2022 17:51)

    Doista nemate, Jovane.
    (couch_brigade_buster, 23. decembar 2022 18:26)

    # Link komentara

  207. Psovanjem i nekulturom Piksi je obezbedio mesto selektora za duzi vremenski period. Onima koji o tome odlucuju to se mnogo svidelo.
    Njegovo neznanje taktike svima je palo u oci.
    Lepo bi bilo kada bi ga njegovi mentori poslali na par kurseva da makar vidi kako se postavlja odbrana.
    (rade, 23. decembar 2022 18:26)

    # Link komentara

  208. Svi ovi što ga pljuju ovde u komentarima neka kažu šta od svega što je naveo nije tačno?
    (nema ovde leba, 23. decembar 2022 18:26)

    # Link komentara

  209. Ja ne znam sta ste vi gledali.
    Protiv Kameruna, zadnji bek 2 puta kasni sa ofsajd zamkom.

    Kako je tu Piksi kriv?
    (a, 23. decembar 2022 18:25)

    # Link komentara

  210. Braca Vujovic i Miljanic......ja sam mislio da treba da crknem pa da vam vidim ledja u jugo-fudbalu.....
    (deda, 23. decembar 2022 18:24)

    # Link komentara

  211. Piksi, ti si naš Sale nacionale u fudbalu. Ne damo te!
    (Dubioza, 23. decembar 2022 18:20)

    # Link komentara

  212. Ovo sto je Marko rekao tako će i biti, u fudbalu se sreća mora vratiti. Hrvati se bore, ginu na terenu ali nije to taj kvalitet za 2 i 3 mjesto. Dobiti prosjecno\lose reprezentacije kao Rusija, Danska, Engleska na produžetke ,pa sad ovako proći protiv Belgije to se mora vratiti, imali smo milion primjera u fudbalu. Holandiji se mora dobro vratiti , jednostavno tako je ... Politika na nekom drugom mjestu ne u fudbalu ...
    (Don Andres Iniesta, 23. decembar 2022 18:19)

    # Link komentara

  213. Ej, hrvati gledajte svoja posla.
    (Tako je to, 23. decembar 2022 18:18)

    # Link komentara

  214. Ipak ih je, slučajnošću ili ne, odveo na Mundijal. I havla i njemu i njima (igračima) na tome. Lepo je bilo ponadati se… ponelo nas sve!
    Ali, kad sam i uživo u Dablinu video kako igraju protiv jedne Irske, i kako još sami sebi zabijaju gol (Irac do mene je to prokomentarisao - hvala sami ga ionako nikad ne bi dali) znao sam da od njih nema ništa na Mundijalu!
    Al eto, malo smo se ponadali, svet video našu zastavu, čuo našu prelepu Himnu…sreća pa nije razumeo reči našeg trenera i našig igrača…
    (RIP EUsROSONG, 23. decembar 2022 18:16)

    # Link komentara

  215. Šta tu ima mudrovati,kad budemo igrali bolje,dalje ćemo stići,nit smo najbolji ni najgori,bitno je dobro igrati i malo sreće,boriti se za svoj grb,da se ne bi sada tukli,manite se ljudi svađe,ne donosi ništa,glavu gore !
    (tutlo, 23. decembar 2022 18:11)

    # Link komentara

  216. Sad i ovaj crnogorski Hrvat rovari! Kroasani seju seme razdora i nikad odustaju.
    (kognitivna disonanca, 23. decembar 2022 18:10)

    # Link komentara

  217. Pripremao je taktiku i igrače za 60 minuta,za preostalih 30 više nije imao vremena
    (Boris, 23. decembar 2022 18:09)

    # Link komentara

  218. a koja bi prica bila da je Lukaku pogodio jedan zicer...vi ste na ova dva mundijala ispucali srecu za narednih 100god..zivi bili pa videli
    (marko, 23. decembar 2022 17:54)

    bolna istina koje su u Hrvatskoj svi normalni ljudi svjesni. Toliko srece protiv Belgije u tekmi u kojoj nas se nista nije pitalo da je prosto nevjerojatno kako onaj nesretni Lukaku od 4 zicera nije uspio nijedan pretvorit u zgoditak koji bi nas zasluzeno poslao doma. I ja mislim da smo svu svoju srecu i 2018. a posebice sada istrosili za tisucu godina narednih. Kada sreca okrene ledja, to onda bude jos surovije od onog sto ti prije toga da, tako da nas cekaju bolni udarci uskoro...
    (mateo, 23. decembar 2022 18:07)

    # Link komentara

  219. Taj isti Zlatko Vujovic je igrao kod IvicePsim sa Safetom Susicem i pored toga sto smo tada imali klince i generaciju koja je mogla do svetskog trona....Boban,Jarni,Suker,Prosinecki,Savicevic....neko od njih nije mogao da igra da bi Vujovic i Safet bili u postavi.
    (Yebi delije ziveces Vesely(je), 23. decembar 2022 18:06)

    # Link komentara

  220. Pre svega šta je Piksi kriv što su igrači iz klubova došli totalno nespremni i van forme.Nije on trener pa da ih vodi 2 meseca na pripreme već selektor koji dovodi najbolje igrače iz klubova koje ta zemlja ima.Može Zlatko Dalić biti ponizan koliko hoće i igrači biti puni nacionalnog naboja ako nemaju kvalitetu.Na terenu ne igra naboj i poniznost već kvalitet igrača kao što je odbrana Hrvacke ili ne kvalitet igrača kao što je odbrana Srbije.Selektor ih ne može naučiti da igraju odbranu ako oni to ne znaju.Zato Vujoviću ne laprdaj bez veze samo da se nešto priča.Isto tako i onaj Rade Bogdanović samo zna kritikovati a nikada ništa uradio nije ni u nekom klubu ni u reprenzetaciji.
    (Ljubo, 23. decembar 2022 18:02)

    # Link komentara

  221. Zlatko je svaku reč u pravu !

    Piksi izgleda nije dorastao da bude selektor.

    p.s. Piksi je fudbaler koga sam najviše voleo i dalje ga volim...Magico !
    (Peđa, 23. decembar 2022 18:00)

    # Link komentara

  222. kakva stoka. neodgovorna ovaj vujovic))))
    (miya, 23. decembar 2022 17:59)

    # Link komentara

  223. Skroz ispravno gledište Zlatka Vujovića naravno. Još od završetka utakmice u Lisabonu prošle godine, pa preko Osla ove godine, kada smo pobedili najpre Portugal sa Ronaldom u gostima 2:1 i obezbedili plasman na Mundijal a onda i Norvešku sa Halandom u gostima 2:0 i obezbedili plasman u A grupu Lige nacija, stvorila se jedna bahata atmosfera u našoj repki. Umesto da nas ti uspesi nateraju da budemo još ozbiljniji i da još više radimo, mi smo umislili da smo neka fudbalska velesila koja će samo tako da se u Kataru prošeta kroz prva 2-3 kruga. To smo mi, najneodgovorniji kada je odgovornost najviše potrebna. Zato i prolazimo tako kako prolazimo. I što je najgore, za tu našu neodgovornost uvek na kraju okrivljujemo druge, nikad sebe. I naravno da nas to razlikuje od Hrvata kao što i Zlatko Vujović kaže. Skroz nerealna očekivanja smo imali bez i malo pokrića na ovom Mundijalu, to govori i ona teška pobeda u Lisabonu posle određene doze sreće u 90. minutu tekme i jedan težak težak put kroz kvalifikacije, mada svi od reda te kvalifikacije veličaju kao da smo sve rivale tukli sa po 3:0 i 4:0, a zaboravljaju da smo mnoge tekme čak i protiv autsajdera dobijali u finišima posle velike borbe, Azerbejdžan u gostima 2:1 u samom finišu, Luksemburg u gostima 1:0 u samom finišu, poništen čist gol Ronalda u Beogradu, remi u Irskoj uz autogol, sve to govori da kvalifikacije za nas nisu bile idealne. Ali naša posla. Greške Piksija i igrača su evidentne. Psovanje i bahatost ne donose uspeh.
    (Ivan, 23. decembar 2022 17:56)

    # Link komentara

  224. za dom spremni peva cela reprezentacija i on prica o patriotizmu))))

    kakav balvan ovaj vujovic
    (kroj, 23. decembar 2022 17:55)

    # Link komentara

  225. a koja bi prica bila da je Lukaku pogodio jedan zicer...vi ste na ova dva mundijala ispucali srecu za narednih 100god..zivi bili pa videli
    (marko, 23. decembar 2022 17:54)

    # Link komentara

  226. Zlatko VUJOVIC - Hrvat.. Toliko o tome kako su nastali Hrvati. A najgore od svega je to sto ovi Srbi, sami sebe nazivaju hrvatima..
    (Jorgovan, 23. decembar 2022 17:54)

    # Link komentara

  227. Sta lupeta ovaj papak? Mozda smo mi ovde koji znamo na sta se Dalic, Kramaric, Lovren i ostale wannabe ustase loze zeleli "da im crkne krava" ali nasi fudbaleri sa sve Piksijem se uopste nisu bavili njihovom reprezentacijom, ni kad su bili na prvenstvu, ni kasnije. Niti drugim reprezentacijama.

    Razlika izmedju nas i Hrvata je bukvalno u dve-tri stvari. Jedna je to zajednistvo, svakako, i timski duh, koji su mahom izgradili na nacionalistickom mitu nekih zrtava zlih Srba, tako da je jako jadno da se bilo ko iz nacije ljudi cijih su stotine hiljada sugradjana u drugom svetskom ratu pobili a u ovom najskorasnjem proterali ti isti Hrvati lozi na to, ali za ovog lika je ok, jer jbg, i on se sa tim slaze.

    Dalje, imamo neverovatnu suludu kolicinu srece, koju apsolutno konstantno niko ne pominje, iako likovi imaju Lukakua koji promasuje cist gola sa pola metra sam, Brazilce koji jure drugi gol posle 11 suteva u okvir gola i onda prime naivan gol iz odbitka posle PRVOG SUTA HRVATA U OKVIR GOLA u 127-om minutu, itd itd.

    I konacno, treca stvar, koju cu zapravo jedinu priznati - zapravo kompetetnog i dobrog trenera. Moze ovaj lik da prdi do sutra ali sustina se svodi na to - Hrvati imaju to iskustvo igranja utakmica ruzno i na rezultat, sa sve preiskusnim trenerom, a mi imamo gomilu lozana na celu sa najvecom lozanom od svih, koji em ne ume da postavi taktiku em da smiri igrace em da preuzima odgovornost kada zajebe nesto.
    (Sabre, 23. decembar 2022 17:51)

    # Link komentara

  228. Kak ga nije sram? Poslije pjevanja Thompsona na doceku Vatrenih i Dalicevih "ratnih" izjava o braniteljima, mi Hrvati posljednji imamo pravo prigovorit bilo tkome za psovanja bilo cega. Doista nemamo srama.
    (mario, 23. decembar 2022 17:51)

    # Link komentara

  229. Realno Piksi se propisno obrukao na Svetskom prvenstvu, kako vođenjem ekipe, tako i sa svojim izjavama.
    (Marko, 23. decembar 2022 17:50)

    # Link komentara

  230. Ovo je ko zna koji komentar ljudi koji ga poznaju i koji su na jednak nacin pricali o tome koliko je gresio, svakio krivicu na igrace, trazio alibi gde ga nema, ali ponajvise koliko je takticki bio skandalozan u najmanju ruku…
    (Gospodin, 23. decembar 2022 17:47)

    # Link komentara

  231. Nastavlja se organizovanja kampanja protiv Piksija, da dodje Dejan Stankovic pa da ne odemo na evropsko prvenstvo
    (kengurko, 23. decembar 2022 17:41)

    # Link komentara

  232. Tacno od A do Š. Ja sam se sokirao kad sam video da onako psuje. Gomila tridesetpetogodinjaka koji imaju emocionalnu zrelost na nivou tinejdzera od 16 godina. Ne mogu da iskuliraju cinjenicu da igraju protiv Švjacarske (ne Albanije, a cak i da je Albanija, pa sta?), nego se hvata za medjunozje kad da gol. A trener koji treba da je iznad svega toga i da vodi tim, on prvi psuje. Neka nisu prosli grupu. S takvim mentalnom sklopom i nisu zasluzili.
    (Nol, 23. decembar 2022 17:40)

    # Link komentara