1. Svi oni su za Lebrona, Karija, Durenta i Tejtuma smejurija obična.
    (Mali Hijavata, 3. mart 2024 18:45
    Ja samo vidim kkao ih Luka i Jokara salju po burgere i frajs tokom utakmica a ponekad i po koji burek, prave ih budalama...bolje da se ostave kosarke
    (Janko, 3. mart 2024 23:33)

    # Link komentara

  2. Svi oni su za Lebrona, Karija, Durenta i Tejtuma smejurija obična.
    (Mali Hijavata, 3. mart 2024 18:45
    buahahhahh ajde kukicaj mali
    (Dex, 3. mart 2024 23:30)

    # Link komentara

  3. Hocete hocete...vi ste proslost frajeru. NBA liga haahhahaah. Obicna cirkusijada gde su najbolji igraci iz celog sveta samo ne iz te vase Amerike
    (Dex, 3. mart 2024 23:28)

    # Link komentara

  4. Ne mogu da pošalju nikad jaču reprezentaciju jer nemaju materijala za to, jednostavno su neke ranije reprezentacije bile neuporedivo jače ili sa ovim igračima na vrhuncu.
    Verujem da će osvojiti ali nisu nikad jači tim, LeBron ima 40 godina, KD i Steph po 35, Harden 34, George 33. Videćemo da li će igrati Embiid, da li će debitovati Kawhi i koliko mogu Tatum, Ant, Booker i ostali.
    Osvojiće ali ova priča o 40, 50 poena razlike neće baš ići lagano.
    (spree15, 3. mart 2024 20:08)

    # Link komentara

  5. Najbolji igraci NBA:
    Jokic
    Janis
    Embid
    Doncic
    Aleksander
    aVembijana
    Sabonis.
    (ZORAN, 1. mart 2024 18:57)

    Svi oni su za Lebrona, Karija, Durenta i Tejtuma smejurija obična.
    (Mali Hijavata, 3. mart 2024 18:45)

    # Link komentara

  6. Od reprezentacije Evrope sa Jokićem, Dončićem, Adetokumbom i ostalima bi izgubili.
    (milan, 1. mart 2024 19:59)

    Tu reprezentaciju Evrope bi ona Argentina sa Skolom, Skonokinijem, Djinobilijem i Obertom odrala ko čiča čokanjče, a kamoli prva postava Dreamteam-a.
    (Mali Hijavata, 3. mart 2024 18:43)

    # Link komentara

  7. Ако Србија буде играла са најјачем саставу са Николом Јокићем,нисам,баш, сигуран у њихове убедљиве победе!
    (Dotur Luigi, 2. mart 2024 16:35)

    Prvo on mora da prebrine Melija, sreća pa je Skola u penziji.
    (Mali Hijavata, 3. mart 2024 18:25)

    # Link komentara

  8. Da, da , naročito po FIBA pravilima i kada ti dođu sudije iz Filipina, Nigerije ili Venecuele na primer, a cela hala navija protiv vas.....
    (Bogićević, 2. mart 2024 22:04)

    Ljudi su osvojili 16 zlata od kada se igra basket na Olimpijadama, jedno srebro i dve bronze.
    Kada su gubili, samo jednom su igrali sa Dreamteam-om, i to sa mešavinom B i C postave.
    Sa ovim igračima će se prošetati do zlata.
    Inače, to su sve neiskusni slabići, pa će se uplašiti od publike...
    Mogu sudije da budu odakle hoćeš, oni daju po 90 do 100 poena po meču i dominiraju u skoku. Ne mogu sudije da im daju 100 poena, to mora protivnik.
    Eto kako mali Perica zamišlja profesionalni sport.
    (Mali Hijavata, 3. mart 2024 18:22)

    # Link komentara

  9. Da, da , naročito po FIBA pravilima i kada ti dođu sudije iz Filipina, Nigerije ili Venecuele na primer, a cela hala navija protiv vas.....
    (Bogićević, 2. mart 2024 22:04)

    # Link komentara

  10. Pa, realno, tako će i biti.
    (Toni, 2. mart 2024 20:41)

    # Link komentara

  11. Pretili su i u Indijanapolisu.. Koliko god da si jak uvek ima neko jaći.. Podsetiće ih Kari!
    (vlade, 2. mart 2024 19:26)

    # Link komentara

  12. Za početak, detaljan antidoping test. Upad bez najave i slične fore kao što je recimo Đoković imao situaciju.
    Posle toga možemo da pričamo dalje. Na stranu što verujem da bi i čisti osvojili titulu... Ali malo spuštanja na zemlju tog seljačkog naduvenog američkog stava bi bio melem za dušu celom svetu.
    (Prometej, 2. mart 2024 17:49)

    # Link komentara

  13. Ponekad treba znati i činjenice.
    Poslali su dream team jer je jedino to možda moglo da zaustavi Jugoslaviju u to vreme koja je osvojila svetsko dve godine pre toga a da je sve utakmice dobila sa po 20+ poena, jedino se protiv Amera malo pomučili.
    Paspalj, Dražen, Kukoč, Zdovc, Divac...
    (Bolontiku, 2. mart 2024 08:02)
    ---…--

    Hahaha, "treba znati i cinjenice" i onda kazes ovako nesto...
    Ono sta je cinjenica je da NBA igracima nije bilo dozvoljeno igranje na OI sve do 1989. godine. Tek te 1989. godine su promenjena pravila, a prve OI posle toga su bile 1992. godine... Eto zasto Amerikanci nisu imali dream team na OI pre 1992. godine...
    (The Unforgiven, 2. mart 2024 16:40)

    # Link komentara

  14. Ако Србија буде играла са најјачем саставу са Николом Јокићем,нисам,баш, сигуран у њихове убедљиве победе!
    (Dotur Luigi, 2. mart 2024 16:35)

    # Link komentara

  15. Arogantan kao i obično. Vrhunski košarkaš, pre svega košgeter, ali izjave su mu često nezrele i nesportske.

    Stiče se utisak da u njemu čuči žestok rasista.

    Bio je samo jedan Dream-team. MJ, Leri, Medžik - nikada više takva tri superstara u jednom timu.
    (Velibor, 2. mart 2024 14:48)

    # Link komentara

  16. Nije vino pošto prije bješe niti je svijet ono što mišljaste. Ostatak sveta se jako približio kvalitetu NBA košarke. Američki tuim će biti sastavljen od košarkaša koji su prošli zenit a neće biti lako ubediti Hardena i slične privatnike da ustupe mesto mlađim , trenutno kvalitetnijim igračima i tu može da dođe do loše atmosfere.Ukratko, možda osvoje ali evropske i južnoameričke reprezentacije i Kanadu sigurno neće dobiti sa 40 razlike.
    (Krit, 2. mart 2024 12:34)

    # Link komentara

  17. Pa oni najbolji tim Evrope ne bi dobili. Kad odu i ovi igrači u penziju za dve do tri godine biće slabili ili u najboljem slučaju u rangu sa Kanadom.
    (Dušan Vasić, 2. mart 2024 11:28)

    # Link komentara

  18. Pazi da se ne userete
    (Aca, 2. mart 2024 11:13)

    # Link komentara

  19. Niti je Durent toliko dobar kao nekada niti je SAD spoaobna da dobija sa toliko razlike. Mozda sa 4-5 poena da.
    (Istina, 2. mart 2024 10:35)

    # Link komentara

  20. Svaki put kad cujem "nikad jači tim" i setim se onog iz Barcelone 1992. godine ne mogu da se grohotom nasmejem...

    Pa još kad se setim da su trenutno najbolji igrači lige iz drugih zemalja a ne Ameri (Jokić, Janis, Luka, Šaj...)...

    Ne kažem da taj tim neće biti jak i bolji od drugih ali "nikad jači" - hajde da pričamo ozbiljno...
    (Wllaxy, 2. mart 2024 10:31)

    # Link komentara

  21. Мислим да је 50 разлике мало, реално барем са 100 ћете добијати. Нико не игра кошарку, само ви, јер сви остали су сакати.
    (Дејан, 2. mart 2024 09:31)

    # Link komentara

  22. Da li ce Jokic igrati za ameriku kad vec ne moze za srbiju?
    (Goran, 2. mart 2024 09:24)

    # Link komentara

  23. А ти Осиине шта мислиш зашто се не контролишу амерички кошаркаши на допинг. Због лепоте????
    (Банатска лисица, 2. mart 2024 08:53)

    # Link komentara

  24. Igraju i drugi košarku,neće to bas tako lako da bude Durentula. Traba biti optimista,ali neće drugi da skinu gaće. Ceracemo se mi još
    (Simo, 2. mart 2024 08:31)

    # Link komentara

  25. Ako se uzme broj stanovnika zemlje i broj registrovanih košarkaša Srbija je drim tim. Gotovi su oni kad se penzionišu ovi metuzalemi tipa lebron , a već sada Dončić i Jokić pokazuju u kom pravcu ide košarka. Nije to samo biceps i kacanje sa 7 metara
    (maki, 2. mart 2024 08:11)

    # Link komentara

  26. Najezim se kada pomislim koliko je njihov Dream Team 1992. godine bio nadmocan. Toliko su bili jaci od svih ostalih da njihov selektor Cak Dejli nije zatrazio nijedan tajm-aut. Prosecna kos razlika kojom su pobedili sve protivnike je bila nekoh 35 poena..... Znam da nije bilo nas, ali cak i sa nasim, tada vrlo jakim timom, bi verovatno bilo poigravanje.
    (zumbul, 01. mart 2024 21:30)

    Ponekad treba znati i činjenice.
    Poslali su dream team jer je jedino to možda moglo da zaustavi Jugoslaviju u to vreme koja je osvojila svetsko dve godine pre toga a da je sve utakmice dobila sa po 20+ poena, jedino se protiv Amera malo pomučili.
    Paspalj, Dražen, Kukoč, Zdovc, Divac...
    (Bolontiku, 2. mart 2024 08:02)

    # Link komentara

  27. Po meni ,Kanada ako dođe u najboljem sastavu može lako da pobedi nadobudne Amere. Voleo bih da se " pokolju " u polufinalu pa onda mi finale.
    (ja, 2. mart 2024 08:00)

    # Link komentara

  28. želim i ja da budem kapetan od belu lađu.
    (Cugcvang, 2. mart 2024 07:38)

    # Link komentara

  29. Kako će da puknu a da nisu ni svesni toga.
    Ovakvu izjavu bih mogao da razumem pre jedno dvadeset i više godina.
    Do tada su zaista bili nedodirljivi sa njihovim drim timovima.
    Ali evropska košarka je mnogo napredovala u poslednje vreme ,i amerikanci više nisu toliko nedodirljivi .
    Sa najačim timom kojim planiraju da odu u pariz ,mogu samo da se složim da jesu veliki favoriti, ali da će baš svakog da biju sa 40-50 razlike i da im je sigurno zagarantovano zlato , e to ćemo tek da vidimo.
    (Goran, 2. mart 2024 07:05)

    # Link komentara

  30. Nema sta da ga boli. Najbolji igraci u NBA su van Amerike zato sto se NBA otvorio. Daju sansu svima, nebitno ko si, i sta si. Samo mi Srbi idalje brojimo krvna zrnca. Jednostavno covek je visestruki osvajac olimpijskih igara, osvajao je i svetska prventstva. Svaki put su osvojili bez grama znoja. Osvojice i ovaj put to je cinjenica, a ostali neka se poredjaju.
    (@Harry Shaved, 2. mart 2024 06:50)

    # Link komentara

  31. Posle ovakve izjave polomio bih mu obe ruke i noge da sam igrač i igram protiva njega na OI.
    (Pseto, 1. mart 2024 18:58)

    evo jos jednog internet junaka
    (patrijota, 2. mart 2024 06:31)

    # Link komentara

  32. @(matori, 01. mart 2024 21:48): komentar na koji sam replicirao se odnosio na godine njihovih igrača. Taj manji teren opet znači manje trčanja i za njih u odbrani. Kako će tek oni da “zatvore” teren koji je manji kada budu igrali odbranu. Ljudi, zaboravite Svetsko prvenstvo, “Ameri” se lože na olimpijadu i ako su mega zvezde ove igre i da ponovim: oni će imati dve postave istog kvaliteta na ovoj olimpijadi.
    (XXX, 2. mart 2024 04:19)

    # Link komentara

  33. @(matori, 01. mart 2024 21:48): komentar na koji sam replicirao se odnosio na godine njihovih igrača. Taj manji teren opet znači manje trčanja i za njih u odbrani. Kako će tek oni da “zatvore” teren koji je manji kada budu igrali odbranu. Ljudi, zaboravite Svetsko prvenstvo, “Ameri” se lože na olimpijadu i ako su mega zvezde ove igre i da ponovim: oni će imati dve postave istog kvaliteta na ovoj olimpijadi.
    (XXX, 2. mart 2024 04:19)

    # Link komentara

  34. @(matori, 01. mart 2024 21:48): komentar na koji sam replicirao se odnosio na godine njihovih igrača. Taj manji teren opet znači manje trčanja i za njih u odbrani. Kako će tek oni da “zatvore” teren koji je manji kada budu igrali odbranu. Ljudi, zaboravite Svetsko prvenstvo, “Ameri” se lože na olimpijadu i ako su mega zvezde ove igre i da ponovim: oni će imati dve postave istog kvaliteta na ovoj olimpijadi.
    (XXX, 2. mart 2024 04:19)

    # Link komentara

  35. @(matori, 01. mart 2024 21:48): komentar na koji sam replicirao se odnosio na godine njihovih igrača. Taj manji teren opet znači manje trčanja i za njih u odbrani. Kako će tek oni da “zatvore” teren koji je manji kada budu igrali odbranu. Ljudi, zaboravite Svetsko prvenstvo, “Ameri” se lože na olimpijadu i ako su mega zvezde ove igre i da ponovim: oni će imati dve postave istog kvaliteta na ovoj olimpijadi.
    (XXX, 2. mart 2024 04:19)

    # Link komentara

  36. Pa da sa dopingom je lako...
    (ja sa, 1. mart 2024 22:36)

    Ovakvi su mi najgori mogući komentari. Svako ko je dobar a nije Srbin odmah je dopingovan.

    A na čemu su Jokić, Bogdanović, Micić... Na ćevapima, bureku i zaječarskom pivu? Ne care, svi sportisti koriste iste stvari. Isto važi i za naprimer Đokovića. On nam je sjajan ali Federer, Nadal i ostali se dopinguju.

    I od svih na čačkalicu Durenta si našao to da napišeš.
    (Osiin A, 2. mart 2024 03:19)

    # Link komentara

  37. ???

    Давно су прошла та времена
    (Гаврило из принципа, 2. mart 2024 02:26)

    # Link komentara

  38. Paeto kaubojsko, Srbija ako budu igrali svi igrači, ce vas pregaziti kao plitak potok i unakaziti. Molicete nas da prestanemo sa izivljavanjem...
    (Visoka peć za promašene slučajeve, 2. mart 2024 01:46)

    # Link komentara

  39. Србија - САД, прва четвртина 32:7…!!!
    …или се варам…?!!
    (вир, 1. mart 2024 20:36)

    Да, да...баш тако је било на Олимпијским Играма у Паризу, 2024., и то баш са Америма у свом најјачем саставу...и онда се пробудио, е?
    (Вања Петровић, 2. mart 2024 01:34)

    # Link komentara

  40. Eh da su nam Divac, Stojaković, Rebrača, Bodiroga, Đorđević, Paspalj,... njihova srca i odnos prema dresu Srbije i narodu. Pa da se igramo...
    (Liberty, 01. mart 2024 18:31)

    Od igraca koje si naveo, Divac i Djordjevic su bukvalno patentirali propustanje reprezentacije leti. Rebraca nakon sto je otisao u NBA igra jedno takmicenje 2005. i to je to. Stojakovic poslednjih 10 godina svoje karijere nije igrao za reprezentaciju. Mnogo su ljudi romanticni kad misle na starija vremena. Isto je bilo kao i danas. Retki su igraci kao Bodiroga nekad ili Bogdan danas. I ovo kazem kao veliki Zvezdas. Isto tako skidam kapu i Guduricu da je uvek tu, svake kvalifikacije i sve. Bez obzira sto igra losije u reprezentaciji.
    I pre svega treba se za odnos prema reprezentaciji setiti Teodosica i Bjelice. Kada su bilo najbolji igraci Srbije nikad nista nisu propustili bez dobrog razloga. Teo posebno, uvek uz reprezentaciju. Tako da umesto Divca, Rebrace, Stojakovica i Djordjevica slobodno stavi Teodosica, Bjelicu, Gudurica i Bogdanovica. Nisu imali iste rezultate ali odnos prema dresu besprekoran.
    (profesor, 2. mart 2024 01:20)

    # Link komentara

  41. Ljudi, zapamtite ovo. Usa neće videti zlato u košarci u narednih 10-15 godina. Od mladih mrka kapa,a ovi imaju po 40 godina. Još će svako biti motivisan protiv njih žestoko.
    (Ozymandias, 2. mart 2024 01:13)

    # Link komentara

  42. Možda Avramović da proba da poljupcem izbaci iz takta Durenta. Ne znam šta bi nam drugo pomoglo.
    (Bojan, 2. mart 2024 01:10)

    # Link komentara

  43. Vodili su u finalu Igara u Riju 2016. protiv Srbije 50 razlike dok su igrali oni najbolji u američkom. timu.....
    (Goran, 2. mart 2024 01:04)

    # Link komentara

  44. Na OI se igra odbrana, tako da ce tesko da se prosetaju do zlata… ne kazem da nisu favoriti ali pogledajte da u NBA trenutno dominiraju igraci koji nisu Amerikanci
    (sasa, 2. mart 2024 00:32)

    # Link komentara

  45. Ne kazem da nisu jaki. Ali arogancija im sigurno nece pomoci. 1992. je davna proslost. Umesto Dzordana imaju onog...LeBrbljivca. Evropljani su MVP poslednjih 5 godina u NJIHOVOJ ligi. I bar 5 reprezentacija misli da moze da ih pobedi. Nije isto:/
    (Vejki vejki, 2. mart 2024 00:26)

    # Link komentara

  46. Uuu bravo, kada nam tako kazes samo nas motivises...Bodiroga zna recept ;-)
    (ruski veto, 2. mart 2024 00:25)

    # Link komentara

  47. Њих Немци могу да добију, а ми Немце у финалу!
    (Bajo moj, 1. mart 2024 23:41)

    # Link komentara

  48. Koliko ga boli što većina najboljih igrača u NBA nisu Ameri :D
    (Harry Shaved, 1. mart 2024 23:31)

    # Link komentara

  49. Ti i Lebron jos malo pa 100 godina. A svi zajedno sa trenerom blizu 500 godina.
    Pa ti vidi sada.
    (popovic, 1. mart 2024 22:58)

    # Link komentara

  50. kako da ne vece staraca osim Tejtuma Embida Bukera prvo Mi u punom sastavu pa Gorostasni nemci Kanadzani Slovenci.... da se napravi reprezentacija evrope zgazili bi ih ko crve luka, jokic Janis Makronen Vucevic braca Vagner pa rastrgli bi ih na froncle.
    (Rajkovic, 1. mart 2024 22:39)

    # Link komentara

  51. Pa da sa dopingom je lako...
    (ja sa, 1. mart 2024 22:36)

    # Link komentara

  52. Mislim da su malo dosadni.
    (+MAKSIM, 1. mart 2024 22:21)

    # Link komentara

  53. Moj je predlog da se svi koji nisu Amerikanci utope u jednu reprezentaciju pa kada mogu za Amerikance da igraju ne Amerikanci može to onda i ostatak sveta.Jokić,Sabonis,Tauns,Marej,Gilđžes Aleksander,Dončić Bogdanović,Vučević,Adetokumbo pa da onda vidimo koga bi vi tukli 40,50 razlike.Kako vas nije sramota pored 350 miliona Amerikanaca da uzimate igrače koji nisu Amerikanci.
    (Ljubo, 1. mart 2024 22:16)

    # Link komentara

  54. Ovo pokazujes igracima pre utakmice
    (mija, 1. mart 2024 22:00)

    # Link komentara

  55. Da, on bi uvek da "tuče svakoga" kad ima oko sebe super tim (wariorsi) ili dream tim (SAD)...

    Odličan igrač, ali bez pobedničkog mentaliteta.
    (Milan11, 1. mart 2024 21:59)

    # Link komentara

  56. Ajde?
    (Komšija Mile, 1. mart 2024 21:57)

    # Link komentara

  57. Kakvo Kmecanje,znamo i mi da igramo dobijamo ajde malo vere u Nase momke i stab..gde je ta Srpska Hrabrost,pa nasi Kosarkasi kada bi razmisljali kao vi ne bi ni igrali,nema predaje..
    (zvoki, 1. mart 2024 21:55)

    # Link komentara

  58. Meni je najzanimljivije da većina pominje Evropu, različite reprezentacije iz bliske prošlosti, a retko ko da pomene Kanadu ako dođe kompletna i sa ozbiljnim trenerom. Koliko god nekome zvučalo smešno, dovoljno je da Brooks i Dort iznerviraju ili povrede nekoga, SGA i Murray realno nisu lošiji napadači od najboljih Amerikanaca, Barrett i Wiggins raznovrsni, plus imaju visoke koji mogu da iskontrolišu odbranu, neki i da rašire za šut. Sve što ti je potrebno za jednu utakmicu.
    (Vancouver Grizzly, 1. mart 2024 21:54)

    # Link komentara

  59. Realno je da svaku reprezentaciju dobiju minimum 20 razlike ako zaista dođu u najjačem sastavu
    uz zezanje u poslednjoj četvrtini, egzibicije i odrađivanje posla. Tada neće biti bitno ko će od ostalih reprezentacija doći u kom sastavu jer će svi ostali igrati da uzmu srebro i bronzu. Međutim ako dođu u sastavu u kom će imati samo jednu jaku petorku a ostatak recimo sa igračima sa SP onda će biti koliko toliko neizvestan šampionat što se tiče zlata. Međutim ovo su OI a ne treba smetnuti sa uma da su pokušali sa nekim drugim igračima da osvoje SP i to im se obilo od glavu. Sigurno su željni osvete i verujem da niko neće odbiti ovaj put da igra za SAD na OI osim povređenih igrača dok na samom turniru treba očekivati da zaigraju maksimalno od prve utakmice. Bukvalno će želeti da ponize svakoga na putu do zlata. Nažalost može im se jer su u najjačem sastavu prejaki za bilo koga.
    (Malo smeha nije na odmet, 1. mart 2024 21:50)

    # Link komentara

  60. Нисам поборник Југославије и сматрам је једним од најканцерогенијих продуката по српски народ. Међутим, нека се окупи репрезентација састављена од играча са простора бивше Југославије, били би, ако ништа друго, макар егал до краја утакмице. Нема потребе за осталим играчима Европе да би им парирали, већ су довоњни наши и "бивши" наши.
    (Не мора Европа, 01. mart 2024 21:31)
    Sve ok,ali ti nije trebala prva rečenica..
    (pierre, 1. mart 2024 21:49)

    # Link komentara

  61. @prijatelju, po FIBA pravilima oni će igrati 8 minuta kraće nego sto igraju u NBA, a to je dovoljno kratko da i najstariji njihov igrač (LeBron) da svoj maksimum, a da se ne premori. Da ne pričamo o tome da oni imaju dve postave istog kvaliteta.
    (XXX, 01. mart 2024 21:15)

    po FIBA pravilima i teren je manji, a to igru menja. to su izjavili i američki košarkaši, ali i Janis, koji nema dovoljno prostora na FIBA terenu, jer je odbrana gušće postavljena. sve u svemu, Ameri će biti favoriti, ali u svakom slučaju neće biti u polufinalu i finalu takva razlika. neka finala na OI su jedva dobili sa svojim top ekipama...
    (matori, 1. mart 2024 21:48)

    # Link komentara

  62. Jel' oni bese ne rade antidoping testove, jer za njih garantuje americka vlada?
    (Cobbe, 1. mart 2024 21:44)

    # Link komentara

  63. Glavni problem NBA je to što u većini klubova jedan ili dva igrača vode glavnu reč i sve se vrti oko njih u napadu.
    Kad takve igrače stavite u jedan tim, oni će samo da se otimaju ko će da šutne za 3 poena.

    Drugo, nemojte utakmice njihove reprezentacije mešati sa All-Star turnirom, koji je praktično zezanje i totalno je nebitno da li će pobediti Zapad ili Istok, jer je tamo sve show-business i bitno je da se publika dobro zabavi.
    Sa jedne strane, to je i dobro, jer se u sportu okreće znatno veći novac nego u Evropi gde je preko 90% novca u fudbalu, ali sa druge strane nije toliko dobro za kvalitet.
    (Veliki brat, 1. mart 2024 21:41)

    # Link komentara

  64. Pred svake OI, ali svake, imate na RTS-u emisiju gde lekari iz Srbije koji rade antidoping kontrolu na OI fino objasne da se svi USA sportisti kontrolišu kao i svi drugi. Cak da su ih oni sami kontrolisali. Ali ne, kod nas je pre 30 godina jedan pijani sportski komentator to izjavio na televiziji i svi se drže toga kao pijan plota. Jeste li realni ?
    (Sandwich, 1. mart 2024 21:31)

    # Link komentara

  65. Нисам поборник Југославије и сматрам је једним од најканцерогенијих продуката по српски народ. Међутим, нека се окупи репрезентација састављена од играча са простора бивше Југославије, били би, ако ништа друго, макар егал до краја утакмице. Нема потребе за осталим играчима Европе да би им парирали, већ су довоњни наши и "бивши" наши.
    (Не мора Европа, 1. mart 2024 21:31)

    # Link komentara

  66. Najezim se kada pomislim koliko je njihov Dream Team 1992. godine bio nadmocan. Toliko su bili jaci od svih ostalih da njihov selektor Cak Dejli nije zatrazio nijedan tajm-aut. Prosecna kos razlika kojom su pobedili sve protivnike je bila nekoh 35 poena..... Znam da nije bilo nas, ali cak i sa nasim, tada vrlo jakim timom, bi verovatno bilo poigravanje.
    (zumbul, 1. mart 2024 21:30)

    # Link komentara

  67. Protiv ex yu ne bi imali šansi..
    (boki, 1. mart 2024 21:23)

    # Link komentara

  68. Pomisli samo na Doncica…. Vidim i ostali. 40 neće biti u polufinalu i finalu. Ali za 20 su realno bolji.
    Sto se tiče pariza…. Ružan i prljav grad, sa masu sljama. Ima finih djelova, ali marketing je čudo za ovce.
    (SrbinMusliman, 1. mart 2024 21:19)

    # Link komentara

  69. Oce glatko
    (CGSRB, 1. mart 2024 21:18)

    # Link komentara

  70. @(Pseto, 01. mart 2024 18:58): čovek je izjavio: “da bi voleo”, a ne da će sve pobediti sa 40-50 razlike; to je ogromna razlika.
    (XXX, 1. mart 2024 21:18)

    # Link komentara

  71. Ne mora utakmica protiv Evrope! Neka probaju samo protiv igrača iz bivše Jugoslavije!
    (Goran, 01. mart 2024 20:48)

    Razbili bi nas na žalost!
    (cukce, 1. mart 2024 21:17)

    # Link komentara

  72. Da su Doncic i Dragici izabrali da igraju za Srbiju zajedno sa Jokicem i Bogdanovicem mogli smo da ih pobedimo bilo bi tesno ali bi imali sansu
    (boris, 1. mart 2024 21:17)

    # Link komentara

  73. Ako nekim čudom bude pošteno suđenje, nećete pobediti nikog, ne tom razlikom, nego nikako.
    (Zna se!, 1. mart 2024 21:15)

    # Link komentara

  74. @(Vlada, 01. mart 2024 18:51): prijatelju, po FIBA pravilima oni će igrati 8 minuta kraće nego sto igraju u NBA, a to je dovoljno kratko da i najstariji njihov igrač (LeBron) da svoj maksimum, a da se ne premori. Da ne pričamo o tome da oni imaju dve postave istog kvaliteta.
    (XXX, 1. mart 2024 21:15)

    # Link komentara

  75. Ako neko uspe da izgubi sa manje od 20 poena to ce biti uspeh ostatka sveta! Pogotovo sto je onaj plasljivi Embid odlucio da igra za njih iduci linijom manjeg otpora.
    (Dak, 1. mart 2024 21:13)

    # Link komentara

  76. @(bfbfd, 01. mart 2024 18:44): košarka nije samo napad, treba igrati i odbranu. Jokić i Bogdanović su “djene-djene” odbrambeni igrači, ali Dončić… Šta bi bilo kada bi neko od njih dobio pet ličnih grešaka? USA ima dve postave istog kvaliteta, zato vas molim bez zamlaćivanja.
    (XXX, 1. mart 2024 21:10)

    # Link komentara

  77. (shone, 1. mart 2024 19:58)

    Niko nije lud da propusti Pariz, najpopularniji i najpoznatiji grad na svetu, zlatna medalja iz Pariza je sto bi rekli na engleskom "good story". Zato ce svi nba Amerikanci želeti da idu na Olimpijadu.
    (HowToWork, 1. mart 2024 21:10)

    # Link komentara

  78. Argentina
    (Aca, 1. mart 2024 21:07)

    # Link komentara

  79. Kad bi mogli posuditi Doncica, ne bi im bilo lako.
    (Planina, 1. mart 2024 21:06)

    # Link komentara

  80. Treba sacekati da se zavrsi NBA sezona , pa da se vidi sa kakvim timovima ce se ekipe pojaviti na OI . Bice tu povredjenih i umornih igraca , pa samim tim i otkaza .
    Americka reprezentacija bi mogla da bude tim sastvaljen od siper zvzda to,nije sporno ...ali bi mozda trebalo obratiti paznju i godine koje pojedini igraci imaju . Ima ih sa lepim godinicama .
    40-50 razlike ? Mozda je preterao sa cifrom , bar za 10 poena .
    Npr. Ako se Kanada pojavi sa najboljim igracima koju imaju , ako svi budu zdravi ...tesko da ce sa njima igrati tako lagano , na plus 40 .
    Da se Embid odlucio za Francusku ...i sa njima to ne bi islo tako lako.
    A mozda bi i mi sa Jokicem molgi da im pariramo , bar za - 25 .
    Uglavnom , sa njima ,USA , pre svega morasimati "duzu klupu: , igrati odbranu na noz ,da ih stemas celo vreme ,nek bacaju penale .moras u ekipi imati bar dvojicu igraca koji su sposobni da ubace dosta poena ...Ili jednog igraca kog je nemoguce braniti ...poput Embida , Janisa , Luke ili Jokica . Naraavno ,pre svega moras da vetujes u to da mozes igrati sa njima ... da se ne predajes .
    E u tom slucaju bi moglo da se zakuva .
    (steva, 1. mart 2024 20:57)

    # Link komentara

  81. Ne mora utakmica protiv Evrope! Neka probaju samo protiv igrača iz bivše Jugoslavije!
    (Goran, 1. mart 2024 20:48)

    # Link komentara

  82. svi ce biti najaci. jokic zato i noje igrao mundo, da bi igrao pariz. nije budala da jedini igra mundo.
    (krntija đole, 1. mart 2024 20:48)

    # Link komentara

  83. Kad bi dosli u najjacem sastavu i kad bi dali sve od sebe pobedili bi 40 razlike svaku ekipu. Da eto postoji nesto sto bi ih motivisalo da igraju bas na tu razliku sigurno da bi uspeli.
    (Nikola, 1. mart 2024 19:59)

    Ne mogu i da hoce... samo da te podsetim, jos 1996.godine kada je razlika izmedju NBA i ostalih bila mnogo veca, mi smo protiv Dream Team2 igrali ravnopravno celo prvo poluvreme... drugo smo pukli, nismo imali adekvatne zamene za igrace opterecene licnim greskama.
    Ako dodju u najboljem sastavu bice najjaci, i verovatno, ukoliko i oni i mi odigramo najbolje sto mozemo) bice petnaestak poena za njih.
    Ali to ce biti kraj... ova sjajna generacija sa Karijem, Lebronom i Duranom odlazi, a zamene im nisu ni do kolena... tako da ce ubrzo oni biti tuceni i u najjacem sastavu, i na OI. Zivi bili pa videli.
    (realno, 1. mart 2024 20:45)

    # Link komentara

  84. Evropa:
    PG - Doncic, Schroeder
    SG - Bogdan, Fournier (?)
    SF - Anunoby, F. Wagner, Wemby
    PF - Porzingis, Maarkanen, Antentokumpo
    C - Jokic, Sabonis
    World:
    PG - Shai, Murray
    SG - Giddey, Barret
    SF - Wiggins, Avdija, Simmons
    PF - Siakam, Towns,Olynyk
    C - Embiid, Ayton
    Ala bi prstao parket!!...
    (Milos, 1. mart 2024 20:43)

    # Link komentara

  85. Čudo bi bilo da reprezentacija sastavljena od igrača iz 50 država ne bude prva.
    (deda Mile, 01. mart 2024 19:52)

    Plus teški amerikanac Embid i ko zna koji još ...
    (Idi begaj, 1. mart 2024 20:38)

    # Link komentara

  86. Србија - САД, прва четвртина 32:7…!!!
    …или се варам…?!!
    (вир, 1. mart 2024 20:36)

    # Link komentara

  87. Pa vi nećete dobiti Kanadu koja ima 10 godina mlađi tim od vašeg. Nisam siguran ni da Francuska, Španija i mi ne bismo mogli da vas iznenadimo ako vam se uspori igra.
    (Realno, 1. mart 2024 20:31)

    # Link komentara

  88. kad pogledaš Nemačku koja je svetski prvak...ovo je više nego realno
    (milko, 1. mart 2024 20:31)

    # Link komentara

  89. Embidara preskace finale, zbog Jokica naravno
    (Vasa, 1. mart 2024 20:30)

    # Link komentara

  90. pre nego sto krenu da se koprcaju fanatici evrolige, setite se da nas je KD urnisao u finalu 2016. Dao nam 30 za poluvreme, a mi igramo odbranu za razliku od nba bese. Aha.
    (epp, 01. mart 2024 18:10)

    Sećam se iživljavanja KD-ja kada je na nagovor klupe šutirao skoro sa pola terena i ubacivao lagano.Sprdali se sa nama.To su takve aždaje ali je interesantno što nema sujete među njima.Kada vide da nekoga ide(kao KD-ja) na toj utakmici samo ga hrane loptama a epilog svi znamo.
    (statuskan, 1. mart 2024 20:25)

    # Link komentara

  91. Da moze da se napravi tim NBA evropljana, ne pratim vise toliko NBA pa ne znam bas mnogo igraca, ali Jokic, Bogdan, Nurkic, Valancijunas, Porzingis, Markanen, Sruder, Bojan Bogdanovic, Micic, Avdija, Janis, Luka, Vucevic, Sabonis, da ne idem dalje, igrala bi egal sa americkim timom.
    (glupi zmaj, 1. mart 2024 20:24)

    # Link komentara

  92. Nezavarajte se ljudi dolazi uz Dzordana najbolji igrac svih vremena, Kari, najbolji trojkas svih vremena, Djurent jedan od najboljih sutera svih vremena, plus Edvards, Tejtjum i Buker koji su vrhunski, ali bas vrhunski igraci. Brutalan tim dovode Ameri, sve ispod 20 razlike za bilo koji tim je uspjeh.
    (Banjaluka, 1. mart 2024 20:23)

    # Link komentara

  93. Svi ovi glavni igraci su im vec presli tridesete uveliko, realno od mladjih nemaju neke igrace eto Tejtum, Edvards koji je igrao sad na svetskom pa su ga isprasili, Buker i to je to.
    (Padaju mi kapci, 1. mart 2024 20:21)

    # Link komentara

  94. A otkud potiče ovaj mit da američki košarkaši ne prolaze doping kontrolu na OI???
    (Srdjan, 01. mart 2024 18:54)

    NBA liga je zvanicno dozvoljavala igračima da uzimaju doping u vidu anabolički steroida sve do sezone 1999/2000.

    Kad vise nisu mogli da navlace OI da im gleda kroz prste, zabranili su steroide. Pa su im reprezentacije sledećih par godina bile bez napucanih zveri iz devedesetih.

    Čak i danas NBA liga ima različite potpise o dopingu od MOK-a, sto može da dovede do toga da neki NBA igrač prodje cist NBA doping kontrolu, a padne na Olimpijadi. Zato Ameri moraju pažljivo da planiraju i spreme sastav ekipe, da bude čista do i na OI.
    (Ton majstor, 1. mart 2024 20:18)

    # Link komentara

  95. @(Tade, 1. mart 2024 18:09)

    Зато што га баш брига шта ће рећи неко ван САД. Србија је мала. Ми кад одемо 300км ван нашег града, већ смо у иностранству. Зато је нама важно (пример је Ноле) шта ће други мислити. Њему није. Његов живот је САД, његов свет је САД и не труди се да остави утисак на неког, на пример, из Србоје.
    (Iks, 1. mart 2024 20:17)

    # Link komentara

  96. Ovo sportska disciplina? Jedna zemlja dominira kako hoće. I tako do pamtiveka. Daleko je košarka iza fuce.
    (Miodrag Perić, 1. mart 2024 20:12)

    # Link komentara

  97. Da, većinu će da dobiju s 40 razlike, ali samo zato što u ekipi od 12 igrača imaju 8 igrača koji mogu da pogode trojku u svakom napadu. I tako i igraju. Totalno negledljivo. Košarka pod hitno treba neko revolucionarno menjanje pravila. Da se broj koševa smanji za bar 40%. Nikog ne zanimaju utakmice s 200 poena
    (Che, 1. mart 2024 20:04)

    # Link komentara

  98. Od reprezentacije Evrope sa Jokićem, Dončićem, Adetokumbom i ostalima bi izgubili.
    (milan, 1. mart 2024 19:59)

    # Link komentara

  99. Kad bi dosli u najjacem sastavu i kad bi dali sve od sebe pobedili bi 40 razlike svaku ekipu. Da eto postoji nesto sto bi ih motivisalo da igraju bas na tu razliku sigurno da bi uspeli.
    (Nikola, 1. mart 2024 19:59)

    # Link komentara

  100. Daleko je leto, kada se približe OI počeće i otkazi. Tek u julu možemo pričati ko će koga.
    Inače, ovaj tim SAD bi glat izgubio od Evrope, a verovatno i od ex Yu. Kad smo vec kod OI, setite se kakav tim SAD je izgubio od Grčke i Argentine, pre skoro 20g.
    (shone, 1. mart 2024 19:58)

    # Link komentara

  101. Ma nece ici ni jedan, sezona je duga u nba sta vam je, pa moraju se odmoriti. Treba piti preko leta. Otkazace pa ce ih onda tata opravdavati u medijima. Tako rade velikani nba, videli smo.
    (Vlada, 1. mart 2024 19:57)

    # Link komentara

  102. Čudo bi bilo da reprezentacija sastavljena od igrača iz 50 država ne bude prva.
    (deda Mile, 1. mart 2024 19:52)

    # Link komentara

  103. Pa realno je tako.
    Naravno da navijam za nas
    ali ako izadju sa najavljenim
    timom, dzaba nam Jokic i Bogi,
    jer ostali im nisu ni do clanaka.
    Tako da nema potrebe da se lozimo,
    sad pruzam ruku da u finalu casno
    puknemo 15 razlike. Poz svim realnim
    ljudima.
    (Cole, 01. mart 2024 18:22)

    I nisi bas realan ako mislis da je moguce da sve pobede sa po 40,50 razlike! Znas li ti sta je to? Pa svi igraju kosarku, lopta je okrugla slazem se da su prvi favoriti ubedljivo sa ovakvim sastavom ali ne bih se kladio ni da ce sve da tuku sa 20 a kamoli 40,50. To je besmisleno!!!
    (Šou Biznis, 1. mart 2024 19:51)

    # Link komentara

  104. Realno...
    (Rokabili, 1. mart 2024 19:48)

    # Link komentara

  105. Kvalitet nije sporan,ali ovako nesto izjaviti mislim da je preterano u svakom smislu... I da, za pocetak se skinite sa dopinga i budite testirani kao i svi ostali od strane medjunarodne antidoping agencije, pa onda odmerite snagu sa ostalima, verovatno cete i onda biti prvi ali bi to bilo daleko manje ubedljivo i ne 100% sigurno...
    (Gajan, 1. mart 2024 19:45)

    # Link komentara

  106. Oni ne igraju odbranu.Dobra odbrana i ako vas krene šut, Ameri padaju.Ali bez sumnje morate da imate vrhunske igrace da bi igrali takvu igru.
    (Petar, 1. mart 2024 19:45)

    # Link komentara

  107. Ali vise od pola tih nabrojanih ima preko 35 godina, jeste da ako se svi okupe da ce biti najjaci, ali otprilike je to i poslednji put da ce se okuputi. Pritom Embid nije Amerikanac, da ga nisu "kupili" poslednjih 6 mvp-a bi bili stranci, ovako je 5 od 6, tj racunajuci ovu godinu 6 od 7 godina je ne Americki igrac mvp Nba. I nije samo to u prvih pet kandidata se nalazi po 1,2 Americka igraca, znaci stranci i u vecini.
    (voodoo, 1. mart 2024 19:44)

    # Link komentara

  108. Pa rekao je da želi to, ne da će se to dogoditi.
    (Richard Fish, 1. mart 2024 19:41)

    # Link komentara

  109. Nikad jača Amerika je bila sa Birdom, Magicom, Jordanom i ostalim. Neće se nikad pojaviti ekipa blizu tog kvaliteta.
    (Richard Fish, 1. mart 2024 19:39)

    # Link komentara

  110. Dream Team 1992 dobija svaki drugi Americki tim sa 20 razlike.
    (ElHombre, 1. mart 2024 19:37)

    # Link komentara

  111. Pa naravno da ste jaki kada prakticno jedan celi kontinent igra protiv iscepkanih drzavica.
    Video bih vas protiv najbolje petorke Evrope, sa Jokicem, Doncicem, Janisem... a i ovako mozda vam dodjemo mi, Spanija, Nemacka, Francuska ili neko takav glave.
    (Robin Hud, 01. mart 2024 18:23)

    Ajde nauci geografiju
    (nista o nicemu, 1. mart 2024 19:37)

    # Link komentara

  112. Нас у најјачем саставу нико не може декласирати.
    (ацо, 01. mart 2024 18:32)

    A ko bi ih od naših zaustavio? Jokić? Ne budi smešan.

    Koji je naš "najjači sastav"?
    Micić, Bogi, Kalina, Jović, Jokić.
    Sa klupe možda mogu da pomognu Milutinov, Aleksa i Gudura.
    Tanko je to. Nit glave, nit repa.

    Za Amere će prvi postavu igrati Kari, Edvards, Džejms, Durent i Embid.
    Jači su na svakoj poziciji, i to osetno.
    Jokić protiv Embida ne može ništa bez Marija, Gordona i ostalih da mu otvaraju prostor.

    Po fibinim pravilima Jokićeva igra dosta je lošija jer je teren manji, a dozvoljeno je kampovanje u reketu. A realno ni mi nemamo atlete u ekipu koji bi znali tu njegovu igru da isprate.

    Uostalom, odbranu nemamo. Da neće Kalina ili Jović da čuvaju Durenta? To je njegovih 40 poena u najavi. Da i ne spominjemo šta će Kari uraditi Miciću.
    (Čakrak, 1. mart 2024 19:37)

    # Link komentara

  113. Embid ne igra protiv Jokica
    (nista o nicemu, 1. mart 2024 19:36)

    # Link komentara

  114. Ukoliko budete igrali odbranu 40 min mozda I hocete.
    (Duci, 1. mart 2024 19:35)

    # Link komentara

  115. Embid igra za Kamerun.
    (Ljubisa livac, 1. mart 2024 19:32)

    # Link komentara

  116. Važi, važi, vidimo se na terenu prike...
    (Kittitelj, 1. mart 2024 19:32)

    # Link komentara

  117. Problem je sto svaka evropska nacija koja igra basket, a ima ih 4-5 koje ozbiljno igraju ne moze da okupi toliku kolicinu dobrih igraca kao ameri. Desava se na svakih dvadeset godina neka ozbiljna generacija, kao npr spanci 2008-2012, igrali su protiv jacih SAD nego trenutno, i tesno izgubili. Ta Spanija bi pobedila ovu SAD, moje misljenje, ali takva generacija se u evropi mozda javi tek za 20 godina itd.
    (Lukavi, 1. mart 2024 19:30)

    # Link komentara

  118. vreme je i za Amerikance da upoznaju Aleksu
    (bg, 01. mart 2024 18:17)

    bato, ne budi smesan
    (Dule Pacov, 1. mart 2024 19:30)

    # Link komentara

  119. Otkud Embiid u sastavu SAD, zar oni nije dogovorio da igra za Francuze??
    (sastav, 1. mart 2024 19:26)

    # Link komentara

  120. Ako cemo realno, najjaca reprezentacija Balkana(+Grcka) bi otresla ovu ekipu Amera, realno. Jokic, Doncic, Janis, Bogdanovic, Nurkic, Vucevic, Bojan Bogdanovic.. realno otresli bi ove Amere.
    (Sone, 1. mart 2024 19:23)

    # Link komentara

  121. kao prvo aj videcemo ko ce da im igra uopste, to su sve igraci od 30 i preko godina(duga sezona,povrede) ...pod dva, ako i bude tako kako kaze KD,to im je zadnje takmicenje gde ce USA biti nepobedive, ako to uopste i budu sada...mislim da im je dosao kraj i cini mi se da su itekako i sami svesni toga...
    (1893, 1. mart 2024 19:22)

    # Link komentara

  122. pre nego sto krenu da se koprcaju fanatici evrolige, setite se da nas je KD urnisao u finalu 2016. Dao nam 30 za poluvreme, a mi igramo odbranu za razliku od nba bese. Aha.
    (epp, 01. mart 2024 18:10)
    Odbranu, nego sta. Na celu sa Teom te 2016. Ali, naucili smo bar nesto iz tog poraza. Druga stvar, KD je ukupno dao 30, ne za poluvreme.
    (hehehe, 1. mart 2024 19:22)

    # Link komentara

  123. A otkud potiče ovaj mit da američki košarkaši ne prolaze doping kontrolu na OI?
    Testiraju ih kao i svakoga drugog, ne pišite gluposti.
    (Srdjan, 01. mart 2024 18:54

    Ovo moze da kaze samo neko ko se ne seca Merion Jones ili Lensa Armstronga, za koje se nikad ne bi saznalo da se dopinguju da se cutalo u njihovom timu.
    (dimitrije, 1. mart 2024 19:21)

    # Link komentara

  124. @KEPA

    Posebno spanci mogi da ih namuce. Koji su em nikad slabiji, i mozda malko bitnije. Nisu se ni plasirali na OI
    (aanfhn, 1. mart 2024 19:21)

    # Link komentara

  125. Lako je Durentu da se busa u grudi kad zna da ni jedna zemlja pojedinačno ne može da im parira. Àli druga stvar bi bila kada bi se napravio duel SAD Evropa. Mene čudi da do sada niko nije organizovao takvo neko takmičenje. To bi bilo mnogo interesantnije nego OI turnir gde realno svi ostali mogu maksimalno samo do srebrne medalje, a što u startu čini takmičenje u neku ruku bezveznim. Ne verujem da bi u tom slučaju Durent davao ovakve izjave.
    (Vaske, 1. mart 2024 19:20)

    # Link komentara

  126. Sto ovaj ne zatrazi mec protiv najbolje ekipe Evrope ?? Pa zato sto zna kako bi se proveli. Zato se ovako i busa.
    (Kole, 1. mart 2024 19:19)

    # Link komentara

  127. covjek samo kate istinu
    (luka jovic, 1. mart 2024 19:18)

    # Link komentara

  128. Zašto iznosi,zato što kaže to što misli,nema filozofije. Jeste nas natrpao 2016 Kevin,raznio nas na proste činioce ali Kari,Kevin,Lebron,svi su u ozbiljnim igračkim godinama,ne kažem da neće da osvoje ali mnogo su jači bili na olimpijadi 2012 pa su jedva Španiju dobili,može da se igra sa njima,ja sam ubijeđen u to.
    (ivan, 01. mart 2024 18:53)

    Slažem se da može , sport je to i u tome je lepota sporta , da ne pobedi uvek najbolji ili najjači . Ali kad kažeš tako " dobili Španiju jedva ", ispade brate kao da su za Špance igrali Adin Vrabac i Raško Katić , a ne neki od najboljih evropskih košarkaša ikada.
    (George Costanza, 1. mart 2024 19:18)

    # Link komentara

  129. A ocete li isto tako da prolazite kroz anti doping kontrolu kao i svi ostali ili cete kao i uvek imati poseban tretman?
    (DJony, 1. mart 2024 19:17)

    # Link komentara

  130. pre nego sto krenu da se koprcaju fanatici evrolige, setite se da nas je KD urnisao u finalu 2016. Dao nam 30 za poluvreme, a mi igramo odbranu za razliku od nba bese. Aha.
    (epp, 01. mart 2024 18:10)

    Najjča slika ikad - Birča hvata loptu između Djurenta i DeAndrea Džordana. Bukvalno je jednom mesečno pogledam!
    (Marš na Drinu, 1. mart 2024 19:16)

    # Link komentara

  131. A polako ,doći će brzo i ljeto.Tesko ćete vi do zlata moj Kevine,naučićete da postujete Evropsku košarku.
    (Žorž, 1. mart 2024 19:15)

    # Link komentara

  132. grupu ce prosetati, to da... ali vec u kasnijoj fazi tu se svaka utakmica igra kao da je poslednja pa moze i australija da ih omlati, spanija, srbija takodje... svi su nezgodni, tako da price su jedno a realnost drugo... ja bih ipak sacekao da se turnir zavrsi...
    (shpile, 1. mart 2024 19:13)

    # Link komentara

  133. davno proslo vreme bese
    (sale mega, 1. mart 2024 19:10)

    # Link komentara

  134. cekaj bre izgleda da sam nesto propustio.Zar nije najavljivano da ce Embid igrati za Francuze?Izgleda sa su ovo neki novi momenti bar sto se mene tice
    (koshke1977, 1. mart 2024 19:10)

    # Link komentara

  135. "Nikad jaca"..

    Druze kako se iko usudi da to kaze kad je postojala ona 1992 i svi tad u prajmu, ovi su i na zalascima karijera.

    Bukvalno jedini pravi "dream team" je taj 1992.
    (aca, 1. mart 2024 19:10)

    # Link komentara

  136. Nema sanse. Vi igrate smesnu kosarku bez odbrane i to ne moze da se uporedi sa Evropskom odbranom i smesni su vam rekordi, igraci i cela liga. Ja sam car. U potpisu Danilovic. Ps. Jokic nije najbolji u Evropi.
    (MilunkaMalina, 1. mart 2024 19:08)

    # Link komentara

  137. Oni imaju doping kontrolu na olimpijadi i na drugim takmicenjima,cisto za ove sto izmisljaju stvari
    (dacko, 01. mart 2024 18:33)

    Na način da američke sportiste kontrolišu američki lekari!
    (bfbfd, 01. mart 2024 18:46)

    A ko je otkrio sve americke sportiste u dopingu? Pa upravo oni sami. Kada su Amerikanci legendi biciklizma Lensu Armstrongu oduzeli sve medalje sa Tur d Fransa, treba da ti je jasno sve. Oni sami rade velike kontrole upravo zbog mnostva svojih sportista. Da ne bude da je neko uspeo zbog dopinga. Kada su Rusi ili Kinezi otkrili nekog svog? Nikada.
    (Lemi, 1. mart 2024 19:08)

    # Link komentara

  138. Vidi se da ih boli sto su poslednji pet MVP odneli stranci a trenutno su u top tri Srbin, Kanađanin, i Slovenac; lice NBA lige Wemby u najavi, to ih boli. Samo vi derite sa 40-50 razlike na turniru koji traje par nedelja, niste više sila kao pre, činjenica je da vas ima 350 miliona pa imate veću selekciju igrača i to bi otprilike bilo to.
    (Ray Donovan, 1. mart 2024 19:07)

    # Link komentara

  139. Мало је нефер. Репрезентација САД је скуп најбољих из 50 држава. Ок би било да играју против Европске уније.
    (Коча, 1. mart 2024 19:07)

    # Link komentara

  140. Nerealna razlika, posebno sa Fibinim pravilima. Drugo, veliki broj individualaca za tu razliku? Jesu veliki favoriti za zlato, ali razlika?
    (Deki, 1. mart 2024 19:07)

    # Link komentara

  141. Nerealna razlika, posebno sa Fibinim pravilima. Drugo, veliki broj individualaca za tu razliku? Jesu veliki favoriti za zlato, ali razlika?
    (Deki, 1. mart 2024 19:07)

    # Link komentara

  142. A otkud potiče ovaj mit da američki košarkaši ne prolaze doping kontrolu na OI?
    Testiraju ih kao i svakoga drugog, ne pišite gluposti.
    (Srdjan, 01. mart 2024 18:54)

    Ja sam čitao na nekom portalu da su oni već godinama izuzeti doping kontrole na OI. Mislim da je čak i neki novinar to pominjao za vreme atletike. Testiraju ih ali ne na OI.
    (društvance iz predgrađa, 1. mart 2024 19:06)

    # Link komentara

  143. Kako mislite "nikad jača američka reprezentacija"?
    Ako ćemo realno, Dream team je jedan jedini, onaj iz Barselone 1992 i od tog tima jačeg nikad neće biti. Odmah uz taj je i tim SAD iz 1994. Ovaj sad je slabiji i od tima SAD sa Kobijem, Lebronom i ostalima.
    Budite realni. Ili pitajte nekoga ko zna.
    (Pera pisar, 1. mart 2024 19:05)

    # Link komentara

  144. @Denis
    SAD Evropa bi izgubili lagano. Sa SFRJ tj ex Yu bi već bilo napeto.
    (shone, 1. mart 2024 19:05)

    # Link komentara

  145. haha...pazi da se ne polomiš pre toga
    da su Jokara i Dončić u istom timu nemaju šanse svi da se skupe
    (navi, 1. mart 2024 19:04)

    # Link komentara

  146. A Lebron će, valjda, da valja neki hekleraj u Olimpijskom selu...
    (Neki_drmr, 1. mart 2024 19:04)

    # Link komentara

  147. Nikad jaca ? Drim Tim 92 bi ove pregazio… šta bre ovaj lupeta ! Ok je jaka ekipa, ali nikad jača, to je smejurija ! Ovo su maltene sve veterani !
    (Karakondžula, 1. mart 2024 19:04)

    # Link komentara

  148. Iako je rekao "Zelim" a ne "Bice", nema sanse da cemo biti u mogucnosti, nezavisno od sastava koji budemo poslali, da svakoga pobedimo sa najmanje 40. poena razlike. Verujem, ako sve bude u redu, da cemo svakoga pobediti. Sa koliko poena razlike? Noko ne moze da zna.
    (Sasa, 1. mart 2024 19:03)

    # Link komentara

  149. @ Eh da su nam Divac, Stojaković, Rebrača, Bodiroga, Đorđević, Paspalj,... njihova srca i odnos prema dresu Srbije i narodu. Pa da se igramo...
    (Liberty, 01. mart 2024 18:31)

    Jedva i na Mundobasket gde salju treci tim. Na OI ih nikad nismo pobedili. Uostalom i tu generaciju su urnisali u Atlanti s 26 razlike, imas na YT
    (Budo, 1. mart 2024 19:03)

    # Link komentara

  150. Eh da su nam Divac, Stojaković, Rebrača, Bodiroga, Đorđević, Paspalj,... njihova srca i odnos prema dresu Srbije i narodu. Pa da se igramo...
    (Liberty, 01. mart 2024 18:31)
    Podsjeti nas kada je to Paspalj igrao za reprezentaciju Srbije??
    (MNE, 01. mart 2024 18:42)

    96, kad ti nisi bio ni rodjen
    (Manager, 1. mart 2024 19:03)

    # Link komentara

  151. Тај исти Дурент у полуфиналу се није баш прославио.
    Американце на ОИ НЕ ТЕСТИРАЈУ, јер њихова "допинг контрола" гарантује за њих. То и врапци на грани знају.
    (Е, 1. mart 2024 19:02)

    # Link komentara

  152. Najbolji igraci NBA:
    Jokic
    Janis
    Embid
    Doncic
    Aleksander
    aVembijana
    Sabonis.
    (ZORAN, 01. mart 2024 18:57)

    Najbolje reprezentacije na svetu:
    USA
    .
    .
    .
    .
    .
    Ne volem što je tako ali mislim da je mrka kapa za nas ostale
    (Idi begaj, 1. mart 2024 19:02)

    # Link komentara

  153. Ove olimpijske igre će označiti kraj USA košarke. Poslaće jaka imena ali su to stariji igrači i tu će biti kraj.
    (Vlada, 01. mart 2024 18:51)

    Evo ih strucnjaci krenuli da se javljaju a ja I dalje cekam kako ce hjuston da procveta kad harden ode.
    (Manager, 1. mart 2024 19:00)

    # Link komentara

  154. Oće to od toga...
    (Kanada, 1. mart 2024 18:59)

    # Link komentara

  155. Posle ovakve izjave polomio bih mu obe ruke i noge da sam igrač i igram protiva njega na OI.
    (Pseto, 1. mart 2024 18:58)

    # Link komentara

  156. Najbolji igraci NBA:
    Jokic
    Janis
    Embid
    Doncic
    Aleksander
    aVembijana
    Sabonis.
    (ZORAN, 1. mart 2024 18:57)

    # Link komentara

  157. Ako Gudura bude igrao, bice tesno
    (aabb, 1. mart 2024 18:55)

    # Link komentara

  158. PARTUZAN ŠAMPION
    (nebo, 1. mart 2024 18:54)

    # Link komentara

  159. A otkud potiče ovaj mit da američki košarkaši ne prolaze doping kontrolu na OI?
    Testiraju ih kao i svakoga drugog, ne pišite gluposti.
    (Srdjan, 1. mart 2024 18:54)

    # Link komentara

  160. Kad Ameri dodju u punom sastavu (što se ne dešava tako često) i ako su motivisani, nijedna zlatna medalja tokom celih OI nije toliko zagarantovana kao zlatna za Amere u košarci.
    (Djordje P, 1. mart 2024 18:53)

    # Link komentara

  161. Zašto iznosi,zato što kaže to što misli,nema filozofije. Jeste nas natrpao 2016 Kevin,raznio nas na proste činioce ali Kari,Kevin,Lebron,svi su u ozbiljnim igračkim godinama,ne kažem da neće da osvoje ali mnogo su jači bili na olimpijadi 2012 pa su jedva Španiju dobili,može da se igra sa njima,ja sam ubijeđen u to.
    (ivan, 1. mart 2024 18:53)

    # Link komentara

  162. Ova njihova generacija sa Lebronom, Durentom, Karijem i ostalima prolazi. Nove generacije koje dolaze sve slabije i slabije i na nareddnim takmičenjima teško će oni do zlata. Od mladjih igraca jedino Edvards koji je vrhunski, Tejtum i Buker su isto vrhunski ali i njima je vec 28 godina.
    (Gile, 1. mart 2024 18:51)

    # Link komentara

  163. Ove olimpijske igre će označiti kraj USA košarke. Poslaće jaka imena ali su to stariji igrači i tu će biti kraj.
    (Vlada, 1. mart 2024 18:51)

    # Link komentara

  164. Protiv Amerikanaca mnogo znače i sudije . :D
    (hoćeš iskreno ?!, 1. mart 2024 18:48)

    # Link komentara

  165. Oni imaju doping kontrolu na olimpijadi i na drugim takmicenjima,cisto za ove sto izmisljaju stvari
    (dacko, 01. mart 2024 18:33)

    Na način da američke sportiste kontrolišu američki lekari!
    (bfbfd, 1. mart 2024 18:46)

    # Link komentara

  166. Ja bih njih izbacio iz takmicenja i dodelio im zlato, a svei ostali da igraju finale za srebro i brondzu.
    (Suspajz i cuspajz, 1. mart 2024 18:45)

    # Link komentara

  167. Da nam je Dončić uz Jokića i Bogdanovića ko sto je trebalo biti, nosili bi se i sa ovakvim SAD.
    (bfbfd, 1. mart 2024 18:44)

    # Link komentara

  168. Problem je sto su i u pravu.To nije izjava ljevaka nego najboljih igraca danasnjice.Taman da igra Jokic,a vjerojatno nece,to nece biti Jokic iz Denvera jer nasi nisu ni iz bliza kvalitet Denveru kamoli super starovima NBA.Realno oni su i dalje za sve apsolutna klasa.
    (Cedomir, 1. mart 2024 18:44)

    # Link komentara

  169. Nije rekao da će svakoga da pobede, nego da bi voleo , jedno su želje drugo su mogućnosti , svakako apsolutni favoriti .
    (Picerija, 1. mart 2024 18:43)

    # Link komentara

  170. Eh da su nam Divac, Stojaković, Rebrača, Bodiroga, Đorđević, Paspalj,... njihova srca i odnos prema dresu Srbije i narodu. Pa da se igramo...
    (Liberty, 01. mart 2024 18:31)
    Podsjeti nas kada je to Paspalj igrao za reprezentaciju Srbije??
    (MNE, 1. mart 2024 18:42)

    # Link komentara

  171. Realno jedino kada bi igrala zajedno Evropa mogla bi donekle da im parira ako odu u ovom sastavu. Ostali pojedinacno nemaju sanse
    (ZejVal, 1. mart 2024 18:40)

    # Link komentara

  172. Ma uzet će zlato bez da se znoju ako docu najbolji!
    (sale, 1. mart 2024 18:35)

    # Link komentara

  173. Mislim da ce morati da krenu ozbiljne pripreme u junu ako hoce da osvoje zlato. Durent je uspeo prosli put da ih dovuce do zlata, ali bas jedva. Sada ako bude dve- tri povrede (a nisu bas mladici) moze svasta da bude.
    (Polako, 1. mart 2024 18:35)

    # Link komentara

  174. Realno mogu, i verujem da hoce, ne sve ali vecinu ce da tuku sa 20+. Ukoliko budemo igrali sa najjacim sastavom, tesko da ce moci protiv nas toliko da se izivljavaju mada mozda dobiju dodatni motiv jer bi igrali protiv Jokica. Ali nije Jokic sam reprezentacija. Od ostalih mozda bi Aleksa bio jedan od faktora iznenadjenja. Ovakve Amere nema ko da pobedi realno, mozemo i mi, i Spanci, Francuzi, samo da ih malo pomucimo. Prosetace se do zlata, ima pravo KD
    (Kepa, 1. mart 2024 18:34)

    # Link komentara

  175. Izmedju ostalog,osnov poredjenja da bude Sad-Srbija...ili recimo Sad-Evropa.Sta bi onda rekao doticni s tim Da bi to.poredjenje bilo relevantnije,realno.
    (Denis, 1. mart 2024 18:34)

    # Link komentara

  176. Oni imaju doping kontrolu na olimpijadi i na drugim takmicenjima,cisto za ove sto izmisljaju stvari
    (dacko, 1. mart 2024 18:33)

    # Link komentara

  177. Ako se sećam baš po njemu je nastala ona čuvena - spavaš li mirno...Veliki su favoriti, ali i do nas zavisi da li će ta utakmica da bude koliko - toliko interesantna.
    (bili, 1. mart 2024 18:33)

    # Link komentara

  178. Realno
    (Mixer, 1. mart 2024 18:33)

    # Link komentara

  179. Ma ako Jokic bude igrao nema sanse da nas oderete sa vise od 30 razlike.
    (pera, 1. mart 2024 18:32)

    # Link komentara

  180. Нас у најјачем саставу нико не може декласирати.
    (ацо, 1. mart 2024 18:32)

    # Link komentara

  181. pre nego sto krenu da se koprcaju fanatici evrolige, setite se da nas je KD urnisao u finalu 2016. Dao nam 30 za poluvreme, a mi igramo odbranu za razliku od nba bese. Aha.
    (epp, 01. mart 2024 18:10)

    Joj kad se setim toga, Bogdanović i Simonović šutirali za tri poena 1 od 20, a Durent 8 od 10 ili tako nešto, uglavnom katastrofa je bila.
    (Sasa, 1. mart 2024 18:32)

    # Link komentara

  182. Eh da su nam Divac, Stojaković, Rebrača, Bodiroga, Đorđević, Paspalj,... njihova srca i odnos prema dresu Srbije i narodu. Pa da se igramo...
    (Liberty, 1. mart 2024 18:31)

    # Link komentara

  183. Necete! Nece dati nas brat Joko, nas Srbin, Somborac. Igrace Joko za svoju voljenu zemlju, igrace srcem kao u uvek do sada. Donece Joko nasem narodu zlato, kao i uvek do sada.
    (bajo moj, 1. mart 2024 18:31)

    # Link komentara

  184. Koliko su ljudi ovde kratkog secanja.Amerikanci uvek na Olimpijadu posalju skoro ili najbolje igrace, i tada ne moze niko da im parira. Setimo se pre 8 godina u finalu kada su nas otresli u finalu sa preko 40 razlike. A to bilo kao finale. Shvatite da je to druga dimenzija kosarke kada oni posalju najjaci tim. Verovatno nece pobedjivati sve sa 40 ili 50 razlike , ali da ce uzeti zlato, to hoce.Kakav bre Aleksa kao on ce da ih zaustavi. I to sto neki pisu kao oni ne podlezu dopingu. To su tolike lazi, da veze sa vezom nemaju. Svi oni podlezu dopingu. Samo mi kada oni dodju u nekom najjacem sastavu, volimo to da potenciramo kao e oni nemaju doping.Svako ko to kaze i sam je svestan da laze sam sebe. Iznesite i jedan dokaz da ne podlezu doping kontroli.
    (Darko, 1. mart 2024 18:30)

    # Link komentara

  185. A tek kako ćemo mi da ih bijemo bez Jokića koji će tada malo da odmara, jer će biti umoran.
    (Masariko, 1. mart 2024 18:29)

    # Link komentara

  186. Tipicna americka bahatost mogla bi im se obiti o glavu, od setnje nece biti nista, mozda i osvoje ove OI ali ja ih pitam sta misle za iduce, ko ce im igrati???...Sama cinjenica da su im najbolji igraci svi oko 35 g i preko dosta govori, kada istrose ovu generaciju koja je vec pri kraju ko ce im igrati na iducim OI???...Tatum, Edwards, Haliburton, Young???...Neke smo vidjeli na SP kako su prosli a oni boljih nemaju jer najbolji igraci u NBA su stranci a ne Amerikanci, komplena Srbija ima sansi i protiv ove ekipe jer igra se samo jedna utakmica a tu je sve moguce, ali problem je sto Srbija gotovo nikada nije u najjacem sastavu ni na jednom prvenstvu ali to je neka sasvim druga prica...
    (manuginobili, 1. mart 2024 18:28)

    # Link komentara

  187. vreme je i za Amerikance da upoznaju Aleksu
    (bg, 1. mart 2024 18:17)

    cuj ovog amortizera..
    (GOAT, 1. mart 2024 18:28)

    # Link komentara

  188. Pošteno..
    (VJ, 1. mart 2024 18:24)

    # Link komentara

  189. Pa naravno da ste jaki kada prakticno jedan celi kontinent igra protiv iscepkanih drzavica.
    Video bih vas protiv najbolje petorke Evrope, sa Jokicem, Doncicem, Janisem... a i ovako mozda vam dodjemo mi, Spanija, Nemacka, Francuska ili neko takav glave.
    (Robin Hud, 1. mart 2024 18:23)

    # Link komentara

  190. Pa realno je tako.
    Naravno da navijam za nas
    ali ako izadju sa najavljenim
    timom, dzaba nam Jokic i Bogi,
    jer ostali im nisu ni do clanaka.
    Tako da nema potrebe da se lozimo,
    sad pruzam ruku da u finalu casno
    puknemo 15 razlike. Poz svim realnim
    ljudima.
    (Cole, 1. mart 2024 18:22)

    # Link komentara

  191. Ovaj zamislja da su ko Dzordanov Drim Tim...mozda bas zbog te oholosti i bahatosti nece osvojiti sledece OI.
    (Maxa, 1. mart 2024 18:20)

    # Link komentara

  192. a doping test?
    (general Buzda, 1. mart 2024 18:19)

    # Link komentara

  193. Pa ako ste tako samouvjereni da ste najbolji na svijetu, sta vas onda kosta da zatrazite duel protiv najboljih svih evropskih igraca ?? Grcka, Srbija i Slovenija zbirno jedva imaju 18 milliona stanovnika(a znamo koja 3 igraca igraju u tim zemljama), a vi se tu nesto busate, a ima vas preko 300 milliona. Jest vam fazon. Ovoj trojici dodajte bilo kojih jos 5 igraca, realno razbili bi Amere na proste cinioce.
    (Kole, 1. mart 2024 18:19)

    # Link komentara

  194. vreme je i za Amerikance da upoznaju Aleksu
    (bg, 1. mart 2024 18:17)

    # Link komentara

  195. A ja želim da se i za njh uvede doping kontrola
    (milepile, 1. mart 2024 18:17)

    # Link komentara

  196. Lepo znati da je ego i dalje na visokom nivou.
    (Mire, 1. mart 2024 18:15)

    # Link komentara

  197. pre nego sto krenu da se koprcaju fanatici evrolige, setite se da nas je KD urnisao u finalu 2016. Dao nam 30 za poluvreme, a mi igramo odbranu za razliku od nba bese. Aha.
    (epp, 1. mart 2024 18:10)

    # Link komentara

  198. Ne kapiram ovo lozenje. Okej veliki je igrac, zivi samo kosarku to je neosporno ali zasto ovakve stvari iznosi u javnost
    (Tade, 1. mart 2024 18:09)

    # Link komentara