- Komentari -
  1. Srbija je pravni naslednik obe Jugoslavije. Unela je svu svoju državnost, stolice od UN-a do Fife i tako je do dana današnjeg.

    Nije se učlanjivala u sve organizacije 90-ih kao novonastale države u okolini. Dakle sve te medalje formalno pravno ostaju Srbiji. Bila je arbitraža odavno i sa tim je gotovo.

    Kome se ne sviđa, žalimo slučaj. Žalite se Janezu Janši, Franji i Vasilu Turpukovskom.
    Pravo i zakoni su nemilosrdni.
    (zvezdale, 19. novembar 2022 21:20)
    Srbija je sama sebe proglasila za nasljednika po svim pitanjima, ali kad treba za nešto da odgovara, e onda počinje priča kako Srbija nije kriva.
    Nego daj nam neki podatak kada je bila ta arbitraža??Što se tiče medalja itd, pa više su ih osvojili ostali, a ne srbi niti su samo srbi igrali za SFRJ kužiš??
    Pa ako ste sve nasljedili što onda niste i dugove SFRJ nasljedili?a ne da se dijelilo po bivšim republikama?
    (mario, 20. novembar 2022 10:30)
    Mario, nisi dobio odgovor već minuse, jer odgovora nemaju. Kada su Hrvtaska i Bosna tužile Srbiju za genocid glavna odbrana im je bila da oni nemaju ništa sa Jugoislavijom i njenom armijom. Dakle, kako im paše tako su nasljednici. I za kraj da dodam, ako odete na službene stranice svih sportskih federacija jasno piše i dalje Jugoslavija, a ne Srbija ako je nasljednik. Bili i ostali otimači tuđeg, zato su se svi razbježali od Vaše hegemonije i projekta SANU, pa čak i Crno gorci, i njima ste napunili pipu....
    (nino, 20. novembar 2022 12:49)

    # Link komentara

  2. Sjećam se kao klinac koje je to slavlje bilo 1990. kad je Argentina izbacila Jugoslaviju, Zagreb je gorio, ala gušta.
    (daram, 20. novembar 2022 10:40)

    Gorece opet, ali, ne zbog fudbala.
    (Pirotehnicar, 20. novembar 2022 11:25)

    # Link komentara

  3. zasto smo mi naslednici?
    Zasto i mi nismo krenuli od nule?
    Kako da gledam neke koji su izdali srbiju kao nase. Ak ooni ne priznaju nas zasto ih je masa jos ovde. Sa kojim pravom pojedinci iz te zmelje traze da se ukine srpska himan u nasim skolama jer ne zele da njihova deca slusaju nasu himnu. Njihovi se i dlaej provlace po nasoj Tv svak idana a znam oda su protiv nas. Ao su nas izdali sta traze njihovi ljudi kod nas. on isu sve srbe izbacili iz vojsek i policije a mi ne smemo sa pravom ans zovu kukavicama. Svi koj isu se zjasnil ikao drzavljan ite zemlej izdajnicke treba da napsuet srbiju kao so on inama ne vereju ne verujem ni ja njima. ali nasa vlast cuti i pokusava kao titove komunajre opet da prave bratstvo i jedinstvo. Da li bi nek ood vas prihvatio nekog prijatelaj koj ivas je izdao. ALi izgleda da imaju svoje i u nasoj vlasti pa ovi nasi moraj uda cute
    (ma, 20. novembar 2022 11:25)

    # Link komentara

  4. A nismo ni sa englezima kad smo vec kod toga.
    (Dezurni smarac, 20. novembar 2022 11:25)

    # Link komentara

  5. "Još dugo će se pamtiti gol Milana Jovanovića i njegov skok u kanal pored terena, kao i kasnija defanziva Srbije sa igračem manje (Dejan Stanković dobio crveni karton u ranoj fazi meča) i odbranjen penal Vladimira Stojkovića Lukašu Podolskom"

    Pronadjite uljeza?
    (Eric Cartman, 20. novembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  6. Na Manhettnu se prodala Titova vila. Novac podijeljen između bivših republika. Kako to Srbija nije uzela cijeli iznos?
    (Sick cow, 20. novembar 2022 11:04)

    # Link komentara

  7. Nije Stankovic dobio crveni u Juznoj Africi ljudi molim Vas uozbiljite se malo!
    (bucko, 20. novembar 2022 10:58)

    # Link komentara

  8. Čitam ovaj članak i primjetih da jako često izvlacimo Brazil u grupnoj fazi. Evo sumirano kako smo igrali protiv njih:
    1930: Pobjedili 2-1
    1950: Izgubili 2-0
    1954: 1-1
    1958
    1962
    1974: 0-0
    1982
    1990
    1998
    2006
    2010
    2018: Izgubili 2-0
    2022: ? ?-?

    (Keetheetza, 20. novembar 2022 05:20)

    Brazil u grupnoj fazi, a nemacku tri puta zaredom u cetvrtfinalu- '54, '58 i '62, dva puta izgubili, jednom pobedili. Zanimljivo je da to nikada nismo bili sa Italijanima u grupi, jeste li to primetili? I ne samo na SP nego i na EP.
    (Dezurni smarac, 20. novembar 2022 10:43)

    # Link komentara

  9. Sjećam se kao klinac koje je to slavlje bilo 1990. kad je Argentina izbacila Jugoslaviju, Zagreb je gorio, ala gušta.
    (daram, 20. novembar 2022 10:40)

    # Link komentara

  10. Srbija je pravni naslednik obe Jugoslavije. Unela je svu svoju državnost, stolice od UN-a do Fife i tako je do dana današnjeg.

    Nije se učlanjivala u sve organizacije 90-ih kao novonastale države u okolini. Dakle sve te medalje formalno pravno ostaju Srbiji. Bila je arbitraža odavno i sa tim je gotovo.

    Kome se ne sviđa, žalimo slučaj. Žalite se Janezu Janši, Franji i Vasilu Turpukovskom.
    Pravo i zakoni su nemilosrdni.
    (zvezdale, 19. novembar 2022 21:20)
    Srbija je sama sebe proglasila za nasljednika po svim pitanjima, ali kad treba za nešto da odgovara, e onda počinje priča kako Srbija nije kriva.
    Nego daj nam neki podatak kada je bila ta arbitraža??Što se tiče medalja itd, pa više su ih osvojili ostali, a ne srbi niti su samo srbi igrali za SFRJ kužiš??
    Pa ako ste sve nasljedili što onda niste i dugove SFRJ nasljedili?a ne da se dijelilo po bivšim republikama?
    (mario, 20. novembar 2022 10:30)

    # Link komentara

  11. 98' da nismo ispustili 2 0 protiv Nemaca isli bi na mnogo laksi Meksiko.
    Holandija je ono vece protiv nas mogla dati bez problema 10 golova kako su kidisali, Santrac i njegova totalna bunkerica su nas unakazile tad.
    Da nije Piksi majstorski odradio onaj prekid pitanje jel bi mi ikad gol dali na tom mecu.
    (Delija sa severa, 19. novembar 2022 22:08)

    Tada smo imali slicnu situaciju kao 20 godina kasnije, samo sto smo '98 imali jaci tim. Santrac, pokoj mu dusi, nije nikoga trenirao u karijeri, bas kao Krstajic, i samo zahvaljujuci njegovom neznanju smo ispustili 2:0. Kako se ta utakmica trebala privesti kraju, pokazao je Ciro u 1/4 finalu, protiv te iste Nemacke.
    (as, 20. novembar 2022 09:09)

    # Link komentara

  12. Za Milosa i ostale koji su pokrenuli ovde polemiku o tome zasto Srbija "prisvaja" uspehe kraljevine Jugoslavije, SFRJ i dalje. Dakle nije bilo nikakve arbitraze da se ti uspesi nekom dodele. Srbija je pravni naslednik drzave koju je ona stvorila i samim tim naslednik svih uspeha i neuspeha, svih stolica i clanstava u medjunarodnim organizacijama. Srbiju niko nikada nije morao da priznaje za razliku od drzava koje su nastala 90tih pre svega cinjenicom da ih je Srbija prihvatila da prizna. Sve bivse republike imaju jos uvek problem sa cinjenicom da nisu jos uvek priznate od svih drzava sveta, ali priznanjem Srbije su dobile stolicu u UN...
    (nezavisni komentaror iz daleka, 20. novembar 2022 05:28)

    # Link komentara

  13. Čitam ovaj članak i primjetih da jako često izvlacimo Brazil u grupnoj fazi. Evo sumirano kako smo igrali protiv njih:
    1930: Pobjedili 2-1
    1950: Izgubili 2-0
    1954: 1-1
    1958
    1962
    1974: 0-0
    1982
    1990
    1998
    2006
    2010
    2018: Izgubili 2-0
    2022: ? ?-?

    Jedna pobjeda i po dva poraza i nerješena ishoda. Znaci da bi izbalansirali i našli ekvilibrijum, ide pobjeda u cetvrtak.
    (Keetheetza, 20. novembar 2022 05:20)

    # Link komentara

  14. erković, Skoblar, Gudelj, Prosinečki... Srbin do Srbina...
    Prejaki ste, bit ćete prvaci. Opet.
    (Marko, 19. novembar 2022 23:02)

    Ali Gudelj bukvalno i sada igra za nas, epic fail druze :) a imamo i Erakovica :D
    (Milos-Nish, 20. novembar 2022 01:08)

    # Link komentara

  15. Drago mi je da ste nasljednici svih pobjeda i medalja i osvojenih titula bivše nam SFRJ. Samo je vaša zasluga i čestitam. Ali dalje morate sami. Žao mi je.
    (Ma Ha, 19. novembar 2022 23:14)

    # Link komentara

  16. Поткрала се грешка у тексту, на СП 2010 није Србија играла бункерицу са играчем мање него бункерицу са играчем више јер је Клозе јдобио црвени након фаула над Станковићем.
    (Illy, 19. novembar 2022 23:10)

    # Link komentara

  17. Jerković, Skoblar, Gudelj, Prosinečki... Srbin do Srbina...
    Prejaki ste, bit ćete prvaci. Opet.
    (Marko, 19. novembar 2022 23:02)

    # Link komentara

  18. Argentina 1990, Argentina 2002 i Švicarci 2018...al smo guštali i umirali od smiha
    ...hahahahaha
    (Krle, 19. novembar 2022 22:25)
    1990. ste još bili Jugoslavija, bez nje nikad ne bi bili samostalni
    (Šut u but, 19. novembar 2022 23:01)

    # Link komentara

  19. Srbija je pravni naslednik obe Jugoslavije. Unela je svu svoju državnost, stolice od UN-a do Fife i tako je do dana današnjeg.

    Nije se učlanjivala u sve organizacije 90-ih kao novonastale države u okolini. Dakle sve te medalje formalno pravno ostaju Srbiji. Bila je arbitraža odavno i sa tim je gotovo.

    Kome se ne sviđa, žalimo slučaj. Žalite se Janezu Janši, Franji i Vasilu Turpukovskom.
    Pravo i zakoni su nemilosrdni.
    (zvezdale, 19. novembar 2022 21:20)
    Zamolio bih te da me upoznas sa tom arbitrazom koju pominjes. Ko, gde, kada, kako itd...
    (Milos, 19. novembar 2022 23:01)

    # Link komentara

  20. @Krle

    Francuzi 2018! Spasili su nas vašeg izdizanja.
    (nenad ch, 19. novembar 2022 23:01)

    # Link komentara

  21. Svaki pravi Srbin zna da je sve osim četvrtfinala neuspeh.
    (Pravi Srbin, 19. novembar 2022 22:54)

    # Link komentara

  22. Argentina 1990, Argentina 2002 i Švicarci 2018...al smo guštali i umirali od smiha
    ...hahahahaha
    (Krle, 19. novembar 2022 22:25)

    # Link komentara

  23. 98' da nismo ispustili 2 0 protiv Nemaca isli bi na mnogo laksi Meksiko.
    Holandija je ono vece protiv nas mogla dati bez problema 10 golova kako su kidisali, Santrac i njegova totalna bunkerica su nas unakazile tad.
    Da nije Piksi majstorski odradio onaj prekid pitanje jel bi mi ikad gol dali na tom mecu.
    (Delija sa severa, 19. novembar 2022 22:08)

    # Link komentara

  24. Jugoslavija kao država ne postoji već tridesetak godina. Ne vidim razlog da Srbija nasleđuje njene rezultate. Pa nisu tu samo Srbi nastupali?
    Primera radi, Mate Parlov je najuspešniji bokser iz doba Jugoslavije. On je Hrvat, ali po svatanju ovdašnjih mozgova, njegova zlata su Srpska!?
    (madness, 19. novembar 2022 20:51)

    Ti da si isao u skolu znao bi da je srpski kralj i Srbija izrodila Jugoslaviju 1918 i naravno da nasledjuje rezultate svoje drzave i istorije.
    (Canadian, 19. novembar 2022 22:08)

    # Link komentara

  25. Preko 90% svih koji su igrali za Jagoslaviju,u bilo kom sportu su SRBI,a i ti si Srbin,samo ti je teško da to priznas..
    (Dragan, 19. novembar 2022 21:06)

    Sinko ti nemaš pojma o čemu pričaš.
    Izgleda da si premlad i nez as ko je igrao.
    (Dragan, 19. novembar 2022 21:47)

    # Link komentara

  26. Još od generacije iz Francuske '98. nismo imali ovako kvalitetan tim.
    Srećno Piksiju i momcima u Kataru!
    (Zoran, 19. novembar 2022 21:34)

    # Link komentara

  27. Slazem se da nije mala stvar plasirati se na svetsko prvenstvo,ali ajde da preskocimo "vazno je ucestvovati" ajde da prodjemo grupu barem...
    (milos, 19. novembar 2022 20:52)




    Ne moramo ništa više, važno je učestvovati a sad dal bio prvi ili zadnji nebitno je, to je duh sporta, nije ovo rat pa da mora da se dobije.
    (Loznica, Gučevo, Cer...,, 19. novembar 2022 21:34)

    # Link komentara

  28. Preko 90% svih koji su igrali za Jagoslaviju,u bilo kom sportu su SRBI,a i ti si Srbin,samo ti je teško da to priznas..
    (Dragan, 19. novembar 2022 21:06)

    То је тачно за СРЈ и СЦГ, али за СФРЈ ни близу.
    (Марко, 19. novembar 2022 21:28)

    # Link komentara

  29. @madness

    Srbija je pravni naslednik obe Jugoslavije. Unela je svu svoju državnost, stolice od UN-a do Fife i tako je do dana današnjeg.

    Nije se učlanjivala u sve organizacije 90-ih kao novonastale države u okolini. Dakle sve te medalje formalno pravno ostaju Srbiji. Bila je arbitraža odavno i sa tim je gotovo.

    Kome se ne sviđa, žalimo slučaj. Žalite se Janezu Janši, Franji i Vasilu Turpukovskom.
    Pravo i zakoni su nemilosrdni.
    (zvezdale, 19. novembar 2022 21:20)

    # Link komentara

  30. Jugoslavija kao država ne postoji već tridesetak godina. Ne vidim razlog da Srbija nasleđuje njene rezultate. Pa nisu tu samo Srbi nastupali?
    Primera radi, Mate Parlov je najuspešniji bokser iz doba Jugoslavije. On je Hrvat, ali po svatanju ovdašnjih mozgova, njegova zlata su Srpska!?
    (madness, 19. novembar 2022 20:51)

    Pravno je tako, sviđalo ti se ili ne…
    (JPR24, 19. novembar 2022 21:11)

    # Link komentara

  31. Preko 90% svih koji su igrali za Jagoslaviju,u bilo kom sportu su SRBI,a i ti si Srbin,samo ti je teško da to priznas..
    (Dragan, 19. novembar 2022 21:06)

    # Link komentara

  32. Piksi najveća faca.
    (tocka, 19. novembar 2022 21:02)

    # Link komentara

  33. Mislim da previše opterećujete igrače vašim vestima i najavama:
    Nikad jači
    Finale dostižno
    Švajcarsku gazimo
    Kamerun razbojamo
    Sa Brazilom nerešeno
    Najbolji skup ikada
    Itd
    Ljudi kapa dole Piksiju i igračima.
    Šta god da se desi moramo da sagledamo kao uspeh a Piksija da ostavimo minimum još četiri godina.
    Plasirao se na svetsko
    Ušao u A ligu nacija
    Vratio veru u fudbal nama navijačima. Čovek je bio i ostao majstor fudbala. A ne da ga posle prvenstva ako bude loše nabijemo na kolac i pustimo niz vodu.
    (Kinaski, 19. novembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  34. Francuska '98 najlepši naš fudbalski dres ikada, vratiti i glavnu garnituru i gostujuće bele dresove. Ovi crveni su užas, kao CH, AL, MNE, MKD itd... kao da su igrači upali u kantu crvene boje. Da je crveno, plavo belo kao na I meču nezav. Srbije protiv Češke, to bi i bilo ok. Ali svakako teget plavi dres Francuska '98 je neprevaziđen! :)
    (Arh., 19. novembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  35. Slazem se da nije mala stvar plasirati se na svetsko prvenstvo,ali ajde da preskocimo "vazno je ucestvovati" ajde da prodjemo grupu barem...
    (milos, 19. novembar 2022 20:52)

    # Link komentara

  36. Jugoslavija kao država ne postoji već tridesetak godina. Ne vidim razlog da Srbija nasleđuje njene rezultate. Pa nisu tu samo Srbi nastupali?
    Primera radi, Mate Parlov je najuspešniji bokser iz doba Jugoslavije. On je Hrvat, ali po svatanju ovdašnjih mozgova, njegova zlata su Srpska!?
    (madness, 19. novembar 2022 20:51)

    # Link komentara